Plaatje doet ut niet volgens mij
das ook orgineel, een kruisje als achtergrond..........
Maar ik verw8 dat ik HL2 gewoon @ 60 fps @ 1024*786 kan spelen, in DX 8.1 mode en details op medium of high
specs in siggy
Maar ik verw8 dat ik HL2 gewoon @ 60 fps @ 1024*786 kan spelen, in DX 8.1 mode en details op medium of high
specs in siggy
hmm matige hosting ook 
hier een versie met mindere kwaliteit, mag niet meer dan 50kb uppen naar theforumisdown.com (Als iemand iets beters weet...)

hier een versie met mindere kwaliteit, mag niet meer dan 50kb uppen naar theforumisdown.com (Als iemand iets beters weet...)

Uhm, Novah... het zijn ten eerste polygonen, en ten tweede heb je twee driehoeken nodig om een vierkant te maken.
D³ kan je ook op een GeForce 1 spelen, en het grappige is dat het er net zo uitziet als op een Radeon 9800 Pro. Alleen zal het op laatste kaart wat sneller draaien!
Okay, ik heb weer genoeg over D³ geluld! 8 )
D³ kan je ook op een GeForce 1 spelen, en het grappige is dat het er net zo uitziet als op een Radeon 9800 Pro. Alleen zal het op laatste kaart wat sneller draaien!
Okay, ik heb weer genoeg over D³ geluld! 8 )
[ Voor 3% gewijzigd door JayVee op 23-09-2003 09:30 ]
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Allemaal de zelfde soort achtergonden.
Mijne is origineel

origineel:
http://home.planet.nl/~ber00542/hl2/valvelogo.jpg
Mijne is origineel

origineel:
http://home.planet.nl/~ber00542/hl2/valvelogo.jpg
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
het spel zal ik cker kunnen spelen.. maar cker nooit op mooiste en hoogste...
zie odnerschrift
zie odnerschrift
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ik verwacht hem ook wel redelijk te kunnen spelen, heb atm een AMD 2200+, 256DDR(komt eind van de week 512 bij), en een Radeon 9600pro.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Voor dit spel ga ik dus wel een nieuwe pc kopen (zal wel moeten: mijn 950 Mhz met 32mb vid kaart zal het niet meer trekken denk ik zo...)
P4 3 Ghz
128 mb 9800 pro
1 Gb intern
P4 3 Ghz
128 mb 9800 pro
1 Gb intern
Ik zou hem ook wel kunnen spelen op leuke instellingen,
specs: Amd athlon xp 2500+ @ 2800+
1024mb ram @ 400 mhz.
Geforce 4 ti4200 128mb 8x AGP
Bijna me loon weer in aantocht, ff kijken of ik nog ergens een leuk kaartje kan vinden, Radeon 9600 pro/9700 pro.
Dan moet ie het toch wel beter gaan doen nog..
specs: Amd athlon xp 2500+ @ 2800+
1024mb ram @ 400 mhz.
Geforce 4 ti4200 128mb 8x AGP
Bijna me loon weer in aantocht, ff kijken of ik nog ergens een leuk kaartje kan vinden, Radeon 9600 pro/9700 pro.
Dan moet ie het toch wel beter gaan doen nog..
Een heleboel sites zeggen dat HL2 wordt uitgesteld. Sommige sites zeggen zelfs dat hij op 2 februari pas uitkomt en andere zeggen dat ie half november uitkomt(volgens mij gamershell). Ik hoop echt dat dit niet waar is. Iemand die dit kan bevestigen?
Niemand kan dit bevestigen aangezien Valve de lippen stijf opelkaar houd.. die genoemde datum's zijn dus allemaal gegokt en daarom moeten we gewoon rustig afwachtenMarrruuuk schreef op 23 september 2003 @ 12:11:
Een heleboel sites zeggen dat HL2 wordt uitgesteld. Sommige sites zeggen zelfs dat hij op 2 februari pas uitkomt en andere zeggen dat ie half november uitkomt(volgens mij gamershell). Ik hoop echt dat dit niet waar is. Iemand die dit kan bevestigen?

kheb net een bericht gelezen op www.hl2.nl:Tentacle1 schreef op 23 september 2003 @ 12:13:
[...]
Niemand kan dit bevestigen aangezien Valve de lippen stijf opelkaar houd.. die genoemde datum's zijn dus allemaal gegokt en daarom moeten we gewoon rustig afwachten
About an hour ago I talked to a manager at the local GameSpot about Half-Life 2. I asked him about the release date and about all the rumors relating to it. He said that it wasn't going to make its September 30th date. He knew this because he recently went to a training seminar where Valve showed up and talked about HL2, showing the same footage from E3. They said that unfortunately they would not make their date but would release it hopefully sometime before Christmas.
oftewel ze weten het niet eens zeker
Verwijderd
Mijn inziens is er niks betrouwbaar , alleen Valve kan de echte release date...
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom ze nu niet wat duidelijker kunnen zijn .....
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom ze nu niet wat duidelijker kunnen zijn .....
die "conference" heet de ECTS.....
op hl2.net staat ook wat gabe echt heeft gezegd.
iets van, het gaat er om spannen, maar de release staat nog op 30 sept
op hl2.net staat ook wat gabe echt heeft gezegd.
iets van, het gaat er om spannen, maar de release staat nog op 30 sept
[zeikerd]Magic666 schreef op 23 September 2003 @ 11:52:
Voor dit spel ga ik dus wel een nieuwe pc kopen (zal wel moeten: mijn 950 Mhz met 32mb vid kaart zal het niet meer trekken denk ik zo...)
P4 3 Ghz
128 mb 9800 pro
1 Ghz intern
Bedoel je dat je ddr2 500 mhz geheugen gaat kopen

of een reepje 1ghz geheugen

of bedoel je gewoon dat je 2x512 +/- 1 gb ram koopt?
[/zeikerd]
* spokje gelooft niks meer over de release date.
Wil het eerst van valve zelf horen, snap alleen niet dat die gasten hun mond stijf dicht houden
Wil het eerst van valve zelf horen, snap alleen niet dat die gasten hun mond stijf dicht houden
hij zou eigelijk over 7 dagen uit moeten komen... Nou lijkt het me heel dom als ze voor die tijd niks gaan zeggen aangezien er nogal veel onduidelijkheid heerst. Bijvoorbeeld over steam... hoe gaan ze dat aanpakken, betalen etc. Ze zullen het vast wel goed geregeld hebben, maar ben toch erg benieuwd hoe het uit gaat pakken.
Ja, maar waarom doet valve niets zeggen? Vind het een beetje irritant worden. Iedereen wil die game hebben, waarom dan niet effe wat meer informatie geven? Slaat nergens op imo. Ik bedoel, ze kunnen heus wel zeggen of ze 30 sept halen of niet, zo moeilijk kan dat niet zijn tochMaxow schreef op 23 September 2003 @ 16:18:
hij zou eigelijk over 7 dagen uit moeten komen... Nou lijkt het me heel dom als ze voor die tijd niks gaan zeggen aangezien er nogal veel onduidelijkheid heerst. Bijvoorbeeld over steam... hoe gaan ze dat aanpakken, betalen etc. Ze zullen het vast wel goed geregeld hebben, maar ben toch erg benieuwd hoe het uit gaat pakken.
Verwijderd
heb je helemaal gelijk inspokje schreef op 23 September 2003 @ 16:34:
[...]
Ja, maar waarom doet valve niets zeggen? Vind het een beetje irritant worden. Iedereen wil die game hebben, waarom dan niet effe wat meer informatie geven? Slaat nergens op imo. Ik bedoel, ze kunnen heus wel zeggen of ze 30 sept halen of niet, zo moeilijk kan dat niet zijn toch
>>>>
misschien iets om ons op te vrolijken:
gamestar een van de grotere duitse game sites
een rumor dat zegt dat we wel de 30ste halen
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 16:46 ]
zou iemand misschien zo aardig zijn.. om voor mij screenshots te maken van dat filmpje op dat dak... met dat glimmende alien, en die glimmende daken? En dan misschien hier neer te zetten. Die wil ik graag ff als jpg hebben...
Bij voorbaat dank!
Greetz Jeroen
Greetz Jeroen
Verwijderd
Dat is een oud bericht van de ECTS in Aug , helaas dus niets betekend dit dus niks ,nada,nothingVerwijderd schreef op 23 September 2003 @ 16:42:
[...]
heb je helemaal gelijk in
>>>>
misschien iets om ons op te vrolijken:
gamestar een van de grotere duitse game sites
een rumor dat zegt dat we wel de 30ste halen
kijk even een paar pagina's terugFinch85 schreef op 23 September 2003 @ 16:58:
zou iemand misschien zo aardig zijn.. om voor mij screenshots te maken van dat filmpje op dat dak... met dat glimmende alien, en die glimmende daken? En dan misschien hier neer te zetten. Die wil ik graag ff als jpg hebben...Bij voorbaat dank!
Greetz Jeroen
hebben ze wel.... 30 september, alleen krijgen we niet meer info.
al rechtgezet...
[ Voor 85% gewijzigd door farmacop op 23-09-2003 17:26 ]
Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB
Ik werk samen met een collega die levels mapt voor Valve op het moment. Hij heeft 3 mappen voor Day of Defeat gemaakt en hij gaat binnenkort verhuizen naar Seattle.
Hij is nu bezig met 3 mappen voor Half Life2 1.1 en hij weet 100 % cker dat ze de release date van 30 september NIET gaan halen. Voor de kerst hopen ze
Hij is nu bezig met 3 mappen voor Half Life2 1.1 en hij weet 100 % cker dat ze de release date van 30 september NIET gaan halen. Voor de kerst hopen ze
Verwijderd
Alweer een rumorMikez schreef op 23 september 2003 @ 17:26:
Ik werk samen met een collega die levels mapt voor Valve op het moment. Hij heeft 3 mappen voor Day of Defeat gemaakt en hij gaat binnenkort verhuizen naar Seattle.

Hey gelukkig nu weten we het zeker dat ze het niet halen. Eindelijk info van uit de eerste hand
Ik heb net een mailtje gestuurd naar valve, en ze zeggen dat ze Half Life 2 vandaag gaan releasen... Hier is het mailtje
Hi,
We will release Half-life 2 today!
Valve.
------
Hi,
Valve.
------

Mikez, dan heb ik twee vragen voor die collega. Een of twee weken geleden heeft Gabe in een interview gezegd dat ze de datum van 30 sept willen halen, maar als ze dat niet zouden halen, dat ze hooguit een paar weken extra nodig hebben. Dat is wel wat anders dan kerst, scheelt dik twee maanden.
Nog iets, waarom zouden ze niet wat eerder bekend maken dat het wordt uitgesteld (als dat zo zou zijn). Als ze dat een of twee weken geleden hadden gedaan hadden ze niet zoveel gezichtsverlies geleden. Als ze binnen nu en een paar dagen een evt uitstel bekend maken worden ze natuurlijk voor rotte vis uitgemaakt. Dus ik heb zo mijn twijfels bij dat verhaal.
Nog iets, waarom zouden ze niet wat eerder bekend maken dat het wordt uitgesteld (als dat zo zou zijn). Als ze dat een of twee weken geleden hadden gedaan hadden ze niet zoveel gezichtsverlies geleden. Als ze binnen nu en een paar dagen een evt uitstel bekend maken worden ze natuurlijk voor rotte vis uitgemaakt. Dus ik heb zo mijn twijfels bij dat verhaal.
is dit serieus of een geintje van je?DocB schreef op 23 september 2003 @ 17:34:
Ik heb net een mailtje gestuurd naar valve, en ze zeggen dat ze Half Life 2 vandaag gaan releasen... Hier is het mailtje
Hi,
Valve.
------
http://www.twitch.tv/jannustitannus
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:58
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Natuurlijk onzin

Verwijderd
Mmmmm...volgens mij( in USA en rest van wereld) is Tupac Shakur nog steeds de rap/hiphop-legende .. geen rapper die dat durft te ontkennen.. ook jay-z niet ( ff for the record:P)Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 17:12:
[...]
Dit is hetzelfde als voor vele van jullie onbekende Jay-Z the Black Album. Jay-Z wordt in amerika gezien als de Hiphop God, en brengt zijn Laatste CD dit jaar uit
Verwijderd
DocB schreef op 23 September 2003 @ 17:34:
Hi,
Valve.
------
Hmm het feit dat mensen dit nog moeten vragen zegt al genoeg over de hoeveelheid geruchtend die hier voor waar aangenomen worden.
Mn post was een cynische reactie op een post daarboven, over de collega zegmaar
Melkboer, graag mijn icon zelf hosten en niet van de heer yamAUchi linken. Dank u
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Wat een lol, ik lig hier helemaal vlak.DocB schreef op 23 September 2003 @ 17:34:
Hi,
Valve.
------
ff serieus, als je nix nuttigs te melden hebt.....

geloof wat je zelf wilt, die collega van mij heeft van Valve zn "Leadin Level Designer" dat ze het gewoon NIET gaan halen.. en ik zei voor de kerst ,hij dacht zelf aan eind october en misschien eind november. Maar idd ze zullen heel wat gezichts verlies leiden als ze hiermee door gaan. Maar toch vrees ik dat het gaat gebeuren.
maar idd tis een "rumor" maar wel van eerste hand
geloof het of niet , maar tis behoorlijk kansloos als ik dit ui mn duim had zitten zuigen , en tis wel een reliable source.. maargoed believe wot u want.
maar idd tis een "rumor" maar wel van eerste hand
geloof het of niet , maar tis behoorlijk kansloos als ik dit ui mn duim had zitten zuigen , en tis wel een reliable source.. maargoed believe wot u want.
Iedereen hier kent plots wel iemand die bij Valve werkt.
Een vriend van me daar de oma van kent iemand die een vriend kent van iemand waarvan de oom een vriend is van een kennis van een persoon die via via iemand bij valve kent.
Hij zei dat de release date op Mei 2006 zou komen te liggen door een kleine bug.
Een vriend van me daar de oma van kent iemand die een vriend kent van iemand waarvan de oom een vriend is van een kennis van een persoon die via via iemand bij valve kent.
Hij zei dat de release date op Mei 2006 zou komen te liggen door een kleine bug.
Met al die geruchten die de ronde doen is het niet zo gek dat je niet meteen gelooft wordt... 
Enne, mijn neef die bij Valve werkt zegt dat ze gewoon wel 30 sept. halen
Edit: Legion was me voor; maar zelf blijf ik op de 30e hopen tot iemand van Valve zegt dat het wordt uitgesteld
Enne, mijn neef die bij Valve werkt zegt dat ze gewoon wel 30 sept. halen
Edit: Legion was me voor; maar zelf blijf ik op de 30e hopen tot iemand van Valve zegt dat het wordt uitgesteld
[ Voor 27% gewijzigd door Rafe op 23-09-2003 18:16 ]
ik weet niet cker dat het waar is dat heb ik nooit gezegt
maar hij mapt dus wel voor valve
't zal mij een worst zijn of je 't geloofd of niet d8 meld het even maar kzal 't voortaan wel laten.
maar hij mapt dus wel voor valve
't zal mij een worst zijn of je 't geloofd of niet d8 meld het even maar kzal 't voortaan wel laten.
opzich zijn ze best wel laat met het mappen van die levels dan 
(je zegt 1.1 , waarom nu al aan een patch werken, die pas later uitbrengen dan HL2 zelf... en toch de release date niet de 30e... dan zou je zeggen dat die maps gelijk in de release gebakken worden.. .als ze toch nog tot november de tijd hebben)

(je zegt 1.1 , waarom nu al aan een patch werken, die pas later uitbrengen dan HL2 zelf... en toch de release date niet de 30e... dan zou je zeggen dat die maps gelijk in de release gebakken worden.. .als ze toch nog tot november de tijd hebben)
[ Voor 66% gewijzigd door Maxow op 23-09-2003 18:25 ]
Verwijderd
We zien het vanzelf wel nou?
BTW, als ze maar niet Duke Nukem Whenever achterna gaan vind Jan alles wel best :
En: ik heb ook wel bekenden zitten bij Valve, maar ik durf ze eigenlijk niet te vragen of het wel uitkomt de 30e. Misschien gaan ze hem wel uitstellen dan
BTW, als ze maar niet Duke Nukem Whenever achterna gaan vind Jan alles wel best :

En: ik heb ook wel bekenden zitten bij Valve, maar ik durf ze eigenlijk niet te vragen of het wel uitkomt de 30e. Misschien gaan ze hem wel uitstellen dan

Erg leuk dit 
Aan de ene kant moeten ze hem wel uitbrengen om geen gezichtsverlies te lijden, maar aan de andere kant ziet het er totaal niet naar uit dat 'ie uitkomt.
Denk dat het spannend blijft totdat het dan daadwerkelijk 30 september is.
Mikez: niet zo licht geraakt doen joh. Zoals Rafe zegt: tis niet geheel onlogisch dat men wat sceptisch op je post reageert. Iedereen kan nu eenmaal zeggen dat 'ie een kennis bij Valve heeft werken.
Aan de ene kant moeten ze hem wel uitbrengen om geen gezichtsverlies te lijden, maar aan de andere kant ziet het er totaal niet naar uit dat 'ie uitkomt.
Denk dat het spannend blijft totdat het dan daadwerkelijk 30 september is.
Mikez: niet zo licht geraakt doen joh. Zoals Rafe zegt: tis niet geheel onlogisch dat men wat sceptisch op je post reageert. Iedereen kan nu eenmaal zeggen dat 'ie een kennis bij Valve heeft werken.
yup mikez, kom met bewijzen..., wat heeft die vriend van jou eerder gepresteerd in het verleden, hoe heet hij? wat voor maps heeft hij gemaakt, ik neem aan dat ze niet zomaar iemand nemen zonder geschiedenis
Je kan moeilijk van ons verwachten dat we het in een keer geloven
Je kan moeilijk van ons verwachten dat we het in een keer geloven
echt???Legion schreef op 23 September 2003 @ 18:13:
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
Mijn collega heeft een kennis wiens vrouwtjes hond een relatie heeft met het hondje dat model heeft gestaan voor het hondje van Alyx, en daar van hebben we gehoord dat 30 sept net gehaald gaat worden....
Bron?Verwijderd schreef op 23 september 2003 @ 18:37:
over paar uur komt valve met een verklaring, kan niet wachten.
Na 3x is zo'n grap niet grappig meer.Grijns schreef op 23 September 2003 @ 18:43:
Mijn collega heeft een kennis wiens vrouwtjes hond een relatie heeft met het hondje dat model heeft gestaan voor het hondje van Alyx, en daar van hebben we gehoord dat 30 sept net gehaald gaat worden....
[ Voor 51% gewijzigd door Aikon op 23-09-2003 18:44 ]
Niet
Shit, ik wou er net nog even 1 achteraan gooien
PlanetHalf-life.com:
.
Ziet er niet zo goed uit, maar hun gokken ook maar watWe've received quite a few mails asking us why Valve is waiting until the very last minute to say something about Half-Life 2's current status. The answer? That's just how Valve works. They're funny that way.
The game is missing September 30th. Anybody who knows anything about how game development and distribution works knows it's impossible for Valve to live up to their ECTS claim of a worldwide 9/30 retail release at this point. No, the game has not secretly already gone gold, and no, it's not going to be released on Steam 9/30. Come on, Steam has problems serving 24MB downloads of Deathmatch Classic at this point, even if HL2 was ready to go there's absolutely no way Steam could handle its distribution.
On the plus side, it does look like Counter-Strike Xbox is coming out this year for sure, and maybe even Counter-Strike: Condition Zero too. Finally.
- Fragmaster
[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 23-09-2003 18:51 ]
Verwijderd
HmmZ, zelf weet ik niet meer wanneer de release date zal zijn, en ik denk dat Valve daar zelf ook niet echt een preciese datum van kan opgeven, ze zullen daar wel denken van: We releasen de game pas als hij echt klaar is en niet eerder...
Want gister avond was zelfs nog weer op Gammo (game programma van Net5 of Veronica?) dat HL2 pas op 30 December gereleased zou worden...
[Planet Half-life]
The game is powered by Valve's new internally developed "Source" engine, and is currently scheduled for release September 30th. PlanetHalf-Life believes HL2 will miss 9/30 and possibly even slip to 2004.
[/Planet Half-Life]
Want gister avond was zelfs nog weer op Gammo (game programma van Net5 of Veronica?) dat HL2 pas op 30 December gereleased zou worden...
[Planet Half-life]
The game is powered by Valve's new internally developed "Source" engine, and is currently scheduled for release September 30th. PlanetHalf-Life believes HL2 will miss 9/30 and possibly even slip to 2004.
[/Planet Half-Life]
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 18:55 ]
Verwijderd
ja, iedereen is wat aan het gokken, best wel irritant eigenlijk, niemand is erop berust dat het de 30e uitkomt, omdat Valve helemaal nix van zich laat horen. Dus komen de roddels dat het delayed is vanzelf wel.
Misschien vinden ze het leuk om ons in onzekerheid te houden (mag ik aannemen). Maar ik geloof pas iets als het officieel aangekondigd is.
Misschien vinden ze het leuk om ons in onzekerheid te houden (mag ik aannemen). Maar ik geloof pas iets als het officieel aangekondigd is.
Ben echt benieuwd naar de uitspraak van Valve vanavond

http://www.visualwebcaste...92303/event.html?id=16889
Om de tijd te doden: presentatie van de Athlon 64
Om de tijd te doden: presentatie van de Athlon 64
fyi: op wat andere fora wordt meneer Fragmaster als een wat onbetrouwbare bron omschreven.
Verwijderd
Jep, laten we daar maar op wachten, voordat er weer allemaal onzin wordt uitgekraamt door iedereen. Daar zit volgens mij niemand op te wachten.[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 23 September 2003 @ 18:57:
Ben echt benieuwd naar de uitspraak van Valve vanavond![]()
Heb ik iets gemist? Waar is aangegeven dat er een uitspraak van Valve komt?Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 18:59:
[...]
Jep, laten we daar maar op wachten, voordat er weer allemaal onzin wordt uitgekraamt door iedereen. Daar zit volgens mij niemand op te wachten.
Verwijderd
Uhm, waar staat dan dat Valve vanavond wel een statement gaat geven?
Ik zie niet op planethalflife.com dat valve vanavond een statement gaat geven....
Verwijderd
Ik vind het echt klote dat al die programma's en gamemagazines zelf datums gaan geven wanneer die uitkomt.
heeft iemand het in de gaten dat IEDEREEN OM VALVE HEEN BEHALVE VALVE ZELF het over een delay heeft, en andere datums?
Valve zei tegen de pczone benelux dat niemand over hun rug heenkijkt(zoals bij andere developers EA dat doet), en ze helemaal zelf mogen weten WANNEER ZE HEM UITBRENGEN, wat ze er in doen, en wat niet.
Dus ik betwijfel over het nou echt door Vivendi komt, ALS ie delayed wordt.
heeft iemand het in de gaten dat IEDEREEN OM VALVE HEEN BEHALVE VALVE ZELF het over een delay heeft, en andere datums?
Valve zei tegen de pczone benelux dat niemand over hun rug heenkijkt(zoals bij andere developers EA dat doet), en ze helemaal zelf mogen weten WANNEER ZE HEM UITBRENGEN, wat ze er in doen, en wat niet.
Dus ik betwijfel over het nou echt door Vivendi komt, ALS ie delayed wordt.
HiervandaanVerwijderd schreef op 23 september 2003 @ 18:37:
over paar uur komt valve met een verklaring, kan niet wachten.
we wachten met spanning af
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Wat een gelul dat Valve met een verklaring komt, weer een gerucht de wereld in geholpen

See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Mja, zeg es welke mapsMikez schreef op 23 September 2003 @ 17:26:
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Lees dit maar in de tussentijd.. ik vond het wel interresant 
http://www.valvesoftware....vePresskit_Q!21-EBOOK.pdf
Staan veel artikelen in enz.. en jah over van alles zelfs dit
(dat ze t durven te zeggen
):
Gabe Newell – Managing Director
Gabe is the founder and managing director of Valve, L.L.C. Before starting Valve, Gabe held a number of positions in the Systems, Applications, and Advanced Technology divisions at Microsoft, where he worked for 13 years. His responsibilities included running program management for the first two releases of Windows, starting the company’s multimedia division, and leading the company’s efforts on the Information Highway PC.
13 jaar bij Microsoft... Daar heeft ie het geheimhouden niet van geleerd in ieder geval
* ReCreator herinnert zich een foto van een jongen voor het microsoft gebouw, met een XP kopietje met serial, terwijl achter hem staat 'XP release 25th' en t was al veeel eerder
http://www.valvesoftware....vePresskit_Q!21-EBOOK.pdf
Staan veel artikelen in enz.. en jah over van alles zelfs dit
(dat ze t durven te zeggen
Gabe Newell – Managing Director
Gabe is the founder and managing director of Valve, L.L.C. Before starting Valve, Gabe held a number of positions in the Systems, Applications, and Advanced Technology divisions at Microsoft, where he worked for 13 years. His responsibilities included running program management for the first two releases of Windows, starting the company’s multimedia division, and leading the company’s efforts on the Information Highway PC.
13 jaar bij Microsoft... Daar heeft ie het geheimhouden niet van geleerd in ieder geval
[ Voor 5% gewijzigd door ReCreator op 23-09-2003 19:33 . Reden: Uitroepteken in de url grrrrr... ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Het is daar 13:37 uur s'middags in het oosten en 10:37 in het westen.. het kan dus nog lang duren voor onsVerwijderd schreef op 23 september 2003 @ 19:00:
Uhm, waar staat dan dat Valve vanavond wel een statement gaat geven?Ik zie niet op planethalflife.com dat valve vanavond een statement gaat geven....
waaaa, ik wordt hier echt een beetje pissed van, waarom geven ze gewoon niet even een officiele statement...
Anders lees je ff het bericht dat je quote... Er gaat helemaal niks gebeuren vanavond/vannacht... (heb tenminste nog steeds niks gezien om het te onderbouwen)Yorick schreef op 23 September 2003 @ 19:39:
[...]
Het is daar 13:37 uur s'middags in het oosten en 10:37 in het westen.. het kan dus nog lang duren voor ons
Verwijderd
Jongens grote kans dat het "nieuws"er pas morgen staat of helemaal niet komt. Er was eerst aangekondigd dat Valve met belangrijk nieuws zou komen op de 22e.. is ook niet gebeurd...Ik geef de 30e op.. De winkels kunnen nog niks pre-orderen. Hoe zou deze dan in de 30e al in de winkels moeten kunnen liggen.
Dynabite bv komt altijd met pre-order specials zodat je dan een leuke korting kan krijgen. Ook zij weten dat ze dit spel goed kunnen verkopen, maar deze staat vooralsnog nog steeds op 21-11 in de pre-order lijst.
30e??? no way
Dynabite bv komt altijd met pre-order specials zodat je dan een leuke korting kan krijgen. Ook zij weten dat ze dit spel goed kunnen verkopen, maar deze staat vooralsnog nog steeds op 21-11 in de pre-order lijst.
30e??? no way
check dit nieuws:
bron: halflife2.net
Misschien dat er dan eindelijk wat meer informatie komt...IGN has reported that Half-Life 2 will appear at the upcoming Tokyo game show. The Half-Life 2 display will be presented by ATI Technologies Japan. The Tokyo game show is scheduled for September 26th.
ATI Technologies has announced, specifically, that it will be hosting a "Theater Booth" where gamers will be able to "experience" Half Life 2.
No information has been released yet about new info, it could be a video or even a playable demo.
bron: halflife2.net
[ Voor 5% gewijzigd door DarkShadow op 23-09-2003 20:12 ]
Lol, je had mij gequote van een pagina daarvoorVerwijderd schreef op 23 September 2003 @ 20:21:
dat had ik al een paar pagina's terug gepost

[ Voor 3% gewijzigd door StyXL op 23-09-2003 20:27 ]
Verwijderd
Ik vond de verrassingstruc van Valve eerst nog wel leuk, maar het begint nu echt te irriteren. Iedereen wacht op Half-Life 2. Als ze het inderdaad de 30e releasen dan zij het ze vergeven, maar als het uitgesteld is dan vind ik het serieus naaierij van Valve, dan hadden ze dat best eventjes kunnen melden. De spanning bij mij is compleet omgeslagen in ergernis, en het kan me eerlijk niks meer schelen wanneer ie nou komt. Toevallig omdat Valve één monsterhit op z'n naam heeft staan en zo'n gigantische fanbase heeft vind ik nog niet dat ze het dus maar kunnen maken om hun klanten zo in de kou te zetten.
Beetje frustie allemaal 
Ik bedoel: tuurlijk zit ik te wachten op HL2... maar het lijkt wel een soap hier?
Als ik nu zeg dat Gabe Newell morgen om 20:00 nederlandse tijd met nieuws komt, gelooft iedereen me dan? Als ik het laatste gedeelte van dit topic doorlees, zou ik het bijna gaan geloven...
Mensen, mensen... geloof NIETS van wat NIET van Gabe Newell komt... helemaal NIETS
De grootste gamesites slaan hier de grootste flaters, en laten nogmaals zien prutsers te zijn, om op zulke onzinigheden in te gaan, of ze zelfs als nieuwsitem te posten.
WAAR O WAAR heeft Gabe Newell gezegt dat de release dat NIET gehaalt word? NERGENS!
O, jazekers, het word spannend, dat heeftie gezegt... maar ook dáár worden weer conclussies uit getrokken. Als Valve toch al 10 keer zonder groot gezichtsverlies HL2 zou hebben kunnen uitstellen, waarom hebben ze dat dan nog niet gedaan?
En hoe weten mensen die totaal NIETS met Valve/Universal (oops, onbetrouwbare bron, they started it all
) te maken heeft blijkbaar het best wat er gaat gebeuren? Ik wou dat ik telepatische gaven had, das pas handig!
Doe toch rustig, en heb gedult... het kán nog, en we WETEN gewoon niet wat voor een voorbereidingen Valve heeft genomen... Chill....
Ik bedoel: tuurlijk zit ik te wachten op HL2... maar het lijkt wel een soap hier?
Als ik nu zeg dat Gabe Newell morgen om 20:00 nederlandse tijd met nieuws komt, gelooft iedereen me dan? Als ik het laatste gedeelte van dit topic doorlees, zou ik het bijna gaan geloven...
Mensen, mensen... geloof NIETS van wat NIET van Gabe Newell komt... helemaal NIETS
De grootste gamesites slaan hier de grootste flaters, en laten nogmaals zien prutsers te zijn, om op zulke onzinigheden in te gaan, of ze zelfs als nieuwsitem te posten.
WAAR O WAAR heeft Gabe Newell gezegt dat de release dat NIET gehaalt word? NERGENS!
O, jazekers, het word spannend, dat heeftie gezegt... maar ook dáár worden weer conclussies uit getrokken. Als Valve toch al 10 keer zonder groot gezichtsverlies HL2 zou hebben kunnen uitstellen, waarom hebben ze dat dan nog niet gedaan?
En hoe weten mensen die totaal NIETS met Valve/Universal (oops, onbetrouwbare bron, they started it all
Doe toch rustig, en heb gedult... het kán nog, en we WETEN gewoon niet wat voor een voorbereidingen Valve heeft genomen... Chill....
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
Omg, ze zetten je "in de kou" omdat ze effe niks zeggen? Ze werken 5 jaar aan halflife2 en ze zetten je ' in de kou ' omdat ze niks zeggen over of er wel of geen delay is?Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 20:53:
Ik vond de verrassingstruc van Valve eerst nog wel leuk, maar het begint nu echt te irriteren. Iedereen wacht op Half-Life 2. Als ze het inderdaad de 30e releasen dan zij het ze vergeven, maar als het uitgesteld is dan vind ik het serieus naaierij van Valve, dan hadden ze dat best eventjes kunnen melden. De spanning bij mij is compleet omgeslagen in ergernis, en het kan me eerlijk niks meer schelen wanneer ie nou komt. Toevallig omdat Valve één monsterhit op z'n naam heeft staan en zo'n gigantische fanbase heeft vind ik nog niet dat ze het dus maar kunnen maken om hun klanten zo in de kou te zetten.
Jeez wat een verwende mensen tegenwoordig
Ze releasen hoe dan ook waarschijnlijk het beste spel voor de komende jaren man ( net als bij halflife1 was) ...gun ze wat "speling"
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 21:02 ]
ach... of ze doen vandaag nog een persbericht de deur uit; of anders wordt op de 26tse wel DE vraag + het antwoord gegeven.
Verwijderd
Huppa, dat probeer ik tegen iedereen te zeggen, iedereen BEHALVE VALVE heeft het over delays gehad, en valve maakt HELEMAAL ZELF UIT wanneer ze releasen.Kwartjuh schreef op 23 September 2003 @ 21:01:
Beetje frustie allemaal
En hoe weten mensen die totaal NIETS met Valve/Universal (oops, onbetrouwbare bron, they started it all) te maken heeft blijkbaar het best wat er gaat gebeuren? Ik wou dat ik telepatische gaven had, das pas handig!
( stond in pczone benelux , interview met doug lombardi)
Ze hebben dus geen bedrijf wat over hun schouder meekijkt wat ze moeten doen enzo ( zoals EA bij medal of honour:allied assault deed)..
En gabe newell is 30 september blijven zeggen...dus waarom dat niet geloven?..
Tsja, in principe kan Vivendi roet in het eten gooien... maarja, aan de andere kant is Valve behoorlijk eigenwijs volgens mijVerwijderd schreef op 23 september 2003 @ 21:04:
[...]
Huppa, dat probeer ik tegen iedereen te zeggen, iedereen BEHALVE VALVE heeft het over delays gehad, en valve maakt HELEMAAL ZELF UIT wanneer ze releasen.
( stond in pczone benelux , interview met doug lombardi)
Ze hebben dus geen bedrijf wat over hun schouder meekijkt wat ze moeten doen enzo ( zoals EA bij medal of honour:allied assault deed)..

Hele wijze woorden!Kwartjuh schreef op 23 september 2003 @ 21:01:
[Heelverhaal]
[ Voor 82% gewijzigd door spokje op 23-09-2003 21:13 ]
Omdat Gabe Newell ook heeft gezegd bij de tour van Spitcodfry dat ze het zou aankondigen als HL² "gold" was. Ik heb niks gehoord en aangezien het record zit op 10 dagen (dat is van "gold" aankondiging en dat ie in de winkels ligt) verwacht ik niet echt dat ie binnen 7 dagen klaar gestoomd kan worden voor de winkels. Dus uhm... tja, geloof niemand dan maarVerwijderd schreef op 23 september 2003 @ 21:04:
[...]

Gabe Newell zegt geen 30/9, dat is het hem nou juist!Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 21:04:
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
jongens jongens.. wacht nou gewoon is af
Waar komtie release datum dan vandaan?D³ schreef op 23 September 2003 @ 21:14:
[...]
Gabe Newell zegt geen 30/9, dat is het hem nou juist!
Alle servers van steam zijn down; check http://www.steampowered.com/status.html
Zou dit betekenen dat.....? Nee, dat zal toch niet?
Verwijderd
Ze weten dat iedereen erop zit te wachten, en dan nog lekker hun mond houden. Dan hadden ze nooit met die release datum van 30 september aan moeten komen. Toevallig omdat HL1 zo'n geweldig spel was en HL2 dit waarschijnlijk ook weer wordt wil nog niet zeggen dat ik dus maar op m'n knieën moet gaan voor Valve. En ik vind dat ze op een dergelijke manier iedereen onnodig laten waten op nieuws dat ze zo effe kunnen geven. Punt.Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 21:01:
[...]
Omg, ze zetten je "in de kou" omdat ze effe niks zeggen? Ze werken 5 jaar aan halflife2 en ze zetten je ' in de kou ' omdat ze niks zeggen over of er wel of geen delay is?
Jeez wat een verwende mensen tegenwoordig![]()
Ze releasen hoe dan ook waarschijnlijk het beste spel voor de komende jaren man ( net als bij halflife1 was) ...gun ze wat "speling"
hmm, alles is idd down
, oei
, zou het... net toch, durf het niet te hopen
wat durf je niet te hope? snap ff niet
Ze sturen nu de instalatie files van HL2 naar alle content servers....spokje schreef op 23 September 2003 @ 21:26:
Alle servers van steam zijn down; check http://www.steampowered.com/status.html
* gaat maar weer verder dromen

Niet dus, want op 2 na zijn ze weer online
Dit topic is gesloten.