Ik heb nu ook de Hammerhead. Vet schipje man! Nu moet ik eerst maar eens mijn reputatie bij de Corsairs wat opvijzelen want ik wil ook wel een Titan
Verwijderd
Is er (nog) niet een gedetailleerdere? Zoëen net als in het spel, dat je ook planeten en battleships ziet? Zoiets is natuurlijk ook zelf te maken aan de hand van screenshots....mmm misschien wel gaaf om te maken.MGP schreef op 02 March 2003 @ 17:13:
Ben net weer eens op lancerreactor aan het kijken geweest en wat tref ik daar aan, een universe-map. Maakt het leven ook weer wat gemakkelijker.
Dus wat doen voor vandaag: Maak screenshotjes van je Navmap met planeten/battleships die allemaal bezocht zijn, dan voegen we die samen en dan heb je een universe-map, toch?
Met Adobe Acrobat ReaderVerwijderd schreef op 02 March 2003 @ 18:57:
Uhm stomme vraag misschien?
Maar hoe open je de universe map(pdf file).
Uitleg over .pdf, ik verveel me en moet keys scoren voor the Dolphin Project:
.PDF bestanden waren gemaakt met het idee, dat een .PDF het op elk systeem (Linux, Windows, macOS) er hetzelfde zou uitzien, alleen het is nooit echt doorgebroken.
[ Voor 1% gewijzigd door Rafe op 02-03-2003 19:10 . Reden: MaRc0 --> mierens3x0r :+ ]
Vergeet niet hardcopy.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
omg.. net 2 level 10 wapens gevonden..
DIAMONDBACK.. die dingen doen ziekelijk veel damage
nu alleen nog een schip wat ze aan kan
DIAMONDBACK.. die dingen doen ziekelijk veel damage
nu alleen nog een schip wat ze aan kan
Bier, Whiskey en Metal!!
even voor de duidelijk heid, gaat hier nou nog over de demo? heeft iemand mirrors
denk dat je je post beter weg kunt halen of edditen.Mister_X schreef op 02 March 2003 @ 19:50:
even voor de duidelijk heid, gaat hier nou nog over de demo? heeft iemand mirrors
is niet gewenst om mirrors te vragen hiero
Man! als je door die unkown dingen gaat kom je echt in gebieden waar ze heel erg hard je kont schoppen.
btw. Ben geloof ik in 47 van de 54 systemen ofzo geweest. Is iemand al in alle systemen geweest?
btw. Ben geloof ik in 47 van de 54 systemen ofzo geweest. Is iemand al in alle systemen geweest?
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Verwijderd
hey kan iemand me uitleggen hoe je kan 'ontsnappen' aan die irritante doos die je opdrachten geeft? Ik wil namelijk veel liever bad-guy zijn dan allemaal missies voor de LSF doen.
Verwijderd
lol, volgens mij bedoelt hij gewoon demo mirrors hoorB-BRAIN schreef op 02 March 2003 @ 20:02:
[...]
denk dat je je post beter weg kunt halen of edditen.
is niet gewenst om mirrors te vragen hiero
Weet iemand hoe ik in Sigma 17 kom? Daar moet ik namelijk
langs om de Titan te halen uit Omicron Theta. Van die map word ik ook niet veel wijzer zonder alle space stations en outposts die er tussenliggen...
Verwijderd
*SPOILER ALERT*
Die "hidden" systemen (en ook andere leuke dingen) kun je vinden door op je navmap te klikken op patrol routes. Dan zie je van die witte lijnen. Volg die lijnen...
Die "hidden" systemen (en ook andere leuke dingen) kun je vinden door op je navmap te klikken op patrol routes. Dan zie je van die witte lijnen. Volg die lijnen...
Op het universumkaartje wat ik hier heb, moet er een jump gate van Sigma 13 naar Sigma 17 zijn, dus ff zoekenVerwijderd schreef op 02 maart 2003 @ 20:49:
[...]
lol, volgens mij bedoelt hij gewoon demo mirrors hoor
Weet iemand hoe ik in Sigma 17 kom? Daar moet ik namelijk
langs om de Titan te halen uit Omicron Theta. Van die map word ik ook niet veel wijzer zonder alle space stations en outposts die er tussenliggen...
Ps, en anders ga je terug naar Tau 23, om vervolgens naar Tau 37, Omicron Alpha en dan je bestemming Omicron Theta te gaan
[ Voor 12% gewijzigd door Saekerhett op 02-03-2003 21:33 ]
Verwijderd
Ja, dat kaartje heb ik ook gebruikt maar die jump gate is er gewoon nietSaekerhett schreef op 02 March 2003 @ 21:30:
[...]
Op het universumkaartje wat ik hier heb, moet er een jump gate van Sigma 13 naar Sigma 17 zijn, dus ff zoeken
Ps, en anders ga je terug naar Tau 23, om vervolgens naar Tau 37, Omicron Alpha en dan je bestemming Omicron Theta te gaan
Verwijderd
paar vraagjes guys..
- welke servers spelen jullie op? iedere keer als ik namelijk een beetje relaxed bezig ben gaat een server offline en blijft dan ook weg...
weer overnieuw beginnen dus..
- Die wrakken met rooie kruisjes etc.. waar moet ik die zoeken? nog nooit tegengekomen, of is het zoiets als een crate in de oude red alert games?
- welke servers spelen jullie op? iedere keer als ik namelijk een beetje relaxed bezig ben gaat een server offline en blijft dan ook weg...
- Die wrakken met rooie kruisjes etc.. waar moet ik die zoeken? nog nooit tegengekomen, of is het zoiets als een crate in de oude red alert games?
ben ook nog niets tegen gekomen..Verwijderd schreef op 02 maart 2003 @ 21:45:
paar vraagjes guys..
- welke servers spelen jullie op? iedere keer als ik namelijk een beetje relaxed bezig ben gaat een server offline en blijft dan ook weg...weer overnieuw beginnen dus..
maarja, vind het vanzelf wel, ben level 17, weet niet wat de max is als je het uit wilt spelen... maar goed, merken we wel
bo
hmmmz, zo maares ff zoekenVerwijderd schreef op 02 maart 2003 @ 21:13:
*SPOILER ALERT*
weet iemand trouwens op welke refreshrate FL draait?
kheb koppijn, maar weet niet waarvan...
heb nu trouwens barracuda, fijn ding hoor!
ik zie trouwens aan het aantal schepen dat ik nog wel ff zoet ben...
ben nu bij die kyoto base
heb net tijd bij zon staion rondgehangen.
geeft missies van 13K cash per stuk, die bijna altijd appeltje eitje zijn...
dat is station Kagoshima Depot in het Kyushu system.
doe dit wel voor de missie van juni om op zoek te gaan naar de ene stukkie text waarmee ze de boel wil ontcijferen.
leuk zakcentje gegarandeerd, zorg wel dat je een goed shield koopt.
[ Voor 21% gewijzigd door TepelStreeltje op 02-03-2003 22:01 ]
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
volgens mijn eizo draait ie op 75Hz... in't menu dan.. niet ingame, ben aant wachten totdat er eentje quit zodat ik op me server kan..TepelStreeltje schreef op 02 maart 2003 @ 21:50:
weet iemand trouwens op welke refreshrate FL draait?
kheb koppijn, maar weet niet waarvan...
ik ben nu al een tijdje bezig. lvl 13 en ik moet zeggen dat deze absoluut niet de vrijheid geeft die het beloofde...je kan een trade ship kopen en gaan handelen totdat je een bepaalt bedrag hebt bereikt waarna je verplichte missies moet doen, of je kan super eentonige missies doen...
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Je moet bekende servers nemen, welke dit zijn weet ik niet precies. Zelf speel ik op onze eigen server (heb met een paar vrienden een pentium II 300 bij elkaar weten te schapen en deze telkens de hele dag open te houden op een chello lijn. Werkt echt perfect moet ik zeggen!Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 21:45:
paar vraagjes guys..
- welke servers spelen jullie op? iedere keer als ik namelijk een beetje relaxed bezig ben gaat een server offline en blijft dan ook weg...weer overnieuw beginnen dus..
BF1: Don-Panio
die kruisjes kom je vanzelf tegen..
er zitten er 3 ergens vlak bij een jumphole bij de chinezen.
1 kom je langs als je voor t eerst naar die duitsers gaat (ze hebben het over de beslissende battle van de 80 jarige oorlog.. en bij dat jumphole 5 K naar rechts) daar liggen die heerlijk lvl 10 guns.
alle schepen die ik vond hangen in gasclouds enzo.. nog nooit 1 in open space gevonden.
de meeste vond ik toen ik gewoon 'doelloos' rond zocht in die clouds.
er zitten er 3 ergens vlak bij een jumphole bij de chinezen.
1 kom je langs als je voor t eerst naar die duitsers gaat (ze hebben het over de beslissende battle van de 80 jarige oorlog.. en bij dat jumphole 5 K naar rechts) daar liggen die heerlijk lvl 10 guns.
alle schepen die ik vond hangen in gasclouds enzo.. nog nooit 1 in open space gevonden.
de meeste vond ik toen ik gewoon 'doelloos' rond zocht in die clouds.
[ Voor 7% gewijzigd door LordMithril op 02-03-2003 23:03 . Reden: massal aantal typo's ]
Bier, Whiskey en Metal!!
ik hoor dat veel gepraat over de mplyer.. is dit wat? kun je hier echt in handelen enzo? zoja dan lijkt dit me echt super vet en neem ik nog een weekje vakantie!
edit: heb mplyer gespeelt...eneh het is nou echt super boeiend...op papier is het echt de game waar ik me hele leven al op heb gewacht...maar het is eh... ronduit saai =\
edit2: mishien leuk om een god guild te starten op een server en zo het universum te ownen
edit: heb mplyer gespeelt...eneh het is nou echt super boeiend...op papier is het echt de game waar ik me hele leven al op heb gewacht...maar het is eh... ronduit saai =\
edit2: mishien leuk om een god guild te starten op een server en zo het universum te ownen
[ Voor 49% gewijzigd door evilpin0 op 03-03-2003 00:22 ]
Ik heb net die ontzettende Nomads geasskicked, en ben nu weer terug op Manhattan. Heb ik het uitgespeeld nu? Want ook bij player stats staat dat ik 58k nodig heb voor de volgende level, maar ik heb al 100+k...
Verwijderd
Je hebt waarschijnlijk *nog* 58k nodig voor het volgende level 
Ik heb in multiplayer nu een Eagle. Super vet schip man! En lvl 10 guns enzo. Ben in een aantal zwaar leipe systems geweest. Wat wel lache was, was dat ik terug ging naar Manhattan en daar voor de gein allemaal trade vessels ging kapotknallen (de politie kan me met 12 man niet aan
) en al die cargo die daardoor in de ruimte zweefde, kon opgepakt worden door de lvl 1 mensjes daarzo. Die verdienden bakken met geld daardoor 
Morgen ga ik denk ik die Titan proberen te kopen. Maar dan moet ik wel eerst weer veel cash hebben en mijn Corsairs reputatie moet wat hoger. Cool spel wel, maar ik weet wel dat binnenkort (als ik het allemaal wel gezien heb) er niks meer aan is. Echt replayability heeft het spel niet imho.
Ik heb in multiplayer nu een Eagle. Super vet schip man! En lvl 10 guns enzo. Ben in een aantal zwaar leipe systems geweest. Wat wel lache was, was dat ik terug ging naar Manhattan en daar voor de gein allemaal trade vessels ging kapotknallen (de politie kan me met 12 man niet aan
Morgen ga ik denk ik die Titan proberen te kopen. Maar dan moet ik wel eerst weer veel cash hebben en mijn Corsairs reputatie moet wat hoger. Cool spel wel, maar ik weet wel dat binnenkort (als ik het allemaal wel gezien heb) er niks meer aan is. Echt replayability heeft het spel niet imho.
hoe kan ik bij de liberty roques horen ? heb al meer dan 10 goeien neer gehaald en nog denken ze maar mondjes maat iets beter over me dat schiet niet op.. iemand die de juiste handelingen weet om piraat te worden ? (en ja ik heb veel transports schepen neer gehaald)
Engelse quote: Kill bounty hunters. Bases will still let you land on them and cops will still like you. Or you could kill Xenos, but if you kill enough bounty hunters, even the Xenos will begin to like you.artec schreef op 03 March 2003 @ 02:32:
hoe kan ik bij de liberty roques horen ? heb al meer dan 10 goeien neer gehaald en nog denken ze maar mondjes maat iets beter over me dat schiet niet op.. iemand die de juiste handelingen weet om piraat te worden ? (en ja ik heb veel transports schepen neer gehaald)
doe ff docken met Cally. minor, ga wat shit kopen en stijg weer op, kijken wattie doet...
maaruh, mithril, kan je niet ff precieze locaties geven? coordinaten enzo
want het is niet echt duidelijk... en wil eignelijk wel graag weten hoe en wat...
systeem namen enzo zou ook super zijn, met ongeveer waar enzo.
en welke kaart zou dat zijn?
gewoon die normale map, en dan die ingezoomd, of?
en is het een duidelijk kruisje?
maaruh, mithril, kan je niet ff precieze locaties geven? coordinaten enzo
want het is niet echt duidelijk... en wil eignelijk wel graag weten hoe en wat...
systeem namen enzo zou ook super zijn, met ongeveer waar enzo.
en welke kaart zou dat zijn?
gewoon die normale map, en dan die ingezoomd, of?
en is het een duidelijk kruisje?
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Tepel, check www.lancersreactor.com en dan bij het forum, daar staat alles wat jij wil weten
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 11:28 ]
lukt niet, mijn schip blijft daar gewoon bij de docking ringTepelStreeltje schreef op 03 March 2003 @ 10:48:
doe ff docken met Cally. minor, ga wat shit kopen en stijg weer op, kijken wattie doet...
er staat dus dat ik moet wachten op een opdracht maar ik krijg niks
[ Voor 15% gewijzigd door XWB op 03-03-2003 12:11 ]
hebbem net uitgespeeld.
heb een zon stukkie met 3 van die rooie kruisies gevonden.
bij kyoto in de buurt, bij een van die systeem naast kyotot zeg maar.
net boven de jumpgate.
easy peasy.
diamondback gekregen, kan ze alleen niet equippen, heb pas een anubis.
kan je trouwens in de singleplay nog een beter schip krijgen dan die?
en ik ben level 20, is het mogelijk hoger/lager te zijn?
misschien dat ik op zoek ga naar de hidden systems enzo, maar het duurt wel ERG lang steeds dat vliegen...
net boven de jumpgate.
easy peasy.
misschien dat ik op zoek ga naar de hidden systems enzo, maar het duurt wel ERG lang steeds dat vliegen...
Battle.net Spud#2543
Heb ff screenie ge-upped.

hier vind je dus die 3 fighters waar je goodies uit kan halen.
dit is dus in een system die je kan bereiken vanuit kyoto
chougkogo (ofzo) das het system waar kyoto in zit

hier vind je dus die 3 fighters waar je goodies uit kan halen.
dit is dus in een system die je kan bereiken vanuit kyoto
chougkogo (ofzo) das het system waar kyoto in zit
[ Voor 12% gewijzigd door TepelStreeltje op 03-03-2003 15:15 ]
Battle.net Spud#2543
speel ik net 2 uur op een server, ik dikke handel enzo...gaat die fucking server offline
ik zou wel op z'n minst een hammerhead nemen voordat je de hidden systems gaat bezoeken. Een overzicht van de schepen kun je vinden op een eerder genoemd pagina.TepelStreeltje schreef op 03 March 2003 @ 15:07:
hebbem net uitgespeeld.
net boven de jumpgate.
easy peasy.
...
Verwijderd
Ik heb nu een server draaien, ik weet alleen niet of die door mijn router heen komt (anders moet ik ff poortmappen).
Hij heet '[Got]Cyberneer' en zou te zien moeten zijn in het overzicht. Het wachtwoord is 'test'. Ik hoor graag of het werkt (of niet).
Hij heet '[Got]Cyberneer' en zou te zien moeten zijn in het overzicht. Het wachtwoord is 'test'. Ik hoor graag of het werkt (of niet).
Ik vind hem, maar kan er niet op:Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 16:21:
Ik heb nu een server draaien, ik weet alleen niet of die door mijn router heen komt (anders moet ik ff poortmappen).

Je router zal wel het probleem zijn want ik zie geen ping.
[ Voor 9% gewijzigd door XWB op 03-03-2003 16:52 ]
Verwijderd
Is de game nou al in nederland uit of hebben jullie allemaal de game niet zo erg legaal...?
Verwijderd
Ik kan hem ook al kopen hoor. Wel van iemand. Maar ik weet niet of het illegaal is...Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 16:51:
Is de game nou al in nederland uit of hebben jullie allemaal de game niet zo erg legaal...?
Ik heb ook servertje opgestart, probeer er eens op te raken, naam: [GOT]
Om hem vlug te vinden moet je de lijst maar op naam sortene, hij staat dan in het begin ergens. Wachtwoord is test.
Om hem vlug te vinden moet je de lijst maar op naam sortene, hij staat dan in het begin ergens. Wachtwoord is test.
Het spel is nog niet uit => we hebben dus allemaal een illegale versie.Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 16:51:
Die iemand verkoopt dus kopiesVerwijderd schreef op 03 March 2003 @ 16:53:
[...]
Ik kan hem ook al kopen hoor. Wel van iemand. Maar ik weet niet of het illegaal is...
[ Voor 37% gewijzigd door XWB op 03-03-2003 16:55 ]
Verwijderd
Gelukt, ik zit erop.Hacku schreef op 03 March 2003 @ 16:53:
Ik heb ook servertje opgestart, probeer er eens op te raken, naam: [GOT]
I see
Player count: 1
Server load: 1ms
Tuurlijk, probeer maar eens.Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 16:58:
Zou ik ook met mijn ADSL Advanced een servertje kunnen openen?
[ Voor 48% gewijzigd door XWB op 03-03-2003 17:03 ]
Verwijderd
Damn dit topic gaat veel te snel nu, kan het niet meer bijhouden 
Ik zal ff kijken of ik al alle systems heb... Ik denk wel bijna trouwens, alleen nog wat Tau systems niet denk ik.
edit:
neej ik mis er nog een paar!!! Maar ik ga maar es allien met van die pirates
Kan ik ook weer vettere fighter kopen
Ik zal ff kijken of ik al alle systems heb... Ik denk wel bijna trouwens, alleen nog wat Tau systems niet denk ik.
edit:
neej ik mis er nog een paar!!! Maar ik ga maar es allien met van die pirates
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 17:19 ]
Verwijderd
Kan iemand ff wat info over de game geven? Dan verwerk ik dat ff in me review (heb een games site, zie onderschrift
)
Verwijderd
Zeker! Ik vind dat we een public server moeten kapen, of iig een server afspreken waar we vaak komen.
[edit]
Ik zie hier een server staan: '24/7 Always on Server', IP '24.193.114.8'.
Daar verzamelen en een bestaan opbouwen? Log je dan in met '[GoT]' voor je nickname.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 18:14 ]
kunnen we doen... heb zelf ook servertje draaien nu, maar een snelle 24/7 server is natuurlijk beter
Verwijderd
heeft iemand wat locaties van "rooie kruisjes"? volgens mij zijn die namelijk stationair...
Verwijderd
woei!!!11
Net ff in Omicron Beta geweest.... Jeeez,,, dat is echt onmogelijk. Alleen, alleen maar OUTCASTS ... En dan lvl 15, wel te verstaan
Die komen ff met 8 gasten op je af
niet te doen gewoon... Ik heb een hammerhead met 49 batteries/bots, maar alsnog niet te doen. Staan je gewoon op te wachten bij dat jumphole. Dat had ik voor 55k in m'n navmap laten zetten, wist ik veel dat het zo dicht bij een trade lane lag
Net ff in Omicron Beta geweest.... Jeeez,,, dat is echt onmogelijk. Alleen, alleen maar OUTCASTS ... En dan lvl 15, wel te verstaan

Die komen ff met 8 gasten op je af

damn, server is weg, ff mijn server? 
62.238.59.149 The Lance
62.238.59.149 The Lance
Ik ga ff wat anders doen, hele dag al Freelancer gedaanCooliez schreef op 03 maart 2003 @ 19:15:
damn, server is weg, ff mijn server?
62.238.59.149 The Lance
als je mijn post hierboven ff checkt....Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 18:57:
heeft iemand wat locaties van "rooie kruisjes"? volgens mij zijn die namelijk stationair...
Battle.net Spud#2543
nog ff snel quick reply, server is er weer geloof k, nevermind
wat zijn de poorten van Freelancer, want ik kan niet connecten naar de global server
-- Altijd blijven prutsen --
Firewalls
Freelancer uses the standard DirectPlay ports, so your firewall needs to pass UDP ports 2302-2304 to the server machine.
Freelancer clients do not require any firewall configuration.
Voor server 2302-2304, voor client in principe nietsNetwork Address Translators (NATs) & Internet Connection Sharing (ICS)
These technologies allow more than one machine to use a single network address for connecting to the Internet. Microsoft’s Internet Connection Sharing is one example of this kind of technology. (Windows 98® ICS users will need to configure and install the win98ics.inf file found in the Extras directory of the Freelancer CD; see also ReadmeServer.htm in that same directory.)
Only one Freelancer server can be run on the LAN side of a NAT or ICS setup. For NATs that require manual configuration, UDP ports 2302-2304 should be forwarded to the computer that will be running the server.
Freelancer clients do not require any NAT/ICS configuration
Dus misschien was de masterserver gewoon even down
hmm, ik heb niets aan de router verandert, en toch werkt ie
(server that is)
[ Voor 12% gewijzigd door AproK op 03-03-2003 19:47 ]
iemand nog een goede server die 24/7 online is?
Mensen even een tip: neem nooit veel geld aan van iemand... heb ik net ook gedaan en ik ben gebanned.. de reden was dat ik gebanned was dat het om gecheat geld gaat.. ik kreeg zomaar 10000k van iemand, dat laat je natuurlijk niet lopen dus ik heb geaccept, mooi mis dus.. de gozer van wie ik het kreeg heeft daar na gezegt dat ie cheat dus ik was ook het bokje helaas
, baal er best van.
Hij heeft me ook verteld hoe dat gedaan heeft, hij heeft een trainer gedownload (url ga ik hier niet neer zetten anders cheat iedereen strax) en dus kon ie oneindig veel geld maken
dus mensen neem geen geld aan van mensen waar je het niet van vertrouwd...
Hij heeft me ook verteld hoe dat gedaan heeft, hij heeft een trainer gedownload (url ga ik hier niet neer zetten anders cheat iedereen strax) en dus kon ie oneindig veel geld maken
Verwijderd
ff vraagje tussendoor voordat ik hem koop 
Is het spel een beetje speelbaar op een P3 500, 320mb en Gf2? Ik heb wel de systeemeisen gezien en zo maar je weet hoe het is met de opgegeven specs van de makers
Is het spel een beetje speelbaar op een P3 500, 320mb en Gf2? Ik heb wel de systeemeisen gezien en zo maar je weet hoe het is met de opgegeven specs van de makers

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 21:20 ]
Verwijderd
Denk het niet DMaarten, misschien met alle details heel laag...Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 21:15:
Je kunt toch eerst de demo proberen voordat je het spel koopt?Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 21:15:
Ik draai met een Cel1300, 520 mb en een ouwe GF1 alles op 1024x768 en alle SFX meer dan vloeiend. Maar ik heb het idee, als ik screenshots bekijk, dat ik bepaalde effecten toch mis... misschien tijd voor een nieuwe videokaart
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
op welke server spelen julie? ik wil een goede server joinen en daarop blijven spelen..ben al een paar keer helemaal overnieuw begonnen vanwege dat de server offline gaat
Verwijderd
Mja, de een vind 20 fps al vloeiend, de ander 60 pas, bij mij loopt het op zich wel aardig maar meer dan 40 is het niet, niet echt super dus...
Verwijderd
Ik weet niet of deze al genoemd zijn, ben nu ff te lui om te zoeken:
Omega 11, onderaan de cirkelvormige cloud rond de ster, daar zit een hele reeks wreckages (rode kruisjes), heb hier onder andere twee level 10 guns vandaan gehaald en ongeveer 50 Diamonds. Zorg wel dat je voldoende armor en nanobots hebt, de radiation vreet je zo op... En anders de Hessians wel.
Omega 11, onderaan de cirkelvormige cloud rond de ster, daar zit een hele reeks wreckages (rode kruisjes), heb hier onder andere twee level 10 guns vandaan gehaald en ongeveer 50 Diamonds. Zorg wel dat je voldoende armor en nanobots hebt, de radiation vreet je zo op... En anders de Hessians wel.
FF vraagje, maar dit gaat me te snel, en ik ben er paar daagjes tussen uit geweest. Maarruh? Is Freeloader al uit? OF waar praten jullie over? Ja het lijkt alsof ik uit wondere wereld kom jah!
Press any button... "Where is the 'any button'?!"
Verwijderd
Zucht.. lees het topic maar eens door of kijk of de bekende sites met illegale release info(Nforce, Isonews)...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 21:51 ]
na dat je de base van die nomands hebt verslagen.. komen er dan nog missies of is t dan echt freelancen?
Bier, Whiskey en Metal!!
dit vat ik niet, je neemt geld aan, het is gecheat en je word gebanned, heb je tegen iedereen geropen dat je gecheat geld had ofzo?artec schreef op 03 March 2003 @ 20:59:
Mensen even een tip: neem nooit veel geld aan van iemand... heb ik net ook gedaan en ik ben gebanned.. de reden was dat ik gebanned was dat het om gecheat geld gaat.. ik kreeg zomaar 10000k van iemand, dat laat je natuurlijk niet lopen dus ik heb geaccept, mooi mis dus.. de gozer van wie ik het kreeg heeft daar na gezegt dat ie cheat dus ik was ook het bokje helaas, baal er best van.
nee heb ik niet , daarom zeg ik tegen iedereen neem het niet aan want je bent zo gebanned. en had ik gelijk ook een vraagje ik beging een eigen server nou heb ik keuze tussen de os : win2k prof en win2k adv server welke is beter ?Cooliez schreef op 03 maart 2003 @ 22:00:
[...]
dit vat ik niet, je neemt geld aan, het is gecheat en je word gebanned, heb je tegen iedereen geropen dat je gecheat geld had ofzo?
het gaat hier om een :
pII 300mhz
180mb sdram
en ik wou graag de server voor prive doeleinden gebruiken dus meer dan 5 users zou et niet wezen
zou prof nemen, adv server zuipt meer geheugen zover ik weet, voor de rest gaan ze gelijk op denk ik
Verwijderd
w00T!! Level 30, vier Level 10 wapens in mijn hold en zojuist voor het schamele bedrag van 70.000 credits een goede naam bij de corsairs gekocht... TITAN, here I come!
Verwijderd
lol trainer voor dit spel voor veel geld
wordt je geld hoeveelheid niet online opgeslagen
anders is het wel heel erg cheatgevoelig idd
Je weet niet eens hoe het spel heet!xtreme_lunatic schreef op 03 March 2003 @ 21:50:
FF vraagje, maar dit gaat me te snel, en ik ben er paar daagjes tussen uit geweest. Maarruh? Is Freeloader al uit? OF waar praten jullie over? Ja het lijkt alsof ik uit wondere wereld kom jah!

Leesch het topic door zou ik zeggen...
Geld verdienen in dit spel is zo super simpel, daarvoor hoef je het eigenlijk niet te spelen, maar wat wel leuk is zijn de missies en het exploren. Of naar de tegenzijde te gaan. Wat ook spannend is is cargo-ships stuk te schieten, snel alles opbeamen en er vandoor gaan
Maar als je geld nodig heb neem je een cargo ship, je kijkt bij de produkten waar je iets voor meer geld kan verkopen (grootste verschil), en je vliegt erheen. Maar dat is wel super saai opzich.... Het leukste blijft met fighters lekker klooien
Maar als je geld nodig heb neem je een cargo ship, je kijkt bij de produkten waar je iets voor meer geld kan verkopen (grootste verschil), en je vliegt erheen. Maar dat is wel super saai opzich.... Het leukste blijft met fighters lekker klooien
BF1: Don-Panio
trainer werkt dus ook online, paar keer goed op die toets douwen en je hebt iets van 72mil... ff disclaimer, dit is op m'n eigen servertjeVerwijderd schreef op 03 March 2003 @ 22:51:
lol trainer voor dit spel voor veel geldwordt je geld hoeveelheid niet online opgeslagen
anders is het wel heel erg cheatgevoelig idd
alsjeblieft ga dit niet rond praten (ook al gebeurt dat tog wel) want het hele spel wordt er door verneukt echt waarCooliez schreef op 03 March 2003 @ 22:59:
[...]
trainer werkt dus ook online, paar keer goed op die toets douwen en je hebt iets van 72mil... ff disclaimer, dit is op m'n eigen servertje
[ Voor 3% gewijzigd door Silva op 03-03-2003 23:03 ]
omg nu al? t spel is nog niet eens uit en ze cheaten al?
damn waar gaat dit heen
damn waar gaat dit heen

Bier, Whiskey en Metal!!
iddLord_Mithril schreef op 03 maart 2003 @ 23:05:
omg nu al? t spel is nog niet eens uit en ze cheaten al?
damn waar gaat dit heen

we moeten eigenlijk een got server hebben =)
kweet het, best erg eigenlijkartec schreef op 03 March 2003 @ 23:07:
[...]
iddzie het al voor je elke n00b die net in een server zit en in een half uurtje al rond vliegt in een TITAN
was dus alleen ff op mun eigen server voor de duidelijkheid
die 24/7 server waar we met zun allen op moeten, die in dit topic staat, die moeten ff cheat vrij houden
* LordMithril heeft heel die titan nog niet eens gezienartec schreef op 03 March 2003 @ 23:07:
[...]
iddzie het al voor je elke n00b die net in een server zit en in een half uurtje al rond vliegt in een TITAN
ik speel pas online als ik de legale versie heb
(GoT server zou idd mooi zijn..)
Bier, Whiskey en Metal!!
k wil rustig een GoT server draaien, allen ik heb zeelandnet, dus ik zit met 5gig/maand
verder kan k niet 24/7 online zijn want m'n bestaande server (ftp enz) maakt een tering herrie, en ik wil slapen
dus in de nacht spelen zal moeilijk gaan...
upload van 30kb/s btw
draait nu ook al, check vorige posts
verder kan k niet 24/7 online zijn want m'n bestaande server (ftp enz) maakt een tering herrie, en ik wil slapen
upload van 30kb/s btw
hmmzzz, morgen maar ff kijken of ik tijd heb (heb ook war met men clan)Cooliez schreef op 03 March 2003 @ 23:20:
k wil rustig een GoT server draaien, allen ik heb zeelandnet, dus ik zit met 5gig/maand
upload van 30kb/s btw
anders kom ik wel ff langs.
naam zal Spud zijn.
heb dan alleen wel een noob bootje enzo, dus als iemand op je servertje geld heb
Battle.net Spud#2543
pick me pick me! 
im god, ik heb 72mil daarop
echt ziek :-/
oja, iets dat k nog niet echt vat
hoe krijg je nou die vijandjes weer vriendjes
im god, ik heb 72mil daarop
[ Voor 40% gewijzigd door AproK op 03-03-2003 23:32 ]
hun vijanden killenCooliez schreef op 03 March 2003 @ 23:23:
pick me pick me!
im god, ik heb 72mil daaropecht ziek :-/
* LordMithril komt morgen ook wel ff kijken (als ik online kan spelen.. moet nog ff kijken hoe t werkt..)
nick = zelfde als GoT nick
[ Voor 3% gewijzigd door LordMithril op 03-03-2003 23:34 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
WOA! deed net ff een aanvalletje op zo'n cargo ding, ik verloor een vleugel door de kracht van m'n wapen
ik heb eindelijk een titan 
had al tijdje genoeg geld maar twas nog een hele toer om em te vinden..
stomme systems waar je door moet hebbe geen tradelanes meer
in multiplayer wel te verstaan, titan is zo sterk dat als je in de mindere systems komt, ze gewoon met z`n allen op je kunnen knallen, zonder dat je damage of shield er af gaat
had al tijdje genoeg geld maar twas nog een hele toer om em te vinden..
stomme systems waar je door moet hebbe geen tradelanes meer
in multiplayer wel te verstaan, titan is zo sterk dat als je in de mindere systems komt, ze gewoon met z`n allen op je kunnen knallen, zonder dat je damage of shield er af gaat
mensen ik heb even een test servertje gemaakt ip : 213.93.106.131 (naam : **SPACE COWBOY** neem even kijkje zou ik zegen
ennuh als het een beetje goed draait zet ik em op een snellere verbinding..
zet dan meteen op snellere verbinding =) als die snel genoeg is wil ik er mijn handel vestigen =)
k heb ook 1tje draaien die zonder lag schijnt te zijn 
maarja, ik heb zeelandnet :-/
dus liever iemand met een verbinding zonder data limit....
heb net nog ff op server gespeelt met die trainer, was fun tegen die cops
nog geporbeert om vriendjes te worden met die lane hackers, maar dat wil niet lukken :-/
en ik kan die titan niet vinden
maarja, ik heb zeelandnet :-/
dus liever iemand met een verbinding zonder data limit....
heb net nog ff op server gespeelt met die trainer, was fun tegen die cops
nog geporbeert om vriendjes te worden met die lane hackers, maar dat wil niet lukken :-/
en ik kan die titan niet vinden
ROFL errug kewl! Screenshots gemaakt? Wil ik wel zien namelijkCooliez schreef op 03 maart 2003 @ 23:52:
WOA! deed net ff een aanvalletje op zo'n cargo ding, ik verloor een vleugel door de kracht van m'n wapen
Ben komende week op vakantie dus zal op zijn vroegst maandag kunnen spelen. Demo al wel veel gespeeld, kewl kewl kewl.
The valiant fight, the cautious defend, the wise counsel. - Sun Tzu "Art of War"
dat was zeer waarschijnlijk gewoon een raketje of een ander area dmg wapen._bw_StrangeR schreef op 04 March 2003 @ 04:12:
[...]
ROFL errug kewl! Screenshots gemaakt? Wil ik wel zien namelijk![]()
Ben komende week op vakantie dus zal op zijn vroegst maandag kunnen spelen. Demo al wel veel gespeeld, kewl kewl kewl.
had ik ook..
ik vlieg dicht bij een schip schiet mn starkiller (torpedo) af en "shield failed" 2e schot BOEM dood
Bier, Whiskey en Metal!!
Super, eindelijk weer eens een leuk spel dat (redelijk) op mijn pentium III 600 draait. 
3 vraagjes:
1. als je heel veel wapens hebt gaat je 'wapen-energie' er snel doorheen. Is er een mogelijkheid om die energie te upgraden, of heeft elk schip gewoon zijn eigen hoeveelheid?
2. kun je een wapen ook tijdelijk uitzetten? Ik heb bv een wapen dat heel effectief is om schilden neer te halen maar ook heel veel energie gebruikt. Het zou dus handig zijn als ik (snel!) dat wapen uit kan zetten zodra het schild van mijn tegenstander plat ligt.
3. wat zijn ook al weder de sneltoetsen voor de nanobots (nanoprobes?) en shieldbatteries? Het wordt redelijk aan het begin van het spel verteld, maar ik heb niet zoveel trek om dat weer helemaal te moeten doorlopen...
Ik merk trouwens wel dat jullie een stuk meer tijd hebben óf veel beter zijn dan ik. Ik ben nog helemaal niet zover, ik ben tot nu toe alleen nog maar in het Liberty System geweest en dan zelfs alleen in New York en Texas (waar ze overigens wel heel hard op je schieten
)...
3 vraagjes:
1. als je heel veel wapens hebt gaat je 'wapen-energie' er snel doorheen. Is er een mogelijkheid om die energie te upgraden, of heeft elk schip gewoon zijn eigen hoeveelheid?
2. kun je een wapen ook tijdelijk uitzetten? Ik heb bv een wapen dat heel effectief is om schilden neer te halen maar ook heel veel energie gebruikt. Het zou dus handig zijn als ik (snel!) dat wapen uit kan zetten zodra het schild van mijn tegenstander plat ligt.
3. wat zijn ook al weder de sneltoetsen voor de nanobots (nanoprobes?) en shieldbatteries? Het wordt redelijk aan het begin van het spel verteld, maar ik heb niet zoveel trek om dat weer helemaal te moeten doorlopen...
Ik merk trouwens wel dat jullie een stuk meer tijd hebben óf veel beter zijn dan ik. Ik ben nog helemaal niet zover, ik ben tot nu toe alleen nog maar in het Liberty System geweest en dan zelfs alleen in New York en Texas (waar ze overigens wel heel hard op je schieten
Dit kan! Gewoon in het balkje rechtsonder waar je wapens staan, een wapen aanklikken, zodat die niet meer groen is (maar een of andere vage kleur), en dan heb je het uitgezet.Vincent Bovelander schreef op 04 maart 2003 @ 09:31:
Hmmm, dat had ik geprobeerd maar er gebeurde niet gelijk iets, dus ik dacht dat het niet werkte... Nou ja, volgende keer harder klikken dan maarSaekerhett schreef op 04 March 2003 @ 09:34:
[...]
Dit kan! Gewoon in het balkje rechtsonder waar je wapens staan, een wapen aanklikken, zodat die niet meer groen is (maar een of andere vage kleur), en dan heb je het uitgezet.
je kan wapens groeperen..Vincent Bovelander schreef op 04 maart 2003 @ 09:35:
[...]
Hmmm, dat had ik geprobeerd maar er gebeurde niet gelijk iets, dus ik dacht dat het niet werkte... Nou ja, volgende keer harder klikken dan maar
check je button config maar..
zelf nog niet gedaan.. werkt prima zo
Bier, Whiskey en Metal!!
shit, probeer es de instellingen te checken man, daar staat alles in!
g f e q shift q en shift e enzo
Battle.net Spud#2543
Nanobots, shield battery, mine, missle, torpedo/cruise disruptor. alleen die laatste weet ik ff nietTepelStreeltje schreef op 04 maart 2003 @ 10:46:
shit, probeer es de instellingen te checken man, daar staat alles in!
sorry kon t niet laten
Bier, Whiskey en Metal!!
Dit topic is gesloten.