[PC] EVE Online deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.883 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
ok ga ik dat proberen.
waar kan ik trouwens het beste met mijn moa op piraatjes jagen? in 0.5 space zit gewoon hoogstens 4-5 arrogators en in 0.4 wordt je gelijk gekilled door cruisers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
CU2morO schreef op 04 januari 2004 @ 12:17:
ok ga ik dat proberen.
waar kan ik trouwens het beste met mijn moa op piraatjes jagen? in 0.5 space zit gewoon hoogstens 4-5 arrogators en in 0.4 wordt je gelijk gekilled door cruisers
.4 = 1 cruiser met 3 a 4 frigates

Dat is toch wel te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

0.1 is nog goed te doen in een kestrel [frigate] maar 0.0 lukt je zelfs in een battleshipniet.. ergens klopt de verdeling niet echt :/

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

HitmanWVU schreef op 04 januari 2004 @ 12:52:
[...]

.4 = 1 cruiser met 3 a 4 frigates

Dat is toch wel te doen?
als je een goed ge-equipte cruiser heb moet je geen probleem hebben in 0.4
afstand houden is wel een tip want als je op 15km inwarpt dan kunnen ze soms zomaar boven op je zitten.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 01:54

Erikie

www.erikie.nl

jup. afstand houden, dat moet je sowieso altijd doen. Ik neem altijd een mwd mee, dan kunnen ze nooit te dicht bij komen (hou ze altijd tussen 10 / 20 km afstand, perfecte afstand voor railguns / laserbeams. icm wat heavy drones is het piece of cake. wordt t echt teveel.. moven :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:38
MWD is niet zo slim, gaat nogal een grote hap uit je shield capacity en volgens mij ook van je cap gaat een stuk af (25% ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Erikie schreef op 04 januari 2004 @ 16:57:
jup. afstand houden, dat moet je sowieso altijd doen. Ik neem altijd een mwd mee, dan kunnen ze nooit te dicht bij komen (hou ze altijd tussen 10 / 20 km afstand, perfecte afstand voor railguns / laserbeams. icm wat heavy drones is het piece of cake. wordt t echt teveel.. moven :)
Jij houdt blijkbaar van heavy missles op je dak (NPC pirates) :D

Ik heb m'n heavy beams met radio equipped om op 37 km te komen, maar nog kunnen ze me raken. Die dingen hebben een range van 40 km.

Best lastig shield boosten als de lasers m'n cap leegvreten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
CRiMiNaL schreef op 04 januari 2004 @ 13:22:
[...]

als je een goed ge-equipte cruiser heb moet je geen probleem hebben in 0.4
afstand houden is wel een tip want als je op 15km inwarpt dan kunnen ze soms zomaar boven op je zitten.
wat versta je onder goed equipped? mijn MOA config kun je 1 of 2 bladzijdes terug lezen, maar ik heb nog een hoop skills niet (ondanks ik al 3,5M skillpoints heb). zo heb ik nog helemaal nix van de Missiles, Shieldzooi of Capzooi, dus dat wordt gauw lastig.
Ik heb 1x met cubus een Blackbird [cruiser] en 2 merlins [frigates] aangevallen in 0.4 space met beide een Osprey en dat haalde cubus niet en ik maar net. (ok, ik was er per ongeluk vandoor gewarpt en cubus zat vast) maar als we tegelijk hadden aangevallen en door waren gegaan hadden we het mischien net gered en nu denk ik dat 2 Osprey's (6 250mm hyb's) meer dmg doen en sterker zijn dan 1 MOA (4 250mm hyb's)

Om nu terug te komen op jouw quote:
Ook gebruik ik dus 250mm med. hybrids met Antimatter (dr gaat niets boven zelfgebakken antimatter :9 ) en dat geeft me een optimal range van 14~15KM, waardoor ik wel op piraatjes moet afwarpen met 15~20KM aangezien zij een (veel) groter bereik hebben wat er voor zorgt dat als ik op 40~50KM inwarp zij zon 30KM de tijd hebben mij raak te schieten zonder dat ik iets terug kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

SiErRa schreef op 04 januari 2004 @ 23:20:
MWD is niet zo slim, gaat nogal een grote hap uit je shield capacity en volgens mij ook van je cap gaat een stuk af (25% ofzo)
klopt, en als ze met missiles schieten, dan heb je nog altijd explosion scattering field modules.. inderdaad , ze raken me, maar dan gaat er maar 1 % shield vanaf! icm medium shield booster en mwd mag t absoluut geen probleem zijn. zolang je maar niet binnen 10km komt, want dan moet je ff weg mwd-en. En inderdaad, d'r gaat een hap uit je schield weg, en je cap is ook sneller leeg, maar daar heb je ook weer modules voor :) (power core mod's en goeie electronic / engineerings skills op lvl 5).
'k gebruik op dit moment voor npc hunting 2 250mm railguns met antimatter en iridium (30 - 12 km), daarnaast 1 heavy beam laser (15 - 8 km) een light neutron blaster (2 km. beetje crap maargoed), en smartbombs, voor als er echt teveel raketten op me af komen. no way dat ze me d'r onderdoor krijgen in 0.1 systems.
oja, en dan heb ik altijd 8 heavy battle drones naast me zweven , die geven nog t meest damage :) (wasp/berserkers/ogres)

(cruiser setup - thorax)

(0.0 durf ik niet meer in :D )

[ Voor 9% gewijzigd door Erikie op 05-01-2004 08:38 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
CU2morO schreef op 04 januari 2004 @ 23:58:

wat versta je onder goed equipped? mijn MOA config kun je 1 of 2 bladzijdes terug lezen, maar ik heb nog een hoop skills niet (ondanks ik al 3,5M skillpoints heb). zo heb ik nog helemaal nix van de Missiles, Shieldzooi of Capzooi, dus dat wordt gauw lastig.
Ik heb 1x met cubus een Blackbird [cruiser] en 2 merlins [frigates] aangevallen in 0.4 space met beide een Osprey en dat haalde cubus niet en ik maar net. (ok, ik was er per ongeluk vandoor gewarpt en cubus zat vast) maar als we tegelijk hadden aangevallen en door waren gegaan hadden we het mischien net gered en nu denk ik dat 2 Osprey's (6 250mm hyb's) meer dmg doen en sterker zijn dan 1 MOA (4 250mm hyb's)

Om nu terug te komen op jouw quote:
Ook gebruik ik dus 250mm med. hybrids met Antimatter (dr gaat niets boven zelfgebakken antimatter :9 ) en dat geeft me een optimal range van 14~15KM, waardoor ik wel op piraatjes moet afwarpen met 15~20KM aangezien zij een (veel) groter bereik hebben wat er voor zorgt dat als ik op 40~50KM inwarp zij zon 30KM de tijd hebben mij raak te schieten zonder dat ik iets terug kan doen
Je gaat me toch niet vertellen dan je alleen maar turrets gebruikt ?? ,... als goed is heeft een MOA namelijk 2 launcher mogelijkheden,... plaats daar eens wat heavy launchers op, met wat missille's er in van zo'n 150dmg (thermal)

(Moet je wel Missile Launcher Operation op III hebben, en de skill Heavy Missile's hebben).

Als dat niet genoeg is knal je nog een heavy drone in je dronebay,... en probeer het dan nog eens. btw een medium shield expander is ook wel makkelijk,.. en dan op autorepeat zetten

Edit:
Question: hoe kun je die smartbommen dan gebruiken tegen missile's ??

[ Voor 12% gewijzigd door Loadichus op 05-01-2004 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga over een week weer 0.0 in, eerst CFS regio's als m0o daar niet rond hangt. Daarna kijken of ik serpentis gebieden in kan gaan, of curse maybe.

Er schijnen tactieken te zijn waarmee je npc's nog wel kan verslaan in 0.0 space, maar het meeste daarvan bestaat uit snipen. Gelukkig heb ik daar apocalypse en een tempest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Loadichus schreef op 05 januari 2004 @ 09:27:
[...]

Edit:
Question: hoe kun je die smartbommen dan gebruiken tegen missile's ??
zodra er een missile within 2 km van je schip is, smartbomb aanzetten.. missiles exploderen dan vanzelf (ligt ook aan wat voor missiles btw)
.. ps, die anti missiles ofzo (heb ik nog niet) schijnen veeel effectiever te zijn.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Ik word er gek van, 25e betaald (via PayByCash) maar ik kan nog steeds niet meer inloggen :(

Vanavond maar eens gaan mailen naar die grappenmakers bij PBC.

edit:
Oke dan, net gecheced, hij is weer active!

[ Voor 15% gewijzigd door zion op 05-01-2004 10:13 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
zion schreef op 05 januari 2004 @ 10:11:
Ik word er gek van, 25e betaald (via PayByCash) maar ik kan nog steeds niet meer inloggen :(

Vanavond maar eens gaan mailen naar die grappenmakers bij PBC.

edit:
Oke dan, net gecheced, hij is weer active!
had ik ook, heb direct naar de customerservice gemaild en toen hebben ze het direct doorgegeven aan ccp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 09:47:
Ik ga over een week weer 0.0 in, eerst CFS regio's als m0o daar niet rond hangt. Daarna kijken of ik serpentis gebieden in kan gaan, of curse maybe.

Er schijnen tactieken te zijn waarmee je npc's nog wel kan verslaan in 0.0 space, maar het meeste daarvan bestaat uit snipen. Gelukkig heb ik daar apocalypse en een tempest.
Ik ben gister ff Querios (JK-FIX) in geweest om te scouten voor bistot/spod en in bijna iedere belt kom je 10-20 cruisers tegen met nog wat 12.5k frigates eromheen.. Je mag dus wel goed uitkijken als je er in je eentje naar toe gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Laatst online: 09-09 23:13
Erikie schreef op 05 januari 2004 @ 09:52:
.. ps, die anti missiles ofzo (heb ik nog niet) schijnen veeel effectiever te zijn.
Defenders. Maar die werken alleen goed als je niet zulke snelle missiles op je af krijgt. Cruise zijn dus bijna onmogelijk om te stoppen (of je moet zo'n smartbomb gebruiken).
Tweede nadeel van defenders is dat je bij een hoop tegenstanders vaak al je launcher hardpoints kwijt bent en dus zelf geen heavy, fof, cruise of torpedo meer kunt gebruiken.

Persoonlijk zou ik dus voor zo'n shield gaan dat je 1% dmg geeft van missiles en zelf ook nog wat heavy's gebruikt icm railgun/projectiles en/of smartbombs. (en bedankt voor de shield tip, wist helemaal niet dat zoiets bestond :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Ghostie schreef op 05 januari 2004 @ 11:43:
[...]

Ik ben gister ff Querios (JK-FIX) in geweest om te scouten voor bistot/spod en in bijna iedere belt kom je 10-20 cruisers tegen met nog wat 12.5k frigates eromheen.. Je mag dus wel goed uitkijken als je er in je eentje naar toe gaat :P
En je loopt ook nog het risico tegen een npc BS aan te lopen.

De enige manier om solo te komen in 0.0 is óf te snipen (als je rat hunter bent), óf te ninja minen (in, minen, out als je iets ziet komen).

Wil je echte mining ops draaien dan zul je toch echt een aantal BS nodig hebben (niet te vergeten de aantallen cruisers en frigates voor het minen/support en indy's voor het haulen). En ik hoop dat je goede contacten hebt met de lokale PC corp anders wordt je alsnog uit de lucht geblazen door hun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Ik ben 1x een BS NPC tegen gekomen (250k armageddon) en voor de rest alleen maar 40k-65k cruisers die je locken op ~70km en naar je toe mwd'en :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

is het nou ook zo dat die npc pirates ecm stuff gebruiken in 0.0 ?! dat ze mwd-en schrikt me al aardig af eigenlijk :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Alle npc's boven 30k warpjammen je als je ook maar bij ze in de buurt komt.. als er dus een stuk of 5 cruisers te dichtbij komen ben je dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Na maanden niet meer gespeeld te hebben ben ik toch maar weer eens begonnen gisteren. Ik heb nog maar 2.7M skill points, terwijl mijn corps members van destijds (corps is ondertussen gemerged met MUC) rond de 8.5M elk hebben.

Binnenkort krijg ik mijn battleship skill + scheepje (kan direct beginnen met trainen), en we hadden een mining party waar 3 industrials niet snel genoeg konden vliegen om alles weg te krijgen (6 battleships met elk 8 miner IIs)...

Voel me in verhouding weer een newbie, net toen ik met die gasten in de beta ging spelen terwijl zij al een tijdje bezig waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Ghostie schreef op 05 januari 2004 @ 13:12:
Alle npc's boven 30k warpjammen je als je ook maar bij ze in de buurt komt.. als er dus een stuk of 5 cruisers te dichtbij komen ben je dood :)
Wat is in de buurt? 20km of 30km? Voor heavy's wil je rond de 30-35km zitten en dus loop je dan het risico om niet meer weg te kunnen warpen?

[ Voor 5% gewijzigd door Postman op 05-01-2004 14:55 . Reden: Nederlands :r ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
FlamerX schreef op 05 januari 2004 @ 14:54:
[...]

Wat is in de buurt? 20km of 30km? Voor heavy's wil je rond de 30-35km zitten en dus loop je dan het risico om niet meer weg te kunnen warpen?
op ~30km beginnen die npc's zowiezo al voluit op je te schieten en op ~50-60km beginnen ze missiles af te vuren..

Ik heb maar niet getest wanneer ze gaan warpjammen maar ik denk dat het toch zo'n 20km is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

FlamerX schreef op 05 januari 2004 @ 14:54:
[...]

wat ook handig is om je scout drone operation skill naar lvl 5 te trainen. kun je vanaf 40 km je drones d'r al op af jagen :) .. ps, dacht effetjes leuk te gaan hunten in 0.4, spawnt er opeens 3 x 40k pirates in een vexor voor m'n neus !! ik ben daardoor 4 battledrones kwijt geraakt :'( 2 ogres, 1 wasp en een berserker......

wat moeten die 40k pirates in een 0.4 system?!

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necreo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-08-2021
ook nog veel gespeeld dit spel wegens tijdgebrek met gestopt, maar in het begin kon ik gerust hunten in 0.1-0.2-0.3 space met een redelijk simpel schipke ze, gewoon afstand houden en investeren in goeie wapens en shield en rockets en je kan er heel wat afmaken hoor voor het echt heet wordt aan je voeten...

que?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Erikie schreef op 05 januari 2004 @ 18:51:
[...]

wat ook handig is om je scout drone operation skill naar lvl 5 te trainen. kun je vanaf 40 km je drones d'r al op af jagen :) .. ps, dacht effetjes leuk te gaan hunten in 0.4, spawnt er opeens 3 x 40k pirates in een vexor voor m'n neus !! ik ben daardoor 4 battledrones kwijt geraakt :'( 2 ogres, 1 wasp en een berserker......

tsja daar horen ze toch? Gewoon op 40 km blijven pompen met je beestjes zeg je toch :P

Of bedoel jij soms frigates? Dan zou het een slechte tactic zijn aangezien je bij je agentsmissions ook altijd wel een cruiser tussen vliegt variërend van 30k tot 75k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Necreo schreef op 05 januari 2004 @ 18:55:
ook nog veel gespeeld dit spel wegens tijdgebrek met gestopt, maar in het begin kon ik gerust hunten in 0.1-0.2-0.3 space met een redelijk simpel schipke ze, gewoon afstand houden en investeren in goeie wapens en shield en rockets en je kan er heel wat afmaken hoor voor het echt heet wordt aan je voeten...
Sinds de Castor patch lukt je dat dus niet meer , in je eentje in 0.0-space NPC Rat hunten is nu ERG lastig / niet mogelijk in een Battleship.

Idd altijd 20KM afstand bewaren, want op die afstand gaan NPC rats je warpjammen, op 10KM heb je dan helemaal een probleem , want dan gaan ze webbifien en zitten ze in no time allemaal vlak op je....

Wat wel leuk gedaan is in de NPC Rat AI, is dat ze smartbombs herkennen en ontwijken. Als je in een schip zit te minen en rats vliegen vlak bij je en je zet smartbombs aan, dan vliegen ze tot 6-8KM afstand en BLIJVEN ze op die afstand, waardoor smartbombs niet goed werken in een traag schip tegen NPC's :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikie schreef op 05 januari 2004 @ 18:51:
[...]

Waar was dit joh? o.o tell me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 20:15:
[...]

Waar was dit joh? o.o tell me.
egghelende

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
hey daar zit ik ook minimaal 1x per dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

tja,, ei ellende :) .. maar normaal zitten daar gewoon een paar 8 - 15 piraatjes.. opeens toen ik aan het looten was , ploeink.. 3 x 40k ... nou, dat verwacht je dus echt niet :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus niet altijd???
Fark, ik wil een constante 40/50k spawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Ik heb laatst een mooie spawn gevonden; 1x40k, 2x35k en 4x12.5k..

Ben er een paar uurtjes geweest en heb 1x24% CE, 2x21% CE, 1x19% CE, 2x Medium C5-L boosters en een extruded heatsink gevonden :P

Op zich wel een leuk plekje :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:[ denk dat ik toch maar 0.0 space inga....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 10:15:
:[ denk dat ik toch maar 0.0 space inga....
gecondoleerd dan :D

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Castor ging het gisteren perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

minen gaat nu lekker met mijn Thorax, maar ik zoek nog een leuke hunting setup... iemand ideetjes? ik dacht aan iets van 3x 250mm en 2x dual 125mm (alleen past die laatste niet lekker mbt powergrid) iemand nog andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Engineering trainen, reactor control rods 1's er op zetten (lowslot +10%) liggen er nog genoeg van in de hangar (dus niet de BASIC pakken :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 16:17:
minen gaat nu lekker met mijn Thorax, maar ik zoek nog een leuke hunting setup... iemand ideetjes? ik dacht aan iets van 3x 250mm en 2x dual 125mm (alleen past die laatste niet lekker mbt powergrid) iemand nog andere tips?
Tipje : Alles met "dual" of "quad" in de naam is het niet waard om te equippen, zoals al gezegd: Gooi er een reactor control module in [LO-Slot] Die geeft je 10% extra powergrid ;)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 16:17:
Voor castor gebruikte ik deze setup altijd om cruisers te chainen in 0.0 space:
5 medium ion blasters, med shield booster, 2 shield hardeners, 5 cap power relays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

EVE-i Bij jullie ook down :? probeer steeds op het forum te komen maar lukt niet. Tjah je moet wat tijdens de downtime ;)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij doet het bij ook niet nee :( Maar nog maar 10 minuten of zo en dan kunnen we weer gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
EVE-DB is al weken down, en nu ook EVE-I. We houden niet veel over zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
bij mij doet EVE-DB, de site, het hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij doet EVE-DB het ook, EVE-I nog steeds niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 14:48
En nog geen Eve-I... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
zal nog wel ff download blijven waarschijnlijk,.. want nu ook nog niet.

btw ik begin EVE wat saai te vinden,.. hoe maak ik het interessanter voor mezelf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
NIET meteen je corp ontbinden als er war gedeclared wordt op je? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Nou laten we het er maar ophouden, dat jullie reden nergens op slaat,... en daarin was cindy ook geen lieverdje.

maar goed ben toch al gestopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He padme,
hoelang duurde bij jouw de periode van de overschrijving naar PBC tot de activation,
want vriend van gaat het ook spelen en heeft betaald, maar zijn account is nog niet activated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
Eens ff kijken... de 4e werkdag was ie geactiveerd... op zaterdag overgemaakt (savond ok klote dag) en op donderdag was ie geactiveerd.

Zojuist ook een verlening betaald en daarvan kreeg ik na 2 dagen een mailtje dat de betaling was ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
PBC is ideaal voor mensen die geen CC willen / kunnen hebben. Je moet alleen wel zorgen dat je op tijd betaald. Het kan tegenwoordig ook automatisch worden afgeschreven van je rekening. Dat is helemaal ideaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik heb via CC maar hij wilde het via zn rekening en zat al 3 dagen te w8ten duzz wilde het ff weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Welke Corpsen zijn jullie grootste vijanden? Geloof dat Moo nog even 'populair' is als tijdens de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
naar wat ik hoor Moo inderdaad. Maar daar merk je weinig van als je in > 0.4 blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Laatst online: 16:38
m0o zit de laatste tijd veel in CFS space, CFS Navy heeft het er maar druk mee :)

ps dat is 0.0 wat onder khanid zit.

[ Voor 20% gewijzigd door SiErRa op 10-01-2004 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
CU2morO schreef op 10 januari 2004 @ 18:38:
naar wat ik hoor Moo inderdaad. Maar daar merk je weinig van als je in > 0.4 blijft :)
Mijn corps zit op het moment nog rond 0.5 dingen vanwege een groot mining contract, maar binnenkort wanneer dat af is gaat een redelijk aantal waarschijnlijk weer op Moo jagen. Moet nog wat sterker worden zodat ik mee kan doen met de jacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

CU2morO schreef op 10 januari 2004 @ 18:38:
Das niet waar .... Moo is zo goed als dood, wat er nu nog van over is stelt niet veel voor. Corpen als Biomass en EPA zijn nu een grotere pain in the ass.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
CRiMiNaL schreef op 10 januari 2004 @ 21:19:
[...]

Das niet waar .... Moo is zo goed als dood, wat er nu nog van over is stelt niet veel voor. Corpen als Biomass en EPA zijn nu een grotere pain in the ass.
Hmm, inderdaad... Moo is waarschijnlijk vooral 'for old times' sake'. Het heeft nog maar 2 members.

Biomass heeft er 46, en E.P.A. heeft er 21. De laatste heeft zowieso 27 vijanden, waar een aantal een stuk groter zijn dan E.P.A., dus als je achter die aan zou gaan zou je redelijk eenvoudig vrienden erbij moeten kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier nog mensen met een account die gestopt zijn met spelen, ik wil namelijk nog een account erbij, handig voor minen/haulen etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op 10 januari 2004 @ 21:19:
[...]

Nee hoor, m0o is weer helemaal terug.
Skyclad schreef op 10 januari 2004 @ 21:33:
[...]

Hmm, inderdaad... Moo is waarschijnlijk vooral 'for old times' sake'. Het heeft nog maar 2 members.

Biomass heeft er 46, en E.P.A. heeft er 21. De laatste heeft zowieso 27 vijanden, waar een aantal een stuk groter zijn dan E.P.A., dus als je achter die aan zou gaan zou je redelijk eenvoudig vrienden erbij moeten kunnen krijgen.
2? Ze hebben er 43...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 11:20:
Zijn hier nog mensen met een account die gestopt zijn met spelen, ik wil namelijk nog een account erbij, handig voor minen/haulen etc ;)
Je kunt op EVE-online net zo makkelijk je eigen nieuwe account aanmaken, kun je je poppetje ook een beetje indelen zoals je wilt + als je voor de pilot kant gaat kun je al met Frigate lv4 eindigen en dus meteen Industrial of Cruiser skill kopen en gebruiken om zo meteen te kunnen minen/haulen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Laatst online: 23-06 15:15
Wie kent er hier nog "Endless Corp"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

't is waar, ben alleen ff aan het zoeken naar de CSM waar hierover gesproken werd, als ik het heb gevonden post ik het nog wel even.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woah.

Tijdje weggeweest en kijk es wat er allemaal gebeurd....CFS wordt ingeblikt door m0o, en Venal valt weer uit elkaar (aka...'karma pulled a Ragnar').

Blijft toch een aandachtstrekker dit spel hoor...moet maar eens een carriere als pirate beginnen of zo.

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 23:55:
Woah.

Tijdje weggeweest en kijk es wat er allemaal gebeurd....CFS wordt ingeblikt door m0o, en Venal valt weer uit elkaar (aka...'karma pulled a Ragnar').

Blijft toch een aandachtstrekker dit spel hoor...moet maar eens een carriere als pirate beginnen of zo.

Please do ... i'll be happy to rape your ass twice a week ... >:)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
Al iets gevonden met betrekking tot die planet pics die een paar postjes hierboven worden genoemd?

Ik heb mij steeds al afgevraagt waarom ze geen basis´ op planeten en manen hebben gemaakt... ze zien er wel leuk uit maar het lijkt mij toch dat die planeten gebruiken een logischer gebeuren is dan alleen maar ruimtestations te bouwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Het zou grafisch natuurlijk een enorme hoop toevoegen. En het lijkt me ook niet zo moeilijk om een 'space station like' docking systeem te maken voor een basis op een planeet. Ze zouden alleen een soort van cutscene moeten toevoegen voor het landen. Ben benieuwd hoe ze dit gaan doen.

Brengt natuurlijk weer een scala aan nieuwe mogelijkheden met zich mee. Hoe val je een basis aan op een planeet ? We kunnen nog niet eens een Space staion aanvallen :D

Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiva zal hierop het antwoord zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

nimmolon schreef op 12 januari 2004 @ 09:38:
Het zou grafisch natuurlijk een enorme hoop toevoegen. En het lijkt me ook niet zo moeilijk om een 'space station like' docking systeem te maken voor een basis op een planeet. Ze zouden alleen een soort van cutscene moeten toevoegen voor het landen. Ben benieuwd hoe ze dit gaan doen.

Brengt natuurlijk weer een scala aan nieuwe mogelijkheden met zich mee. Hoe val je een basis aan op een planeet ? We kunnen nog niet eens een Space staion aanvallen :D

Ben benieuwd :)
Ik denk dat het inderdaad een hoop zal worden zoals jij het beschrijft. Een beetje freelancer achtig. Space Station damage is al toegevoegd met Castor volgens TomB dan in een post op de Officiele forums. Alleen schijnt het nog "unlocked" moeten worden. In princiepe heeft de engine van eve alles wat nodig is voor het bovengenoemde idee. en i.p.v docking bij een station krijg je dan iets van "enter planet" ofzo. Het zal allemaal wel toekomst muziek zijn ... maar ik kan niet wachten.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op 12 januari 2004 @ 00:52:
[...]

Please do ... i'll be happy to rape your ass twice a week ... >:)
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/forum_spam1/post_related/flamewar/images/0095.jpg

Magoed...eerst maar es ff wennen weer. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

goed. ik ben vandaag dus met m'n corp een beetje fout bezig geweest. We wilden the Great Wildlands in, maar er waren nogal wat Curse gasten aanwezig op onze weg. Helaas, 2 bs verloren, 3 cruisers en voor de rest alle haulers.. Gelukkig had ik een shuttle in m'n hauler en kon ik met m'n shuttle snel wegvliegen naar t volgende CA obstakel.. gelukkig niet geraakt. en gelukkig heb ik een goeie drone en had m'n bessie verzekerd..

dus voor de medemens :) kijk uit op weg naar curse / gw enzo..

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikie schreef op 12 januari 2004 @ 22:25:
goed. ik ben vandaag dus met m'n corp een beetje fout bezig geweest. We wilden the Great Wildlands in, maar er waren nogal wat Curse gasten aanwezig op onze weg. Helaas, 2 bs verloren, 3 cruisers en voor de rest alle haulers.. Gelukkig had ik een shuttle in m'n hauler en kon ik met m'n shuttle snel wegvliegen naar t volgende CA obstakel.. gelukkig niet geraakt. en gelukkig heb ik een goeie drone en had m'n bessie verzekerd..

Ik ken een aantal mensen in Curse alliance, als ze van Omega waren dan is degene die de pack aanvoerde waarschijnlijk nederlands en heeft in mijn corp gezeten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Erikie schreef op 12 januari 2004 @ 22:25:

ouch 2 BS .. :'( Ik verloor vorige week m'n raven aan de zogenaamde "vriendelijke" NVA die door een miscommunicatie dachten dat ik aan het scouten was voor de Jokers :/
en dat nog wel terwijl we een NAA met ze hebben .. :/

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

hummm... Iemand last van deze bugs ?

http://myeve.eve-online.c...sp?a=topic&threadID=53441

We zijn een van de 5 corps met een tech 2 BP. Small armor repairer 2. Te koop voor 500k :)

[ Voor 13% gewijzigd door Pete_Sampras op 13-01-2004 12:47 ]

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op 13 januari 2004 @ 10:51:
[...]

ouch 2 BS .. :'( Ik verloor vorige week m'n raven aan de zogenaamde "vriendelijke" NVA die door een miscommunicatie dachten dat ik aan het scouten was voor de Jokers :/
en dat nog wel terwijl we een NAA met ze hebben .. :/
Meeste zijn gewoon trigger happy, vandaar dat ik ook altijd in 0.0 ga met volledige pvp setup of 2/3x mwd en warpcore stabilizers. Meestal het laatste, omdat ik het zat was een volledige force van 16 battleships achter me aan te hebben als je een van hun terugpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pete_Sampras schreef op 13 januari 2004 @ 12:45:
hummm... Iemand last van deze bugs ?

http://myeve.eve-online.c...sp?a=topic&threadID=53441

We zijn een van de 5 corps met een tech 2 BP. Small armor repairer 2. Te koop voor 500k :)
hehehe tech2 small armor repairer.... damn lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legion schreef op 11 januari 2004 @ 20:25:
Wie kent er hier nog "Endless Corp"?
Hier hier!

Ex alpha 5 Tester :D

Ik was nog op de Londen Fan Fest geweest :)
Samen met een paar andere ex- EC-ers

Endless is opgebroken naar verschillende Corps'
Phoenix Rising Inc. en Hadean Drive Yards zijn de splinters geweest van EC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Paar pics van een gevecht tussen een Titan (Minmatar Leviathan) en iets van 10 BS's gisteren op Chaos :

http://fighters.hlekkir.com/download/eve/titan3.JPG
http://fighters.hlekkir.com/download/eve/titan10.JPG
http://fighters.hlekkir.com/download/eve/titan15.JPG

Stats van dat ding :
http://fighters.hlekkir.com/download/eve/titan7.JPG
http://fighters.hlekkir.com/download/eve/titan8.JPG

Duurder 10 minuten om dat ding te killen, TomB gaf zichzelf weer nieuwe energie daarna :P

Tank CEO zei iets hinderlijks en TomB zei dat ik ze bek moest houden, en spawnde iets van 10 NPC BS's die alleen Tank aanvielen... LOL

[ Voor 13% gewijzigd door Pete_Sampras op 13-01-2004 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Sodemieter, die Leviathan is echt mega :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd dat worden wel gelievde dingen denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 13:16:
Idd dat worden wel gelievde dingen denk ik :D
why should it, behalve voor het verplaatsen van gigantische fleets zie ik het nut er niet van in. I scorp en je hebt dat ding gejammed. Dan maakt het niet uit of het nou een dag duurt voordat ie naar de klote is of een uurtje. Als de spec's zo blijven vind ik het niet een ship die alleen voor de "mega corps" is.
want spec's zijn ranziger als een BS, maar shield en armor + cargo is in je voordeel.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ze er cool uit zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 12:54:
[...]

Hier hier!

Ex alpha 5 Tester :D

Ik was nog op de Londen Fan Fest geweest :)
Samen met een paar andere ex- EC-ers

Endless is opgebroken naar verschillende Corps'
Phoenix Rising Inc. en Hadean Drive Yards zijn de splinters geweest van EC
Ik = Refragmental, ex-division leader van EC :P
Die fanfest ben ik ook naartoe geweest, was wel fijn dat we toen allemaal een beta plaats kregen toegewezen >:) , en de dag erna naar de ECTS in Earls Court :)

Edit:
iemand :D
Quicksilver toch?

[ Voor 7% gewijzigd door zeef op 26-10-2009 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legion schreef op 13 januari 2004 @ 15:50:
[...]

Ik = Refragmental, ex-division leader van EC :P
Die fanfest ben ik ook naartoe geweest, was wel fijn dat we toen allemaal een beta plaats kregen toegewezen >:) , en de dag erna naar de ECTS in Earls Court :)

Edit:
iemand :D
Quicksilver toch?
OMG ! :D

Dude mail me ff-ies of geef me je mail :D

[ Voor 2% gewijzigd door zeef op 26-10-2009 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
m.coenenAThome.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
begrijp ik het goed dat die levithian titan ook een Ship Carrier is? dat zou pas mooi zijn, die levithian jumpt in een vijandig systeem en met dat lanceren er 10 Tempests uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Met de Jumpdrive is dit denk ik een optie inderdaad :)

De tijd zal het ons leren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op 13 januari 2004 @ 13:47:
[...]

why should it, behalve voor het verplaatsen van gigantische fleets zie ik het nut er niet van in. I scorp en je hebt dat ding gejammed. Dan maakt het niet uit of het nou een dag duurt voordat ie naar de klote is of een uurtje. Als de spec's zo blijven vind ik het niet een ship die alleen voor de "mega corps" is.
want spec's zijn ranziger als een BS, maar shield en armor + cargo is in je voordeel.
Naar de stats moet je natuurlijk nu nog niet kijken. Dit zijn gewoon placeholder stats die tijdens de beta bedacht zijn. Toen was dat veel beter dan de andere ships.
Titans zullen tijdens tech 4 of 5 pas komen, dus nog veel tijd om ze te veranderen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
de jumpdrive staat hier los van. dat is gewoon omdat dat ding niet mijn zijn dikke aarsch door de gates heen past. vraag me trouwens wel af hoe ze dat gaan doen met stations, zou erg mooi zijn als je een titan naast het station zie liggen als ie gedocked is (kunnen dan bijv. ook maar 1 of 2 titans gedocked zijn :P) want passen doet het daar ook niet
Of mischien IS een titen wel een compleet station, dat je modules kan kopen voor bijv. fitting, factory, refining, laboratory, repair :) heb je je 3B 'zo' terugverdient :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
CU2morO schreef op 13 januari 2004 @ 20:36:
de jumpdrive staat hier los van. dat is gewoon omdat dat ding niet mijn zijn dikke aarsch door de gates heen past. vraag me trouwens wel af hoe ze dat gaan doen met stations, zou erg mooi zijn als je een titan naast het station zie liggen als ie gedocked is (kunnen dan bijv. ook maar 1 of 2 titans gedocked zijn :P) want passen doet het daar ook niet
Of mischien IS een titen wel een compleet station, dat je modules kan kopen voor bijv. fitting, factory, refining, laboratory, repair :) heb je je 3B 'zo' terugverdient :P
Je krijgt mobile refinery's welke helaas de standaard 50% missen en je dus maximaal (met alle skills op 5) 50% kunt refinen, de rest is waste. Maar toch, je hoeft nooit meer 20 jumps te maken om bij een station te komen.

Titans zullen idd een beetje mobile stations zijn. En docking, tja, bij sommige stations zie je wel dockingpads voor huge-ass schepen dus misschien idd aan de buitenkant. Maar als je die pic ziet van de schepen met een planeet achtergrond kan het goed zijn dat je met een titan alleen op een planeet kunt landen ofzo.
Btw, de BS zijn ook veel te groot voor de docking hoor, ik bedoel, die tunnels zijn net groot genoeg voor een Probe, een Rupture past al niet meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat je alleen met een shuttle / frigate op een planeet zou kunnen landen een bs / cruiser of titan zal dat nooit lukken

omlaag misschien wel maar of het ooit nog terug de ruimte in komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
dan heb je meteen een station op een planet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pete_Sampras schreef op 13 januari 2004 @ 13:02:
Paar pics van een gevecht tussen een Titan (Minmatar Leviathan) en iets van 10 BS's gisteren op Chaos :

http://fighters.hlekkir.com/download/eve/titan3.JPG
http://fighters.hlekkir.com/download/eve/titan10.JPG
http://fighters.hlekkir.com/download/eve/titan15.JPG

Stats van dat ding :
http://fighters.hlekkir.com/download/eve/titan7.JPG
http://fighters.hlekkir.com/download/eve/titan8.JPG

Duurder 10 minuten om dat ding te killen, TomB gaf zichzelf weer nieuwe energie daarna :P

Tank CEO zei iets hinderlijks en TomB zei dat ik ze bek moest houden, en spawnde iets van 10 NPC BS's die alleen Tank aanvielen... LOL
LOL TomB vind Tank CEO niet echt de aardigste gasten ja.. Hij had ooit een Polaris gast wat dingen gevraagd, en TomB reageerde met: Tell him to STFU. :D

btw die Leviathan ziet er cool uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ook trage verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja blijkt een EVE wide problem te zijn, net berichtje rondgestuurd gekregen van de dev's dat ze over 10 minuten een reboot doen, dus daarna zou het waarschijnlijk beter moeten zijn :P (nu maar hopen dat ik binnen 10 minuten door die warpgate ben :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

omfg. nog steeds offline, of nauwelijks bereikbaar :(

traktor scratch!

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.