Toon posts:

[C&C] Generals Zero Hour - Deel 8 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.698 views sinds 30-01-2008

• Manolo666
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-08-2018
Anoniem: 75298 schreef op 31 januari 2004 @ 09:25:
[...]

de teller bleef op 59 hangen ik heb zeker 15 minuten gewacht.. bah !! kunnen ze da tniet oplossen met een patch??? ik bedoel komop hou oud is dit spel al?
Wat oook heeeeeel irritant is zijn tellers die op en neer gaan... NIET NORMAAL! en dat je dan voortdurend geflamed wordt met berichten als; **** *** enzo!
Damn so childish! :r

• Anoniem: 75298
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
dat had ik ook monolo bah bah bah en nog eens bah!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 14:51
Het zijn maar stats. Wat ik altijd doe wanneer ik gewonnen heb is snel Escape en dan Exit Game. Op die manier krijg je alsnog een loss wat heel gunstig is. Mensen willen namelijk liever tegen mensen met veel losses spelen aangezien ze denken dan meer kans te maken.

Stats zijn absoluut geen graadmeter van skill, ik ken enorme n00bs die Commander In Chief zijn en veel goede spelers hebben smurfaccounts met lage stats.

Dus maak je niet te druk :P

Great minds think in parallel gutters.

• Anoniem: 75298
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
ik wind me niet op over die knakker die disconnect maar over EA die hier helemaal niets aan doet..

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-06 11:07
Manolo666 schreef op 31 januari 2004 @ 12:05:
[...]

Wat oook heeeeeel irritant is zijn tellers die op en neer gaan... NIET NORMAAL! en dat je dan voortdurend geflamed wordt met berichten als; **** *** enzo!
Damn so childish! :r
Dat flamen is heel bij clanwars.cc echt heel iritant als je een keertje weigert om een game te spelen meteen : dodger, noob, fucker en nog meer...
Zwaar iritant.
Of als je es wordt verslagen wordt je meteen uitgelachen en uitgescholden voor noob echt iritant sommigen van cw.cc.
Hidde schreef op 01 februari 2004 @ 13:05:
[...]

Dat flamen is heel bij clanwars.cc echt heel iritant als je een keertje weigert om een game te spelen meteen : dodger, noob, fucker en nog meer...
Zwaar iritant.
Of als je es wordt verslagen wordt je meteen uitgelachen en uitgescholden voor noob echt iritant sommigen van cw.cc.
Daar noem je ook wat, clanwars.cc. Tis alleen leuk omdat er een hoog niveau is, maar verder is het flamen en geflamed worden lijkt het wel. Als je het forum daar bekijkt dan denk je van: als ze nou es net zoveel spelen als dat ze flamen op het forum, dan worden er met gemak 2x zoveel games gespeeld :).

• Hidde
Wmm schreef op 01 februari 2004 @ 15:40:
[...]

Daar noem je ook wat, clanwars.cc. Tis alleen leuk omdat er een hoog niveau is, maar verder is het flamen en geflamed worden lijkt het wel. Als je het forum daar bekijkt dan denk je van: als ze nou es net zoveel spelen als dat ze flamen op het forum, dan worden er met gemak 2x zoveel games gespeeld :).
das ook nog het zieke, sommige clans, echt elk uur wel win.
Ze hebben members over de hele wereld, als wij slapen spelen die anderen en daardoor krijgen die zoveel punten.
Daarbij moeten zij meestal niet naar school ofzo... Wij als -FW- kunnen het aan, alleen we hebben niet zo verschrikkelijk veel tijd als die andere clans.
Maja, de sfeer op dat forum is inderdaad niet bepaald best.

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-02 03:19

hayate666

zwaardfetisjist

Er zitten op die forums ook veel mensen van de oude generals message boards. Die waren inderdaad altijd al heel goed in het verzieken van de sfeer :P

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 21:31

Stuiterbal

What noise does the tiger make

http://users.dfu-clan.net/stuiterbal/dump/launcher2.bmp

Vanavond was er het ZHOL 2on2 toernooi van Generals.NL.

[Jacq] heeft gewonnen.

Hier meer details en resultaten.

Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications

• Hidde
Zeg voortaan even dat er een toernooi komt :P

Zijn er ook prijzen? (paar maanden terug was ZH een prijs toch?)

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06 10:42

aapelite

Do the kirby!

En wat waren nou de meest gespeelde landen? (af, infant, nuke??)

• plapz0r
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-05 02:36

plapz0r

Ahh nuts!..

Gefeliciteerd TBM en braintje.. goed gespeeld..

Alleen capture in het vervolg wel die derricks heh ;)

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

aapelite schreef op 05 februari 2004 @ 09:30:
Dat moet onderhand wel, aangezien het in de gewone 2vs2 matches ook nooit anders is.

aapelite schreef op 05 februari 2004 @ 09:30:
In het tourney toch die armies denk ik ja, samen met toxin.
Kep bijna geen replays gezien (behalve paar van jacq), en onze eigen games van GoT waren 1x tegen dubbel toxin (wij dubbel nuke), en de 2e was tegen jacq :'( die af/nuke waren. Bah, tbm en braintje spelen veel te vaak samen, de 2vs2 pro's tegen de 2vs2 noob (ik) :P. En af/nuke owns dubbel nuke.... Gelukkig zitten jullie nu in [GoT] :D.

In het hele ladder seizoen is er van alles gespeeld, behalve echt veel usa. Die ben ik niet vaak tegengekomen geloof ik.

Anoniem: 96462

We zullen zien hoe het dit seizoen gaat worden. Ik hoop dat het een beetje gevarieerd zal worden.
Na Maphack met de optie tot het veranderen van army en color van je tegenstander komt er nu een hack aan die zelfs deze hack gaat doen verbleken. Met die nieuwe hack kun je de controle over de units van je tegenstander overnemen en zelfs hun special strikes gebruiken (Drone, Airstrike, nuke!).
Ik vrees dat generals nu echt afgelopen is online.
Alphega schreef op 07 februari 2004 @ 21:57:
Na Maphack met de optie tot het veranderen van army en color van je tegenstander komt er nu een hack aan die zelfs deze hack gaat doen verbleken. Met die nieuwe hack kun je de controle over de units van je tegenstander overnemen en zelfs hun special strikes gebruiken (Drone, Airstrike, nuke!).
Omg, waar heb je dat gezien? Vertel het anders maar ff op irc :).
Generals online is niet 100% afgelopen denk ik. QM is dan spelen tegen cheaters idd (voor 3/4e ofzo). Maar leaques als clanwars, ESL, clanbase en tourneys als united battlezone zullen iig niet zoveel last hebben van die nieuwe hack. Dat is 100% te bewijzen. Een keer doen, een admin kijkt de replay en je speelt nooit meer in die leaques. Clanwars is ip ban, clanbase heeft dat ook geloof ik. En ESL en ubz tourney zijn zeer proffesioneel dus die zullen ook hun antwoord erop hebben (ESL kun je al gebanned worden voor teveel strafpunten en fakenicks).
Maphack is moeilijk te bewijzen, maar ook daar zijn op clanwars al mensen hard voor gestraft.

En waarom doet EA er niks aan... Kunnen ze niet een patch uitbrengen die al die bestaande hacks onbruikbaar maakt? Tuurlijk zullen er dan weer nieuwe hacks komen, maar als ze iedere maand ofzo zo'n update uitbrengen lijkt me dat niet eens zoveel werk voor hun. En als je wat voor je community over hebt doe je dat, maja EA he :(.

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

EA vermaakt zich teveel met de volgende gelkklopper, namelijk de LOTR RTS (beuh). Ea is ook allang dood op de message boards, laatste reactie stamt uit de tijd dat patch 1 voor zero hour.

• Count
Alphega schreef op 07 februari 2004 @ 21:57:
Ik vind die cheat minder erg dan maphack. Kijk, bij die cheat heb je gelijk door dat je bedonderd wordt dus exit je de game.

Bij maphacken is het niet altijd duidelijk/bewijsbaar of iemand cheat. Soms zijn dingen verdacht maar ze kunnen in principe een gestealthde hero daar hebben of gewoon geluk.

• Hidde
Damn das een zieke cheat!!!!
Kdenk zelf dat het niet lukt hoor maja...
worden wel mismatches dan ofzo, stel dan druk jij em net erges heen en jou tegenstander de unit ook erges heen ofzo... :S
Ik weet niet dis ernstig.
Count schreef op 08 februari 2004 @ 15:13:
[...]

Ik vind die cheat minder erg dan maphack. Kijk, bij die cheat heb je gelijk door dat je bedonderd wordt dus exit je de game.

Bij maphacken is het niet altijd duidelijk/bewijsbaar of iemand cheat. Soms zijn dingen verdacht maar ze kunnen in principe een gestealthde hero daar hebben of gewoon geluk.
Dit verpest de gewone potjes (niet clanwars). De clanwars waren met al het geflame, pointpushen etc al verpest.
Hidde schreef op 08 februari 2004 @ 15:37:
Damn das een zieke cheat!!!!
Kdenk zelf dat het niet lukt hoor maja...
worden wel mismatches dan ofzo, stel dan druk jij em net erges heen en jou tegenstander de unit ook erges heen ofzo... :S
Ik weet niet dis ernstig.
Het is al gelukt, zonder mismatches ed.
Quote maker (deze maker heeft de huidige maphack met army change ook gemaakt):
Yep, this is probbably the most nastiest cheat ever created. It lets you take control of another player in the game and it works online. However their are side effects.

1. On Online, you cannot sell, cancel and move any units. You can do this fine in single player. You can not also order any units to create buildings, units

2. Units that should be revealed after you have selected the player you want to take control as may not lighten up (but will still be visible) just not selectable (etc oil derricks)

3. On Online, YOU CAN USE OTHER PEOPLE SPECIAL POWERS, that is you can plant a drone, call the other players airstrike on their base, even make them nuke themsleves (lol)..But i have only just tested creating a drone and it appears to work, i have never controled someones nuke yet, so i'm guessing all special powers should work, hopefully.

4. You can change waypoints online.

------

Great News, the cheat works. You can even make any player nuke themselves!!!!!!!

[Voor 60% gewijzigd door Alphega op 08-02-2004 15:46]

Anoniem: 103538

Met die Airforce General ben je zowat onoverwinnelijk... vijandelijke AA raketten worden ofwel gelaserd of gespoofed door de flares... veel te veel upgrades :P

• Stuiterbal

Stuiterbal

Anoniem: 103538 schreef op 08 februari 2004 @ 16:30:
Met die Airforce General ben je zowat onoverwinnelijk... vijandelijke AA raketten worden ofwel gelaserd of gespoofed door de flares... veel te veel upgrades :P
Wat bedoel je daar precies mee?

USAF heeft behoorlijke problemen met Gattling Cannons en in mindere maten met Quad Cannons. Maar hey, die shit fix je op den duur wel met al je StrikeSpam ;(

System Specifications

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Jep doodgooien met generals abilities werkt verrekte goed met de airforce general en anders lossen de s&d humvees al die airdefense wel op. Als dat niet lukt, is er nog altijd de mogelijkheid voor tomahawks. Die airforce eikel heeft gewoon veel te veel :P

Het enige verschil met gewoon USA wat ik nu heb kunnen ontdekken is dat hij geen paladin of crusader heeft. Dat is vast een gigantisch nadeel voor hem dat hij alles zoveel goedkoper (soms gratis) en beter krijgt :P

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-01 03:07
na het installen van zero hour meteen patch 1.02 er over heen, maar als ik hem nu opstart blijft hij hangen op het splash screen, lagged heel mijn systeem voor 1 minuut en klapt weer naar desktop
edit: opnieuw installeren en patchen heeft nu tot gevolg dat ie wel langs de splash screen komt, maar na een zwart scherm weer terug op de desktop komt

[Voor 29% gewijzigd door CU2morO op 08-02-2004 22:09]

• Hidde
nieuwe drivers?
Lijkt mij het.

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-06 13:47

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

De usa super weapons generaal is trouwens ook bijna on overwinnelijk.
Je kan veel goedkoper een Particle cannon bouwen >:)
Alpha aurora's :P
En het EMP patriot systeem zorgt er voor, dat de tegenstander niet in de buurt kan komen ;)

Sometimes human's are...

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:31
Heb een vraagje, huisgenoot van me heeft generals zh gewoon gekocht, ik wilde het weleens proberen, dus ik heb even een key gedownload (ga het denk ik wel kopen, vind het wel een stoer spel :P gaat wel teveel tijd inzitten vrees ik) maar als we nu via het netwerk willen spelen krijgen we constant een mismatch? hoe zit dat?

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Dat kan komen doordat jij waarschijnlijk met een crack speelt en je huisgenoot niet. Ik zou het maar gewoon kopen als je lekker over netwerk wil spelen ;)

Volgens mij kan je niet spelen met elkaar als je niet dezelfde game versie hebt. Maar voor de zekerheid kan je het maar even beter nakijken. Options -> onder aan het options screen zie je dan je versie nummer.

• lex
die was wel hetzelfde, allebei 1.2 van Zero Hour, mjah dan toch maar kopen :P tegen elkaar is toch het leukste :) Weten jullie nog ergens strategy guides voor de multiplayer, ik lees van alles over rushes enz. maar daar is voor mij af en toe geen chocola van te maken :D zal ook wel even een paar replay's bekijken, leer ik er nog wat van mischien ;)

[Voor 77% gewijzigd door lex op 09-02-2004 11:43]

Zoals al in de startpost word vermeld vind je vaak goede replays op www.CnCReplays.com. Een strategie guide zou ik niet zo 1,2,3 weten te vinden. Volgens mij is er wel een strategy forum op CnCReplays.com, moet je daar maar eens kijken.

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Op de officiele generals website staat ook ergens een strategy guide, maar die verkondigd meer algemene RTS wijsheden die de meeste mensen al wel weten :P

• Count
Ach we kunnen het een en ander samenvatten qua strategie denk ik zo;

GLA: Technical spam (tegen USA/GLA) of Scorpion spam (tegen China/Tank/Nuke)
USA: Spam Humvees met Missile Defenders d'r in + Ambulances
China Nuke/Tank: Spam ofwel Battlemasters (vs China/GLA) ofwel Gatling Tanks (vs USA)
China Infantry: Spam naar keuze :P

Degene die dit het zuiverst en efficienst doet heeft uiteraard een groot voordeel. In het algemeen wil je dus absoluut geen statische verdediging hebben.

Anoniem: 25735

Count schreef op 10 februari 2004 @ 03:13:

China Nuke/Tank: Spam ofwel Battlemasters (vs China/GLA) ofwel Gatling Tanks (vs USA)

Degene die dit het zuiverst en efficienst doet heeft uiteraard een groot voordeel. In het algemeen wil je dus absoluut geen statische verdediging hebben.
De laatste tijd zijn er mensen die willen geen rush regel, ok vooruit dan geen rush voor 10 min. Gaan die kontevegers toch rushen. Ik speel voor de lol maar de laatste tijd word ik afgemaakt omdat ik juist wel aan de regels hou. Met van af vanavond kunnen ze het bekijken. De sfeer op GOL is erg verandert en klote pubers die denken dat ze alles zijn. Weer een spel minder die erg leuk was.

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Ik vind die no rush games altijd aardig klote, omdat de regels onduidelijk zijn en niet afdwingbaar. Bovendien wordt dan de USA sw general ineens heel populair als je no rush games speelt :P

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Count schreef op 10 februari 2004 @ 03:13:

mjah werkt wel leuk en aardig als je je aanpast op het land enzo. Maar mensen kiezen tegenwoordig een land dat goed werkt tegen de jouwe. Als jij je dan weer aanpast passen zij zich ook weer aan. And so on. Lompe balance :P
Ik vind dat je gewoon land moet kiezen en die moet houden en je optimaliseerd alles maar beetje more fun for you hoewel het frustrerend is tegen bepaalde landen.

[Voor 26% gewijzigd door aapelite op 10-02-2004 16:44]

Is er eigenlijk al iets bekend over een volgende patch? Ik hoor helemaal niks meer over patchen of dergelijke ondanks de hacks die er nu voor ZeroHour zijn. Misschien dat iemand al geruchten heeft gehoord over een eventuele aankomende patch.

• Hidde
Jah, der komt een nieuwe QM ladder, die op clanwars is, is best tof en wordt goeie 1on1 ladder!
Voorderest wordt er niks veranderd dacht ik. :(
Er komt een nieuwe patch, maar gister las ik op clanwars.cc dat ie alweer uitgesteld is... Clanwars.cc heeft nauwe contacten met EA ivm de ladder, en ze hadden al een week ofzo niks gehoord.

Die 1vs1 qm ladder lijkt me drie keer niks. Op case's is er ook geen hout meer aan.
Terwijl dat gewoon dezelfde opzet is. En dan zal zeker de inf general generfed moeten worden, anders gaat iedereen die spelen....
En niemand weet wat er in die patch zit, dus ook niet of de inf generfed wordt...

[Voor 11% gewijzigd door Wmm op 15-02-2004 15:29]

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:59

Speedy55

www.jpl-racing.nl

mduijvendijk schreef op 09 februari 2004 @ 08:54:
De usa super weapons generaal is trouwens ook bijna on overwinnelijk.
Je kan veel goedkoper een Particle cannon bouwen >:)
Alpha aurora's :P
En het EMP patriot systeem zorgt er voor, dat de tegenstander niet in de buurt kan komen ;)
Volgens mij wint een USA airforce general het van een super weapon general, want die king raptors die je meteen kan bouwen zijn veel sterker dan een gewone raptor, en die king raptors kunnen ook nog raketten afweren toch, maar dan moet je niet een no rush potje spelen, want dan geef je de super weapon general veel te veel tijd, ook met china en gla kan je die super weapon general wel aan maar dan moet je wel snel gattling en quadcannons hebben

[Voor 42% gewijzigd door Speedy55 op 15-02-2004 20:59]

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• Stuiterbal

Stuiterbal

USAF wint het makkelijk van USSW, tenminste, in een normaal potje. Het enige wat nog een beetje effectief is tegen USAF van USAx de Avenger...en die kost bij USSW $2400-, :X...da's bijna een Particle Cannon... :*) Aan EMP Patriots hoef je ook al helemaal niet te beginnen aangezien deze nota bene minder raketten schiet dan een normale patriot en je kans ipv. 0,0001% dat je wat raak schiet met je patriot bij USAF gereduceerd wordt naar 0,000001%.

Die wegwerp-KingRaptors dollen met z'n tweeën je über1337e PowerPlant, en mocht je het redden om te bunkeren met Patriots en Avengers, dan vliegen er el cheapo Aurora Bombers van de USAF dude over waarvan er één ook één van je PowerPlants neutraliseert. En dan ben ik nog niet eens over de StrikeSpam van USAF begonnen! :o

Jah, mensen, USAF vs. USSW kan nog 's wat worden.

USAF, I'm lovin' it :r

System Specifications

USAF vs USAx is USAF nogal overpowerd imo. Ze mogen de avengers wel een stukje goedkoper maken voor elke general aangezien dat ding alleen maar kan schieten op air units en niet eens op normale units. Verder heeft elke andere faction wel iets tegen USAF en gaat de pot meestal wel eerlijk op.

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Anoniem: 96462 schreef op 16 februari 2004 @ 15:45:
USAF vs USAx is USAF nogal overpowerd imo. Ze mogen de avengers wel een stukje goedkoper maken voor elke general aangezien dat ding alleen maar kan schieten op air units en niet eens op normale units. Verder heeft elke andere faction wel iets tegen USAF en gaat de pot meestal wel eerlijk op.
Ik zou eerder zeggen dat de USAF wel iets tegen elke andere faction heeft en dat de pot zelden eerlijk op gaat :P

Anoniem: 64507

Zero hour is het spel waar het meest in gecheat wordt jezus wat een loosers zitten er tussen.

• Stuiterbal

Stuiterbal

Anoniem: 64507 schreef op 16 februari 2004 @ 21:13:
Zero hour is het spel waar het meest in gecheat wordt jezus wat een loosers zitten er tussen.
Wahahahaha! :z

In <vul hier keuze in> wordt echt veel meer gecheat hoor.

Mogelijke keuzes:
• Half-Life, Counter-Strike
• Quake
• Unreal Tournament
• Battlefield 1942
• Call of Duty
• Andere veel gespeelde FPS

In FPS games wordt veel meer gecheat dan in RTS games. Dit komt omdat (hard) cheaten in RTS games veel meer opvalt dan in FPS games. Alleen maphack in C&C is moeilijk te zien. Maar de nieuwste cheats waarbij je de controle van iemand anders kan over nemen valt te veel op om op grote schaal "toe te passen". In FPS games heeft cheaten simpelweg meer voldoening (althans, dat zou je toch zeggen?) en is moeilijk te herkennen.

Ondanks dat C&C Generals / Zero Hour een kleine online community heeft, heeft het idd ook last van cheaters, maar volgens mij is het niet zo dat bijna iedereen cheat? Tot nu vind ik het nog wel meevallen.

System Specifications

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Het valt volgens mij inderdaad best mee. Je wordt echt regelmatig om niks uitgescholden voor cheater. Dan weten ze niet hoe jij dingen zomaar ziet, terwijl gewoon een stealth jarmen of lotus in hun basis rond hangt.

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ga het denk ik vandaag ook maar eens een keertje Zero Hour kopen.
beter laat dan nooit :9

[Voor 3% gewijzigd door Gekkenhuis op 17-02-2004 12:04]

rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:28
Krijg je eigenlijk als je USA singleplayer hebt uitgespeeld alle 3 de USA Generals?

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Mastasidaz schreef op 17 februari 2004 @ 16:32:
Krijg je eigenlijk als je USA singleplayer hebt uitgespeeld alle 3 de USA Generals?
Wat bedoel je? :?

• daves2hd
  • Laatst online: 09-06 15:07
je kunt alle 12 de generals kiezen. je hoeft hier geen missies voor de doen. in de missies ben je wel usa gewoon, maar je hoeft geen missies te doen om de nieuwe generals te kiezen. dus multiplayer, skirmish en general chalange kun je vanaf het begin al iedereen nemen.

het was ooit eens gezegt dat je inderdaad alle missies van een side moest spelen om een general te unlocken. maar dit is dus blijkbaar neit door gegaan.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
IK heb als ik skirmish doe ofzo alleen USA GLA en China en een USA weapon General maar meer niet:(

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

is er geen map met eilanden en dat het dus echt aankomt op boten en vliegtuigen?

rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
Nee ze komen niet bij je op de koffie....
Mastasidaz schreef op 17 februari 2004 @ 17:05:
IK heb als ik skirmish doe ofzo alleen USA GLA en China en een USA weapon General maar meer niet:(
Dan moet je naar onder scrollen.....
Maikeltje schreef op 17 februari 2004 @ 17:16:
is er geen map met eilanden en dat het dus echt aankomt op boten en vliegtuigen?
Welke boten?.... nee dus :P

• Stuiterbal

Stuiterbal

Fugitive en ik hebben een lijst gemaakt met alle missing cameos in C&C Generals Zero Hour. Zie voor meer info en details dit topic op het Generals.NL forum.

System Specifications

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Ik vind dit nog een voorbeeld van hoe slecht EA Zero Hour eigelijk heeft afgewerkt voordat ze het op de markt brachten. Dit is gewoon niet meer dan slordigheid.

• lex
Wat ik vervelend vind is het grote verschil in de skirmish levels tussen een hard en een medium army, ik speel wel vaak samen met iemand anders tegen de computer, 2 medium army's is te makkelijk, 2 hard army's is bijna niet te doen. 1 hard en 1 medium is ook vervelend omdat 1 iemand dan die hard army voor zn kiezen krijgt. Dit weekend probeerden we het weer een keer tegen 2 hard army's, 1 van die 2 was usa, en die snapte het spel een beetje te goed, ik werd helemaal doodgerushed, kreeg vliegtuigen op mn dak terwijl ik nog een airport aan het bouwen was en als klap op de vuurpijl had hij binnen de kortste keren 5 particle canons :P kon weinig anders meer dan surrenderen :(

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Dan moet je toch echt nog even oefenen! Ik speel met een huisgenootje samen tegen 4 HARD armies en dan maken we ze gewoon in hoor. Duurt effe, maar dan kom je er wel...

Het hangt ook een beetje af van de kaart die je kiest. Gewoon hele goede base defense maken en pas aanvallen als de defense helemaal dicht staat.

[Voor 3% gewijzigd door AJ1815 op 23-02-2004 16:08. Reden: Interpuncie aangepast]

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:11
AJ1815 schreef op 23 februari 2004 @ 14:43:
Dan moet je toch echt nog even oefenen!!! Ik speel met een huisgenootje samen tegen 4 HARD armies en dan maken we ze gewoon in hoor!!! Duurt effe, maar dan kom je er wel...

Het hangt ook een beetje af van de kaart die je kiest!!! Gewoon hele goede base defense maken en pas aanvallen als de defense helemaal dicht staat!!!
Naast het uitroepteken bestaat er ook nog de punt. Deze is minder hinderlijk dan de !!! die jij post. De zin leestie toch wel, zonder of met die uitroeptekens.

Maar 2 the point: Bij skirmish tegen de compu komt het inderdaad enorm op je bunkerskills aan ja. Gewoon flinke defense pompen in het begin en dan rustig techen naar die black markets/drop zones/hackers. Moet lukken als je het mij vraagt. Post anders een replay, kunnen we duidelijker zien wat er verkeerd gaat.

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
AJ1815 schreef op 23 februari 2004 @ 14:43:
Dan moet je toch echt nog even oefenen!!! Ik speel met een huisgenootje samen tegen 4 HARD armies en dan maken we ze gewoon in hoor!!! Duurt effe, maar dan kom je er wel...

Het hangt ook een beetje af van de kaart die je kiest!!! Gewoon hele goede base defense maken en pas aanvallen als de defense helemaal dicht staat!!!
Defence dichtgooien hoeft ook niet eens perse hoor. Ik speel met een buddy van mij ook nog wel eens tegen een aantal hards, en als ik er zin in heb rush ik er in het begin alvast eentje dood. De rest wordt dan wel een stuk makkelijker waardoor de uitdaging weg is, maar toch :P... 3 hards op een 6 player map gaat ook wel lekker, maar 4 hards hebben we eerlijk gezegd nog niet geprobeerd :)

Maargoed, het komt idd neer op oefenen. In het begin was 1 medium en 1 hard ook nog een uitdaging voor ons. Degene die de hard voor zn kiezen krijgt moest af en toe wat hulp krijgen van de ander, maar na een beetje oefenen kun je steeds lastigere comps aan...

Leuke oefening hiervoor is gewoon in je eentje tegen 1 hard op een 2player map. Toen ik dat in het begin deed dacht ik echt nog dat het onmogelijk zou zijn, maar ik weet ondertussen wel beter.

Oh trouwens, dr is voor de skirmish games ook een medaille voor het verslaan van het maximale aantal hard comps op alle maps. Zijn er serieus mensen die dit kunnen? de 2 en 3-player maps zouden nog kunnen, en misschien dat er mensen zijn die het tegen 3 comps ook nog uithouden. Maar tegen 7 comps? Zou wel heel graag een replay zien van iemand die dat voor elkaar krijgt :)

• plapz0r

plapz0r

Ahh nuts!..

3 Hard armies is me wel gelukt... op twilight Lame dan.. 4 eerlijk gezegd nog niet geprobeerd.. ik zal ff kijken of ik ergens nog een repje kan oprakelen..
Mja, 3 brutals op Twilight "bunkeren maar" Flame heb ik wel gehaald. Generals classic that is. Maar eerlijk gezegd boeit tegen de comp me niet echt 8)

• lex
mjah 2 hards op een 8 map lukt ons wel, dit was echter een 4 map (kan ff niet op de naam komen) heel open iig 5 overgangen over een riviertje in het midden, en dat deed ons de das om, te weinig mogelijkheden om je goed in te graven omdat de te verdedigen linie te groot is :P

• theepot
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2019
ph33r.. ik speel het nu ook (was altijd wel goed in ra1/ra2 .. kijken of ik hierin iets waard ben :p)

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

mockingbird schreef op 25 februari 2004 @ 15:20:
ph33r.. ik speel het nu ook (was altijd wel goed in ra1/ra2 .. kijken of ik hierin iets waard ben :p)
ra2 was een kwestie van rhinos persen of iets dergelijks en dan kijken wie de meeste in korte tijd kon :P generals is wat dat betreft een stukkie veelzijdiger gelukkig :)

• theepot
aapelite schreef op 26 februari 2004 @ 12:56:
[...]

ra2 was een kwestie van rhinos persen of iets dergelijks en dan kijken wie de meeste in korte tijd kon :P generals is wat dat betreft een stukkie veelzijdiger gelukkig :)
naja. .gister paar games gespeeld het is idd wel heel anders... maar ik begin het te begrijpen (hoewel ik nog steeds sux) maar eens effe uitvinden welke side mij het beste ligt :)

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
mockingbird schreef op 26 februari 2004 @ 13:15:
[...]

naja. .gister paar games gespeeld het is idd wel heel anders... maar ik begin het te begrijpen (hoewel ik nog steeds sux) maar eens effe uitvinden welke side mij het beste ligt :)
Je bent welkom in ons irc channel #C&C op irc.tweakers.net :P

• Stuiterbal

Stuiterbal

http://www.generals.nl/img/i142.jpg
"Toernooien for everyone!!"

Generals.NL meldt ons: "Op vrijdag 27 februari zal er in het kader van de officiele benelux ladder een 1v1 Command & Conquer Generals: Zero Hour toernooi georganiseerd worden!"

Map
http://users.dfu-clan.net/stuiterbal/dump/mappie.JPG

Regels
Dit 1on1 toernooi wordt gespeeld dmv. een knock-out syteem. Als je een keer verliest lig je eruit. Je mag elke General naar keuze spelen. StartingCash $10 000-,, etc. Standaard regels.

Meedoen
Mocht je willen meedoen, kan dat. Je moet wel geregistreerd zijn en in een clan op Generals.NL zitten. Schrijf je hier in! Het geheel begint om 19:00 uur.

Verschillende members van [GoT] en ikzelf zullen ook meedoen.

Winnen
Helaas deze keer geen vakantie naar Legoland in Denemarken, maar je kan gewoon je punten halen voor de ladder, als je daaraan meedoet. Elk potje dat je in het toernooi meespeelt telt voor de ladder als een gewone match mee.

System Specifications

Anoniem: 92424

Ik ga waarschijnlijk ook zelf meedoen, tenzij het te druk wordt op IRC en ik teveel mensen moet helpen met allerlei vragen/problemen met reporten etc.. Er zijn nu al 70+ aanmeldingen dus het zit er dik in dat het druk gaat worden. :7

Maar hoe meer zielen hoe meer vreugd, dus meldt u gaarne aan :)

• Hidde
Ik doe mee, had me vorige week al ingeschreven woej. :)
Euh Wouter. Je kunt gerust meedoen, ik neem de honeurs wel waar op irc :).
Ik doe zelf toch niet mee :p

Trouwens, je signature hier bevalt me niet helemaal ;).
Blap, en je avatar ook niet :o.

[Voor 10% gewijzigd door Wmm op 26-02-2004 18:37]

• theepot
doe maar niet mee.. ben nog te n00bish ... tis echt heel anders dan alle vorige ra/c&c/dune series hiervoor :p

Als je lullig genoeg bent kun je je altijd aanmelden bij de beruchte cock-clan , waar zeer goede spelers inzitten: cocks

• Stuiterbal

Stuiterbal

http://users.dfu-clan.net/stuiterbal/dump/launcher2.bmp

Vanavond was er het ZHOL 1on1 toernooi van Generals.NL.
De map waarop dit alles gespeeld was, was Barren Badlands (2).

ReignOfCocks (aka Rival24) heeft gewonnen.

Hier meer details en resultaten.

System Specifications

• plapz0r

plapz0r

Ahh nuts!..

CockPowerrrrrrrrr ..... !!! :P

Gefeliciteerd Rival!

thnx voor het bashen van Bahamut ;)

• theepot
hoe speel je die filmpjes af? (die je dus maakt van een game) ?

• RocketKoen
  • Laatst online: 21:21
mockingbird schreef op 28 februari 2004 @ 18:03:
hoe speel je die filmpjes af? (die je dus maakt van een game) ?
dat zijn denk ik geen filmpjes maar replays.
die komen in je generals map (in mijn docs) te staan.

afspelen doe je door ze te laden in ZH (onder load>replays)

TheS4ndm4n#1919

• theepot
wat is dat met al die mismatches? tis echt om gek van te worden :(

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Ben je wel helemaal bij qua patches??? Van zowel Generals als van Zero Hour???
AJ1815 schreef op 01 maart 2004 @ 09:18:
Ben je wel helemaal bij qua patches??? Van zowel Generals als van Zero Hour???
Als hij niet de laatste patch zou hebben, zou hij niet eens een mismatch kunnen krijgen B)

• theepot
tis niet bij alle potjes... maar het gebeurd toch best vaak (iig stukken regelematiger dan in de vorige games uit de c&c series)

[Voor 5% gewijzigd door theepot op 01-03-2004 12:42]

mockingbird schreef op 01 maart 2004 @ 12:42:
tis niet bij alle potjes... maar het gebeurd toch best vaak (iig stukken regelematiger dan in de vorige games uit de c&c series)
Het gebeurt altijd al af en toe dat er een mismatch voorkomt. In classic bv is/was er de beruchte China commandcenter bug (als je daarop aan het schieten bent, en de eigenaar verkoopt hem dan op een bepaald moment is het mismatch).

Maar ook de cheats die er tegenwoordig zijn (zoals maphack) kunnen een mismatch veroorzaken.

• -]Stellarc[-
  • Laatst online: 07-11-2019
Hier even een ontzettende n00b vraag. Ik ben gisteren begonnen met spelen.
(1 e keer dus) Hoe krijg ik men poppetjes uit een troopcrawler/ of bunker. Ik krijg ze er dus wel in maar niet uit :?

• Stuiterbal

Stuiterbal

-]Stellarc[- schreef op 01 maart 2004 @ 18:20:
Hier even een ontzettende n00b vraag. Ik ben gisteren begonnen met spelen.
(1 e keer dus) Hoe krijg ik men poppetjes uit een troopcrawler/ of bunker. Ik krijg ze er dus wel in maar niet uit :?
http://users.dfu-clan.net/stuiterbal/dump/sshot057_klein.JPG

Je moet je unit selecteren en op die knop drukken, of unit selecteren en op V drukken.

System Specifications

• theepot
komt er trouwens ooit nog een patch voor? want het spel zit behoorlijk vol met bugs... en dat connecten/mismatch gezeik wordt ik ook echt moe van -_-

voor de rest is het wel leuk.. alleen erg jammer van die mensen die gelijk disconnecten als ze een derrickje niet kunnen krijgen ofzo :r

[Voor 33% gewijzigd door theepot op 01-03-2004 21:39]

mockingbird schreef op 01 maart 2004 @ 21:38:
komt er trouwens ooit nog een patch voor? want het spel zit behoorlijk vol met bugs... en dat connecten/mismatch gezeik wordt ik ook echt moe van -_-

voor de rest is het wel leuk.. alleen erg jammer van die mensen die gelijk disconnecten als ze een derrickje niet kunnen krijgen ofzo :r
Voor classic: reken er maar niet op, hoewel ze het wel een tijd geleden nog heel even op de officiele forums gehad hebben over 1.8.

Zero Hour: als het goed is wel. Clanwars.cc wil beginnen met een 1vs1 qm ladder. Ze wachten erop totdat patch 1.03 uit is, en hebben nauw contact met EA erover. Maar het schijnt alweer uitgesteld te zijn. De planning was eerst om met de ladder te beginnen vandaag, maar dat is al niet gelukt. Wanneer patch nu uitkomt is onbekend.

Weet trouwens iemand wat de patch zal bevatten? Ik heb er nog totaal niks over gelezen....

• theepot
Wmm schreef op 01 maart 2004 @ 22:39:
[...]

Voor classic: reken er maar niet op, hoewel ze het wel een tijd geleden nog heel even op de officiele forums gehad hebben over 1.8.

Zero Hour: als het goed is wel. Clanwars.cc wil beginnen met een 1vs1 qm ladder. Ze wachten erop totdat patch 1.03 uit is, en hebben nauw contact met EA erover. Maar het schijnt alweer uitgesteld te zijn. De planning was eerst om met de ladder te beginnen vandaag, maar dat is al niet gelukt. Wanneer patch nu uitkomt is onbekend.

Weet trouwens iemand wat de patch zal bevatten? Ik heb er nog totaal niks over gelezen....
hoop echt dat ze wat aan die mismatch zooi kunnen doen! net weer leuke game gehad.. maar om nou na 3 kwartier een mismatch te krijgen is de lol er snel af :r

• Count
mockingbird schreef op 01 maart 2004 @ 23:18:
[...]

hoop echt dat ze wat aan die mismatch zooi kunnen doen! net weer leuke game gehad.. maar om nou na 3 kwartier een mismatch te krijgen is de lol er snel af :r
Eigenlijk zou je blij moeten zijn met een mismatch. Als het mismatch systeem niet zou bestaat zouden er nog veel ergere cheats kunnen zijn. Een mismatch ontstaat namelijk als een speler een verkeerd model van het spel heeft (mogelijkerer wijs door hacks). :z

Mensen die moedwillig mismatches veroorzaken zijn lam natuurlijk. Maar als je van 3v3's houd moet je dat maar accepteren aangezien daar enkel l4ln44bs spelen. Bij 2v2's is het een stuk zeldzamer dus anders probeer je dat eens :P

• Stuiterbal

Stuiterbal

Count schreef op 02 maart 2004 @ 02:04:
[...]

Eigenlijk zou je blij moeten zijn met een mismatch. Als het mismatch systeem niet zou bestaat zouden er nog veel ergere cheats kunnen zijn. Een mismatch ontstaat namelijk als een speler een verkeerd model van het spel heeft (mogelijkerer wijs door hacks). :z
Idd. Het MisMatch systeem heeft zo zijn voordelen...totdat je voor MisMatches disconnects krijgt bij je stats. Disconnects geven bij stats aan hoevaak iemand min of meer onterecht het spel verlaat. Daarom is het helemaal niet logisch dat je voor een MisMatch een disconnect krijgt. Want de 1337ekrw (mensen die op hoog niveau spelen) spelen vaak, en dan kom je vaak MisMatchers tegen, dan krijg je vaak MisMatches en dus ook veel disconnects. Nou staat het alsof iemand vaak disconnect, en dus ook niet eerlijk speelt. Dat is onterecht.

Ik snap dat EA dit heeft gedaan om het voor MisMatches onaantrekkelijk te maken, maar het brengt naar mijn idee meer nadelen dan voordelen met zich mee.

Tja, je kan zeggen dat stats geen reet uitmaken. Maar ik vind het persoonlijk wel wat hebben. Helaas is het natuurlijk zo dat een bijzonder grote groep mensen hier hun leven zowat van laat afhangen en daardoor alles doen om hun stats zo mooi mogelijk te krijgen. (ALT+F4'ers, etc) Maar laten we eerlijk zijn, een stats met een win/loss ratio van 3:1 is toch wel iets waar je trots op kunt zijn? :*)

System Specifications

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 11:32

Wiebbe

<none />

Count schreef op 02 maart 2004 @ 02:04:
[...]

Mensen die moedwillig mismatches veroorzaken zijn lam natuurlijk. Maar als je van 3v3's houd moet je dat maar accepteren aangezien daar enkel l4ln44bs spelen. Bij 2v2's is het een stuk zeldzamer dus anders probeer je dat eens :P
aan de ene kant heb je misschien wel gelijk, maar hoe moeilijk kan het zijn om een crc uit te voeren aan het begin van het spel zodat veranderde ini bestanden meteen worden herkend. Als je nu online komt en je ini bestanden veranderd, word dat pas herkend als je dat gene bouwt.

En ik vind losses een beter idee trouwens. Nu hebben de mismatchers zoiets van 'Lekker boeiend een disconnect, want iedereen heeft nu discs', dus lijkt het niet aslof ik mismatch. Huppa gewoon losses doen, net als bij warcraft 3. Krijg je ook meteen die problemen met alt-f4, ctr-alt-del niet meer. want loss is een loss.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• greatgonzo
  • Laatst online: 22:00

greatgonzo

schit-te-rend!

ik vroeg me eigenlijk af wat we na de generals reeks krijgen, is daar al iets van bekend?

Ikzelf hoop op red alert 3, op de engine van generals natuurlijk, dat lijkt me vet!

• TWNNPTRS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:12
Pentium 4 2,8
2* 512 Mb Kingston hyper X
2 Sata Maxtor 120 GB (Raid 0)
Gigabyte 8knxp moederbord
Gigabyte 9800 pro 128 mb ATI 4.2

Ik speel nu al een tijdje Generals Zero hour.
Als ik een (skrimitch) speel tegen 1 computer.
Dat loopt hij net nog lekker af en toe happerd hij.
Als ik tegen 2 of meer computer steel dan loopt hij als iedereen wat gebouwen en unit heeft traag. Heeft iemand hier voor een oplossing. Wat ik kan doen.
Patch 1.02 zit er als op

• theepot
Wiebbe schreef op 02 maart 2004 @ 09:42:
[...]

aan de ene kant heb je misschien wel gelijk, maar hoe moeilijk kan het zijn om een crc uit te voeren aan het begin van het spel zodat veranderde ini bestanden meteen worden herkend. Als je nu online komt en je ini bestanden veranderd, word dat pas herkend als je dat gene bouwt.

En ik vind losses een beter idee trouwens. Nu hebben de mismatchers zoiets van 'Lekker boeiend een disconnect, want iedereen heeft nu discs', dus lijkt het niet aslof ik mismatch. Huppa gewoon losses doen, net als bij warcraft 3. Krijg je ook meteen die problemen met alt-f4, ctr-alt-del niet meer. want loss is een loss.
idd, daar zat had ik ook aan gedacht . dat je gewoon bij het starten van een game een "security module"ofzo download wat de bestandjes checkt op veranderingen. Maja.. eer EA daar tijd/geld aan gaat besteden is het wel jaartje of tig verder :(

en als het spel idd zou kunnen zien wie de mismatch veroorzaakt gewoon die gast een loss geven klaar. ook bij disconnecten gewoon een loss geven.
TWNNPTRS schreef op 02 maart 2004 @ 09:53:
Pentium 4 2,8

Als ik tegen 2 of meer computer steel dan loopt hij als iedereen wat gebouwen en unit heeft traag. Heeft iemand hier voor een oplossing. Wat ik kan doen.
Patch 1.02 zit er als op
Het zou gewoon lekker moeten werken .. :/ al geprobeerd om je drivers/directx opnieuw te installeren? veel achtergrondprogramma's draaien? Staat verder alles goed ingesteld in de bios (neem aan van wel.. maar je weet maar nooit :p).
Als je er echt niet uikomt misschien gewoon een keer een clean install doen? dan weet je iig zeker of het aan soft- of hardware ligt.

[Voor 43% gewijzigd door theepot op 02-03-2004 12:24]

• RocketKoen
  • Laatst online: 21:21
TWNNPTRS schreef op 02 maart 2004 @ 09:53:
Pentium 4 2,8

Patch 1.02 zit er als op
moederbord drivers vergeten?

TheS4ndm4n#1919

• TWNNPTRS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:12
Ik heb alles al een keer opnieuwe geinstalleerd.
Drivers zijn allemaal up to date
Ook van Zero hour.
Generals draaid gewoon normaal.
En Zero hour draaid gewoon zoals ik het heb uitgelegt.

Ik snap er niks van.

Anoniem: 36787

Ik heb dat probleem ook steeds.
In het begin gaat het supersnel, maar zodra er ong 10 min verstreken zijn, gaat het echt traag.
Dit heeft mijn broer op zijn pc ook. Terwijl we allebij een redelijk snelle pc hebben (XP2600+) en goede videokaarten (Geforce 3 & Geforce fx5900 ofzo) en de nieuwste drivers van videokaarten, via drivers enzo.

Het enige wat ik kan bedenken dat het aan onze grote HDD's kan liggen (160 gig en 250 gig)

Het is wel irritant, dus maar veel online spelen :9 want dan heb je er geen last van.

• Count
Wiebbe schreef op 02 maart 2004 @ 09:42:
[...]

Uh, CRC checks gebeuren ook hoor. Je kan niet eens een game joinen met gewijzigde ini's. En elke 40 seconden worden er hashes overgestuurd van de ini's in het geheugen.

Het gaat hier om runtime hacks die direct de heapmemory van het Zero Hour proces benaderen. Naja, beetje programmeertechnisch wordt het zo.

Ga er maar van uit dat elk spel gehackt kan worden op deze manier. Ook de punkbusters van Counterstrike kunnen (iig in principe) gehackt worden. Het enige wat helpt is geregelt de executables (en dus geheugenlocaties) veranderen.

• theepot
net weer een mismatch :( dit keer lag het aan mij? kreeg 1 of ander lulverhaal-error van : "serious error" en dan geblaat dat het door virussen of overloaded system kan komen... beetje vreemd.. temps/voltages enzo zijn okay.. draaide ook nix op achtergrond @ 2500+ /1024mb / 9600xt / a7n8x deluxe

[Voor 10% gewijzigd door theepot op 02-03-2004 18:20]

mockingbird schreef op 02 maart 2004 @ 18:19:
net weer een mismatch :( dit keer lag het aan mij? kreeg 1 of ander lulverhaal-error van : "serious error" en dan geblaat dat het door virussen of overloaded system kan komen... beetje vreemd.. temps/voltages enzo zijn okay.. draaide ook nix op achtergrond @ 2500+ /1024mb / 9600xt / a7n8x deluxe
Nog zoiets vaag van Generals/Zero Hour, de serieus errors. Niemand weet precies waar ze door komen, en bijna iedereen krijgt ze wel eens.
Feit is wel dat als je replays kijkt en je klikt op de namen van de spelers om te kijken hoeveel geld ze hebben dan verhoogd dat de kans op een serieus error :o.

Count schreef op 02 maart 2004 @ 15:52:
[...]

Uh, CRC checks gebeuren ook hoor. Je kan niet eens een game joinen met gewijzigde ini's. En elke 40 seconden worden er hashes overgestuurd van de ini's in het geheugen.

Het gaat hier om runtime hacks die direct de heapmemory van het Zero Hour proces benaderen. Naja, beetje programmeertechnisch wordt het zo.

Ga er maar van uit dat elk spel gehackt kan worden op deze manier. Ook de punkbusters van Counterstrike kunnen (iig in principe) gehackt worden. Het enige wat helpt is geregelt de executables (en dus geheugenlocaties) veranderen.
Je zou ook kunnen zeggen dat het een fout in het OS is. Het besturingssysteem laat het namelijk toe dat een ander proces zomaar in het geheugen van het generals.exe proces schrijft. Volgens mij kan dit ook standaard niet. Als ik een simpel progje maak dat in het geheugen gedeelte schrijft van een ander proces gaat windows XP vrij snel "mekkeren". Misschien wordt dit in de toekomst beter beveiligd door besturingssystemen ?
Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee