Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.674 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja, mijn YP heeft met z'n populaire karakter en redelijke leiderschap in ieder geval een positieve invloed op de TS. Verder mag hij nog even meetrainen met het tweede..

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Bob Berkers (20074329)  
17 jaar, redelijk vorm, gezond  
Een populair persoon, die temperamentvol is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit:  Nederland  
Vastgestelde waarde:  78 000  Euro  
Loon:  860 Euro/week  
Eigenaar:  FC TikTak over rechts  
Waarschuwingen:  0  

Conditie:    redelijk   Keepen:    rampzalig   
Positiespel:    goed   Passen:    zwak   
Vleugelspel:    slecht   Verdedigen:    slecht   
Scoren:    zwak   Spelhervatting:    redelijk

Moet trouwens wel zeggen dat ik de zondagse spanning van de wedstrijden behoorlijk mis. Laat dat nieuwe seizoen maar weer beginnen...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een team die na kwalificatie in me nieuwe poule zou kunnen komen

green yellow stars United

In totaal slechts 13 transfers, waaronder deze 3.

2003-07-16 Verkocht Jos de Jager naar Oh Oh Den Haag 198 000 Euro (165 000 Euro)

2003-06-18 Verkocht (Ontslagen Speler) naar Oh Oh Den Haag 4 000 Euro (68 000 Euro)

2003-05-18 Verkocht (Ontslagen Speler) naar Oh Oh Den Haag 9 000 Euro (50 000 Euro

Ik begrijp dit niet. Kan dit toeval zijn? ( de ip-nummers vertonen totaal geen gelijkenis). Ook hebben deze 2 ploegen vriendschappelijke wedstrijden tegen elkaar gespeeld.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 20:23:
Dit is een team die na kwalificatie in me nieuwe poule zou kunnen komen

green yellow stars United

In totaal slechts 13 transfers, waaronder deze 3.

2003-07-16 Verkocht Jos de Jager naar Oh Oh Den Haag 198 000 Euro (165 000 Euro)

2003-06-18 Verkocht (Ontslagen Speler) naar Oh Oh Den Haag 4 000 Euro (68 000 Euro)

2003-05-18 Verkocht (Ontslagen Speler) naar Oh Oh Den Haag 9 000 Euro (50 000 Euro

Ik begrijp dit niet. Kan dit toeval zijn? ( de ip-nummers vertonen totaal geen gelijkenis). Ook hebben deze 2 ploegen vriendschappelijke wedstrijden tegen elkaar gespeeld.
Zou natuurlijk een cheater kunnen zijn. 3 Spelers verkopen aan dezelfde club is wel erg toevallig (maar niet onmogelijk denk ik). Maar de informatie die je hier geeft is denk ik niet voldoende "bewijsmateriaal".

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:12
Hmmm, wanneer worden de nieuwe poules bekend gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

4k en 9k is het cheaten bijna niet waard

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
* The Dolf staat 0 - 3 achter en gaat dus grandioos degraderen naar de VIe divisie.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neudeboules schreef op 02 november 2003 @ 20:40:
4k en 9k is het cheaten bijna niet waard
Ik vind het alleen zo raar dat 2 ontslagen spelers achter elkaar bij Oh Oh Den Haag terecht komen en daarna nog een speler. En ze kennen elkaar, want ze hebben de afgelopen maand 2 keer tegen elkaar geoefend (of ze kennen elkaar via de transfers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik sta 3-0 voor, met 65 procent balbezit. Dat zit wel goed.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kutzooi 2-1 achter

Frizza, dat een balbezit had van 63 procent, domineerde de wedstrijd.

wel veldoverwicht dus geeft nog een beetje hoop voor de 2e helft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurmen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik sta 4-1 voor maar speel al wel met 10 man. Tevens 59 % balbezit dus dat komt wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-0 voor, 66% balbezit, moet te doen zijn :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 19:21:
Ik heb een redelijk coach met briljant ervaring.

@Katala: als 45% verlaging 1 stap hoger is, waarom denk je dan dat dat bij 50% 2 stappen is?
Dat had ik ergens gelezen :) Ik heb dat niet getest, dus het zou ook net zo goed 80% kunnen zijn.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:38

m0nk

16-09-2003 15.15

ik had 2 weken geleden een lekkere yp, 17 jarig keepertje -> solid , set pieces: passable, en solid form :) doet het lekker :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Katala schreef op 02 november 2003 @ 21:35:
[...]

Dat had ik ergens gelezen :) Ik heb dat niet getest, dus het zou ook net zo goed 80% kunnen zijn.
Ik had juist gelezen dat bij 33% daling 1 stap omhoog ging... Ach iedereen speculeerd dus... :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

WOW, FRIZZA !!! Golden goal !!

En ik heb 4-0 gewonnen.

Een ieder gefeliciteerd met een evt. promotie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Frizza feli!

Renate feli!

Hoedjevanpapier feli!

Allemaal feli die ook gewonnen heeft en bakkie troost voor de verliezers!

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurmen
  • Niet online
6-2 gewonnen dus ik ik blijf gewoon in de 5e divisie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei dat was me is een wedstrijd :D 3-1 achter 3-3 verlengen en ja dat moet je niet doen tegen mijn team ;) 3-4 IV w000000000000t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feli allen mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verloren. Dat wordt dus VIe divisie. Helaas kom ik in een redelijk sterke poule terecht (mists ik van plaats wissel van mijn tegenstander) en zal promotie niet vanzelfsprekend zijn. Ik zal iig mijn best doen om te promoveren.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4-0 :D blijf ik mooi voor het 4de seizoen in de IV.36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
weleens een GEMEEN persoon gezien?

link

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 21:51:
woei dat was me is een wedstrijd :D 3-1 achter 3-3 verlengen en ja dat moet je niet doen tegen mijn team ;) 3-4 IV w000000000000t
Hahaha, ik had je wedstrijd gezien, ik stond in de 1e helft zelfs even 2-0 achter, uiteindelijk toch 2-6. Ook wel logisch, moet je zijn ratings eens zien...
Iig feli iedereen die het gehaald heeft zonder hartaanvallen. ;)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 02 november 2003 @ 22:33:
weleens een GEMEEN persoon gezien?

link
2003-11-02 Spelregels
Het Nederlandse LA-team heeft de afgelopen periode niet stilgezeten. Onder de hoede van LA-Martinelli en Mod-aartspam is de Nederlandse vertaling van de spelregels onder handen genomen en de spelregels zijn helemaal actueel en verbeterd.

Ook zijn een tweetal benamingen veranderd:
- Populaire teamspeler is veranderd in Geliefde teamspeler;
- Vervelend is veranderd in Gemeen.

Lees de regels dus (nogmaals) goed door!

LA-Martinelli en Mod-aartspam, bedankt voor het klaren van deze klus!
Duidelijk toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
nieuw lid, spam zijn gastboek even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:50
Jippie :) Ben gepromoveerd naar de vijfde divisie. 4 - 1 gewonnen. Dat is dus wel lekker.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10-2022
0-8 verloren IV here i come!! ;)

9worlds.net @ hattrick.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Axel666 schreef op 02 november 2003 @ 23:37:
0-8 verloren IV here i come!! ;)
wou je perse ofzo? ik dacht dat jeje wel vermaakte in III?

devv05 heeft ook al gepic'd... straks kom je IV niet eens meer in met ET midfield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met de beker? Welke clubs mogen nu eigenlijk meedoen? Ik zit nu nl in de VIe divisie.
Aangezien Nederland uitgebreid stel ik deze vraag.

Verkeerd gelezen. Blijft dus 8192.

[ Voor 12% gewijzigd door The Dolf op 03-11-2003 01:46 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo net even mijn seizoensbonus geinvesteerd in een 3de ring op mijn stadion. van 30k naar 45k. nu maar hopen dat ze ook op komen dagen tijdens mijn wedstrijden! De pech is wel dat 6 van de 7 andere teams in mijn div IV.22 minimaal formidable middenveld halen. Kom ik aan met passable/solid middenveld :D. Mijn doel voor komend seizoen: 9 a 10 verdedigers weer verder trainen en proberen op plaats 4 te eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik heb zo'n beetje hetzelfde probleem als Foray. De nr.1 van mijn nieuwe poule won gisteren van een ploeg met een reusachtig middenveld. Kom ik dan, met mijn goed - uitstekende middenveld. Verder zit ik bij Fiets'm d'r in. Een echte GoT derby dus.

Hoop idd dit seizoen niet te degraderen, maar met een beetje geluk moet dat wel lukken. Voor de rest moet ik dit seizoen gewoon veel geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Vijf teams met matig (iig altijd zwak) middenveld in mijn VI.50
Is dat veel voor een zesde divisie?
Heb wel teams met een slecht middenveld kampioen zien worden in een VI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te vinden in Ierland: Ruud van Nistelrooij (10967849) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
-Pjotrski- schreef op 03 november 2003 @ 10:21:
Vijf teams met matig (iig altijd zwak) middenveld in mijn VI.50
Is dat veel voor een zesde divisie?
Heb wel teams met een slecht middenveld kampioen zien worden in een VI.
In mijn divisie ben ik de enige die een matig middenveld kan halen. Dus ik vind 5 wel een beetje veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Gelukkig verloren gister, met mn B-team en op PIC dus kon bijna niet anders.. Zat m nog even te knijpen toen ik de 2-1 scoorde maar gelukkig drukte mn spelers niet door :P

Wel zin in nog een jaartje IV en dan maar zien of ik er volgend jaar aan toe ben.. Heb nu alweer bijna 700k dus even doorsparen voor een leuk spelertje maar weer en een stadionupgrade naar 60.000 ben ik ook nog wel van plan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 10-09 13:40

Royz

Kleurenblind!!

Zo dat is leuk;
2003-11-03 7 supporters hebben de club verlaten.

Ik heb niet eens een wedstrijd gespeelt, om welke rede kunnen zij nou weer mijn club verlaten? |:(

[ Voor 65% gewijzigd door Royz op 03-11-2003 11:25 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 10:22:
Te vinden in Ierland: Ruud van Nistelrooij (10967849) 8)
hmmm verkocht ooit voor 1.8 miljoen terwijl het een slechte speler is volgens mij :D wat mensen al niet doen voor een naam.
Royz schreef op 03 november 2003 @ 11:22:
Zo dat is leuk;
2003-11-03 7 supporters hebben de club verlaten.

Ik heb niet eens een wedstrijd gespeelt, om welke rede kunnen zij nou weer mijn club verlaten? |:(
ik denk dat je gewoon niet kampioen bent geworden, dan verlaten er altijd wel een paar eind van seizoen.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 11:22:
[...]

hmmm verkocht ooit voor 1.8 miljoen terwijl het een slechte speler is volgens mij :D wat mensen al niet doen voor een naam.

[...]

ik denk dat je gewoon niet kampioen bent geworden, dan verlaten er altijd wel een paar eind van seizoen.
Ik heb pas gisteren een team gekregen voor het eerst! Divisie VIII bestond daarvoor niet eens volgens mij.

Heeft het trouwens nut om een keeperstrainer, psycholoog, woordvoerder of dat soort mensen te huren? Persoonlijk lijkt het mij niet echt uitmaken voor dit spel.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Woordvoerders hebben zeker hun nut! (houdt je sponsors tevreden -> meer geld)

Of de psycholoog en keeperstrainiers echt zin hebben weet ik niet, ik neem aan van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op 03 november 2003 @ 11:26:
[...]

Ik heb pas gisteren een team gekregen voor het eerst! Divisie VIII bestond daarvoor niet eens volgens mij.

Heeft het trouwens nut om een keeperstrainer, psycholoog, woordvoerder of dat soort mensen te huren? Persoonlijk lijkt het mij niet echt uitmaken voor dit spel.
ah wel vreemd inderdaad dat ze gelijk weggaan. Ik zou op het begin paar woordvoerders inslaan, 1 keeperstrainer en stuk of 5 assistenten (ligt eraan wat je doelen zijn binnen het spel). psycholoog is misschien nu nog niet echt super nodig, maar als je wilt kun je er 1 kopen. je belangrijkste keuze in de eerste week is wat je gaat trainen. probeer vooral de eerste week (volgende week), de slechte te verkopen, de mogelijke trainbare spelers te houden, je stadion uit breiden en dan op zoek naar koopjes. Wil je snel promoveren koop dan wat oudere trainees, anders gewoon 17 jarige proberen, maar dat wordt moeilijk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 11:52:
[...]

Ik zou op het begin paar woordvoerders inslaan, 1 keeperstrainer en stuk of 5 assistenten (ligt eraan wat je doelen zijn binnen het spel). psycholoog is misschien nu nog niet echt super nodig, maar als je wilt kun je er 1 kopen. je belangrijkste keuze in de eerste week is wat je gaat trainen. probeer vooral de eerste week (volgende week), de slechte te verkopen, de mogelijke trainbare spelers te houden, je stadion uit breiden en dan op zoek naar koopjes. Wil je snel promoveren koop dan wat oudere trainees, anders gewoon 17 jarige proberen, maar dat wordt moeilijk denk ik.
Ik heb dus van alles 1 genomen en van de assistenen 3, omdat ik nu toch maar in VIII speel. Eerst ervaring opdoen dus en sommige dingen die ik in het begin had willen wijzigen, kost me nu een paar duizend, maar dat zijn beginners foutjes. Ik kan nu niet meteen zien hoeveel kosten de staf geeft, maar dat merk ik dan wel. Stadion heb ik al uitgebreid mbv arenalizer van databased.at. :)

Als ik het goed begrijp zitten we nu dus in week 16 en begint a.s. zondag week 1?

[ Voor 4% gewijzigd door Royz op 03-11-2003 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Volgens mij komende zondag nog week 16 en de woensdag erop begint het nieuwe seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:50
mankit schreef op 03 november 2003 @ 12:27:
Volgens mij komende zondag nog week 16 en de woensdag erop begint het nieuwe seizoen.
Volgens mij ook ja.

En je staf kost gewoon 1500 euro per week per persoon.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de jeugd(opleiding):

Hoe zit het met de kans dat je een goede speler trekt? Inmiddels heb ik al vele weken 20.000 erin gestoken en mijn jeugdopleiding is redelijk (volgende week "goed" als het goed is), maar mijn YP's lijken iedere week slechter te worden. Mijn eerste paar YP's met een slechte jeugd waren vele malen beter dan mijn huidige YP's. Ze zijn nu allemaal niks waard en hebben alles op waardeloos of slecht. Een andere vraag is in hoeverre het niveau waarop je speelt van invloed is op je YP. Kan mijn YP (mits het niveau van de jeugd even groot is) even goed zijn als eenn YP van een team uit de eredivisie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Royz schreef op 03 november 2003 @ 12:18:
Als ik het goed begrijp zitten we nu dus in week 16 en begint a.s. zondag week 1?
Nee. Zondag a.s. is er geen wedstrijd. Volgende week woensdag wel (beker maar voor jou alleen een oefenwedstrijd.) en volgende week zondag begint het nieuwe seizoen.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 13:27:
Over de jeugd(opleiding):

Hoe zit het met de kans dat je een goede speler trekt? Inmiddels heb ik al vele weken 20.000 erin gestoken en mijn jeugdopleiding is redelijk (volgende week "goed" als het goed is), maar mijn YP's lijken iedere week slechter te worden. Mijn eerste paar YP's met een slechte jeugd waren vele malen beter dan mijn huidige YP's. Ze zijn nu allemaal niks waard en hebben alles op waardeloos of slecht. Een andere vraag is in hoeverre het niveau waarop je speelt van invloed is op je YP.
Dit is gewoon een kwestie van geluk hebben
Kan mijn YP (mits het niveau van de jeugd even groot is) even goed zijn als eenn YP van een team uit de eredivisie?
Ja. De divisie waarin je speelt speelt totaal geen rol.

Bovenstaande vragen staan trouwens gewoon in de FAQ van Hattrick.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Royz schreef op 03 november 2003 @ 11:26:
[...]

Psycholoog heeft pas zin als het zelfvertrouwen (confidence) erg laag is. Die zorgt ervoor dat het een beetje opgevijzeld wordt. Let dan trouwens wel op dat het zelfvertrouwen niet te hoog wordt (overmoedig), want dat is ook mogelijk. Ideaal is als het zelfvertrouwen "wonderbaarlijk" is.

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 10-09 00:15
* Ronald Koeman feliciteert alle managers die succesvol waren in hun promotie/degradatiewedstrijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

dreamtheater schreef op 03 november 2003 @ 14:39:
[...]

Psycholoog heeft pas zin als het zelfvertrouwen (confidence) erg laag is. Die zorgt ervoor dat het een beetje opgevijzeld wordt. Let dan trouwens wel op dat het zelfvertrouwen niet te hoog wordt (overmoedig), want dat is ook mogelijk. Ideaal is als het zelfvertrouwen "wonderbaarlijk" is.
Aangezien mijn team totaal nieuw is, hebben ze dus niet veel zelfvertrouwen. Komt wel goed uit dan een psycholoog.

Wat doen jullie verder met de wedstrijd taktieken? Spelen jullie pressing, counter-attacks, attach in the middle, attack on wings of laten jullie het gewoon op normaal? Ik wil zelf liever op de helft van mijn tegenstander spelen, aangezien mijn 3 spitsen (ik speel 3-4-3, ik hou wel van gewaagd) alle 3 goed scorende spitsen zijn en mijn verdediging te risicovol is om op te leunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Royz schreef op 03 november 2003 @ 14:56:
[...]

Aangezien mijn team totaal nieuw is, hebben ze dus niet veel zelfvertrouwen. Komt wel goed uit dan een psycholoog.

Wat doen jullie verder met de wedstrijd taktieken? Spelen jullie pressing, counter-attacks, attach in the middle, attack on wings of laten jullie het gewoon op normaal? Ik wil zelf liever op de helft van mijn tegenstander spelen, aangezien mijn 3 spitsen (ik speel 3-4-4, ik hou wel van gewaagd) alle 3 goed scorende spitsen zijn en mijn verdediging te risicovol is om op te leunen.
3-4-4 zou ik sowieso niet spelen, dan krijg je nl. geen training. Lees de regels op hattrick eens goed door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ronald Koeman schreef op 03 november 2003 @ 14:57:
[...]

3-4-4 zou ik sowieso niet spelen, dan krijg je nl. geen training. Lees de regels op hattrick eens goed door!
Bij 3-4-3 krijg je geen training? Wat is dat nou weer voor onzin. Na ja dan zal ik mijn taktiek weer moeten veranderen, maar ik wil niet zoals veel mensen op de counter spelen en met 4 of 5 man achterin hangen. Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
http://www.databased.at/hattrick/index.asp

werkt deze site eigenlijk?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Royz schreef op 03 november 2003 @ 15:01:
[...]

Bij 3-4-3 krijg je geen training? Wat is dat nou weer voor onzin. Na ja dan zal ik mijn taktiek weer moeten veranderen, maar ik wil niet zoals veel mensen op de counter spelen en met 4 of 5 man achterin hangen. Jammer!
Er stond eerst 3-4-4

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ja maar ik ga niet zonder keeper spelen uiteraard, typefoutje had ik ook later edited...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Royz schreef op 03 november 2003 @ 15:06:
[...]

Ja maar ik ga niet zonder keeper spelen uiteraard, typefoutje had ik ook later edited...
Wel te laat gecorrigeerd zoals je zag.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

The Dolf schreef op 03 november 2003 @ 15:08:
[...]

Wel te laat gecorrigeerd zoals je zag.
OMG schatten jullie mij zo laag in dat jullie denken dat ik zonder keeper wil spelen ofzo? Ondanks dat ik weinig ervaring heb met hattrick, voetbal ik zelf wel al 12 jaar nu hoor. Maar ja never mind...

3-4-3 staat trouwens bij de standaard 6 formaties en ik hou van het spelen op de helft van de tegenstander. Echter als mijn tegenstander op de counter speelt krijg ik het wel zwaar, maar dat zien we dan wel weer. Woensdag 1e wedstrijd tegen een andere VIII-er. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Royz op 03-11-2003 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Iemand al enig idee wanneer het nieuwe speelschema uitkomt?? Ik wil nl mijn stadion uitbreiden (van 26550 naar 35000-40000 zoiets) maar zolang ik speelschema niet weet kan ik nog n iet beginnen, met beker en eerste speelronden enzo:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op 03 november 2003 @ 15:11:
[...]

OMG schatten jullie mij zo laag in dat jullie denken dat ik zonder keeper wil spelen ofzo? Ondanks dat ik weinig ervaring heb met hattrick, voetbal ik zelf wel al 12 jaar nu hoor. Maar ja never mind...

3-4-3 staat trouwens bij de standaard 6 formaties en ik hou van het spelen op de helft van de tegenstander. Echter als mijn tegenstander op de counter speelt krijg ik het wel zwaar, maar dat zien we dan wel weer. Woensdag 1e wedstrijd tegen een andere VIII-er. :)
3-4-4 en 3-4-3 is met de wetenschap dat je beiden keren met een keeper speelt :)

3-4-3 kun je spelen maar jij zegt zelf al: ik wil niet leunen op mijn verdediging want die zijn niet goed genoeg. wel gek dat je er dan maar 3 opstelt :D

kijk eerst een naar hoe goed je spelers zijn en hun leeftijd. je kan wel 3 goede spitsen hebben maar als ze al boven de 21 ofzo zijn dan heeft het trainen veel minder nut. Kies daarom zorgvuldig uit wat je wilt gaan trainen en pas daar je speelstijl op aan. Ik bv ben verdediging gaan trainen. Ik speelde 3-5-2 in de competitie en 5-4-1 op woensdag. dus als jij spitsen wilt trainen zou ik altijd 3 voorin opstellen. In dat geval is 3-4-3 inderdaad een mooie oplossing.
koentjuh schreef op 03 november 2003 @ 15:35:
Iemand al enig idee wanneer het nieuwe speelschema uitkomt?? Ik wil nl mijn stadion uitbreiden (van 26550 naar 35000-40000 zoiets) maar zolang ik speelschema niet weet kan ik nog n iet beginnen, met beker en eerste speelronden enzo:)
kijk op:
http://www.databased.at/hattrick/index.asp hulpmiddelen -> fixtures

daar je league gegevens in vullen en je weet tegen wie je speelt :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm... na het zien van de nieuwe tegenstanders, en de blijvertjes in onze gezellige VIde klasse zijn er wat nieuwe doelstellingetjes gemaakt:

* behoud van 6de plek in de divisie (iets wat erg zwaar kan worden)
* spelers met 2.5 sterren krijgen of gemiddeld 2 sterren per speler per wedstrijd
* middenveld weer een stapje beter krijgen
* training word positiespel of passen
* in de jeugd blijven investeren en hopen op goede pulls
* aankoop/verkoop beleid stoppen. Geen spelers aan- of verkopen dit seizoen
* financieel uit de rode cijfers komen
* 700 supporters krijgen (momenteel 599)

Verder geen illusies over de beker. Deze is dit jaar niet zo belangrijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
koentjuh schreef op 03 november 2003 @ 15:35:
Geen idee wanneer het nieuwe speelschema uitkomt. Zoals ergens in eerdere threads al is aangegeven kun je op www.weetjewat.nl nakijken wie je bekertegenstander wordt en het hangt af van de positie afgelopen seizoen of je eerst uit of thuis speelt (ik dacht dat de nummers 1 t/m 4 eerst thuisspelen, maar daar kan ik me in vergissen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 15:38:
[...]

3-4-4 en 3-4-3 is met de wetenschap dat je beiden keren met een keeper speelt :)

3-4-3 kun je spelen maar jij zegt zelf al: ik wil niet leunen op mijn verdediging want die zijn niet goed genoeg. wel gek dat je er dan maar 3 opstelt :D

kijk eerst een naar hoe goed je spelers zijn en hun leeftijd. je kan wel 3 goede spitsen hebben maar als ze al boven de 21 ofzo zijn dan heeft het trainen veel minder nut. Kies daarom zorgvuldig uit wat je wilt gaan trainen en pas daar je speelstijl op aan. Ik bv ben verdediging gaan trainen. Ik speelde 3-5-2 in de competitie en 5-4-1 op woensdag. dus als jij spitsen wilt trainen zou ik altijd 3 voorin opstellen. In dat geval is 3-4-3 inderdaad een mooie oplossing.
Thx, je helpt me steeds een stapje verder. Naar leeftijd e.d. heb ik nog niet gekeken, dat kwam later aan de beurt vond ik. Nu is het daar dus tijd voor ik kan bijna niet wachten tot woensdag! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
dreamtheater schreef op 03 november 2003 @ 15:41:
[...]

Geen idee wanneer het nieuwe speelschema uitkomt. Zoals ergens in eerdere threads al is aangegeven kun je op www.weetjewat.nl nakijken wie je bekertegenstander wordt en het hangt af van de positie afgelopen seizoen of je eerst uit of thuis speelt (ik dacht dat de nummers 1 t/m 4 eerst thuisspelen, maar daar kan ik me in vergissen).
Is het niet zo dat het laagst geplaatste team thuis speelt. Dus 6de divisie speelt altijd thuis en ere divisie altijd uit in het begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
dreamtheater schreef op 03 november 2003 @ 15:41:
[...]

Je haalt 2 dingen door elkaar.
Bij de bekerwedstrijden speelt het laagste team thuis en ere altijd uit.
Bij de gewone competitie spelen de nrs 1-4 de eerste wedstrijd thuis.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 03 november 2003 @ 16:06:
[...]

das vreemd want volgende de fixtures speel ik (nr7) eerste thuis tegen de nr8.

dit heb ik aan de hand van de hulpmiddelen -> fixtures link op de hattrix files url.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

GoT Federatie - OPROEP

Zoals de meeste ondertussen wel weten proberen we elke keer weer vanuit de federatie nieuwe dingen te organiseren waardoor Hattrick nog leuker word. Enige tijd geleden is dan ook door mij een 'proefballonnetje' opgegooid mbt bouwen van een Hattrick Tooltje.
Echter, dit is niet een klein projectje wat je zomaar even opstart en na een korte tijd weer laat doodbloeden, dit is meer iets voor een middenlange termijn en waar serieus mensen al dan niet beperkt, hun kostbare tijd aan willen besteden.

Er word nog geen bijdrage gevraagd!, maar we zijn wel begonnen met een klein inventarisatie.

de vraag:
Wie kan er programmeren, welke talen en op een schaal van 1-10 hoe goed heb je de die talen onder de knie.

Graag weergeven als volgt
Delphi - 6
JAVA - 7
C+ - 10

Alvast bedankt

FAQ:
(Q) Als ik geen lid ben van jullie federatie, mag ik dan wel meedoen?
(A) [i]Aangezien dit slechts een inventarisatie is van de kennispool, is die vraag nog niet relevant. Het is natuurlijk wel leuk om gezamelijk ergens aan te werken als groep. :)

Kleine reminder; dit is geen puberal poch forum, daarvoor ga je maar lekker naar Fok ;)
Geef ajb een realistisch beeld, of als je anoniem wilt blijven mail me even op yared@valheru.nl

[ Voor 3% gewijzigd door yared op 03-11-2003 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Of je bedoelt het anders of ik intepreteer het verkeerd, want in de competitie is het zo dat de eerste wedstrijden waarschijnlijk 1-2 3-4 5-6 7-8. Kortom de eerst genoemde plaatsen spelen thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delphi 1
C+ 1
Pascal 4
Html 8
Flash 8

Kortom weinig programmeer ervaring.
Toch zal ik me voor het project inzetten, als externe factor ofzowiets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Pascal 7
Delphi 8
C 6

En nog honderd talen met cijfer 1;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Turbo Pascal 4 (lang geleden)
C++ 5
VB6 8
vbScript 9 (geen gui-wonder dus)
HTML / ASP / Javascript 8
Perl 6

Verder wel behoorlijk thuis in COM, IIS sqlserver, access, XML/Dom...

offtopic:
lijkt wel een verkapte sollicatie dit :P (ik zoek nieuw werk dussuh ;) )

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ha, ik kan niks, maar mijn vak is anderen te laten werken, dus misschien ligt hier braakliggend terrein voor mij... ;)

Maarre, aan wat voor tooltje denk je eigenlijk? HAM is m.i. uitvoerig genoeg!

[ Voor 30% gewijzigd door Par_Martinos op 03-11-2003 18:29 ]

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 15:38:
[...]

Ik bv ben verdediging gaan trainen. Ik speelde 3-5-2 in de competitie ....

[...]
Jij speelde altijd 4-4-2 in de competitie (ok, een flinke tijd geleden niet, maar nu niet meer en schijnbaar is daar een reden voor, dus waarom zeg je dan dat je 3-5-2 speelde). Dat weet ik, omdat jij mijn grote voorbeeld bent. :r :D En nu ik hetzelfde wilde gaan spelen als jij (met een winger aanvallend en een extra middenvelder) ben ik enigszins in de war. Moet ik nou 3-5-2 spelen of 4-4-2?? hehehe

Waar blijft dat interview nou, Foray (of heb ik iets gemist?)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al lang niet meer gepost, ben ongeslagen kampioen geworden in VI
Dit is mijn team,rechter vleugelspeler was wat uit vorm,ben er best trots op,het is een vrij jong en onervaren ploeg.

Middenveld: uitstekend
Rechter Verdediging : goed
Centrale Verdediging: goed
Linker Verdediging : uitstekend
Rechter Aanval : redelijk
Centrale Aanval : formidabel
Linker Aanval : formidabe

moet me kunnen handhaven in V dacht ik zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Ik heb vandaag besloten om 1 van de 2 jeugd keepers (beide redelijk en rampzalige ervaring) in te wisselen voor een 29 jarige (bijna 30) redelijke keeper met matige ervaring.
ik kom namelijk nogal wat ervaring tekort in mijn team, slechts 1 "matig".
Keeper gekocht voor € 53.000. Die andere verkoop ik, in deze slechte tijden, wel ergens tussen €60.000 en 80.000.

*Is dit een goede zet geweest of vergooi ik m'n geld?

DeNeu

[ Voor 4% gewijzigd door neudeboules op 03-11-2003 20:01 . Reden: spelers zijn natuurlijk vandaag jarig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 19:49:
Dit is mijn team,rechter vleugelspeler was wat uit vorm,ben er best trots op,het is een vrij jong en onervaren ploeg.

wat d8 je van kampioen, ik ga met heel wat slechtere stats de V-de in :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neudeboules schreef op 03 november 2003 @ 19:51:
Ik heb vandaag besloten om 1 van de 2 jeugd keepers (beide redelijk en rampzalige ervaring) in te wisselen voor een 29 jarige (bijna 30) redelijke keeper met matige ervaring.
ik kom namelijk nogal wat ervaring tekort in mijn team, slechts 1 "matig".
Keeper gekocht voor € 53.000. Die andere verkoop ik, in deze slechte tijden, wel ergens tussen €60.000 en 80.000.

*Is dit een goede zet geweest of vergooi ik m'n geld?

DeNeu
53.000 euro is wel een aardige prijs hoor voor een redelijk keeper met matig ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 19:49:

echt wel, lekker teampie voor IV zelfs ;)
Als je hier geen kampioen mee word, dan weet ik het ff niet.

@Metalmeijer Foray doet een snelcursus typen (dus geen cursus sneltypen :P)

@Par_Martinos :P geduld

@J_Du_Pee zocht je vanmiddag al toen we een kleine brainstormsessie hadden omdat je al eerder had aangegeven bezig te zijn. Heb je msn ofzo?

@Iedereen voeg me toe als je dat nog niet gedaan hebt.
msn@valheru.nl
ICQ# 119855

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 03 november 2003 @ 19:57:
[...]

@Metalmeijer Foray doet een snelcursus typen (dus geen cursus sneltypen :P)
Was het maar waar dat ie het nog in moest typen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-09 22:46

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

**********REMINDER*********
********NOG 5 DAGEN********
*****GoT Meeting Utrecht******

Afbeeldingslocatie: http://www.gooiland-elektro.nl/LOGO/GoT-Meeting.gif%20%5Dafbeelding

Datum: 08-11-2003

Voor meer informatie:
Stairway to Heaven
op deze site staat ook een routebeschrijving en locaties van parkeerplaatsen.
Ook voor de treinreizigers is er een wandelbeschrijving aangegeven op de site.

De bedoeling is om op 2 tijdstippen af te spreken;

Niet alleen de winnaar van de GoT-Cup zal een prijs krijgen maar op deze dag gaan we ook nog eens loten voor de overige prijzen.

Als iedereen aanwezig is zullen de prijzen uitgereikt worden en zal de hele groep getrakteerd worden op een drankje van de winnaar :9 (zonar?)

meld je aan want het gaat een gezellige dag worden
wie wil het nou niet. Eindelijk is weten welke mensen er elke dag samen met jou druk bezig zijn met hattrick en tweakers tegelijkertijd. Nu is het het moment om eindelijk deze droom tot vervulling te brengen.

Als je van plan bent te komen laat even een bericht achter op het forum of mail mij the_marsmellow@hotmail.com. Zeg er meteen bij met welke groep je meegaat zodat we straks in utrecht niet voor verassingen komen te staan.

- Hoe komen we in Utrecht
met de gouden koe http://route.lycos.nl/
met de trein http://www.ns.nl/binnenland/index.cgi

Voor verdere suggesties en/of vragen:
the_marsmellow@hotmail.com

*****AANWEZIGEN*****
Grooviee
Yared
Marsmellow
?Zonar?
?Xanathorn?
?Jamal?
?The Dolf? (Op zoek naar vervoer vanuit Roosendaal (noord-brabant)

(als ik mensen ben vergeten laat het nog even weten)

[ Voor 99% gewijzigd door The_Marsmellow op 03-11-2003 20:06 ]

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-09 22:46

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Talen alleen nederlands.

Programmeren ken ik wel maar kan ik niet.
Over het algemeen een 0 tot 1
HTML 5 je

Doe zelf liever aan designen dat gaat me iets beter af.

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Shit dit was ik al helemaal vergeten, snel ff het stadion uitbreiden, dan maar wat schuld :-)
2003-09-08 Economy adjustmentsAlso, from next season, spectator income per sold ticket will be increased by 25%.

Bezig met werkzaamheden

Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. De werkzaamheden worden verwacht klaar te zijn op2003-11-13.

Staanplaatsen: 6750
Gewone zitplaatsen: 2750
Overdekte zitplaatsen: 1500
Zitplaatsen in de VIP boxen: 0

[ Voor 40% gewijzigd door neudeboules op 03-11-2003 20:18 . Reden: typ foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Feestje >>> Utrecht!

Kom op mensen, kom ook!

@Mars, design is ook erg welkom
sowieso voor ons fed site zoeken we nog iemand ;)

Morgenavond me PC terug, hoi hoi!
Hierna zal ik een update maken van de tombola

[ Voor 30% gewijzigd door yared op 03-11-2003 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 19:48:
[...]

Jij speelde altijd 4-4-2 in de competitie (ok, een flinke tijd geleden niet, maar nu niet meer en schijnbaar is daar een reden voor, dus waarom zeg je dan dat je 3-5-2 speelde). Dat weet ik, omdat jij mijn grote voorbeeld bent. :r :D En nu ik hetzelfde wilde gaan spelen als jij (met een winger aanvallend en een extra middenvelder) ben ik enigszins in de war. Moet ik nou 3-5-2 spelen of 4-4-2?? hehehe

Waar blijft dat interview nou, Foray (of heb ik iets gemist?)
ja ik had het dus over mijn eerste seizoen :)

en interview komt echt maar super druk gewoon weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen de definitieve uitslag van de toto seizoen 9. Zoals verwacht een geheel andere winnaar!!!

De uitslagen:

41 Grooviee17
41 Thije
41 mankit
33 Zonar
33 Sandyman538
27 Frizza
24 Katala
24 Brainpower
24 The_Marsmellow
24 Yared
15 shitz0r

De eindstand:

138 mankit
131 Grooviee17
130 Thije
126 Yared
123 Frizza
117 Sandyman538
117 Zonar
103 Katala
110 Brainpower
78 The_Marsmellow
77 Jeroen Blom
77 Ronald Koeman
70 Axel666
47 shitz0r
36 Aristos
26 Hoedjevanpapier
24 ForayNL

In deze laatste ronde waren extra veel punten te winnen. Dit heeft Mankit goed door gehad en verslaat daarmee zijn grote rivaal Yared.
Dit was de ToTo van seizoen 9. Binnenkort gaat de nieuwe toto weer van start!! :)

@ Yared:
HTML 7
VB(.NET) 7
ASP 7
c++ 3
java 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
PROTEST! :P

Had ze eerlijk gezeg ook niet serieus ingevuld omdat dit bij een hoop teams heel gevoelig lag.
Wel/niet promoveren/degraderen. Vandaar dat ik alle GoT'rs op winst had gezet ;)

Van mij mag je ze er om die reden ook volgend seizoen weer uitlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yared schreef op 03 november 2003 @ 21:21:
PROTEST! :P

Had ze eerlijk gezeg ook niet serieus ingevuld omdat dit bij een hoop teams heel gevoelig lag.
Wel/niet promoveren/degraderen. Vandaar dat ik alle GoT'rs op winst had gezet ;)

Van mij mag je ze er om die reden ook volgend seizoen weer uitlaten.
Jaja dat zeg je gewoon omdat je niet 1e bent geworden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
[...]

Klopt. In het eerste gedeelte van de thread ging het over de beker, in het 2e gedeelte over de competitie. Mijn fout, ik had het er niet duidelijk bij gezet |:(.

Wat programmeren betreft:
- VB 5.0 en 6.0: 9 (is wel al een tijdje geleden, maar ik kon er erg goed mee
omgaan)
- HTML: 8 1/2
- Access: 8 ben wel sterk in het "code" gedeelte, maar minder met queries
- Pascal: 7
- C++: 6
- Java: 3 (nauwelijks ervaring)
De rest van de talen wil ik op het fantastische cijfer "1" houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Brainpower schreef op 03 november 2003 @ 21:30:
[...]

Jaja dat zeg je gewoon omdat je niet 1e bent geworden ;)
protest ja, om die reden :P
maar van mij mag je ze sowieso om de reden die ik al gaf, er volgend seizoen uitlaten.
daar zijn deze matches te belangrijk voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn prog-ratings:

Delphi -> was 9, nu 7,5 (tijdje geleden)
JAVA -> 6,5, maar ik haat het :)
C++ -> 7,5
C -> 9
VBScript -> was 7,5, nu 5 (hele tijd geleden)
HTML/JavaScript -> 7

Maarrrr...:

Status RSI: was slecht, gaat beter, maar nog niet geweldig...
Tijd: Bij vlagen vrij veel, bij vlagen erg weinig.

Maareh, als er een taak is waarvoor ik me zeer geschikt acht, wil ik die wel doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Nieuw lid! De Kruikenzeikers

Spam zijn gastenboek maar vol :D

@Neo, kennis is macht, en dat heb je niet alleen als je een muis kunt vasthouden ;)
Thanks voor je input, en eveneens iedereen die al gereageerd heeft en zij die nog niet gereageerd hebben... REAGEER! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel666
yared schreef op 03 november 2003 @ 00:13:
[...]
wou je perse ofzo? ik dacht dat jeje wel vermaakte in III?

devv05 heeft ook al gepic'd... straks kom je IV niet eens meer in met ET midfield
allemaal onderdeel van het master plan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel666
@yared

vbscript 7
sql 7

html (is geen programmeertaal :P)

vb.net (alleen ivm asp.net, net aan begonnen) 5je

Ben netwerk/systeem beheerder & dba dus vandaar dat ik hier weleens wat mee doe maar ben geen full time programmeur :) tijd zit ik extreem krap in, maar als ik kan helpen en jullie hebben gedult dan vink het altijd leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Doelstellingen seizoen 10
- Terug promoveren naar V.
- solid middenveld halen (nu inadequate, passable met MOTS)
- excellent verdediger en spits aanschaffen.
- solid middenvelders kopen en verkopen indien excellent.
- nieuwe speler kopen die coach gaat worden.

@Yared:
html en DB redelijk.
Java meer dan redelijk tot goed.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 04 november 2003 @ 01:56:
Doelstellingen seizoen 10
- Terug promoveren naar V.
- solid middenveld halen (nu inadequate, passable met MOTS)
- excellent verdediger en spits aanschaffen.
- solid middenvelders kopen en verkopen indien excellent.
- nieuwe speler kopen die coach gaat worden.

@Yared:
html en DB redelijk.
Java meer dan redelijk tot goed.
wat train je eigenlijk want echt continuiteit blijkt niet uit je doelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurmen
  • Niet online
Mijn doelstellingen voor het komende seizoen zijn:

Meedoen in de top 3
Minstens 2 verdedigers trainen naar formidabel
Minimaal 4e ronde beker
Stadion naar 40.000
Aanval + wing versterken
Elke week een solid middenveld halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 08:53:
[...]

wat train je eigenlijk want echt continuiteit blijkt niet uit je doelen
hij traint playmaking, wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 04 november 2003 @ 09:09:
[...]

hij traint playmaking, wat anders?
als je spelers 1 stap omhoog traint en dan gelijk verkoopt dan zal het nooit wat kunnen worden natuurlijk (zie zijn doelstellingen). daarom was mijn vraag nu ook waarom er maar tot 1 stap getraind wordt, waarom niet wachten tot de speler brilliant of magnificent is?

Wat ik wel logisch vind dat je bv 5 a 6 spelers echt heel lang doortraind en daaromheen wat spelers traint voor de iets snellere verkoop. Maar als je al je middenvelders maar 1 stap traint en dan verkoopt zul je niet snel kunnen promoveren (ligt aan de league-sterkte natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 10:12:
[...]

als je spelers 1 stap omhoog traint en dan gelijk verkoopt dan zal het nooit wat kunnen worden natuurlijk (zie zijn doelstellingen). daarom was mijn vraag nu ook waarom er maar tot 1 stap getraind wordt, waarom niet wachten tot de speler brilliant of magnificent is?

Wat ik wel logisch vind dat je bv 5 a 6 spelers echt heel lang doortraind en daaromheen wat spelers traint voor de iets snellere verkoop. Maar als je al je middenvelders maar 1 stap traint en dan verkoopt zul je niet snel kunnen promoveren (ligt aan de league-sterkte natuurlijk)
Ik train idd playmaking. En ik probeer high solids in te kopen en na max 3 weken verpatsen. Dat is een inkomstenbron van ong. 200k per speler. Jongeren (stuk of 4) wil ik wel door trainen maar daar was ik nog niet aan toe gekomen gezien mijn financiele positie.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Doelstellingen komend seizoen:

-Uitbreiden stadion naar 60.000
-Kampioen worden in IV
-Alle posities minimaal 3,5 ster halen, desnoods dmv aankopen
-Versterken aanval dmv training
-Kapitaal van minstens 1,5 miljoen
-Zover mogelijk doorbekeren
-Formidabel middenveld en aanval halen als gemiddelde

[ Voor 10% gewijzigd door .GoO op 04-11-2003 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Doelstellingen :

-Kampioen in VI.50, wat niet makkelijk wordt met 4x-5x matig middenveld in mijn klasse
-Matig trainer met goed leiderschap intern aannemen
-Jonge mids doortrainen tot excellent
-Alle (basis)spelers minimaal 2,5 ster (alleen mijn jonge mids halen nu maar 2*, rest meer)
-Goede jeugdpulls want daar wil ik wel eens n keer geluk mee hebben.
-Bekerronde 2

[ Voor 6% gewijzigd door -Pjotrski- op 04-11-2003 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
doelstellingen voor komend seizoen:

- Altijd minimaal een solid midfield halen
- De topscoorder hebben
- minimaal de 4e ronde beker halen
- En natuurlijk ook kampioen worden, hoewel dat lastig gaat worden...
- stadion uitbreiden naar of 45.000 of 52.500 plaatsen
- minimaal een kapitaal van 1 miljoen hebben aan het eind vh seizoen.

[ Voor 4% gewijzigd door grooviee17 op 04-11-2003 12:59 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.