[PC] EVE Online deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.811 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 62696

Hoe zit het nou met dat 3 dagen proberen?
Ik ben Eve nu gewoon aan het downloaden, is dat goed?, of moet ik iets anders doen?

Anoniem: 6441

je moet een van ons je e-mail geven zodat wij via eve jou een buddy trail kunnen toesturen. Als je gewoon donwload + account aanmaakt moet je 19.95 of zo betalen en kun je een maand spelen.

Anoniem: 6441 schreef op 19 februari 2004 @ 20:01:
je moet een van ons je e-mail geven zodat wij via eve jou een buddy trail kunnen toesturen. Als je gewoon donwload + account aanmaakt moet je 19.95 of zo betalen en kun je een maand spelen.
Oh, zou iemand dan een buddy trail willen sturen naar het volgende adres:
hj.voort@chello.nl

Alvast bedankt. :)

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Anoniem: 62696 schreef op 19 februari 2004 @ 20:38:
[...]

Oh, zou iemand dan een buddy trail willen sturen naar het volgende adres:
hj.voort@chello.nl

Alvast bedankt. :)
Mail sent ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

CU2morO schreef op 16 februari 2004 @ 17:46:
Om het topic intressant te houden voor buitenstaanders, heb ik wat screenshots gemaakt:

Goed de immense verhoudingen te zien tussen Frigates en Battleships:
[afbeelding]

Kleine mining op van ons, stamt uit de tijd dat ik het grootste schip had, een MOA Cruiser. das nu wel anders ;)
[afbeelding]

Een Armageddon Battleship dat een Bane Torpedo voor zn kiezen krijgt, meerdere incomming torpedos zijn te zien >:)
[afbeelding]

De uitgebreide en soms wat chaotische interface van stations:
[afbeelding]

Een wat eenvoudigere screenshot van de station interface:
[afbeelding]

Erg mooi, voor mij, onbekend schip, het ziet er gallente uit. Moest het killen voor een missie en dat heb ik met plezier gedaan :+
[afbeelding]

Hetzelfde Armageddon Battleship onder onder een andere hoek. Hier is de blast radius goed te zien:
[afbeelding]

Afbeeldingen zijn lichtelijk verkleind. Volledige BMP's op aanvraag leverbaar ;)
ERUG vet, thanx man!

altijd leuk om te zien...
tis dat ik geen geld en CC heb, anders zou ik denk ik niets anders doen dan EVE...

mjah, heb beide niet...
ik hoop op een EVEII...

weet iemand er al wat over?

en de trial lijkt me (nu) geen goed plan, moet me volledig op school concentreren...

Battle.net Spud#2543

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2024
Erikie schreef op 19 februari 2004 @ 19:38:
[...]

man, verzeker dan ook je cruiser :D
hehe :D

Ik had een omen, maar wilde een maller :P

Omen is leuk voor agent missions door de grote cargo space

Een maller is leuker voor het minen/hunten

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:03

bennierex

Pilot_Z

TepelStreeltje schreef op 19 februari 2004 @ 21:22:
[...]

ERUG vet, thanx man!

altijd leuk om te zien...
tis dat ik geen geld en CC heb, anders zou ik denk ik niets anders doen dan EVE...

mjah, heb beide niet...
ik hoop op een EVEII...

weet iemand er al wat over?

en de trial lijkt me (nu) geen goed plan, moet me volledig op school concentreren...
Je kan ook het geld overmaken, dan heb je geen CC nodig. (je hebt echter nog wel geld nodig natuurlijk) :P
EVEII zal niet snel gebeuren denk ik, aangezien deze EVE nog steeds uitgebreid en doorontwikkeld wordt.

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-04 13:49
bennierex schreef op 19 februari 2004 @ 21:35:
EVEII zal niet snel gebeuren denk ik, aangezien deze EVE nog steeds uitgebreid en doorontwikkeld wordt.
Waarschijnlijk nooit zelfs. EVE is net zoals andere spellen een persistent world, en je hebt een verhaallijn welke gevolgd wordt. Een vervolg versie zou dus onlogisch zijn en waarschijnlijk ook niet aanslaan (effectief is het zeker niet, mensen zullen óf het origineel óf het vervolg spelen, dus je vermoord de een voor de ander).

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

mjah, je kan er niet omheen dat op een gegeven moment minder spelers krijgt, en dus uiteindelijk sterft EVE.
daarom zit ik nu ook te twijvelen om het te gaan spelen...
tis al best wel lang bezig, dus het zullen er niet spectaculair veel meer worden...
en wil niet (best wel veel geld) in een game stoppen die ik niet lang kan spelen...
maarja, zal wel meevallen denk ik...

Battle.net Spud#2543

ehm de users zijn sinds ik ben gaan spelen juist flink gestegen in november/december was het normaal dat je rond de 3000-3500 spelers had op een doordeweekse dag maar nu zit je al gauw tegen 5500-6000 te kijken :) en laatst op zondag hadden ze meer als 7000 users on-line :)

Maar het zal idd uiteindelijk wel een keer minder worden, maar ja ik laat me niet tegenhouden met die gedachten om nu plezier te hebben (natuurlijk zit ik in de luxe positie dat die 25 euro (ik heb 2 accounts) mij per maand niet deren, koop wel een DVD minder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Het aantal spelers loopt inderdaad nog steeds OP ipv af, dus EVE is nog lang niet ana zijn eind. Het spel zit ook pas op Tech 2 [van de nu al geplande 5 tech levels]
Tuurlijk zal EVE ooit uitsterven [aangenomen dat CCP zich oko wel eens op een ander spel wil richten etc] hoewel ik het ook niet uitsluit dat een evt EVE II gewoon als een grote patch geimplementeerd zou kunnen worden :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-03 13:13

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Nou, ik bekijk het niet eens in aantallen spelers....

EVE zal voorlopig niet uitsterven omdat de mensen steeds weer lekker gemaakt worden... Met Titans, POS (Player Owned Stations/Structures) en dadelijk ook de deployables! Er is nog zo veel dat we niet weten! Mensen die het spel in de gaten houden, kunnen er niet om heen en zullen het uiteindelijk ook willen spelen... er is altijd wel iets dat je in EVE vind dat je aanspreekt! En die mogelijkheden worden alsmaar groter....

Bijvoorbeeld JOVE ras.... niemand kent ze nog, is toekomstmuziek...
Gedeeltes van space die nog dicht zitten... wie weet wat ze daar nog in petto hebben voor ons...
En wisten jullie dat er een paint-shop bestaat in EVE? Hiermee is het mogelijk je ship een kleurtje te geven en/of een Corp-logo op je ship te maken! Deze bestaat al sinds de beta... maar omdat deze de loadtime van data zo hoog gooit, is het nog niet iets dat momenteel gebruikt kan worden...

Je ziet wel... CCP kan met EVE nog alle kanten op... voorlopig zal het niet uitsterven... en anders zal ik er zijn tot het eind...

[ Voor 6% gewijzigd door Coreantes op 20-02-2004 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Coreantes schreef op 20 februari 2004 @ 08:20:
Nou, ik bekijk het niet eens in aantallen spelers....

[...]
Amen my brother ... amen .. _/-\o_

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Couldn't have said it any better :D

Het begint mij met hoe meer ik het speel ook meer te boeien, dus dat lijkt me wel een goed teken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Anoniem: 52896 schreef op 18 februari 2004 @ 13:43:
die 2dollar omhoog is alleen per maand de prijs per 3 of 6maanden blijft hetzelfde trouwens

en in een kestrel kan je trouwes 4x m-12 launchers plaatsen met elk een cruise missle dat is toch per schot 1200damage, en die m12 launchers kunnen toch wel 1x per 10 sec schieten. Met een team van 5-10man kan je daarmee dus aardig wat damage uitvoeren op een cruise of bs
Met een kestrel kom je niet boven de 2km/s uit en hierdoor kan je zelf ook door cruise missles afgeschoten worden. :) Daarom is rifter zo leuk, je outrunned een cruise missle zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-04 12:08
waarom red je dat met een kestrel |:( rifter wel? basis topspeed? meer medslots voor MWD's?

[ Voor 14% gewijzigd door CU2morO op 20-02-2004 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CU2morO schreef op 20 februari 2004 @ 15:02:
waarom red je dat met een kestrel |:( rifter wel? basis topspeed? meer medslots voor MWD's?
Omdat de mass lager is en dat Minmatar als ras de eigenschap heeft om sneller te zijn dan alle andere schepen. Bijvoorbeeld: Typhoon, snelste battle schip.
Tempest heeft 169 speed terwijl ik 120 in mijn apoc haal etc etc

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 91397 op 20-02-2004 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
CU2morO schreef op 20 februari 2004 @ 15:02:
Basis top speed = 300 m/s
2 mid slots en standaard genoeg cpu & power voor 2 MWD's

1 is natuurlijk beter, anders heb je geen cap meer over, en met navigation lvl 4 ga je standaard al over de 460 m/s, dus haal je makkelijk 2km/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2.4km/s om precies te zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
2900m/s met 1 MWD en 2xbasic overdrive :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*) 2.4km/s met 2 cap relay = mwd + warpcore scrambler on. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93195

om het spel te proberen kost het spel zelf ook geld of niet

zit dat bij de 3 dagen trial ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Ja zit er bij in, de client kun je gewoon downloaden (+/- 480MB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nu ook begonnen(3day trial), maar als ik wat gemined heb(veldspar) en dan ga ik naar een station toe, hoe verkoop ik het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Anoniem: 62696 schreef op 20 februari 2004 @ 17:27:
Ik ben nu ook begonnen(3day trial), maar als ik wat gemined heb(veldspar) en dan ga ik naar een station toe, hoe verkoop ik het dan?
Je kunt het verkopen door er rechts op te klikken en quick sell te kiezen, maar beter is om het te refinen en dan de tritanium te verkopen.

Heb je de tutorial gevolgd btw? Leert je veel en duurt hooguit een uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FlamerX schreef op 20 februari 2004 @ 17:36:
[...]

Je kunt het verkopen door er rechts op te klikken en quick sell te kiezen, maar beter is om het te refinen en dan de tritanium te verkopen.

Heb je de tutorial gevolgd btw? Leert je veel en duurt hooguit een uur.
Ik was met de tutorial bezig maar op een gegeven moment bleef die ergens bij hangen en ging die niet verder.
Maar wat je zei over refinen, ik had een otie gekozen ''refine to hangar''
Maar dan doe ik dat, waar blijft het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:45

Erikie

www.erikie.nl

* voor elke beginnende speler :

join ingame channel : HELP

(of help in kleine letters).. je vraag wordt altijd beantwoord!!

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

ff iets anders.. heb sinds vandaag een ati 9800pro,.. leuk ding, maar m'n favo resolutie is verdwenen in eve :( . had m op desktop mode staan op 1600 x 1024, soort van breedband, zodat m'n taakbalk niet het spel overlapt (en ik nog wat dingen op de desktop kan doen).

Wie weet in welke directory van eve deze gegevens staan opgeslagen?! prefs.ini in iedergeval niet .

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Erikie schreef op 20 februari 2004 @ 21:58:
ff iets anders.. heb sinds vandaag een ati 9800pro,.. leuk ding, maar m'n favo resolutie is verdwenen in eve :( . had m op desktop mode staan op 1600 x 1024, soort van breedband, zodat m'n taakbalk niet het spel overlapt (en ik nog wat dingen op de desktop kan doen).

Wie weet in welke directory van eve deze gegevens staan opgeslagen?! prefs.ini in iedergeval niet .
cache\Settings\user_#####.dat (waar ##### een nummer is)
Als het goed is moet je deze verwijderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47289

Anoniem: 62696 schreef op 20 februari 2004 @ 18:37:
aan de linkerkant... helemaal onderaan, klik maar es... rmb op de Tritanium en Sell of Quick sell of whatever doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Anoniem: 62696 schreef op 20 februari 2004 @ 18:37:
[...]

Ik was met de tutorial bezig maar op een gegeven moment bleef die ergens bij hangen en ging die niet verder.
je moet als 'noob' nog niet gaan refinen. je refining skills zijn dan nog dermate laag dat het verkopen van de ore meer opbrengt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Noobs, ga scordite minen en voor 9 isk per rock verkopen in algogille

Nadeel is dat er bijna geen scordite meer is rond algogille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106687

Hmmzz ik slaag er niet in om in Gent een versie van eve-online te vinden, heb trouwens niet de indruk dat het hier populair is.
Maar ik wil het best eens proberen.
Zou er iemand mij een buddy trail willen sturen?
steeltje@hotmail.com

alvast vette dankjewel.
Crusty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Anoniem: 106687 schreef op 21 februari 2004 @ 20:01:
Hmmzz ik slaag er niet in om in Gent een versie van eve-online te vinden, heb trouwens niet de indruk dat het hier populair is.
Maar ik wil het best eens proberen.
Zou er iemand mij een buddy trail willen sturen?
steeltje@hotmail.com

alvast vette dankjewel.
Crusty
Downloaden is makkelijker denk ik (wat je zo-ie-zo moet doen voor de buddy trial). Ik zal je zo dadelijk een mail sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoals al eerder te lezen is speel ik eve nu 1 dag, maar nu heb ik 2 vragen.

1-Als je bijv. scordite mined waar kan je dan een prijzenlijst zien waarop je kunt zien waar scordite het meeste waard is?

2-Ik speel een 3 day trial als die is afgelopen ben ik van plan om het spel te kopen, maar blijft mijn account dan bewaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
1. je moet je markt op Region zetten (bovenste 4 knopjes, de onderste) dan druk je op het groene grafiek knopje bij scordite en kun je sorteren op prijs, aantal, jumps weg, etc.

2. ja dit kan. ik weet however niet hoe lang het bewaard blijft. aangezien veel trials niet verlengd worden zullen ze dit geen maanden bewaren. ik gok op een week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49147

Ik las dat spelers van eve iemand een buddy trail kunnen geven, zodat iemand het spel voor 3 dagen kan proberen. Kan iemand mij een buddy trail geven op: wouter_p@hotmail.com? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:03

bennierex

Pilot_Z

Anoniem: 49147 schreef op 22 februari 2004 @ 23:21:
Ik las dat spelers van eve iemand een buddy trail kunnen geven, zodat iemand het spel voor 3 dagen kan proberen. Kan iemand mij een buddy trail geven op: wouter_p@hotmail.com? Alvast bedankt!
Done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61775

Hmn, ik zou ook wel een buddy trail willlen hebben O-).
Als iemand er een zou willen sturen naar: Krono_Dragon@Hotmail.com .
Kan ik weer eens kijken hoe Eve nu is (Heb de Beta gespeeld in de eindfase).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Ik hoop niet dat de mods bezwaar hebben tegen een paar aanvragen achter elkaar, maar here goes.

Kun je ook met een oud, bestaand account zo'n buddy trial key gebruiken? Of werkt het alleen met nieuwe accounts die je dan aanmaakt?
Als het zou kunnen wil ik best wel weer even een kijkje nemen, ik ben ex-beta tester en heb een paar maanden retail gespeeld (gemini).

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M a a r t e n schreef op 23 februari 2004 @ 12:10:
Ik hoop niet dat de mods bezwaar hebben tegen een paar aanvragen achter elkaar, maar here goes.

Kun je ook met een oud, bestaand account zo'n buddy trial key gebruiken? Of werkt het alleen met nieuwe accounts die je dan aanmaakt?
Als het zou kunnen wil ik best wel weer even een kijkje nemen, ik ben ex-beta tester en heb een paar maanden retail gespeeld (gemini).

Volgens mij zijn het alleen maar keys voor het aanmaken van een account, elke key is weer een uniek account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

M a a r t e n schreef op 23 februari 2004 @ 12:10:

NOFI, maar beta accounts bestaan niet meer. Dus je kunt zowieso niet met een beta account veder gaan nu.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Laatst online: 24-03 20:39
Hij heeft ook een paar maanden retail gespeeld ;) Ik heb geen idee hoe lang een account bewaard blijft nadat de betaling stop gezet is.

Maar het lijkt me logisch dat je gene trial kan proberen met een bestaand account. Je zal hoogstwaarschijnlijk gewoon opnieuw moeten beginnen :)

[ Voor 36% gewijzigd door nimmolon op 23-02-2004 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

server down ..... daar ging iets goed fout ... en dat was een tijd geleden.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

CRiMiNaL schreef op 23 februari 2004 @ 19:17:
server down ..... daar ging iets goed fout ... en dat was een tijd geleden.
down is hij niet, maar ik heb nu ontzettende lag :|

zit midden in een npc pirate spawn. :|

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

:/ ...... timing is perfect

gok op een DDoS ..... want alles wat over die verbinding gaat is slow-as-hell ...
EVE-site, support-site, test server.

[ Voor 73% gewijzigd door CRiMiNaL op 23-02-2004 19:26 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het gaat nu inderdaad niet echt lekker, ik zat midden in space.
Ik hoop maar dat er nu geen npc pirates opduiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En 1 battleship down door de lag, naja... volgende danmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99431

Goedemorgen allemaal,

Ben ff weggeweest, maar was beetje erg druk bezig met opzetten van markt in EVE.

En nu is het eindelijk zover. Ben je in de Everyshore Region, kom ff langs bij Lirsautton VII, Quafe. Hier vind je alles van industrials tot cruisers, van crystals tot weapons mods.
Zelfs een groot assortiment van Tech2 equipment. Battleships kunnen gemaakt worden, maar dat doen we in Nonni :)

Denk aan Gravimetric Backup Array T2 , Gyrostabiliser T2, etc etc

Stuur maar een eve-mail naar Fibrith Alcarin als je wat nodig hebt, of als je iets wilt laten maken.

Greetz you all

Fibrith Alcarin

Proud to be Xanadu

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~metaskin/xanadu/sigs/FibrithAlcarin.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91177

'T was weer leuk gisteravond. "m0o" corp had weer een feestje georganiseerd in Orvolle en schoot iedereen verrot die ze maar te grazen konden nemen... Ik hoorde hierover in mijn n00b-corp en dacht.... wat heb ik te verliezen. FF gecheckt of mijn kloon up to date is en gelijk een shuttle naar Orvolle genomen om te kijken wat er gaande was.

Ben ik blij dat shuttles verdomde snel zijn en snel kunnen warpen... Er waren op zijn minst 12 Battleships en een paar Cruisers van m0o aan de andere kant van de Luminaire gate. Totaal iets van 20 members heb ik kunnen tellen toen ik wegwarpte naar een "safe-spot" (planeet). Enkele namen: Ipaq, Stavros, Lexus666, FairLane, DrStrangelove en nog een zooi anderen... 8)7

Op een gegeven moment was het rustig toen ik ff snel heen en weer warpte naar de Luminaire gate in Orvolle, duurde geen 5 minuten of Ipaq kwam er alweer aan warpen... Hoefde me geen 2x te bedenken door weer terug te jumpen naar Luminaire :P

Denk dat ze iets van 50 of meer schepen hebben vernietigd en iets van 25 of meer podkills laatste keer dat ik checkte op de map... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91177 schreef op 24 februari 2004 @ 12:16:Denk dat ze iets van 50 of meer schepen hebben vernietigd en iets van 25 of meer podkills laatste keer dat ik checkte op de map... 8)7
Standaard plek van m00, mensen die die kant opgaan, altijd de map checken, kijken hoeveel schepen er in space zijn, hoeveel docked, maar ook de hoeveelheid kills/podkills in het laatste uur.

Dat soort checks kunnen je schip redden, en als te toch aan het travellen bent in 0.0 - 0.4 space met cargo ==> mwd's + warp core stabilisers !!! :)

Greetz

Fibrith Alcarin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gooien warpscramblers nou ook je mwd's door de war of niet? eik nog nooit op gelet :+

edit:

wie gaat de startpost van het 3e topic maken als we aan de 1k posts zitten? *meld zich aan*

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 47289 op 24-02-2004 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47289 schreef op 24 februari 2004 @ 14:28:
gooien warpscramblers nou ook je mwd's door de war of niet? eik nog nooit op gelet :+
Nee, warp scramblers om ervoor te zorgen dat je niet kan weg warpen

Webifiers om ervoor te zorgen dat je niet normaal weg kan vliegen of alleen maar extreem langzaam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mja, of je lokt iemand de roids in :x kunnen ze ook nergens meer heen :P geen webifier voor nodig
(damn wat haat ik die roids :r )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47289 schreef op 24 februari 2004 @ 14:32:
mja, of je lokt iemand de roids in :x kunnen ze ook nergens meer heen :P geen webifier voor nodig
(damn wat haat ik die roids :r )
als ik in een cruiser zit, mijn mwd aangooi, kom ik wel los
in een indy is het een ander verhaal hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

laat ik het zo zeggen: mijn megathron vind het niet leuk :+

maar ff nog een vraagje: als mijn skills op Chaos drastisch achterlopen? wat kan ik het beste doen? zijn skills daar niet supersnel klaar ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Chaos word een keer in de x weken geupdate met de stats van TQ, daardoor loopt het altijd wat achter. Skills zijn niet sneller klaar, maar je kan wel gratis implants pakken uit de hangar, scheelt ig weer iets :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
+3 helpt iets, maar het maakt van de 5 dagen voor een lvl5 skill geen 10 minuten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 10-06 14:45
Ik zal ook weer eens wat van me laten horen, ik speel dit spel echt nog steeds iedere minuut van de dag die ik kan vinden, ik eet achter de pc, zet de wekker s'nachts om skills aan te zetten etc, dat alles bevestigd wat hier al vaak gezegd is: EVE is een spel van ongekende klasse. Ik ben inmiddels bijna een maand aan het spelen en zit in mijn 2e cruiser en ik moet zeggen het spel wordt alleen maar leuker. Misschien dat ik binnekort een application voor het GoT corp indien.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Bansoon
Wekker zetten om je skills aan te zetten deed ik de eerste week ook.
Dit is inmiddels mijn tweede week Eve en ik plan ´t nu gewoon zo dat ik een skill die veel uren nodig heeft aanzet als ik werk en slaap, en dat ik de overige skills train als ik aan ´t vliegen ben ;)

Anoniem: 80718

lo allemaal,
me eerste bs komt eraan (volgende week ongv.) een megathron, ik heb ong 15-20mill uit te geven aan uitrusting.

Ideen en setups zijn welkom :Y)

liefst een beetje long range, tachyons fso

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 80718 op 26-02-2004 17:31 ]

Waarom kies je een Megathron als je het liefst long range gaat? Aangezien de megathron bonusen krijgt voor hybrid weapons zijn rails en blasters de logishe keuze er voor.

Ik zelf vlieg op het moment Megathron met 5 425's mm en 2 heavy launchers met torps er in (maar die gebruik ik eigenlijk alleen in noodgevallen).

Maar ja ik ben dan ook nog een mietje en hunt alleen npc pirates :X

• CU2morO
tachyons moet je niet op een non-amarr schip gooien, de caps trekken het niet. wil je long range: pak een raven en gebruik cruisies en torps, megathron is JUIST bedoeld voor short-range, met bonussen op dmg (voor blasters bedoeld) en een grote drone bay
L blasters met antimatter @ 3km optimal, 10 heavy drones, een MWD om dichtbij te komen en je bent onverslaanbaar

\o/ tijd voor een wat lichter onderwerp

HazOps Parade !!

http://edit.games-on.nl/zooi/hazop.jpg

al onze leden (naja, bijna dan) op 1 plaatje...

aardig wat komen hier van GoT :)

pvd heb je nog niet die MK2 naar 3 veranderd!! :P (trouwens eigenlijk ook onze GoT namen erbij zetten is leuk voor op GoT hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Zitten jullie ook allemaal in ´t channel Dutch? (In EVE heet ik Farstar Bansoon)

Heeft er iemand trouwens nog tips om sneller geld te verdienen (niet in 0.0)?
Ik mine nu een uurtje voor 75K Plag, maar vervolgens ben ik de hele avond aan ´t jumpen om de minerals voor een schappelijke prijs te verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

BaN5Hee schreef op 27 februari 2004 @ 10:50:

Tuurlijk, kan je zo 3 manieren vertellen om in Empire space een shitload aan geld te verdienen. Maar het probleem met al die manieren is, als eenmaal meer mensen het doen is het niet meer zo profitable. So whats innit for me >:)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
.... =/

ehm niets, want ik heb niets? Daarom vraag ik het juist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BaN5Hee schreef op 27 februari 2004 @ 10:50:
Zitten jullie ook allemaal in ´t channel Dutch? (In EVE heet ik Farstar Bansoon)

Ik mine nu een uurtje voor 75K Plag, maar vervolgens ben ik de hele avond aan ´t jumpen om de minerals voor een schappelijke prijs te verkopen...
als je minerals wilt verkopen, eve mail me maar en we spreken goede prijzen af :)

Je kan mij meestal wel vinden in Lirsautton, Everyshore Region en ik zoek altijd minerals.

Als je trouwens ook nocx en iso hebt liggen, mail me ff hoeveelheid/prijs etc :)

Tot vanavond

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~metaskin/xanadu/sigs/FibrithAlcarin.gif

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 99431 op 27-02-2004 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

BaN5Hee schreef op 27 februari 2004 @ 12:17:
.... =/

ehm niets, want ik heb niets? Daarom vraag ik het juist...
LOL ... probeer gewoon duidelijk te maken dat er genoeg manieren zijn om veel geld te verdienen, maar dat je wel een beetje ondernemend te werk moet gaan.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80718

Anoniem: 6441 schreef op 26 februari 2004 @ 17:31:
Waarom kies je een Megathron als je het liefst long range gaat? Aangezien de megathron bonusen krijgt voor hybrid weapons zijn rails en blasters de logishe keuze er voor.

Ik zelf vlieg op het moment Megathron met 5 425's mm en 2 heavy launchers met torps er in (maar die gebruik ik eigenlijk alleen in noodgevallen).

Maar ja ik ben dan ook nog een mietje en hunt alleen npc pirates :X
ja ik heb het een beetje verkeerd verwoord en de tach was alleen een vvb, wat gebruik je dan eigenlijk in het 8ste slot, en wat voor config heb je in je mid, lo slots

btw het gaat hard vooruit met hazard ops mijn complimenten :Y)

weird server was net heel ff online(ik zat in het character menu), en nu isie weer down

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 80718 op 27-02-2004 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

idd wierd .. nu kom ik er niet eens meer in .... scherm blijft mooi zwart :/ ...

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Er is toch een dagelijke maintenance van (eve time) 12.30 tot 13.30 ?
(dus 13.30 tot 14.30 nederlandse tijd)

Wat is je naam in Eve micks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een uurtje terug gebeurde me wat raars, ik was pirates aan het hunten, maar op een gegeven moment werd de overmacht me iets te groot en voordat ik weg kon warpen werd ik aan greuzelementen geschoten.
Nu komt het vreemde gedeelte, ik had een verzekering afgesloten van 142.500 op mijn schip(merlin), ik werd dus kapotgeschoten, maar toen kreeg ik mijn verzekering 2x uitgekeerd, gebeurt dit wel vaker of was dit gewoon een foutje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Hierbij moet je hetzelfde doen als wanneer je teveel geld terug krijgt bij het afrekenen aan de kassa...:

Niets zeggen en de winkel uitlopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BaN5Hee schreef op 27 februari 2004 @ 16:27:
Hierbij moet je hetzelfde doen als wanneer je teveel geld terug krijgt bij het afrekenen aan de kassa...:

Niets zeggen en de winkel uitlopen ;)
Hahaha precies, niks zeggen en zo snel mogelijk wegwezen. :D
Ik had zelfs 2 mailtjes gehad, dat ik geld kreeg van de verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:15
Ik neem aan dat jullie nog wel spelen. :+
Ik begin net met EVE-online, en heb eigenlijk vraagje about de betaling. Ik doe dat nu via paybycash via de post. Nu is dit niet echt zo'n super oplossing vindt ik zelf.
Hoe doen jullie het? En kan het ook electronisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik betaal gewoon via CreditCard, is echt ideaal voor online gamen ;)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Tja creditcard is geen optie voor mij jammer genoeg...... Weet iemand andere electronische betaalmogenlijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

D-Raven schreef op 28 februari 2004 @ 17:44:
Tja creditcard is geen optie voor mij jammer genoeg...... Weet iemand andere electronische betaalmogenlijkheden?
Lees voor de grap de startpost eens of zoek het op de EVE: Online site. Als er voor jou niets gunstigs bij zit, dan kan je bij je bank navragen of zij een oplossing hebben. Zo niet, dan is zou je in je omgeving kunnen vragen of iemand een CC heeft.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 28-02-2004 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

D-Raven schreef op 28 februari 2004 @ 17:44:
PayPal --> PayByCash --> EVE

voor meer informatie zie inderdaad de EVE-online site.

Een PayPal account is gratis, PayByCash trouwens ook.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Ik betaal nu per maand per CC. Weet iemand hoe ik die 6 maanden optie kan kiezen? Bij Account management zie ik het nergens staan, alleen voor 1 maand.
(tis m'n eerste maand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
BaN5Hee schreef op 29 februari 2004 @ 09:26:
Ik betaal nu per maand per CC. Weet iemand hoe ik die 6 maanden optie kan kiezen? Bij Account management zie ik het nergens staan, alleen voor 1 maand.
(tis m'n eerste maand)
[rml]FlamerX in "[ PC] EVE Online deel 2"[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Hmm ik heb de payBycash site niet goed gelezen... thx boys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens is er weer een recordje gebroken hoor, ik zie net dat er 7301 mensen online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

jah denk ook dat er weer een record verbroken is, helaas is de server status watcher op EVE-I Down.

Gisteren vette frigate battles gehouden, in kestrels. Ik en een corp mate van me in 2 kestrels. en voor de rest nog 8 BS in system die op ons aan het jagen waren. 2 ships destroyed waarvan 1 podkill erbij : zijn account was van aug vorig jaar, dus een nieuwe clone MOET pijn in z'n wallet hebben gedaan. helaas door overmoedigheid in het laatste half uurtje ook onze 2 kestrels verloren. Maar frigates battles zijn echt SUPER leuk. Ik raad het iedereen aan.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raad je rifters aan ipv kestrels. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Anoniem: 91397 schreef op 01 maart 2004 @ 11:09:
Raad je rifters aan ipv kestrels. ;)
motiveer je keuze a.u.b :*)

Ik verkies kestrel boven rifter omdat :
  • 4 standard launchers op highslots kunnen met elk 1 cruise or 2 heavy missiles
  • 3 med slots waar je, als je zoals ik in een team van 2 zit, 1 scrambler op kan fitten en 2 AB's (of 1 MWD, als je echt voor snelheid wil gaan).
  • Hij is snel en wendbaar + uber damage als je 4 cruise missiles afschiet
maar mischien kun jij me overtuigen met jou motivatie :P

kleine voetnoot, heb minmatar frig ook pas op lvl 2 zie ik nou 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door CRiMiNaL op 01-03-2004 11:26 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CRiMiNaL schreef op 01 maart 2004 @ 11:25:
welke launchers pak je dan? ik kan er geen heavy missles opgepropt krijgen :+ nu doe ik maar lvl 1 kill missies, maar voor lvl 2 over een weekje zou het toch leuk zijn (geen zin om al die kleine sansha's in mijn trage megathron te pakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
[...]

• 3 med slots waar je, als je zoals ik in een team van 2 zit, 1 scrambler op kan fitten en 2 AB's (of 1 MWD, als je echt voor snelheid wil gaan).
Motivatie:
  • 2 standard launchers met cruise missiles
  • 2 250mm of 1 280mm projectile turrets
  • Constant 2400-2700 m/s met 1 MWD (sneller dan cruise missiles)
  • 2 Medslots voor MWD en scrambler of webber
Ik heb van het weekend dus 1 Blackbird (techell) en 5 frigates (2x Rifter en 3x Kestrel, voornamelijk m0o members) neergeschoten in m'n Rifter en ben door een stomme fout m'n schip kwijt geraakt |:(

1 gevecht was 5 m0o/roughnecks tegen mij, was op zich wel spannend :P

[ Voor 18% gewijzigd door Ghostie|IA op 01-03-2004 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Ghostie schreef op 01 maart 2004 @ 12:35:
[...]

Ik heb van het weekend dus 1 Blackbird (techell) en 5 frigates (2x Rifter en 3x Kestrel, voornamelijk m0o members) neergeschoten in m'n Rifter en ben door een stomme fout m'n schip kwijt geraakt |:(

1 gevecht was 5 m0o/roughnecks tegen mij, was op zich wel spannend :P
Jah dat ken ik dus, gister dus 2 Kestrels tegen 8 BS's en dan word je op een gegeven moment overmoedig, je bent slordig met je scanner... ect ect ...
ging dus zo. Corp m8 van mij zat te scannen en gast in frig warpt in. Hij schiet kestrel van corpm8 neer, corpm8 waarschuwd mij over voice ik warp in lock die kestrel vuur 3 cruise missles af ... en die gast was dus kapot, maargoed hij had inmiddels ookal backup ingeroepen en 2 mega's warpen in. Ik kon dus niet meer de loot van m'n corp mate gaan pakken. Ik vet gefrustreed naar m'n safespot dichtbij en maar scannen, zie ik op scanner dat 1 mega weg is gewarped. Ik denk pak me kans : Warp in ... lock mega 4 cruise afgevuurd. En toen maakte ik een grove fout, hij lockte me niet dus ik reloade snel m'n launchers. tjah ... toen ik de bij de 3e op reload klikte had ie me gelocked ... ik warpte gelijkt weg maar hij had me shield al. Toen ik net warp inging ontplofte me kestrel :'( .
Weer wat geleerd.

En voor Indi je kunt 1 cruise missile kwijt in een standaard launcher.

[ Voor 19% gewijzigd door CRiMiNaL op 01-03-2004 15:57 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CRiMiNaL schreef op 01 maart 2004 @ 13:15:
En voor Indi je kunt 1 cruise missile kwijt in een standaard launcher.
1 cruis of 2 heavies? het lukte me laatst niet... ik zal nog eens kijken :) thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

ligt het aan mij of is EVE helemaal down ??

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Anoniem: 47289 schreef op 01 maart 2004 @ 15:52:
[...]

1 cruis of 2 heavies? het lukte me laatst niet... ik zal nog eens kijken :) thx
Je moet wel standard missile launchers gebruiken en geen assault launchers / rocketlaunchers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

maar mischien kun jij me overtuigen met jou motivatie :P

kleine voetnoot, heb minmatar frig ook pas op lvl 2 zie ik nou 8)7
1: 2x standard missle launcers + 2x turret slots = 2 cruise missles + turrets = genoeg om een frigate te doden.
2: 2 midslots = genoeg voor 1 mwd en 1x warp scrambler of 1x stasis.
3: 2x lowslots = cap relays.

1x mwd = 2.4km/s = 0.4km/s sneller dan cruise missles (snelste missle ingame). Kortom als iemand cruise missles op mij shiet drop ik mijn missles en vlieg ik met 2.4km/s om het doel heen zonder dat ik neer word gehaald. Kortom ik kan langer blijven.

Kestrel heeft die snelheid niet en moet dus direct zijn missle's droppen, dus moet hij na 4 cruise missles weer wegwarpen. In een 1vs1 verliest de kestrel dus altijd.

Met 2x cap relays kan ik voor eeuwig blijven mwd'en.

Mijn damage output is minder, maar ik kan langer blijven en er meer voor zorgen dat mijn target 100% dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het nu alleen bij mij of is EVE helemaal down? (bij staat server down :( )

EDIT:

Mmm of hij is weer snel up of ik had aan mijn kant een probleempje hij lijkt het in iedergeval weer te doen :)

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 6441 op 01-03-2004 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Ik zit inmiddels alweer een uur ingelogd en heb geen problemen ervaren!!

Kan iemand mij eens uitleggen hoe het nou precies zit met missiles en de bonussen van de skills?

Er is dus blijkbaar verschil tussen fof en standard missiles en met de bonussen van die skills

(ik heb zelf nog nooit missiles gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HitmanWVU schreef op 01 maart 2004 @ 19:28:
Kan iemand mij eens uitleggen hoe het nou precies zit met missiles en de bonussen van de skills?

Er is dus blijkbaar verschil tussen fof en standard missiles en met de bonussen van die skills
FoF = Friend or Foe = automatische doelzoeker zonder locking
Standard Missles = locken en schieten

mbt tot welk level je de skills wil trainen moet je zelf weten, ik ken mensen die bijv. de torpskill zo laag mogelijk houden, omdat hogere torpskills voor splashdmg zorgen, waar hij helemaal niet zo van houd... tis maar net wat je wil :)

edit:

wie gaat er nou een nieuwe startpost maken?
anders mag ik het vast wel van Terr :+

ik heb zelfs al een mooie startpost klaarliggen :P

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 47289 op 01-03-2004 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.