dus degene die je op de markt koopt, de copy:1's, zijn dus de originals die ook unlimit run zullen blijven?
Alle BP's die je op de echte market koopt (dus niet escrow of trade channel etc) dat zijn Original BPs dus die blijven infinite runsCU2morO schreef op 25 januari 2004 @ 14:45:
dus degene die je op de markt koopt, de copy:1's, zijn dus de originals die ook unlimit run zullen blijven?
Verwijderd
alles wat op de markt zit zijn de originele
je kan geen copys kopen op de market
allene via trade of escrow bij escrow staat trouwens ook aangegeven hoevaak je hem nog kan gebruiken
allene via trade of escrow bij escrow staat trouwens ook aangegeven hoevaak je hem nog kan gebruiken
Verwijderd
Naar wie toe? Ik weet 100% zeker dat er mensen zijn die 100x zoveel geld hebben.CRiMiNaL schreef op 25 januari 2004 @ 10:19:
[...]
Met alle respect voor je m8, ik bespeur daar toch een beetja een "nanananana" gedrag in.
Maargoed, het is leuk maar je hebt er niks aan. Tot nu toe heb ik al mijn geld in mijn corp geinvesteerd, dat zijn m'n collega's en ik heb er meer baat bij als hun ook in een BS zitten dan als ik alleen in m'n raven of wattanook vlieg.
Ik heb 3 corp mates in mijn oude corp in een battleship geholpen, en nog 3 bijgedragen in minerals die ik had liggen of bp's. En die hadden in ruil voor die hulp de opdracht 4 anderen in een BS te helpen, dus indirect/direct ben ik verantwoordelijk voor 10 battleships.
Ik heb mijn battleships verdiend door dingen te doen met mijn battleship waar de meeste mensen in hun broek toen voor scheten, PC pirates jagen zodat CFS regio en Sarum Prime veilig waren, 12 uur per dag npc's knallen, samen met mijn corp indy's verdedigen van aanvallen en weet ik het niet meer. Dus vertel me niet wat ik er wel of niet aan heb, elk van mijn battleships heb ik voor een reden en elk zijn eigen klus.
Respect?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 17:41 ]
Ik ben wat bezig gegaan op Chaos en zo te zien hebben ze de NPC rat spawn weer bijna teruggezet op wat het was VOOR castor, 2*75K en 3*45K cruiser rats is het max wat ik daar tegenkom [45 jumps van 0.1+ space]. Battleship rats zijn zo goed als verdwenen. Dat vind ik wel erg jammer eigenlijk, want nu zijn de rats weer te simpel in een battleship [zelf een scorp kan het makkleijk aan]
Op chaos laatsts trouwens ook een "Frigate vs bship test" gedaan. 6 Frigates vs 1 SWAT Concord battleship, de frigates wonnen redelijk makkelijk

ow en CU2, ik wil mijn 5 mil nog terug, nu je in een raven zit moet dat geen probleem zijn
Op chaos laatsts trouwens ook een "Frigate vs bship test" gedaan. 6 Frigates vs 1 SWAT Concord battleship, de frigates wonnen redelijk makkelijk
ow en CU2, ik wil mijn 5 mil nog terug, nu je in een raven zit moet dat geen probleem zijn
[ Voor 10% gewijzigd door StarLite op 25-01-2004 18:29 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik zag het op het forum in een post van tomb. Als dit doorgevoerd gaat worden, voorspel ik dat de prijzen van minerals vreselijk gaan dalen. Waardoor alles goedkoper zou moeten worden.StarLite schreef op 25 januari 2004 @ 18:28:
Ik ben wat bezig gegaan op Chaos en zo te zien hebben ze de NPC rat spawn weer bijna teruggezet op wat het was VOOR castor, 2*75K en 3*45K cruiser rats is het max wat ik daar tegenkom [45 jumps van 0.1+ space]. Battleship rats zijn zo goed als verdwenen. Dat vind ik wel erg jammer eigenlijk, want nu zijn de rats weer te simpel in een battleship [zelf een scorp kan het makkleijk aan]
Op chaos laatsts trouwens ook een "Frigate vs bship test" gedaan. 6 Frigates vs 1 SWAT Concord battleship, de frigates wonnen redelijk makkelijk![]()
ow en CU2, ik wil mijn 5 mil nog terug, nu je in een raven zit moet dat geen probleem zijn![]()
Hmzz, hoogste tijd om mijn megacyte te gaan verkopenHitmanWVU schreef op 25 januari 2004 @ 20:10:
[...]
Ik zag het op het forum in een post van tomb. Als dit doorgevoerd gaat worden, voorspel ik dat de prijzen van minerals vreselijk gaan dalen. Waardoor alles goedkoper zou moeten worden.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
En die prijzen zijn al vreselijk gedaaldStarLite schreef op 25 januari 2004 @ 20:14:
[...]
Hmzz, hoogste tijd om mijn megacyte te gaan verkopen
Verwijderd
Ben er alleen maar blij om als prijzen weer gaan zakken, kan ik misschien wat sneller in mijn BS
en ja ik weet dat ik daar ook nog niet de skills voor maar de BS die ik wil kan 7 miner 2's aan in plaats van 4 op mijn Vexor, dus dat is toch een verbetering 
Het PVP of echt jagen van grote NPC piraten wacht ik toch mee tot de rest van de corp ook een BS heeft
staan we een stukje steviger
Het PVP of echt jagen van grote NPC piraten wacht ik toch mee tot de rest van de corp ook een BS heeft
Ik zit nu met een maller met 5 miner2's. Dit mogelijk gemaakt door 4 co-cpu's.Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 21:16:
Ben er alleen maar blij om als prijzen weer gaan zakken, kan ik misschien wat sneller in mijn BSen ja ik weet dat ik daar ook nog niet de skills voor maar de BS die ik wil kan 7 miner 2's aan in plaats van 4 op mijn Vexor, dus dat is toch een verbetering
Het PVP of echt jagen van grote NPC piraten wacht ik toch mee tot de rest van de corp ook een BS heeftstaan we een stukje steviger
Ik kan makkelijk een giant container vullen zonder dat de cap leegloopt. Het enige probleem is tegenwoordig dat er niet zoveel scordite in de veiligere buurten rondzwerfd.
Iemand die nog een goed systeem weet?
Verwijderd
hehe dat is ook voor ons corp nu een probleem, zitten nu ook te zoeken naar een leuk plekje om flink te minen, gaat toch hard als je met 5-6 corpmembers zit te minen
new record ...
6317 .. allemaal ff on-signen mischien komen we nog wel hoger
Oh en Dream, als jij denkt dat ik geen respect voor je heb op die manier kan ik daar echt niet mee zitten.
Oh en Dream, als jij denkt dat ik geen respect voor je heb op die manier kan ik daar echt niet mee zitten.
[ Voor 42% gewijzigd door CRiMiNaL op 25-01-2004 22:26 ]
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Kwam EVE (cd-tje) voor het eerst tegen in Belgie tijdens die "gamebeurs"! ik heb tijdje staan kijken maar leek me een zwaar duf spel.... maar nu ik dit zo lees misschien toch wel leuk
We hebben de 6,446 zelfs gehaaldCRiMiNaL schreef op 25 januari 2004 @ 22:25:
new record ...6317 .. allemaal ff on-signen mischien komen we nog wel hoger
\o/
Vanavond ga ik mijn 2de caracter gebruiken
2 accounts is altijd makkelijker dan 1
Maar serieus, volgens mij zijn er behoorlijk wat spelers die 2 caracters gebruiken. En dan bedoel ik niet, 2 caracters op 1 account, maar 2 separate accounts.
En dat de pirates terug gezet worden naar voor castor(warschijnlijk), kan er geen echte nadelen van ondervinden. Maar ik ben ook nog niet veel lager dan 0.3 space geweest
Maar serieus, volgens mij zijn er behoorlijk wat spelers die 2 caracters gebruiken. En dan bedoel ik niet, 2 caracters op 1 account, maar 2 separate accounts.
En dat de pirates terug gezet worden naar voor castor(warschijnlijk), kan er geen echte nadelen van ondervinden. Maar ik ben ook nog niet veel lager dan 0.3 space geweest
Verwijderd
2 accounts is inderdaad beter, je kan er 2 characters mee trainen.
Ik heb met dream alle implants gekocht, en ingeplugged. Dat terwijl ik er toen nog over twijfelde omdat ik net naar een pvp corp wou, nu durf ik dus niet meer met 10-15mil per implant 0.0 space omdat npc's mijn enige inkomsten bron is, en die bron staat al geruime tijd droog en mijn laatste items zitten nu nog op escrow.
Daarom heb ik een 2e account aangemaakt en met deze jaag ik nu vrolijk in 0.0 space op van alles en nog wat zonder bang te zijn dat ik 50-60 mil aan implants kwijt raak...
Wanneer npc's weer normaal worden ga ik 0.0 space weer in, TEH PHUNN!
Ik heb met dream alle implants gekocht, en ingeplugged. Dat terwijl ik er toen nog over twijfelde omdat ik net naar een pvp corp wou, nu durf ik dus niet meer met 10-15mil per implant 0.0 space omdat npc's mijn enige inkomsten bron is, en die bron staat al geruime tijd droog en mijn laatste items zitten nu nog op escrow.
Daarom heb ik een 2e account aangemaakt en met deze jaag ik nu vrolijk in 0.0 space op van alles en nog wat zonder bang te zijn dat ik 50-60 mil aan implants kwijt raak...
Wanneer npc's weer normaal worden ga ik 0.0 space weer in, TEH PHUNN!
Verwijderd
lol ik ook met mn thorax 4x co-proc's en 2 cap rechargersHitmanWVU schreef op 25 januari 2004 @ 21:34:
[...]
Ik zit nu met een maller met 5 miner2's. Dit mogelijk gemaakt door 4 co-cpu's.
Ik kan makkelijk een giant container vullen zonder dat de cap leegloopt. Het enige probleem is tegenwoordig dat er niet zoveel scordite in de veiligere buurten rondzwerfd.
Iemand die nog een goed systeem weet?
ik maak gewoon een temp container en vul die tot 10000m3 en haal dan mn hauler, ik mine in 0.5 space meestal want daar heb je redelijke pyro astroids 150-400 en ook een beetje kernite
en qua npc's valt het ook mee zwaarste tot nu toe waren 3 blood propeth's teglijk en daar heb ik drones voor
Hehe, sinds gisteren een Typhoon. Nog een aantal nachtjes slapen en ik kan um vliegen! Ik kan al niet meer wachten!
De Maller heeft helaas alleen geen dronebay. Waar ik best wel van baal.Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 16:07:
[...]
lol ik ook met mn thorax 4x co-proc's en 2 cap rechargers![]()
ik maak gewoon een temp container en vul die tot 10000m3 en haal dan mn hauler, ik mine in 0.5 space meestal want daar heb je redelijke pyro astroids 150-400 en ook een beetje kernite![]()
en qua npc's valt het ook mee zwaarste tot nu toe waren 3 blood propeth's teglijk en daar heb ik drones voor
Nog meer balen is dat ik de smartbomb iets te dicht bij een station liet af gaan. Toen was het zo bekeken met m'n Maller.
Hey, dat hoor je niet vaak. Bijna iedereen gaat voor een Tempest IPV de typhoonCoreantes schreef op 27 januari 2004 @ 09:25:
Hehe, sinds gisteren een Typhoon. Nog een aantal nachtjes slapen en ik kan um vliegen! Ik kan al niet meer wachten!
BTW: Train eerst LARGE Gunenry skills voordat je ermee gat vliegen, anders is het zonde van je schip
\o/
i second that... heb nu een Raven met 3 250mm Medium hybrid railguns op
wat is je ingame nick
Neej idd large guns en het gebruik van trops / cruise is zeker een must als je ook maar iets voor wil stellen in een BS
Neej idd large guns en het gebruik van trops / cruise is zeker een must als je ook maar iets voor wil stellen in een BS
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Ik ga vanavond beginnen met EVE, aan dit forum is te zien dat jullie al aardig opweg zijn. Hoe kan ik in jullie Corp's komen ivm met de rassen die blijkbaar erg belangrijk zijn daarvoor?
ik heb weinig zin om helemaal in mijn eentje te beginnen en graag bij een NL corp aan te sluiten ivm met de GMT+1. graag wat help voor deze freelancer fan.
thx, Jody
ik heb weinig zin om helemaal in mijn eentje te beginnen en graag bij een NL corp aan te sluiten ivm met de GMT+1. graag wat help voor deze freelancer fan.
thx, Jody
je bent wel welkom bij ons, Hazard Ops, de onofficiele Tweakers Corp. Voor beginners wel intressant aangezien we je graag op weg helpen en we ons nog in veilige space bevinden.
Contact Cubus eens ingame voor een application
Het ras is niet echt belangrijk, Als je Caldari wordt zit je meteen dicht bij ons, maar we zijn ook pas verhuisd. (geen idee waar we nu zitten, het ziet er allemaal een beetje amarr-achtig uit, dus volgens mij zitten we tussen Caldari en Amarr
Het ras is niet echt belangrijk, Als je Caldari wordt zit je meteen dicht bij ons, maar we zijn ook pas verhuisd. (geen idee waar we nu zitten, het ziet er allemaal een beetje amarr-achtig uit, dus volgens mij zitten we tussen Caldari en Amarr
[ Voor 36% gewijzigd door CU2morO op 27-01-2004 18:20 ]
Verwijderd
Nou ja als je een BS zoals de Mega of Apoc wilt pakken om in het begin voornamelijk je Mining income flink te verhogen heb je large guns of torps nog niet echt nodigCRiMiNaL schreef op 27 januari 2004 @ 15:56:
wat is je ingame nick![]()
Wat Cu al zei, wij in HazardOps voornamelijk bestaand uit tweakers allemaal Nederlands dus GMT + 1 en wij helpen graag nieuwelingen. Wij zitten in veilige space en hebben bij mining operaties altijd genoeg bescherming voor NPC piratesVerwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 18:15:
Ik ga vanavond beginnen met EVE, aan dit forum is te zien dat jullie al aardig opweg zijn. Hoe kan ik in jullie Corp's komen ivm met de rassen die blijkbaar erg belangrijk zijn daarvoor?
thx, Jody
Contact Cubus of Antonius in EVE en die zorgen dat je er bij komt
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 19:37 ]
Jullie zitten volgens mij in palas (khanid region), aangezien wat mede PRI'ers jullie daar zagen (palas is onze main base eigenlijk). Niet echt handig daar te zitten want je zult veel lege belts aantreffenCU2morO schreef op 27 januari 2004 @ 18:18:
je bent wel welkom bij ons, Hazard Ops, de onofficiele Tweakers Corp. Voor beginners wel intressant aangezien we je graag op weg helpen en we ons nog in veilige space bevinden.
Verwijderd
Ja wij weten dat jullie daar zitten, maar jullie zijn ook in 0.0 gebieden actief wij nog niet
Maar er zit genoeg om ons ff vooruit te laten gaan en wat BSen bouwen
Het is in iedergeval 100x beter plaats als Ruvas waar we eerst zaten en ach, als het op is gaan we weer ergens anders een plaatsje zoeken
We zitten idd ook vaak in de Fix (het 0.0 gebied onder khanid) aangezien we in CFS zitten en dat CFS controlled territory is. Maar Palas is idd een lekker rustig systeem.
Verwijderd
Ben al een tijdje deze thread aan het volgen en nu ik die screenshots weer zie...
Ik heb dit spel nog gespeeld toen ie Beta was... Maandje voordat ie P2P ging... En op de laatste dag ff in een Megathron rondcruisen met volledige bewapening...
Naja, zal ff kijken of ik nog wat geld over heb per maand, want ik neem aan dat het spel tegenwoordig redelijk te spelen is sinds ie geld kost. Is er voor de rest nog wat veranderd sindsdien ? Nog last van lag ?

Naja, zal ff kijken of ik nog wat geld over heb per maand, want ik neem aan dat het spel tegenwoordig redelijk te spelen is sinds ie geld kost. Is er voor de rest nog wat veranderd sindsdien ? Nog last van lag ?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 12:39 ]
Verwijderd
Ik heb in de tijd dat ik gespeeld heb (vanaf mid-september vorig jaar) nog maar 1 keer last van lag gehad. Maar dat was toen ook binnen een paar uur verholpen, voor de rest kan je EVE gewoon draaien ook al zit je je up en downstream te mishandelen met wat dan ook 
Voor mensen die trouwens willen weten wat er veranderd in de nieuwe patch van vandaag: http://www.eve-i.com/fullnews.php?id=1078
Voor mensen die trouwens willen weten wat er veranderd in de nieuwe patch van vandaag: http://www.eve-i.com/fullnews.php?id=1078
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 12:48 ]
Ben benieuwd of deze patch de gameplay weer behoorlijk zal beinvloeden, en wanneer de server weer op komt natuurlijk 
Zouden ze 3 uur halen ? lol
Zouden ze 3 uur halen ? lol
Verwijderd
Hebben jullie ook problemen gehad met betalen dmv cc?
Ik krijg al twee uur lang dit bericht.
ERROR:
Your credit card could not be validated.
Unable to contact card authorizer. No Route. Please try again in a few moments [0048]
ERROR:
Unable to contact card authorizer. No Route. Please try again in a few moments [0048]
Wat voor creditcard heb je ? Ik ga betalen zodra toetsweek afgelopen is met Rabo Goldcard, mastercard dus eigenlijk, dus ben benieuwd of het met die kaart is dat jij problemen hebt.Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 17:32:
Hebben jullie ook problemen gehad met betalen dmv cc?
ERROR:
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Jody: u vraagt, wij draaien (of linken in dit geval
):
http://myeve.eve-online.c...sp?a=topic&threadID=56004
http://myeve.eve-online.c...sp?a=topic&threadID=56004
Verwijderd
Dat gaat over de lengte van het kaart nummer, ik heb gewoon 16 cijfers.
Ik krijg nu weer een ander bericht:
ERROR:
Card Not Authorized [0069]
???..?
Ik gebruik trouwens een ABN Credit Card dat is van Mastercard.
[Edit]
Nou ik ben nu toch binnen...
tot strx
Ik krijg nu weer een ander bericht:
ERROR:
Card Not Authorized [0069]
???..?
Ik gebruik trouwens een ABN Credit Card dat is van Mastercard.
[Edit]
Nou ik ben nu toch binnen...
tot strx
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 21:26 . Reden: Edit knop gebruiken ]
Verwijderd
Je hebt wel een beetje pech lijkt het Jody, op het moment met die nieuwe patch gaan dingen niet zo smooth als dat het normaal gaat
Server is weer ff down [reeebbooooooot
] 
Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met de patch, Pirate spawn is eindelijk beter [rats zijn goed te doen zelfs in een BlackBird] en de Gridbug schijnt gefixt te zijn
Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met de patch, Pirate spawn is eindelijk beter [rats zijn goed te doen zelfs in een BlackBird] en de Gridbug schijnt gefixt te zijn
\o/
Heh dan ben je nog niet in .0 geweest?StarLite schreef op 28 januari 2004 @ 22:24:
Server is weer ff down [reeebbooooooot]
Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met de patch, Pirate spawn is eindelijk beter [rats zijn goed te doen zelfs in een BlackBird] en de Gridbug schijnt gefixt te zijn![]()
Verwijderd
Die nieuwe patch lijkt nog niet echt helemaal goed te lopen, nu gaan ze een hotfix toepassen. Ach je we hopen dat het nu weer beter gaat
Ze doen er in iedergeval wel wat aan
Verwijderd
Vandaag maar ff de client gedownload en gelijk betaald via PayByCash. Dus met een beetje mazzel ben ik dit weekend er ook weer bij in de grote ruimte dat het Eve-universum heet
Verwijderd
Woei
Alleen maar goed, er zijn tegenwoordig toch al veel meer mensen on-line dus dat is leuk
Ook voor jou Miyako een uitnodiging in HazardOps het onofficiele tweaker corpje (9/10 zijn tweakers
) zodra je er in zit probeer je Cubus of Antonius te bereiken en we begeleiden je van daar
Ook voor jou Miyako een uitnodiging in HazardOps het onofficiele tweaker corpje (9/10 zijn tweakers
Ik dacht dat het actief werven van members niet toegestaan was op GoT?
Verwijderd
Eeeeh nou ja echt actief, het is niet dat ik een topic maak EVE join onze corp, hij zegt nieuw te zijn ik zeg dat hij bij ons mag komen
(maar anders kunnen we Terr wel vragen om zijn mening
)
Verwijderd
err.... waar heb ik gezegd dat ik nieuw was... ? Ik heb een paar posts terug gezegd dat ik nog in de Beta gespeeld had
But thanks for your offer, al zal ik waarschijnlijk pas over een week of 2 misschien contact leggen. Heb nogal de neiging een loner te zijn
But thanks for your offer, al zal ik waarschijnlijk pas over een week of 2 misschien contact leggen. Heb nogal de neiging een loner te zijn
Verwijderd
Ja okee maar je bent nu weer nieuw in EVE gekomen dus je character is nog een jongeling
En niks hoeft hoor het is maar een voorstel
Er zijn zeker betere corps te vinden als die van ons
En niks hoeft hoor het is maar een voorstel
Ja loner zijn kan erg leuk zijn, en het is goed te doen, als ik je toch een kleine tip mag geven: Ookal ga je alleen op pad, please do those agent mission. Ze hebben echt een grote invloed op de rest van het spel.Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 15:37:
.......
... MMORPG Addict.
Ik wil vanavond ff op Chaos met iemand wat setups en battlesimulations testen, wat moet ik hier precies voor doen? had iets gelezen van dat je eerst een bepaald kanaal moest joinen en daar vragen of je naar het 'drukke' systeem kunnen verplaatsen en toegang te geven tot een hangar met alle items.
Kun je gewoon alles doen op Chaos zonder dat het invloed heeft op TQ? bijv. CONCORD pesten en je BS verliezen. (dat ik em dus niet kwijt ben op TQ
)
Kun je gewoon alles doen op Chaos zonder dat het invloed heeft op TQ? bijv. CONCORD pesten en je BS verliezen. (dat ik em dus niet kwijt ben op TQ
Jep, Chaos staat geheel vrij van TQ.CU2morO schreef op 31 januari 2004 @ 19:44:
Ik wil vanavond ff op Chaos met iemand wat setups en battlesimulations testen, wat moet ik hier precies voor doen? had iets gelezen van dat je eerst een bepaald kanaal moest joinen en daar vragen of je naar het 'drukke' systeem kunnen verplaatsen en toegang te geven tot een hangar met alle items.
Kun je gewoon alles doen op Chaos zonder dat het invloed heeft op TQ? bijv. CONCORD pesten en je BS verliezen. (dat ik em dus niet kwijt ben op TQ)
en me andere vragen...?
wat moet ik doen om bij die volle corp hangar te komen?
Probeer iemand te vinden in de channels daar. Ik weet het zelf niet, maar ik neem aan dat je wel iemand kunt aanspreken daar.CU2morO schreef op 31 januari 2004 @ 23:48:
en me andere vragen...?
De corp Fightclub joinenCU2morO schreef op 31 januari 2004 @ 23:48:
en me andere vragen...?
Gewoon ff zoeken met peoples & places
Nadeel is dat je tegenwoordig nauwelijk op chaos komt. Tis bijna altijd vol
Zijn de Eve-Online servers een beetje goed bevolkt enzo? Vind ik toch wel belangrijk om te weten voordat ik $25 ga uitgeven aan een trial.
Ik heb nog even meegedaan met de laatste bèta, maar toen vond ik het niet echt extreem boeiend, hoewel me de game zelf wel heel erg aanspreekt. Vandaar dat ik wel zo'n trial wil proberen.
Ik heb nog even meegedaan met de laatste bèta, maar toen vond ik het niet echt extreem boeiend, hoewel me de game zelf wel heel erg aanspreekt. Vandaar dat ik wel zo'n trial wil proberen.
Ze hadden er laatst zo'n 6500 ingelogd zitten.bennierex schreef op 01 februari 2004 @ 18:44:
Zijn de Eve-Online servers een beetje goed bevolkt enzo? Vind ik toch wel belangrijk om te weten voordat ik $25 ga uitgeven aan een trial.
Zojuist zag ik de teller ook alweer boven de 6300 staan
Dat klinkt wel positief 
'k zal morgen eens een account aanmaken als het lukt.
'k zal morgen eens een account aanmaken als het lukt.
Dit spel is ongelofelijk, echt ik kan gewoon niet in woorden uitdrukken hoe vet ik het vind. Ik betaalde en begon met spelen om 13:00 en nu, 9 uur later zet ik het met veel moeite uit. Niet gegeten , niks gedronken alleen maar into EVE. EVE is voor mij wat ik hoopte dat het zou zijn en de manier waarop je als nieuweling geholpen wordt is gewoon ongelofgelijk. Iedereen die nog op zoek is naar een leuke mmorpg kan ik dit spel aanraden. HULDE aan de makers.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
haha, ik heb heel het weekend zitten spelen ook
Continue agent missies gedaan. Best wel verslavend hoor
Verwijderd
Vraag in channel eve-chaos om verplaatst te worden naar het fightclub co station. Je kunt er ook gewoon naar toe vliegen, het is in pf-346 planet 1. BH's (bughunters) kunnen je verplaatsen.CU2morO schreef op 31 januari 2004 @ 23:48:
en me andere vragen...?
Als je daar bent moet je je aanmelden bij Fightclub co.
Humor, een station in een system waar op TQ geen station isVerwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 00:48:
[...]
Vraag in channel eve-chaos om verplaatst te worden naar het fightclub co station. Je kunt er ook gewoon naar toe vliegen, het is in pf-346 planet 1. BH's (bughunters) kunnen je verplaatsen.
Als je daar bent moet je je aanmelden bij Fightclub co.
Verwijderd
Het vreemde aan EVE is (naar mijn mening) dat het spel verschrikkelijk verslavend is ook al doe ik niks als minen
Zit 10-14 uur per dag te minen en dan stop ik alleen omdat ik moet eten of slapen

nice hoor new record gister .... 6,840.... ook weer tot 2 uur gister bist lopen minen terwijl ik er om 6 uur uitmoest
hoezo verslavend

... MMORPG Addict.
Verwijderd
Nou had ik vorige week donderdag betaald via PayByCash en had gehoopt dit weekend te kunnen spelen... Maar helaas...
Naja, met wat mazzel zit ik er vanavond er wel op dan. Ik zal dan Gallente zijn en in Duripant VII (?) waarschijnlijk gestationeerd zijn. *hopes*

Hier Starter Tool
Handige link voor je
Weet je precies waar je terecht komt met welke skills en atributes
Handige link voor je
Weet je precies waar je terecht komt met welke skills en atributes
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Ik heb al een boel research gedaan op de officiele forums en de tutorials op Eve-I.com, dus die starters-handleiding had ik al gedaan bij Eve-I.com. Maar toch bedankt. 
Ik koos die plek namelijk omdat ik daar mijn Beta-tijd heb doorgebracht, dus is een beetje bekend
Ik koos die plek namelijk omdat ik daar mijn Beta-tijd heb doorgebracht, dus is een beetje bekend
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2004 10:24 ]
laat je niet foppen hoor .. system indeling is nog wel hetzelfde, maar voor de rest niets meerVerwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 10:21:
Ik heb al een boel research gedaan op de officiele forums en de tutorials op Eve-I.com, dus die starters-handleiding had ik al gedaan bij Eve-I.com. Maar toch bedankt.
... MMORPG Addict.
PayByCash is een prima manier om te betalen maar de eerste keer moet je idd rekenen dat het 4 werkdagen duurt (vanaf een bankrekening iig, giro weet ik niet).
Hierna heb je daar uiteraard geen last meer van als je maar op tijd betaald
De verslavingsfactor is idd groot al kan ik er echt niet meer dan 1 a 2 uur per dag aan besteden ivm druk rl. In het weekend zit ik nog wel eens 3 tot 4 uur achtereen...
Hierna heb je daar uiteraard geen last meer van als je maar op tijd betaald
De verslavingsfactor is idd groot al kan ik er echt niet meer dan 1 a 2 uur per dag aan besteden ivm druk rl. In het weekend zit ik nog wel eens 3 tot 4 uur achtereen...
Verwijderd
Ok ik ben dit weekend bij Omega corp gegaan, een Curse / C4 corp.
Moet nog helemaal wennen aan teamspeak en dat soort dingen, maar iig heb ik weer een corp na 4 maanden.
Moet nog helemaal wennen aan teamspeak en dat soort dingen, maar iig heb ik weer een corp na 4 maanden.
Jah onze corp gebruikt nu ookal een dikke maand ventrillo, het is onmisbaar in sommige situaties en het is nog gezellig ookVerwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 11:46:
Ok ik ben dit weekend bij Omega corp gegaan, een Curse / C4 corp.
... MMORPG Addict.
Nee hoor, gewoon in 0.0 stuk of 7 jumps vanaf 0.1+ space.Ghostie schreef op 28 januari 2004 @ 22:39:
Heh dan ben je nog niet in .0 geweest?daar kan je namelijk nog steeds verrast worden door ~5 cruisers die binnenwarpen
\o/
Verwijderd
Soms lijken het wel wijfen joh, en sommige hebben static in hun headset waar je gek van word... Nu schijn ik die ook te hebben, maar dat is verholpen.CRiMiNaL schreef op 02 februari 2004 @ 11:48:
[...]
Jah onze corp gebruikt nu ookal een dikke maand ventrillo, het is onmisbaar in sommige situaties en het is nog gezellig ook
Wel grappig maar ik moet echt echt echt eraan wennen.
Heb gisteren avond tot kwart over 11 zitten spelen, en niks gemerkt van lag.
Dus op de gigantische fleet battles in 0.0 space na, lijkt CCP het prima in handen te hebben
Dus op de gigantische fleet battles in 0.0 space na, lijkt CCP het prima in handen te hebben
ik had nog ergens een cdtje liggen met eve derop, en ik dacht dat daar nog 30 dagen gratis spelen op zat (demo ofzo)
maar ik begrijp dat er dus geen mogelijkheid is om het uit te proberen??
Je MOET kopen en anders niet?
zit te twijvelen, je kan dus via overschrijvingen betalen, als je geen CC hebt...
word wel 15 euro, maarja, moet maar...
maar wil wel weten of het de moeite waard is (en het geld natuurlijk)
maar der is dus geen demo?
zit te twijvelen, je kan dus via overschrijvingen betalen, als je geen CC hebt...
Battle.net Spud#2543
Er schijnt bij de Amerikaanse PC-Gamer ofzo een gratis demo te zitten. Welk magazine het precies was weet ik niet meer, en of die ook in Nederland te verkrijgen isTepelStreeltje schreef op 02 februari 2004 @ 17:39:
ik had nog ergens een cdtje liggen met eve derop, en ik dacht dat daar nog 30 dagen gratis spelen op zat (demo ofzo)
Zoek eens op de forums op eve-online.com, daar stond ergens een topic hierover.
Trouwens, de grote aantallen mensen is dus ook gedeeltelijk te danken aan deze demo.
Dat was vorige week Flamer, in het topic op het forum werd ook genoemd dant de meeste van de gratis demo's nu al expired waren ... dus deze zondag toch echte playertjes
... MMORPG Addict.
Ik betwijfel het. Ok, dan misschien geen gratis versies, maar zeker toch wel 1/3 tot 1/2 zijn alt's. Bijna iedereen en zijn schoonmoeder heeft tegenwoordig 2 accounts, dus of je nog kunt spreken van 'echte' unieke spelers?CRiMiNaL schreef op 03 februari 2004 @ 09:30:
Dat was vorige week Flamer, in het topic op het forum werd ook genoemd dant de meeste van de gratis demo's nu al expired waren ... dus deze zondag toch echte playertjes
w00t, gaat goed, we zitten nu dik in 0.0 space lekker Bis te minen...
You gotta love it...
En nog iets van 2 weken en dan kan ik normaal mijn Typhoon vliegen... dan heb ik mijn skills weer een beetje op niveau!
You gotta love it...
En nog iets van 2 weken en dan kan ik normaal mijn Typhoon vliegen... dan heb ik mijn skills weer een beetje op niveau!
Verwijderd
waar vlieg je nu dan in? en is 0.0 weer een beetje leefbaar eigenlijk? Zou je het er met bijv. 2 Mega's en een Raven overleven of moet je een grotere groep hebben?
IK vlieg nu een BB en Shuttle's, maar dat komt mede omdat ik scouting officer ben. Ik moet me dus snel kunnen verplaatsen. Ik raak ook met die pirates bijna iedere dag wel een shuttle kwijt, maarja, iemand moet kijken of het veilig is! 
De BB is eigenlijk meer bedoelt om tijdens large scale mining een eventueel spawn van een BS tegen te houden door te jammen...
0.0 is te doen als je een raven en een tempest hebt, en een thorax laat minen bijvoorbeeld. Dat is onze minimale setup en werkt toch wel goed...
Heb je een grotere groep, kun je meer en sneller minen. Up to you!
De BB is eigenlijk meer bedoelt om tijdens large scale mining een eventueel spawn van een BS tegen te houden door te jammen...
0.0 is te doen als je een raven en een tempest hebt, en een thorax laat minen bijvoorbeeld. Dat is onze minimale setup en werkt toch wel goed...
Heb je een grotere groep, kun je meer en sneller minen. Up to you!
wow, wat zul je je goed voelen nu?
ongeprovoceerd aanvallen op lagere klasse schepen maken je echt DE man
ongeprovoceerd aanvallen op lagere klasse schepen maken je echt DE man

[ Voor 50% gewijzigd door CU2morO op 03-02-2004 16:25 ]
Verwijderd
1. Ik was in een kestrel lol! Sukkeltje
2. Omega corporation heeft een war met everlasting vendetta, Evolution en Mass en heeft een war met Stain alliance.
3. We werden achtervolgd door een 1:1 vloot.
4. We kilden ze in hun eigen HQ.
2. Omega corporation heeft een war met everlasting vendetta, Evolution en Mass en heeft een war met Stain alliance.
3. We werden achtervolgd door een 1:1 vloot.
4. We kilden ze in hun eigen HQ.
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 16:41 ]
Verwijderd
Het is nu mogelijk om mensen een 3-day trial account te geven
en er is geen CC info voor nodig. Users die al een eve account hebben kunnen via de buddy option een mail sturen naar buddy's en die krijgen dan een cd-key waar ze 3 dagen gratis mee kunnen spelen. Voor de 3 trial registratie is geen email of creditcard / betaling nodig
Ik zat er eigenlijk al op te wachten.Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 12:06:
Het is nu mogelijk om mensen een 3-day trial account te gevenen er is geen CC info voor nodig. Users die al een eve account hebben kunnen via de buddy option een mail sturen naar buddy's en die krijgen dan een cd-key waar ze 3 dagen gratis mee kunnen spelen. Voor de 3 trial registratie is geen email of creditcard / betaling nodig
... MMORPG Addict.
Daar wens ik je veel succes mee als er 3x BS en een escort van minimaal 5 cruisers in je belt spawnenCoreantes schreef op 03 februari 2004 @ 15:21:
De BB is eigenlijk meer bedoelt om tijdens large scale mining een eventueel spawn van een BS tegen te houden door te jammen..
Is dit na de laatste patch nog voorgekomen? In die patchnotes stond namelijk dat ze spawns weer beter verdeelt zijn en grote groepen niet meer voorkomen. Tevens zou het bovenop je spawnen ook niet meer moeten gebeuren, alhoewel ik al 2 keer in een 0.2 sec. een cruiser spawn op 20km heb gehad.Ghostie schreef op 04 februari 2004 @ 12:29:
[...]
Daar wens ik je veel succes mee als er 3x BS en een escort van minimaal 5 cruisers in je belt spawnen
Meeste BS spawns zijn nog steeds meerdere BS en een paar cruisers eromheen..FlamerX schreef op 04 februari 2004 @ 12:54:
[...]
Is dit na de laatste patch nog voorgekomen? In die patchnotes stond namelijk dat ze spawns weer beter verdeelt zijn en grote groepen niet meer voorkomen. Tevens zou het bovenop je spawnen ook niet meer moeten gebeuren, alhoewel ik al 2 keer in een 0.2 sec. een cruiser spawn op 20km heb gehad.
Voor de patch was het 2-3 BS en een stuk of 20 cruisers
Alleen spawnen ze nu slechts heel af en toe ipv altijd .. Op zich wel jammer, want NPC rats zijn nu wel ERG simpel..
\o/
Dat is een bug, net zoals dat ze soms onmogelijk zijn. Ik bedoel, light missiles en widows die 80km halen?? Een MOA die je op 80km kan locken? Klopt iets niet.StarLite schreef op 04 februari 2004 @ 16:09:
Alleen spawnen ze nu slechts heel af en toe ipv altijd .. Op zich wel jammer, want NPC rats zijn nu wel ERG simpel..![]()
Maar ongekeerd kan ook, ik heb al verscheidende cruiser spawns gehad die geen missiles schoten.
All NPC's hebben TL2 modules .... dat is nu al verschillende keren gezecht. Dat zorgt ervoor dat ze je zelf op 100KM al kunnen locken.FlamerX schreef op 04 februari 2004 @ 19:02:
[...]
Dat is een bug, net zoals dat ze soms onmogelijk zijn. Ik bedoel, light missiles en widows die 80km halen?? Een MOA die je op 80km kan locken? Klopt iets niet.
Maar ongekeerd kan ook, ik heb al verscheidende cruiser spawns gehad die geen missiles schoten.
... MMORPG Addict.
Ik ben vandaag met EVE begonnen. Ben nu een beetje die Agent-missies aan het doen.
Iemand nog suggesties om te doen om het spel een beetje onder de knie te krijgen?
Iemand nog suggesties om te doen om het spel een beetje onder de knie te krijgen?
Verwijderd
De schepen en wapens die de npc's gebruiken zijn anders dan normaal. Net zoals bijv. de serpentis chief protector missiles gebruikt terwijl het een thorax is.FlamerX schreef op 04 februari 2004 @ 19:02:
[...]
Dat is een bug, net zoals dat ze soms onmogelijk zijn. Ik bedoel, light missiles en widows die 80km halen?? Een MOA die je op 80km kan locken? Klopt iets niet.
Zoek een corp!bennierex schreef op 05 februari 2004 @ 02:11:
Ik ben vandaag met EVE begonnen. Ben nu een beetje die Agent-missies aan het doen.
Ik wil ook wel wat van die missiles dan. 80km of meer voor een light missile, je hebt geen torpedos meer nodig zoVerwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 02:19:
[...]
De schepen en wapens die de npc's gebruiken zijn anders dan normaal. Net zoals bijv. de serpentis chief protector missiles gebruikt terwijl het een thorax is.
Ok, dat verklaart dan het locken.CRiMiNaL schreef op 05 februari 2004 @ 01:59:
[...]
All NPC's hebben TL2 modules .... dat is nu al verschillende keren gezecht. Dat zorgt ervoor dat ze je zelf op 100KM al kunnen locken.
Het is allemaal leuk dat ze met gemodificeerde schepen vliegen, maar als de range van missiles opeens met een factor 10 toe neemt dan vraag ik mij toch sterk af of dit een bug of een feature is

Ja, maar d'r zijn er zo veeeeeel
Ga naar "Alentene VI - Moon 6 - Roden Shipyards Warehouse" en schrijf je in bij [BME] corp! We kunnen altijd members gebruiken!
Hier nog wat meer info!
Ik heb zojuist mijn aanmelding ingediend. Corp spreekt mij wel aan van wat ik zo op de site lees.Coreantes schreef op 05 februari 2004 @ 15:47:
[...]
Ga naar "Alentene VI - Moon 6 - Roden Shipyards Warehouse" en schrijf je in bij [BME] corp! We kunnen altijd members gebruiken!
Hier nog wat meer info!
Zitten er nog meer tweakers in deze Corp?
Ik en core zitten er iig in, ik weet niet of je al geaccepteerd bent. Anders is onze personeels manager morgen weer on-line
... MMORPG Addict.
Dit topic is gesloten.