-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:06
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Betere resolutie, scherperVerwijderd schreef op 19 September 2003 @ 10:38:
Ja ik zie het nu ook, volgens mij zijn het allemaal oude beelden, wat zou er nieuw moeten zijn dan?
Edit:
Wat een k*t filmpje. Allemaal leuk en aardig, maar alle beelden zijn oud + scherper is die nou niet echt. Kortom, totaal oud filmpje en echt niks beter dan de vorige
[ Voor 28% gewijzigd door We Are Borg op 19-09-2003 10:43 ]
[ Voor 90% gewijzigd door mellowpimp op 19-09-2003 11:41 ]

IMHO is dat dus echt nep, heb dan nog ff gedult en koop gelijk de originele versie. Ik zou dit dus echt never nooit doen.Novah schreef op 19 september 2003 @ 14:56:
Reply op post op eerdere page, als hij dus in Europe later uitkomt ga ik zeker wel een gekraakte versie downloaden van internet. Natuurlijk koop ik hem maar vind het niet zo cool. Ik begrijp wel dat het wat langer kan duren maartoch..
De voldoening van het origineel kopen zal veel hoger liggen als je hem nog niet gespeelt hebt.
[ Voor 4% gewijzigd door vacuumcleaner op 19-09-2003 15:15 ]
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
<Bonta-kun> Fumoffu!/offtopic
@ Terr:
code:
1 2 Pony, pony, pony Fumo fumo fumo fumomomo
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 15:37 ]
tja dat vindt ik zelf ook, maar aan de andere kant zoals ook al gezegt, het effect is dan wel weg,Novah schreef op 19 September 2003 @ 14:56:
Reply op post op eerdere page, als hij dus in Europe later uitkomt ga ik zeker wel een gekraakte versie downloaden van internet. Natuurlijk koop ik hem maar vind het niet zo cool. Ik begrijp wel dat het wat langer kan duren maartoch..
Ik vind het wel wat hebben om het doosje open te maken en het spel in me computer te stoppen
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Nee hij gaat inderdaad maar met ~450KiloByte/s (0,5mb/s)http://students.washington.edu/jvenable/hl2large2.wmv
Rechtermuis opslaan als. Niet super snel (dus niet over zeuren
) maar werkt wel beter dan de FTP
update: zoals al eerder gemeld niets nieuws. Verder zijn de Bink filmpjes nog altijd het allermooiste
[ Voor 23% gewijzigd door Gody op 19-09-2003 17:12 ]
Verwijderd
Dat dacht ik dus ook, maar ik vond Warcraft III toch wel tegenvallen. Ik ga em dus eerst proberen, dan zien we wel weer verder. Als de sp net zo goed is als in het eerste deel koop ik em wel, multiplayer interesseert me toch niet, dus daar hoef ik het niet voor te doen.Willybubba schreef op 19 September 2003 @ 16:54:
Ik koop em ook pas als ie in de winkel ligt. Is gewoon leuker. Zo heb ik dat ook met WarCraft 3 gedaan enzo. Van dit soort spellen weet je wel dat ze goed zijn, hoef je niet eerst te "proberen".
Elke zichzelf respecterende gamer moet deze titel gewoon in zn collectie hebben alleen al omdat het deel 2 is
[ Voor 38% gewijzigd door salutem op 19-09-2003 17:26 ]
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
ook al heb ik er alle vertrouwen in dat het gewoon weer super is.
Heb er gewoon alle vertrouwen in.
Kut, Steam Platform topique is dicht
[ Voor 9% gewijzigd door Booth op 19-09-2003 17:27 ]
Verwijderd
Zoals gezegd, het zou niet de eerste sequel zijn die zuigt. Nou zullen ongetwijfeld hordes mensen het een fantastisch spel vinden, maar, wat ik dus ook met Warcraft III als voorbeeld wilde zeggen, dan hoef ik het nog niet een geslaagd spel te vinden. En daarom ga ik het ook eerst proberen voordat ik het ga kopen. Wat er dus waarschijnlijk op neer komt dat ik het spel pas ergens volgend jaar ga proberensalutem schreef op 19 September 2003 @ 17:20:
hahahaha nee valve brengt een game uit waarvan er 4 miljoen zijn verkocht en nu komt de sequal maar die suckt hahahah LOL
Elke zichzelf respecterende gamer moet deze titel gewoon in zn collectie hebben alleen al omdat het deel 2 is
Dim plus 14nov
en bol.com 21nov
ik weet dat webshops gokken... maar ik denk dat 30sept niet wordt gehaalt hij had dan al gold moeten zijn ofniet?
Verwijderd
Degenen die het doosje willen hebben moeten dan gewoon langer wachten..........
Dat lijkt me zeer waarschijnlijk.Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 19:50:
Niet als Valve de release via Steam als wereldwijde release ziet, in dat geval kan ie de 29e gold gaan en de 30e gereleased worden...
Klopt; bovendien moeten ze den k ik ff wachen op ATIVerwijderd schreef op 19 September 2003 @ 19:50:
Niet als Valve de release via Steam als wereldwijde release ziet, in dat geval kan ie de 29e gold gaan en de 30e gereleased worden...
Maybe is ie al gold gegaan maar wil valve dat ook nog ff geheim houdenQorne schreef op 19 September 2003 @ 19:41:
Valve zegt toch 30sept?
Dim plus 14nov
en bol.com 21nov
ik weet dat webshops gokken... maar ik denk dat 30sept niet wordt gehaalt hij had dan al gold moeten zijn ofniet?
[ Voor 7% gewijzigd door bAdmuTs op 19-09-2003 20:14 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ik denk gewoon aan een wereldwijde steam release de 30e.
[ Voor 27% gewijzigd door GG85 op 19-09-2003 20:19 ]
Zoiets zei ik dus ook, maar ik zag op het ATI-forum (www.rage3d.com/boards), dat Gabe ooit heeft verteld dat de Steam-release en de retail-release op dezelfde dag zouden zijn.......dus dat scenario lijkt ook niet op te gaan.Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 19:50:
[Dr.Evil-modus]Valve!!!! I need the info!![/Dr.Evil-modus]
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Verwijderd
Wellicht zijn ze zelf de drukker/leverancier. Dit om lekken enzo te voorkomen. Dat zou een reden kunnen zijn dat we niet horen dat ie gold is gegaan.GG85 schreef op 19 september 2003 @ 20:18:
In dat geval zou het allang bij bijv de drukker of de leverancier zij uitgelekt.
Ik denk gewoon aan een wereldwijde steam release de 30e.
[ Voor 17% gewijzigd door Maxow op 19-09-2003 21:56 ]
Het enige voordeel dat ik kan bedenken is dat het op deze manier veel leuker is als je hem de 30e ineens in de winkel ziet liggen terwijl je hem eigenlijk niet verwacht had, maar verder...
Edit: lijkt me als werknemer bij valve eigenlijk ook wel geinig: je ziet die hele cummunity maar speculeren en flippen over die release date, terwijl jij al lang weet wat voor verrassing iedereen te wachten staat (positief of negatief)
[ Voor 22% gewijzigd door DocB op 19-09-2003 22:02 ]
Ik dacht het deel met die buggy langer was, net alsof ze er een stukje uitgeknipt hebben....
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
Verwijderd
Het ligt niet aan jouWJP schreef op 19 September 2003 @ 22:06:
Ligt het aan mij of miste ik een stukje uit het buggy filmpje...
Ik dacht het deel met die buggy langer was, net alsof ze er een stukje uitgeknipt hebben....
We zien het vanzelf wel.
En met gokken hoe het zou kunnen gaan bereik je ook niks.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
"So, September 30 then?"
"Yep."
"Definately September 30?"
"Uh-huh."
"And the release date for Half-Life 2?"
"September 30."
"And the game's going to be released on the ...?"
"It hasn't changed since you asked me 10 seconds ago."
http://www.halflife2.net/...read.php?s=&threadid=8130
hehe , goed interview
Maar dit is toch echt wel een hele goede hint dat HL² ECHT op 30 sept uitkomt
Nu alleen nog een radeon 9800 zien te scoren voor .. ehm.. kijkt naar banksaldo.. 50 euro

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
de winkels zullen nog ff moeten wachten hoor ik
Bron http://www.anandtech.com/guides/showdoc.html?i=1875&p=7Other ATI related news; the 9800SE and 9800XT lines are starting to hit store shelves at certain vendors. Unfortunately, a lot of information is still under NDA, but you can assure yourselves we will have more to come!
Bron http://www.anandtech.com/news/shownews.html?i=20529HDR in Half-Life 2 maybe not possible for Nvidia cards?
M'n volgende kaart wordt toch zeer waarschijnlijk 100% zeker een ATI, of misschien een XGI Volari...
nieuws: Eerste foto en benchmarks XGI Volari V8 Ultra GPU
Nvidea gaat steeds meer achteruit volgens mij
Valt mee, ati snoept gewoon aardig wat marktaandel weg.Legion schreef op 20 september 2003 @ 02:39:
[...]
M'n volgende kaart wordt toch zeer waarschijnlijk 100% zeker een ATI, of misschien een XGI Volari...
nieuws: Eerste foto en benchmarks XGI Volari V8 Ultra GPU
Nvidea gaat steeds meer achteruit volgens mij
Nvidia kaarten blijken de ATI kaarten niet meer bij te kunnen houden.
Tevens blijken de Nvidia kaarten allerlij rare truukjes toe te passen om meer FPS te krijgen.
Ook die leuke bug die ervoor zorgt dat bij HL2 Nvidia kaarten geen FSAA kunnen gebruiken is geen pluspunt.
Van HL2Central...Spitcodfry, the lucky fellow who got to go on a tour of Valve, just stated some info Gabe Newell told him about the release date. Here it is:
"I cannot believe I just now remembered this, but when I was on the tour, Gabe told me that Steam would begin to send Half-Life 2 the game to individual's hard drives a week before it released via Steam. I'm assuming this is for people that choose in advance to get it from there. A Steam employee also told me that the material sent to your hard drive would he heavily encrypted, in order to prevent anyone from playing any of the game early. And obviously, people would be notified in advance that the material was being sent to their hard drives. If this is the case, then an announcement would need to be made no later than next tuesday (the 22nd) for it to be sent by the 30th via Steam."
You can read the full thread here over on the HalfLife2.net forums.
Bron: IGNHalf Life 2 Appears in Tokyo
Will we get a new look at E3's most stunning title?
September 19, 2003 - ATI Technologies Japan announced today plans to show off Half Life 2 at the upcoming Tokyo Game Show, which is scheduled to open its doors on September 26 at a large, often crowded and always stuffy convention center located just outside Tokyo. The company announced, specifically, that it will be hosting a "Theater Booth" where gamers will be able to "experience" Half Life 2.
We're not sure exactly in what form the game will appear. It could be the E3 trailer all over again, or perhaps we'll get some new footage. IGN will of course be in attendance at the show and look forward to possibly bringin IGNPC its first Tokyo Game Show story -- ever.
Het spel word gepresenteerd, maar je kan het niet spelen. Ze krijgen weer een filmpje voorgeschoteld. Misschien maar goed ook, anders kunnen we straks een "build X" van een ftp downloaden. Weet niet of ik me dan kan inhouden. Valve houd in ieder geval de kraan stevig dicht, waar blijft nou al die info? Wat voor multiplayer zit er bij, wat is de echte release datum en waar blijft die benchmark?
Yeah right... wel heeel toevallig dat hij dat is vergeten en nu ineens weet."I cannot believe I just now remembered this, but when I was on the tour, Gabe told me that Steam would begin to send Half-Life 2 the game to individual's hard drives a week before it released via Steam.
Het is echt een grappig scenario. Als ze de release date niet halen, waarom zeggen ze het dan niet? Zou wel niet de eerste keer zijn dat een spel kort voor release uitgesteld wordt (nieuwe Tomb Raider!) maar ik geloof niet dat dat bij Valve gaat gebeuren.
Als ze de release wel halen zouden ze dat echt wel aankondigen zodat iedereen alvast geld gaat sparen en het spel gaat kopen op de dag dat het uitkomt. Daarnaast zou het echt al gold moeten zijn. En nee, ze hebben zeker weten geen CD pers. Dat is de surprise echt niet waard (het is een grote release he... dat doe je niet met wat branders)
Interessant is die Steam-release optie. Zou wel een leuk experiment en een leuke stunt zijn, het spelletje eerst via steam aanbieden. Echter wel beetje unfair gamers tegenover die geen (breedband) internet of creditcard (?) hebben.
//edit: en daarmee bedoel ik: De Steamers zouden vanaf 30-09 kunnen spelen en "de rest" pas enkele weken later.
Krijg je misschien beetje LOTR scenario. Mensen halen het eerst via steam omdat ze het zo snel mogelijk willen hebben en kopen later nog eens de collector's edition omdat ze gewoon grote fan zijn! 8 )
[ Voor 5% gewijzigd door JayVee op 20-09-2003 10:27 ]
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Je hebt er niets aan als je het via Steam binnenhebt. Je kunt het pas een week later spelen...JayVee schreef op 20 september 2003 @ 10:04:
[...]
Krijg je misschien beetje LOTR scenario. Mensen halen het eerst via steam omdat ze het zo snel mogelijk willen hebben en kopen later nog eens de collector's edition omdat ze gewoon grote fan zijn! 8 )
Ben benieuwt of die encryptie in een paar dagen gekraakt kan worden door wat ubernerds, zal mij niets verbazen als vrij snel de halflife 2 versie op de warezmarkt verschijnt

Verwijderd
Omdat als je HL2 zou kunnen downen over stream nadat HL2 op de 29 gold zou gaan, iedereen de Steam servers zou overbelasten. Doordat een paar duizend mensen een X aantal Gig willen downenDa Monkey schreef op 20 september 2003 @ 10:36:
en waarom zou je het dan via steam een week eerder krijgen als je het toch niet kunt spelen? Denk dat je juist wel al kunt spelen maar dat nog niet alles unlocked is ofzo.
Dus het spel wordt zwaar versleuteld, en pas 30 september wordt het gedecodeerd met een sleutel/proggie dat je ook via steam binnen krijgt. Hierdoor kunnen ze de bandbreedte dus verspreiden, dat je geen piekbelasting krijgt op de 30e zoals Yorick zegt.A Steam employee also told me that the material sent to your hard drive would he heavily encrypted, in order to prevent anyone from playing any of the game early.
Als ze willen maken ze het onkraakbaar. Ik zeg alleenDarkShadow schreef op 20 September 2003 @ 10:38:
Ben benieuwt of die encryptie in een paar dagen gekraakt kan worden door wat ubernerds, zal mij niets verbazen als vrij snel de halflife 2 versie op de warezmarkt verschijnt
Gebruik een sleutel van 4096bits en het is praktisch onkraakbaar (en zeker voor "wat übernerds").
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
En al helemaal in 1 weekJayVee schreef op 20 September 2003 @ 11:41:
[...]
Als ze willen maken ze het onkraakbaar. Ik zeg alleen
Gebruik een sleutel van 4096bits en het is praktisch onkraakbaar (en zeker voor "wat übernerds").
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
September 19, 2003 -
ATI Technologies Japan announced today plans to show off Half Life 2 at the upcoming Tokyo Game Show, which is scheduled to open its doors on September 26 at a large, often crowded and always stuffy convention center located just outside Tokyo. The company announced, specifically, that it will be hosting a "Theater Booth" where gamers will be able to "experience" Half Life 2.
We're not sure exactly in what form the game will appear. It could be the E3 trailer all over again, or perhaps we'll get some new footage. IGN will of course be in attendance at the show and look forward to possibly bringin IGNPC its first Tokyo Game Show story -- ever.
bron: IGN
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2003 12:48 ]
Verwijderd
Voor die paar dagen is 64 bits al genoeg, zeg dat ze kiezen voor zekerheid en voor (relatief simpele) 128 bits gaan dan durf ik mijn hand er wel voor in het vuur te steken dat de game echt pas speelbaar is als Valve het wilJayVee schreef op 20 september 2003 @ 11:41:
Als ze willen maken ze het onkraakbaar. Ik zeg alleen
De meeste mensen die HL1-HL:CS spelen, hebben een kaartje van Nvidia in hun pc hangen.
Ik hoop maar dat Nvidia deze 10 dagen nog ff goed gebruikt om ,ook voor die mensen, zo veel mogelijk uit hun GeForce lijn te halen.
nee.Verwijderd schreef op 20 September 2003 @ 14:05:
Wordt die enquete nog steeds geupdate?
Verwijderd
Maybe zijn ze te druk bezig met half-life 2 te branden op hun brandertjes[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 20 September 2003 @ 14:32:
Apart dat ze www.half-life2.com nog niet hebben geupdate. Lijkt me toch handig om daar wat algemene info neer te pleuren voordat het spel uitkomt.
Het moet wel een hele rare gewaarwording zijn om hem eenmaal te hebben, ik hoop maar dat de gameplay echt bijzonder is, ik ga echt flippen als het gewoon weer een normale fps blijkt te zijn
Tsja, de gameplay kan idd gaan zuigen, daar weten we niks van... maar je hoeft niet bang te zijn dat het een 'normale' fps is... ik heb nog nooit emoties gevoelt bij een gamecharacter, maar Walter en Alyx maken dat toch wel in je los...DarkShadow schreef op 20 September 2003 @ 16:52:
ben bang dat de hype echt te groot wordt, ik merk aan mezelf dat ik zo'n grote verwachting heb, ik check ongeveer om de 3 uur of hij al gold is
Het moet wel een hele rare gewaarwording zijn om hem eenmaal te hebben, ik hoop maar dat de gameplay echt bijzonder is, ik ga echt flippen als het gewoon weer een normale fps blijkt te zijn
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
FoggyFreek schreef op 20 September 2003 @ 16:59:
jah, een harde, dat maakt alyx in me los.

Misschien moet je dan eens uit gaan
+ Ik kijk ongeveer om de 30 min of ie al Gold is

Om de 3 uur maar?DarkShadow schreef op 20 September 2003 @ 16:52:
.... ik check ongeveer om de 3 uur of hij al gold is....
Wat is dat nou weer voor doem-scenarioExe-cuter schreef op 20 september 2003 @ 17:20:
Zou Alyx dood gaan in HL2 ?
Moet je zeker kiezen dus die Doc de pijp uit laten gaan of Alyx, hmmm, komt me erg bekend voor zo'n keuze.Exe-cuter schreef op 20 September 2003 @ 17:20:
Wie het weet krijgt een schouder klopje
Matrix Reloaded?Albinoraptor schreef op 20 September 2003 @ 18:03:
[...]
Moet je zeker kiezen dus die Doc de pijp uit laten gaan of Alyx, hmmm, komt me erg bekend voor zo'n keuze.
Wie het weet krijgt een schouder klopje
Ik kan bijna niet meer w88 hoor.. Het is nu alweer een aantal weken gewoonweg STIL rondom HL2.... We horen er weinig van.. en wat we horen is niet echt verassend nieuws...
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Eerder metal gear Solid 1 op de Playstation. Vet man, 2 eindes!ReCreator schreef op 20 September 2003 @ 18:17:
[...]
Matrix Reloaded?
Ik kan bijna niet meer w88 hoor.. Het is nu alweer een aantal weken gewoonweg STIL rondom HL2.... We horen er weinig van.. en wat we horen is niet echt verassend nieuws...
Dus? Wat moeten ze dan doen, veel pics en info posten, of hard werken aan de game zodat ze de deadline halen?ReCreator schreef op 20 September 2003 @ 18:17:
[...]
Matrix Reloaded?
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Als ze hem op tijd klaarkrijgen is het een slimme zet volgensmij.
--MO 29 September 2003--
Valve and Vivendi Universal are proud to announce that Half Life 2 has gone gold! Expect the game in the shelves on the 30th of september!
O, by the way... our apologies to Spidcodfry from the Halflife2.net community, who was misleaded in the most horrible way.
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Pas maar op met zulke posts ! seffes denkt iedereen weer dat hij echt gold is gegaanKwartjuh schreef op 20 September 2003 @ 19:22:
--MO 29 September 2003--
Valve and Vivendi Universal are proud to announce that Half Life 2 has gone gold! Expect the game in the shelves on the 30th of september!
O, by the way... our apologies to Spidcodfry from the Halflife2.net community, who was misleaded in the most horrible way.

Ok, die post is niet cool, mijn hart sloeg 10 keer over.Kwartjuh schreef op 20 september 2003 @ 19:22:
Tis allemaal een beetje dubbel... meneer Newell heeft duidelijk tegen die gozer die ff een tour kwam nemen gezegt dat ze het duidelijk zouden aankondigen als HL2 gold zou gaan... maarja, mischien is het allemaal wel een dikke instinker... krijg je zoiets als dit:
[...]
tja voortaan maar bovenaan beginnen met lezen heFoggyFreek schreef op 20 September 2003 @ 19:47:
die van mij ook, niet cool
maar ik verwacht niet van valve dat ze na zo lang beweerd te hebben dat het de 30ste uitkomt het dan nog uit te stellen, of te liegen
ik ga lekker 30ste naar de winkel
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Zou het wel vreemd vinden als we echt tot de 30e helemaal niks te horen krijgen van Valve... Wil minstens de dag van tevoren horen: "oh hey vergeet niet ff langs de winkel te gaan". En dan de hele nacht wakker liggen van jeeej, morgen kan ik spelenBasieP schreef op 20 september 2003 @ 19:54:
[...]
tja voortaan maar bovenaan beginnen met lezen he
maar ik verwacht niet van valve dat ze na zo lang beweerd te hebben dat het de 30ste uitkomt het dan nog uit te stellen, of te liegen
ik ga lekker 30ste naar de winkel
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2003 20:59 ]
SchouderklopjeHennie-M schreef op 20 september 2003 @ 18:48:
[...]
Eerder metal gear Solid 1 op de Playstation. Vet man, 2 eindes!
Verwijderd
En dat wil je toch niet als je Valve heet?
Verwijderd
Trouwens, even iets anders dan de release datum. Het lijkt me leuk een beetje te speculeren over hoe het spel zou kunnen beginnen, met wat voor een intro. Want de intro uit HL1 is toch wel legendarisch inmiddels, ben benieuwd hoe ze in HL2 weer zo'n sublieme intro willen maken waarbij je toch nog steeds door de ogen van Freeman kijkt en toch een idee hebt waar je bent en wat je er doet. Ik bedoel, ze kunnen het spel niet ergens plots laten beginnen, dat je na het laadscherm plots op het strand staat en je maar wat mag gaan lopen ofzo.
Persoonlijk denk ik dat er eerst een incident gaat gebeuren zoals in het begin van Opposing Force. Je raakt dan bewusteloos, en je wordt weer wakker in een ruimte met Alyx en Dr. Vance, zoals te zien is op deze screenshot:
Verklaart ook waarom Alyx in dat E3 Filmpje (Kleiners Lab) zegt: "you are staring at me again".
[ Voor 1% gewijzigd door Microkid op 22-10-2021 16:35 ]
Verwijderd
Dan kreeg je een zwart beeld met een bericht daarin te zien, zoiets van: "Subject Freeman, unfit for duty"
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Tuurlijk niet, dat is zonde.Exe-cuter schreef op 20 september 2003 @ 17:20:
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Het lijkt me wel iets voor Valve om zoiets te doen.Kwartjuh schreef op 20 September 2003 @ 19:22:
Tis allemaal een beetje dubbel... meneer Newell heeft duidelijk tegen die gozer die ff een tour kwam nemen gezegt dat ze het duidelijk zouden aankondigen als HL2 gold zou gaan... maarja, mischien is het allemaal wel een dikke instinker... krijg je zoiets als dit:
[...]
Ze vinden het volgens mij heel leuk om iedereen in spanning te houden en dat er allemaal van die geruchten ontstaan.
Dit topic is gesloten.