[PC] Het Transport Tycoon topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.478 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgrovert
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-06 13:14
Je moet dubbele seinen plaatsen aan de kant waar de treinen naar binnen reiden, en enkele seinen plaatsen aan de kant waar ze naa buiten rijden.

Over het bouwen van tunnels en bruggen op het eiland geld het volgende:
Dit mag, zolang de loop van het water rondom het eiland niet veranderd wordt. Dit is als volgt te controleren: Als alle spoor op het midden-eiland afgebroken wordt, moet het water in zijn oorspronkelijke bedding blijven. Als dit niet zo is zijn de regels overtreden.
Daarnaast mag je niet over het water met een brug oversteken.

Lost In Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Je moet bij de ingang dubbele signals zetten (elke ingang van het station) en bij de uitgang enkele signals.

Ik heb trouwens een stabiele oplossing gemaakt met Production island, het werkt nu perfect er zijn geen opstoppingen, helaas verspillen de treinen wel wat afstand omdat ze met de uitgangen wat moeten omrijden maarja, het kan niet anders.

Offtopic: Nieuwe topic, we zijn al over de 1000 posts ?

[ Voor 8% gewijzigd door Hans1990 op 21-10-2004 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 07:59
Heb je wel een end-pre-signals aan de andere kant van het station?

Je moet altijd een begin pre-signal, tussen-pre-signal en dan een end-pre-signal :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Die 4 signals direct voor je perron moeten 2-way zijn en degenen die er direct na zitten moeten 1-way zijn. Sowieso moet je in deze situatie voor de rest gewoon 1-way gebruiken. Welk nut hebben die 2-way signals op de rest van je rails? :?

edit:
Zucht......niet gezien dat er al een volgende pagina was. Blijkbaar was ik niet de enige gezien de 4-dubbelpost :P

[ Voor 21% gewijzigd door Muse op 21-10-2004 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-06 21:06

Cis

Mocht er vanavond na het uitzwaaien van mijn vriendin nog geen nieuw topic zijn aangemaakt, dan maak ik 'm wel even aan. Ik hoop uiteraard echter dat iemand anders wil maken. Gaarne wel met een mooi plaatje en eventueel een tutorial link naar seinen etc etc (dan kan ik die ook nog even gebruiken, want ik heb er nog niet veel kaas van gegeten ;) ... :)

[ Voor 16% gewijzigd door Cis op 21-10-2004 20:51 ]

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 09:13
Cis schreef op 21 oktober 2004 @ 20:50:
een tutorial link naar seinen etc etc (dan kan ik die ook nog even gebruiken, want ik heb er nog niet veel kaas van gegeten ;) ... :)
Ik ook :P

Ben het nu aan het proberen met bovenstaande tips. Tot nu toe ging het altijd goed, maar ik dacht dat het met one-way signal ook moest kunnen. Niet dus.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

production island is niet echt makkelijk ;)

heb al een aantal dingen geprobeerd, maar zonder echte goede oplossing te zijn tegengekomen.

Als je btw wel op de "waterranden" mag bouwen, kun je 16 sporen naar buiten maken over de in/uitgangen van production island... Neem aan dat dat niet de bedoeling is?

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgrovert
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-06 13:14
Nee 8 sporen Maximaal en 2 per "ader"
btw, het is ook niet de bedoeling dat het makkelijk is. De bedoeling is dat er zoveel mogelijk verschillende oplossingen van hetzelfde probleem komen ;)

Lost In Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-06 21:06

Cis

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.