Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.677 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
tss, dit is niet leuk meer, mijn salarissen zijn met zo'n 25.000 euro gestegen na de update :(

Hoogste stijger was mijn griekse winger vaan 2448 p/w --> 8940 p/w :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Zo Xanathorn heeft mijn stem reeds gekregen voor de U20

ps

mijn cup tegenstander heeft het volgende fop-stadion
Totale capaciteit: 14200

Staanplaatsen: 3000
Gewone zitplaatsen: 1000
Overdekte zitplaatsen: 10000
Zitplaatsen in de VIP boxen: 200

Daar zal ik dus wel weer wat inkomsten mislopen :(

[ Voor 72% gewijzigd door neudeboules op 10-11-2003 09:35 ]

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook mijn YP was matig :(........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Zeer aardige yp deze week (mocht ook wel weer na een stuk of 4 dramatische weken ;) :

Gijs van Dam (20558898)
18 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is calm and dishonest.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.

Nationality: Nederland
Assessed value: 70 000 Euro
Wage: 860 Euro/week
Owner: FC Zjwame
Warnings: 0

Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: wretched Passing: wretched
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: solid Set Pieces: wretched

Alleen jammer dat hij "al" 18 is, maar 100.000 of zo moet hij toch minimaal opbrengen. Toch weer een leuke opsteker :)

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Hoeveel man zitten er gemiddeld bij zo'n cupwedstrijd? Net zoveel als bij een competitie wedstrijd?

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Mijn beste YP tot nu toe !
Een matig keeper met een waarde van wel 89 000 euro.
Vanavond te koop voor het geweldige bedrag van 3 000 eurootjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik doe nu al 2 volle seizoenen mee, nog steeds geen goeie speler uit me jeugd gekregen :( Maximaal redelijk. Ook gister was het weer niets, matige spits. Het wordt toch echt is tijd dat ik er wat uit vis..

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
dreamtheater schreef op 10 november 2003 @ 10:51:
Zeer aardige yp deze week (mocht ook wel weer na een stuk of 4 dramatische weken ;) :

Gijs van Dam (20558898)
18 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is calm and dishonest.

Assessed value: 70 000 Euro
Wage: 860 Euro/week
Owner: FC Zjwame

Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: wretched Passing: wretched
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: solid Set Pieces: wretched

Alleen jammer dat hij "al" 18 is, maar 100.000 of zo moet hij toch minimaal opbrengen. Toch weer een leuke opsteker :)
Ik quote mezelf maar ff, want ik heb nog een vraagje. Denken jullie dat deze speler al hoog solid is? Zijn bijstats zijn niet best, maar hij is wel 70.000 waard. Ik vermoed zelf dat hij hoog solid is, maar wil dat graag van ervaren hattrickers horen (als het zo is natuurlijk) :) Misschien een paar weekjes scoren trainen???

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, volgens mij zit deze tegen uitstekend aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

mankit schreef op 10 november 2003 @ 09:07:
tss, dit is niet leuk meer, mijn salarissen zijn met zo'n 25.000 euro gestegen na de update :(

Hoogste stijger was mijn griekse winger vaan 2448 p/w --> 8940 p/w :(
Mag je nog blij zijn dat je bent gepromoveerd, anders zou je sponsorgeld je salariskosten alleen nog niet eens dekken. :D
Valt me trouwens op hoe snel een 25 jarige met 10 dokters geneest, die van mij begon met +4, maar is binnen 3 dagen van +3 naar +2 gegaan, een 17 jarige zou dan binnen een weekje al genezen kunnen zijn van een +4 gebroken been. ;)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 14:14:
Ja, volgens mij zit deze tegen uitstekend aan :)
Hoe kun jij dat zien/ weten? Is dat puur ervaring, of gebruik je daar ook trucjes voor?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Sandyman538 schreef op 10 november 2003 @ 15:34:
[...]

Hoe kun jij dat zien/ weten? Is dat puur ervaring, of gebruik je daar ook trucjes voor?
Ik denk dat het meer op ervaring gegooid kan worden. Je moet dan kijken naar de bijstats (in dit geval passen, winger, defending, playmaking, stamina, etc.) en de waarde van die speler. In dit geval is de waarde 70.000 en de bijstats zijn niet best. Als een speler beter wordt, maar nog geen niveau stijgt (dus nog niet van solid naar excellent gaat), dan stijgt zijn waarde wel. Uit ervaring leek me dat deze speler tegen excellent scoring aan moet zitten met deze bijstats en een waarde van 70.000, maar zeker weten doe ik het niet. Ik kan eens overwegen om 2 weken scoring te trainen, dan levert me ALS hij in niveau stijgt ongeveer 250.000 Euro extra op!

[ Voor 8% gewijzigd door dreamtheater42 op 10-11-2003 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
ik zal nooit iets anders gaan trainen ipv wat je nu aan het trainen bent! Want zo kan je om de zoveel weken van training wisselen en het meeste rendement in training is enkele seizoenen lang dezelfde training blijven vasthouden, want als je voor 2 weken je training wisselt voor hem, mis je dus ook 2 training in wat je oorspronkelijk traint en daarmee valt die 250k die je kan verdienen echt tegen, als je meerdere spelers traint kan 2 weken echt veel geld schelen in geld, behalve natuurlijk als je nu nog steeds geen trainingsschema hebt opgesteld, maar ja dan gaat het nooit wat werken!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
mankit schreef op 10 november 2003 @ 16:00:
ik zal nooit iets anders gaan trainen ipv wat je nu aan het trainen bent! Want zo kan je om de zoveel weken van training wisselen en het meeste rendement in training is enkele seizoenen lang dezelfde training blijven vasthouden, want als je voor 2 weken je training wisselt voor hem, mis je dus ook 2 training in wat je oorspronkelijk traint en daarmee valt die 250k die je kan verdienen echt tegen, als je meerdere spelers traint kan 2 weken echt veel geld schelen in geld, behalve natuurlijk als je nu nog steeds geen trainingsschema hebt opgesteld, maar ja dan gaat het nooit wat werken!!!
Ik weet dat je gelijk hebt.
Maar 250.000 is wel mooi even die uitbreiding van mijn stadion die dit seizoen moet gebeuren :7...
Ik denk inderdaad dat ik hem gewoon verkoop. Er zijn wel meer mensen die inzien dat deze waarschijnlijk high solid is en hij zal misschien wat meer opbrengen dan normaal (hopelijk). En ik heb niet echt een uitgestippeld trainingschema, maar train inmiddels wel al ongeveer 1 seizoen verdedigen en ben van plan dat weer te gaan doen. Deze week train ik nog algemeen in verband met de vormdaling die veroorzaakt is door 3 weken conditietraining. Ik heb momenteel 5/6 verdedigers van 18 jaar die passable/solid verdedigen hebben, dus daar is wel wat van te maken!
Als je de financiele kant bekijkt is het op de lange termijn idd beter om gewoon die 5/6 verdedigers te trainen ipv van 1 aanvaller!

[ Voor 4% gewijzigd door dreamtheater42 op 10-11-2003 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 01:30

Xanathorn

Mmorpg addict

Delano Godeke (20565383)
17 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is balanced and dishonest.

Assessed value: 80 000 Euro
Wage: 880 Euro/week
Owner: Pielewiepers

Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: solid Passing: poor
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: wretched Set Pieces: wretched

Dit is mijn jeugdpull :p, kon het bijna niet beter wensen want ik heb nog een plaats voor een trainee open nu ik een mid had verkocht. Alleen geld kan ik ook wel gebruiken, zou ik em trainen of verkopen?

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

als je Positiespel traint en plek hebt - HOUDEN..
alleen als je financieel de boot echt niet kan trekken verkopen...

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op 10 november 2003 @ 16:50:
als je Positiespel traint en plek hebt - HOUDEN..
alleen als je financieel de boot echt niet kan trekken verkopen...
lol :), een VIIer die de cupwinnaar adviezen geeft :P.

Tis wel lief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

jah hij vraag er tog om? (ik kan tog gewoon mijn visie geven)

en als je alleen maar bijdehand gaat doen/flamen reageer dan gewoon niet en
gewoon onTOPIC...

[ Voor 41% gewijzigd door GandalfTheGrey op 10-11-2003 17:13 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
ach, kijk er staan 3 smilies in 2 regels tekst.
Niks aan de hand.

Als ik Xana's speler zou pullen zou ik hem doortrainen, maar hij was dan ook gelijk mijn beste middenvelder. Dat zal bij hem wel niet t geval zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Ik ga em trainen, ik train al heeel lang mids maar ik heb erover nagedacht en een nieuw nederlands talent is altijd welkom. Valt idd in het niet bij mijn andere mids, die varieren van World class tot bijna Extra-terrestrial :). Ik zag ook nauwelijks pm's op het forum, en ik denk dat deze best snel excellent is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op 10 november 2003 @ 17:12:

gewoon onTOPIC...
Het was mijn inziens toch redelijk ontopic? Ben blij dat je mijn "grapje" zo positief opvat ;).

P.S. Vind het heel goed dat je mensen helpt hoor, wanneer je wat terug leest zie je dat ik dat ook vaak doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Ik weet niet of hij snel excellent is hoor.
Ik train ook PM en mijn redelijk PM heeft een waarde van 70 000.
Zijn bijstats zijn ongeveer gelijk.

John Lewkvist (14901765)
20 years, solid form, healthy

Stamina: solid Goaltending: disastrous
Playmaking: passable Passing: weak
Winger: poor Defending: weak

[ Voor 35% gewijzigd door -Pjotrski- op 10-11-2003 17:41 . Reden: Engelse stats ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 00:15
Jamal schreef op 10 november 2003 @ 12:04:
Hoeveel man zitten er gemiddeld bij zo'n cupwedstrijd? Net zoveel als bij een competitie wedstrijd?
Hangt vooral van de tegenstander af. Als je tegen een eredivisieclub speelt trek je natuurlijk veel meer toeschouwers dan als je tegen een VI-club speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Ronald Koeman schreef op 10 november 2003 @ 17:39:
[...]

Hangt vooral van de tegenstander af. Als je tegen een eredivisieclub speelt trek je natuurlijk veel meer toeschouwers dan als je tegen een VI-club speelt.
En natuurlijk van het weer.
Ziet er tot nu toe zonnig uit in regio Den Haag :)

Het humeur van de supporters is vandaag gereset en als ze eerst dolgelukkig o.i.d waren, kan het aantal wat tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
GandalfTheGrey schreef op 10 november 2003 @ 17:12:

gewoon onTOPIC...
Zo Thije, zo zie je maar eens dat ik niet de enige GoTter ben die licht ontflamebaar is na jouw reactie ;)

Ben het met Thije eens dat je als relatieve nieuwkomer voorzichtig moet zijn met adviezen geven.
Toen ik zelf begon, nu 3 seizoenen geleden, vroeg ik of het gratis was om spelers op de transferlijst te zetten. Kreeg binnen 10 minuten antwoord van Devv05 (die toen ook pas net was begonnen!) dat dat inderdaad gratis was. Toen heb ik een paar waardeloze spelers op de transferlijst gezet, onder het motto "baat het niet dan schaadt het niet". Kostte me dus een paar duizend euro. (No offense Martijn;) )
Sneu geld dus, want als je net begint met hattrick is elke stuiver meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
-Pjotrski- schreef op 10 november 2003 @ 17:43:
[...]

En natuurlijk van het weer.
Ziet er tot nu toe zonnig uit in regio Den Haag :)

Het humeur van de supporters is vandaag gereset en als ze eerst dolgelukkig o.i.d waren, kan het aantal wat tegenvallen.
Het weer heeft op een competitiewedstrijd dezelfde invloed als op een bekerwedstrijd. Jamal vroeg naar het verschil bij toeschouwersaantallen tussen comp. wedstrijden en cup wedstrijden.

[ Voor 12% gewijzigd door Ronald Koeman op 10-11-2003 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ronald Koeman schreef op 10 november 2003 @ 17:45:
[...]

Zo Thije, zo zie je maar eens dat ik niet de enige GoTter ben die licht ontflamebaar is na jouw reactie ;)

Ben het met Thije eens dat je als relatieve nieuwkomer voorzichtig moet zijn met adviezen geven.
Toen ik zelf begon, nu 3 seizoenen geleden, vroeg ik of het gratis was om spelers op de transferlijst te zetten. Kreeg binnen 10 minuten antwoord van Devv05 (die toen ook pas net was begonnen!) dat dat inderdaad gratis was. Toen heb ik een paar waardeloze spelers op de transferlijst gezet, onder het motto "baat het niet dan schaadt het niet". Kostte me dus een paar duizend euro. (No offense Martijn;) )
aangezien Xanathorn wel een van de NL-HT mannen is en misschien wel U-20 bondcoach wordt kan hij de waarde van mijn reactie wel inschatten :)

en ik wou gewoon even mijn visie geven :) en Thije moet gewoon niet bijdehand doen ookal weet ie misschien meer van HT af!

en nu weer back on Topic :) zijn er nog mensen die 3-4-3 volgend seizoen gaan spelen?

[ Voor 7% gewijzigd door GandalfTheGrey op 10-11-2003 18:01 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

GandalfTheGrey schreef op 10 november 2003 @ 18:00:
[...]

aangezien Xanathorn wel een van de NL-HT mannen is en misschien wel U-20 bondcoach wordt kan hij de waarde van mijn reactie wel inschatten :)

en ik wou gewoon even mijn visie geven :) en Thije moet gewoon niet bijdehand doen ookal weet ie misschien meer van HT af!

en nu weer back on Topic :) zijn er nog mensen die 3-4-3 volgend seizoen gaan spelen?
Zat mensen die 3-4-3 gaan spelen, ik geloof dat er hier al 3 mensen waren die spitsen gaan trainen. Je komt wel in de problemen tegen slimme, gelijkwaardige tegenstanders, aangezien je zo voorspelbaar bent. Ik vraag me af of 3-4-3 met 2 wingers aanvallend en eventueel counter/AOW erbij bestaansrecht heeft om je tegenstander te verrassen, en mensen die hun wingbacks naar het midden doen keihard aan te pakken. :D Helaas heb ik maar een matige winger, laat staan 2 die het gebrek van een 3e innermid moeten compenseren qua balbezit, anders had ik het meteen uitgetest. :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

GandalfTheGrey schreef op 10 november 2003 @ 18:00:
[...]

Och er zijn er wel meer die denken dat ze me adviezen kunnen geven en ik vind het helemaal niet erg. Zelfs wel leuk dat er mensen zijn die tenminste een beetje begaan zijn met hattrick en medespelers :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Wat vinden jullie van de nieuwe 'hattrick live' optie. Nu ik het wat doorgelezen heb lijkt het me wel een aardige functie. Aangezien ik normaal gesproken met mijn matchviewer toch niet meer dan 10 wedstrijden tegelijk aan het volgen was.

Wat is jullie mening hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

uitstekend, heb voor woensdag aantal bekerwedstrijden + mijn eigen wedstrijd ingezet zeker de moeite waard, ipv tabbed Mozilla

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

^^0nMe schreef op 10 november 2003 @ 18:10:
[...]

Zat mensen die 3-4-3 gaan spelen, ik geloof dat er hier al 3 mensen waren die spitsen gaan trainen. Je komt wel in de problemen tegen slimme, gelijkwaardige tegenstanders, aangezien je zo voorspelbaar bent. Ik vraag me af of 3-4-3 met 2 wingers aanvallend en eventueel counter/AOW erbij bestaansrecht heeft om je tegenstander te verrassen, en mensen die hun wingbacks naar het midden doen keihard aan te pakken. :D Helaas heb ik maar een matige winger, laat staan 2 die het gebrek van een 3e innermid moeten compenseren qua balbezit, anders had ik het meteen uitgetest. :P
3-4-3 AIM moet wel werken volgens mij !

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-09 22:46

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Dat HT live ziet er wel goed uit nu nog de vraag hoe het gaat werken tijdens de wedstrijden of het een realtime update krijgt of om de 3 minuten ofzo.... maarja we zullen zien..

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

GandalfTheGrey schreef op 10 november 2003 @ 18:34:
[...]

3-4-3 AIM moet wel werken volgens mij !
Dat bedoel ik dus, iedereen die ziet dat je 3-4-3 speelt verwacht dat je ook AIM erbij doet, waardoor het relatief eenvoudig is om je daarop in te stellen. Je tegenstander dan verrassen met een andere taktiek is leuk, maar je moet er wel mee kunnen winnen. Overigens is 3-4-3 met 2 aanvallende wingers wel extreem aanvallend en waarschijnlijk ook suicide tegen teams met veel balbezit, maar dat zie ik wel weer als ik deze taktiek ooit ga gebruiken.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

jah ik dacht meer aan 3 inner midfield..
1 winger (wisselend van zijde) 2 verdedigende backs.. 1 uitstekende centrale verdediger, 3 goede spitsen en evt 1 inner midfielder aanvallen / verdedigen..

en evt kan je varieren naar 4-4-2 of 3-5-2 per wedstrijd

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
The_Marsmellow schreef op 10 november 2003 @ 18:34:
Dat HT live ziet er wel goed uit nu nog de vraag hoe het gaat werken tijdens de wedstrijden of het een realtime update krijgt of om de 3 minuten ofzo.... maarja we zullen zien..
HT Live ververst elke minuut staat op de info pagina.
Wel jammer is dat als je hebt uitgelogd, de lijst met wedstrijden die je wou volgen weer leeg is.
Maar dat zal zijn redenen wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
Dat HT-live ziet er wel leuk uit, en het heeft ook weer voordelen voor het gebruik van een matchviewer. Jammer alleen dat de matches weg gaan als je uitlogt, maar dat zal idd wel een reden hebben.

En natuurlijk krijgen we dit seizoen ook te maken met de taktieken. Ik zal waarschijnlijk gebruik gaan maken van counteren/pressing en Attack in the middle. Counteren/pressing zal ik vooral gebruiken tegen de sterkere ploegen in mijn divisie, en AIM bij de wat zwakkere broeders. Dan moet het wel lukken, met wat nieuwe aankopen, om mee te strijden om het kampioenschap.

Ik ben ook nog even creatief bezig geweest met mijn logo, en ik zou graag wat meningen willen hebben:

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/grooves-klein.jpg
Mijn orginele logo
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/voorstel-logo.gif
Wat ik in gedachten heb om te maken

[ Voor 21% gewijzigd door grooviee17 op 10-11-2003 21:38 . Reden: Logo toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een kijkje in de keuken van een van de allerbeste teams in heel HT:
Kijk in de league conference van de Allsvenskan (zweden) en dan de topics 'in english' en vooral 'inter sthlm season 21'.
Ik had al een hoop gehoort over de salariskosten, maar dit is inderdaad idioot, hieruit blijkt dat je gewoon moet daytraden om je budget rond te krijgen op dit niveau.

Verder gewoon heel leerzaam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
-Pjotrski- schreef op 10 november 2003 @ 17:28:
Ik weet niet of hij snel excellent is hoor.
Ik train ook PM en mijn redelijk PM heeft een waarde van 70 000.
Zijn bijstats zijn ongeveer gelijk.

John Lewkvist (14901765)
20 years, solid form, healthy

Stamina: solid Goaltending: disastrous
Playmaking: passable Passing: weak
Winger: poor Defending: weak
De middenvelder die jij noemt is in solid vorm (tegenover passable) en heeft solid stamina (tegenover inadequate). Volgens mij maakt dat behoorlijk veel uit voor de waarde. Ik vermoed dat Xanathorn gelijk heeft en dat zijn speler high solid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zou mijn keepertje woensdag weer mee kunnen doen? Zondag a.s. wil ik hem er zeker graag bij hebben! Ik trok een slechte keeper, dus mijn ouwe zwakke met zwak vorm is nog beter!

Boris den Rooijen (13359694) 1 week blessure
21 jaar, zwak vorm, licht geblesseerd, maar kan wel trainen
* het duurt nog 43 uren voor de aftrap van de eerste bekerwedstrijd
* vote on Xanathorn for U-20

[ Voor 18% gewijzigd door Par_Martinos op 10-11-2003 22:14 ]

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Par_Martinos schreef op 10 november 2003 @ 22:12:
Zou mijn keepertje woensdag weer mee kunnen doen? Zondag a.s. wil ik hem er zeker graag bij hebben! Ik trok een slechte keeper, dus mijn ouwe zwakke met zwak vorm is nog beter!

Boris den Rooijen (13359694) 1 week blessure
21 jaar, zwak vorm, licht geblesseerd, maar kan wel trainen
* het duurt nog 43 uren voor de aftrap van de eerste bekerwedstrijd
* vote on Xanathorn for U-20
Volgens mij kun je dat zien aan in de opstelling pagina van Hattrick zelf. Als je in het pulldown menu die keeper selecteert en het lettertype is in het rood, dan is hij niet beschikbaar (hij is dan dus nog geblesseerd). Is de kleur van de naam van die keeper zwart, dan kan hij wel spelen. Correct me if I'm wrong!!!

[ Voor 3% gewijzigd door dreamtheater42 op 10-11-2003 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
dreamtheater schreef op 10 november 2003 @ 22:19:
[...]

Volgens mij kun je dat zien aan in de opstelling pagina van Hattrick zelf. Als je in het pulldown menu die keeper selecteert en het lettertype is in het rood, dan is hij niet beschikbaar (hij is dan dus nog geblesseerd). Is de kleur van de naam van die keeper zwart, dan kan hij wel spelen. Correct me if I'm wrong!!!
Nog rood dus, dus volgens jou geen Boris in het doel
MyBestTeam doet et weer, maar hij zet mijn spits in de verdediging, dus of ik hier voortaan erg op durf te vertrouwen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

verkiezingen U20 Coach zijn gestart!!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Xanathorn je hebt er weer twee votes bij... moest wel ff met me hand op me hart voor je instaan bij het thuisfront, maar kreeg net een ht-mailtje dat dit gehele huis achter jouw nominatie staat.

Dat je morgen maar hoog in de top 10 mag staan!

Voor wie nog niet gestemd heeft op de nieuwe U20 Bondscoach, ga naar hattrick > nederland > verkiezingen (rechts in beeld) en stem op de enige echte GoT'r en Nederlands Cupkampioen XANATHORN!!

Ik heb net de voor mij tot nu toe duurste speler qua transferbedrag, te koop gezet... wel ff spannend, begin seizoen, een 18 jarige formidable winger... hopen dat de beginseizoensgekte toeslaat bij iemand of bij voorkeur meerdere iemanden en ze tegen mekaar opbieden :D

Kan ik ook eens een beetje degelijke speler aankopen... duurste aankoop tot nu toe 280K voor me toekomstig coach die nu met solid pm + solid passing nog de show mag stelen zolang het duurt (33 jaar)

Voor de velen nieuwelingen wellicht nog even een opmerking over het bieden op dezelfde speler. Er is hier veel discussie over geweest, maar mocht je het hier melden dan is het helaas geen garantie, echter doch beleefheid als anderen niet op die speler bieden. Vroeg melden helpt.!

Zelf zit ik ook op enkele spelers te azen, vandaar dat ik dit onderwerp maar weer eens te sprake breng ;)

Geen specifieke spelersmelding tot dusver van mij, wel dat je me tegen kunt komen in zowel het hoge (voor doortrainen) als het lage (handel) segment van 17 jarige wingers. :)

Succes en meld het gerust als je je oog hebt laten vallen op een speler waarop ik geboden heb. Dat geld vooral voor het lage segment, niewe teams hebben IMO meer recht op een speler die ze kunnen gebruiken, dan ik op dat kleine winstje wat ik uit de handel haal.

[ Voor 74% gewijzigd door yared op 11-11-2003 00:26 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
yared schreef op 11 november 2003 @ 00:11:
Xanathorn je hebt er weer twee votes bij... moest wel ff met me hand op me hart voor je instaan bij het thuisfront, maar kreeg net een ht-mailtje dat dit gehele huis achter jouw nominatie staat.

Dat je morgen maar hoog in de top 10 mag staan!

Voor wie nog niet gestemd heeft op de nieuwe U20 Bondscoach, ga naar hattrick > nederland > verkiezingen (rechts in beeld) en stem op de enige echte GoT'r en Nederlands Cupkampioen XANATHORN!!
hoe kan je nu in godsnaam stemmen??
Currently no candidates have been registered

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
The Dolf schreef op 11 november 2003 @ 00:49:
[...]

[...]
Gewoon de gebruikersnaam invoeren...en mijn stem is ook naar Xanathorn gegaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 11 november 2003 @ 00:49:
[...]

[...]
Ga naar Nederland en klik op verkiezingen.

@ grooviee17: ik zou toch dat eerste logo houden, vind ik een stuk mooier eigenlijk.

@ Xana: mijn stem heb je ook!

En dan kom ik dit vanmorgen in mijn hattrick menu tegen:
Je team heeft 50 Euro gekregen, omdat Perry Aandenboom (7610565), afkomstig uit je jeugdopleiding, onlangs is verkocht voor 1 000 Euro..
Wow, ik ben rijk!!! :7

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 13:36
Shijjjuuuut,

Was ik bijna aan de beurt voor een team; heb ik per ongeluk een foutje gemaakt tijdens het invoerven van mn gegevens.... KAN IK WEER ACHTERAAN SLUITEN :?

balen.... :'(

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zosas schreef op 11 november 2003 @ 08:28:
Shijjjuuuut,

Was ik bijna aan de beurt voor een team; heb ik per ongeluk een foutje gemaakt tijdens het invoerven van mn gegevens.... KAN IK WEER ACHTERAAN SLUITEN :?

Huh? gegevens verkeerd ingevoerd, dat maakt toch niet uit, kunnen ze toch niet controleren.... maar je zal wel gelijk hebben. Ongelooflijk balen zeg! Lekker begin van je hattrick carrière. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Zosas schreef op 11 november 2003 @ 08:28:
Shijjjuuuut,

Je maakt ons nieuwsgierig..... wat dan?

Xanathorn Je staat in de top10 SPEEEEECH SPEEECH!!
PS: nog een broodschrijver nodig voor je speech? schrijf hem en als je wilt kan ik er wel even een blik op werpen.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Pjotrski- schreef op 10 november 2003 @ 18:55:
[...]

Wel jammer is dat als je hebt uitgelogd, de lijst met wedstrijden die je wou volgen weer leeg is.
Dan moet je ze toch eerst even bookmarken en vervolgens in HT Live zetten B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

mijn stem ook naar Xanathorn :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk wilde ik voor de 4e op één volgende keer op mezelf stemmen :P..

Toch maar op Xana gestemd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 13:36
yared schreef op 11 november 2003 @ 09:04:
[...]

Je maakt ons nieuwsgierig..... wat dan?

....
hehehe, ik had achter mn adres .nl gezet ipv huisnummer... lekker handig. Ach heb het ook druk op mn werk en dan let je soms niet op... 8)7

[ Voor 52% gewijzigd door Valandil op 11-11-2003 09:58 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Wie zei ook al weer dat winger training niks oplevert?
Iemand heeft zojuist 6.5M!!! geboden voor mijn Griekse winger!

Verder ga ik die Ierse winger ook wel verkopen of 'ruilen' tegen een middenvelder van world class+ pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Ronald Koeman schreef op 10 november 2003 @ 17:45:
[...]

Kreeg binnen 10 minuten antwoord van Devv05 (die toen ook pas net was begonnen!) dat dat inderdaad gratis was. Toen heb ik een paar waardeloze spelers op de transferlijst gezet, onder het motto "baat het niet dan schaadt het niet". Kostte me dus een paar duizend euro. (No offense Martijn;) )
:o
-Pjotrski- schreef op 10 november 2003 @ 18:55:
[...]

Ja. Zoals ook op de info pagina maakt maken ze hierbij gebruik van session variabelen.. Voordeel hiervan is dat er niets in een database oid hoeft worden opgeslagen wat ruimte en bandwidth scheelt.. Nadeel is dus dat bij een timeout of loguit deze gegevens verloren gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Mijn stem gaat ook naar Xanathorn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Ik heb de volgende 18 jarige aanvaller Gert-Jan Bonnema (17529188).
vorm: redelijk
Passen: goed
Scoren: zwak

Aangezien ik niet van plan ben om te trainen op scoren en passen lijkt mij het beste om 'm verkopen. Is € 22,000 een beetje reele vraag prijs?

DeNeu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
neudeboules schreef op 11 november 2003 @ 11:54:
Ik heb de volgende 18 jarige aanvaller Gert-Jan Bonnema (17529188).
vorm: redelijk
Passen: goed
Scoren: zwak

Aangezien ik niet van plan ben om te trainen op scoren en passen lijkt mij het beste om 'm verkopen. Is € 22,000 een beetje reele vraag prijs?

DeNeu
Hangt beetje van de waarde af.. Veel is ie niet waard want hij kan in principe niks, alleen door de goed passing heb je kans dat een of andere n00b er wel geld aan uitgeeft... Ik zou 22.000 gewoon proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

ik heb hem inmiddels te koop staan.

op passen/score na zijn de rest van z'n stats zijn helemaal crap.

Z'n waarde is trouwens 74 000 Euro.

[ Voor 16% gewijzigd door neudeboules op 11-11-2003 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:39
Ik zat te denken dat door de hele meuk aan alternatieve strategieen die er nu zijn, het voor V en VI teams veel makkelijker is om te stunten in de beker. Dit heeft toch best wel wat consequenties als hoger team. Ik wil toch minstens één keer thuis spelen, maar één keer een handige kerel en je verliest op CA met 4-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aristos schreef op 11 november 2003 @ 13:25:
Ik zat te denken dat door de hele meuk aan alternatieve strategieen die er nu zijn, het voor V en VI teams veel makkelijker is om te stunten in de beker. Dit heeft toch best wel wat consequenties als hoger team. Ik wil toch minstens één keer thuis spelen, maar één keer een handige kerel en je verliest op CA met 4-0
Allereerst werkt CA alleen als de tegenstander zijn kansen niet benut. Als er echt zo'n gat is tussen de sterke en de zwakke, dan benut de sterke echt wel meer kansen. Bovendien moet de aanval van de zwakke nog altijd door de verdediging van de sterke. Ik denk niet dat nou zomaar de sterke zal verliezen tegen de zwakke, ondanks de nieuwe strategieen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorgoB
  • Laatst online: 11:21
Ook mijn stem is gegeaan naar Xanathorn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Even voor de formaliteiten, maar ik heb ook gestemd op Xana. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 10:31
Taktieken? ben nog sterk in twijfel, maar is het nu echt veel beter om met te spelen dna zonder? of is een sterk 3-5-2 nog steeds almachtig? ik heb zo mijn twijfels, heb het af en toe geprobeerd in oefenwedstrijden, maar was weinig effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Ik denk dat ik alleen de 2 aanvalstactieken (AOW en AIM) ga gebruiken als iemand bijvoorbeeld een slechte centrale of vleugel verdediging heeft.
De andere twee hebben mij ook niet geholpen tijdens het testen in oefenwedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koentjuh schreef op 11 november 2003 @ 14:49:
Taktieken? ben nog sterk in twijfel, maar is het nu echt veel beter om met te spelen dna zonder? of is een sterk 3-5-2 nog steeds almachtig? ik heb zo mijn twijfels, heb het af en toe geprobeerd in oefenwedstrijden, maar was weinig effectief.
Volgens mij creeer je met een sterk 3-5-2 nogsteeds de meeste kansen. En als je de kansen kan afmaken hoef je niet bang te zijn voor een counteraanval lijkt mij. En AIM en AOW zijn natuurlijk varianten op het standaard 3-5-2 lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
grooviee17 schreef op 11 november 2003 @ 01:44:
[...]

Gewoon de gebruikersnaam invoeren...en mijn stem is ook naar Xanathorn gegaan :).
Gelukt.
Xana: mijn steun heb je ook/

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook bezig met hattrick en ben net gepromoveerd naar de zesde divisie. Maar wanneer is het beste dat ik geld ga uitgeven aan het jeugd elftal? Ik zou dit graag willen weten!!!!!!

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 15:32:
Ik ben ook bezig met hattrick en ben net gepromoveerd naar de zesde divisie. Maar wanneer is het beste dat ik geld ga uitgeven aan het jeugd elftal? Ik zou dit graag willen weten!!!!!!

8)7
Meteen. Met je jeugd kan je nl veel geld verdienen (als je geluk hebt tenminste)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 15:32:

8)7
zoveel als je durft missen. Hoe minder je investeert, hoe langer het duurt voor je een hoger niveau bereikt.

Welk team mag zich tot het jouwe rekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Alweer een nieuw lid in de GoT-Federatie, De GaMbiNo's(211189). Spam zijn gastenboek maar weer vol :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo het is me gelukt een 17jarige spits kopen in het u20 seizoen.

Juan Villena
62 000 Euro, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht

is niet het beste maja had er ook niet het geld voor om een supertalent te kopen.
Al heeft deze me al 813k gekost

ben er iig blij mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

813k voor zo'n speler ? is dat niet zonde :) daar koop ik een heel elftal voor
* The_Marsmellow is econoom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ik vind het nogal verdomd duur voor zo'n speler af ligt dat aan mij?
En met zijn conditie zal hij niet geweldig presteren.

[ Voor 32% gewijzigd door The Dolf op 11-11-2003 16:05 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

conditie boeit vrijwel niks voor een aanvaller en 17jarige solid aanvallers zijn op dit moment nou eenmaal superduur plus het feit dat het het u20 seizoen is iedereen wil tnu graag spelers kopen 813k valt opzich ook nog wel mee.

(ff stadion naar 50k uitgebreid :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 15:46:
zo het is me gelukt een 17jarige spits kopen in het u20 seizoen.

Juan Villena
62 000 Euro, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht

is niet het beste maja had er ook niet het geld voor om een supertalent te kopen.
Al heeft deze me al 813k gekost

ben er iig blij mee :P
Wel een relatief matige goed scoren geloof ik, maarja, eind van het seizoen 17 jaar formidable+ , niet slecht. :)

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Frizza heeft gewoon geld teveel... je mag mijn team ook wel sponseren hoor ;)
Veel plezier iig met je Guan Villena :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik verw8 m idd ook niet hoog solid maja en marsmellow me geld is nu echt op anders had ik je uiteraard wel gesponserd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
ik heb piekies en misschien na vanavond zelfs meer dan 10 miljoen!!!! euro op mijn bankrekening staan!!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

mankit schreef op 11 november 2003 @ 16:38:
ik heb piekies en misschien na vanavond zelfs meer dan 10 miljoen!!!! euro op mijn bankrekening staan!!! :9
Aaah, koop een spits van me en betaal half in natura (heb winger nodig !!! :D
Ben je trouwens van plan om te stoppen met wingers trainen, of ga je met die 10m weer wat u20 players halen ?

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
doorgaan met trainen. Zit nu over na te denken om de beste 17-jarige winger van zweden te kopen, zal wel gaaf zijn een u-20 speler van zweden te hebben!

Alleen ik merk dat de prijzen de pan uit vliegen, zag vandaag 2 spelers die ik gebookmarked had weggaan voor 5.7M en 3.6M!!!!!!

2 seizoenen geleden kon je ze voor de helf krijgen, maarja toen was de hype nog niet zo groot om wingers te trainen, misschien moet ik juist nu mee stoppen ;)

En wil een nederlandse winger kopen alleen de beste die nu tekoop staat is niet zo goed, misschien koop ik hem gewoon en als er volgende week betere komen dan die gewoon kopen en deze weer verkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Ik heb mijn speech net neergezet, vanmorgen ging niet want ik heb nachtdienst deze week dus ik lag toen lekker in mijn nest :). Ik houd niet zo van speeches dus maar wat stukjes uit m'n speech en betoog bijeengeplakt :p. Trouwens bedankt aan alle die me steunen, ook al word ik geen coach dan maar over 2 seizoenen :p.

Oh ja heb alle solids/excellents van 17 op de transferlijst en forum gescout en in excel bestand gedaan, maar moet zeggen dat het jammer is dat er niet meer spelers op het forum worden gepost, potentiële u-20 kandidaten in bijvoorbeeld de VII en VIII gaan zo aan onze neus voorbij omdat het veel te veel werk is alle leagues af te scouten ;(.

Mankit: de beste Nederlandse winger is Jean Wils maar die is een week geleden geruild met een zweed voor een 20-jarige (nu 21) supernatural mid (Roelse), dus je bent helaas net te laat :p.

[ Voor 14% gewijzigd door Xanathorn op 11-11-2003 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Zelf ben ik ook op zoek naar een 17 jarige speler met solid scoren en ik heb wel een aantal talenten op het oog maar hun deadline is pas morgen of donderdag.

Juan Villena zal inderdaad wel een aantal weken nodig hebben om excellent te worden. In het verleden heb ik een soortgelijke speler gekocht, maar dan met inadequate stamina en die was bij 113k excellent.

@Yared: Ik zie dat je mijn supporterschap hebt verlengd, bedankt :)

[ Voor 9% gewijzigd door Zonar op 11-11-2003 17:03 ]

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

mankit schreef op 11 november 2003 @ 16:45:
doorgaan met trainen. Zit nu over na te denken om de beste 17-jarige winger van zweden te kopen, zal wel gaaf zijn een u-20 speler van zweden te hebben!

Alleen ik merk dat de prijzen de pan uit vliegen, zag vandaag 2 spelers die ik gebookmarked had weggaan voor 5.7M en 3.6M!!!!!!

2 seizoenen geleden kon je ze voor de helf krijgen, maarja toen was de hype nog niet zo groot om wingers te trainen, misschien moet ik juist nu mee stoppen ;)

En wil een nederlandse winger kopen alleen de beste die nu tekoop staat is niet zo goed, misschien koop ik hem gewoon en als er volgende week betere komen dan die gewoon kopen en deze weer verkopen!
Prijzen rijzen idd de pan uit, maar komt wel door stevige concurrentie. Hype is waarschijnlijk nog lang niet afgelopen, zeker 75% van alle teams in nl spelen met wingers met relatief lage vleugelspel, demand zat denk ik. ;)
Ik zou trouwens die winger niet kopen, tenzij je hem echt makkelijk zonder al te veel verlies kan doorverkopen, grote kans dat je volgende week een betere vind, of zelf trekt. :D
Ik heb btw ook geen geld om mee te doen aan de talentenjacht, vorige seizoen aardig ingekocht, en mijn 1e speler die ik zonder verlies van trainingsweken kan verkopen is pas halverwege het seizoen lvl up, dus hopelijk komt er wat leuks uit de jeugdopleiding een dezer weken.

[ Voor 11% gewijzigd door ^^0nMe op 11-11-2003 16:54 ]

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook mijn supporter is verlengd!

Bedankt Yared!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
ach een paar ton kan ik wel missen op dit ogenblik ;)
Het probleem is dat mijn wingers bijna geeneen nederlandse team kan kopen, ik krijg alleen maar mailtjes van zweedse teams die ze willen kopen of ruilen, vandaag al van 4 personen mailtjes gekregen!

Alleen onze eigen bondscoach raateland heeft interesse getoont in eentje alleen die komt ook wat geld tekort denk ik. Misschien een van zijn verdedigers vragen ;)

[ Voor 80% gewijzigd door mankit op 11-11-2003 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Woensdag update is geweest.
Het weer voor morgen is bekend.
Bewolkt in regio Den Haag, het vooruitzicht was zonnig !
Was net zo blij met die voorspelling, lekker veel geld, maar nee.
Niks zo veranderlijk als het HT-weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:25

GaMbiNo

1337

grooviee17 schreef op 11 november 2003 @ 15:45:
Alweer een nieuw lid in de GoT-Federatie, De GaMbiNo's(211189). Spam zijn gastenboek maar weer vol :P.
Allemaal bedankt voor de aanmoedigingen en gelukswensen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van: Sigur
Er is maar één persoon geschikt voor de functie van U20 bondscoach. Stemt dus allen Thije Nobbe!!

Van: fnoor
en waar kan ik stemmen dan op nobbe?

Van: hestaatje
Zeker Thije is een held en heeft mij vorig jaar van de ondergang gered!! Zal iedereen die ik ken aansporen.

Vanuit het niets een topic van Sigur uit mijn divisie. Vervolgens nog 2 die op mij gaan stemmen. :)

Kortom heb al 3 stemmen! Vind dat wel een compliment :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 20:08:
Van: Sigur
Er is maar één persoon geschikt voor de functie van U20 bondscoach. Stemt dus allen Thije Nobbe!!

Van: fnoor
en waar kan ik stemmen dan op nobbe?

Van: hestaatje
Zeker Thije is een held en heeft mij vorig jaar van de ondergang gered!! Zal iedereen die ik ken aansporen.

Vanuit het niets een topic van Sigur uit mijn divisie. Vervolgens nog 2 die op mij gaan stemmen. :)

Kortom heb al 3 stemmen! Vind dat wel een compliment :*)
Sigur is een member van OLDER die gaan binnenkort allemaal op hun eigen fed lid stemmen, kuppie, net als wij allemaal op Xana stemmen :P

XANA XANA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal me hier ook weers eens wat vaker mengen :P

In Frankrijk ging deze speler voor een slordige 2,2mil. En je zou maar de pech hebben dat hij net passable scoring is :/

Daniel Thionnet (20425910)
17 years, passable form, healthy

A pleasant guy who is balanced and dishonest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.

Nationality: France
Assessed value: 156 000 Euro
Wage: 1 240 Euro/week
Owner: team brou

Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: solid
Winger: poor Defending: poor
Scoring: passable Set Pieces: poor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ik voel me een grandioze n00b. Ik snap niks van die prijzen.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
The Dolf schreef op 11 november 2003 @ 21:41:
Ik voel me een grandioze n00b. Ik snap niks van die prijzen.
Die laatste valt ook niet te snappen. Je moet wel goed gek zijn om er 2,2 mil voor te dokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
duh, die gast heeft geld teveel... voor zo'n speler veertien keer zijn waarde neerleggen is gewoon een kwestie van teveel geld hebben, dus TheDolf, je hoeft je niet te schamen, dit is gewoon onrealistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Zow nieuw seizoen nieuw logo, ff weer iets anders.

Afbeeldingslocatie: http://www.gooiland-elektro.nl/LOGO/LOGO3.jpg
mijn nieuwe logo-tje

* The_Marsmellow vind 200x200 pixels veuls te klein :/

Gaarne uw reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
yared schreef op 11 november 2003 @ 23:10:
duh, die gast heeft geld teveel... voor zo'n speler veertien keer zijn waarde neerleggen is gewoon een kwestie van teveel geld hebben, dus TheDolf, je hoeft je niet te schamen, dit is gewoon onrealistisch.
Ik vond het nogal raar aangezien het een 2e divisionist is.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Marsmellow schreef op 11 november 2003 @ 23:14:

[afbeelding]
mijn nieuwe logo-tje

Ja mooi! Houden zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Onder het motto van geld moet rollen, het seizoen is weer goed begonnen:

Cash funds: 593 123 Euro (-91 503) Euro

Deze week 2 PM's gekocht, een solid pm met inadequate passing&scoring(150K) en een excellent pm met inadequate passing&winger(490K). Maar als het een beetje meezit moet dat deze week zelf al weer in de plus zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Marsmellow schreef op 11 november 2003 @ 23:14:

[afbeelding]
mijn nieuwe logo-tje

Zeker houden dit logo!!
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.