[PC] Half-Life 2 - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.961 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Het is inderdaad een betere versie dan de shaky, maar geen nieuwe beelden. :|

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik zie het nu ook, volgens mij zijn het allemaal oude beelden, wat zou er nieuw moeten zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:06

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 10:38:
Ja ik zie het nu ook, volgens mij zijn het allemaal oude beelden, wat zou er nieuw moeten zijn dan?
Betere resolutie, scherper

Edit:

Wat een k*t filmpje. Allemaal leuk en aardig, maar alle beelden zijn oud + scherper is die nou niet echt. Kortom, totaal oud filmpje en echt niks beter dan de vorige

[ Voor 28% gewijzigd door We Are Borg op 19-09-2003 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:08
pict? :D

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
edit: ik weet het al

[ Voor 90% gewijzigd door mellowpimp op 19-09-2003 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:38
Flimpje voeg idd nix toe aan de andere filmpjes. Resolutie is niet geweldig, en volgens mij hebben we het allemaal al gezien. (vind trouwens dat het geluid van schietende geweren niet echt realistisch is...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Reply op post op eerdere page, als hij dus in Europe later uitkomt ga ik zeker wel een gekraakte versie downloaden van internet. Natuurlijk koop ik hem maar vind het niet zo cool. Ik begrijp wel dat het wat langer kan duren maartoch.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Novah schreef op 19 september 2003 @ 14:56:
Reply op post op eerdere page, als hij dus in Europe later uitkomt ga ik zeker wel een gekraakte versie downloaden van internet. Natuurlijk koop ik hem maar vind het niet zo cool. Ik begrijp wel dat het wat langer kan duren maartoch.. :/
IMHO is dat dus echt nep, heb dan nog ff gedult en koop gelijk de originele versie. Ik zou dit dus echt never nooit doen.
De voldoening van het origineel kopen zal veel hoger liggen als je hem nog niet gespeelt hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door vacuumcleaner op 19-09-2003 15:15 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een zwaar verpest filmpje. Zij hebben waarschijnlijk gewoon direct feed dingen gehad, maar om dataverkeer te besparen hebben ze er een low-res WMV filmpje van gemaakt... zonde, hopelijk krijgen we nog iets anders.
/offtopic
@ Terr:

code:
1
2
Pony, pony, pony
Fumo fumo fumo fumomomo
<Bonta-kun> Fumoffu!
:P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Novah schreef op 19 September 2003 @ 14:56:
tja dat vindt ik zelf ook, maar aan de andere kant zoals ook al gezegt, het effect is dan wel weg,

Ik vind het wel wat hebben om het doosje open te maken en het spel in me computer te stoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik koop em ook pas als ie in de winkel ligt. Is gewoon leuker. Zo heb ik dat ook met WarCraft 3 gedaan enzo. Van dit soort spellen weet je wel dat ze goed zijn, hoef je niet eerst te "proberen".

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Laatst online: 27-08 02:58
http://students.washington.edu/jvenable/hl2large2.wmv

Rechtermuis opslaan als :). Niet super snel (dus niet over zeuren :P ) maar werkt wel beter dan de FTP
Nee hij gaat inderdaad maar met ~450KiloByte/s (0,5mb/s) 8)

update: zoals al eerder gemeld niets nieuws. Verder zijn de Bink filmpjes nog altijd het allermooiste :) _/-\o_ voor radgametools

[ Voor 23% gewijzigd door Gody op 19-09-2003 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:54
Zeer coole trailer, stuk in die auto is toppi, en hoe die UFO/Vliegtuig die autos wegschiet en na een tijdje neerstort, Toppi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op 19 September 2003 @ 16:54:
Ik koop em ook pas als ie in de winkel ligt. Is gewoon leuker. Zo heb ik dat ook met WarCraft 3 gedaan enzo. Van dit soort spellen weet je wel dat ze goed zijn, hoef je niet eerst te "proberen".
Dat dacht ik dus ook, maar ik vond Warcraft III toch wel tegenvallen. Ik ga em dus eerst proberen, dan zien we wel weer verder. Als de sp net zo goed is als in het eerste deel koop ik em wel, multiplayer interesseert me toch niet, dus daar hoef ik het niet voor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
  • Laatst online: 01-09 17:03
hahahaha nee valve brengt een game uit waarvan er 4 miljoen zijn verkocht en nu komt de sequal maar die suckt hahahah LOL

Elke zichzelf respecterende gamer moet deze titel gewoon in zn collectie hebben alleen al omdat het deel 2 is :)

[ Voor 38% gewijzigd door salutem op 19-09-2003 17:26 ]

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raps
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-09 19:51
het zal niet de eerste sequal zijn die sucked....

ook al heb ik er alle vertrouwen in dat het gewoon weer super is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik verwacht totaal niet dat deze game zal sucken :)
Heb er gewoon alle vertrouwen in.

offtopic:
Kut, Steam Platform topique is dicht :(............. en weer open :+

[ Voor 9% gewijzigd door Booth op 19-09-2003 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze game gaat morgen gold, ik zeg het je! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

salutem schreef op 19 September 2003 @ 17:20:
hahahaha nee valve brengt een game uit waarvan er 4 miljoen zijn verkocht en nu komt de sequal maar die suckt hahahah LOL

Elke zichzelf respecterende gamer moet deze titel gewoon in zn collectie hebben alleen al omdat het deel 2 is :)
Zoals gezegd, het zou niet de eerste sequel zijn die zuigt. Nou zullen ongetwijfeld hordes mensen het een fantastisch spel vinden, maar, wat ik dus ook met Warcraft III als voorbeeld wilde zeggen, dan hoef ik het nog niet een geslaagd spel te vinden. En daarom ga ik het ook eerst proberen voordat ik het ga kopen. Wat er dus waarschijnlijk op neer komt dat ik het spel pas ergens volgend jaar ga proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Valve zegt toch 30sept?
Dim plus 14nov
en bol.com 21nov
ik weet dat webshops gokken... maar ik denk dat 30sept niet wordt gehaalt hij had dan al gold moeten zijn ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet als Valve de release via Steam als wereldwijde release ziet, in dat geval kan ie de 29e gold gaan en de 30e gereleased worden...

Degenen die het doosje willen hebben moeten dan gewoon langer wachten..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

tja dan zou 14nov wel kunnen kloppen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:08

GG85

.......

Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 19:50:
Niet als Valve de release via Steam als wereldwijde release ziet, in dat geval kan ie de 29e gold gaan en de 30e gereleased worden...

Dat lijkt me zeer waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

Klopt; bovendien moeten ze den k ik ff wachen op ATI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Qorne schreef op 19 September 2003 @ 19:41:
Valve zegt toch 30sept?
Dim plus 14nov
en bol.com 21nov
ik weet dat webshops gokken... maar ik denk dat 30sept niet wordt gehaalt hij had dan al gold moeten zijn ofniet?
Maybe is ie al gold gegaan maar wil valve dat ook nog ff geheim houden >:), ze zijn niet verplicht om het te zeggen (willen waarschijnlijk bij ons ff de spannig erin houden). We merken het 30 sept wel als ie in de winkels ligt :D

[ Voor 7% gewijzigd door bAdmuTs op 19-09-2003 20:14 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 13-09 11:08

GG85

.......

In dat geval zou het allang bij bijv de drukker of de leverancier zij uitgelekt.
Ik denk gewoon aan een wereldwijde steam release de 30e.

[ Voor 27% gewijzigd door GG85 op 19-09-2003 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:30
De boekjes en doosjes zijn echt wel al lang klaar hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:38

Maxow

Hidden Sound System

alleen de cdtjes nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Zoiets zei ik dus ook, maar ik zag op het ATI-forum (www.rage3d.com/boards), dat Gabe ooit heeft verteld dat de Steam-release en de retail-release op dezelfde dag zouden zijn.......dus dat scenario lijkt ook niet op te gaan.

[Dr.Evil-modus]Valve!!!! I need the info!![/Dr.Evil-modus]

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valve zegt dat ze het melden als ze gold gaan... of zouden ze dat zeggen om ons in paniek te brengen ("Hij had toch al gold moeten gaan???"). Aaargh, de paranoia :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
GG85 schreef op 19 september 2003 @ 20:18:
In dat geval zou het allang bij bijv de drukker of de leverancier zij uitgelekt.
Ik denk gewoon aan een wereldwijde steam release de 30e.
Wellicht zijn ze zelf de drukker/leverancier. Dit om lekken enzo te voorkomen. Dat zou een reden kunnen zijn dat we niet horen dat ie gold is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

lijkt me wel een beetje stug hoor, als ze zelf drukker zijn. (maar wel mogelijk ;) )

[ Voor 17% gewijzigd door Maxow op 19-09-2003 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Dit wordt ondertussen wel een beetje vervelend eigenlijk... Bij Valve weten ze al lang en breed wat er gaat gebeuren, maar ze hebben gewoon geen zin om het te zeggen... Ik vraag me af wat nou precies hun motivatie is om iedereen zo in onzekerheid te houden.

Het enige voordeel dat ik kan bedenken is dat het op deze manier veel leuker is als je hem de 30e ineens in de winkel ziet liggen terwijl je hem eigenlijk niet verwacht had, maar verder...

Edit: lijkt me als werknemer bij valve eigenlijk ook wel geinig: je ziet die hele cummunity maar speculeren en flippen over die release date, terwijl jij al lang weet wat voor verrassing iedereen te wachten staat (positief of negatief) :P

[ Voor 22% gewijzigd door DocB op 19-09-2003 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Ligt het aan mij of miste ik een stukje uit het buggy filmpje...

Ik dacht het deel met die buggy langer was, net alsof ze er een stukje uitgeknipt hebben.... :(

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel je voor: HL2 wordt uitgesteld... dan vind ik het wel een beetje flauw om pas 1 week tot 2 weken voor de release dat te gaan vertellen aan de wereld. Dan heeft Valve zich voor schut gezet om van te voor te vertellen dat ze zeker ervan zijn dat ze 30 september halen terwijl dat niet zo is. Toch denk ik dat Gabe gelogen heeft over 'gold status vertellen aan de wereld' en dat ze toch 30 september in de schappen liggen :) althans hoop ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
WJP schreef op 19 September 2003 @ 22:06:
Ligt het aan mij of miste ik een stukje uit het buggy filmpje...

Ik dacht het deel met die buggy langer was, net alsof ze er een stukje uitgeknipt hebben.... :(
Het ligt niet aan jou :) Er mist idd een behoorlijk stuk. Hele filmpje vind ik trouwens vrij brak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ik ga gewoon uit van 30 sept.
We zien het vanzelf wel.

En met gokken hoe het zou kunnen gaan bereik je ook niks.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het wordt 30 september kreeg net sms'je van gabe.

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
"So, September 30 then?"
"Yep."
"Definately September 30?"
"Uh-huh."
"And the release date for Half-Life 2?"
"September 30."
"And the game's going to be released on the ...?"
"It hasn't changed since you asked me 10 seconds ago."
:p

http://www.halflife2.net/...read.php?s=&threadid=8130

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

hehe , goed interview ;)
Maar dit is toch echt wel een hele goede hint dat HL² ECHT op 30 sept uitkomt :)
Nu alleen nog een radeon 9800 zien te scoren voor .. ehm.. kijkt naar banksaldo.. 50 euro :X

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
30 sept op steam ja! :(

de winkels zullen nog ff moeten wachten hoor ik

• srblackbird

srblackbird

ThinkGEEK

Other ATI related news; the 9800SE and 9800XT lines are starting to hit store shelves at certain vendors. Unfortunately, a lot of information is still under NDA, but you can assure yourselves we will have more to come!
Bron http://www.anandtech.com/guides/showdoc.html?i=1875&p=7

• srblackbird

srblackbird

ThinkGEEK

HDR in Half-Life 2 maybe not possible for Nvidia cards?
Bron http://www.anandtech.com/news/shownews.html?i=20529

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
M'n volgende kaart wordt toch zeer waarschijnlijk 100% zeker een ATI, of misschien een XGI Volari...
nieuws: Eerste foto en benchmarks XGI Volari V8 Ultra GPU

:)

Nvidea gaat steeds meer achteruit volgens mij :'(

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Legion schreef op 20 september 2003 @ 02:39:
[...]

M'n volgende kaart wordt toch zeer waarschijnlijk 100% zeker een ATI, of misschien een XGI Volari...
nieuws: Eerste foto en benchmarks XGI Volari V8 Ultra GPU

:)

Nvidea gaat steeds meer achteruit volgens mij :'(
Valt mee, ati snoept gewoon aardig wat marktaandel weg.

• Refragmental
  • Laatst online: 23-06 15:15
Valt mee?

Nvidia kaarten blijken de ATI kaarten niet meer bij te kunnen houden.
Tevens blijken de Nvidia kaarten allerlij rare truukjes toe te passen om meer FPS te krijgen.
Ook die leuke bug die ervoor zorgt dat bij HL2 Nvidia kaarten geen FSAA kunnen gebruiken is geen pluspunt.

• Grijns
  • Laatst online: 05-07 09:16
Ik heb net gehoord dat hl2 nu ook op de interne verkoop(inkoop) lijsten van Bart Smit staat en dat deed het nog niet op de vorige lijst. Ik begin dus steeds meer te geloven in 30-9-2003.

Verwijderd

hopelijk gaat hl2 niet hetzelfde lot als team fortress 2 tegemoet ;)

• DocB
how about this?
Spitcodfry, the lucky fellow who got to go on a tour of Valve, just stated some info Gabe Newell told him about the release date. Here it is:

"I cannot believe I just now remembered this, but when I was on the tour, Gabe told me that Steam would begin to send Half-Life 2 the game to individual's hard drives a week before it released via Steam. I'm assuming this is for people that choose in advance to get it from there. A Steam employee also told me that the material sent to your hard drive would he heavily encrypted, in order to prevent anyone from playing any of the game early. And obviously, people would be notified in advance that the material was being sent to their hard drives. If this is the case, then an announcement would need to be made no later than next tuesday (the 22nd) for it to be sent by the 30th via Steam."

You can read the full thread here over on the HalfLife2.net forums.
Van HL2Central...

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Half Life 2 Appears in Tokyo
Will we get a new look at E3's most stunning title?

September 19, 2003 - ATI Technologies Japan announced today plans to show off Half Life 2 at the upcoming Tokyo Game Show, which is scheduled to open its doors on September 26 at a large, often crowded and always stuffy convention center located just outside Tokyo. The company announced, specifically, that it will be hosting a "Theater Booth" where gamers will be able to "experience" Half Life 2.

We're not sure exactly in what form the game will appear. It could be the E3 trailer all over again, or perhaps we'll get some new footage. IGN will of course be in attendance at the show and look forward to possibly bringin IGNPC its first Tokyo Game Show story -- ever.
Bron: IGN

Het spel word gepresenteerd, maar je kan het niet spelen. Ze krijgen weer een filmpje voorgeschoteld. Misschien maar goed ook, anders kunnen we straks een "build X" van een ftp downloaden. Weet niet of ik me dan kan inhouden. Valve houd in ieder geval de kraan stevig dicht, waar blijft nou al die info? Wat voor multiplayer zit er bij, wat is de echte release datum en waar blijft die benchmark?

Specs

• JayVee
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

"I cannot believe I just now remembered this, but when I was on the tour, Gabe told me that Steam would begin to send Half-Life 2 the game to individual's hard drives a week before it released via Steam.
Yeah right... wel heeel toevallig dat hij dat is vergeten en nu ineens weet.

Het is echt een grappig scenario. Als ze de release date niet halen, waarom zeggen ze het dan niet? Zou wel niet de eerste keer zijn dat een spel kort voor release uitgesteld wordt (nieuwe Tomb Raider!) maar ik geloof niet dat dat bij Valve gaat gebeuren.

Als ze de release wel halen zouden ze dat echt wel aankondigen zodat iedereen alvast geld gaat sparen en het spel gaat kopen op de dag dat het uitkomt. Daarnaast zou het echt al gold moeten zijn. En nee, ze hebben zeker weten geen CD pers. Dat is de surprise echt niet waard (het is een grote release he... dat doe je niet met wat branders)

Interessant is die Steam-release optie. Zou wel een leuk experiment en een leuke stunt zijn, het spelletje eerst via steam aanbieden. Echter wel beetje unfair gamers tegenover die geen (breedband) internet of creditcard (?) hebben.
//edit: en daarmee bedoel ik: De Steamers zouden vanaf 30-09 kunnen spelen en "de rest" pas enkele weken later.

Krijg je misschien beetje LOTR scenario. Mensen halen het eerst via steam omdat ze het zo snel mogelijk willen hebben en kopen later nog eens de collector's edition omdat ze gewoon grote fan zijn! 8 )

[ Voor 5% gewijzigd door JayVee op 20-09-2003 10:27 ]

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:17

Wildfire

Joy to the world!

JayVee schreef op 20 september 2003 @ 10:04:

[...]

Krijg je misschien beetje LOTR scenario. Mensen halen het eerst via steam omdat ze het zo snel mogelijk willen hebben en kopen later nog eens de collector's edition omdat ze gewoon grote fan zijn! 8 )
Je hebt er niets aan als je het via Steam binnenhebt. Je kunt het pas een week later spelen...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:08
en waarom zou je het dan via steam een week eerder krijgen als je het toch niet kunt spelen? Denk dat je juist wel al kunt spelen maar dat nog niet alles unlocked is ofzo.

Strava | AP | IP | AW

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
ja, en dan vind ik niet dat je 30-09 als echte release zien, dus eigenlijk zou hij de 23ste moeten komen :P

Ben benieuwt of die encryptie in een paar dagen gekraakt kan worden door wat ubernerds, zal mij niets verbazen als vrij snel de halflife 2 versie op de warezmarkt verschijnt

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

persoonlijk zou ik het best lame vinden als mensen via steam eerder kunnen spelen. Maarja, op die manier kunnen ze vast veel meer geld verdienen, dus zullen ze zoiets denk ik wel doen :/

Verwijderd

damn bij Dynabyte staat wel al HALO voor de voorinschrijving (10-10-03) en HL2 staat nog steeds verwacht op 21-11-03 :(

• srblackbird

srblackbird

ThinkGEEK

Da Monkey schreef op 20 september 2003 @ 10:36:
en waarom zou je het dan via steam een week eerder krijgen als je het toch niet kunt spelen? Denk dat je juist wel al kunt spelen maar dat nog niet alles unlocked is ofzo.
Omdat als je HL2 zou kunnen downen over stream nadat HL2 op de 29 gold zou gaan, iedereen de Steam servers zou overbelasten. Doordat een paar duizend mensen een X aantal Gig willen downen :p

• [J.d.I.] DirtyHarry
Lezen mensen:
A Steam employee also told me that the material sent to your hard drive would he heavily encrypted, in order to prevent anyone from playing any of the game early.
Dus het spel wordt zwaar versleuteld, en pas 30 september wordt het gedecodeerd met een sleutel/proggie dat je ook via steam binnen krijgt. Hierdoor kunnen ze de bandbreedte dus verspreiden, dat je geen piekbelasting krijgt op de 30e zoals Yorick zegt.

• JayVee
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

DarkShadow schreef op 20 September 2003 @ 10:38:
Ben benieuwt of die encryptie in een paar dagen gekraakt kan worden door wat ubernerds, zal mij niets verbazen als vrij snel de halflife 2 versie op de warezmarkt verschijnt
Als ze willen maken ze het onkraakbaar. Ik zeg alleen }:O
Gebruik een sleutel van 4096bits en het is praktisch onkraakbaar (en zeker voor "wat übernerds").

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

JayVee schreef op 20 September 2003 @ 11:41:
[...]

Gebruik een sleutel van 4096bits en het is praktisch onkraakbaar (en zeker voor "wat übernerds").
En al helemaal in 1 week ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

September 19, 2003 -
ATI Technologies Japan announced today plans to show off Half Life 2 at the upcoming Tokyo Game Show, which is scheduled to open its doors on September 26 at a large, often crowded and always stuffy convention center located just outside Tokyo. The company announced, specifically, that it will be hosting a "Theater Booth" where gamers will be able to "experience" Half Life 2.
We're not sure exactly in what form the game will appear. It could be the E3 trailer all over again, or perhaps we'll get some new footage. IGN will of course be in attendance at the show and look forward to possibly bringin IGNPC its first Tokyo Game Show story -- ever.
bron: IGN

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2003 12:48 ]

Verwijderd

Het moeten haast wel de E3 beelden zijn. Het is wel niet Valve die het laat zien dit keer, maar ze willen niet dat men het spel leert kennen door filmpjes. Ze willen dat je het leert kennen door het zelf te spelen.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:08

IceStorm

This place is GoT-like!!!

JayVee schreef op 20 september 2003 @ 11:41:
Voor die paar dagen is 64 bits al genoeg, zeg dat ze kiezen voor zekerheid en voor (relatief simpele) 128 bits gaan dan durf ik mijn hand er wel voor in het vuur te steken dat de game echt pas speelbaar is als Valve het wil ;)

• srblackbird

srblackbird

ThinkGEEK

http://valve.speakeasy.net/
De meeste mensen die HL1-HL:CS spelen, hebben een kaartje van Nvidia in hun pc hangen.
Ik hoop maar dat Nvidia deze 10 dagen nog ff goed gebruikt om ,ook voor die mensen, zo veel mogelijk uit hun GeForce lijn te halen.

Verwijderd

Wordt die enquete nog steeds geupdate?

• Grijns
  • Laatst online: 05-07 09:16
Verwijderd schreef op 20 September 2003 @ 14:05:
Wordt die enquete nog steeds geupdate?
nee.

• [J.d.I.] DirtyHarry
Apart dat ze www.half-life2.com nog niet hebben geupdate. Lijkt me toch handig om daar wat algemene info neer te pleuren voordat het spel uitkomt.

Verwijderd

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 20 September 2003 @ 14:32:
Apart dat ze www.half-life2.com nog niet hebben geupdate. Lijkt me toch handig om daar wat algemene info neer te pleuren voordat het spel uitkomt.
Maybe zijn ze te druk bezig met half-life 2 te branden op hun brandertjes :9

• DarkShadow
  • Laatst online: 19:16
ben bang dat de hype echt te groot wordt, ik merk aan mezelf dat ik zo'n grote verwachting heb, ik check ongeveer om de 3 uur of hij al gold is :P
Het moet wel een hele rare gewaarwording zijn om hem eenmaal te hebben, ik hoop maar dat de gameplay echt bijzonder is, ik ga echt flippen als het gewoon weer een normale fps blijkt te zijn :p

• Kwartjuh
  • Laatst online: 25-08 12:54
DarkShadow schreef op 20 September 2003 @ 16:52:
ben bang dat de hype echt te groot wordt, ik merk aan mezelf dat ik zo'n grote verwachting heb, ik check ongeveer om de 3 uur of hij al gold is :P
Het moet wel een hele rare gewaarwording zijn om hem eenmaal te hebben, ik hoop maar dat de gameplay echt bijzonder is, ik ga echt flippen als het gewoon weer een normale fps blijkt te zijn :p
Tsja, de gameplay kan idd gaan zuigen, daar weten we niks van... maar je hoeft niet bang te zijn dat het een 'normale' fps is... ik heb nog nooit emoties gevoelt bij een gamecharacter, maar Walter en Alyx maken dat toch wel in je los...

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

jah, een harde, dat maakt alyx in me los.

Verwijderd

FoggyFreek schreef op 20 September 2003 @ 16:59:
jah, een harde, dat maakt alyx in me los.
:X
Misschien moet je dan eens uit gaan :9

+ Ik kijk ongeveer om de 30 min of ie al Gold is :9 8)7

• [J.d.I.] DirtyHarry
DarkShadow schreef op 20 September 2003 @ 16:52:
.... ik check ongeveer om de 3 uur of hij al gold is :P....
Om de 3 uur maar? :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2003 @ 17:09:

Ik kijk ongeveer om de 30 min of ie al Gold is :9 8)7
Op halflife2.net?

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Zou Alyx dood gaan in HL2 ?

Verwijderd

Overal waar ik maar hl2 nieuws kan vinden :P

• [J.d.I.] DirtyHarry
Wat is dat nou weer voor doem-scenario :P

• Albinoraptor
  • Laatst online: 13-09 18:15
Moet je zeker kiezen dus die Doc de pijp uit laten gaan of Alyx, hmmm, komt me erg bekend voor zo'n keuze. :p

Wie het weet krijgt een schouder klopje :p

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Albinoraptor schreef op 20 September 2003 @ 18:03:
[...]

Moet je zeker kiezen dus die Doc de pijp uit laten gaan of Alyx, hmmm, komt me erg bekend voor zo'n keuze. :p

Wie het weet krijgt een schouder klopje :p
Matrix Reloaded?

Ik kan bijna niet meer w88 hoor.. Het is nu alweer een aantal weken gewoonweg STIL rondom HL2.... We horen er weinig van.. en wat we horen is niet echt verassend nieuws...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• [J.d.I.] DirtyHarry
Ik hoop dat we dinsdag de 23e van een hoop steam pre-orderaars veel gejuich horen :D

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:30
ReCreator schreef op 20 September 2003 @ 18:17:
[...]

Matrix Reloaded?

Ik kan bijna niet meer w88 hoor.. Het is nu alweer een aantal weken gewoonweg STIL rondom HL2.... We horen er weinig van.. en wat we horen is niet echt verassend nieuws...
Eerder metal gear Solid 1 op de Playstation. Vet man, 2 eindes!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

ReCreator schreef op 20 September 2003 @ 18:17:
[...]

Matrix Reloaded?

Dus? Wat moeten ze dan doen, veel pics en info posten, of hard werken aan de game zodat ze de deadline halen?

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• Novah
ALS hij dus de 30e uitkomt is zon stilte wel mooi om de spanningen te laten stijgen. Bij UT2003 kwamen de filmpjes en plaatjes met bakken uit de hemel vallen. Nu is iedereen gespannen, wat kunnen we verwachten... komt ie op tijd... enz enz..
Als ze hem op tijd klaarkrijgen is het een slimme zet volgensmij. :)

• Kwartjuh
  • Laatst online: 25-08 12:54
Tis allemaal een beetje dubbel... meneer Newell heeft duidelijk tegen die gozer die ff een tour kwam nemen gezegt dat ze het duidelijk zouden aankondigen als HL2 gold zou gaan... maarja, mischien is het allemaal wel een dikke instinker... krijg je zoiets als dit:
--MO 29 September 2003--

Valve and Vivendi Universal are proud to announce that Half Life 2 has gone gold! Expect the game in the shelves on the 30th of september!

O, by the way... our apologies to Spidcodfry from the Halflife2.net community, who was misleaded in the most horrible way.
:+

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Kwartjuh schreef op 20 September 2003 @ 19:22:
--MO 29 September 2003--
Valve and Vivendi Universal are proud to announce that Half Life 2 has gone gold! Expect the game in the shelves on the 30th of september!
O, by the way... our apologies to Spidcodfry from the Halflife2.net community, who was misleaded in the most horrible way.
Pas maar op met zulke posts ! seffes denkt iedereen weer dat hij echt gold is gegaan
:9 O+ 8)7

• Novah
Kwartjuh schreef op 20 september 2003 @ 19:22:
Tis allemaal een beetje dubbel... meneer Newell heeft duidelijk tegen die gozer die ff een tour kwam nemen gezegt dat ze het duidelijk zouden aankondigen als HL2 gold zou gaan... maarja, mischien is het allemaal wel een dikke instinker... krijg je zoiets als dit:

[...]

Ok, die post is niet cool, mijn hart sloeg 10 keer over.

Verwijderd

lol, gelooft iedereen die post ook nog :D

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

die van mij ook, niet cool

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
tja voortaan maar bovenaan beginnen met lezen he ;)

maar ik verwacht niet van valve dat ze na zo lang beweerd te hebben dat het de 30ste uitkomt het dan nog uit te stellen, of te liegen

ik ga lekker 30ste naar de winkel :)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• DocB
BasieP schreef op 20 september 2003 @ 19:54:
[...]

tja voortaan maar bovenaan beginnen met lezen he ;)

maar ik verwacht niet van valve dat ze na zo lang beweerd te hebben dat het de 30ste uitkomt het dan nog uit te stellen, of te liegen

ik ga lekker 30ste naar de winkel :)
Zou het wel vreemd vinden als we echt tot de 30e helemaal niks te horen krijgen van Valve... Wil minstens de dag van tevoren horen: "oh hey vergeet niet ff langs de winkel te gaan". En dan de hele nacht wakker liggen van jeeej, morgen kan ik spelen :P

Verwijderd

het zou gewoon erg slecht voor hun imago zijn als ze het niet zouden uitbrengen op den 30e september

Verwijderd

Lijkt me sterk , ze zijn ook wel zonder kleerscheuren van de delays van HL 1 en TF 2 gekomen. Zodra mensen het spel in handen hebben vergeten ze het weer dat het uitgesteld was :D

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2003 20:59 ]

• Albinoraptor
  • Laatst online: 13-09 18:15
Hennie-M schreef op 20 september 2003 @ 18:48:
[...]

Eerder metal gear Solid 1 op de Playstation. Vet man, 2 eindes!
Schouderklopje :Y)

Verwijderd

Als ze het de 30e niet uitbrengen maken ze heel wat nerds pissed, waaronder mij :P

En dat wil je toch niet als je Valve heet?

Verwijderd

Ik vertrouw erop dat ie de 30e in de winkel ligt, of hoogstens een paar dagen erna. Valve kan het gewoon niet maken om de hele tijd zo te hameren op 30 september, en vervolgens een week van te voren zeggen "sorry, we redden het toch niet". Echt, ik durf te wedden dat het puur een marketing truc is om iedereen in spanning te laten wachten en dan te verrassen. Ik verwacht binnen enkele dagen dan ook het officiële bericht dat het spel de 30e in de winkel ligt, want ik denk dat het weinig effect heeft als ze er helemaal hun mond over houden.

Trouwens, even iets anders dan de release datum. Het lijkt me leuk een beetje te speculeren over hoe het spel zou kunnen beginnen, met wat voor een intro. Want de intro uit HL1 is toch wel legendarisch inmiddels, ben benieuwd hoe ze in HL2 weer zo'n sublieme intro willen maken waarbij je toch nog steeds door de ogen van Freeman kijkt en toch een idee hebt waar je bent en wat je er doet. Ik bedoel, ze kunnen het spel niet ergens plots laten beginnen, dat je na het laadscherm plots op het strand staat en je maar wat mag gaan lopen ofzo.

Persoonlijk denk ik dat er eerst een incident gaat gebeuren zoals in het begin van Opposing Force. Je raakt dan bewusteloos, en je wordt weer wakker in een ruimte met Alyx en Dr. Vance, zoals te zien is op deze screenshot:

Verklaart ook waarom Alyx in dat E3 Filmpje (Kleiners Lab) zegt: "you are staring at me again".

[ Voor 1% gewijzigd door Microkid op 22-10-2021 16:35 ]

Verwijderd

Vraag me af wat er gebeurt als je ze te lijf gaat met je crowbar, de belangrijke karakters kunnen natuurlijk niet dood en maken een droge opmerking als je op ze in slaat :P

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Of het spel eindigd als je een belangrijk karakter dood. Dat gebeurde in Half Life en/of een van de uitbreidingen ook.

Dan kreeg je een zwart beeld met een bericht daarin te zien, zoiets van: "Subject Freeman, unfit for duty"

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Tuurlijk niet, dat is zonde.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Kwartjuh schreef op 20 September 2003 @ 19:22:

[...]

Het lijkt me wel iets voor Valve om zoiets te doen.
Ze vinden het volgens mij heel leuk om iedereen in spanning te houden en dat er allemaal van die geruchten ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 09:44
ah.. eindelijk een waardige uitdaging voor mijn Radeon 9800SE @ 9800Pro >:)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.