[PC] Half-Life 2 - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.962 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Vanitas schreef op 21 September 2003 @ 00:00:
[...]

Tuurlijk niet, dat is zonde.
Kijk maar naar Unreal 2, die vrouw op je schip (naam ff vergeten) die gaat geloof ik ook ergens aan het eind dood

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Valve has no control of the physical shipping of the game. It may take 2-5 days before we get it out to the stores after the release, depending on where you live. This delay will not happen to the steam version.

-----Original Message-----
From: Eric
To: GabeN@valvesoftware.com
Sent: 9/19/2003 11:51 PM
Subject: Steam release

Hi Gabe, please answer this!

Will the Steam version of HL2 be downloadable before we can buy it in the stores?

And is the releasedate still Sept. 30.?
Bron: Halflife2.net Forum

Het is dus zeker dat je een paar dagen moet wachten tot dat je HL² in de winkel kan kopen, terwijl je het wel al via Steam zou kunnen spelen...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Het is dus zeker dat je een paar dagen moet wachten tot dat je HL² in de winkel kan kopen, terwijl je het wel al via Steam zou kunnen spelen...
Dat is dan de theorie. Je hebt gezien dat het met Halflife1 Steam release al tot enorme problemen komt, wat verwachtje van HL2 die toch wel een beetje groter qua data omvang zl zijn. Ergo, het maakt dus niet zoveel uit; paar dagen wachet totdat ie in de winkel ligt of paar dagen wachten dat het netwerk weer bruikbaar is door alle overload.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

ja valve/steam mag wel 50 1000mb mirrors hebben willen ze het een beetje goedkunnen verspreiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

:X wat is steam :X :? (schaam :P)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

Weet je het echt niet???
http://www.steampowered.com
WHAT IS STEAM?

Steam is Valve's new way of getting games into your hands ASAP. Games like Half-Life, Counter-Strike, and Counter-Strike Condition Zero are all being made available through Steam.

Steam games are automatically kept up-to-date with the latest content and revisions. Steam also includes an instant-message client which even works while you're in-game.

At its core, Steam is a distributed file system and shared set of technology components that can be implemented into any software application.

With Steam, developers are given integrated tools for direct-content publishing, flexible billing, ensured-version control, anti-cheating, anti-piracy, and more.
Total current system capacity 1575.00Mbps
Total available 1213.14Mbps
http://www.steampowered.com/status.html :D

[ Voor 10% gewijzigd door srblackbird op 21-09-2003 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12
Het is wel zo dat ze Half-Life 2 via steam waarschijnlijk dinsdag al uitbrengen, dus het wordt wel verspreid over 7 dagen.

En misschien komt er ook wel weer een cache file voor HL2 die je kan downloaden via gewoon een website (zoals ook met de steam cache files is gebeurt) mocht steam het niet trekken. (alleen dan zwaar gecodeerd natuurlijk :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 September 2003 @ 21:55:
Ik vertrouw erop dat ie de 30e in de winkel ligt, of hoogstens een paar dagen erna. Valve kan het gewoon niet maken om de hele tijd zo te hameren op 30 september, en vervolgens een week van te voren zeggen "sorry, we redden het toch niet". Echt, ik durf te wedden dat het puur een marketing truc is om iedereen in spanning te laten wachten en dan te verrassen. Ik verwacht binnen enkele dagen dan ook het officiële bericht dat het spel de 30e in de winkel ligt, want ik denk dat het weinig effect heeft als ze er helemaal hun mond over houden.

Trouwens, even iets anders dan de release datum. Het lijkt me leuk een beetje te speculeren over hoe het spel zou kunnen beginnen, met wat voor een intro. Want de intro uit HL1 is toch wel legendarisch inmiddels, ben benieuwd hoe ze in HL2 weer zo'n sublieme intro willen maken waarbij je toch nog steeds door de ogen van Freeman kijkt en toch een idee hebt waar je bent en wat je er doet. Ik bedoel, ze kunnen het spel niet ergens plots laten beginnen, dat je na het laadscherm plots op het strand staat en je maar wat mag gaan lopen ofzo.

Persoonlijk denk ik dat er eerst een incident gaat gebeuren zoals in het begin van Opposing Force. Je raakt dan bewusteloos, en je wordt weer wakker in een ruimte met Alyx en Dr. Vance, zoals te zien is op deze screenshot:

[afbeelding]

Verklaart ook waarom Alyx in dat E3 Filmpje (Kleiners Lab) zegt: "you are staring at me again".
idd volgens mij heb je gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
zou kunnen, ik weet het niet, het is niet echt een intro dan vind ik, vond dat treintje destijds wel geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Lijkt met echt grappig als ze hem overal online zetten en met een code er op, en dat die code dan in 2dagen gekraakt is hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Wat is iedereen van plan om te gaan doen in HL2, nadat ze het spel geinstalleerd hebben?
Multiplayer of Singleplayer? :P.

Ik ga uiteraard eerst SP spelen en dan beginnen met de tutorial :9. Om te kijken hoe hij speelt (en om wat details omlaag te gooien :X ;)). Zijn er ook mensen die gelijk alles uit gaan proberen in MP?

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Singleplayer natuurlijk! :)
En dan MP :) Ik hoop alleen wel dat je HL2 over een lan kan spelen met maar 1 CD... Zal wel weer niet natuurlijk, maarja... :/

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird

srblackbird

ThinkGEEK

Qorne schreef op 21 September 2003 @ 12:03:
Lijkt met echt grappig als ze hem overal online zetten en met een code er op, en dat die code dan in 2dagen gekraakt is hehe :P
Ja... en wat is je punt?

Als die code al binnen 2 dagen gekraakt zou zijn; dan nog heb je alle belangrijke bestanden nodig (die je nog niet hebt gekregen) om het spel te spelen 8)7
Ik ga en namelijk er van uit dat ze nog niet alles te sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat er zo'n training level is in het begin van het spel netzoals bij HL en HL: OP4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kramers schreef op 20 September 2003 @ 22:06:
Of het spel eindigd als je een belangrijk karakter dood. Dat gebeurde in Half Life en/of een van de uitbreidingen ook.

Dan kreeg je een zwart beeld met een bericht daarin te zien, zoiets van: "Subject Freeman, unfit for duty"
in de wild-west mod voor half life, genaamd Wanted kreeg je dit in ieder geval als je een van de figuranten neerschoot in het begin van het spel ( daar in dat dorpje). Ik ben wel nooit verder geraakt dan daar zodus, was anders wel eens een leuke mod voor tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird

srblackbird

ThinkGEEK

PoLo schreef op 21 September 2003 @ 08:58:
[...]

Bron: Halflife2.net Forum

Het is dus zeker dat je een paar dagen moet wachten tot dat je HL² in de winkel kan kopen, terwijl je het wel al via Steam zou kunnen spelen...
Fake, mods hebben de post verwijderd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 13-09 22:06
Yorick schreef op 21 September 2003 @ 12:52:
[...]

Fake, mods hebben de post verwijderd :/
Hier staat dat die post een fake was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:38

Maxow

Hidden Sound System

bleh... ik ben dat gare gefake best zat eigelijk. Als mensen het niet weten moeten ze geen bull-shit de wereld inhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halflife2.net begint aardig op zo'n mega groot forum te lijken net als de officiele CS forums. 2 maanden geleden was het nog wel overzichtelijk alleen elke randdebiel maakt nu van elk gerucht een topic aan. :/ Erg jammer. De helft zit daar een beetje te spammen en te flamen Ik denk niet meer dat je veel forum members serieus moet nemen en het is best zielig als je emails gaat faken om iedereen op een verkeerd been te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

w00t bijna 30 september.... enige id of je hem kan draaien op een 9500 non pro?

kutzooi zal vast wel zonder fsaa moeten spelen wil ik beetje hoge fps hebben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:08

GG85

.......

Hier stond iets doms.

[ Voor 91% gewijzigd door GG85 op 21-09-2003 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

GG85 schreef op 21 September 2003 @ 14:23:
Wat zit iedereen toch te mauwen op FSAA? Speel gewoon lekker op 1280 en je hebt tot 19" helemaal geen fsaa nodig! Ok, het is leuk maar om er nou zo'n probleem van te maken als het niet kan, kom op zeg.
Sorry hoor maar een spel met fsaa en af aan is toch echt een wereld van verschil als je alleen op 1280 speelt zonder fsaa en af...

Kijk nog maar eens ff naar de begin post dan zie dat een 9800pro op 1024!!! nog maar 72fps haalt moet je na gaan wat je haalt me een gforce of een ati lager dan 9700pro... *zucht* tijd voor een upgrade dan maar :7

[ Voor 41% gewijzigd door b3ta op 21-09-2003 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Dat vind ik wel mee vallen, als je druk aan het spelen bent zie je die paar kartels ook niet meer. Een ander verhaal is anitostropic filtering, dat is wel een heel verschil.

[ Voor 71% gewijzigd door GG85 op 21-09-2003 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
Verwijderd schreef op 20 september 2003 @ 21:55:
Ik vertrouw erop dat ie de 30e in de winkel ligt, of hoogstens een paar dagen erna. Valve kan het gewoon niet maken om de hele tijd zo te hameren op 30 september, en vervolgens een week van te voren zeggen "sorry, we redden het toch niet". Echt, ik durf te wedden dat het puur een marketing truc is om iedereen in spanning te laten wachten en dan te verrassen. Ik verwacht binnen enkele dagen dan ook het officiële bericht dat het spel de 30e in de winkel ligt, want ik denk dat het weinig effect heeft als ze er helemaal hun mond over houden.

Trouwens, even iets anders dan de release datum. Het lijkt me leuk een beetje te speculeren over hoe het spel zou kunnen beginnen, met wat voor een intro. Want de intro uit HL1 is toch wel legendarisch inmiddels, ben benieuwd hoe ze in HL2 weer zo'n sublieme intro willen maken waarbij je toch nog steeds door de ogen van Freeman kijkt en toch een idee hebt waar je bent en wat je er doet. Ik bedoel, ze kunnen het spel niet ergens plots laten beginnen, dat je na het laadscherm plots op het strand staat en je maar wat mag gaan lopen ofzo.

Persoonlijk denk ik dat er eerst een incident gaat gebeuren zoals in het begin van Opposing Force. Je raakt dan bewusteloos, en je wordt weer wakker in een ruimte met Alyx en Dr. Vance, zoals te zien is op deze screenshot:

[afbeelding]

Verklaart ook waarom Alyx in dat E3 Filmpje (Kleiners Lab) zegt: "you are staring at me again".
ik denk het niet. je krijgt hier een mp5 en meteen een zwaar monster voorgeschoteld (einde van dit filmpje). denk dat ze iets rustiger beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Jongens over een week weten we allemaal hoe het spel begint! :D hihi

Ik ben ook benieuwd hoe snel het uitgespeeld is.... vanaf het moment dat ik het spel heb ga ik niet meer op dit topic kijken omdat er altijd mensen zijn die dingen verklappen zoals hoe het eind is etc etc...

Ik ben echt benieuwd hoe lang je erover doet om het spel uit te spelen... ik hoop echt heeeeeeeeeeeel lang maar ik denk zelf eerder net zoiets als hl1 wat voor die tijd best wel lang was .... we shall see :>

Na 30sept zie je mij niet meer op dit forum :D LoL

[ Voor 28% gewijzigd door b3ta op 21-09-2003 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
mensen, als de game 30 sept uitkomt, wil nog niet zeggen dat ie meteen hier ligt? de releasedate van de FRS lijkt me dan ook de meest logische, namelijk 2 okt.
de cd's moeten ook verzonden worden van de pers (amerika?) naar nederland, hier kan best 2-3 dagen in gaan zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
je moet toch ergens je screenshots posten ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

CU2morO schreef op 21 September 2003 @ 14:47:
mensen, als de game 30 sept uitkomt, wil nog niet zeggen dat ie meteen hier ligt? de releasedate van de FRS lijkt me dan ook de meest logische, namelijk 2 okt.
de cd's moeten ook verzonden worden van de pers (amerika?) naar nederland, hier kan best 2-3 dagen in gaan zitten
Verpest nou niet de sfeer jongen :+

But its true... alleen in USA zal hij denk ik 30sept in de winkels liggen hier moet je er 2/3dagen bij tellen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mzzz misschien een beetje suf onderwerp maar ik wil het toch ff zeggen.
Waarom is er nog geen SDK? ik kan me toch goewd herrineren dat Gabe melde dat de SDK ruim van te voren verkrijgbaar zou zijn?
Betekend dit nou ook dat gelijk HL2 ook verlaat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
b3ta schreef op 21 September 2003 @ 14:52:
[...]

But its true... alleen in USA zal hij denk ik 30sept in de winkels liggen hier moet je er 2/3dagen bij tellen :X
Wie zegt dat er niet in nederland ook geen cd's worden gemaakt? ;)

En velen van jullie kennen vast het spel Red Alert 2 wel, deze game lag een paar uur later in de winken in nederland als in de USA, dus 30 sep moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sauron-XP schreef op 21 September 2003 @ 14:58:
[...]

En velen van jullie kennen vast het spel Red Alert 2 wel, deze game lag een paar uur later in de winken in nederland als in de USA, dus 30 sep moet kunnen.
volgens amazon.co.uk wordt het me 30september opgestuurd..dus ligt het waarschijnlijk dan ook in Europese winkels

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2003 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Sauron-XP schreef op 21 september 2003 @ 14:58:
[...]

Klopt. Vaak drukken ze ook in niet-amerikaanse landen.

Maar ok, ik heb niet pre-ordered. Hopen dat ie niet uitverkocht als ik na schooltijd hem kom ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 20:39
heh, goed voorbeeld is homeworld2 :P die was zelfs eerder uit in australie dan in US zelf :)
* TWBMS loves timezones

maar over het begin, ik denk dat je begint met een gesprek met de G-man en dan ergens gedropped wordt. :)

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 09:35
CU2morO schreef op 21 September 2003 @ 14:37:
[...]

ik denk het niet. je krijgt hier een mp5 en meteen een zwaar monster voorgeschoteld (einde van dit filmpje). denk dat ze iets rustiger beginnen
Het is een groot beest, maar wie weet is hij zo wel dood :P ;)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird

srblackbird

ThinkGEEK

spokje schreef op 21 September 2003 @ 15:09:
[...]

Klopt. Vaak drukken ze ook in niet-amerikaanse landen.
http://www.vugames.com/corporate_overview.do

ze zitten overal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

ik zit te denken om het bij bol.com te orderen daar is die 49,95€
releas staat daar geloof ik op de 21e maar dat passen ze vast wel aan.

EA games laat de cds voor europa ergens in de benelux drukken geloof ik, dus ik denk dat dat met HL ook wel zal gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Ik kan nergens op de site vinden of ze ook in de benelux zitten, zou wel leuk zijn :) maar zal idd vast wel 1 hier ergens in de buurt zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
spokje schreef op 21 september 2003 @ 15:28:
[...]

Ik kan nergens op de site vinden of ze ook in de benelux zitten, zou wel leuk zijn :) maar zal idd vast wel 1 hier ergens in de buurt zitten ;)
Zal deze hem zijn?

International Headquarters
Bâtiment Energy 1 - Porte B
32, avenue de l'Europe
78457 Vélizy - Villacoublay Cedex
France
+33 (0) 1.30.67.30.30

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
vacuumcleaner schreef op 21 September 2003 @ 15:30:
[...]

Zal deze hem zijn?

International Headquarters
Bâtiment Energy 1 - Porte B
32, avenue de l'Europe
78457 Vélizy - Villacoublay Cedex
France
+33 (0) 1.30.67.30.30
Ja, maar daar zullen ze wel geen cd's drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Ik sta op het punt een nieuwe cpu te kopen, heb ik dan bij HL2 meer aan een groter L2 cache geheugen of aan meer Mhz-en?

Of AMD Athlon XP2500+ barton @ 1,83 GHz 512 L2 Cache
Of AMD Athlon XP2600+ thoroughbred @ 2.08 GHz 256 L2 Cache

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

vacuumcleaner schreef op 21 September 2003 @ 15:50:
Ik sta op het punt een nieuwe cpu te kopen, heb ik dan bij HL2 meer aan een groter L2 cache geheugen of aan meer Mhz-en?

Of AMD Athlon XP2500+ barton @ 1,83 GHz 512 L2 Cache
Of AMD Athlon XP2600+ thoroughbred @ 2.08 GHz 256 L2 Cache
Ik heb laatst een XP2500+ boxed gekocht met 512kB cache, en overgeclocked naar 2800+ (2.08 Ghz) zonder probs, en het draait stabiel.

Heb je van alles wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
hdd schreef op 21 September 2003 @ 15:56:
[...]

Ik heb laatst een XP2500+ boxed gekocht met 512kB cache, en overgeclocked naar 2800+ (2.08 Ghz) zonder probs, en het draait stabiel.

Heb je van alles wat ;)
offtopic:
Klinkt goed, hoe heb je hem overclocked en wat voor geheugen en mobo heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

vacuumcleaner schreef op 21 september 2003 @ 16:03:
[...]

offtopic:
Klinkt goed, hoe heb je hem overclocked en wat voor geheugen en mobo heb je?
offtopic:
Een asus a7n8x deluxe pro rev.1 mobo met 512MB PC3200 DDR twinmos geheugen :). Enne, als het in jouw bak wel braQ draait wens ik geen rellen aan de voordeur te hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
hdd schreef op 21 September 2003 @ 16:19:
[...]

offtopic:
Een asus a7n8x deluxe pro rev.1 mobo met 512MB PC3200 DDR twinmos geheugen :). Enne, als het in jouw bak wel braQ draait wens ik geen rellen aan de voordeur te hebben. :P
offtopic:
Als het niet werkt kom ik idd ff een bezoekje bij je brengen met een koevoet ;)

ontopic/
Wanneer komt die HL2 benchmark tool uit? Dat zal toch afgelopen week uitgekomen moeten zijn?

[ Voor 13% gewijzigd door vacuumcleaner op 21-09-2003 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

vacuumcleaner schreef op 21 September 2003 @ 16:25:
[...]

offtopic:
Als het niet werkt kom ik idd ff een bezoekje bij je brengen met een koevoet ;)

ontopic/
Wanneer komt die HL2 benchmark tool uit? Dat zal toch afgelopen week uitgekomen moeten zijn?
die zoek ik ook kan ik even kijken of me notebook het trekt:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benchmark tool komt 30 september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Verwijderd schreef op 21 september 2003 @ 16:40:
benchmark tool komt 30 september
Waar staat dat?

Een beetje vaag niet? Het lijkt mij handiger om het daarvoor te releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

A Half-Life 2 SDK (Software Development Kit) for mod developers will be released prior to the game hitting store shelves.

Bron: http://www.planethalflife.com/half-life2/

Half-Life 3 is planned, so expect another cliffhanger ending.

[ Voor 34% gewijzigd door b3ta op 21-09-2003 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
b3ta schreef op 21 September 2003 @ 17:10:
A Half-Life 2 SDK (Software Development Kit) for mod developers will be released prior to the game hitting store shelves.

Bron: http://www.planethalflife.com/half-life2/
SDK is om mods endergelijke te maken voor Half-Life 2, wat dus heel iets anders is dan een benchmark tool. Ik denk dat ze zo rond de tijd van de HL2 release die benchmark tool ook vrijgeven. Want wat heb je eraan om te benchmarken terwijl het spel nog niet eens te koop is? :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

MaRc0 schreef op 21 September 2003 @ 17:12:
[...]

SDK is om mods endergelijke te maken voor Half-Life 2, wat dus heel iets anders is dan een benchmark tool. Ik denk dat ze zo rond de tijd van de HL2 release die benchmark tool ook vrijgeven. Want wat heb je eraan om te benchmarken terwijl het spel nog niet eens te koop is? :)
Sorry zat weer eens niet op te letten :9

maar je hebt gelijk ik zie het nut niet echt als het spel nog niet eens uit is laten we daar eerst maar ff op w8en... zucht ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

MaRc0 schreef op 21 September 2003 @ 17:12:
[...]

Nja, je kan dan nog een beetje upgraden voordat het uitkomt bijvoorbeeld? :P Er zijn genoeg gekken mensen die speciaal voor HL2 hardware zullen kopen.
;)

Maar serieus, het lijkt me wel handig dat mensen weten hoe ze HL2 zullen kunnen draaien en hoe het er dan ongeveer uitzien enzo :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vacuumcleaner schreef op 21 september 2003 @ 16:50:
[...]

Waar staat dat?

Een beetje vaag niet? Het lijkt mij handiger om het daarvoor te releasen.
stond op Halflife2.net http://www.halflife2.net/...&highlight=Benchmark+tool , en het was ook ergens als nieuws gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:55

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Waarom brengen ze niet gewoon een demo uit? dan kunnen we benchen+zien of het lekker speelt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 02:58
Gody schreef op 18 september 2003 @ 16:33:
Als ie op 30 september uitkomt, wat ie waarschijnlijk wel komt, hebben we de shipment met hl2 doosjes hier op 1 oktober en ligt ie 2 oktober in de winkel. Ik neem aan dat er geen teleport is en dat ze hem ook niet eerder al achter in de winkel hebben liggen hoor...
Dus net zoals CU2morO en b3ta zeiden lijkt mij dit het meest logische. De kans dat er in NL cd's worden gedrukt lijkt me aanwezig maar ik verwacht ergens centraler in de EU dan. Maaruh dan zou het op zijn vroegst 1 oktober worden ofzo...
-ETz-Memphis Z schreef op 21 September 2003 @ 17:16:
Waarom brengen ze niet gewoon een demo uit? dan kunnen we benchen+zien of het lekker speelt :D
Omdat demo's door de warez-makers op de planeet goed gebruikt kunnen worden om stripped-versions uit te brengen denk ik... Tja het geeft mensen wel een goed gevoel van hoe de game zal zijn (gameplay voornamelijk) zullen ze hier wel een goede reden voor hebben. Wacht maar gewoon af...

Ik koop m gewoon, bevalt ie me niet zie je hem op tweakers V&A wel terug ofzo.

[ Voor 5% gewijzigd door Gody op 21-09-2003 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
DocB schreef op 21 september 2003 @ 12:55:
[...]

Hier staat dat die post een fake was...
D'r waren wel een hoop fake posts te vinden op het forum, maar deze zag er best aannemelijk uit. Vage lui daar af en toe...
Gody schreef op 21 September 2003 @ 17:25:
[...]
Dus net zoals CU2morO en b3ta zeiden lijkt mij dit het meest logische. De kans dat er in NL cd's worden gedrukt lijkt me aanwezig maar ik verwacht ergens centraler in de EU dan. Maaruh dan zou het op zijn vroegst 1 oktober worden ofzo...
Vorig jaar volgde ik UT2003 redelijk op de voet. Deze was eerst in Amerika uit en pas een week later kwam hij hier uit terwijl het spel in Zwitserland (?) gedrukt werd. Denk dat we toch iets van een week zullen moeten wachten...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 09:44
Okyah schreef op 21 September 2003 @ 17:13:
[...]

Nja, je kan dan nog een beetje upgraden voordat het uitkomt bijvoorbeeld? :P Er zijn genoeg gekken mensen die speciaal voor HL2 hardware zullen kopen.
;)

Maar serieus, het lijkt me wel handig dat mensen weten hoe ze HL2 zullen kunnen draaien en hoe het er dan ongeveer uitzien enzo :)
gekken? dankje :D (me @ 9800SE @ 9800Pro :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

geez schreef op 21 september 2003 @ 18:51:
[...]

gekken? dankje :D (me @ 9800SE @ 9800Pro :P)
Check de ;)
Ik ben van plan om een 9800xt aan te schaffen (of hoe dat kreng ook heten gaat :P ) zodra HL2 er is. Ik neem aan dat je daar D3 ook wel mee moet kunnen draaien. En UT2004 zonder enig vuiltje aan de lucht prob :*)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op 21 September 2003 @ 18:55:
[...]

Check de ;)
Ik ben van plan om een 9800xt aan te schaffen (of hoe dat kreng ook heten gaat :P ) zodra HL2 er is. Ik neem aan dat je daar D3 ook wel mee moet kunnen draaien. En UT2004 zonder enig vuiltje aan de lucht prob :*)
Dat gaat zelfs met een radeon 9800 pro lukken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:12
ut2k4 is gewoon ut2k3 maar dan iets uitgebreider. lijkt me niet dat die engine in 1 jaar zoveel zwaarder zal zijn.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Da Monkey schreef op 21 September 2003 @ 19:32:
ut2k4 is gewoon ut2k3 maar dan iets uitgebreider. lijkt me niet dat die engine in 1 jaar zoveel zwaarder zal zijn.
Ja, kweet t, maar de levels zullen wel wat groter worden en het aantal verschillende textures zal toenemen (neem ik even aan, hoor ;) ).

Maar HL2 is een van de grotere redenen dat ik een nieuwe kaart wil :)

Ik kijk btw ongeveer elke 5 minuten in dit topique hopend dat die benchmark er is :X
8)7

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
Ik schrik elke dag wakker en dan denk ik: "is het al 30 september?!?" ...kijkt op horloge... "shit, nee dus :( " 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door [J.d.I.] DirtyHarry op 21-09-2003 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 13-09 22:06
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 21 september 2003 @ 20:11:
Ik schrik elke dag wakker en dan denk ik: "is het al 30 september?!?" ...kijkt op horloge... "shit, nee dus :( " 8)7
Hmmm goed idee, gewoon winterslaap houden tot 30 sept :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

winteslaap.. Hmm.. voor die 9 dage.. Ik heb geduld NOG wel.. kijk steeds meer uit naar NFS U houdt daar liever winterslaap voor.. duurt nog langer

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
In laten vriezen tot HL2 in de winkels ligt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 21 september 2003 @ 20:11:
Nerd! B) :P

[ Voor 7% gewijzigd door Bleet op 21-09-2003 20:32 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CU2morO schreef op 21 September 2003 @ 14:37:
[...]
Dat bedoelde ik niet. Ik haalde dat filmpje alleen aan vanwege dat zinnetje dat Alyx daar zegt ("you're staring at me again"), en omdat die ruimte in dat filmpje nogal leek (of gewoon hetzelfde is) als de ruimte op die screenshot met Eli Vance en Alyx (zie m'n vorige post).

Het zou dus logisch zijn dat je eerst iets heftigs mee maakt, bewusteloos raakt, en als je dan bij komt zo staart, dus wellicht dat het spel zo begint. Of wellicht komt het staren wel door een bijna mislukte teleportatie, zoals aan het einde van Blue Shift. Dat het spel begint ongeveer zoals HL1 eindigde: een gesprek met de G-Man terwijl je ergens naar toe wordt gebracht in een voertuig, en je vervolgens in een poort gegooid wordt en bij Alyx en Eli terecht komt. Achja, het zijn maar speculaties.

Ik ga HL2 overigens niet pre-orderen. Ik wil er zeker van zijn dat ik hem op de dag dat die uit komt ook in huis heb, dus ik sta 30 september om 9.00u 's ochtends voor de winkel (tenzij ik moet werken natuurlijk). Ik verwacht niet dat het spel al meteen na één dag uitverkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al was dat mailtje over HL2 2-5 dagen later in de winkel fake, ga er niet vanuit dat ie hier de 30ste gelijk in de winkel ligt. Ze noemden 30 september de 'shipping date', wat toch kan betekenen dat het iets later in de winkels ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 21:10:
[...]

Dat bedoelde ik niet. Ik haalde dat filmpje alleen aan vanwege dat zinnetje dat Alyx daar zegt ("you're staring at me again"), en omdat die ruimte in dat filmpje nogal leek (of gewoon hetzelfde is) als de ruimte op die screenshot met Eli Vance en Alyx (zie m'n vorige post).

Het zou dus logisch zijn dat je eerst iets heftigs mee maakt, bewusteloos raakt, en als je dan bij komt zo staart, dus wellicht dat het spel zo begint. Of wellicht komt het staren wel door een bijna mislukte teleportatie, zoals aan het einde van Blue Shift. Dat het spel begint ongeveer zoals HL1 eindigde: een gesprek met de G-Man terwijl je ergens naar toe wordt gebracht in een voertuig, en je vervolgens in een poort gegooid wordt en bij Alyx en Eli terecht komt. Achja, het zijn maar speculaties.

Ik ga HL2 overigens niet pre-orderen. Ik wil er zeker van zijn dat ik hem op de dag dat die uit komt ook in huis heb, dus ik sta 30 september om 9.00u 's ochtends voor de winkel (tenzij ik moet werken natuurlijk). Ik verwacht niet dat het spel al meteen na één dag uitverkocht is.
"You're staring at me again" wijst toch eerder op een beginnende liefdesrelatie tssn jij en Alyx denk ik :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:11

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

maaruh, der zijn dus meerder bronnen waar info uit komt wanneer die gold gaat/in de winkels ligt...
waaronder dus een aantal valse...

waarom zegt die gabe dude nou neits!

[ Voor 76% gewijzigd door TepelStreeltje op 21-09-2003 21:26 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben nu Half-Life 1 opnieuw aan het spelen. Echt geweldig weer. :)

Maar ik heb Blueshift en Opposing Force nooit gespeeld. Moet ik deze eigenlijk wel gespeeld hebben, en in welke volgorde?
En hoe groot zijn deze 2 uitbreidingen bij elkaar, want ik wou HL2 en HL1/OF/BS tegelijk bestellen bij Amazon.co.uk. En als ik dan eerst een paar weken die uitbreidingen moet gaan zitten spelen voordat ik HL2 echt kan gaan spelen schiet het niet echt op he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird

srblackbird

ThinkGEEK

TepelStreeltje schreef op 21 September 2003 @ 21:24:
maaruh, der zijn dus meerder bronnen waar info uit komt wanneer die gold gaat/in de winkels ligt...
waaronder dus een aantal valse...

waarom zegt die gabe dude nou neits!
Fout, Als een game gold gaat, is de code af en wordt die op gestuurd naar de uitgever... temminste zo heb ik het geleerd (correct me if'I'm wrong)

Bij HL2 hoeven ze hm echter niet naar de uitgever te sturen om hem te laten drukken omdat ze daarvoor steam hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Yorick schreef op 21 September 2003 @ 21:43:
[...]
Bij HL2 hoeven ze hm echter niet naar de uitgever te sturen om hem te laten drukken omdat ze daarvoor steam hebben :)
Waar denk jij dat de winkel versie dan vandaan komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aikon schreef op 21 September 2003 @ 21:38:

Maar ik heb Blueshift en Opposing Force nooit gespeeld. Moet ik deze eigenlijk wel gespeeld hebben, en in welke volgorde?
En hoe groot zijn deze 2 uitbreidingen bij elkaar, want ik wou HL2 en HL1/OF/BS tegelijk bestellen bij Amazon.co.uk. En als ik dan eerst een paar weken die uitbreidingen moet gaan zitten spelen voordat ik HL2 echt kan gaan spelen schiet het niet echt op he :P
Opp force is nog wel aardig groot, net zoiets als Half-life zelf, maar Blue-Shift is heel klein, paar uur werk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
b3ta schreef op 21 September 2003 @ 14:52:
[...]

Nou niet helemaal denk ik, bij de GameCube spellen zoals Zelda en Metroid.
Die zouden dan bv de 20 uitkomen, maar 3 of zelf 4 dagen van tevoren hadden de winkels die al binnen. :)

Dus misschien gebeurd dit ook wel zo bij HL2.
Maar misschien zijn ze hier ook wel stricker in dan Nintendo, gewoon nog een paar dagen wachten en we zien het wel.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 22:09:
[...]

Opp force is nog wel aardig groot, net zoiets als Half-life zelf, maar Blue-Shift is heel klein, paar uur werk..
Damn :D
Dan ga ik maar eens heel snel HL1 uitspelen de generations kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Misschien hebben ze hem morgen al in de winkels ofzo :X
* Okyah gaat voor de zekerheid toch maar even een paar winkels af morgen :+

Nja, morgen lijkt me stug, maar bijvoorbeeld de maandag daarop zou wel kunnen! De 29e dus..

Vanitas, goed id! Nu lig ik de komende 10 dagen elke ochtend voor de winkel :+
;)
Maar het zou idd wel kunnen!

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Aikon schreef op 21 september 2003 @ 21:38:

Eerst HL uitspelen dan Opp Force en als je dan nog tijd hebt ( ;) ) Blue Shift.

En volgens mij heb je de uitbreidingen niet echt nodig om het verhaal van HL 2 beter te begrijpen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aikon schreef op 21 September 2003 @ 21:38:

De volgorde maakt niet echt veel uit, zolang je maar met Half-Life begint. Vervolgens kun je Opposing Force en Blue Shift spelen. Het is wel aan te raden in ieder geval Opposing Force te spelen, want die voegt behoorlijk wat toe aan het verhaal, iets wat met Blue Shift helaas niet het geval is.

Opposing Force is ongeveer 2/3e van de grootte van Half-Life, Blue Shift ongeveer 1/3e, dus samen zijn ze ongeveer even lang - of wellicht toch nog wat korter - als Half-Life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Opposing Force is idd iets van een 2/3de van HL , maar Blue Shift is het nog niet waard om expansion te noemen.Mss 1/5de van het volledige verhaal ? Opposing Force biedt enkele nieuwe wapens en monsters , maar BS biedt je niet eens alle wapens en monsters van HL !
Als echte fan moet je ze zeker toch allebij eens hebben gespeeld.

Zoals ik ongeveer ieder half jaar doe :
Ik ga HL morgen nog eens beginnen , wie doet er mee ?

Edit :
Op hard-mode uiteraard :p

[ Voor 6% gewijzigd door Exe-cuter op 21-09-2003 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
ik heb de orginele halflife nooit uitgespeeld, ik knapte altijd af bij de alien werelden, opposing force vond ik wel erg leuk, die heb ik wel uitgespeeld, blue shift vond ik niet echt de moeite...
Maar heb wel enorm veel zin in halflife 2, vooral omdat ik hoorde dat je deze keer niet naar de alienwerelden moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Laatst online: 25-08 12:54
HMja, ik heb het het associaal veel gespeeld... ik heb het wel gezien vrees ik... écht tijd voor de sequel... veel plezier though :)

Mischien is het wel een ideen om met GoT alle bits 'n pieces van het verhaal achter elkaar te plakken om zo een duidelijke geschiedenis te krijgen? Of staat dat soms al ergens op een site?

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
DarkShadow schreef op 21 september 2003 @ 22:44:
ik heb de orginele halflife nooit uitgespeeld, ik knapte altijd af bij de alien werelden, opposing force vond ik wel erg leuk, die heb ik wel uitgespeeld, blue shift vond ik niet echt de moeite...
Maar heb wel enorm veel zin in halflife 2, vooral omdat ik hoorde dat je deze keer niet naar de alienwerelden moet...
Ik hoor overal dat Xen zo slecht is :'( Ik vind het briljante levels , maar vaak te moeilijk en teveel trial-and-error. Toch zonde als je nooit tot bij Nihilanth bent gekomen ;(
Kwartjuh schreef op 21 September 2003 @ 22:45:
HMja, ik heb het het associaal veel gespeeld... ik heb het wel gezien vrees ik... écht tijd voor de sequel... veel plezier though :)

Mischien is het wel een ideen om met GoT alle bits 'n pieces van het verhaal achter elkaar te plakken om zo een duidelijke geschiedenis te krijgen? Of staat dat soms al ergens op een site?
Je kan zeggen hoe associaal jij het hebt gespeeld , maar kan je geloven dat ik het verhaal ooit van begin tot einde helemaal in mijn hoofd kon navertellen ? DAT noem ik bangelijk freaky 8)7 Welcome to the club :D

[ Voor 36% gewijzigd door Exe-cuter op 21-09-2003 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exe-cuter schreef op 21 September 2003 @ 22:47:
[...]

Ik hoor overal dat Xen zo slecht is :'( Ik vind het briljante levels , maar vaak te moeilijk en teveel trial-and-error. Toch zonde als je nooit tot bij Nihilanth bent gekomen ;(
Ja maar Xen gaf me altijd het gevoel, als of ik een kinder spelletje aan het spelen was en een gigantisch monster met een lolly moest verslaan ofzo :P
Ik vond het niet echt bij het verhaal passen, naja wel bij het verhaal. Maar van mij had de afwerking daarvan wel wat beter gemogen.

Voor de rest vond/vind ik Half Life 1 ( 2.. :9~ ) briljant :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Klopt, dat had ik dus ook. Xen was wel grappig maar voor mij toch liever wat meer realisme dan op een blubber-alien planeet ofzo. Realism bedoel ik dan dus op moeder aarde in de stad (City 17). Als we naar Xen terug gaan... hopeijk niet voor lang dan. Maar denk dat Valve wel rekening heeft gehouden met de fans. Vrij veel mensen waren toch negatief over Xen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Misschien lul ik uit me nek, maar ik dacht dat er 3 nieuwe filmpjes zou uitkomen als Steam weer online was. Steam is nu weer een weekje online en redelijk stabiel, maar waar zijn die filmpjes nou?

Weet iemand hier meer van?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Even een quote van Gamer.nl:
[korreltje zout]Dit keer geen gerucht over de mogelijke releasedate van Half-Life 2, daar zullen we voorlopig niemand meer mee lastigvallen , maar wel over de vraag of het spel al klaar is. Volgens een "bron" van de Duitse fansite City17 zou uitgever Vivendi al honderdduizenden exemplaren in haar bezit hebben. Toch zou de releasedate van dertigste niet gehaald gaan worden, maar zal het spel zeker niet in 2004 verschijnen, zoals de laatste geruchten beweerde. Verder laat deze geheimzinnige bron weten dat het spel uit 2 CD's bestaat, hoewel het niet bekend is om welke versie het hier gaat. Natuurlijk zijn dit soort verhalen altijd onder voorbehoud. [/korreltje zout]

http://www.gamer.nl/nieuws/19212

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:32

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
GG85 schreef op 22 September 2003 @ 08:11:
Even een quote van Gamer.nl:
[korreltje zout]Dit keer geen gerucht over de mogelijke releasedate van Half-Life 2, daar zullen we voorlopig niemand meer mee lastigvallen , maar wel over de vraag of het spel al klaar is. Volgens een "bron" van de Duitse fansite City17 zou uitgever Vivendi al honderdduizenden exemplaren in haar bezit hebben. Toch zou de releasedate van dertigste niet gehaald gaan worden, maar zal het spel zeker niet in 2004 verschijnen, zoals de laatste geruchten beweerde. Verder laat deze geheimzinnige bron weten dat het spel uit 2 CD's bestaat, hoewel het niet bekend is om welke versie het hier gaat. Natuurlijk zijn dit soort verhalen altijd onder voorbehoud. [/korreltje zout]

http://www.gamer.nl/nieuws/19212
Bagger site :r Scherm vullende ad, kruisje om af te sluiten werkt niet en weg scrollen werkt ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Exe-cuter schreef op 21 September 2003 @ 22:47:
[...]

[...]

Je kan zeggen hoe associaal jij het hebt gespeeld , maar kan je geloven dat ik het verhaal ooit van begin tot einde helemaal in mijn hoofd kon navertellen ? DAT noem ik bangelijk freaky 8)7 Welcome to the club :D
* vacuumcleaner is ook freaky, die heeft 3x originele HL1 CD, 3x originele Opposing Force CD, 1x Blue Shift cd, 2x counterstrike retail CD, 1x Gunman Chronicles CD >:)

ben ik dan de enige die Xen leuk vond? het ademde in mijn ogen een creapy sfeer uit. Met die aparte lichtjes/bloemen, geluiden e.d.

[ Voor 11% gewijzigd door vacuumcleaner op 22-09-2003 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vacuumcleaner schreef op 22 September 2003 @ 09:10:
[...]

* vacuumcleaner is ook freaky, die heeft 3x originele HL1 CD, 3x originele Opposing Force CD, 1x Blue Shift cd, 2x counterstrike retail CD, 1x Gunman Chronicles CD >:)

ben ik dan de enige die Xen leuk vond? het ademde in mijn ogen een creapy sfeer uit. Met die aparte lichtjes/bloemen, geluiden e.d.
Probeer je de hele tijd uit black mesa te ontsnappen en uit te vinden wat er aan de hand is. Moet je op het laatst op bloemetjes springen.. 8)7
Ik had liever een "beter" eind gezien maargoed, desalniettemin was het spel fantastisch :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 09:21:
[...]

Probeer je de hele tijd uit black mesa te ontsnappen en uit te vinden wat er aan de hand is. Moet je op het laatst op bloemetjes springen.. 8)7
Ik had liever een "beter" eind gezien maargoed, desalniettemin was het spel fantastisch :*)
En wat verwachtte je toen je in de teleport sprong ? Ruimte ? Xen ? I don't think so.Het was iets totaal onverwacht en tegelijk briljant 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Exe-cuter op 22-09-2003 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
nou ja.. totaal onverwacht.. dat zeker niet omdat je constant tegen rare beesten hebt gevochten die je in de mooiste dierentuin nog niet eens tegenkomt

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik de steam versie van half-life 2 pre-orderen...kan het zo gauw niet vinden? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:52
dit is misschien ook meer een steam related vraag maar ik heb dus steam full geinstaleerd (700mb) en hoe krijg ik nou al die hl2 spulletjes binnen?

Kan ik btw Blue shift ook koppelen aan Steam? want hij pakt wel OPF en HL classic. zelfs DOD die ik niet geinstaleerd heb.

edit: Hoe weten jullie eigenlijk de namen van al die beesten?

[ Voor 11% gewijzigd door Hennie-M op 22-09-2003 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Ik krijg nog steeds kriebels als ik HL1 weer start vanaf het begin, die sfeervolle muziek met die stem...."The time is....."

Xen vond ik ook iets te 'alien'. Maar ik moest het uitspelen en bij elk nieuw level bleef het wel boeien.

Wat ik ook erg gaaf vond is het moment dat je voor het eerst buiten komt. Eerst uren gespeeld ondergronds, een beetje (Prins) Claustrofobisch en dan die ruimte !
(zelfde effect in de Film 'The Abyss', die op het laatst ook even boven de oppervlakte verder gaat).

Ik had zelf nog nooit Counter Strike gespeeld. Gisteren voor het eerst met Steam en wat mij opvalt is de kwaliteit (gedetailleerdheid) van de textures. Dit ziet er allemaal veel beter uit dan die van HL1.

Is dat inderdaad ook zo of moet ik mijn lenzen vervangen ?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
denk dat je je lenzen mag gaan vervangen :D

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey gasten,

weten jullie misschien waar ik de steam versie van half-life 2 kan preorderen...ik kan het echt niet vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Da Monkey schreef op 22 September 2003 @ 12:31:
denk dat je je lenzen mag gaan vervangen :D
Eh, wil je daarmee zeggen dat de texturing van Counter Strike NIET beter is dan die van HL1 ?

(effe voor de zekerheid, negatieve ontkenningen is nooit mijn sterkste punt geweest)

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Ben benieuwd of CS2 ook met die physics gaat werken.. Want dan heb je een rete goede netcode nodig denk ik? Om iedereen een goede ping te geven.. Btw ik heb HL1 eigenlijk een erg saai spel gevonden. Maar ik vind geen1 3d shooter single player leuk waar je geen hedsjots kan geven enzo. Dus HL2, ben benieuwd of ik het leuk ga vinden, ik zie ut wel :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xymox schreef op 22 September 2003 @ 12:22:
Ik had zelf nog nooit Counter Strike gespeeld. Gisteren voor het eerst met Steam en wat mij opvalt is de kwaliteit (gedetailleerdheid) van de textures. Dit ziet er allemaal veel beter uit dan die van HL1.

Is dat inderdaad ook zo of moet ik mijn lenzen vervangen ?
Voor iemand die wel HL1 heeft gespeeld maar nog nooit CS komt zelden voor :)

Helaas heb jij wel de goede oude tijd van CS gemist (ga ik verder niet op in :) )

CS is kwa gfx en gameplay wel beter dan HL DM en het kan ook nog zwaar verslavend zijn. Maar de CS en andere HL mods zijn zwaar veroudert als het op Gfx aankomt! Met CS 1.6 en Steam zijn de CS servers drastisch omlaag gegaan en ik denk niet dat de CS community nooit meer groter wordt dan ergens rond CS 1.0/1.1/1.3/1.5....
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.