Aangezien er nog geen topic loopt over dit, voor mij iig, langverwachte spel, open ik hem zelf maar.
Releasedata zijn bekend: 4 maart US, 18 april Europa!
Voor diegene die niet bekend zijn met Freelancer:
Freelancer is een space-sim met een "open" universum, dwz je kan op planeten landen, handelen, een piraat worden, net wat jij wil.
Je krijgt tijdens het verloop van het spel wel een aantal missies, maar die veranderen ook al naar gelang het pad wat jij inslaat. (als pirate krijg je andere missies als wanner je miner word)
Tevens kan je verschillende spaceships, en los daarvan wapens, cargoholds e.d. aanschaffen, en zo je schip helemaal naar je eigen specificaties maken, zeg maar á la Elite (voor wie dat nog kent)
Ik vroeg me af wie hier nog meer op zit te wachten, en of ze nog interessante links naar reviews en tips/strategies sites weten.
Hier kan je iig meer info vinden over Freelancer:
Officiele homepage Freelancer
Lancer's Reactor
Lancer's News
Freelancer Frequently Asked Questions
Releasedata zijn bekend: 4 maart US, 18 april Europa!
Voor diegene die niet bekend zijn met Freelancer:
Freelancer is een space-sim met een "open" universum, dwz je kan op planeten landen, handelen, een piraat worden, net wat jij wil.
Je krijgt tijdens het verloop van het spel wel een aantal missies, maar die veranderen ook al naar gelang het pad wat jij inslaat. (als pirate krijg je andere missies als wanner je miner word)
Tevens kan je verschillende spaceships, en los daarvan wapens, cargoholds e.d. aanschaffen, en zo je schip helemaal naar je eigen specificaties maken, zeg maar á la Elite (voor wie dat nog kent)
Ik vroeg me af wie hier nog meer op zit te wachten, en of ze nog interessante links naar reviews en tips/strategies sites weten.
Hier kan je iig meer info vinden over Freelancer:
Officiele homepage Freelancer
Lancer's Reactor
Lancer's News
Freelancer Frequently Asked Questions
[ Voor 13% gewijzigd door zion op 06-03-2003 14:48 . Reden: url ff gefixed ]
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem