[PC][MMORPG] EVE Online deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.988 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47289

Topicstarter
EVE ONLINE
Afbeeldingslocatie: http://edit.games-on.nl/zooi/eve/eve.gif
Algemene Uitleg

Afbeeldingslocatie: http://www.engr.washington.edu/edge/spacer.gif
Wat is EVE Online?
EVE: The Second Genesis, is a massively multiplayer, online, persistent world game. perhaps even too real to be called a game, but definitely more fun than reality. Played on the Net, it takes place in a world that is alive and kicking every day, every hour. Players are spaceship captains cruising around the universe, trading, fighting and communicating with other players.
EVE Online is een MMORPG, maar niet zoals we gewend zijn. Qua uiterlijk lijkt het misschien heel erg op Freelancer maar met betrekking tot de inhoud zijn er grote verschillen.
EVE heeft naast oogverblindende graphics een zeer uitgebreid marktsysteem, enorm veel diverse items die je in staat stellen heel je schip te 'customizen' en een zeer goed uitgewerkt tactisch systeem.
Dit alles bij elkaar opgeteld vormt een spel dat je niet zomaar voorbij kan laten gaan... al helemaal niet met de nieuwe
Buddy Trial; dit wil zeggen dat een huidige speler (zie hieronder voor de lijst) jou in staat stelt te spelen, maar hierover later meer.

In het spel mag enorm veel, maar moet er erg weinig. Je bent vrij om te doen en laten wat je wilt, tot op zekere hoogten. Hoe je EVE ervaart verschilt dan ook per speler. De een vecht graag enorme 'player versus player' oorlogen, terwijl de ander liever ergens rustig gaat zitten minen.

Kijk hier voor meer uitleg over de wereld van EVE.
De Rassen

Rassen
In het EVE Universum heb je de keuze uit 4 rassen. Het zijn allemaal mensen, althans afstammelingen daarvan. Elk ras heeft hun eigen karakteristieke trekjes en uiterlijk. Ook qua skills en schepen verschillen ze nogal. Maar maak je niet druk, als je het ene ras kiest kun je later altijd nog kiezen om in het schip van een ander ras te stappen :) .

AMARR - An empire built on slaves
The largest of the empires in the world of EVE, Amarr spans 40% of the inhabited solar systems. The Amarr Emperor is the head of a ritualistic, authoritarian imperial state, and below him are the Five Heirs, the heads of the five royal families from which a new Emperor is chosen. The Emperor's authority is unquestioned and absolute, but the archaic and bureaucratic system of government makes it difficult for him to exert his rule unless directly in person. Otherwise, the Five Heirs rule in his name, dividing the huge empire between them.
Lees het hele verhaal hier

GALLENTE - Vigorous, vibrant, pleasure seeking
The Gallenteans. Self-righteous, meddling, pompous and tiresome, or virile liberalists and defenders of the free world. Love them or hate them, you simply can't ignore them. Everybody has an opinion on the Gallente Federation, it all depends from which side of the table you view them. For many, it is the Promised Land, where any dream can become a reality. Descendants of Tau Ceti Frenchmen, the Gallenteans remain strong believers in free will and human rights, despite numerous setbacks in their long history.

MINMATAR - An independent people
A tough, no-nonsense race, the Minmatars are a determined and independent people. Their home planet of Matar is a natural paradise, although centuries of abuse have taken much from its beauty.

CALDARI - Militant, meddlesome, money driven
A state built on corporate capitalism, the Caldari State is run by a few mega-corporations which divide the state between them, controlling and ruling every aspect of society. Each corporation is made up of thousands of smaller companies, ranging from industrial companies to law firms. All land and real estate is owned by a company which leases it to the citizens, and government and policing are also handled by independent companies.

JOVE - Mysterious, enigmatic, elusive
The most mysterious and elusive of all the peoples of EVE, the Jovians number only a fraction of any of their neighbors, but their technological superiority makes them powerful beyond all proportion.

Elk ras is speelbaar, met uitzondering van Jove. Alhoewel ze wel schepen hebben, kun je deze (voorlopig) niet kopen.
Hun deel van de EVE Wereld (Jove-space) is ook afgesloten.
Screenshots

Hazard Ops :+
Megathron * 2
Een kleine stripmining operatie
Tegelijk in warp :)

Moa's :+ (en een jumpgate)
Moa Sunset (sunset in de ruimte :+)
Moa Nebula
Moa Warp
Apoc + Moa
Gallente Jumpgate

Heb je nog meer mooie screens? Mail me! Ik zet ze er graag tussen.

Kijk ook hier voor meer plaatjes.
Systeemeisen

Minimal hardware:
CPU: PIII - 450 MHZ or higher
RAM Memory: 128MB (256MB for 2000/XP)
Hard Drive Capacity: 1 GB
Connection: 56k modem or faster

Operating System:
Win98 SE
Windows 2000
Millennium, WinXP
Please note that Windows 95 and NT are not supported.
DirectX 9.0 or later

Video cards:
GeForce 2 or better, ATI Radeon 7200 or better, Matrox Parhelia.
To check whether your card meets these requirements check with your card manufacturer:
NVIDIA GeForce cards
ATI cards
Matrox Parhelia

The minimum screen resolution for EVE is 1024x768.
Audio hardware must be Direct Sound compatible. For optimum performance, use latest drivers available.

Recommended system for optimal performance:
Processor: P4 1GHz+
RAM Memory: 256MB or higher
3D Accelerator: 64MB or higher video card
Gemiddeld Kostenplaatje :+

Europe
Cost/month* Total cost*
1-month-plan € 14.95 € 14.95
3-month-plan € 11.95 € 35.85
6-month-plan € 10.95 € 65.70
* VAT included

Outside Europe Cost/month Total cost
1-month-plan $ 14.95 $ 14.95
3-month-plan $ 11.95 $ 35.85
6-month-plan $ 10.95 $ 65.70

FAQ(je)

Q: Wat moet ik hebben om te beginnen met spelen?
A: Je zult hier EVE Online moeten downloaden (460 MB). Daarna kun je een Buddy Trial aanvragen door dit aan een EVE Speler in het topic te vragen. Je kunt het spel dan 3 dagen gratis uitproberen.

Q: Ik vind het zo lastig, kiezen tussen al die rassen.
A: Misschien kan deze post je helpen: [url=
[rml]zion in "[ PC] EVE Online deel 2"[/rml]]zion in [PC] EVE Online deel 2
Links

Officiële site: www.eve-online.com
Veel gestelde vragen (FAQ): hier
Client download: www.eve-online.com/download

Fansite met veel handige tools: www.eve-i.com

Alliances map: hier

Prijzen van rare stuff: hier

Overzicht van de verschillen tussen de races en hun class: hier
EVE Online spelers op GoT

MgFun = BlackTwo
datdanweerwel = Lulee
DenMan = Jeice
StarLite = StarLite
zanac = Jean
Soulie = Daan
nimmolon = Maridia of Crucial (tijdelijk gestopt)
Pete_Sampras = s4mp3r0r
CU2morO = Cindy Goodwill
Maverick-X = Masonius of Antonius
Terr = Cubus
CRiMiNaL = Martinus Crimson
rhialto = rhialto
Indi = Noa Strimmer
FlamerX = Postman
Ghostie = Aurelius Zarander
HitmanWVU = Eveslasher
Loadichus = Nessa Vorax
Silent_One = SilentOne of PreTender
DreamCatchers = DREAMWORKS
digit7722 = Persiphal
willblack = Will McBlack
UTerror = HyperBaton
Coreantes = Coreantes
Padme = Padme Am
BaN5Hee = Farstar Bansoon
Seiruu = Dekar
Erikie = Erikie
twit = twit
Callandor = Elayne Trankard
Donny = Ian Logalus
Skuzz = Dlixx
Djagoan = Djagoan
.jowie = Joseph Mnemonic
Deathraven = Danthar
Johanbarten = Fallout_NL
Necreo = Necreo
Straphka = Straphka
EquiNox = ErikV
Ivo = Jean Garand
Tim85 = Timnl
Hydra = Chimera Ur
Rafe = Rafe Waddo
Wh33L = Wh33L
Suzzie = suzanna
frankinator = Frankinator

Overigens is het NIET de bedoeling dat je deze mensen in-game gaat vragen om ISK (credits) als je ze niet kent.

naamcorpalliance
erikiehegemonic-corexetic federation (xif)
Elayne TrakardKnapps-
StarLiteMercatorisCFS
BlackTwoMercatorisCFS
Farstar BansoonCho´ArrimCoD
EveslasherNeogen-IndustriesESA
DantharAlliance State War academy (geloof ik)Caldari
Fibrith AlcarinXanaduFA
PreTenderBand of FreelancersN.O.R.A.D
Martinus CrimsonRed Rose CorpJQA (applying)
ErikVHazard Ops-
rig0rQix Investments-
AntoniusHazard Ops-
ChisuzuAlliance State War Academy-
Noa Strimmer

Ontmoetingsplaatsen
IRC: irc.stratics.com // #eve-dutch
en ingame channel: got

EVE Online topic deel 1

Met dank aan FlamerX voor startpost deel 2
Aan/Opmerkingen over de startpost? Mail me \o/ (of EVEmail :+ )

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 47289 op 10-05-2004 16:35 . Reden: screenshot ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Nice openingspost.

Nog even reageren op je post in het vorige topic:
FoF = Friend or Foe = automatische doelzoeker zonder locking
Standard Missles = locken en schieten

mbt tot welk level je de skills wil trainen moet je zelf weten, ik ken mensen die bijv. de torpskill zo laag mogelijk houden, omdat hogere torpskills voor splashdmg zorgen, waar hij helemaal niet zo van houd... tis maar net wat je wil
FoF = inderdaad friend or foe, maar zoekt niet automatisch zijn doel. FoF is alleen te lanceren en zal alleen op een doel afgaan als deze jou target. Kortom iedereen die jou target zal een kans hebben om een f.o.f. missle te ontvangen als deze daadwerkelijk door jou word gelanceerd.

f.o.f. zal niet lanceren als niemand jou target, zelfs al target jij wel iemand. Op het moment dat hij target en dus 'hostile' word zal de fof gaan schieten, maar dit geld ook voor support ships die bijvoorbeeld shieldboosten of target boosten en daarvoor jou moeten locken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hmm, ik gebruik zelf geen FoF, vandaar de verwarring... het is iig een stuk duidelijker zo, thx :)

ik vind zelf locken en schieten nog gewoon het fijnst, dan kun je ze ook nog webby'ien en stuff (niet dat ik dat atm gebruik, maar ok)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Anoniem: 91397 schreef op 01 maart 2004 @ 22:43:
Nice openingspost.

Nog even reageren op je post in het vorige topic:

[...]

FoF = inderdaad friend or foe, maar zoekt niet automatisch zijn doel. FoF is alleen te lanceren en zal alleen op een doel afgaan als deze jou target. Kortom iedereen die jou target zal een kans hebben om een f.o.f. missle te ontvangen als deze daadwerkelijk door jou word gelanceerd.

f.o.f. zal niet lanceren als niemand jou target, zelfs al target jij wel iemand. Op het moment dat hij target en dus 'hostile' word zal de fof gaan schieten, maar dit geld ook voor support ships die bijvoorbeeld shieldboosten of target boosten en daarvoor jou moeten locken.
Correct me if i'm wrong, maar F.O.F's werken sinds kort pas als iemand agressie tegen je heeft getoond. Dus een lock alleen is niet genoeg, de player moet op je geschoten hebben, of je jammen/scramblen.

En idd zeer nette startpost :o

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-04 13:49
Mooie opening, was ook wel toe aan vernieuwing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Cowboy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-03-2022
Nu ik vakantie heb, ga ik ook een kijkje nemen :)

Graag een trial op : de_cowboy@msn.com

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-03 13:13

Coreantes

But you can call me 'Core'...

De Cowboy schreef op 02 maart 2004 @ 07:57:
Nu ik vakantie heb, ga ik ook een kijkje nemen :)

Graag een trial op : de_cowboy@msn.com

Thx
It is done...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Moet toch wel even een :'( laten bij het verlaten van deel 2 ....

Anyway ... on with the fun stuff. Vanmorgen ff inloggen om te zien wat er allemaal aan de hand is in the BIG world of EVE. Met een broodje in de hand even met m'n kestrel rondvliegen, even de crowd 1 systeem verder bezoeken ... 10 (enemy's) allemaal gelijk smacktalken op local. Een paar scans leerde mij dat ze HARD aan het minen waren en dat ze dus weinig tot geen protectie hadden. Maargoed ik moest bijna naar m'n werk dus ik warp in op een station op 15 KM. Voila wat zie ik ... een Iteron (waarschijnlijk V) en een Bestower 5 KM voor me richting station gaan ... ik lock ze beide en warpscrable de iteron. Mijn mooie Paradise cruise missiles hebben al snel genoeg van de iteron en dus vuur ik er ook een paar op de bestower. Restultaat : Iteron is kapot en bestower armor damage + Iteron had een mooie lootcan met 800+ untis aan crock, en omdat ik geen hauler in station had heb ik die maar even opgeblazen. Achteraf had ik natuurlijk eeeeerst de besty moeten schieten omdat die niet gewarpscrambled was en de Iteron wel, maargoed ... 't was vroeg.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
CRiMiNaL schreef op 02 maart 2004 @ 09:15:
Mijn mooie Paradise cruise missiles hebben al snel genoeg van de iteron en dus vuur ik er ook een paar op de bestower. Restultaat : Iteron is kapot en bestower armor damage + Iteron had een mooie lootcan met 800+ untis aan crock, en omdat ik geen hauler in station had heb ik die maar even opgeblazen. Achteraf had ik natuurlijk eeeeerst de besty moeten schieten omdat die niet gewarpscrambled was en de Iteron wel, maargoed ... 't was vroeg.
Je gebruikt toch niet alleen paradise cruise missiles hoop ik? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
paradise cruise misiles, doet me denken aan vuurwerk wat ik een paar maanden terug afstak :+

Mooie openings post btw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Ghostie schreef op 02 maart 2004 @ 09:20:
[...]

Je gebruikt toch niet alleen paradise cruise missiles hoop ik? :o
Had ook nog wraths en devstators in m'n cargo liggen, maar dat is niet het moment om te zeggen. "Hey ik heb 2 haulers hier, laat ik ff missiles changen" :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door CRiMiNaL op 02-03-2004 09:40 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52896

gisteren weer fun gehad met kestrels :)

onze corp met 3 kestrels

1kestrel loss aan onze kant (ik natuurlijk weer :P)
0 pods lost aan onze kant

tegenstander 1maller / 1bb en 3 kestrels en 3 lichaampjes verzameld

hit en run tactics gebruikt :) toen kwamen hun dus met 3 scorps en een tempest aan en daar ging mijn kestrel en toen zijn we maar gestopt :) 4 bs's gaat niet lukken

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 52896 op 02-03-2004 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanbarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:14

johanbarten

Fallout fanatic

ik zou ook wel eens een kijkje willen nemen in EVE online :)
kan iemand mij een buddy trail aanbieden op: johanbarten@hotmail.com

Bij voorbaat dank _/-\o_

kan ook iemand uitleggen wat de trail precies inhoud?

[ Voor 16% gewijzigd door johanbarten op 02-03-2004 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

erm ... voor uitleg : http://myeve.eve-online.com/buddy/faq.asp

trial is verstuurd :D

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Kan je mijn naam ook toevoegen aan de wie van got is wie lijst?
Ik heet Farstar Bansoon in Eve ;)

Mocht ik ooit weggaan bij Cho´Arrim dan hoop ik dat er een warm plaatsje beschikbaar is bij HAZOPS ;)

Maar voorlopig zit dat er nog niet in, want ik heb ´t best naar m´n zin :D

[ Voor 20% gewijzigd door Bansoon op 02-03-2004 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Cowboy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-03-2022
Leuk, mijn tweede training mission achter de rug :+

Als ik de trainingen af heb, wat is dan het beste om te gaan doen, minen of missies ?

alvast bedankt,

een nieuwe eve fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Probeer een corp te joinen. Zij kunnen ´t begin een stuk makkelijker voor je maken. Zij kunnen je ingame ook meer informatie en tips geven over de dingen die je kunt gaan doen.

Ik ben momenteel als een gek aan ´t minen om m´n Raven te kunnen betalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Laatst online: 24-03 20:39
Ik heb in het begin veel gemined, nu ben ik eigenlijk nonstop agent missies aan het doen. Heb een lvl3 agent en met een tempest kan je alle missies simpel halen. Heb alleen 1 missie over geslagen waar ik 2 250k rats moest slopen. Wilde het risico niet nemen met mijn nog niet al te sterke setup.

Je moet alleen aardig wat missies doen wil je bij een lvl3 komen :) Jammer dat je niet meer kunt zien hoeveel missies je in totaal gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2024
nimmolon schreef op 02 maart 2004 @ 12:21:
Ik heb in het begin veel gemined, nu ben ik eigenlijk nonstop agent missies aan het doen. Heb een lvl3 agent en met een tempest kan je alle missies simpel halen. Heb alleen 1 missie over geslagen waar ik 2 250k rats moest slopen. Wilde het risico niet nemen met mijn nog niet al te sterke setup.

Je moet alleen aardig wat missies doen wil je bij een lvl3 komen :) Jammer dat je niet meer kunt zien hoeveel missies je in totaal gedaan hebt.
Sinds vorige week woensdag zijn de missies die je krijgt afhankelijk van het type ship dat je vliegt.

Als je BS vliegt is de kans heel groot dat je kill missions krijgt, vlieg je echter een indy dan is de kans groot dat je een haul missie krijgt.

Dit was altijd al wel het geval, maar het is nooit echt doorgevoerd. Tot vorige week woensdag dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
CRiMiNaL schreef op 02 maart 2004 @ 09:36:
[...]

Had ook nog wraths en devstators in m'n cargo liggen, maar dat is niet het moment om te zeggen. "Hey ik heb 2 haulers hier, laat ik ff missiles changen" :Y)
Je moet er zowiezo voor zorgen dat je altijd een mix van missiles in je launchers hebt, ik gebruik 1 paradise voor m'n 1e launcher en 1 devestator voor m'n 2e launcher.

Met een beetje geluk slaat de paradise dan als eerste en zodat je target geen shields meer heeft en de devestator pakt daarna z'n armor/structure :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vuur 1 paradise en 3 devs op een mamoth en hij is kaduuk :P en dat voor en kestrel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 11:26

Erikie

www.erikie.nl

'k ben trouwens van de week afgeschoten (caracal) door 2 van die irritante kestrels :( . ik had er 1 gewarpscrambled / gewebd, en loosde daar al m'n wraths op af :P .. boem, dag kestrel :P maargoed, toen kwam er een ander kestreltje aan en m'n cap was leeg, en hij had me gescrambled, en ik drukte op een booster ipv mwd, dus kon niet wegwarpen, en die kestrels zijn veeeel te snel voor m'n cruisers.:( .. boem , dag caracal :P

volgende x maar ff een railgun oid meenemen :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

of F.O.F missles :)

launchen en ze zoeken hun weg wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
smartbombs & drones zijn een geweldige manier om van lastige frigates af te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elissen
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-02 12:16
Het vervelende met F.O.F. missiles is nu dat ze niet reageren op sensor- en tracking dampeners :(.

Een corpmate had gisteren 4 sensor dampeners op me... het zou 3 minuten duren op een lock op zijn Dominix te krijgen (heb zelf een apoc). Als FOF missiles goed zouden werken dan kan je ten minste nog de ander daar mee pesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Kestrels kunnen niet lang voor je cruises uit vliegen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mwd goede skills en wat cap rechargers lukt het lan genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Mijn Navigation skills zijn wel bovengemiddeld goed te noemen maar ik krijg een kestrel dus echt niet boven 1600m/s hoor zonder OD's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee met 1mwd lukt het idd niet :)

zat ff aan me speed setup te denken met 2x mwd maar dat is niet vol te houden voor lange tijd maar wel 8-12km/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-04 12:08
BaN5Hee schreef op 02 maart 2004 @ 11:37:

Mocht ik ooit weggaan bij Cho´Arrim dan hoop ik dat er een warm plaatsje beschikbaar is bij HAZOPS ;)

Maar voorlopig zit dat er nog niet in, want ik heb ´t best naar m´n zin :D
Hazard Ops vind het (denk ik) niet zo leuk om 2e keus te zijn :P
BaN5Hee schreef op 02 maart 2004 @ 12:09:
Probeer een corp te joinen. Zij kunnen ´t begin een stuk makkelijker voor je maken. Zij kunnen je ingame ook meer informatie en tips geven over de dingen die je kunt gaan doen.

Ik ben momenteel als een gek aan ´t minen om m´n Raven te kunnen betalen....
je zegt zelf dat je al in een corp zit en toch moet je heel je raven zelf betalen? tsk tsk tsk, toch verkeerde corp gekozen ;)

indeed nette openingspost Noa :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanbarten

johanbarten

Fallout fanatic

thx criminal _/-\o_
ik zal wel even kijken hoe ver ik kom met EVE :)

[ Voor 47% gewijzigd door johanbarten op 02-03-2004 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Ghostie schreef op 02 maart 2004 @ 12:42:
[...]

Je moet er zowiezo voor zorgen dat je altijd een mix van missiles in je launchers hebt, ik gebruik 1 paradise voor m'n 1e launcher en 1 devestator voor m'n 2e launcher.

Met een beetje geluk slaat de paradise dan als eerste en zodat je target geen shields meer heeft en de devestator pakt daarna z'n armor/structure :)
Meestal heb ik toch 4 paradise in me high slots zitten. omdat wij ook nog wel met dikke regemaat het tegen BS/Cruisers opnemen. Dan heb ik 4 launchers met paradise en m'n corp m8 4 launchers met widowmakers :)
johanbarten schreef op 02 maart 2004 @ 15:16:
thx criminal _/-\o_
ik zal wel even kijken hoe ver ik kom met EVE :)
Veel plezier, and don't hesitate to ask us for help.

[ Voor 23% gewijzigd door CRiMiNaL op 02-03-2004 16:04 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier de nieuwe patchtnotes voor morgen of donderdag:

New Features, Bug Fixes and Improvements

Combat / Modules
  • Area of effect damage caused by missiles has been removed to lessen both server lag and to increase the ability for combat without fear of causing damage to objects that players do not want to damage.
  • Volume of all large sized turrets has been reduced from 50 to 20 (425mm Railgun I was size 4 and increased to 20).
  • Missiles no longer cause splash damage, but torpedoes do.
  • Pirates should now cover the asteroids in hidden belts.
  • NPCs now sometimes drop Ships logs giving directions to scenarios.
  • Many optimizations to reduce combat lag have been introduced.
  • Volume of Armor Steel Plates has been reduced to: volume 5 for 50 and 100, volume 10 for 200 and 400 and volume 20 for 800 and 1600.
  • X-large Shield Boosters have been increased in requirement to level 3 Shield Operation and Large Shield Boosters have been increased to level 2 Shield Operation.
  • Large Armor Repairers have had the Mechanic Skill requirement reduced to level 3, Medium Armor Repairers have been reduced to level 2.
  • Damage leaking through armor has been altered so the hull does not start sustaining damage until armor is 75% of maximum hitpoints.
  • Damage will no longer leak through the hull to modules, this was preventing a ship's destruction when modules were at 0 health.
  • Capacitor capacity bonus has been added to the Apocalypse ship bonuses description.
  • CPU usage for Medium and Large Armor Repairers have been reduced.
  • Armor Platings have received an overall reduction in CPU need, Power need and velocity penalty.
  • Shield Extenders have received an increase in maximum Shield Hitpoints and a reduction in Power need for fitting. Large Shield Extender volume was also reduced from 50 to 20.
  • Various weapon upgrades modules have been altered, mostly with a reduction in CPU usage. Some Gyrostabilizers now have a reduced Rate Of Fire bonus to balance different turret groups.
  • Capacitor usage for 150mm, 125mm, 250mm and 425mm Railguns have been reduced.
  • Power Need for the Ion Blaster Cannon, as well as the 150mm, 250mm, and 425mm Railguns have been reduced.
  • Some Projectile Ammo, Hybrid Ammo and Frequency Crystals have had a reduction in capacitor usage than the turret indicates by base. This was changed to balance the usage of mid-range ammo from highest damage to longest range.
  • Medium Smartbomb II and Medium Capacitor Battery II now have correct statistics.
  • Named Energy Vampire modules have been fixed in the amount of energy they drain from targets. They had the same values as the base module.
  • Arch Angel loot table has been fixed, they will now drop correctly.
  • There should be a decrease in client lag when shooting at stations. Expect more improvements in the future.
In Station
  • The following Tech 1 Blueprints have been added to the market: Signal Amplifier, Medium Shield Booster, Hull Repairers, Shield and Energy Transporters, Remote Sensor Dampener, Cap Recharger, Armor Resistance Platings, and Large Capacitor Battery.
  • All missile types currently available have had their manufacturing time reduced to two minutes.
  • Insurance contracts are now 12 weeks.
  • If you lose a ship and are not insured, you now get an default insurance payout of 40% of the mineral value.
  • ECCM Blueprints and Remote Sensor Booster are now in correct market groups.
  • Fixed an exploit (involving conquerable stations).
  • Multiple selection of items not moving after being dropped between corp hangar tabs have been fixed.
  • Fixed the bug caused by clicking "cancel" while entering a password for a secure container. Unknown Error message was displayed to the user.
  • A fix for the "autoscroll to bottom" bug has been made.
  • Stations are now sorted in add Escrow and Missions.
  • Maximum escrow mission length is now 7 days.
  • Changed the display of blueprint information in escrows.
In Flight
  • Fixed coloring of brackets. The current implementations is:
    order: Gang > Corp Member > War > Corp Standing > Player Standing > Outlaw

offsets:
    white neutral
    blue > +5 standing
    yellow < -5 standing
    orange in war can fight
    green in same corp
    red < -5 security status
    purple gangmember
  • ArmorHardening effect added
  • Fixed updating of secure cargo container inside the cargohold of ships.
  • The map shows number of jumps made during the last hour again.
  • Being the sole member of a gang no longer gives you the benefit of your gang related skills. Only gangs with two or more members derive these benefits.
Agents/Missions
  • A few text errors have been fixed.
  • Certain level 2 agents should not be confused about the player’s gender anymore.
  • A certain battleship pirate in a level 3 mission has been removed. Expect to see him in level 4 missions.
  • The mission "Transfer the Evidence" will now give the appropriate Concord faction standing (not security status). This mission’s frequency has decreased.
  • Jumps have been changed to make the route to the first referal agent shorter. Players are given a referal agent at the end of the mission tutorials.
  • The accept confirmation dialogue which pops up when you try to accept a mission in a capsule has been fixed.
  • High sec agents won't send you to low sec areas, specifically an agent cannot send you deeper into pirate space than current sec status - 0.25.
  • When fighting an NPC mission pirate, you should now get the proper security status gains.
Other
  • A number of new scenarios of varying difficulty have been added.
  • Charsheet icon highlighting has been fixed.
  • Messagenotfound when clicking on cancel when trying to open secure container in space has been replaced by an appropriate message.
  • Tech1 125mm Railgun no longer displays tech2 skill requirements.
  • Shortcuts resetting after a client restart has been fixed.
  • The bracket for warp disruptors has been fixed.
  • Error when player uncloaks has been fixed.
  • Warp disruptor unanchoring causing error has been fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

/emote thanks Silent_One for posting the patchnotes.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
CU2morO schreef op 02 maart 2004 @ 15:16:
[...]

Hazard Ops vind het (denk ik) niet zo leuk om 2e keus te zijn :P

[...]

je zegt zelf dat je al in een corp zit en toch moet je heel je raven zelf betalen? tsk tsk tsk, toch verkeerde corp gekozen ;)

indeed nette openingspost Noa :+
Cindy, je kan het ook anders bekijken. Ik wist niet van ´t bestaan van HAZOPS, pas toen ik bij Cho´Arrim zat, wist ik ervan. Aangezien ik wel loyaal ben, blijf ik voorlopig bij Cho :P

Ik weet niet of ik m´n Raven zelf moet betalen, ik ben in ieder geval aan het sparen nu. Ik vlieg nu in een Moa op afbetaling :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
BaN5Hee schreef op 02 maart 2004 @ 11:37:

toegevoegd :)

en bij HazOps is altijd voor iedereen een plaatsje bij, en al helemaal voor een GoTter

ik begrijp best dat je loyaal bent aan je huidige corp. Als ik al die spannende pvp verhalen van anderen lees wilde ik soms ook wel dat ik in een wat groter corp zat, maar ik blijf trouw aan HazOps. We zijn hard aan het groeien, onze tijd komt nog wel >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11737

Na 3 dagen is paybycash dan eindelijk bijgewerkt. Kan nu lekker verder met mijn newbie account in Eve. Zit er nu ook maar 4 dagen in ofzo :)

Mijn Eve char heet Dekar, dus als jullie dat boven kunnen (en willen toevoegen) dan graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

kun je mij ook toevoegen ? :) speel al 8 maanden, maar 'k heb nog geen plaatsje in het got thread :)

naam = erikie :P ingame = erikie :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 30-05 15:12
Ik sta er ook nog niet in, naam char is 'twit' net als hiero dus :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
twit schreef op 02 maart 2004 @ 18:03:
Ik sta er ook nog niet in, naam char is 'twit' net als hiero dus :)
Erikie schreef op 02 maart 2004 @ 17:55:
kun je mij ook toevoegen ? :) speel al 8 maanden, maar 'k heb nog geen plaatsje in het got thread :)
Anoniem: 11737 schreef op 02 maart 2004 @ 17:26:
Mijn Eve char heet Dekar, dus als jullie dat boven kunnen (en willen toevoegen) dan graag.
done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80718

Ja ik sta er trouwens ook nog bij niet EVE Nick: Elayne Trankard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 14:48
Prima openingspost... genoeg gelult weer snel spelen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
om het nog maar even te herhalen (nee, het is nog niet druk genoeg)
join Channel GOT ingame!! tis er hardstikke gezellig :+

(speciale actie: als je nu joined en Noa Strimmer is online krijg je een kusje (geldig tot woensdag 3 maart 12:00 CET :+ )

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 47289 op 02-03-2004 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Anoniem: 47289 schreef op 02 maart 2004 @ 17:08:
[...]

toegevoegd :)

en bij HazOps is altijd voor iedereen een plaatsje bij, en al helemaal voor een GoTter

ik begrijp best dat je loyaal bent aan je huidige corp. Als ik al die spannende pvp verhalen van anderen lees wilde ik soms ook wel dat ik in een wat groter corp zat, maar ik blijf trouw aan HazOps. We zijn hard aan het groeien, onze tijd komt nog wel >:) :P
corp van 5 players hier .... Als jij PVP wil kan je dat (ook in hazardops) krijgen.
Kom gewoon gezellig is naar het (deadend) systeem waar wij zitten, gewoon met een paar combat frigs. 't is dan niet duur en eigenlijk NET zo leuk + je leert een hoop. En (ik wil niet uit de hoogte doen) je kan mischien ook nog wat van ons leren.

* CRiMiNaL dacht dat ie GOT ingame al gejoined was, bleek het "tweakers" te zijn 8)7

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

patchday vandaag :) hoop dat ze geen 3 reboots nodig hebben tdit keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Ik kan toch pas weer m´n Eve-leven oppakken als ik uit werk kom ;)

@Criminal, ervan leren zal ik zowieso, ben pas 3 weken geleden begonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Als je een keer je locatie geeft dan kom ik ook wel langs in m'n Rifter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Lijkt me wel leuk, ik heb alleen nog niet zodanig veel geld dat ik frigates kan laten opblazen in een pvp battle. Als ik weer een beetje een goeie geldstroom heb, neem ik wel ff contact op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
HazOps kan het zich atm wel veroorloven een aantal frigs te verliezen, alleen zijn er nog aardig wat spelers die geen caldari of minmatar frigs kunnen vliegen

ik houd me iig aanbevolen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 47289 op 03-03-2004 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kan wel een aantal frigs leveren :) 5kestrels en 5punishers ofzo :) valt wel mee met de kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Anoniem: 47289 schreef op 03 maart 2004 @ 12:15:
HazOps kan het zich atm wel veroorloven een aantal frigs te verliezen, alleen zijn er nog aardig wat spelers die geen caldari of minmatar frigs kunnen vliegen

ik houd me iig aanbevolen :)
Klinkt goed :). M'n corp mates waren ookal erg enthousias over het idee. BTW als je 1 cruiser mee zou nemen om te minen (MWD aanbevolen voor de cruiser) dan heb je binnen 10 minuten 10 frigs terug verdiend ...
Ik zal de exacte contellation/systemnames hier posten zodra server weer up is.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87253

Ik wil ook wel mee doen, ik neem me eigen frig wel mee, k hoop er snel van te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes

Coreantes

Anoniem: 87253 schreef op 03 maart 2004 @ 12:34:
Ik wil ook wel mee doen, ik neem me eigen frig wel mee, k hoop er snel van te horen.
Zit je ook in een corp of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

War tegen m0o is een feit, dit word leuk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Ok bij deze nodig ik alle GoT'ers die ge-intereseerd zijn, uit voor een EVE-Meeting (in-game).

Het Doel

Natuurlijk gaat het om plezier hebben, het is en blijft een spel. Mogelijkheid om van elkaar te leren, elkaars modules te testen. Eventueel een zooi PVP combat, maar dat hangt van de situatie af, en of we genoeg mensen hebben die daar aan mee willen doen.

De Locatie

Het zal plaats vinden in de constellation JQV5-9. Deze constellation is geclaimed door de JQA alliance, verwacht dus niet een "walk in the park". Contact eerst mij op ingame channel "GOT" alvorens je de constellation binnenkomt, dan kan ik eventueel voor je scouten. Ons uiteindelijke doel zal zijn : U4-Q2V, een deadend-system met een ruime hoeveelheid Crockite erin. Er bevind zich een (normale)station in het systeem. Dus modules wisselen behoort tot de mogelijkheden.

Mocht je gaan zorg er dan iig voor dat je MWD's gefit hebt, het liefst zelfs 2.
De route vanuit empire space bestaat uit 2 waypoints :
  • Reblier - Dit is een 0.3 systeem, maar nog steeds Empire space, zorg iig dat je de snelste route neemt naar Reblier, die zou namenlijk alleen maar door groene(0.5 >) systems moeten gaan.
  • U4-Q2V - Het uiteindelijke system, vanaf Reblier tot U4-Q2V is het (uit m'n hoofd) 12 jumps door 0.0 space. Ook hier geld, geef me een seintje als je eraan komt en ik scout voor je.
Wat neem je mee

Zoals we eerder al besproken hebben, lijkt het ons het beste als iedereen een Combat-Frigate meeneemt. De lage kosten bij verlies, en de snelheid vergemakkelijken de "stap" die je toch moet nemen bij een PVP battle.
Wil je toch een cruiser meenemen (BB, Caracal, Stabber, enz.) ben je natuurlijk ook van harte welkom, net zoals bij de frig is het natuurlijk wel op eigen risico.
Een goede setup is van harte welkom, en ook voor Ammo moet je zelf opdraaien, neem dus voldoende mee zodat jij jezelf een middagje kunt vermaken.

Wat kun je verwachten

Verwacht een warm welkom van mij en m'n corpmates, maar verwacht het tegenovergestelde van de members van JQA die er mischien aanwezig zijn.
Bij aankomst in U4-Q2V zal ik jullie voorzien van bookmarks, zodat vooral het bewegen door systems wat sneller gaat. mocht het rustig zijn kunnen we mischien een kleine mining op opzetten waarvan we de opbrengst kunnen verdelen.

Wanneer

Dat was ook nog een grote vraag voor mij. Het beste leek mij zondag middag, maar als andere tijdstippen beter uitkomen of er mensen al eerder willen komen zijn ze natuurlijk van harte welkom.

Vragen

Post ze hier, of stel ze aan mij in ingame channel "GOT" (waar ik vanaf nu elk uurtje dat ik EVE speel aanwezig zal zijn.

edit:
N.B. Iedereen is ALTIJD welkom in U4-Q2V, maar het leek me leuk om het met een hoop tweakers tegelijk te doen.

[ Voor 6% gewijzigd door CRiMiNaL op 03-03-2004 15:21 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

Coreantes schreef op 03 maart 2004 @ 15:07:
[...]

Zit je ook in een corp of niet?
Donny is lid van HazardOps.

Trouwens reboot 1 na patch is een feit :P ben er eigenlijk wel blij om, zat namelijk echt vast met mijn character :( dus hopelijk is ie dadelijk los :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Laatst online: 20:20
ik speel inmiddels ook Eve, net een maandje ofzo :)
heb nu een Rupturetje en knal er lekker NPC's mee af, heh

dadelijk maar eens channel GOT joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanbarten

johanbarten

Fallout fanatic

ik denk dat ik EVE nog wel een maandje wil uitproberen,
maar wat is een goede mainer om te betalen want ik heb geen credit card, en alleen voor EVE een CC aanvragen vind ik een beetje overdreven.

[ Voor 23% gewijzigd door johanbarten op 03-03-2004 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Paybycash ofzo? Zie het einde van deel 2 van dit topic. Daar werden volgens mij mogelijkheden genoemd.

@criminal, bookmarks zouden wel handig zijn :) Ik weet nog niet of ik aanwezig kan zijn, maar kzie jullie zowieso in GOT kanaal vanavond.

ciao!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes

Coreantes

Mensen,

Zoals sommige van jullie gisterenavond hebben gezien, heb ik dus één Bloodraiders shiplog gevonden. Deze shiplog verwees naar een maan bij een planet in Jeni (?) systeem...
Er was iemand op het warpin-punt aanwezig dat ik er aankwam, maar die vertrok op het moment dat hij mij zag. ;)

Na het scannen van de omgeving viel mij meteen op dat er een cargo container, met dezelfde naam als de planet/moon combinatie die gegeven was, in de lucht hing, binnen een range van ongeveer 7000km, maar buiten de grid...
Ik kreeg het voor elkaar om de range ongeveer te pakken te krijgen en de cargo container in 5 graden van mijn scanner te krijgen!!!!!!! Ik vloog door en door en door....
... en toen kwam een boze moeder mijn kamer binnen... of ik niet eens moest gaan slapen want ik moest er om tien voor vijf weer uit.... :( :(

Helaas kon ik mijn zoektocht niet af maken, maar ik zal jullie zeker op de hoogte houden... ik heb gebookmarkt (voor de zekerheid) van mijn laatste positie, en zal vandaag na 20.00 uur mijn zoektocht vervolgen in de hoop wat te vinden... 8)

Zouden de log's dan toch al werken? EVE staat altijd weer voor verrassingen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die logs van missies hebben ze geloof ik gister erbij gedaan in de patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes

Coreantes

Gisteren trouwens een grote slachtpartij geweest in Yulai... Totaal zijn er gisteren 228 ships destroyed...

Lees hier wat er gebeurt is.....

Ze hebben geen exploit gebruikt... gewoon common sence...
Niet dat ik het er mee eens ben, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanbarten

johanbarten

Fallout fanatic

ik heb nu een account aan gevraagd bij paybycash, en heb nu een mail gekregen waar in staat waar ik het geld naar moet over maken. Maar ik snap niet echt hoe ik dit moet doen. er staat dat ik iets naar de abn amro moet sturen :? .
Moet ik nu naar een postkantoor gaan en de gegevens in die mail laten lezen en dat hun dat dan snappen en de rest doen? Of moet ik zelf iets opsturen?
ik heb de search gebruikt maar niet echt iets hierover gevonden.

kan iemand zeggen hoe het precies werkt, dank U :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Coreantes schreef op 04 maart 2004 @ 08:22:
Mensen,

Zoals sommige van jullie gisterenavond hebben gezien, heb ik dus één Bloodraiders shiplog gevonden. Deze shiplog verwees naar een maan bij een planet in Jeni (?) systeem...
Er was iemand op het warpin-punt aanwezig dat ik er aankwam, maar die vertrok op het moment dat hij mij zag. ;)

Na het scannen van de omgeving viel mij meteen op dat er een cargo container, met dezelfde naam als de planet/moon combinatie die gegeven was, in de lucht hing, binnen een range van ongeveer 7000km, maar buiten de grid...
Ik kreeg het voor elkaar om de range ongeveer te pakken te krijgen en de cargo container in 5 graden van mijn scanner te krijgen!!!!!!! Ik vloog door en door en door....
... en toen kwam een boze moeder mijn kamer binnen... of ik niet eens moest gaan slapen want ik moest er om tien voor vijf weer uit.... :( :(

Helaas kon ik mijn zoektocht niet af maken, maar ik zal jullie zeker op de hoogte houden... ik heb gebookmarkt (voor de zekerheid) van mijn laatste positie, en zal vandaag na 20.00 uur mijn zoektocht vervolgen in de hoop wat te vinden... 8)

Zouden de log's dan toch al werken? EVE staat altijd weer voor verrassingen! :)
Er was al iemand die dat hele eind naar zo een container was gevlogen.. hij vond 3 flotsams waar helemaal niks van waarde in zat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
lol, weet je hoelang Coreantes gister bezig is geweest? als er nu nix in zit zou dat echt lullig zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Anoniem: 47289 schreef op 04 maart 2004 @ 10:44:
lol, weet je hoelang Coreantes gister bezig is geweest? als er nu nix in zit zou dat echt lullig zijn :P
Kan ook zijn geweest dat bij die iemand em voor was geweest. En dat Core nog mazzel heeft .. maargoed .. .we'll see

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes

Coreantes

Ow, dat is slecht nieuw voor mij....
Maargoed, zoveel geluk heb ik tot nu toe nog niet gehad in EVE :o

Dan vanaaf toch maar naar 0.0.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-05 16:04
johanbarten schreef op 04 maart 2004 @ 09:35:
ik heb nu een account aan gevraagd bij paybycash, en heb nu een mail gekregen waar in staat waar ik het geld naar moet over maken. Maar ik snap niet echt hoe ik dit moet doen. er staat dat ik iets naar de abn amro moet sturen :? .
Moet ik nu naar een postkantoor gaan en de gegevens in die mail laten lezen en dat hun dat dan snappen en de rest doen? Of moet ik zelf iets opsturen?
ik heb de search gebruikt maar niet echt iets hierover gevonden.

kan iemand zeggen hoe het precies werkt, dank U :)
Als je paybycash gebruikt krijg je 1 mailtje van hun waarin staat wat je moet doen. Op de site wordt ook al aangegeven wat je moet doen. Als je namenlijk contant betaald moet je ene of ander scherm uitprinten 2x een die je mee moet sturen en 1 om zelf te houden. Maarueh op da scherm EN in de mail staat het adres waarnaar je je geld + uitgeprinten scherm moet sturen.

Ow btw dat brengt me op het volgende. Hoeveel postzegels kost het om een brief naar USA te sturen? 1 of 2? (heb er voor de zekerheid maar 2 op geplakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanbarten

johanbarten

Fallout fanatic

ah ok, dus ik kan gewoon via een accept giro het geld overmaken naar de bank + nog die ene brief die ik uit moet printen?

[ Voor 23% gewijzigd door johanbarten op 04-03-2004 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
D-Raven schreef op 04 maart 2004 @ 11:23:
Ow btw dat brengt me op het volgende. Hoeveel postzegels kost het om een brief naar USA te sturen? 1 of 2? (heb er voor de zekerheid maar 2 op geplakt)
Toch wel handig hé, dat internet?
http://www.tpgpost.nl/con...buspost_buitl_niet_eu.jsp
Zoals daar te lezen valt kost een priority zending buiten Europa 77 eurocent, en een standaard 71 eurocent. Maar ondanks dat jij 2 gewone zegels hebt gebruikt (2x 39 eurocent = 78 eurocent) kom je niet in aanmerking voor een priority zending (deze hebben namelijk een speciale blauwe priority rand, of je moet zelf een losse priority zegel hebben geplakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Nog wat leuke screens genomen vandaag, van een Polaris Inspector Frigate zelfs. Details kun je niet opvragen, maar de eigenaar noemde ze wel op. Man, een frig met BS stats >:)
klik hier voor de screens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

FlamerX schreef op 04 maart 2004 @ 19:21:
Nog wat leuke screens genomen vandaag, van een Polaris Inspector Frigate zelfs. Details kun je niet opvragen, maar de eigenaar noemde ze wel op. Man, een frig met BS stats >:)
klik hier voor de screens
maargoed.. no slots, dus alleen leuk als vervanging voor de shuttle :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
M'n eerste implant van m'n lvl3 agent. Mag ook weleens na 4 maanden.

Basic Neural Implant (willpower)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
iemand enig id waar dit voor staat? staat voorop een bestower... vroeg het me gewoon af

Afbeeldingslocatie: http://edit.games-on.nl/zooi/eve/bestower.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes

Coreantes

Anoniem: 47289 schreef op 05 maart 2004 @ 09:38:
iemand enig id waar dit voor staat? staat voorop een bestower... vroeg het me gewoon af

[afbeelding]
Staan op heel veel schepen een cijfer/letter combinatie... kijk maar eens op de zijkant van een badger (mark II)... daar staat volgens mij iets van "Heavy nogwat" op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zijn gewoon extra decals op het schip :) heb nog niet iets kunnen vinden waar het anders mee te maken heeft :)

misschien is dit de plek waar de copr logo's komen in shiva of bij de paintshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Hoe zit het nou met agent missions, je kan het spel toch ook gewoon spelen zonder die missies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
natuurlijk hjvoort :) je kan doen wat je wilt, agent missies zijn alleen een handige cash-flow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Anoniem: 62696 schreef op 05 maart 2004 @ 14:50:
Hoe zit het nou met agent missions, je kan het spel toch ook gewoon spelen zonder die missies?
Wat Cu2morro zegt is niet helemaal waar, Je kunt het spel wel spelen zonder die missies. Maar de standing die je erdoor krijg is wel weer belangerijk voor je vedere ontwikkelingen in het spel. Standingen krijgen nu steeds meer functies, en worden daarom ook steeds belangerijker.

En helaas zijn er weinig andere mogelijkheden om je standings omhoog te krijgen naast agent missions.

[ Voor 10% gewijzigd door CRiMiNaL op 05-03-2004 15:02 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Hmmz... ik heb nog nooit een missie gedaan. Alleen twee courier missies van de tutorial, maar toen had ik het wel weer gezien, saai spul. Misschien dat ik er in de toekomst nog naar ga kijken, maar op dit moment hou ik me absoluut niet bezig met agent missies.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/aurik.fj/blackops.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Bansoon op 05-03-2004 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Agent missies leveren een hoop geld en goeie loot op :P

[ Voor 6% gewijzigd door Ghostie|IA op 05-03-2004 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes

Coreantes

En zo heeft onze corp in totaal iets van 50 shuttle BP's origineel... :X :X

[ Voor 4% gewijzigd door Coreantes op 05-03-2004 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coreantes schreef op 05 maart 2004 @ 15:38:
[...]

wat dacht je van 250shuttles in een station zonder refinery :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Anoniem: 52896 schreef op 05 maart 2004 @ 15:50:
[...]

wat dacht je van 250shuttles in een station zonder refinery :X
150.000 Units of Water ... :o

Iemand dorst ? :Y)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Ik ben bang dat je mij wel uit die lijst mag halen hoor...

Een hectisch leven en een full-time job + CCNP opleiding zorgen ervoor dat ik echt geen tijd heb om spelletjes te doen, dus heb ik mijn account niet verlengd.

Maar het blijft een gaaf spel!

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Coreantes schreef op 05 maart 2004 @ 15:38:
[...]

Dat is geen loot dat is reward :P

Ik krijg alleen maar kill missies en ik heb tot nu toe wel een aantal leuke modules gekregen van de npc's die ik moest afschieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
nieuwe manier voor shuttles gevonden:
self destructen -> 40% insurance -> 2.000 isk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

CU2morO schreef op 05 maart 2004 @ 16:51:
nieuwe manier voor shuttles gevonden:
self destructen -> 40% insurance -> 2.000 isk :)
zeker nog niet na de nieuwe patch geprobeerd of wel ??? :+

edit:
ohww ... krijg nu van mensen naar me hoofd dat het nog wel steeds kan, zal het vanaaf wel ff testen.

[ Voor 21% gewijzigd door CRiMiNaL op 05-03-2004 16:53 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
joepie, downtime midden in een mining op :x ik haat CCP soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
zion schreef op 05 maart 2004 @ 16:46:
Ik ben bang dat je mij wel uit die lijst mag halen hoor...

Een hectisch leven en een full-time job + CCNP opleiding zorgen ervoor dat ik echt geen tijd heb om spelletjes te doen, dus heb ik mijn account niet verlengd.

Maar het blijft een gaaf spel!
jammer om te horen :( als de drukte maar iets van een maandje of 2 is kun je mischien besluiten om door te betalen en enkel skills te trainen, heb ik nadat ik uit mijn vorige corp was gestapt en voordat ik samen met Terr (en maverick en indi?) Hazard Ops opzette ook gedaan.
Mocht je er echt zeker van zijn dat je de komende maanden vast zit en besluit te stoppen is het mischien leuk om je isk/bezittingen (if any? :X) te verloten onder GoT \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80718

CU2morO schreef op 05 maart 2004 @ 17:11:
[...]

jammer om te horen :( als de drukte maar iets van een maandje of 2 is kun je mischien besluiten om door te betalen en enkel skills te trainen, heb ik nadat ik uit mijn vorige corp was gestapt en voordat ik samen met Terr (en maverick en indi?) Hazard Ops opzette ook gedaan.
Mocht je er echt zeker van zijn dat je de komende maanden vast zit en besluit te stoppen is het mischien leuk om je isk/bezittingen (if any? :X) te verloten onder GoT \o/
en wat je ook kan doen is een skill van een maand++ aanzetten want je skills lopen door ook al is je account inactive, ik weet niet hoelang dit werkt(in iedergeval een week want dat had een vriend van me die pay by cash doet waarvan ze betaling vertraagd was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mmm of er is weer iets heel vreemds aan mijn kant aan de gang of de server is vreemd aan het doen. Net al problemen bij gates (naar wat ik hoorde bij meerdere) en toen gooide hij me er uit :( en nu mag ik niet meer binnen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

Anoniem: 6441 schreef op 05 maart 2004 @ 21:15:
Mmm of er is weer iets heel vreemds aan mijn kant aan de gang of de server is vreemd aan het doen. Net al problemen bij gates (naar wat ik hoorde bij meerdere) en toen gooide hij me er uit :( en nu mag ik niet meer binnen :'(
Ja hier het zelfde. Dus het zal wel aan de servers liggen vrees ik :'(

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja maar andere lijken wel on-line te mogen, ik zou het niet zo vreemd vinden als mijn main char niet on-line te krijgen was die zat namelijk in een jump (denk ik) maar dat zelfs mijn 2nd niet werkt, die zit al sinds gisteren in een station :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

Ja lekker vaag allemaal. Het gebruikers aantal blijft op 1557 staan :? Hmmm de forums en Eve-insider liggen er ook uit

[ Voor 29% gewijzigd door Locutes op 05-03-2004 21:25 ]

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zal toch wel iets serieus aan de hand zijn geweest aangezien de server nu opnieuw aan het opstarten is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 30-05 15:12
Gelukkig is hij idd aan het opstarten, ik heb er op zich wel vertrouwen in dat het dan weer opgelost zal zijn.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou maar hopen dat die vent er nog is en Cin ook nog on-line komt, had eigenlijk wel zin om die vent zijn schip af te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels_0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Ik ben van plan dit weekend ook maar eens EVE Online te proberen.
Zou iemand mij een buddy trial kunnen mailen ? niels_0@yahoo.com

Thx

~**~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Done (nou ja over 2 minuten, post eerst dit berichtje en dan ga ik je die trial geven :) )
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.