AJ1815 schreef op 23 februari 2004 @ 14:43:
Dan moet je toch echt nog even oefenen!!! Ik speel met een huisgenootje samen tegen 4 HARD armies en dan maken we ze gewoon in hoor!!! Duurt effe, maar dan kom je er wel...
Het hangt ook een beetje af van de kaart die je kiest!!! Gewoon hele goede base defense maken en pas aanvallen als de defense helemaal dicht staat!!!
Defence dichtgooien hoeft ook niet eens perse hoor. Ik speel met een buddy van mij ook nog wel eens tegen een aantal hards, en als ik er zin in heb rush ik er in het begin alvast eentje dood. De rest wordt dan wel een stuk makkelijker waardoor de uitdaging weg is, maar toch

... 3 hards op een 6 player map gaat ook wel lekker, maar 4 hards hebben we eerlijk gezegd nog niet geprobeerd
Maargoed, het komt idd neer op oefenen. In het begin was 1 medium en 1 hard ook nog een uitdaging voor ons. Degene die de hard voor zn kiezen krijgt moest af en toe wat hulp krijgen van de ander, maar na een beetje oefenen kun je steeds lastigere comps aan...
Leuke oefening hiervoor is gewoon in je eentje tegen 1 hard op een 2player map. Toen ik dat in het begin deed dacht ik echt nog dat het onmogelijk zou zijn, maar ik weet ondertussen wel beter.
Oh trouwens, dr is voor de skirmish games ook een medaille voor het verslaan van het maximale aantal hard comps op alle maps. Zijn er serieus mensen die dit kunnen? de 2 en 3-player maps zouden nog kunnen, en misschien dat er mensen zijn die het tegen 3 comps ook nog uithouden. Maar tegen 7 comps? Zou wel heel graag een replay zien van iemand die dat voor elkaar krijgt