Xanathorn je hebt er weer twee votes bij... moest wel ff met me hand op me hart voor je instaan bij het thuisfront, maar kreeg net een ht-mailtje dat dit gehele huis achter jouw nominatie staat.
Dat je morgen maar hoog in de top 10 mag staan!
Voor wie nog niet gestemd heeft op de nieuwe U20 Bondscoach, ga naar hattrick > nederland > verkiezingen (rechts in beeld) en stem op de enige echte GoT'r en Nederlands Cupkampioen XANATHORN!!
Ik heb net de voor mij tot nu toe
duurste speler qua transferbedrag, te koop gezet... wel ff spannend, begin seizoen, een 18 jarige formidable winger... hopen dat de
beginseizoensgekte toeslaat bij iemand of bij voorkeur meerdere iemanden en ze tegen mekaar opbieden
Kan ik ook eens een beetje degelijke speler aankopen... duurste aankoop tot nu toe 280K voor me toekomstig coach die nu met solid pm + solid passing nog de show mag stelen zolang het duurt (33 jaar)
Voor de velen nieuwelingen wellicht nog even een opmerking over het bieden op dezelfde speler. Er is hier veel discussie over geweest, maar mocht je het hier melden dan is het helaas geen garantie, echter doch beleefheid als anderen niet op die speler bieden. Vroeg melden helpt.!
Zelf zit ik ook op enkele spelers te azen, vandaar dat ik dit onderwerp maar weer eens te sprake breng
Geen specifieke spelersmelding tot dusver van mij, wel dat je me tegen kunt komen in zowel het hoge (voor doortrainen) als het lage (handel) segment van 17 jarige wingers.
Succes en meld het gerust als je je oog hebt laten vallen op een speler waarop ik geboden heb. Dat geld vooral voor het lage segment, niewe teams hebben IMO meer recht op een speler die ze kunnen gebruiken, dan ik op dat kleine winstje wat ik uit de handel haal.
[
Voor 74% gewijzigd door
yared op 11-11-2003 00:26
]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!