https://niels.nu

Waarschijnlijk zwaar in de schulden, vandaar dat zijn vrouw bij hem wegloopt (of gewoon een klein jong van 11 jaar dat uit zijn duim zuigt).
Nog nooit zoveel f-word in 1 post gezien, echt meesterlijk
Gewoon zeggen dat ze maar een Thorax moeten kopen en moeten gaan minen, 15 mil heb je echt zo terugverdiend in 0.1 spacefrankinator schreef op 11 mei 2004 @ 13:47:
En dan nu, mijn beste chatlog ooit. Weet niet of ik zulke lange posts mag maken maar het is zeker de moeite waard. Here goes:
Eigenlijk dom dattie gewoon uitlogde, met een xlarge shieldbooster [+ 1 of 2 shield boost amplifiers] kan je 1on1 behoorlijk lang overleven tegen een raven. Op chaos gaf de raven het na 20 minuten op tegen mijn scorp [C5 XL-SB en 2 sb-amps], mijn shield kwam niet onder de 50% [had hem niet constant aan] dus met wat mindere equip heb je nog alle tijd om te overleven en misschien om weg te komen.. Iig heb je tijd zat om backup te roepen
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
best wel kansloos als je zo doet over een game...
ben zelf ook wel fanatiek, maar ik weet ook wanneer ik verlies...
[ Voor 58% gewijzigd door TepelStreeltje op 11-05-2004 17:02 ]
Battle.net Spud#2543
Anoniem: 6441
waarom herken ik me hierin?Erikie schreef op 11 mei 2004 @ 15:51:
haha, waarschijnlijk een noob die eerst z'n bs skills heeft getraind, en voor de rest niks
* Anoniem: 47289 gaat aan een nieuwe startpost beginnen
Anoniem: 6441 schreef op 11 mei 2004 @ 17:15:
Tja jij hebt ook wel het voordeel dat je in een fantastische corp zit die ook zonder e-bay wel aan bsen kunnen komen
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 47289 op 11-05-2004 17:29 ]
Dit topic is gesloten.