3 dagen gratis trail als je je emailadres hier neerzet (met no_spam erin is beter), Eve spelers kunnen mensen invitten voor 3 dagen.
Anyway,
Het gehele weekend heb ik gepvp'ed.
Vrijdag begon ik met TGIF een patrol te doen in de omgeving van 05y, dit is een van de main zonnestelsels van stain alliance een tegenstander van Omega corporatie. Hier heb ik de usual kills gemaakt die we niet tellen in officiele tellingen en niet noemen op de boards, dit waren 2 industrials en 3 frigates. Dit alles in mijn rifter
Een van de grappige momenten was dat ik een industrial aan het mollen was, waar ik erg mijn tijd voor nam:
Langzaam herladen van cruise missles, aantal keer vergeten zelfs. rustig 3km afstand houden haast stil hangen e.d. Totdat ineens een vijandige rifter pilot in warpte die waarschijnlijk op de destresscall was afgekomen, snel rekende ik af met de indy pilot en maakte een lock op de rifter pilot. Hij had zijn cruise missles al gelanceerd dus ik moest op snelheid komen.
Een head on manuevre maakte ik om nog mijn cruise missles te lanceren, dus ik los mijn missles op hem en word geraakt door 1 van zijn missles, de volgende zou fataal zijn. Snel kwam ik op de snelheid van 2km/s en hierdoor ging ik sneller dan zijn cruise missle, maar wat zag ik: De rifter piloot dacht dat hij me had en was stil gaan hangen, met mijn 2 cruise missles op hem afracen.
-pof- Zijn rifter was totalloss en ik pik de loot op...
Komt er een scorpion battleship inwarpen, dus ik denk oooo shiiit... Zet deze gast zijn microwarpdrive aan en raced met 2km/s op de gate.
Zaterdag gingen we met een crew van 6 man weer hunten, komt een The Collective battleship type Tempest inwarpen (stom gezien hij ons op local chat allang gezien had kunnen hebben) die we met 3 frigates vastpinnen en tijdens dat we op hem beginnen komt er op local chat de melding van de piloot:
Please guys...
Achteraf bleek dat deze piloot aan het vertrekken was gezien zijn gehele inboedel in die tempest zat, dus dat vonden sommige wel weer zielig.
Volgende slachtoffer:
Raven Battleship van een Solarwind gast die we vast hadden gepinned, gaat hij F.O.F. Cruise missles schieten: Alle 3 frigates down en hij warped weg met 5% structure >.<!
Toen ging ik pitten, meer kills waren gemaakt in totaal 5 battleships.
Zaterdag was opzich niet echt bijzondere dag, heb 5 uur een patrol alleen gedaan rond 05y zonder iemand tegen te komen. Gingen we npc hunten, kregen we de melding dat Stain troepen in Osht-a zat en we werden verzocht ondersteuning te leveren. Met onze 8 man zijn we vervolgens bij de totale crew van 24 man gejoined en zijn hiermee door Osht-a gegaan waar niemand meer was > DSS waar iedereen offline ging. Hierna werd ik het zat en ben ik gaan pitten, de rest ging een station veroveren die in het bezit was van The Collective.
Eind resultaat: Aantal frigates afgeknalled rest moet ik nog horen. Wel grappig weekend.