CRiMiNaL schreef op 13 april 2004 @ 12:22:
[...]

(prachtige screenie van die Merlin)
en idd even je Widescreen in graphical options uitzetten. Ook raad ik je aan je radar uit te zetten en je (auto)scanner daarvoor in de plaats te zetten.
Geen kritiek, just tips.
Doet me goed om te zien hoeveel mensen dit spel net zo mooi vinden als ikke

kijk heren, dit zijn nou tips die goud waard zijn

wist niet dat die radar uit kon, en widescreen wist ik dat uit kon.
zit nog te rommelen met welke settings, want widescreen is wel fijn dat je die zwarte balk heb, zodat ik nog wat van de chat kan lezen
radar ga ik ZEKER uit doen, gebruik dat ding idd nooit, scanner is zeker makkelijker.
hydra, deze optie staan als je op escape drukt ergens bij graphical ofzo.
ze staan daar zeker tussen, ff zoeken dus
verder, learning moet je idd allemaal kopen.
zijn wel de moeite waard, aangezien het de tijd dat je andere skills leert verkort.
het verhoogt je je atributes, en de trainingstijd zijn daar op gebaseerd (hoe hoger je atributes, hoe korter de tijd)
over je edit. een cruiser met veel turret hardpoints betekend veel mining lasers, betekend snel veel halen.
Meestal zitten deze mensen in een corp en minen ze in groepen. met dus een paar mensen die de ore van en naar de base brengen waar het word gerefined (zo gaat het bij Hazard ops ook, waar ik bij zit, op die plaatjes is dat te zien, alleen de cans en de haulers niet)
je gooit het dan in een can, en de can word geleegd door de haulers.
industrials zijn vooral voor het haulen van stuff. dus als je wil gaan traden is een industrial handig. voor de rest moet je dus zelf kijken wat je wil, en wat nodig is in jou corp en natuurlijk wat je zelf wilt.
Hitman, minen is ook boring, maar met 8 man is het wel koel.
lekker bullshitten in de chat enzo

en je hebt het idd zeker nodig voor geld en schepen.
Hazops maakt gelukkig wel behoorlijk wat schepen zelf, dus daar hebben we het voor nodig.
guys, je kan een Earth and beyond trial krijgen!!
nix buddy trial van 3 dagen, maar een E&B trial van 10 dagen!
check de site van eve!!