ja door mesh shooth word die geshmooth, k zal er zo een posten zonder meshsmoothMizitras schreef op 24 december 2003 @ 02:53:
[...]
@3D-God, dat je daar zei om die vertexen dus met 'smooth selection' te gaan bewerken, dat komt overeen met zijdes van poly's te pakken en die met een magneet-tooltje te verplaatsen?
Kan je van dat gezicht ook eens een wireframe model posten aub?
DIe wordt nog 'gesmoothed' door iets? (tags, hypernurbs of mesh smoothener?)
Dus extra poly's/vertexen tussenin gelegt voor het allemaal wat gladder te doen overkomen.
En misschien de meest lucratieve: Hoelang doe je al professioneel werk in 3Dstudio max?
----------------
@litoki
Ik heb er met photoshop blur bijgedaan. Ben om een aantal confetti dingen heengegaan, werkt natuurlijk nooit goed. Maar dept of field duurde te lang om inte stellen en te renderen. Pose is uit een animatie net als deze hieronder. Zegt opzich niks nee. Dit was echt nog niet af hoor, 5 min alles bij elkaar gezet gerendert enzo. Wou alleen ffe kijken hoe het eruit zou zien
Heb hem getextured (ik suck @ texturing) maar toch een poging gewaagt.
en nu de animatie. K moe waarschijnlijk nog een gastje gaan maken als tegenspeler.
btw litoki, dit is motion blur. Had hem toch mischien iets lager moeten instellen maar kon het niet laten
@Mizitras
hier wireframe van een hoofd van me>
(ben nu
ffe aan t renderen zal zo posten)
comments zijn welkom
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2003 10:58 ]