Freelancer

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.893 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 februari 2003 @ 17:41:
[...]

Ik heb ze wel gezien, schepen waarvoor je level 20 enzo moest zijn. Ik geloof dat dat in Rheinland was, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen...
Heb daar wel zo'n Freighter van 170k gezien...
Ga die maar es kopen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digit7722
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11-2018

digit7722

Rule # 217

getverderrie heb ik eindelijk een super schip (eagle) in omicron theta gehaald kan ik daar niet aan een paar fatsoenlijke guns komen.
moet ik weer het halve universum over om die te kopen.
nou ja houdt me van de straat zeggen we dan maar he.

You can't free a fish from water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al ergens een starmap voor te vinden? Google levert niets op...

Bij EnB was het nut daarvan wel duidelijk...

Wat ook klote is, is om ergens in deep space heeeeel goedkoop engine parts te kopen voor 199 ofzo, en die dan in california willen verkopen voor 1399. Maar dan even vergeten zijn (halverwege) dat ze je in california niet meer zo lief vinden..... :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-05 10:18

JayVee

shibby++!

Whoehoe! Vandaag uitgespeeld.
Goed spel! Was altijd al grote fan van Wing Commander (heb ze allemaal uitgespeeld, ook Armada en Privateer).
Mooie graphics, je kunt elk keer dat je speelt een screenshot maken die zo op je desktop kan, supermooie achtergrondjes en zo!
Geen zin om thumbs te maken dus check hier als je NOG MEER screenies wilt! 8 )

Okay, paar dan! Clickable voor 1280x960 met AA en AF! YEAH! :Y)
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.versteeg/p1x0rz/freelancer/freelancer-cap_kill_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.versteeg/p1x0rz/freelancer/freelancer-nebula_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.versteeg/p1x0rz/freelancer/freelancer-system_thumb.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door JayVee op 28-02-2003 19:03 ]

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:16

JJJ

Mooie screenshots hoor :)

Ik vind Freelancer ook een leuk spel, alleen wordt singleplayer wat eentonig met eigenlijk _alleen_ maar missies waar je Rogues af moet knallen. Dat had wel een heel stuk gevarieerder gemogen IMHO :{

Vanavond maar even proberen op het internet, eens kijken of menselijke tegenspelers voor variatie kunnen zorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJJ schreef op 28 February 2003 @ 19:05:
Mooie screenshots hoor :)

Ik vind Freelancer ook een leuk spel, alleen wordt singleplayer wat eentonig met eigenlijk _alleen_ maar missies waar je Rogues af moet knallen. Dat had wel een heel stuk gevarieerder gemogen IMHO :{

Vanavond maar even proberen op het internet, eens kijken of menselijke tegenspelers voor variatie kunnen zorgen :)
Ik weet niet waar je zit, maar hij wordt IMO op het einde een stuk gevarieerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:23
ziet er imho leuk uit, is het ook een beetje te spelen met een keyboard of is een joystick een vereiste?

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Laatst online: 18-05 10:18

JayVee

shibby++!

Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 19:13:
[...]
Ik weet niet waar je zit, maar hij wordt IMO op het einde een stuk gevarieerder :)
De single player missions wel. Maar de random missies zijn altijd wel beetje hetzelfde.
Helmet schreef op 28 February 2003 @ 19:13:
ziet er imho leuk uit, is het ook een beetje te spelen met een keyboard of is een joystick een vereiste?
Muis is vereiste. Joystick werkt helemaal niet. Ben op zich wel erg joystick-fan (heb MS ForceFeedbackPro) en was benieuwd of ze de controls goed zouden krijgen zonder joystick. Maar met muis werkt prima!

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:56

Wildfire

Joy to the world!

Helmet schreef op 28 February 2003 @ 19:13:
Er is geen joystick-support. Dat is dus een idiote keuze, maar ja...

Ik hoop dat ze het er bij een patch nog bijsmijten. Spacecombat kan ik alleen fatsoenlijk met joystick.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JayVee schreef op 28 februari 2003 @ 19:19:
[...]

De single player missions wel. Maar de random missies zijn altijd wel beetje hetzelfde.

[...]

Muis is vereiste. Joystick werkt helemaal niet. Ben op zich wel erg joystick-fan (heb MS ForceFeedbackPro) en was benieuwd of ze de controls goed zouden krijgen zonder joystick. Maar met muis werkt prima!
Die randoms blijven idd altijd wel hetzelfde... jammer :/
Zonder joystick werkt het hier ook perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:50

Willybubba

Nut up or shut up.

Trackball! Dat werkt lekker bij Freelancer!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Heb net de demo geinstalleerd, maar heb wat probleempjes ermee :(
De multiplayer optie is grijs [en aangezien veel mensen hier al wel multiplayer gedaan hebben neem ik aan dat het dus wel kan, of is dat een gelekte full versie ofzo :? ]
En de filmpjes hebben geen geluid na 10 seconden. Beetje saai dus om zon filmpje te bekijken zonder geluid :X

edit:

Moet beter lezen, hij schijnt dus al op isonews gestaan te hebben :X

[ Voor 12% gewijzigd door StarLite op 28-02-2003 19:46 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op 28 February 2003 @ 19:34:
Trackball! Dat werkt lekker bij Freelancer!
hmm.. mn marble FX maar ff uit de kast trekken dus.. ik heb dat ding al tijden niet meer gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=!ME!=- schreef op 28 February 2003 @ 19:42:
Heb net de demo geinstalleerd, maar heb wat probleempjes ermee :(
De multiplayer optie is grijs [en aangezien veel mensen hier al wel multiplayer gedaan hebben neem ik aan dat het dus wel kan, of is dat een gelekte full versie ofzo :? ]
En de filmpjes hebben geen geluid na 10 seconden. Beetje saai dus om zon filmpje te bekijken zonder geluid :X
AHUM... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi spel, singleplayer is het vrij sterk verhaal en de multiplayer mogelijkheid is ook erg leuk. Net een uurtje gespeeld op een server in UK, helaas moest hij offline omdat zijn zusje op zijn PC wilde, maar gaaf was het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:34

Mach

[END]Avengers

M a a r t e n schreef op 28 February 2003 @ 17:12:
-ik heb het topic nog niet helemaal gelezen, maar even een reactie op ionize-

Ik maakte zelf ook al een beetje de vergelijking met EnB, ik heb de beta gespeeld en daarna een maand of 2 p2p. Ik denk dat als ze er in slagen om hier een mmo game van te maken ze een veel en veel groter succes hebben dan EnB. De combat is veel dynamischer, de sfeer stukken prettiger en een klein detail zijn die particals die je ziet als je beweegt, bij EnB had je veel minder besef van afstand en snelheid.

</offtopic> :Y)
Ik moet zeggen dat Freelancer mij een stuk beter bevalt dan E&B...daar was ik echt binnen een dag op uitgekeken....

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 19-08 16:50

Paniohitus

Paniohitus

Ik kan niet connecten meer op multiplayer, hij zegt alleen maar "connecting to global server" en daar blijft die altijd op staan. Eerst kreeg ik nog resultaten, maar dat is nu over. heb alles al geprobeerd, zelfs opnieuw geinstalled, regs terug gezet, maar niks werkt meer...

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:02

MaDLiVe

.-Observer-.

Mmm, ik weet niet waarom maar de story mode uit freespace2 was toch een stuk leuker.

De multiplayer ja leuk voor een paar dagen daarna wordt het snel saai.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:03

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

had ik net de Defender gekocht (heavy fighter, HEERLIJK DING!), moet ik ander schip gaan kopen van die juny...

dus ik een piranha kopen (beste van alle slechte, en ik moest echt wat nieuws (toch?)

maar wat een klote schip is dat zeg....
maar 4 hard points, dus 1 missile en 3 guns...
hij is niet sterker als die defender, niet sneller, helemaal niets!
MOET je dat ding kopen (of iig een ander schip)??

ik ben dus net voorbij dat stuk met de lane hackers.
en wat moet ik doen om weer met juni in kontact te komen? levelen? (das 25 meer worth verzamelen, maar hoe doe je dat dan!?)

tis beetje vaag uitgelegd alleen in het spel (zeg maar gewoon NIET uitgelegd)

overizichies van wapens bootjes en kaarten zou ik wel erg waarderen.

en is het nou zo dat je voor de rogues missies kan gaan doen, zonder dat juni je erg niet liev gaat vinden :)

lijkt mij wel gaaf om lekker cargo ships aan snot te schieten :)

en ik hoorde wat over Lane's hacken??
hoe doe ik dat?
ik kan wel wat geld gebruiken....

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:38
Oei! net wat leuks uitgevonden!
Als je op je kaart kijkt zie je in sommige systems van die rooie kruisjes. Dat zijn verlaten space ships. Vlieg er naar toe en schiet er 1 keer op. Er komen allemaal leuke dingen uit dan. In een system heb ik zo iets van 500.000 aan wapens gekregen en die leuk verkocht. Meteen een hoop levels verder.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 18:36
pingkiller schreef op 01 maart 2003 @ 01:01:
Als je op je kaart kijkt zit je in sommige systems van die rooie kruisjes. Dat zijn verlaten space ships. Vlieg er naar toe en schiet er 1 keer op. Er komen allemaal leuke dingen uit dan. In een system heb ik zo iets van 500.000 aan wapens gekregen en die leuk verkocht. Meteen een hoop levels verder.
Hey da's cool! Even een keer uitchecken dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op 28 February 2003 @ 23:57:
en ik hoorde wat over Lane's hacken??
hoe doe ik dat?
ik kan wel wat geld gebruiken....
Lanes hack je (volgens mij) door een Trade Lane Portal kapot te schieten. Als je dat doet op het moment dat er een schip aankomt, zou je die kunnen neerhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik weet dat de demo en de 'gelekte' versie te downen zijn, maar ligt het spel al in de winkels?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 01:42:
[...]

Lanes hack je (volgens mij) door een Trade Lane Portal kapot te schieten. Als je dat doet op het moment dat er een schip aankomt, zou je die kunnen neerhalen.
Het hoeft geeneens als er een schip aankomt :)

Zolang die portal stuk is, vallen alle schepen die langs dat punt halen uit hun 'warp' en kan je ze dus slopen/plunderen. Het enige nadeel is alleen dat je redelijk wat politie achter je aan krijgt

Je reputatie lijkt niet te dalen, want als je een tijdje buiten zicht blijft (midden in de ruimte, dus dat is jezelf tegen Rogues enzo verdedigen) kan je gewoon weer terug komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pingkiller schreef op 01 maart 2003 @ 01:01:
Als je op je kaart kijkt zit je in sommige systems van die rooie kruisjes. Dat zijn verlaten space ships. Vlieg er naar toe en schiet er 1 keer op. Er komen allemaal leuke dingen uit dan. In een system heb ik zo iets van 500.000 aan wapens gekregen en die leuk verkocht. Meteen een hoop levels verder.
Hmmm, meteen ff uitchecken dan!
MadMarky schreef op 01 March 2003 @ 01:49:
Ik weet dat de demo en de 'gelekte' versie te downen zijn, maar ligt het spel al in de winkels?
Zie de startpost; nee dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Nog een tip:Als je verder in het spel komt, kom je in systems waar geen trade lanes zijn. Je hebt dus ook geen idee waar je naar toe moet. Als je dan schepen in jou buurt 'hailed' dan vertellen ze waar ze naar opweg zijn. Dus als ze zeggen, we are going to system blabla of going to go to planet blablabla en je weet niet waar dat is, volg ze! Op die manier zit ik nu in een system waar ik een fighter kan kopen die level 10 wapens en schilden aan kan >:) (moet wel nog ff level 30 worden,maar moet geen probleem zijn. Ik krijg daar 40.000 per missie)

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die laatste 2 replys.. is dat in single player of multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Ik speel alleen in single player, ik vind de multiplayer niet zo geweldig om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap er alleen geen kont van dat je steeds een nieuwe player moet aanmaken in multiplayer mode.. dat moet toch wel een fout in het spel zijn.. anders kom je nooit verder

heeft iemand een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
als je een nieuwe player maakt word die opgeslagen op de server waar je speelt. dus je moet steeds op de zelfde server spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik vind het wel een heeel vet spel, maar beetje onduidelijk wat ik NU moet doen...

zoals ik al postte, ik heb nieuw schip gekocht (Kutding!!)

maar juni hailed me niet...
moet dus eerst weer levelen denk ik...

dus ik denk dat ik maar men ouwe savegame pak, en men ouwe schip (met betere schilden en wapens enzo) en men wapens maar beetje up ga graden, en kijken wat er gebeurd al ik level.

heeft iemand al nieuw over maps en overzichten van alle stuff??

maar de sfeer is wel vet, lijkt me op E&B, maar dat is juist goed.

ik mis alleen een simpel kaartje in de hoek ofzo, waar je makkelijk kan zien waar je bent en waar je heen wilt. (dus makkelijk warp locaties toevoegen enzo.)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al leuke handelsroutes ontdekt?

Ik wel: H-Fuel van Missouri naar Norfolk (liggen naast elkaar), geen gevaar en $24 winst per eenheid per vlucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 15:21

Major Carnage

waki miko Reimu

Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 15:01:
Iemand al leuke handelsroutes ontdekt?

Ik wel: H-Fuel van Missouri naar Norfolk (liggen naast elkaar), geen gevaar en $24 winst per eenheid per vlucht.
New London: luxury food voor 119 naar manhattan: 1200
Enige nadeel is wel dat je snel moet zijn want er sterft 1 unit per minuut af

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iradun
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-10-2023
Wat ik wel "minder" aan de single player campaign vindt is dat het net als een missiegebaseerd spel werkt. Ik ben nog vrij in het begin van het spel en wil simpelweg eerst alle missies afmaken in new york system en dan misschien wat andere dichtbijzijnde system uitkammen..gewoon alles op m'n gemak doen...Maar nee hoor, ik kan geen enkele missies aannemen omdat ik steeds met dat wijf moet praten, en als ik naar haar toe ga, en heel duidelijk op "DECLINE" klik kan ik nog steeds geen andere missies aannemen, je wordt dus GEDWONGEN om de verhaallijnmissies te doen zonder dat je gewoon nee kan zeggen en later terug kan komen. In dat opzicht vond ik de demo beter als de volledige spel, daar kon je na een paar missies te volgen simpelweg doen waar je zin in hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGP
  • Laatst online: 22-07 19:05

MGP

Ook een leuke maar niet ongevaarlijke handelsroute is Optrinics van Battleship Myoko, Shikoku (210) naar Planet New London, New London (1203).
Maar meestal wordt je ergens bij Tau31 vernietigd door flink bewapende Lane hackers, als je met een transport-ship gaat.

Bij personal stats staat ook "jump holes found", heeft iemand al een jump hole gevonden, want ik kan die maar niet vinden. Zou wel relaxed zijn als je je daarmee sneller door het sterrenstelsel heen kan bewegen.

[ Voor 29% gewijzigd door MGP op 01-03-2003 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey,

Ik heb freelancer nu al een paar dagen gespeeld en het _/-\o_

Alleen, ik kan geen multiplayer optie selecteren: het vak waar multiplayer staat (in het menu) is grijs en onaanklikbaar. Wat doe ik verkeerd?? Ik lees namelijk dat velen al online zijn geweest en dat ik de enige ben die dit probleem heeft, kortom please help me out :). Tnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
pingkiller schreef op 01 March 2003 @ 10:52:
Nog een tip:Als je verder in het spel komt, kom je in systems waar geen trade lanes zijn. Je hebt dus ook geen idee waar je naar toe moet. Als je dan schepen in jou buurt 'hailed' dan vertellen ze waar ze naar opweg zijn. Dus als ze zeggen, we are going to system blabla of going to go to planet blablabla en je weet niet waar dat is, volg ze! Op die manier zit ik nu in een system waar ik een fighter kan kopen die level 10 wapens en schilden aan kan >:) (moet wel nog ff level 30 worden,maar moet geen probleem zijn. Ik krijg daar 40.000 per missie)
hoe doe je dat hailen dan ?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGP

MGP

AwesomE schreef op 01 March 2003 @ 15:49:
[...]

Het 2e icoontje van links in het menu'tje links onder, je moet wel eerst het schip hebben geselecteerd voordat je kan hailen.

[ Voor 4% gewijzigd door MGP op 01-03-2003 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 10:54

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Zou je ff kunnen zeggen waar dat ongeveer is? :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 19-08 20:51

Bezulba

Formerly known as Eendje

AwesomE schreef op 01 maart 2003 @ 15:49:
[...]

boven je lijstje met bijv waypoints enzo, zit een rijtje waarin plaatjes van scan en hail zit, die kan je clicken

ik heb het nu al een tijd uitgespeelt en ben ff aan het rond racen, alleen welke systemen hebben nou echt (lvl >20) missies? ik ben nu bij de red dragons maar dat is max 19 en dat is eigenlijk te makkelijk :(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Koetjeboe schreef op 01 maart 2003 @ 15:52:
[...]

Zou je ff kunnen zeggen waar dat ongeveer is? :D ;)
beetje zelf zoeken, anders is er geen ruk aan :), tis iig niet in een systeem met veel planeten

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 maart 2003 @ 15:46:
Ey,

Ik heb freelancer nu al een paar dagen gespeeld en het _/-\o_

Alleen, ik kan geen multiplayer optie selecteren: het vak waar multiplayer staat (in het menu) is grijs en onaanklikbaar. Wat doe ik verkeerd?? Ik lees namelijk dat velen al online zijn geweest en dat ik de enige ben die dit probleem heeft, kortom please help me out :). Tnx.
Als ik het goed heb, zijn er twee versies van Freelancer online:

-> Fileplanet versie van 153.5MB
-> gemirrorde versies van 143.4MB

Alleen met de fileplanet versie kan je online...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik ben er achter wat het nu was van dat ik niet kon connecten met de global server van Freelancer. Alleen weet ik niet hoe ik dit op kan lossen. Lees hier verder: Freelancer netwerk probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preddie schreef op 01 maart 2003 @ 16:25:
Ik ben er achter wat het nu was van dat ik niet kon connecten met de global server van Freelancer. Alleen weet ik niet hoe ik dit op kan lossen. Lees hier verder: Freelancer netwerk probleem
hehe :P, jij kan tenminste een poging doen om te connecten ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 16:27:
[...]

hehe :P, jij kan tenminste een poging doen om te connecten ;)...
Niet echt, ik kan die netwerkkaart absoluut niet uitschakelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
ben nu bij hovis dat ik tegen hem moet racen.
maar daarvan kan ik dus niet winnen

hoe los ik dat op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

B-BRAIN schreef op 01 March 2003 @ 17:06:
ben nu bij hovis dat ik tegen hem moet racen.
maar daarvan kan ik dus niet winnen

hoe los ik dat op
o_o...dat was echt simpel :P Gewoon scherpe bochten nemen? Cruise mode gebruik je natuurlijk wel? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Ik moet nu die laatste gast voor de Tau 31 jump hole kapotschieten, maar dan kan nooit! Telkens heeft hij weer dat blauwe balkje vol, maakt niet uit hoevaak ik schiet, of met wat voor missiles enzo. Ook merk ik dat als die teamlui schieten, dat zijn balk meteen weer vol blauw is, en als ik alleen op zo'n gast schiet, gaat die blauwe redelijk rap leeg, maar bij de laatste zit iedereen dus op hem te schieten, en krijg ik hem nooit kapot |:(

Hoe zijn jullie daar langs gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ

JJJ

Mijn mening over Freelancer singleplayer is nu wel veranderd qua variatie :) Superspel \o/

Ik wacht nu alleen tot Juni me weer oproept :) Ik ben nu lvl 8 met een scheepje van 33k oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJJ schreef op 01 March 2003 @ 17:24:
Mijn mening over Freelancer singleplayer is nu wel veranderd qua variatie :) Superspel \o/

Ik wacht nu alleen tot Juni me weer oproept :) Ik ben nu lvl 8 met een scheepje van 33k oid :)
:|, ik snap er de ballen van...heb je soms een beta ofzo ??

Kan je met de demo nou eigenlijk online of niet :? :?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 17:47:
[...]

Kan je met de demo nou eigenlijk online of niet :? :?
Voor de laatste keer dan: het volledige spel is al op een minder legale manier te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-08 09:07
Ik heb het spel inmiddels geprobeerd, en ik moet zeggen dat ik het wel leuk vindt om te spelen. Maar ik mis gewoon de huge community en real-life ppl die er bij Earth & Beyond wel in zitten. (alleen is dat gewoon te prijzig) Imho kun je alles nog zo goed simuleren en een groot ruimtestelsel maken, je krijgt het nooit zo interactief als met een MMORPG.
Maar toch vindt ik niet dat ze ook maar 1 steek hebben laten vallen, en ziet het spel er leuk uit, en speelt het lekker weg.

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 12-07 19:42

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik heb het een tijdje gespeeld, en het was meer dan ik had verw8 :) Ik d8 dat het een soort point 'n click zou worden (gewoon beetje plannen en uitvoeren) maar het is gewoon ook een actiespel :) Ik heb de makers-onvriendelijke versie dus ik kan niet online.. Hoe gaat online in z'n werking eigk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00000t!!!!
ik heb wel allerlei dingen al ontdekt, maar daar ben ik nog nie :)
Als je de singleplayer campaign hebt uitgespeeld, heb je dan wel alle systems al op je map staan? IIG nog niet alle verbindingen, want ik ben wel eens een stuk sneller van system naar system gegaan dan via normale jumpgates mogelijk is :)

Ik vond het wel saai worden na die campaign eigenlijk, maar nu met dat ontdekken, wordt het weer leuk! Alleen sommige missies zijn echt te simpel...
Maar zo'n schip waar je lvl 30 voor moet zijn, daar krijg ik opeens weer zin van :D
Want ik vlieg nu in die order fighter, en voor zover mij bekend was, was dat de beste fighter. Mja, bleek dat ff anders te zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
shiiiiiiiiiiiiiiiiiit!

Die wapens die uit die vrakken komen zijn wapens die later in het spel wel leuk zijn om te hebben. Alleen ze kosten ongeloofelijk veel energie. Heb nu 2 level 10 wapens die ieder 220 energerie kosten, ben snel door mijn energie heen met die guns en de rest van me guns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

kan iemand mij vertellen waar ik een leuke HEAVY fighter kan halen?

ik heb nu die defender (de eerste Heavy fighter die je kan kopen) en hij bevalt me HEEL goed, (veel guns) alleen hij kan niet zo veel krachtige shit aan...

waar kan ik een nieuwe Goeie halen?
ik zit in de buurt van leeds (sommige mensen mogen mij niet zo heel erg, dus ik kan niet naar liberty toe)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal me eerst even excuseren voor mijn lame gedrag eerder in dit topic, soz ionize ;)

Nu even een vraagje: Wat is nou de beste heavy fighter die er is? Ik heb vanmiddag in New Berlin een Falcon gekocht maar er is vast wel een betere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ

JJJ

TepelStreeltje schreef op 01 maart 2003 @ 21:00:
kan iemand mij vertellen waar ik een leuke HEAVY fighter kan halen?

ik heb nu die defender (de eerste Heavy fighter die je kan kopen) en hij bevalt me HEEL goed, (veel guns) alleen hij kan niet zo veel krachtige shit aan...

waar kan ik een nieuwe Goeie halen?
ik zit in de buurt van leeds (sommige mensen mogen mij niet zo heel erg, dus ik kan niet naar liberty toe)
Aaaaaaaah :) Daar ben ik ook ongeveer :) In het stelsel van New London zit een buurtplaneet met een battleship, waarvan ik de naam vergeten ben. Suffolk ofzo. Daar kun je een heavy fighter van 33k kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Een very heavy fighter van 351k ook goed? Hij heet 'hammerhead' en je kunt em kopen in stuttgart, omega 7. Beter dan die ken ik nog niet, als iemand iets weet moet ie het zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koetjeboe schreef op 01 maart 2003 @ 21:26:
Een very heavy fighter van 351k ook goed? Hij heet 'hammerhead' en je kunt em kopen in stuttgart, omega 7. Beter dan die ken ik nog niet, als iemand iets weet moet ie het zeggen ;)
Woei, ik zal vanavond nog even naar Stuttgart gaan, ben nu toch in de buurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

JJJ schreef op 01 March 2003 @ 21:10:
Aaaaaaaah :) Daar ben ik ook ongeveer :) In het stelsel van New London zit een buurtplaneet met een battleship, waarvan ik de naam vergeten ben. Suffolk ofzo. Daar kun je een heavy fighter van 33k kopen :)
Das de Norfolk, daar kun je een Crusader kopen. Leuk beestje, alleen beetje jammer dat er geen echte anti-shield wapens te koop zijn in Brettonia...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-08 11:48

mvz

muziek verslaafde

ik ben rank 38 :P

heb veel geld dus... zal vanavond es kijke in omega7 naar die very heavy fighter. maar zit nu in omega3, waar rezpekt voor mij niet hoog is =P

ik heb nu die duurste fighter die je op planet curacao kon kope,

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
sabre en the eagle zijn de beste schepen geloof ik.Ik vlieg nu een eagle. Kunnen 6 guns en 1 turret op(van level 10). Armor van 9900 en cargo space van 70.

De sabre is nog net iets beter. Kijk op lancersreactor voor info over de schepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:56

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 17:47:
[...]

Lees het topic voortaan eerst eens goed. Ik heb al eens gezegd dat het spel in het warez-circuit al te verkrijgen is.

Back on-topic: is er niemand die joystick-support mist?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Heb net de demo geprobeert, eerst had ik iets van "mwa, het zal wel meevallen", maar zodra het ruimte gevecht begon, veranderde dat als snel naar "w00t!" :P

Ziet er verder uit als een leuk spel,alleen de ruimtegevechten zijn af en toe nogal chaotisch. Morgen weer verder spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Rafe schreef op 01 March 2003 @ 23:08:
Heb net de demo geprobeert, eerst had ik iets van "mwa, het zal wel meevallen", maar zodra het ruimte gevecht begon, veranderde dat als snel naar "w00t!" :P

Ziet er verder uit als een leuk spel,alleen de ruimtegevechten zijn af en toe nogal chaotisch. Morgen weer verder spelen :D
Wordt later nog veel erger als je de officiele verhaallijn gaat volgen :P Dan heb je echt een hoeveelheid schepen waarvan je denk 'dat red ik nooit' en dat is dan ook zo ;) Alleen wordt je dan dus na een tijd vechten eruit geroepen oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ

JJJ

Koetjeboe schreef op 01 maart 2003 @ 23:11:
[...]

Wordt later nog veel erger als je de officiele verhaallijn gaat volgen :P Dan heb je echt een hoeveelheid schepen waarvan je denk 'dat red ik nooit' en dat is dan ook zo ;) Alleen wordt je dan dus na een tijd vechten eruit geroepen oid :P
Jah, dat is zo gaaf :) Dan zit je tegen een overmacht te vechten en dan schiet je iedereen neer (wat je voor onmogelijk had gehouden) OF je wordt eruit gered :)

In het laatste geval zit je echt met klamme handjes na te zuchten, gaaf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
echt onmogelijk spel... alle vijanden pakken jouw...pffff en dan heb je ook nog een half gaar ship zonder batterij shield en die repair bots

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ

JJJ

evilpin0 schreef op 02 March 2003 @ 00:09:
echt onmogelijk spel... alle vijanden pakken jouw...pffff en dan heb je ook nog een half gaar ship zonder batterij shield en die repair bots
Soms is het best een moeilijk spel, maar je moet wel opletten dat je Difficulty: 1 missies neemt in het begin. Die zijn niet moeilijk ofzo, het duurt alleen wel lang. Het geld dat je daarmee verdient zou ik gewoon investeren in je ship (en nanobots + shield batteries). Op een gegeven moment is het niet echt moeilijk om je ship te upgraden maar tegen die tijd zit je tegen lvl 10 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 18:49
woei..
ik ben nu aan t cruisen tot ik hoor waar het echte artifact zich bevind (red dragons)
vlieg ik op een gegeven moment iets te ver door bij jumphole naar TAU 31 (ofzo) en idd.. een mooi rood kruisje en zeer relaxte wapens _/-\o_
dit spel ruled echt..
eindelijk weer eens single player waar je langer mee bezig bent dan 10 uur (zit nu @ 12 of 13)

alleen jammer dat het allemaal statisch is. dus geen veranderende prijzen enzo.
ook zijn de dingen die je kan kopen onuitputtelijk..
mischien hierna toch maar weer eens privateer 2 installen :D (draait die op xp?)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
jah maar ik zit nu ind e missies dat je vlucht met dat wijf door die jump gate en word aangevallen door bounty hunters.... heb nog 40 % hull health en geen shield batteries of nanobot =\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ

JJJ

evilpin0 schreef op 02 March 2003 @ 00:25:
jah maar ik zit nu ind e missies dat je vlucht met dat wijf door die jump gate en word aangevallen door bounty hunters.... heb nog 40 % hull health en geen shield batteries of nanobot =\
Daar moet je gewoon even volhouden. De aanval is in dit geval de beste verdediging, zorg er gewoon voor dat je snel en veel draait. Ik denk dat het nu te laat is om nog ergens te docken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Leuk spelletje, ben effe begonnen met de demo.

Niet echt spelletje voor mij, maar dit spel heeft zeker potentieel enzo

_o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freelancer is een vet spel! Maar zit bij een missie vast. Ben nog niet zo ver (lvl5) En heb net een opdracht gedaan. Maar nu staat er bij me objectives Awaiting mission terwijl ik daar rond vlieg met die juni. En ik kan geen poorten gebruiken (jump en planetpoorten niet.) Waar moet ik heen???? 8)7

Ten tweede. Ik heb veel problemen met het geluid! Sommige teksten worden niet uitgesproken. Weet iemand hoe dat komt? Heb een Platinum live 5.1 (oem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb datzelfde probleem ook :/

[ Voor 4% gewijzigd door Switch op 02-03-2003 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:29
Lachen spelletje dit... soort Morrowind in space :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
mwha ik vind de vrijheid wel heel erg beperkt...en had liever gewoon met warp snelheid door het universum heen gevlogen ivp trade lanes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sow ff op een multiplayer server zitten gamen. Had vanmiddag net een Humpback (170K vrachtschip met 250 cargo plek) gekocht dus vanaf half 12 tot half 3 zitten traden. Heb nu een super run gevonden, waarmee ik 4 ton verdien in een uur. Zit nu op 680000 cash. Binnenkort maar es quitten met traden en het vetste fighter schip met de vetste guns en alles kopen :)
En dan is het waarschijnlijk niet meer fun maja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

evilpin0 schreef op 02 maart 2003 @ 00:09:
Alle vijanden zijn vooral in een vroeg stadium ontzettende mietjes en kun je met een paar welgemikte schoten uit de lucht knallen, dus of dat nou een probleem is...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, het is een leuke game maar zoals evilpin0 al zei, de vrijheid blijft beperkt, je reist eigenlijk constant via tradelanes en wormholes terwijl ze de spelers ook gewoon op warpsnelheid konden laten vliegen... Er zijn btw al een aantal mods in de maak :) Er is ook al een ini decompressor zodat je de ini files in normale taal kunt zien en editten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:07
Acolyte57 schreef op 02 March 2003 @ 03:58:
[...]
Alle vijanden zijn vooral in een vroeg stadium ontzettende mietjes en kun je met een paar welgemikte schoten uit de lucht knallen, dus of dat nou een probleem is...
dat is zo, maar het is idd niet erg evenwichtig dat ze meteen op jou gaan schieten en niet op je medestanders.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 01:35:
Ten tweede. Ik heb veel problemen met het geluid! Sommige teksten worden niet uitgesproken. Weet iemand hoe dat komt? Heb een Platinum live 5.1 (oem)
Zet eens 3D sound/EAX uit in de opties, met veel andere games zorgt 3D sound ook voor rare geluidsproblemen...

Wat je ook kan proberen, is: Start > Uitvoeren > dxdiag > Tabblad Geluid > De slider van 'Versnellingsniveau van hardwaregeluid' een stapje terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Voor iedereen die wil weten welke schepen er beschikbaar zijn:

Freelancer schepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willen alle mensen ook even stoppen met spoilers als "het beste schip is daar en daar te krijgen!!"
Want daar wordt ik gek van. Als je namelijk het vetste schip en de vetste wapens hebt is het leuke er snel af. Niet meer doen dus, of de spoiler tags gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
hmz :/
ik wacht dus tot ik de mededeling krijg dat we die grote japanse base gaan aanvallen om die tome te pakken (freighter heb ik al gedaan)..
vind een mooi jumphole en een heel mooi nog niet door mij ondekt stukje ruimte..
ik cruise er leuk doorheen.. vind 3 los hangende schepen (nice guns >:) ) fladder rustig verder. kom nog een defecte freighter tegen met jumpgate parts. en wil dus terug vliegen naar die blooddragons base. zijn de blooddragons ineens hostile :(
en in mijn mooie overzicht staat nog steeds dat ze friendly zijn :/

oh.. hold on.. mischien weet ik t al (ook handig voor jullie ;) )
in het uitleg stukje over die jumpgate parts staat de er tracking devices in de dozen zitten...
hmz.. toch nog ff proberen :D mischien kan ik ze ergens anders wel verkopen :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Voor de mensen met geluids problemen: LEES de readme. Staat een heel groot verhaal in over de geluidsproblemen en wat je er tegen kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
En voor wie te lui is om de readme te openen }) :

For a more detailed listing of all known audio issues with Freelancer, please visit http://support.microsoft....px?scid=fh;EN-US;gmssound

• DirectX - If you experience audio problems using DirectX, connect to the DirectX Web site for the latest troubleshooting information, as explained in DirectX Troubleshooting. If this occurs, ensure that you have the latest drivers from your sound card manufacturer or check Windows Update (<http://windowsupdate.microsoft.com>) for the latest drivers.
• Sound Skipping or Stuttering - Often this problem can be fixed by installing the latest sound drivers for your sound card and/or adjusting the hardware acceleration settings in the control panel. Setting hardware acceleration to a lower setting usually resolves these issues (and a few others), but sacrifices some performance.
• Missing Game Sounds
If you experience missing game sounds throughout Freelancer then a different audio codec is probably being used rather that the one provided by Freelancer.

• Please follow these steps if some sounds and speech are still missing after installation:
• Uninstall any 3rd party codec pack or the Nimo Codec pack from your system.
• Uninstall Freelancer.
• Go to the following directory, C:\WINDOWS\system32 and delete the file “l3codecp.acm”. If there happens to be another file named “l3codeca.acm”, delete this too.
• If your system is Windows 98 or ME, open the system.ini file located in your system folder; C:\WINDOWS\SYSTEM. Delete ONLY the line that starts with “msacm.l3acm=”. In the case of the Nimo codec pack, this will read “msacm.l3acm=l3codecp.acm”
• If your system is Windows 2000 or XP, open the system registry editor (regedit) from the RUN command window.
• Locate and delete the following key: \HKLM\SOFTWARE\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\Drivers32\msacm.l3acm
• Load the Freelancer installation CD and locate the REDIST folder. Within the REDIST folder, double click on the file named “WMFADist.exe” and follow on-screen instructions.
• Install Freelancer.

[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 02-03-2003 12:17 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Acolyte57 schreef op 02 maart 2003 @ 03:58:
[...]
ik had het over een stukje waar ik vast zat...maar heb ut al opgelost =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Hebben jullie geen last van dat als je nog maar 1 enemy overhebt (toen je een fleet kapot moest maken), dat je hem maar niet kapot krijgt? Die blauwe balk gaat gewoon niet leeg, en dat komt omdat mijn teamgenoten er ook op zitten te schieten, want als ik alleen zo'n gast pak, lukt het wel.

Ik zit nu vast bij het vernietigen van de Rheinland fleet in Tau 31.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
is het trouwens mogelijk om meerde schepen. bv een fichter en een cargo ship te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
evilpin0 schreef op 02 March 2003 @ 13:50:
is het trouwens mogelijk om meerde schepen. bv een fichter en een cargo ship te hebben?
nope helaas niet.

damn.. ben dus alweer dood..
moet nu een base ovenemen met de blooddragons.. maar moet eerst ff 4 shield generators uitschakelen.. ok nou is dat geen probleem. kep 20 starkillers >:)
maar die fucking cruiser die er boven hangt wil maar niet snel genoeg dood :/
had net eindlijk alle shieldgens kapot.. besloten ineens alle vijanden ff op mij te schieten.. kep nog nooit zo snel mn shield en armor naar beneden zien gaan :/

[ Voor 51% gewijzigd door LordMithril op 02-03-2003 13:55 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op 02 March 2003 @ 13:50:
Nee, je kan maar 1 schip tegelijk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saekerhett schreef op 02 maart 2003 @ 13:42:
Hebben jullie geen last van dat als je nog maar 1 enemy overhebt (toen je een fleet kapot moest maken), dat je hem maar niet kapot krijgt? Die blauwe balk gaat gewoon niet leeg, en dat komt omdat mijn teamgenoten er ook op zitten te schieten, want als ik alleen zo'n gast pak, lukt het wel.

Ik zit nu vast bij het vernietigen van de Rheinland fleet in Tau 31.
Nope, nooit last gehad van dat shield weer regenerate bij enemies. Je zou denken van wel, maar ik heb het nog nooit gezien. Schield regeneration bij vijanden dus. Misschien omdat ik zo ongelofelijk goed ben en ze geen kans geef om te regeneraten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
wat ik wel erg raar vind is dat alle shepen even snel gaan, 80 gewoon, 200 burners, 300 cruise..of je nou in een cargo ship vliegt of een snelle fichter ..=\ erg raar

edit: of is dat mishien %?

[ Voor 9% gewijzigd door evilpin0 op 02-03-2003 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

hmm kheb nu leuk scheepje (Die van 300k :) maar in dat system kan je alleen maar guns kopen tot lvl6.. en hierop passen lvl9 guns! iemand enig idee waar ik lvl9 guns kan halen? :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op 02 March 2003 @ 14:36:
wat ik wel erg raar vind is dat alle shepen even snel gaan, 80 gewoon, 200 burners, 300 cruise..of je nou in een cargo ship vliegt of een snelle fichter ..=\ erg raar

edit: of is dat mishien %?
Dat vond ik ook nogal vreemd ja :/
Maar over die missie dat je die laatste fighter niet kapot krijgt, nooit gehad :? Ik zou het met missiles eens proberen, of anders het stuk overnieuw doen.

Vlieg nu in een Hammerhead trouwens :)
Betere zijn er wel, alleen ben ik ze nog niet tegengekomen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2003 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik precies een Eagle halen (of een Titan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGP

MGP

Ben net weer eens op lancerreactor aan het kijken geweest en wat tref ik daar aan, een universe-map. Maakt het leven ook weer wat gemakkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
MGP schreef op 02 March 2003 @ 17:13:
Ben net weer eens op lancerreactor aan het kijken geweest en wat tref ik daar aan, een universe-map. Maakt het leven ook weer wat gemakkelijker.
_/-\o_

ik heb uit frustatie maar de hammerhead gekocht, was tot aan omega met die 1100 euro anubis gekocht omdat ik die grotere niet kon vinden, was al bezig met alles uitpluizen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
MGP schreef op 02 March 2003 @ 17:13:
Wow het ziet ernaar uit dat we nog héél lang gaan spelen :)

March of the Eagles

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.