[PC][MMORPG] EVE Online deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.089 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eve net gedl-ed en wil wel online kijken hoe het is. iemand zo friendly om een buddy trial aan te beiden.
Email is : defflynn@pvanelck.demon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:16

Erikie

www.erikie.nl

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 14:38:
Eve net gedl-ed en wil wel online kijken hoe het is. iemand zo friendly om een buddy trial aan te beiden.
Email is : defflynn@pvanelck.demon.nl
done :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
loona35 schreef op 23 maart 2004 @ 14:13:
[...]

Ah.. wat is voor julile de fun van Eve? Het komt voor mij namelijk nogal dodelijk saai over om in een open ruimte wat rond te vliegen.

Niet afkrakend bedoelt maar serieus. Kwil namelijk binnenkort een nieuwe MMORPG aanschaffen en ben flink aan het oriënteren wat het leukste is,
Je kunt er van alles doen (niet over een planeet of station lopen btw. Je kan wel ejecten uit je schip en in je pod een beetje rond dwarrelen :P).

Een kleine opsomming:

- NPC Pirates jagen
- Player Pirates jagen
- Zelf pirate worden
- Spullen maken om weer op de markt te verkopen
- Gezellig minen met je corp (corp joinen)
- Agent missies doen
- etc. etc. etc.

Er zijn echt zoveel opties, ik moet ze zelf ook nog allemaal uitvinden. Maar wat ik zelf het leukste vind, is wanneer mensen ons gedeelte in Eve proberen over te nemen met hun corp (corp wars etc.). Dan gaat bij mij m´n Eve vlieger op. Echt, dat vind ik ´t leukste om mee te maken, de spanning die je krijgt bij een invasie of je corp het wel redt of niet. Zelf hebben we nog niet ergens ge-invade (is dat een woord?) Dus dat moet ik nog mee maken als dat ooit gaat gebeuren.

Probeer een buddy trial van 3 dagen. Het is misschien een korte tijd, maar kan je wel een eerste indruk geven van het spel. Wees alleen niet bang voor de vele opties die je over je heen krijgt, ze worden op den duur vanzelf allemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

BaN5Hee schreef op 23 maart 2004 @ 15:40:
[...]

Je kunt er van alles doen (niet over een planeet of station lopen btw. Je kan wel ejecten uit je schip en in je pod een beetje rond dwarrelen :P).

Een kleine opsomming:

- NPC Pirates jagen
- Player Pirates jagen
- Zelf pirate worden
- Spullen maken om weer op de markt te verkopen
- Gezellig minen met je corp (corp joinen)
- Agent missies doen
- etc. etc. etc.

Er zijn echt zoveel opties, ik moet ze zelf ook nog allemaal uitvinden. Maar wat ik zelf het leukste vind, is wanneer mensen ons gedeelte in Eve proberen over te nemen met hun corp (corp wars etc.). Dan gaat bij mij m´n Eve vlieger op. Echt, dat vind ik ´t leukste om mee te maken, de spanning die je krijgt bij een invasie of je corp het wel redt of niet. Zelf hebben we nog niet ergens ge-invade (is dat een woord?) Dus dat moet ik nog mee maken als dat ooit gaat gebeuren.

Probeer een buddy trial van 3 dagen. Het is misschien een korte tijd, maar kan je wel een eerste indruk geven van het spel. Wees alleen niet bang voor de vele opties die je over je heen krijgt, ze worden op den duur vanzelf allemaal duidelijk.
Maar is de duur van 3 dagen wel genoeg? ;)

Gisteren even geprobeerd, maar het blijkt dat je vanaf registratie 3 dagen kunt inloggen. Ik dacht dat je 3 dagen (=3x24 uur) kon spelen... beetje jammer. In 3 korte avonden kan ik vast geen goede indruk krijgen.

Kun je meerdere keren zo'n trial krijgen? Met meerdere e-mailadressen ofzo? Hoe werkt dat?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Je kunt zoveel buddy trials krijgen als je wilt. Je moet alleen elke keer weer een nieuwe naam aanmaken. Je kan dus niet je account verlengen met een buddy trial, wat betekent dat je elke keer weer opnieuw moet beginnen met 0 isk en 0 experience...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Klinkt interessant :)

Hoe gaat dat mining eigenlijk? gewoon je ship docken en dan wachten of moet je nog iets speciaals doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb um net gedownd. Lijkt me erg leuk spel.
en zeker beter dat ik zonder creditcard kan betalen.
zou iemand met een trail buddy aanwillen bieden.
mun email is tvandedood@yahoo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Ghostie schreef op 23 maart 2004 @ 13:04:
[...]

High:
2x 425mm hybrid
4x Siege Launcher

Med:
1x XL Shieldbooster
1x Shieldboost amplifier
2x EM ward
2x Thermal ward
1x Kinetic ward
1x Warpscrambler (20km)

Low:
4x Cap relays

tanked :o
Deze setup is sinds de laatste patch nerved aangezien de cap relays nu niet meer de shield regen verminderen maar de shieldboost output verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
loona35 schreef op 23 maart 2004 @ 15:59:
Klinkt interessant :)

Hoe gaat dat mining eigenlijk? gewoon je ship docken en dan wachten of moet je nog iets speciaals doen?
Een paar asteroids locken, je mining lasers aanslaan en dat spul binnen halen.
Na een minuutje of wat is je cargohold vol, dus jettison je je cargo. Dan krijg je naast je schip in de ruimte een cargo container en daar sleep je je "ore" die je binnenhaalt naartoe. Als je dan een industrial ship hebt ergens, (of je zit met andere mensen te minen die een industrial ship hebben) dan haal je dat schip op (grotere cargo space), vlieg je terug naar je cargo container, pomp je die spullen over, en breng je ze terug naar je station. Daar laat je ze refinen door iemand die je vertrouwd en die een hoog refine level heeft (of zelf een hoog refine level trainen) en daarna kan je die spullen gaan verkopen of bewaren om later zelf een schip of iets anders mee te bouwen.

Beetje kort door de bocht uitgelegd, maar dat is ´t wel zo´n beetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 17:13:
Ik heb um net gedownd. Lijkt me erg leuk spel.
en zeker beter dat ik zonder creditcard kan betalen.
zou iemand met een trail buddy aanwillen bieden.
mun email is tvandedood@yahoo.com
Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
heb zojuist me eerste miljoen :9 maar dit was dus me laatste dag als trialist.. nu hopen dat die weer wordt reactieveert als de betaling binnen is }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel kost zo`n industrial ship. want ik heb
net een large container gekocht zonder te weten dat ik een
industrial ship nodig had |:(

en nog een vraag:
ik heb een standard large container. kan iedereen daar gewoon uit stelen?
en uit een secure large container?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-09 13:37

bennierex

Pilot_Z

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 23:19:
hoeveel kost zo`n industrial ship. want ik heb
net een large container gekocht zonder te weten dat ik een
industrial ship nodig had |:(

en nog een vraag:
ik heb een standard large container. kan iedereen daar gewoon uit stelen?
en uit een secure large container?
Standard container kan gewoon iedereen uithalen ja. Secure container kun je een password opzetten, maar volgens mij heb je daarvoor wel de "Anchoring" skill nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoorde ook iemand zeggen dat ie zun eigen container op had geblazen.
als ik dat nou bij iemand anders zijn secure container doe, kan ik dan wel
zijn goederen stelen of zijn die dan ook vernietigd

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:23
Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 23:30:
ik hoorde ook iemand zeggen dat ie zun eigen container op had geblazen.
als ik dat nou bij iemand anders zijn secure container doe, kan ik dan wel
zijn goederen stelen of zijn die dan ook vernietigd
Verdwijnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds korte tijd vlieg ik een interceptor Claw en daar vecht ik mee, mijn kill list tot nu toe in 1vs1:

1 moa
1 caracal
1 blackbird
2 tristan
1 raptor
2 bestowers
1 kestrel
1 atron

Totale loot = hoop crap + megathron bpc me 10, 1 run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HitmanWVU schreef op 23 maart 2004 @ 17:13:
[...]

Deze setup is sinds de laatste patch nerved aangezien de cap relays nu niet meer de shield regen verminderen maar de shieldboost output verlagen.
Nah, was een upcomming nerf maar die heeft het niet gehaald volgens mij, en anders gebruik je pds: meer cap meer cap recharge meer shield recharge meer powergrid. Nadeel: hogere cpu cost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 08:17:
Sinds korte tijd vlieg ik een interceptor Claw en daar vecht ik mee, mijn kill list tot nu toe in 1vs1:

1 moa
1 caracal
1 blackbird
2 tristan
1 raptor
2 bestowers
1 kestrel
1 atron

niet tegen jou bedoeld hoor ... maar die dingen zijn dus ECHT wel makkelijk neer te halen. En das vooral te danken aan de 6 punten die ze maar hebben op de betreffende frequentie.

Had laast dus een claw die mij, in m'n kestrelletje, aan het campen was terwijl ik in een station zat. Gast was heel zelfverzekerd op local. Ik fit 1 ras-jammer voor zijn ras en ik fit een sensor booster en warpscrambler, 2 standard launchers op high. Cruise missiles erin. Undock sensor booster aan, lockte em in 2 a 3 seconden ofzo, warpscrambler en jammer aan en hij was machteloos.
2 cruisemissiles away. Boom ... weg was ie. Nog wat TL2 spul als loot gehad van em en 4000 Small antimatter charges met bijpassende guns (op een elite frig :/ )... Geleerd had ie er trouwens niet van, maar that aside.
Maar vind wel dat ze dat moeten veranderen, geef die dingen dan ook gewoon 11 punten ofzo ...

Meest domme van em vond ik nog dat ie "net" buiten docking range zat ... :+

[ Voor 8% gewijzigd door CRiMiNaL op 24-03-2004 09:10 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
Ik heb ook al 2 interceptors neergehaald in 2 dagen :P

in m'n rifter >:)

[ Voor 18% gewijzigd door Ghostie|IA op 24-03-2004 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als jullie nou de amarr crusader flink neer halen :P ken ik er een paar verkopen :) BaN heeft nu de BPO daarvan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 09:51:
als jullie nou de amarr crusader flink neer halen :P ken ik er een paar verkopen :) BaN heeft nu de BPO daarvan
nog zoiets ... en zweven naar mijn mening TE veel BPO's van die frigs rond. Aan de ene kant wel goed, omdat de prijs zal dalen. maar aan de nadere kant is het exclusieve er nu wel ff vanaf. En ook hun functie in combat is me nog niet helemaal duidelijk.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
CRiMiNaL schreef op 24 maart 2004 @ 10:05:
[...]

nog zoiets ... en zweven naar mijn mening TE veel BPO's van die frigs rond. Aan de ene kant wel goed, omdat de prijs zal dalen. maar aan de nadere kant is het exclusieve er nu wel ff vanaf. En ook hun functie in combat is me nog niet helemaal duidelijk.
Interceptors zijn anti-frigate schepen.. er moeten nog covertops schepen en 'guns ships' uitkomen binnenkort..

Met covertop schepen zou je makkelijk mensen op kunnen sporen binnen een system en Gunships zijn om cruisers/battleships neer te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Ghostie schreef op 24 maart 2004 @ 11:07:
[...]

Interceptors zijn anti-frigate schepen.. er moeten nog covertops schepen en 'guns ships' uitkomen binnenkort..

Met covertop schepen zou je makkelijk mensen op kunnen sporen binnen een system en Gunships zijn om cruisers/battleships neer te halen :P
Heb jij mijn vorige 2 posts wel gelezen, ze zijn alles behalve Anti-Frigate schepen.
Ze zijn wel usefull tegen cruisers/battleships omdat die er gewoon een rot tijd over doen om ze te locken. maar een frig heeft er 1 zo down.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er worden geloof ik van elke tech 2 4x een bpo uitgegeven (1 per race -jove) maar door de highways lijkt het net alsof er teveel zijn ...zonder die highways heeft iedereen gewoon monopoly per race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 11:27:
er worden geloof ik van elke tech 2 4x een bpo uitgegeven (1 per race -jove) maar door de highways lijkt het net alsof er teveel zijn ...zonder die highways heeft iedereen gewoon monopoly per race
zou je inderdaad wel is gelijk in kunnen hebben ... of ik spreek gewoon teveel mensen die een BPO ervan hebben. Van de interceptor bedoel ik dan.

[ Voor 5% gewijzigd door CRiMiNaL op 24-03-2004 11:32 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k ziek dit:)
Net gezien dat je op fileplanet het spel kan dl-en en er een 10 dagen trail bij krijgt:). beters dan die 3 dagen
Maar heb het nu dagen gespeelt en het is echt tof man.
Zit er zekers aan te denken om die abbo te nemen.
Heb nog 1 dag om te beslissen.

Btw zijn er ook ergens leuke NL corps. aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

jah ... hoop NL'ers zowieso al in de game. En zoals je hier ook kunt lezen hebben we een on-officiele GoT Corp (waar ik geen member van ben hoor) Hedgemonic Core heeft ook een boel nederlanders .... Tjah .. als je ingame channel "dutch" joint dan kom je wel aardig wat nederlanders tegen. En kun je gerust ff rondvragen.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op 24 maart 2004 @ 09:06:
[...]

niet tegen jou bedoeld hoor ... maar die dingen zijn dus ECHT wel makkelijk neer te halen. En das vooral te danken aan de 6 punten die ze maar hebben op de betreffende frequentie.

Had laast dus een claw die mij, in m'n kestrelletje, aan het campen was terwijl ik in een station zat. Gast was heel zelfverzekerd op local. Ik fit 1 ras-jammer voor zijn ras en ik fit een sensor booster en warpscrambler, 2 standard launchers op high. Cruise missiles erin. Undock sensor booster aan, lockte em in 2 a 3 seconden ofzo, warpscrambler en jammer aan en hij was machteloos.
2 cruisemissiles away. Boom ... weg was ie. Nog wat TL2 spul als loot gehad van em en 4000 Small antimatter charges met bijpassende guns (op een elite frig :/ )... Geleerd had ie er trouwens niet van, maar that aside.
Maar vind wel dat ze dat moeten veranderen, geef die dingen dan ook gewoon 11 punten ofzo ...

Meest domme van em vond ik nog dat ie "net" buiten docking range zat ... :+
Dat ligt aan de pilot, in de tijd dat jij een target lock had gehad op mij, had ik mijn cruise missles op je al los gelaten en was ik met 3.5km/s langs je geraced. Ik weet dat er een hoop interceptor pilots zijn die er geen ene reet van kunnen, die aproach gebruiken in combat, orbit en dat soort onzin.

Ik heb al 15+ aanvaringen gehad met interceptors en in alle gevallen heb ik nimmer moeten terug trekken in mijn interceptor vanwege de reden dat mensen eigenlijk niet weten wat ze moeten doen met die snelheid. Het enige nadeel is voor mij die snelheid: in een claw zit je aan 2 midslots waardoor je of een webie moet gebruiken of een scrambler. Als ik beide had, dan had ik 100% kills... Maar door het een kan een interceptor ontsnappen:

Interceptor stasis ik, hij warped out
Interceptor warp scramble ik: hij raced weg.

Ook leuk feitje nog bij te vermelden is dat ik mijn interceptor net 3 dagen gebruik.

Persoonlijk vind ik kestrels de slechtste frigates voor 1vs1 frigate fights omdat ze snelheid missen, ik wil altijd een frigate hebben die met 1mwd een base snelheid van 2km/s kan houden. Hierdoor ben ik gegarandeerd dat als ik geen stomme dingen doe dat ik cruise kan ontwijken.

Interceptor moet je meer zien als guerilla warfare ship, je moet er in combat niet mee stil zitten en dat is waarom ik het een geweldig schip vind. Jij undocked, ik klik op dead space naast je passeer je met 3.5km/s en drop mijn cruise missles. Ik draai niet om om in range te blijven, ik race door waardoor jij jouw lock in 40km verliest. Moet ik langer doorgaan, dan ga ik langer door. Dan keer ik pas terug, en herhaal.

Interceptor is easy te jammen, maar het is ook geen electronic warfareship: Het is een fast hitter en doet zijn job geweldig als je het goed doet.

Die megathron bpc die ik kreeg had ik van een tristan pilot die stom genoeg dacht me te hebben. Hij bleef still zitten bovenop een gate, lanceerde zijn missles en wachte. Ik race 3.5km/s en outrun zijn missles en drop mijn missles op zijn schip. Resultaat: dode tristan pilot. Daar zijn interceptors voor gemaakt: Snelheid + adreline. >:)

Dat is ook wat we op onze Academy mensen leren, je snelheid te behouden en er is 1 regel in elke combat engagement: leer van je fouten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 12:42 . Reden: :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op 24 maart 2004 @ 11:10:
[...]

Heb jij mijn vorige 2 posts wel gelezen, ze zijn alles behalve Anti-Frigate schepen.
Ze zijn wel usefull tegen cruisers/battleships omdat die er gewoon een rot tijd over doen om ze te locken. maar een frig heeft er 1 zo down.
Ben het niet met je eens daarin, elke frigate tot nu op mijn pad heeft de sloop bereikt. Op die paar na die rennen... Het ligt gewoon aan de piloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Welke skills zijn er nodig om een goed miner te worden? ik heb nu alleen maar miner lvl 3 omdat ik fighter als class heb genomen.. nog 2 of 3 mill en ik heb een Cruiser (+alle bijbehoren skills)
En is er een site waar ok veel info kan vinden over traden?? :)

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neem op zijn minst mining lvl 4 zodat je miners II kan gebruiken

als je er dan toch bent kan je nog even snel binnen 2 uur astro naar lvl2 brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Je zegt dat je de kestrel een van de slechtste pvp frigs vind, en tegelijkertijd zeg je ook dat interceptors het moeten hebben van hit en run warfare oftewel guerillia tactics.

Ik heb al een behoorlijke kill lijst staan op naam van mijn kestrel, en persoonlijk vind ik dan ook de kestrel een van de beste pvp frigates die er zijn.

Nog iets wat ik mis in jou verhaal is iets wat zelfs de meest geavanceerde pvp teams allemaal gebruiken, en wat een MUST is in combat. Altijd zorgen dat je ge-alignt ben met iets en dat dus op full speed.
Die techniek is bij elke engagement noodzakelijk. Ik warp-in, lock en tegelijk allign ik met een planet of wat-dan-ook en schiet ik m'n cruismissiles af. Krijg je dan missiles op jou af, wat met een interceptor dan dus mischien zou kunnen, hopla dubbelklikken op waar je naar ge-alignt ben en je gaat gelijk in warp. Prima oplossing dus.

Kestrel is mischien minder geschikt vs Interceptors. Maar het is wel de ideale anti cruiser/bs frig. En ook tegen andere frigates komt hij vaak beter weg.

[ Voor 4% gewijzigd door CRiMiNaL op 24-03-2004 14:23 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guerilla warfare :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 13:10:
neem op zijn minst mining lvl 4 zodat je miners II kan gebruiken

als je er dan toch bent kan je nog even snel binnen 2 uur astro naar lvl2 brengen
heeft astro niet eerst mining lvl5 nodig ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 12:08:
micks wat betaal je voor de minerals ?
hoeveel wil je hebben voor de minerals, hoeveel wil je leveren :)

ik wil minerals kopen van GoT-ers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 08:17:

1 moa
1 caracal
1 blackbird
2 tristan
1 raptor
2 bestowers
1 kestrel
1 atron

Ik hoop niet dat je 1 vs 1 bedoeld met die bestowers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Kan iemand me nog een 3-day account versturen naar advance75@hotmail.com :P wil ff opnieuw spelen voordat me bevestiging komt van PBC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ADMK schreef op 24 maart 2004 @ 13:54:
Kan iemand me nog een 3-day account versturen naar advance75@hotmail.com :P wil ff opnieuw spelen voordat me bevestiging komt van PBC
done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

astro heeft mining 4 nodig geloof ik :) of ze moeten het ook hebben veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Amarr heeft veel mooiere ship designs, die van caldari zuigt enorm, behalve de merlin dan die vind ik wel kikke

[ Voor 1% gewijzigd door ADMK op 24-03-2004 16:41 . Reden: tiepo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: stom stom stom, ik zie het al. :)

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ADMK schreef op 24 maart 2004 @ 15:06:
Amarr heeft veel mooiere ship designs, die can caldari zuigt enorm, behalve de merlin dan die vind ik wel kikke
ja design is allemaal erg leuk heh maar effectiviteit, dat kan erg varieren. Daarentegen het oog wil ook wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op 24 maart 2004 @ 13:33:
[...]

Je zegt dat je de kestrel een van de slechtste pvp frigs vind, en tegelijkertijd zeg je ook dat interceptors het moeten hebben van hit en run warfare oftewel guerillia tactics.

Ik heb al een behoorlijke kill lijst staan op naam van mijn kestrel, en persoonlijk vind ik dan ook de kestrel een van de beste pvp frigates die er zijn.

Nog iets wat ik mis in jou verhaal is iets wat zelfs de meest geavanceerde pvp teams allemaal gebruiken, en wat een MUST is in combat. Altijd zorgen dat je ge-alignt ben met iets en dat dus op full speed.
Die techniek is bij elke engagement noodzakelijk. Ik warp-in, lock en tegelijk allign ik met een planet of wat-dan-ook en schiet ik m'n cruismissiles af. Krijg je dan missiles op jou af, wat met een interceptor dan dus mischien zou kunnen, hopla dubbelklikken op waar je naar ge-alignt ben en je gaat gelijk in warp. Prima oplossing dus.

Kestrel is mischien minder geschikt vs Interceptors. Maar het is wel de ideale anti cruiser/bs frig. En ook tegen andere frigates komt hij vaak beter weg.
Als je een cruiser of battleship zou vliegen zou ik het helemaal eens met je zijn kwa alligning, het is een tactic die wij in C4 altijd gebruiken. Maar frigates hebben een hogere agility, daarnaast gebruiken wij schepen die hogere snelheden kunnen behouden voor 1 reden: Het kunnen blijven bij je target.

Wat jij dus doet is je pakketje droppen en warpen, wij specialiseren ons in het manuevreren van onze schepen zodat we de hele fight in dezelfde grid kunnen uitvoeren. We doen flyby's, in en uit target range allemaal om zo lang mogelijk te kunnen blijven om onze kill te verzekeren. Jazeker dat is gevaarlijk, maar daar betaal je dan ook 400k voor een rifter voor of vigil. En ja die ene wrecking hit door een 1400mm is bad luck, maar dat is het risico en maakt het een stuk leuker.

Ik allign in mijn interceptor dus nooit, en ook niet in mijn frigates. Dit heeft de reden dat ik level 5 evasive manuevering heb waardoor ik meer agil ben + mijn schip is agile en ik hierdoor binnen 2 seconden in warp zit. Ik moet bij mijn target blijven, dat is mijn taak. Dat is de tactiek die je als frigate pilot volgt.

Ik zie frigates soms jou tactic gebruiken, en in mijn interceptor volg ik ze en warp ik bovenop ze. Daarnaast hebben de echte goeie pvp corporaties een apart team dat uitwarpende schepen tracked en neerhaalt.

Ik weet niet of je C4/ Omega corp kent maar onze kill ratio is 1 op 8. Dit houd in dat voor elke kill die onze vijanden maken, wij 8 killen.. Battleships tellen alleen bij OC/C4. Onze tactieken hebben dus resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 15:18:
[...]

ja design is allemaal erg leuk heh maar effectiviteit, dat kan erg varieren. Daarentegen het oog wil ook wat :P
ik vind dat ze de vleugels van sommige caldari ships nogal vaag hebben geplaats :/ :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Mee eens. Mn volgende char wordt een minmatar. Hun schepen zien er veel vetter uit :P

maarja aan de andere kant. Een osprey of een raven is ook wel cool :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
D-Raven schreef op 25 maart 2004 @ 10:52:
Mee eens. Mn volgende char wordt een minmatar. Hun schepen zien er veel vetter uit :P

maarja aan de andere kant. Een osprey of een raven is ook wel cool :D.
Ospreys zijn echt veruit de lelijkste schepen in het spel :P

Je kan trouwens ook Minmatar schepen vliegen wanneer je een ander ras bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

'k heb het al veel mensen horen zeggen, en afgelopen zaterdag was ik het er, zij het na een paar biertjes, ook mee eens

Raven = Een opgeblazen kever met vleugels 8)7
(of had een kever nou al vleugels :?)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik vind dat een scorp er eigenlijk best wel leuk uitziet, als je eenmaal een schip hebt, leer je de charmes er wel van inzien :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Merlin, Kestrel, Scorpion, Raven, Blackbird, m.i. allemaal mooie caldari schepen :9

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/aurik.fj/tank.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Bansoon op 25-03-2004 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

StarLite schreef op 25 maart 2004 @ 11:56:
Ik vind dat een scorp er eigenlijk best wel leuk uitziet, als je eenmaal een schip hebt, leer je de charmes er wel van inzien :)
Ben ik met je eens, 't is ongeveer hezelfde als met vriendinnen. Als je ze eenmaal hebt zie de schoonheids foutjes niet meer ;)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Ghostie schreef op 25 maart 2004 @ 11:10:
[...]

Ospreys zijn echt veruit de lelijkste schepen in het spel :P

Je kan trouwens ook Minmatar schepen vliegen wanneer je een ander ras bent..
Ik had het eigenlijk niet over de design maar de effectiviteit. Misschien moi iets duidelijker zijn volgende keer.
Maar opzich ziet een raven er ook niet verkeerd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Woei! Bevestiging binnen van PBC, kan eindelijk weer op me accountje spelen :D

Wow, ik heb zojuist me eerste corp gejoined en de leader is echt fokking aardig, hij heeft voor al me skills betaalt en heb ook van hem een Tristan gekregen :)

[ Voor 52% gewijzigd door ADMK op 25-03-2004 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
minmatar mooie schepen? :X
die dingen bestaan uit roest en garbage. Bij het bouwen van minmatar schepen heb je toch ipv tritanium garbage nodig?
Ok, pak de Tempest er es ff bij: 2 zeilen... ben ik de enige die met de vraag komt wtf zeilen op een combat schip doen naast geperforeerd worden door lasers of ander wapentuig?... kijken we verder zien we 2 assymetrisch geplaatste balken met prikkeldraad er om heen over de hele lengte van het schip (en hierbij is schip een compliment)
Dan de Typhoon, een bij elkaar gehouden massa van roest, een kernreactor en wederom garbage. ik bouwde vroeger boomhutten die nog meer style hadden dan de typhoon. Het enige voordeel van de typhoon zou zijn dat raketten precies door het midden gingen en er achter weer uitkwamen, maar helaas werkt dit niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tempest zou zo erg nog niet zijn ware het niet dat die balken erg asymetrisch zitten... ik kan het echt niet mooi vinden (wel geprobeerd, want de spex van tempest zijn lekker)

rifter daarentegen is wel geinig... maar das ook een van de weinige mooie minmatar schepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Gallente schepen zijn ook niet mis, de tristan ziet er wel appart uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:57

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

kan je eigenlijk ook met Paypal betalen??
heb een account daar gemaakt, en zit nog steeds wel te twijvelen om het te gaan spelen...
moet je em trouwens wel kopen in de winkel, of maak tdat niet uit?
der zit natuurlijk wel een gratis maand bij, maar downloaden is gratis. en 1 maand kost je 12 euro...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met het spul wat je gedownload hebt voor de buddytrial kun je ook gewoon verder spelen, je moet dan wel een volledige account nemen die geloof ik 19.95 in dollars is.

Ik geloof dat ik iemand anders ook over paypal heb horen praten maar ben daar niet zeker van :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
TepelStreeltje schreef op 25 maart 2004 @ 20:10:
kan je eigenlijk ook met Paypal betalen??
heb een account daar gemaakt, en zit nog steeds wel te twijvelen om het te gaan spelen...
moet je em trouwens wel kopen in de winkel, of maak tdat niet uit?
der zit natuurlijk wel een gratis maand bij, maar downloaden is gratis. en 1 maand kost je 12 euro...
Waarom via paypal als het ook met je giro kan? Ik heb het via Paybycash.com betaalt (Wire transfer) en het werkt perfect, Je krijgt via je email informatie opgestuurt naar welke rekening je geld moet storten (ABN AMRO Rekening) na een dagje 3 of 4 krijg je een bevestiging, maar je moet dacht ik wel voor een 3 maanden account betalen, dus je kan niet voor een maandje betalen.

[ Voor 11% gewijzigd door ADMK op 25-03-2004 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff account creation gedaan maar zag geen optie voor Paypal, wel paybycash, creditcard en gamecard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
via paybycash kon je (dacht ik) kiezen om met paypal te betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
CU2morO schreef op 25 maart 2004 @ 21:16:
via paybycash kon je (dacht ik) kiezen om met paypal te betalen
dat kan ja :)
PayByCash™ payment options

Auto-debit Automatic, recurring direct debit from bank account
Bank Transfer Customer initiated electronic funds transfer
Citibank’s C2it Email money transfer system
Pay By Cash
Cyphermint
CertaPay
Check by Fax
hyperWALLET
International direct debit
Money order or cashiers’ check by mail
PayPal Email money transfer system
Virtual Check One-time direct debit from checking or savings
Western Union
MoneyBookers Email fund transfer
eGold
WebMoney Transfer
US Postal Service’s SendMoney email money transfer system
Yahoo! PayDirect
Bpay Australian online EFT
ACTeCash
Splash Plastic UK

[ Voor 67% gewijzigd door ADMK op 25-03-2004 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 14:48
ADMK schreef op 25 maart 2004 @ 20:43:
[...]

Waarom via paypal als het ook met je giro kan? Ik heb het via Paybycash.com betaalt (Wire transfer) en het werkt perfect, Je krijgt via je email informatie opgestuurt naar welke rekening je geld moet storten (ABN AMRO Rekening) na een dagje 3 of 4 krijg je een bevestiging, maar je moet dacht ik wel voor een 3 maanden account betalen, dus je kan niet voor een maandje betalen.
Bij PBC gewoon de eerste keer voor een maandje betaald hoor... dat ging prima. Daarna voor 3 maanden en dat ging net zo goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
CU2morO schreef op 25 maart 2004 @ 19:02:
Ok, pak de Tempest er es ff bij: 2 zeilen... ben ik de enige die met de vraag komt wtf zeilen op een combat schip doen naast geperforeerd worden door lasers of ander wapentuig?... kijken we verder zien we 2 assymetrisch geplaatste balken met prikkeldraad er om heen over de hele lengte van het schip (en hierbij is schip een compliment)
hahahaha ja ok als je t zo bekijkt :) Het is iig wel orgineel dat moet je ze nageven ;) :P

ik vondt trouwens een leuke phrase: MMORPG (Mostly moronic, overly retarted, punkish git)

>:) Voor als je in een "kill-that-evil-moron" bui bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
moet ik blij zijn als ik van dat soort buien geen last heb? :+

BTW:

kan iemand me vertellen welke NPC corps SLAVES vervoeren ?? dus in die convoy dingesen die van stations komen... welke npc corps doen dat?

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meeste amarr corps wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het spel nu 3 dagen gespeeld en vind het een erg leuk spel.
alleen heb ik een probleem met het betalen. ik heb geen creditcard, dus
ik wou het betalen via paybycash. en dan met een wire/bank transfer.

en dan krijg ik een email dat ik het hier naartoe moet sturen:

Please send: EUR 25.95
For: Activation via Wire/Bank Transfer [?25.95]
Send your bank transfer to (depending on your country, some fields may
be blank):
Bank Name: ABN Amro Bank
SWIFT Code: ABNA NL 2A
Special ID:
Bank City: Amsterdam
Bank Country: Netherlands (Must be the same as yours!)
Recipient Account Holder: Global Collect BV
Destination Bank Account Number: 440339464
PAYMENT REFERENCE NUMBER (IMPORTANT!): **************

Wat willen ze dat ik hiermee doe? ze geven een swiftcode op waarnaar ik het moet sturen EN een account number. ik heb geen idee wat ik hier mee aan moet?

kan iemand die ook een wire/bank transfer gedaan heeft het mij uitleggen.
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

in gewoon nederlands is dat EUR 25.95 overmaken naar bankrekening 440339464
ten name van Global Collect BV onder vermelding van het payment reference number (niet vergeten ;))

[ Voor 25% gewijzigd door CRiMiNaL op 26-03-2004 12:24 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dan weet ik dat ook weer :*) .
en moet dat naar het buitenland?

ik raakte ook nog in de war door
de uitleg op de site van paybycash.
daar hadden ze het over dat ik de betaling naar hun bank in nederland van mijn bank moest overschrijven:

Also known as a Wire Transfer or Electronic Funds Transfer (EFT), this is a payment that you send directly to our bank (in your country!) from your bank using the instructions we provide when you place your order. This is one of the most popular options for customers outside the U.S. where sending a wire transfer is quite inexpensive.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 11:59:
ik heb het spel nu 3 dagen gespeeld en vind het een erg leuk spel.
alleen heb ik een probleem met het betalen. ik heb geen creditcard, dus
ik wou het betalen via paybycash. en dan met een wire/bank transfer.

en dan krijg ik een email dat ik het hier naartoe moet sturen:

Please send: EUR 25.95
For: Activation via Wire/Bank Transfer [?25.95]
Send your bank transfer to (depending on your country, some fields may
be blank):
Bank Name: ABN Amro Bank
SWIFT Code: ABNA NL 2A
Special ID:
Bank City: Amsterdam
Bank Country: Netherlands (Must be the same as yours!)
Recipient Account Holder: Global Collect BV
Destination Bank Account Number: 440339464
PAYMENT REFERENCE NUMBER (IMPORTANT!): **************

Wat willen ze dat ik hiermee doe? ze geven een swiftcode op waarnaar ik het moet sturen EN een account number. ik heb geen idee wat ik hier mee aan moet?

kan iemand die ook een wire/bank transfer gedaan heeft het mij uitleggen.
alvast bedankt
Heb ff een screenshotje gemaakt hoe het moet als je Girotel gebruikt van de postabank.. is geloof ik ook gewoon hetzelfde bij andere :)
Check dit
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 12:39:
ok dan weet ik dat ook weer :*) .
en moet dat naar het buitenland?

ik raakte ook nog in de war door
de uitleg op de site van paybycash.
daar hadden ze het over dat ik de betaling naar hun bank in nederland van mijn bank moest overschrijven:

Also known as a Wire Transfer or Electronic Funds Transfer (EFT), this is a payment that you send directly to our bank (in your country!) from your bank using the instructions we provide when you place your order. This is one of the most popular options for customers outside the U.S. where sending a wire transfer is quite inexpensive.
gewoon naar dat rekening overschrijven en alles gebeurt wel vanzelf ;)

[ Voor 34% gewijzigd door ADMK op 26-03-2004 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de info.
de vraag of het naar het buitenland was omdat ik bij de rabo zit en daar
kan je ook kiezen of je het naar het buitenland wil storten.
en paybycash zit toch niet in nederland?

maar ik ga het nu snel overmaken, want ik zit nu zowieso een paar dagen zonder eve :'(

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

wil iemand mij ff gratis laten spelen? :+, wil graag proberen :).

op arie_de_beuker@hotmail.com graag :).

[ Voor 26% gewijzigd door Tripp op 26-03-2004 13:40 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nu bezig met de 10-day trial(had al een 3-day gehad) maar nu wil dus dit spel kopen.

enige probleem is dat ik geen visa kaart heb, en er ook geen mag(door loon-restricties) ik vroeg mij af of een van jullie eve-spelers dit spel met een andere CC hebben gespeeld(en dan Postbank CC in het specifiek)

gaarne antwoorden hierop :)(Nee, ik heb geen zin in paybycash en ook niet op mijn pa te laten betalen : die begrijpt toch niet waarom je een monthly fee nodig hebt (Homo))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De postbank cc is van mastercard volgens hun site, mijn rabo cc is ook mastercard en die pakt hij goed hoor dus je postbank cc moet geen punt zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Laatst online: 16:57
Ik heb gespeeld met postbank studenten CC dus dat moet zeker lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

ABN-Amro CC is ook MasterCard en die werkt prima op alle online games die ik ben tegengekomen [dus ook EVE ;)]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

he fuck ben weer verder gegaan met ragnarok voor een maandje. zal die trial over een maand wel proberen :+.

bedankt iig :P.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
ragnarok |:(

:P fijne spel maar verveelde na een paar maandjes :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 13:08:
bedankt voor de info.
de vraag of het naar het buitenland was omdat ik bij de rabo zit en daar
kan je ook kiezen of je het naar het buitenland wil storten.
en paybycash zit toch niet in nederland?

maar ik ga het nu snel overmaken, want ik zit nu zowieso een paar dagen zonder eve :'(
het werkt zo dat wanneer paybycash het geld op hun nederlandse abn rekening hebben (die je hebt opgekregen) ze meneer-eve opbellen en zeggen dat je betaling binnen is en dat je account aan kan, pas dan gaat paybycash op zn gemak het geld naar engeland overmaken naar meneer-eve (of ze doen het 1 keer per x-maanden, weet ik het :+ , punt is dat jij alleen maar met de bank in NL dealt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

zo.. weer een rustig avondje arkanor gemind without npc spawns :)

Afbeeldingslocatie: http://erikie.demon.nl/1.jpg

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zonder? buiten de grid? men moet me toch es vertellen hoe ik dat doe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikie schreef op 27 maart 2004 @ 04:42:
zo.. weer een rustig avondje arkanor gemind without npc spawns :)

[afbeelding]
Mag ik je adviseren om je channels weg te poetsen op die jpg?
Want dan maak je het ons makkelijker. SA alliance that is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 15:48:
Ik weet niet of je C4/ Omega corp kent maar onze kill ratio is 1 op 8. Dit houd in dat voor elke kill die onze vijanden maken, wij 8 killen.. Battleships tellen alleen bij OC/C4. Onze tactieken hebben dus resultaat.
Blah blah blah bull.

Jullie taktiek is vooral opscheppen hoe goed jullie wel niet zijn.
OK, vechten lukt jullie redelijk maar een 1:8 ratio haalt m0o zelfs nog niet eens.
Of het moet met long range sniping gaan. Wat een ontzettende laffe taktiek is waar je op lange duur niet meer mee wegkomt omdat je tegenstanders daar op anticiperen.
Dus gelieve niet zo arrogant te doen want daar maak je jezelf alleen maar zwart mee.

Als je met een interceptor een spawn van 2 cruisers en 4 frigs of zo opzoekt dan kun je zonder al teveel problemen het met heavies opknappen. Dat lukte mij zelfs nog, terwijl ik zo'n ding pas 1 dag had.
En als je een goede anti frig ship wilt hebben pak je een crow of zo. Met een fleeting warp scrambler en een webby plus een MWD en nog wat cruises om het lamme frigje af te knallen.

Maar als die een warp core stab heeft dan is het nog jammer maar helaas. (wat ik dus ook wel heb, omdat ik geen zin heb om 5M isk te flushen wat te verzekeren is voor 1/6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Is het mogelijk om meerdere Corpsen te joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 17:44:
[...]

Mag ik je adviseren om je channels weg te poetsen op die jpg?
Want dan maak je het ons makkelijker. SA alliance that is.
Xetic/IF is geen SA maar een eigen alliance die NAPs met zowel CA als SA heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 17:54:
[...]

Blah blah blah bull.

OK, vechten lukt jullie redelijk maar een 1:8 ratio haalt m0o zelfs nog niet eens.
Of het moet met long range sniping gaan. Wat een ontzettende laffe taktiek is waar je op lange duur niet meer mee wegkomt omdat je tegenstanders daar op anticiperen.
Dus gelieve niet zo arrogant te doen want daar maak je jezelf alleen maar zwart mee.

Als je met een interceptor een spawn van 2 cruisers en 4 frigs of zo opzoekt dan kun je zonder al teveel problemen het met heavies opknappen. Dat lukte mij zelfs nog, terwijl ik zo'n ding pas 1 dag had.
En als je een goede anti frig ship wilt hebben pak je een crow of zo. Met een fleeting warp scrambler en een webby plus een MWD en nog wat cruises om het lamme frigje af te knallen.

Maar als die een warp core stab heeft dan is het nog jammer maar helaas. (wat ik dus ook wel heb, omdat ik geen zin heb om 5M isk te flushen wat te verzekeren is voor 1/6.
_/-\o_ _/-\o_ ik ben dus niet de enige bij wie het opvalt :D
zit dan niet in de 0.0 politiek, maar nu weet ik dus dat ik niet de enige ben die zich stoort aan dreamcatchers opschepperijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Ghostie schreef op 27 maart 2004 @ 19:22:
[...]

Xetic/IF is geen SA maar een eigen alliance die NAPs met zowel CA als SA heeft..
\

lol, tot nu toe is t 1 grote soap.. xetic/if heeft nap verbroken met sa, en arcane wordt ca uitgeschopt, en valt ons nu lastig.. (hmfrlt roflol). Alsof ze dat lukt :) (alhoewel ze wel een station hadden gecaptured vanacht om 3 uur 's nachts :S)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 17:54:
[...]

Blah blah blah bull.

Dat is grappig, we hebben de screenshots om te bewijzen dat we 1:8 ratio hebben.

Even wat uit de archieven van kayo:

http://www.siegedom.org/F...ttles/C9N-CC/Mar-21-2004/
http://www.siegedom.org/Files/Eve/Kills/Bared/
http://www.siegedom.org/Files/Eve/Kills/Doomsoldier/
http://www.siegedom.org/Files/Eve/Kills/Cimmerian/1.jpg
http://www.siegedom.org/Files/Eve/Kills/Treptiomedes/1.jpg
http://www.siegedom.org/Files/Eve/Kills/Ushta/

Dat is nog niet eens een fractie.

Daarnaast weet je totaal niet wat pvp in houd.

Interceptor voor npc spawns? Ben je wel goed bij je hoofd? Wil jij NPC spawns gaan vergelijken met real life players die meer modules gebruiken en anticiperen en reageren?
Long range snipen? Ik zal je vertellen wat er overblijft van je damage als je verder dan 150km zit: 20-50 dmg elk schot met een tempest. Daar kill je geen battleships mee. We hebben het hier over 2 fleets van 10+ battleships die elkaar ontmoeten bij een gate/capturable station op 60km afstand met frigates tussen door scheurend. Daarnaast hebben we een specialisatie in het vinden en vasthouden van battleships die battlefields verlaten, nu zeg je makkelijk: ga maar eens in je rifter/vigil bij een megathron hangen met 425mm's en drones terwijl je vloot net aan het warpen is naar de gate om in hetzelfde system te komen.

Maar blijf jij maar lekker in empire, net als cu2moro. Roids sucken is misschien iets voor jullie, want pvp is het duidelijk niet.

Omega is momenteel in een voortdurende oorlog van ongeveer 6 tot 10 maanden, waarin we veel succes hebben gehad en ook wat tegenslagen. Deze worden ook gemeld op de boards door Omega's members, maar als je een succes neerzet is het arrogant. Omega houd zit niet of nauwelijks bezig met politiek, we hebben een lijstje wie we niet en wel mogen killen van de CA counsil, we hebben 1 vote recht in de counsil en thats it.

Maar niet iedereen heeft succes en kan andermans succes verdragen. >:)
Atleast hou ik me niet bezig met scams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Woei! Heb zojuist me eerste Indy gekregen :)
kent iemand een goede setup voor een Indy??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Laatst online: 16:57
ADMK schreef op 28 maart 2004 @ 14:10:
Woei! Heb zojuist me eerste Indy gekregen :)
kent iemand een goede setup voor een Indy??
Wat voor indy is het? en wat wil je ermee doen?
Als je wil in-system wil haulen gooi em vol met CE's.
Anders zijn AB's wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

zeg.. ik zie bij dit plaatje [monitor] rechts bovenaan.. hoe werkt dat precies?

http://www.siegedom.org/F.../C9N-CC/Mar-21-2004/1.jpg

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Erikie schreef op 28 maart 2004 @ 15:34:
zeg.. ik zie bij dit plaatje [monitor] rechts bovenaan.. hoe werkt dat precies?

http://www.siegedom.org/F.../C9N-CC/Mar-21-2004/1.jpg
Jah heb dat ookal vaker gezien, ergens een optie voor om dat schermpje weer te geven. Alleen weet ik ff niet meer waar.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

aha.. gevonden :) ctrl+alt+shift+m bij mij (monitor)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
SiErRa schreef op 28 maart 2004 @ 15:30:
[...]

Wat voor indy is het? en wat wil je ermee doen?
Als je wil in-system wil haulen gooi em vol met CE's.
Anders zijn AB's wel handig.
Een Iteron Mark III, ik gebruik hem om te traden maar ook voor Mining Ops (als ik met me corp ga minen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:52
Kan iemand mij effe zo'n 3 dagen trial sturen?

1llusion@xs4all.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kanter schreef op 28 maart 2004 @ 16:56:

1llusion@xs4all.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Kanter schreef op 28 maart 2004 @ 16:56:

1llusion@xs4all.nl

/edit lol

[ Voor 6% gewijzigd door ADMK op 28-03-2004 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:52
Ok bedankt mensen. Is er nog ergens een newbie guide of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.