Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.279 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

hoedjevanpapier schreef op 03 december 2003 @ 10:43:
Heb uit frustratie net een bod van 920k gedaan. Was eerst aan het bieden op een andere speler. Had ik bod gedaan, kwam er iets tussendoor op mijn werk. Was ik hem dus vergeten, istie uiteindelijk voor een prikkie verkocht. Nou ja, deze speler is wel een versterking, en ik kan het leien...Maar mijn inkoopbeleid is wel erg slecht.
Das pas echt geld over de balk gooien zeg, zonde!! Maarja, je doet er nu niks meer aan. Bij mij gaat er volgende week waarschijnlijk ook een uitstekend scoren in de verkoop, 19 jaar. Hoop op zo'n zelfde gek als jij ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 03-12-2003 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Ergens wel lollig maar ook beetje zielig van Ketenix, hij heeft 't nu net aangepast.

Tis net als beroemde mensen die klagen dat ze gefotografeerd worden, je kunt niet elke fotograaf voor zijn bek gaan slaan, je kunt natuurlijk wel vragen of het anders mag.

Zijn tweede berichtje vind ik dan ook een stuk beter. Misschien een ideetje om bij alle wereldwijde ere-divisie spelers automatisch zo'n kleine reminder te zetten als bij de GM's, dan hebben die spelers tenminste een poot om op te staan als ze htmail negeren met newbie vragen.

@$%# weer een deadline gemist en/of overboden.
van de 40 bookmarks heb ik er nog 3 over voor de match van vanavond.
Prijzen zijn echt absurd momenteel.

[ Voor 16% gewijzigd door yared op 03-12-2003 13:28 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-04 23:26

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Ronald Koeman schreef op 01 december 2003 @ 15:33:
Ik zou sowieso proberen meteen de eerste wedstrijd al te winnnen (MOTS dus), als je die match wint kan hij je alleen in doelsaldo nog passeren, dat is toch wel lekker een psychologisch voordeel.
De wedstrijd ervoor moet ik tegen een minder sterke club. Is het 't risico waard om daartegen te PIC'en of maakt het dan de week erna voor MOTS'en niet uit of ik nu de wedstrijd ervoor PIC of niet?

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 16:43
SindaPaus schreef op 03 december 2003 @ 13:25:
[...]

De wedstrijd ervoor moet ik tegen een minder sterke club. Is het 't risico waard om daartegen te PIC'en of maakt het dan de week erna voor MOTS'en niet uit of ik nu de wedstrijd ervoor PIC of niet?
Als ik het goed heb maakt dat wel degelijk uit. Bij PIC gaat je TS 2 stapjes omhoog, na MOTS blijft er nog maar de helft van je TS over. Netto resultaat is dat je na 1e wedstrijd PIC en 2e wedstrijd MOTS een TS hebt die 1 stap hoger is dan wanneer je de 1e wedstrijd normaal zou doen (en de 2e MOTS).

Wat is de site trouwens weer eens megatraag :(
Waarom zijn er 16000 mensen online op woensdagmiddag :?

[ Voor 10% gewijzigd door dreamtheater42 op 03-12-2003 13:42 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:23

GaMbiNo

1337

Hoe vaak MOTS'en jullie nou eigenlijk?
Doen jullie dit bij elke topper in jullie divisie of alleen in de beker?

Zelf ben ik er nog niet helemaal achter wanneer het nou het verstandigst is dit wel of niet te doen...
In mijn divisie zijn met mij nog 1 of 2 ploegen die meedoen om het kampioenschap.
Nou wil ik eigenlijk niet elk van deze wedstrijd MOTS'en maar ik ben wel bang om de wedstrijden te verliezen mocht hij dit wel doen... :/
En dan grijp je overal naast natuurlijk...hoe doen jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

dreamtheater schreef op 03 december 2003 @ 13:35:
[...]

Als ik het goed heb maakt dat wel degelijk uit. Bij PIC gaat je TS 2 stapjes omhoog, na MOTS blijft er nog maar de helft van je TS over. Netto resultaat is dat je na 1e wedstrijd PIC en 2e wedstrijd MOTS een TS hebt die 1 stap hoger is dan wanneer je de 1e wedstrijd normaal zou doen (en de 2e MOTS).

Wat is de site trouwens weer eens megatraag :(
Waarom zijn er 16000 mensen online op woensdagmiddag :?
Aha... Danke. Maar hoeveel slechter speelt mijn team tijdens een PIC-wedstrijd? De wedstrijd is bij mij thuis, btw, da's weer mijn voordeel.

Ik heb hetzelfde probleem (situatie) ongeveer als wat GaMbiNo heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
PIC scheelt je middenveld 1 nivo, sommige gevallen 2 nivo's.

Thuisspelen kan er juist weer voor zorgen dat je middenveld 1 nivo beter is.

Al met al kun je thuis met PIC net zo goed presteren als uit zonder.

[ Voor 61% gewijzigd door yared op 03-12-2003 14:20 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GaMbiNo schreef op 03 december 2003 @ 13:44:
Hoe vaak MOTS'en jullie nou eigenlijk?
Doen jullie dit bij elke topper in jullie divisie of alleen in de beker?
Ik MOTS eigenlijk vrijwel nooit meer, ik probeer zoveel mogelijk te PIC'en zodat ik vervolgens eingelijk nooit meer hoef te MOTS'en omdat m'n TS zo hoog is. Alleen op het einde van het seizoen bij een kwalificatie MOTS ik.
Ik merk ook eigenlijk dit seizoen pas hoeveel een hoge TS waard is, m'n stats zijn echt hoger dan verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

yared schreef op 03 december 2003 @ 14:19:
PIC scheelt je middenveld 1 nivo, sommige gevallen 2 nivo's.

Thuisspelen kan er juist weer voor zorgen dat je middenveld 1 nivo beter is.

Al met al kun je thuis met PIC net zo goed presteren als uit zonder.
Dan lijkt het me duidelijk:
  1. 1x PIC
  2. 1x MOTS
  3. dan weer sowieso 2 van de 4 (helft seizoen en de tegenstanders zijn bijna WO)x PIC, misschien wel 4 keer... :7
  4. Vervolgens moet ik dus weer tegen mijn waardige concurent en thuis. Ik moet maar even kijken of ik dan weer MOTS doe of normaal, afhankelijk van mijn TS.
Iemand hier nog problemen mee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

dreamtheater schreef op 03 december 2003 @ 13:35:
[...]

Dus... Stel: TS = 4
Ik PIC: TS = 6
Ik MOTS: TS = 3

Volgens mij is het zo dat je na de PIC-wedstrijd je TS wel met twee stappen omhoog gaat, maar voor de volgende zondag is die ook alweer eentje gedaald.

Dus... TS = 4
PIC: TS = 6 (loop van de week naar 5)
MOTS: TS = 2,5

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

klopt inderdaad, maar stel dat TS=7 na PIC TS=8 en na MOTS is hij weer 4
conclusie: MOTS nooit bij een hoge TS (tenzij het je laatste wedstrijd van het seizoen is :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:52
Hmm.. wat een saaie wedstrijd:

Achteruit zette onmiddelijk de tegenstander onder druk. De strategie van Troef! had betrekking op het onder druk zetten en het afsnijden van de aanvalshoeken van hun tegenstander over het gehele veld. Op dit moment in de wedstrijd gebruikte Troef! hun slecht vaardigheid om succesvol de druk op hun tegenstander op te voeren. Op dit moment in de wedstrijd gebruikte Achteruit hun zwak vaardigheid om succesvol de druk op hun tegenstander op te voeren. De ruststand is 0 - 0. Troef! had het meeste balbezit, namelijk 56 procent.

Maargoed ik lig er dus nog niet uit, uit de beker dan he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-06 00:10
Doe ik zo mn best om te verliezen (B-Team, 3-4-3, PIC) sta ik met rust nog 1-1 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
devv05 schreef op 03 december 2003 @ 18:01:
Doe ik zo mn best om te verliezen (B-Team, 3-4-3, PIC) sta ik met rust nog 1-1 :'(
En het probleem is? Je hebt nu alle voordelen van een oefenwedstrijd + de ervaring en inkomsten van een bekerwedstrijd.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
The Dolf schreef op 03 december 2003 @ 18:02:
[...]

En het probleem is? Je hebt nu alle voordelen van een oefenwedstrijd + de ervaring en inkomsten van een bekerwedstrijd.
Ja dat is zo :P Nahja mag ook wel winnen dan maar dan krijg ik weer prestatiedrang waardoor ik volgende keer niet helemaal het elftal train dat ik zou willen... Maar ik speel lekker op de counter en heb 58% balbezit dus misschien win ik nog wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-06 13:27
Shit, net berichtjes gestuurd met mijn tegenstander van vanavond. Hij speelt Normal terwijl ik hoopte dat hij PIC zou spelen. Ikzelf speel wél PIC. Voor de rest speelt hij alles richting het middenveld. Hij heeft 63% balbezit na de eerste helft.
Dus zijn aanval en verdediging stellen niet zoveel voor. Maar helaas heb ik al twee kansen gemist. Dan kan wel eens cruciaal worden. Hij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Jah.... 1-0 Voor...... Misschien toch nog wle een 5de ronde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:24
Sta 1 - 1 na 12 minuten in de 2e helft. 65% balbezit in de eerste helft... wie weet, win ik ook nog (hij speelt III en ik V)

/edit

66e minuut maak ik de 2 - 1... :)

[ Voor 16% gewijzigd door Sandyman538 op 03-12-2003 18:27 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-06 13:27
Joef, sta nu 0-2 voor, na een penalty. Heeft toch wel zin om op "Spelhervatting" te trainen. Heb het nu tussenweeks 2 keer gedaan. Heb twee uitstekende spelhervatters, die toch elke wedstrijd hun goaltjes meepakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Mn coach komt er nu in als Keeper aangezien ze mn reserver keeper ook lam geschopt hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Whaha en 1-4, ik lach me dood hier zo'n simpele overwinning terwijl ik mn slechtste opstelling heb, een formatie speel die ik niet ken, en PIC.. En dat terwijl hij vorige bekerwedstrijd een uitstekend middenveld had... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Hoe berekenen ze je vaardigheid om pressievoetbal te kunnen spelen, wordt dit hoger na mate je het vaker gebruikt of???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
koentjuh schreef op 03 december 2003 @ 18:39:
Hoe berekenen ze je vaardigheid om pressievoetbal te kunnen spelen, wordt dit hoger na mate je het vaker gebruikt of???
Denk ervaring
De waardeloos vaardigheid van biezentrappers om hun tegenstander over het hele veld onder druk te zetten, betaalde zich vaak uit.
Mn tegenstander heeft in iedergeval een hele grote fout gemaakt.. Of ik heb het slim gedaan natuurlijk, door met 3 spitsen te gaan counteren ;)

Voor mij is nu wel bewezen dat die nieuwe tactieken wel degelijk werken..

[ Voor 7% gewijzigd door .GoO op 03-12-2003 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 18:10
Wat een vreemde conclusie Devv05. Jij speelt een tactiek, en hij ook, en omdat zijn spelers niet met de tactiek overweg kunnen speel je ze weg. Ik denk dat je ook had gewonnen als je zonder taktiek tegen hem had gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Als je een minder team hebt helpt op de counter spelen wel degelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
YEs... Gewonnen... Ronde vijf gehaald. Top. Ik ben heel erg blij. Het pressievoetbal heeft zijn werk gedaan :)

Wel een erug kort verslag :)

edit:

Op Sportpark 't Haantje, waren 37495 supporters aanwezig en ondanks dat het bewolkt was, kwam er geen regen. Achteruit begon aan de wedstrijd met een interessante 3-5-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Boot - van den Bosch, Rijkhoff, de Reiziger - Urbansson, Mathiasson, Willems, Baselmans, Ortaç - Buckley, van Zijll Langho.

Troef! begon de wedstrijd met een 3-5-2 formatie. De opstelling: Björkstrand - Ekér, van de Sande, Lenstra - Offersen, in 't Anker, Olsen, Kinnell, Johnsen - Hansson, van den Broek.

Achteruit zette onmiddelijk de tegenstander onder druk. De strategie van Troef! had betrekking op het onder druk zetten en het afsnijden van de aanvalshoeken van hun tegenstander over het gehele veld. Op dit moment in de wedstrijd gebruikte Troef! hun slecht vaardigheid om succesvol de druk op hun tegenstander op te voeren. Op dit moment in de wedstrijd gebruikte Achteruit hun zwak vaardigheid om succesvol de druk op hun tegenstander op te voeren. De ruststand is 0 - 0. Troef! had het meeste balbezit, namelijk 56 procent.

Een van de vele goede ballen van Love Urbansson aan de buitenkant werd uitstekend aangenomen door Daan van Zijll Langhout, die daarna prachtig kon scoren voor Achteruit: 1 - 0. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door Troef!, met een indrukwekkende 53 procent balbezit.

De beste speler van Achteruit was Alex Willems. Martin Rijkhoff had daarentegen een slechte dag. De belangrijkste Troef! speler was Stig Olsen. Arve Johnsen speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De wedstrijd eindigt in 1 - 0.

Stats:
VV Achteruit
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: redelijk
Rechter Verdediging: formidabel
Centrale Verdediging: formidabel
Linker Verdediging: uitstekend
Rechter Aanval: uitstekend
Centrale Aanval: uitstekend
Linker Aanval: uitstekend

Armoe Troef!
Middenveld: goed
Rechter Verdediging: briljant
Centrale Verdediging: briljant
Linker Verdediging: uitmuntend
Rechter Aanval: matig
Centrale Aanval: goed
Linker Aanval: redelijk

Hij was wel beter :) maarja, ik vind niet erg :) :) :) :)

[ Voor 91% gewijzigd door koentjuh op 03-12-2003 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 14-06 18:10
Volgens de regels krijg je met countervoetbal meer kansen ja. De vraag is of je zonder deze taktiek niet OOK had kunnen winnen van deze tegenstander (in dat geval voegt de taktiek namelijk niet echt iets toe)

Ik had vandaag ook moeten counteren geloof ik :/
En TADAA, het middenveld regeert!

S.C.H. - Fiets 'em d'r in 6 - 3

S.C.H.
Player rating and Team formation
Midfield: solid
Right Side Defence: excellent
Central Defence: excellent
Left Side Defence: solid
Right Side Attack: formidable
Central Attack: excellent
Left Side Attack: formidable

Fiets 'em d'r in
Midfield: inadequate
Right Side Defence: excellent
Central Defence: brilliant
Left Side Defence: brilliant
Right Side Attack: passable
Central Attack: formidable
Left Side Attack: inadequate

Bah wat een kutseizoen :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Heerlijkheid!!! :) :)

Heb gewonnen en de 5e ronde bereikt. Ik moest tegen een divisie III team. Echt hele goede stats op normal gehaald. Voor het eerst zelfs uitmuntende rechteraanval. Verder alles uitstekend, en 1 keer formidabel en 1 keer goed!!

Ik ben een blij man op dit moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Ik oefen op dit moment tegen de Martinozen (ook van GoT) en sta 7 minuten voor tijd 3-1 achter maar ik ben tevreden. :)
Dat ik achter sta is geen verassing aangezien hij twee klassen hoger speelt en ik met een B team en pas voor de tweede keer met 3-5-2 speel. :)

Dit is wel mijn eerste nederlaag na 6 overwinningen overigens. ;(

edit: LOL, mijn keeper schiet nmet de 3-2 binnen uit een penalty. :D

[ Voor 10% gewijzigd door GaMbiNo op 03-12-2003 19:13 . Reden: LOL, mijn keeper maakt net de 3-2 uit een penalty. :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
GaMbiNo schreef op 03 december 2003 @ 19:09:
Ik oefen op dit moment tegen de Martinozen (ook van GoT) en sta 7 minuten voor tijd 3-1 achter maar ik ben tevreden. :)
Dat ik achter sta is geen verassing aangezien hij twee klassen hoger speelt en ik met een B team en pas voor de tweede keer met 3-5-2 speel. :)

Dit is wel mijn eerste nederlaag na 6 overwinningen overigens. ;(
He ho, mijn teamnaam wordt ijdel gebruikt ;) Ik train conditie, dus er staat een zak aardappelen in het doel.
Om je te troosten liet de aardappelzak er weer eentje door 3-2

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

schitterend!

stond 2-0 achter tot de 80e minuut toen kwam me 17jarige maat op dreef en maakte zo ze 7e en 8e bekergoal van dit seizoen :d 2 minuten in de verlening kwam de 2-3 er ook nog is overheen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Par_Martinos schreef op 03 december 2003 @ 19:13:
Om je te troosten liet de aardappelzak er weer eentje door 3-2
Zie mijn edit.
Toch nog een beetje vernedering voor je. :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
GaMbiNo schreef op 03 december 2003 @ 19:15:
[...]

Zie mijn edit.
Toch nog een beetje vernedering voor je. :+ ;)
[eruitkletsmode]
Zie jouw aanval tegenover mijn verdediging, en dan is deze eindstand redelijk.

Martinozen
Middenveld: redelijk
Rechter Verdediging: goed
Centrale Verdediging: redelijk
Linker Verdediging: matig
Rechter Aanval: zwak
Centrale Aanval: redelijk
Linker Aanval: redelijk

GaMbiNo's
Middenveld: waardeloos
Rechter Verdediging: goed
Centrale Verdediging: uitstekend
Linker Verdediging: redelijk
Rechter Aanval: zwak
Centrale Aanval: zwak
Linker Aanval: goed

[/eruitkletsmode]

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Dit is voor het eerst dat ik op aanval een 'goed' scoor. :)
Dat dankzij mijn nieuwe vleugelspeler...dat is dan even een meevaller. 8)

Maar gefeliciteerd met je overwinning, hij is verdiend. :'( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 13-06 14:41
Ik heb een nieuwe clown, of beter gezegt ik heb er een wat ik had er helemaan geen eigenlijk ;)

anyways, het is geen super clown maar het is beter dan mijn beste leadership speler die in de basis staat.

toepasselijk genoeg heet ie ook nog eens Ad van hooijdonk hehe (id: 21306414)

Een aangenaam persoon, die temperamentvol is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider

.. dus eigk niet zo super, maar beter dan wat ik nu heb en voor 1000 euro kon dit wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
kiddy
Midfield: magnificent
Right Side Defence: brilliant
Central Defence: magnificent
Left Side Defence: world class
Right Side Attack: brilliant
Central Attack: solid
Left Side Attack: brilliant

Dit zijn mijn ratings afgelopen wedstrijd, met 6-0 gewonnen, wat een makkie, ik ben veels te goed ;)

En met de berekening van Hattrick Ranglijsten Nederland heb ik met deze stats 101 punten gehaald!!!

[ Voor 13% gewijzigd door mankit op 03-12-2003 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Wat vinden jullie hiervan; onderstaande speler staat te koop voor 5.250.000 8)7
En wel door Stiphout Vooruit 8)7

-----------------------------------------------------------------------------
Hattrick » Stiphout Vooruit » Player » Meindert Vos

Meindert Vos (963779)
34 years, inadequate form, healthy

A controversial person who is balanced and upright.
Has inadequate experience and passable leadership abilities.

Nationality: Nederland
Assessed value: 6 000 Euro
Wage: 610 Euro/week
Owner: Stiphout Vooruit
Warnings: 0

Stamina: excellent Goaltending: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: disastrous
Winger: wretched Defending: inadequate
Scoring: inadequate Set Pieces: poor

Career Goals: 8
Career Hattricks: 0
League goals this season: 0
Cup goals this season: 0
----------------------------------------------------------------------------------

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Jammer dat ik het geld niet heb.

Ik denk dat het een typfoutje is. Hoe komt een ploeg als stiphout aan zo'n slechte speler? Die zou ik niet eens moeten.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Hmmmz

Ik moet nu in de beker tegen: Ajax Jeugdteam

Die staat #2 in de II.2

Wordt lastig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
The Dolf schreef op 03 december 2003 @ 20:31:
Jammer dat ik het geld niet heb.

Ik denk dat het een typfoutje is. Hoe komt een ploeg als stiphout aan zo'n slechte speler? Die zou ik niet eens moeten.
Idd. Zeer vaag. Hij heeft wel een aantal wedstrijden voor SV gespeeld (vriendschappelijk neem ik aan). Maar een typfoutje???
Nee, dat denk ik niet. 1 nul te veel intypen kan ik me voorstellen, maar geen 3 >:)
Nou ja, deze speler zal niet verkocht worden (zo idioot is de transfermarkt nog niet :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
hmmm weet er misschien iemand een pagina met scriptjes om voor mijn fanpagina de standen en meer van dergelijke zooi bij te houden? (php - mysql)
Ik doe het nu met de hand en dat duurt dus echt tergend lang :X

btw met 2-3 verloren :(

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Mag ik ff juichen...

Er is nix mooiers dan inloggen op 19.30 op een woensdag dat je een cupmatch moest spelen en zien dat je nog steeds ongeslagen bent :D

En dan ook nog eens met een middenveld 2x hoger dan je ooit eerder hebt gehaald terwijl je er alleen je PIC voor moest laten vallen :7

Harlem Hattricks

Middenveld: uitstekend
Rechter Verdediging: redelijk
Centrale Verdediging: goed
Linker Verdediging: uitstekend
Rechter Aanval: uitstekend
Centrale Aanval: formidabel
Linker Aanval: uitstekend

Ook nog eens op 503 man na het hele stadion (38K) uitverkocht en ik mag volgende week weer thuis spelen en ik heb niet eens gespeeld met me formidable keeper omdat ik er geen een kon vinden voor 1,3 miljoen (en nu 1.45 te besteden heb :*))

Renate is trouwens ook door, ondanks dat haar coach oude stijl (alles waardeloos behalve leiderschap/ervaring) vanaf het begin heeft moeten invallen als wingback 8)7 dus het word hier nog spannend volgende week wie er het langst in de cup zit.

Welke 5e divisie'rs zitten er nog meer in ronde 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43846

Ik was 4e divisie in ronde 4 ;)

Maar ik ben ook nu weer door met een schamele 1-0. Volgende week wederom een div. V :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
ik ben ook door :) mag volgende week eindelijk thuis!!
zal wel moeilijk worden moet tegen een 4de klasse die nr.1 staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Ik!!! 5de divisie en met 1-0 van een vierde divisie team gewonnen :) Wat een bagger pot was het, een aanval op d ehele wedstrijd, en dat was meteen een doelpunt, verder niks gebeurt. Hoezo saai. Maar zit nu ook in de vijfde ronden :) Kijken of we daar door kunnen komen!! is aleen een vaag team, er is geen eigenaar, athans niet dat ik zie, en hij wint niks in de competitie maar wel in de beker. Weet iemand wat dit voor een team is.

Team naam:
Gophers Greenery

Wie vertelt mij om wat voor iets het hier gaat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
hij is ermee gestopt lijkt het, maar aangezien zijn team nog niet is gereset blijft zijn laatste opstelling staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Jah, ik dnek eht. wel jammer dat je niet kunt zien hoe lang er al niet meer is ingelogt, met beetje geluk verandert er deze week nog wat, en anders, moet het haalbaar zijn gezien zijn uit stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

mankit schreef op 03 december 2003 @ 23:42:
hij is ermee gestopt lijkt het, maar aangezien zijn team nog niet is gereset blijft zijn laatste opstelling staan!
En wanneer stop jij nou eens? Je komt angstvallig dicht bij me in de buurt....
WAAG HET NIET OM NAAR DE IV.2 te gaan volgend seizoen!!!!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

JOUW ADVIES GEVRAAGD

Na lang sparen kan ik 1.45 miljoen spenderen.

Op dit moment heb ik een redelijk coach, slecht leiderschap* en een solid keeper. Maar wel 3 redelijke leiders met ervaring resp. weak/passable/solid.
* is van matig > slecht gegaan binnen 16 weken

Dit seizoen moet ik gewoon promoveren, dus de focus ligt op dit seizoen.

Ik train wingers.

Me geld kan ik op twee manieren spenderen.

1> een redelijk coach kopen met goed leiderschap voor 750.000* en een excellent keeper voor de rest vh geld.
* een solid coach/solid leider kost 2.25 miljoen

Voordelen: TS beter geregeld.
Nadelen: minder defense upgrade

2> een formidable keeper kopen voor 1.45 miljoen.

Voordelen: defense gaat 2 nivo's omhoog
Nadelen: TS blijft geregeld zoals het nu is.

Training blijft in beide gevallen hetzelfde (toch?)

Poll: In Dubio, wat zullen we doen
formidable keeper/huidige coach
excellent keeper/nieuwe coach
Andere oplossing, licht ajb duideijk toe
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=5554&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

* yared :*)

[ Voor 13% gewijzigd door yared op 04-12-2003 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93433

Je geeft zelf aan dat je dit seizoen voor het kampioenschap wilt gaan.

Een formidabele keeper heeft denk op de korte termijn minder toegevoegde waarde dan een coach met goed leiderschap.

Wel is het zo dat dat leiderschap zal dalen, en in dat opzicht is een formidabele keeper wellicht een betere lange termijn investering.

Maar omdat je nu wilt presteren kun je in mijn ogen het beste voor de coach + excellent keeper gaan.

Succes met je lastige keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ik als V'de dus ook door. Gewonnen van divisie III. Kan het nog steeds niet geloven :) :)

[ Voor 22% gewijzigd door Sandyman538 op 04-12-2003 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94179

Ik heb met een nieuw record gewonnen namelijk 10-0!!! ik wist niet dat je met zoveel kon winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Anoniem: 94179 schreef op 04 december 2003 @ 08:42:
Ik heb met een nieuw record gewonnen namelijk 10-0!!! ik wist niet dat je met zoveel kon winnen
:D Ik zag laatst iemand met 14 doelpunten en dat is ongeveer ook het maximum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Anoniem: 93433 schreef op 04 december 2003 @ 01:03:
Je geeft zelf aan dat je dit seizoen voor het kampioenschap wilt gaan.

Een formidabele keeper heeft denk op de korte termijn minder toegevoegde waarde dan een coach met goed leiderschap.

Wel is het zo dat dat leiderschap zal dalen, en in dat opzicht is een formidabele keeper wellicht een betere lange termijn investering.

Maar omdat je nu wilt presteren kun je in mijn ogen het beste voor de coach + excellent keeper gaan.

Succes met je lastige keuze!
Bedankt voor je advies.
In welk opzicht geloof je dat het leiderschap van een coach invloed heeft op mijn kansen op promotie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appesteijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Even een vraagje. Begrijp ik het goed dat alleen spelers die in een week een wedstrijd hebben gespeelt, profijt hebben van training? Dus als ik een competitie-wedstrijd met mijn A-team speel en een vriendschappelijke met mijn B-Team, heb ik dan het meeste profijt van de training? (Ook al verlies ik vet met mijn B-Team)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Appesteijn schreef op 04 december 2003 @ 10:48:
Even een vraagje. Begrijp ik het goed dat alleen spelers die in een week een wedstrijd hebben gespeelt, profijt hebben van training? Dus als ik een competitie-wedstrijd met mijn A-team speel en een vriendschappelijke met mijn B-Team, heb ik dan het meeste profijt van de training? (Ook al verlies ik vet met mijn B-Team)
Klopt gedeeltelijk... Dat heeft wel het meeste profijt, echter als je dezelfde spelers op woensdag nog een keer opstelt krijgen deze wel degelijk training (of je moet ze op een andere positie zetten, dan niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93433

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen ervaring heb met een coach met goed leiderschap (ik blijf m'n huidige goede coach melken tot ie redelijk wordt :P), maar ik hoor overal om me heen dat een coach met goed leiderschap een hoge teamspirit beduidend langer vast kan houden.

Ik denk dat de invloed van een betere TS van grotere invloed is op je middenveld, dan het verschil tussen een excellent en fomidable keeper op je verdediging. Daarbij komt nog dat je middenveld belangrijker is dan je verdediging.

Misschien kunnen mensen met ervaring hierover een tipje van de sluier oplichten:
Het lijkt me dat een coach met goed leiderschap tov een coach met slecht leiderschap zo'n 1-1,5 level teamspirit uitmaakt, als je regelmatig PIC't (speel het rustig). Klopt dit zo'n beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appesteijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
devv05 schreef op 04 december 2003 @ 10:56:
[...]

Klopt gedeeltelijk... Dat heeft wel het meeste profijt, echter als je dezelfde spelers op woensdag nog een keer opstelt krijgen deze wel degelijk training (of je moet ze op een andere positie zetten, dan niet)
Dus als ik speler A op zondag in de spits zet en speler B op woensdag in de spits en mijn training staat op vrijdag op Scoren. Dan hebben A en B evenveel trainingsprofijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Laatst online: 13-06 20:30
Yared >
Ik wou eigenlijk vragen of je niet 'toevallig' een speler hebt rondlopen die je tot coach zou kunnen promoveren, maar ik zag dat je daar al wat over had verteld.
Kan je niet een formidable keeper kopen en verder een speler zoeken die een goed leider is met uitstekende ervaring? Op die manier profiteer je op korte termijn van een betere keeper en betere defence stats, en volgend seizoen zou je je 'coach' mooi kunnen upgraden...
There are a few restrictions: The player's experience determines how good a coach he can become. Also, the more experienced he is, the lower his price for a certain skill level. Players keep their leadership (already known to you) and you do not pay for their leadership - so, if you have a very experienced player with high leadership, this can be a real bargain.
......
The player must have been on your squad for a season (16 weeks) to be eligable to become coach. While it will still be possible (in principle) to purchase a player in order to make him coach for a little less, it will require more than a season's foresight, and we think that in that case it is OK. In fact, we think long-term planning should pay off.
Nog 2 vraagjes hierover: 16 weeks on your squad - betekent dit ook dat ie gespeeld moet hebben?
Er staat dat een hoog skill level van de coach van invloed is op het trainen van de spelers. Er staat ook het volgende over leadership:
Leadership. Even if a coach is good at planning training activities, he might be a bad leader, not inspiring players to top performances during games.
Betekent dit ook dat het leiderschap niet van invloed is op de effectiviteit van trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Appesteijn schreef op 04 december 2003 @ 11:09:
[...]

Dus als ik speler A op zondag in de spits zet en speler B op woensdag in de spits en mijn training staat op vrijdag op Scoren. Dan hebben A en B evenveel trainingsprofijt?
behalve als je speler a vervolgens op woensdag in de verdediging zet, er wordt gekeken naar de laatste wedstrijd van de spelers in de afgelopen week.

zie ook gewoon hoofdstuk 17 van de regels.... daar staat het precies uitgelegd

[ Voor 9% gewijzigd door ArthurMorgan op 04-12-2003 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Altijd leuk nieuwe leden hun gasteboek vol te spammen! >:)

Gooi maar vol!

Wodka United (148066)

Fortza Zwelgje (68155)

PhiKings (362349)

VV de Wiendhappers (147311)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
vargo schreef op 04 december 2003 @ 11:15:
Yared >
Ik wou eigenlijk vragen of je niet 'toevallig' een speler hebt rondlopen die je tot coach zou kunnen promoveren, maar ik zag dat je daar al wat over had verteld.
Kan je niet een formidable keeper kopen en verder een speler zoeken die een goed leider is met uitstekende ervaring? Op die manier profiteer je op korte termijn van een betere keeper en betere defence stats, en volgend seizoen zou je je 'coach' mooi kunnen upgraden...

[...]

Nog 2 vraagjes hierover: 16 weeks on your squad - betekent dit ook dat ie gespeeld moet hebben?
Er staat dat een hoog skill level van de coach van invloed is op het trainen van de spelers. Er staat ook het volgende over leadership:

[...]

Betekent dit ook dat het leiderschap niet van invloed is op de effectiviteit van trainen?
De speler moet 16 weken in je squad zijn en hoeft geen enkele wedstrijd gespeeld te hebben. En leiderschap heeft (voor zover mij bekend) geen effect op de effectiviteit van training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Hebben jullie dat ook wel eens dat je op een speler zit te bieden en dan je budget grandioos overschrijdt?

Net onderstaande speler gekocht
code:
1
2
3
4
5
6
7
108 000 Euro, 20 years, poor form
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities

Stamina:   excellent     Keeper:   disastrous 
Playmaking:   solid     Passing:   poor 
Winger:   passable     Defending:   weak 
Scoring:   weak     Set Pieces:   inadequate

225k en dat was slechts 100k meer dan gepland.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
The Dolf schreef op 04 december 2003 @ 16:41:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je op een speler zit te bieden en dan je budget grandioos overschrijdt?

Net onderstaande speler gekocht
code:
1
2
3
4
5
6
7
108 000 Euro, 20 years, poor form
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities

Stamina:   excellent     Keeper:   disastrous 
Playmaking:   solid     Passing:   poor 
Winger:   passable     Defending:   weak 
Scoring:   weak     Set Pieces:   inadequate

225k en dat was slechts 100k meer dan gepland.
Dat vind ik nog niet eens erg duur. Ben al een paar dagen op zoek naar zo'n speler, maar dan dat ie solid wing heeft en passable playmaking. Ik moest laatst op een 19 jarige speler afhaken bij 267k en die is voor 300+k verkocht.

Ik had toen ik begon te zoeken de veronderstelling dat ik met 350k wel twee spelers die jonger dan 20 zijn, en allebei dus solid wing en passable playmaking hebben, had kunnen kopen. Maar dat kan ik mooi vergeten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Sandyman538 schreef op 04 december 2003 @ 16:50:
Dat vind ik nog niet eens erg duur. Ben al een paar dagen op zoek naar zo'n speler, maar dan dat ie solid wing heeft en passable playmaking. Ik moest laatst op een 19 jarige speler afhaken bij 267k en die is voor 300+k verkocht.
Vorig seizoen heb ik zo'n speler gekocht als nu en die kreeg ik voor 100k mee.
Een speler met solid wing, passable pm kreeg ik voor 122k mee (21 jaar toen).

Waar is HAM transfer evaluations DB eigenlijk op gebaseerd? Volgens HAM is mijn speler 90k waard maar ik heb de laatste week echt nergens een dergelijke speler voor onder de 175k weg zien gaan.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
De prijzen voor wat voor speler ook rijzen op dit moment echt de pan uit (volgens mij). En ik wil eindelijke weer eens een spelertje kopen nu ik geld heb.

Opbrengsten van de beker doen wonderen, eerst uit de min, en nu al 350k in de plus. :)

Maar dan valt mij ook meteen op dat als ik een speler koop met een uitstekende basisvaardigheid, die niet meer sterren haalt dan wat voor 'goed' speler van mij op dit moment. Is het verschil tussen uitstekend en goed gewoon heel erg klein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 13:26

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

@Sandyman... Ja het is maar 1 stap dus niet zo groot

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
HAM prijzen zijn gebasseerd op de medium prijzen van de laatste 8 weken en sinds kort zit er ook een historische db achter. In ieder geval loopt ie dus altijd iets achter maar bestrijkt het hele spectrum van vergelijkbare spelers, dus ook de oudjes.

Er word voor alles tot 20 jaar veel betaald, maar bijvoorbeeld heel wat 26 jarige spelers trekken die prijzen weer recht.

Verder is het slechts een richtlijn, dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
hoe kan je die HAM prijzen zien, ik zie ze wel achteraf.... maar zou ze op zich eventueel ook wel vooraf willen kunnen berekenen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
GoT Federatie

n00bs opgelet, zoals wellicht bekend bij de oudere (ex-)n00bs kun je solliciteren voor Tweakeroid zodra je minimaal 1 friendly tegen een mede-gotter gespeeld hebt.

Doe dit, dan ben je volwaardig lid en n00b-af d:)b

@Alfredt; via de tools > shortlist
copy paste alles van een spelers pagina (in het engels, kies vertalen naar engels rechtsonderin een spelerspagina of zet je taal op het engels) en plak het in de shortlist. Is niet zo belangrijk als land of karakter niet helemaal goed staat. <+:)

[ Voor 49% gewijzigd door yared op 04-12-2003 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Tja, noob af.. Moe tje wel eerst uit de beker gekickt worden.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Ik heb tegen Newdesign en gister tegen de Martinozen gespeeld....ben ik nu dan n00b af? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Ja, we staan er weer eens in Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/momania/verkiezingen/cheer.gif

Teams met de meeste supporters in Nederland

1. Real Raateland 232
2. Stiphout Vooruit 87
3. Sirioord 60
4. SC Amersfortia 42
5. N.V.F. 38
6. FC Geen weg terug 32
7. Ruyven's Boys 31
8. FC Torretjes 31
9. Vitoria Gammaraes 31
10. Ainulindalë FC 29
11. Forza Mazinho 28
12. CVP 28
13. FC Hunsel 27
14. Harlem Hattricks 26
15. Amsterdam United 25

edit: thx Thije d:)b 14e alweer

@Gambino even solliciteren op de HT site bij de federatie pagina, lidmaatschap banen en soorten :D

[ Voor 12% gewijzigd door yared op 04-12-2003 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

***Je hebt gestemd op: Andere oplossing, licht ajb duideijk toe***

Bij deze:

*Koop een hoog solid keeper met minimaal zwak ervaring. Ik heb een paar dagen geleden een 25-jarige solid keeper gekocht, wretched form, 287000 waard, 287000 voor betaald. Deze knakker blijkt (gekeken op www.hottrick.org (tip!)) op het randje van uitstekend te zitten :9 en heeft al eens 4* gehaald!!

Zo heb je dus een relatief heel goedkope keeper en kun je de rest in bijv. je verdediging steken. Ik zou als ik jou was een paar van je wingers verkopen en dan nog betere trainees kopen. En ik zou een speler met redelijk/goed ervaring en redelijk/goed leiderschap kopen, kun je die over een jaar trainer maken. Als je af en toe pict waar het kan blijft je TS ook wel aardig goed.

Tis maar een adviesje B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

mijn TS is vandaag gezakt naar POE ik weet alleen niet waar ie gister dan op stond... maarja net een spelertje passable wing/passable play ff beetje winging trainen en dan weer op de lijst pleuren :P moet ik dan toch wel meer dan 59k voor kunnen krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
The_Marsmellow schreef op 04 december 2003 @ 22:55:
mijn TS is vandaag gezakt naar POE ik weet alleen niet waar ie gister dan op stond... maarja net een spelertje passable wing/passable play ff beetje winging trainen en dan weer op de lijst pleuren :P moet ik dan toch wel meer dan 59k voor kunnen krijgen
Begrijp ik dus niet. Kan zijn omdat het kwart over twaalf des nachts is, of omdat ik het verkeerd lees, en jij het ook niet begreep.

Kreeg je de melding van hattrick dat je teamspirit was gedaald, en toen stond ie op PoE?? Vind PoE namelijk al behoorlijk hoog :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:47

Royz

Kleurenblind!!

Even een belangrijke vraag voor mij!!! Ik speel a.s. zondag tegen de nr 2 (ik ben nr 1). Mijn teamspirit is kalm omdat ik mijn vorige wedstrijd heb ge-PICed. Heel mijn competitie heeft waarschijnlijk bedaard, dus heb ik 1 nivo hoger. Is het nu verstandig om normaal te spelen omdat ik toch een hogere teamspirit heb, of moet ik toch MOTS-en zodat ik die nr 1 plek hou? MOTS-en is geen probleem, ik kan de week erop de TS weer ophalen met een PIC!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Sandyman538 schreef op 05 december 2003 @ 00:15:
[...]

Begrijp ik dus niet. Kan zijn omdat het kwart over twaalf des nachts is, of omdat ik het verkeerd lees, en jij het ook niet begreep.

Kreeg je de melding van hattrick dat je teamspirit was gedaald, en toen stond ie op PoE?? Vind PoE namelijk al behoorlijk hoog :Y)
Ik had na mijn bekerwedstrijd +3 op mijn teamspirit alleen in absolute manager liet hij niet zien op welk level die stond...
alleen gister was het weer -1. Toen stond er dat hij van niks weer terug naar PoE ging...

weer lekkere trainingsupdate :/ weer een niet winger +1 op de wing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk m'n 19-jarige spits naar uitstekend scoren. Vorm van m'n team ook wel redelijk omhoog, niet dat ik er iets aan heb want dit weekend ga ik toch verliezen en PIC'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Royz schreef op 05 december 2003 @ 03:14:
Even een belangrijke vraag voor mij!!! Ik speel a.s. zondag tegen de nr 2 (ik ben nr 1). Mijn teamspirit is kalm omdat ik mijn vorige wedstrijd heb ge-PICed. Heel mijn competitie heeft waarschijnlijk bedaard, dus heb ik 1 nivo hoger. Is het nu verstandig om normaal te spelen omdat ik toch een hogere teamspirit heb, of moet ik toch MOTS-en zodat ik die nr 1 plek hou? MOTS-en is geen probleem, ik kan de week erop de TS weer ophalen met een PIC!
Als je MOTS't, gaat je TS met de helft omlaag. Dus kalm wordt woedend. Ga je daarna PIC-en, dan wordt je TS weer bedaard, misschien geïrriteerd. (Boven bedaard gaat-ie in de loop van de week weer een stapje terug, wanneer de TS net 2 stappen omhoog is gegaan, maar wat er onder TS-level 'bedaard' gebeurd weet ik zo niet: dus bedaard of geïrriteerd)

Aangezien je thuis speelt heb je al voordeel in het middenveld (level hoger) en hoef je dit eigenlijk niet te nog omhoog te schroeven met MOTS. Stel dat je tegenstander gaat MOTS-en, dan is jullie middenveld evenhoog ge-upgrade: jij door thuis-spel en hij door MOTS.

Dus je kan 2 dingen doen:
  1. Gaan MOTS-en:
    + Middenveld level hoger door thuis-spel én MOTS (2 levels totaal)
    + Grootste kans op winnen
    - TS naar 'woedend'
  2. Niet MOTS-en:
    + TS blijft op niveau
    + Middenveld-level hoger door thuis-spel (1 level totaal)
    - Kans van winnen is kleiner
Je kan gaan MOTS-en en aan de top van de league blijven, maar zorg bij de volgende match tegen hem er wel voor dat je TS weer hoog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43846 schreef op 04 december 2003 @ 20:34:
*Koop een hoog solid keeper met minimaal zwak ervaring. Ik heb een paar dagen geleden een 25-jarige solid keeper gekocht, wretched form, 287000 waard, 287000 voor betaald. Deze knakker blijkt (gekeken op www.hottrick.org (tip!)) op het randje van uitstekend te zitten :9 en heeft al eens 4* gehaald!!
Een mooie vormstijging, en waardestijging :*)

407 000 Euro, 25 years, weak form

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
1 weekje op spelhervattingen getraind. Niet geheel het gewenste resultaat, maar ik heb nu in ieder geval mijn basis mid op uitstekend staan. En dat was het doel. Nou ja, het doel was eigenlijk 2 mensen op uitstekend, en dat is niet gelukt, maar hier ben ik tevreden mee.

En mijn formidabel mid die sinds ie formidabel was op zwak vorm stond en 3* haalde is naar matig vorm gegaan. Hij moet in goed vorm wel 4 kunnen halen volgens mij :)

edit: De middenvelder waar ik het over heb in de eerste en tweede alinea, dat zijn geen verschillende middenvelders, dat zijn dezelfde :Y)

[ Voor 14% gewijzigd door Sandyman538 op 05-12-2003 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

Super-training. Iedereen weer redelijk in vorm en 2 verdedigers naar uitstekend en 1 naar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Ben voor het eerst sinds weken weer eens te spreken over de vormverandering door de TU. Er gaan weer eens meer spelers in vorm omhoog dan omlaag (+13/-9) :)
Hopelijk zet deze trend zich door :P
Verder 1 18-jarige verdediger van redelijk naar goed (ook niet verkeerd dus) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98387

ff vraagje, ik heb zondag een wo. Trainen je spelers gewoon? En stijgt je TS als je PIC-t?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

Anoniem: 98387 schreef op 05 december 2003 @ 10:04:
ff vraagje, ik heb zondag een wo. Trainen je spelers gewoon? En stijgt je TS als je PIC-t?
jupz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
VORM 7+/2- :D

zowaar twee spelers omhoog in vleugelspel (en eentje terug in vorm naar zwak :|)
de eerste had had ik reeds op gehoopt, en zit nu op excellent, wat altijd fijn is bij een 19 jarige :) maar de tweede is onverwacht, tis namelijk een spits, en ondanks dat het niet echt scheelt in zijn waarde is het toch weer een skillverbetering.

Bij me vriendin lijkt het wel op vorig jaar, zodra de spelers een beetje rond redelijk hangen gaat er wederom zelden een speler omhoog in vorm en wel veel omlaag.

Alles zitten nalezen over vorm in de regels en de fora, en ben tot de conclusie gekomen dat de regels weliswaar duidelijk zijn hoe vorm werkt, maar dat niet elke speler met dezelfde beginvorm start. Denk maar eens aan sommige spelers die gewoon ondanks hun veelbelovende skills, gewoon maar niet vooruit te branden zijn en altijd rond een negatieve vorm blijven hangen. IMO heeft ze dan ook een hoop spelers die rond redelijke vorm hangen. Enige wat je hier tegen kunt doen is nooit spelers in een mindere vorm kopen lijkt me, want er valt absoluut niet tegenop te trainen... :?

Ik sta dankzij Sandyman reeds op de gedeelde 12e plaats van Nederland qua supportersaantallen :D

Denk dat ik de GoT-HT fed nieuwsbrief maar eens ga misbruiken
* yared hoort alweer mensen moord en brand gillen >:)
Aangezien ik iemand van een goede balans ben, ben ik dan ook overtuigd dat mijn brave inborst op geregelde tijden gecompenseerd moet worden met machtsbruik.
Klagen kunt u bij de klachtencoordinator van de federatie.... Thije

PS: Thije suc6 :P

Hm.. mooi stukje txt... wees niet verrast als je bovenstaande zo nog eens tegenkomt in je HT mail box :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
kan ik Yared verbieden mij HT mails te sturen? O-)

(btw waar blijft die divine midfielder?)

[ Voor 35% gewijzigd door ArthurMorgan op 05-12-2003 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Weer zo'n klote update: :(
vorm +6 / -17(!!!!!!!!!!!!!!!)
spelmaken +1
ervaring +1
Value +175k / -202k
Maybe toch maar eens Algemeen trainen om de curve te doorbreken...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

hmmm 2 outstandings defjes erbij value +400k
wel vorm van 2 keepers klote, dus maar eens een keepertje pullen zondag.

volgende week hopelijk mijn eerste brilliant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

GRRRRR :( mijn YP van afgelopen zondag heb ik gisteravond voor een ton verkocht (18jr, solid PM)
Nu staat hij alweer te koop, alleen nu met uitstekend PM :'(

ik had al wel een vermoeden, maar ik train nu eenmaal scoren dus verkocht ik hem :/

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Vandaag een speler naar outstanding scoren :) Hij is op dit moment ook de beste 18 jarige in Nederland spelende spits volgens HTSCB, alhoewel een excellent form ook wel mee wil helpen ;)

Verder een outstanding playmaker die 6 weken in een vormcrisis verkeerde eindelijk weer naar inadequate form, maar nu gaat een andere outstanding playmaker naar weak form. Verder is mijn doelman voor de 3e week op rij in vorm gestegen, mag ook wel omdat van mijn 5 verdedigers er vier in waarde gedaald zijn en 2 ervan hebben een zichtbare vormdaling :(

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
18-jarige spits naar uitstekend scoren.. verder is er qua vorm gemiddeld niet zo veel verandert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Alfredt schreef op 05 december 2003 @ 10:42:
kan ik Yared verbieden mij HT mails te sturen? O-)

(btw waar blijft die divine midfielder?)
We wachten op een inkoopactie van Mankit, we zijn tenslotte Tweakers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

Kan ik met mijn club Bad Clusters geen satelietclub worden van mankit. Dan stalt mankit zijn mindere spelers tijdelijk bij mij B) Goede spelers kan hij dan weer van mij krijgen.

Edit: de wereld is gek geworden. Ik zie passable verdedigers van 17 met waarde 20k voor meer dan een ton weggaan. Vroeger (nog geen maanden geleden) dachten we aan cheaten, nu is het normaal. Komt volgens mij alleen maar doordat er veel nieuwe spelers bij zijn gekomen die weinig aanbod hebben, maar wel veel vraag.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 05-12-2003 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Zonar schreef op 05 december 2003 @ 11:56:
Vandaag een speler naar outstanding scoren :) Hij is op dit moment ook de beste 18 jarige in Nederland spelende spits volgens HTSCB, alhoewel een excellent form ook wel mee wil helpen ;)

Verder een outstanding playmaker die 6 weken in een vormcrisis verkeerde eindelijk weer naar inadequate form, maar nu gaat een andere outstanding playmaker naar weak form. Verder is mijn doelman voor de 3e week op rij in vorm gestegen, mag ook wel omdat van mijn 5 verdedigers er vier in waarde gedaald zijn en 2 ervan hebben een zichtbare vormdaling :(
Hoe kom je aan die url? Kwil wel andere stats zien maar dat gaat niet echt :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

Brainpower schreef op 05 december 2003 @ 12:27:
[...]

Hoe kom je aan die url? Kwil wel andere stats zien maar dat gaat niet echt :)
www.htscb.tk

staat al jaren in de openingspost :D. Ik sta er zelf ook in. 6de verdediging van div4, 21ste van heel Nederland. En verder 1 van de beste 18 jarige verdedigers :P

ok genoeg gepatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha, zie net dat er een gek op m'n middenvelder heeft geboden, 21 jaar en uistekend positiespel/conditie. Voorderest niks. 600k erbij :D
Dacht: zet m voor de grap op de lijst, je weer maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-06 17:11

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Zonar schreef op 05 december 2003 @ 11:56:

GRGR, wacht maar, die van mij is nu goed in vorm, tijd om de koppositie over te nemen. ;)
TU was zoals "verwacht", vorm nog meer omlaag, de volgende keer train ik gewoon conditie tussen de weken, het lijkt helemaal niks uit te maken. Binnen 4 weken is de gemiddelde vorm van redelijk naar matig gedaald...

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Weer een vrij kansloze update gehad.. :/
Alleen vorm +4/-1 verder helemaal geen betere skills. ;(
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.