Okay hier dan mijn relaas:P
Ik had mijn vrouw al op de hoogte gesteld dat er vandaag wat kwam, Dan schrikt ze niet niet van het bedrag wat ze moet afrekenen(rembours

)
Maar goed de koerier was al geweest , terwijl mijn vrouw niet thuis was, er lag dus een briefje op de mat.Ik even nummer van hem gebeld.En hij kwam het een kwartier later brengen
Ik in hiep hiep hoera stemming( wat is dat toch met die tech-nerds die blij zijn met een nieuw speledingetje?

)
gauw uit pakken, ik hou er altijd rekening mee om zo min mogelijk open te scheuren e.d omdat het maybe retour moet( o.a dead pixels).En het was maar goed dat ik dit had gedaan ook
Uitgepakt voorzichtig, en aangesloten op mijn bakkie.Test op:
http://www.monitorsdirect.com/toolkit/ gedaan, en ja hoor een hot groene pixel
Damn ja das niet fijn als je net ff €644,- hebt afgetikt......(inclusief verzenden...).Ik was echter zo slim om bij pc vergelijk een aanvullende verzekering te nemen, zodat als je een hot/dode pixel hebt die niet in het centrum van je scherm valt je ook nog garantie hebt.
Ik meteen gebeld, en ik was een beetje huiverig.Want hoeveel keer kan je zo'n scherm retour sturen? Het bleek dat je het scherm(of vervanger) net zo lang mag terug sturen tot de viertien dagen om zijn(14 dagen garantie).Vandaag kost me een dag maar ik heb er nog 13 over.......Mazzel dat ik meteen gekeken heb, en hun meteen gebeld...
Effin, het scherm is weer op weg naar pc vergelijk, met een zooi breekbaar stickers erop en ordentelijk verzekerd(tot €2700,-) (tot €2700,- omdat als je normaal aangetekend verstuurd het maar tot €450,- verzekerd is, en overal op die doos staat wat er in zit.Er zal dus gerust een Tpg'er op kwade ideeën kunnen komen, en dat kost je dan heel wat knaken.Immers €650,- -€450,- is €200,- en dat is een boel geld mijn inziens).Nadeel is wel dat verzenden nou niet bepaald goedkoop is, €12.80 nou het is voor het goede doel zullen we maar zeggen...

)
en nopu maar hopen dat de volgende wel perfect is, is heb al een hoop gelezen hier van dode pixels dat verspeld niet veels goeds............
[
Voor 4% gewijzigd door
Cybersijp op 23-02-2004 17:14
. Reden: kosten van verzenden er ff bijgezet, voor diegenen die het willen weten ]