[PC][MMORPG] EVE Online deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.090 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 13:36:
Maar niet iedereen heeft succes en kan andermans succes verdragen. >:)
Dat jullie soms success hebben kan ik niet ontkennen. Maar dat jullie arrogant zijn kunnen jullie niet ontkennen. Dat je goed kan vechten is top, maar verwacht niet dat je altijd wint omdat je zo 1337 bent. Onze vechters zijn lang niet zo arrogant omdat ze zelf wel weten wat ze kunnen. Sterker nog, ze lopen er niet mee te koop zodat ze tenminste door hun tegenstanders gerespecteerd worden door wat ze op slachtvelden presteren.

En al die posts van jullie alts op de forums dat jullie lopen te stoken zoveel als het maar enigzins mogelijk is? Volgens jullie eigen opgestelde regels van jullie corp dienen jullie eerlijk en oprecht te blijven om als echte krijgers te kunnen vechten.
Maar in de praktijk blijken jullie die eer veelvuldig te verspelen door je onwaardig te gedragen. Zowel als op de forums alsmede smacktalk tijdens battles. En Duke Droklar kan of wil daar gewoon niet tegen optreden.

En die screenshots is geen bewijs voor jullie killratio. En zolang je geen kill confirms krijgt blijft het bewijs hiervan altijd moeilijk.

En mijn experimentje met m'n interceptor was gewoon voor de fun.
Maar als het moet kun je met deze taktiek met gemak een paar n00bs in cruisers uitschakelen. Met een paar cruises en knap vliegwerk moet dat goed te doen zijn.
En met een webby moet je zo ook makkelijk een paar frigs kunnen neerknallen.

En jullie oorlogen zijn jullie eigen schuld. Niet voor niets zijn jullie Stain uitgeknikkerd omdat jullie gewoon niet om konden gaan met hoe het in een alliance toegaat. Jullie verwachten dat iedereen voor jullie buigt. En dan ook nog eens overlopen direct in de armen van de vijand. Dat is wel een hele lage streek wat jullie niet bepaald populair gemaakt heeft.
En dan nog het gedoe met die C4 alliance. Want jullie zijn een eigen Alliance maar nog deel van CA? Het zijn gewoon smoezen om te doen en te laten wat jullie zelf willen. En mogen jullie gevechten dan succesvol zijn jullie motieven zijn enigzins de moeite waard om voor te vechten. Want de CA misbruikt jullie als schoothondjes en zij halen alles uit de kast om te bereiken wat ze willen. Duidelijk de leer van Machiavelli volgend. Zij sluiten akkoorden af en verbreken die eenzijdig. Geven corps zoals jullie om NAP's te verbreken. En beweren dan dat jullie geen lid van CA zijn.

En ja ik blijf lekker in Empire ja. Want daar hebben we zat oorlog te voeren omdat we constant worden lastig gevallen door het tuig wat de CA betaald om op ons af te sturen. Alleen is dat wel goed voor onze killratio want die PvP'ers zijn echt geen enkele match en maken de ene na de andere blunder. Vind ik niet erg hoor.

En als laatste. Denk maar niet dat je als PvP corp al te veel invloed hebt. Zeker niet als slaafje van CA. Er zijn veel meer aspecten aan Eve waar jij en je vriendjes absoluut geen verstand blijkt te hebben. Erg jammer want dan mis je zoveel meer.
Vechten kan absoluut een vette kick geven, maar het vergaren van heel veul ISK of een rare Tech II BP ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 18:51:
[...]

Dat jullie soms success hebben kan ik niet ontkennen. Maar dat jullie arrogant zijn kunnen jullie niet ontkennen. Dat je goed kan vechten is top, maar verwacht niet dat je altijd wint omdat je zo 1337 bent. Onze vechters zijn lang niet zo arrogant omdat ze zelf wel weten wat ze kunnen. Sterker nog, ze lopen er niet mee te koop zodat ze tenminste door hun tegenstanders gerespecteerd worden door wat ze op slachtvelden presteren.

En al die posts van jullie alts op de forums dat jullie lopen te stoken zoveel als het maar enigzins mogelijk is? Volgens jullie eigen opgestelde regels van jullie corp dienen jullie eerlijk en oprecht te blijven om als echte krijgers te kunnen vechten.
Maar in de praktijk blijken jullie die eer veelvuldig te verspelen door je onwaardig te gedragen. Zowel als op de forums alsmede smacktalk tijdens battles. En Duke Droklar kan of wil daar gewoon niet tegen optreden.

En die screenshots is geen bewijs voor jullie killratio. En zolang je geen kill confirms krijgt blijft het bewijs hiervan altijd moeilijk.

Maar als het moet kun je met deze taktiek met gemak een paar n00bs in cruisers uitschakelen. Met een paar cruises en knap vliegwerk moet dat goed te doen zijn.

En jullie oorlogen zijn jullie eigen schuld. Niet voor niets zijn jullie Stain uitgeknikkerd omdat jullie gewoon niet om konden gaan met hoe het in een alliance toegaat. Jullie verwachten dat iedereen voor jullie buigt. En dan ook nog eens overlopen direct in de armen van de vijand. Dat is wel een hele lage streek wat jullie niet bepaald populair gemaakt heeft.
En dan nog het gedoe met die C4 alliance. Want jullie zijn een eigen Alliance maar nog deel van CA? Het zijn gewoon smoezen om te doen en te laten wat jullie zelf willen. En mogen jullie gevechten dan succesvol zijn jullie motieven zijn enigzins de moeite waard om voor te vechten. Want de CA misbruikt jullie als schoothondjes en zij halen alles uit de kast om te bereiken wat ze willen. Duidelijk de leer van Machiavelli volgend. Zij sluiten akkoorden af en verbreken die eenzijdig. Geven corps zoals jullie om NAP's te verbreken. En beweren dan dat jullie geen lid van CA zijn.

En ja ik blijf lekker in Empire ja. Want daar hebben we zat oorlog te voeren omdat we constant worden lastig gevallen door het tuig wat de CA betaald om op ons af te sturen. Alleen is dat wel goed voor onze killratio want die PvP'ers zijn echt geen enkele match en maken de ene na de andere blunder. Vind ik niet erg hoor.

En als laatste. Denk maar niet dat je als PvP corp al te veel invloed hebt. Zeker niet als slaafje van CA. Er zijn veel meer aspecten aan Eve waar jij en je vriendjes absoluut geen verstand blijkt te hebben. Erg jammer want dan mis je zoveel meer.
Vechten kan absoluut een vette kick geven, maar het vergaren van heel veul ISK of een rare Tech II BP ook.
Amen _/-\o_

'k had het al een tijdje geleden opgegeven, maar ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Ik heb de meeste respect voor de mensen die na een fight zeggen "Hey nice tactic" of "Good Battle" dan gasten die na een battle gaan lopen doen of ze god zijn.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 18:51:
[...]

Weet je waar wij in Omega hekel aan hebben, mensen die een geweldige maal hebben gekookt en dan zeggen: Het was maar matig. Van die schijnheiligerds die best weten dat ze iets goed hebben gedaan, maar er niet voor durfen uit te komen. Daar gebruiken wij geen alts voor, misschien onze second characters maar elk character waar wij mee posten is in Omega of direct aan onze main gelinkt. Daarin houden wij dus de eer aan onszelf, dat klopt. En deze eer dragen we liever uit op de battlefields, we exploiten niet, we vechten tegen grotere nummers vijanden, we feliciteren onze tegenstanders als ze winnen maar we laten het zeker merken als ze een fout maken.

Ik ben nu eerlijk gezegd benieuwd wie jullie "fighters" zijn, stain? Weet je wat grappig is aan Stain, ze kennen geen eer.. Even een voorbeeldje:

Omega had 15+ zonnestelsels in Stain alliance vanwege het feit dat Omega de war tegen CA deed, Everlasting vendetta kwam in SA en claimde deze zonnestelsels nodig te hebben voor andere corporaties, terwijl ze er zelf in mine'den. Omega was bereid alles op te geven op 2 na, dit was in den beginnen goed en afgesproken.

Hierna kwam everlasting vendetta terug met de mededeling nog 1 zonnestelsel te willen, OC ging hiermee niet akkoord. Stain council gaf OC 24 uur bedenktijd, Everlasting vendetta begon met hun aanval binnen de 23 uur termijn zonder antwoord af te wachten van Omega. Zoiets zou Omega nooit doen, weet je waarom? Eer. We zullen nooit een Alliance member in de rug aanvallen of spy characters laten infiltreren zoals everlasting vendetta deed.

1ste sneaky en achterbaks gedrag dus maar daar hield het niet op.

Omega joinde dus Curse alliance gezien die wel eer kennen.

Recente gebeurtenis:
Tyrell corp benadert Omega, ze willen stain alliance verlaten en willen een 24 uurs cease fire. Binnen 12 uur is deze Cease fire door tyrell verbroken.

2e event.

Recente gebeurtenis: The Collective is in het nieuws en wil uit Stain alliance door ruzie met Everlasting vendetta, The Collective contact ons voor een cease fire waarmee we instemmen. Deze word verbroken omdat Collective een station door OC inneemt waar we eigenlijk geen intresse meer in hadden maar Collective bouwt aanval weer op.

Gisteren:

Everlasting vendetta gebruikt alt characters 10+ om rond hun schepen te draaien en zo missles te vangen.

Dit zijn maar kleine incidenten over wat Stain doet, nu vind ik smacktalk en flamen niet vergelijkbaar met dergelijk gedrag. Dus spreek me alsjeblieft niet van eer en code's gezien stain deze niet kent.

Over C4 is een hele hoop gevraagd maar het is gewoon heel simpel, C4 zal altijd luisteren naar de counsil luisteren. We zijn slechts een divisie van Stain die zich bezig houd met een bepaalde oorlog uit te vechten voor Curse. Ik vind je opmerking wel raar dat je C4 ziet als een deel dat zelf zijn eigen gang gaat maar later toch CA slaafjes noemt. Tegenstrijdig niet? Daarnaast over CA die akkoorden verbreekt, ik kan me stain tegen Xetic herinneren. Xetic daarin tegen heeft nogsteeds een nap met CA. En als CFS niet zo ongelovelijk dom was geweest om Curse binnen te dringen om vervolgens in pods te vertrekken zou met CFS nog een nap zijn geweest.

Ik weet zeker dat jij geen ene ruk weet van pvp, en dat is doordat je claimed dat heel veel isk vergaart als je niet pvp'ed. Weet jij waar PvP in eve voor is, Stain vs Curse??? Nee? Dat is voor een regio, waarin je kan minen... Arkanor/bistot. Het feit dat jij denkt dat een pvp corp niet invloed heeft, doet me alleen al denken aan m0o die overal in eve bekend is. Een pure pvp corp en toch de meest bekende.
Ik ben toch wel benieuwd waar je vandaan haalt dat CA mensen betaald voor pvp, denk je dat ik ook in zou kunnen schrijven om een war te starten en hiervoor betaald te krijgen? DUH.

Raar toch he? die feitjes.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:16

Erikie

www.erikie.nl

leuk spel dit he :)..

en ik zit er psies tussenin :P (xetic).

ps.. wat is arcane toch lastig aan t doen?!

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hihi, onze dromenvanger weet het toch weer mooi te brengen.

En ja, om je maar te 'verlossen'. Ik ben member van Everlasting Vendetta.
De groep die jullie uit SA heeft 'gewerkt'. Wat trouwens bull is. Dat hebben jullie zelf gedaan door niet naar de Alliance te luisteren. Jullie eenzijdig beeld is wel heel erg gunstig voor jullie verdediging. Maar ik zou het als enigzins ver van de waarheid bestempelen. En blijkbaar onvermogend genoeg op het diplomatieke vlak.

En eer? Nogmaals wil ik benadrukken dat jullie misbruikt worden door een gewetenloze council die er z'n eigen agenda op nahoudt en bewezen heeft zich niet aan afspraken te houden en willens en wetens dood en verderf zaait. En zich veelvoudig schuldig maakt aan omkoopschandalen en het financieel ondersteunen van criminelen.

En over smerige truken gesproken. Beide kampen maken zich hier schuldig aan. En ik durf wel te wedden dat een van jullie ook wel eens over de schreef is gegaan. En dat is best wel jammer want dat treft beide kampen net zo zwaar. En wij krijgen dus ook instructies om gevechten clean en fun te houden en daar doen wij dus ook alles aan.
Maar als je meer dan 10 wars tegen je hebt en er sommigen het niet zo nauw nemen met het eerlijk vechten dan wordt het toch wel heel moeilijk.

En over het funden van corps om tegen SA te vechten is VOTF een goed voorbeeld. Die zeiden zelf dat ze van CA geld gekregen hadden om de oorlog tegen ons op te zetten. Alleen jammer voor hun dat ze niet al teveel success behaalden.

En ja jullie blinken uit in onduidelijkheid. C4 is alleen lid van CA als het uitkomt. En slaafjes met een lange ketting. Die in Stain niets maar dan ook helemaal niets te zoeken hebben. Als je je territory wilt claimen dan zul je daar toch moeite voor moeten doen. En dus blijven vechten om poot aan de grond te kunnen houden.
Alleen is het erg moeilijk als je constant van alle kanten door alle andere alliances wordt aangevallen door guerilla taktieken met frigs die indies afknallen.

Trouwens jullie council begint nu ook al tekenen van 'inkakken' te vertonen. Arcane die wordt gekicked. En al die kleine corpjes die zich helemaal suf minen en gigantische hoeveelheden ore/ISK achterover drukken. En c0w die een dubieuze dubbelrol vervuld. Ik zou maar oppassen dat ze jullie niet aanvallen want daar zie ik ze makkelijk voor aan. Nog onbetrouwbaarder dan m0o die NAP's voor geld wil afdwingen waarvan je weet dat je die toch niet nakomen. En met genoegen heb ik zitten lezen wat m0o en Evol allemaal uitspoken daar. Dat zijn tenminste PvP'ers die niets en niemand ontzien en gewoon doen waar ze goed in zijn nl mensen afknallen. (Waarvan een aantal leden zijn opgeleid in Ever overigens)

Het meeste geld komt uiteindelijk toch wel in Empire terrecht. En daar zit het grote geld en valt enorm veel te verdienen.

Dus verheug je maar niet te lang op je overwinningen. Dit wordt een verhaal van lange adem en als je realistisch bent dan is het PvP'en daar maar een onderdeeltje van want er komt veel meer kijken bij Eve. En dat maakt het nou net zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, C4/Omega corp zijn newbies vergeleken met Evolution of m0o ;D

btw, toen m0o/Evolution Curse binnenviel, en CA veel scheepjes verloor... waar was Omega corp? heb hun nog niet in Curse gezien :-|

paar screenshots van een gevecht tussen m0ovolution en Curse (10 vs 14):

http://www.havac.org/eve/hyperbaton_21.march.2004.jpg
http://www.havac.org/eve/iluyen_21.march.2004.jpg
http://www.havac.org/eve/jabu_21.march.2004.jpg

m0ovolution losses: 0.

zegt genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

zegt inderdaad genoeg, 1 op 8 reatio is makkelijk te halen met 10 tegen 2.

Maargoed laten we de discussie hier maar weer algemeen houden, voordat een modje ingrijpt.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wowie, zie dat mensen zich nog steeds zo druk kunnen maken over hun virtuele status in een virtuele wereld, over virtuele kills. Als je een goede fight hebt gehad, des te beter, altijd die smacktalk is waardeloos.

Bovendien word dat schoolmeester-achtige Omega gezeur (en ook datzelfde moo/evol geschreeuw) wel wat vervelend nu.....'bij ons is alles beter'. lol.

Heeft CCP al wat gedaan aan de lag issues, of is het nog steeds soon(tm), zoals altijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen gister was er veel lag en toen werd de server gereboot.

Maar daarvoor heb ik al weken geen last gehad van echte lag zelfs niet toen er 8800 mensen online waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 00:32:
En ja, om je maar te 'verlossen'. Ik ben member van Everlasting Vendetta.
De groep die jullie uit SA heeft 'gewerkt'. Wat trouwens bull is. Dat hebben jullie zelf gedaan door niet naar de Alliance te luisteren. Jullie eenzijdig beeld is wel heel erg gunstig voor jullie verdediging. Maar ik zou het als enigzins ver van de waarheid bestempelen. En blijkbaar onvermogend genoeg op het diplomatieke vlak.
Stain heeft het zelf toegegeven, er zijn stain members die de manier waarop hebben afgekeurt en er zijn genoeg stain members geweest en geloof ik een tyrell director geweest die hebben gezegd: We geven toe dat het niet netjes is geweest wat we gedaan hebben, maar we van everlasting is nog maar 1/3 over van wat er toen was en hierom is er geen reden voor oorlog.
En eer? Nogmaals wil ik benadrukken dat jullie misbruikt worden door een gewetenloze council die er z'n eigen agenda op nahoudt en bewezen heeft zich niet aan afspraken te houden en willens en wetens dood en verderf zaait. En zich veelvoudig schuldig maakt aan omkoopschandalen en het financieel ondersteunen van criminelen.
Net als Everlasting vendetta Evolution/m0o gevraagd heeft om de war tegen CA op te knappen? Die zijde aan zijde vechten?
En over smerige truken gesproken. Beide kampen maken zich hier schuldig aan. En ik durf wel te wedden dat een van jullie ook wel eens over de schreef is gegaan.
Noem er eens een.
Alle 1vs1 / duel requests worden gehonoreerd, Tobruk heeft 9 overwinningen in Dueleren. We gebruiken geen exploits, we gebruiken geen lame tactics en we installeren al helemaal geen spy characters in een andere corp zoals everlasting heeft gedaan. Tuurlijk zitten er rotte appels in elke corp, zoals wij Kayo in C4 hebben. >:)
En dat is best wel jammer want dat treft beide kampen net zo zwaar. En wij krijgen dus ook instructies om gevechten clean en fun te houden en daar doen wij dus ook alles aan.
Jammer toch dat eergisteren in Pator een tactic werd gebruikt tegen VOTF die totaal niet eervol is, maar geen exploit:

Het gebruik van alt characters: Everlasting had 5-10 noob alts die om hun battleships heen cirkelen om zo missles te vangen waardoor agressie in een empire systeem word gestart. Dit betekend dat Concord reageert. Erg lame en totaal eerloos, vijand of niet.

Wat wel grappig was dat EV vervolgens met deze alts stations gingen blockeren, waarvoor harassment petitions zijn gemaakt.
En over het funden van corps om tegen SA te vechten is VOTF een goed voorbeeld. Die zeiden zelf dat ze van CA geld gekregen hadden om de oorlog tegen ons op te zetten. Alleen jammer voor hun dat ze niet al teveel success behaalden.
C4 krijgt geen en heeft ook geen geld nodig voor hun war en toch hebben we een war tegen EV. Het enige waar ik van op de hoogte ben is dat Industrial corporations in Curse Ammo leveren wat naar mijn mening te weinig is maar toch.

VOTF is een CA corp, niets mis met je alliance members te sponsoren in een war.
En ja jullie blinken uit in onduidelijkheid. C4 is alleen lid van CA als het uitkomt. En slaafjes met een lange ketting. Die in Stain niets maar dan ook helemaal niets te zoeken hebben.
Zolang er een oorlog is tussen Stain en Curse is er een reden om in Stain te zijn, wij zijn immers de divisie die dat front afhandelt.
Als je je territory wilt claimen dan zul je daar toch moeite voor moeten doen. En dus blijven vechten om poot aan de grond te kunnen houden.
Afgelopen zaterdag was DSS, 4GQ, C9N, MP5 en alles daartussen in handen van C4. De dag daarop heeft Tyrell de hulp van Fountain/ Xanadu geroepen. Een alliance die een regio claimed maar deze niet kan verdedigen tegen de helft van hun eigen nummers en daarvoor een andere alliance zijn hulp nodig heeft. Dit gaat dus ook op voor Stain dan.
Alleen is het erg moeilijk als je constant van alle kanten door alle andere alliances wordt aangevallen door guerilla taktieken met frigs die indies afknallen.
De enige alliance waarmee stain vecht actief is C4, CA levert soms troepen maar is bezig met m0ovolution en fronten tegen celestial apoc, zombie etc. Xetic komt soms langs in frigates voor revenge omdat Stain hun aanviel.
Trouwens jullie council begint nu ook al tekenen van 'inkakken' te vertonen. Arcane die wordt gekicked.
Weet ik niets van, maar ik hou me dan ook niet bezig met politiek.
En al die kleine corpjes die zich helemaal suf minen en gigantische hoeveelheden ore/ISK achterover drukken.
Ben ik het ook niet mee eens, maar elke alliance heeft deze mensen.
En c0w die een dubieuze dubbelrol vervuld. Ik zou maar oppassen dat ze jullie niet aanvallen want daar zie ik ze makkelijk voor aan.
c0w zijn mijn favorieten en hebben iets wat m0o ontbreekt: loyaliteit en eer.
Nog onbetrouwbaarder dan m0o die NAP's voor geld wil afdwingen waarvan je weet dat je die toch niet nakomen. En met genoegen heb ik zitten lezen wat m0o en Evol allemaal uitspoken daar. Dat zijn tenminste PvP'ers die niets en niemand ontzien en gewoon doen waar ze goed in zijn nl mensen afknallen. (Waarvan een aantal leden zijn opgeleid in Ever overigens)
Alleen jammer dat Ever er zelf niets van bakt, 6 of 7 battleships dit weekend down was het toch? IIG 1 van EVER
Het meeste geld komt uiteindelijk toch wel in Empire terrecht. En daar zit het grote geld en valt enorm veel te verdienen.
Geld maakt mij niet veel uit, in empire kan je toch vrij weinig vechten door andermans lame tactics.
Dus verheug je maar niet te lang op je overwinningen. Dit wordt een verhaal van lange adem en als je realistisch bent dan is het PvP'en daar maar een onderdeeltje van want er komt veel meer kijken bij Eve. En dat maakt het nou net zo leuk.
Als je even had zitten opletten dan wist je dat we al 6 maanden vechten tegen Stain, en we steeds meer corporaties in onze C4 pack krijgen om de bezetting te behouden 23/7. We zijn gegroeit van Corporatie die up en down the chain raced om schepen te killen en soms grote gevechten naar een organisatie die 16 uur per dag een bezetting kan behouden in een regio die door een ander word geclaimed. Dit zonder vragen om cease fire en dan snel je schepen op betere strategische punten neerzetten om daarvan uit aan te vallen en nog meer lame tactics.

En ja... daar ben ik trots op.

En voor degene die zei dat we beter algemeen kunnen houden: Waarom? zolang er geen flamefest is en het netjes blijft is het gewoon eve related. Politiek en wars horen in eve en zijn het leukste. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 09:21:
Alleen gister was er veel lag en toen werd de server gereboot.

Maar daarvoor heb ik al weken geen last gehad van echte lag zelfs niet toen er 8800 mensen online waren
Jep was grappig, waren veel mensen stuck in Yulai. Server word gereboot en ik had nog meer last van lag, komt misschien omdat 5500 mensen probeerden in te loggen in 15 minuten lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Lag is idd een steeds groter probleem aant worden. Maar ik merk ook veel verschil De ene minuut kan ik rustig 7 guristas de grond in boren zonder lag en 10 minuten later in hetzelfde system, waar het nog altijd even rustig is, lagged ie de pan uit bij een battle met 1 verrekte kestrel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Oh, na het zien van je screenshots DreamCatchers snap ik wat je met je 1:8 ratio bedoeld, voor ieder battleship van de vijand, komen jullie met 8 battleships
eervol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 10:26:
En voor degene die zei dat we beter algemeen kunnen houden: Waarom? zolang er geen flamefest is en het netjes blijft is het gewoon eve related. Politiek en wars horen in eve en zijn het leukste. :)
Mee eens, en bewust dat ik het gewoon clean houdt. Gelukkig is dit wederzijds.
Op zich is dit nl redelijk algemeen.
En ik zal ook gewoon open kaart spelen door toe te geven dat ik OC en andere CA corps het niet gun om hier hun propaganda te spuwen en hun zieltjes te winnen.
En ik wil ook iedereen die net begonnen is aansporen om vooral lekker zelf uit te zoeken hoe het zit en hoe je zelf je eigen weg kan gaan. Het doel is altijd nog om lol te hebben. Dan maakt het niet uit wat je doet, als je er maar geen spijt van krijgt later.

Maar afgelopen weekend hebben we fijn met VOTF lopen bakkeleien in Empire.
En nog wat indy's gecamped die orginal unlimited bp's vervoerden zonder begeleiding van TTI. Beetje geholpen met hunten in Stain plus de nodige mining events daar. SA en Xetic hebben hun verschillen bijgelegd dus da's voor jullie nadelig omdat je dan meer weerstand van SA kan verwachten.

Trouwens dat verhaal van m0o en Ever is onzin. Voor ons zijn ze nog steeds KOS. Maar in Empire kun je ze niet zomaar afknallen. (uberhaupt het afknallen is al een uitdaging an sich) En sommige m0o en Ever zijn old friends dus als ze weer eens bijkletsen hoef niet te betekenen dat ze ook heulen met m0o.
Trouwens een member die zelfs aan't hunten was samen met c0w voor de lol. Rare gast dat wel.

Zowieso dat ik c0w niet snap. Lijkt wel of ze het niet kunnen velen dat m0o beter is. En niet lid van CA wel 'gast' maar toch proberen om Xetic onderuit te halen met aanvallen. Vind ik niet bepaald eervol naar welke partij ook.

Net zo min als jullie bezetting is. In safespots in een system afwachten tot er iemand of een groepje komt en die ganken met een grote groep. Als het om strategische praktische beslissingen gaat zijn jullie net zo 'eervol' als de volgende alliance. En toch maar stug volhouden aan jullie eer.

Trouwens als je beweert al 6 maanden tegen SA te vechten dan hebben jullie zeker ook toen jullie nog in SA zaten al de boel lopen fokken. Want jullie zijn nog niet zo lang weggejaagd. Evenmin als het overlopen naar de vijand en heulen met corp die jullie bevochten hadden. En nu laten ze jullie de vuile klusjes opknappen.
Dan heb je wel geluk dat je niet opgeroepen wordt om m0ovolution buiten de deur te houden. Wie weet komt dat nog wel als het zo door gaat. En probeer dan nog maar je territorium te verdedigen.

Trouwens jullie kijk op Eve is op zich wel behoorlijk beperkt. Wellicht omdat jullie leider (een bastaard zoon van een Gallientaanse Senator en zelf uitgeroepen Graaf) toch de genen lijkt te ontbreken van z'n vaders kant. In dat geval kan je het ook niet kwalijk nemen dat jullie zo beperkt en eenzijdig denken.
Maar ja, ikzelf als gelauwerde geleerde (Cum Laude van de universiteit van Caille afgestudeerd) en welbekende intellectueel binnen de gallientaanse kringen kan jullie makkelijk overschatten omdat het voor mij zo moeilijk is voor te stellen hoe kortzichtig bepaalde mensen kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Geweldige posts! _/-\o_ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

CU2morO schreef op 29 maart 2004 @ 12:53:
Oh, na het zien van je screenshots DreamCatchers snap ik wat je met je 1:8 ratio bedoeld, voor ieder battleship van de vijand, komen jullie met 8 battleships
eervol...
neej hoor dit werkt geen flames op ....

* CRiMiNaL is het stiekem wel eens met CU2morO

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 15:58:
[...]

Trouwens jullie kijk op Eve is op zich wel behoorlijk beperkt. Wellicht omdat jullie leider (een bastaard zoon van een Gallientaanse Senator en zelf uitgeroepen Graaf) toch de genen lijkt te ontbreken van z'n vaders kant. In dat geval kan je het ook niet kwalijk nemen dat jullie zo beperkt en eenzijdig denken.
Maar ja, ikzelf als gelauwerde geleerde (Cum Laude van de universiteit van Caille afgestudeerd) en welbekende intellectueel binnen de gallientaanse kringen kan jullie makkelijk overschatten omdat het voor mij zo moeilijk is voor te stellen hoe kortzichtig bepaalde mensen kunnen zijn.
Kerel, niet zo serieus, je komt nu namelijk een beetje zielig over.
het is maar een spelletje en zeg niet dat ik er niks van af weet want ik speel het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 16:59:
[...]

het is maar een spelletje en zeg niet dat ik er niks van af weet want ik speel het ook.
Dat was roleplay m8 dat moet kunnen.

[ Voor 7% gewijzigd door CRiMiNaL op 29-03-2004 17:03 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
idd, sjek EVE-Summit op de offi EVE Fora maar es... roleplay alom... ik vind het geinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 16:59:
Heb jij nog geen Transcranial Microcontroller gekregen? Wordt hoog tijd zo te lezen.
Dan krijg je wellicht wat minder van die waanideeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 23:55:
[...]

Heb jij nog geen Transcranial Microcontroller gekregen? Wordt hoog tijd zo te lezen.
Dan krijg je wellicht wat minder van die waanideeen.
Ik weet in godsnaam niet waar je het over hebt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Er is veel veranderd sinds de beta :) :

('k had nog een oude screenie gevonden)
Afbeeldingslocatie: http://erikie.demon.nl/groot.jpg

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Erikie schreef op 30 maart 2004 @ 03:02:

[afbeelding]
een hele bende die map :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 15:58:
[...]
Ach hou toch je mond Gallente scumbag. Woorden van een Gallente zijn niks waard, EN HOU DIE QUAFE TROEP BIJ JE!! drink Starsi 8)
Ach ja wat kan ik zeggen, wij Caldari zijn altijd al beter geweest :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 00:05:
[...]

tsk... ignorent fool :P
http://www.eve-online.com/news/newsFromEve.asp?newsID=343

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 00:05:
[...]
'Do not think, just be.'

Ga je tijd maar verdrijven met 3D person shooters.
Past meer bij je nivo denk ik maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 11:16:
[...]

'Do not think, just be.'

Ga je tijd maar verdrijven met 3D person shooters.
Past meer bij je nivo denk ik maar zo.
Als je die rare verhaaltjes op de eve webiste ook nog volgt kan je beter dungeons and dragons gaan spelen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:57
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 12:04:
[...]

Als je die rare verhaaltjes op de eve webiste ook nog volgt kan je beter dungeons and dragons gaan spelen. 8)7
Het is en blijft een mmoRPG Role Playing Game dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
rare verhaaltjes? jij bent zeker zo'n domme Minmatar voetsoldaat ofzo?

( >:) ;) :+ :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 14:48
Aardige discussie over wel of geen behoefte aan Role Playing op het forum... misschien een apart (algemeen) draadje waard?

Laat dit iig niet ontaarden in een scheldpartij... Caldari Rulez :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
neeeeh dit is veel leuker :)
rock on mede-caldari ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caldari's :r het is al erg genoeg dat onze corp er vol mee zit. Moet elke dag tegen die lelijke gezichten en die lelijke schepen aankijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kweet t... tis schande... maar als Galentean vind ik die Scorpion toch wel redelijk strak :P

Daarentegen vind ik wel dat die Caldareans een beetje te veel "blink-blink"-factor hebben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Erikie schreef op 30 maart 2004 @ 03:02:

[afbeelding]
Gemini 945 is toch niet zo oud? :) :P ;)
Beta 1 was pas anders :P ;) ;)

Maar Eve veranderd toch best veel, wat dat betreft doet CCP het wel goed vind ik.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elissen
  • Laatst online: 24-02 12:16
StarLite schreef op 30 maart 2004 @ 15:10:
[...]

Gemini 945 is toch niet zo oud? :) :P ;)
Beta 1 was pas anders :P ;) ;)

Maar Eve veranderd toch best veel, wat dat betreft doet CCP het wel goed vind ik.
Hadden ze toen niet net de autopilot toegevoegd (Gemini 9xx)? In het begin was er nog geen knopje voor en moest je 'm aan en uit zetten met "/cmd ap on" ofzo :P

* Elissen weet nog wel wat voor ramp het was om de weg te vinden zonder autopilot
Ben zelf van beta 7 trouwens. En het verschil tussen nu en een jaar geleden is iid nogal groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 13:31:
Caldari's :r het is al erg genoeg dat onze corp er vol mee zit. Moet elke dag tegen die lelijke gezichten en die lelijke schepen aankijken :P
die 'mensen met lelijke gezichten' trekken wel ff 66M voor de corp binnen uit de lotterij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik keek net in de eve-online shop en zag dat er nu ook een "Soon(tm)" T-Shirt was 8) 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.eve-online.com/store/catalog/tshirt_soon_large.jpg
Soon™ T-Shirt
TSHT05

Soon™ T-Shirt

Our beloved fans have simply gone crazy over the SOON t-shirts so now they are out of stock. You can preorder your copy now as they will arrive soon!
# 205 gr. 100% cotton pre-shrunk jersey
# Double needle topstitched neckline
# Seamless collar with taped neck and shoulders
# Double stitched sleeve and waist hem
# Quarter-turned to eliminate center crease
# Larger cut for more comfortable fit

Comes in black, available in sizes L and XL
# Width of all shirts measured just below sleeves of shirt
# Length of all shirts measured from top of back of collar (middle section) to bottom of shirt
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd zeer cool t-shirt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
zit nog steeds met smart op de metalen thoraxjes of ravens te wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 14:48
Zo... nu ook mijn Thorax binnen en kan ik dus met 5 miner II´s gaan minen. Fantastische drone bay... :p

MOA echter kwijt maar nog wel een Osprey... nu eerst eens voor een BS sparen ;) Met die Thorax mine ik trouwens ook zo weer een MOA bij elkaar dus waar maak ik mij druk om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Straphka
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Kun je mij ook even toevoegen als speler?

In-gama: Straphka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
shit ik moet toch echt eens gaan minen. Maarja heb me tot nu toe helemaal richting merc gegooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

D-Raven schreef op 31 maart 2004 @ 10:03:
shit ik moet toch echt eens gaan minen. Maarja heb me tot nu toe helemaal richting merc gegooid
Ik heb ff met m'n 1337 paints skills weergegeven waarom je NIET PERSE naar mining over hoeft te gaan :P

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rme_2001/grap4.jpg

Bedank m'n gare stage PC maar voor je JPG compressie.
Anyway, op lange termijn verdien je met Merc/Bounty hunter/Pirating meer dan met mining. Tijdje geleden al zo'n figuurtje van iemand gezien, maar kon em niet meer vinden daarom heb ik em zelf ff (geprobeerd) te maken.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
hmm ziet er leuk uit ofcourse. Maareuh heb je er ook een onderbouwing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Hmmz, als ik met mijn Apoc (8x MinerII) samen met de rest van Hazop ga minen, stroomt het geld anders wel hard binnen hoor!

Mijn apoc : 720m3 / min 8)

Nu astrogeology nog naar lvl5 pompen... Dat doe ik wel tijdens mijn zomervakantie (20d skillen :X)

[ Voor 33% gewijzigd door EquiNox op 31-03-2004 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanaf vandaag 8mil skillpoints op pretender :)

en rond de 3mil sp op silent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

D-Raven schreef op 31 maart 2004 @ 10:27:
hmm ziet er leuk uit ofcourse. Maareuh heb je er ook een onderbouwing voor?
Oh jah sorry :P ...

NPC, Bounty, Pirate en alles wat in die hoek ligt vergt aardig wat skills om daar goed je brood uit te kunnen verdienen. Omdat skills == tijd in eve, moet je dus eerst aardig veel tijd investeren voordat je er wat uit krijgt. Dus vooral aan het begin zijn de opbrengsten kl*e, maar later zit er ZEKER meer geld in dan minen.

Minen heeft een lage drempel. Hierdoor kom je sneller aan je geld, maar op de langere termijn houd dit op met groeien. En blijf je bij een bepaald bedrag hangen.
Dan kun je alleen maar opzoek gaan naar betere Ore's om je inkomsten te verbeteren.

Ik ben nog steeds opzoek naar de link waar ik dit hele verhaaltje al een keer had gelezen, maar ben nu op stage. Als ik vanavond thuis ben zoek ik nog wel ff.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

EquiNox schreef op 31 maart 2004 @ 11:16:
Hmmz, als ik met mijn Apoc (8x MinerII) samen met de rest van Hazop ga minen, stroomt het geld anders wel hard binnen hoor!

Mijn apoc : 720m3 / min 8)

Nu astrogeology nog naar lvl5 pompen... Dat doe ik wel tijdens mijn zomervakantie (20d skillen :X)
wellis wezen NPC chainen in 0.0 ??? Dacht het niet, daar verdien je binnen 30 min meer dan je zelfs in 0.0 kunt minen. Nadeel is alleen dat het ammo/missiles kost. Maar daarintegen heb je wel prima loot er nog is bij.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 11:34:
vanaf vandaag 8mil skillpoints op pretender :)

en rond de 3mil sp op silent
Ik heb boven de 10m skillpoints op dream, en het kost me een fortuin. Volgens mij moet ik binnenkort ook eens gaan kijken voor een hogere clone... Clone jumped bespaart je 50jumps, maar kost je paar mil... Echt bagger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
CRiMiNaL schreef op 31 maart 2004 @ 11:49:
[...]

wellis wezen NPC chainen in 0.0 ??? Dacht het niet, daar verdien je binnen 30 min meer dan je zelfs in 0.0 kunt minen. Nadeel is alleen dat het ammo/missiles kost. Maar daarintegen heb je wel prima loot er nog is bij.
chainen? gewoon blijven hangen bij npc spawnpoints ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
D-Raven schreef op 31 maart 2004 @ 13:23:
[...]

chainen? gewoon blijven hangen bij npc spawnpoints ofzo?
Nee je laat dan de zwakste van de spawn leven en die zorgt ervoor dat de andere schepen snel weer spawnen..

met deze methode kan je bijna continue battleships / cruisers laten spawnen in .0 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 12:16:
[...]

Ik heb boven de 10m skillpoints op dream, en het kost me een fortuin. Volgens mij moet ik binnenkort ook eens gaan kijken voor een hogere clone... Clone jumped bespaart je 50jumps, maar kost je paar mil... Echt bagger...
ja bij 12mil is er weer een nieuwe clone nodig :)

doe liever niet aan clone jumpen met een full set van implants :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Ghostie schreef op 31 maart 2004 @ 13:33:
[...]

Nee je laat dan de zwakste van de spawn leven en die zorgt ervoor dat de andere schepen snel weer spawnen..

met deze methode kan je bijna continue battleships / cruisers laten spawnen in .0 :P
owzo. :) heb gisterenavond de caldari cruiser skill afgerond. Nu nog genoeg geld bijeen schrapen om er daadwerkelijk een te kopen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

[...]

Ik heb daar nog niet de goede combat skills voor (keuzes he). Ik ben eerst voor mining gegaan, omdat ik daar de corp het meest mee help.

Maar ben bezig met Large Energy Turret, zodat ik geen ammo meer mee hoef. Daarna focus ik op shields/energy/targetting.

Ik heb nog 'maar' 2 mil skillpoints, voornamelijk geinvesteerd in Spaceship Command en Science/Industry (mining, astrogeology). Niet iedereen zit al boven de 5mil.

[ Voor 4% gewijzigd door EquiNox op 31-03-2004 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Nadeel is alleen dat het ammo/missiles kost. Maar daarintegen heb je wel prima loot er nog is bij.
Lasers :Y) :Y)

maar wil chainen nog dan? Ik heb het wel geprobeerd, maar bij mij spawnen de NPC's niks sneller als ik de laatste laat leven, het blijft meer dan een kwartier duren steeds voor een nieuwe spawn en dat schiet niet op :( :(

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

StarLite schreef op 31 maart 2004 @ 16:47:
[...]

Lasers :Y) :Y)

maar wil chainen nog dan? Ik heb het wel geprobeerd, maar bij mij spawnen de NPC's niks sneller als ik de laatste laat leven, het blijft meer dan een kwartier duren steeds voor een nieuwe spawn en dat schiet niet op :( :(
Jah lasers is een idee, maar gaat helaas niet samen met een shieldtanking setup , en die wil ik er toch meestal wel graag ophebben.

Chainen is inderdaad een (meestal de zwakste) NPC laten leven, net zolang todat de volgende spawn komt. Als je het goed doet kun je zorgen voor bijna insta-spawns en dat levert je een leuk bedrag op.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

chainen.. lol. dat doe ik ongeveer elke dag.. haal zo'n 10 mill binnen alleen al aan hunten. als ik de loot nog es refine komt daar nog zo'n 20 mill bovenop denk ik (maar ben te lui om 1000 containers te looten). en dat binnen 2 uur :). check eew maar es op 'pirates killed' in the last 24 hours :) (records :P).

in m'n eentje lukt t me om een constante spawn te laten spawnen van 4 x 85K, en 6 x 15K. Wanneer er bs'en spawnen heb ik wel hulp nodig van local :).

anyway. in 0.0 is het sowieso erg simpel om een spawn te laten groeien.

[ Voor 10% gewijzigd door Erikie op 31-03-2004 19:13 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nadeel is alleen dat zodra ik 0.0 binnen ga ik die BSjes dus tegenkom :D ... wat voor schip heb je btw? ik vraag me af wat een leuke schiet-setup is voor mega... zat zelf te denken aan blasters... maar zou ik dan nog wat tanken? hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

nouja, je moet eerst in je pod scouten :) vorige x kwam er 1 of andere gast de belt binnen warpen terwijl wij lekker 3 bs (1x 750k, 2x 500k, 8x 75k) zaten te chainen. nou, die knul was binnen 30 sec dood :p wel klote dat die piraten web / scramblers gebruiken.

anyway,

ik doe alles nog in m'n armageddon. (apoc kwijt door corp1...) ik heb t zo gefit : 3 x tach, 2 x howtizers en 2 x medium howtizers. Een 85K rat is in 20 sec dood met deze setup. Het is me zelfs gelukt om 6 howtizers en een tach te fitten, maar op amarr schepen krijg je niet echt bonus op je projectile turrets :) .. toch haal ik gemakkelijk 600 hitpoints op m'n arma met howtizers, alleen tijdens het chainen is het zo irritant om elke keer 6 x howtizers te reloaden,.. krijg je rsi van :D

een apoc voor npc chaining.. zorg voor genoeg cap relay's, want 5 x tachy's zuigen behoorlijk. Je kunt ook van die mods erop doen dat je beter en sneller schiet, dan hoef je er maar 4 op je boot te fitten, met dezelfde damage. En het ligt er maar aan wat voor damage die npc piraten doen. Zorg dat je goede shield wards hebt, en een xlarge shieldbooster, of een medium converse die continue aanstaat. Shield boost amplifier erbij is ook wel ok. Zodra ze je armor raken, wegwezen, tenzij je armor tanked bent natuurlijk. :)

ps, op de chaos server had ik op m'n apoc 2 x large armor repair + hoop armor plating + defender missiles gefit.. Een raven kon ik makkelijk hebben, maar tegen de damage van een tempest lukt het me echt niet. iemand een idee?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
Erikie schreef op 31 maart 2004 @ 20:48:

ps, op de chaos server had ik op m'n apoc 2 x large armor repair + hoop armor plating + defender missiles gefit.. Een raven kon ik makkelijk hebben, maar tegen de damage van een tempest lukt het me echt niet. iemand een idee?
Ben je de armorhardners vergeten neer te zetten of had je die helemaal niet gefit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Ghostie schreef op 31 maart 2004 @ 21:03:
[...]

Ben je de armorhardners vergeten neer te zetten of had je die helemaal niet gefit?
ik bedoelde met plating = armorhardners.. maar er zijn 2 soorten.. de zilveren en de gouden.. die van zilver ofzo, die kosten geen stroom en hebben een resistance van 10%/20%, die gouden hebben een resistance van 50% maar zuigt enorm veel cap. (binnen 10 min je cap weg).

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Erikie schreef op 31 maart 2004 @ 19:11:
chainen.. lol. dat doe ik ongeveer elke dag.. haal zo'n 10 mill binnen alleen al aan hunten. als ik de loot nog es refine komt daar nog zo'n 20 mill bovenop denk ik (maar ben te lui om 1000 containers te looten). en dat binnen 2 uur :). check eew maar es op 'pirates killed' in the last 24 hours :) (records :P).

in m'n eentje lukt t me om een constante spawn te laten spawnen van 4 x 85K, en 6 x 15K. Wanneer er bs'en spawnen heb ik wel hulp nodig van local :).

anyway. in 0.0 is het sowieso erg simpel om een spawn te laten groeien.
DreamCatchers Wanabe :P :+

offtopic:
Zit met net toch een half uur naar de titel balk te staren ... denk van WTF nu weer dan ..... toen dacht ik ... ooohhh leeeuuukkk 1 april op GoT

[ Voor 14% gewijzigd door CRiMiNaL op 01-04-2004 10:18 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op 01 april 2004 @ 10:15:
[...]

DreamCatchers Wanabe :P :+

offtopic:
Zit met net toch een half uur naar de titel balk te staren ... denk van WTF nu weer dan ..... toen dacht ik ... ooohhh leeeuuukkk 1 april op GoT
Je bent altijd welkom in Esoteria. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
ik had erop gehoopd dat ze toch een iets leukere grap op GoT uithaalde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

D-Raven schreef op 01 april 2004 @ 11:16:
ik had erop gehoopd dat ze toch een iets leukere grap op GoT uithaalde
Mededeling omtrent Content Advertising O-) O-)

Over 1 April gesproken:
1.4.2004 16:00:51

Afbeeldingslocatie: http://www.eve-online.com/bitmaps/img/neweden/ewe.jpg
EVE Online to rebranded Everlasting Worlds and Empires ( EWE Online )
CCP has entered into a settlement agreement regarding the the usage of the name “EVE Online” with the feminist organization, Ecofeminist Visions Emerging ( eve.enviroweb.org ). Ecofeminist Visions, whose website has been active since 1991, has claimed full publishing rights for the name “EVE Online” and charged CCP for copyright infringement in the state of New York. Following that suit, CCP opted to settle out of court and agre to rename its online game to EWE Online (Everlasting Worlds and Empires). Hilmar V Petursson, CEO of CCP said "This is not the outcome he had chosen, but was happy that a settlement to this year-old debate had finally been reached". The game product is the first and only released by CCP Games, a small privately owned game studio in Reykjavik, Iceland. Hilmar further said, "All we are focused on is delivering a top-notch online product for our fans. I hope that the new name EWE Online will be accepted by our community."

Following this agreement, CCP has decided to replace all current merchandizing sold to customers, to receive replacement we kindly ask customers to send an email to: replace@eve-online.com.

[ Voor 74% gewijzigd door StarLite op 01-04-2004 19:08 ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Komt er btw nieuwe dingen voor EVE? Nieuwe Ships, Nieuwe Mogelijkheden, Nieuwe Skills, Nieuwe Items etc.. ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silva
  • Laatst online: 29-03 22:54
oke jongens ik ben lost in space 8)7 ik weet mijn god niet waar ik ben als iemand mij wil helpen mijn acount naam is : ArTeC contact me even :D

(ben net begonnen)

[ Voor 8% gewijzigd door Silva op 01-04-2004 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ADMK schreef op 01 april 2004 @ 20:39:
Komt er btw nieuwe dingen voor EVE? Nieuwe Ships, Nieuwe Mogelijkheden, Nieuwe Skills, Nieuwe Items etc.. ??
Volgende grote patch die nieuwe dingen brengt is Shiva staat gepland voor mei maar daar moet je developer uitloopsel op nemen dus december of zo :P

Maar er komen nu met tech2 steeds nieuwe dingen bij, meest bekende laatst zijn de interceptors de elite frigs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostie schreef op 31 maart 2004 @ 13:33:
[...]

Jups, gebeurt bij het minen ook nog 's regelmatig.. das wel makkelijk.. dan hebben de "beschermers" wat te doen he

http://home.westbrabant.net/~kwbnl/eve/miningchain.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2004 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn al posts geweest over Covert Ops Elite frigates.

Dus eerdaags zullen deze BP's door R&D agents verloot worden.

Toevallig dat ik ook een paar lootjes heb. Dwz research points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 15:54:
Er zijn al posts geweest over Covert Ops Elite frigates.

Dus eerdaags zullen deze BP's door R&D agents verloot worden.

Toevallig dat ik ook een paar lootjes heb. Dwz research points.
ze zijn nog niet getest door de BH's. Dat staat op het eve-online forum. Dus lijkt me stug als ze al gedropt gaan worden.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

artec schreef op 01 april 2004 @ 21:42:
oke jongens ik ben lost in space 8)7 ik weet mijn god niet waar ik ben als iemand mij wil helpen mijn acount naam is : ArTeC contact me even :D

(ben net begonnen)
Op f10 drukken. En dan een systeemnaampje intikken bij search, rechtermuisknop op resultaten om "set destination" te doen, en in normale GUI je auto pilot aanzetten (knopje helemaal links onder in het midden van je scherm).

Reis je er automatisch naartoe. Wel opletten dat je een systeem en route pakt die niet langs 0.0 komt/zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 09:00

Metzie

Nyaano !

Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 13:06:
[...]
Op f10 drukken. En dan een systeemnaampje intikken bij search, rechtermuisknop op resultaten om "set destination" te doen, en in normale GUI je auto pilot aanzetten (knopje helemaal links onder in het midden van je scherm).
Reis je er automatisch naartoe. Wel opletten dat je een systeem en route pakt die niet langs 0.0 komt/zit.
Onzin, ik ben net een halve dag aan het spelen, en op die manier reizen vuurt veels te lang, je moet de stargates pakken die er in elk stelsel zijn, dan transporteer je snel van het ene stelsel naar het andere.

[ Voor 3% gewijzigd door Metzie op 05-04-2004 02:14 ]

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Metzie schreef op 05 april 2004 @ 02:14:
[...]

Onzin, ik ben net een halve dag aan het spelen, en op die manier reizen vuurt veels te lang, je moet de stargates pakken die er in elk stelsel zijn, dan transporteer je snel van het ene stelsel naar het andere.
Joh, dat doet die autopilot ook als je hem op autopilot zet 8)7

Ik heb eindelijk een Thorax,weet iemand een goeie setup?

[ Voor 8% gewijzigd door ADMK op 05-04-2004 05:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Pffft een moa is niet goedkoop. Duurt nog wel even voordat ik genoeg isk bijeen heb gespaard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ADMK schreef op 05 april 2004 @ 05:38:
[...]

Ik heb eindelijk een Thorax,weet iemand een goeie setup?
5miners 10harvesters en cargo expanders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Waarom cargo expanders? Je gooit toch alles in een can en haalt het daarna op met je indy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

BaN5Hee schreef op 05 april 2004 @ 12:13:
Waarom cargo expanders? Je gooit toch alles in een can en haalt het daarna op met je indy...
lol .... maar zonder cargo expanders moet je alles gaan timen .... omdat het ander niet in je cargo past, tenminste met een beetje redelijke mining skill.
Met timen bedoel ik, eerst 2 miners aan, dan nog 2, dan de laatste, dan 3 drones wegsturen, dan nog 3 dan de laatste 4. Zelfs dan moet je nog op blijven letten dat je je ore optijd verplaatst. Maargoed, je mined wel met een zieke snelheid dan.

hoewel die reply niet helemaal serieus is want 10 harversters zijn veelste duur.
Als ik jou was zou ik voor 10 basics gaan. Hoewel ik betwijfel of jij wel enige drone skill bezit, laat staat drone interfacing op 5 hebt ;)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Hoewel je betwijfelt of ik enige drone skill bezit?

Ik denk dat jij niet te snel je conclusies moet trekken, bovendien zeg ik niets over drones, maar vraag ik enkel waarom je cargo expanders zou gebruiken.
En ja, ik time.

Maar waarschijnlijk bedoel je Silent_One met je reply over drones, en ben ik degene die z´n conclusie te snel trekt 8)7 :*)

[ Voor 59% gewijzigd door Bansoon op 05-04-2004 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie

Metzie

Nyaano !

ADMK schreef op 05 april 2004 @ 05:38:
Oh, is dat zo? Warpt je autopilot ook direct naar de dichtbijzijndste stargate, of vliegt hij er op "normale" snelheid heen? Ik heb me gisteren aangemeld, onder de nick Metzie en heb inmiddels al een probe bij elkaar gespaard. Ik heb reeds lekker heen-en-weer gevlogen, en heb diverse koopjes uit verschillende stelsels opgehaald. Maar dit alles met manual navitation.

Kan ik dus gewoon een waypoint maken op de map en dan de auto pilot aanzetten? Zodat hij dus automatisch warpt en gates neemt? Dat zou wel erg makkelijk zijn want dan hoef ik niet constant op te letten als ik bij een gate aanbeland ben.

I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metzie schreef op 05 april 2004 @ 12:30:
[...]

Oh, is dat zo? Warpt je autopilot ook direct naar de dichtbijzijndste stargate, of vliegt hij er op "normale" snelheid heen? Ik heb me gisteren aangemeld, onder de nick Metzie en heb inmiddels al een probe bij elkaar gespaard. Ik heb reeds lekker heen-en-weer gevlogen, en heb diverse koopjes uit verschillende stelsels opgehaald. Maar dit alles met manual navitation.

Kan ik dus gewoon een waypoint maken op de map en dan de auto pilot aanzetten? Zodat hij dus automatisch warpt en gates neemt? Dat zou wel erg makkelijk zijn want dan hoef ik niet constant op te letten als ik bij een gate aanbeland ben.
Heel kort antwoord: Ja :)

Alleen als je op je bestemming bent moet je nog wel zelf naar een station toe warpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleem met 10harvesters is niet dat ze duur zijn :) is na 2uur minen terugverdiend maar de skills die je nodig hebt om er 10 te kunne besturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk zou ik niet voor 10 drones gaan als je ooit van plan bent de mining tak te verlaten en te gaan voor PvP.

In elke battleship passen 6 drones op typhoon/megathron/dominix na, die kunnen veel meer houden. Ikzelf heb drones naar lvl 7 getrained zodat ik 7 drones kan gebruiken, dat terwijl ik nooit meer 7 drones gebruik. Houd hiermee rekening omdat dit je veel tijd kan schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Kan ik ook een 3 day trial krijgen : barfieldmv@hotmail.com

hmm, nooit aangekomen, kan je hem sturen naar mdevries@ilionx.com

[ Voor 70% gewijzigd door barfieldmv op 05-04-2004 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-08 17:09

Coreantes

But you can call me 'Core'...

barfieldmv schreef op 05 april 2004 @ 14:34:
Kan ik ook een 3 day trial krijgen : barfieldmv@hotmail.com
It's done...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Laatst online: 20:14
Tijd dat ik deze game ook eens ga proberen, ik begrijp dat ik een 3day trial kan krijgen?

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes

Coreantes

P5ycho schreef op 05 april 2004 @ 15:38:
Tijd dat ik deze game ook eens ga proberen, ik begrijp dat ik een 3day trial kan krijgen?
Flikker je email hier ff neer, dan stuur ik je er één! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
Hmm mn email was niet public, sorry.

profiel

bedankt!

[ Voor 9% gewijzigd door P5ycho op 05-04-2004 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes

Coreantes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
Ok, ik vat die hele character creation dus niet he... Heb al aardig wat gelezen hier en op de EVE site maar ik heb nog geen idee wat ik wil worden en hoe ik mijn character's skills daar dan op in moet laten spelen... Is er niet ergens een nette guide ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie

Metzie

Nyaano !

Er is nu ook een 10 day free trial te downloaden bij gamespy.
http://www.fileplanet.com/promotions/eve/

Ik vind trouwens eve tot nu toe erg gaaf, als dit over 2 weken nog zo is ga ik zeker subscriben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
Begin het al te vatten, maar kan wel begrijpen dat niet iedereen dit leuk vindt... Dit is een nieuwe definitie van 'steep learning curve'... Ondertussen ben ik al een corp gejoined en heb ik een merlin gekregen als kadootje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silva
  • Laatst online: 29-03 22:54
na een paar dagen gespeeld te hebben en in een corp gezeten te hebben word het toch wel eentonig, kwa grafisch ziet het er goed uit maar naar een tijdje ben je snel uit gekeken in de ruimte, na 1000x mining en pvp en andere dingen afslachten ben ik er over uit ik ga dit niet verder spelen gelukkig dat er trial bestaat :D, voor mensen die deze dingen wel leuk vinden hf zou ik zegen het kan mij naar een dag of 2 niet meer trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister een corp match gehouden met frigs :)

was weer fun.

http://www.locked-down.com/~pretender/final.avi

we moeten vanavond alleen de final opnieuw doen zoals je hier boven kan zien. ik ben tristan tegen punisher alles market parts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

BaN5Hee schreef op 05 april 2004 @ 12:27:
Hoewel je betwijfelt of ik enige drone skill bezit?

Ik denk dat jij niet te snel je conclusies moet trekken, bovendien zeg ik niets over drones, maar vraag ik enkel waarom je cargo expanders zou gebruiken.
En ja, ik time.

Maar waarschijnlijk bedoel je Silent_One met je reply over drones, en ben ik degene die z´n conclusie te snel trekt 8)7 :*)
ik bedoelde idd Silent_One

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

artec schreef op 06 april 2004 @ 01:13:
na een paar dagen gespeeld te hebben en in een corp gezeten te hebben word het toch wel eentonig, kwa grafisch ziet het er goed uit maar naar een tijdje ben je snel uit gekeken in de ruimte, na 1000x mining en pvp en andere dingen afslachten ben ik er over uit ik ga dit niet verder spelen gelukkig dat er trial bestaat :D, voor mensen die deze dingen wel leuk vinden hf zou ik zegen het kan mij naar een dag of 2 niet meer trekken.
Dat is het mooie aan een trail, wanneer het je niet trekt kan je er mee kappen. Ik vind het opmerkelijk dat je binnen 2 dagen kan beslissen dat het niets voor je is omdat je de eerste 2 dagen nogsteeds bezig bent met de controlls / gamemechanisms checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie

Metzie

Nyaano !

Nog een vraagje, ik ben begonnen met leren, maar nu heb ik het idee dat er niet echt een limiet is aan hoeveel je kan leren, kan dat kloppen? Behalve natuurlijk de factor tijd, die pas vanaf Level3 skills begint te dringen.

Het leren van een skill, kost dat trouwens nog iets, buiten de initiele aanschaf? Bijvoorbeeld wanneer ik drone L1 leer dan moet ik een boek kopen van 34k, maar wanneer ik daarna ga leren voor L2, wat kost het mij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes

Coreantes

Niets....

1 keer gekocht en leren als een gek, drone interfacing daarna en dan, zo'n kleine milion skillpoints later, kun je 10 drones besturen...

en ja.... (mining/heavy) drones hebben natuurlijk WEL een prijs! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
artec schreef op 06 april 2004 @ 01:13:
En ook knap dat je binnen de dagen van de trial 1000x kan minen, in een corp gezeten hebt, pvp battles hebt gevoerd (met een ibis? :+ ) en dat je er dan uiteindelijk achter komt dat je liever niet conducteur had willen worden...

Maar ´t is uiteraard mogelijk en smaken verschillen. Jammer dat je het niet meer dagen een kans geeft en bijv. een subscription van 1 maandje neemt. Er kan een hoop veranderen in 1 maand tijd... ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.