Ik heb hem ook binnen, via PC vergelijk gekocht. Geen foute pixels (zonder allerlei testen te doen) dus dat is prima. Net een half uurtje geinstalleerd, dual screen met crt werkt goed, maar een 2e tft zou helemaal ok zijn
Wat wel gelijk opvalt is dat deze TFT standaard veel helderder ("blauwer") is ingesteld dan ik gewend ben van de crt, vooral omdat ze nu naast elkaar staan. Moet nog even kijken wat ik hiermee ga doen.
Voor poster hierboven: via DVI kabel aangesloten (gelijk bijbesteld, deze is wel errug dik en stug, vergeleken met de miezerige bijgeleverde standaard vga kabeltje) en ik kan wel zeker hz instellen. Moet nog zien of het verschil maak: 60 of 75hz.
Ga zo even een potje BF1942 spelen, om ghosting te testen (andere spellen speel ik toch bijna niet)
Tussenbalans: positief!
En trouwens dmv email verkeer voor aanschaf (helaas voor hen emailden ze op zaterdag naar m'n werk email adres, hoewel dat was toch al een dag te laat) weet ik dat tftscherm.nl blijkbaar een exemplaar kon krijgen, deze hebben zij voor mij gereserveerd en die zou ook vandaag bij hun worden geleverd. Misschien is die nog beschikbaar.
Update: nog steeds positief. In BF1942 geen tot heel weinig ghosting, weet niet eens zeker of het aan het scherm of videokaart ligt (een ti4200)
Alleen 1 vraag, heb nog niet gezocht, maar hoe krijg ik 1280x1024 in bf1942 (en/of andere games)
[
Voor 11% gewijzigd door
Quantor op 24-02-2004 22:37
]