OMG ... gister echt de MEGA UBER LAMESTE actie die ik in game tot nu toe heb gezien. Gister lekker NPC's aan het railen. paar goeie meta-mods gevonden. meeste willen we zelf gebruiken, maar paar wouden we er wel verkopen. Onder andere een cargo expender(27.44%) die moest dus wel 18 mill opbrengen. Na ff spammen op trade hadden een corp maat van mij al snel 2 kopers. De een overbood de ander wat de prijs al snel op 20 mill bracht. Enthousiast en een BEETJE naief sloten we uiteindelijk een deal met een gast die wel 22 mill wilden betalen als we het dingetje in stacmon zouden bezorgen. Ik vond er al een beetje een geurtje aanzitten, maar stacmon was nog steeds een 0.6 system. Dus vol vetrouwen vliegt mijn corpm8 naar empire en naar stacmon. Daar aangekomen zegt de gozer dat hij niet in stacmon was .. maar zijn CEO zou hem wel accepten 1 system verder. Ik hoorde system naam, en keek snel in de map. Was een 0.5 systeem. Maargoed waarschijnlijk raad je het al, corpm8 undocked in z'n shuttle. Warpt naar de gate, bij de gate aangekomen word ie insta ge-ganked door een kestrel (0.6!!!!!) en een stel van zijn maatjes kijken op 2km toe hoe de sentry's die 1e kestrel afraggen en hun daarna een cargo expender van 18 mill rijker zijn.
Sorry hoor, maar dit vind ik dus echt diep TRIEST. Sommige mensen zeggen "Maar das toch een valid tactic, ze gebruiken geen exploit"
Ik zeg: waarom for f*cks sake hangen er 8 sentry's en 4 faction-ships bij een 0.6 gate. JUIST om je (of een noob) veilig te laten voelen.
Nou is dit voor ons echt geen grote loss, maar het idee maakt me zo fucking pissed. Stel je bent een noob, je hebt net een implant van je hardverdiende agent gekregen, je wilt hem graag gebruiken, maar je besluit dat je het geld beter kan gebruiken. Je adverteert op Trade, 2 scammers contacten je ... spreken in een 0.6 systeem af, waar jij als noob denk "Hey das nog safe space". Neej hoor kom je daar aan, word je door een kestrel genakt en je implant ben je kwijt.
Oh maar de GM's Reimbursen wel, NEEEJ HOOR, dat doen ze niet.
Er is namenlijk geen gebruik gemaakt van, je raad het al, een EXPLOIT.
Mij schoot gelijk het Yulai incident te binnen. Precies hetzelfde idee, gebruik makend van de "flaws in the game mechanics" om constant ships te ganken.
Maar dat werd wel reimbursed, en die gasten werden gebanned. Nou als het aan mij ligt worden deze gasten ook gebanned. Wat ik dus daarna op trade channel hoorde is dat dit al wat langer aan de gang was, en al meerdere mensen was overkomen. 't is diep triest dat er zulke mensen zijn die het spel voor andere verzieken en er nog mee wegkomen ook
OMG .. Dream, wat een uber lame reply van je op mijn topic op het EVE-Forum, je had al niet veel credit meer bij mij, maar wat je nog had is helemaal verdwenen
[
Voor 13% gewijzigd door
CRiMiNaL op 16-04-2004 11:28
]
... MMORPG Addict.