qylos, ik ben niet echt een interior modeler, vooral omdat deze models al ongelooflijk zwaar zijn voor mn computer, pas wanneer ik een nieuwe heb kan ik me daar op gaan storte dus er zit maar een klein basic interieurtje,
hoelang ik erover heb gedaan, 3,4 dagen, dit was eigelijk een tussendoortje omdat ik al een aantal maanden aan een opdracht bezig was en het werd even strontsaai, wou even weer wat voor de lol doen,
elmar, ik wil maar al te graaag stickers erop doen maar er zit een bug, dat als je obj van rhino exporteert en importeert in max, verliest et zn smoothing en die krijg je nooit meer helemaal goed terug, ik ga wel aan een klein omgevingkje werken, studiootje ofzo,
Scipionyx, kijk naar de mazda 787b, grootste gedeelte van mn inspiratie, ik wou die spoiler eigelijk nog groter :-p, maar beter dat ik het niet heb gedaan,
hmmmm, snap niet echt welke zij intakes je bedoelt, die kleintjes of die grote,
ja, achter mn cockpit kan je de grond zien , meeestal haal ik het weg met ps, vergete,
als je het hebt over die kleine intakes aan de voorkant, dat zijn voor de remkoeling,
en over die spoilertje bij de voorkant, hmmmm, ik begin me af te vragen of je wellis naar een lemans prototype hebt gekeken, zo zittten ze daar namelijk alemaal,
litoki, zelfde als elmar, ik kan niet texturen zonder dat mn mesh naar de gallemiezen gaat,
inquestos, render in de opening post is ook de meest recente, over die spoiler, ja, ik heb het ietsjes dikker gemaakt, zodra ik met de renders meer ga knoeien zal ik een nieuwe standaard ervoor maken,
en over expose, ik had een email van ze gekregen over mn saleen, maar ik ga proberen dees er ook in te krijgen,
thanks vooor de feedback allemaaal,
heir zijn nog een paar renders, de eerdere zeg maar,...
http://www.threedy.com/showthread.php?s=&threadid=13780
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 05-01-2004 20:30
]