iedereen zou zo als protest geen enkele HL² mogen kopen
Leve de Warez!
Verwijderd
niet iedereen, anders komt er geen HL3-ETz-Memphis Z schreef op 24 September 2003 @ 19:33:
iedereen zou zo als protest geen enkele HL² mogen kopenLeve de Warez!
Wel als iedereen Gaben aan het mailen is om een bevestiging...
maak jij hem dan als je zo aandringt
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
ik kan geen startposts makenR-B schreef op 24 September 2003 @ 19:50:
maak jij hem dan als je zo aandringt
Ach.......gewoon copy/paste van ouwe topic met heel groot in letters erboven "HL2 DELAYED" is goed genoeg voor mij
gebeurt toch niet veel atm......:)
Verwijderd
bron: planethalflife.comHL2 Delay Aftermath Comment!
9/24/2003 9:56 PST | Half-Life 2 | by Fragmaster
Please forgive the editorial-ish news post, but I thought we should clear a few things up.
Half-Life 2 hasn't been delayed because of NVidia, ATI, or Vivendi. So don't blame them. It hasn't been delayed because Steam isn't ready either. HL2 just needs more development time. It's no different than the original Half-Life, and I think that turned out pretty well.
When is coming out? I'm not going speculate on that. As you've probably noticed, trying to estimate release dates is pretty dumb. I hope HL2 comes out this year but… who knows.
One more thing: some people are giving us a hard time about how we didn't post enough "proof" back in July that the game was delayed. Yeehaw, let's kill the messenger! In short, there's nothing we could have posted that Valve would have confirmed since they stuck firmly to that 9/30 date until yesterday. And (understandably) a good number of folks would only believe news from Valve. Nuts.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 20:11 ]
waar staat dat steam de oorzaakt is?
hasn't been delayed because Steam isn't ready either
betekend dat het niet vertraagd is omdat steam niet klaar is
hasn't been delayed because Steam isn't ready either
betekend dat het niet vertraagd is omdat steam niet klaar is
Verwijderd
Staat toch juist in je quote dat het niet door Steam komt?Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 19:54:
[...]
bron: planethalflife.com
Was er al bang voor dat buggy Steam al de oorzaak zou zijn van de delay
Edit; shit, 2 min te laat
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 20:05 ]
Verwijderd
Ow shit... verkeerd gekeken... sorry vriend! ik keek net naar een post op hl2.net dat steam wel de oorzaak zou zijn...
OK de delay is officieel. Als ze het spel nu tóch op 30-9 in de winkel hebben dan wordt dit de game die het best verkocht in de eerste week ooit.
En de grootste diss ooit.
En de grootste diss ooit.
leoaq.fm // Jeune Loop
Dit topic is gesloten.