Freelancer

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.891 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg leuk jah... heb het nu ook ff zitten spelen, maar, niet beter dan Privateer2, en qua besturing precies het zelfde, de sfeer setting van Privateer was veel sterker, grittier, zeg maar... ook qua verhaal ontwikkeling, al kan ik dat nog niet echt vergelijken natuurlijk :) ik ga hem wel nog wat verder proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Volgens mij is dit een soort interplanetaire versie van Hardwar? Ziet er erg gaaf uit :)
Zal de demo eens spelen, lijkt me best wel een :9~ spel!

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-08 11:48

mvz

muziek verslaafde

net ff een freighter gelanehacked, had DIKKE lading oxygen bij zich.. :P

and now its all mine, jammer dat z`n vracht niet allemaal in mijn freighter paste

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kris
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-07 14:40
Is echt een vet spel.. net ook even online gespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Bezulba

Formerly known as Eendje

kheb hem uitgespeelt, en het is zeker een cool spel maar er zitten een paar irritante dingen aan :)

de jobs die je kan doen (dus niet de hoofdquest) zijn altijd hetzelfde, kill alle scheepjes bij waypoint/schiet base overhoop/schiet ventje overhoop. na 10 missies heb ik daar wel genoeg van.

bij de laatste paar missies heb je geen geld gekregen, dus kan het zijn dat je opeens zonder cash komt te zitten en dus geen rockets/torpedos/shield batterys kan kopen, terwijl die HARD(understatement) nodig zijn. (en je bent de wereld nog wel aan het redden, ik zou eik verwachten dat ik die zooi gewoon gratis zou krijgen ;)

als je het uitgespeelt heb mag je vrolijk verder gaan, alleen begin je dan weer op manhatten en daar kan je alleen jobs aannemen voor 2000 .. beetje weinig, en een beetje makkelijk, het vliegen naar de missie duurde langer dan de 5 scheepjes uit de lucht schieten. Ze hadden beter de missies kunnen linken aan je experience niveau, want nu moet je gewoon naar het japanse gedeelte omdat daar de moeilijke missies liggen.

maar voor de rest een zupergame! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bezulba op 25-02-2003 13:03 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
ik heb net die persoon met die artefact gepakt maar hoe krijg ik meer geld om een groter schip en betere wapens te kopen. zit nog maar op 8000 credits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

B-BRAIN schreef op 25 februari 2003 @ 13:08:
ik heb net die persoon met die artefact gepakt maar hoe krijg ik meer geld om een groter schip en betere wapens te kopen. zit nog maar op 8000 credits
nou gewoon, hetzelfde doen hoe je aan die 8000 gekomen ben, jobs uitvoeren....

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-07 15:17

WhiteDog

met zwarte hond

Weet er iemand wat er in het groene gebied (rechts op de map) te vinden is?

Ben multiplayer aan het spelen, heb al 5 uur ge-explored en nog niet eens 10% van het universe gezien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Laatst online: 10-04 20:09
cool net ff multiplayer gedaan

wel lache met 5 man ff missies doen
straks weer ff en dan ander schip kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog

WhiteDog

met zwarte hond

B-BRAIN schreef op 25 February 2003 @ 15:23:
cool net ff multiplayer gedaan

wel lache met 5 man ff missies doen
straks weer ff en dan ander schip kopen
Als je een mega-schip hebt, met 5 man een missie doen, en na de missie iedereen afknallen van je team :D En dan snel naar de andere kant van de galaxy...

BTW ik heb in Manhatten de flikken achter me aan... kan mijn kop daar nimeer late zien of ik ben dood. Kan ik ze omkopen ofzow zodat ze me in manhatten terug leuk vinden ? Ik had is een cargo opgelaze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

WhiteDog schreef op 25 februari 2003 @ 15:32:
[...]

Als je een mega-schip hebt, met 5 man een missie doen, en na de missie iedereen afknallen van je team :D En dan snel naar de andere kant van de galaxy...

BTW ik heb in Manhatten de flikken achter me aan... kan mijn kop daar nimeer late zien of ik ben dood. Kan ik ze omkopen ofzow zodat ze me in manhatten terug leuk vinden ? Ik had is een cargo opgelaze...
kheb hetzelfde gedaan, weet je wat erin zat? 3 fucking food rationS! al die moete voor 100 piek!!! zucht ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
Nogmaals: Nouhou....

Zit hier al de hele dag op mijn werk te wachten tot het eindelijk 18:00u is.....

De minuten kruipen...... :'(

Maar ondertussen 15:50, dus nog maar 2 uurtjes + uurtje naar huis rijden en dan.......

FREELANCER :D

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Overigens, nog zo'n game (stijl) de opvolger van de drie Elite games, Elite4, is die al uit? Of is ontwikkeling stopgezet? Ik heb er alleen conceptart + wat gare screens van gezien...

Dat Freelancer lijkt me wel een kewl spel, ik ben wel beetje gek van space sims. Binnenkort ook eens kopen.

edit: gezien idd:
Dirk Dreidoppel on alt.fan.elite ran into an article on Computer and Video Games that indicates that Elite 4 was indeed shelved, but Frontier Developments for whatever reason deigned not to tell anyone about it (well, until now). To quote the article - an interview with The Breadbin himself - "We started development on the next Elite game back in 2000. Sadly we suspended development, as I wasn't happy with the current online infrastructure - particularly for consoles. The project is about to be restarted, so more info soon." Evidently, the Breadbin decided that E4 was likely to tank (technologically at least), so I can't fault him for suspending development...but it would have been nice (not to mention respectful of his customers) to actually come out and say this!
( 0 comments | Printer-Friendly Version Send this article to a friend! )
Damn. Wat ik nu lees nu ik dit topic over Freelancer doorlees is het spel toch wat beperkt, waar Frontier: Elite 2 enz. net ff beter waren...hmm wordt moeilijke keus. Eerst maar es de demo zien enzo :)

[ Voor 66% gewijzigd door Remy op 25-02-2003 16:07 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
ReemF schreef op 25 February 2003 @ 15:58:
Overigens, nog zo'n game (stijl) de opvolger van de drie Elite games, Elite4, is die al uit? Of is ontwikkeling stopgezet? Ik heb er alleen conceptart + wat gare screens van gezien...

Dat Freelancer lijkt me wel een kewl spel, ik ben wel beetje gek van space sims. Binnenkort ook eens kopen.
Er moet voorlopig van uit gegaan worden dat dit spel niet meer uitkomt. Ontwikkelingen zijn (zo goed als?) stopgezet.

Jammer, want ik zat er al heel lang op te wachten.

voor meer info kan je de bovenste 4 links van Elite 4 in Google bekijken.

(pas 16:05u. :'()

[ Voor 16% gewijzigd door zion op 25-02-2003 16:02 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

hahaha, je zult het niet jammer vinden.. ik vind vooral de animaties van de characters erg goed gedaan..

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog

WhiteDog

met zwarte hond

Deze game is gewoon zwaar vet :) Zoek wel een server met 32 spelers ofzo... anders word het een beetje saai omdat je soms lang moet zoeken naar mensen om samen mee te hokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Nu online
Kan iemand me ff precies uitleggen hoe dat multiplayer nou werkt?

Ik zie wel scheepjes van andere mensen, maar doen ze missies voor zichzelf, of kunnen ze je ook met jouw missie helpen? En als ik op een planeet ben, zie ik geen andere spelers, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is geen massive online multiplayer spel he, dus mensen tegenkomen op een basis zal sowieso niet vaak voorkomen aangezien er 1000 basissen ofzo zijn en veeeeel minder spelers :)
Ik denk zelfs dat wanneer je op een basis bent en je weet zeker dat er ook een ander geland is, dat je hem dan nog niet zult zien. Misschien wel hoor, ik heb het nog niet uitgezocht maar ik heb de indruk dat het multiplayer gedeelte van dit spel niet echt diep gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Laatst online: 18-08 15:30
Dat zou mij ook leuk lijken, als mijn geluid het tenminste deed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:35

Bjk

Een klein tipje koop luxery food in New tokyo (daar kost het 160) en verkoop het op planet camebridge (voor 1120) tikt snel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog

WhiteDog

met zwarte hond

Bjk schreef op 25 February 2003 @ 18:18:
Een klein tipje koop luxery food in New tokyo (daar kost het 160) en verkoop het op planet camebridge (voor 1120) tikt snel aan.
die prijzen veranderen wel doorheen het spel hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog

WhiteDog

met zwarte hond

Saekerhett schreef op 25 February 2003 @ 17:52:
Kan iemand me ff precies uitleggen hoe dat multiplayer nou werkt?

Ik zie wel scheepjes van andere mensen, maar doen ze missies voor zichzelf, of kunnen ze je ook met jouw missie helpen? En als ik op een planeet ben, zie ik geen andere spelers, klopt dat?
In principe speel je "alleen", maar de bedoeling is om met anderen een team te vormen en samen missies te doen, de boel te verkennen, ...

Met "Y" kun je andere spelers zien en waar ze zeich bevinden, met "Enter" kun je zelf een bericht typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:08
Wolfensteijn schreef op 25 February 2003 @ 18:05:
Dat zou mij ook leuk lijken, als mijn geluid het tenminste deed :(
Zie readme.. nemo codec pack eraf gooien enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:15
Nieuwe drivers voor je geluidskaart installeren is ook een goede idee. Dat werkte voor mij.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
TepelStreeltje schreef op 25 February 2003 @ 19:14:
[...]

hoe duur issie trouwens in de winkel?? als normaal weer 50€?
Dat is een ding dat zeker is ;)
Maar dat zorgt er niet voor dat je er ook echt 50 euro voor moet betalen. Even zoeken en je bent zo een paar eurotjes goedkoper uit.
Bijvoorbeeld bij NLStore.nl kan je Freelancer bestellen voor 43 euro en er zijn geen verzendkosten dus je bent 7 euro goedkoper uit :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog

WhiteDog

met zwarte hond

Ik had het toch liever als MMORPG gezien... Ben je net 2 weken aan het sparen voor zo'n schip van 270 000 trekken ze de stekker uit de pc :'(

En elke dag leer ik nieuwe mensen kennen online maar ik zie ze vast nooit meer terug... toch veel leuker missies doen met mensen waar je goed mee kan samenspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

WhiteDog schreef op 25 februari 2003 @ 19:19:
Ik had het toch liever als MMORPG gezien... Ben je net 2 weken aan het sparen voor zo'n schip van 270 000 trekken ze de stekker uit de pc :'(

En elke dag leer ik nieuwe mensen kennen online maar ik zie ze vast nooit meer terug... toch veel leuker missies doen met mensen waar je goed mee kan samenspelen?
server waar ik op zit is al vanaf het begin up, en goed ook.. en idd, je kent op een gegeven moment iedereen ook =]

het leukst is toch nog explorer zijn, want de 48 verschillende systems heb ik ech nog nie allemaal gezien =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-08 12:16
Mensen die een Radeon hebben (waaronder ikzelf), het 'hakkelen' in 2D Menu's e.d. is te verhelpen om de hardwareversnelling van je vidkaart 1 tandje terug te zetten :)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashman schreef op 25 February 2003 @ 20:28:
Mensen die een Radeon hebben (waaronder ikzelf), het 'hakkelen' in 2D Menu's e.d. is te verhelpen om de hardwareversnelling van je vidkaart 1 tandje terug te zetten :)
_/-\o_
Geen ideale oplossing, maar leuk voor tijdelijk :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 21-07 16:32
Jullie horen nog van me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Weer open :)
4 mensen hebben een PM gekregen over hun gedrag.

Laat het duidelijk zijn, we willen geen gepats over
"hoe-1337-jij-wel-niet-bent-omdat-je-'m-hebt-of-download."
En ook afspraakjes binnen Spielerij willen we niet, doe dat maar via MSN/ICQ/IRC of email.

Voor klachten oid: Manic@Tweakers.net
Dus geen offtopic gepost rond rond dit gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die de melding "This operation is taking longer than expected, please wait. Press the ESC key to cancel" krijgen als ze een internet game willen joinen? Ik druk dan altijd op ESC omdat het te lang duurt en dan krijg ik een of andere vage melding dat mijn accountnaam en wachtwoord onjuist zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Nu online
Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 22:00:
Zijn er meer mensen die de melding "This operation is taking longer than expected, please wait. Press the ESC key to cancel" krijgen als ze een internet game willen joinen? Ik druk dan altijd op ESC omdat het te lang duurt en dan krijg ik een of andere vage melding dat mijn accountnaam en wachtwoord onjuist zijn :?
Ja, ik heb het ook een keer gehad, kwam omdat er lag was, en een minuut later was de server offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w0000t dit spel is zo verslavend als de ******* !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 23:19:
w0000t dit spel is zo verslavend als de ******* !!!!!
Dat wou ik net zeggen :) Net een paar uur non-stop gespeeld, nah, niet normaal meer!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Wow.Die missie dat je dat ruimtestation in moet vliegen om die shield generators uit te schakelen is lastig! Ik krijg er steeds 1 stuk en dan krijg ik 100 missile incoming berichten en ben ik dood. Ik gebruik zelfs die slingshot missles maar die generatoren kunnen echt veel hebben.Heeft iemand nog tips?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die missie heb ik ook net gedaan :) 4 generators moet je kapotknallen en dan kun je snel docken. Ik snapte eerst de missie niet goed, of kon die generatoren nie vinden (was aan de onderkant van die huge rots/space station aan het zoeken hehe)
Maar als je hit en run doet op die generators (veel met afterburner werken) dan lukt het vrij makkelijk.
Ik heb nu een schip gekocht bij de Order voor maar 1100 credits en dat was het allervetste schip dat ik tot nu toe gezien had. Was wel raar die lage prijs. Ook alle guns enzo daar waren spotgoedkoop. Dus gelijk alles ingeslagen en m'n schip ingerolen hehe. Nou dat heb je ook wel nodig want ik zit nu ergens waar het echt mega hard hakken is!
Morgen weer verder spelen :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
weet iemand ook hoe je opgepikte wapens vanuit de cargo-hold kunt mounten op je schip? ik krijg het niet voor mekaar zo, handleiding al meerdere keren doorgespit, maar ik komt er niet uit.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Moet je op dat slotje klikken dat links boven in het plaatje van het wapen/schild/etc staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dat kan alleen als je geland bent, en je moet natuurlijk eerst een slot vrijmaken :)

[edit]
Ik start net het spel op en keek de intro weer. Er waren 5 Sleeper ships: Liberty, Rheinland, Kasari, Britonia en Hispania. De eerset 4 kan ik gewoon op de Nav map vinden, maar de 5de... zou die in Sirius zitten of is er misschien nog een geheim gedeelte?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had online een Dragon Heavy Fighter gekocht bij een space station vlakbij New Tokyo, had een hele zooi wapens eropgebouwd en was weer teruggegaan naar Manhattan, die politie daar kon niet eens schade meer bij me aanbrengen :D Een andere speler begon toen opeens op me te schieten, wat geen effect had, toen stuurde ik een paar homing missiles, torpedoes en EMP missiles op hem af, boem, [lamer] has died >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Woei! Heb hem uitgespeeld, ben er 15 uur mee bezig geweest. Ik vind dit echt een erg vet spel! Alleen jammer dat ik er al zo snel klaar mee ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 14:17
ok, dan weet ik dat. ik hoor jullie hier namelijk pratten over allemaal dingen die ik niet in de demo tot nu toe heb zien zitten, dus misschien dat er nog ergens een geheim deel was oid. m'goed, * Brent up kazaa :P

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

technisch gezien kon je hem toch niet uitspelen? er zat (las ik ergens een heeeeele tijd terug) een random mission generator bij volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar erg random zijn ze niet, het zijn namelijk steeds dezelfde soort opdrachten. Je kan natuurlijk altijd proberen om steeds rijker te worden, en online kan je clan wars gaan houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
Verwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 15:39:
technisch gezien kon je hem toch niet uitspelen? er zat (las ik ergens een heeeeele tijd terug) een random mission generator bij volgens mij...
Je hebt het zeker over pingkillers reply? die speelt de demo, en die kan wel uitgespeeld worden :)

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
zion schreef op 26 February 2003 @ 15:41:
[...]

Je hebt het zeker over pingkillers reply? die speelt de demo, en die kan wel uitgespeeld worden :)
volgens mij heb ik hem dan ook net uitgespeeld :) ik had een missie succesvol geeindigd en toen dag ik dat schermpke van 4 march 2003 freelancer, met zoveel missions en zoveel voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 15:39:
lijkt me sterk...aangezien je een altijd een briefing krijgt aan het begin..en de computer geen briefings zelf kan maken =)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke servers zitten jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
lol,rustig mensen!

Ik heb het hele spel uitgespeeld,niet de demo(LOL,15 uur om een demo uit te spelen??) Je kan nu in der daad proberen dingen te gaan verkennen en rijker te worden. Verkenen is nog wel leuk maar rijker worden niet echt. Die missies zijn allemaal hetzelfde en rijk worden door handelen is ook niet erg boeient. Ik moet de multiplayer nog proberen, mischien kan die het spel wat langer houdbaar houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
We gaan er even tussen uit voor de nodige boodschappen en zijn daarna bij u terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Dit is de 2de keer in 2 dagen dat ik 10+ replies heb moeten verwijderen.
Volgende keer gaat het topic gewoon op slot en pak ik m'n mailboekje erbij.

Veel plezier verder :)

Oja, de mensen die dus iets "verkeerd" hebben gedaan hebben er bericht van gekregen.
En ook nu geld weer, klachten/opmerkingen: Manic@Tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, kunnen wij weer verder :)
Ik heb nu 6 uur gespeeld denk ik. Hebben jullie alle missies van Juni gedaan? Ik wel... En nu heeft bijna iedereen opeens een hekel aan me :D
Sommige missies waren wel lastig, maar die uit de bars zijn echt sim-pel...
Maar hoe gaat de online play in zijn werk? Speel je dan gewoon met enkele tientallen mensen in een system, waar je met z'n allen jobs kan doen? en hebben de dingen die je online doet ook effect op je singleplayer status?

• Acolyte57
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Pffffffffffft, ik heb het gespel geinstalleerd en ben nu sinds 2 uur 's nachts bezig geweest... verbazingwekkend verslavend. Sinds tijden geen elite-kloon gespeeld die zo lekker is... mjah, alleen nu is het 8 uur 's ochtends en moet ik toch echt slapen :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Acolyte57 schreef op 27 February 2003 @ 07:47:
Pffffffffffft, ik heb het gespel geinstalleerd en ben nu sinds 2 uur 's nachts bezig geweest... verbazingwekkend verslavend. Sinds tijden geen elite-kloon gespeeld die zo lekker is... mjah, alleen nu is het 8 uur 's ochtends en moet ik toch echt slapen :)
:|
Kijk verslavend jah, maar zo verslavend :D :D
Ik ga weer verder spelen, hopen dat ik m'n tennis om 10:00 niet vergeet :)

• Acolyte57

Acolyte57

Het leven van een student is hard ;)
Slapen lukt dus ook niet meer; dan kan ik maar net zo goed nog wat meer gaan freelancen >:)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Saekerhett
  • Nu online
Zijn er ook cheats van dit spel? Als ik hem uitgespeeld heb, wil ik hem wel ff snel overnieuw doen, omdat dit spel zo koel is :)

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
Saekerhett schreef op 27 February 2003 @ 11:37:
Zijn er ook cheats van dit spel? Als ik hem uitgespeeld heb, wil ik hem wel ff snel overnieuw doen, omdat dit spel zo koel is :)
Ja hoor, dan moet je je naam "cheater" maken.

Je kan hem dan alleen later niet veranderen, en iedereen weet dus dat je aan het cheaten bent.

dit is ook maar hear say, als het niet werkt, don't shoot the messenger

[ Voor 12% gewijzigd door zion op 27-02-2003 12:32 ]

systeem

• Saekerhett
  • Nu online
zion schreef op 27 februari 2003 @ 12:31:
[...]

Ja hoor, dan moet je je naam "cheater" maken.

Je kan hem dan alleen later niet veranderen, en iedereen weet dus dat je aan het cheaten bent.

dit is ook maar hear say, als het niet werkt, don't shoot the messenger
Ja maar ik wil natuurlijk dan alleen offline cheaten, multiplayercheaten doe ik niet aan, dus niemand ziet dat ik dan aan het cheaten ben, toch? Nouja, ik ga eens even proberen :)

Net ff gecheckt, maar je kunt je naam niet wijzigen in de singleplayermodus. Sterker nog, je hoeft helemaal geen naam op te geven :P

[ Voor 14% gewijzigd door Saekerhett op 27-02-2003 12:39 ]

Verwijderd

Ik zat te denken over dat multiplayer. Wat je dus nodig hebt is een server waarvan je weet dat OF veel vrienden van je er ook op zitten OF waarvan je weet dat ie altijd up is. Het liefste natuurlijk BEIDE :)
Hoe gaan we daar nu achter komen? Weet iemand een lijst ofzo van dedicated Freelancer servers? Met lage ping natuurlijk. Want ik heb echt geeeeen zin om bv in een avond level 6 ofzo te worden op een server en vervolgens te merken dat die server dood is of weet ik het... Heeft iemand al ervaringen met een goeie server?

• MaDLiVe
  • Laatst online: 19-08 13:02

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 27 februari 2003 @ 13:38:
Ik zat te denken over dat multiplayer. Wat je dus nodig hebt is een server waarvan je weet dat OF veel vrienden van je er ook op zitten OF waarvan je weet dat ie altijd up is. Het liefste natuurlijk BEIDE :)
Hoe gaan we daar nu achter komen? Weet iemand een lijst ofzo van dedicated Freelancer servers? Met lage ping natuurlijk. Want ik heb echt geeeeen zin om bv in een avond level 6 ofzo te worden op een server en vervolgens te merken dat die server dood is of weet ik het... Heeft iemand al ervaringen met een goeie server?
Gisteren even op een lan gespeelt (nouja even :P). Je moet er dus een deticated server voor opzetten. Ik on nergens precies vinden wat de bandbreedte/client ratio was. Iemand die daar meer over weet? Ik wil namelijk best en server hosten. (16k up lijntje).

Freespace days are back....nonstop spelen en spelen!

[ Voor 4% gewijzigd door MaDLiVe op 27-02-2003 16:39 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
MaDLiVe schreef op 27 February 2003 @ 16:38:
[...]

Gisteren even op een lan gespeelt (nouja even :P). Je moet er dus een deticated server voor opzetten. Ik on nergens precies vinden wat de bandbreedte/client ratio was. Iemand die daar meer over weet? Ik wil namelijk best en server hosten. (16k up lijntje)
dat is wat weinig. meer dan 8 a 16 spelers kunnen daar niet op (zoals ook te lezen op page 1 (@100 reply's per page).

Wil je het interessant hebben zul je toch minstens een 1024Kb dedicated line moeten hebben

systeem

• Hahn
  • Nu online
zion schreef op 27 February 2003 @ 16:40:
[...]

Wil je het interessant hebben zul je toch minstens een 1024Kb dedicated line moeten hebben
1024 kbit is niet veel meer hoor, dat is 32 kb/s. Ik weet niet hoeveel data Freelancer trekt, maar zo'n 4 kb/s zal het toch wel zijn?
Dan zou je met 32 kb/s misschien net 8 mensen kunnen hosten.

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
MaRc0 schreef op 27 February 2003 @ 16:44:
[...]
1024 kbit is niet veel meer hoor, dat is 32 kb/s. Ik weet niet hoeveel data Freelancer trekt, maar zo'n 4 kb/s zal het toch wel zijn?
Dan zou je met 32 kb/s misschien net 8 mensen kunnen hosten.
16k*8=128

128k*8=1024

maar misschien dat iemand op campus een dedicated server kan gaan draaien? >:)

[ Voor 12% gewijzigd door zion op 27-02-2003 17:14 ]

systeem

Verwijderd

Ik heb een klein servertje draaien.
Naam is Enterprise en password is 1234
Er kunnen 4 mensen tegelijk op, anders wordt ie laggy :P . Heb maar 12 kB up.

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
1 gouden tip van tWiStEr:

Indien men een planeet ziet, laten we zeggen, op 100m afstand van de afmosfeer: Draai om en ga in cruise!

De 1e keer was niet echt koel, toen had ik voor 3500 aan cargo ingekocht, en draaide ik net ff iets te ver om :X
Ik had toen net een missie afgemaakt, en ging ik terug om m'n loot af te leveren bij de opdrachtgever.

2e keer, had ik weer voor 3500 aan cargo, en had ik een kwartier gereist, samen met Pica. Een aantal ambushes overleeft, maar bij de planeet van bestemming vlieg ik weer met m'n domme kop de atmosfeer in |:(

*danger* atmosphere *danger* atmosphere :'(

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:37
Klein vraagje : iIk zit de single player campaign te spelen. Ik ben juist met Judi gevlucht uit manhattan . Daarnaa ben ik langs Tobias langs geweest . Ik kreeg van hem geld en moest naar de ship dealer in New london gaan , die zou een schip klaar hebben staan . Moet hier een scripted event gebeuren ( en zo ja waar zit hij dan ?) of moet ik daar gewoon zo'n standaart scheepje kopen ? Ik heb dit moment een 49000 credits een heavy fighter terwaarde van 8000 . Waar kan ik anders in dat systeem een mooi schip kopen ?
En hoever zit ik ongeveer in het spel ? Alvast bedankt .

• Hahn
  • Nu online
zion schreef op 27 February 2003 @ 16:47:
[...]

16k*8=128

128k*8=1024

maar misschien dat iemand op campus een dedicated server kan gaan draaien? >:)
Ooh ja, ik zat fout te rekenen |:(
Ik dacht aan de 512 kbit/s down en toen rekende ik dat om naar 16 kb/s up 8)7

Verwijderd

The_tWiStEr schreef op 27 februari 2003 @ 18:28:

Indien men een planeet ziet, laten we zeggen, op 100m afstand van de afmosfeer: Draai om en ga in cruise!

De 1e keer was niet echt koel, toen had ik voor 3500 aan cargo ingekocht, en draaide ik net ff iets te ver om :X
Ik had toen net een missie afgemaakt, en ging ik terug om m'n loot af te leveren bij de opdrachtgever.

2e keer, had ik weer voor 3500 aan cargo, en had ik een kwartier gereist, samen met Pica. Een aantal ambushes overleeft, maar bij de planeet van bestemming vlieg ik weer met m'n domme kop de atmosfeer in |:(

En je vergat nog te vermelden dat je daarvoor net een vette battle nog net had overleefd :P .

/edit lees ik fout O_O
soz :*

Ik had net een cargo van 50000$ verloren doordat ik dood ging door zon pleuris trade lane hack, opgewacht door bandits met anti cruise missiles :X .

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2003 18:43 ]

Verwijderd

Heeft er iemand nog goede trade tips, meestal als je het met veel winst wil verkopen moet je weer naar de andere kan het universum.

• pingkiller
Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 18:40:
[...]

Ik had net een cargo van 50000$ verloren doordat ik dood ging door zon pleuris trade lane hack, opgewacht door bandits met anti cruise missiles :X .
HAha.Die bandits hacken ook vaak de trade lane als ik erin zet. Beetje zinloos want ik vlieg een fighter dus heb nooit zoveel bijme. Ik schiet ze allemaal naar de klote en verzamel alle spullen die ze bij zich hebben. Ik zie het als extra inkomsten :*)

• Brent
pingkiller schreef op 27 februari 2003 @ 20:32:
[...]

HAha.Die bandits hacken ook vaak de trade lane als ik erin zet. Beetje zinloos want ik vlieg een fighter dus heb nooit zoveel bijme. Ik schiet ze allemaal naar de klote en verzamel alle spullen die ze bij zich hebben. Ik zie het als extra inkomsen :*)
Doe ik ook altijd, ben altijd blij als ze me lane hacken :)

Net tegn 6 hackers gevochten in mn eentje en gewonnen zonder schade en gebruik hoeven maken van batteries/sleutel-icoontje. echt kewl :)

Verwijderd

Theebag schreef op 27 February 2003 @ 18:35:
Klein vraagje : iIk zit de single player campaign te spelen. Ik ben juist met Judi gevlucht uit manhattan . Daarnaa ben ik langs Tobias langs geweest . Ik kreeg van hem geld en moest naar de ship dealer in New london gaan , die zou een schip klaar hebben staan . Moet hier een scripted event gebeuren ( en zo ja waar zit hij dan ?) of moet ik daar gewoon zo'n standaart scheepje kopen ? Ik heb dit moment een 49000 credits een heavy fighter terwaarde van 8000 . Waar kan ik anders in dat systeem een mooi schip kopen ?
En hoever zit ik ongeveer in het spel ? Alvast bedankt .
Neej, althans bij mij niet, en ik ben alweer een stukje verder :)
Je hoeft volgnes mij niet perse naar díe dealer te gaan, maar hij heeft een goed schip voor je op dat moment dacht ik.
Maar ik doe ook singleplayer, en ik ben nu bij die missie dat ik met Ozu (ofzow, die gare jap) die arch moet aan gaan vallen...
Die is echt onmogelijk :| :| heeft iemand tips hoe ik dat moet doen, het lukt me namelijk niet. Ik vlieg nu een heavy fighter, met een shield van 2200 dacht ik, 20 shield batteries, 20 nanobots, maar ik ga elke keer naar de pleuris bij die arch. Er staat destroy the shield generators, maar hoe the fuck willen ze dat ik dat ga doen?

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

* DroogKloot heeft zojuist een heavy freighter aangeschaft... vliegt voor geen meter natuurlijk maar is erg ruim bemeten EN beschikt over oerlompe vuurkracht. 8) 'Tis nu een kwestie van de meest lucratieve handelsroutetjes opsnorren en de credits stromen binnen. :P

• pingkiller
Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 21:10:
[...]

...
Maar ik doe ook singleplayer, en ik ben nu bij die missie dat ik met Ozu (ofzow, die gare jap) die arch moet aan gaan vallen...
Die is echt onmogelijk :| :| heeft iemand tips hoe ik dat moet doen, het lukt me namelijk niet. Ik vlieg nu een heavy fighter, met een shield van 2200 dacht ik, 20 shield batteries, 20 nanobots, maar ik ga elke keer naar de pleuris bij die arch. Er staat destroy the shield generators, maar hoe the fuck willen ze dat ik dat ga doen?
Je moet vanaf onderen aanvliegen,door die tunnel. Als je eenmaal binnen bent moet je een beetje rond vliegen en op die shield generators schieten. Gebruik die anti racket dingen als je een incoming bericht krijgt(heb al eerder een vraag gesteld over die missie in dit topic, mischien handig om even terug te kijken, heb ook een antwoord gekregen)

Verwijderd

The_tWiStEr schreef op 27 februari 2003 @ 18:28:

Sukkel :P
Ik zweef vlieg altijd vlak langs een planeet, en ik ben nog nooit ontploft/verbrand 7(8)7 als ik aan de andere kant van een planeet moet zijn bv., dan vlieg ik er dus vlak langs, wel in cruis mode jah :P

Verwijderd

pingkiller schreef op 27 februari 2003 @ 21:22:
[...]

Je moet vanaf onderen aanvliegen,door die tunnel. Als je eenmaal binnen bent moet je een beetje rond vliegen en op die shield generators schieten. Gebruik die anti racket dingen als je een incoming bericht krijgt(heb al eerder een vraag gesteld over die missie in dit topic, mischien handig om even terug te kijken, heb ook een antwoord gekregen)
Pffff, gelukt :D
Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

heb nu op 1 server ergens, bijna 50.000.000 credits

door heeeel fanatiek alleeen maar te lane hacken
en ze neer te knalle met anti-cruise torpedos
=P

lang leve de miljoenen, soms ben ik gul en geef ik zomaar 80 engine parts weg, terwaarde van 65.000 =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Heeft iemand ook problemen met het connecten naar de Global Server ? ik kom er nie op :S

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij die missies op t einde heb ik gewoon de dikste missiles en de dikste torpedoes ingeslagen. Dat werkt wel moet ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Even een beginnersvraag tussendoor: in mn controls staat dat ik missiles met Q en mines met E kan afvuren. In een gevecht gebeurt er echter niets als ik daarop druk. Hoe activeer ik die missiles?

Top spel overigens!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Cook schreef op 28 februari 2003 @ 08:45:
Even een beginnersvraag tussendoor: in mn controls staat dat ik missiles met Q en mines met E kan afvuren. In een gevecht gebeurt er echter niets als ik daarop druk. Hoe activeer ik die missiles?

Top spel overigens!!
Missiles en Torpedo's heb je niet oneindig. Je moet ze kopen bij een base, onder de ammo tab. En je moet natuurlijk ook een missile launcher gemounted hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn doe ik quote ipv edit |:(

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2003 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Oeps die missile launcher had ik even over het hoofd gezien, thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euh kan iemand connecten naar de global server? HIj blijft bij mij de hele tijd staan op connecting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Nu online
Ik zit nu vast bij die missie bij de planeet California Minor, waar je zo'n spacestation moet checken, omdat die aangevallen wordt. Goed, wij met zijn allen er naar toe en de bad guys opblazen, maar altijd heb ik mission failed, want of de Utah gaat kapot, of Walker gaat dood. Hoe moet ik er in godsnaam voor zorgen dat die lui niet kapot gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
hmm. Kan me die missie niet herrineren saekerhett

Maaruh, weet iemand waar er missies van level 14-17 zijn? Ik kan ze niet vinden.

Oja. En wat is zeg maar de volgende stap na de anubis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
pff zit nog maar op 4 dus nog even te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb volgens mij de singelplayer campaign nu "uitgespeeld"... Ben nu lvl 19. Maar ik heb nu een anubis, weet iemand waar ik duurdere, grotere, betere schepen kan kopen? Heb het halve universe al afgezocht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had me erg verheugd op dit spel maar ik vind em erg tegenvallen.
die niet te skippen filmpjes en en mouse flight en combat bevallen me niks.

heb em maar heel ff gespeeld en toen was ik het al zat.
misschien moet ik er maar wat meer tijd aan besteden.

denk dat EVE-online een beter succes zal worden.
compleet PVP met een player driven economy :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:34

Mach

[END]Avengers

Speel hem nu een uurtje of anderhalf.....ik ben wel aangenaam verrast tot zover....mooie graphics, leuke filmpjes en ook de combat/mouseflight vind ik goed!

Grappig hoe meningen kunnen verschillen

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al een paar dagen aan het spelen.. geweldig! Doet me weer verblijdt denken aan de beta van E&B...

Ben nu lvl16

check mn 1337-ship... Die guns zijn echt radical ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/freel1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die filmpjes zie je maar 1 keer, want daarna save je toch altijd (automatisch). De filmpjes zijn nodig om het verhaal te vertellen.
Dan zijn er ook nog die sequence stukjes van als je gaat landen, of op een base naar bv de bar gaat of wanneer iemand in de bar tegen je lult, nou daar kun je gewoon op ESC drukken en dan zap je zo heen en weer tussen de dialogen. Easy :)

Ikzelf heb ook het idee dat EVE een groot succes gaat worden, maar ik denk niet dat het "eerlijk" is om die twee te gaan vergelijken. Freelancer is meer een schnabbel tussendoor imho :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar voor EVE moet je weer betalen =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
-ik heb het topic nog niet helemaal gelezen, maar even een reactie op ionize-

Ik maakte zelf ook al een beetje de vergelijking met EnB, ik heb de beta gespeeld en daarna een maand of 2 p2p. Ik denk dat als ze er in slagen om hier een mmo game van te maken ze een veel en veel groter succes hebben dan EnB. De combat is veel dynamischer, de sfeer stukken prettiger en een klein detail zijn die particals die je ziet als je beweegt, bij EnB had je veel minder besef van afstand en snelheid.

Je moet graphics en sfeer niet als 1 stuk zien, ik vond de sfeer/feeling van Lands of Lore (misschien bekend, oude 'rpg') stukken lekkerder dan bv een (3d) game als Neverwinter Nights, Unreal was ook een absolute topper qua sfeer, maar nu ga ik teveel offtopic :)
Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 17:08:
Maar voor EVE moet je weer betalen =(
Hmm, het valt me op dat het idee van maandelijks betalen veel mensen 'afschrikt'. In de US is het al behoorlijk ingeburgerd en in japan / korea kijken mensen er niet van op als er vermeld wordt dat je een credit card nodig hebt om te kunnen spelen.

</offtopic> :Y)

[ Voor 46% gewijzigd door M a a r t e n op 28-02-2003 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M a a r t e n schreef op 28 februari 2003 @ 17:12:
-ik heb het topic nog niet helemaal gelezen, maar even een reactie op ionize-

Ik maakte zelf ook al een beetje de vergelijking met EnB, ik heb de beta gespeeld en daarna een maand of 2 p2p. Ik denk dat als ze er in slagen om hier een mmo game van te maken ze een veel en veel groter succes hebben dan EnB. De combat is veel dynamischer, de sfeer stukken prettiger en een klein detail zijn die particals die je ziet als je beweegt, bij EnB had je veel minder besef van afstand en snelheid.

Je moet graphics en sfeer niet als 1 stuk zien, ik vond de sfeer/feeling van Lands of Lore (misschien bekend, oude 'rpg') stukken lekkerder dan bv een (3d) game als Neverwinter Nights, Unreal was ook een absolute topper qua sfeer, maar nu ga ik teveel offtopic :)

[...]

Hmm, het valt me op dat het idee van maandelijks betalen veel mensen 'afschrikt'. In de US is het al behoorlijk ingeburgerd en in japan / korea kijken mensen er niet van op als er vermeld wordt dat je een credit card nodig hebt om te kunnen spelen.

</offtopic> :Y)
Helaas zijn heel veel gamers nog geen 18...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 13:44:
Ik heb volgens mij de singelplayer campaign nu "uitgespeeld"... Ben nu lvl 19. Maar ik heb nu een anubis, weet iemand waar ik duurdere, grotere, betere schepen kan kopen? Heb het halve universe al afgezocht :/
Ik heb ze wel gezien, schepen waarvoor je level 20 enzo moest zijn. Ik geloof dat dat in Rheinland was, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Saekerhett schreef op 28 February 2003 @ 13:11:
Ik zit nu vast bij die missie bij de planeet California Minor, waar je zo'n spacestation moet checken, omdat die aangevallen wordt. Goed, wij met zijn allen er naar toe en de bad guys opblazen, maar altijd heb ik mission failed, want of de Utah gaat kapot, of Walker gaat dood. Hoe moet ik er in godsnaam voor zorgen dat die lui niet kapot gaan?
Hmmmmmmm, die heb ik nog nooit gefailed... dat was gewoon een kwestie van erheen vliegen, alles aan gort schieten, en no problemo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Nu online
Acolyte57 schreef op 28 February 2003 @ 18:19:
[...]
Hmmmmmmm, die heb ik nog nooit gefailed... dat was gewoon een kwestie van erheen vliegen, alles aan gort schieten, en no problemo...
Heel vaag. Had je ook veel missiles afgeschoten? Ik heb namelijk geen missiles meer, dus moet ik ff een eerdere savegame laden om wat spul binnen te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

* StarLite gaat de demo ook direct ff downloaden.
Lang geleden wat over gelezen in een oude PCGameplay en het leek me toen een heel vet spel.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.