[PC] Het Transport Tycoon topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.588 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
hmm maf, ik snap nu al meer van die presignals :P
alleen heel raar
ik heb het dus zo gedaan:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/fam.rijnaard/gotstation.png
bij mij ziet het er alleen ff iets anders uit, kleur plaats :P
maar ik bedoel signs heb ik hetzelfde gedaan.
dus ik laat die treinen rijden
alleen soms terwijl ze voor het plain sign aan de uitgang kant van het station wachten dan keren zo om... terwijl ik heb ingesteld at end of line only van dat omkeren.
Dus ze horen eigenlijk niet om te kunnen keren...
maar toch doen ze het..
ik zal als ik weer bij de save game kan ff screenshot maken van hoe ik het precies heb! :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Dark Lord schreef op 08 juni 2004 @ 18:43:
hmm maf, ik snap nu al meer van die presignals :P
Dus ze horen eigenlijk niet om te kunnen keren...
maar toch doen ze het..
ik zal als ik weer bij de save game kan ff screenshot maken van hoe ik het precies heb! :)
Er zijn er een maximaal aantal dagen dat een trein wacht voor een signaal voordat het omdraait (is iig in de patch in te stellen, weet niet of het in openttd ook zo is).
Ik hoop wel voor je dat je PLAIN signals double-sided zijn (dus aan elke kant een) :) , anders werkt het niet zo fijn namelijk.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
ahha, dus de treinen moeten niet te lang wachten :P
maar euh... double sided? lol :)
dus er zijn ook verschillende plains signals -_-'
voor plains signal doe ik altijd: select signal -> klik op rails
gewoon normaal 1x klikken

hmm nouja mischien moeten die trainen dan wel te lang wachten :P zal ff het spoor aanpassen kijken of het dan lukt :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:35
Dark Lord schreef op 08 juni 2004 @ 20:21:

hmm nouja mischien moeten die trainen dan wel te lang wachten :P zal ff het spoor aanpassen kijken of het dan lukt :)
De exit signs (witte balkje) moeten aan beide kanten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 12:22

thirdeye

tool

Dark Lord schreef op 08 juni 2004 @ 20:21:

Al eens geprobeerd een plain signal te plaatsen en dan vaker te klikken op dezelfde plek? Dan kun je eenrichtings-verkeer-signals krijgen :D. Altijd handig...

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater schreef op 08 juni 2004 @ 17:32:
[...]

Dan moet je volgens mij nog maar eens goed kijken :+
Metropolitan is 6x6 met 2 runways naast elkaar
International is 7x6 met de 2 runways aan weerszijden, en aparte helipods
Ja maar wat ik bedoel is dat metropolitan pas later beschikbaar is. Is het niet logischer om de kleinere van de 2 eerder beschikbaar te maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
thirdeye schreef op 08 juni 2004 @ 22:33:
[...]

Al eens geprobeerd een plain signal te plaatsen en dan vaker te klikken op dezelfde plek? Dan kun je eenrichtings-verkeer-signals krijgen :D. Altijd handig...
zonder ctrl? hehe :D thnx voor de tip zal het morgen ff proberen ;)

en dutchcommando, ik had alleen bij de ingang exit signal daarvoor pre-signal en bij de uitgang had ik plain signs..
ging opzich nu wel goed hoor nu de treinen niet meer lang hoefde te wachten, alleen af en toe moesten ze toch weer net ff iets te lang wachten.

maar ik zal eens kijken naar die eenrichtingsverkeers signs :)

met jullie hulp word ik straks nog een l33t railway aanlegger ;)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 23:14:
[...]

Ja maar wat ik bedoel is dat metropolitan pas later beschikbaar is. Is het niet logischer om de kleinere van de 2 eerder beschikbaar te maken :?
Oh dat, ik heb denk ik wat verkeerd gedaan. Zal er eens naar kijken :)

Heb trouwens tot nu een MP 3 game van OpenTTD gespeeld. We hadden maar 1 desync, maar de speler kon terugkomen met (openttd.exe -n <ip> -p#), waar # zijn playernummer was. Echt megagaaf :D. Helaas nog geen chatfunctie, dus dat deden we maar via IRC :*)

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Hey, waar ken ik Darkvater nou toch van? (jungleslang.nl, ottd forums) :P

Icoon komt eraan hoor ;)

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
ik heb een klein probleem, ik kom er niet uit, goede hoop dat iemand mij hier kan helpen

ik heb een spoorlijn van fabriek A naar fabriek B liggen, er rijden echter zo veel treinen op dit spoor dat ik er een spoor naast heb gelegd dat dezelfde route volgt, route2 is echter iets langer (doordat het er omheen ligt) en de treinen kiezen dus altijd route 1, als het sein op rood staat dan gaan ze gewoon staan wachten in plaats van voor route 2 te kiezen, hoe los ik dit op?

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgrovert
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:22
Door op beide sporen waar ze uit kunnen kiezen dubbele seinen te plaatsen.

Lost In Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door de sporen dmv seinen in secties te verdelen. Als de eerste trein een sectie heeft verlaten kan de volgende er al in rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
ik had de sporen al in secties opgedeeld, dat was het probleem dus niet
heb nu, net als bij stations, exit signals aan het begin gezet en een pre-signal daarvoor, nu werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg m niet werkend. Ik heb een antal jaar geleden die budget versie gekocht van Mircoprose zelf. ik draai windowsXP

volgens mij heb ik de dos versie aangezien er nergens op de doos wordt vermeld dat ie windows comp. is. Maar goed ik krijg m dus niet draaiend. Ik heb die patches enzo allemaal al geprobeerd, maar hij blijft met het gezeik komen dat ie com2 com 3 en com4 niet kan vinden.

In die regedit kan ik de map van me TTDLX dus niet vinden. iig niet die wordt opgegeven in die howto lijst hier op t forum.

help me a.u.b want ik wil zo graag spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
heb je OpenTTD al geprobeerd? volgens mij moet het dan werken met windows en je hebt er ook nog allerlei fijne opties bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het werkt al, ik heb gewoon ff de windows versie gedowload. Vind wel dat ik daar recht op heb, na het volkomen legaal aanschaffen van de DOS versie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toiletman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-08 19:36
WOOT!
Ik heb m'n oude saved games weer teruggevonden... is alleen niet speelbaar met patch vanwege nieuwe unload handling, maar de infrastructuur is echt vet! Ben zelf al weer bezig met andere levels op de patch, dus daar komen nog wel screens van, wou alleen even deze screen van een 4 baans railroad kruising laten zien. Het verkeerd verdeelt zich automatisch over de minst belaste banen(klik voor grote versie). Op het plaatje met de map kan je zien hoeveel verkeer er wel niet overheen gaat. Misschien probeer ik nog wel er een gifje van te maken.

Niet te vaak klikken hieronder graag, dat ding is 1,2mb :|
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/r.c.wit/4-way-Crossing%5Bsmall%5D.gif

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/r.c.wit/4-way-Map.gif

Je kan trouwens ook hier de saved game downloaden. [

[UPDATE 14 juni]De saved game is nu gefixt, alle voertuigen leveren nu gewoon hun goederen af[/UPDATE]

[ Voor 28% gewijzigd door Toiletman op 17-06-2004 14:40 ]

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
lol dat ziet er wel vet uit :P
ik vind zulke screenshots altijd wel leuk om te zien.
Ik heb ook eens geprobeerd zoiets te maken maar uiteindelijk reden al me treinen tegen elkaar aan

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Dark Lord schreef op 14 juni 2004 @ 00:57:
lol dat ziet er wel vet uit :P
ik vind zulke screenshots altijd wel leuk om te zien.
Ik heb ook eens geprobeerd zoiets te maken maar uiteindelijk reden al me treinen tegen elkaar aan
dan moet je one-way signals gebruiken op je spoorlijnen, dan kunnen de treinen maar 1 kant op, sein plaatsen en dan nog 1of2 keer er op klikken, dan krijg je een sein aan 1 van de 2 kanten van het spoor, de andere kant op is sowieso rood dus de trein heeft geen keus en moet wel een bepaalde richting op rijden.

Het kan zijn dat een trein soms even de weg kwijt is doordat hij een verkeerde afslag neem daar de goede afslag op rood staat, de trein zal echter ergens keren en komt altijd weer goed terecht

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk al eens een creatieveling geweest die Nederlandse treinen heeft gemaakt? In deze tijden met morgenavond Nederland - Duitsland voel ik me een beetje schuldig met mijn Duitse treinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:41
ja die zijn er, echter zijn die teinen alleen voor ttdpatch en niet voor openttd omdat die nog niet zelfgemakte graphics ondersteund.

alleen voor ttdpatch dus, het was d8 ik te vinden @ ttdforums.com (of via www.openttd.com en dan forums)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag:

als ik het spel start en ik doe een random 1 player new game, dan kan ik geen treinen en auto's maken, pas na een half jaar ofzo kan ik ik bussen maken voor passengers

het is dan het jaar 1930

ligt dit aan de tijd waarop de game start of heb ik een bug? :/\

en nog wat:

hoe zet ik mn resolutie hoger in t spel? :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 12:26

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Dat hangt af van welk scenario en jaartal je in speelt. Het klopt dus waarschijnlijk gewoon :)

Resolutie: Probeer een OpenTTD eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar kan ik dan zegmaar niet instellen dat het scenario bijv. in 1950 begint ipv. 1930, anders moet ik 3 uur wachten voordat ik een trein kan bouwen.

zo ja, waar vind ik die instellingen :D

ow, nvm ik heb die openttd al geinstalles werkt prima :D :9~

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan een map zelf maken, dan kun je het jaartal instellen. Zelfs tot 2000 zodat je gelijk kan beginnen met monorail :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

M1lamb3r schreef op 14 juni 2004 @ 15:36:
ja die zijn er, echter zijn die teinen alleen voor ttdpatch en niet voor openttd omdat die nog niet zelfgemakte graphics ondersteund.

alleen voor ttdpatch dus, het was d8 ik te vinden @ ttdforums.com (of via www.openttd.com en dan forums)
OpenTTD heeft al een simpele support voor custom-graphic sets, lees maar eens http://ttforums.owenrudge.net/viewtopic.php?t=7811 op na. Je moet wel een nieuwe development versie hebben, dus 0.3.2.1 ondersteunt het nog niet. Maar zover ik weet is de Dutch-set nog niet af :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater schreef op 14 juni 2004 @ 19:59:
[...]

OpenTTD heeft al een simpele support voor custom-graphic sets, lees maar eens http://ttforums.owenrudge.net/viewtopic.php?t=7811 op na. Je moet wel een nieuwe development versie hebben, dus 0.3.2.1 ondersteunt het nog niet. Maar zover ik weet is de Dutch-set nog niet af :|
Interessant, speel zelf nu met de ttdpatch, die bevalt goed. Heb zelf een simpel scenario gemaakt, met geografisch verspreid de grote plaatsen in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toiletman
hey mensen, meer screenshots!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
argro schreef op 14 juni 2004 @ 08:42:
[...]

dan moet je one-way signals gebruiken op je spoorlijnen, dan kunnen de treinen maar 1 kant op, sein plaatsen en dan nog 1of2 keer er op klikken, dan krijg je een sein aan 1 van de 2 kanten van het spoor, de andere kant op is sowieso rood dus de trein heeft geen keus en moet wel een bepaalde richting op rijden.

Het kan zijn dat een trein soms even de weg kwijt is doordat hij een verkeerde afslag neem daar de goede afslag op rood staat, de trein zal echter ergens keren en komt altijd weer goed terecht

succes
hehe ja maar dat ik dat probeerde was iets van 4 of 5 jaar terug toen wist ik ik nog niet dat je 1 way signs kon doen, nouja daar was ik ook pas paar posts terug achtergekomen :P
nu kan je zowiezo veel betere sporen aanleggen met die presignals enzo :)
Toiletman schreef op 16 juni 2004 @ 20:17:
hey mensen, meer screenshots!
ja post is een paar mooie screenshots waar belachelijk veel treinen door het hele scherm rijden :P
en 1tje die werkt ;)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Zoals al eerder gezegd, support OpenTTD de custom graphic sets van TTDPatch.

De compatibiliteit tussen de twee is nog niet helemaal super, getuige hiervan onderstaand screenshot. Mijn game in TTDPatch die ik in OpenTTD heb geopend:

Afbeeldingslocatie: http://darkvater.no-ip.info/ottd/new_trains_bug.png

Je ziet ze gewoon zo rondrijden, ziet er echt funny uit :DDDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
OpenTTD speelt echt fantastisch. Enige minpuntje is dat je de mountain/curvespeed niet kan instellen. Ik speel nu met MagLev en met realistic acceleration remmen Maglev's niet af op een helling (in bochten remmen ze zoiezo al niet af) maar halen ze nooit de topsnelheid van 402 km/h.
Met de normale TTDX acceleratie zitten ze vrij rap op 402 km/h maar moeten ze bij een helling afremmen naar 50 km/h. Dit is imho een fout van het spel, maar in TTDpatch kon je dit allemaal regelen. Ik hoop dat deze patch ook in OpenTTD komt, want een MagLev hoeft in principe niet af te remmen of wat dan ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toiletman
Iemand hier ervaring met 4 baans rails?? Capaciteit van 2 (eenrichtings)rails is te klein, dus nu ben ik overgegaan op 4-baans... ik heb in die game die ik hieronder gepost heb dat ook gedaan, maar ik vroeg me af of mensen nog andere oplossingen hebben dan die die ik daar gebruik. Met name wat betreft kruisingen en T-splitsingen. Geef je treinen de mogelijkheid van track te switchen? Hoe sluit je kleinere stations aan? Aparte unload en load stations?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~tranzity/image2.jpg
Zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muse schreef op 17 juni 2004 @ 14:25:
Ik speel nu met MagLev en met realistic acceleration remmen Maglev's niet af op een helling (in bochten remmen ze zoiezo al niet af) maar halen ze nooit de topsnelheid van 402 km/h.
Als je meerdere engines erop zet haal je dat makkelijk :) Alleen de Lev4 is een probleem, die is met realistic acceleration trager dan 2 lev3's -- de topspeed van 600 zullen ze nooit halen, zelfs niet over een track van de linkerkant naar de rechterkant van de map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-09 12:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik heb nu een tycoon met 2 miljard winst per jaar.. tis een beetje saai dan ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
lol Kees, post die save eens :D

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
nah, dan wil ik eerst al mijn treinen omzetten naar de snelste monorail :)
ik ga voor de 4 miljard per jaar ;)

Afbeeldingslocatie: http://klokhuis.adsl.utwente.nl/~kees/ttd.gif

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 23:37
Kees schreef op 21 juni 2004 @ 01:48:

[afbeelding]
Is goed, maar selecteer nou eens ponden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
die 4 miljard is een ingebakken limiet van ttd, met ponden haal ik ook maar 2 miljard :)

Zit onderhand al op bijna 3 miljard, morgen maar verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:52
Ik weet niet hoe ttd + patch het doen, maar ottd rekend intern met een int64 en laat op het scherm max 4.000.000.000 zien omdat het anders te breed wordt :P

Door inflatie uit te zetten zorg je er voor dat je inkomsten, maar belangrijker: je prijzen niet zo achterlijk hoog worden :) Als je lang genoeg doorspeelt kost op een gegeven moment een locomotiefje 4 miljard 8)7

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 13:37
Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 23:50:
Als je meerdere engines erop zet haal je dat makkelijk :) Alleen de Lev4 is een probleem, die is met realistic acceleration trager dan 2 lev3's -- de topspeed van 600 zullen ze nooit halen, zelfs niet over een track van de linkerkant naar de rechterkant van de map
Nou dat is handig om te weten.

* Wolfensteijn gaat bezig al zijn Lev4's te vervangen voor een dubbele Lev3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 23:50:
[...]

Hoe krijg je dan in OpenTTD een 2e loc erbij? In TTD+patch doe je dat met Ctrl, maar in OpenTTD werkte dat bij mij niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Klopt, in OpenTTD moet je gewoon 2 locs bouwen, en dan de tweede achter de eerste slepen. En tada, multiloc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Wolfensteijn schreef op 22 juni 2004 @ 10:29:
Klopt, in OpenTTD moet je gewoon 2 locs bouwen, en dan de tweede achter de eerste slepen. En tada, multiloc ;)
Tnx :) Ik ben nu weer lekker bezig in TTD+patch. Het is wachten tot OpenTTD goede ondersteuning heeft voor de nieuwere graphics, als dat eenmaal werkt ben ik helemaal om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een beetje offtopic, maar is deze game ook (on)officieel uitgebracht voor mac os? Weet iemand een patch ofzo waarmee ik deze super game mac os compatible maak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 13:38:
Misschien een beetje offtopic, maar is deze game ook (on)officieel uitgebracht voor mac os? Weet iemand een patch ofzo waarmee ik deze super game mac os compatible maak?
Hoezo offtopic, het heeft er toch mee te maken.

Heb even gezocht

http://www.epinions.com/p...eluxe/display_~full_specs

En daar is te zien dat ie voor de Mac beschikbaar is.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 14:01 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Tycoon ook alweer een poosje herontdekt en ik draaide een hele poos stabiel op de 2.0 rev 1 patch. Tot ik ontdekte dat er nieuwe stations beschikbaar kwamen: Michael Blunck heeft een aanpassing gemaakt (of in elk geval gedistribueerd) met nieuwe stations. Alleen heb je daar wel de TTDPatch 2.0.1 alpha 26 voor nodig. Die heb ik dus geïnstalleerd... en nu werkt 't niet... :'( Iemand die ervaring heeft met deze grappen? Ik krijg 't niet voor elkaar, maar wil 't wel graag... iemand advies?

Cabbing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

OpenTTD werkt dacht ik ook op een mac...

en op linux...
en op een PDA :P

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
WJP schreef op 22 juni 2004 @ 14:07:
OpenTTD werkt dacht ik ook op een mac...

en op linux...
en op een PDA :P
PDA? Vet, ik zit te zoeken maar ik kan niets vinden. Hoeveel mb neemt dat dan wel niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Nou maar wachten totdat de nederlandse treinenset uitkomt , ik kan namelijk niet wachten.

Afbeeldingslocatie: http://ttforums.owenrudge.net/files/showing_off.png

[ Voor 19% gewijzigd door Cardinal op 22-06-2004 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 14:03:
Ik heb Tycoon ook alweer een poosje herontdekt en ik draaide een hele poos stabiel op de 2.0 rev 1 patch. Tot ik ontdekte dat er nieuwe stations beschikbaar kwamen: Michael Blunck heeft een aanpassing gemaakt (of in elk geval gedistribueerd) met nieuwe stations. Alleen heb je daar wel de TTDPatch 2.0.1 alpha 26 voor nodig. Die heb ik dus geïnstalleerd... en nu werkt 't niet... :'( Iemand die ervaring heeft met deze grappen? Ik krijg 't niet voor elkaar, maar wil 't wel graag... iemand advies?

Cabbing
Klopt je newgrfw.cfg?
Daarin moet deze regel staan: newgrf/newstatsw.grf
Het bestand newstatsw.grf moet dan in de map newgrf staan.
Kijk eens in je ttdpatch.cfg. Daarin moet staan: newstations on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het een idee om een wedstrijdje te maken ofzo? Bijvoorbeeld dat iemand een scenario maakt en dat je bijv. tot een bepaald jaar mag bouwen en wie bij dat jaar het meeste geld heeft of de meeste omzet per jaar wint ofzo, ik verzin maar wat :P

Maar het zou misschien leuke screens opleveren en misschien leuke savegames met leuke netwerken enzo :) Moeten er wel regels komen voor welke versie je mag gebruiken met instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

bobje86nl schreef op 22 juni 2004 @ 15:52:
[...]
PDA? Vet, ik zit te zoeken maar ik kan niets vinden. Hoeveel mb neemt dat dan wel niet in?
OpenTTD gone mobile!
OpenTTD on the Sharp Zaurus

[ Voor 13% gewijzigd door StarLite op 22-06-2004 19:11 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
cardinal808 schreef op 22 juni 2004 @ 16:09:
Nou maar wachten totdat de nederlandse treinenset uitkomt , ik kan namelijk niet wachten.

[afbeelding]
Het zou dan wel leuk zijn dat de passagiers-rijtuigen bij elk treinstel passen. Wel jammer dat er geen Koplopers en (v-)Irm-toestellen bijzitten. De Thalysch / TGV mist dan ook :/. Het zou veel leuker zijn als er verschillende soorten passagiers-rijtuigen waren. Maar goederen-wagons passen ook niet tussen twee kop-rijtuigen van een passagierstrein. Bla bla bla.... Zo zijn er nog wel een paar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Kees schreef op 21 juni 2004 @ 01:48:

[afbeelding]
iets zegt mij dat er of bij jou of bij mij iets niet klopt, ik heb ongeveer 50 treinen, de helft van jouw ongeveer dus en ik zit ongeveer in het zelfde jaar.

mijn kosten aan treinen is zo'n $4000 per jaar, bij jou bijna €300.000, ik verdien ongeveer $30.000.000 aan treinen per jaar, jij €2.000.000.000. verhouding van 1:7500 tegen 1:6800, dat klopt dus wel ongeveer. Maar de bedragen bij jou of bij mij kloppen niet

die 2.000.000.000 aan inkomsten zegt mij op dit moment niet zo veel dus

[ Voor 11% gewijzigd door argro op 22-06-2004 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Dat verschil in prijzen enzo heeft zeer waarschijnlijk te maken met het feit dat Kees inflatie aan heeft staan, en jij niet.

Ikzelf (en velen met mij) hebben inflatie uit staan om dat soort belachelijke bedragen te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
daarom vindt ik inflatie juist leuk, die belachelijke bedragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
bobje86nl schreef op 22 juni 2004 @ 20:12:
[...]
Het zou dan wel leuk zijn dat de passagiers-rijtuigen bij elk treinstel passen. Wel jammer dat er geen Koplopers en (v-)Irm-toestellen bijzitten. De Thalysch / TGV mist dan ook :/. Het zou veel leuker zijn als er verschillende soorten passagiers-rijtuigen waren. Maar goederen-wagons passen ook niet tussen twee kop-rijtuigen van een passagierstrein. Bla bla bla.... Zo zijn er nog wel een paar ;).
Nou, klus dat dan. Vanaf TTD patch 1.9 is het dacht ik al zo dat een gewone passenger car automatisch de kleuren van de loc aanneemt, als dat een speciale is (bv Thalys zou moeten werken)

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
MSalters schreef op 22 juni 2004 @ 23:30:
[...]

Nou, klus dat dan. Vanaf TTD patch 1.9 is het dacht ik al zo dat een gewone passenger car automatisch de kleuren van de loc aanneemt, als dat een speciale is (bv Thalys zou moeten werken)
Klopt

Afbeeldingslocatie: http://www.tt-forums.net/files/mat64_928.png

In het middelste treindeel zitten twee gewone wagons

Uit de startpost
http://tts.balloz.nl/
Poging van een 2tal Nederlandse studenten om TTDX volledig zelf te creeëren, met de graphics TTDX zelf. Ik moet nog zien wat het gaat worden, maar het ziet er veelbelovend uit.

Deze mensen zijn er helaas mee opgehouden, dus die kan uit de volgende startpost, er zijn namelijk geen downloads of sources te verkrijgen, dus helaas nutteloos voor ons geworden

[ Voor 37% gewijzigd door Cardinal op 22-06-2004 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
MSalters schreef op 22 juni 2004 @ 23:30:
[...]

Ik heb normale Transport Tycoon DeLuxe, maar ik zou niet weten in welke volgorde ik welke patches eroverheen moet gooien. En aangezien Engels niet mijn sterkste kant is :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Er is maar 1 patch, en daar heb je de laatste versie van nodig.

Hier staat een korte uitleg (in het Engels) van hoe je de patch moet installeren). Als je er dan nog niet uitkomt kan ik vanmiddag wel even kijken of ik een Nederlandse vertaling voor je kan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt je newgrfw.cfg?
Daarin moet deze regel staan: newgrf/newstatsw.grf
Het bestand newstatsw.grf moet dan in de map newgrf staan.
Kijk eens in je ttdpatch.cfg. Daarin moet staan: newstations on
Ik gebruik TTDPatch Starter, waarin je die dingen allemaal kunt aan- en uitvinken, alleen geloof ik dat dat niet werkt voor newgrfw.cfg. Die zal ik dus nog eens na moeten kijken, denk ik zo. Verder kreeg ik de Alpha-patch niet stabiel en draai nu dus weer op 2.0 rev 1. Ben benieuwd of ik 't nog eens aan de praat krijg, 't ziet er wel supermooi uit met al die verschillende stations en waypoints...

Cabbing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgrovert
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 18:09:
Is het een idee om een wedstrijdje te maken ofzo? Bijvoorbeeld dat iemand een scenario maakt en dat je bijv. tot een bepaald jaar mag bouwen en wie bij dat jaar het meeste geld heeft of de meeste omzet per jaar wint ofzo, ik verzin maar wat :P

Maar het zou misschien leuke screens opleveren en misschien leuke savegames met leuke netwerken enzo :) Moeten er wel regels komen voor welke versie je mag gebruiken met instellingen.
Leuk idee.
Ik doe wel mee, wie maakt er een scenario?

Lost In Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Niemand lijkt het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
op zich wel een goed id, alleen moetn er dan wel ff idd duidelijke regels maken (bv gewoon een configcfg aanmaken die iedreeen moet gebruiken) en ff duidelijk maken welke versie (ttdpatch of openttd) en dan welke versie van de versies je gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
ik ben er ook helemaal bij, goede afspraken en een goed scenario en dan de grote GOT-ttd battle, heb al een paar aardige zelfgemaakte scen's voorbij zien komen geloof ik, misschien iets voor één van hen om iets moois te klussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kasper_vk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-04 20:48
Ik zou ook graag mee willen doen :Y) , en ik zou ook wel een scenario willen bakken.
Maar dan loop je tegen een 'probleem' aan: is het wel eerlijk als diegene die het scenario maakt zelf ook meedoet? Daar heeft die persoon in theorie (volgens mij) een voordeelpositie mee in handen.

Of er moet iemand zo nobel zijn om het scenario te maken, maar niet 'officieel' mee te spelen. Eigelijk moet je zo'n scenario ook nog ff door een ander laten bekritiseren, voordat je zo'n wedstrijd houdt. Maar ook die persoon zou dan weer en voordeelpositie hebben in een dergelijke wedstrijd...
Hoe denken jullie daarover?

En nog een vraag: OpenTTD of TTDpatch ? Welke versie?
Is het trouwens niet wenselijk op hierover een apart topic te openen, indien dit doorgang vind? (uiteraard indien de moderators daar t.z.t. heil in zien)
Het idee werd geopperd door LightEye, maar wie wil de 'organisatie' hiervan op zich nemen? LightEye zelf? Of liever een ander?

(het verbaast me verder dat er zo weinig animo wordt getoond tot nu toe :? )

The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries, is not 'Eureka!' but 'That's funny...'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

ik wil misschien ook wel meedoen...

je zou het dan ook voor de lol allemaal hetzelfde scenario doen ipv een wedstrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
nou ik denk gewoon dat iemand een random map maakt die meteen opslaat (zonder dat er iets gebouwd is) en we daar gewoon met z'n alle op verder moeten spelen (en ik stem voor openttd aangezien ik geen ttdpatch heb :P)

en natuurlijk geen cheats gebruiken

en natuurlijk in het geval van openttd, welke versie gebruken we, 3.2.1 of de laatste nightly?

[ Voor 18% gewijzigd door Puc van S. op 30-06-2004 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig spel.
Had pas TTDX gedownload en eens op got gezocht naar meer info etc.
Dus toen kwam ik bij dit topic terecht.
Dat openTTD dus gewonwload(voor win98se).
Wekt goed, geweldig programma!
Alleen kan ik nix meer saven :'(
ik zie alleen de drives staan(a:,c:,d:)
Iemand met hetzelfde probleem(en misschien oplossing)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
uhm..... gewoon een naam intypen en opslaan?

hij zit namelijk standaardt in de save map van openttd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op 30 juni 2004 @ 17:37:
uhm..... gewoon een naam intypen en opslaan?

hij zit namelijk standaardt in de save map van openttd
1. al geprobeerd
2. bij mij niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
staat erboven ook niet iets als: ..(parent directory)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En kan je ook niet handmatig naar de juiste directorie gaan.

Maar welke versie van openttd heb je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Het lijkt me inderdaad de beste oplossing als iemand een random-map maakt en iedereen daar op gaat spelen, volgens mij hebben de meeste mensen hier openttd, logisch om daar voor te kiezen dus
wanneer gaan we los? argro kan niet meer wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet zoveel tijd om de organisatie ervan op me te nemen en daarnaast heb ik ook niet echt een compleet plaatje van alle versies die uit zijn en hoe je een beetje kan 'controleren' of men geen cheats gebruikt :P

//edit: en het Lighteye, zonder breezer opmaak btw ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2004 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 10:11:
En kan je ook niet handmatig naar de juiste directorie gaan.

Maar welke versie van openttd heb je.
Ik heb de nightly van 29-06, maar voorgaande (officiele versies) werkte bij mij ook goed.

Maar goed ik wil opzich wel de organistatie op mij nemen, alleen moeten we dan wel ff met z'n alle bekekijken hoe we het doen, dat wl zeggen hie we de winnaar bepalen, gewoon met de hoogste winst, of met de hoogste company performace rating?

kwa versie ben ik eik voor openttd 0.3.2.1 aangezien dat de laatste stabiele versie is.

echter hebben de laatste nightlys een paar voordlen, zoals stations die niet rechthoekig hoeven te zijn, 2 extra vliegvelden en een optie voor nog minder water

[ Voor 12% gewijzigd door Puc van S. op 01-07-2004 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
een schoonheidprijs is misschien ook wel leuk, de meest winst maak je door alle dingen zo recht mogelijk rechstreeks met elkaar te verbinden. Een groot net met 4dubbelspoor waar alle treinen over heen rijden zal nooit de meest winstgevende oplossing zijn. Omdat treinen soms moeten wachten en niet de iedeale route rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgrovert
OK als jij zorgt dat alles bij elkaar komt te staan (map + tt + open patch), alles inzipped wil ik het wel op mijn server zetten, zodat iedereen het hele pakket in een keer kan downloaden, en hoeft niemand te klooien op de patch en grafic's aan het werk te krijgen.

Teven lijken me de regels het beste om een bepaalde tijdsduur (maand ofzo) af te spreken waarin iedereen met de map kan spelen.
De winnaar is degene die bv. het meeste geld heeft op een bepaalde datum (bv 1 jan 2050)
Tevens kunnen we wedstrijd houden in meerde catogorieën, bv ook effeciente netwerk en alles wat we kunnen bedenken.

Als M1lamb3r zorgt dat alles bij elkaar komt en de spelregels maakt, kan hij het naar mij doorsturen, zodat ik kan uploaden.
Hij kan me mailen op mijn mijn nickname @ hotmail.com , dan stuur ik mijn msn wel door.

Lost In Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel een leuk id inderdaad :) im in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:11
Ik heb net eventjes zitten netwerken met openttd, en ook geprobeerd met biggermaps, alleen met de laatste lukte het niet om een netwerkgame te starten, is dat nog niet mogelijk? Tevens lukte het ons niet, om nadat de client het spel verlaten had, weer te joinen met de maatschappij waar de client mee bezig was. zowel met de -p als zonder -p op proberen te starten. Wat doen we verkeerd?

Edit: -p verhaal zelf opgelost, moest -p1 doen om je eigen bedrijf over te nemen :)

Edit2: Ook het netwerkgame starten met openttdbigmaps is nu gelukt, ik tikte altijd "openttd bigmaps -n" in op de server, heb deze exe naar openttdbigmaps gerenamed, en overnieuw openttdbigmaps -n ingetikt en toen werkte het wel. Bedankt voor de hulp ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Irby op 02-07-2004 14:01 ]

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
foutje :x

[ Voor 98% gewijzigd door Puc van S. op 01-07-2004 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Hmm, als we nu via het netwerk met biggermaps willen connecten krijgt de server de melding "network save dump failed", en de client komt gewoon in het hoofdmenu ipv in de netwerkgame. Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nergens de patch voor bigger maps voor OpenTTD 0.3.2 vinden. Voor OpenTTD 0.3.2.1 is ie volgens mij nog niet gemaakt.

Is het zo dat ie voor 0.3.2 ook nog niet gemaakt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:15
Ik ben ook weer begonnen met dit geweldige spel. Ik ben nu aan het experimenteren met grote netwerken. Dat gaat opzich goed maar af en toe komen ze nog wel op een verkeerd spoor terecht omdat ze naar een depot willen wat niet op het spoor staat waar ze op moeten rijden. En dan rijden ze gelijk helemaal aan de andere kant van de kaart. Wat doe ik hieraan meer depots zetten zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het trouwens aangeraden om old vehicles te vervangen door nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

alleen als je breakdowns aan hebt denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WJP schreef op 03 juli 2004 @ 09:28:
alleen als je breakdowns aan hebt denk ik
Ik heb ze nu op None staan.
Wat zijn btw Disasters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Aanvallende vliegende schotels, neerstortende zappelins etc.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Laatst online: 16:15
Argg ik wil al en hele tijd openttd installeren, maar de installer zegt dat ie ttdlx niet kan vinden, terwijl hij toch echt in de goede directory staan.

Iemand hier ervaring mee. Het is trouwens de oude dos versie maakt dat nog uit?

Update:

Neven mind hij zegt het zelf al je hebt dus de windows versie nodig... :d :d :d

[ Voor 17% gewijzigd door snakeye op 03-07-2004 11:00 ]

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FendtVario
  • Laatst online: 12-05 22:30

FendtVario

The leader drives Vario!

Cool man, wist helemaal niet dat er een open-source Transport Tycoon was. En nog beter, hij werkt ook onder Linux. Kan ik hierin ook de extensies/nieuwe features van de TTD patch krijgen?

www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een leuk kunstje(werkt alleen met TTDPatch.net):
1. Koop 75% van een nieuw bedrijf.
2. Klik op manage om het bedrijf tijdelijk te beheren.
3. Leen het maximum dat je kan.
4. Klik je eigen bedrijf aan en klik daar op manage.
5. Verkoop zo snel mogelijk alle aandelen van het nieuwe bedrijf
Je hebt nu een nieuw bedrijf gekocht, de Company Value van het nieuwe bedrijf met honderdduizenden verhoogd(door extra cash te lenen in dat bedrijf), en voor grove winst het bedrijf weer verkocht.

Let wel op dat je het bedrijf SNEL verkoopt want de computer verlaagt de lening zo snel mogelijk(en hierdoor zakt de waarde van het bedriif weer in)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2004 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
jip_86 schreef op 03 juli 2004 @ 01:45:
Ik ben ook weer begonnen met dit geweldige spel. Ik ben nu aan het experimenteren met grote netwerken. Dat gaat opzich goed maar af en toe komen ze nog wel op een verkeerd spoor terecht omdat ze naar een depot willen wat niet op het spoor staat waar ze op moeten rijden. En dan rijden ze gelijk helemaal aan de andere kant van de kaart. Wat doe ik hieraan meer depots zetten zeker?
Je kunt checkpoints bouwen, of, als je met een oudere versie speelt, gewoon een extra station op je spoor gooien, deze in je "go-to"-menuutje zetten, met daarachter non-stop, dan raken je treintjes de weg niet meer kwijt (check even waar ze de weg kwijt raken, en zet daar of vlak erna zo'n checkpoint neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over openttd, zoals de meesten wel weten kun je in openttd via het netwerk met maximaal 8 spelers. Nou is dat allemaal super leuk maar helaas is er hier om de vijf minuten wel één die een netwerk out of sync melding krijgt, waarna hij weer moet reconnecten.

Nu kwam ik dze patch tegen op het openttd forum:
http://www.tt-forums.net/...s=0&postorder=asc&start=0

Echter moet deze eerst gecompileerd worden voor het gebruik in windows en dat is iets wat ik niet één twee drie kan doen, en dus voelen jullie het al aankomen. Is er iemand met C++ die deze patch kan complileren? :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
mmm nou ja, aangezien de modjes niet reageren, (net als sgover) zal ik ipv een nieuw topic aanmaken hier maar de post van de contest neerzetten.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~okbr/Images/GoT/openttdcontest/openttdcontest.jpg

[center]• de regels: :?

• De speelduur duurt tot 04-08-2004 23.59 uur
• De speelduur in openttd duurt is maximaal 100 jaar (dus tot 1 januari 2050).
• Er mag niet gecheat worden, dit is helaas niet te controleren dus ik ga op jullie goodwill af.
• Er wordt gebruik gemaakt van de versie die hieronder wordt aangeboden door Sgrovert
• er zijn 3 catagoriën waarin je kunt winnen:
1. Hoogste performance rating
2. Hoogste compagny value
3. Schoonheidsprijs

[center]• schoonheidsprijs :?

De schoonheidsprijs houd in dat door een jury (vrijwillgers graag :P) de savegame van de speler bekeken wordt en beoordeelt op de schoonheid van je save game, wat inhoud of je de treinen niet rechtstreeks van vertrek naar aankomst stuurt maar dat je er voor zorgt dat het een beetje geordend uitziet (treinen bv rechts laten rijden).

[center]• deelnemers :?

• M1lamb3r
• Lighteye
• argro
• kasper_vk
• WJP
• BP's vader
• Cis

[center]• Jury leden :?

• Wolvensteijn
• KarreMania
• BP

[center]• benodigde bestanden :?

Er zijn 2 dingen die je nodig hebt, als eerst dit rar bestand van de nightly build van 1 juli samen met de map en openttd.cfg
Ten 2e een 5 tal graphics bestanden van transport tycoon deluxe (windows versie), deze mogen echter niet verstrekt worden wegens copyright en zal je dus zelf aan moeten komen, de namen van die bestanden zijn: trg1r.grf, trgcr.grf, trghr.grf, trghir.grf en trgtr.grf. Deze bestanden zijn te vinden in de root map van ttdlx voor windows.

[ Voor 8% gewijzigd door Puc van S. op 13-07-2004 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Spelen we me euro's of met dollars? :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
staat allemaal ingesteld in de openttd.cfg, nederlandse guldes (en als het geod is wordt dat in het jaar 2000 de euro):P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice :) ik doe mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
quote ipv edit :x

[ Voor 99% gewijzigd door Puc van S. op 04-07-2004 14:45 ]