VORM 7+/2-
zowaar twee spelers omhoog in vleugelspel (en eentje terug in vorm naar zwak

)
de eerste had had ik reeds op gehoopt, en zit nu op excellent, wat altijd fijn is bij een 19 jarige

maar de tweede is onverwacht, tis namelijk een spits, en ondanks dat het niet echt scheelt in zijn waarde is het toch weer een skillverbetering.
Bij me vriendin lijkt het wel op vorig jaar, zodra de spelers een beetje rond redelijk hangen gaat er wederom zelden een speler omhoog in vorm en wel veel omlaag.
Alles zitten nalezen over vorm in de regels en de fora, en ben tot de conclusie gekomen dat de regels weliswaar duidelijk zijn hoe vorm werkt, maar dat niet elke speler met dezelfde beginvorm start. Denk maar eens aan sommige spelers die gewoon ondanks hun veelbelovende skills, gewoon maar niet vooruit te branden zijn en altijd rond een negatieve vorm blijven hangen. IMO heeft ze dan ook een hoop spelers die rond redelijke vorm hangen. Enige wat je hier tegen kunt doen is nooit spelers in een mindere vorm kopen lijkt me, want er valt absoluut niet tegenop te trainen...
Ik sta dankzij Sandyman reeds op de gedeelde 12e plaats van Nederland qua supportersaantallen
Denk dat ik de GoT-HT fed nieuwsbrief maar eens ga misbruiken
* yared hoort alweer mensen moord en brand gillen 
Aangezien ik iemand van een goede balans ben, ben ik dan ook overtuigd dat mijn brave inborst op geregelde tijden gecompenseerd moet worden met machtsbruik.
Klagen kunt u bij de klachtencoordinator van de federatie.... Thije
PS: Thije suc6
Hm.. mooi stukje txt... wees niet verrast als je bovenstaande zo nog eens tegenkomt in je HT mail box
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!