Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.678 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Cash funds: 436 975 Euro (10 260 939) Euro

Heb gewoon nu meer dan 10M!!! eurootjes

Heb zojuist meegeboden voor een zweedse winger tot 5M!! alleen ik had tegen mezelf gezegd 5M en geen cent meer en iemand bood nog 5.1M :(

[ Voor 46% gewijzigd door mankit op 12-11-2003 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 20:08:
Kortom heb al 3 stemmen! Vind dat wel een compliment :*)
Mijn leaguegenoot milie1 staat nog steeds in de top 10.
Geen idee hoe dat kan. 8)7
Ok ik heb voor de gein op hem gestemd maar die laat ik echt niet tot het eind staan.
Al zou het wel leuk zijn als hij het wordt, want dan heeft hij minder tijd voor zijn eigen team >:)

[ Voor 3% gewijzigd door -Pjotrski- op 12-11-2003 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
yared schreef op 11 november 2003 @ 23:10:
duh, die gast heeft geld teveel... voor zo'n speler veertien keer zijn waarde neerleggen is gewoon een kwestie van teveel geld hebben, dus TheDolf, je hoeft je niet te schamen, dit is gewoon onrealistisch.
Mwah, het is wel een potentiele wereldspeler.. Zo te zien heeft ie high-passable scoring en goed passing, en is pas 17 jaar.. Met juiste training kan het een hele goede worden.. Al blijft 2.2 miljoen wel heel veel geld.. Lekkere pull was dat voor die eigenaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Zo, vanavond eindelijk weer eens een zinvolle wedstrijd. Het lijkt wel al maanden geleden >:)

btw: Xana heeft er weer 1 stem bij!

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

mankit schreef op 12 november 2003 @ 09:05:
Cash funds: 436 975 Euro (10 260 939) Euro

Heb gewoon nu meer dan 10M!!! eurootjes

Heb zojuist meegeboden voor een zweedse winger tot 5M!! alleen ik had tegen mezelf gezegd 5M en geen cent meer en iemand bood nog 5.1M :(
Hehe, da's balen, ging ie ook voor 5.1 weg ? Dan had je achteraf toch gedacht dat je die 100k gewoon moest bieden, dat heb ik heel vaak. :P Had ie trouwens nog leuke 2ndary skills, of was ie zo duur omdat het een zweed was ?
Ik heb btw mijn stem verkocht aan de duivel, X nogwat heette ie geloof ik. >:)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
hij was solid in pm en winger en had passable passing.

Misschien had ik wel door moeten bieden, maar als ik geen limiet had gesteld dan had ik me noit kunnen inhouden en hij is inderdaad voor 5.1M weggegaan. Maar eigenlijk is het gekkenwerk om zoveel te betalen, maarja welk nederlands team kan zeggen dat hij ooit een zweedse u-20 speler heeft opgeleid! Ik heb nog een kansje, morgen bijna een gelijke speler met dan passable pm nog te koop, kijken of dat wat gaat worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

mankit schreef op 12 november 2003 @ 11:49:
hij was solid in pm en winger en had passable passing.

Misschien had ik wel door moeten bieden, maar als ik geen limiet had gesteld dan had ik me noit kunnen inhouden en hij is inderdaad voor 5.1M weggegaan. Maar eigenlijk is het gekkenwerk om zoveel te betalen, maarja welk nederlands team kan zeggen dat hij ooit een zweedse u-20 speler heeft opgeleid! Ik heb nog een kansje, morgen bijna een gelijke speler met dan passable pm nog te koop, kijken of dat wat gaat worden ;)
Hmm, zelfs in Zweden geeneens spelers met uitstekend vleugelspel + passen, of gingen die helemaal voor getikte prijzen weg ?
Wat ik me trouwens afvraag, je mag dan wel goeie spelers kopen die zo bijna zeker international worden, maar het zou in theorie nog kunnen dat er 4-5 spelers zijn die veel betere stats hebben en gewoon door hun club worden verdergetrained, zonder ooit op de transferlist te hebben gestaan. Dan heb je dus 5m voor niks gedokt...

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
aan excellent wingers heb je niet zoveel, ze zijn toch low-low- excellent!
En die op de TL staan waar ik interesse in heb zijn heus wel goed genoeg, dat hoop ik tenminste!

Maar ik wil een nederlander!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^0nMe schreef op 12 november 2003 @ 11:58:
[...]

Hmm, zelfs in Zweden geeneens spelers met uitstekend vleugelspel + passen, of gingen die helemaal voor getikte prijzen weg ?
Wat ik me trouwens afvraag, je mag dan wel goeie spelers kopen die zo bijna zeker international worden, maar het zou in theorie nog kunnen dat er 4-5 spelers zijn die veel betere stats hebben en gewoon door hun club worden verdergetrained, zonder ooit op de transferlist te hebben gestaan. Dan heb je dus 5m voor niks gedokt...
Voor niks gedokt? Tuurlijk niet, je hebt toch een geweldige trainee staan die straks superveel kan opleveren en mocht hij ooit in de Zweedse U20 komen, is dat iets om erg trots op te zijn, maar meer ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
nou als hij het u-20 niet haalt is het maar de vraag of je die 5M dan zomaar terugverdient, dan moet je 2 seizoenen voor trainen om geen verlies te maken en 4 seizoenen trainen om een leuke winst uit te halen, wat natuurlijk gekkenwerk is om zolang te trainen voordat je wat winst maakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorgoB
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:20
Ik lees dat veel spelers geruilt worden.
Maar hoe kan ik dat dan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

mankit schreef op 12 november 2003 @ 12:09:
nou als hij het u-20 niet haalt is het maar de vraag of je die 5M dan zomaar terugverdient, dan moet je 2 seizoenen voor trainen om geen verlies te maken en 4 seizoenen trainen om een leuke winst uit te halen, wat natuurlijk gekkenwerk is om zolang te trainen voordat je wat winst maakt!
Idd, 5m voor een international is al redelijk getikt, 5m voor een 'normale' supergoeie speler al helemaal. Zul je straks zien dat er dit jaar helemaal geen goeie wingers in NL worden getrokken, of te laat , en jij traint ondertussen 4 buitenlanders die allemaal bij NL in de poule terecht gaan komen. >:)

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorgoB
  • Laatst online: 14:20
Mijn trainer is niet zo super.
Is de volgende speler geschikt om er een trainer van te maken?
--
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft uitstekend ervaring en is een slecht leider.
--
Of moet het leiderschap beter zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Ik denk dat het beter is om op een andere manier een betere coach te krijgen.
Deze speler heeft te slecht leiderschap, waarschijnlijk is zo'n coach met slecht leiderschap veel goedkoper extern te krijgen.

edit: kijk hier maar eens voor coach prijzen

[ Voor 31% gewijzigd door -Pjotrski- op 12-11-2003 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wao
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-12-2024

Wao

Ik lees dat veel spelers geruilt worden.
Maar hoe kan ik dat dan doen?
Je kan spelers ruilen door ze allebei op de transferlijst te zetten en dan een dermate hoog bedrag op elkaars speler bieden dat je zeker weet dat je niet zal worden overboden. Je moet hier wel van te voren toestemming voor vragen bij de GM's, ik heb boetes hiervoor voorbij zien komen, soms wel 5 ton of meer!
Ja dat weet je natuurlijk nooit. Je kan dit soort spelers er wel een beetje uitfilteren door goed op jeugdpull threads te letten, maar 100% zeker weet je het natuurlijk nooit. Ik zelf had bijvoorbeeld 2 seizoenen geleden een superpull die ik nu ook zelf train en die in het U20 elftal speelt.
Mijn trainer is niet zo super.
Is de volgende speler geschikt om er een trainer van te maken?
--
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft uitstekend ervaring en is een slecht leider.
--
Of moet het leiderschap beter zijn?
Ik dacht dat je het best een zo hoog mogelijke leiderschap kon hebben, aangezien die wordt overgenomen. Hoogte van ervaring moet alleen wel hoger zijn dan de stat die je wilt als coach (een passable ervaring speler kan bv geen solid coach worden). Of een hogere experience ook nog meegerekend wordt in de prijs weet ik niet zeker, heb dat nog nooit hoeven doen.

Antwoorden op zulke vragen kan je ook wel vinden op handige sites zoals http://www.databased.at/hattrick/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wao
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-12-2024

Wao

Oh en mensen die een talentje willen scoren adviseer ik om nog 1 of 2 weken te wachten, aangezien de prijzen die op dit moment geboden worden de meesten hier boven de pet gaan. Soms zijn deze nog beter ook!

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/henkie000/stemthijs.gif

[ Voor 14% gewijzigd door Wao op 12-11-2003 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo vanavond bekeren! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo vanavond W.O :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 01:30

Xanathorn

Mmorpg addict

Wao schreef op 12 november 2003 @ 13:13:

[...]

Ik dacht dat je het best een zo hoog mogelijke leiderschap kon hebben, aangezien die wordt overgenomen. Hoogte van ervaring moet alleen wel hoger zijn dan de stat die je wilt als coach (een passable ervaring speler kan bv geen solid coach worden). Of een hogere experience ook nog meegerekend wordt in de prijs weet ik niet zeker, heb dat nog nooit hoeven doen.

Antwoorden op zulke vragen kan je ook wel vinden op handige sites zoals http://www.databased.at/hattrick/
Experience wordt inderdaad doorberekend as je een coach aanstelt, namelijk hoe beter de experience hoe minder de coach kost. Er was zo'n tabel met coach prijzen maar kan die even niet vinden.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
-Pjotrski- schreef op 12 november 2003 @ 13:06:
Ik denk dat het beter is om op een andere manier een betere coach te krijgen.
Deze speler heeft te slecht leiderschap, waarschijnlijk is zo'n coach met slecht leiderschap veel goedkoper extern te krijgen.

edit: kijk hier maar eens voor coach prijzen
;)

Over het algemeen zijn coaches met slecht en zwak leiderschap dus goedkoper extern te halen. Vanaf matig leiderschap is een oud-speler coach maken vaak voordeliger. (je moet natuurlijk ook n seizoen loon betalen en eventueel aankoopprijs)

[ Voor 23% gewijzigd door -Pjotrski- op 12-11-2003 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

bedoel je nu békeren of bekéren :? Na zo'n religieus plaatje is het me niet duidelijk meer :D

mijn stem gaat ook naar Xana btw :)

vanavond is trouwens mijn eerste bekerwedstrijd ooit, terwijl ik al bijna 2 volle seizoenen speel. Zal dan ook niet lang meer duren met mijn zegereeks vrees ik :(

[ Voor 17% gewijzigd door j_du_pee op 12-11-2003 15:14 ]

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Xanathorn schreef op 12 november 2003 @ 15:01:
[...]

Experience wordt inderdaad doorberekend as je een coach aanstelt, namelijk hoe beter de experience hoe minder de coach kost. Er was zo'n tabel met coach prijzen maar kan die even niet vinden.
Hier is die dan (staat gewoon in de openingspost hoor :)
http://www.freewebs.com/hoogboys/info/coaches.html

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

He, die Wesp die ken ik.
Is een vriend van me, en hij zal zich binnenkort ook aansluiten bij de federatie !!

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Ben benieuwd of het vanavond goed gaat. Ik speel dan wel tegen een hele slechte tegenstander, maar wel met een soort verijdeld B-team (met A-spelers in slechte, zwakke en matige vorm :P ) en dan gok ik het ook nog eens op PIC (de tegenstander is echt heel slecht >:). Misschien wordt het nog wel spannend (en dat is toch leuker, zolang het maar in mijn voordeel uitpakt)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

iedereen succes zometeen!!! ik baal alleen dat de hattrick site zo sloom loopt :(

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 26-06 12:46
Iedereen succes zometeen. En idd, hattrick is sloom -> bah.

Ook ik heb uiteraard op Xana gestemd. :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Laatst online: 05-09 22:46

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

loopt de site dan wel ? het is echt dikke stront door een trechter drukken, ach als ik maar win ;)

zal het door dat HT Live komen dat het zo langzaam gaat?

[ Voor 24% gewijzigd door The_Marsmellow op 12-11-2003 17:09 ]

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

nee ze hebben HT LIve juist gemaakt, dat niet iedreen 10 windows opent maar alles via 1 browsertje gaat.. gewoon omdat het steeds drukke word (hele dag al wedstrijden..) :( en klote ASP

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Er zijn nu continu 15.000 of meer gebruikers online! Dat was afgelopen seizoen maar 10 tot 12 duizend. Ik denk dat daar de oorzaak ligt voor de ernorm trage site...
Trouwens, 3-0 bij rust (PIC met mijn verijdelde B-team :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hmm, zinderende opstelling bedacht, tactieken uitgezocht, blijkt mijn tegenstander een WO-team te zijn. :( Vorige week woensdag heeft 'ie nog gewoon een friendly gespeeld. Maar ach,toch door naar de volgende ronde. :)

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

Het is idd traag zeg, maar toen ik eenmaal Live had aanstaan ging het gewoon goed. Sta 1-0 achter tegen de broertje van mijn vriendin. 24 minuten gespeeld pas dus kan nog van alles gebeuren!

/edit.. wat is een WO-team? Team zonder eigenaar?

[ Voor 13% gewijzigd door Royz op 12-11-2003 17:58 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
0-2 voor. Ben nu al benieuwd naar mijn volgende tegenstander.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
Royz schreef op 12 november 2003 @ 17:55:
Het is idd traag zeg, maar toen ik eenmaal Live had aanstaan ging het gewoon goed. Sta 1-0 achter tegen de broertje van mijn vriendin. 24 minuten gespeeld pas dus kan nog van alles gebeuren!

/edit.. wat is een WO-team? Team zonder eigenaar?
Yup. Dan krijg je dus een 5-0 overwinning toegewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Argh, gvd kut spel, huur ik juist wat fysio's in om blessures te voorkomen, schoppen ze na 10 min al weer een van mijn spitsen eraf, die 10 dokters die ik had gehuurd mogen dus ook weer aanblijven. :D

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

Damn! Ik denk, dat win ik nooit, tegen een divisie hoger-team.
Dus ik PIC ingesteld voor de beker wedstrijd.

Speelt ie met 10 man!!
Sta nu alsnog 2-1 achter in de rust :(
Had gewoon moeten spelen, dan had ik misschien kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Ik vindt dat HT-live een prima oplossing :-).

Maar dat komt misschien ook wel omdat ik 0-3 voor sta!

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
3-1 voor :D

zit alleen met het probleem dat komende zondag wedstrijd heb tegen de #1 afgelopen seizoen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Pfff, nog een kwartier, en ik sta gewoon 2-1 achter......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Man man man... ik ging er van uit dat ik dik zou verliezen... sta nu gewoon met 5-1 voor!

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
ha, ik zit 4 wedstrijden te bekijken, en in drie daarvan komt in de 79e minuut een blessure aan zodat er gewisseld moet worden! Bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurmen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
2-0 achter ik dacht dat ik m'n wedstrijd wel ff zou winnen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Par_Martinos schreef op 12 november 2003 @ 18:35:
ha, ik zit 4 wedstrijden te bekijken, en in drie daarvan komt in de 79e minuut een blessure aan zodat er gewisseld moet worden! Bij jullie?
Na 78 minuten liep Knallers´s Wouter Halbertsma een lichte knieblessure op, maar hij kon de wedstrijd afmaken.

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Dit was wel een heel stuk gemakkelijker dan ik had gedacht. Het staat nu al 5-0...
Ben benieuwd wie de volgende tegenstander wordt. Wanneer is deze bekend (dit is de eerste keer dat ik de 2e ronde haal!!)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 10-09 00:15
dreamtheater schreef op 12 november 2003 @ 18:43:
Dit was wel een heel stuk gemakkelijker dan ik had gedacht. Het staat nu al 5-0...
Ben benieuwd wie de volgende tegenstander wordt. Wanneer is deze bekend (dit is de eerste keer dat ik de 2e ronde haal!!)?
Vanavond ergens tussen 8 en 9 geloof ik. Weet alleen niet of dat afhankelijk is van de serverload (zal haast wel), en dan kan het nog wel eens wat later worden natuurlijk.
Vergeet niet op update with cache refresh te klikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Gewonnen met een simpele 0-5

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 13:50

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

hmmmm, ik dacht dat een buitenlandse klub uitnodigen dat dat meer geld opleverde bij een friendly dan een friendly tegen een nederlandse klub. Maar volgens mij heb ik nog nooit zo weinig inkomsten uit een friendly gehaald :? krap 750 toeschouwers :S en t weer is niet eens zo heel slecht :|

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Ronald Koeman schreef op 12 november 2003 @ 18:46:
[...]

Vanavond ergens tussen 8 en 9 geloof ik. Weet alleen niet of dat afhankelijk is van de serverload (zal haast wel), en dan kan het nog wel eens wat later worden natuurlijk.
Vergeet niet op update with cache refresh te klikken!
Ok. Bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:54

GaMbiNo

1337

2-1 voor na een 0-1 ruststand. :D
Dit is een friendly overigens dus er moeten nog 20 minuten gespeeld worden.
Hopelijk haal ik het tot het eindsignaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lig uit de beker 8)7

Verloren met 2-0 (heeft een verdediging nog wel zin eigenlijk). Wel een rode kaart voor een middenvelder. Omdat ik het een naai-wedstrijd vind, mag ik de stats laten zien:

AJax1001
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: matig
Rechter Verdediging : matig
Centrale Verdediging: redelijk
Linker Verdediging : zwak
Rechter Aanval : matig
Centrale Aanval : redelijk
Linker Aanval : redelijk

Bad Clusters
Middenveld: zwak
Rechter Verdediging : uitstekend
Centrale Verdediging: briljant
Linker Verdediging : uitstekend
Rechter Aanval : redelijk
Centrale Aanval : zwak
Linker Aanval : slecht

WIE WIL ER WOENSDAG OEFENEN??

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus net begonnen met dit spel, en vind het echt een top game. Mn eerste oefenwedstrijd sta ik TamiLTijgerS - Corleone NL (72 minuten gespeeld) 1 - 3. Hoop dat ik de voorsprong behoud :D Moet alleen nog alles uitzoeken enzo, en mn team is natuurlijk 3x niks maar als ik dit seizoen daar allemaal beetje achterkom komt het wel goed hoop ik. In ieder geval ga ik dit topic vanaf nu volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

woepie; 1-2 winst B)

ben benieuwd of mijn concurrenten in de "meeste overwinningen op rij" race nou eindelijk eens wat steken hebben laten vallen, maar die statistiek is nog niet geupdate :(

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metal_Meijer gecondoleerd....

Lekkere winst voor FC PAARD..1-7
Kwam wel 1-0 achter, was ff schrikken, maar de tweede helft was prijsschieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 26-06 12:46
Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 18:59:

WIE WIL ER WOENSDAG OEFENEN??
Ik wil wel oefenen... ik lig er ook uit! :( Invite mij maar. (143430)

Terwijl ik iets betere stats had... naja shit happens!!

Eerste doelstelling - het overleven van de 1e ronde - niet gehaald.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katala schreef op 12 november 2003 @ 19:08:
[...]

Ik wil wel oefenen... ik lig er ook uit! :( Invite mij maar. (143430)

Terwijl ik iets betere stats had... naja shit happens!!

Eerste doelstelling - het overleven van de 1e ronde - niet gehaald.
Ok, zal ik doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Er is nog hoop....

Renate d'r toekomstig coach (39 jaar) is na minstens dertien weken blessure tijd aangekomen bij de dokter voor een pleistertje en kan meteen komende zondag aan de slag als winger :D

0-6 winst met een hattrick voor me topscoorder van afgelopen seizoen, staat weer leuk op zijn stats. :9

Federatie:
Alle nieuwe federatie-leden die nu nog de n00b status hebben en er nu uitliggen, kunnen elkaar uitdagen om snel naar de volgende status te kunnen solliciteren.
N00b zijn jullie natuurlijk allang niet meer ;)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

5-1 gewonnen!!!

alleen me 17 jarige (spits) aankoop na zijn doelpunt eruit getrapt :(.. 2 weken eruit

hoeveel fysio's zal ik erop zetten zodat ie snel terug is?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

GandalfTheGrey schreef op 12 november 2003 @ 19:30:
5-1 gewonnen!!!

alleen me 17 jarige (spits) aankoop na zijn doelpunt eruit getrapt :(.. 2 weken eruit

hoeveel fysio's zal ik erop zetten zodat ie snel terug is?
Uhh.. 0 :) Alleen dokters helpen als ie al geblesseerd is :)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

lol ok :) hoeveel dokters? het is een 17jarige

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Hmm, ik heb dit in 3 seizoenen nog nooit meegemaakt: mijn 25 jarige middenvelder was gister nog +2, vandaag ineens gewoon vol genezen, normaal gesproken daalt ie eerst nog naar +1 en dan tot pleistertje...
Wel relaxed gewonnen nog met 0-5 uiteindelijk, alleen een zwak middenveld heb ik in een officiele wedstrijd al lang niet meer gehaald, zelfs in friendlies heb ik hoger.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
0 - 3 gewonnen. ben wel blij zo

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Wiiiiiieeeeeeeehhhhhhhhhhhhhoeeeeeeeeeee 5-1 gewonnen van een club een divisie hoger,(terwijl ik mn opstelling vergeten was na te kijken) *schaam*

Niet verwacht, goed voor de inkomsten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is natuurlijk wel leuk dat trainen, maar mijn salaris is gestegen als een oude onderbroek: van 31.896 naar 36.862. Da's toch 15,6% en meer dan de inflatie, lijkt me.

Wie heeft grotere verschillen? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Man man man... 5-1 gewonnen van een team uit een divisie hoger... zelf had ik 29 * en hij 21.5 *... terwijl hij normaal in de competitie 33 * haalt. Hij was net ook ingelogged... dus tis ook geen team zonder eigenaar. Erg vaag... maar wel top!

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Even een vraagje

Nu ben ik naar de 2e ronde, maar ik kan met mijn team onmogelijk winnen van de tegenstander, welke 2 divisies hoger speelt.

Mijn teamgeest is focked up op het moment, kan ik deze teamgeest 2 stapjes omhoog laten gaan door de volgende bekerwedstrijd op "play it easy" te gaan spelen.

Of heeft dit geen effect? of juist een verkeerd effect omdat ik zo ie zo ga verliezen?

svp alleen antwoorde als je heel zeker ervan bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op 12 november 2003 @ 20:02:
Even een vraagje

Nu ben ik naar de 2e ronde, maar ik kan met mijn team onmogelijk winnen van de tegenstander, welke 2 divisies hoger speelt.

Mijn teamgeest is focked up op het moment, kan ik deze teamgeest 2 stapjes omhoog laten gaan door de volgende bekerwedstrijd op "play it easy" te gaan spelen.

Of heeft dit geen effect? of juist een verkeerd effect omdat ik zo ie zo ga verliezen?

Je teamgeest gaat wel 2 stappen omhoog, maar daar heb je die wedstrijd dus helemaal niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Even een vraagje

Ik heb vandaag gePICed en gewonnen. Heeft als effect dat de teamgeest 2 stapjes omhoog is (komt neer op van "calm" naar "content"). Ik weet niet wat er gebeurt als je verliest, dus daar doe ik geen uitspraken over.

Volgende bekerwedstrijd weer een VI-er :)
Deze is wel een stuk beter dan de vorige, maar als het een beetje meezit moet die 3e ronde te halen zijn 8)

[ Voor 15% gewijzigd door dreamtheater42 op 12-11-2003 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

De bal is rond.....

* yared weet het heeeeeeel zeker :P

waarom is je teamgeest nu zo slecht? ik neem aan dat je gewonnen hebt, en net als bij iedereen is je ts afgelopen maandag gereset?

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ik moet nu tegen een V. Ik dacht dat ik dan thuis mocht spelen? (Ben nu VI)
Heb nu weer een uitwedstrijd.

[ Voor 186% gewijzigd door The Dolf op 12-11-2003 20:16 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Maar met 0-3 gewonnen vanavond, maar wel voor het eerst meer dan 40* gehaald, namelijk 40.5*, alleen het waren er 2.5* meer geweest als mijn verdediger niet werd uitgetrapt :( en mijn clown ipv hem speelde!

Midfield: passable
Right Side Defence: magnificent
Central Defence: brilliant
Left Side Defence: world class
Right Side Attack: outstanding
Central Attack: passable
Left Side Attack: outstanding

En ik had een inadequate experience, moet ook wel met 2 spelers rondlopen met brilliant en world class exp. Heb vandaag nog eentje gekocht met world class exp.

Mijn middenveld is nu 3 brilliant pm en 1 world class pm!

met PIC, eindelijk weer eens een fatsoenlijke verdediging! Alleen die aanval moet echt wat beter worden, denk dat ik maar een aanvallende coach ga nemen!

[ Voor 65% gewijzigd door mankit op 12-11-2003 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
yared schreef op 12 november 2003 @ 20:12:
[...]
De bal is rond.....

* yared weet het heeeeeeel zeker :P

waarom is je teamgeest nu zo slecht? ik neem aan dat je gewonnen hebt, en net als bij iedereen is je ts afgelopen maandag gereset?
hij was gereset en om te winnen met (3-2) moest ik "match of the season" gebruiken...

hij staat nu op woedend en ik wil hem op dolgelukkig hebben. (zoals ik afgelopen seizoenen ook heb gehad)

maaruh wat is het antwoord? :9

/edit

oops had niet gezien dat er boven Yared ook was gepost.. thnx iig :)

[ Voor 13% gewijzigd door Loona35 op 12-11-2003 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Simpele 0-3 overwinning met PIC..

Middenveld: redelijk
Rechter Verdediging : formidabel
Centrale Verdediging: uitmuntend
Linker Verdediging : uitstekend
Rechter Aanval : goed
Centrale Aanval : uitstekend
Linker Aanval : redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurmen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
dreamtheater schreef op 12 november 2003 @ 20:12:
[...]

Ik heb vandaag gePICed en gewonnen. Heeft als effect dat de teamgeest 2 stapjes omhoog is (komt neer op van "calm" naar "content"). Ik weet niet wat er gebeurt als je verliest, dus daar doe ik geen uitspraken over.
Ik heb vandaag verloren met PIC en mijn teamgeest is van composed (bedaard) naar content gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op 12 november 2003 @ 20:16:
[...]

hij was gereset en om te winnen met (3-2) moest ik "match of the season" gebruiken...

hij staat nu op woedend en ik wil hem op dolgelukkig hebben. (zoals ik afgelopen seizoenen ook heb gehad)

maaruh wat is het antwoord? :9
Dat heb ik je net gegeven.

Maar ff wat anders: Ten eerste is het vrij lomp om te MOTS-en in je eerste bekerwedstrijd, tenzij je zeker geen kampioen wil worden in je competitie. Verder kan je je teamgeest voor de volgende bekerwedstrijd alleen omhoog helpen als je zondag in de competitie PICt. Maar nogmaals: waarom zou je dat doen? Met alle respect (hoor ik hier H. Kraaij?), maar je bent niet zo goed (niet beledigend bedoeld, ik denk het alleen. ik kan het niet eens checken), dus heeft het geen zin al je pijlen op de beker te richten.

Ten slotte: lees de openingstopic en alle bijbehorende links eens door. Verder mag je alles vragen hoor en zullen we je graag helpen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 20:20:
[...]

Dat heb ik je net gegeven.

Maar ff wat anders: Ten eerste is het vrij lomp om te MOTS-en in je bekerwedstrijd, tenzij je zeker geen kampioen wil worden in je competitie. Verder kan je je teamgeest voor de volgende bekerwedstrijd alleen omhoog helpen als je zondag in de competitie PICt. Maar nogmaals: waarom zou je dat doen? Met alle respect, maar je bent niet zo goed, dus heeft het geen zin al je pijlen op de beker te richten.

Ten slotte: lees de openingstopic en alle bijbehorende links eens door. Verder mag je alles vragen hoor en zullen we je graag helpen.
1) ik had mijn post al net ge-edit :)
2) ik ging ervan uit dat ik in bekerwedstrijden een vol stadion zou krijgen, wat dus achteraf niet zo blijkt :( .. dat zou me in 2 weken tijd 300.000 euro extra opleveren die ik goed kon gebruiken
3) kampioen worden is niet zo super belangrijk, maar na dit zeker niet onhaalbaar. Ik speel VI met zwak/matig midfield. Daarmee win je het van de rest makkelijk. Ik ben afgelopen keer expres blijven hangen in deze competitie omdat ik mijn team sterker wil hebben voordat ik naar een niveau hoger ga.

kortom, ik deed het voor het geld wat achteraf niet zo slim bleek te zijn aangezien ik er amper aan verdiende

foutje :+

[ Voor 9% gewijzigd door Loona35 op 12-11-2003 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik 1-3 gewonnen met pic wel heerlijk dat me beste inner mid gelijk rood haalde en een andere inner mid licht geblesseerd raakte :P volgende week heb ik btw een wel heel erg simpele tegenstander :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op 12 november 2003 @ 20:26:
[...]

1) ik had mijn post al net ge-edit :)
2) ik ging ervan uit dat ik in bekerwedstrijden een vol stadion zou krijgen, wat dus achteraf niet zo blijkt :( .. dat zou me in 2 weken tijd 300.000 euro extra opleveren die ik goed kon gebruiken
Excuses, die edit merkte ik na mijn post pas op.

Maar hoe groot is je stadion dan? en heb je je ook bedacht dat bij een bekerwedstrijd het uitspelende team ook 1/3 krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

mankit schreef op 12 november 2003 @ 20:15:
Maar met 0-3 gewonnen vanavond, maar wel voor het eerst meer dan 40* gehaald, namelijk 40.5*, alleen het waren er 2.5* meer geweest als mijn verdediger niet werd uitgetrapt :( en mijn clown ipv hem speelde!

Midfield: passable
Right Side Defence: magnificent
Central Defence: brilliant
Left Side Defence: world class
Right Side Attack: outstanding
Central Attack: passable
Left Side Attack: outstanding

En ik had een inadequate experience, moet ook wel met 2 spelers rondlopen met brilliant en world class exp. Heb vandaag nog eentje gekocht met world class exp.

Mijn middenveld is nu 3 brilliant pm en 1 world class pm!

met PIC, eindelijk weer eens een fatsoenlijke verdediging! Alleen die aanval moet echt wat beter worden, denk dat ik maar een aanvallende coach ga nemen!
Je moet gewoon wat betere centrale aanvallers hebben, ik haal ook outstanding wingattack met mijn bagger winger. ;)
Vind een verdedigende coach nog steeds het fijnst om te hebben, maar aan de andere kant is aanval moeilijker om te krikken dan verdedigen.
Volgende week weer eentje met waardeloos middenveld, lekker uitleven. >:)

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 20:31:
[...]

Excuses, die edit merkte ik na mijn post pas op.

Maar hoe groot is je stadion dan? en heb je je ook bedacht dat bij een bekerwedstrijd het uitspelende team ook 1/3 krijgt?
ik wist dat de tegenstander ook iets kreeg, anyways mijn station is goed voor iets over de 30.000 mensen. Dus 195.750 € voor een vol stadion.

/edit
uiteraard ge'arena-sized tov het aantal supporters enzo zodat ik elke thuis wedstrijd die 190.000 binnenhaal. Omdat ik met opzet ben blijven hangen in deze competitie kan ik mijn team nu goed boosten voordat ik naar het volgende niveau ga. Ik ben bang dat als ik daar nu al heen ga ik volgend jaar terug kom met net zoveel als ik vertrok omdat ik daar niet zoveel verdien (vanwege de mindere resultaten)

opzich was het dus geen slecht plan ofzo toch... aangezien ik in de competitie nog een grote kans maak zijn er niet echt grote problemen gelukkig.

[ Voor 26% gewijzigd door Loona35 op 12-11-2003 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
loona35 schreef op 12 november 2003 @ 20:26:
[...]

Don't worry, mijn foutjes en aannames waren nog veeeel erger in het begin.
Die 300.000 euro is ook nogal erg positief ingeschat als je een stadion hebt met 7.000 stoelen en slechts 50% van de inkomsten ;)

Ik had vandaag het waanzinnige bedrag van 8.359 euro tegen een team met 7.000 stoelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
yared schreef op 12 november 2003 @ 20:39:
[...]
Don't worry, mijn foutjes en aannames waren nog veeeel erger in het begin.
Die 300.000 euro is ook nogal erg positief ingeschat als je een stadion hebt met 7.000 stoelen en slechts 50% van de inkomsten ;)

Ik had vandaag het waanzinnige bedrag van 8.359 euro tegen een team met 7.000 stoelen ;)
ik heb dit

Staanplaatsen + 18920
Gewone zitplaatsen + 7508
Overdekte zitplaatsen + 3003
Vip boxen + 601

en genoeg fans om hem te vullen

...

en uh ja .. positive thinking is natuurlijk altijd goed 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Loona35 op 12-11-2003 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op 12 november 2003 @ 20:36:
[...]

ik wist dat de tegenstander ook iets kreeg, anyways mijn station is goed voor iets over de 30.000 mensen. Dus 195.750 € voor een vol stadion.
Ik kom anders aan een inkomen van ongeveer 160.000 voor een vol stadion van 30.500 man. Daar houd je dan nog maar 2/3 van over= 107.000 per wedstrijd. Dus was vantevoren al niet goed doorgerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 20:43:
[...]

Ik kom anders aan een inkomen van ongeveer 160.000 voor een vol stadion van 30.500 man. Daar houd je dan nog maar 2/3 van over= 107.000 per wedstrijd. Dus was vantevoren al niet goed doorgerekend.
ik had het stadion dit nieuwe seizoen net uitgebreid met 10.000 plaatsen dus geen idee wat het werkelijk zou moeten zijn. Volgens die berekening proggies had het 195.000 moeten zijn...

afijn, met 2x circa 107.000 was ik dus ook wel zeer blij geweest....

/edit

je zou dan kunnen gaan denken dat de fanclub niet groot genoeg is, maar die is tot nu toe met elke uitbreiding wel goed berekend en altijd genoeg geweest. Dus daar vertrouw ik nu ook wel op eigenlijk.

[ Voor 16% gewijzigd door Loona35 op 12-11-2003 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
loona35 schreef op 12 november 2003 @ 20:45:
[...]

ik had het stadion dit nieuwe seizoen net uitgebreid met 10.000 plaatsen dus geen idee wat het werkelijk zou moeten zijn. Volgens die berekening proggies had het 195.000 moeten zijn...

afijn, met 2x circa 107.000 was ik dus ook wel zeer blij geweest....

/edit

je zou dan kunnen gaan denken dat de fanclub niet groot genoeg is, maar die is tot nu toe met elke uitbreiding wel goed berekend en altijd genoeg geweest. Dus daar vertrouw ik nu ook wel op eigenlijk.
Loona, je begrijpt iets niet denk ik ;)
Je krijgt met een stadion van nog geen 20K lang niet zoveel inkomen als MM met een stadion van 30K berekende ... je moet de opbrengsten DELEN met je tegenstander.

Het was toch 50/50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
yared schreef op 12 november 2003 @ 20:53:
[...]

Loona, je begrijpt iets niet denk ik ;)
Je krijgt met een stadion van nog geen 20K lang niet zoveel inkomen als MM met een stadion van 30K berekende ... je moet de opbrengsten DELEN met je tegenstander.

Het was toch 50/50?
ik heb een stadion van 30.000 + een klein beetje

/edit

zoals ik boven zei

Staanplaatsen + 18920
Gewone zitplaatsen + 7508
Overdekte zitplaatsen + 3003
Vip boxen + 601

volgens berekening van hatrx-files site... zou dat goed zijn voor 195.000 euro

delen door 2 levert dat op circa 100.000 ergens
maal 2 wedstrijden dus 200k verdient al was die bekerwedstrijd uitverkocht...

[ Voor 34% gewijzigd door Loona35 op 12-11-2003 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Schaam je. Het is 67/33

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komende zondag eerste competitiewedstrijd en mijn 1e keeper (die heel wat beter keept en beter in vorm is dan de 2e) is '4' geblesseerd. Ik moet tegen een directe concurrent en wil dus wel winnen. Kan ik door het inhuren van een x aantal dokters (hoeveel?) hem nog op tijd wedstrijdfit krijgen?

Hoe zit het trouwens precies met woordvoerders? Is het lonend om in het begin een flink aantal te nemen en gedurende het seizoen af te bouwen of gewoon een stabiel aantal? Zit in VI trouwens.

Vraag me sowieso af hoe je je specialisten het beste in kunt zetten. Heb nu het volgende:

Goaltending Coaches: 1
Assistant Coaches: 6
Sport Psychologists: 1
Spokepersons: 5
Economists: 0
Physiotherapists: 2
Doctors: 5

(die dokters zijn er zoveel omdat ik mijn keeper en andere mensen graag fit aan de start wil hebben)

BTW Heb natuurlijk ook op Xana gestemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
loona35 schreef op 12 november 2003 @ 20:56:
[...]

ik heb een stadion van 30.000 + een klein beetje

volgens berekening van hatrx-files site... zou dat goed zijn voor 195.000 euro

delen door 2 levert dat op circa 100.000 ergens
maal 2 wedstrijden dus 200k verdient al was die bekerwedstrijd uitverkocht...
Wat hier dus ook gezegd word, je stadion is nooit uitverkocht, zeker niet in het begin, behalve misschien bij de tegenstander van Xanathorn :P

@Lortnoc; tenzij die spelers die je noemt geblesseerd zijn heb je geen bal aan die dokters.

Ik heb max 10 trainers, 2 keeper en 8 ass,

[ Voor 22% gewijzigd door yared op 12-11-2003 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Yes, ook gewonnen tegen iemand uit een hogere divisie.
Volgende week tegen een club uit III dus dat wordt het einde van mijn beker seizoen :)

[ Voor 4% gewijzigd door -Pjotrski- op 12-11-2003 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

hoeveel dokters zetten op een 17-jarige spits die er 2 weken uit is?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Me volgende bekerronde moet ik tegen een VI team wat wel ontzettend veel geluk moet hebben gehad met het team wat ie kreeg... in totaal nul aangekochte spelers en toch deze stats na 1 seizoen:

The Dutch Dragons
Middenveld: redelijk
Rechter Verdediging : redelijk
Centrale Verdediging: goed
Linker Verdediging : redelijk
Rechter Aanval : uitstekend
Centrale Aanval : uitstekend
Linker Aanval : goed

En dan hoopt ie nog 'slechts' de 3e ronde te halen :P

Mijn team had na mijn 1e seizoen zo'n beetje zwak/slecht/waardeloos over de hele linie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Na twee seizoenen haal ik dat nu nog niet eens. Dat is inderdaad heel veel geluk.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Hmm misschien heel veel goede jeugdpulls :)
Of hij traint alleen maar algemeen en iedereen is in uitstkend vorm ofzo.
Al lijkt me dat erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Overdrijven is ook een vak Yared, hij is al 2 seizoenen bezig en hij begon direct met 2 aankopen (alhoewel die na een maand weer verkocht werden).

Eerste ronde een eenvoudige 6-0 overwinning, nu mag ik tegen een team aantreden dat het moet hebben van zijn aanval, maar de rest stelt niet zoveel voor.

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Trouwens, niet eerder opgevallen, er is blijkbaar NOG een ander team in mijn poule die ook 3-4-3 speelt en spitsen trained, in totaal dus 3 man met 3-4-3 in 1 poule. Dat gaat op voorhand al grappige situaties opleveren, elk taktiek die we tegen elkaar gebruiken kan de ander in de return ook weer toepassen. :D

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Nou, ik lig er al weer uit. 3-1 verloren van een VI team. Nou maakt het op zich niet zo veel uit, de beker is vooral leuk als je een sterk team hebt, in de VIe divisie. Dan kan je er veel geld mee verdienen.

• yared
New lid

Spam zijn gastenboek maar met flink veel welkomtjes :D

@Zonar, maak er anderhalf seizoen van en we hebben een deal ;)
Blijft gewoon een goed team :P

• The Dolf
  • Niet online
Is er eigenlijk een mogelijkheid om de ranglijst van vorig seizoen te bekijken. Ik speel komende zondag tegen de nr 2 en dat geeft al een mooie indicatie voor dit seizoen.

Hoeveel is onderstaande speler eigenlijk waard?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
37 years, 2 weeks injured.
Has solid experience and disastrous leadership abilities.

Nationality:  Sverige  
Assessed value:  6 000  Euro  
Wage:  768 Euro/week  including 20% Bonus  
Owner:  FC Dolf  
Warnings:  0  

Stamina:    excellent   Goaltending:    disastrous   
Playmaking: solid   Passing:    disastrous   
Winger:     weak   Defending:    inadequate   
Scoring:    wretched   Set Pieces:    wretched

Gezocht!
Router

• koentjuh
  • Laatst online: 10:31
Jah, met 5-1 gewonnen. Eitje dus. Op naar volgende week, kijken of we dan weer verder kunne komen, gezien de tegenstander moet dit gene rpobleem zijn. Had trouwens heel dom, groot gedeelte van mijn B team opgesteld. Nu krijgt de jeugd uit het A team geen training, DOM DOM DOM DOM. Of telt de positie van de vorige week dan nog mee, dacht zelf nl van niet.

Ow en vanaf volgende week zondag hebben we een 37500 man groot stadion. (i.p.v 26550 nu) Geen treurige gezichten meer op zondag omdat supporters niet naar binnen konden, wegens geen beschikbare kaartjes meer :). Kost wat maar dan heb je ook wat :).

• Loona35
yared schreef op 12 november 2003 @ 21:18:
[...]
Wat hier dus ook gezegd word, je stadion is nooit uitverkocht, zeker niet in het begin, behalve misschien bij de tegenstander van Xanathorn :P

@Lortnoc; tenzij die spelers die je noemt geblesseerd zijn heb je geen bal aan die dokters.

Ik heb max 10 trainers, 2 keeper en 8 ass,
oh dat zou wel balen zijn :( We zullen wel zien, hopelijk trekt het snel bij. Vast wel want mijn stadion dat voorheen 21.000 plaatsen bood, was wel altijd uitverkocht.

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Oke dan! 2-6 gewonnen! Maar ben niet tevreden over mijn middenveld :S Haalde maar matig, wel pic gespeeld maar toch. Ik ga toch eens op zoek naar een middenvelder. Trouwens vanmiddag de nieuwe toto!!

Iedereen feli die doorgaat naar ronde 2!

Oh ja, stadion is vandaag klaar...45000 plaatsen :)

Was een klein weekie beetje afwezig hier door een upgrade van mun pc

[ Voor 8% gewijzigd door NiMu83 op 13-11-2003 09:22 ]

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.