Fout: Table 'verkiezingen.categorien' doesn't exist
query: select is_restricted from categorien where id = 58
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
GandalfTheGrey schreef op 01 december 2003 @ 16:24:
[...]
query: select is_restricted from categorien where id = 58
Dan hier de goede link. Wel ff doorklikken naar Beste gametopic .
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
[ Voor 16% gewijzigd door NiMu83 op 01-12-2003 20:06 ]
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Verwijderd
bekijk zijn transfergeschiedenis eensVerwijderd schreef op 01 december 2003 @ 19:54:
Dit is echt weird!
Zit ik net te kijken naar de topscorers in mijn divisie(V.74) staat er een team tussen van een andere divisie(productivity professionals VI.981)
![]()
Topscorers
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
1x per pagina lijkt mij wel voldoende hoor.yared schreef op 01 december 2003 @ 20:12:
* yared probeer iedereen nog even een zekere verkiezing door de strot te duwen
kan niet vaak genoeg herhaald worden.
Gezocht!
Router
Verwijderd
Maar een paar quote's kan geen kwaadyared schreef op 01 december 2003 @ 20:12:
...en het regent ook nog
Gezien het feit dat het zo snel keldert is de kans groot dat de controversiele de negatieve clown is..... dat is maar op 2 manieren op te lossen.GaMbiNo schreef op 01 december 2003 @ 21:58:
In een poging hier een goed antwoord op te vinden ontdekte ik ook dat het belangrijk is hoe populair de teamleider is.
Deze teamleider zou dan diegene zijn met de hoogste leiderscapaciteiten.
Nu wil het toeval dat mijn beide wings de hoogste leiderscapaciteiten hebben, namelijk redelijk.
Nu is mijn ene wing een populair persoon en de andere een controversieel persoon.
Kan dit ook een oorzaak zijn van een slechte teamgeest?
[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 01-12-2003 22:02 ]
Heb je niet toevallig gekeken bij zijn oefenwedstrijd? En verder denk ik niet dat veel mensen ervaring hebben met toeschouwersaantallen in de VIII, aangezien die nog maar een paar weken bestaatDieptriest schreef op 01 december 2003 @ 22:00:
Hmmm, na overwinning en gelijkspel nu eerste nederlaag, sta nu vierde.
Wat is een beetje een normaal toeschouwersaantal voor de VIIIe divisie?
Zit zelf op ongeveer 4600, maar ik zie een tegenstander met 300?
Volgende wedstrijd moet ik tegen de koloper, lig 5 punten op hem achter.
Aan de ene kant wil ik wel PIC'en, heb het idee dat ik redelijk kansloos ben.
Aan de andere kant, als ik dit verlies ben ik helemaal kansloos...
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Een clown heb ik niet...dan moet de leiderscapaciteit solid/goed zijn, die is bij mij passable/redelijk.Alfredt schreef op 01 december 2003 @ 22:00:
[...]
Gezien het feit dat het zo snel keldert is de kans groot dat de controversiele de negatieve clown is..... dat is maar op 2 manieren op te lossen.
1 een nieuwe clown aanschaffen (minimaal goed dus, anders weet je het nog niet zeker)
2 de controversiele wing van de hand doen.....
Verwijderd
Ja stom, niet aan gedachtAlfredt schreef op 01 december 2003 @ 20:04:
[...]
bekijk zijn transfergeschiedenis eens
zo gaat dat in het echt ook....
Zou Yared het topic wel helemaal doorlezen?yared schreef op 01 december 2003 @ 20:12:
Ben je een BEGINNER? Check dan de openingspost eens met veel waardevolle informatie en links naar informatieve sites!GaMbiNo schreef op 01 december 2003 @ 22:05:
[...]
Een clown heb ik niet...dan moet de leiderscapaciteit solid/goed zijn, die is bij mij passable/redelijk.
Wil dat dan zeggen dat ik ook geen teamleider heb?
Doh...alsof ik dat niet al tig keer heb gelezen...maar zeker was ik er niet van, dus vraag ik het hier..juist doordat ik zoveel pagina's heb gelezen en het overal weer net iets anders staat ben ik gaan twijfelen en vraag ik het hier.Ronald Koeman schreef op 01 december 2003 @ 22:15:
[...]
Ben je een BEGINNER? Check dan de openingspost eens met veel waardevolle informatie en links naar informatieve sites!
offtopic:
Ik denk dat ik hier maar een standaardantwoord van maak
hoe meer hoe beter, maar als je allemaal waardeloze leiders heb is er volgens mij toch 1 degene die de meeste invloed op de groep heeft... zo heb ik het iig begrepen.GaMbiNo schreef op 01 december 2003 @ 22:05:
[...]
Een clown heb ik niet...dan moet de leiderscapaciteit solid/goed zijn, die is bij mij passable/redelijk.
Wil dat dan zeggen dat ik ook geen teamleider heb?
Als er meerdere spelers zijn die samen de beste leiderscapaciteiten hebben ze samen de meeste invloed op de groep.Alfredt schreef op 01 december 2003 @ 22:23:
[...]
hoe meer hoe beter, maar als je allemaal waardeloze leiders heb is er volgens mij toch 1 degene die de meeste invloed op de groep heeft... zo heb ik het iig begrepen.
Alfredt bevestigd het vermoeden dat ik al had idd...Ronald Koeman schreef op 01 december 2003 @ 22:33:
Volgens mij geef je zelf 't antwoord op je vraag nu eik
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
Die onderste dame he?dreamtheater schreef op 01 december 2003 @ 22:41:
Die verkiezingen zijn wel grappig...
offtopic:
Helemaal offtopic:
Er is trouwens ook een "mooiste GoT meid" verkiezing. Ik vond dat er maar 1 winnaar mogelijk was, maar we zullen het zien
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Kon niet missen
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Nop, miss_bleu
[ Voor 3% gewijzigd door Ronald Koeman op 01-12-2003 23:09 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Vito Medoro (15272355) 18 years, weak form, healthy A nasty fellow who is balanced and honest. Has disastrous experience and inadequate leadership abilities. Stamina: weak Goaltending: disastrous Playmaking: excellent Passing: poor Winger: poor Defending: weak Scoring: poor Set Pieces: poor |
Gezocht!
Router
Daar heb je wel gelijk in, maar die mafketel speelt wel in divisie vijf, je zou dus zeggen dat ie er wel 'iets' verstand van zou moeten hebben... Ik denk dat je er gewoon heel erg blij mee moet zijnThe Dolf schreef op 01 december 2003 @ 23:50:
Ik probeer nu al 3x dezelfde speler te verkopen. Eerst voor 250k vervolgens 225 en als laatste voor 200k om uit de schulden te komen. Eindelijk 200k voor geboden en nu bied een mafketel er 475k voor. Dit is ie absoluut niet waard.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 Vito Medoro (15272355) 18 years, weak form, healthy A nasty fellow who is balanced and honest. Has disastrous experience and inadequate leadership abilities. Stamina: weak Goaltending: disastrous Playmaking: excellent Passing: poor Winger: poor Defending: weak Scoring: poor Set Pieces: poor
Prijzen zijn de afgelopen weken wel gestegen trouwens. In het begin zou ie 225k op moeten leveren en nu 275k (volgens HAM).Sandyman538 schreef op 01 december 2003 @ 23:54:
Daar heb je wel gelijk in, maar die mafketel speelt wel in divisie vijf, je zou dus zeggen dat ie er wel 'iets' verstand van zou moeten hebben... Ik denk dat je er gewoon heel erg blij mee moet zijn
Gezocht!
Router
yared schreef op 02 december 2003 @ 00:19:
Kan het trouwens iets minder met de 'vleeskeuring', vind het ten eerste zeer offtopic en ten tweede respectloos om op deze manier te praten.
Gezocht!
Router
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2003 00:26 ]
Luister eens Yared, je mag dan wel de topicpapa zijn, maar je legt nu wel op alle slakken zout. Je zegt tegen mij dat ik wat vriendelijker moet doen tegen newbies, maar je bemoeit jezelf tegen ELKE opmerking aan.yared schreef op 02 december 2003 @ 00:19:
Kan het trouwens iets minder met de 'vleeskeuring', vind het ten eerste zeer offtopic en ten tweede respectloos om op deze manier te praten.
[ Voor 6% gewijzigd door Ronald Koeman op 02-12-2003 00:30 ]
Even een opmerking van mijn kant: Mocht je het niet eens zijn met een mening van een bepaald persoon over, dus een meningsverschil hebben, ga het dan niet hier uitvechten maar op een andere manier(MSN, E-Mail, enz.). Dat houdt het topic gezellig, en blijven er mensen komen. Je kan het heus wel eens niet eens zijn met iemand, maar onthoud een ding: We zijn hier te gast, dus hou het vooral op Hattrick, en niet te veel over andere dingen. En daarnaast moet je iedereen in zijn/haar waarde laten.
Je spreekt jezelf best wel tegen imho.grooviee17 schreef op 02 december 2003 @ 01:11:
een meningsverschil hebben, ga het dan niet hier uitvechten maar op een andere manier
En over de "vleeskeuring", ik vind dat Yared daar wel gelijk in heeft PUNT.
Gezocht!
Router
Even nagekeken aan de hand van tim hassert en het antwoord is neeThe Dolf schreef op 02 december 2003 @ 01:19:
Maar ff een vraagje. Als je een bepaalde spits over van een ploeg, behoudt hij dan zijn doelsaldo? M.a.w., kan je op het einde van een seizoen een topscoorder kopen?
Verwijderd
[ Voor 70% gewijzigd door ArthurMorgan op 02-12-2003 10:24 ]
Waar kan je dat zien, wil wel is zien waar ik met mijn briljante/wonderbaarlijke verdediging staVerwijderd schreef op 02 december 2003 @ 09:47:
woei, ik heb de op 5 na beste verdediging in divisie 4. En dat met vormcrisis! Moet toch wel naar plaats 3 kunnen opschuiven! Iemand anders ook leuke statistieken als deze?
Verwijderd
www.htscb.tk alleen voor teams vanaf divisie 4 en hogerJanspj schreef op 02 december 2003 @ 09:54:
[...]
Waar kan je dat zien, wil wel is zien waar ik met mijn briljante/wonderbaarlijke verdediging sta
[ Voor 2% gewijzigd door hoedjevanpapier op 02-12-2003 11:02 . Reden: lay-out ]
Ben het met Yared eens, die onzin hoort hier niet..Ronald Koeman schreef op 02 december 2003 @ 00:28:
[...]
Luister eens Yared, je mag dan wel de topicpapa zijn, maar je legt nu wel op alle slakken zout. Je zegt tegen mij dat ik wat vriendelijker moet doen tegen newbies, maar je bemoeit jezelf tegen ELKE opmerking aan.
Over die vleeskeuring: Dit IS een vleeskeuring, fotootjes bekijken en stemmen wie je het lekkerst vindt, daar komt het op neer. Dat is keihard en kort door de bocht, maar het is de waarheid. (* .GoO is een realist)
Verwijderd
Tis simpel: 2 extra punten als je de uitslag goed voorspelt...voor de rest krijg je niksVerwijderd schreef op 02 december 2003 @ 12:29:
@hoedjevanpapier: erg leuk stukje, heel cool!!
@toto: ik zeg niks![]()
![]()
![]()
en brainpower, hoe zit het ook alweer met die uitslagen waarbij we ook met doelpunten moeten voorspellen? Hoe loopt de puntentelling daarbij? ik had 4-1 maar het werd 4-2, krijg je dan evengoed iets?
Verwijderd
I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.
[ Voor 1% gewijzigd door hoedjevanpapier op 02-12-2003 13:12 . Reden: typo ]
[ Voor 11% gewijzigd door yared op 02-12-2003 13:59 ]
Verwijderd
assessed value = geschatte waarde. Dus het is wel de spelerswaarde waarbij men kijkt naar de vorm van de speler. Lijktme logisch. Ik heb bijvoorbeeld een solid keeper die wretched vorm heeft. Ik kan nu dus zien hoe goed hij eigenlijk isyared schreef op 02 december 2003 @ 13:51:
@Hoedjevanpapier![]()
Niks aan veranderen (behalve die ene spelvout)
Wat zou jij vinden van een volks/clublied tijdens een wedstrijd, en wat zou dan jouw nummer worden? ouch hier moet ik nog even over nadenken![]()
Hoe moet ik dat keepercalculatortje zien?
Assested Value is wat ik voor hem betaald heb, right? niet de spelerswaarde.
@Dev05 da's niet verkeerd 3,5* met zo'n keepertje, maar dat halve sterretje meer is toch net ff moeilijker dan ik ook dacht.
Ben het er helemaal mee eens! Zeer aardig siteVerwijderd schreef op 02 december 2003 @ 14:25:
Maar deze is wel erg handig en overzichtelijk, ben er blij mee
Dat lijkt mij wle heel weinig. Mijn passable keeper haalt 2.5 tot 3 sterren.devv05 schreef op 02 december 2003 @ 11:07:
Maaruhm, Formidabel keepers halen maar 3,5 ster... Mn huidige goede keeper haalt ook 3,5 ster... Dan ga ik niet 1.2 miljoen voor zon keeper neerleggen..
Gezocht!
Router
Kijk de transferlijsten er maar op na..The Dolf schreef op 02 december 2003 @ 15:05:
[...]
Dat lijkt mij wle heel weinig. Mijn passable keeper haalt 2.5 tot 3 sterren.
Ik geloof je wel hoor maar ik vind het verschil tussen een passable en een formidable keeper dan wel heel klein.
Gezocht!
Router
Sja ben ik met je eens.. Maar ik ga nu dus liever voor een 4,5 ster verdediger ipv een 3,5 ster keeper voor hetzelfde geld...The Dolf schreef op 02 december 2003 @ 15:11:
[...]
Ik geloof je wel hoor maar ik vind het verschil tussen een passable en een formidable keeper dan wel heel klein.
je hebt me op een idee gebracht, thxhoedjevanpapier schreef op 02 december 2003 @ 11:00:
9. Wat zou jij vinden van een volks/clublied tijdens een wedstrijd, en wat zou dan jouw nummer worden?
een beetje van mezelf en een beetje (veel) van Johny AusterlitzOh Watergraafsmeer
Ik liep een beetje door de stad
Ik had geen doel, ik deed maar wat
En toen ineens, ik stond er weer, als iedere keer
Dat ouwe stukkie Amsterdam, waar ik al duizend malen kwam
En waar ik altijd weer zal zijn, de Watergraafsmeer
Oh Watergraafsmeer, oh Watergraafsmeer
‘t Is mooi en lelijk tegelijk
Armoedig en toch ook weer rijk
‘t Is weemoed met 'n scheutje gein, de Watergraafsmeer
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
[ Voor 17% gewijzigd door mankit op 02-12-2003 16:21 ]
Die van mij haalt normaal gesproken ook 4*, ik ging van een redelijke keeper naar formidabel, ratings stegen explosief.mankit schreef op 02 december 2003 @ 16:18:
Nou ik weet niet waar jullie heb over hebben hoor maar een formidable keeper hoort 4*-4.5* te halen, de mijne haalt met gemak 4.5*, dus hoe je aan die 3.5* komt voor een formidable keeper weet ik het ook niet!
En een keeper doet wonderen, een formidable keeper zorgt ervoor dat je ratings in de verdediging tov een solid keeper wel met 2 levels!!!! stijgen over de hele linie! Doe dat maar eens na met een formidable verdediger die maar 4* haalt (met kleine uitzonderingen die 4.5* halen).
@devv05, waarom zou je zo spelen dat je zeker uit de beker gaat? je kan toch de best mogelijke opstelling opstellen met al je trainees en hopen dat je wint met PIC, ik zie er niks nadelig aan!
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Kijk de transferlijst erop na, een formidabele keeper haalt 3,5 ster en als ie HEEL hoog formidabel is en in goede vorm misschien net 4.. Geef maar playerid van een keeper in de transferlijst dan... Zie Erik Wahlbom (15940346) - Argentinie als voorbeeld...mankit schreef op 02 december 2003 @ 16:18:
Nou ik weet niet waar jullie heb over hebben hoor maar een formidable keeper hoort 4*-4.5* te halen, de mijne haalt met gemak 4.5*, dus hoe je aan die 3.5* komt voor een formidable keeper weet ik het ook niet!
En een keeper doet wonderen, een formidable keeper zorgt ervoor dat je ratings in de verdediging tov een solid keeper wel met 2 levels!!!! stijgen over de hele linie! Doe dat maar eens na met een formidable verdediger die maar 4* haalt (met kleine uitzonderingen die 4.5* halen).
@devv05, waarom zou je zo spelen dat je zeker uit de beker gaat? je kan toch de best mogelijke opstelling opstellen met al je trainees en hopen dat je wint met PIC, ik zie er niks nadelig aan!
Onjuist..^^0nMe schreef op 02 december 2003 @ 17:11:
[...]
Een formidabel verdediger haalt daarentegen nooit van zijn leven 4* in redelijke vorm...
[ Voor 14% gewijzigd door .GoO op 02-12-2003 17:14 ]
[ Voor 54% gewijzigd door Zonar op 02-12-2003 17:39 . Reden: GoT Ratings ]
Don't waste your time or time will waste you
Zonar schreef op 02 december 2003 @ 17:29:F.C Flower Power is de hoogste nieuwe binnenkomer op plaats 53.
Verwijderd
Verwijderd
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
[ Voor 8% gewijzigd door koentjuh op 02-12-2003 20:38 ]
@The Dolf, 1 pagina is relatief wijsneusyared schreef op 01 december 2003 @ 20:12:
[ Voor 39% gewijzigd door yared op 02-12-2003 22:02 ]
nopeloona35 schreef op 02 december 2003 @ 22:19:
Kun je eigenlijk ook namen aanpassen van spelers? of youth?
kzie soms van die vage namen enzo of van die dingen als Erik "bazer" Bonjankso
Ik heb in zo'n geval een erg mooi resultaat gehaald met een 4-5-1 formatie (matig ervaring met deze opstelling). Wing backs en 2 centr mids als verdedigend gezet. En vervogens de CA gespeeld. Wedstrijd verslag was niet echt om warm van te worden. Zij veel meer balbezit en 1 kans, ik dus 1 CA en gewonnen met 1-0.koentjuh schreef op 02 december 2003 @ 20:32:
Hmmm.. morgen tegen een 4de divisie clu. die , ik ben 5de divisie, toch wle beter is. wat is raadzaam. MIjn a elftal komt waarschijnlijk te kort. al ik pressie gaan gebruiken en hopen dat het wat wordt. Alle spelers die spelen hebben een uitstekende conditie (op 1-2 na dan) en qua verdediging zit het op paar na ook wel goed. Is dit raadzaam, want elke kans dat ik kan gebruiken wil ik gebruiken (behalve MOTSen)
MIjn team is VV Achteruit, voor de nieuwsgierigen onder ons
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Verwijderd
LOL, "Hoi, zeg weet jij of ik ook training krijg als ik vanavond 1-0-10-0 speel?"Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 10:36:
600k ofzo?
LOL trouwens persbericht van ketenix
Ketenix
2003-12-02 18.46 Bericht aan alle newbies!
FLIKKER OP!!! STOP MET DIE ZIELIGE VRAGEN!!
zullen we met de hele federatie newbe vragen naar hem toe mailen
LOL, ik heb gister nog op Espen Norman lopen bieden die ging later naar Wodka United voor een schijntje.Alfredt schreef op 03 december 2003 @ 10:48:
[...]
LOL, "Hoi, zeg weet jij of ik ook training krijg als ik vanavond 1-0-10-0 speel?"
Yup, had al wel gezien dat jij dat was jaGaMbiNo schreef op 03 december 2003 @ 11:01:
LOL, ik heb gister nog op Espen Norman lopen bieden die ging later naar Wodka United voor een schijntje.
Kom er nu net achter dat jij dat bent.
[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 03-12-2003 11:18 ]
Klopt, met die reden was ik ook aan het bieden.Alfredt schreef op 03 december 2003 @ 11:16:
[...]
Yup, had al wel gezien dat jij dat was ja
maar hij haalt de hoofdmacht nog niet, is dus echt een trainee die waarschijnlijk volgend seizoen weer van de hand gaat.
Je bent trouwens fors aan het inkopen geslagen
Ziet er best leuk uit inderdaad...en trainbaar, vooral als je zoals ik positiespel traint.hoedjevanpapier schreef op 03 december 2003 @ 11:30:
@Gambino, kijk eens bij mijn team. Heb nog een 17jarige die je kan trainen
Ja zo ben ik ook begonnen, lees mijn doelstellingen er maar op na; twee ton te besteden en eindigen bij de eerste 4.Alfredt schreef op 03 december 2003 @ 11:33:
Ja ik doe het precies andersom, eerst de investering in matige spelers en vooral stadion uitbreding en suportersuitbreiding.... desnoods degradeer ik straks maar even (ik hoop en verwacht eigenlijk dat ik me net op de zesde of misschien wel vijfde plek kan krijgen)
Inkopen van duurdere spelers wil ik mee wachten tot ik promoveer naar VI of als dat nodig mocht zijn...
Eeerst de inkomsten iig goed omhoog.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq