[PC][MMORPG] EVE Online deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.091 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-08 17:09

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Beste Mensen,

Ik heb zojuist een mail gehad van EVE met daarin een "beta-code" voor 14 dagen speeltijd op de Tranquality server van "nu"...

Iemand die nog meer gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 18:37
Ik doe vanaf vandaag ook twee week mee met EVE :) Heb namelijk aan de betatest van EVE meegedaan en kreeg net een mailtje met een 14 day trial als bedankje voor het betatesten! Ik heb sinds de beta EVE nooit meer gespeeld, vooral wegens tijdgebrek, want ik vond het wel erg tof. Nu doe ik dus (iig 2 week) weer mee.

Ingame heet ik Phasma.

Ik ben erg benieuwd wat er allemaal veranderd zal zijn. (veel... DUH :))
Moet zo alleen nog een ras kiezen (nog laatste tips?), zijn trial members ook welkom bij de Hazard Ops Corp?
Ben nu iig nog bezig EVE te downen...

Edit:
Iemand die nog meer gehad?
Ja dus :)

[ Voor 6% gewijzigd door Joop op 06-04-2004 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trial members zijn ook welkom bij hazard ops :) gewoon ff GoT kanaaltje joinen daar is zeker zo tegen de avond altijd wel 1 van ons te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste combat ras = minmatar slavechild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:02
Ik heb ook een 14 dagen trial ontvangen :) .Ik start hem van het weekend denk ik, wil er natuurlijk wel optimaal gebruik van kunnen maken.
Ik vind minen helemaal niks dus ik ga voor combat. Hopelijk hebben die minmatar een beetje vette schepen :)

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pingkiller schreef op 07 april 2004 @ 09:10:
Ik heb ook een 14 dagen trial ontvangen :) .Ik start hem van het weekend denk ik, wil er natuurlijk wel optimaal gebruik van kunnen maken.
Ik vind minen helemaal niks dus ik ga voor combat. Hopelijk hebben die minmatar een beetje vette schepen :)
Anders kan je zo een andere race trainen en die vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
minmatars hebben snelle schepen. Dat is wel ideaal in het begin aangezien je in het begin meestal niet direct met afterburners en mwd's rondvliegt.

Ik herinner me de tijden van vroeger toen ik daar in m'n Tormentor rond tufte met 2 minerI's en 2 mining drones om wat centjes te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

hmmmz, heb ook tijdje beta test gedaan, maar (nog?) geen meeltje gehald...

kwil wel graag eigenlijk...
als je toch met paypal kan betalen, dan word het stuk makkelijker om te betalen voor mij...

MOCHT ik het gaan spelen ;)

kan wel een 10 dagen trial pakken, van Earth and beyond. (ook ooit beta gedaan;) )
volgens mij hoef je daar niets extras in te vullen van je ENB account ofzo, je moet alleen ff account maken bij file planet (maar daar heb je junkmail adres voor ;) )
misschien dat ik die zo ga proberen, heb toch tijd zat :)

edit: over een uurtje zal Tepelstreeltje (ook onder die nick) weer rond gaan vliegen :)

Minmatar klonk koel.
dus maar ff kijken hoe en wat strax met in elkaar gooien :)

[ Voor 63% gewijzigd door TepelStreeltje op 07-04-2004 13:43 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:14
Ik heb een betacode, maar ben nu bezig aan een 3day trial en die kan niet verlengd worden tot 14 dagen... das pas balen.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Ik heb Gallente gekozen. Gisteravond laat nog een nieuw schip kunnen kopen. 3 keer zoveel cargo space, meer mounting point e.d. Kostte me 60.000 isk. Heb nu nog 40.000 over om goodies te kopen :) (Nieuwe schip nog niet kunnen vliegen want moest nog level 2 frigate skill trainen afgelopen nacht.) Ik had vooral veel verdiend met agent missions. Minen schiet nog niet echt op. Misschien als ik drones ga gebruiken? Vanochtend voor het werk ook nog ff wat skill training gestart. Dus als ik vanmiddag thuis kom kan ik weer lekker verder.
Toen ik het net had opgestart (gister rond een uur of 20:00 ofzo) vond ik het na een uurtje toch wat saai, lang wachten op approaches als je uit warp komt en naar een station/warpgate toe gaat enzo. Toch heb ik ongemerkt wel tot 3 uur 's nachts zitten spelen :)

Wordt die tijd tijd tussen warp en station (15km) sneller te doen met upgrades? Zo ja, welke upgrades kan ik dan het beste kopen en hoeveel scheelt dat?

Jaja, ik zal eens een goed EVE FAQ opzoeken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
Ik zit al in een merlin, ik heb een aardige corp gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:57
Joop schreef op 07 april 2004 @ 14:00:
Wordt die tijd tijd tussen warp en station (15km) sneller te doen met upgrades? Zo ja, welke upgrades kan ik dan het beste kopen en hoeveel scheelt dat?
Navigation skill, afterburner skill + de afterburners zelf
verder zijn er mods die je cargospace verkleinen of hitpoints verlagen om zo je schip sneller te maken.

Ben ook met de 14 dagen trail bezig, was eigenlijk net een paar maanden gestopt (na iets van 9 maanden spelen), maar 2 weekjes is toch wel weer ff leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Die ENB trial werkt!
ik heb account gemaakt enzo, helemaal geen probleem.
je hebt alleen gamespy account nodig, en die is gratis.
Alleen een of andere eikel heeft Tepelstreeltje al genomen! (zal ik zelf in de beta wel zijn?)
dus heet ChernoChiel

kan het dat het men beta account is?
en kan ik die naam nog veranderen ofzo? stel dat ik na 10 dagen verder wil met Chernochieltje, kan ik dan onder men echte online nick verder!?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of de beta gegevens behouden zijn maar als dat zo zou zijn lijkt het me dat je met je oude inloggegevens je info weer kan ophalen, moet je alleen op die account weer beginnen en dus niet verder gaan met deze 10 dagen trial. Ik zou EVE customer support er ff over mailen, zijn meestal rap genoeg met antwoorden dat je vandaag waarschijnlijk nog kan beslissen of je een permanentere nick moet nemen of dat je later terug kan naar tepelstreeltje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft nog iemand het probleem dat hij er de hele middag al niet in kan komen? De hele tijd is tranquility down bij mij... Sinds de dagelijkse downtime kan ik er al niet meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06
de server is inmiddels alweer ruime 3 uur down... is dat tegenwoordig normaal dat dat 1 keer in de zoveel tijd gebeurt? Ik ben sinds 2 weken weer begonnen met EVE na een stop van 5 maanden, maar dit nog nooit meegemaakt. Wel een uur (dagelijks) en 2 uur (1 keer in de week ofzo?) maar zo lang nog niet. Of komt er een nieuwe versie ofzo? :)

edit:
wat een timing spikelee
:P

[ Voor 6% gewijzigd door Denman op 07-04-2004 15:20 ]

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op het news zou kijken bij je inlog scherm had je kunnen zien dat ze vandaag database maintance deden, ze zijn nog down tot 14.00 GMT (zonder daylight savings dus 16.00 hier) volgens die info. Komt jammergenoeg af en toe voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit hier remote ingelogd, dus de beeldkwaliteit is niet al te best, maar toch bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
hehe dat doe ik ook, via Remotely Anywhere Screenshot Based Remote Control door de strenge HTTP proxy skill training aanzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

@ tepel: Nee, alle beta accounts zijn gewist, dus er is iemand anders met jouw naam op de server.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

StarLite schreef op 07 april 2004 @ 19:08:
@ tepel: Nee, alle beta accounts zijn gewist, dus er is iemand anders met jouw naam op de server.
WAT een hoer!!

hoe kan ik een bounty op zen naam zetten })

dat vind ik echt hoerig, ik ben de enige tepelstreeltje!!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
Ik had thuis remote desktop even aangezet om zo op m'n werk toch skills te kunnen trainen. Maar eve gaat niet verder dan alleen de splashscreen.

Iemand misschien een tip op dit aan de gang te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

SiErRa schreef op 08 april 2004 @ 09:24:
Ik had thuis remote desktop even aangezet om zo op m'n werk toch skills te kunnen trainen. Maar eve gaat niet verder dan alleen de splashscreen.

Iemand misschien een tip op dit aan de gang te krijgen?
ingebouwde remote desktop van windows ondersteunds geen 3d.
Kun je beter iets als VNC proberen (www.realvnc.com)
vreet wel bandwith (dus slide show als je een basic ADSL of Kablel abbo) hebt. maar ondersteund wel 3D.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 14:48
Ik hoorde van anderen ook over die 14 dagen trail... maar ik wil vragen of iemand mij kan vertellen of je een trail-account na de trail kan blijven gebruiken wanneer je gaat betalen.

Volgens mij was er een soortgelijke vraag enkele postjes geleden maar die was toch net weer iets ander ;)

Enne... Tepelstreeltje: zoek ingame ff die persoon en benader hem met een convo of eve-mail. Als het een actief persoon is zal die zijn naam/account niet willen afstaan maar mogelijk dat het een alt is (geweest) en is die persoon bereidt de alt te deleten... als ie uberhaupt daarmee nog een keer online komt om het bericht te lezen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Ik hoorde van anderen ook over die 14 dagen trail... maar ik wil vragen of iemand mij kan vertellen of je een trail-account na de trail kan blijven gebruiken wanneer je gaat betalen.
Ja dat kan gelukkig: https://secure.eve-online.com/accountinfo.asp (Wel eerst inloggen.)

Je kan een trial account alleen niet verlengen met een andere trial. (Logisch.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Joop schreef op 08 april 2004 @ 13:52:
[...]
Je kan een trial account alleen niet verlengen met een andere trial. (Logisch.)
Lol .. voor CCP logisch ... maar ken genoeg andere games waar je gewoon weer een nieuwe code kon invoeren .. en spelen maar 8)7 (Planetside b.v.)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook een 14 day trail gehad omdat ik beta tester ben geweest :).
Ik ben hem nu aan het downen en mn account heb ik al, ik ben benieuwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op 08 april 2004 @ 18:37:
[...]

Lol .. voor CCP logisch ... maar ken genoeg andere games waar je gewoon weer een nieuwe code kon invoeren .. en spelen maar 8)7 (Planetside b.v.)
Wat is het nut dan nog om te betalen? Niet logisch dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

damn, krijg dus net ook dat meeltje...

is vast niet mogelijk om de 10 day trial van ENB te verlengen met dit...
ik ga het wel proberen, maarja, of het werkt :S

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben dus nu al iets van ruim een week ofzo fanatiek aan het Eve-en , ten koste van me RL :). Dit spel rockz.
Maare tog een vraagje. Ik ben dus de mining richting opgegaan en ik mine me helemaal ziek,alleen het verkopen van ore of min's had ik een vraagje over. Is er nergens een site oid waar dus de prijzen van diverse regio's staan wat je kan vangen voor ore of min's ?Zodat je in 1 oog opslag kan zien waar een beetej hoger prijzen worden betaald voor die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

join gewoon "GoT" channel ingame ... iedereen kan je de gangbare prijs voor een mineral daar wel vertellen ..

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
TepelStreeltje schreef op 09 april 2004 @ 11:23:
damn, krijg dus net ook dat meeltje...

is vast niet mogelijk om de 10 day trial van ENB te verlengen met dit...
ik ga het wel proberen, maarja, of het werkt :S
werkt niet, ik heb er al over gemaild. Enige mogelijkheid is een nieuwe account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je het kan zien als de downtime langer is dan normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal news knop.

Anders Eve insider/general forum.

Tevens heeft eve 15 minuten op enkele dagen, maar sommige dagen is nogsteeds 1 uur downtime zoals het vroeger was. Hoop dat we ooit eens naar 15 minuten gaan of 1 uur in 2 dagen... Zou wel stoer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik ben nu al behoorlijk lang aan het overwegen of ik wil betalen voor een online game of niet...

Het is tenslotte niet goedkoop!

Daarom: wie kan mij een buddy trial (het is TRIAL en niet TRAIL, dat zie ik sommigen hier consequent schrijven) geven, zodat ik zelf kan beoordelen of ik het goed vin?

Ik heb de boel al gedownload en geinstalleerd...

e-mail: gimp@coolandtemper.com

Lijkt me mooi voor de komende dagen om te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 16:09:
Ok, ik ben nu al behoorlijk lang aan het overwegen of ik wil betalen voor een online game of niet...

Het is tenslotte niet goedkoop!

Daarom: wie kan mij een buddy trial (het is TRIAL en niet TRAIL, dat zie ik sommigen hier consequent schrijven) geven, zodat ik zelf kan beoordelen of ik het goed vin?

Lijkt me mooi voor de komende dagen om te proberen!
dude, ga naar eve webby, en doe de Earth and beyond trial.
gratis 10 dagne.
doe ik nu ook.
je hoeft niet eens enb gespeeld te hebben, je moet alleen ff een file planet account aanmaken (gamepsy account is hetzelfde)
dus maak een junkmeel account, en maak een gamespy//fileplanet acccount en je kan 10 dagen spelen.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg het vandaag in me mailbox maar ik heb al genoeg ge-EVE'd :
Exclusive 14 Day Access CD Key
XTWFK-WUF24-5J3US-38CS2-E3M96-PUPKU-DB011

Wie het eerst komt wie het eerst maalt, have fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

lol
degene die mijn slaaf wil zijn 14 dagen lang wil zijn, mag mijn key hebben :D

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 14:48
>knip<

>knip<
Excuus en je hebt gelijk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, ik zie net dat er gewoon 9102 mensen online zijn.
De 9k barriere is ook alweer gebroken. :*)

Nog even een vraagje, ik heb nu een osprey, maar ik wil een cruiser gaan kopen.
Nu twijfel ik tussen de Moa en de Thorax.
Voor de Moa heb ik alle skills al, maar de Thorax is misschien iets beter.
Ik wil voornamelijk gaan minen en af en toe wat missies gaan doen met mijn nieuwe cruiser.
Welke bevelen jullie aan?

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
krijg je als je er 1000 trial spelers bij krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 22:51:
Ik wil voornamelijk gaan minen en af en toe wat missies gaan doen met mijn nieuwe cruiser.
De thorax kan veel beter minen, vooral als je ook drones kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 22:51:
Wow, ik zie net dat er gewoon 9102 mensen online zijn.
De 9k barriere is ook alweer gebroken. :*)

Thorax.
5 lasers erop. 3 cargoextenders, en cpu boost en nog iets wat ik ff vergeten ben :P (tis alweer een tijdje geleden dat ik gespeeld heb ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik mis eigenlijk ff een goed overzicht waarin alle dingetjes van alle schepen staan. (plaatjes, stats, requirments, pro's en con's, bonussen en dat soort soep)
op www.eve-i.com staat wel wat, maar toch niet wat ik zoek...
heeft iemand een goeie site waar veel over de stuff te vinden is uit eve?
want der is zoooveeeel in eve, maar voordat je weet wat het is, wat je nodig heb, enzo. echt... pffffffffff

ik vlieg nu in een Merlin (erug mooi schip imo). ben beetje alles aant omhoog gooien, zodat ik strax heavy missiles kan gebruiken en medium Hybrids (beide handig op Cruisers ;) )
maar trainen duurt allemaal zo lang :S

ik heb btw besloten om het iig 1 maand te gaan spelen.
dus ik moet ff kijken hoe ik een accountje kan betalen via paypal.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
op www.zond3.net kun je de schepen vergelijken... misschien is dat iets? verder weet ik niet echt of er een groot overzicht bestaat zegmaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij een buddy trial (geven, zodat ik zelf kan beoordelen of ik het goed vin?
Shit iemand heb die trial account voor me neus weggehaald: is er nog iemand die er een kan posten aan mij? pretty please?

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

astublieft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op 12 april 2004 @ 00:51:
ik mis eigenlijk ff een goed overzicht waarin alle dingetjes van alle schepen staan. (plaatjes, stats, requirments, pro's en con's, bonussen en dat soort soep)
op www.eve-i.com staat wel wat, maar toch niet wat ik zoek...
heeft iemand een goeie site waar veel over de stuff te vinden is uit eve?
want der is zoooveeeel in eve, maar voordat je weet wat het is, wat je nodig heb, enzo. echt... pffffffffff

ik vlieg nu in een Merlin (erug mooi schip imo). ben beetje alles aant omhoog gooien, zodat ik strax heavy missiles kan gebruiken en medium Hybrids (beide handig op Cruisers ;) )
maar trainen duurt allemaal zo lang :S

ik heb btw besloten om het iig 1 maand te gaan spelen.
dus ik moet ff kijken hoe ik een accountje kan betalen via paypal.
www.eve-db.com ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SiErRa schreef op 11 april 2004 @ 22:54:
krijg je als je er 1000 trial spelers bij krijgt ;)
Hoorde dat dat aantal gelimit is op 800 spelers die tegelijkertijd online mogen zijn en trail gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

heb hier ff paar screenies van Hazops in actie :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/chieltjez/evescreenie/evescreenie1.jpg

orgineel (250K) op 1600x1200 http://members.lycos.nl/c...nie/evescreenie1groot.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/chieltjez/evescreenie/evescreenie2.jpg
orgineel (250k) op 1600x1200 http://members.lycos.nl/c...nie/evescreenie1groot.jpg

dit zijn dus ErikV (die grote lichtbruine, apocalypse) Joseph Mnemonic PhasmaNL Chernochiel (ik dus, in het midden van het scherm, klein scheepje ;) ) , antonius, volgens mij helemaal links in een Moa uhm, en nog wat man...
we zijn iig met zen 8en... wie wat vliegt weet ik niet meer :X erik vloog iig de apoc.
die grote grijze (VET mooi schip imho) is een megathron. dacht dat joseph daar in vloog...

we hebben met zen 8 de halve belt gestript. 2 haulers waren net genoeg :)

dit vlieg ik nu, mijn trots, mijn schatje :)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/chieltjez/evescreenie/chielsMerlin1.jpg
helaas zal ik deze over een dag of 3 niet meer vliegen, maar een Moa (zon ding zoals je links op de grotere screenies ziet liggen, ook nog eentje in het midden)
moa's zijn lelijk, maar wel goed... tis niet anders :'(
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 09:19:
[...]

Hoorde dat dat aantal gelimit is op 800 spelers die tegelijkertijd online mogen zijn en trail gebruiken.
nope, is verhoogd naar 1000 :)
maar zit bijna altijd wel vol savonds...
eigenlijk altijd als ik inlog zijn er zon 500 trialaccounts of meer ingelogt.
goeie zet dus van eve. voor serverload iig. maar ik denk dat er toch wel veel mensen een echte account nemen.

offtopic:
ffs, verklein ik die plaatjes netjes naar 640x480, is het nog te groot! naja, sorry voor het verkloten van de layout, maar ik ga niet voor die 40 pixels al men screenies vervangen....

[ Voor 24% gewijzigd door TepelStreeltje op 13-04-2004 10:49 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Whooo!

Goed, ik heb gisteren dus m'n 14-day trial geactiveerd (heb me ingeschreven voor de beta's, maar daar nooit aan meegedaan), en gisteravond lekker aan 't minen geweest. Genoeg bij mekaar gemined om een Incursus te kopen (leuk ding, had me alleen vergist in de prijs, 109k ISK bijmekaar gemined terwijl ik maar 58k nodig had), en vanmorgen een tripje Scordite gedaan. Haal nu 20k per trip binnen (ja, voor mij is dat veel ja ;)). Gaaf spel.
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 09:19:
Kan ik me nauwelijks voorstellen, ze willen juist graag zo veel mogelijk mensen tegelijkertijd online hebben, record staat nu op 9k.

Nog een vraagje: ik heb nu dus een Inc met 2 Miner I lasers en 2 cargo expanders, wat kan ik nu waar het beste gaan minen? Scordite levert zo'n 20k per trip op (prima plekje gevonden in .9), maar meer = beter natuurlijk ;)

Edit: Oops, heb een Imicus, geen Incursus :)

[ Voor 4% gewijzigd door Hydra op 13-04-2004 12:16 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry mensen

ff een weekkie vakantie gehad, thuis beetje commerce gedaan in EVE en heel veel gebeurd in Fountain :)

ben er weer

Gr.

Fibrith Alcarin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tepelstreeltje als ik jou was zou ik die widescreen uitzetten :) heb je wat meer overview van de ruimte om je heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

TepelStreeltje schreef op 13 april 2004 @ 10:45:

[afbeelding]
helaas zal ik deze over een dag of 3 niet meer vliegen, maar een Moa (zon ding zoals je links op de grotere screenies ziet liggen, ook nog eentje in het midden)
O+ (prachtige screenie van die Merlin)

en idd even je Widescreen in graphical options uitzetten. Ook raad ik je aan je radar uit te zetten en je (auto)scanner daarvoor in de plaats te zetten.
Geen kritiek, just tips.

Doet me goed om te zien hoeveel mensen dit spel net zo mooi vinden als ikke :*)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 11:22:
tepelstreeltje als ik jou was zou ik die widescreen uitzetten :) heb je wat meer overview van de ruimte om je heen :)
Waar verander je je scherm opties enzo dan? Kan nergens op 'game options' button ofzo vinden. Ik heb de gedownloade versie, en daar zit niet echt veel aan docs bij enzo :)

Klopt het trouwens dat je voordat je nieuwe skills ("Learning" bijvoorbeeld) kunt leren, deze eerst moet kopen?

Edit: Nog een vraag: Ik zie dat veel miners voor cruisers gaan met weinig cargo en veel turret hardpoints. Ik neem aan dat deze personen niet hun ore met dat schip heen en weer moven?

Wat is beter trouwens Frigate -> Cruisers of Frigate -> Industrial -> Cruiser? (En later BS natuurlijk).

[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 13-04-2004 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Waar verander je je scherm opties enzo dan? Kan nergens op 'game options' button ofzo vinden.
Duw op Escape, daar kun je deze dingen in stellen.
heb hier ff paar screenies van Hazops in actie
Mooie screenshots. :) Was erg leuk gister, ik heb zelf ook een paar screenshots gemaakt, daar zal ik er ook nog wat van posten.

[ Voor 40% gewijzigd door Joop op 13-04-2004 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08 15:36
TepelStreeltje schreef op 13 april 2004 @ 10:45:
heb hier ff paar screenies van Hazops in actie :)

[afbeelding]

orgineel (250K) op 1600x1200 http://members.lycos.nl/c...nie/evescreenie1groot.jpg

[afbeelding]
orgineel (250k) op 1600x1200 http://members.lycos.nl/c...nie/evescreenie1groot.jpg

dit zijn dus ErikV (die grote lichtbruine, apocalypse) Joseph Mnemonic PhasmaNL Chernochiel (ik dus, in het midden van het scherm, klein scheepje ;) ) , antonius, volgens mij helemaal links in een Moa uhm, en nog wat man...
we zijn iig met zen 8en... wie wat vliegt weet ik niet meer :X erik vloog iig de apoc.
die grote grijze (VET mooi schip imho) is een megathron. dacht dat joseph daar in vloog...

we hebben met zen 8 de halve belt gestript. 2 haulers waren net genoeg :)

[afbeelding]

[...]

nope, is verhoogd naar 1000 :)
maar zit bijna altijd wel vol savonds...
eigenlijk altijd als ik inlog zijn er zon 500 trialaccounts of meer ingelogt.
goeie zet dus van eve. voor serverload iig. maar ik denk dat er toch wel veel mensen een echte account nemen.

offtopic:
ffs, verklein ik die plaatjes netjes naar 640x480, is het nog te groot! naja, sorry voor het verkloten van de layout, maar ik ga niet voor die 40 pixels al men screenies vervangen....
Minen noem jij actie? :D :D

Persoonlijk vind ik minen geen bal aan, maar soms moet je nou eenmaal ff om goedkoop wat schepen/stuff te maken.

Ik heb sinds kort ook caldari skills en ga binnenkort die caracal eens proberen. Die 5 heavy launchers lijken me wel wat!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Minen is ook niet echt leuk, maar in een groepje is het wel een stuk minder erg hoor. De verveling slaat dan wat minder snel toe :) Ook kun je af en toe wat pirates killen ter afleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal binnenkort eens een filmpje hier neerzetten die onderdeel is van een grotere film die ik aan het maken ben. Het meeste in de trant van deze film zal zijn onze Frigate wing/experience en alle resultaten die we gefilmed hebben, helaas is dit niet veel omdat de tool die we gebruiken lag veroorzaakt waardoor we niet altijd de tool runnen om in leven te blijven.

In deze filmpje zal je mij zien die een tempest vasthoud tot de fleet hem uitschakeld en ik met alle moeite alle gunfire/missles ontwijk. Was moment waar ik zweet van in mijn handen had. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jups elite frigs en zelfs normal frigs zijn zwaar irri voor bs's and cruisers, alles wat je moet doen manaul orbitten en zorgen dat je speed boven de 2000m/s en niemand kan je hebben.

m0o gebruikt hun frigs in een goeie manier
filmpie: http://66.78.7.13/~lue2com/Knife.wmv

Enige nadeel is, je moet met nummers zijn om iets te kunnen doen met frigs.
En dat kun je duidelijk zien in het filmpje

Als ik maar 1 frig of elite frig tegenkom van een enemy corp en ik ben alleen, dan ben ik pleite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T lijkt mij een erg gaaf spel. Zou iemand me een buddy account kunnen aanbieden op christian_113@hotmail.com?

Alvast bedankt :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 18:22
ik ben verslaaft :(

speel nu met 2 accounts, 2 windows open

mja, ik speel eve 2x :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 15:53:
T lijkt mij een erg gaaf spel. Zou iemand me een buddy account kunnen aanbieden op christian_113@hotmail.com?

Alvast bedankt :) _/-\o_
Volgens mij kan je ook een soort trial downloaden die 10 dagen duurt, ik hoorde iets over earth&beyond weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik denk dat ik eerst voor een Indy ga (moet ik eerst zo'n 700k opsparen), dus dat wordt dan can-mining. Hoe gaat dat precies in z'n werk? Ik neem aan dat terwijl je aan het minen bent je steeds ore van je cargo-hold naar je can verplaatst, en dit spul dan later met je Indy ophaalt. Wat voor een soort Can kan ik meenemen in m'n Imicus? Hoe lang blijft zo'n Can rondhangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je gewoon jettison kiest krijg je een can met 22.5k m3 cargo space deze blijft tussen de 1 en 2 uur hangen.

LETOP: iedereen kan deze can openen en dus ook leeghalen

als je dat niet wilt moet je een secure can kopen. deze heb je in verschillende maten. Je moet wel de anchor skill hebben hiervoor (om ze te plaatsen) anders werkt het wachtwoord niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Is zo'n secure can dan een upgrade, of moet je zo'n ding in je cargohold meezeulen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

CRiMiNaL schreef op 13 april 2004 @ 12:22:
[...]

O+ (prachtige screenie van die Merlin)

en idd even je Widescreen in graphical options uitzetten. Ook raad ik je aan je radar uit te zetten en je (auto)scanner daarvoor in de plaats te zetten.
Geen kritiek, just tips.

Doet me goed om te zien hoeveel mensen dit spel net zo mooi vinden als ikke :*)
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 11:22:
kijk heren, dit zijn nou tips die goud waard zijn :)
wist niet dat die radar uit kon, en widescreen wist ik dat uit kon.
zit nog te rommelen met welke settings, want widescreen is wel fijn dat je die zwarte balk heb, zodat ik nog wat van de chat kan lezen :)

radar ga ik ZEKER uit doen, gebruik dat ding idd nooit, scanner is zeker makkelijker.

hydra, deze optie staan als je op escape drukt ergens bij graphical ofzo.
ze staan daar zeker tussen, ff zoeken dus ;)

verder, learning moet je idd allemaal kopen.
zijn wel de moeite waard, aangezien het de tijd dat je andere skills leert verkort.
het verhoogt je je atributes, en de trainingstijd zijn daar op gebaseerd (hoe hoger je atributes, hoe korter de tijd)

over je edit. een cruiser met veel turret hardpoints betekend veel mining lasers, betekend snel veel halen.
Meestal zitten deze mensen in een corp en minen ze in groepen. met dus een paar mensen die de ore van en naar de base brengen waar het word gerefined (zo gaat het bij Hazard ops ook, waar ik bij zit, op die plaatjes is dat te zien, alleen de cans en de haulers niet)
je gooit het dan in een can, en de can word geleegd door de haulers.

industrials zijn vooral voor het haulen van stuff. dus als je wil gaan traden is een industrial handig. voor de rest moet je dus zelf kijken wat je wil, en wat nodig is in jou corp en natuurlijk wat je zelf wilt.

Hitman, minen is ook boring, maar met 8 man is het wel koel.
lekker bullshitten in de chat enzo :)
en je hebt het idd zeker nodig voor geld en schepen.
Hazops maakt gelukkig wel behoorlijk wat schepen zelf, dus daar hebben we het voor nodig.

guys, je kan een Earth and beyond trial krijgen!!
nix buddy trial van 3 dagen, maar een E&B trial van 10 dagen!
check de site van eve!!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

secure can moet je in je cargohold meezeulen en de grooste can heeft een inhoud van 3900m3 dus veel minder dan de 27.500m3 die een unsecure can kan doen. Maar ja das dus de afweging maken of minder in een can doen en veilig of veel en met de kans dat het onveilig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Whoo, thanks guys :) 'T is me nu allemaal een hoop duidelijker :)

Goed, m'n plan is dus als volgt: Ik ga nog ff doorminen/haulen met m'n Imicus totdat ik genoeg geld heb om een Iteron + de bijbehorende skills te kopen (vervelende verassing toen ik gisteravond m'n Imicus bijmekaar gespaard had, heb je eindelijk een cool scheepje, kun je d'r niet in vliegen :)), en dan eerst maar eens insecure Scor haulen :)

TepelStreeltje: Jullie minen in .5, veel last van pirates (PC/NPC) daar? Wat doen jullie als jullie aangevallen worden? Of is dat vooralsnog niet gebeurt? Brengt Veldspar zo veel op als je het in grote hoeveelheden haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.5 is geen probleem zeker niet als je eenmaal in cruiser zit en je drones hebt, aangezien er in het groepje op dat plaatje minimaal 15 ogre drones in de hold zaten (of rondcircelen weet niet welke) is dat echt helemaal geen probleem :)

Voor de rest minen we alles bij ons niet zozeer voor het geld wat het opbrengt (alhoewel als je refine skills goed genoeg zijn het toch nog wel wat opleverd) maar meer voor de minerals die ze hebben en veld heeft trit wat veel nodig is voor schepen bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik wil graag wat pirates neer gaan schieten met m'n n00b ship, boeit me weinig als ik die kwijtraak, en ik wil 'es wat actie zien, bij voorkeur in .7 ofzo :)

Geplande loadout:
High:
- 2x 125mm Railgun I

Med:
- 1x Shield booster

Low:
- 1x Cargo expander

Drones:
- 2x Hammerhead I

Comments?

Andere optie is voor een extra Frig te gaan, een Atron, niet zo duur, maar stukken sneller, en meer slots. De Atron heeft alleen erg weinig drone ruimte, 50m3 maar.

Optie 3 is natuurlijk doorsparen voor een Inc. Hmm. Keuzes keuzes keuzes...

[ Voor 32% gewijzigd door Hydra op 14-04-2004 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ons avontuurtje leverde dit op: Afbeeldingslocatie: http://www.dbsec.net/docs/capture.jpg

ook hield dat resultaat maar een half uur stand ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Ik heb gister dat filmpje van moo eens bekeken (super strak filmpje trouwens, die gasten zijn echt goed) maar het valt me op dat die frigs van ze op hun gemakkie zo'n 2000 m/s vliegen. Hoe doen ze dat? Mini warp drives of op een andere manier? Want standaard vliegen ze toch maar ongeveer 250 m/s?

Als ik m'n badger zo snel kan krijgen dan wordt het makkelijk haulen :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mini warp drives inderdaad, ik krijg mijn Rifter met 1 mwd en een overdrive over de 2900 m/s en met caprecharger er bij kan ik dat eindeloos volhouden (moet natuurlijk niet gaan shiedlboosten of zo ondertussen :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Ja ik heb ook al een beetje zitten kijken voor een mwd, maar die dingen vreten zoveel cpu power man... m'n badger kan dat nog wel hebben maar m'n MOA heeft nu al bijna niks meer over :X

En wat doet een overdrive dan precies?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Basic Overdrive was volgens mij 10m/s extra en 10 minder cargo-space

Heb wel eens een klein speedtestje gedaan op mijn Tristan... 2 low-level named overdrives met een basic overdrive en een 10mn afterburner kwam ik toch al gauw aan de 1500m/s, alleen hield ik dit maar 10 seconden vol met volle capacitor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Tja ik heb nu 1mn afterburners op m'n badger zitten, en die gaat max 120 m/s, lol :)

Zit er dan zoveel verschil tussen 1mn/10mn/100mn afterburners?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
DenMan schreef op 14 april 2004 @ 15:37:
Tja ik heb nu 1mn afterburners op m'n badger zitten, en die gaat max 120 m/s, lol :)

Zit er dan zoveel verschil tussen 1mn/10mn/100mn afterburners?
1 MN zijn voor frigates, 10MN voor cruisers en 100mn voor battleships..

Je moet dus altijd 10MN gebruiken op je industrial en GEEN 1mn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elissen
  • Laatst online: 24-02 12:16
1NM is voor frigates, 10NM voor cruisers en 100NM voor battleships. Dit heeft te maken met het gewicht van je schip. Op industrials kan je 10NM AB's zetten. Mijn Iteron V haalt 185m/s met 5 expanders. Vervang de cargo expanders door overdrives en je gaat gemakkelijk over de 500m/s heen hoewel je niet echt veel cargo overhoud (5.000 ipv 21.000m3).

Edit: Ghostie was me voor :P

[ Voor 6% gewijzigd door Elissen op 14-04-2004 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
hmmmm dat wordt vanmiddag shoppen voor wat 10mn afterburners dan :P
en 100mn? of is dat overkill op een indy?

En ik moet toch maar eens gaan overdenken of ik de skills voor een Iteron ga kopen (ik ben Caldari), want damn, 21.000m3 is toch wel erg relaxt ipv de 10.000m3 die ik nu heb op m'n Badger Mark II
Gebruiken jullie ook Expanded Cargohold I?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op mijn iteron mkv 2x partial hull conversion (24,2%) en 3x alpha hull mod (21.9%) en dan kom ik aan de 20956m3 cargo space. En das wel lekker :P

Well ff onthouden als je Iteron mkV wilt vliegen kost het trainen van lv4-5 (want je moet gallente industrial lv5 hebben) goed een maand aan trainen!

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Yup, maar zogouw je level 5 bent heb je ook weer die extra 5% cargo :) Past een 100MN AB op een Iteron trouwens?

Cargo expanders zijn toch low slots, terwijl ABs en MWDs med zijn? Dan kun je ze toch beide gebruiken?

[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 14-04-2004 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere interceptor pilots hier dan Claw pilots? En wat fit je?

Crow/Raptor is me duidelijk, alleen amarr/gallante niet... Hoewel ik wel geintereseert ben in Gallante elite's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Elissen schreef op 14 april 2004 @ 15:45:
1NM is voor frigates, 10NM voor cruisers en 100NM voor battleships.
misschien mierenneukerig > tis MN van Mega Newton... de kracht die nodig is om je schip vooruit te duwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 16:38:
Andere interceptor pilots hier dan Claw pilots? En wat fit je?

Crow/Raptor is me duidelijk, alleen amarr/gallante niet... Hoewel ik wel geintereseert ben in Gallante elite's
Oh dus de elite frigates zijn er al? Ik zie ze nog niet te koop staan in de market, maar ze zijn waarschijnlijk nog zeer schaars verkrijgbaar?
En wat zijn de attributes van die elite's?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
nee hoor. kijk maar eens op de highway, ze worden al flink verkocht

prijs wel rond de 5-7 M

[ Voor 17% gewijzigd door CU2morO op 14-04-2004 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf ook een kleine speedtest gedaan. Heb me Exequror cruiser voorzien van 2x 10mn mwd's , 1x 1mn mwd , 2x Alpha overdrive injectors en wat gewichtvermindering. Dit bracht mij tot een snelheid van over de 4.300 m/s . Heb een screen weten te maken op 4.346 m/s . Helaas behield ik deze snelheid maar voor hele korte duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 13:15:
Ik zal binnenkort eens een filmpje hier neerzetten die onderdeel is van een grotere film die ik aan het maken ben. Het meeste in de trant van deze film zal zijn onze Frigate wing/experience en alle resultaten die we gefilmed hebben, helaas is dit niet veel omdat de tool die we gebruiken lag veroorzaakt waardoor we niet altijd de tool runnen om in leven te blijven.

In deze filmpje zal je mij zien die een tempest vasthoud tot de fleet hem uitschakeld en ik met alle moeite alle gunfire/missles ontwijk. Was moment waar ik zweet van in mijn handen had. :D
probeer eens FRAPS

werkt erg goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenMan schreef op 14 april 2004 @ 22:41:
[...]

Oh dus de elite frigates zijn er al? Ik zie ze nog niet te koop staan in de market, maar ze zijn waarschijnlijk nog zeer schaars verkrijgbaar?
En wat zijn de attributes van die elite's?
Nonni 1 Lai Dai Corporation

Xanadu verkoopt er een flink aantal net als andere T2 modules.
Ook vindt je wat andere corps die interceptors verkopen in Nonni.

en voor stats kun je ook kijken op http://www.eve-db.com/modules.php?name=Database

Mocht je nou een interceptor nodig hebben, raptor / malediction/ claw / stiletto, kan je het ook mij ff laten weten :)

Gr

Fibrith Alcarin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Band of Freelancer (ik dus :P) bouwt de crusader amarr interceptor :)

ik kreeg trouwens deze mail vandaag ook. Misschien interessant voor de 3day trial users:
Due to overwhealming requests from trial users, CCP has decided to offer
all previous 3-day trial users an extended 10-day Access Pass to EVE
Online. As many of you have pointed out, 3 day’s is simply not enough time
for a new user to fully explore the possibilities of EVE due to the
intricacies and depth of the game.

Please note that the extended access pass starts today (April 14th) and
ends 10 day’s from now (April 24th), so if you log in tomorrow it will be 9
days to play – so no time waisting, get online today and get the full EVE
experience.

Your character and all your ISK are still in EVE, just as you left them.
The only thing you have to do is to log in as #####
dus iedereen met een 3day trial krijgt er nu 10dagen bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 07:42:
[...]

probeer eens FRAPS

werkt erg goed ;)
:|
Fraps zet mijn fps van 30 naar 15, en dat is in pvp niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmzz das beetje minder, maar ik kan niet eens aan pvp doen op mijn pc-tjuh :)

als ik kom aanvliegen naar een gate en er komen 2 bs op me af en beginnen te locken en schieten dan is het freeze tot ik ergens wakker word in een station

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elissen
  • Laatst online: 24-02 12:16
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 20:12:
[...]

misschien mierenneukerig > tis MN van Mega Newton... de kracht die nodig is om je schip vooruit te duwen :)
Misschien moet ik maar iets in m'n sig zetten over typevouten :P

Trouwens, ALS je al een 100NM AB op een indy kan krijgen zal het niet echt veel helpen want je bent binnen no-time door je cap heen ;)
Nuttige skills for indy pilots: Navigation (verplichte kost min of meer, 5% hogere snelheid altijd), Acceleration Control (AB's geven meer snelheid), Fuel Conservation (AB's gebruiken minder cap), Evasive Manouvring (meer agility, je draait sneller).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elissen schreef op 15 april 2004 @ 10:54:
[...]

Misschien moet ik maar iets in m'n sig zetten over typevouten :P

Trouwens, ALS je al een 100NM AB op een indy kan krijgen zal het niet echt veel helpen want je bent binnen no-time door je cap heen ;)
Nuttige skills for indy pilots: Navigation (verplichte kost min of meer, 5% hogere snelheid altijd), Acceleration Control (AB's geven meer snelheid), Fuel Conservation (AB's gebruiken minder cap), Evasive Manouvring (meer agility, je draait sneller).
100mn ab op indy is onmogelijk vanwege Powergrid op meeste industrials, moet eens loeren of een iteron mk V of mammoth het wel red met powergrid

10mn ab werkt wel, afhankelijk van indies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 09:52:
Band of Freelancer (ik dus :P) bouwt de crusader amarr interceptor :)
Wat mag dat kosten?

* EquiNox is Caldari die Amarr fanaat is geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met de huidige prijzen voor de t2 components rond de 5.5 - 6mil isk per stuk of 50mil voor 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EquiNox schreef op 15 april 2004 @ 11:16:
[...]

Wat mag dat kosten?

* EquiNox is Caldari die Amarr fanaat is geworden...
Britisch space corp verkoopt ze, geloof voor 5.5mil of iets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Kan iemand mij een buddy ding doen?

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Hyp3rman schreef op 15 april 2004 @ 12:20:
Kan iemand mij een buddy ding doen?
Done :Y)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
ok thx maar ik heb 'm nog niet? komt het via e-mail?

laamaa heb 'm al. thx

[ Voor 24% gewijzigd door Hyp3rman op 15-04-2004 12:36 ]

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.