Zo he, ik zou niet al te hoge eisen stellen hoor
Haha, ik zag net dat ik tegen een nr. 3 uit V moet, die alleen 26 oktober heeft ingelogd.
Zijn team is wel beter maar hij speelt ook geen friendlies, dus ik hoop dat zijn vorm nog wat daalt en ik zo een kans maak. Daarna zien we wel weer verder
Zijn team is wel beter maar hij speelt ook geen friendlies, dus ik hoop dat zijn vorm nog wat daalt en ik zo een kans maak. Daarna zien we wel weer verder
Volgens mij zie ik iets over het hoofd. Wat heb je namelijk aan kapitaal? Ik lees hierboven al iets over een kapitaal van 1 miljoen en een paar threads hogerop heeft iemand het over een kapitaal van 1,5 miljoen. Wat heeft dat voor zin? Volgens mij heeft dat toch alleen zin als je van plan bent om een speler van bijv. 1,7 miljoen of zo te kopen. Waarom zou je anders geld opsparen terwijl je het beter in nieuwe spelers/stadion kan investeren. Mijn doel is dan ook om niet in de schulden te staan (wat tot nog toe niet luktgrooviee17 schreef op 04 november 2003 @ 12:58:
doelstellingen voor komend seizoen:
- Altijd minimaal een solid midfield halen
- De topscoorder hebben
- minimaal de 4e ronde beker halen
- En natuurlijk ook kampioen worden, hoewel dat lastig gaat worden...
- stadion uitbreiden naar of 45.000 of 52.500 plaatsen
- minimaal een kapitaal van 1 miljoen hebben aan het eind vh seizoen.
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
Wow, was even een aantal dagen verhinderd om GoT te volgen, lig je meteen weet ik veel hoeveel pagina's achter, maar ik ben er weer.
@ dreamtheater: misschien dat hij het geld opspaart om spelers in te slaan op het eind van het seizoen, dan zijn ze wel vele malen goedkoper. Als zijn ambities in het daarop liggende seizoen liggen....
mijn doelstellingen:
- handhaving in m'n divisie
- stadion naar 35.000 man
- 4e ronde beker
- en dan ook nog speciaal voor sueno: boven jou eindigen
@ dreamtheater: misschien dat hij het geld opspaart om spelers in te slaan op het eind van het seizoen, dan zijn ze wel vele malen goedkoper. Als zijn ambities in het daarop liggende seizoen liggen....
mijn doelstellingen:
- handhaving in m'n divisie
- stadion naar 35.000 man
- 4e ronde beker
- en dan ook nog speciaal voor sueno: boven jou eindigen
Hoi, wanneer wordt ook al weer de teamgeest gerest. Dat woedend staat me nog steeds niet echt aan 
Doelstellingen
- Stadion naar 35000 of 40000 man
- Top 4 eindigen
- Twee aanvallers naar uitmuntend of formidabel
- drie aanvallers naar uitstekend en 1 of 2 verkopen
- Minstens 3de bekerronde halen
Doelstellingen
- Stadion naar 35000 of 40000 man
- Top 4 eindigen
- Twee aanvallers naar uitmuntend of formidabel
- drie aanvallers naar uitstekend en 1 of 2 verkopen
- Minstens 3de bekerronde halen
zondag a.s.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
He Frizza, ik kwam ook het broertje van jouw logo tegen:

zeker allebei hetzelfde CD-ROM'jte met duizende plaatjes?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 14:52 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 14:47:
He Frizza, ik kwam ook het broertje van jouw logo tegen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is inderdaad(in mijn geval) voor het kopen van betere spelers aan het eind van het seizoen, want ik heb betere spelers nodig om mezelf te kunnen handhaven in de IV.dreamtheater schreef op 04 november 2003 @ 14:25:
[...]
Volgens mij zie ik iets over het hoofd. Wat heb je namelijk aan kapitaal? Ik lees hierboven al iets over een kapitaal van 1 miljoen en een paar threads hogerop heeft iemand het over een kapitaal van 1,5 miljoen. Wat heeft dat voor zin? Volgens mij heeft dat toch alleen zin als je van plan bent om een speler van bijv. 1,7 miljoen of zo te kopen. Waarom zou je anders geld opsparen terwijl je het beter in nieuwe spelers/stadion kan investeren. Mijn doel is dan ook om niet in de schulden te staan (wat tot nog toe niet lukt) en zo weinig mogelijk geld "op voorraad" te hebben. Of mis ik nu iets?
Verwijderd
Doelstellingen Frizza United.
- Handhaven in de IV.61.
- Ronde 6/7.
- Me trainees lekker door trainen.
- Me verdediging flink versterken door o.a me aankoop coach te maken.
Verder is zojuist bekend gemaakt dat Frizza een verbeterd contract heeft getekend hij is nu aan de club
gebonden tot minimaal seizoen 15 met een vorstelijk salaris van 200k per dag
- Handhaven in de IV.61.
- Ronde 6/7.
- Me trainees lekker door trainen.
- Me verdediging flink versterken door o.a me aankoop coach te maken.
Verder is zojuist bekend gemaakt dat Frizza een verbeterd contract heeft getekend hij is nu aan de club
gebonden tot minimaal seizoen 15 met een vorstelijk salaris van 200k per dag
wel leuk trouwens al die opsommingen met doelen voor dit seizoen, maar wie heeft zijn doelen van vorig seizoen ei'k wel / niet gehaald 
mijn enige doel was handhaving in VI, en ik ben gepromoveerd dus
@yared, je zocht contact zei je, mijn msn is nieuwenaam@ hotmeel, geldt ook voor anderen die een ht-chat zoeken, al ben ik niet vaak online
mijn enige doel was handhaving in VI, en ik ben gepromoveerd dus
@yared, je zocht contact zei je, mijn msn is nieuwenaam@ hotmeel, geldt ook voor anderen die een ht-chat zoeken, al ben ik niet vaak online
[ Voor 73% gewijzigd door j_du_pee op 04-11-2003 15:16 ]
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Mijn doel was kampioen worden, ik kwam wat doelpunten te kort. De kampioen en ik hadden even veel punten. (bah!)
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Mijn doel was degradatie uit VI voorkomen en de beker halen.
Begon aan HT als nummer 8 na 4 speelrondes, toen 10 duels ongeslagen en 5e geworden, dus doelstellingen gehaald.
Begon aan HT als nummer 8 na 4 speelrondes, toen 10 duels ongeslagen en 5e geworden, dus doelstellingen gehaald.
Verwijderd
Poeh, ik ben nog steeds in conclaaf met mezelf.....
Maar nee, ga het niet onder stoelen of banken schruiven
Promotie naar III.
Jeugd blijven trainen. (Aan het einde van volgend seizoen minimaal 3 uitmuntende middenvelders).
Sparen voor extra superspits
.
Maar nee, ga het niet onder stoelen of banken schruiven
Promotie naar III.
Jeugd blijven trainen. (Aan het einde van volgend seizoen minimaal 3 uitmuntende middenvelders).
Sparen voor extra superspits
Mijn enige doelstelling van vorig jaar was: NIET degraderen vanuit V. En dat is heel aardig gelukt (derde geworden
). Ik had er toen nog geen flauw benul van hoe dat trainen en dergelijke precies in zijn werk ging, dus ik was eigenlijk maar een beetje aan aan het klooien. Maar dat is gelukkig veranderd
Al kan het altijd beter...
[ Voor 31% gewijzigd door dreamtheater42 op 04-11-2003 17:20 ]
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Mijn doelstellingen zijn:
- mezelf handhaven in V.110. De kampioen heeft z'n kwalificatie niet gewonnen, en blijft nog een seizoen. Helaas heeft hij uitstekend middenveld, en ik slechts matig, zoals de anderen in mijn poule. Geen WO's deze keer...
- M'n 20-jarige middenvelders naar uitstekend, m'n 'reserve' middenvelders klaar maken voor het eerste elftal.
- M'n stadion is vergroot, vorig seizoen zat 'ie regelmatig vol, dat gemiste geld wordt nu dus binnengehaald.
- Eindelijk eens een beetje winst maken met het vergrote stadion.
- Sparen voor geschikte verdedigers, of er eentje trekken. Die 34-jarige sul zal ook wel een keer grandioos instorten. Hoewel, zijn ervaring zorgt voor aardige prestaties.
- Meedoen met de GoT-cup. Vorig seizoen ging het fout met aanmelden, dus ik meld me vast bij dezen aan!!
- mezelf handhaven in V.110. De kampioen heeft z'n kwalificatie niet gewonnen, en blijft nog een seizoen. Helaas heeft hij uitstekend middenveld, en ik slechts matig, zoals de anderen in mijn poule. Geen WO's deze keer...
- M'n 20-jarige middenvelders naar uitstekend, m'n 'reserve' middenvelders klaar maken voor het eerste elftal.
- M'n stadion is vergroot, vorig seizoen zat 'ie regelmatig vol, dat gemiste geld wordt nu dus binnengehaald.
- Eindelijk eens een beetje winst maken met het vergrote stadion.
- Sparen voor geschikte verdedigers, of er eentje trekken. Die 34-jarige sul zal ook wel een keer grandioos instorten. Hoewel, zijn ervaring zorgt voor aardige prestaties.
- Meedoen met de GoT-cup. Vorig seizoen ging het fout met aanmelden, dus ik meld me vast bij dezen aan!!
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Doelstelling van vorig jaar was
1) kampioen worden - gelukt, zelfs direkt gepromoveerd, wat niet een doelstelling was
2) weer topscorer worden - gelukt
3) uit de schulden komen - dat leek te lukken tot dat ik gisteren m'n stadion ging vergroten. Misschien verkoop ik m'n keeper nog
1) kampioen worden - gelukt, zelfs direkt gepromoveerd, wat niet een doelstelling was
2) weer topscorer worden - gelukt
3) uit de schulden komen - dat leek te lukken tot dat ik gisteren m'n stadion ging vergroten. Misschien verkoop ik m'n keeper nog
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
heeel duidelijk, contact me maar op msn@valheru.nl (<-- alleen voor msnj_du_pee schreef op 04 november 2003 @ 15:11:
[ Voor 5% gewijzigd door yared op 04-11-2003 18:43 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Vandaag ontdekte ik dat het mogelijk is de opstellingsreset van een team te controleren. Dan komt eruit dat er geen opstellingsreset voor het team geconstateerd is, of dat het team gereset is. Weet iemand wat dit beduid?
Geen idee waar dat op slaat. Het was mij ook al opgevallen.Par_Martinos schreef op 04 november 2003 @ 18:45:
Vandaag ontdekte ik dat het mogelijk is de opstellingsreset van een team te controleren. Dan komt eruit dat er geen opstellingsreset voor het team geconstateerd is, of dat het team gereset is. Weet iemand wat dit beduid?
Ik heb trouwens net een de volgende Zweedse middenvelder gekocht:
Mattias Jacobsson (656816)
35 years, passable form, healthy
A controversial person who is calm and dishonest.
Has solid experience and inadequate leadership abilities.
Nationality: Sverige
Assessed value: 16 000 Euro
Stamina: excellent Goaltending: disastrous
Playmaking: solid Passing: poor
Winger: inadequate Defending: weak
Scoring: weak Set Pieces: weak
De bedoeling is dat hij op termijn coach wordt (na een seizoen op 2 a 3). Misschien is hij dan ook nog een niveautje gestegen (wat ervaring betreft). Hj haalt in zijn huidige vorm ook nog 3 sterren als innermid. Ik heb hier trouwens 70.000 Euro voor betaald. Lijkt dat een redelijke prijs???
Edit: De fixtures voor het komende seizoen zijn trouwens toegevoegd!
[ Voor 4% gewijzigd door dreamtheater42 op 04-11-2003 18:59 ]
Ja hoor sinds vandaag heb ik 4 U-20 spelers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (wingers) Het maximale haalbare voor een winger trainer!!!
Wat doe jij eigenlijk in div. V? Ik voel me nu net alsof ik tegen Maria Sharapovamankit schreef op 04 november 2003 @ 20:03:
Ja hoor sinds vandaag heb ik 4 U-20 spelers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (wingers) Het maximale haalbare voor een winger trainer!!!
moet tennissen.
Gefeli mankit. Op naar de 4 volwassen internationals!mankit schreef op 04 november 2003 @ 20:03:
Verwijderd
daytraden
wat vinden jullie eigenlijk van het huidige transfersysteem?? ikzelf vind het niet superrealistisch, het zou imo mooier en beter zijn als er volgens een systeem met contracten gewerkt werd.
ik vind het nu veel te makkelijk (en onrealistisch) om spelers te kopen en die gelijk weer te verkopen, hoewel ik het zelf (af en toe) ook wel eens doe

het voordeel van daytraden neemt btw denk ik wel wat af naarmate je in een hogere divisie komt (lees: wanneer je zelf beter wordt); goede spelers worden minder verhandeld, en over het algemeen ook voor een realistischere prijs.
dit is btw geen rancuneuzigheid jegens daytraders, alleen een kijk op hoe hattrick mooier en realistischer zou kunnen worden, in mijn ogen. hoewel wel mn twijfels heb bij personen als de manager van Ball & Chain FC (5416) (3099 transfers found, de eerste "transfer history"-pagina staat vol met transfers van alleen november)... dan ben je óf de hele dag fulltime met hattrick bezig, óf je gebruikt (scan)software om het traden makkelijker te maken

De vorige zweedse bondscoach, DDrD daytrade ook als een gek, maar is hem toch gelukt om dit seizoen te promoveren naar de hoogste divisie in zweden. Ook heeft hij het record in handen van de meeste sterren ooit voor een team!
Verwijderd
tja, ik zeg ook niet dat daytraden tegen je werkt, integendeelmankit schreef op 04 november 2003 @ 21:28:
De vorige zweedse bondscoach, DDrD daytrade ook als een gek, maar is hem toch gelukt om dit seizoen te promoveren naar de hoogste divisie in zweden. Ook heeft hij het record in handen van de meeste sterren ooit voor een team!
edit:
username = DrDDD
enneh.. Ball & Chain FC heeft 3099 transfers en DrDDD 1909
username = DrDDD
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 21:53 ]
Ongelooflijk. Die gast van Ball & Chain FC verhandelt per dag tussen de 5 en de 20 spelers of zoiets. Aan een beetje daytraden maak ik me ook wel een schuldig (87 transfers op 5 maanden tijd), maar ik koop spelers normaalgesproken toch met een andere bedoeling (trainen of basis/reserve team).Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 21:09:
[...]
daytraden![]()
wat vinden jullie eigenlijk van het huidige transfersysteem?? ikzelf vind het niet superrealistisch, het zou imo mooier en beter zijn als er volgens een systeem met contracten gewerkt werd.
ik vind het nu veel te makkelijk (en onrealistisch) om spelers te kopen en die gelijk weer te verkopen, hoewel ik het zelf (af en toe) ook wel eens doe
het voordeel van daytraden neemt btw denk ik wel wat af naarmate je in een hogere divisie komt (lees: wanneer je zelf beter wordt); goede spelers worden minder verhandeld, en over het algemeen ook voor een realistischere prijs.
dit is btw geen rancuneuzigheid jegens daytraders, alleen een kijk op hoe hattrick mooier en realistischer zou kunnen worden, in mijn ogen. hoewel wel mn twijfels heb bij personen als de manager van Ball & Chain FC (5416) (3099 transfers found, de eerste "transfer history"-pagina staat vol met transfers van alleen november)... dan ben je óf de hele dag fulltime met hattrick bezig, óf je gebruikt (scan)software om het traden makkelijker te maken
Volg de volgende link voor Ball & Chain:Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 21:49:
[...]
tja, ik zeg ook niet dat daytraden tegen je werkt, integendeelhoewel het voordeel wel kleiner wordt naarmate je hogerop komt... dus hij zal ongetwijfeld een goede manager zijn! wat is trouwens zijn username, en het match-id van die "meeste-aantal-sterren-wedstrijd"??? ben wel benieuwd!
edit:
username = DrDDD![]()
http://195.149.159.156/Common/teamDetails.asp?teamID=5416
Hij speelt in IV in Zweden en die user heet Bartok. Zijn team is trouwens niet buitengewoon indrukwekkend
Nog zoiets idioots. Die kerel heeft 43 spelers in zijn team!!! Wat heb je daar nou aan

[ Voor 22% gewijzigd door dreamtheater42 op 04-11-2003 22:02 ]
Verwijderd
das ook mijn manier van werkendreamtheater schreef op 04 november 2003 @ 21:53:
[...]
Ongelooflijk. Die gast van Ball & Chain FC verhandelt per dag tussen de 5 en de 20 spelers of zoiets. Aan een beetje daytraden maak ik me ook wel een schuldig (87 transfers op 5 maanden tijd), maar ik koop spelers normaalgesproken toch met een andere bedoeling (trainen of basis/reserve team).
maareh, die Ball en Chain-gast, is dat eigenlijk de actiefste trader? ik noemde hem omdat ik zijn naam nogal vaak op de transferlijst zie, maar als iemand een team ziet met nog meer transfers, posten aub
Weet iemand wanneer de tegenstanders in de beker bekend gemaakt worden? Ik kan mijn competitieschema op dit moment wel zien, maar de bekerwedstrijd niet?
Verwijderd
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 21:58:
[...]
das ook mijn manier van werken![]()
maareh, die Ball en Chain-gast, is dat eigenlijk de actiefste trader? ik noemde hem omdat ik zijn naam nogal vaak op de transferlijst zie, maar als iemand een team ziet met nog meer transfers, posten aub
edit:
dat was niet Bartok maar DrDD
maar inderdaad, wat een baggerteam
dat was niet Bartok maar DrDD
maar inderdaad, wat een baggerteam
edit:
ik drukte op 'quote' ipv 'edit'
ik drukte op 'quote' ipv 'edit'

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 22:02 ]
Voor de 3e keer volgens mij: kijk eens op www.weetjewat.nl, daar kun je je bekertegenstander vinden.Radical1980 schreef op 04 november 2003 @ 21:58:
Weet iemand wanneer de tegenstanders in de beker bekend gemaakt worden? Ik kan mijn competitieschema op dit moment wel zien, maar de bekerwedstrijd niet?
Verwijderd
ik zie net dat je tegen mighty murmels moet, succesRadical1980 schreef op 04 november 2003 @ 21:58:
Ik wens hem ook zeer veel succes, maar ik denk niet dat het veel uitmaaktVerwijderd schreef op 04 november 2003 @ 22:07:
[...]
ik zie net dat je tegen mighty murmels moet, succes![]()
[ Voor 23% gewijzigd door dreamtheater42 op 04-11-2003 22:09 ]
Bedankt.dreamtheater schreef op 04 november 2003 @ 22:04:
[...]
Voor de 3e keer volgens mij: kijk eens op www.weetjewat.nl, daar kun je je bekertegenstander vinden.
Ik speel tegen een onbekende tegenstander. Leuk hoor...
Hehehehehehe. In dat geval heb ik meer aan hele goede spelers in plaats van dat succes.Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 22:07:
[...]
ik zie net dat je tegen mighty murmels moet, succes![]()
Appeltje eitje dacht ik zo.
Het laagst gekwalificeerde team speelt altijd thuis in de beker dus z'n eigen stadion zit vol.dreamtheater schreef op 04 november 2003 @ 22:08:
[...]
Ik wens hem ook zeer veel succes, maar ik denk niet dat het veel uitmaaktHeeft trouwens ook wel weer een voordeel: tenminste 1 keer een hoop inkomsten (of eigen stadion vol, of stadion van MM halfvol)
Ik heb nu een keeper gekocht, omdat mijn eerste keeper geblesseerd is.
Wordt er met één of meerdere keepertrainers elke week op keepen getraint, of moet je hiervoor specifiek op keepen trainer?
Traint er overigens wel eens iemand specifiek op Keepen?
Wordt er met één of meerdere keepertrainers elke week op keepen getraint, of moet je hiervoor specifiek op keepen trainer?
Ja, eindelijk, na twee weken me PC terug, en nog net op tijd voor de meeting Zaterdag de tombola lijst.... 

[url==http://www.valheru.nl/image/hattrick/seizoen20donaties.xls]Hier[/url] vind je wie en hoeveel men heeft bijgedragen voor de tombola.
Met dank aan de vele bijdragen in de GoT Cup afgelopen seizoen kunnen we een flink aantal prijzen verdelen zoals:
Zonar, de winnaar van onze alweer derde GoT Cup, wint een jaar supporter.
Mankit, de winnaar van de toto, wint 3 maanden supporter.
Nogmaals gefeliciteerd!
De overige prijzen* waarvoor lootjes getrokken zullen worden zijn:
Hattrick T-shirt € 14,50 SEK 135,00 hoofdprijs tombola
35 Hattrick (sms) credits of 3 maanden supporter € 5,60 SEK 50,00 prijs tombola
*de troostprijs die in de excell sheet staat voor de GoT Cup heb ik helaas moeten schrappen.
Zonar en Mankit hebben geen lootjes gekocht dus we hoeven niet bang te zijn dat ze dubbel winnen. Sowieso was de regel, max 1 prijs per deelnemer, en de winnaars van de cup en toto, konden max 1 prijs er nog bij winnen.
De overige kanshebbers zijn:
- Thije
- MetalMeijer
- Grooviee
- Par_Martinozen
- Ronald_Koeman
- Crazy Horse
- TheDolf
- Jamal
- Brainpower
- Hoedjevanpapier
- The Marsmellow
- Sandyman538
- Frizza
- Yared
De lootjes gaan in de hoge hoed en een onpartijdig persoon (nee niet Renate
) zal ze trekken... moeten alleen nog een hoge hoed regelen 
Mbt de meeting komende Zaterdag, ik hoop echt dat meer mensen de moeite willen doen te komen, en ook de nieuwe fed leden zijn natuurlijk meer dan welkom.
Wie weet hebben we nog een leuk berichtje

[url==http://www.valheru.nl/image/hattrick/seizoen20donaties.xls]Hier[/url] vind je wie en hoeveel men heeft bijgedragen voor de tombola.
Met dank aan de vele bijdragen in de GoT Cup afgelopen seizoen kunnen we een flink aantal prijzen verdelen zoals:
Zonar, de winnaar van onze alweer derde GoT Cup, wint een jaar supporter.
Mankit, de winnaar van de toto, wint 3 maanden supporter.
Nogmaals gefeliciteerd!
De overige prijzen* waarvoor lootjes getrokken zullen worden zijn:
Hattrick T-shirt € 14,50 SEK 135,00 hoofdprijs tombola
*de troostprijs die in de excell sheet staat voor de GoT Cup heb ik helaas moeten schrappen.
Zonar en Mankit hebben geen lootjes gekocht dus we hoeven niet bang te zijn dat ze dubbel winnen. Sowieso was de regel, max 1 prijs per deelnemer, en de winnaars van de cup en toto, konden max 1 prijs er nog bij winnen.
De overige kanshebbers zijn:
- Thije
- MetalMeijer
- Grooviee
- Par_Martinozen
- Ronald_Koeman
- Crazy Horse
- TheDolf
- Jamal
- Brainpower
- Hoedjevanpapier
- The Marsmellow
- Sandyman538
- Frizza
- Yared
De lootjes gaan in de hoge hoed en een onpartijdig persoon (nee niet Renate
Mbt de meeting komende Zaterdag, ik hoop echt dat meer mensen de moeite willen doen te komen, en ook de nieuwe fed leden zijn natuurlijk meer dan welkom.
Wie weet hebben we nog een leuk berichtje
[ Voor 14% gewijzigd door yared op 04-11-2003 23:26 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Ondertussen heb ik ook mijn doelstellingen voor het komende seizoen bekend gemaakt:
* Handhaving in de IV.30 (als het kan rechtstreeks)
* Eens wat verder komen in de beker en het liefst ook thuis spelen
* Lekker doorgaan met aanvallers trainen en een 17 jarig talentje kopen
* Het middenveld nog wat versterken zodra ik genoeg geld heb
* Uitbreiding van het stadion naar 50 a 55 duizend plaatsen
Het afgelopen seizoen heb ik al mijn doelstellingen bereikt, alhoewel het formidabele middenveld dat ik wilde halen alleen in oefenwedstrijden gelukt is
* Handhaving in de IV.30 (als het kan rechtstreeks)
* Eens wat verder komen in de beker en het liefst ook thuis spelen
* Lekker doorgaan met aanvallers trainen en een 17 jarig talentje kopen
* Het middenveld nog wat versterken zodra ik genoeg geld heb
* Uitbreiding van het stadion naar 50 a 55 duizend plaatsen
Het afgelopen seizoen heb ik al mijn doelstellingen bereikt, alhoewel het formidabele middenveld dat ik wilde halen alleen in oefenwedstrijden gelukt is

Don't waste your time or time will waste you
Ik ben ook nieuwschierig tegen wie ik moet in de beker! Het staat nog niet op weetjewat.nl dus dan zal ik wel evenveel punten en doelpunten hebben als een andere VI kampioen.
Maar het is dus niet bekent wanneer het bij de fixtures komt te staan?
/edit
Doelstellingen zijn:
- Positie 1 t/m 4 in de V
- 6 Uitstekende middenvelders krijgen
- Stadion verdubbelen naar 30.000
- Leuk keepertje halen
Doelstellingen vorig jaar zijn gehaald:
- Kampioen
- Promoveren
- Topscoorder in mijn team
Maar het is dus niet bekent wanneer het bij de fixtures komt te staan?
/edit
Doelstellingen zijn:
- Positie 1 t/m 4 in de V
- 6 Uitstekende middenvelders krijgen
- Stadion verdubbelen naar 30.000
- Leuk keepertje halen
Doelstellingen vorig jaar zijn gehaald:
- Kampioen
- Promoveren
- Topscoorder in mijn team
[ Voor 34% gewijzigd door Sandyman538 op 05-11-2003 09:31 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Shhiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttt ik krijg geen ofenwedstrijd geregeld, iemand die ook nog geen wedstrijd geregeld heeft daag me uit, ik zal voor 5en accepteren.
Aeternum (207162)
Aeternum (207162)
Ik heb nog nooit specifiek op keepen getraind, maar heb wel ergens (volgens mij bij Hattrix) gelezen dat je als je op keepen traint gerust een stuk of vijf keepertrainers kan inzetten. In principe geldt hier, hoe meer keepertrainers, hoe sneller je keepers een niveautje hoger zijn. Het effect wordt wel steeds minder bij grotere aantallen keepertrainers.YorgoB schreef op 04 november 2003 @ 22:56:
Ik heb nu een keeper gekocht, omdat mijn eerste keeper geblesseerd is.
Het ging er toch om dat je totaal aantal keepertrainers plus assistentcoaches niet boven de 10 kwam? Daarboven zou je training geen extra voordeel hebben van het aantal. Maar van 5 heb ik dat nog nergens anders gelezen.dreamtheater schreef op 05 november 2003 @ 09:58:
[...]
Ik heb nog nooit specifiek op keepen getraind, maar heb wel ergens (volgens mij bij Hattrix) gelezen dat je als je op keepen traint gerust een stuk of vijf keepertrainers kan inzetten. In principe geldt hier, hoe meer keepertrainers, hoe sneller je keepers een niveautje hoger zijn. Het effect wordt wel steeds minder bij grotere aantallen keepertrainers.
Inderdaad. Als ik keepers zou gaan trainen, dan huurde ik 9 keepertrainers en 1 assistent, of 8 om 2.
Als je dat kan permitteren is dat zeker het beste.Sandyman538 schreef op 05 november 2003 @ 10:46:
Inderdaad. Als ik keepers zou gaan trainen, dan huurde ik 9 keepertrainers en 1 assistent, of 8 om 2.
Voor de financieel minder daadkrachtigen is een aantal rond de 5 keepertrainers (+ 1 gewone assistent) ook heel acceptabel. Die 4 extra keepertrainers verkorten de trainingsduur een heel stuk minder dan de 1e 5. Ik heb nog gezocht naar de link waarop stond na hoeveel weken en met hoeveel assistenten een speler een niveau steeg. Hierbij werd ook rekening gehouden met het niveau van de coach.
Ik kan die link echter niet meer vinden
Na wat gefreubel met Adobe mag u uw commentaar spuien. Graag alleen opbouwend, zodat het logo nóg mooier wordt!

Het is een variant op het oude, dat mannetje op de bal. Verder maakt het wapen met gebladerte het geheel wat officieel, terwijl bovenin het GoT-gezicht wakend toeziet. In plaats van de boel passend te maken heb ik voor enige transparantie gezorgd.
Wat betreft vele Hattrick-info: zie HattriX-files
Maar die staat ook in de startpost.

Het is een variant op het oude, dat mannetje op de bal. Verder maakt het wapen met gebladerte het geheel wat officieel, terwijl bovenin het GoT-gezicht wakend toeziet. In plaats van de boel passend te maken heb ik voor enige transparantie gezorgd.
Wat betreft vele Hattrick-info: zie HattriX-files
Maar die staat ook in de startpost.
[ Voor 22% gewijzigd door Par_Martinos op 05-11-2003 11:33 . Reden: Toch maar even de achtergrond transparant gemaakt. ]
Verwijderd
Ziet er op zich niet slecht uit, het idee van dat GoT mannetje boven:
Alleen dat transparante..... vind ik toch niet echt mooi, zou hem denk ik iets kleiner maken zodat het in het gele vlak past en die transparantie zou ik weghalen.
Ik denk dat ik dat mooier zou vinden, alhoewel ik natuurlijk dan eerst het resultaat zou moeten zien
Alleen dat transparante..... vind ik toch niet echt mooi, zou hem denk ik iets kleiner maken zodat het in het gele vlak past en die transparantie zou ik weghalen.
Ik denk dat ik dat mooier zou vinden, alhoewel ik natuurlijk dan eerst het resultaat zou moeten zien
Dan wordt het dit:

Dit heb ik al eerder geprobeerd, maar om de een of andere reden wordt de beeldkwaliteit van het Münchhausen-mannetje belabberd als ik het zo ver verklein. Ik ben op zoek naar een manier waarop ik het 'barokke' wapen kan combineren met het humoristisch getinte mannetje en het GoT-koppie. Dat mislukt op deze manier helemaal.

Dit heb ik al eerder geprobeerd, maar om de een of andere reden wordt de beeldkwaliteit van het Münchhausen-mannetje belabberd als ik het zo ver verklein. Ik ben op zoek naar een manier waarop ik het 'barokke' wapen kan combineren met het humoristisch getinte mannetje en het GoT-koppie. Dat mislukt op deze manier helemaal.
@Par_Martinos :
Het niet transparante GoT mannetje vind ik mooier en verder ben ik het wel met MaestroTim eens dat het denk ik mooier is als dat mannetje in het schild past.
Maar als dan de kwaliteit omlaag gaat moet je wat anders proberen, misschien met een ander programma proberen te verkleinen ofzo.
Ik houd meer van strakke logo's maar als jij een humoristsch getint logo wil moet je het doen zoals die eerste denk ik.
Het is jouw logo
Het niet transparante GoT mannetje vind ik mooier en verder ben ik het wel met MaestroTim eens dat het denk ik mooier is als dat mannetje in het schild past.
Maar als dan de kwaliteit omlaag gaat moet je wat anders proberen, misschien met een ander programma proberen te verkleinen ofzo.
Ik houd meer van strakke logo's maar als jij een humoristsch getint logo wil moet je het doen zoals die eerste denk ik.
Het is jouw logo
Dit wordt de laatste keer dat je m'n logo zult aanschouwen, wees dus getroost.
Met de enkele tips wordt dit mijn logo tot betere ideeën komen.

Is het niet beter als je dat hele mannetje dumpt ? (Hij past niet bij de rest van het logo)
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Eerlijk is eerlijk. Ik ben het met katala eens. Het mannetje ziet er een beetje vaag uit en past absoluut niet bij de rest. De rest van het logo vind ik er wel aardig uitzienKatala schreef op 05 november 2003 @ 15:10:
Is het niet beter als je dat hele mannetje dumpt ? (Hij past niet bij de rest van het logo)
Prima logo Par_Martinos, kunnen nog velen een puntje aan zuigen
Moet ik eerlijjk zeggen dat de minder scherpe (wat kleur betreft) versie van dit logo er al een stuk beter uitziet. Maar ga vooral door met verbeterenPar_Martinos schreef op 05 november 2003 @ 13:43:
Dit wordt de laatste keer dat je m'n logo zult aanschouwen, wees dus getroost.
[afbeelding]
Hey Yared, is mijn mail aangekomen?yared schreef op 05 november 2003 @ 15:24:
Prima logo Par_Martinos, kunnen nog velen een puntje aan zuigen
Ik wil graag een lidmaatschap proberen maar heb geen creditcard dus...
Ik heb vanavond mijn allereerste (oefen)wedstrijd tegen een zesdeklasser (ben zelf zevendeklasser), spannend dus.
Hopelijk doen mijn aankopen het goed, het enige dat me wel eens zou kunnen opbreken is ervaring.
Verwijderd
dan zou ik het zo doen dat het mannetje met zn reet in de rand van het schild zit; even groot maar een stukje naar beneden dusPar_Martinos schreef op 05 november 2003 @ 12:45:
Dan wordt het dit:
[afbeelding]
en misschien wordt verkleinen mooier als je eerst een extra zwart randje om het mannetje maakt.
Verwijderd
Een critic op mijn logo mag ook hoor 
En om deze post niet geheel nutteloos te maken... iemand inmiddels al een idee wat je kunt doen met "Controlleer opstellingsreset"? En wanneer is de rest van de competitiewedstrijden bekend? Momenteel zie ik bij mijn eigen schema 3 competitiewedstrijden staan maar bij het schema van de divisie nog helemaal niks.
En om deze post niet geheel nutteloos te maken... iemand inmiddels al een idee wat je kunt doen met "Controlleer opstellingsreset"? En wanneer is de rest van de competitiewedstrijden bekend? Momenteel zie ik bij mijn eigen schema 3 competitiewedstrijden staan maar bij het schema van de divisie nog helemaal niks.
Verwijderd
Spreekt toch voor zich?Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 16:08:
Een critic op mijn logo mag ook hoor
Je kan zien of inactieve teams al een opstellingsreset hebben gehad. Kortom is het een walk-over team geworden de Ja of de Nee.
Simpel
Ah zo zit dat. Ik vond het ook al niet voor zichzelf spreken. Het zit ook een beetje op een vreemde plaats geimplementeerd.Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 16:11:
[...]
Spreekt toch voor zich?
Je kan zien of inactieve teams al een opstellingsreset hebben gehad. Kortom is het een walk-over team geworden de Ja of de Nee.
Simpel
@bram333654: je logo ziet er eenvoudig, maar wel strak uit (vind ik). Ik vraag me alleen af waarom je dat witte rondje in die bal hebt geplakt met die maan-achtige rand aan de rechterkant. Dat ziet er een beetje vreemd uit. Misschien heb je er een bedoeling mee.
Ik heb me idd beschikbaar gesteld als U-20 coach nu, mijn speech is best wel kort trouwens want ik houd niet van speeches. Daarbij heb ik maar 1 doelstelling voor ogen: me compleet inzetten voor het U-20 team net zoals voor mijn eigen team.
Trouwens dadelijk de Friendly ('Johan Cruyff schaal') tegen de Might Murmels -> teamid 21436 of matchid 9994571).
Wedstrijd met 1-0 gewonnen en eindelijk goeie verdedigingsratings en leuke sterren. Jammer dat 4 spelers die de aanval verzorgen alle maar (laag) inadequate vorm hebben, dus let niet zo op de aanvalsratings.
Pielewiepers
Midfield: world class
Right Side Defence: world class
Central Defence: world class
Left Side Defence: supernatural
Right Side Attack: passable
Central Attack: excellent
Left Side Attack: excellent
Trouwens dadelijk de Friendly ('Johan Cruyff schaal') tegen de Might Murmels -> teamid 21436 of matchid 9994571).
Wedstrijd met 1-0 gewonnen en eindelijk goeie verdedigingsratings en leuke sterren. Jammer dat 4 spelers die de aanval verzorgen alle maar (laag) inadequate vorm hebben, dus let niet zo op de aanvalsratings.
Pielewiepers
Midfield: world class
Right Side Defence: world class
Central Defence: world class
Left Side Defence: supernatural
Right Side Attack: passable
Central Attack: excellent
Left Side Attack: excellent
[ Voor 45% gewijzigd door Xanathorn op 05-11-2003 19:21 ]
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Verwijderd
Ben inmiddels ingedeeld in mijn nieuwe league maar iedereen heeft nog steeds het aantal punten dat hij vorig seizoen gehaald heeft staan en degene die eerste is geworden in mijn nieuwe league (wat een *** woord) zit er nog steeds in, ondanks dat hij zijn kwalificatiewedstrijd heeft gewonnen. Vaag gedoe.
Heb laatst trouwens ook een nieuw logo gemaakt, ben er wel tevreden over. Lekker simpel en duidelijk. Het is overigens geïnspireerd op het logo van Boca Juniors.
Heb laatst trouwens ook een nieuw logo gemaakt, ben er wel tevreden over. Lekker simpel en duidelijk. Het is overigens geïnspireerd op het logo van Boca Juniors.

Met respect voor de Belgen in ons forum, maar deze speler doet je niet veel eer aan...
The Elite of IV.38een federatie voor een enkele divisie... oftewel, naast het forum wat je sowieso krijgt voor je divisie krijg je er dus nog eentje erbij... exact hetzelfde alleen deze is alleen toegankelijk voor betalende supporters
Knappe is dat ie nog de 5 leden gevonden heeft om zijn voortbestaan te verzekeren
The Elite of IV.38een federatie voor een enkele divisie... oftewel, naast het forum wat je sowieso krijgt voor je divisie krijg je er dus nog eentje erbij... exact hetzelfde alleen deze is alleen toegankelijk voor betalende supporters

Knappe is dat ie nog de 5 leden gevonden heeft om zijn voortbestaan te verzekeren

Na aanleiding van een paar opmerkingen op dit forum heb ik de smaak te pakken. Ik als nieuwe vijfde divisie speler kan het geld wel goed gebruiken, en regel vanaf nu dus ook alleen maar internationale friendlies in mijn eigen stadion. Vandaag speel ik tegen een belgische 4e divisie speler, heb ik meer dan 10.000 euro inkomsten! Dat is het even zoeken naar een team toch wel waard!
Verwijderd
Dat weetjewat.nl was wat betreft mijn bekerwedstrijd niet correct. Ik blijk nu ineens een hele andere tegenstander te hebben.
Edit: o ja!!!!!, me nieuw gekochte middenvelder haalt ook bij mij 4 sterren!!!
Edit: o ja!!!!!, me nieuw gekochte middenvelder haalt ook bij mij 4 sterren!!!
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 19:19 ]
Verwijderd
ik hopo dat Xanathorn u20 coach word!
en ik stop met het spel.
good day all.
en ik stop met het spel.
good day all.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 19:28 ]
Hmmm, countertaktiek lijkt bij de skillberekening ervan ook afhankelijk te zijn van de vorm van de verdedigers, haalde met hetzelfde zootje ongeregeld eerst goed, nu nog maar redelijk. Al met al valt counter tegen een beetje serieuze tegenstander qua balbezit/aanval aardig tegen, ik denk dat ik dit seizoen mijn 4-3-3 gewoon op normal ga gebruiken als ik schade moet beperken of op een wonder moet hopen...
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Doe je toch nietVerwijderd schreef op 05 november 2003 @ 19:25:
en ik stop met het spel.
good day all.
Zou namelijk onzin zijn. Ook al zou je er weinig zin of tijd voor hebben, dan nog kan je met een minimale inspanning je team onderhouden (want wellicht dat je weer zin krijgt). Tevens is aan het percentage 'gewijzigd' te zien, dat je niet helemaal zeker van je tekst was.
Kom op Foray, niet zo raar. Rug recht, kop omhoog en spelen!!!!!!!!!
zelfde hier ook een andere cluppie, wel 3e in divisie VI, dat moet te doen zij :-)Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 19:18:
Dat weetjewat.nl was wat betreft mijn bekerwedstrijd niet correct. Ik blijk nu ineens een hele andere tegenstander te hebben.
Doet bij iemand Mybestteam het ook?
[ Voor 6% gewijzigd door neudeboules op 05-11-2003 19:48 ]
Verwijderd
Duizend bommen en granaten

Is net m'n keeper voor 5 weken het echte Revalidatie Centrum ingeschopt. Zou nog niet zo'n heel groot probleem zijn geweest als ik een 2e keeper had gehad, maar helaas, die stond nog op het verlanglijstje voor Sinterklaas en heb ook geen geld om er nu eentje te kopen.
Nou ja...eigen schuld dikke bult zullen we maar zeggen.
Is net m'n keeper voor 5 weken het echte Revalidatie Centrum ingeschopt. Zou nog niet zo'n heel groot probleem zijn geweest als ik een 2e keeper had gehad, maar helaas, die stond nog op het verlanglijstje voor Sinterklaas en heb ook geen geld om er nu eentje te kopen.
Verwijderd
Moet je zondag een keeper trekken....Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 19:49:
Duizend bommen en granaten![]()
ik heb nog een 18 jarige redelijke keeper voor maar 65,000 :-)
incl 12,1 experience points
incl 12,1 experience points
[ Voor 20% gewijzigd door neudeboules op 05-11-2003 20:00 ]
Mybestteam heeft problemen met zijn provider over gebruikte ports e.d... erg debielneudeboules schreef op 05 november 2003 @ 19:47:
[...]
zelfde hier ook een andere cluppie, wel 3e in divisie VI, dat moet te doen zij :-)
Doet bij iemand Mybestteam het ook?
Waarschijnelijk staan al zijn spullen bij zijn provider online, databases e.d., en kan ie niet ff 1,2,3 ergens anders aan de slag.
Zo net mijn allereerste wedstrijd ooit verloren met 4-0. 
Al heb ik wel enkele excuses.
Het was namelijk een uitduel en de tegenstander speelt een klasse hoger en het was dus mijn allereerste duel en niet voor de tegenstander.
Weten jullie nog hoe jullie presteerden tijdens jullie allereerste duel?
edit: Overigens Yared, heb je mijn mail of icq bericht nou gehad?
Het was namelijk een uitduel en de tegenstander speelt een klasse hoger en het was dus mijn allereerste duel en niet voor de tegenstander.
[ Voor 11% gewijzigd door GaMbiNo op 05-11-2003 20:45 ]
Ja. Was zelfs een bekerwedstrijd. 7 - 0 verloren. En in de matchstats zijn jullie vast niet geinteresseerd.GaMbiNo schreef op 05 november 2003 @ 20:44:
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
dan doe je je teamnaam Foray 4ever geen eer aanVerwijderd schreef op 05 november 2003 @ 19:25:
en ik stop met het spel.
good day all.
of hebben we hier te maken met een irritant broertje dat op een onbewaakt ogenblik berichtjes intypt
Ik heb ook net mijn allereerste duel gespeeld tegen een andere VIII-er. 6-4 verloren, misschien toch iets te gewaagd dat 3-4-3!GaMbiNo schreef op 05 november 2003 @ 20:44:
Zo net mijn allereerste wedstrijd ooit verloren met 4-0.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Ik heb een vraagje over HAM. Als ik match data wil ophalen krijg ik de volgende fout melding
Ik kan wel gewoon info over mijn spelers ophalen.
Hoe kan ik dit oplossen. Ik heb al gezocht alleen kon er niks over vinden.list index out of bounds(0)
Ik kan wel gewoon info over mijn spelers ophalen.
sorry, over je berichtje heen gelezen, je hebt er haast mee heGaMbiNo schreef op 05 november 2003 @ 20:44:
Ik zit momenteel niet op me eigen pc, morgen weer
@Mystar, welke build heb je? 134 moet je hebben en je moet zowel de taal in HAM als op HT gelijkhebben staan (en een officiele reg hebben
In dat geval excusesyared schreef op 05 november 2003 @ 21:00:
[...]
sorry, over je berichtje heen gelezen, je hebt er haast mee he
Ik zit momenteel niet op me eigen pc, morgen weer
Ben idd ongeduldig.

Dan hoor ik het wel.
Verwijderd
Dank je wel nu werkt het wel. Ik had 133. Ik dacht die 134 is beta werkt vast nog niet goed
en als HAM me een beetje bevalt reg ik hem
Dat wordt inderdaad een keeper trekken! M'n keeper had afgelopen woensdag 5 weken ziekte, nu nog 3, met 6 doktoren. Hopelijk kan die meedoen met de eerste competitiewedstrijd. Mijn reservekeeper heeft zwak keepen en waardeloos vorm, wat resulteert in maar liefst een half sterretje! Verder met 4-6 verloren. Gek hé?Hùh? Mijn res-reservemiddenvelder is de beste van het hele middenveld! Met maar liefst 2 sterretjes. Toch weer een meevallertje
[ Voor 19% gewijzigd door Par_Martinos op 05-11-2003 21:43 ]
Vandaag de goedkoopste zeer goede aankoop ooit gedaan (voor mij dan natuurlijk) 
Het gaat zich om de volgende speler:
Kalle Carlkvist (590149)
33 years
Has inadequate experience and poor leadership abilities.
Assessed value: 27 000 Euro
Wage: 1 044 Euro/week including 20% Bonus
Playmaking: inadequate Passing: weak
Winger: disastrous Defending: weak
Scoring: passable Set Pieces: wretched
Career Goals: 81
Career Hattricks: 6
Ik heb er 5.000 Euro voor betaald en hij haalt zijn huidige vorm (passable) 3 sterren als aanvaller
Vandaag trouwens met 3-1 van een Zweedse 3e klasser verloren. Is nog een heel aardige prestatie (inadequate tegenover formidable midfield)
Het gaat zich om de volgende speler:
Kalle Carlkvist (590149)
33 years
Has inadequate experience and poor leadership abilities.
Assessed value: 27 000 Euro
Wage: 1 044 Euro/week including 20% Bonus
Playmaking: inadequate Passing: weak
Winger: disastrous Defending: weak
Scoring: passable Set Pieces: wretched
Career Goals: 81
Career Hattricks: 6
Ik heb er 5.000 Euro voor betaald en hij haalt zijn huidige vorm (passable) 3 sterren als aanvaller
Vandaag trouwens met 3-1 van een Zweedse 3e klasser verloren. Is nog een heel aardige prestatie (inadequate tegenover formidable midfield)
[ Voor 10% gewijzigd door dreamtheater42 op 05-11-2003 21:46 ]
Wees maar zuinig op je opa. Zo een heb ik hier ook rondlopen. 1 keer niet opstellen resulteerd in 2 niveau's vormverlies. Door de opgedane ervaring halen ze inderdaad een aardige score! Maar veel waard is de mijne ook niet echt: 14000 euro, en als z'n vorm meewerkt 3 sterren.
Dat is het rare juist bij deze opa. Hij heeft niet zo bijster veel ervaring (inadequate) en hij heeft al helemaal geen beste stats (passable scoring en weak passing). Toch haalt hij 3 sterren in passable vormPar_Martinos schreef op 05 november 2003 @ 21:51:
Wees maar zuinig op je opa. Zo een heb ik hier ook rondlopen. 1 keer niet opstellen resulteerd in 2 niveau's vormverlies. Door de opgedane ervaring halen ze inderdaad een aardige score! Maar veel waard is de mijne ook niet echt: 14000 euro, en als z'n vorm meewerkt 3 sterren.
Maar ja, voor 5000 euro
En ik heb nog een veel oudere opa rondlopen met solid experience, solid playmaking en hij heeft de respectabele leeftijd van 35 jaar (binnenkort 36 dus). Heeft tevens inadequate leadership en is voorbestemd om ooit coach te worden
Maar is het echt zo dat die oude gasten heel erg snel vormverlies lijden? Ik heb hier namelijk nog nooit van gehoord (maar zo lang hattrick ik ook nog niet)...
waarschijnelijk is ie sinds zijn laatste match omlaag gegaan in stats .... dat doen die oudjesdreamtheater schreef op 05 november 2003 @ 21:59:
[...]
Dat is het rare juist bij deze opa. Hij heeft niet zo bijster veel ervaring (inadequate) en hij heeft al helemaal geen beste stats (passable scoring en weak passing). Toch haalt hij 3 sterren in passable vormHeel vreemd...
Maar ja, voor 5000 euro
En ik heb nog een veel oudere opa rondlopen met solid experience, solid playmaking en hij heeft de respectabele leeftijd van 35 jaar (binnenkort 36 dus). Heeft tevens inadequate leadership en is voorbestemd om ooit coach te worden
Maar is het echt zo dat die oude gasten heel erg snel vormverlies lijden? Ik heb hier namelijk nog nooit van gehoord (maar zo lang hattrick ik ook nog niet)...
en ook meteen HT reggenVerwijderd schreef op 05 november 2003 @ 21:11:
Dank je wel nu werkt het wel. Ik had 133. Ik dacht die 134 is beta werkt vast nog niet goed![]()
Zelf een creditcard?
We kunnen dat ene extra lid van de fed erg goed gebruiken zoals je zult zien in me volgende posting....
Deze posting en bijdrage is nu eens niet van mij... echter omdat een van onze oudste leden zelf geen lid is van dit forum.... doe ik het even uit haar naam 
Hierbij presenteren wij u de...
[center]De Nederlandse Hattrick Federatie Top 10+[/center]
Nog een paar leden en we zitten in de Top10!!
Niet dat we nou de grootste mogen worden, maar ik heb altijd gezegd dat een fed met ong. het dubbel aantal leden van wat we nu hebben erg goed te behappen valt en voor een leuk forum en cup zorgen. Met dank dus aan Renate, voor diegene die het nog niet doorhadden
die een avondje heeft zitten zoeken/copy/pasten
Dus... mensen, kijk nog even rond, denk nog even na wie er baat heeft bij wat de GoT fed te bieden heeft en maak ze lid!
[center] Mensen dit is een PREVIEW voor alle GoT'rs! dus nog niet verder verspreiden totdat we tijd hebben gehad het op te leuken met tellertje, logootje, linkje, etc...[/center]
fixed
Nu even uitzoeken hoe we hem op de HT frontpage kunnen krijgen
PS:OFF-TOPIC: Renate is geslaagd voor haar theorie!!!
Kan ik eindelijk straks eens een tukkie doen terwijl iemand anders rijdt!
Hierbij presenteren wij u de...
[center]De Nederlandse Hattrick Federatie Top 10+[/center]
Nog een paar leden en we zitten in de Top10!!
Niet dat we nou de grootste mogen worden, maar ik heb altijd gezegd dat een fed met ong. het dubbel aantal leden van wat we nu hebben erg goed te behappen valt en voor een leuk forum en cup zorgen. Met dank dus aan Renate, voor diegene die het nog niet doorhadden
Dus... mensen, kijk nog even rond, denk nog even na wie er baat heeft bij wat de GoT fed te bieden heeft en maak ze lid!
[center] Mensen dit is een PREVIEW voor alle GoT'rs! dus nog niet verder verspreiden totdat we tijd hebben gehad het op te leuken met tellertje, logootje, linkje, etc...[/center]
fixed
Nu even uitzoeken hoe we hem op de HT frontpage kunnen krijgen
PS:OFF-TOPIC: Renate is geslaagd voor haar theorie!!!
Kan ik eindelijk straks eens een tukkie doen terwijl iemand anders rijdt!
[ Voor 20% gewijzigd door yared op 05-11-2003 23:01 ]
sorry Thije, zit nog op Renate d'r laptop met beperkte middelen.
Ik heb Axel666 gevraagd om te uploaden waar ie nu staat, als je wilt kun je hem aanpassen want ik dacht te herinneren dat jij ook hier toegang toe had.
Het staat je geheel vrij om het op te leuken als je Renate d'r naam en link maar laat staan en de teller
vandaag oefen potje gedaan tegen vriend van mij met me a-team (in vorm houden
) me nieuwe aanwisnten deden het uitstekend! m'n middenveld ik van poor/weak naar inadequat gegaan, geweldig dus. alleen m'n wingers waren slecht, dus hebben we een doelstelling voor dit seizoen
nou ja, 2 dus, in de 6 blijven (en misschien wel hoog eindigen?) en m'n wing posities verbeteren. ohjah, en me middenveld toch nog verder opkrikken maar, daar staat nl een ouwe knar die het ook wel eens een keertje gaat begeven.
vraagje, waarom mag ik geen beker spelen en een aantal clubs uit mijn league wel
erg oneerlijk
vraagje, waarom mag ik geen beker spelen en een aantal clubs uit mijn league wel
[ Voor 11% gewijzigd door Yukkie op 06-11-2003 00:02 ]
We've got that ring of confidence
Ik heb nog nooit zoveel geld gehad als op dit moment!!!
Cash funds: 3 611 491 Euro
Ga maar eens hiervan weer 2 middenvelders kopen en een keeper!
Zo 2 doelstelling voor het nieuwe seizoen is geraliseerd. Ik ben, na het uibreiden van het satdion naar 25,000 plaatsen, ook nog supporter geworden :-)
Waar kunnen we jouw gastenboek volspammen? Met FC en Utrecht gaan vele clubs door het leven.neudeboules schreef op 06 november 2003 @ 07:06:
Zo 2 doelstelling voor het nieuwe seizoen is geraliseerd. Ik ben, na het uibreiden van het satdion naar 25,000 plaatsen, ook nog supporter geworden :-)
FC-Utrèg waor (146730)Par_Martinos schreef op 06 november 2003 @ 07:53:
[...]
Waar kunnen we jouw gastenboek volspammen? Met FC en Utrecht gaan vele clubs door het leven.
Ik ben weer eens op opa-zoektocht en heb er weer een stuk of 6 gespot (tussen de 30 en 34 jaar). Als dit allemaal gaat lukken dan zou dat betekenen dat ik voor ongeveer 100.000 Euro 6 opa's koop die in redelijke vorm 18 sterretjes met zich meebrengen. Dit ook met het oog op de toenemende belangrijkheid van ervaring het seizoen na het komende seizoen. Nu zijn de ervaren (inadequate en beter) nog voor een zeer laag bedrag te krijgen...
Dan wordt -afhankelijk van wat voor eisen je aan de middenvelders en keeper stelt- wel zuinig aan doen dan... Voor een beetje 4 sterren middenvelder ben je al gauw tegen de 1,5 miljoen kwijt en keepers zijn helemaal achterlijk duur..mankit schreef op 06 november 2003 @ 00:32:
Ik heb nog nooit zoveel geld gehad als op dit moment!!!
Dit topic is gesloten.