tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd

Leuk
T-Shirt (Zonder dames) http://www.eve-online.com/store/comersus_dynamicIndex.asp
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 14:03 ]

HazOps zit in chan got
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
j.bovee@home.nl
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 02:08 ]
edit: jboost, done
[ Voor 4% gewijzigd door CU2morO op 07-03-2004 03:10 ]
Verwijderd
Kun je trouwens ook in Nederland die GametImecards kopen?
oeh die guns zien er vet uit... kun je die ook zelf krijgen? dat schip niet neem ik aan, al ziet dat er ook wel geinig uit...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 19:54 . Reden: lay-out ]
En waar vinden we de dames zonder t-shirt?
Verwijderd
Iemand een buddy trial in de aanbieding?
wrvanmarion@planet.nl
Niet in de winkels zover ik weet, maar wel via internet (de EVE store heeft ze).Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 12:06:
Thanks, dit is echt ziekelijk uitgebreidhier ben ik nog wel ff zoet mee.
Kun je trouwens ook in Nederland die GametImecards kopen?
Verwijderd
Lvl 1 missies zuigen alleen gigantisch. Mijn paycheck lijkt wel lager te gaan naarmate ik meer missies en meer vertrouwen heb gekregen/gegeven. Heb als het goed is wel bijna een lvl 2 agent
\o/
Ik krijg meestal wel meer dan 200k per missie, kheb 1 keer de 400k gehaald (loot niet meegerekend)
lvl2 zuigt ook... lvl3 word het interessant met implants, maar nog steeds zwakke nme's ... of je moet ineen keer die 2 apocs tegenkomenVerwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 14:36:
Ben net als een slaaf al die missies aan het afwerken. Wil asap lvl 2, want solo mining levert ook niet zoveel geld op. Dus wil mijn geld verdienen aan corp minen en bij solo gewoon missies doen.
Lvl 1 missies zuigen alleen gigantisch. Mijn paycheck lijkt wel lager te gaan naarmate ik meer missies en meer vertrouwen heb gekregen/gegeven. Heb als het goed is wel bijna een lvl 2 agent
caldari
\o/
Meestal 50-100k. Het is een -16 quality
Maar goed wel 1 implant ontvangen van haar.
Hoeveel is een basic neural implant (willpower) tegenwoordig waard?
Verwijderd
Hoe stel ik de resolutie in bij EVE?
want ik zit de heletijd in een venster te spelen en dat vind ik niet altijd even handig.
nevermind.
Ik koop die van 20 euro wel.
[ Voor 36% gewijzigd door TutanRamon op 08-03-2004 22:28 ]
We see things as we are, not as they are
Verwijderd
Op ESC drukken in het spel en dan naar grafische opties gaan.Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 22:14:
Ik heb een vraag.
Hoe stel ik de resolutie in bij EVE?
want ik zit de heletijd in een venster te spelen en dat vind ik niet altijd even handig.
Verwijderd
Verwijderd
Heb 2 maanden lvl3 missies gedaan en geen implants...Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 16:24:
[...]
lvl2 zuigt ook... lvl3 word het interessant met implants, maar nog steeds zwakke nme's ... of je moet ineen keer die 2 apocs tegenkomen
Achja... Ik pvp nu, ook wel leuk.
maareuh, nog steeds niks gehoord... hoe lang duurt dit normaal? iemand n idee?
Beginnen jullie al een beetje zenuwachtig te worden daar in Curse?Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 12:22:
[...]
Heb 2 maanden lvl3 missies gedaan en geen implants...![]()
Achja... Ik pvp nu, ook wel leuk.
Verwijderd
Voor wat?Ghostie schreef op 10 maart 2004 @ 13:25:
[...]
Beginnen jullie al een beetje zenuwachtig te worden daar in Curse?
We hebben in de laatste 2 dagen 12 battleships afgeknalled in CFS omdat er niets te vechten was in Curse, Stain vecht niet tenzij het 1 tegen 3 is en m0o en evol hebben we niet gezien. En wat ik hoor van evolution is dat ze vechten op 150km range wat betekend dat de gevechten geen ruk voorstellen omdat de damage van die range geen ruk voorstelt...
Toen we de Teamspeak opnamen van lord zap hoorden dat hij oorlog aan het plannen was met evolution was het even scary, maar de praktijk laat zien dat ze niets voorstellen.
Ze hebben het drukker met onze teamspeak te hacken (6000 attacks op admin password in laatste 24 uur), het infiltreren van onze Curse secure chat (bezig met channel
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 14:55 ]
hellbeast@xs4all.nl
Thanks!
Beauty is in the eye of the beerholder
Verwijderd
Maja ik heb het niet zo op online betaalde games!
post dan niks?Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 15:09:
Dawn die game ziet er op de screenies zeer gelikt uit
ik heb het ook niet zo op mensen met breezahstyle tekst in hun ondertitel... hoor je mij toch ook niet over? (ja, technisch nu weer welVerwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 15:09:
Dawn die game ziet er op de screenies zeer gelikt uit
wel jammer btw dat m0o nix doet nu in curse... ik vond hun dreigement net zo stoer
zeker bij stargates? anders had ie je echt wel gepakt hoorHitmanWVU schreef op 10 maart 2004 @ 18:08:
Tank CEO van m0o de aflopen paar dagen een aantal keren tegen gekomen in .3 space, maar hij viel niet eens aan....
Zou iemand mijn PLEASE een trial invitation willen sturen
dan kank mn honger stillen...
deathraven163@hotmail.com
[ Voor 9% gewijzigd door D-Raven op 10-03-2004 19:13 ]
de trial start pas als ik voor t eerst begin dus das mooi.
Verwijderd
Sommige mensen waren erg teleurgesteld omdat sommige mensen vrienden waren met m0o, tevens heeft Curse m0o ook geholpen door hun te laten minen e.d.Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 16:02:
[...]
ik heb het ook niet zo op mensen met breezahstyle tekst in hun ondertitel... hoor je mij toch ook niet over? (ja, technisch nu weer wel)
wel jammer btw dat m0o nix doet nu in curse... ik vond hun dreigement net zo stoer
Anderen, zoals ik, waren blij om eindelijk oude scores te kunnen settlen of gewoon eens te laten zien wat ze waard zijn. Stain is niet veel meer waar ik van opkijk, ik heb nog geen enkel gevecht met ze gehad waarin ze in een minderheid waren, in 90% van al onze gevechten waren wij 15 en zij 20. Ze komen altijd in getallen en poepen in hun broek als ze Omega zien, zoals je hieronder kan lezen:
------------------------------------------------------------
Channelname: Local
Listener: DREAMWORKS
Session started: 2004.02.29 09:59:24
------------------------------------------------------------
[ 2004.02.29 10:53:32 ] ZeaL dRaGoN > lo dream
[ 2004.02.29 10:53:41 ] DREAMWORKS >
[ 2004.02.29 10:53:45 ] DREAMWORKS > why you run?
[ 2004.02.29 10:53:49 ] ZeaL dRaGoN > got mwd on sry no 1on1 ._.
[ 2004.02.29 10:53:59 ] DREAMWORKS > ... who tells you i dont got one?
1vs1 doen ze niet aan, vandaag was het weer eens 1 interceptor 1 kestrel en een blackbird tegen mijn vigil terwijl 10 battleships van hun toekeken. (uitkomst was kestrel 50%, blackbird weggewarped omdat hij 300km weg was, interceptor met armor repairers gefit maar meerdere keren 10% armor weg (wtf)). Daarnaast heb ik 6 tot 7 keer opmerkingen gehoord als: You can't beat me, so i don't fight you.
Anyway, er waren sommige dus blij met m0o die verraad pleegde omdat we dan eindelijk wat pvp kregen, en er gebeurde niets... Forsaken Empire (Curse corporatie) zocht ze op, m0o verschool zich in een station, eind resultaat was 3 dode m0o.
2 battleships en 1 rifter down.
C4 zocht ze in CFS space omdat we verwachten dat ze van a2 naar beneden gingen, CFS schoot op ons en eindresultaat was 12 CFS/Stain battleships down in 24 uur. (verantwoordelijk voor het warpscramblen van 9). Black Avatar CEO liet een XLarge CL-5 vallen, Admiral Iceblock was op 1% structure voordat hij op wonderbaarlijke wijze ontkwam en we konden geen loot meer in onze cargo kwijt toen we weggingen. (eindresultaat = 25+ ogres opgeblazen omdat we het niet meer mee konden nemen).
Al in al hopen we wat meer te gaan zien, maar er verlaten een aantal mensen m0o waaronder hun betere pvp'ers dus we zullen zien... Als stavros m0o verlaat moet er wel iets mis zijn...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 00:05 . Reden: editje ]
Verwijderd
Hammerheads gaan alleen zo vaak dood
Verwijderd
Vandaag nog tegen een CA overmacht gevochten voor het V2-VC2 station en wie rende er met de staart tussen de benen vandoor? Wij niet in ieder geval.
Afgelopen weekend, wie knalde er wie neer in HED-GP? Met hun mobile warp disruptors. Tentje opzetten en maar wachten.
En qua frigates vs indies hebben SA acties net zoveel hits als CA acties. Zal even om even zijn.
CA durft gewoon niet Stain aan te vallen omdat ze bang zijn dat ze gigantisch in de pan worden gehakt. Ze dachten dat ze de enige goede Pvp'ers waren in Stain voordat ze d'ruit getrapt werden. Dacht het niet!
En betaal die 20B ISK nou maar aan m0o want ze pakken jullie echt wel aan hoor.
Jullie mogen nu wel de grootste zijn, maar daar komen veel corps op af die wel mee willen doen maar niets voor jullie alliance. En de rest wil gewoon de grootste aanpakken omdat daar veel ISK te verdienen valt.
3 Alliances plus 2 PvP corps tegen jullie?
Als je daar niet een beetje zenuwachtig van wordt dan ben ik benieuwd hoeveel battleships je in voorraad hebt.
Ben nu een beetje bezig met Agent missies, heb nu een level 3 agent. Maar omdat ik een charisma van 3 heb [JP-Effect
Fuse is SA neem ik aan?
Is een interessante war CA vs SA. 2 grote coalitites die vlak naast elkaar liggen
Laatst in mijn kestrel kwam ik ook ik een SA vs CA fight terecht. Aangezien CA een war heeft met CFS en SA friendly neutral met ons is heb ik SA maar wat geholpen met scouten enzo. Koste me wel een kestrel maarjah, had er toch nog 2 klaarliggen
[ Voor 39% gewijzigd door StarLite op 11-03-2004 01:06 ]
\o/
traktor scratch!
... MMORPG Addict.
Of waar moet ik dat vragen?
tnx
To Beezze or not to Beezze
en als da hotmail gevoelig is zoals tweakers, dan naar rav_i@beer.com
tnx!
To Beezze or not to Beezze
Verwijderd
Ik wil jullie eigenlijk alleen maar 1 tip geven: Onthoud dat het een spelletje is,het moet wel leuk blijven allemaal
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
mooi om te zien dat politiek in 0.0 nu volledig door spelers wordt onderhouden, nu in de Empire space ook nog
Je start toch minimaal met al je attribs op 5? Ik heb Charisma 11 (met empathy 4 en geen implant). Tamelijk nutteloos dus eigenlijkStarLite schreef op 11 maart 2004 @ 01:01:
Ben nu een beetje bezig met Agent missies, heb nu een level 3 agent. Maar omdat ik een charisma van 3 heb [JP-Effect;)] en geen social skills behalve connections 4 gaat het niet zo heel hard, maar toch af en toe 150K voor een missie
![]()
Speel nog steeds met me eerste Character maar vind het niet echt mmorpg-style om helemaal overnieuw te beginnen, zou niet echt leuk zijn. Dan maar hopen op de Advanced Learning Skills die al op EVE-DB.com staan. Ben nu beetje Gunnery skills omhoog aan het helpen maar me base Perception is evenhoog als me base charisma (heb me destijds laten vertellen dat intel en mem de belangrijkste waren

Verwijderd
(als ex-lod speler)
mag ik een trial op broo_s@hotmail.com ?
doneVerwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 17:15:
ik heb nu vanalles gelezen over dit spel en het lijkt me wel wat
(als ex-lod speler)
mag ik een trial op broo_s@hotmail.com ?
Verwijderd
probleem van hierboven is gelukkig ook alweer opgelost met mailtje naar de customer service, had in minder 30 min een replay dat mijn account weer geactieveerd was.
goede service
hoop hier nog lang plezier aan te gaan beleven.
owja, Joseph Nmemonic ingame
Ik mis alleen twee belangrijke dingen hierin, misschien dat dat toegevoegd kan worden?
• Systeemeisen
• Prijs
De prijs voor als je gaat spelen uiteraard.
Graag zou ik ook een mailtje ontvangen om het uit te proberen. WoW kan nog wel even duren, tot die tijd lijkt het me wellicht leuk om dit te spelen.
Een e-mailadres is wellicht handig

awallet@hotmail.com
quote: officiele faqMinimal hardware:
CPU: PIII - 450 MHZ or higher
RAM Memory: 128MB (256MB for 2000/XP)
Hard Drive Capacity: 1 GB
Connection: 56k modem or faster
Operating System:
Win98 SE
Windows 2000
Millennium, WinXP
Please note that Windows 95 and NT are not supported.
DirectX 9.0 or later
Video cards:
GeForce 2 or better, ATI Radeon 7200 or better, Matrox Parhelia.
To check whether your card meets these requirements check with your card manufacturer:
NVIDIA GeForce cards
ATI cards
Matrox Parhelia
The minimum screen resolution for EVE is 1024x768.
Audio hardware must be Direct Sound compatible. For optimum performance, use latest drivers available.
Recommended system for optimal performance:
Processor: P4 1GHz+
RAM Memory: 256MB or higher
3D Accelerator: 64MB or higher video card
Read more about the technical aspects of Eve in Section 7 of this FAQ.
Dat is nog best aan de prijs.Europe
Cost/month* Total cost*
1-month-plan € 14.95 € 14.95
3-month-plan € 11.95 € 35.85
6-month-plan € 10.95 € 65.70
* VAT included
Outside Europe Cost/month Total cost
1-month-plan $ 14.95 $ 14.95
3-month-plan $ 11.95 $ 35.85
6-month-plan $ 10.95 $ 65.70

[ Voor 75% gewijzigd door PromWarMachine op 11-03-2004 18:05 ]
Verwijderd

idd .. toen ik hoorde dat je moest gaan betalen dacht ik ook van .... dat doe ik echt niet .... maar nu ben ik ook zwaar verslaafd.Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 18:34:
Tja, IK heb het er met plezier voor over, kost gewoon 2 biertjes in het weekend minder (niet dat ik bier drink maar ik reken het op 1 DVD in de maand minder) maar ik dacht er paar jaar terug ook zo over, maandelijks betalen voor spelletjes
maar ja dan speel je het ff en ben je verslaafd he
't is een goedkopere verslaving dan roken
[ Voor 11% gewijzigd door CRiMiNaL op 11-03-2004 20:04 ]
... MMORPG Addict.
donePromWarMachine schreef op 11 maart 2004 @ 18:02:
Graag zou ik ook een mailtje ontvangen om het uit te proberen. WoW kan nog wel even duren, tot die tijd lijkt het me wellicht leuk om dit te spelen.
[edit]
Een e-mailadres is wellicht handig
awallet@hotmail.com
u vraagt, wij draaien...PromWarMachine schreef op 11 maart 2004 @ 18:02:
Mooie openingspost!
Ik mis alleen twee belangrijke dingen hierin, misschien dat dat toegevoegd kan worden?
• Systeemeisen
• Prijs
al leek systeemeisen me een beetje overbodig, want ze zijn niet zo spectaculair hoog
en de prijs... sja, wat maakt de prijs nog uit voor een spel met deze finesse?
(het lijkt me btw sterk dat WoW veel goedkoper word, dus dokken zul je

en die meneer staat er ook bijVerwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 17:43:
owja, Joseph Nmemonic ingame
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 08:19 ]
Deathraven (ingame: Danthar)
Verwijderd

Het online spel Ragnarok dat ik speel heeft gewoon dezelfde prijs als andere betalingsmethoden bij PayByCash...
Dat komt omdat PayByCash ook nog wat moet verdienen aan de dienst die ze leveren?Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 11:57:
btw... wat ik wel krom vind is dat als je een Bank Transfer via PayByCash doet, dat je 17,95 Euro kwijt bent i.p.v. 14,95 op de 1 of andere manier...![]()
Het online spel Ragnarok dat ik speel heeft gewoon dezelfde prijs als andere betalingsmethoden bij PayByCash...
Verwijderd
Je hebt verschillende opties om mee te betalen by PayByCash. Elk is 15,95... Behalve bij Bank Transfer (overschrijving), deze is 17,95... Wat ik dus al aangegeven heb op mijn vorige post is dat ik bij Ragnarok Online dus niet die 2 Euro (Dollar) extra hoef te betalen, en bij EvE dus wel...
Denk dat ik ff een berichtje naar CCP toestuur om te vragen waarom dit zo is...
(beetje muggezifterig, kweet 't... maar viel me gewoon op)
Vanwege de extra handlings huppeldepup is het iets duurder. Het continentaal transfer kost namenlijk iets meer (de banken rekenen er iets meer voor). Dus paybycash moet t dan ook iets duurder maken, vanzelfsprekend...
Verwijderd
Anywayz, me needs to play more EvE, weer ff rondcruisen in mijn Thorax
Int en Mem zijn ook de belangrijkste attributres om te leren, verreweg de meeste skilsl hebben INT en MEM als attributes, gunnery en spaceship command skills hebben bijvoorbeeld perception/willpower, maar dat zijn eigenlijk uitzonderingen.CU2morO schreef op 11 maart 2004 @ 16:53:
[...]
Je start toch minimaal met al je attribs op 5? Ik heb Charisma 11 (met empathy 4 en geen implant). Tamelijk nutteloos dus eigenlijk
Speel nog steeds met me eerste Character maar vind het niet echt mmorpg-style om helemaal overnieuw te beginnen, zou niet echt leuk zijn. Dan maar hopen op de Advanced Learning Skills die al op EVE-DB.com staan. Ben nu beetje Gunnery skills omhoog aan het helpen maar me base Perception is evenhoog als me base charisma (heb me destijds laten vertellen dat intel en mem de belangrijkste waren
En toen ik begon waren er geen kant en klare character keuzes [alleen custom], dus ik heb charisma omlaag gegooid omdat agents toen nog helemaal niks waard waren en charisma bijna geen invloed had. Nu ik agent missies aan het doen ben moet ik toch maar social/charisma skills gaan trainen
\o/
ik zit dus nu ook in EVE
Johanbarten = Fallout_NL
[ Voor 9% gewijzigd door johanbarten op 13-03-2004 09:15 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 00:43:
Ja hoor Omega Corp weer met hun haantjes gedrag.
Vandaag nog tegen een CA overmacht gevochten voor het V2-VC2 station en wie rende er met de staart tussen de benen vandoor? Wij niet in ieder geval.
Afgelopen weekend, wie knalde er wie neer in HED-GP? Met hun mobile warp disruptors. Tentje opzetten en maar wachten.
En qua frigates vs indies hebben SA acties net zoveel hits als CA acties. Zal even om even zijn.
CA durft gewoon niet Stain aan te vallen omdat ze bang zijn dat ze gigantisch in de pan worden gehakt. Ze dachten dat ze de enige goede Pvp'ers waren in Stain voordat ze d'ruit getrapt werden. Dacht het niet!
En betaal die 20B ISK nou maar aan m0o want ze pakken jullie echt wel aan hoor.
Jullie mogen nu wel de grootste zijn, maar daar komen veel corps op af die wel mee willen doen maar niets voor jullie alliance. En de rest wil gewoon de grootste aanpakken omdat daar veel ISK te verdienen valt.
3 Alliances plus 2 PvP corps tegen jullie?
Als je daar niet een beetje zenuwachtig van wordt dan ben ik benieuwd hoeveel battleships je in voorraad hebt.
[ Voor 5% gewijzigd door CU2morO op 13-03-2004 15:59 ]
2x Phased Muon Sensor Dampners (beste sensor dampner) 1,5M, GoT prijs: 1M
4x Medium C5-L Emergency Shield Overload (beste booster) 900K GoT prijs: 800K (3M voor 4)
Op te halen in Nonni of kan ook afleveren
Hé, das het broertje van mijn Punisher-Tristan-Rifter-Impairor:CU2morO schreef op 13 maart 2004 @ 15:58:
Ik vraag me af wat dit is. Ik gok op de laatste uitvinding van Crielere voordat het allemaal in de soep liep. Ik presenteer... De Caldari-Gallente Shuttle Hybrid:
[afbeelding]
[afbeelding]

En mijn dual-Scorpion

klikbaar

Ik heb btw nog pics staan van Zombie die aan het griefen waren in Yulai, ze staan hier.
[ Voor 22% gewijzigd door StarLite op 13-03-2004 18:10 ]
\o/
Ik kom een system binnen, moet eerst weten of iemand op een station of in de ruimte is (als ie in station is komt ie niet op scanner toch?) en vervolgens moet ik weten waar ie zit in de ruimte
de Range en Direction heeft een maximale invoer van '2147483647'km, wat de maximale grootte is van een variabele gok ik. Dit is ~14 Au en dus niet genoeg om em te vinden. Er werd mij verteld dat ik in de Name tab je een veel grotere range hebt, maar daar vind ik nix buiten me eigen grid
dus, leg me es uit hoe het werkt
-Eerst helemaal op learning gaan trainen en daarna al het andere.
-of-
-Eerst wat basic skills trainen (basic engineering enzo) zodat je basic weapons en ship upgrades aankunt, zodat je tenminste niet word afgeschoten bij agent lvl2 missies
Ik vlieg momenteel rond in mn merlin en ben nog wat basic ship upgrade skills aant leren. Maar ik vroeg me dus af wat beter was omdat ik van diverse kanten hoor dat je eerst in de learning devisie moet gaan trainen..
Volgens mij maakt het niet veel uit wat je doet want uiteindelijk ben je toch wel net zoveel tijd kwijt. Die basic dingen kosten niet meer dan 15 min tot een uur dus om dan eerst kweenie hoeveel tijd in learning te steken voor een tijdwinst van een paar minuten maakt dan ook niks uit...
Of zie ik dat verkeerd?
Als je zware skills naar hogere levels wilt trainen, zijn ze zeker handig...
Het scheelt al heel snel veel en zeker als je boven op je learningskills nog eens een aantal implants kunt implementeren...
Heeft iedereen trouwens op EVE-I.com de rally gelezen? Lijkt me super leuk!
In het kort: een star-rally... je moet (in 1 dag?) 200 jumps maken, en onderweg moet je bij moons en planets of stations puzzels/raadsels oplossen. Controles worden gedaan doordat je om de zoveel jumps bepaalde plekken moet bookmarken. Degene die als eerste aankomt na de 200 jumps, krijgt een battleship naar keuze, en zo zijn er voor de volgende 20 tot ... mensen andere prijzen beschikbaar gestelt. Van Tech2 tot geldbedragen...
Zeker even lezen.....
Ik laat nieuwe spelers meestal eerst de learning skills naar level 3 trainen en wanneer ze dan in een cruiser zitten naar level 4..D-Raven schreef op 16 maart 2004 @ 08:57:
Wat is nou eigenlijk slimmer als beginner (bijna 1 week oud).
-of-
-Eerst wat basic skills trainen (basic engineering enzo) zodat je basic weapons en ship upgrades aankunt, zodat je tenminste niet word afgeschoten bij agent lvl2 missies.
Ik vlieg momenteel rond in mn merlin en ben nog wat basic ship upgrade skills aant leren. Maar ik vroeg me dus af wat beter was omdat ik van diverse kanten hoor dat je eerst in de learning devisie moet gaan trainen..
Volgens mij maakt het niet veel uit wat je doet want uiteindelijk ben je toch wel net zoveel tijd kwijt. Die basic dingen kosten niet meer dan 15 min tot een uur dus om dan eerst kweenie hoeveel tijd in learning te steken voor een tijdwinst van een paar minuten maakt dan ook niks uit...
Of zie ik dat verkeerd?
Verwijderd
Lekker
Then again, beetje veel huiswerk dus dan maar ff gewoon skills trainen tot het weekend...
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 18:00 ]
Level 5 duurt redelijk lang en de opbrengsten zijn het lange trainen in het begin niet echt waard IMO
\o/
Verwijderd
En de tweede is over een buddy account, hoe werkt dit? Heb het spel al gedownload en geinstalleert, hoe gaat het nu verder?
Saludos Pantano
Rank 1 Level 4 duurt ongeveer 1 dag, afhankelijk van je attributes..StarLite schreef op 16 maart 2004 @ 23:05:
Aan de andere kant: Het trainen van alle learning skills naar level 3 kost je maar 1 dag per skill, dus in minder dan een week kan je 5 * 3 = 15 extra attribute punten krijgen, iets wat al gauw wat leertijd scheelt. level 4 zou ik zelf doen als je eenmaal bij de langere skills komt [rank 3 level 4/5 skills]..
Level 5 duurt redelijk lang en de opbrengsten zijn het lange trainen in het begin niet echt waard IMO
level 3 een uur of 10-12
Mocht je GameSpy/Fileplanet Betalende user zijn dan zou ik daar even gaan browsen voor de 10 dag trial. Of post je mail hier en ik geef je een 3 day trial.
... MMORPG Addict.
Verwijderd
als jij kan bankieren via internet, gewoon een betaling overmaken naar het nummer van de ABN AMRO zoals vermeld. Je hoeft geen papieren mee te nemen en in te leveren. Erg handig en te doen vanuit de luie stoel )johanbarten schreef op 04 maart 2004 @ 09:35:
ik heb nu een account aan gevraagd bij paybycash, en heb nu een mail gekregen waar in staat waar ik het geld naar moet over maken. Maar ik snap niet echt hoe ik dit moet doen. er staat dat ik iets naar de abn amro moet sturen.
Moet ik nu naar een postkantoor gaan en de gegevens in die mail laten lezen en dat hun dat dan snappen en de rest doen? Of moet ik zelf iets opsturen?
ik heb de search gebruikt maar niet echt iets hierover gevonden.
kan iemand zeggen hoe het precies werkt, dank U
Gr

Verwijderd
1 maand, dus bijv van 1 jan t/m 31 janVerwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 08:52:
Hi, ik heb een beetje rondgelezen en heb nog een paar vraagjes, eerst 30 days playtime, dit is 1 maand of 30 dagen spelen ( vandaag een paar uur en morgen weer etc). Dit even voor de duidelijkheid.
Saludos Pantano
Verwijderd
persoonlijk zeg ik altijd, eerst learning, intelligence, memory naar lvl4 minimaalD-Raven schreef op 16 maart 2004 @ 08:57:
Wat is nou eigenlijk slimmer als beginner (bijna 1 week oud).
-of-
-Eerst wat basic skills trainen (basic engineering enzo) zodat je basic weapons en ship upgrades aankunt, zodat je tenminste niet word afgeschoten bij agent lvl2 missies.
Of zie ik dat verkeerd?
tuurlijk kan je tussendoor ff een korte skill leren maar op de lange duur gaat het leren van learning skills je zo veel tijd schelen dat je achterover valt. dit gaat helemaal aantikken met lvl2 skills laat staan de lvl8 skills

Verwijderd
Ok nu is het 30 dagen duidelijk, als je mij een buddy account zou kunnen geven zou dit te gek zijn, als ik het leuk vind ben ik niet meer uit het spel weg te slaanCRiMiNaL schreef op 17 maart 2004 @ 10:01:
Wij (mensen die een account hebben) kunnen je gewoon een buddy trial sturen (als je je mail adres even geeft). En 30 day's playtime is idd gewoon een maand. Niet het aantal uren wat je speelt.
Mocht je GameSpy/Fileplanet Betalende user zijn dan zou ik daar even gaan browsen voor de 10 dag trial. Of post je mail hier en ik geef je een 3 day trial.
Hier is mij meel adres: hagar@telefonica.net
Alvast bedankt
Saludos Pantano
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Saludos Pantano
Dit topic is gesloten.