Ik vraag me af hoeveel mensen die hack nu daadwerkelijk gebruiken. Heel vaak kun je het niet bewijzen maar heb je toch een sterk vermoeden dat het gebeurd.
Hij wordt denk ik veel vaker gebruikt dan we denken/hopen.Anoniem: 92424 schreef op 05 maart 2004 @ 19:23:
Ik vraag me af hoeveel mensen die hack nu daadwerkelijk gebruiken. Heel vaak kun je het niet bewijzen maar heb je toch een sterk vermoeden dat het gebeurd.
Ik denk dat ik niet eens wil weten hoe vaak ie op generals.nl gebruikt wordt.
Hij wordt denk ik veel vaker gebruikt dan we denken/hopen. Alleen als de gebruiker hem goed gebruikt, en dus geen opvallende dingen gaat doen, tja, dan is het zo goed als onmogelijk om het te bewijzen

Blegh, hopelijk werkt deze hack na patch 1.03 niet meer en komt er geen nieuwe uit (iig niet public).
Anoniem: 92424
Het lijkt me leuk om te zien wie er dan ineens een stuk slechter gaat spelen op generals.nlBlegh, hopelijk werkt deze hack na patch 1.03 niet meer en komt er geen nieuwe uit (iig niet public).

Patch 1.3? Da's meer een gerucht.
Dit is het officiële statement:
Response (Box Richard A.) - 03/05/2004 09:58 AM
Hello
Thank you for contacting me. Thank you for your concern. We continue to
evaluate the responses from our customers and try to make adjustments to address
them. A decision to release an update or patch is not currently available.
Please keep an eye on our web site at http://ea.com/ for any news.
Thank you for contacting Electronic Arts Online Support and please feel free to
respond if any of the suggestions I made do not work,
Richard A.
EA Technical Support
Great minds think in parallel gutters.
Vaag gerust alle hoop in één keer weg...Count schreef op 06 maart 2004 @ 19:43:
Patch 1.3? Da's meer een gerucht.
[...]

Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications
Het is geen gerucht. Ze werken er echt aan. Ik weet niet hoe lang het geleden is dat je smack central op clanwars.cc gelezen hebt Count, maar zij wachten tot patch 1.03 om hun 1vs1 qm ladder te lanceren. En hebben daardoor nauw contact met EA. Alleen het laatste bericht is dat de patch weer uitgesteld is (was te verwachten). Hij zou eerst eind februari uitkomen, zodat er een qm tourney kon zijn in maart, maja
.

Anoniem: 100868
hallo,
is het eigenlijk ook mogelijk om met General Leang te spelen?
ik heb nou alle missies van alle landen en alle general-missies van iedereen uitgespeeld... maar ik krijg niet de mogelijkheid om met haar te spelen.
valt me zwaar tegen...
ik heb nou alle missies van alle landen en alle general-missies van iedereen uitgespeeld... maar ik krijg niet de mogelijkheid om met haar te spelen.
valt me zwaar tegen...
Je bent niet de enige, misschien door alle general-missies op hard of very hard uit te spelen? (heb het zelf nog niet getest)Anoniem: 100868 schreef op 08 maart 2004 @ 14:14:
hallo,
valt me zwaar tegen...
Sometimes human's are...
nope, je kan niet met general Leang spelen. er was eerst wel een of andere iets dat je kon downloaden en daarmee alleen in skirmish general Leang spelen. maar ik weet het niet te vinden. en of het in de 1.02 versie nogwel werkt. waarschijnlijk niet.Anoniem: 100868 schreef op 08 maart 2004 @ 14:14:
hallo,
valt me zwaar tegen...
voor de rest, iedereen is telleurgesteld over het weer falen van EA met een expantion.
[Voor 18% gewijzigd door daves2hd op 08-03-2004 17:09]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Vreemd, ik kan mij herrineren, dat er gesproken werd over een unlock mogelijkheid toen ze nog bezig wearen met ZHdaves2hd schreef op 08 maart 2004 @ 16:25:
[...]
nope, je kan niet met general Leang spelen. er was eerst wel een of andere iets dat je kon downloaden en daarmee alleen in skirmish general Leang spelen. maar ik weet het niet te vinden. en of het in de 1.02 versie nogwel werkt. waarschijnlijk niet.
voor de rest, iedereen is telleurgesteld over het weer falen van EA met een expantion.

Sometimes human's are...
Ze lanceren m zeker tegelijk met de ladderkitWmm schreef op 06 maart 2004 @ 20:47:
Het is geen gerucht. Ze werken er echt aan. Ik weet niet hoe lang het geleden is dat je smack central op clanwars.cc gelezen hebt Count, maar zij wachten tot patch 1.03 om hun 1vs1 qm ladder te lanceren. En hebben daardoor nauw contact met EA. Alleen het laatste bericht is dat de patch weer uitgesteld is (was te verwachten). Hij zou eerst eind februari uitkomen, zodat er een qm tourney kon zijn in maart, maja.

Ladderkit... .zei je... ladderkit?

zooooooo gaat lekker vandaag
ea z'n servers geruild voor een teddybeer ofzo?

[Voor 44% gewijzigd door theepot op 09-03-2004 17:52]
System Specifications
haha ik was ff alle campaigns aan het uitspelen, kom ik in het introfilmpje van de GLA toch zowaar dit tegen:

Alleen de letters zijn veranderd, het moet Raamsdonksveer, Geertruidenberg en natuurlijk, Breda zijn...en het ziet er bij ons niet uit als een midden-oosten krottenwijk, maar dit bord staat hier (raamsdonksveer) nog geen 5KM vandaan
met dank aan The_Will en December voor de non-layoutverneuking
Alleen de letters zijn veranderd, het moet Raamsdonksveer, Geertruidenberg en natuurlijk, Breda zijn...en het ziet er bij ons niet uit als een midden-oosten krottenwijk, maar dit bord staat hier (raamsdonksveer) nog geen 5KM vandaan

met dank aan The_Will en December voor de non-layoutverneuking
[Voor 7% gewijzigd door CU2morO op 11-03-2004 22:54]
Dat ANWB Bord is vrij in de WorldBuilder te plaatsen en komt al in talloze maps voor.
System Specifications
Maar is dat echt in elke versie?
Zien Fransen/Duitsers enz dat ook?
Of zijn er verschillende versies voor het land (de talen zijn al verschillend, er zijn franse versies ed) dus zijn die borden dan ook anders?
Anyone?
Of zijn er verschillende versies voor het land (de talen zijn al verschillend, er zijn franse versies ed) dus zijn die borden dan ook anders?
Anyone?

Nee, zelfs in de screenshots van Generals beta staat BredaHidde schreef op 12 maart 2004 @ 06:49:
Maar is dat echt in elke versie?
Anyone?

Sometimes human's are...
ik hoorde vandaag van iemand dat het een easter egg is door een van de makers die hier dus bij mij blijkbaar in de buurt woont. Trouwens ook grappig is het opschrift van de tankertruck 'Really Explosive' 

Anoniem: 62022
Hebben er nog meer mensen last van de Bug in GOL. Ik ben deze week al twee keer beroofd van wins. (niet dat statistieken mij iets doen maar het gaat erom dat ze zomaar weg zijn.) Ik had 100 wins. Daarna nog 20. Ik weer opgehaald naar 45. heb er nu weer 19. Is dit bekend of gebeurd dit alleen bij mij?
Ik ben ook wins verloren, stuk of 10 ofzo.Anoniem: 62022 schreef op 20 maart 2004 @ 12:55:
Hebben er nog meer mensen last van de Bug in GOL. Ik ben deze week al twee keer beroofd van wins. (niet dat statistieken mij iets doen maar het gaat erom dat ze zomaar weg zijn.) Ik had 100 wins. Daarna nog 20. Ik weer opgehaald naar 45. heb er nu weer 19. Is dit bekend of gebeurd dit alleen bij mij?
Tja, je kunt nou eenmaal niet meer verliezen dan je hebt he

SletWmm schreef op 20 maart 2004 @ 14:15:
[...]
Tja, je kunt nou eenmaal niet meer verliezen dan je hebt he.

Ik heb geloof ik extra losses op ZHOL. Staat wel pro'er. :*D
System Specifications
mah.. had ik ook jah.. nu ineens allemaal potjes waar ik met n00b teamates zit
maar dan ook ECHT heel erg 

Hmmmm ik ben dus niet de enige.... ik ben zojuist de helft van mijn wins kwijtgeraakt... van ~120 wins naar 60 wins....
Maar ook mijn DC's zijn verlaagd.... wtf?
Hoe kan dit nou? Iemand een idee? Gewoon weer onkunde van crappy EA?

Maar ook mijn DC's zijn verlaagd.... wtf?

Hoe kan dit nou? Iemand een idee? Gewoon weer onkunde van crappy EA?

Signature
EA server is raar aant doen of gehackt niemand weet het, en niet dat EA even gaat kijken wat het is nee hoor hoezo zouden ze? Iedereen heeft gekocht, zij hebben het geld, fok de community zeggen ze!
Parky, de man van de maphack dus, zegt dat hij het gedaan heeft.Hidde schreef op 20 maart 2004 @ 19:30:
EA server is raar aant doen of gehackt niemand weet het, en niet dat EA even gaat kijken wat het is nee hoor hoezo zouden ze? Iedereen heeft gekocht, zij hebben het geld, fok de community zeggen ze!
Hier staat een chatlog waarin hij zegt dat hij, en z'n team, verantwoordelijk is hiervoor.
Dit zou nog maar de eerste "wave" zijn, de tweede zou in een paar dagen moeten komen. De vraag is wat je hiervan moet geloven natuurlijk. Ik denk zelf dat Parky stoer probeert te doen met de problemen die Gamespy heeft met z'n servers (dat laatste is ook zeer slecht natuurlijk

ik denk dat jij deze bedoeld Generaldaves2hd schreef op 08 maart 2004 @ 16:25:
[...]
nope, je kan niet met general Leang spelen. er was eerst wel een of andere iets dat je kon downloaden en daarmee alleen in skirmish general Leang spelen. maar ik weet het niet te vinden. en of het in de 1.02 versie nogwel werkt. waarschijnlijk niet.
code:
1
2
3
| -Boss General: This INI file will allow you to use the ULTIMATE #9 Boss General in Skirmish games. Just one INI file and your ready to command the Ultimate General. |
Parky heeft ondertussen al meer ontkend dan bekend dat ie het heeft gedaan, die gat in die log zat ie gewoon ff op te fokken. Bovendien heeft Parky de kunde niet, hij kan alleen game hacken (en nog niet eens goed ook).Wmm schreef op 21 maart 2004 @ 09:43:
[...]
Parky, de man van de maphack dus, zegt dat hij het gedaan heeft.
Hier staat een chatlog waarin hij zegt dat hij, en z'n team, verantwoordelijk is hiervoor.
Dit zou nog maar de eerste "wave" zijn, de tweede zou in een paar dagen moeten komen. De vraag is wat je hiervan moet geloven natuurlijk. Ik denk zelf dat Parky stoer probeert te doen met de problemen die Gamespy heeft met z'n servers (dat laatste is ook zeer slecht natuurlijk).
Anoniem: 62022
Net een potje gespeeld tegen iemand die EATester48 (of ander getal heette) Hij kon al mijn generals promotions gebruiken. Deze hack was al eerder bij generals ontstaan maar nu is hij dus weer aanwezig bij de Zero Hour.
De replay: http://members.home.nl/got/cheater.rep
De replay: http://members.home.nl/got/cheater.rep
Deze hack die hij gebruikt heet de Control Hack en is er helaas al een tijdje.. hij kan dus controle over al je units nemen dacht ik.. en tis mij ook al een x overkomen.. helaas maar waar.. 

Typisch EA, zo gaat het al jaren bij hun. Red Alert 2, Yuri's revenge, Generals en nu dus Zero Hour. Zodra het geld binnen is doen ze helemaal geen moer meer aan. Ze patchen hoog uit de eerste 4 maanden en daarna is het over met de support.
Het ergste is, ze weten van die hacks zoals die control hack, maar reageren op e-mails doen ze niet.
Het ergste is, ze weten van die hacks zoals die control hack, maar reageren op e-mails doen ze niet.
Samsung TV QE55Q9F 2018 | Sonos Beam gen1 | Sonos Sub gen3 | Sonos One 2x | APsystems 14x315Wp - ZW | MacBook Pro 13" 2017 | MacBook Air 13" 2017 I iPad 2018 | iPhone 12 | TV 2021 4K | AirPods Pro gen2
nou aan ra2, werd nog bordenvol aandacht besteed want toen was westwood nog de baas. over C&C. bij yuri's revenge werd ook wel degenlijk gelet op hacks en bugs daar zijn ook behoorlijk wat patches voor geweest. het is pas verwaardeloost toen EA alles over nam. en je moet rekenen tegen die hacsk kunnen ze niet zomaar iets doen. ze moeten( als ze eerst aan de 1.03 patch beginnen) ook zo regelen dat die hacks niet meer werken. dat is niet 1,2,3 gedaan 

Ik kan niet proggen, maar het lijkt me toch echt dat het geen weken hoeft te duren als je er een fatsoenlijk team op zet dat aan de patch werkt.
Balance dingen zijn zo gebeurd, om te testen of het dan echt goed is is meer werk.
Zo proggen dat die hacks niet meer werken lijkt me ook niet zo moeilijk/heel veel werk.
Balance dingen zijn zo gebeurd, om te testen of het dan echt goed is is meer werk.
Zo proggen dat die hacks niet meer werken lijkt me ook niet zo moeilijk/heel veel werk.
Voor yuri's revenge behoorlijk wat patches geweestdaves2hd schreef op 25 maart 2004 @ 16:31:
nou aan ra2, werd nog bordenvol aandacht besteed want toen was westwood nog de baas. over C&C. bij yuri's revenge werd ook wel degenlijk gelet op hacks en bugs daar zijn ook behoorlijk wat patches voor geweest. het is pas verwaardeloost toen EA alles over nam. en je moet rekenen tegen die hacsk kunnen ze niet zomaar iets doen. ze moeten( als ze eerst aan de 1.03 patch beginnen) ook zo regelen dat die hacks niet meer werken. dat is niet 1,2,3 gedaan

Er is na de release wel geteld 1 patch uitgekomen (1.01 als ik me niet vergis, was om cd laadtijden te verbeteren). Daarnaast zijn de game channels gehackt en dat al meer dan ander half jaar ff simpel een betere game channel of ip's bannen is blijkbaar te veel gevraagd. Voor Red Alert hebben ze er 6 uitgebracht en na de komst van Yuri's revenge geen moer meer aangedaan. Serieus... westwood/EA zal hoogstwaarschijnlijk geen moer meer doen aan Zero hour, laat staan voor Generals classic.
Dan ook meteen de vraag naar jouw toe waarom Blizzard het wel kan? Zij patchen hun games pas echt regelmatig en voegen zelfs nieuwe features toe. Goed ik mag geen appels met peren vergelijken, maar EA is gewoon een bedrijf wat zijn zakken vult en geen moer geeft om de community.
Samsung TV QE55Q9F 2018 | Sonos Beam gen1 | Sonos Sub gen3 | Sonos One 2x | APsystems 14x315Wp - ZW | MacBook Pro 13" 2017 | MacBook Air 13" 2017 I iPad 2018 | iPhone 12 | TV 2021 4K | AirPods Pro gen2
in die patch voor yuri zaten ook talloze bug fixes. westwood studios bestaat niet meer. en ea perst 70 games( schijt games, maar goed games ) tegelijk en blizzard perst er geen of hoogstends 1 per keer. en aan zero hour zal wel degenlijk een nieuwe patch maar dat zal nog lang duren denk ik. dat er voor generals geen patch uit komt is logish eigenlijk. omdat ze 1 willen dat je de expantion gaat spelen en ten 2e voor die 200 mensen op gol staan er 2000 op zhol. en idd word er ampr aandacht aan besteed. daarnaast, ze verw8achten dat de meerderendeel an zero-hour naar battle for middle earth gaan. dan gaan ze daar wat kloten en beginnen ze aan een nieuwe C&C probably.(misschien brengen ze wel expres geen patches uit zodat battle for middle earth een betere game lijkt en dat je die gaat kopen
)
Wmm, het is wel degenlijk moeilijk hacks zo te proggen dat ze niet meer werken, naast dat moet je ook zo fixen dat ze er niet meer zo makkelijk bij kunnen komen. kijk maar eens hoelang het duurt voordat games klaar zijn, vaak een jaar of meer. zero hour koste maar een halfjaar omdat eigenlijk weinig is toegevoegt. want dat hadden ze allemaal al alleen weg gehaald bij generals. balance zal er in zh Nooit komen. want 12 sides is niet te balancen. en is het erg moeilijk want als het team( het team niet EA ) naar de community luistert zijn er altijd wel mensen die zeiken dat ze alleen naar spam n00bs luisteren. maar adden ze zelf wat hun denken dat de game beter balanced komt er ook keihard gezeur.. maar EA doet er natuurlijk erg weinig aan idd. en wat ze brengen word weinig aandacht aan besteed enzouden ze een veel groter team erachter moeten zetten.
voor mensen die het nog niet weten. http://www.petroglyphgames.com/ hier is de site van de nieuwe (westwood studios) het is iniedergeval opgericht door een grotendeel van het oude westwoodstudios. de gene die ook C&C hebben bedacht en ontworpen ( de gene die wel patches uitbrachten
) ze zijn bezig aan een nieuwe game en ik kan niet wachten om er meer over te horen
. laten we hopen dat alle studios die door ea worden gesloten allemaal opneiuw beginnen en bij ubisoft gaan ofzo. dan koopt niemand meer ea games denk ik
.

Wmm, het is wel degenlijk moeilijk hacks zo te proggen dat ze niet meer werken, naast dat moet je ook zo fixen dat ze er niet meer zo makkelijk bij kunnen komen. kijk maar eens hoelang het duurt voordat games klaar zijn, vaak een jaar of meer. zero hour koste maar een halfjaar omdat eigenlijk weinig is toegevoegt. want dat hadden ze allemaal al alleen weg gehaald bij generals. balance zal er in zh Nooit komen. want 12 sides is niet te balancen. en is het erg moeilijk want als het team( het team niet EA ) naar de community luistert zijn er altijd wel mensen die zeiken dat ze alleen naar spam n00bs luisteren. maar adden ze zelf wat hun denken dat de game beter balanced komt er ook keihard gezeur.. maar EA doet er natuurlijk erg weinig aan idd. en wat ze brengen word weinig aandacht aan besteed enzouden ze een veel groter team erachter moeten zetten.
voor mensen die het nog niet weten. http://www.petroglyphgames.com/ hier is de site van de nieuwe (westwood studios) het is iniedergeval opgericht door een grotendeel van het oude westwoodstudios. de gene die ook C&C hebben bedacht en ontworpen ( de gene die wel patches uitbrachten

[Voor 14% gewijzigd door daves2hd op 25-03-2004 18:36]

"Toernooien for everyone!!"
Generals.NL meldt ons: "Op vrijdag 26 maart zal er in het kader van de officiële benelux ladder een 2v2 Command & Conquer Generals: Zero Hour toernooi georganiseerd worden!"
Map

Tournament Island
Regels
Dit 2on2 toernooi wordt gespeeld dmv. een knock-out syteem. Als je een keer verliest lig je eruit. Je mag elke General naar keuze spelen. StartingCash $10 000-,, etc. Standaard regels.
Meedoen
Mocht je willen meedoen, kan dat. Je moet wel geregistreerd zijn en in een clan op Generals.NL zitten. Schrijf je hier in! Het geheel begint om 19:00 uur.
Verschillende members van [GoT], Bierenclan en ikzelf ([BOX]) zullen ook meedoen.
Winnen
Helaas deze keer geen avondje coden bij kaarslicht met Gerben, maar je kan gewoon je punten halen voor de ladder, als je daaraan meedoet. Elk potje dat je in het toernooi meespeelt telt voor de ladder als een gewone match mee.
System Specifications
Nice post Stuiterbal. En dat er maar vele GG's mogen volgen
.
En veel succes TBM & Braintje namens [GoT] en
Stuiterbal & Fugitive namens [BOX]

En veel succes TBM & Braintje namens [GoT] en
Stuiterbal & Fugitive namens [BOX]

Vanavond was er het ZHOL 2on2 toernooi van Generals.NL.
De map waarop dit alles gespeeld was, was Tournament Island (4).
CoD heeft gewonnen.
Hier meer details en resultaten.
System Specifications
is er een truukje om zero hour te kunnen installeren zonder 1st generals te installeren? Generals neemt wel apart ff 2gb in op de hdd en die speel je toch niet als je zero hour heb!!
iemand?
iemand?
aahh durka durka durka
waarvoor is eigenlijk dat "main gun" van de avenger (die dus op tanks en poppetjes schiet)? dat ding doet 0 damage ofzo 

Nope, dat kan niet. Je zult Generals geinstalled moeten hebben om Zero Hour te kunnen spelen.DJ Chicken schreef op 09 april 2004 @ 20:18:
is er een truukje om zero hour te kunnen installeren zonder 1st generals te installeren? Generals neemt wel apart ff 2gb in op de hdd en die speel je toch niet als je zero hour heb!!
iemand?
Die "wijst" vijandelijke units aan. Je andere units die op die unit schieten schieten er dan sneller op. Verder kun je met de Avenger nog vijandelijke vliegtuigen neerhalen en kan hij missiles van vijandelijke units weglaseren, net zoals de Paladin dus.mockingbird schreef op 09 april 2004 @ 20:44:
waarvoor is eigenlijk dat "main gun" van de avenger (die dus op tanks en poppetjes schiet)? dat ding doet 0 damage ofzo
Voor diegene die dachten dat generals nog niet genoeg vergalt was door hacks, verwelkom deze toevoeging:
Naja alleen drop hack bleek niet 1 april te zijn. Zuigt toch nog steeds danQuote:
Originally Posted by siffer
and when will 1.7d be realesed?
One Week Before Generals Update or ZH Update
----
Quote:
Originally Posted by Daz_wood
Agent i dont think there will be another update!
Yeah your probbably right, if by june there is no update, i'll release mapgen 1.7D to UC Members only and it will only work against the UC members nicknames online.

[Voor 149% gewijzigd door Alphega op 10-04-2004 13:22]
Ik word 'r stil van...Alphega schreef op 10 april 2004 @ 03:49:
Voor diegene die dachten dat generals nog niet genoeg vergalt was door hacks, verwelkom deze toevoeging:
[...]

System Specifications
ik snap na al die jaren gamen nogteeds het fun van cheaten online niet. dat je singleplayer cheat om iets uit te spelen vooruit, of cheat om geheime dingentjes in spllen te ondekken of als je het voor de 2e keer uitspeelt kan allemaal. is toch singleplayer. maar onlinne vind ik het zo triest als mensen cheaten
. lang leve EA met patches tegen de hacks
, volgeds mij maakt EA de hacks ipv van patches er tegen.

Heb er ff wat meer over opgezocht. Deze hack is een HOAX, 1 april grap geweestAlphega schreef op 10 april 2004 @ 03:49:
[...]

Ryzen 5600X-RTX3070 Gamebak // iPhone 13 Pro // HP zBook Studio G8
2021 Ford Fiesta ST-Line MHEV // 2017 BMW R1200R
ff vertalen, " ik ben de hack proberen te downloaden om te gebruiken alleen kan ik ze niet vinden."Bi0Hazard schreef op 10 april 2004 @ 09:24:
[...]
Heb er ff wat meer over opgezocht. Deze hack is een HOAX, 1 april grap geweestNo worries dus.

is er trouwends al iets over de 1.03 patch bekend met de ladder kit!?
Welke ladderkit
.
Patch 1.03 zou een 1vs1 quickmatch ladder van clanwars.cc bevatten.
Nee, het zou nu stil liggen, het werk aan 1.03....
Ik had nog hoop paar maand geleden dat ie echt zou komen, maar daarvan ben ik ook maar afgestapt. Hij komt niet ben ik bang.

Patch 1.03 zou een 1vs1 quickmatch ladder van clanwars.cc bevatten.
Nee, het zou nu stil liggen, het werk aan 1.03....
Ik had nog hoop paar maand geleden dat ie echt zou komen, maar daarvan ben ik ook maar afgestapt. Hij komt niet ben ik bang.
ah.. dat van die vliegtuigen en raketjes wist ik wel .. duhWmm schreef op 09 april 2004 @ 22:35:
[...]
Die "wijst" vijandelijke units aan. Je andere units die op die unit schieten schieten er dan sneller op. Verder kun je met de Avenger nog vijandelijke vliegtuigen neerhalen en kan hij missiles van vijandelijke units weglaseren, net zoals de Paladin dus.

je moet maar eens proberen op een vijandelijke overlord met 2 missile defender te laserlocken.
En dan een avenger op de Overlord zetten
lang leve speed laserlock. (die al snel ging naar mijn idee!)
En dan een avenger op de Overlord zetten

lang leve speed laserlock. (die al snel ging naar mijn idee!)
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Als iemand het post op 1 april, en met die opties hoefk nie eens op links te klikkendaves2hd schreef op 10 april 2004 @ 11:07:
[...]
ff vertalen, " ik ben de hack proberen te downloaden om te gebruiken alleen kan ik ze niet vinden."
is er trouwends al iets over de 1.03 patch bekend met de ladder kit!?

[Voor 22% gewijzigd door BioHazard op 10-04-2004 21:01]
Ryzen 5600X-RTX3070 Gamebak // iPhone 13 Pro // HP zBook Studio G8
2021 Ford Fiesta ST-Line MHEV // 2017 BMW R1200R

"Toernooien for everyone!!"
Generals.NL meldt ons: "Op zondag 25 april zal er in het kader van de officiële benelux ladder een 1v1 Command & Conquer Generals: (classic) toernooi georganiseerd worden! Uiteraard zijn er weer flink wat punten te verdienen, met daarnaast uiteraard de eeuwige roem. "
Map
Tournament Desert
Regels
Dit 1on1 toernooi wordt gespeeld dmv. een knock-out syteem. Als je een keer verliest lig je eruit. Standaard regels.
Meedoen
Mocht je willen meedoen, kan dat. Je moet wel geregistreerd zijn en in een clan op Generals.NL zitten. Schrijf je hier in! Het geheel begint om 14:00 uur.
Verschillende members van [GoT], Bierenclan en ikzelf ([BOX]) zullen ook meedoen.
Winnen
Helaas deze keer cursusje HolyCorn's_cursus_afbouw_van_je_sociale_leven_dmv_werken, maar je kan gewoon je punten halen voor de ladder, als je daaraan meedoet. Elk potje dat je in het toernooi meespeelt telt voor de ladder als een gewone match mee.
System Specifications
Ey Stuiterbal, gaan we de finale van de vorige keer nog weer eens dunnetjes over doen?
Waarschijnlijk ja Rival
.
CCG is moeilijker dan ZH omdat het niet alleen maar over het massen van units gaat, en het is gewoon veel leuker (mede doordat het niet over massen gaat
).

CCG is moeilijker dan ZH omdat het niet alleen maar over het massen van units gaat, en het is gewoon veel leuker (mede doordat het niet over massen gaat

Die attack outposts gaan inderdaad stukken sneller

hey allemaal
heb laatste tijd een probleem met zero hour..
dat is dat als ik een skirmisch start met 2 brutal enemies in 1 team mijn kamp na ongeveer een halve minuut spontaan ontploft
heb alle patches van zero hour en generals, ook al beide spellen opnieuw geinstalleerd. Maar ik hou t probleem
is dit iets bekend?
heb laatste tijd een probleem met zero hour..
dat is dat als ik een skirmisch start met 2 brutal enemies in 1 team mijn kamp na ongeveer een halve minuut spontaan ontploft

heb alle patches van zero hour en generals, ook al beide spellen opnieuw geinstalleerd. Maar ik hou t probleem
is dit iets bekend?
Meestal is een reinstall voldoende, ik heb het ook al een paar keer gehad, dit betekend dat er een paar files ofzo corrupt zijn.
Bijna goed Speedy, iig is je oplossing wel voldoende ja. Reinstallen en het is over.
Het probleem komt doordat er met je key gekloot is in het register van windows, dan krijg je het "alles ontploft na 30 sec" gebeuren. Reinstallen en het is weer opgelost
.
Het probleem komt doordat er met je key gekloot is in het register van windows, dan krijg je het "alles ontploft na 30 sec" gebeuren. Reinstallen en het is weer opgelost

thnx!Wmm schreef op 20 mei 2004 @ 21:35:
Bijna goed Speedy, iig is je oplossing wel voldoende ja. Reinstallen en het is over.
Het probleem komt doordat er met je key gekloot is in het register van windows, dan krijg je het "alles ontploft na 30 sec" gebeuren. Reinstallen en het is weer opgelost.
toch maar weer opnieuw installen dus

oh btw ik zie dat dit in spielerij problemen en vragen had gemoete

ik kan nu al 3 of 4 dagen niet meer inloggen op zero hour online 
ik kom wel door het checking voor updates scherm maar als ik dan op login druk, dan krijg ik de melding: "could not connect to generals online"
Erg vaag want ik heb dit probleem sinds 3 a 4 dagen maar gisteren kwam ik wel weer online en heb ik de hele avond gegamed. Maar nu weer dit gezeik.
Heb het verder nooit gehad en heb ook de originele versie van ZH.
Iemand enig idee..?

ik kom wel door het checking voor updates scherm maar als ik dan op login druk, dan krijg ik de melding: "could not connect to generals online"
Erg vaag want ik heb dit probleem sinds 3 a 4 dagen maar gisteren kwam ik wel weer online en heb ik de hele avond gegamed. Maar nu weer dit gezeik.
Iemand enig idee..?
Stop chasing the dream, you're already living it
Heb je Chello als provider? Die heeft op dit moment geen toegang tot de servers waarop Generals/Zero Hour gehost worden. Heel vaag, als je Chello hebt kun je je voegen bij Stuiterbal en xXPLAPXx die ook niet online kunnenQosmic schreef op 21 mei 2004 @ 14:28:
ik kan nu al 3 of 4 dagen niet meer inloggen op zero hour online
Iemand enig idee..?

System Specifications
Mja het schijnt ook bij mensen met @home voor te komen... ik baal er ook hard van en zoals gewoonlijk hoor je van beide kanten niets .. zowel Chello als EA blijven stil.. tot nu toe dan.. heb al een aantal keer gebeld met Chello helpdesk.. maar zonder ook maar enige nuttige info.. afwachten dus ..Wmm schreef op 21 mei 2004 @ 17:20:
[...]
Heb je Chello als provider? Die heeft op dit moment geen toegang tot de servers waarop Generals/Zero Hour gehost worden. Heel vaag, als je Chello hebt kun je je voegen bij Stuiterbal en xXPLAPXx die ook niet online kunnen.

ik heb dus idd chello!
wel erg vaag, 2 maten van me hebben ook chello en die komen wel gewoon online.
Wonen ook in dezelfde plaats, alleen andere wijken...
wel erg vaag, 2 maten van me hebben ook chello en die komen wel gewoon online.

Wonen ook in dezelfde plaats, alleen andere wijken...
waarschijnlijk om dat EA of Gamespy een IP range heeft geblokkeerd waar jouw maatjes dus niet onder vallen..
in wat voor range zit je?? ikzelf en een aantal kammeraden van me zitten in range 80.57.37.xxx en komen ook niet online terwijl anderen wel gewoon prima kunnen gamen, direct ip werkt uiteraard prima
btw, euro 2k4 (ook origineel) werkt ook niet
btw, euro 2k4 (ook origineel) werkt ook niet

[Voor 12% gewijzigd door cypher21 op 22-05-2004 02:11]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
ik zit in 62.194.150.xxx
Maar waarom zijn die ip's dan geblocked?
Maar waarom zijn die ip's dan geblocked?
Ik krijg elke x als ik wil update
C&C Old File Not found. However, a file of the same name was found
waar slaat dat op?
waar slaat dat op?
Ook ik kom niet online meer met Chello, zwaar klote. Waarom dit is gebeurd? Ik dacht eerst dat het aan mij lag... Ik heb zelf IP range 80.xxxxxxxx. Soms kom ik wel online, na een paar keer proberen. Vreemde zaak dit!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
denk dat de files die geupdate moeten worden (generals.exe, game.dat etc.) niet de orginelen zijn? (oftewel heb je soms een nocd gebruikt om niet steeds de cd erin te hoeven rammen?)Woohooo schreef op 22 mei 2004 @ 15:11:
Ik krijg elke x als ik wil update
waar slaat dat op?
Wow, weer wat activiteit in dit topic. Lang geleden
. Jammer alleen dat het komt door stomme acties van Chello.
Maar laat ik dan van de gelegenheid gebruik maken om eens een replay te posten!
Tijd niet gebeurt hier. Dus hier een replay van mij tegen Eficko, gespeeld op het 1vs1 cncreplays.com tourney van vandaag.
Voor wie niet weten wie Eficko is: Eficko is een van de beste GLA spelers ter wereld
. Ik zal niet zeggen wie er wint, alleen dat het wel spannend is imo en wel het kijken waard dacht ik
.

Tijd niet gebeurt hier. Dus hier een replay van mij tegen Eficko, gespeeld op het 1vs1 cncreplays.com tourney van vandaag.
Voor wie niet weten wie Eficko is: Eficko is een van de beste GLA spelers ter wereld

Wmm schreef op 22 mei 2004 @ 21:53:
Wow, weer wat activiteit in dit topic. Lang geleden. Jammer alleen dat het komt door stomme acties van Chello.
Voor wie niet weten wie Eficko is: Eficko is een van de beste GLA spelers ter wereld. Ik zal niet zeggen wie er wint, alleen dat het wel spannend is imo en wel het kijken waard dacht ik
.

Leuke replay

Glad you liked it
.
Ik kan er nog wel meer posten als daar belangstelling voor is. Vroeger werden hier vrij veel replays gepost, nu dus niet meer
.
Zijn er trouwens nog mensen hier die Generals/Zero Hour vanaf het begin speelden? Ben volgens mij zo ongeveer de enige, op 2-3 man na, die nog actief speelt van hier en die er ruim een jaar geleden ook al bij was.

Ik kan er nog wel meer posten als daar belangstelling voor is. Vroeger werden hier vrij veel replays gepost, nu dus niet meer

Zijn er trouwens nog mensen hier die Generals/Zero Hour vanaf het begin speelden? Ben volgens mij zo ongeveer de enige, op 2-3 man na, die nog actief speelt van hier en die er ruim een jaar geleden ook al bij was.
Anoniem: 25735
Ik speel nog steeds Generals & ZH vanaf de dag dat ze uit waren, maar het niveau wat jij hebt, zal ik niet halen denk ik. Althans ik speel geen 1vs1. Ik speel ALTIJD 2vs2 of 3vs3 maar dat is sinds kort.
[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 25735 op 23-05-2004 23:13]
FFS, haal die [GoT] tag weer es uit het stof man. Ga voor mijn part spelen op generals.nl alleen. Maakt niet uit. Ga weer spelen please (het is nog steeds leuk hoor, als je je maar niet teveel aantrekt van overpowerde rommel en daardoor verliest).
Binnenkort ff 2vs2?

Net ff je replay gezien, dacht dat je ging winnen, maarja kut Jarmen Kell 
Ik speel met USA Air Force.

[Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 25735 op 23-05-2004 23:31]
Ik speel dit al vet lang samen met een maat van mij, al moet ik zeggen dat ik de enige ben die hier ook komt van ons 2. En ik blijf ook nog wel een tijdje spelen ook.Wmm schreef op 23 mei 2004 @ 22:17:
Glad you liked it.
Ik kan er nog wel meer posten als daar belangstelling voor is. Vroeger werden hier vrij veel replays gepost, nu dus niet meer.
USA Air force. Als m'n tegenstander dat is jaag ik altijd zo lekker achter z'n rockvees aan met gattling tanks, helix met gattling upgrades, nuke bm's en later overlords en ecm's. En alles wat die AF dude heeft zijn rockveesAnoniem: 25735 schreef op 23 mei 2004 @ 23:30:
Net ff je replay gezien, dacht dat je ging winnen, maarja kut Jarmen Kell

Hoe wou je dat doen als ik Raptors heb?Wmm schreef op 23 mei 2004 @ 23:47:
[...]
USA Air force. Als m'n tegenstander dat is jaag ik altijd zo lekker achter z'n rockvees aan met gattling tanks, helix met gattling upgrades, nuke bm's en later overlords en ecm's. En alles wat die AF dude heeft zijn rockvees. Als je die dan niet te pakken krijgt is dat erg frustrerend
.
2 Raptor per gat, 1 raptor voor tank, 2 raptors voor een Overlord.
En jah ik speel op Twilight Flame, dus rushen op die map word het al lastiger

Aha, en wat doe je dan tegen een groep van tien Gattling Tanks met Chain Guns Upgrade ondersteund door drie ECM Tanks?Anoniem: 25735 schreef op 24 mei 2004 @ 09:52:
[...]
Hoe wou je dat doen als ik Raptors heb?
2 Raptor per gat, 1 raptor voor tank, 2 raptors voor een Overlord.
En jah ik speel op Twilight Flame, dus rushen op die map word het al lastiger

System Specifications
Speel je altijd 1 on 1 kan je inderdaad niet met airforce tegen tank spelen, speel je 2 on 2 maakt het niet zoveel uit zolang je maar niet allebei airforce bent, ik heb niet zon moeite met tank gen als je als het er maar geen 2 worden, dat wordt lastig dan. Maar jah dan speel je gewoon met andere site.Stuiterbal schreef op 24 mei 2004 @ 11:16:
[...]
Aha, en wat doe je dan tegen een groep van tien Gattling Tanks met Chain Guns Upgrade ondersteund door drie ECM Tanks?
aurora bomber(s) ? of wordt die ook door de ECM tank onderschept in supersonic modus ?Stuiterbal schreef op 24 mei 2004 @ 11:16:
[...]
Aha, en wat doe je dan tegen een groep van tien Gattling Tanks met Chain Guns Upgrade ondersteund door drie ECM Tanks?
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Ik dacht niet dat aurora's geblokt worden door ecm tank en ik denk dat bunkerbusters ook goed werken tegen ecm (maar dat is iets wat ik denk, weet niet zeker)knightofn1 schreef op 24 mei 2004 @ 11:44:
[...]
aurora bomber(s) ? of wordt die ook door de ECM tank onderschept in supersonic modus ?
Speelt er hier iemand wel eens tegen Nightmare-MX- (dacht dat je het zo schreef) die speelt ook wel goed, zit/zat bij een top 5 clan van de wereld.
Daar doe ik niet veel tegen, dat klopt.Stuiterbal schreef op 24 mei 2004 @ 11:16:
[...]
Maarja hoe lang is die match al bezig? want 20 raptors stelt nie zoveel voor en aurora voor ecm.
Al moet ik zeggen dat veel mensen nog geen ECM gebruiken, althans nog niet

Maarja zoals ik al zei, jullie niveau is weer wat anders

Ieder zijn eigen game

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 25735 op 24-05-2004 11:54]
Aurora's hebben geen last van ECM's, bommen vallen gewoon op de plek die je aangaf en doen evenveel schade als normaal.Speedy55 schreef op 24 mei 2004 @ 11:49:
[...]
Ik dacht niet dat aurora's geblokt worden door ecm tank en ik denk dat bunkerbusters ook goed werken tegen ecm (maar dat is iets wat ik denk, weet niet zeker)
Speelt er hier iemand wel eens tegen Nightmare-MX- (dacht dat je het zo schreef) die speelt ook wel goed, zit/zat bij een top 5 clan van de wereld.
Maar idd, een 1vs1 spelen op Twilight Flame is niet te vergelijken met 1vs1 op Tournament Desert (wat ik bijna altijd doe).
Maar Nightmare-MX- ken ik niet? Speelt ie nog steeds? Naam zegt me helemaal niks, alleen -MX- zegt me vaag iets als ik het goed heb, maar dat is van lang geleden. De classic tijd...

Ik speel het al een tijdje niet meer. Werd gestoord van die balance troep en het feit dat er aardig gecheat kan worden. Word ik niet blij van
Tuurlijk kan jeje aanpassen door ook een kut side te pakken en het makkelijk te doen maar dat verveelde al snel na een tijdje dus ik houdt ff pauze totdat ik er weer zin in heb of tot er een patch uit komt. oooooit.
Jammer dat generals classic vrij dood is met online play, dat was in mijn ogen echt een goed spel.

Jammer dat generals classic vrij dood is met online play, dat was in mijn ogen echt een goed spel.
Nightmare speelt nog wel, of die clan nog veel speelt weet ik niet. ik speel ook wel eens met hem.Wmm schreef op 24 mei 2004 @ 12:32:
[...]
Aurora's hebben geen last van ECM's, bommen vallen gewoon op de plek die je aangaf en doen evenveel schade als normaal.
Maar idd, een 1vs1 spelen op Twilight Flame is niet te vergelijken met 1vs1 op Tournament Desert (wat ik bijna altijd doe).
Maar Nightmare-MX- ken ik niet? Speelt ie nog steeds? Naam zegt me helemaal niks, alleen -MX- zegt me vaag iets als ik het goed heb, maar dat is van lang geleden. De classic tijd....
Ken hem zo echt niet. Speelt ie op clanwars.cc momenteel?
het is een amerikaan, ik zal het hem moeten vragen of ie daar momenteel speeltWmm schreef op 24 mei 2004 @ 23:06:
Ken hem zo echt niet. Speelt ie op clanwars.cc momenteel?
[Voor 3% gewijzigd door Speedy55 op 24-05-2004 23:49]
Dit topic is gesloten.