Vind het een beetje zonde, het is weggegooit geld..dreamtheater schreef op 06 november 2003 @ 11:12:
Ik ben weer eens op opa-zoektocht en heb er weer een stuk of 6 gespot (tussen de 30 en 34 jaar). Als dit allemaal gaat lukken dan zou dat betekenen dat ik voor ongeveer 100.000 Euro 6 opa's koop die in redelijke vorm 18 sterretjes met zich meebrengen. Dit ook met het oog op de toenemende belangrijkheid van ervaring het seizoen na het komende seizoen. Nu zijn de ervaren (inadequate en beter) nog voor een zeer laag bedrag te krijgen...
Hoe belangrijk is die ervaring nou eigenlijk?
Ik ben al een hele poos op zoek naar redelijk ervaren spelers die én een goede menatliteit hebben én genoeg voetbalkwaliteiten om iets toe te kunnen voegen aan je team.
Dit vind ik echter niet zo snel dus blijft mijn team redelijk onervaren.
Is dit nou echt iets om mij zorgen om te maken of valt dit mee?
Ik ben al een hele poos op zoek naar redelijk ervaren spelers die én een goede menatliteit hebben én genoeg voetbalkwaliteiten om iets toe te kunnen voegen aan je team.
Dit vind ik echter niet zo snel dus blijft mijn team redelijk onervaren.
Is dit nou echt iets om mij zorgen om te maken of valt dit mee?
Nog even en FC Zosas is een feit...
Heb besloten om ook hieraan mee te doen en heb een team aangevraagd.
Heb besloten om ook hieraan mee te doen en heb een team aangevraagd.
wijze woorden
MetalMeijer, dat is niet duur... 250.000 Euro voor 4 sterretjes op het middenveld... Is dit een uitzondering, of goed mogelijk met een beetje goed zoeken..?Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 19:18:
Dat weetjewat.nl was wat betreft mijn bekerwedstrijd niet correct. Ik blijk nu ineens een hele andere tegenstander te hebben.
Edit: o ja!!!!!, me nieuw gekochte middenvelder haalt ook bij mij 4 sterren!!!
Verwijderd
Doei, wie gelooft dat nou...... Je hebt zo'n superteam staan, dat geef je toch niet op!Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 19:25:
ik hopo dat Xanathorn u20 coach word!
en ik stop met het spel.
good day all.
Voor zo ver ik me kan herinneren is de verandering om Ervaring dubbel mee telaten tellen gecancelled. Dus is komend seizoen net zo belangrijk als ditr seizoen.dreamtheater schreef op 06 november 2003 @ 11:12:
Dit ook met het oog op de toenemende belangrijkheid van ervaring het seizoen na het komende seizoen. Nu zijn de ervaren (inadequate en beter) nog voor een zeer laag bedrag te krijgen...
DeNeu
edit------
2003-07-29 Cancelled experience increase
After giving it some careful consideration, we've decided that the importance for experience when calculating team sector values and player grades will not, as earlier stated, be doubled for next season. Next season will be exactly as this one, experience wise.
[ Voor 27% gewijzigd door neudeboules op 06-11-2003 12:51 ]
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Daar was ik me al van bewust. Lees maar eens goed wat er staat (het seizoen NA het komende seizoen)neudeboules schreef op 06 november 2003 @ 12:50:
[...]
Voor zo ver ik me kan herinneren is de verandering om Ervaring dubbel mee telaten tellen gecancelled. Dus is komend seizoen net zo belangrijk als ditr seizoen.
DeNeu
edit------
[...]
@devv05: waarom is het weggegooid geld? Zoals ik het zie is het voornamelijk een goede investering in een team dat breed is (dus veel goede reserves) en veel ervaring heeft. Buiten dat kan ik een aantal opa's volgend seizoen waarschijnlijk nog voor ongeveer hetzelfde bedrag verkopen (zeker als ervaring dan zwaarder gaat tellen) en wie weet nog wel voor meer...
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Heb je daar gegronde redenen voor, of is het gewoon je eigen vermoeden? Ik ben namelijk van mening dat de experience zo blijft...dreamtheater schreef op 06 november 2003 @ 13:14:
[...]
Daar was ik me al van bewust. Lees maar eens goed wat er staat (het seizoen NA het komende seizoen)
Duurt wel lang voordat je een club krijgt toegewezen.... (sowieso ben ik ongeduldig) maar ik vermoed dat het nog wel een paar weken kan duren...

wijze woorden
Is idd niet meer dan een vermoeden. Maar je kan best gelijk hebben. Het kan hoe dan ook geen kwaad om spelers met ervaring in je team te hebben maar het lijkt idd onzinnig om daar meer voor te gaan betalen op dit moment. Ik heb ook niet alle 6 de opa's gekocht waar ik het in een bovenstaande thread over had. Eigenlijk maar 1 en die is nog 32 jaar, solid scoring en inadequate passing en hij heeft me 65.000 Euro gekost. Aangezien ik nog wel een goede spits kon gebruiken is dat niet verkeerd.Aristos schreef op 06 november 2003 @ 15:32:
[...]
Heb je daar gegronde redenen voor, of is het gewoon je eigen vermoeden? Ik ben namelijk van mening dat de experience zo blijft...
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
Je team heeft 96 350 Euro gekregen, omdat Dion Leblanc (15706099), afkomstig uit je jeugdopleiding, onlangs is verkocht voor 1 927 000 Euro.
altijd leuk
altijd leuk
Ik heb nu een week mijn team en ik heb er dan ook een week of 4 op moeten wachten maarja geduld is een schone zak.Zosas schreef op 06 november 2003 @ 15:46:
Duurt wel lang voordat je een club krijgt toegewezen.... (sowieso ben ik ongeduldig) maar ik vermoed dat het nog wel een paar weken kan duren...
Maar Nederland heeft nu net een uitbreiding van het aantal meespelende teams gekregen.
Het zou dus kunnen dat je nu sneller aan de beurt komt. (Correct me if I'm wrong)
Schone zak?Ik heb nu een week mijn team en ik heb er dan ook een week of 4 op moeten wachten maarja geduld is een schone zak.

Maar ik las inderdaad over de uitbreiding, dus hoop ook snel aan de slag te kunnen.
wijze woorden
4 weken... omg, ik kreeg me allereerste team de volgende dag praktisch, geen wachtlijsten toen. Nadat ik dat team v erziekt had kreeg ik in December dat jaar me team na 3-4 dagen en nu is het al 4 weken??
naja, heb je in ieder geval de tijd om rustig alles door te lezen en als een beter manager te beginnen dan ikke
scheelt wellicht in de n00b vragen
naja, heb je in ieder geval de tijd om rustig alles door te lezen en als een beter manager te beginnen dan ikke
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Ik moet woensdag de eerste bekerwedstrijd spelen in een stadion met 9940 plaatsen! Het voordeel is wel dat er gePICced kan worden...
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Ook na 4 weken wachten en allerlei sites afgelezen te hebben resteren mij nog voldoende n00b vragen waar ik jullie niet mee lastig zal vallen.yared schreef op 06 november 2003 @ 16:49:
4 weken... omg, ik kreeg me allereerste team de volgende dag praktisch, geen wachtlijsten toen. Nadat ik dat team v erziekt had kreeg ik in December dat jaar me team na 3-4 dagen en nu is het al 4 weken??
Ik ga het gewoon proberen en we zien wel waar het schip strand.
Off topic: Yared, je hebt mail.
Ik speel thuis de eerste ronde, ga ook PICcen, heb een minieme kans om te winnen maar de competitie is belangrijker.
Ik heb mijn club sinds 2 nov en had me ingeschreven op 4 okt. Moet zeggen dat ik me wel redelijk had verdiept in de stof, nu nog ervaring krijgen! Morgen veranderingen afwachten en woensdag pas weer een wedstrijd.Zosas schreef op 06 november 2003 @ 15:46:
Zie hier mijn post nog
Royz schreef op 02 november 2003 @ 00:53:
OMG dit is jammer man:
Gisteren kregen 300 gebruikers een team in jouw divisie, de laatste had een team aangevraagd op 2003-10-04 14:47:00.
Je vroeg een team aan op 2003-10-04 18:24:18.
Nu moet ik 1 dag (24 uur!!!) wachten op mijn team. Ik vind het wel spannend maar ik ben zwaar gemotiveerd.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
CORRECTIE
De juiste link voor de donaties in de tombola
KOMT ALLEN ZATERDAG EN ONTMOET JE MEDESPELERS!
Er zal gelegenheid zijn tot samenzijn en samenzang
SPAMSPAM
Spam allemaal ff Neudeboules, ons 64e lid alweer!
Helaas heeft ook OLDER er nu 64 dus wederom delen we de 12e plek
Cup
Het is ook elk seizoen hetzelfde, dus bereiden jullie je maar vast voor op het gezeur van mij
Ik mag wederom UIT tegen een team die net is begonnen en net 1 friendly heeft gespeeld en met een stadion van SLECHTS 7.000 bezoekers waarschijnelijk weer tegen me gaat MOTSEN. Ik speel waarschijnelijk wederom UIT totdat ik uitgeschakeld word in ronde 5 of 6 ofzo en loop weer fijn een half miljoen mis... why why... tis een kutsysteem!
De juiste link voor de donaties in de tombola
KOMT ALLEN ZATERDAG EN ONTMOET JE MEDESPELERS!
Er zal gelegenheid zijn tot samenzijn en samenzang
SPAMSPAM
Spam allemaal ff Neudeboules, ons 64e lid alweer!
Helaas heeft ook OLDER er nu 64 dus wederom delen we de 12e plek
Cup
Het is ook elk seizoen hetzelfde, dus bereiden jullie je maar vast voor op het gezeur van mij
Ik mag wederom UIT tegen een team die net is begonnen en net 1 friendly heeft gespeeld en met een stadion van SLECHTS 7.000 bezoekers waarschijnelijk weer tegen me gaat MOTSEN. Ik speel waarschijnelijk wederom UIT totdat ik uitgeschakeld word in ronde 5 of 6 ofzo en loop weer fijn een half miljoen mis... why why... tis een kutsysteem!
[ Voor 66% gewijzigd door yared op 06-11-2003 23:43 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Vertrouwen
Enige tijd geleden heb ik iemand per ongeluk op basis van een screenshot alvast supporter gemaakt omdat ik het lullig vond dat ie zolang moest wachten.
Helaas heb ik dat een week later toen het geld werd bijgeschreven automatisch nog een keertje gedaan.
Ik zou het heel eerlijk vinden als die persoon zich nog even meld op yared@valheru.nl.
Je naam kan ik even niet vinden doordat ik wat computerproblemen heb gehad en ik een outlook backup van 1,2Gb moet doorspitten.
Je zou namelijk nog die tweede 20 euro overmaken
Enige tijd geleden heb ik iemand per ongeluk op basis van een screenshot alvast supporter gemaakt omdat ik het lullig vond dat ie zolang moest wachten.
Helaas heb ik dat een week later toen het geld werd bijgeschreven automatisch nog een keertje gedaan.
Ik zou het heel eerlijk vinden als die persoon zich nog even meld op yared@valheru.nl.
Je naam kan ik even niet vinden doordat ik wat computerproblemen heb gehad en ik een outlook backup van 1,2Gb moet doorspitten.
Je zou namelijk nog die tweede 20 euro overmaken
[ Voor 11% gewijzigd door yared op 06-11-2003 23:45 ]
Verwijderd
Hij is 30 (en wordt dus bijna 31) en heeft goed ervaring. Daardoor haalt in goede vorm 4 sterren. Geen idee of dit voor spelers van die leeftijd een uitzondering is.Aristos schreef op 06 november 2003 @ 12:18:
[...]
MetalMeijer, dat is niet duur... 250.000 Euro voor 4 sterretjes op het middenveld... Is dit een uitzondering, of goed mogelijk met een beetje goed zoeken..?
Als we nou met zijn allen heel hard roepen: Foray, kom je weer spelen!!!!!!!!!, misschien dat ie dan terugkomt
*****REMINDER*****
**!!!1 DAY LEFT!!!**
GoT Meeting Utrecht

Datum: 08-11-2003
Voor meer informatie:
Stairway to Heaven
op deze site staat ook een routebeschrijving en locaties van parkeerplaatsen.
Ook voor de treinreizigers is er een wandelbeschrijving aangegeven op de site.
Tijdschema
16.00 : Kom ik zelf in utrecht aan
17.00 : Eerste meeting tijdstip in stairway to heaven
18.00 : Etenstijd! Op zoek naar een plek waar ze een malse berehap hebben zwemmend in een mooi laagje pindawater
19.00 : Tweede meetingtijdstip in Stairway to heaven
20.00 : Trekking tombola + prijsuitreiking
Als iedereen aanwezig is zullen de prijzen uitgereikt worden en zal de hele groep getrakteerd worden op een drankje van de winnaar
(zonar!)
meld je aan want het gaat een gezellige dag worden
Voor de oude en nieuwe leden een mooi moment om elkaar te ontmoeten, iedereen is van harte welkom
- digitale camera's
Yared neemt er sowieso eentje mee, ik neem en ook 1 mee dus pas op na deze meeting ben je een bekend GoT-er.
- Afspraken voor carpooling of treinpooling
Die mogen jullie zelf met elkaar bespreken, ik ga met de trein vanuit Hilversum weg. Als je met de auto gaat en kan/wil wel iemand onderweg oppikken laat het weten!
- Hoe herkennen we elkaar in Utrecht
Groep A zal het iets makkelijker hebben om 17:00 is het nog niet zo druk in Stairway maar je kan elkaar altijd mislopen. Ik zal voor de meeting mijn mob.nr achterlaten voor de mensen die toe zijn aan een goed gesprek. Verder zal ik nog iets verzinnen om herkenbaar daar rond te lopen.
- Hoe komen we in Utrecht
met de gouden koe http://route.lycos.nl/
met de trein http://www.ns.nl/binnenland/index.cgi
Voor verdere suggesties en/of vragen:
the_marsmellow@hotmail.com
*****AANWEZIGEN*****
Grooviee
Yared
Marsmellow
Zonar
?Xanathorn?
?Jamal?
?The Dolf? (Op zoek naar vervoer vanuit Roosendaal (noord-brabant)
(als ik mensen ben vergeten laat het nog even weten)
**!!!1 DAY LEFT!!!**
GoT Meeting Utrecht

Datum: 08-11-2003
Voor meer informatie:
Stairway to Heaven
op deze site staat ook een routebeschrijving en locaties van parkeerplaatsen.
Ook voor de treinreizigers is er een wandelbeschrijving aangegeven op de site.
Tijdschema
16.00 : Kom ik zelf in utrecht aan
17.00 : Eerste meeting tijdstip in stairway to heaven
18.00 : Etenstijd! Op zoek naar een plek waar ze een malse berehap hebben zwemmend in een mooi laagje pindawater
19.00 : Tweede meetingtijdstip in Stairway to heaven
20.00 : Trekking tombola + prijsuitreiking
Als iedereen aanwezig is zullen de prijzen uitgereikt worden en zal de hele groep getrakteerd worden op een drankje van de winnaar
meld je aan want het gaat een gezellige dag worden
Voor de oude en nieuwe leden een mooi moment om elkaar te ontmoeten, iedereen is van harte welkom
- digitale camera's
Yared neemt er sowieso eentje mee, ik neem en ook 1 mee dus pas op na deze meeting ben je een bekend GoT-er.
- Afspraken voor carpooling of treinpooling
Die mogen jullie zelf met elkaar bespreken, ik ga met de trein vanuit Hilversum weg. Als je met de auto gaat en kan/wil wel iemand onderweg oppikken laat het weten!
- Hoe herkennen we elkaar in Utrecht
Groep A zal het iets makkelijker hebben om 17:00 is het nog niet zo druk in Stairway maar je kan elkaar altijd mislopen. Ik zal voor de meeting mijn mob.nr achterlaten voor de mensen die toe zijn aan een goed gesprek. Verder zal ik nog iets verzinnen om herkenbaar daar rond te lopen.
- Hoe komen we in Utrecht
met de gouden koe http://route.lycos.nl/
met de trein http://www.ns.nl/binnenland/index.cgi
Voor verdere suggesties en/of vragen:
the_marsmellow@hotmail.com
*****AANWEZIGEN*****
Grooviee
Yared
Marsmellow
Zonar
?Xanathorn?
?Jamal?
(als ik mensen ben vergeten laat het nog even weten)
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Hmm, misschien ben ik ook wel over te halen om te komen.The_Marsmellow schreef op 07 november 2003 @ 00:13:
*****REMINDER*****
**!!!1 DAY LEFT!!!**
GoT Meeting Utrecht
Heeft the Dolf meteen vervoer, ik woon ook in Roosendaal
Maar ik denk er nog even over na.
Degraderen is een ramp zie ik nu al. Eerst verdwijnt er 10% van je supporters en vervolgens zijn ze nog steeds pissig zodat ik al 3 keer kreeg te lezen dat er 13 supporters weg zijn. Ben er nu dus al 150 kwijt.
Oefenwedstrijd is ook weer bagger. 2 spelers voor 4 weken kwijt. Natuurlijk mijn topmid en mijn topspits. En helaas heb ik geen goede vervanger en ben blut door een stomme aankoop.
Hoeveel zou ik voor onderstaande speler kunnen vangen?
Oefenwedstrijd is ook weer bagger. 2 spelers voor 4 weken kwijt. Natuurlijk mijn topmid en mijn topspits. En helaas heb ik geen goede vervanger en ben blut door een stomme aankoop.
Hoeveel zou ik voor onderstaande speler kunnen vangen?
code:
1
2
3
4
5
6
7
| 57 000 Euro, 17 years, inadequate form Has disastrous experience and inadequate leadership abilities [Quick] Stamina: poor Keeper: disastrous Playmaking: solid Passing: poor Winger: poor Defending: weak Scoring: poor Set Pieces: poor |
[ Voor 5% gewijzigd door The Dolf op 07-11-2003 00:45 ]
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Ik schat dat je er op het moment ongeveer 50,000 a 55,000 voor zult krijgen. iedereen heeft op dit moment geld nodig en spelers teveel
Verwijderd
@ the dolf: ik denk inderdaad ook dat je je niet rijk moet rekenen met deze speler, zeker vanwege zijn poor condition, net nu iedereen z'n conditietrainingen aan het afronden is.
Had geen onaardige trainingsupdate na een vorige week conditietraining:
form +9/-1
value +121/-20
Alleen zit ik met m'n a-team nog steeds in een lichte vormcrisis en mis ik nog steeds m'n beste verdediger
Maar m'n bekerwedstrijd moet denk ik wel lukken met PIC.
Had geen onaardige trainingsupdate na een vorige week conditietraining:
form +9/-1
value +121/-20
Alleen zit ik met m'n a-team nog steeds in een lichte vormcrisis en mis ik nog steeds m'n beste verdediger
Je team heeft 125 000 Euro gekregen, omdat Abdullah Spruijt (14754400), afkomstig uit je jeugdopleiding, onlangs is verkocht voor 2 500 000 Euro.Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 15:54:
Je team heeft 96 350 Euro gekregen, omdat Dion Leblanc (15706099), afkomstig uit je jeugdopleiding, onlangs is verkocht voor 1 927 000 Euro.
altijd leuk
Wat joe kan, kan ik ak...
Ging effe checken zo ongeduldig al ik ben:
Er zijn 27304 teams en 19179 actieve gebruikers... betekent dit dat het verschil dat hier in zit nog moet worden toegekend aan mensen die wachten???
Zo gaat het wel snel met 300 gebruikers per dag!Op dit moment wachten er 2474 gebruikers in jouw divisie op een team. Dit gaat over het totaal aantal wachtenden in je divisie en dus niet over jouw plaats op de wachtlijst. Gisteren kregen 300 gebruikers een team in jouw divisie, de laatste had een team aangevraagd op 2003-10-19 21:45:00
Je vroeg een team aan op 2003-11-06 11:45:25.
Er zijn 27304 teams en 19179 actieve gebruikers... betekent dit dat het verschil dat hier in zit nog moet worden toegekend aan mensen die wachten???
wijze woorden
Nick Loukakis
1 184 000 Euro, 18 years, weak form
Has weak experience and inadequate leadership abilities [Technical]
Stamina: passable Keeper: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: poor
Winger: world class Defending: weak
Scoring: poor Set Pieces: weak
Mijn eerste World Class spelertje!!!!
David Bengtsson
184 000 Euro, 34 years, weak form
Has world class experience and poor leadership abilities [Technical]
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: brilliant Passing: poor
Winger: disastrous Defending: passable
Scoring: solid Set Pieces: poor
En ik heb deze gister gekocht voor 1.6M, misschien een beetje veel, maar kan wel 5,5-6* halen en heeft bij de beste teams gespeeld ooit (EM Tigers, Rosenborg BK en nog meer Allesvenskan teams). Zelf denk ik dat hij net gedropt is van magnicient naar brilliant.
Goh en dit mailtje kreeg ik zojuist van iemand uit mijn nieuwe divisie!
you obnocksious prick!
I do hope that everyone in this league will play their best game against you.
I know that it won't be enough but a daytrader like you is a loss to this game... I'm watching your trades, hope that I can find some irregularities....
Has weak experience and inadequate leadership abilities [Technical]
David Bengtsson
En ik heb deze gister gekocht voor 1.6M, misschien een beetje veel, maar kan wel 5,5-6* halen en heeft bij de beste teams gespeeld ooit (EM Tigers, Rosenborg BK en nog meer Allesvenskan teams). Zelf denk ik dat hij net gedropt is van magnicient naar brilliant.
you obnocksious prick!
I know that it won't be enough but a daytrader like you is a loss to this game... I'm watching your trades, hope that I can find some irregularities....
[ Voor 16% gewijzigd door mankit op 07-11-2003 10:27 ]
Aardige spelers, 1.6 M is misschien wel aan de prijzige kant idd. Grappige msg trouwens, kunnen blijkbaar niet tegen een beetje provocatie in persberichten, in mijn poule met 4 supporters was er niks aan de hand toen ik dat regelmatig deed.mankit schreef op 07 november 2003 @ 10:21:
Nick Loukakis
David Bengtsson
you obnocksious prick!
Btw gvd, train ik dit seizoen aan het einde duidelijk geen conditie vanwege de enorme vormdaling vorige seizoen, nu is de vormdaling zelfs 2 weken geleden begonnen en gaat gewoon rustig verder, +4/-11 .... Nog even en mijn reserves die wel in vorm stijgen mogen in de basis spelen heel volgend seizoen.
[ Voor 10% gewijzigd door ^^0nMe op 07-11-2003 10:48 ]
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Ik had het al aan yared gemeld, maar ik kan helaas niet komen...?Jamal?
Less = more
goh blijkt nu zelfs dat die kerel lid is van GoT-federatie, dat wordt gezellig! Maar we hebben het al uitgepraat, toch?
Ik heb op spelhervatting getrained, er zijn maarliefst 17 man vooruit gegaan 
Vorm: +14/-5 (kan haast niet kloppen volgens mij)
€: +140k/-57k
Ben benieuwd of ik nog profijt ga halen van mijn uitstekende spelhervatter.
Vorm: +14/-5 (kan haast niet kloppen volgens mij)
€: +140k/-57k
Ben benieuwd of ik nog profijt ga halen van mijn uitstekende spelhervatter.
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
mankit schreef op 07 november 2003 @ 10:54:
goh blijkt nu zelfs dat die kerel lid is van GoT-federatie, dat wordt gezellig! Maar we hebben het al uitgepraat, toch?

[ Voor 12% gewijzigd door GRUMBLER op 07-11-2003 11:41 ]
Verwijderd
Jeee... wordt weer gezellig...GRUMBLER schreef op 07 november 2003 @ 11:36:
[...]
(leuk trouwens om mijn msg ff te copy-pasten...)
Anyway, mijn vorm is er redelijk op voorruit gegaan, dus ik hoop een fatsoenlijke wedstrijd neer te zetten voor de eerste bekerwedstrijd. Fatsoenlijk betekend niet winst (zijn spelers zijn stuk voor stuk een stuk sterker) (wat een mooie zin tussen de haakjes, alliteratie enzo). Hopen op een leuke wedstrijdscore! Ik heb zin in dit nieuwe seizoen!!! (en hij speelt bij mij thuis, en ik krijg dus 2/3 vd opbrengst, en het zit waarschijnlijk vol, dus ik krijg een mooie 60K waar ik HEEL blij mee ben).
Gister @ random een aantal belgische clubs uitgedaagd voor een friendly en toen heeft er eentje geaccepteerd (jeuj!), maar nou ging ik even kijken naar zijn laatste opstelling, blijkt dat-ie tegen een klub speelde met bijna exact de zelfde naam!
Fcb Blauw-zwart (193156) <de klub waar ik tegen speel woensdag
en
FC Blauw zwart (106573)
Maja, goed kan toeval zijn... dan kijken we naar de namen van de managers:
Fcb Blauw-zwart:
Owner: Frederik Horemans
Alias: Frederik
Fc Blauw zwart
Owner: Gilles Horemans
Alias: degille
Verder komen de IP's niet overeen, maar hebben ze wel spelers uitgewisseld. lijkt me niet echt verstandig als je zo speelt, ook al ben je gewoon broers of neven oid van elkaar.
Fcb Blauw-zwart (193156) <de klub waar ik tegen speel woensdag
en
FC Blauw zwart (106573)
Maja, goed kan toeval zijn... dan kijken we naar de namen van de managers:
Fcb Blauw-zwart:
Owner: Frederik Horemans
Alias: Frederik
Fc Blauw zwart
Owner: Gilles Horemans
Alias: degille
Verder komen de IP's niet overeen, maar hebben ze wel spelers uitgewisseld. lijkt me niet echt verstandig als je zo speelt, ook al ben je gewoon broers of neven oid van elkaar.
We've got that ring of confidence
En voor de mensen die wel gaan:
Geen treinverkeer tussen Amsterdam en Utrecht
UTRECHT - Dit weekeinde is er geen treinverkeer mogelijk op het traject Amsterdam-Utrecht. Ook tussen Breukelen en Woerden rijden zaterdag en zondag geen treinen. Op beide trajecten hebben werkzaamheden plaats, zo meldde ProRail vrijdag.
UTRECHT - Dit weekeinde is er geen treinverkeer mogelijk op het traject Amsterdam-Utrecht. Ook tussen Breukelen en Woerden rijden zaterdag en zondag geen treinen. Op beide trajecten hebben werkzaamheden plaats, zo meldde ProRail vrijdag.
Less = more
Ik verkoop nu een geblesseerde (4 weken) speler, iemand heeft al 30k geboden, zonder blessure is hij 110k waard. Hoeveel zou ik volgens jullie voor hem moeten krijgen?
playerID=15414713
Ben bang dat ik er te weinig voor ga krijgen
playerID=15414713
Verwijderd
Ik denk niet dat je er echt superveel voor gaat krijgen. Maar het is nu eventjes opbieden he. Even wachten en ze bieden wel meer.-Pjotrski- schreef op 07 november 2003 @ 13:19:
Ik verkoop nu een geblesseerde (4 weken) speler, iemand heeft al 30k geboden, zonder blessure is hij 110k waard. Hoeveel zou ik volgens jullie voor hem moeten krijgen?
playerID=15414713
Verwijderd
Nee, dat lijkt me niet, er zijn geen 8000 wachtenden, maar met 300 per dag gaat het inderdaad wel lekker snel, kan je snel aan je hattrick carrière beginnen!Zosas schreef op 07 november 2003 @ 09:01:
Ging effe checken zo ongeduldig al ik ben:
[...]
Zo gaat het wel snel met 300 gebruikers per dag!
nee, ik snap dat er geen 8000 wachtende zijn (maar ongeveer 2400), maar er kunnen dus wel 8000 teams zijn die nog niet aan mensen zijn toegekend....(?)Nee, dat lijkt me niet, er zijn geen 8000 wachtenden, maar met 300 per dag gaat het inderdaad wel lekker snel, kan je snel aan je hattrick carrière beginnen!
wijze woorden
Daar is plaats voor gereserveerd janee, ik snap dat er geen 8000 wachtende zijn (maar ongeveer 2400), maar er kunnen dus wel 8000 teams zijn die nog niet aan mensen zijn toegekend....(?)
Less = more
Verwijderd
Ja, dan krijg je van die eigenaarloze (wat een mooi woordZosas schreef op 07 november 2003 @ 14:10:
[...]
nee, ik snap dat er geen 8000 wachtende zijn (maar ongeveer 2400), maar er kunnen dus wel 8000 teams zijn die nog niet aan mensen zijn toegekend....(?)
Dat zou leuk zijn, TheDolf? lijkt je dat wat?Ruudboy schreef op 07 november 2003 @ 00:34:
[...]
Hmm, misschien ben ik ook wel over te halen om te komen.
Heeft the Dolf meteen vervoer, ik woon ook in Roosendaal
Maar ik denk er nog even over na.
Mbt het treinverkeer, iedereen die een lift nodig heeft van Amsterdam naar Utrecht en terug, kan meerijden, laat het me wel even weten van tevoren waar en hoelaat ik je moet oppikken.
@Yukkie, aangeven op de GM pagina, de GM mag verder uitzoeken hoe of wat er overtreden is. Er is wel degelijk sprake van een vreemde situatie.
@Grumbler, Mankit wist toen nog niet dat je lid was van GoT, en bedoelde het vast niet om je zwart te maken, maar eerder om ons te entertainen... we delen regelmatig lief en leed hierzo
Het daytraden heeft voor Mankit niet altijd alleen maar voordelen gehad en daar hebben we in het verleden ten koste van Mankit, hartelijk om kunnen lachen. Gelukkig toont ie verbetering en gaat ie misschien zelfs promoveren
Hij is best wel een aardige gast
Lijkt me wel geinig ja.
Ruudboy: Als je gaat, ik ben vanavond niet online (Zit in Dordt). Morgenmiddag pas weer. Mail kan ik wel elk uur controleren.
[ Voor 28% gewijzigd door The Dolf op 07-11-2003 16:31 ]
Gezocht!
Router
Verwijderd
Lekker boeiende training: 5 spelers omlaag (allen basis en woensdag gespeeld) en 4 omhoog (allen wissel en niet gespeeld), verder NIETS.
Ik heb een speler van 36 jaar die al 5 weken 2 weken geblesseerd is, als jullie snappen wat ik bedoel. Gaat dat ooit nog wat worden???
Ik heb een speler van 36 jaar die al 5 weken 2 weken geblesseerd is, als jullie snappen wat ik bedoel. Gaat dat ooit nog wat worden???
Renate heeft een speler van 38 die al sinds begin september +1 staat en daarvoor een maandlang +2.Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 17:03:
Lekker boeiende training: 5 spelers omlaag (allen basis en woensdag gespeeld) en 4 omhoog (allen wissel en niet gespeeld), verder NIETS.
Soms als je veel dokters aanneemt dan wil het nog weleens goed komen, maar als je een coach van zo'n speler maakt dan maakt het toch niet uit.
Zit nog wel een bug in, als je van een speler een coach maakt, is ie meteen genezen, al is ie +10, daarna kun je hem weer terugzetten en gebruiken als speler maar nooit meer coach maken. Heb dit nog niet zelf geprobeerd en lijkt me dat als ze je betrappen dat je de pineut bent
Verwijderd
Ik denk niet dat je de pineut bent. Dat is gewoon gebruik maken van de mogelijkheden die tot je beschikking staan, hehe. Wel klote, want het is een middenvelder die ik hard nodig heb.yared schreef op 07 november 2003 @ 17:32:
[...]
Renate heeft een speler van 38 die al sinds begin september +1 staat en daarvoor een maandlang +2.
Soms als je veel dokters aanneemt dan wil het nog weleens goed komen, maar als je een coach van zo'n speler maakt dan maakt het toch niet uit.
Zit nog wel een bug in, als je van een speler een coach maakt, is ie meteen genezen, al is ie +10, daarna kun je hem weer terugzetten en gebruiken als speler maar nooit meer coach maken. Heb dit nog niet zelf geprobeerd en lijkt me dat als ze je betrappen dat je de pineut bent
En dan nu een n00b-vraag!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb nu 2 wingbacks op normaal staan. Wat maak ik beter en slechter als ik beiden (of 1 van beide) op respectievelijk aanvallen, verdedigen of naar het midden zet??? Ik wil namelijk me middenveld/aanval verbeteren ten koste van me verdediging, maar niet afwijken van mijn 5-4-1 systeem.
Verwijderd
Als je je aanval wilt verbeteren lijkt alleen 'aanvallen' mij een optie. Dit heeft als resultaat dat er minder gebruik wordt gemaakt van hun 'verdedigen' skill en meer van hun 'vleugelspel' skill dit verbeterd dus je aanval. Je kunt daarnaast overwegen om je centrale verdedigers 'aanvallend' te zitten, op die manier maken ze gebruik van hun playmaking skill en maken ze het middenveld beter, ze moeten dan wel wat conditie hebben. Succes!Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 17:47:
[...]
Ik heb nu 2 wingbacks op normaal staan. Wat maak ik beter en slechter als ik beiden (of 1 van beide) op respectievelijk aanvallen, verdedigen of naar het midden zet??? Ik wil namelijk me middenveld/aanval verbeteren ten koste van me verdediging, maar niet afwijken van mijn 5-4-1 systeem.
edit: ging iets mis
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 18:09 ]
Wanner moet je in de week de training veranderen, oftewel wanneer begint een trainingsweek?
Is het nu wel of niet verstandig om deze week conditie te trainen als je volgende week zondag weer je eerste competitiewedstrijd moet spelen?
Ik speel geen bekerwedstrijd.
Is het dan verstandig om het oefenduel van woensdag met mijn beste team te spelen of niet.
Is het nu wel of niet verstandig om deze week conditie te trainen als je volgende week zondag weer je eerste competitiewedstrijd moet spelen?
Is het dan verstandig om het oefenduel van woensdag met mijn beste team te spelen of niet.
[ Voor 15% gewijzigd door YorgoB op 07-11-2003 18:20 . Reden: nog een extra vraagje ]
*****UPDATE*****
**!!!1 DAY LEFT!!!**
GoT Meeting Utrecht
Voor alle utrechtgangers morgen die ons niet weten te vinden;
Yared's mob. nummer +316********
The_Marsmellow's mob. nummer +316********
Treinnieuws
(bedankt Jamal)
Yared biedt zich aan om de taxi te spelen tussen amsterdam en utrecht.
**!!!1 DAY LEFT!!!**
GoT Meeting Utrecht
Voor alle utrechtgangers morgen die ons niet weten te vinden;
Yared's mob. nummer +316********
The_Marsmellow's mob. nummer +316********
Treinnieuws
(bedankt Jamal)
Yared biedt zich aan om de taxi te spelen tussen amsterdam en utrecht.
[ Voor 7% gewijzigd door The_Marsmellow op 09-11-2003 11:07 . Reden: telefoon nummers eindelijk goed neergezet ]
Ik verander training meestal vlak na de TU, op vrijdag of zaterdag dus. En wat die oefenwedstrijd betreft, het hangt er een beetje vanaf wat je wil.YorgoB schreef op 07 november 2003 @ 18:15:
Wanner moet je in de week de training veranderen, oftewel wanneer begint een trainingsweek?
Als je bv. verdedigen of positiespel traint dan moet je zorgen dat zoveel mogelijk spelers training krijgen. Bij verdedigen moet je in dit oefenduel dan met je 2e keus verdedigers spelen en in het competitieduel met je 1e keus.
Als het niet nodig is zou ik goede spelers die toch geen training krijgen zo veel mogelijk sparen ivm de kans op blessures.
Verwijderd
Dus als een verdediger op aanvallend wordt gezet, maakt ie naast verdedigen vooral gebruik van zijn playmaking? Is zijn scoring dan nog van belang? (dat zou je wel zeggen met 'aanvallen')Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 18:06:
[...]
Als je je aanval wilt verbeteren lijkt alleen 'aanvallen' mij een optie. Dit heeft als resultaat dat er minder gebruik wordt gemaakt van hun 'verdedigen' skill en meer van hun 'vleugelspel' skill dit verbeterd dus je aanval. Je kunt daarnaast overwegen om je centrale verdedigers 'aanvallend' te zitten, op die manier maken ze gebruik van hun playmaking skill en maken ze het middenveld beter, ze moeten dan wel wat conditie hebben. Succes!
edit: ging iets mis
Volgens mij maakt een verdedigende aanvaller of een aanvallende verdediger idd gebruik van zijn playmaking skills. Scoring speelt hierbij geen enkele rol.Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 19:44:
[...]
Dus als een verdediger op aanvallend wordt gezet, maakt ie naast verdedigen vooral gebruik van zijn playmaking? Is zijn scoring dan nog van belang? (dat zou je wel zeggen met 'aanvallen')
Ik heb deze info uit Hattrick Organizer en weet niet of dit helemaal klopt. Ik zou je adviseren om deze eens te downloaden want het is een heel goede aanvulling op HAM.
Een wingback die aanvallend speelt maakt gebruik van zijn winger/vleugelspel vaardigheden om de vleugelaanval te versterken en een centrale verdediger die aanvallend speelt maakt gebruik van zijn positiespel/playmaking vaardigheden (en conditie/stamina) om het middenveld te versterken.
Deze week heb ik passen getraind en er gingen 3 spelers omhoog, alleen niet diegenen waarvoor ik het deed
Nou ja, volgende week nog een kans en dan ga ik weer terug naar scoren.
Even m.b.t. tot die meeting van morgen: voor 20:00 kan ik helaas niet in Utrecht zijn.
Deze week heb ik passen getraind en er gingen 3 spelers omhoog, alleen niet diegenen waarvoor ik het deed
Even m.b.t. tot die meeting van morgen: voor 20:00 kan ik helaas niet in Utrecht zijn.
Don't waste your time or time will waste you
Dit wou ik nou net zeggenZonar schreef op 07 november 2003 @ 21:42:
Een wingback die aanvallend speelt maakt gebruik van zijn winger/vleugelspel vaardigheden om de vleugelaanval te versterken en een centrale verdediger die aanvallend speelt maakt gebruik van zijn positiespel/playmaking vaardigheden (en conditie/stamina) om het middenveld te versterken.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Kan helaas toch niet komen morgen 
Krijg familiebezoek.
Volgende keer beter?
Veel plezier!
Krijg familiebezoek.
Volgende keer beter?
Veel plezier!
Voor iedereen die vanavond naar de stairway gaat, heel veel plezier!! En schiet een paar leuke foto's!
Lol, heb een spits gekocht met magnificent set pieces. Eens kijken of ie er wat vrije trappen in gaat schieten het komende seizoen. (Het HT-team heeft begin afgelopen seizoen gemeld dat spelhervattingen zwaar worden onderschat, dat zal ik dan maar eens even checken)
Wordt vervolgd
Wordt vervolgd
idd, las dat set pieces samen met passen zwaarder gaan metellen.. hmm wel lekker in cupmatches, als alles op penalties beslist moet worden, kun je een seizoen lang in je friendlies oefenen wat de beste combi is om alles op slot te gooien en het op penalties aan te laten komen en je komt volgend seizoen een heel end in de cupRonald Koeman schreef op 08 november 2003 @ 12:07:
Lol, heb een spits gekocht met magnificent set pieces. Eens kijken of ie er wat vrije trappen in gaat schieten het komende seizoen. (Het HT-team heeft begin afgelopen seizoen gemeld dat spelhervattingen zwaar worden onderschat, dat zal ik dan maar eens even checken)
Wordt vervolgd
Ruudboy, jammer!
Iemand zondag nog spelen
Ik ben hier een duidelijke andere mening toegedaan. Ik acht de kans dat 2 spelers op beide posities geblesserd raken heel klein. En dat weegt niet op tegen een minieme verbetering van de ervaring en de instand houding/verbetering van de vorm van zo'n speler. Mocht ie eens moeten spelen, dan kan ie maar beter goed in vorm zijndreamtheater schreef op 07 november 2003 @ 19:08:
[...]
Als het niet nodig is zou ik goede spelers die toch geen training krijgen zo veel mogelijk sparen ivm de kans op blessures.
DeNeu
Laatste Kans Mensen!!!
* yared springt zo in zijn kar om naar utrecht te scheuren zodra ie klaar is met het knippen van de lootjes
Wie me nog contacten wil of de route kwijt is, kan me mobiele nummer hier vinden. Bel gerust, jij betaald tenslotte
Een kleine groep is ook errug gezellig en een stuk goedkoper als ik een rondje geef
* yared springt zo in zijn kar om naar utrecht te scheuren zodra ie klaar is met het knippen van de lootjes
Wie me nog contacten wil of de route kwijt is, kan me mobiele nummer hier vinden. Bel gerust, jij betaald tenslotte
Een kleine groep is ook errug gezellig en een stuk goedkoper als ik een rondje geef
Iedereen is bij de meeting en opeens is het muisstil hier... Heb het gevoel dat ik de enige ben die niet naar de meeting is...
Verwijderd
Er zijn er nog wel meer 
Hopen dat morgen of overmorgen mijn jeugdopleiding naar goed gaat en hopen op een goede YP morgenavond
Hopen dat morgen of overmorgen mijn jeugdopleiding naar goed gaat en hopen op een goede YP morgenavond
en ik ben er zondagochtend weer (na 11 uur, want ik slaap heeeeeeel lang uit)
[ Voor 7% gewijzigd door yared op 09-11-2003 00:05 ]
Verwijderd
nou eigenlijk is 't hier bomvol op t momentAristos schreef op 08 november 2003 @ 23:34:
Iedereen is bij de meeting en opeens is het muisstil hier... Heb het gevoel dat ik de enige ben die niet naar de meeting is...
Verwijderd
He verdorie...
Ik dacht "ik blijf even wakker, dan kan ik na 2:00 een nieuwe jeugdspeler promoveren", maar dat kan blijkbaar pas vanavond weer. En verder kreeg ik ook een schok toen ik naar mijn economie keek. Ik krijg ineens nog maar 31515 per week ipv 40600 van mijn sponsors. Verdorie
Hoe kan dat nou... nou kan ik dus weer een seizoen gaan zitten werken om mijn sponsoren meer te laten betalen. Ik heb dus 10 woordvoerders en die houden mijn sponsoren en supporters tevreden (elke week meer supporters en meer geld van de sponsoren, zelfs bij hele slechte serie wedstrijden), maar als dat sponsorgeld nu weer wordt teruggezet gaan ze zichzelf niet terugverdienen).
Zowiezo moet ik nu oppassen met geld... -225.000. En het wordt er niet echt beter op tenzij ik thuis veel mensen trek.
Ik dacht "ik blijf even wakker, dan kan ik na 2:00 een nieuwe jeugdspeler promoveren", maar dat kan blijkbaar pas vanavond weer. En verder kreeg ik ook een schok toen ik naar mijn economie keek. Ik krijg ineens nog maar 31515 per week ipv 40600 van mijn sponsors. Verdorie
Zowiezo moet ik nu oppassen met geld... -225.000. En het wordt er niet echt beter op tenzij ik thuis veel mensen trek.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2003 02:23 ]
10 woordvoerders lijkt me een beetje veel als je 40k/31k per week krijgt... (je hebt dan rond de 700 supporters?) Met 5 woordvoerders zit ik ook op elke week 12 nieuwe supporters en elke week meer poet... scheelt wel 7500 per week!Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 02:13:
He verdorie...
Ik dacht "ik blijf even wakker, dan kan ik na 2:00 een nieuwe jeugdspeler promoveren", maar dat kan blijkbaar pas vanavond weer. En verder kreeg ik ook een schok toen ik naar mijn economie keek. Ik krijg ineens nog maar 31515 per week ipv 40600 van mijn sponsors. VerdorieHoe kan dat nou... nou kan ik dus weer een seizoen gaan zitten werken om mijn sponsoren meer te laten betalen. Ik heb dus 10 woordvoerders en die houden mijn sponsoren en supporters tevreden (elke week meer supporters en meer geld van de sponsoren, zelfs bij hele slechte serie wedstrijden), maar als dat sponsorgeld nu weer wordt teruggezet gaan ze zichzelf niet terugverdienen).
Less = more
10 woordvoerders is Veeeel te veeel. Aan je sponsor bijdrage te zien speel je Divisie 6.Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 02:13:
Ik heb dus 10 woordvoerders en die houden mijn sponsoren en supporters tevreden (elke week meer supporters en meer geld van de sponsoren,
Dat heb ik altijd met 1 woordvoerder gedaan en daar kwam ik tot 750 supporters mee en 45000 euros van de sponsoren
DeNeu
Grmbl mijn sponsorgeld is gezakt van 60k naar 43k
Naja, dat stijgt in de komende weken weer als ik goed presteer
Verwijderd
En mijn sponsorgeld van 74 k naar 43k, auw (ben ook gedegradeerd, wellicht dat dat er ook mee te maken heeft) . Hier had ik niet op gerekend en heb nu best een financieel probleem.
Hattrick is zo saai deze weken. Je kan niets doen, je financiele situatie verslechtert en maar de helft van de spelers krijgt training. Hattrick sucks. (nu dan)
Hattrick is zo saai deze weken. Je kan niets doen, je financiele situatie verslechtert en maar de helft van de spelers krijgt training. Hattrick sucks. (nu dan)
Verwijderd
Is 10 woordvoerders echt teveel? Ik zit nog niet zo superlang in Hattrick, maar zolang mijn woordvoerders op 10 stond kreeg ik elke week ongeveer 1000 meer en tussen de 9 en 18 supporters meer.Ik heb momenteel 599 supporters. Bovendien verwacht ik het dit seizoen niet echt goed te doen, en ik ben bang dat ik anders veeel supporters verlies.
Mijn sponsorgeld is met 10 woordvoerders gestegen van 30k naar 60k dus dat is volgens mij wel winstgevend geweest. Al zal ik natuurlijk nooit weten hoeveel ik gekregen zou hebben als ik maar 4 woordvoerders had...
Ik speel 3-5-2 is het verstandig om een van de nieuwe tactieken te gaan proberen en welke werkt goed met dit systeem?
"It may not be official just yet, but the 3-5-2 formations dominance in Hattrick is at an end. The Development team have finally made this the football tacticians dream. From next season we’ll have so much more to think about rather than the obligatory “shall I attack down the left or right?” “Shall I play two wingers or one towards middle”? Hattrick has finally become what this writer has always wanted it to become. It’s no longer about who has the best team, or the best players. It’s now about having the right balance, and playing the right way to suit both your players, and your opposition. Its time to be smart, clever, and subtle.
"
http://www.teekosey.f2s.c...archives/000025.html#more
"
http://www.teekosey.f2s.c...archives/000025.html#more

Verslag 1e GoT meeting 08-11-2003 Stairway to Heaven - Utrecht
Om 1 minuut voor 5 rinkelde me mobieltje en Nick, The Marshmellow opende het gesprek met de zin, waarvoor we zo'n beetje allemaal een mobieltje hebben aangeschaf; "hi, waar zit je ergens?". "Nog 20 minuten", repliede ik, Yared en we hingen op.
5 minuten later hing Jean-Paul, Grooviee17 aan de lijn en bracht het bewijs van de menselijke intelligentie met de openingszin; "hi, waar zit je ergens?".
17.15, ik sta voor de deur van Stairway to Heaven in het sfeervolle centrum van Utrecht nadat ik net voor 2,20 per uur me geliefde vierwieler heb geparkeerd in een nabije parkeergelegenheid met dak. Helaas snapte ik pas bij de uitgang bij het zien van het uurtarief waarom ik meteen na 10 meter al een plaatsje vond, en wederom nogmaals werd ik op die feiten gedrukt toen ik 5,5 uur later voor de parkeerautomaat stond en pas na 11 pleuroos gestort te hebben me uitrijkaartje kreeg.

Het ontvangst was hartelijk, en de herkennings was gelukkig wederzijds, ondanks dat ik slechts wist dat Nick in een wit hem met zwarte broek ging, sprong het duo wat op me zat te wachten er meteen uit (waarschijnlijk vanwege hun intense blik richting de entree en ik de enige idioot was die met 2 enveloppen onder de arm tussen het beginnende uitgaanspubliek doorliep).
Toen het ijs dan ook snel gebroken was, en ik al reeds na 5 minuten fotoos van me kids kon laten zien als trouwe pappa die ik was, op me digitale fototoestelletje (een Nikon Coolpix 4500/128Mb, voor de echte trouwe GoT nerd), ging het gesprek al gauw over het onderwerp waar schijnbaar elke HT-Tweakers hart van overloopt, onze enige vrouw in het spel, en mijn partner, Renate... sjonge mensen, da was onverwacht zo na slechts 10 minuten al..... NOT

Cheattruuk; net als dat je bij CM een savegame reload wanneer je een match verliest, gewoon bij HT een match bookmarken en reloaden bij verlies.... of zou dat alleen opgaan als je HT-naam heet?
Na een kleine 20 minuten ging het gesprek al, zoals het de goedgeaarde Tweaker gehoort, over computers en na een halfuurtje werden de eerste Hattrick stats al vergeleken (Jean-Paul won met een outstanding defence).
Nog geen twee bier en een cola-light later krijgt Yared, na nog even het verhaal te hebben verteld van die ene sukkel die een Nederlands only fed oprichtte voor zijn eigen divisie in een divisie waar slechts 3 man supporter hadden, maar toch nog 2 anderen zo gek wist te krijgen lid te worden zodat zijn fed van HT het bestaansrecht kreeg, het briljante idee om een worldwide ere-divisie fed op te richten... zo'n beetje over 148 seizoenen als hij er ook eens in speelt

Er waren ook nog ernstige onderwerpen zoals; waar zit jij bij de 20.000ste posting (waarop onze statsman Grooviee meteen antwoordde dat dat ongeveer volgend jaar augustus zou zijn), en wat/waar gaan we zo eten?
Om ong. 19.00 uur trok de gehele aangwezige GoT-club er voltallig op uit (alledrie) om iets te eten gaan zoeken. Nick was onze gids aangezien hij reeds verklaard had minstens 2x per maand in Utrecht aanwezig te zijn. Hadden we nou maar doorgevraagd dan hadden we niet een half uur, weliswaar gezellig, rondgelopen op zoek naar een geschikte tent, dan hadden we ons misschien gerealiseerd dat Nick die 'minstens 2x per maand in Utrecht kwam' ER NOG NOOIT NUCHTER WAS GEWEEST!

Nick; "In Utrecht kun je alles krijgen! Noem maar op."
Yared/Jean-Paul; "ja, laten we lekker Falafel gaan eten".
Nick; "Falafel??"
Nadat we dus exact een rondje, of vierkantje hadden gelopen vonden we dus op 30 meter van de ingang van Stairway to Heaven een Falafel tentje alwaar we ons overgegeven hebben aan de charmes van dat aardige stel Israelische mannetjes en hun menu-suggesties.
Nick: 1 Falafel (heerlijk!), 1 Turkse Pizza (alles erop aub) met Kalfsvlees Kebab, 1 Turkse Pizza (nogmaals alles erop aub) met Kip Kebab
Yared: 1 Falafel, 1 Turkse Pizza (alles erop aub) met Kip Kebab, 1 Turkse Pizza (nogmaals alles erop aub) met Kalfsvlees Kebab (+1 alkazelzer).
Jean-Paul: 1 Falafel, 1 Turkse Pizza (alles erop aub) met Kippenvlees Kebab, en 1x "nee dank je, ik zit vol".
Mensen, ondanks dat we maar met zijn drietjes waren hebben we de eer hoog gehouden en gevroten voor 6!
onderbreking; Yared moet alweer even poepen en een alkazelzertje innemen, OMG, 't stinkt nog steeds naar knoflook
Om 20.30 uur was het dan eindelijk zover, het 'moment supreme'. Het decor, natuurlijk Stairway to Heaven. De officiele trekking zou gewoon door onszelf gebeuren hadden we afgesproken, niks moeilijks, gewoon 4 lootjes uit de enveloppe met de 59 lootjes die ik, Yared ijverig van tevoren had gemaakt en meegenomen. Natuurlijk wel alles even op de foto gezet
De winnaars van de eerste HT-GoT Tombola seizoen 20, zijn:
Cup winaar seizoen 20
Natuurlijk de Cup winnaar Zonar, die nog wel belde vlak voor de loting, maar pas heel laat aanwezig kon zijn na een drukke dag. Zonar koos als hoofdprijs een jaar supporter! Nogmaals gefeliciteerd, en de prijs regelen we volgende week!
Hoofdprijs Tombola
De hoofdprijs voor de Tombola ging naar de man die alles net digitaal aan het vastleggen was zodat ik een lootje kon trekken (en mij persoonlijk daarmee 1,56 euro aan verzendkosten bespaarde) Grooviee17 AKA Jean-Paul! Gefeliciteerd en we verwachten binnenkort een foto van je met het shirt aan.

Helaas ontbrak ons hierdoor wel de gelegenheid het shirt een authentieke voetballucht te geven, aangezien niemand zijn biertje richting Jean-Paul wou gooien en hij het shirt meteen in zijn binnenzak propte ter verdediging
eerste, tweede en derde prijs
De keuze tussen 35 SMS credits, of 3 maanden supporter zijn voor; Thije, Sandyman538 en Metalmeijer. Gefeliciteerd lui, laat het me komende week maar weten wat je wilt en ik maak het asap in orde voor jullie.

Bijna 5,5 uur nadat we elkaar voor het eerst troffen, dronken we nog even de laatste slokken van ons biertje en namen we afscheid.
Ondanks dat de opkomst mager was, was het erg gezellig en ieder was van mening dat we dit zekers moesten herhalen al dan niet met een grotere groep in seizoen 21!
Iedereen in ieder geval een goed nieuw seizoen en wie weet, ben je er de volgende keer ook bij!
Foto Index
Verwijderd
Nou, jammer dat ik er niet bij kon zijn.
(speciaal voor Yared: JIPPIE!!!! Heb een prijs gewonnen!!!!!)
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2003 16:15 ]
ondankbare hondVerwijderd schreef op 09 november 2003 @ 16:13:
Nou, jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Top verslag Yared! Het is een mooie samenvatting van de meeting
het was inderdaad heel gezellig en we hebben zo ongeveer wel alle onderwerpen waar we als HT/Got'ers verstand van hebben behandeld ook al kon ik ze niet allemaal volgen. ( en nee het was niet de drank dit keer)
De falafel of zoiets was ook goed te eten helaas hadden ze in dat tentje geen pindawater (we hadden toch misschien iets verder moeten zoeken).
Aan het einde van volgend seizoen gaan we gewoon voor meeting 2 ik vond het zeker voor herhaling vatbaar.
Jean-Paul, Thijs, Sandyman en Metalmeijer gefeliciteerd met de prijzen!
En nu is het tijd om ook maar de wc op te zoeken.... volgende keer gaan we wel gewoon naar de mac
het was inderdaad heel gezellig en we hebben zo ongeveer wel alle onderwerpen waar we als HT/Got'ers verstand van hebben behandeld ook al kon ik ze niet allemaal volgen. ( en nee het was niet de drank dit keer)
De falafel of zoiets was ook goed te eten helaas hadden ze in dat tentje geen pindawater (we hadden toch misschien iets verder moeten zoeken).
Aan het einde van volgend seizoen gaan we gewoon voor meeting 2 ik vond het zeker voor herhaling vatbaar.
Jean-Paul, Thijs, Sandyman en Metalmeijer gefeliciteerd met de prijzen!
En nu is het tijd om ook maar de wc op te zoeken.... volgende keer gaan we wel gewoon naar de mac
Ik ben van 59K naar 39K gegaan (ben ook gedegradeerd). Hier ook financiele problemen aangezien ik nu 60K per week verlies maak (als ik geen thuiswedstrijden speel).Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 11:18:
En mijn sponsorgeld van 74 k naar 43k, auw (ben ook gedegradeerd, wellicht dat dat er ook mee te maken heeft) . Hier had ik niet op gerekend en heb nu best een financieel probleem.
En nee, niet de helft krijgt training. De helft gaat er een week op achteruit. De spelers worden nl een jaartje ouder wat resulteerd in een week extra training.
Gezocht!
Router
Het verslag is wel goed ja maar je eindigt als een zwakkeling.The_Marsmellow schreef op 09 november 2003 @ 16:33:
Top verslag Yared! Het is een mooie samenvatting van de meeting
Wat is dit nou weer voor een naaistreek???
Renate
Gezocht!
Router
He Yared, leuk verslag, en leuke foto's! En natuurlijk hartstikke leuk dat ik ook nog eens 3 maand supporter heb gewonnen. Jippie!
Yared, echt een topverslag. Ik denk dat ik volgende week wel een foto heb, waar ik in mijn HT-shirt sta.
Enigste minpuntje van de geslaagde meeting was de terugreis. Aangezien de NS weer eens last had van een "los contactje" zodat de deuren niet dicht gingen, en van de welbekende seinstoring kwam ik met een klein half uurtje vertraging aan in Enschede, waardoor ik de laatste bus had gemist, en ik dus een kleine 10km moest gaan lopen naar huis toe. Dus daarvoor heb ik de NS weer bedankt
.
Nu op naar meeting 2, die vast wel ergens aan het eind van het volgende seizoen zal plaats vinden.
Enigste minpuntje van de geslaagde meeting was de terugreis. Aangezien de NS weer eens last had van een "los contactje" zodat de deuren niet dicht gingen, en van de welbekende seinstoring kwam ik met een klein half uurtje vertraging aan in Enschede, waardoor ik de laatste bus had gemist, en ik dus een kleine 10km moest gaan lopen naar huis toe. Dus daarvoor heb ik de NS weer bedankt
Nu op naar meeting 2, die vast wel ergens aan het eind van het volgende seizoen zal plaats vinden.
Wat is het ineens rustig zeg. Of is iedereen aan het wachten (nog 15min) om een nieuwe jeugdspeler te trekken?
Gezocht!
Router
Verwijderd
Slechte pull weer...
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Ik blijf hopen op mijn eerste goede pull ooit. Ook de speler is inmiddels gezellig bij de rest van de ontslagen jeugdspelers aan t golven.
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Ik blijf hopen op mijn eerste goede pull ooit. Ook de speler is inmiddels gezellig bij de rest van de ontslagen jeugdspelers aan t golven.
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2003 19:53 ]
vorige week had ik een pull met een speler ter waarde van 300.000
nu was het 2000 (dus ontslagen)
nu was het 2000 (dus ontslagen)
weer niks. Maar dat went.
Gezocht!
Router
Verwijderd
Ik kan toch maar de helft van me verdedigers laten spelen nu ik 1 wedstrijd per week speel? Dus maar de helft training.The Dolf schreef op 09 november 2003 @ 17:02:
[...]
En nee, niet de helft krijgt training. De helft gaat er een week op achteruit. De spelers worden nl een jaartje ouder wat resulteerd in een week extra training.
@Yared, zeer blij met de prijs. Ik denk dat ik voor de SMS-prijs ga. Hoe gaat dat SMS-en ongeveer in zijn werk. Kan ik zelf om zo'n SMS verzoeken?
Aan het GoT-logo wordt gewerkt.
Ligt er aan hoe je training interpreteert. Je traint ze wel maar ze gaan er niet echt op vooruit.Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 20:20:
Ik kan toch maar de helft van me verdedigers laten spelen nu ik 1 wedstrijd per week speel? Dus maar de helft training.
Gezocht!
Router
Verwijderd
Ja, doe mij maar die SMS. Ik ga volgende week op vakantie en heb dus geen compu. Ik weet niet of het voor die tijd geregeld kan zijn?
Dit keer weer een aardige YT-pull, alleen jammer dat ie al 20 is, nu kan tenminste wel mijn keeper van 22 eruit
.
Yvo van Riel (20492957)
20 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is tranquil and honest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Nationality: Nederland
Assessed value: 355 000 Euro
Wage: 2 520 Euro/week
Owner: Tha Groove's
Warnings: 0
Stamina: wretched Goaltending: solid
Playmaking: disastrous Passing: disastrous
Winger: disastrous Defending: disastrous
Scoring: disastrous Set Pieces: disastrous
grooviee ik dacht dat je al genoeg keepers had ?
mijn yp was weer bagger maarja volgende week trek ik maar weer een wereldspits
hehe
mijn YP was ook bagger, zie boven..
ik volg momenteel U-20 România - U-20 Polska,
moet berenspannend zijn voor die coaches
waar gaan jullie dit seizoen eigenlijk op trainen? en blijven jullie allemaal nog steeds 3-5-2 spelen?
http://195.149.159.156/Co...ails.asp?matchID=13102877
ik volg momenteel U-20 România - U-20 Polska,
moet berenspannend zijn voor die coaches
waar gaan jullie dit seizoen eigenlijk op trainen? en blijven jullie allemaal nog steeds 3-5-2 spelen?
http://195.149.159.156/Co...ails.asp?matchID=13102877
[ Voor 12% gewijzigd door GandalfTheGrey op 09-11-2003 21:28 ]
Ik blijf voorlopig nog gewoon 3-5-2 spelen. En voorlopig ook nog zonder extra tactiek. Later zal ik wel eens wat proberen, maar dat zal dan alleen met counter zijn. Of wing, maar dan moet ik eerst even wingers kopen.
Trainen, zal nog positiespel blijven, daarna wel verdedigen, omdat ik een paar jonkies heb.
Worldcup U20, 90 minuten, gelijkspel
Trainen, zal nog positiespel blijven, daarna wel verdedigen, omdat ik een paar jonkies heb.
Worldcup U20, 90 minuten, gelijkspel
Mensen nog even voor de duidelijkheid.
Als je een prijs hebt gewonnen, MAIL me dan op yared@valheru.nl
teamnaam/teamID/gotnaam/je keuze.
Dan maak ik het morgen in orde.
Voor iedereen die zich verveeld en HT supporter is, ga maar ff fijn Emmer, ons 66e lid zijn gastenboek spammen
Als je een prijs hebt gewonnen, MAIL me dan op yared@valheru.nl
teamnaam/teamID/gotnaam/je keuze.
Dan maak ik het morgen in orde.
Voor iedereen die zich verveeld en HT supporter is, ga maar ff fijn Emmer, ons 66e lid zijn gastenboek spammen
Leuke speler Grooviee17, zo een had ik er ook begin vorig seizoen. Helaas was het deze week bagger, een zwakke spits van 19 
Het komende seizoen (en nog wel een paar daarna) blijf ik lekker scoren trainen en ik zal dus altijd wel met 3 spitsen blijven spelen, alleen de manier waarop zal ik af en toe veranderen
Leuk, penalties bij het U20 WK
Het komende seizoen (en nog wel een paar daarna) blijf ik lekker scoren trainen en ik zal dus altijd wel met 3 spitsen blijven spelen, alleen de manier waarop zal ik af en toe veranderen
Leuk, penalties bij het U20 WK
Don't waste your time or time will waste you
wwwwwwwwaaaardeloze YP. meteen ontslagen. het zit de laatste 5 weken niet mee, ondanks de uitstekende jeugdopleiding.
ps sorry jongens, ik ben vanvond pas op stap geweest in het Urtègse, en nee niet in de Stairway! Ik hoop dat het gezellig was gisteren.
DeNeu
ps sorry jongens, ik ben vanvond pas op stap geweest in het Urtègse, en nee niet in de Stairway! Ik hoop dat het gezellig was gisteren.
DeNeu
Tja, je moet toch keuze maken, en +/- 2.5 miljoen is nooit weg, daar kan een hoop leuks voor worden gekochtThe_Marsmellow schreef op 09 november 2003 @ 21:02:
grooviee ik dacht dat je al genoeg keepers had ?mijn yp was weer bagger maarja volgende week trek ik maar weer een wereldspits
Dit topic is gesloten.