Eve net gedl-ed en wil wel online kijken hoe het is. iemand zo friendly om een buddy trial aan te beiden.
Email is : defflynn@pvanelck.demon.nl
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
doneVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 14:38:
Eve net gedl-ed en wil wel online kijken hoe het is. iemand zo friendly om een buddy trial aan te beiden.
traktor scratch!
Je kunt er van alles doen (niet over een planeet of station lopen btw. Je kan wel ejecten uit je schip en in je pod een beetje rond dwarrelenloona35 schreef op 23 maart 2004 @ 14:13:
[...]
Ah.. wat is voor julile de fun van Eve? Het komt voor mij namelijk nogal dodelijk saai over om in een open ruimte wat rond te vliegen.
Niet afkrakend bedoelt maar serieus. Kwil namelijk binnenkort een nieuwe MMORPG aanschaffen en ben flink aan het oriënteren wat het leukste is,
Maar is de duur van 3 dagen wel genoeg?BaN5Hee schreef op 23 maart 2004 @ 15:40:
[...]
Je kunt er van alles doen (niet over een planeet of station lopen btw. Je kan wel ejecten uit je schip en in je pod een beetje rond dwarrelen).
Een kleine opsomming:
- NPC Pirates jagen
- Player Pirates jagen
- Zelf pirate worden
- Spullen maken om weer op de markt te verkopen
- Gezellig minen met je corp (corp joinen)
- Agent missies doen
- etc. etc. etc.
Er zijn echt zoveel opties, ik moet ze zelf ook nog allemaal uitvinden. Maar wat ik zelf het leukste vind, is wanneer mensen ons gedeelte in Eve proberen over te nemen met hun corp (corp wars etc.). Dan gaat bij mij m´n Eve vlieger op. Echt, dat vind ik ´t leukste om mee te maken, de spanning die je krijgt bij een invasie of je corp het wel redt of niet. Zelf hebben we nog niet ergens ge-invade (is dat een woord?) Dus dat moet ik nog mee maken als dat ooit gaat gebeuren.
Probeer een buddy trial van 3 dagen. Het is misschien een korte tijd, maar kan je wel een eerste indruk geven van het spel. Wees alleen niet bang voor de vele opties die je over je heen krijgt, ze worden op den duur vanzelf allemaal duidelijk.
Verwijderd
Deze setup is sinds de laatste patch nerved aangezien de cap relays nu niet meer de shield regen verminderen maar de shieldboost output verlagen.Ghostie schreef op 23 maart 2004 @ 13:04:
[...]
High:
2x 425mm hybrid
4x Siege Launcher
Med:
1x XL Shieldbooster
1x Shieldboost amplifier
2x EM ward
2x Thermal ward
1x Kinetic ward
1x Warpscrambler (20km)
Low:
4x Cap relays
tanked
Een paar asteroids locken, je mining lasers aanslaan en dat spul binnen halen.loona35 schreef op 23 maart 2004 @ 15:59:
Klinkt interessant
Hoe gaat dat mining eigenlijk? gewoon je ship docken en dan wachten of moet je nog iets speciaals doen?
Verwijderd
DoneVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 17:13:
Ik heb um net gedownd. Lijkt me erg leuk spel.
en zeker beter dat ik zonder creditcard kan betalen.
zou iemand met een trail buddy aanwillen bieden.
mun email is tvandedood@yahoo.com
Verwijderd
Standard container kan gewoon iedereen uithalen ja. Secure container kun je een password opzetten, maar volgens mij heb je daarvoor wel de "Anchoring" skill nodig.Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 23:19:
hoeveel kost zo`n industrial ship. want ik heb
net een large container gekocht zonder te weten dat ik een
industrial ship nodig had![]()
en nog een vraag:
ik heb een standard large container. kan iedereen daar gewoon uit stelen?
en uit een secure large container?
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 23:31 ]
Verdwijnen...Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 23:30:
ik hoorde ook iemand zeggen dat ie zun eigen container op had geblazen.
als ik dat nou bij iemand anders zijn secure container doe, kan ik dan wel
zijn goederen stelen of zijn die dan ook vernietigd
Verwijderd
Verwijderd
Nah, was een upcomming nerf maar die heeft het niet gehaald volgens mij, en anders gebruik je pds: meer cap meer cap recharge meer shield recharge meer powergrid. Nadeel: hogere cpu costHitmanWVU schreef op 23 maart 2004 @ 17:13:
[...]
Deze setup is sinds de laatste patch nerved aangezien de cap relays nu niet meer de shield regen verminderen maar de shieldboost output verlagen.
niet tegen jou bedoeld hoor ... maar die dingen zijn dus ECHT wel makkelijk neer te halen. En das vooral te danken aan de 6 punten die ze maar hebben op de betreffende frequentie.Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 08:17:
Sinds korte tijd vlieg ik een interceptor Claw en daar vecht ik mee, mijn kill list tot nu toe in 1vs1:
1 moa
1 caracal
1 blackbird
2 tristan
1 raptor
2 bestowers
1 kestrel
1 atron
Totale loot = hoop crap + megathron bpc me 10, 1 run.
[ Voor 8% gewijzigd door CRiMiNaL op 24-03-2004 09:10 ]
... MMORPG Addict.
[ Voor 18% gewijzigd door Ghostie|IA op 24-03-2004 09:23 ]
Verwijderd
nog zoiets ... en zweven naar mijn mening TE veel BPO's van die frigs rond. Aan de ene kant wel goed, omdat de prijs zal dalen. maar aan de nadere kant is het exclusieve er nu wel ff vanaf. En ook hun functie in combat is me nog niet helemaal duidelijk.Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 09:51:
als jullie nou de amarr crusader flink neer halenken ik er een paar verkopen
BaN heeft nu de BPO daarvan
... MMORPG Addict.
Interceptors zijn anti-frigate schepen.. er moeten nog covertops schepen en 'guns ships' uitkomen binnenkort..CRiMiNaL schreef op 24 maart 2004 @ 10:05:
[...]
nog zoiets ... en zweven naar mijn mening TE veel BPO's van die frigs rond. Aan de ene kant wel goed, omdat de prijs zal dalen. maar aan de nadere kant is het exclusieve er nu wel ff vanaf. En ook hun functie in combat is me nog niet helemaal duidelijk.
Heb jij mijn vorige 2 posts wel gelezen, ze zijn alles behalve Anti-Frigate schepen.Ghostie schreef op 24 maart 2004 @ 11:07:
[...]
Interceptors zijn anti-frigate schepen.. er moeten nog covertops schepen en 'guns ships' uitkomen binnenkort..
Met covertop schepen zou je makkelijk mensen op kunnen sporen binnen een system en Gunships zijn om cruisers/battleships neer te halen
... MMORPG Addict.
Verwijderd
zou je inderdaad wel is gelijk in kunnen hebben ... of ik spreek gewoon teveel mensen die een BPO ervan hebben. Van de interceptor bedoel ik dan.Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 11:27:
er worden geloof ik van elke tech 2 4x een bpo uitgegeven (1 per race -jove) maar door de highways lijkt het net alsof er teveel zijn ...zonder die highways heeft iedereen gewoon monopoly per race
[ Voor 5% gewijzigd door CRiMiNaL op 24-03-2004 11:32 ]
... MMORPG Addict.
Verwijderd
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Dat ligt aan de pilot, in de tijd dat jij een target lock had gehad op mij, had ik mijn cruise missles op je al los gelaten en was ik met 3.5km/s langs je geraced. Ik weet dat er een hoop interceptor pilots zijn die er geen ene reet van kunnen, die aproach gebruiken in combat, orbit en dat soort onzin.CRiMiNaL schreef op 24 maart 2004 @ 09:06:
[...]
niet tegen jou bedoeld hoor ... maar die dingen zijn dus ECHT wel makkelijk neer te halen. En das vooral te danken aan de 6 punten die ze maar hebben op de betreffende frequentie.
Had laast dus een claw die mij, in m'n kestrelletje, aan het campen was terwijl ik in een station zat. Gast was heel zelfverzekerd op local. Ik fit 1 ras-jammer voor zijn ras en ik fit een sensor booster en warpscrambler, 2 standard launchers op high. Cruise missiles erin. Undock sensor booster aan, lockte em in 2 a 3 seconden ofzo, warpscrambler en jammer aan en hij was machteloos.
2 cruisemissiles away. Boom ... weg was ie. Nog wat TL2 spul als loot gehad van em en 4000 Small antimatter charges met bijpassende guns (op een elite frig)... Geleerd had ie er trouwens niet van, maar that aside.
Maar vind wel dat ze dat moeten veranderen, geef die dingen dan ook gewoon 11 punten ofzo ...
Meest domme van em vond ik nog dat ie "net" buiten docking range zat ...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 12:42 . Reden: :) ]
Verwijderd
Ben het niet met je eens daarin, elke frigate tot nu op mijn pad heeft de sloop bereikt. Op die paar na die rennen... Het ligt gewoon aan de piloot.CRiMiNaL schreef op 24 maart 2004 @ 11:10:
[...]
Heb jij mijn vorige 2 posts wel gelezen, ze zijn alles behalve Anti-Frigate schepen.
Ze zijn wel usefull tegen cruisers/battleships omdat die er gewoon een rot tijd over doen om ze te locken. maar een frig heeft er 1 zo down.
Verwijderd
Je zegt dat je de kestrel een van de slechtste pvp frigs vind, en tegelijkertijd zeg je ook dat interceptors het moeten hebben van hit en run warfare oftewel guerillia tactics.
[ Voor 4% gewijzigd door CRiMiNaL op 24-03-2004 14:23 ]
... MMORPG Addict.
Verwijderd
heeft astro niet eerst mining lvl5 nodig ?Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 13:10:
neem op zijn minst mining lvl 4 zodat je miners II kan gebruiken
als je er dan toch bent kan je nog even snel binnen 2 uur astro naar lvl2 brengen
Verwijderd
hoeveel wil je hebben voor de minerals, hoeveel wil je leverenVerwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 12:08:
micks wat betaal je voor de minerals ?
Ik hoop niet dat je 1 vs 1 bedoeld met die bestowersVerwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 08:17:
Sinds korte tijd vlieg ik een interceptor Claw en daar vecht ik mee, mijn kill list tot nu toe in 1vs1:
1 moa
1 caracal
1 blackbird
2 tristan
1 raptor
2 bestowers
1 kestrel
1 atron
Totale loot = hoop crap + megathron bpc me 10, 1 run.
Verwijderd
doneADMK schreef op 24 maart 2004 @ 13:54:
Kan iemand me nog een 3-day account versturen naar advance75@hotmail.comwil ff opnieuw spelen voordat me bevestiging komt van PBC
[ Voor 1% gewijzigd door ADMK op 24-03-2004 16:41 . Reden: tiepo ]
Verwijderd
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 15:09 ]
Verwijderd
ja design is allemaal erg leuk heh maar effectiviteit, dat kan erg varieren. Daarentegen het oog wil ook watADMK schreef op 24 maart 2004 @ 15:06:
Amarr heeft veel mooiere ship designs, die can caldari zuigt enorm, behalve de merlin dan die vind ik wel kikke
Verwijderd
Als je een cruiser of battleship zou vliegen zou ik het helemaal eens met je zijn kwa alligning, het is een tactic die wij in C4 altijd gebruiken. Maar frigates hebben een hogere agility, daarnaast gebruiken wij schepen die hogere snelheden kunnen behouden voor 1 reden: Het kunnen blijven bij je target.CRiMiNaL schreef op 24 maart 2004 @ 13:33:
[...]
Je zegt dat je de kestrel een van de slechtste pvp frigs vind, en tegelijkertijd zeg je ook dat interceptors het moeten hebben van hit en run warfare oftewel guerillia tactics.
Ik heb al een behoorlijke kill lijst staan op naam van mijn kestrel, en persoonlijk vind ik dan ook de kestrel een van de beste pvp frigates die er zijn.
Nog iets wat ik mis in jou verhaal is iets wat zelfs de meest geavanceerde pvp teams allemaal gebruiken, en wat een MUST is in combat. Altijd zorgen dat je ge-alignt ben met iets en dat dus op full speed.
Die techniek is bij elke engagement noodzakelijk. Ik warp-in, lock en tegelijk allign ik met een planet of wat-dan-ook en schiet ik m'n cruismissiles af. Krijg je dan missiles op jou af, wat met een interceptor dan dus mischien zou kunnen, hopla dubbelklikken op waar je naar ge-alignt ben en je gaat gelijk in warp. Prima oplossing dus.
Kestrel is mischien minder geschikt vs Interceptors. Maar het is wel de ideale anti cruiser/bs frig. En ook tegen andere frigates komt hij vaak beter weg.
ik vind dat ze de vleugels van sommige caldari ships nogal vaag hebben geplaatsVerwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 15:18:
[...]
ja design is allemaal erg leuk heh maar effectiviteit, dat kan erg varieren. Daarentegen het oog wil ook wat
Ospreys zijn echt veruit de lelijkste schepen in het spelD-Raven schreef op 25 maart 2004 @ 10:52:
Mee eens. Mn volgende char wordt een minmatar. Hun schepen zien er veel vetter uit
maarja aan de andere kant. Een osprey of een raven is ook wel cool.
... MMORPG Addict.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
[ Voor 33% gewijzigd door Bansoon op 25-03-2004 12:11 ]
Ben ik met je eens, 't is ongeveer hezelfde als met vriendinnen. Als je ze eenmaal hebt zie de schoonheids foutjes niet meerStarLite schreef op 25 maart 2004 @ 11:56:
Ik vind dat een scorp er eigenlijk best wel leuk uitziet, als je eenmaal een schip hebt, leer je de charmes er wel van inzien
... MMORPG Addict.
Ik had het eigenlijk niet over de design maar de effectiviteit. Misschien moi iets duidelijker zijn volgende keer.Ghostie schreef op 25 maart 2004 @ 11:10:
[...]
Ospreys zijn echt veruit de lelijkste schepen in het spel
Je kan trouwens ook Minmatar schepen vliegen wanneer je een ander ras bent..
[ Voor 52% gewijzigd door ADMK op 25-03-2004 18:04 ]
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Waarom via paypal als het ook met je giro kan? Ik heb het via Paybycash.com betaalt (Wire transfer) en het werkt perfect, Je krijgt via je email informatie opgestuurt naar welke rekening je geld moet storten (ABN AMRO Rekening) na een dagje 3 of 4 krijg je een bevestiging, maar je moet dacht ik wel voor een 3 maanden account betalen, dus je kan niet voor een maandje betalen.TepelStreeltje schreef op 25 maart 2004 @ 20:10:
kan je eigenlijk ook met Paypal betalen??
heb een account daar gemaakt, en zit nog steeds wel te twijvelen om het te gaan spelen...
moet je em trouwens wel kopen in de winkel, of maak tdat niet uit?
der zit natuurlijk wel een gratis maand bij, maar downloaden is gratis. en 1 maand kost je 12 euro...
[ Voor 11% gewijzigd door ADMK op 25-03-2004 20:44 ]
Verwijderd
dat kan jaCU2morO schreef op 25 maart 2004 @ 21:16:
via paybycash kon je (dacht ik) kiezen om met paypal te betalen
PayByCash™ payment options
Auto-debit Automatic, recurring direct debit from bank account
Bank Transfer Customer initiated electronic funds transfer
Citibank’s C2it Email money transfer system
Pay By Cash
Cyphermint
CertaPay
Check by Fax
hyperWALLET
International direct debit
Money order or cashiers’ check by mail
PayPal Email money transfer system
Virtual Check One-time direct debit from checking or savings
Western Union
MoneyBookers Email fund transfer
eGold
WebMoney Transfer
US Postal Service’s SendMoney email money transfer system
Yahoo! PayDirect
Bpay Australian online EFT
ACTeCash
Splash Plastic UK
[ Voor 67% gewijzigd door ADMK op 25-03-2004 21:25 ]
Bij PBC gewoon de eerste keer voor een maandje betaald hoor... dat ging prima. Daarna voor 3 maanden en dat ging net zo goedADMK schreef op 25 maart 2004 @ 20:43:
[...]
Waarom via paypal als het ook met je giro kan? Ik heb het via Paybycash.com betaalt (Wire transfer) en het werkt perfect, Je krijgt via je email informatie opgestuurt naar welke rekening je geld moet storten (ABN AMRO Rekening) na een dagje 3 of 4 krijg je een bevestiging, maar je moet dacht ik wel voor een 3 maanden account betalen, dus je kan niet voor een maandje betalen.
hahahaha ja ok als je t zo bekijktCU2morO schreef op 25 maart 2004 @ 19:02:
Ok, pak de Tempest er es ff bij: 2 zeilen... ben ik de enige die met de vraag komt wtf zeilen op een combat schip doen naast geperforeerd worden door lasers of ander wapentuig?... kijken we verder zien we 2 assymetrisch geplaatste balken met prikkeldraad er om heen over de hele lengte van het schip (en hierbij is schip een compliment)
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 10:09 ]
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door CRiMiNaL op 26-03-2004 12:24 ]
... MMORPG Addict.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 12:41 ]
Heb ff een screenshotje gemaakt hoe het moet als je Girotel gebruikt van de postabank.. is geloof ik ook gewoon hetzelfde bij andereVerwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 11:59:
ik heb het spel nu 3 dagen gespeeld en vind het een erg leuk spel.
alleen heb ik een probleem met het betalen. ik heb geen creditcard, dus
ik wou het betalen via paybycash. en dan met een wire/bank transfer.
en dan krijg ik een email dat ik het hier naartoe moet sturen:
Please send: EUR 25.95
For: Activation via Wire/Bank Transfer [?25.95]
Send your bank transfer to (depending on your country, some fields may
be blank):
Bank Name: ABN Amro Bank
SWIFT Code: ABNA NL 2A
Special ID:
Bank City: Amsterdam
Bank Country: Netherlands (Must be the same as yours!)
Recipient Account Holder: Global Collect BV
Destination Bank Account Number: 440339464
PAYMENT REFERENCE NUMBER (IMPORTANT!): **************
Wat willen ze dat ik hiermee doe? ze geven een swiftcode op waarnaar ik het moet sturen EN een account number. ik heb geen idee wat ik hier mee aan moet?
kan iemand die ook een wire/bank transfer gedaan heeft het mij uitleggen.
alvast bedankt
gewoon naar dat rekening overschrijven en alles gebeurt wel vanzelfVerwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 12:39:
ok dan weet ik dat ook weer.
en moet dat naar het buitenland?
ik raakte ook nog in de war door
de uitleg op de site van paybycash.
daar hadden ze het over dat ik de betaling naar hun bank in nederland van mijn bank moest overschrijven:
Also known as a Wire Transfer or Electronic Funds Transfer (EFT), this is a payment that you send directly to our bank (in your country!) from your bank using the instructions we provide when you place your order. This is one of the most popular options for customers outside the U.S. where sending a wire transfer is quite inexpensive.
[ Voor 34% gewijzigd door ADMK op 26-03-2004 12:58 ]
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 13:27 ]
Verwijderd
Verwijderd
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
het werkt zo dat wanneer paybycash het geld op hun nederlandse abn rekening hebben (die je hebt opgekregen) ze meneer-eve opbellen en zeggen dat je betaling binnen is en dat je account aan kan, pas dan gaat paybycash op zn gemak het geld naar engeland overmaken naar meneer-eve (of ze doen het 1 keer per x-maanden, weet ik hetVerwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 13:08:
bedankt voor de info.
de vraag of het naar het buitenland was omdat ik bij de rabo zit en daar
kan je ook kiezen of je het naar het buitenland wil storten.
en paybycash zit toch niet in nederland?
maar ik ga het nu snel overmaken, want ik zit nu zowieso een paar dagen zonder eve
Verwijderd
Mag ik je adviseren om je channels weg te poetsen op die jpg?Erikie schreef op 27 maart 2004 @ 04:42:
zo.. weer een rustig avondje arkanor gemind without npc spawns
[afbeelding]
Verwijderd
Blah blah blah bull.Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 15:48:
Ik weet niet of je C4/ Omega corp kent maar onze kill ratio is 1 op 8. Dit houd in dat voor elke kill die onze vijanden maken, wij 8 killen.. Battleships tellen alleen bij OC/C4. Onze tactieken hebben dus resultaat.
Xetic/IF is geen SA maar een eigen alliance die NAPs met zowel CA als SA heeft..Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 17:44:
[...]
Mag ik je adviseren om je channels weg te poetsen op die jpg?
Want dan maak je het ons makkelijker. SA alliance that is.
Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 17:54:
[...]
Blah blah blah bull.
Jullie taktiek is vooral opscheppen hoe goed jullie wel niet zijn.
OK, vechten lukt jullie redelijk maar een 1:8 ratio haalt m0o zelfs nog niet eens.
Of het moet met long range sniping gaan. Wat een ontzettende laffe taktiek is waar je op lange duur niet meer mee wegkomt omdat je tegenstanders daar op anticiperen.
Dus gelieve niet zo arrogant te doen want daar maak je jezelf alleen maar zwart mee.
Als je met een interceptor een spawn van 2 cruisers en 4 frigs of zo opzoekt dan kun je zonder al teveel problemen het met heavies opknappen. Dat lukte mij zelfs nog, terwijl ik zo'n ding pas 1 dag had.
En als je een goede anti frig ship wilt hebben pak je een crow of zo. Met een fleeting warp scrambler en een webby plus een MWD en nog wat cruises om het lamme frigje af te knallen.
Maar als die een warp core stab heeft dan is het nog jammer maar helaas. (wat ik dus ook wel heb, omdat ik geen zin heb om 5M isk te flushen wat te verzekeren is voor 1/6.
\Ghostie schreef op 27 maart 2004 @ 19:22:
[...]
Xetic/IF is geen SA maar een eigen alliance die NAPs met zowel CA als SA heeft..
traktor scratch!
Verwijderd
Dat is grappig, we hebben de screenshots om te bewijzen dat we 1:8 ratio hebben.Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 17:54:
[...]
Blah blah blah bull.
Jullie taktiek is vooral opscheppen hoe goed jullie wel niet zijn.
OK, vechten lukt jullie redelijk maar een 1:8 ratio haalt m0o zelfs nog niet eens.
Of het moet met long range sniping gaan. Wat een ontzettende laffe taktiek is waar je op lange duur niet meer mee wegkomt omdat je tegenstanders daar op anticiperen.
Dus gelieve niet zo arrogant te doen want daar maak je jezelf alleen maar zwart mee.
Als je met een interceptor een spawn van 2 cruisers en 4 frigs of zo opzoekt dan kun je zonder al teveel problemen het met heavies opknappen. Dat lukte mij zelfs nog, terwijl ik zo'n ding pas 1 dag had.
En als je een goede anti frig ship wilt hebben pak je een crow of zo. Met een fleeting warp scrambler en een webby plus een MWD en nog wat cruises om het lamme frigje af te knallen.
Maar als die een warp core stab heeft dan is het nog jammer maar helaas. (wat ik dus ook wel heb, omdat ik geen zin heb om 5M isk te flushen wat te verzekeren is voor 1/6.
Wat voor indy is het? en wat wil je ermee doen?ADMK schreef op 28 maart 2004 @ 14:10:
Woei! Heb zojuist me eerste Indy gekregen
kent iemand een goede setup voor een Indy??
traktor scratch!
Jah heb dat ookal vaker gezien, ergens een optie voor om dat schermpje weer te geven. Alleen weet ik ff niet meer waar.Erikie schreef op 28 maart 2004 @ 15:34:
zeg.. ik zie bij dit plaatje [monitor] rechts bovenaan.. hoe werkt dat precies?
http://www.siegedom.org/F.../C9N-CC/Mar-21-2004/1.jpg
... MMORPG Addict.
traktor scratch!
Een Iteron Mark III, ik gebruik hem om te traden maar ook voor Mining Ops (als ik met me corp ga minen)SiErRa schreef op 28 maart 2004 @ 15:30:
[...]
Wat voor indy is het? en wat wil je ermee doen?
Als je wil in-system wil haulen gooi em vol met CE's.
Anders zijn AB's wel handig.
Verwijderd
DoneKanter schreef op 28 maart 2004 @ 16:56:
Kan iemand mij effe zo'n 3 dagen trial sturen?
1llusion@xs4all.nl
DoneKanter schreef op 28 maart 2004 @ 16:56:
Kan iemand mij effe zo'n 3 dagen trial sturen?
1llusion@xs4all.nl
[ Voor 6% gewijzigd door ADMK op 28-03-2004 17:00 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq