Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 00:32:
En ja, om je maar te 'verlossen'. Ik ben member van Everlasting Vendetta.
De groep die jullie uit SA heeft 'gewerkt'. Wat trouwens bull is. Dat hebben jullie zelf gedaan door niet naar de Alliance te luisteren. Jullie eenzijdig beeld is wel heel erg gunstig voor jullie verdediging. Maar ik zou het als enigzins ver van de waarheid bestempelen. En blijkbaar onvermogend genoeg op het diplomatieke vlak.
Stain heeft het zelf toegegeven, er zijn stain members die de manier waarop hebben afgekeurt en er zijn genoeg stain members geweest en geloof ik een tyrell director geweest die hebben gezegd: We geven toe dat het niet netjes is geweest wat we gedaan hebben, maar we van everlasting is nog maar 1/3 over van wat er toen was en hierom is er geen reden voor oorlog.
En eer? Nogmaals wil ik benadrukken dat jullie misbruikt worden door een gewetenloze council die er z'n eigen agenda op nahoudt en bewezen heeft zich niet aan afspraken te houden en willens en wetens dood en verderf zaait. En zich veelvoudig schuldig maakt aan omkoopschandalen en het financieel ondersteunen van criminelen.
Net als Everlasting vendetta Evolution/m0o gevraagd heeft om de war tegen CA op te knappen? Die zijde aan zijde vechten?
En over smerige truken gesproken. Beide kampen maken zich hier schuldig aan. En ik durf wel te wedden dat een van jullie ook wel eens over de schreef is gegaan.
Noem er eens een.
Alle 1vs1 / duel requests worden gehonoreerd, Tobruk heeft 9 overwinningen in Dueleren. We gebruiken geen exploits, we gebruiken geen lame tactics en we installeren al helemaal geen spy characters in een andere corp zoals everlasting heeft gedaan. Tuurlijk zitten er rotte appels in elke corp, zoals wij Kayo in C4 hebben.

En dat is best wel jammer want dat treft beide kampen net zo zwaar. En wij krijgen dus ook instructies om gevechten clean en fun te houden en daar doen wij dus ook alles aan.
Jammer toch dat eergisteren in Pator een tactic werd gebruikt tegen VOTF die totaal niet eervol is, maar geen exploit:
Het gebruik van alt characters: Everlasting had 5-10 noob alts die om hun battleships heen cirkelen om zo missles te vangen waardoor agressie in een empire systeem word gestart. Dit betekend dat Concord reageert. Erg lame en totaal eerloos, vijand of niet.
Wat wel grappig was dat EV vervolgens met deze alts stations gingen blockeren, waarvoor harassment petitions zijn gemaakt.
En over het funden van corps om tegen SA te vechten is VOTF een goed voorbeeld. Die zeiden zelf dat ze van CA geld gekregen hadden om de oorlog tegen ons op te zetten. Alleen jammer voor hun dat ze niet al teveel success behaalden.
C4 krijgt geen en heeft ook geen geld nodig voor hun war en toch hebben we een war tegen EV. Het enige waar ik van op de hoogte ben is dat Industrial corporations in Curse Ammo leveren wat naar mijn mening te weinig is maar toch.
VOTF is een CA corp, niets mis met je alliance members te sponsoren in een war.
En ja jullie blinken uit in onduidelijkheid. C4 is alleen lid van CA als het uitkomt. En slaafjes met een lange ketting. Die in Stain niets maar dan ook helemaal niets te zoeken hebben.
Zolang er een oorlog is tussen Stain en Curse is er een reden om in Stain te zijn, wij zijn immers de divisie die dat front afhandelt.
Als je je territory wilt claimen dan zul je daar toch moeite voor moeten doen. En dus blijven vechten om poot aan de grond te kunnen houden.
Afgelopen zaterdag was DSS, 4GQ, C9N, MP5 en alles daartussen in handen van C4. De dag daarop heeft Tyrell de hulp van Fountain/ Xanadu geroepen. Een alliance die een regio claimed maar deze niet kan verdedigen tegen de helft van hun eigen nummers en daarvoor een andere alliance zijn hulp nodig heeft. Dit gaat dus ook op voor Stain dan.
Alleen is het erg moeilijk als je constant van alle kanten door alle andere alliances wordt aangevallen door guerilla taktieken met frigs die indies afknallen.
De enige alliance waarmee stain vecht actief is C4, CA levert soms troepen maar is bezig met m0ovolution en fronten tegen celestial apoc, zombie etc. Xetic komt soms langs in frigates voor revenge omdat Stain hun aanviel.
Trouwens jullie council begint nu ook al tekenen van 'inkakken' te vertonen. Arcane die wordt gekicked.
Weet ik niets van, maar ik hou me dan ook niet bezig met politiek.
En al die kleine corpjes die zich helemaal suf minen en gigantische hoeveelheden ore/ISK achterover drukken.
Ben ik het ook niet mee eens, maar elke alliance heeft deze mensen.
En c0w die een dubieuze dubbelrol vervuld. Ik zou maar oppassen dat ze jullie niet aanvallen want daar zie ik ze makkelijk voor aan.
c0w zijn mijn favorieten en hebben iets wat m0o ontbreekt: loyaliteit en eer.
Nog onbetrouwbaarder dan m0o die NAP's voor geld wil afdwingen waarvan je weet dat je die toch niet nakomen. En met genoegen heb ik zitten lezen wat m0o en Evol allemaal uitspoken daar. Dat zijn tenminste PvP'ers die niets en niemand ontzien en gewoon doen waar ze goed in zijn nl mensen afknallen. (Waarvan een aantal leden zijn opgeleid in Ever overigens)
Alleen jammer dat Ever er zelf niets van bakt, 6 of 7 battleships dit weekend down was het toch? IIG 1 van EVER
Het meeste geld komt uiteindelijk toch wel in Empire terrecht. En daar zit het grote geld en valt enorm veel te verdienen.
Geld maakt mij niet veel uit, in empire kan je toch vrij weinig vechten door andermans lame tactics.
Dus verheug je maar niet te lang op je overwinningen. Dit wordt een verhaal van lange adem en als je realistisch bent dan is het PvP'en daar maar een onderdeeltje van want er komt veel meer kijken bij Eve. En dat maakt het nou net zo leuk.
Als je even had zitten opletten dan wist je dat we al 6 maanden vechten tegen Stain, en we steeds meer corporaties in onze C4 pack krijgen om de bezetting te behouden 23/7. We zijn gegroeit van Corporatie die up en down the chain raced om schepen te killen en soms grote gevechten naar een organisatie die 16 uur per dag een bezetting kan behouden in een regio die door een ander word geclaimed. Dit zonder vragen om cease fire en dan snel je schepen op betere strategische punten neerzetten om daarvan uit aan te vallen en nog meer lame tactics.
En ja... daar ben ik trots op.
En voor degene die zei dat we beter algemeen kunnen houden: Waarom? zolang er geen flamefest is en het netjes blijft is het gewoon eve related. Politiek en wars horen in eve en zijn het leukste.