... en weer een vissie binnen gehaalt...CRiMiNaL schreef op 05 februari 2004 @ 23:07:
Ik en core zitten er iig in, ik weet niet of je al geaccepteerd bent. Anders is onze personeels manager morgen weer on-line
vis ....

... MMORPG Addict.
Verwijderd
Gisteren hebben we met 8 man een battleship klasse Tempest van piloot Lord Zith van corporatie The Collective van alliance Stain neergehaald.
We vlogen allemaal frigates/cruisers, wat wel grappig is gezien zijn schip 10x meer waard is dan een cruiser.
en ikweetniethoeveel meer dan een frigate.
Was wel leuk!
We vlogen allemaal frigates/cruisers, wat wel grappig is gezien zijn schip 10x meer waard is dan een cruiser.
Was wel leuk!
Wij zijn nog niet echt aan het werven... pas zelf een corp opgezet en nu met 7 leden bezig de basis hiervoor aan het leggen.
Allemaal nog vrij "jonge" spelers (en nog maar 1 bs en de rest cruisers) en verschillende nationaliteiten maar wel gezellig en daar gaat het toch ook om!
Allemaal nog vrij "jonge" spelers (en nog maar 1 bs en de rest cruisers) en verschillende nationaliteiten maar wel gezellig en daar gaat het toch ook om!
Inderdaad... in een corp is het echt 10x interessanter/gezelliger dan op jezelf wat door het heelal heen warpen imho 
En ik word nu goed op weg geholpen in het spel en ik verdien door gezamenlijke mining een hoop ISKs om een beetje degelijk schip te kunnen kopen
En ik word nu goed op weg geholpen in het spel en ik verdien door gezamenlijke mining een hoop ISKs om een beetje degelijk schip te kunnen kopen
Als je een corp wilt met alleen (veel) GoTters, kun je mischien eens kijken bij Hazard Ops
(contact antonius/cubus ingame)
hoort het trouwens dat je erg lang bezig bent om van een lvl1 naar een lvl2 agent te gaan terwijl lvl2->lvl3 snel gebeurd is?
hoort het trouwens dat je erg lang bezig bent om van een lvl1 naar een lvl2 agent te gaan terwijl lvl2->lvl3 snel gebeurd is?
Ligt aan je skills en de kwaliteit van je agents, als je na de 1e agent bijv connections skill bent gaan trainen helpt dat enorm voor je standing [0.4 standing per connections level]CU2morO schreef op 06 februari 2004 @ 15:17:
Als je een corp wilt met alleen (veel) GoTters, kun je mischien eens kijken bij Hazard Ops(contact antonius/cubus ingame)
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
jaja dat weet ik wel, ik heb connections 3, maar toch duurt van lvl1->2 VEEEL langer dan van 2->3
aangezien een lvl1 agent 10% van zijn persoonlijke standing als corpstanding rekent en een lvl2 25% ofzo, terwijl je standing minder dan 2x zo hoog hoeft te zijn voor een lvl3 dan een lvl2
ik maak totaal geen sense heh?
aangezien een lvl1 agent 10% van zijn persoonlijke standing als corpstanding rekent en een lvl2 25% ofzo, terwijl je standing minder dan 2x zo hoog hoeft te zijn voor een lvl3 dan een lvl2
[ Voor 8% gewijzigd door CU2morO op 06-02-2004 18:10 ]
Was er hier iemand in Rancer gisteren ???
Volgens de Eve verhaal-lijn waren er NPc's dus ik erheen met een Thorax.
NPC spawns !!!
Planeet 3-5-6 hadden 10 X (!!!) 500 k ravens en ongeveer 30 X 30k + rats erbij, veel mensen zijn schepen verloren. Ik laat hopelijk dit weekend wat screenies zien. ZIEKE SHIT, lol.
NPC spawns !!!
Planeet 3-5-6 hadden 10 X (!!!) 500 k ravens en ongeveer 30 X 30k + rats erbij, veel mensen zijn schepen verloren. Ik laat hopelijk dit weekend wat screenies zien. ZIEKE SHIT, lol.
Old school gamer met een lag en een traan.
Ik weet niet hoeveel er nog vanaf het begin van dit draadje wordt gelezen maar zet mij trouwens ook nog even in de lijst van GOT spelers (kwam er net achter dat ik daar nog niet bij sta)... ingame: Padme Am
je moet gewoon een account aanmaken op eve-online.com (met je CD serial) en dan gewoon ZEGGEN dat je met paybycash betaald, dan wordt je account geactiveerd en heb je je 30 dagen (d8 ik
)

Verwijderd
hoort het btw dat je eigen drones je tegenwoordig niet meer verdedigen? ik wil best een bugreport indienen, maar misschien hoort dat zo tegenwoordig... als er vroeger op me geschoten werd, werd ik onmiddelijk verdedigd door mijn buitenhangende drones... nu blijven ze me maar orbiten en moet ik handmatig locken en de krengen er opaf sturen...
was je in empire space ?
Zo jah, daar verdedigen drones je geloof ik niet meer. omdat zulke dingen sentry's zouden kunnen triggeren zonder dat jij daar opdracht voor gegeven hebt ...
Nog iets ... als jij in 0.0 bent en je launced them ... en je geeft ze allemaal een "return and orbit" command .. zullen ze dat blijven volgen totdat je wat anders zegt ... launch je ze gewoon zonder commands zullen ze je verdedigen.
Je kan het een bug noemen .. maar ik vind het wel fijn.
Zo jah, daar verdedigen drones je geloof ik niet meer. omdat zulke dingen sentry's zouden kunnen triggeren zonder dat jij daar opdracht voor gegeven hebt ...
Nog iets ... als jij in 0.0 bent en je launced them ... en je geeft ze allemaal een "return and orbit" command .. zullen ze dat blijven volgen totdat je wat anders zegt ... launch je ze gewoon zonder commands zullen ze je verdedigen.
Je kan het een bug noemen .. maar ik vind het wel fijn.
... MMORPG Addict.
Hoe kun je per 3 of 6 maanden tegelijk betalen? Ik betaal nu via creditcard en op de EVE site staat dat ik nu per maand betaal, maar ik kan nergens vinden hoe ik dat naar 3 of 6 maanden kan veranderen.
Hoe kom je erbij dat je per 3 of 6 maanden kunt betalen?? Dit kan dus namelijk niet.bennierex schreef op 08 februari 2004 @ 18:36:
Hoe kun je per 3 of 6 maanden tegelijk betalen? Ik betaal nu via creditcard en op de EVE site staat dat ik nu per maand betaal, maar ik kan nergens vinden hoe ik dat naar 3 of 6 maanden kan veranderen.
De 1 maand wordt trouwens automatisch verlengd (en afgeschreven) zolang jij niet annuleert.
Staat er dus wel degelijk. Als je voor meerdere maanden tegelijk betaald krijg je korting van wat ik ervan begrijp.http://www.eve-online.com/faq/faq_08.asp:
Subscription rates for credit card users:
· 1 month = $12.95
· 3 months = $35.85
· 6 months = $65.70
Account management:
Payment Type: Credit Card
Subscription Status: Active
Subscription Type: 1 Month, $12.95
Next: 05. March 2004
[ Voor 22% gewijzigd door bennierex op 08-02-2004 22:08 ]
Die optie was er wel vlak na de launch, maar volgens mij waren dat eenmalige aanbiedingen IIRC...FlamerX schreef op 08 februari 2004 @ 20:19:
[...]
Hoe kom je erbij dat je per 3 of 6 maanden kunt betalen?? Dit kan dus namelijk niet.
De 1 maand wordt trouwens automatisch verlengd (en afgeschreven) zolang jij niet annuleert.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Volgens mij betaal ik gewoon per 3 maanden hoor, zal zo wel eens kijken als ik uit log
Je kunt onder 'account management' -> 'billing info' -> 'edit billing details' je subscriptie wijzigen in 1 maand, 3 of 6 maanden.
Next weekend vlieg ik mijn Typhoon en zet ik een mine op. Je krijgt nog wel wat details van me!bennierex schreef op 06 februari 2004 @ 12:03:
Bevalt het je nog wel een beetje?
Spel bevalt uitstekend! 
Erg gaaf, al ben ik nog niet eens ècht begonnen. De corp bevalt me ook goed, met een hoop gezellige en behulpzame mensen.
FlamerX, bedankt voor de tip, ik heb daar dus echt gewoon helemaal overheen gekeken
Erg gaaf, al ben ik nog niet eens ècht begonnen. De corp bevalt me ook goed, met een hoop gezellige en behulpzame mensen.
FlamerX, bedankt voor de tip, ik heb daar dus echt gewoon helemaal overheen gekeken

Onze corp (bennierex, Coreantes, me en nog een zooi anderen) Hebben gisteren succesvol een Refining-station weten te claimen. En het shield is inmiddels aanbeland op 90%+ (het is al aan het rechargen sinds gisteren 18:30 onze tijd) We zijn er erg trots op en de station is open voor iedereen Behalve pirates. We hebben shield al even getest en je hebt een ZEER grote fleet nodig om damage te doen (lets say 20+ BS). Ech ziek. Maargoed dat mag ook wel als het rechargen zo lang duurt.
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Ook hier zet ik neer dat er nu een buddy program is waar mensen uitgenodigd kunnen worden door eve spelers om 3 dagen gratis eve te testen zonder creditcard gegevens te hoeven opgeven., dit is natuurlijk erg leuk om met deze game te leren kennen en gezien ik er persoonlijk niets aan win hoop ik dat dit mag.
Wil je 3 dagen trail, zet dan even je mailadres hier neer en ik stuur je het buddy program key toe waarmee je 3 dagen mee kan testen. Deze 3 dagen gaan in op het moment dat je de key activeert.
Cheers,
DREAMWORKS.
Wil je 3 dagen trail, zet dan even je mailadres hier neer en ik stuur je het buddy program key toe waarmee je 3 dagen mee kan testen. Deze 3 dagen gaan in op het moment dat je de key activeert.
Cheers,
DREAMWORKS.
Verwijderd
w00t Goed nieuws voor de mensen in de Everyshore Region.
Xanadu heeft een nieuwe markt geopend in Lirsautton VII, Quafe.
Als je in de buurt bent, kom ff langs en kijk of je nog wat leuke T2 modules nodig hebt, een nieuw scheepje of hele andere zaken.
Voor speciale zaken, price quotes etc ==> evemail Fibrith Alcarin
Zie jullie snel
PS : Ik ben altijd geinteresseerd in goede mineral suppliers
Als je in de buurt bent, kom ff langs en kijk of je nog wat leuke T2 modules nodig hebt, een nieuw scheepje of hele andere zaken.
Zie jullie snel
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2004 11:04 ]
Hee ! Dit spel klinkt wel interessant. Ik wil et wel es proberen maar begrijp dat ik voor een 3 day trial iemand anders zover moet zien te krijgen dat ie mij als buddy add !? Ik heb geen zin om meteen te gaan dokken, misschien vind ik er wel niks aan of kost het me teveel tijd. Wie wil mijn buddy zijn ?
Verwijderd
Jawel dat doe je wel.CU2morO schreef op 06 februari 2004 @ 18:07:
jaja dat weet ik wel, ik heb connections 3, maar toch duurt van lvl1->2 VEEEL langer dan van 2->3
Er zijn diverse lvl2 agents en sommige vereisen gewoon meer standing. Daarbij komt dat een lvl2 je meer standing increase geeft per goede missie dan een lvl1.
Zelfde is met het verschil tussen lvl2 en 3.
Als je de info van een corporation opvraagt, kan je ook bij agents kijken welke reeds beschikbaar zijn voor je.
Iets wat zeker heel erg helpt, is het trainen van de Connections skill, helemaal als je nog een standing van 0,0 hebt met een bepaalde corp of agent. Dan krijg je er namelijk 0,4 per lvl vd skill bij
Voor meer vragen, laat maar weten
PS : kan er niets aan doen, was agent geek in het verleden
Verwijderd
yeah Evol was lekker BS's aan het spawnen daar lolPete_Sampras schreef op 06 februari 2004 @ 19:02:
Was er hier iemand in Rancer gisteren ???
NPC spawns !!!
en dan die heerlijke mensen in mwd frigs die de loot proberen te stelen hehe
Verwijderd
Check mijn post.rig0r schreef op 10 februari 2004 @ 11:41:
Hee ! Dit spel klinkt wel interessant. Ik wil et wel es proberen maar begrijp dat ik voor een 3 day trial iemand anders zover moet zien te krijgen dat ie mij als buddy add !? Ik heb geen zin om meteen te gaan dokken, misschien vind ik er wel niks aan of kost het me teveel tijd. Wie wil mijn buddy zijn ?
Ah overheen gelezen
Lijkt erop dat het nu eindelijk een beetje vorm begint te krijgen, eigen refining stations duiken op, lachen man 
Onze corp begint nu ook wat bs'jes bij elkaar te minen dus komt goed
Ben zelf helemaal verslaafd aan die agent missies.
Onze corp begint nu ook wat bs'jes bij elkaar te minen dus komt goed
Verwijderd
K wil dat me account geactiveerd wordt k heb nu 3 dagen trial achter de rug maar k ben zowat verslaafd aan dat spel.
Ingame name: William bright
Maar binnenkort een ander character genaamd: Ian Logalus
Ingame name: William bright
Maar binnenkort een ander character genaamd: Ian Logalus
Verwijderd
yoww , eve ziet erg cool uit, maar ik zou hem eerst willen uit proberen.
wie zou er zo aardig willen zijn om mij een trial op te sturen naar tommy@cutecows.nl.
alvast bedankt;)
wie zou er zo aardig willen zijn om mij een trial op te sturen naar tommy@cutecows.nl.
alvast bedankt;)
you've got mail..Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 22:24:
yoww , eve ziet erg cool uit, maar ik zou hem eerst willen uit proberen.
alvast bedankt;)
veel plezier
Is dat dan een markt die buiten de reguliere EVE-market loopt, of hoe zit da precies?Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 11:01:
w00t Goed nieuws voor de mensen in de Everyshore Region.
Zie jullie snel
Verwijderd
thnx ghostie, maar um ik ben net begonnen maar ik snap er geen hol van wat ik nu moet doen kan iemand mij meschien helpen?
Verwijderd
Doe de tutorial eerst maar eens en anders vraag je in je begincorp of het help channel (moet je ff dat channel openen door op de linkertab op channels en dan help te klikken) vragen, dat is iets makkelijker dan hier op het forum veel posts zitten maken 
Ik houd nu op voor de rest van de avond maar als je morgen nog vragen heb tussen 14.00 en laat ben ik te bereiken onder Antonius
Ik houd nu op voor de rest van de avond maar als je morgen nog vragen heb tussen 14.00 en laat ben ik te bereiken onder Antonius
Is er een manier om als je offline bent toch geld te verdienen ? Je kan niet mining drones aan et werk zetten als je zelf niet speelt of wel ?
Verwijderd
De enige manier om geld te verdienen off-line is als je dingen op de market hebt staan die tijdens jouw off-line uren verkocht worden
Dit lijkt me ook een erg leuk spel. en ik zou deze graag willen proberen
Eens kijken of het echt zo verslavend is als het eruitziet
Ik zou ook graag een trial willen spelen
mail is: tgmessi@nathalie.homeftp.net
Eens kijken of het echt zo verslavend is als het eruitziet
Ik zou ook graag een trial willen spelen
mail is: tgmessi@nathalie.homeftp.net
[ Voor 11% gewijzigd door messi op 11-02-2004 09:58 ]
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Thanx ik ga morgen meteen spelen (lekker lang vrij)
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
zozo, goed idee hoor van CCP die buddy codes.
Krijgt ineens een flinke hoop extra aandacht
Krijgt ineens een flinke hoop extra aandacht
En aandelen ? Je krijgt niet automatisch een winstdeel ofzo ?Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 07:50:
De enige manier om geld te verdienen off-line is als je dingen op de market hebt staan die tijdens jouw off-line uren verkocht worden
Shares werken (nog) niet.rig0r schreef op 11 februari 2004 @ 12:57:
[...]
En aandelen ? Je krijgt niet automatisch een winstdeel ofzo ?
Verwijderd
Shares werken wel, in ieder geval bij het voten. Ik heb nog nooit dividend uitgekeerd, maar nu is het hoe meer shares je hebt, hoe meer jouw vote meetelt. Net als bij een echt bedrijf
Idd ... Terr heeft groot gelijk, en please onderschat de waarde van shares niet. Ze zijn echt al geld waard maar een mogelijkheid om er (ondersteund) mee te handelen is er nog niet. Een betere statement in mijn ogen zou dus zijn :Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 13:30:
Shares werken wel, in ieder geval bij het voten. Ik heb nog nooit dividend uitgekeerd, maar nu is het hoe meer shares je hebt, hoe meer jouw vote meetelt. Net als bij een echt bedrijf
Brokers zitten (nog) niet in de game
... MMORPG Addict.
Persoonlijk zie ik het nut echt niet in van shares hoor. Ok, je geeft de corp geld (wat ook via een donatie kan) en je kunt meestemmen over een war, voor de rest zijn ze vrijwel nutteloos nou.
Misschien dat ze in de toekomst nuttig worden, maar zover is het voorlopig nog lang niet. Shiva is de volgende update en tot nu toe heb ik nog niks vernomen over een verandering in het gebruik van shares.
Misschien dat ze in de toekomst nuttig worden, maar zover is het voorlopig nog lang niet. Shiva is de volgende update en tot nu toe heb ik nog niks vernomen over een verandering in het gebruik van shares.
Shiva is nog VER weg hoor 
ik gok dezelfde tijd tussen gold en castor

Ik denk dat ze wel geleerd hebben van het Castor drama als je nu kijkt naar de hoeveelheid patches en vernieuwingen..CU2morO schreef op 11 februari 2004 @ 21:54:
Shiva is nog VER weg hoor
Dus ik hoop dat ze ook een beetje vaart achter Shifa zetten
Verwijderd
Ondertussen al iets meer dan een week met EvE bezig geweest. Had mijn Tristan al bij elkaar gespaard na iets minder dan 3 dagen. Sindsdien flink bezig te sparen voor een cruiser (waarschijnlijk die Thorax
) d.m.v. ratjes verrot te schieten en lvl 2 agent missies te doen... Voorlopig vermaak ik me wel
Woei! Ik heb een MOA binnen 
Nu kan ik Hazard Ops eindelijk fatsoenlijk helpen met stripminen
Nu kan ik Hazard Ops eindelijk fatsoenlijk helpen met stripminen
Verwijderd
Ik van dat je pas actief kan stripminen met de volgende setup 
10 harvester drones
apoc met 8 miners II
mining @ lvl 5
astro @ lvl 5
10 harvester drones
apoc met 8 miners II
mining @ lvl 5
astro @ lvl 5
Stripminen?
Bedoel je hiermee een heel systeem clearen van belts?
Zelf ben ik afgestapt van het minen en ben gaan hunten met m'n omen. NPC tot 20k kan ik in groepjes van 5 hebben. NPC's onder de 10k slaan nog geen deukje in m'n shield. Het verdient wel wat minder dan minen, maar het plezier en de spanning trekken dat wel recht.
Bedoel je hiermee een heel systeem clearen van belts?
Zelf ben ik afgestapt van het minen en ben gaan hunten met m'n omen. NPC tot 20k kan ik in groepjes van 5 hebben. NPC's onder de 10k slaan nog geen deukje in m'n shield. Het verdient wel wat minder dan minen, maar het plezier en de spanning trekken dat wel recht.
Die 10 Harvester drones lijkt me een beetje teveel van het goedeVerwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 11:16:
Ik van dat je pas actief kan stripminen met de volgende setup
10 harvester drones
apoc met 8 miners II
mining @ lvl 5
astro @ lvl 5
Drone interfacing naar lvl 5 duurt zoooo lang, en om dat nou te leren voor die ene extra drone
Verwijderd
Ben zelf niet verder dan 7 drones gegaan, vanwege het feit dat je maar 6 heavy drones kan houden in je drone bay bij tempest/apoc/raven.
Verwijderd
En Astro naar lv5 werken is niet gekkenwerk? ik zit op mining lv5 en astro lv4 is goed zat, die 3 weken voor astro lv5 doe ik wel een keer als ik echt niks beters heb
+ mining drones vindt ik niet zo lekker werken 1 npc attack en die drones zijn het eerste neer, zeker met harvies die 500-800k het stuk kosten vindt ik het een beetje gevaarlijk.
+ mining drones vindt ik niet zo lekker werken 1 npc attack en die drones zijn het eerste neer, zeker met harvies die 500-800k het stuk kosten vindt ik het een beetje gevaarlijk.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de spelers die wat verder zijn dan ik (ben net 2 dagen bezig) hun eerste centen verdiend hebben. Kan je het beste minen (wat nogal saai en tijdrovend is als je niks anders doet), missies doen of NPC's afschieten ? Wat levert het snelst het meeste op ? Ik wil wel es een ander schip namelijk, een Condor ofzo
, maar die krengen kosten 85M en meer. Hoe snel konden jullie een ander schip kopen ?
Een condor kost iets van 80k isk maximaal volgens mij en dat krijg je zo bijelkaar als je een paar agent missions doet..rig0r schreef op 12 februari 2004 @ 13:48:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de spelers die wat verder zijn dan ik (ben net 2 dagen bezig) hun eerste centen verdiend hebben. Kan je het beste minen (wat nogal saai en tijdrovend is als je niks anders doet), missies doen of NPC's afschieten ? Wat levert het snelst het meeste op ? Ik wil wel es een ander schip namelijk, een Condor ofzo, maar die krengen kosten 85M en meer. Hoe snel konden jullie een ander schip kopen ?
Maar ik ben gelijk gaan minen en af en toe wat agent missions ter afwisseling..
Astro lvl5 staat wel op mijn planning, en dat alleen al omdat je het nodig hebt voor deep core mining 
Ik heb ook Ref Efficiency op lvl5, en dat duurde net zo lang dus ik overleef het wel
Ik heb ook Ref Efficiency op lvl5, en dat duurde net zo lang dus ik overleef het wel
Verwijderd
Het begin in eve gaf niet echt ruimte voor iets anders doen dan Piracy en mining, ik heb in het begin daarom erg veel gemined.rig0r schreef op 12 februari 2004 @ 13:48:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de spelers die wat verder zijn dan ik (ben net 2 dagen bezig) hun eerste centen verdiend hebben. Kan je het beste minen (wat nogal saai en tijdrovend is als je niks anders doet), missies doen of NPC's afschieten ? Wat levert het snelst het meeste op ? Ik wil wel es een ander schip namelijk, een Condor ofzo, maar die krengen kosten 85M en meer. Hoe snel konden jullie een ander schip kopen ?
Eerst kreeg ik een imicus, en van hieruit ben ik naar een vexor overgestapt waarna ik een Thorax gevlogen heb.
Hiermee heb ik op een gegeven moment 7 dagen lang, 10 uur per dag gemined voor 7isk per scordite. Na 1 week minen had ik mijn armageddon, heb ik mijn thorax verkocht en mijn mining lasers omgeruiled voor een setje heavy modulated energy beams en ben ik npc´s gaan killen.
Na 2 weken had ik genoeg voor mijn apocalypse.
Hiermee heb ik toen mijn scorpion vediend door npc´s te farmen, en na een aantal weken vloog ik scorpion. Nadat ik deze kwijt was geraakt in een gevecht tussen Biomass vs Celestial apocalypse & DreamCatchers Inc. heb ik een nieuwe gekocht en heb ik voor een raven gespaard. Deze heb ik eigenlijk nog nooit in PvP gebruikt, en weet eigenlijk niet eens meer of ik hem nog in mijn Empire hangar heb.
En nu heb ik een Tempest, alles bij elkaar gespaard door het chainen van NPC´s.
Iets wat inmiddels niet meer mogelijk is schijnt, maar ik hou me eigenlijk nog maar bezig met pvp.
Wat bedoel je met PVP ? Waar kan ik eigenlijk Omber vinden, ik zoek me rot maar vind het nergens. Thx
Omber vindt je alleen maar in de 0.6 en lagere security. Of omber ook een faction ore is geworden weet ik niet, maar als je in volle 0.6 systemen geen omber vindt zou ik ff naar een andere race gaan (minmatar heeft wel omber bijvoorbeeld, maar geen pyro).rig0r schreef op 12 februari 2004 @ 17:27:
Wat bedoel je met PVP ? Waar kan ik eigenlijk Omber vinden, ik zoek me rot maar vind het nergens. Thx
pvp = person versus personrig0r schreef op 12 februari 2004 @ 17:27:
vermijden dus als je nog maar net 2 dagen speelt, want dat doet auw
traktor scratch!
Aha ! Man ik ben al 2 schepen kwijtgeraakt in 2 dagen, en dat door NPC's
Beetje onderschat
Nu eerst maar es sparen.
Ik wou vandaag een bezoek gaan brengen aan de Nederlandse outpost in 0.0, maar dit ging dus helaas niet door. Het station dat BME had is nu in handen van een vrij grote bounty corp (ik vertrouw die gasten niet, bounty corps jagen meestal op eigen members (dus de helft ofzo is zwaar pirate)).
Jah, we zijn die outpost vrij snel weer kwijt geraakt door een bug dat de status van de shields niet opgeslagen werden na downtime van de serverFlamerX schreef op 12 februari 2004 @ 19:36:
Ik wou vandaag een bezoek gaan brengen aan de Nederlandse outpost in 0.0, maar dit ging dus helaas niet door. Het station dat BME had is nu in handen van een vrij grote bounty corp (ik vertrouw die gasten niet, bounty corps jagen meestal op eigen members (dus de helft ofzo is zwaar pirate)).

Nu is die bug als het goed is verholpen, maar het station zijn we inmiddels al kwijt. Behoorlijk balen dus
Die gasten die het nu hebben zijn geen lieverdjes inderdaad.
Als het echt een bug betrof kon je dan niet een petitie indienen bij CCP?
Hmm dit spel lijkt mij ook wel grappig... Iemand die zin heeft om mij zo'n buddy code te sturen?? E-mail: doctorbob_GEENSPAM_@planet.nl (voor de zekerheid: wel _GEENSPAM_ weghalen he
)
Jawel, en toen is dus de bug verwijderd. Maar aangezien iedereen daar last van had denk ik niet dat we het station terug kunnen claimenPadme schreef op 12 februari 2004 @ 20:09:
Als het echt een bug betrof kon je dan niet een petitie indienen bij CCP?
Mazzel dus voor de mensen die net voor de bugpatch een station hadden geclaimed.
Hmmm.... klinkt toch wel lullig. De corp waar ik in zit is nog erg groen achter de oren maar ik zou toch ooit ook best een station willen ownen 
Toekomst muziek...
Toekomst muziek...
Als je de skilltree bekijkt voor Castor dan zie je dat er buildable stations komen. Dus die tijd om je eigen station te hebben kan dichterbij zijn dan je denktPadme schreef op 12 februari 2004 @ 22:28:
Hmmm.... klinkt toch wel lullig. De corp waar ik in zit is nog erg groen achter de oren maar ik zou toch ooit ook best een station willen ownen
Toekomst muziek...
Castor skilltree
Interessante pagina dat... ziet er naar uit dat we ook ooit Jovian skills en andere patserige dingen kunnen lerenFlamerX schreef op 12 februari 2004 @ 23:10:
[...]
Als je de skilltree bekijkt voor Castor dan zie je dat er buildable stations komen. Dus die tijd om je eigen station te hebben kan dichterbij zijn dan je denkt
Castor skilltree
Verwijderd
volgens de log van de devchat van vandaag zijn buildable stations pas voor na Shiva (khalie geloof ik) alhoewel we wel meer verlaten stations in shiva zouden moeten vinden met meer opties dan de huidige stations
+ shiva zou volgens hun in Mei TQ moeten bereiken (daar aan toevoegen gemiddelde progs achterstand van 2 maanden of zo en hopa Shiva in Juli
)
Verwijderd
Heh, als je de juiste corp hebt zal het best meevallen.Erikie schreef op 12 februari 2004 @ 17:41:
[...]
pvp = person versus person
vermijden dus als je nog maar net 2 dagen speelt, want dat doet auw
Omega Academy heeft op dit moment mensen die in training zijn en die krijgen volgens mij hun pvp schepen gelevert met standaard gear, het zijn wel frigates maar die zijn supercool om mee te pvp'en.
Gisteren met 2 frigates tegen 1 apoc en tempest opgenomen, we hadden de tempest tot half hp tot ik neergeknalled werd. Beetje jammer omdat ik een stomme stuurfout maakte waardoor mijn snelheid te veel afnam en ik hierdoor makkelijker geraakt kon worden.
Ik heb net anderhalve maand mijn 2e account (TGIF) en met deze character pvp ik nu eigenlijk alleen maar in frigates, echt fun en binnenkort ga ik interceptor vliegen om nog sneller te zijn en beter tegen battleships te vechten. Misschien dat ik dan nog verder train naar tempest, maar eigenlijk heb ik niet zo'n haast ik kan met DREAMWORKS toch alles vliegen bijna.
Ben nu member van DSIN (DeathStar International) in de PA (Phoenix Allaince = 99% oude NVA) en we zijn nu bezig met een grote war tegen EVOL die dit weekend zijn hoogtepunt zal bereiken. Maar als je ziet hoe giga georganiseerd PA is dan voel je pas echt de macht van allainces.
Maargoed zoals jullie snappen heb ik mijn oude corpration verlaten. Afgelopen week had ik met 2 corp members een "refining outpost" station in weten te nemen. Na een stressvolle nacht hebben we onze allaince (Wovian Alliance) daar naartoe geroepen, zo hadden we een fatsoenlijke verdediging tegen Pirates. Station was open voor iedereen, geen docking fee's en wij kregen alleen een deel van je refine. En zoals je weet is dat standing based, dus Alliance members hadden full efficiency in onze station. Voor 1.5 dag lang hebben we het met full force verdedigd. Zelfs tegenslagen als de "shieldrop na downtime" hebben we overleefd. De 2e dag, om 9 uur s'avonds kwam er een fleet onze system binnen. 10+ BS's van de NORAD Alliance. Wij hadden 4 BS's guarden en een stuk of 3 cruisers. De aanval was erg one-sided, en binnen no time waren de meeste gejammed en de cruisers afgeknald. Toch hebben we nog 3 BS's van hun af kunnen knallen en dat terwijl wij maar 1 BS verloren. Toen we ons terug trokken omdat we wisten dat we overpowerd waren en we moesten wachten op meer mensen die on-line kwamen, kwam mijn CEO on-line. Mijn CEO opende gesprekken met de woordvoerder van de NORAD alliance (de aanvallende dus) en sloot een NAP(non agression pact) zonder dit te overleggen met z'n directors (mij dus) OF andere CEO's van onze alliance. Daarmee gaf hij onze station op en dat zonder slag of stoot. Nu ben ik een PVP fanaat, en dat waren de andere corp's in onze alliance ook. Deze besloten dus om het niet zomaar op te geven en vielen weer aan. Ik kon echter niks doen, want mijn CEO had een NAP gesloten met NORAD, en als ik hun zou aanvallen zouden we een WAR hebben en ik wilde onze nieuwe members niet in gevaar brengen. Ik heb toen machteloos moeten toekijken hoe de Wovian alliance achter elkaar schepen verloor, hier heb ik toen m'n conclusies uit getrokken en mijn functie als Military Director neergelegd. Wovian werd inmiddels gedwongen om zich terug te trekken want zonder BME en zonder de backup van de F.R.E.E alliance waren ze niet opgewassen tegen de power van de NORAD alliance. De volgende dag heb ik daarom ook besloten mijn corporation te verlaten.
Omdat ik ten eerste natuurlijk NORAD af wilde knallen en ik graag (met BME en de Wovian allaince) hard tegen pirates vecht, ben ik toen de PA gejoined. Er bestonden eigenlijk maar 2 kanidaten : Rona - KIA of Deathstar International.
Rona viel snel af door de eisen die aan hun pilots gesteld worden (playtime/skills) dus bleef DSIN over. Nu dus 2 dagen member van DSIN en het bevalt me prima. Paar nederlanders erin, oude corpmate van mij erbij en ik hoop veel PVP. Een nieuw deel van m'n EVE-life begint.
Ik hoop dat jullie het een beetje "entertaining" verhaal vonden
EVE = politiek op en top. En 0.0 is NIET saai
Maargoed zoals jullie snappen heb ik mijn oude corpration verlaten. Afgelopen week had ik met 2 corp members een "refining outpost" station in weten te nemen. Na een stressvolle nacht hebben we onze allaince (Wovian Alliance) daar naartoe geroepen, zo hadden we een fatsoenlijke verdediging tegen Pirates. Station was open voor iedereen, geen docking fee's en wij kregen alleen een deel van je refine. En zoals je weet is dat standing based, dus Alliance members hadden full efficiency in onze station. Voor 1.5 dag lang hebben we het met full force verdedigd. Zelfs tegenslagen als de "shieldrop na downtime" hebben we overleefd. De 2e dag, om 9 uur s'avonds kwam er een fleet onze system binnen. 10+ BS's van de NORAD Alliance. Wij hadden 4 BS's guarden en een stuk of 3 cruisers. De aanval was erg one-sided, en binnen no time waren de meeste gejammed en de cruisers afgeknald. Toch hebben we nog 3 BS's van hun af kunnen knallen en dat terwijl wij maar 1 BS verloren. Toen we ons terug trokken omdat we wisten dat we overpowerd waren en we moesten wachten op meer mensen die on-line kwamen, kwam mijn CEO on-line. Mijn CEO opende gesprekken met de woordvoerder van de NORAD alliance (de aanvallende dus) en sloot een NAP(non agression pact) zonder dit te overleggen met z'n directors (mij dus) OF andere CEO's van onze alliance. Daarmee gaf hij onze station op en dat zonder slag of stoot. Nu ben ik een PVP fanaat, en dat waren de andere corp's in onze alliance ook. Deze besloten dus om het niet zomaar op te geven en vielen weer aan. Ik kon echter niks doen, want mijn CEO had een NAP gesloten met NORAD, en als ik hun zou aanvallen zouden we een WAR hebben en ik wilde onze nieuwe members niet in gevaar brengen. Ik heb toen machteloos moeten toekijken hoe de Wovian alliance achter elkaar schepen verloor, hier heb ik toen m'n conclusies uit getrokken en mijn functie als Military Director neergelegd. Wovian werd inmiddels gedwongen om zich terug te trekken want zonder BME en zonder de backup van de F.R.E.E alliance waren ze niet opgewassen tegen de power van de NORAD alliance. De volgende dag heb ik daarom ook besloten mijn corporation te verlaten.
Omdat ik ten eerste natuurlijk NORAD af wilde knallen en ik graag (met BME en de Wovian allaince) hard tegen pirates vecht, ben ik toen de PA gejoined. Er bestonden eigenlijk maar 2 kanidaten : Rona - KIA of Deathstar International.
Rona viel snel af door de eisen die aan hun pilots gesteld worden (playtime/skills) dus bleef DSIN over. Nu dus 2 dagen member van DSIN en het bevalt me prima. Paar nederlanders erin, oude corpmate van mij erbij en ik hoop veel PVP. Een nieuw deel van m'n EVE-life begint.
Ik hoop dat jullie het een beetje "entertaining" verhaal vonden
EVE = politiek op en top. En 0.0 is NIET saai
[ Voor 7% gewijzigd door CRiMiNaL op 13-02-2004 13:08 ]
... MMORPG Addict.
Mensen,
Zoals jullie in het bovenstaande kunnen lezen is er dus nog al wat gebeurt binnen BME corporation. Omdat Criminal er uit was gestapt, en ik volledig achter hem stond, en omdat ik het ook niet eens was met de beslissingen die er gemaakt werden, ben ik ook uit de corporation gestapt. Samen met nog 2 andere leden. Wij drieen zijn nu een eigen corp begonnen, maar zullen waarschijnlijk op kort termijn ook DSIN joinen.
Toch met enige pijn in mijn hart daar weg. Mijn eerste corp... en dan is het een beetje teleurstellend om uit HQ te vertrekken met je volle cargo en lege hanger achter te laten...
Maar we komen er wel weer overheen...
Zoals jullie in het bovenstaande kunnen lezen is er dus nog al wat gebeurt binnen BME corporation. Omdat Criminal er uit was gestapt, en ik volledig achter hem stond, en omdat ik het ook niet eens was met de beslissingen die er gemaakt werden, ben ik ook uit de corporation gestapt. Samen met nog 2 andere leden. Wij drieen zijn nu een eigen corp begonnen, maar zullen waarschijnlijk op kort termijn ook DSIN joinen.
Toch met enige pijn in mijn hart daar weg. Mijn eerste corp... en dan is het een beetje teleurstellend om uit HQ te vertrekken met je volle cargo en lege hanger achter te laten...
Maar we komen er wel weer overheen...
Verwijderd
Jammer dat het een NAP is geworden criminal
mijn corp was net aan het voorbereiden om een norad defence force te sturen (6bs erbij) en andere corps waren er geloof ik ook mee bezig
Nou hard zullen ze het iig nodig hebben .... Jokers hebben er hun nieuwe playground van gemaakt :
Joker Topic
En maar rennen die BNC's ... whahahaha ... die stations zijn volgende week in handen van PA
Joker Topic
En maar rennen die BNC's ... whahahaha ... die stations zijn volgende week in handen van PA
... MMORPG Addict.
Ja zo gebeurd er nog eens wat in Eve 
Mijn eerste corp Red Moon (ik speel nog niet zo lang, 1.5 maand maar werd gelijk gerecruteerd in mijn eerste speeluurtje
) is uit elkaar gevallen doordat de CEO ons een geintje heeft geflikt. Het zag er allemaal heel mooi uit, een nieuwe corp, nog niet zo groot en iedereen wilde er wat van maken. De CEO, Nym Qyamara, had blijkbaar een verborgen agenda en heeft vermoedelijk het hele zaakje opgezet om er een scam mee uit te halen. Opeens kwam er dus een melding dat ze er wegens RL omstandigheden mee op moest houden en kwam niet meer online... en de corp kas ook niet
.
Dit kwam net nadat een van de leden ons verlaten had en nogal pissig was en zijn geinvesteerde geld terug eiste (40m volgens hem) al was dat in mijn ogen niet helemaal terecht aangezien hij op eigen initiatief de corp kas was blijven spekken terwijl hem meerdere keren verteld was dat ie dat niet hoefde te doen. De CEO van zijn nieuwe corp drong aan bij onze CEO dat het geld (of een deel van) zou worden terugbetaald. Onze CEO echter was hem gepeert en een aantal van de overgebleven leden van onze corp, waaronder ik, besloten een deel uit coulance terug te betalen al vonden we het eigelijk niet aan ons maar om onze goede wil te laten zien zijn we een avondje wezen minen. Bij elkaar volgens mij 10m teruggedokt en er een bevriende corp bijgekregen want die CEO die dat geld eistte bleek toch wel een geschikte peer en waardeerde onze inzet
Hierna zelf een met een aantal overgebleven corp leden zelf een corp opgezet waarvan de oudste CEO nu dus zo'n 3 maanden oud is en je ziet dus dat we allemaal nog wat jong en onervaren zijn maar we hebben er iig plezier in. Het ledental staat op 7... dat waren er 8 maar 1 persoon die ook meegekomen was van de oude corp heeft ons verlaten en zich weer bij die oude CEO gevoegt die ondertussen weer was gaan spelen en zijn ronde doet bij diverse pirate corps. Momenteel zitten ze bij Northern Intelligence... ze hebben ons geblocked en reageren niet op emails of eve-mails... hou uw ogen voor ze open... de scammers!
Want wat dat betreft is het in Eve net het echte leven.... wie vertrouwt u nog?
Padme Am
Mijn eerste corp Red Moon (ik speel nog niet zo lang, 1.5 maand maar werd gelijk gerecruteerd in mijn eerste speeluurtje
Dit kwam net nadat een van de leden ons verlaten had en nogal pissig was en zijn geinvesteerde geld terug eiste (40m volgens hem) al was dat in mijn ogen niet helemaal terecht aangezien hij op eigen initiatief de corp kas was blijven spekken terwijl hem meerdere keren verteld was dat ie dat niet hoefde te doen. De CEO van zijn nieuwe corp drong aan bij onze CEO dat het geld (of een deel van) zou worden terugbetaald. Onze CEO echter was hem gepeert en een aantal van de overgebleven leden van onze corp, waaronder ik, besloten een deel uit coulance terug te betalen al vonden we het eigelijk niet aan ons maar om onze goede wil te laten zien zijn we een avondje wezen minen. Bij elkaar volgens mij 10m teruggedokt en er een bevriende corp bijgekregen want die CEO die dat geld eistte bleek toch wel een geschikte peer en waardeerde onze inzet
Hierna zelf een met een aantal overgebleven corp leden zelf een corp opgezet waarvan de oudste CEO nu dus zo'n 3 maanden oud is en je ziet dus dat we allemaal nog wat jong en onervaren zijn maar we hebben er iig plezier in. Het ledental staat op 7... dat waren er 8 maar 1 persoon die ook meegekomen was van de oude corp heeft ons verlaten en zich weer bij die oude CEO gevoegt die ondertussen weer was gaan spelen en zijn ronde doet bij diverse pirate corps. Momenteel zitten ze bij Northern Intelligence... ze hebben ons geblocked en reageren niet op emails of eve-mails... hou uw ogen voor ze open... de scammers!
Want wat dat betreft is het in Eve net het echte leven.... wie vertrouwt u nog?
Padme Am
<stoerdoenmodus>
Mijn apoc kan lekker locken in 0.2 sec en vuren tot en met 440 KM!
bewijs :

</stoerdoenmodus>
hehe. nouja.. + 2 x supplimental cpu scanners + 5x sensor booster ondersteuning van andere cruisers.. voortaan ga ik niet meer zonder hen het slachtveld in
bewijs :

</stoerdoenmodus>
hehe. nouja.. + 2 x supplimental cpu scanners + 5x sensor booster ondersteuning van andere cruisers.. voortaan ga ik niet meer zonder hen het slachtveld in
traktor scratch!
Alleen erg jammer dat je tachs max ~100km range hebbenErikie schreef op 13 februari 2004 @ 20:10:
<stoerdoenmodus>
bewijs :
[afbeelding]
</stoerdoenmodus>
daar sla je de spijker op z'n kopGhostie schreef op 13 februari 2004 @ 22:05:
[...]
Alleen erg jammer dat je tachs max ~100km range hebbenerg nuttig dus
traktor scratch!
Verwijderd
Ik hoor de laatste tijd steeds meer interessante verhalen over Eve, dus ik ben ook wel geinteresseerd om het een keer te proberen.
Alleen 1 vraagje, hoeveel tijd moet je er per dag ongeveer in steken?
Cruisemissile gaat 1600m/s en heeft een max flighttime van ongeveer een minuut dacht ik dus dan heb je er nog weinig aan aangezien het een minuut duurt voor ze dan aankomen op hun max rangeErikie schreef op 13 februari 2004 @ 22:28:
[...]
daar sla je de spijker op z'n kop. 't zou wel goed kunnen met cruise missiles, maar dan kun je beter in een raven zitten, locken in 0.2 sec, en bombarderen maar
. maargoed, dat zijn wel heel erg veel en snelle muisbewegingen !
je MOET niks, wat je erinsteekt hangt compleet van jezelf af. Zoek een corp die een beetje op jou speeltijden afgesteld is. En je moet het best naar je zin krijgen in EVE.Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 22:36:
Ik hoor de laatste tijd steeds meer interessante verhalen over Eve, dus ik ben ook wel geinteresseerd om het een keer te proberen.
... MMORPG Addict.
Die 2 figuren waar ik het in mijn vorige verhaal had zijn nu hun eigen pirate corp begonnen... Xecanor Elite
Als iemand Ineluki Kreng tegen komt.... FF podden die gast en ff bij mij melden MET Z'N LICHAAM natuurlijk. Levert je een paar mill op.
Een paar is dus 2
Een paar is dus 2
[ Voor 10% gewijzigd door HitmanWVU op 14-02-2004 00:26 ]
Verwijderd
Het grote voordeel van EVE is voor mij, nu ik stage heb, is dat je skills ook getrained worden als je offline bent. Zo maakt het voor je skills niet uit of nu 10 uur per dag speelt of maar 2x een uurtje in de week. Al is 10 uur per dag natuurlijk wel beter voor je geldVerwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 22:36:
Wat een mooie (politiek getinte) verhalen trouwens
Sorry, ik wilde niet met de eer aan de haal gaan ofzo... dat je niet een verkeerd beeld krijgt. Ik heb 0,0 aandeel in het veroveren/behouden van dat station, dus alle eer naar jullie.CRiMiNaL schreef op 13 februari 2004 @ 13:00:
*knip*
Maargoed zoals jullie snappen heb ik mijn oude corpration verlaten. Afgelopen week had ik met 2 corp members een "refining outpost" station in weten te nemen.
*knip*
Maargoed, het is wel goed dat ik nu eindelijk duidelijk de reden van het verlaten van toch wel de meeste ervaren leden van BME weet, want ik snapte er niet zo veel van waarom er ineens zoveel mensen vertrokken. Ik had van Lucas toch eigenlijk wel een wat meer verstandige beslissing verwacht, maar wie ben ik
Verwijderd
Ja maar dan is het handig om in een corp te zitten met leden die wel wat extra geld willen verdienen voor de ander die jammer genoeg niet zoveel doordeweeks on-line kan zijnVerwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 00:28:
[...]
Het grote voordeel van EVE is voor mij, nu ik stage heb, is dat je skills ook getrained worden als je offline bent. Zo maakt het voor je skills niet uit of nu 10 uur per dag speelt of maar 2x een uurtje in de week. Al is 10 uur per dag natuurlijk wel beter voor je geld
Wat een mooie (politiek getinte) verhalen trouwens
Trouwens moet idd zeggen dat die situatie verhalen van Criminal toch wel zeer lekker weglezen, blijkt dat er toch meer in EVE rondgaat dan ik en mijn asteroidbelt
Verwijderd
Ja Ant*, zouden wij ook niet eens wat spannends gaan doen? Meh, eerst maar es die BSsjes voor onze corpmembers bij elkaar minen 
edit:
* = Maverick-X is mijn corpmember Antonius...
* = Maverick-X is mijn corpmember Antonius...
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2004 10:52 ]
Bedankt voor de reacties, en bennierex ik vond helemaal niet dat jij met de eer aan de haal ging
.
Voor de duidelijkheid, alle tijd dat in in m'n 2 begin corporation heb gezeten (das ongeveer 5 maanden) heb ik ook voor m'n BS en die van anderen gemined. Je groeit gewoon steeds verder in het spel. En je ontwikkeld je dus ook in je "EVE leven".
Voor de duidelijkheid, alle tijd dat in in m'n 2 begin corporation heb gezeten (das ongeveer 5 maanden) heb ik ook voor m'n BS en die van anderen gemined. Je groeit gewoon steeds verder in het spel. En je ontwikkeld je dus ook in je "EVE leven".
[ Voor 5% gewijzigd door CRiMiNaL op 14-02-2004 11:05 ]
... MMORPG Addict.
Targetten tot 440 KM niet vurenErikie schreef op 13 februari 2004 @ 20:10:
<stoerdoenmodus>
bewijs :
[afbeelding]
</stoerdoenmodus>
[edit] Zoals je al zegt is het wel relaxt voor de cruise missles
[ Voor 9% gewijzigd door HitmanWVU op 14-02-2004 11:42 ]
Als we dan toch bounty's gaan maken hier:
Mocht je ooit Skelgon tegenkomen, kill zijn cruisers (als die die al heeft) een aantal keer, en pod hem daarna pas. Hij heeft even 30mil isk gestolen van ons, en nu is ie stoer aan het doen op het forum hoe hij wel niet ff 30m heeft kunnen stelen (alsof iemand hem nu nog wil hebben in zijn corp, een loner blijft een loner...
).
Een passende beloning is zeker mogelijk, in de vorm van isk, een bpc (van cruiser of zodra we een bs hebben daarvan), een cruiser, noem het maar.
Mocht je ooit Skelgon tegenkomen, kill zijn cruisers (als die die al heeft) een aantal keer, en pod hem daarna pas. Hij heeft even 30mil isk gestolen van ons, en nu is ie stoer aan het doen op het forum hoe hij wel niet ff 30m heeft kunnen stelen (alsof iemand hem nu nog wil hebben in zijn corp, een loner blijft een loner...
Een passende beloning is zeker mogelijk, in de vorm van isk, een bpc (van cruiser of zodra we een bs hebben daarvan), een cruiser, noem het maar.
nop.. 2 minuten + skillsGhostie schreef op 13 februari 2004 @ 22:38:
[...]
Cruisemissile gaat 1600m/s en heeft een max flighttime van ongeveer een minuut dacht ik dus dan heb je er nog weinig aan aangezien het een minuut duurt voor ze dan aankomen op hun max range
traktor scratch!
Hallo (ik ben nieuw hier
),
ik heb een beetje naar eve gekeken, en et leek me niet slecht, qua screenies enzo, maar 2 vraagjes:
is er een gratis trial ?
hoe is de combat ?
alvast bedankt,
de cowboy
ik heb een beetje naar eve gekeken, en et leek me niet slecht, qua screenies enzo, maar 2 vraagjes:
is er een gratis trial ?
hoe is de combat ?
alvast bedankt,
de cowboy
Dit topic is gesloten.