[PC] Half-Life 2 - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.965 views sinds 30-01-2008

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
Ik denk dat het als volgt is:
steam versie is beschikbaar op 30 september, de winkel versie ligt uiterlijk een week later in de schappen. Of de steam versie ook al te spelen is op de 30e valt ernstig te betwijfelen. Ik denk dat de key pas verstuurt wordt op het moment dat hl2 in de winkel te koop is.
Dus dat zal rond 6 a 7 oktober zijn. Ik scaht dan ook dat dat de datum is waarop ook de steam users hem kunnen gaan gebruiken.
Maar ja, we zullen wel zien.

Verwijderd

Ik heb paar dagen geleden gezegd dat er mij de 21e NOVERBER werd duidelijk gemaakt...in 2 gameshops wel te verstaan !!!Dus luisteren jullie in het vervolg naar mij kinders...want een grote meneer heeft het immer juist ;) ....21 november en niet anders....steek jullie centjes.."ahum" Euros maar trug in jullie beurs en w8 nog maar effe... :+ trouwens de datums in een gameshop halen ze niet van een site maar krijgen ze van de BRON zelf...misschien niet in NL maar ja België ooned dan ook natuurlijk !! ;) Mzzl aapjes

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 14:56:
Ik heb paar dagen geleden gezegd dat er mij de 21e NOVERBER werd duidelijk gemaakt...in 2 gameshops wel te verstaan !!!Dus luisteren jullie in het vervolg naar mij kinders...want een grote meneer heeft het immer juist ;) ....21 november en niet anders....steek jullie centjes.."ahum" Euros maar trug in jullie beurs en w8 nog maar effe... :+ trouwens de datums in een gameshop halen ze niet van een site maar krijgen ze van de BRON zelf...misschien niet in NL maar ja België ooned dan ook natuurlijk !! ;) Mzzl aapjes
yadayada bladiebla, zoals alle andere verhalen.
We wachten wel gewoon af, hij komt er echt wel..

edit:
hiermee bedoel ik dus dat hij er wel komt, niet specifiek op de 30e

[ Voor 7% gewijzigd door m0nk op 24-09-2003 15:28 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Sorry dat ik het even zeggen moet, maar ik zit me zo'n beetje dood te lachen om al die mensen die eenvoudig weigeren te geloven dat HL2 niet op 30 september in de winkel zal liggen. Voor het geval U het allemaal niet in de gaten heeft: HL2 is niet zaligmakend en er zullen in dit najaar meer dan genoeg games uitkomen die ons bezig zullen houden.

En ik hoop dat dit iedereen zal leren om release dates van software altijd maar dan ook altijd met een korreltje zout te nemen. Het is nou eenmaal anders dan bijvoorbeeld films, waar het meeste van de technologie een bekend gegeven is. Om software 'gold' te verklaren moet een ontwikkelingshuis nu eenmaal een bepaalde standaard hebben behaald en daar is nu eenmaal bijna geen vast tijdschema voor te geven.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 15:02:
Sorry dat ik het even zeggen moet, maar ik zit me zo'n beetje dood te lachen om al die mensen die eenvoudig weigeren te geloven dat HL2 niet op 30 september in de winkel zal liggen. Voor het geval U het allemaal niet in de gaten heeft: HL2 is niet zaligmakend en er zullen in dit najaar meer dan genoeg games uitkomen die ons bezig zullen houden.

En ik hoop dat dit iedereen zal leren om release dates van software altijd maar dan ook altijd met een korreltje zout te nemen. Het is nou eenmaal anders dan bijvoorbeeld films, waar het meeste van de technologie een bekend gegeven is. Om software 'gold' te verklaren moet een ontwikkelingshuis nu eenmaal een bepaalde standaard hebben behaald en daar is nu eenmaal bijna geen vast tijdschema voor te geven.
Kijk nou eens...eindelijk iemand die het doorheeft.... :) ...games != films snappie !!

Verwijderd

max payne 2, doom3, half life2 dat was mijn lijstje voor het najaar..
doom3 is reeds verplaatst naar 04

op mijn whenever lijstje staan ondertussen DukeNukem en Team Fortress...maar dat lijstje geraakt stillaan op de recycle hoop :)

maar dat wil dus zeggen dat alle hoop nu op max payne gericht is...en als 2 even vlug uitgespeeld is als 1 wordt dat dus een pover gameseizoen :(

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 14:56:
Die gameshops wisten evenveel van de releasedate van HL2 als mijn oma... 0,0!!
Ze kregen hun info niet van de bron zelf... verklaar mij anders een Duke Nukem Forever :P Bij amazon staat ie al zo'n 2 jaar in de pre-order :D
Conclusie, gameshops weten ook niets.

Waarom is het nou zo moeilijk voor zoveel mensen om gewoon af te wachten tot er OFFICIEEL bericht komt van Valve, en dan niet naar maar 1 site waar bijna niemand van gehoord heeft, maar van sites waar ook degelijk veel HL2 mensen komen.

Verwijderd

Legion schreef op 24 September 2003 @ 15:16:
[...]

Die gameshops wisten evenveel van de releasedate van HL2 als mijn oma... 0,0!!
Ze kregen hun info niet van de bron zelf... verklaar mij anders een Duke Nukem Forever :P Bij amazon staat ie al zo'n 2 jaar in de pre-order :D
Conclusie, gameshops weten ook niets.

Waarom is het nou zo moeilijk voor zoveel mensen om gewoon af te wachten tot er OFFICIEEL bericht komt van Valve, en dan niet naar maar 1 site waar bijna niemand van gehoord heeft, maar van sites waar ook degelijk veel HL2 mensen komen.
jongen...waarom vertellen die mensen me dan meer dan een maand op voorhand dat "Hij de 30e gaat uitkomen" dikke zever is en hij 21 november pas te verwachten is en het nu ook DAADWERKELIJK dan is ???...van je oma misschien ;) en zover van duke nukem...ik kan nu al overal iets verkopen wat pas achter 10 jaar gaat uitkomen...dit is nu eenmaal internet....

Verwijderd

Die winkels horen het van vivendi, maar toen vivendi zei dat halflife2 delayed was, zei valve : "first time i heard about this".

Dus zei weten net zoveel als wij.

• Refragmental
Verwijderd schreef op 24 september 2003 @ 15:20:
[...]

jongen...waarom vertellen die mensen me dan meer dan een maand op voorhand dat "Hij de 30e gaat uitkomen" dikke zever is en hij 21 november pas te verwachten is en het nu ook DAADWERKELIJK dan is ???...van je oma misschien ;) en zover van duke nukem...ik kan nu al overal iets verkopen wat pas achter 10 jaar gaat uitkomen...dit is nu eenmaal internet....
Die mensen moeten ook maar wat gokken aangezien ook ZIJ geen officiele berichten kregen.
Wanneer snapt men hier eens eindelijk dat gameshops ook niet heilig zijn!!!
Ik heb trouwens nog nergens gelezen dat ie op 21 november uitkomt, dus dat "daadwerkelijk" kun je achterwege laten ;)

Bij Duke Nukem stonden ook iedere keer release dates, die gek genoeg iedere keer opgeschoven werden.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:58

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat

Sorry dat ik het even zeggen moet, maar ik zit me zo'n beetje dood te lachen om al die mensen die het allemaal beter weten zoals jij. Info is 30 september en daar zullen we ons tot nu toe aan houden. Weet jij meer van valve? Nee. En ja, ik heb een broer/zoon/verre neef daar werken hoef je ook niet mee aan te komen :z. Heb jij gezien hoe geweldig stil het is gebleven bij HL2. Het kwam pas uit toen VALVE er voor koos, en niet eerder. Kortom, ze zijn echt wel slim daar bezig. En dan kom jij met je imo rare post dat je het allemaal beter weet en ook al zegt valve 30 sep, het is niet zo :z

Hou plz dit soort posts voor je. Het topic stroomt al over van die onzin

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Die Gabe Newell heeft de boel dus wel ongelooflijk genaait, of zie ik dat verkeerd? Hij bleef maar volhouden dat het 30 september is.

Verwijderd

We Are Borg schreef op 24 september 2003 @ 15:28:
[...]

Sorry dat ik het even zeggen moet, maar ik zit me zo'n beetje dood te lachen om al die mensen die het allemaal beter weten zoals jij. Info is 30 september en daar zullen we ons tot nu toe aan houden. Weet jij meer van valve? Nee. En ja, ik heb een broer/zoon/verre neef daar werken hoef je ook niet mee aan te komen :z. Heb jij gezien hoe geweldig stil het is gebleven bij HL2. Het kwam pas uit toen VALVE er voor koos, en niet eerder. Kortom, ze zijn echt wel slim daar bezig. En dan kom jij met je imo rare post dat je het allemaal beter weet en ook al zegt valve 30 sep, het is niet zo :z

Hou plz dit soort posts voor je. Het topic stroomt al over van die onzin
Net of jij het beter weet?...nu hoor je ook tot het soort die denkt dat hij het beter weet... http://www.gamer.nl/nieuws/19232staat DUIDELIJK dat valve zegt dat ze de 30e niet halen..nu jij weer... :P

• Refragmental
Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 15:31:
[...]

Net of jij het beter weet?...nu hoor je ook tot het soort die denkt dat hij het beter weet... http://www.gamer.nl/nieuws/19232staat DUIDELIJK dat valve zegt dat ze de 30e niet halen..nu jij weer... :P
Dat is dat het verhaal wat van Shacknews afkomt :D
Niet van Valve dus, maar van 1 enkele rare site die zo waarschijnlijk publiciteit zoekt.

Tot nu toe is die delay dus enkel en alleen gebaseerd op een mailtje dat maar door 1 onbekende site is ontvangen.

• JayVee
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 15:07:
[...]
maar dat wil dus zeggen dat alle hoop nu op max payne gericht is...en als 2 even vlug uitgespeeld is als 1 wordt dat dus een pover gameseizoen :(
Je moet ook beetje verder kijken dan het HL2 topic! Dit wordt een ongeloofelijk VET gamejaar, believe me.

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 15:31:
[...]

ppffftt, jij haalt je "nieuws" van gamer.nl, de site die volgens prutsers alles weet :+

Lees nou ff 2 pagina's terug, denk je echt dat valve via een mailtje naar 1 games site verkondigd dat hij niet de 30ste uitkomt.

[ Voor 17% gewijzigd door vacuumcleaner op 24-09-2003 15:38 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op 24 september 2003 @ 15:31:
Ja heel duidelijk maar niet heus.

En geloof me, gameshops hebben voor 90% van de datums die ze noemen echt geen flauw idee wat ze zeggen omdat ze alleen maar herhalen wat een of andere stagair op een gegeven moment uit pure wanhoop zegt bij Vivendi.

Maar toch, ik had me er op verheugd maar ja, dan nog maar even wachten en me de komende tijd bezig houden met andere games (en er komt me toch een sloot games aan :9 ).

Zo, genoeg woorden aan vuil gemaakt :)

Verwijderd

Legion schreef op 24 september 2003 @ 15:34:
[...]

Dat is dat het verhaal wat van Shacknews afkomt :D
Niet van Valve dus, maar van 1 enkele rare site die zo waarschijnlijk publiciteit zoekt.

Tot nu toe is die delay dus enkel en alleen gebaseerd op een mailtje dat maar door 1 onbekende site is ontvangen.
Kennelijk weet je dit niet maar de shack is zo'n beetje de beste sites die er is met een van de meest actieve forums op het internet. Hun status kun je afmeten aan het feit dat werkelijk iedereen het bericht heeft overgenomen, al dan niet met bronvermelding In het onwaarschijnlijke geval dat er inderdaad een fout zou zijn gemaakt door Steve Gibson, Maarten Goldstein & Co dan was dat indertussen allang gecorrigeerd.

Verwijderd

vacuumcleaner schreef op 24 september 2003 @ 15:37:
[...]

ppffftt, jij haalt je "nieuws" van gamer.nl, de site die volgens prutsers alles weet :+

Lees nou ff 2 pagina's terug, denk je echt dat valve via een mailtje naar 1 games site verkondigd dat hij niet de 30ste uitkomt.
LOL het is ook nog een NL site...dus niet uit mijn land... ;) ..moet je fout maar op NLers douwen LoL hier iets leuks ;) http://www.gabe.newell.youarelame.com/

• Refragmental
Oh ja, je hebt me overgehaald!

Ik heb misschien 1 of 2 keer de naam shacknews gezien, zo groot zijn ze dus niet.
Hun status is ook niet af te meten aan het feit dat iedereen het nieuws overneemt.
Iedereen neemt het nieuws over omdat juist op dit moment de honger naar zulk nieuws ONTZETTEND groot is.

Maar blijkbaar gaat logica wat te ver.
Waarom zou Valve in hemelsnaam maar 1 site inlichten over een delay.
Dit is op z'n allerminst vreemd te noemen.
En daarom zeg ik, net zoals bij alle andere geruchten.... kinders, wacht nou toch eventjes totdat Valve het zelf heeft aangekondigd.

Verwijderd

• Kwartjuh
  • Laatst online: 25-08 12:54
CorteX schreef op 24 September 2003 @ 15:31:
Die Gabe Newell heeft de boel dus wel ongelooflijk genaait, of zie ik dat verkeerd? Hij bleef maar volhouden dat het 30 september is.
Nee hoor, want Gabe Newell heeft nog steeds niet gezegt dat het verschoven is.
Zo is het, en niet anders.

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Verwijderd

ik dacht dat hl2 ook niet in de winkels terecht komt op 30 september maar via steam te downloaden is (niet gratis natuurlijk). Of heb ik dat verkeerd en moet ik 19 paginas doorlezen??

Iig mensen ik zit dus nu in amerika voor de komende paar jaar dus ik krijg alles legaal eerder dan jullie :P. En hopelijk is hl2 eerder hier uit :D :D :D :D :D. MAar we zien wel.

EN nee ik ga em niet downloaden met een 56k :'( .

Verwijderd

Valve have now officially announced that Half-Life 2 has been delayed with the new release date belived to be the 28th November although this is not confirmed by offical sources. Below is the actual message from Valve.

"The previously announced September 30th release date for Half-Life 2 is being pushed back. We are currently targeting a holiday release, but do not have a specific "in-store" date to share at this time. We will release that information as soon as we have confirmed a new date."

check it out @ http://www.half-life2.org.uk/

dusseh niet alleen gameshack strooit dit rond....verwacht maar tegen de kerstmis...aanvaard dit nu eens !!!!!!!!!!!!!! :(

• Kwartjuh
Er staat nergens dat Valve die site gemailed heeft... ik kan ook wel een beriht van een andere site kopieren...

dit staat er op Shacknews:
The previously announced September 30th release date for Half-Life 2 is being pushed back. We are currently targeting a holiday release, but do not have a specific "in-store" date to share at this time. We will release that information as soon as we have confirmed a new date.
Ik zeg niet dat ik niet geloof datie uitgesteld is, maar dat ik niet snap waarom we niets officieels horen... en dat zet je aan het denken :/

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
eerst zien, dan geloven....

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

dusseh niet alleen gameshack strooit dit rond....verwacht maar tegen de kerstmis...aanvaard dit nu eens !!!!!!!!!!!!!! :(
nee :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 16:08 ]

• Refragmental
Verwijderd schreef op 24 september 2003 @ 16:00:
Valve have now officially announced that Half-Life 2 has been delayed with the new release date belived to be the 28th November although this is not confirmed by offical sources. Below is the actual message from Valve.

"The previously announced September 30th release date for Half-Life 2 is being pushed back. We are currently targeting a holiday release, but do not have a specific "in-store" date to share at this time. We will release that information as soon as we have confirmed a new date."

Alweer een site die letterlijk het bericht heeft overgenomen van shacknews.

Verwijderd

Half-Life 2 officieel vertraagd naar eind 2003
Het hing natuurlijk al een tijdje in de lucht, maar pas vandaag gaf de PR-machine van Valve toe dat Half-Life 2 niet in september in de winkels komt te liggen.

Door Rogier Voet 24 sep 2003, 14:10 uur

De meeste gamers hadden al een donkerbruin vermoeden, maar nu is de kogel dan eindelijk door de kerk. Valve geeft officieel toe dat Half-Life 30 september niet gaat halen. Nauwelijks een verrassing aangezien we eerder al opmerkten dat de distributeur van de game in de Benelux de game pas 21 november verwachtte.

Die datum wordt overigens niet genoemd door Doug Lombardi. Volgens de PR-man van Valve wordt er voorlopig geen nieuwe releasedatum genoemd. De ontwikkelaar mikt nu op een release ergens in de kerstvakantie. Wordt ongetwijfeld vervolgd.

geloven jullie me nu of moet ik die dude er persoonlijk bijhalen??? http://gamez.nl/ :)

• Refragmental
Rogier Voet heeft dit dus geschreven naar aanleiding van... juist, het bericht op shacknews!!!

Ik kan zo ook twintigduizend sites aanhalen die allen berichten van een delay.... allemaal naar aanleiding van het bericht op shacknews.

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 19:22

Magic666

No one's neighbour!

Verwijderd schreef op 24 september 2003 @ 16:00:

zo'n hl2 site kan natuurlijk niet achter blijven met het "nieuws" vandaar dat ze het op de site zetten. Echter is dit hetzelfde stuk als op shack en dus volledig onbetrouwbaar (zie alle twijfelargumenten) Zolang VALVE/Gabe niks officieel heeft gezegd blijft het dus 30 september!

• Kwartjuh
Popole_de_Grote... zo kun je nog wel even door gaan hoor :) Wederom speculaas, want zoals ik al zei, hebben we nog niets officieels gehoort... :>

het word allemaal niet duidelijker op... :'(

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 17:05

pim

Heeft Valve zelf geen officiële pagina, waarop ze de release date vermelden?

Waarom laten ze iedereen onnodig speculeren, hoort dat allemaal bij de marketing techniek??

• Kwartjuh
Dat is dus het grote raadsel! Waarom...? Waarom HL2 5 jaar lang stil houden, em 5 maanden voor release aankondigen, om em dan toch nog uit te stellen?
Waarom geen duidelijkheid? Waarom zo geheimzinnig? Waarom geen Gold-aankondiging?

Ach, met een halfjaar zullen we het sowieso wel weten...

Verwijderd

I sent this email out yesterday, just got a reply:

From: "Doug Lombardi" <lombardi@valvesoftware.com> | This is spam | Add to Address Book
To: "'Adam(SpuD)'" <spud078@yahoo.com>, "Gabe Newell" <GabeN@valvesoftware.com>, "John Cook" <JohnC@valvesoftware.com>, erikj@valvesoftware.com
Subject: RE: HalfLife2.net wants confirmation.
Date: Tue, 23 Sep 2003 22:04:59 -0700

Hi.

Yes, I sent that note to Shack.

Sorry it didn't reach the entire press list at once.

And, as you may have guessed, that's all we can say -- for the moment anyway.

Cheers
-----Original Message-----
From: Adam(SpuD) [mailto:spud078@yahoo.com]
Sent: Tuesday, September 23, 2003 9:46 PM
To: gaben@valvesoftware.com; johnc@valvesoftware.com; erikj@valvesoftware.com; lombardi@valvesoftware.com
Subject: HalfLife2.net wants confirmation.

Hello, I am SpuD from the halflife2.net staff team.

With all this speculation of the release dates and now this magical email that all the sites are reporting about has thrown many into confusion about the release date.

First off, I want to verify this new email that all the sites are posting about.
Second, can you tell me the exact release date now. Hopefully it hasnt changed.

And can you tell Fragmaster to be a mature boy and not rub it in if we beleivers are wrong.

SpuD
-------------------------------------------------------------------------

het is waar, en nu ophouden met het gezeur dat je het niet gelooft. Spud is de nieuwsposter van hl2.net dus hij verzint dit heus niet

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 16:30 ]

• GG85
  • Laatst online: 15:21

GG85

.......

Je bedoelt vast 5 dagen :)

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Hehe w8en jullie maar lekker tot eind 2003 hij komt gewoon op 30sept.

Het gezegde luidt toch? waar een release date is is een spel.

[ Voor 24% gewijzigd door b3ta op 24-09-2003 16:32 ]

Verwijderd

mijn post gezien? HET IS DOOR VALVE BEVESTIGD DAT DIE HET BERICHT WAAR IS!!!!!

• Aikon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 16:29:
I sent this email out yesterday, just got a reply:

[mailtje]

het is waar, en nu ophouden met het gezeur dat je het niet gelooft. Spud is de nieuwsposter van hl2.net dus hij verzint dit heus niet
Nee, waarom zou je wat verzinnen als nieuwsposter waardoor je tig meer hits haalt :D

Geloof er dus geen reet van.

[ Voor 64% gewijzigd door Aikon op 24-09-2003 16:32 ]

Verwijderd

Halflife2.net haalt al genoeg hits.. tis een community site pfff maar dan geloof je het niet

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 16:32:
mijn post gezien? HET IS DOOR VALVE BEVESTIGD DAT DIE HET BERICHT WAAR IS!!!!!
Waar is het bewijs?? :9

Het gezegde luidt: een geven paard moet je op 30sept. verwachten ;)

Delay Delay OLLEE OLLEE!! >:)

[ Voor 7% gewijzigd door b3ta op 24-09-2003 16:37 ]

Verwijderd

Door die mensen als jullie die er niks van geloven blijft deze topic doorgaan met gelul en gezeik...aanvaard nou eens gewoon dat hij uitgelsteld is...dit is trouwens niet de enigste game die is uitgesteld...

• pim

pim

Ik heb uit zéér betrouwbare bronnen vernomen, dat halflife2.net zéér onbetrouwbaar is..
That's all I can say, for the moment anyway.

• Refragmental
Ik vraag me echt serieus af waarom het in hemelsnaam naar geen enkele ander site wordt gestuurd.

Een verklaring wat ik heb gelezen is dat de Valve mailserver is gehacked.
Aangezien de mailserver down was nadat shacknew met het nieuws kwam.
Een hoaxer kan dus emailen met alle emailadressen.

Ik wacht wel tot er een wereldwijde pressrelease is, want dit slaat echt nergens op.

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:37

Eijkb

Zo.

Hmmm. Wanneer HL2 dan ook gereleased gaat worden, ik verwacht hier minimaal 23998 posts met: 'lalalalaaala, zie je wel! Ik ben L33T en jij had het mis!' Ik hoop echter dat de mensen die volhardend zijn in hun geloof in Valve en de release van HL2 op 30 sept. gelijk krijgen :p

.

Verwijderd

maar nog steeds onduidelijkheid want geld dit ook voor de Steam versie....Steam kan altijd nog een heel slimme zet worden van valve...tot nu toe spelen ze een spelletje...of ze zijn heel SLIM of ze zijn incredibly STUPID.......

We will know...

"when it's done" 8)7

• Aikon
  • Niet online
Eijkb schreef op 24 september 2003 @ 16:37:
Hmmm. Wanneer HL2 dan ook gereleased gaat worden, ik verwacht hier minimaal 23998 posts met: 'lalalalaaala, zie je wel! Ik ben L33T en jij had het mis!' Ik hoop echter dat de mensen die volhardend zijn in hun geloof in Valve en de release van HL2 op 30 sept. gelijk krijgen :p
Ja juist :D

Ik zelf heb geen idee wanneer die nou uit gaat komen, aangezien ik niet weet wat ik moet geloven. Ik zie het allemaal wel.

Zou het wel enorm kut vinden als 'ie eerst alleen te downloaden is, want ik wil hem meteen hebben, maar wel met doosje en alles.

[...]
:D

[ Voor 14% gewijzigd door Aikon op 24-09-2003 16:42 ]

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 07:35

Bjk

Achja, word mijn drang alleen maar groter :) Ik vind het jammer, maar main thing blijft, dat hij uit komt.

• CorteX
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 september 2003 @ 16:36:
Door die mensen als jullie die er niks van geloven blijft deze topic doorgaan met gelul en gezeik...aanvaard nou eens gewoon dat hij uitgelsteld is...dit is trouwens niet de enigste game die is uitgesteld...
Lesje Nederlands? Het is trouwens Shacknews, niet Gamesshack. :+ En die sites die jij erbij haalt hebben ook allemaal als bron Shacknews.

• pim

pim

Mailtjes zijn zo te faken..

PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
$message = "Hi. 
Cheers";
mail("spud078@yahoo.com", "RE: HalfLife2.net wants confirmation.", $message,
     "From: GabeN@vaIvesoftware.com\r\n"
    ."Reply-To: GabeN@valvesoftware.com\r\n");

• Refragmental
Of met Telnet ;)
Is het eerste wat je leert op "hack" sites :D

Verwijderd

CorteX schreef op 24 september 2003 @ 16:56:
[...]
Lesje Nederlands? Het is trouwens Shacknews, niet Gamesshack. :+ En die sites die jij erbij haalt hebben ook allemaal als bron Shacknews.
Lesje talen?? dit is engels en niet NL dumbo :P ...en trouwens het kan maar een naam hebbe ;)

Verwijderd

vertel mij eens waarom hij het zou faken? Halflife2.net heeft ook altijd in de 30 september datum gelooft. Maar hebben ook eindelijk door dat het niet zo is.... Mensen die het nu nog niet geloven zitten gewoon in de 'denial' fase

Verwijderd

Vraag: waarom toch zouden shacknews en half-life2.net dit nieuws toch faken??

Dit terwijl deze twee sites vast worden bezocht door de meest hard-core fans??

Niet dat ik een rationeel antwoord verwacht maar ik wilde deze vraag toch even stellen.

Edit: merc heeft dus precies dezelfde vraag en ja, sommige mensen zijn hier gewoon een beetje doorgeslagen aan het doen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 17:03 ]

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:32
Waarom zou den ze dat faken... waarom faked iemand uberhaupt iets?

(en p.s. and your in denial.. no i'm not :+ )

[ Voor 4% gewijzigd door Webgnome op 24-09-2003 17:04 ]

Strava | AP | IP | AW

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Medio November hielden veel gameshops al aan, ik hoop dat hij rond Sinterklaas in de winkels kan liggen. In de vakantie heb ik zoiezo dan wat te doen. En ik hoorde ook weer zon verhaal dat iemand de mail server van valve had gehackt en zo die mailtjes kon versturen. Ik snap niet dat mensen zich nog zo druk maken, HL2 is delayed, accepteer het.

BTW, ik vond deze nog laatst, erg grappig :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mrherman/informationminister.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Novah op 24-09-2003 17:31 ]

• Serial-X
  • Laatst online: 22:33
Novah schreef op 24 September 2003 @ 17:12:
Medio November hielden veel gameshops al aan, ik hoop dat hij rond Sinterklaas in de winkels kan liggen. In de vakantie heb ik zoiezo dan wat te doen. En ik hoorde ook weer zon verhaal dat iemand de mail server van valve had gehackt en zo die mailtjes kon versturen. Ik snap niet dat mensen zich nog zo druk maken, HL2 is delayed, accepteer het.

BTW, ik vond deze nog laatst, erg grappig :)

[afbeelding]
Idd, een grappig kruisje :+ Nevermind... En ja hij's wel leuk ja _O_ :p

[ Voor 5% gewijzigd door Serial-X op 24-09-2003 17:37 ]

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

• srblackbird
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

:'( :'( :'(

• Serial-X
  • Laatst online: 22:33

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

p.habo schreef op 24 September 2003 @ 14:11:
[...]

http://www.goretroepenzo.com (Voor de fans die nog niet alle Tupac posters en plaatjes hadden) :P
Denk niet dat deze link een welkom is op dit forum. Iedereen weet die site wel, maar posten vinden ze niet zo fijn hier :).

kzou hem ff weghalen :)

specs

• srblackbird

srblackbird

ThinkGEEK

executor schreef op 24 September 2003 @ 17:44:
[...]

Denk niet dat deze link een welkom is op dit forum. Iedereen weet die site wel, maar posten vinden ze niet zo fijn hier :).

kzou hem ff weghalen :)
Vrijheid van meningsuiting en informatie :/
Maar je hebt wel een beetje gelijk ;)

Verwijderd

Ik wacht 30/9 wel gewoon af. Na tien keer ja/nee zeggen is de geloofwaardigheid er een beetje af.

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:55
Ik ga gewoon 1 oktober naar de winkel. Ik geloof geen berichten tot nu toe, van niemand niet. Niet op halflife2.com of .net of wat t ook was. Gameshack ook niet, en de gemiddelde-bij-alyx-zchzelf-aftrekkende-puber hier in dit topic al helemaal niet! Overigens bedoel ik hier dus NIET alles posters in dit topic mee :+

Verwijderd

tja als jij teleurgesteld wilt worden moet jij dat weten

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
Gody schreef op 24 september 2003 @ 18:05:
Ik ga gewoon 1 oktober naar de winkel. Ik geloof geen berichten tot nu toe, van niemand niet. Niet op halflife2.com of .net of wat t ook was. Gameshack ook niet, en de gemiddelde-bij-alyx-zchzelf-aftrekkende-puber hier in dit topic al helemaal niet! Overigens bedoel ik hier dus NIET alles posters in dit topic mee :+
haha, zo'n groot geloof ben ik in dit topic nog niet tegengekomen...

• CorteX
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 17:00:
Lesje talen?? dit is engels en niet NL dumbo :P ...en trouwens het kan maar een naam hebbe ;)
OMG?! :X Ik had het over al je spelfouten in je posts (enige, niet enigste bijv.).

Edit: Shacknews! Niet Gamesshack! 't Is wat met sommige mensen.

[ Voor 12% gewijzigd door CorteX op 24-09-2003 18:19 ]

• Engineer
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

pim schreef op 24 September 2003 @ 16:58:
Mailtjes zijn zo te faken..

PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
$message = "Hi. 
Cheers";
mail("spud078@yahoo.com", "RE: HalfLife2.net wants confirmation.", $message,
     "From: GabeN@vaIvesoftware.com\r\n"
    ."Reply-To: GabeN@valvesoftware.com\r\n");
Err, ik neem aan dat er bij zulke berichten eerst wel even naar het afkomstige ip ed. gekeken word. ipv fakebare headers. ;)

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
ik denk niet dat ze dat doen hoor :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Aikon
  • Niet online
Woei. Net Half-Life 1 weer uitgespeeld :)

Je gelooft het of niet: maar ik ben hired. :P

• hiostu
  • Laatst online: 14-08 06:43
edit:
fout.....

[ Voor 97% gewijzigd door hiostu op 24-09-2003 18:53 ]

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:51

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 15:42:
[...]

LOL het is ook nog een NL site...dus niet uit mijn land... ;) ..moet je fout maar op NLers douwen LoL hier iets leuks ;) http://www.gabe.newell.youarelame.com/
deze is ook leuk --> [url=http://www.popole_de_grote.youarelame.com]klik[/url]

Verwijderd

Hiostu, ik denk dat het beter is er even bij te zetten dat het bevestigd is datdie e-mail die jij quotte vals is.

• srblackbird

srblackbird

ThinkGEEK

Analysing the email header it is clear this email has australian origins and contains a different ip from that of the valve mail servers, it is anonymously spoofed.

We relecieved the following fake email today, claiming to be from gaben@valvesoftware.com

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Dan moet je ook wel alles meenemen ;).
Analysing the email header it is clear this email has australian origins and contains a different ip from that of the valve mail servers, it is anonymously spoofed.

Update: the previous email by doug has been confirmed by valve
Argh Spuit 13 8)7 (2 sec. te laat :P)

[ Voor 5% gewijzigd door Jerry op 24-09-2003 18:50 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

WTF!
ik snap er echt niets meer van

• hiostu
  • Laatst online: 14-08 06:43
Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 18:49:
Hiostu, ik denk dat het beter is er even bij te zetten dat het bevestigd is datdie e-mail die jij quotte vals is.
owwww ok sorry, had het even verkeerd gelezen, mijn excuses

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 22:28

edward2

Schieten op de beesten

Het lijkt af en toe wel de bedoeling dat het allemaal zo vaag moet zijn, waarom komt Valve of Vivendi niet gewoon publiekelijk naar buiten, ze gaan me toch niet zeggen dat ze geen flauw idee hebben dat er miljoenen gamers angstvallig aan hun lippen hangen.

Wat een smerig vies stukje marketing toch al altijd van de mighty multinationals.

Als dit uitstellen dus de waarheid is, blijft het nog een smerige zaadstreek, uitstellen komt erg vaak voor, maar volhouden tot 10 dagen van te voren dat de 30e de releasedate blijft, verplicht je er bijna tie om je er aan te houden, tenzij je wel een héél goede reden hebt.

Het blijft een klote zooi, van de veel beloven herfst 2004 op game gebied is nauwlijks meer iets over.

Maarja, wat zijn deadlines waaard voor een doelgroep van 15-35 denken ze zeker, damn wat ben ik pissed :(

Niet op voorraad.

• srblackbird

srblackbird

ThinkGEEK

Verwijderd schreef op 24 september 2003 @ 18:51:
[...]

WTF!
Hoeft ook niet, je mag voorlopig, net als ik, door gaan met huilen omdat HL2 niet de 30ste in de winkel verschijnt. :'(

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

hmz... ik geloof niet in shacknews... ik geloof in valve ;)

• Engineer
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

edward2 schreef op 24 September 2003 @ 18:54:
Maarja, wat zijn deadlines waaard voor een doelgroep van 15-35 denken ze zeker, damn wat ben ik pissed :(
Ik denk dat de doelgroep van 15-35 nu redelijk aan het springen is, als ze niet bezig met knuppels in te laden om Valve een bezoekje te leveren.

Verwijderd

En nu is dit email berichtje gefaked? Omg, waar gaat deze wereld naar toe :'(

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:53

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Wanneer komt er nu eigenlijk nog keer een goeie deftige fps uit :( nu hl² ook al vertraagd is, ebben we bijna nix :(

Ofwel speelt valve met ons voeten en ligt het gewoon de 30ste als verrassing in de winkels :p (da hoopk toch :9 )

[ Voor 35% gewijzigd door ETzPliskin op 24-09-2003 19:17 . Reden: typo 8)7 ]

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

dat hoopt iedereen :P

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 16:00:

Valve have now officially announced that Half-Life 2 has been delayed with the new release date belived to be the 28th November although this is not confirmed by offical sources
Moet ik het voor je vertalen of snap je het zelf ook?

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12
We relecieved the following fake email today, claiming to be from gaben@valvesoftware.com

My apoligies to those affected by the e-mail that made it's way around
news sites in past hours. Unfortunately it was nothing more than a cruel
joke. Doug Lombardi sent no such e-mail.

I can assure you there is no such Half-Life 2 delay, and that details
regarding the release will be made public in coming days. Expect the
tech-demo and SDK to be released on or prior to the 30th.

Thanks for your patience and understanding,
Gabe Newell

Update: the previous email by doug has been confirmed by valve
Goed lezen ;)

Mailtje van die doug gast is dus 100% real: HL2 is dus wel vertraagt. Punt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 18:51:
[...]

WTF!
de shacknews email is echt, maar er was een nep email waarin 'gabe' zei dat het niet echt was. En die is fake 8)7

• DarkShadow
  • Laatst online: 21:42
pff daar reken ik niet meer op, maar ik vind het erg jammer dat het uitstel direct zo groot is :(

maar gelukkig blijft er nog vrij veel over voor deze herfst:
Halo
Call of Duty
Max Payne
Far Cry (zou daar geen demo van komen in september, dit is het moment, om ons te troosten :P )

HalfLife 2 wordt gewoon de laatste ipv de eerste game voor deze herfst

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

hmz, wat zou ik Gabe Newell nu graag persoonlijk willen spreken :) . Dan heb ik eindelijk een betrouwbare bron ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Maxow op 24-09-2003 19:22 ]

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
edward2 schreef op 24 September 2003 @ 18:54:

Het blijft een klote zooi, van de veel beloven herfst 2004 op game gebied is nauwlijks meer iets over.
herfst 2004 kan nog goed komen ;)

maarja het is inderdaad leip ja dat ze nu beginnen te kloten

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 19:06:
En nu is dit email berichtje gefaked? Omg, waar gaat deze wereld naar toe :'(
wie verklaart mij dan hoe halflife2.net de persoon in questie heeft gemailed en deze zei dat het echt uitgesteld was??

ik heb halflife2.net vrij hoog zitten ..ze zullen zoiets tog niet faken...

me confused 8)7

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 22:38

BaatZ

Prullenbakker :?

Woei :* HL2 komt o 30 september uit tralalallalalalaa :) :*

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

• We Are Borg

We Are Borg

We've managed to get an official statement from Valve Software on the release date of Half-Life 2 being pushed back. Here is word that I got directly from Doug Lombardi of Valve Software. Valve seems to have been having some mail issues so you may not see this on other sites, however we can confirm with absolute certainty that this is valid:
Natuurlijk :z :D

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

best loos, bijna een heel topic vol gespeculeerd :)

Verwijderd

er IS een delay, halflife2.net heeft een mail gestuurd naar valve, om te vragen of de mail echt was, en hij was dus echt :\ check www.halflife2.net maar....

Verwijderd

dat zeg ik...hierboven...

Verwijderd

Ik word een beetje ziek van bedrijven zoals als Valve(Valve is zeker niet de enige), Eerst iets beloven en dan het op het laatste moment toch nog uitstellen.
Waar blijft bijv. de far cry demo die was geplanned voor september??

Denken ze soms dat wij consumenten allemaal achterlijk zijn, wij zijn altijd nog de reden dat zij bestaan.

Verwijderd

Ik vindt et echt niet kunnen, dat ze zo met een release omspringen, heiligschennis!

• Aikon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 19:31:
Ik word een beetje ziek van bedrijven zoals als Valve(Valve is zeker niet de enige), Eerst iets beloven en dan het op het laatste moment toch nog uitstellen.
Waar blijft bijv. de far cry demo die was geplanned voor september??

Denken ze soms dat wij consumenten allemaal achterlijk zijn, wij zijn altijd nog de reden dat zij bestaan.
Koop je HL2 toch niet :Z

Wat een gezeur zeg tegen Valve, ik kan er de humor wel van inzien :)
Ga gewoon lekker HL1/OF/BS overnieuw spelen ofzo totdat HL2 er is.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.