Het is een hele tijd goed gegaan maar dit is weer naadje
Dear players, we are experiencing some technical problems at the moment and the server is not running as smoothly as it should. Players running agent missions may have difficulty finishing missions on time. Therefore we recommend that missions be avoided for the time being if possible. The server people are looking into the matter and hopefully things will be back to normal soon. We sincerely apologize for the inconvenience this has caused. -The EVE Online Team
alweer een reboot op 21:35
-snif
alweer een reboot op 21:35
traktor scratch!
Verwijderd
Nou ze doen er in iedergeval wat aan das al positief naar mijn mening, gelukkig heb ik geen trainingen of zo die bijna klaar zijn, want dat zou wel rottig zijn als je hierdoor training tijd mist
training tijd wordt altijd met dezelfde tijd doorgespoeld na de downtime zodat je geen tijd mist
Behalve als je training net afloopt en je dus geen nieuwe kunt starten.
Servers zijn dus nog steeds down. En de snelheid is al sinds 20u bagger, dus weer een paar uren geen EVE
Servers zijn dus nog steeds down. En de snelheid is al sinds 20u bagger, dus weer een paar uren geen EVE
Maar goed dat ik ref efficiency lvl5 pas gestart heb dan
Duurt nog wel een aantal dagen
[ Voor 7% gewijzigd door nimmolon op 16-01-2004 14:33 ]
Verwijderd
Ik word gek van lvl 5 skills, ik heb alleen maar belangrijke skills te leren van 4 naar 5...
Ik word gek van tech 2 skills, je hebt daar totaal niet belangrijke skills op lvl 5 voor nodigVerwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 12:26:
Ik word gek van lvl 5 skills, ik heb alleen maar belangrijke skills te leren van 4 naar 5...
Verwijderd
Research lvl 5 is nutteloos.
Mechanic lvl 5 daarintegen geeft me 5% hull, wat wel leuk is... maar tech2 skill zelf is nutteloos, op het onderzoeken na.
Mechanic lvl 5 daarintegen geeft me 5% hull, wat wel leuk is... maar tech2 skill zelf is nutteloos, op het onderzoeken na.
Ja, en dat is dus het hele punt. Dat onderzoeken moet toch wel gebeuren, en aangezien ik samen met nog iemand de hoogste R&D corp standing heeft, zullen wij ook R&D moeten gaan doen.Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 13:04:
Research lvl 5 is nutteloos.
Ik zou hier graag even een kleine discussie op gang brengen over het volgende :
In non empire space (0.4 en 0.3 iig) kun je niet schieten binnen het bereik van de sentry guns. Niet bij de gates en niet bij de stations, want in bijde gevallen word je HARD geraped.
Ik snap dit dus niet, het is geen "Empire Space" meer. Waarom treden de sentry's daar dan nog wel zo hard op ?
En hoe zit het met 0.0, want ik heb regelmatig weleens battles bij gates daar gedaan, en sentryguns shoten dan niet op mij (als er al sentry's waren). Ik ging er met m'n domme kop dus ook vanuit dat het hier zo was (0.3) En dat koste me een Tempest. Laat me jullie ervaring weten met deze "laws of EVE" en wat is jullie mening hierover.
In non empire space (0.4 en 0.3 iig) kun je niet schieten binnen het bereik van de sentry guns. Niet bij de gates en niet bij de stations, want in bijde gevallen word je HARD geraped.
Ik snap dit dus niet, het is geen "Empire Space" meer. Waarom treden de sentry's daar dan nog wel zo hard op ?
En hoe zit het met 0.0, want ik heb regelmatig weleens battles bij gates daar gedaan, en sentryguns shoten dan niet op mij (als er al sentry's waren). Ik ging er met m'n domme kop dus ook vanuit dat het hier zo was (0.3) En dat koste me een Tempest. Laat me jullie ervaring weten met deze "laws of EVE" en wat is jullie mening hierover.
[ Voor 8% gewijzigd door CRiMiNaL op 16-01-2004 23:49 ]
... MMORPG Addict.
Zo, net ook geregged onder de naam ErikV.
Ik ben Caldari Deteis...
Ben druk aan het minen en skills aan het trainen.
Ik ben Caldari Deteis...
Ben druk aan het minen en skills aan het trainen.
.1 tot .4 is nog steeds Empire Space hoor, dus zal er altijd een vorm van sec aanwezig zijn..CRiMiNaL schreef op 16 januari 2004 @ 23:48:
Ik zou hier graag even een kleine discussie op gang brengen over het volgende :
.0 is geen Empire Space meer dus zijn er ook geen sentry guns meer bij stations/jump gates..
Ik vind het zelf wel goed dat er nog steeds sentry guns zijn in .1-.4 anders zouden de pirates helemaal vrij spel hebben..
Trouwens als je een tempest verliest aan sentry guns moet je echt niet opletten, want zo hard gaat het nou ook weer niet
nou het duurde inderdaad een minuutje voordat ik kapot was. Maar weg warpen wou dat langzame ding niet meer

... MMORPG Addict.
starlite, dat screeny is genomen van de Chaos servers. Geloof het of niet, niet mijn probleem 
Ik heb een manier gevonden om ARK (woot) te minen terwijl er rats in de belt zijn, op 60 km afstand. Dit zijn 85 K rats, Arch Angel Legionnaire oa.
http://www.drunk.nl/zitek/ratmining.jpg
Ik heb een manier gevonden om ARK (woot) te minen terwijl er rats in de belt zijn, op 60 km afstand. Dit zijn 85 K rats, Arch Angel Legionnaire oa.
Old school gamer met een lag en een traan.
en jij gaat niet by any chance vertellen wat die manier is?Pete_Sampras schreef op 17 januari 2004 @ 12:17:
starlite, dat screeny is genomen van de Chaos servers. Geloof het of niet, niet mijn probleem
edit: welke sec. rating heeft dat system? 0.0?
[ Voor 5% gewijzigd door CU2morO op 17-01-2004 12:24 ]
Arkonor komt alleen voor in deep 0.0, dus zelfs niet als je ff uit 0.1 naar 0.0 gaat kom je het tegen.CU2morO schreef op 17 januari 2004 @ 12:24:
[...]
en jij gaat niet by any chance vertellen wat die manier is?
edit: welke sec. rating heeft dat system? 0.0?
Die manier is gewoon ninja minen, zodra je gelocked wordt, wegwarpen. Met die 60km afstand heb je speling genoeg (mwd aanbevolen
Het probleem in deep 0.0 zijn ook niet de NPC rats, maar de PC rats. Veel systemen worden gecamped en/of verdedigt, en probeer maar eens uit 0.0 te komen met een lading ark.
ok, als ik dat plaatje moet geloven, kan je 8 arkanor per 'keer' menemen, ik weet dat 0.0 erg dunbevolkt is met stations, dus je moet 3, 4
keer jumpen voor je het kan afleveren, is het dan niet makkelijker als je gewoon in sec. space scordite en veldspar in enorme hoeveelheden gaat minen en met dat refinen (met maxed refine skills kun je 3 trit uit 1 veldspar halen en trit kun je verkopen voor 1 en pyrite (uit de scordite) voor 4 isk, uiteraard nix vergeleken met arkanor en de mega + zyd die je daaruit krijg, MAAR je hebt het in veel grotere hoeveelheden en je hebt een station in zelfde system
ik heb een hauler in hetzelfde system (0.0) onder dezelfde char. Ik mine in die can, tot er 5000 k inhoud inzit.
Dan log ik uit, vlieg met me hauler naar die can, pak de can en vlieg met mijn hauler terug. Ik heb alle 26 gates tussen empire en dit system gebookmarkt
Ik heb het nog niet getest, maar ik zou dus iedere dag 400 ark kunnen minen en terug kunnen vliegen.
Dichstbijzijnde station is op 28 jumps.
Dan log ik uit, vlieg met me hauler naar die can, pak de can en vlieg met mijn hauler terug. Ik heb alle 26 gates tussen empire en dit system gebookmarkt
Ik heb het nog niet getest, maar ik zou dus iedere dag 400 ark kunnen minen en terug kunnen vliegen.
Dichstbijzijnde station is op 28 jumps.
[ Voor 7% gewijzigd door Pete_Sampras op 17-01-2004 13:02 ]
ik heb geen idee hoeveel minerals ark oplevert, maar ik kan denk ik in mijn eentje wel 1M veldspar downloaden
dat vertaald ongeveer in 3M Trit = 3M ISK, hoe zit dat met 400 ark?
200 ark = 1 refine =
Tritanium 332
Zydrine 161
Megacyte 337
Plus nog wat van dat rooie spul, morphite 100 ofzo.
Tritanium 332
Zydrine 161
Megacyte 337
[ Voor 6% gewijzigd door Pete_Sampras op 17-01-2004 13:50 ]
Morphite is voor tech 2, variërend in prijs van 30k tot 100k.Pete_Sampras schreef op 17 januari 2004 @ 13:48:
200 ark = 1 refine =
Tritanium 332
Zydrine 161
Megacyte 337
Maar 337 mega is al goed voor 5M (17k/unit), dus tuurlijk is arkonor meer waard. Of het qua tijd/geld ook beter is... ik betwijfel het. 28 jumps in een hauler (56, want hij moet ook terug) duurt gewoon weg ff, ongeacht of je nu alles bookmarked of niet (maakt wel flink wat verschil, maar 28 jumps blijven 28 jumps, het spel laad nu eenmaal niet sneller ofzo).
Het hangt dus af hoeveel veld jij in de tijd kunt minen die hij nodig heeft voor het minen & haulen. Reken daar iets van 3 uur per keer voor (waarschijnlijk meer, zeker niet minder), dan moet jij kijken hoeveel jij in die 3 uur kunt minen. Doe je 1M veldspar/uur dan heb je dus nog geen winst geboekt (immers, 3*3 = 9, maar hij haalt in die tijd over de 10M aan mega op). Het enige voordeel is dat jij veilig in 1.0 kunt blijven, en hij 28 jumps paniekerig zit te kijken naar rats.
hoezo maakt het bookmarken van gates uit?
btw mega gaat voor 14,5K tegenwoordig
btw mega gaat voor 14,5K tegenwoordig
meg gaat voor 14K tegenwoordig rond pator / amarr..
ps, kijk eens hoeveel drones ik heb
:

*clickable
ps, kijk eens hoeveel drones ik heb

*clickable
[ Voor 17% gewijzigd door Erikie op 17-01-2004 18:00 ]
traktor scratch!
Verwijderd
Ik verbaas me meer over het feit dat er in 0.9 space nog zo'n grote scord roids te vinden zijn, maar je schip + drones is
nouja, tegenwoordig zijn het steentjes van rond de 30 / 40 K.. en dan een stuk of 15 steentjes in bereik van m'n schip, en dan is het wel op.. ik haal nooit meer dan 600K scor binnen m'n bereik. de stenen van 190K scor bestaan niet meer
traktor scratch!
Leuk zeg belts strippen in high sec space
ja we moeten wel.. zijn laatst uit gw geschoten
traktor scratch!
ik kwam wat screenshots tegen in m'n eve - log (wist nieteens dat ie bestond)..
maargoed : goeie oude tijd (7 / 29 / 2003)
oftewel : megacyte voor < 6K isk
ps, Alle chatlogs, potraits, gamelogs en screenshots worden opgeslagen in eve\capture\ (wist ik niet
)
maargoed : goeie oude tijd (7 / 29 / 2003)

oftewel : megacyte voor < 6K isk
ps, Alle chatlogs, potraits, gamelogs en screenshots worden opgeslagen in eve\capture\ (wist ik niet
[ Voor 6% gewijzigd door Erikie op 18-01-2004 05:11 ]
traktor scratch!
Ik ben nog op zoek naar een corp btw, ben 100% miner met ong 3.5mil aan skillpoints. Een corp geinteresseerd ? 
Heb met een maat een corp gestart, om zo ook dat gedeelte van EVE een beetje te verkennen, runnen van een smalltime corp zeg maar. Alleen die gast gaat er mee stoppen, en nu ga ik verder zoeken
Heb met een maat een corp gestart, om zo ook dat gedeelte van EVE een beetje te verkennen, runnen van een smalltime corp zeg maar. Alleen die gast gaat er mee stoppen, en nu ga ik verder zoeken
Je bent bij ons altijd welkom, Wij doen veel mining maar ook zo af en toe wel is een event.
We zitten alleen wel in low sec space > 0.3.
Maar we zijn altijd opzoek naar enthousiaste members. we bestaan nu uit ongeveel 30 members, waarvan 15 elke dag aanwezig zijn.
Contact Martinus Crimson ingame als je interesse hebt
We zitten alleen wel in low sec space > 0.3.
Maar we zijn altijd opzoek naar enthousiaste members. we bestaan nu uit ongeveel 30 members, waarvan 15 elke dag aanwezig zijn.
Contact Martinus Crimson ingame als je interesse hebt
[ Voor 14% gewijzigd door CRiMiNaL op 18-01-2004 13:25 ]
... MMORPG Addict.
mmm is het een beetje te doen om als complete newbie eve te gaan spelen?
ik zit namelijk te denken om Eve te gaan kopen
ik zit namelijk te denken om Eve te gaan kopen
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
nee hoor, dr zijn genoeg corps die graag noebies op weg helpen, zo ook onze corp, Hazard Ops
Iedereen begint als newbie
Tis alleen in het begin ietwat moeilijker om er doorheen te komen dan de meeste spellen. Als je gelijk een corp joined, kunnen zij je veel helpen, en zal het een stuk makkelijker voor je zijn.
Volg de tutorial, en je kan vliegen
De rest leer je vanzelf als je maar blijft spelen
Volg de tutorial, en je kan vliegen
nimmolon: ik heb je een eve-mailtje gestuurd voor onze Corp
mm bij deze ga ik eens even kijken of ik he ga kopen, denk het wel. Zijn er veel updates per maand? en als ik me op geef wil liever niet dat er na 2 maanden al een reset is.
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Ben in jullie HQ, ik contact Cubus of jou als ik weer online benCU2morO schreef op 18 januari 2004 @ 16:37:
nimmolon: ik heb je een eve-mailtje gestuurd voor onze Corp
Volgens mij is er nooit een reset geweest.Twixxx schreef op 18 januari 2004 @ 17:31:
mm bij deze ga ik eens even kijken of ik he ga kopen, denk het wel. Zijn er veel updates per maand? en als ik me op geef wil liever niet dat er na 2 maanden al een reset is.
Er zijn redelijk wat updates jah, maar echte grote om de 3 maanden ofzo denk ik.
Wat bedoel je met reset btw ? Tis niet zoals met een beta dat je opnieuw moet beginnen
Het gaat natuurlijk gewoon door.
Updates zijn er idd zonu en dan.
Updates zijn er idd zonu en dan.
Ik kan je zeggen als iemand die nu 1 maand speelt dat je snel newbie af bent... maar ik had wel het geluk snel een corp te vinden die er veel aan doet om newbies een eind op weg te helpen... iets wat ik zelf (nu al na 1 maand spelen!) ook wel eens doe 
Vaak kom je dan ook weer van die grapjassen tegen met een alt die je voor de gek proberen te houden... en toch stellen die andere vragen!
Vaak kom je dan ook weer van die grapjassen tegen met een alt die je voor de gek proberen te houden... en toch stellen die andere vragen!
IDD, die lui vis je er redelijk snel tussen uit. Ik heb het zelf ook eens geprobeerd voor de gein, maar na 2 dagen hadden ze het al doorPadme schreef op 18 januari 2004 @ 22:40:
Ik kan je zeggen als iemand die nu 1 maand speelt dat je snel newbie af bent... maar ik had wel het geluk snel een corp te vinden die er veel aan doet om newbies een eind op weg te helpen... iets wat ik zelf (nu al na 1 maand spelen!) ook wel eens doe
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Meestal een half uurtje en dan verspreken ze zich toch snel
Ik ben zelf nu bezig met Agent Missions en tussendoor mine ik ook nog.
Ik had binnen 24 uur al een Bantham, waar ik nu nog steeds in vlieg. Misschien dat ik straks een Bestower haal ofzo. Ik zie wel
Ik had binnen 24 uur al een Bantham, waar ik nu nog steeds in vlieg. Misschien dat ik straks een Bestower haal ofzo. Ik zie wel
Verwijderd
passen er niet meer drones in zo'n amarr ding? 8 kon ik er ook in mijn thorax... een megathron kan er 10 (max. dus) en een dominix nog veel meer...Erikie schreef op 17 januari 2004 @ 17:59:
meg gaat voor 14K tegenwoordig rond pator / amarr..
ps, kijk eens hoeveel drones ik heb:
[afbeelding]
*clickable
bovendien zijn het mining drones, die kunnen er in een thorax gloeiend veel
Verwijderd
mischien ga ik dit spel wel ooit kopen. alleen ik heb ff een paar vraagjes.
*je kan dan bijvoorbeeld minen.. krijg je geld.. later heb je beter ship kan je meer minen.. verdien je meer... dan heb je veel geld maar wat heb je daar dan aan als je bijvoorbeeld alleen kan minen?
kan je dan met bijvoorbeeld 1 character minen en inkomsten naar je corp transferen en met een character een fighter worden en via dat corp geld krijgen voor je schip en dergelijken.
*verveelt het niet snel?
(ik speelde btw een paar dagen de laatste beta stage alleen ik vond het ten eerst iets te ingewikkeld in het begin en ten tweede ik vond het snel saai worden, minen en dergelijken)
*is het veel verbeterd ten opzichte van de beta?
*je kan dan bijvoorbeeld minen.. krijg je geld.. later heb je beter ship kan je meer minen.. verdien je meer... dan heb je veel geld maar wat heb je daar dan aan als je bijvoorbeeld alleen kan minen?
kan je dan met bijvoorbeeld 1 character minen en inkomsten naar je corp transferen en met een character een fighter worden en via dat corp geld krijgen voor je schip en dergelijken.
*verveelt het niet snel?
(ik speelde btw een paar dagen de laatste beta stage alleen ik vond het ten eerst iets te ingewikkeld in het begin en ten tweede ik vond het snel saai worden, minen en dergelijken)
Verwijderd
Je kunt ook gewoon 1 character gebruiken wat je gebruikt voor minen en combat, je kunt ook meteen combat gaan doen en gewoon npc pirates gaan jagen. Minen is alleen het gene wat het veiligst/snelst is om te doen voor geld. Je kan trouwens 3 characters op 1 account doen maar je kunt maar met 1 character tegelijk een skill leren.
Ik vindt het niet snel vervelen en het enige wat ik doe is 10 uur per dag minen ongeveer
hangt er ook vanaf of je in een leuke corp zit of niet.
Ik heb de beta niet gespeeld dus kan daar niks over zeggen
Ik vindt het niet snel vervelen en het enige wat ik doe is 10 uur per dag minen ongeveer
Ik heb de beta niet gespeeld dus kan daar niks over zeggen
Ik heb de eerste 3 maanden agent missies & gemined maar ik heb vrijdag voor het eerst PvP gedaan in FIX
Ik kan je zeggen dat er een heel nieuwe wereld voor je open gaat als je eenmaal een pirate hebt gepod
Ik kan je zeggen dat er een heel nieuwe wereld voor je open gaat als je eenmaal een pirate hebt gepod
Verwijderd
Het spel is enorm veel beter geworden vergeleken met de beta. Ik was vrij snel uitgekeken op de beta, maar dat kwam denk ik ook omdat ik geen corp had. Ook de nieuwe (en aangekondigde) features voegen een hoop toe aan het spel
Gister in de Dev-chat op EVE-I werd er verteld dat er nog voor het eind van de maand een soort van player "overtakeable" stations komt. Dit zal het spel zeker een kick geven. Want hierom gaat hard gevochten worden, vechten kost geld, geld verdien je meestal door te minen. Ben benieuwd !!!!
LOL .. zonet zat te EVE-en op werk :
Collega : Hey wat ben jij aan het doen
Ik : Oh zit even een paar screenshots te bekijken van een nieuw spel
I think he bought it.
LOL .. zonet zat te EVE-en op werk :
Collega : Hey wat ben jij aan het doen
Ik : Oh zit even een paar screenshots te bekijken van een nieuw spel

I think he bought it.
[ Voor 8% gewijzigd door CRiMiNaL op 20-01-2004 14:59 ]
... MMORPG Addict.
Heeft waarschijnlijk meer te maken met z'n skills. Wil je 10 drones kunnen besturen dan moet je ongeveer 6 weken trainen. (1,5 week tot drones lvl5 en dan 4,5 weken tot drone interfacing lvl5 dit is natuurlijk afhankelijk van je attributes/implants)Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 21:39:
[...]
passen er niet meer drones in zo'n amarr ding? 8 kon ik er ook in mijn thorax... een megathron kan er 10 (max. dus) en een dominix nog veel meer...
bovendien zijn het mining drones, die kunnen er in een thorax gloeiend veel
Verwijderd
Je kan zeker meer doen dan alleen minen, het is mogelijk in het spel om verschillende takken te doen.Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 22:12:
mischien ga ik dit spel wel ooit kopen. alleen ik heb ff een paar vraagjes.
*verveelt het niet snel?
- Mining = ruwe ores uit asteriods halen, deze kopen of refinen tot minerals.
- Hauling = je diensten voor verslepen aanbieden aan derden.
- Industrial = het bouwen van items als schepen van de geminde minerals
- Sales = verkopen van gebouwde items.
- CEO - directors = management van corporaties.
- Combat npc's = groep mensen die npc's killed voor geld/items danwel beveiliging van mining groep.
- Combat PVP, player versus player.
- Agent missions = npc corporatie die je opdrachten geeft, van gevechten tot mining tot haulen etc.
Ik ben de laatste 3 aan het doen, de laatste voornamelijk omdat combat npc's moeilijk gaat.
De mogelijkheden zijn eindeloos, naar mijn mening...
Wat in de beta niet helemaal tot uiting kwam, doordat veel nog niet mogelijk was of niet geperfectioneerd was, is nu allemaal wel daar. Het systeem onderhoud zichzelf. Verschillende carrieres hebben verschillende taken. Aan alle taken zijn behoefte.
Ik speel nu al weer een maandje! Ingewikkeld is het wel, maar de basisdingen pak je snel op, en als je een corp joined, heb je genoeg houwvast aan die mensen en de ervaringen die ze hebben. In je eentje kun je uberhaupt moeilijk alles zelf doen en op de hoogte blijven en vooral het verkrijgen van de nieuwste ontwikkelingen.
Het is wel mijn centjes waard, in ieder geval. Vele uren speelplezier gegarandeerd als je van dit genre houd!
Coreantes
(ook trouwens mijn ingame char name)
Wat in de beta niet helemaal tot uiting kwam, doordat veel nog niet mogelijk was of niet geperfectioneerd was, is nu allemaal wel daar. Het systeem onderhoud zichzelf. Verschillende carrieres hebben verschillende taken. Aan alle taken zijn behoefte.
Ik speel nu al weer een maandje! Ingewikkeld is het wel, maar de basisdingen pak je snel op, en als je een corp joined, heb je genoeg houwvast aan die mensen en de ervaringen die ze hebben. In je eentje kun je uberhaupt moeilijk alles zelf doen en op de hoogte blijven en vooral het verkrijgen van de nieuwste ontwikkelingen.
Het is wel mijn centjes waard, in ieder geval. Vele uren speelplezier gegarandeerd als je van dit genre houd!
Coreantes
(ook trouwens mijn ingame char name)
Het lijkt misschien dat ik het spel niet meer speel door een eerdere post van mij, en door het gebrek aan updates van de TS, maar niets is minder waar. Ik speel bijna elke dag, maar omdat ik het de afgelopen maand (ja, maand
) heel druk heb gehad met school had ik weinig tijd en zin om überhaupt nog iets anders te doen.
Wat ik dus wil vragen: zou iedereen even aan kunnen geven (het liefst via EVE-mail) of ze al in de TS lijst van spelers staan, en mocht dat niet zo zijn en ze daar wel in willen, dit dan even melden met GoT-nick en ingame nick.
Doe dit aub met maar 1 nick, je hoofdchar. Dubbele nicks is verwarrend en ook wel overbodig.
Wat ik dus wil vragen: zou iedereen even aan kunnen geven (het liefst via EVE-mail) of ze al in de TS lijst van spelers staan, en mocht dat niet zo zijn en ze daar wel in willen, dit dan even melden met GoT-nick en ingame nick.
Doe dit aub met maar 1 nick, je hoofdchar. Dubbele nicks is verwarrend en ook wel overbodig.
Verwijderd
Kleine push naar boven + wat goed nieuws voor onze corp, de eerste BS is een feit
op naar de tweede
Heh... Een aantal corps members van mij zijn al aan het sparen voor een TitanVerwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 23:23:
Kleine push naar boven + wat goed nieuws voor onze corp, de eerste BS is een feitop naar de tweede
Maar hoe weet jij of je corp members nu wat een Titan gaat kostenSkyclad schreef op 22 januari 2004 @ 08:47:
[...]
Heh... Een aantal corps members van mij zijn al aan het sparen voor een Titan
Ik ben zelf nu aan het minen voor 4 skills (totaal ongeveer 16 mil). Ook allemaal voor de corp, je moet er maar iets voor over hebben denk ik dan
Dat weten we niet, dus sparen ze gewoon maar doorFlamerX schreef op 22 januari 2004 @ 13:39:
[...]
Maar hoe weet jij of je corp members nu wat een Titan gaat kosten
Ik ben zelf nu aan het minen voor 4 skills (totaal ongeveer 16 mil). Ook allemaal voor de corp, je moet er maar iets voor over hebben denk ik dan
Ik weet van 1 persoon dat ie in ieder geval 270M al heeft.
Oh, en een groot deel vliegt al lang rond in Battleships
Verwijderd
Die zullen dan ook wel characters hebben die meer dan 2,5 maanden oud zijn
onze oudste is 4 maanden en dan 2 jongeren van 1,5 maand en 2 van 1 weekje dus het is nog vrij vers. Die BS is dus best een overwinning
...en ik ben die gelukkige die een Raven Battleship mag besturen. Heeft iemand nog goede tips voor setups tegen npc's? op dit moment heb ik:
HighSlot:
3x 250mm railgun @ Thorium (heb nog geen large hyb skill)
1x small plasma smartbomb
4x h-50 launcher met 2x10 150 EM dmg en 2x10 150 EXPL dmg heavy missiles
MedSlot:
2x med shield booster (wegens gebrek aan geld voor (x)large)
2x v-m15 braced multispectral (inv. field + 0.5sec)
1x med cap battery (had ik toevallig nog liggen)
1x vrij
LowSlot:
2x warp field stabilizer
2x acolyth signal boosters (rare modules die lock tijd verminderen)
1x basic co-processor
HighSlot:
MedSlot:
1x vrij
LowSlot:
2x warp field stabilizer
1x basic co-processor
Ehm ik zou die raven voorlopig nog ff in de hangar laten staan en wat skills gaan trainen want nu ben je een vliegend stuk metaal dat niks kan..CU2morO schreef op 22 januari 2004 @ 20:50:
...en ik ben die gelukkige die een Raven Battleship mag besturen. Heeft iemand nog goede tips voor setups tegen npc's? op dit moment heb ik:
HighSlot:
MedSlot:
1x vrij
LowSlot:
2x warp field stabilizer
1x basic co-processor
Ik zou eerst minimaal Missile Launcher level 4 trainen zodat je torpedo's kan gebruiken (liever level 5 voor cruisemissiles), en large hybrid naar level 3 ofzo..
Haal die invulnerability fields eruit en doe er een aantal tactical shields in (emp, heat en kinetic oid) en koop alsjeblieft een large shieldbooster, hiernaast kan je nog een sensor booster en een shield amp in je medslots doen..
Zorg ook dat je drones op level 5 hebt zodat je heavy drones en zo kan trainen. Zware combat drones zijn erg goed tegen npcs. PvP vooral torpedos en cruise missiles gebruiken, die zijn op het moment erg sterk.
Oh, en ja, een groot deel van de members van het corps waar ik in zit spelen vanaf het begin (groep die elkaar kenden uit de beta). Ik begon ook toen, maar heb ongeveer een half jaar niet gespeeld. Ben net weer verder gegaan waar ik gebleven was, en heb dus niet zoals de anderen 8 1/2 millioen skill points en zo.
Ik zit in MUC, en we strippen volledige systemen van alle belts. Hebben daarmee afgelopen zondag een contractje van 775M isk binnengehaald.
Oh, en ja, een groot deel van de members van het corps waar ik in zit spelen vanaf het begin (groep die elkaar kenden uit de beta). Ik begon ook toen, maar heb ongeveer een half jaar niet gespeeld. Ben net weer verder gegaan waar ik gebleven was, en heb dus niet zoals de anderen 8 1/2 millioen skill points en zo.
Ik zit in MUC, en we strippen volledige systemen van alle belts. Hebben daarmee afgelopen zondag een contractje van 775M isk binnengehaald.
Ik heb naast de rest nog 2 tips voor je :CU2morO schreef op 22 januari 2004 @ 20:50:
HighSlot:
MedSlot:
1x vrij
LowSlot:
2x warp field stabilizer
1x basic co-processor
- Power Diagnotic I -> Fit er zoveel mogelijk, ze zijn goud waard (in mijn ogen dan)
- Photon Scattering 1 en Balistic Deflection 1 -> geven bijde 50% meer damage resistance op je shield in die categorien. Ik heb zelf ook een raven, en de meeste damage halveert dus gewoon (dat betekend Heavy missiles : 75 ipv 150 damage en torps 225 ipv 450).
Voor beide geld dat named modules beter zijn, maargoed die zijn ook een stuk prijziger.
[ Voor 5% gewijzigd door CRiMiNaL op 22-01-2004 22:28 ]
... MMORPG Addict.
huh? power diagnostic? ik gebruik nu 10% van me powergrid en 100% van me cpu
power diagnostics geven shield / cap bonus
nimmolon: kom jij ook nog eens een keer online?
Vanavond heel de avond
Druk druk druk op werk
Goh ik heb gisteren o.a. met wat MUC members in fix achter wat pirates aan gezeten.Skyclad schreef op 22 januari 2004 @ 22:07:
ff nadenken met wie ook alweer:
Alex(andra)
Gabrial1
nog een paar volgens mij.
[ Voor 12% gewijzigd door SiErRa op 23-01-2004 12:19 ]
Woei heb nu weer breedband sinds de verhuizing
Dat word even zodra de servers weer up zijn
Dat word even zodra de servers weer up zijn
Gabrial1 vroeg inderdaad al eerder om mensen die daar konden helpen, maar ik was toen doodmoe en ging naar bed toeSiErRa schreef op 23 januari 2004 @ 12:17:
[...]
Goh ik heb gisteren o.a. met wat MUC members in fix achter wat pirates aan gezeten.
ff nadenken met wie ook alweer:
Alex(andra)
Gabrial1
nog een paar volgens mij.
Heb gisteren tot half 4 doorgebikkeldSkyclad schreef op 23 januari 2004 @ 13:13:
[...]
Gabrial1 vroeg inderdaad al eerder om mensen die daar konden helpen, maar ik was toen doodmoe en ging naar bed toe
Yeah, het weekend staat weer voor de deur, en dat betekent EVE!!! Het HELE weekend!
Ik heb er zin in, nog 2 uurtjes en dan ga ik naar huis!
Ik heb er zin in, nog 2 uurtjes en dan ga ik naar huis!
Kheb samen met Gabrial1 BobGhengisKhan gepodSkyclad schreef op 23 januari 2004 @ 13:13:
[...]
Gabrial1 vroeg inderdaad al eerder om mensen die daar konden helpen, maar ik was toen doodmoe en ging naar bed toe
Verwijderd
Setup's voor battleships, made by DREAMWORKS.
LETOP: DIT DOE IK UIT MIJN HOOFD DUS NEEM ME NIET KWALIJK ALS IK STATS VERKEERD HEB
CALDARI RACE BATTLESHIPS
Raven.
LETOP: Ik gebruik de term 425mm hybrid, maar het kan zijn dat dit de korte afstand variant is van deze hybrid. Gebruik de lange afstand versie of vervang deze voor 1400mm's/tachyon als het gebruik tegenstaat. Ik heb persoonlijk geen ervaring met hybrid large. Hierbij gebruik ik altijd long range ammo ivm huidige npc strength.
NPC SETUP:
Highslots 8x
425mm's op maximum aantal 4x geloof ik, met uranium of plutonium charges.
2x siege S110
Wat over aan sloten is: defenders of smartbomb, als je goed kan timen ivm de siege die zijn missles eruit schiet. Het zou jammer zijn dat je die met een smartbomb zal opblazen. Ikzelf zou cruise missles nu gebruiken voor de lange afstanden. Gezien de bounties van npc's tegenwoordig (1mil/250k) weegt het efficient gebruik van cruise missles wel op tegen de kosten van deze missles (20-40k per stuk).
Midslots 6x
1x Large of XLarge shield booster, liefste een CL-5 Large die voor 25mil te koop zijn van players.
1x EM hardeners
1x Thermal hardener
1x hardener naar keuze, indien sancha's een extra em hardener gebruiken.
1x Shield booster amplifier
1x f-90, of mwd of shield booster amplifier.
Lowslots 5x
5x cap relay 1's
PVP setup
Highslots 8x
4x siege
2x h-50 arbalest
2x energy vampires
Midslots 6x
1x Large of XLarge shield booster, liefste een CL-5 Large die voor 25mil te koop zijn van players.
1x EM hardeners
1x Thermal hardener
Lowslots 5x
3x cap relay 1's
2x eccms +2 to all.
Scorpion
NPC setup
Highslots 6x
4x 425mm hybrids met uranium charges of plutonium charges (long range).
2x h-50 arbalest of m-12 arbalest met defenders of 2x smartbombs.
Midslots 8x
1x large shield booster / liefste CL-5 large
1x f-90
1x shield booster amplifier
2x em
1x Thermal.
2x shield hardeners naar keuze voor de npc's of 2x shield booster amplifier.
Lowslots 4x
4x cap relay 1's
PVP setup:
Highslots 6x
2x siege met cruise missles
2x h-50 arbalest
als mogelijk is nog 2x h-50's zoniet dan maar 425mm's als past.
Midslots 8x
1x cl-5
1x f-90
1x mwd
4x multi's ecm
OF
1x cl-5
1x f-90
1x mwd
4x sensor dampner
OF
1x cl-5
1x f-90
1x mwd
2x em 2x thermal
kan hierbij MWD omruilen voor kinetic hardener voor tanked mode of extra f-90.
OF
1x cl-5
1x f-90
1x mwd
2x warp scrambler
2x stasis
lowslots
4x cap relay
als je bang bent voor scramble dan kan je gebruiken of een type-d sensor booster lowslot = 12 % target boost en range
of 2x eccm +2 to all. Your choice, ik gebruik gewoon 4x cap relay 1's
Gallante
Geen skills, danwel ervaring mee.
IIG Veel drones
Amarr RACE BATTLESHIP
Armageddon
NPC:
Highslots 7x
2x - 4x tachyons
2x smartbombs
mega beams als ruimte over is.
Radio L
Midslots 3x
1x cl-5 large
1x em
1x hardener naar keuze
Lowslots 8x
6x cap relay 1's
2x extruded heatsink.
PVP
Highslots 7x
2x - 4x tachyons
2x smartbombs
Radio L
Midslots 3x
1x cl-5 large
1x em
1x hardener naar keuze
Lowslots 8x
6x cap relay 1's
2x extruded heatsink. of 2x eccm +2 to all.
APOCALYPSE
NPC = bijna zelfde als PVP
Highslots 8x
3-4x tachyons
2x megabeams
2x smartbombs
Midslots 4x
1x Large booster
1x em
1x thermal
1x mwd of f-90 of tech 2 cap recharger.
lowslots 7x
5x cap relay 1's en 2x extruded.
PVP setup
high = zelfde
mid
1x cl-5 large
1x em
1x mwd of hardener naar keuze
1x cap tech 2 recharger.
low = zelfde of 2x eccm ipv extruded.
MINMATAR BATTLESHIPS
Typhoon -
Geen kennis van deze battleship, weet alleen: veel drones en 4x arbalest h-50 en 4x 1400mm howitzers.
TEMPEST
NPC setup
Highslots 8x
6x 1400mm howitzers
2x smartbombs
Midslots 5x
1x CL-5 large
1x em
1x hardener naar keuze
1x shield amplifier
1x f-90 / MWD naar keuze.
Lowslots
3x Powercore enhancers 10%
3x counterbalanced / cap relay 1's (choice is yours)
PvP setup (meerdere opties)
High slots optie 1
4x 1400mm howitzers
3x h-50 arbalest of malkuth (malkuth heeft lagere cpu benodigdheden dan welke andere h-50 dan ook).
1x m12 arbalest met defenders.
High slots optie 2
6x 1400mm howitzers
2x smart bomb
2x h-50
1x m12 defender / 1x h-50 ... De bovenstaande 3 opties = your choice.
MIDslots
1x CL-5 LARGE
1x EM ward
1x Thermal ward
1x shield amp.
1x mwd / f-90 / shield amplifier naar keuze
LOWSLOTS
LETOP
'6x 1400mm howitzers = altijd 3x power enhancers 10%.'
3x cap rechargers / 3x counterbalanced.
of bij een 4x 1400mm howitzers kan je 3x caprelay1's gebruiken en
1x counter balanced en eccm +2 to all als je bang bent voor jamming anders counter balanced.
LETOP: DIT DOE IK UIT MIJN HOOFD DUS NEEM ME NIET KWALIJK ALS IK STATS VERKEERD HEB
CALDARI RACE BATTLESHIPS
Raven.
LETOP: Ik gebruik de term 425mm hybrid, maar het kan zijn dat dit de korte afstand variant is van deze hybrid. Gebruik de lange afstand versie of vervang deze voor 1400mm's/tachyon als het gebruik tegenstaat. Ik heb persoonlijk geen ervaring met hybrid large. Hierbij gebruik ik altijd long range ammo ivm huidige npc strength.
NPC SETUP:
Highslots 8x
425mm's op maximum aantal 4x geloof ik, met uranium of plutonium charges.
2x siege S110
Wat over aan sloten is: defenders of smartbomb, als je goed kan timen ivm de siege die zijn missles eruit schiet. Het zou jammer zijn dat je die met een smartbomb zal opblazen. Ikzelf zou cruise missles nu gebruiken voor de lange afstanden. Gezien de bounties van npc's tegenwoordig (1mil/250k) weegt het efficient gebruik van cruise missles wel op tegen de kosten van deze missles (20-40k per stuk).
Midslots 6x
1x EM hardeners
1x Thermal hardener
Lowslots 5x
5x cap relay 1's
PVP setup
Highslots 8x
4x siege
2x h-50 arbalest
2x energy vampires
Midslots 6x
1x EM hardeners
1x Thermal hardener
Lowslots 5x
3x cap relay 1's
2x eccms +2 to all.
Scorpion
NPC setup
Highslots 6x
4x 425mm hybrids met uranium charges of plutonium charges (long range).
2x h-50 arbalest of m-12 arbalest met defenders of 2x smartbombs.
Midslots 8x
1x large shield booster / liefste CL-5 large
1x f-90
1x shield booster amplifier
2x em
1x Thermal.
2x shield hardeners naar keuze voor de npc's of 2x shield booster amplifier.
Lowslots 4x
4x cap relay 1's
PVP setup:
Highslots 6x
2x siege met cruise missles
2x h-50 arbalest
als mogelijk is nog 2x h-50's zoniet dan maar 425mm's als past.
Midslots 8x
1x cl-5
1x f-90
1x mwd
4x multi's ecm
OF
1x cl-5
1x f-90
1x mwd
4x sensor dampner
OF
1x cl-5
1x f-90
1x mwd
2x em 2x thermal
kan hierbij MWD omruilen voor kinetic hardener voor tanked mode of extra f-90.
OF
1x cl-5
1x f-90
1x mwd
2x warp scrambler
2x stasis
lowslots
4x cap relay
als je bang bent voor scramble dan kan je gebruiken of een type-d sensor booster lowslot = 12 % target boost en range
of 2x eccm +2 to all. Your choice, ik gebruik gewoon 4x cap relay 1's
Gallante
Geen skills, danwel ervaring mee.
IIG Veel drones
Amarr RACE BATTLESHIP
Armageddon
NPC:
Highslots 7x
2x - 4x tachyons
2x smartbombs
Radio L
Midslots 3x
1x cl-5 large
1x em
1x hardener naar keuze
Lowslots 8x
6x cap relay 1's
2x extruded heatsink.
PVP
Highslots 7x
2x - 4x tachyons
2x smartbombs
Radio L
Midslots 3x
1x cl-5 large
1x em
1x hardener naar keuze
Lowslots 8x
6x cap relay 1's
2x extruded heatsink. of 2x eccm +2 to all.
APOCALYPSE
NPC = bijna zelfde als PVP
Highslots 8x
3-4x tachyons
2x megabeams
2x smartbombs
Midslots 4x
1x Large booster
1x em
1x thermal
1x mwd of f-90 of tech 2 cap recharger.
lowslots 7x
5x cap relay 1's en 2x extruded.
PVP setup
high = zelfde
mid
1x cl-5 large
1x em
1x mwd of hardener naar keuze
1x cap tech 2 recharger.
low = zelfde of 2x eccm ipv extruded.
MINMATAR BATTLESHIPS
Typhoon -
Geen kennis van deze battleship, weet alleen: veel drones en 4x arbalest h-50 en 4x 1400mm howitzers.
TEMPEST
NPC setup
Highslots 8x
6x 1400mm howitzers
2x smartbombs
Midslots 5x
1x CL-5 large
1x em
1x hardener naar keuze
1x shield amplifier
1x f-90 / MWD naar keuze.
Lowslots
3x Powercore enhancers 10%
3x counterbalanced / cap relay 1's (choice is yours)
PvP setup (meerdere opties)
High slots optie 1
4x 1400mm howitzers
3x h-50 arbalest of malkuth (malkuth heeft lagere cpu benodigdheden dan welke andere h-50 dan ook).
1x m12 arbalest met defenders.
High slots optie 2
6x 1400mm howitzers
2x smart bomb
2x h-50
1x m12 defender / 1x h-50 ... De bovenstaande 3 opties = your choice.
MIDslots
1x CL-5 LARGE
1x EM ward
1x Thermal ward
1x shield amp.
1x mwd / f-90 / shield amplifier naar keuze
LOWSLOTS
LETOP
'6x 1400mm howitzers = altijd 3x power enhancers 10%.'
3x cap rechargers / 3x counterbalanced.
of bij een 4x 1400mm howitzers kan je 3x caprelay1's gebruiken en
1x counter balanced en eccm +2 to all als je bang bent voor jamming anders counter balanced.
Hehe ziet er goed uit, je hebt alleen niet echt op een paar miljoen isk gekeken qua equip
Verwijderd
Als je een battleship hebt, moet je in principe wel goeie gear gebruiken.
Je vliegt in een schip dat je 4 weken heeft gekost om te minen, zou lullig zijn dat je in de eerste 10 minuten je het schip verliest aan tegenstanders.
Modules overwegen niet superveel in combat, tactiek wel, maar het helpt/zorgt voor meer dmg/hp en is daarom aanzienlijk belangrijk.
[opschep modus] Alles van mijn battleships heb ik 2x op voorraad zodat ik mijn battleship makkelijk kan vervangen.[/opschepmode]
Je vliegt in een schip dat je 4 weken heeft gekost om te minen, zou lullig zijn dat je in de eerste 10 minuten je het schip verliest aan tegenstanders.
Modules overwegen niet superveel in combat, tactiek wel, maar het helpt/zorgt voor meer dmg/hp en is daarom aanzienlijk belangrijk.
[opschep modus] Alles van mijn battleships heb ik 2x op voorraad zodat ik mijn battleship makkelijk kan vervangen.[/opschepmode]
25M voor een c5 large, heb jij het ff voor me? 
iig bedankt voor de guide, snapte alleen ff niet wat je met dat cursieve over de 425mm hybrid bedoelde?
iig bedankt voor de guide, snapte alleen ff niet wat je met dat cursieve over de 425mm hybrid bedoelde?
Hybrids hebben geen echte longrange heavy damage wapen zoals de tachyon en de 1400mm. De 425mm hybrid kan je vergelijken met een 1200mm qua range en damage die je doet..CU2morO schreef op 23 januari 2004 @ 20:58:
25M voor een c5 large, heb jij het ff voor me?
wat is dan de hybrid equivalent van de 1400mm en de tachyon?
dat is eik best wel zeg maar kut als caldari zijnde 
net ff een battledrill gedaan met mijn raven tegen de rest van Hazard Ops, met de shielding setup die dreamcatchers aanraadde toch lekker wat schade kunnen uitdelen (bantam en ibisje waren met 2 bommetjes weg, ook de vexor en thorax cruiser waren snel door hun schilden heen. toen maridia zijn 10 heavy drones op me los liet kreeg ik het toch wel ff benauwd en besloten we maar te stoppen toen mijn schild halverwege kwam
net ff een battledrill gedaan met mijn raven tegen de rest van Hazard Ops, met de shielding setup die dreamcatchers aanraadde toch lekker wat schade kunnen uitdelen (bantam en ibisje waren met 2 bommetjes weg, ook de vexor en thorax cruiser waren snel door hun schilden heen. toen maridia zijn 10 heavy drones op me los liet kreeg ik het toch wel ff benauwd en besloten we maar te stoppen toen mijn schild halverwege kwam
Verwijderd
wel ff voor verduidelijking de Raven was de enige die echt combat uitgerust was, ik had de vexor en ik had alleen 3 x 250mm hybrids en een afterburnertje
3x 250mm (med hybrid) noem ik niet echt combat uitgerust
Als die Raven normaal was uitgerust hadden jullie geeneens een deuk in z'n shields gekregen hoor 
En die 10 drones waren ook weggeweest met 1-2 torpedoes
En die 10 drones waren ook weggeweest met 1-2 torpedoes
gees jou raven CPU is zeker 2x groter als de mijne .... want NO - way dat jij die setup erop krijgt m8 .... ter vergelijking :
High :
1x Tachy met multi
2 x 425MM
4 x H-50
1 x leeg
Med :
1 x Benefactor I Ward Reconstructor I
1 x Photon Scattering
1 x Balistic Deflection
1 x Large shield ext
1 x Large shield booster
1 x FB - 10 Recharger
(somme modules the named versions maargoed herrinner met niet precies)
Low :
2 x Co - CPU I
1 x Warp core stab
2 x Power Diags ( en die geven je boost voor : Cap recharge, cap cap, shield recharge, en shield cap)
en das de CPU tot op het randje belasten .... MET named modules dus al (die meestal minder CPU gebruiken)
High :
1x Tachy met multi
2 x 425MM
4 x H-50
1 x leeg
Med :
1 x Benefactor I Ward Reconstructor I
1 x Photon Scattering
1 x Balistic Deflection
1 x Large shield ext
1 x Large shield booster
1 x FB - 10 Recharger
(somme modules the named versions maargoed herrinner met niet precies)
Low :
2 x Co - CPU I
1 x Warp core stab
2 x Power Diags ( en die geven je boost voor : Cap recharge, cap cap, shield recharge, en shield cap)
en das de CPU tot op het randje belasten .... MET named modules dus al (die meestal minder CPU gebruiken)
[ Voor 82% gewijzigd door CRiMiNaL op 24-01-2004 12:32 ]
... MMORPG Addict.
heb geen large weapons er nog opzitten, dat scheelt veel
edit: ik zie trouwens niet echt het voordeel van Siege (S-110 toch?) Launchers. H-50's hebben dezelfde fire rate, maar een stuk lagere fittings (om over de kosten nog maar te zwijgen, de S-110 zit tegen de miljoen aan) en het enige dat je er mee opschiet is een 2x zo grote hold. dus ipv 10 Heavy missiles, kun je er nu 20 kwijt. Dat vind ik het persoonlijk niet waard
edit: ik zie trouwens niet echt het voordeel van Siege (S-110 toch?) Launchers. H-50's hebben dezelfde fire rate, maar een stuk lagere fittings (om over de kosten nog maar te zwijgen, de S-110 zit tegen de miljoen aan) en het enige dat je er mee opschiet is een 2x zo grote hold. dus ipv 10 Heavy missiles, kun je er nu 20 kwijt. Dat vind ik het persoonlijk niet waard
[ Voor 78% gewijzigd door CU2morO op 24-01-2004 12:57 ]
In h-50 launchers kun je maar 2 torpedoes kwijt waardoor je telkens moet herladen tijdens een gevecht en dat kan nogal veel tijd kosten waardoor je je schip verliestCU2morO schreef op 24 januari 2004 @ 12:48:
heb geen large weapons er nog opzitten, dat scheelt veel
En je moet geen heavy missiles gebruiken als je een Raven vliegt, minimaal torpedoes..
[ Voor 7% gewijzigd door Ghostie|IA op 24-01-2004 13:31 ]
Idd. Ik denk zelfs cruise missiles icm torpedo's.Ghostie schreef op 24 januari 2004 @ 13:30:
[...]
In h-50 launchers kun je maar 2 torpedoes kwijt waardoor je telkens moet herladen tijdens een gevecht en dat kan nogal veel tijd kosten waardoor je je schip verliest
En je moet geen heavy missiles gebruiken als je een Raven vliegt, minimaal torpedoes..
En over het verschil tussen een h-50 en s-110 valt te twisten. Tuurlijk kun je in de s-110 meer missiles kwijt, maar ook kost het aanzienlijk meer CPU en Power om die te kunnen fitten, wat ten koste gaat van turrets.
En ik heb screenshots/movies gezien van succesvolle spelers die een m-12 gebruikten, wel eens waar niet op een BS, maar toch wel op een cruiser. En dat terwijl h-50 voor cruiser is bedoelt.
[speculatie modus]Misschien is het wel zo dat m-12 voor cruisers is, h-50 voor BS en s-110 voor titans?!?[/speculatie modus]
Nee, m-12's zijn voor frigates, h-50 voor cruiser en s-110 voor battleships 
Maar het ligt natuurlijk aan waar je ze voor gebruikt, als je heavy missiles / defenders ofzo gebruikt in een cruiser heb je niet echt een h-50 nodig
Zelfde geldt voor s-110 op een battleship
Maar het ligt natuurlijk aan waar je ze voor gebruikt, als je heavy missiles / defenders ofzo gebruikt in een cruiser heb je niet echt een h-50 nodig
[ Voor 58% gewijzigd door Ghostie|IA op 24-01-2004 13:49 ]
en volgens de specs van cruiser missiles, kan ik er daar ook 5 per launcher in. ook meer dan genoeg
Ik kan persoonlijk niet wachten totdat ik in een bs kan vliegen. Die armageddon is nu wel erg interessant, omdat die nog maar 55-65 mill kost. Het probleem is alleen isk. Steeds als ik een beetje leuk isk heb gespaard koop ik er skills oid voor.
Zitten jullie nu dan constant brainless te minen of doen jullie agent missions om zoveel geld te krijgen?
Zitten jullie nu dan constant brainless te minen of doen jullie agent missions om zoveel geld te krijgen?
Verwijderd
Ik doe momenteel niets anders dan af en toe een agent missie, hopend op NPC's weer normaal te zien worden. Toen Npc's normaal waren verdiende ik 5 mil per uur en dat was alleen in bounty, nu verdien ik het per dag als ik geluk heb.
Ik heb nu nog maar 250mil, dat terwijl ik nog zo hard aan het sparen was voor een eigen tempest/scorpion bp orig. Dat was tot de npc's werden aangepakt.
Maar meeste tijd ben ik aan het chatten en mijn skills aan het trainen.
Ik heb nu nog maar 250mil, dat terwijl ik nog zo hard aan het sparen was voor een eigen tempest/scorpion bp orig. Dat was tot de npc's werden aangepakt.
Maar meeste tijd ben ik aan het chatten en mijn skills aan het trainen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 18:58 ]
Verwijderd
Ow en ik zit 70% ook op chaos met een van mijn accounts om dingetjes als setups te testen.
btw over die setups nog, de meeste skills moet je wel op lvl 5 zoals ik hebben om deze setups te kunnen gebruiken... Zoals electronics, engineering, weapon upgrades etc etc.
btw over die setups nog, de meeste skills moet je wel op lvl 5 zoals ik hebben om deze setups te kunnen gebruiken... Zoals electronics, engineering, weapon upgrades etc etc.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 19:00 ]
Verwijderd
Voor mijn apoc gebruik ik meestal:
high slots:
5 Mega beam lasers met gamma L crystals
1 Heavy modulated energy beam met gamma M crystal
2 H-50 Arbalest met cruise missiles
med slots:
1 XL shield booster
2 Shieldbooster amps
1 Sensor booster
low slots:
7 cap power relays
Ik snap trouwens niet dat veel mensen wel een bs kopen, maar niet de skills hebben om hem goed te gebruiken. Als je bijv. een raven koopt moet je wel torpedo's en cruise missiles kunnen gebruiken.
high slots:
5 Mega beam lasers met gamma L crystals
1 Heavy modulated energy beam met gamma M crystal
2 H-50 Arbalest met cruise missiles
med slots:
1 XL shield booster
2 Shieldbooster amps
1 Sensor booster
low slots:
7 cap power relays
Ik snap trouwens niet dat veel mensen wel een bs kopen, maar niet de skills hebben om hem goed te gebruiken. Als je bijv. een raven koopt moet je wel torpedo's en cruise missiles kunnen gebruiken.
Ik heb 2 apoc's en minerals voor een 3e bs, dit heb ik kunnen kopen door het chainen van npc's en verkopen van implants.HitmanWVU schreef op 24 januari 2004 @ 16:39:
Ik kan persoonlijk niet wachten totdat ik in een bs kan vliegen. Die armageddon is nu wel erg interessant, omdat die nog maar 55-65 mill kost. Het probleem is alleen isk. Steeds als ik een beetje leuk isk heb gespaard koop ik er skills oid voor.
Dat weet ik ook wel...Ghostie schreef op 24 januari 2004 @ 13:47:
Nee, m-12's zijn voor frigates, h-50 voor cruiser en s-110 voor battleships
Ik zeg toch niet voor niets speculatie.
Je hebt ook nog A3's trouwens (voor shuttles
)
Met alle respect voor je m8, ik bespeur daar toch een beetja een "nanananana" gedrag in.Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 20:12:
Tempest, raven en apoc in mijn hangars, en 250mil in mijn wallet.
Maargoed, het is leuk maar je hebt er niks aan. Tot nu toe heb ik al mijn geld in mijn corp geinvesteerd, dat zijn m'n collega's en ik heb er meer baat bij als hun ook in een BS zitten dan als ik alleen in m'n raven of wattanook vlieg.
... MMORPG Addict.
dus je was aan het sparen voor een orig bp van een battleship, zo eentje van 1000M ISK dus? naar wat ik gelezen heb op het EVE forum worden de orginele bp's aangepakt en bestaan er straks geen unlimited run bp's meer:
http://myeve.eve-online.c...sp?a=topic&threadID=47032
Dan moet je geen 2 dingen door elkaar gaan halen:CU2morO schreef op 25 januari 2004 @ 14:00:
dus je was aan het sparen voor een orig bp van een battleship, zo eentje van 1000M ISK dus? naar wat ik gelezen heb op het EVE forum worden de orginele bp's aangepakt en bestaan er straks geen unlimited run bp's meer:
- Blueprint (Original) hebben unlimited runs en kunnen geresearched worden (ME en PE).
- Blueprint Copies (BPC) kunnen niet gekopieerd worden of geresearched.
Tot een tijd geleden kon je met original bp's infinite run BPC's maken. Dit is naar een max run veranderd na een bepaalde patch maar er zijn nog steeds een hoop unlimited runs in het spel.
Zoals je kan verwachten vinden een hoop mensen met original bp's dit niet echt leuk en daarom zullen infinite run bpc's binnekort omgezet worden naar max run bpc's.
Dit topic is gesloten.