Een nederlandstalige spanjaard?Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 10:37:
Te gek, bedankt. Zal vanavond ( als ik zo lang wachten kan ) ermee beginnen.
Saludos Pantano
Voeg me ook maar toe
Necreo is ook de nick ingame
wel al tijdje geleden dat ik het gespeeld heb
Necreo is ook de nick ingame
wel al tijdje geleden dat ik het gespeeld heb
que?
Vandaag ff in m'n omen gespeeld en ik kan opeens 4 drones besturen met drones @ lvl3
Is dat een bug of was dat altijd al zo
Bug zou ik zeggenHitmanWVU schreef op 17 maart 2004 @ 21:50:
Vandaag ff in m'n omen gespeeld en ik kan opeens 4 drones besturen met drones @ lvl3
Verwijderd
is een bug
heb ik soms ook 9 drones inplaats van 8 (select all en dan launch 1 op de 3 keer krijg je dan een extra drone)
Jah drones hebben leuke bugs de laatste tijd. 2 dagen geleden nog, beetje NPC aan het hunten in 0.0. Drones die ik uit een loot had gehaald mee (Infils en Hammers). Zit ik in die belt, en zoals verwacht : drone na drone wordt afgeschoten. maargoed ik had er een stuk of 7 in me dronebay ... wil ik ze launchen zegt ie dat ik al m'n max drones buiten hebVerwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 09:13:
is een bugheb ik soms ook 9 drones inplaats van 8 (select all en dan launch 1 op de 3 keer krijg je dan een extra drone)

... MMORPG Addict.
Verwijderd
Nee, een nederlander die in spanje woont, en mijn nick (Hagar) schijnt hier al in gebruik te zijn?? En ik ben de enige echte, jejeje
Verwijderd
Ja hij blijft bij mij ook down
ook geen bericht dat er een langere downtime is (tenminste niet als je news bekijkt) dus vraag me ook af wat er aan de hand is.
Langere downtime, ze krijgen de server niet aan de gang
Ze hopen op 14:30 maar dat lukt nu al niet meer
Ze hopen op 14:30 maar dat lukt nu al niet meer
op het forum staat gewoon extended downtime 14:00 GMT aangegeven hoor en 15:10 CET is ie weer gewoon online
Verwijderd
Nu is de server weer online maar krijg nu dit bericht:
The patch has been downloaded but failed verification
Please try again.
En dat blijft zo, heb de cpu al 1x opnieuw opgestart maar ook dit maakt niks uit, zou dit door mijn buddy account kunnen komen?
The patch has been downloaded but failed verification
Please try again.
En dat blijft zo, heb de cpu al 1x opnieuw opgestart maar ook dit maakt niks uit, zou dit door mijn buddy account kunnen komen?
Pantano, ga naar http://www.eve-online.com/patches/patches.asp en download en installeer de patch handmatig.
Indien het downloaded niet lukt probeer de server in IJsland: http://www.eve-online.com/patches/patchmirrors.asp
(ja ze hebben vandaag een nieuwe patch geplaatst. Op http://myeve.eve-online.com/updates/patchnotes.asp kan je lezen wat er is veranderd.
Indien het downloaded niet lukt probeer de server in IJsland: http://www.eve-online.com/patches/patchmirrors.asp
(ja ze hebben vandaag een nieuwe patch geplaatst. Op http://myeve.eve-online.com/updates/patchnotes.asp kan je lezen wat er is veranderd.
[ Voor 25% gewijzigd door Elissen op 18-03-2004 16:18 . Reden: patch notes ]
Verwijderd
Ja klopt de versie die ik had was de 1403 en de patch was voor de 1404, heb het weer werkende.
Saludos Pantano
Saludos Pantano
Die nieuwe patch heeft een aantal leuke updates omtrend de agents. Je kunt nu direct zien welke quality een agent heeft en bij welke devisie hij/zij hoort...
handig
handig
grrr.. nu komt moo / evol & ca xetic space invaden.. di's niet leuk meer
dacht ik veilig te zijn door weg te gaan uit cfs , heb ik NOG die moo's achter me aan!.. 2 billion voor een nap.. ja .. me neus
traktor scratch!
2 miljard is nix for Xetic man.. die kunnen al weet ik hoe lang ongestoord ark minen daarzo...Erikie schreef op 19 maart 2004 @ 16:42:
grrr.. nu komt moo / evol & ca xetic space invaden.. di's niet leuk meerdacht ik veilig te zijn door weg te gaan uit cfs , heb ik NOG die moo's achter me aan!.. 2 billion voor een nap.. ja .. me neus
Verwijderd
heb me CC aangevraagd en wil ook gaan beginnen met EVE
heb de beta wel gespeeld maar had toen geen zin om maandelijks te betalen
zie dat het nog veel gespeeld word en ga dus ook maar weer meedoen.
zou iemand een buddy account voor me kunnen aanmaken zodat ik kan zien of het nog steeds aan mijn wensen voldoet
mijn mail = mscheffer@home.nl
Bvd
M.Scheffer
zou iemand een buddy account voor me kunnen aanmaken zodat ik kan zien of het nog steeds aan mijn wensen voldoet
Bvd
M.Scheffer
Verwijderd
Ik zit met het volgende probleem, ik heb 4 scout drones die beschadigd zijn, maar als ik die dan laat maken(het geld tikt eraf) en daarna het station verlaat, blijken de drones helemaal niet gemaakt te zijn, terwijl wel mijn geld eraf is gegaan en nee het komt ook niet meer terug.
Komt iemand dit bekend voor?
Ben best wel geinterreseert in deze game
lijkt me echt kewl, nog nooit een Space MMOG gespeelt, dus ff uitprogeren
kan iemand hier voor een trial zorgen ???
shaolin@majin-clan.com
Thanks
shaolin@majin-clan.com
Thanks
Geregeld.ADMK schreef op 20 maart 2004 @ 20:03:
Ben best wel geinterreseert in deze gamelijkt me echt kewl, nog nooit een Space MMOG gespeelt, dus ff uitprogeren
![]()
shaolin@majin-clan.com
Thanks
Ook geregeld.Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 19:10:
heb me CC aangevraagd en wil ook gaan beginnen met EVE
Bvd
M.Scheffer
Verwijderd
Bekende bug... oplossing repackage items after repairsVerwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 19:34:
Ik zit met het volgende probleem, ik heb 4 scout drones die beschadigd zijn, maar als ik die dan laat maken(het geld tikt eraf) en daarna het station verlaat, blijken de drones helemaal niet gemaakt te zijn, terwijl wel mijn geld eraf is gegaan en nee het komt ook niet meer terug.
Probeer ze eens te repackagen nadat je ze gerepareerd hebt. Wil wel eens helpen.Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 19:34:
te laat.....
[ Voor 4% gewijzigd door nimmolon op 20-03-2004 21:59 . Reden: wat een timing weer :p ]
zeg.. misschien is t leuk te vermelden bij welke corp & alliance je zit.
dan weet ik welke gotter ik moet afschieten en wie niet 
naam | corp | alliance |
erikie | hegemonic-core | xetic federation (xif) |
traktor scratch!
Wow! Deze game ziet er zeker gelikt uit
en ik begrijp de basic al, en ik leer snel dingen bij
maar heeft iemand hier ervaring met paybycash? en hoe zit dat etc?
[ Voor 1% gewijzigd door ADMK op 21-03-2004 00:37 . Reden: Teipo ]
PaybyCash werkt prima voor mij in combinatie met internet bankieren... de eerste keer is het +/- 4 werkdagen wachten maar daarna gewoon zorgen dat je op tijd betaald...ADMK schreef op 21 maart 2004 @ 00:37:
Wow! Deze game ziet er zeker gelikt uiten ik begrijp de basic al, en ik leer snel dingen bij
maar heeft iemand hier ervaring met paybycash? en hoe zit dat etc?
Inderdaad, wat PadMe zegt. Nog nooit problemen mee gehad. Betrouwbaar en een goed alternatief. Je betaalt alleen wel 1 dollar meer per betaling.Padme schreef op 21 maart 2004 @ 00:39:
[...]
PaybyCash werkt prima voor mij in combinatie met internet bankieren... de eerste keer is het +/- 4 werkdagen wachten maar daarna gewoon zorgen dat je op tijd betaald...
maar als je zoals ik gewoon per 3 maanden betaald zul je daar niet echt last van hebben.
... MMORPG Addict.
Zo ook even geregistreed en betaalt
, nu maar wachten tot ik bevestiging krijg
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Waarschijnlijk ga ik tijdens de komende PW week die ik krijgCRiMiNaL schreef op 21 maart 2004 @ 09:32:
[...]
Inderdaad, wat PadMe zegt. Nog nooit problemen mee gehad. Betrouwbaar en een goed alternatief. Je betaalt alleen wel 1 dollar meer per betaling.
maar als je zoals ik gewoon per 3 maanden betaald zul je daar niet echt last van hebben.

Verwijderd
goed idee:
naam | corp | alliance |
Elayne Trakard | Knapps | - |
Verwijderd
Haha
Gisteren gebeurde me toch wat leuks, ik was omber aan het minen in een 0.6 system, zo ben ik een tijdje bezig komt er iemand aan die ook gezellig naast me gaat minen.
Hij was in zijn eentje dus ik check even wat voor container die gebruikt, blijkt ie een gewone container te gebruiken, dus ik begin een praatje met die kerel en vlieg ondertussen nonchelant langs zijn container en pik wat omber mee.
Dit gaat zo'n een tijdje door en net als ik voor de 4e keer wat omber kom "lenen"
heeft die gozer het opeens door dus hij lockt op me en schiet een missile af.
Binnen de kortste keren wemelt het er van de politie en kan ik toekijken hoe hij wordt afgeschoten.
Nu hij weg is kan ik helemaal ongestoord mijn gang gaan, helaas kwam hij vrij snel terug met een indy om zijn ore mee te nemen, waarbij hij mij ondertusen helemaal verrot schold.
Waarna ik hem maar even duidelijk heb gemaakt, dat in je eentje minen met een niet beveiligde container niet zo handig is.
Gisteren gebeurde me toch wat leuks, ik was omber aan het minen in een 0.6 system, zo ben ik een tijdje bezig komt er iemand aan die ook gezellig naast me gaat minen.
Hij was in zijn eentje dus ik check even wat voor container die gebruikt, blijkt ie een gewone container te gebruiken, dus ik begin een praatje met die kerel en vlieg ondertussen nonchelant langs zijn container en pik wat omber mee.
Dit gaat zo'n een tijdje door en net als ik voor de 4e keer wat omber kom "lenen"
Binnen de kortste keren wemelt het er van de politie en kan ik toekijken hoe hij wordt afgeschoten.
Nu hij weg is kan ik helemaal ongestoord mijn gang gaan, helaas kwam hij vrij snel terug met een indy om zijn ore mee te nemen, waarbij hij mij ondertusen helemaal verrot schold.
Waarna ik hem maar even duidelijk heb gemaakt, dat in je eentje minen met een niet beveiligde container niet zo handig is.
Is er trouwens een GoT corp of iets in die richting die ik kan joinen?
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 19:59:
goed idee:
naam corp alliance erikie hegemonic-core xetic federation (xif) Elayne Trakard Knapps - StarLite Mercatoris CFS
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Het is misschien niet zo handig, maar het toont naar mijn mening ook niet veel respect voor die ander zijn werk en tijd die hij er in stopt om te minen om het zomaar af te gaan jatten. Als het je alleen ging om het punt duidelijk te maken dat hij niet in een unsecure can moet minen zeg hem dat dan gewoon, maar dit is gewoon pure diefstal.Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 20:57:
Haha![]()
Binnen de kortste keren wemelt het er van de politie en kan ik toekijken hoe hij wordt afgeschoten.![]()
Je hebt helemaal gelijk dat het niet verstandig is, maar zeker om er hier zo flink om te gaan zitten lachen en dan ook nog trots zijn dat je dingen gaat zitten jatten van iemand vindt ik niet echt netjes.
Er is een on-officieel GoT corp, (alle leden zijn lid van GoT namelijkTwixxx schreef op 21 maart 2004 @ 21:01:
Is er trouwens een GoT corp of iets in die richting die ik kan joinen?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 04:18 ]
Getuigd inderdaad van weinig respect Hjvoort...
Ontopic:
Ontopic:
naam | corp | alliance |
StarLite | Mercatoris | CFS |
Farstar Bansoon | Cho´Arrim | CoD |
naam | corp | alliance |
Eveslasher | Neogen-Industries | ESA |
naam | corp | alliance |
Danthar | Alliance State War academy (geloof ik) | Caldari |
Verwijderd
Zal vanavond nog wat screenshots uploadenD-Raven schreef op 22 maart 2004 @ 08:44:
naam corp alliance erikie hegemonic-core xetic federation (xif) Elayne Trakard Knapps - StarLite Mercatoris CFS Farstar Bansoon Cho´Arrim CoD Eveslasher Neogen-Industries ESA Danthar Alliance State War academy (geloof ik) Caldari PreTender Band of Freelancers N.O.R.A.D
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 08:59 ]
Verwijderd
geen bugHitmanWVU schreef op 17 maart 2004 @ 21:50:
standaard kan je er eentje controleren.
elk lvl drones wat je erbij leert, geeft je controle over 1 drone extra
Nee hoor drones lvl3 geeft je 3 drones. Gisteren had ik er opeens 6 tegelijk.Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 09:10:
[...]
geen bug
standaard kan je er eentje controleren.
elk lvl drones wat je erbij leert, geeft je controle over 1 drone extra
Blijkbaar is het select all > launch nogal onstabiel.
Verwijderd
gfx bug??HitmanWVU schreef op 22 maart 2004 @ 09:18:
[...]
Nee hoor drones lvl3 geeft je 3 drones. Gisteren had ik er opeens 6 tegelijk.
Blijkbaar is het select all > launch nogal onstabiel.
heb het zelf nog niet meegemaakt of gehoord
weet wel dat het soms kan lijken alsof er allemaal kleine drones in de buurt zijn als je tijdje bezig bent geweest, goede bug is dat man
halve belt onder drones lol
Verwijderd
D-Raven schreef op 22 maart 2004 @ 08:44:
naam corp alliance erikie hegemonic-core xetic federation (xif) Elayne Trakard Knapps - StarLite Mercatoris CFS Farstar Bansoon Cho´Arrim CoD Eveslasher Neogen-Industries ESA Danthar Alliance State War academy (geloof ik) Caldari Fibrith Alcarin Xanadu FA
Verwijderd
naam | corp | alliance |
Fibrith Alcarin | Xanadu | FA |
PreTender | Band of Freelancers | N.O.R.A.D |
lijstje begon beetje verkeert te lopen
Verwijderd
btw
Aangezien veel mensen hier minen, ik ben op zoek naar een paar leveranciers van minerals.
Waar heb ik deze nodig ==> Jita IV Moon 10 Caldari Navy.
Welke minerals :
20mil tritanium min. per week
7,5 mil pyerite min. per week
200k isogen per week
100k nocx per week
evt ook zydrine.
natuurlijk ben ik ook bereid om mexallon te kopen ook al heb ik daar een paar mil van liggen.
Als je interesse hebt om wat extra isk te verdienen en een GoT-er te helpen, laat me maar even weten. Je kunt hier replyen of een eve mail sturen naar Fibrith Alcarin.
Thanks
Aangezien veel mensen hier minen, ik ben op zoek naar een paar leveranciers van minerals.
Waar heb ik deze nodig ==> Jita IV Moon 10 Caldari Navy.
Welke minerals :
20mil tritanium min. per week
7,5 mil pyerite min. per week
200k isogen per week
100k nocx per week
evt ook zydrine.
natuurlijk ben ik ook bereid om mexallon te kopen ook al heb ik daar een paar mil van liggen.
Als je interesse hebt om wat extra isk te verdienen en een GoT-er te helpen, laat me maar even weten. Je kunt hier replyen of een eve mail sturen naar Fibrith Alcarin.
Thanks
naam | corp | alliance |
Martinus Crimson | Red Rose Corp | JQA (applying) |
... MMORPG Addict.
Verwijderd
naam | corp | alliance |
BlackTwo | Mercatoris | CFS |
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 10:30 ]
naam | corp | alliance |
ErikV | Hazard Ops | - |
Ik ben dus ErikV
[ Voor 4% gewijzigd door EquiNox op 22-03-2004 11:17 ]
naam | corp | alliance |
ErikV | Hazard Ops | - |
rig0r | Qix Investments | - |
[ Voor 6% gewijzigd door rig0r op 22-03-2004 12:16 . Reden: Nu met smoelwerk :P ]
Verwijderd
Ben nu ook oficieel aan het spelen, heb na 3 dagen buddy account me aangemeld.
Waar zit Hazard ops? Ik zit in Lonetrek op dit moment en ben druk aan het mijnen en skills aan het leren om iets beter dan een Bantam te kunnen kopen, welke volgende stap raden jullie mij aan? Dacht zelf aan een Moa.
Groeten Pantano
Waar zit Hazard ops? Ik zit in Lonetrek op dit moment en ben druk aan het mijnen en skills aan het leren om iets beter dan een Bantam te kunnen kopen, welke volgende stap raden jullie mij aan? Dacht zelf aan een Moa.
Groeten Pantano
Ik heb nu een Bantam (ofzo) om te minen en een Condor om te vechten, Nu zoek ik een schip waarmee je kan vechten en minen? bestaat er zo'n 1?
Hm, volgens mij ben ik het ooit ontvangen mailtje om Buddy te worden, kwijt? 
Wil iemand het opnieuw sturen?
awallet@planet.nl
Vraag: Als ik zo'n 3maanden-plan neem, houdt het dan na 3 maanden op? Wordt het stilzwijgend verlengd met 3 maanden? Kan je overstappen op een 6-maanden plan of een 1 maand plan? Enlight please.
awallet@planet.nl
Vraag: Als ik zo'n 3maanden-plan neem, houdt het dan na 3 maanden op? Wordt het stilzwijgend verlengd met 3 maanden? Kan je overstappen op een 6-maanden plan of een 1 maand plan? Enlight please.
[ Voor 44% gewijzigd door PromWarMachine op 22-03-2004 13:04 ]
cruiserADMK schreef op 22 maart 2004 @ 12:55:
Ik heb nu een Bantam (ofzo) om te minen en een Condor om te vechten, Nu zoek ik een schip waarmee je kan vechten en minen? bestaat er zo'n 1?
en dan eentje zoeken met veel cargo ruimte (of je installed cargo expanders).
[ Voor 38% gewijzigd door D-Raven op 22-03-2004 13:04 ]
PromWarMachine schreef op 22 maart 2004 @ 13:03:
Hm, volgens mij ben ik het ooit ontvangen mailtje om Buddy te worden, kwijt?
awallet@planet.nl
Je abonnement wordt automatisch verlengd, je moet et dus zelf stopzetten (kan gewoon via de site). Je kan op de site ook switchen tussen 1, 3 of 6 maanden, voor zover ik weet is dat onbeperkt te wijzigen.E-mail(s) were successfully sent, see results below.
awallet@planet.nl O.K.
Thank you for participating in the EVE Buddy Program
[ Voor 8% gewijzigd door rig0r op 22-03-2004 13:30 ]
Verwijderd
rig0r schreef op 22 maart 2004 @ 11:55:
naam corp alliance erikie hegemonic-core xetic federation (xif) Elayne Trakard Knapps - StarLite Mercatoris CFS BlackTwo Mercatoris CFS Farstar Bansoon Cho´Arrim CoD Eveslasher Neogen-Industries ESA Danthar Alliance State War academy (geloof ik) Caldari Fibrith Alcarin Xanadu FA PreTender Band of Freelancers N.O.R.A.D Martinus Crimson Red Rose Corp JQA (applying) ErikV Hazard Ops - rig0r Qix Investments - Antonius Hazard Ops -
Verwijderd
let wel op als je tussen paybycash en een creditcard wissel je dagen op je account gedelete worden. Dus als je nog een maand over hebt niet tussen die 2 wisselen
(staat ook op de site aangegeven trouwens)
creditcard vervangen / ander termijn kiezen kan wel gewoon tussendoor
creditcard vervangen / ander termijn kiezen kan wel gewoon tussendoor
Ik heb zojuist betaalt via paybycash, nu alleen hopen dat het goed gaat 
Ik zit nu alleen wat te minen enz, en wat te vechten voor wat bounty of stuff, maar wat voor andere dingen zijn er te doen in EVE?rig0r schreef op 22 maart 2004 @ 11:55:
naam corp alliance erikie hegemonic-core xetic federation (xif) Elayne Trakard Knapps - StarLite Mercatoris CFS BlackTwo Mercatoris CFS Farstar Bansoon Cho´Arrim CoD Eveslasher Neogen-Industries ESA Danthar Alliance State War academy (geloof ik) Caldari Fibrith Alcarin Xanadu FA PreTender Band of Freelancers N.O.R.A.D Martinus Crimson Red Rose Corp JQA (applying) ErikV Hazard Ops - rig0r Qix Investments - Antonius Hazard Ops - Chisuzu Alliance State War academy (geloof ik) -
[ Voor 10% gewijzigd door ADMK op 22-03-2004 14:24 ]
Verwijderd
minen
npc hunten
pvp hunten
traden
manufacturen
corp starten en onderhouden
alliance starten en onderhouden
Freelancen voor andere corps (dingen voor ze vervoeren bv.)
npc hunten
pvp hunten
traden
manufacturen
corp starten en onderhouden
alliance starten en onderhouden
Freelancen voor andere corps (dingen voor ze vervoeren bv.)
ik kots op mensen zoals jou, gadverdamme wat ben jij een teringlijer zegVerwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 20:57:
Haha![]()
Binnen de kortste keren wemelt het er van de politie en kan ik toekijken hoe hij wordt afgeschoten.![]()

ore thiefen in secure space, wat zul je trots zijn

wat is je ingame nick? of ben je ook te chickenshit om die te onthullen

[ Voor 4% gewijzigd door CU2morO op 22-03-2004 15:23 ]
Verwijderd
fair pricesVerwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 12:08:
micks wat betaal je voor de minerals ?
trit 1.4
pyer 4.5
iso 58
nocx 250
let the negotiations begin
Weet er nog iemand een leuke corp (niet te groot) die voornamelijk minen?
Ik zit nu een tijdje bij Oberon Inc. maar ik hou meer van een wat kleinere corp.
Ik ben op zoek gegaan naar een lijst waar alle corporations in staan met wat ze doen enzo, maar dat bestaat blijkbaar niet
Zou wel handig zijn, want wat is nu een goede manier om een corp te vinden die bij je speelstijl past?
Ik zit nu een tijdje bij Oberon Inc. maar ik hou meer van een wat kleinere corp.
Ik ben op zoek gegaan naar een lijst waar alle corporations in staan met wat ze doen enzo, maar dat bestaat blijkbaar niet
Market betaald het volgende:Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 15:22:
[...]
fair prices
trit 1.4
pyer 4.5
iso 58
nocx 250
let the negotiations begin
trit: 2
pyerite: 5
iso: 64
nocx: 256
In grote amounts bij de juiste stations/corps
Waar kan je iso/nocx vinden?HitmanWVU schreef op 22 maart 2004 @ 15:40:
[...]
Market betaald het volgende:
trit: 2
pyerite: 5
iso: 64
nocx: 256
In grote amounts bij de juiste stations/corps
Verwijderd
Tja, wij zijn een kleine corp 15 man nu, die voornamelijk minen (nog in empire space 0.5-0.6 maar ook af en toe 0.4 dus niet 0.0 zyd en mega ore's) en ook nog beetje agenten er naast voor afwisseling. Dus als je intresse hebtbennierex schreef op 22 maart 2004 @ 15:40:
Weet er nog iemand een leuke corp (niet te groot) die voornamelijk minen?
Ik ben op zoek gegaan naar een lijst waar alle corporations in staan met wat ze doen enzo, maar dat bestaat blijkbaar nietZou wel handig zijn, want wat is nu een goede manier om een corp te vinden die bij je speelstijl past?
Verwijderd
Ik zit zelf in een corp genaamd Octavian Vanguard, maar de laatste tijd log ik alleen nog maar in om skills aan te zetten en vervolgens weer uit te loggen... wat haat ik minen....
m'n nick is btw Keera Seaghdha
offtopic: lo starlite, ook hier?
m'n nick is btw Keera Seaghdha
offtopic: lo starlite, ook hier?
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 16:45 ]
Geen praatjes van jou, bitte.... Jij bent met net zulke slechte zaken bezig:CU2morO schreef op 22 maart 2004 @ 15:18:
[...]
ik kots op mensen zoals jou, gadverdamme wat ben jij een teringlijer zeg
ore thiefen in secure space, wat zul je trots zijn![]()
wat is je ingame nick? of ben je ook te chickenshit om die te onthullen
Ik refereer naar:

everything you say can and will be used against you... 
anyways, het mooie tabelletje met corps en alliances is toegevoegd...
(aan de startpost dus)
anyways, het mooie tabelletje met corps en alliances is toegevoegd...
(aan de startpost dus)
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 17:32 ]
ik heb die gast 2 dagen daarna terug betaald toen bepaald was dat dat niet het imago van de corp zou moeten zijn, doet hvoortj dat ook overmorgen?HitmanWVU schreef op 22 maart 2004 @ 17:13:
[...]
Geen praatjes van jou, bitte.... Jij bent met net zulke slechte zaken bezig:
Ik refereer naar:
[afbeelding]
Wat hvoortj deed is nogal lame, maarja, z'n slachtoffer heeft hierdoor wel z'n lesje geleerd. Beetje overdreven om daar zo op te reageren imo (lees: verrot te schelden).
Thanks...rig0r schreef op 22 maart 2004 @ 13:26:
[...]
[...]
Je abonnement wordt automatisch verlengd, je moet et dus zelf stopzetten (kan gewoon via de site). Je kan op de site ook switchen tussen 1, 3 of 6 maanden, voor zover ik weet is dat onbeperkt te wijzigen.
Helaas heb ik al bij 2 bestanden dit gekregen

Die schakeloptie lijkt ook niet te werken. Wat is de filesize van het goede bestand?
Hoewel de directory anders doet vermoeden, heb ik hem gedownload van 2 verschillende mirrors op de officiële site, met IE.
Nu download ik hem ondertussen van beide andere mirrors die ik nog niet gehad heb. Het zal mij benieuwen.
Verwijderd
Na het lezen van vele vijandige reacties gericht tegen mij, ben ik tot inkeer gekomen en heb ik besloten om "mijn slachtoffer" het geld wat ik hem schuldig ben + een bonus(voor emotionele schade) terug te betalen.
Ik zie nu ook wel in dat als mij hetzelfde zou overkomen, ik me ook erg genaaid zou voelen.
Ik zie nu ook wel in dat als mij hetzelfde zou overkomen, ik me ook erg genaaid zou voelen.
De filesize is 463MB misschien van de offciele link downen en niet de mirrors?PromWarMachine schreef op 22 maart 2004 @ 18:15:
[...]
Thanks...
Helaas heb ik al bij 2 bestanden dit gekregen
[afbeelding]
Die schakeloptie lijkt ook niet te werken. Wat is de filesize van het goede bestand?
Hoewel de directory anders doet vermoeden, heb ik hem gedownload van 2 verschillende mirrors op de officiële site, met IE.
Nu download ik hem ondertussen van beide andere mirrors die ik nog niet gehad heb. Het zal mij benieuwen.
mwoa, je mag toch aannemen dat mirrors op de officiële website wel goed zijn?ADMK schreef op 22 maart 2004 @ 18:53:
[...]
De filesize is 463MB misschien van de offciele link downen en niet de mirrors?
Het is wellicht een beetje dom dat ik de primaire downloadpagina even over het hoofd zag, maar let op:

1 & 2 heb ik binnen en werken niet.
3 & 4 worden nu binnen gehaald... maar #2 & #4 hebben dezelfde URL...?
Also, wist ik nietCU2morO schreef op 22 maart 2004 @ 17:27:
[...]
ik heb die gast 2 dagen daarna terug betaald toen bepaald was dat dat niet het imago van de corp zou moeten zijn, doet hvoortj dat ook overmorgen?
Gefeliciteerd
Mag ik je nu aanraken ??

Ik hebbem van HTTP Mirror 1 gedownd en had hem gewoon binnen, gebruikte Download Accelerator btwPromWarMachine schreef op 22 maart 2004 @ 19:07:
[...]
mwoa, je mag toch aannemen dat mirrors op de officiële website wel goed zijn?
Het is wellicht een beetje dom dat ik de primaire downloadpagina even over het hoofd zag, maar let op:
[afbeelding]
1 & 2 heb ik binnen en werken niet.
3 & 4 worden nu binnen gehaald... maar #2 & #4 hebben dezelfde URL...?
Ik heb btw zo'n report geloot van een pirate, nu heb ik een locatie van een Pirate Hideout... wilt iemand 'm? Owja.. wat moet je met trade goods? en hoe/waar verkoop je ze? ik heb hier 30 slaven ofzo en ik weet wat ik ermee moet doen? Jettision?
[ Voor 21% gewijzigd door ADMK op 22-03-2004 19:54 ]
die hebben heel veel mensen hoorADMK schreef op 22 maart 2004 @ 19:47:
Ik heb btw zo'n report geloot van een pirate, nu heb ik een locatie van een Pirate Hideout... wilt iemand 'm?
meestal niet zoveel te doen, en het is allemaal erg ver weg... maar er zitten idd een paar juweeltjes tussen
Mijne was toevallig 2 jumps verder van kisogo, dus niet erg verVerwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 20:37:
[...]
die hebben heel veel mensen hoor
meestal niet zoveel te doen, en het is allemaal erg ver weg... maar er zitten idd een paar juweeltjes tussen

maar..
Owja.. wat moet je met trade goods? en hoe/waar verkoop je ze? ik heb hier 30 slaven ofzo en ik weet wat ik ermee moet doen? Jettision?
Ergens anders weer verpatsen om er winst op te maken. Verder heb je er niets aan.ADMK schreef op 22 maart 2004 @ 20:51:
[...]
Mijne was toevallig 2 jumps verder van kisogo, dus niet erg ver
maar..
[...]
en commodities voor tech2 construction
Goede zaak Hvoortj, Eve zit al vol genoeg met jattende lamers en ander gespuis...Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 18:39:
Na het lezen van vele vijandige reacties gericht tegen mij, ben ik tot inkeer gekomen en heb ik besloten om "mijn slachtoffer" het geld wat ik hem schuldig ben + een bonus(voor emotionele schade) terug te betalen.
Heeft er iemand trouwens een goede PvP setup voor een Scorpion?
Ligt eraan wat je ermee wil ? Waar heb jij je skills op gefocused ??BaN5Hee schreef op 23 maart 2004 @ 11:12:
[...]
Goede zaak Hvoortj, Eve zit al vol genoeg met jattende lamers en ander gespuis...![]()
Missiles? Hybrids ? Energy ? EW ?
Als jij zegt wat je ermee wil geef ik je wel een setup.
... MMORPG Addict.
Ik zit in een Mining Corp en heb zojuist van een aardige gast 300k gekregen voor een cruiser dus bij elkaar heb ik nu rond de 560+ k, welke cruiser is nou het beste om te minen?
Ik wil btw ook weten welke Skills belangrijk zijn voor Miners want ik heb namelijk Fighter als class genomen maar ik vind miner iig ook handig om als 2de class te hebbe
Ik wil btw ook weten welke Skills belangrijk zijn voor Miners want ik heb namelijk Fighter als class genomen maar ik vind miner iig ook handig om als 2de class te hebbe
Verwijderd
Ik vind het erg vervelend voor je, maar voor 560 isk koop je geen cruiser, voor een cruiser heb je minimaal 4.5 miljoen nodig.ADMK schreef op 23 maart 2004 @ 12:10:
Ik zit in een Mining Corp en heb zojuist van een aardige gast 300k gekregen voor een cruiser dus bij elkaar heb ik nu rond de 560+ k, welke cruiser is nou het beste om te minen?
High:BaN5Hee schreef op 23 maart 2004 @ 11:12:
[...]
Goede zaak Hvoortj, Eve zit al vol genoeg met jattende lamers en ander gespuis...![]()
2x 425mm hybrid
4x Siege Launcher
Med:
1x XL Shieldbooster
1x Shieldboost amplifier
2x EM ward
2x Thermal ward
1x Kinetic ward
1x Warpscrambler (20km)
Low:
4x Cap relays
tanked
Damn, ik bedoelde Industrial shipsVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 12:33:
[...]
Ik vind het erg vervelend voor je, maar voor 560 isk koop je geen cruiser, voor een cruiser heb je minimaal 4.5 miljoen nodig.
[ Voor 7% gewijzigd door ADMK op 23-03-2004 13:12 ]
Ik zal het binnenkort ook weer eens oppikken, heel de tijd bezig geweest om alles te verbouwen hier, en geen tijd gehad voor EVE. Gelukkig nog wel de LVL4 minmatar BS skill aan kunnen zetten, dus die is nu mooi klaar 
Hoop snel weer agent missies te kunnen gaan doen
Hoop snel weer agent missies te kunnen gaan doen
Thanks, maar ik heb gehoord dat je net zo goed L Shieldboosters kan nemen ipv. XL shieldboosters... iemand ervaring mee?Ghostie schreef op 23 maart 2004 @ 13:04:
[...]
High:
2x 425mm hybrid
4x Siege Launcher
Med:
1x XL Shieldbooster
1x Shieldboost amplifier
2x EM ward
2x Thermal ward
1x Kinetic ward
1x Warpscrambler (20km)
Low:
4x Cap relays
tanked
Ik ga de draad met EVE ook weer oppakken. Ik heb het nu zo'n 4 - 5 maanden niet gespeeld door allerlei factoren. Was druk, had geen zin om spellen te spelen, en dus had ik EVE ook wel ff gezien. Maar na een paar dagen dit topic doorgelezen te hebben, en vooral vandaag na het doorlezen begon het toch wel weer te kriebelen.
Dus een uurtje geleden EVE weer eens opgestart, de patches gedownload, en weer begonnen
Maar wat is het weer wennen zeg... ik weet ff niet meer wat ik moet doen en waar ik moet beginnen
Dus een uurtje geleden EVE weer eens opgestart, de patches gedownload, en weer begonnen
Maar wat is het weer wennen zeg... ik weet ff niet meer wat ik moet doen en waar ik moet beginnen
Domme vraag misschien maar:
Kan je ook uit je scheepje stappen en beetje over een planeet op station heenlopen?
Kan je ook uit je scheepje stappen en beetje over een planeet op station heenlopen?
Verwijderd
Nee, het is geen Earth & Beyondloona35 schreef op 23 maart 2004 @ 13:51:
Domme vraag misschien maar:
Ah.. wat is voor julile de fun van Eve? Het komt voor mij namelijk nogal dodelijk saai over om in een open ruimte wat rond te vliegen.
Niet afkrakend bedoelt maar serieus. Kwil namelijk binnenkort een nieuwe MMORPG aanschaffen en ben flink aan het oriënteren wat het leukste is,
Dit topic is gesloten.