ZO.. Wel ff een eindje vliegen, maar dan heb je ook 30.000+ 

En dan verkopen.

En dan verkopen.

Nee, ook modjes kunnen searchen toch?M@NIC schreef op 10 maart 2003 @ 12:05:
Zonet weer ff gespeelt, koel
Alleen iedereen adviseerd me om te beginnen met "traden".
En zonet ff bij zo'n schepen overzichtje gekeken, en daar zit best leuk spul tussen dat niet duur is.
Alleen je kunt geen 2 schepen hebben zeker ?
En voor 't schip dat ik nu heb (130k met wapens enzo) krijg ik vast niks meer.
Wat te doen
* KeeZ snuffelt wat terug in het draadje en vind dat er ongeveer 4 op een chello verbinding kunnenPlaymaster schreef op 10 maart 2003 @ 13:53:
Hoeveel dataverkeer heeft dit spel nodig. Is het ook mogelijk om dit spel te hosten met een beperkt aantal spelers op een chello verbinding, zoals bijvoorbeeld counterstrike.
Deze plek is te koop.
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
nog niet.. ik krijg het idee dat die duitsers niet van engelse scheepjes houden.Postov schreef op 10 maart 2003 @ 14:09:
Lord Mithril, MailMan hierHeb je al een Sabre? Zoja zeg ff of die lekker vliegt, was namelijk van plan om er ook 1tje te kopen.
En zoniet weet ik wel waar we vanavond naar toe kunnen vliegen.
Bier, Whiskey en Metal!!
Hmm moet ik dan ook maar die humpback gaan kopen, waar heb je die gehaald?Lord_Mithril schreef op 10 March 2003 @ 14:39:
[...]
nog niet.. ik krijg het idee dat die duitsers niet van engelse scheepjes houden.
ik kom er gewoon niet doorheen. ik ga denk ik eerst nog paar trade runs doen voor ik aan de fighters ga beginnen. ik wil ongeveer 2 a 3 miljoen hebben.
kan ik tenminste meteen leuk spul kopen(zit nu @ 800K maar met die humpback gaat t wel sneller denk ik)
Eight hundred years prior to the start of our story, bitter conflict divided all of mankind. A handful of colonists struck out on their own to begin anew - far away from the Earth and its turmoil. Several ships were launched with enough equipment and supplies to give the hundreds onboard a fighting chance - but since the area around far-off Sirius had never been surveyed, no one really knew what to expect. What they found was a new frontier of free-flowing natural resources, unexplored territories, great wonders and lurking dangers. Each ship, representing the clusters of people and their earthly place of origin, settled into different parts of the galaxy pre-selected by their ship-board computer to give them the best chance of survival.
Life was hard in the beginning, but over the 800 years the different colonies prospered and expanded their territories, claiming more and more systems for their own. Survival and propagation eventually led to growth and profit as each of the colonies developed specialties and fostered commerce. As the colonies grew and time passed their connections with their roots on Earth dwindled and they lost their memories of the conflicts of the past. Soon their attention was dominated by new, more immediate conflicts. Feelings of lost ancestral connection spurred anachronism in the look of the great cities, and created a somewhat distorted image of each colony's cultural heritage. In the ever-expanding outer edge of the territories, frontier lawlessness prevailed.
The Houses: Each shipboard colony that left Earth carried some memory of its origins in its name. The Liberty carried Americans, The Bretonia flew from The United Kingdom and surrounding territory, The Kusari from Asia, and the Rheinland launched with Germanic cargo.
As each ship settled and colonies began to expand, they knew little about each other and their advancing development. Finally, little by little, the individual colonies found each other and began to set up trade routes to link their systems for commerce and solidarity.
Today, with each colony firmly rooted in its respective corner of the galaxy, the colonies rely heavily on each other for trade and industry but also compete for resources and new territories in the Border Worlds. The colonies mandate member governments in "The New Alliance" within the Sirius sector. To control conflicts, each colony has forged alliances and treaties with others as they have grown. Competition remains fierce, however. Struggles rage for supremacy in business, commerce, resources, power and control. There can be tenuous peace between colonies' political agendas, but the grabs for holdings constantly unsettle the volatile frontier.
[ Voor 13% gewijzigd door M@NIC op 10-03-2003 15:32 ]
Ja, maar ik mis info over de multiplayer server
idd... * KeeZ wil nu ook wel eens weten hoe op de MP server te komen, bijna uitgespeelt met de SP.... ik heb trouwens een cavalier nu, (ff opgezocht) met sweeper msls, 2 cl4 guns en 1 cl5 gun... (welke weet ik zo snel nietPromWarMachine schreef op 10 maart 2003 @ 15:18:
[...]
Ja, maar ik mis info over de multiplayer server
Deze plek is te koop.
nog niet gehaaldPostov schreef op 10 maart 2003 @ 14:55:
[...]
Hmm moet ik dan ook maar die humpback gaan kopen, waar heb je die gehaald?
Moeten we maar paar van die lui neerschieten die die duitsers niet aardig vinden, wil die Sabre nogal graag, ziet er lijp uit en schijnt lekkerder te vliegen dan die titan
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
GoF is een prima servertje alleen is 6 players max niet erg veer, wil wel eens weten hoeveel je nou per speler nodig hebt aan Bandbreedte. Iemand zei dat je met 4 lui op Chello kon. 128/4 = 32kb = 4KB das niet echt veel, weet iemand waar GoF server op draait?Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 15:57:
Ik kan echt NIET wachten totdat ik em binnen heb! Dan kom ik ook online meedoen, als het spel eenmaal officieel uit is komen er vanzelf meer en betere server denk ik..
* Brent baalt nog van gisteren... 450MB zomaar foetsieVerwijderd schreef op 10 March 2003 @ 15:57:
Ik kan echt NIET wachten totdat ik em binnen heb! Dan kom ik ook online meedoen, als het spel eenmaal officieel uit is komen er vanzelf meer en betere server denk ik..
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Of gewoon 16/4 natuurlijkPostov schreef op 10 March 2003 @ 16:05:
[...]
GoF is een prima servertje alleen is 6 players max niet erg veer, wil wel eens weten hoeveel je nou per speler nodig hebt aan Bandbreedte. Iemand zei dat je met 4 lui op Chello kon. 128/4 = 32kb = 4KB das niet echt veel, weet iemand waar GoF server op draait?
euh... ik? ik probeer nu emule, maar dat gaat niet veel harder hoor (2.5K)... naja, je moet er wat voor over hebben om hem voor de realeasedate in huis te hebben
[ Voor 15% gewijzigd door M@NIC op 10-03-2003 16:29 ]
ik zie nergens linkjes hoor
Verwijderd
nog iemand aan mijn kantPostov schreef op 10 maart 2003 @ 16:05:
[...]
GoF is een prima servertje alleen is 6 players max niet erg veer, wil wel eens weten hoeveel je nou per speler nodig hebt aan Bandbreedte. Iemand zei dat je met 4 lui op Chello kon. 128/4 = 32kb = 4KB das niet echt veel, weet iemand waar GoF server op draait?
Verwijderd
Breepee schreef op 10 March 2003 @ 16:36:
[...]
ik zie nergens linkjes hooren hoe kwam jij aan Freelancer
DroogKloot schreef op 10 March 2003 @ 16:45:
Tau-31 is niet lastig te vinden, maar als je per se een chaperon nodig hebt... I'm your man.
Kijk je weet niet wat er meer op die lijn gebeurtCooliez schreef op 10 March 2003 @ 19:12:
meeeerr spelers
ik speel soms op een 24/7 server met 10mbit lijn met een ping van 180, daar heb ik zelfs geen last van de lag, dusja, 28 spelers kunnen er op dacht ik... als die vol is, nog steeds geen lag, en dan is die ping toch echt tegen de 200....
de GoF server haalt nog niet eens een ping van 60 bij mij, dus je kan nog wel wat meer usertjes er op laten hoor =/
[ Voor 11% gewijzigd door MailMan op 10-03-2003 19:27 ]
Nee. Ben 5min weg en die zit weeral vol.artec schreef op 10 March 2003 @ 19:29:
Mwa ik zet em nu wel op 8 en daar blijft de server dan ook opgeen 10
geen 6
ok tevreden iedereen ?
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 19:45 ]
[ Voor 18% gewijzigd door LordMithril op 10-03-2003 19:48 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Idd, kennelijk vond 'ie 8 players niet leuk ofzoPostov schreef op 10 March 2003 @ 19:48:
Uhm de GoF server is down ofzo? Ik werd ineens gedisconnect en kan em nu niet meer vinden.
Bier, Whiskey en Metal!!
geen slecht idee, elke keer op esc is vrij irritantLord_Mithril schreef op 10 maart 2003 @ 19:53:
voor de mensen die t nog niet wisten.
als je de filmpjes renamed (of weg gooit) krijg je meteen t menu
veel relaxter
M@NIC schreef op 10 March 2003 @ 19:56:
Is er ook een idle optie om in te stellen op de server ?
Want ik heb zo'n idee dat er nogal wat zijn die 'm gewoon aanlaten als ze lang weg zijn
Bier, Whiskey en Metal!!
meet me @ new york, zullen we eens vechten...Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 19:44:
Damn net mijn hammerhead, uitgerust met 6 skyblast A type guns.
Die doen 150 hull damage en 75 shield en het beste moet nog komen een refire rate van 8.33.
Kan er ongeveer 8 sec achter elkaar mee schieten, energieverbruik van 39.
Echt een aanrader, te koop in honshu dichtbij de sigma 19 jumpgate.
O ja ze kosten bijna 55.000 per stuk.
nog een reden dat de server altijd vol isM@NIC schreef op 10 maart 2003 @ 19:56:
Is er ook een idle optie om in te stellen op de server ?
Want ik heb zo'n idee dat er nogal wat zijn die 'm gewoon aanlaten als ze lang weg zijn
[ Voor 24% gewijzigd door AproK op 10-03-2003 20:00 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Om de minuut? Ik Alt+Tab elke 15 secLord_Mithril schreef op 10 maart 2003 @ 20:03:
just for the record. ben ik de enige hier die om de minuut checkt of de server al up is of zijn er meer gekken?
Bier, Whiskey en Metal!!
nope alleen mail en IRC (lekker rustigPostov schreef op 10 March 2003 @ 20:06:
Hoop niet dat ie nou iets heeft van Freelancer crashed de hele server dus dat gooien we eraf
heb jij trouwens msn Mith?
[ Voor 3% gewijzigd door LordMithril op 10-03-2003 20:07 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
[ Voor 48% gewijzigd door AproK op 10-03-2003 20:09 ]
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door AproK op 10-03-2003 20:32 ]
Verwijderd
Ik heb een Eagle met 4 Nomad Energy blasters en 2 Skyblast A' guns + level 9 shield, ik wil wel tegen je battlen. Jammergenoeg zit mijn player op een andere serverCooliez schreef op 10 March 2003 @ 20:30:
k geef de winnaar (dus de persoon die me killed, laatste schot), een nomad level10 wapentje, ok ?
moet iemand um wel ff vast houden, anders verlies k um...
Omdat je ook in de lijst kan kijken van servers, bij de G van Gathering of FreelancersPromWarMachine schreef op 10 March 2003 @ 21:07:
Waarom heeft iedereen het over een 'GoF' server en post er niemand een URL/IP?
je kan beter de cannons houden, zijn beterVerwijderd schreef op 10 March 2003 @ 20:42:
[...]
Ik heb een Eagle met 4 Nomad Energy blasters en 2 Skyblast A' guns + level 9 shield, ik wil wel tegen je battlen. Jammergenoeg zit mijn player op een andere server
[ Voor 6% gewijzigd door AproK op 10-03-2003 21:20 ]
Verwijderd
De energy cannon's zijn maar 3.03 en nog zo'n gebeuren is 2.00...Ik persoonlijk vind 4.00 relaxter, gezien het er makkelijker mee mikken is.Cooliez schreef op 10 March 2003 @ 21:17:
[...]
je kan beter de cannons houden, zijn beter
2 barracuda's en 1 titan mocht dus niet baten, they are dead
kunnen we gewoon niet eens met volle server tegen me knallen? lijkt me leuker
damn, spel crashed, server gelijk vol
Omdat de IP van Gathering of Freelancers al meerdere keren is langs gekomen in dit topic. Zoeken kan namelijk geen kwaad.PromWarMachine schreef op 10 maart 2003 @ 21:07:
Waarom heeft iedereen het over een 'GoF' server en post er niemand een URL/IP?
The devil is in the details.
Verwijderd
Je zit niet met sterrenstelsels, maar met zonnestelsels, da's heel wat anders, een sterrestelsel is een stelsel met miljarden sterren erin, een zonnestelsel is een stelsel met een ster als centraal punt waar diverse hemellichamen omdraaien. Dus de verschillende systems zijn dus eigenlijk de zonnestelselsVerwijderd schreef op 10 March 2003 @ 22:34:
Vraagje: Je zit met tig sterrenstelsels, nog meer planeten maar zoals ik het hier lees kunnen er maar max 10 man op 1 server? Is dat niet vreselijk saai, je komt niemand tegen of wel?
ik mis gewoon nietsVerwijderd schreef op 10 March 2003 @ 21:49:
[...]
De energy cannon's zijn maar 3.03 en nog zo'n gebeuren is 2.00...Ik persoonlijk vind 4.00 relaxter, gezien het er makkelijker mee mikken is.
[ Voor 13% gewijzigd door M a a r t e n op 10-03-2003 22:54 ]
[ Voor 17% gewijzigd door M@NIC op 10-03-2003 22:50 ]
Kom maar op, klein maniacje, ik heb een TitanM@NIC schreef op 10 March 2003 @ 22:49:
Jeej!
* M@NIC sluit de dag af met een Humpback en 955k
Nog 2 á 3 runs richting New London en dan ik koop het sterkste schip dat er is.
Moet wel lukken toch ?
[EDIT]
En dan straf ik iedereen af die me maniac noemt
Saekerhett schreef op 10 March 2003 @ 22:56:
[...]
Kom maar op, klein maniacje, ik heb een Titan
(Alleen singleplayer helaasch)
[ Voor 13% gewijzigd door AproK op 10-03-2003 23:25 ]
hehehCooliez schreef op 10 maart 2003 @ 23:25:
maniac, kom maar op, ill be waiting for u @ manhatten(morgen dan
)
[ Voor 25% gewijzigd door TepelStreeltje op 10-03-2003 23:39 ]
Battle.net Spud#2543
Dus toch....M a a r t e n schreef op 10 maart 2003 @ 22:49:
..Ik kom er nu pas achter dat Tobias ECHT John Rhys-Davies is. Ik had al een vermoeden, of gewoon iemand die qua stem op hem lijkt, maar het is dus daadwerkelijk Gimli
Bron? -> Link
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
M@NIC schreef op 10 March 2003 @ 23:40:
Hey jongens, als ik m'n fighter heb he.
Waag het niet om me kapot te schieten als ik 300k aan boord heb
en dan?M@NIC schreef op 10 March 2003 @ 23:40:
Hey jongens, als ik m'n fighter heb he.
Waag het niet om me kapot te schieten als ik 300k aan boord heb
Dan baalt ie goed volgens mij
Battle.net Spud#2543
TepelStreeltje schreef op 10 maart 2003 @ 23:54:
heb screenies, verhaaltje derbij.
Die Arch zooi, zijn tering sterkhier zie je al men wapens:
[afbeelding]
Gna, vlieg vlieg vlieghier men titanetje in mooi dokkings filmpie
[afbeelding]
Is niet Theta, het is unknownen hier men titannetje in het te weirde system Omicron Theta.
[afbeelding]
ohja, coolies moest laggen)nomad gingen SNEL dood
Eerst mij inmaken, dan mag je zeggen dat je ownt[afbeelding]
En hier hebben we Tepeltjes grote Geld binnen haal festijn.
heb gister hele dag zitten spelen, en dus 1.8 Miloen binnen gehaald, titan gekocht, en bewapend.
ik (en cooliez ook wel beetje) ownen nu de hele server!
En iedereen maar naar Manhatten gaan, wij zijn slimop plaatje dus mijn humpback, op weg me de rest van de trade caravaan naar een of andere planeet, ik dacht denver, omdat we daar onze lux foods gingen verkopen.
leverde mij 300K op ;D
daarna weer terug met optronix leverde ook erg veel op... (weet niet meer hoeveel)
is betere weg, meer geld, maar 1 system meer (4 waypoints) en hetzelfde aantal hostiles (niet zo veel)
Gnawas wel gaaf met zen allen vliegen.
lekker kloten ondertussen
van al die vengeance meuk die op men schip zat had ik allemaal blauwe lasers, zag er wel keol uit
ik ownde ze allemaal in men humbpie, behalve cooliez, die was nog ff beter
Jah, ik ken het, ik kan niet meer fatsoenlijk in het begin van de omega systems komen waar de 'normale' factions nog zijn, ze haten me daar allemaalheb trouwens maar 4 faction die me ECHT haaten.
bounty hunters en nog paar van dat soort meuk, alle police vind me nog liev, en de corsairs en outcasts mogen me genoeg om een titan bij ze te kopen
We own, weeeee, maniac mag oppassentrouwens nog bedankt cool van gister.
hij heeft me ff geholpen met titan kopen, en bounty's killen.
Battle.net Spud#2543
Moet je wel weten waar GoF voor staatDe_Bastaard schreef op 10 March 2003 @ 21:12:
[...]
Omdat je ook in de lijst kan kijken van servers, bij de G van Gathering of Freelancers
[ Voor 3% gewijzigd door PromWarMachine op 11-03-2003 01:23 . Reden: Een <enter> die er niet hoorde weggehaald :Y) ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq