[PC] Half-Life 2 - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.960 views sinds 30-01-2008

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ach 'k heb net ff gebeld met Valve. Kreeg ene Gebe aan de lijn. No problemos hoor volgens die dude komttie gewoon op 30 september!! :) 8) :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:38

Maxow

Hidden Sound System

mja, ik denk dat je verkeerde nummer had, want Gebe werkt daar niet ;)

Je moet volgende keer iig even naar Gabe vragen ;)

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

Help!!!! schreef op 17 september 2003 @ 19:35:
Ach 'k heb net ff gebeld met Valve. Kreeg ene Gabe aan de lijn. No problemos hoor volgens die dude komttie gewoon op 30 september!! :) 8) :)
Zie je nou wel, niks aan de hand :*)

Verwijderd

ik hoop echt dat ie dan uitkomt er zijn maar 3 spellen die ik dit jaar en volgend jaar wil. half-life 2, halo 2, fable. als de dag komt lig ik al voor de deur te wachte :Z. maar is 30 sep de wereld wijde release date?

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:12

Rubman

Retarded or just overjoyed!

ok nu ik dit zo allemaal zie begin ik ontzettend te kwijlen (zie het voor het eerst), en denk ik dat ik toch maar is me paatje heel lief moet gaan aankijken of ik op zijn pc mag spelen AMD XP2100+ ati 9600, want met mijn PIII 550mhz geforce 2mx zal dit denk ik niet meer zo vloeiend lopen (of ik moet zelf maar is gaan sparen voor een nieuwe pc :? ).

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:38

Maxow

Hidden Sound System

dat laatste is ook wel een sterk punt ;)

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:06
Oh nog een ding, ik las ergens van iemand dat (in NL iig) de meeste games op donderdagen uitkomen, en dat ze dan ook de dag ervoor (ofzo) binnen komen.... Met een beetje pech moeten we dus wachten tot 2 oktober... :P

(dit is dus nog ff een gekmakertje voor mensen die echt niet meer kunnen wachten ;) )

• guanpedro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-06 10:45

guanpedro

Live forever or die trying

Misschien ook een aardig discussiepunt; "waar vind ik HL2 het goedkoopst?"

Dit is een aardige deal:
http://shop.gameplay.co.u...r=WAP&ProductCode=RM00327

Ik heb hem daar vandaag op preorder gedaan voor 39.8156 EUR (inc verzendkosten)

PC: MSI-NEO2FISR P4-2.6HT@2.8 Dual-channel GEIL-PC3500 Intel CSA GB-LAN 9600PRO Pioneer DVR106 Server: Dual Xeon-2GHz 3Ware 7500-12 11x120GB RAID5 GB-LAN RH 9 2.4.22 Digicam: Sony DSC-F717

• DocB
bij play.com is hij 26 pond incl verzenden... weet niet of het de actuele koers is, maar volgens xe.com is dat 38,47 euro...

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 19:15

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

DocB schreef op 17 September 2003 @ 20:51:
bij play.com is hij 26 pond incl verzenden... weet niet of het de actuele koers is, maar volgens xe.com is dat 38,47 euro...
maar dan moet je wel met creditcard betalen...

(ik ruik een IA :D :P)

maarja, die gozer die ik aan de lijn had bij men gameshoppie lult niet, hij krijgt em echt pas 30 november...
ik zie het somber in, we need a miracle...

[ Voor 17% gewijzigd door TepelStreeltje op 17-09-2003 20:57 ]

Battle.net Spud#2543

• guanpedro

guanpedro

DocB schreef op 17 September 2003 @ 20:51:
Inclusief verzendkosten?

PC: MSI-NEO2FISR P4-2.6HT@2.8 Dual-channel GEIL-PC3500 Intel CSA GB-LAN 9600PRO Pioneer DVR106 Server: Dual Xeon-2GHz 3Ware 7500-12 11x120GB RAID5 GB-LAN RH 9 2.4.22 Digicam: Sony DSC-F717

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:17

Wildfire

Joy to the world!

guanpedro schreef op 17 September 2003 @ 20:57:
[...]

Inclusief verzendkosten?
Bij Play zijn alle bedragen inclusief verzendkosten, ongeacht het land waar het naar toe moet (nou ja, binnen Europa dan denk ik).

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Is er eigenlijk een (goede) site waar alles verschenen HL 2 movies op staan??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
DocB schreef op 17 September 2003 @ 20:40:
Oh nog een ding, ik las ergens van iemand dat (in NL iig) de meeste games op donderdagen uitkomen, en dat ze dan ook de dag ervoor (ofzo) binnen komen.... Met een beetje pech moeten we dus wachten tot 2 oktober... :P

(dit is dus nog ff een gekmakertje voor mensen die echt niet meer kunnen wachten ;) )
Must.... Keep.... Control.... >:)

Is HL 2 eigenlijk al gold gegaan??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• DocB
TepelStreeltje schreef op 17 september 2003 @ 20:55:
[...]

maar dan moet je wel met creditcard betalen...

(ik ruik een IA :D :P)

maarja, die gozer die ik aan de lijn had bij men gameshoppie lult niet, hij krijgt em echt pas 30 november...
ik zie het somber in, we need a miracle...
CC heb ik, het probleem bij play is wat mij betreft alleen dat je een paar dagen moet wachten voordat je je pakje in huis hebt... Het moet namelijk nog door de douane heen aangezien Jersey, waar play.com zit, niet in de EU zit...

Dat van die gameshop hebben zoveel winkels. Het zal nog steeds wel het geval zijn van Vivendi die een andere release date naar buiten had gebracht dan de bedoeling was, zonder dat valve er iets vanaf wist.

Een aantal zaken, zoals play.com en de winkel die door iemand anders genoemd werd, hebben de datum ondertussen wel op 30 sept zijn....

Blijft dus afwachten.

• guanpedro

guanpedro

Vanitas schreef op 17 September 2003 @ 21:15:
www.Fileplanet.com, alles centraal

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Angels_Dragon schreef op 17 september 2003 @ 19:52:
ok nu ik dit zo allemaal zie begin ik ontzettend te kwijlen (zie het voor het eerst), en denk ik dat ik toch maar is me paatje heel lief moet gaan aankijken of ik op zijn pc mag spelen AMD XP2100+ ati 9600, want met mijn PIII 550mhz geforce 2mx zal dit denk ik niet meer zo vloeiend lopen (of ik moet zelf maar is gaan sparen voor een nieuwe pc :? ).
Laat me raden... je vader doet alleen maar surfen, muziek luisteren en zo af en toe wat in office.

Probeer de componenten binnenin de PC om te wissellen, merkt ie toch nooit.
Ik haat hypocriete ouders die voor hun tiepbezigheden blijkbaar de snelste PC nodig hebben.

Mijn vader is wat dat betreft idiaal.
Ik krijg alle nieuwe spullen, en hij krijgt mijn 2dehandjes (wat toch zeer goede spullen zijn AMD XP1900+ 512MB PC2700 en een leuke Gforce 2 64mb) Vette overkill natuurlijk, want het enige wat hij doet is... surfen, muziek luisteren en een beetje office.

Verwijderd

Vanitas schreef op 17 september 2003 @ 21:15:
Zie first post van dit topic!

• Rubman
  • Laatst online: 23:12

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Legion schreef op 17 September 2003 @ 21:24:
[...]

Laat me raden... je vader doet alleen maar surfen, muziek luisteren en zo af en toe wat in office.

Probeer de componenten binnenin de PC om te wissellen, merkt ie toch nooit.
Ik haat hypocriete ouders die voor hun tiepbezigheden blijkbaar de snelste PC nodig hebben.

Mijn vader is wat dat betreft idiaal.
Ik krijg alle nieuwe spullen, en hij krijgt mijn 2dehandjes (wat toch zeer goede spullen zijn AMD XP1900+ 512MB PC2700 en een leuke Gforce 2 64mb) Vette overkill natuurlijk, want het enige wat hij doet is... surfen, muziek luisteren en een beetje office.
ik heb al meerdere malen tevergeefs gevraagd of hij er niet aan denkt om het om te ruilen want idd het enige wat hij ermee doet is surfen, word aplicaties, mail, telefoonboek, en wat routedingetjes meer niet.
maar hij is jammergenoeg niet zo gek dat hij niet merkt als ik de spullen omwissel, en als ik dat wel doe ben ik heel erg de lul. dus zit er nix anders op dan maar gaan sparen en met een maandje of 3 heb ik dan wel de goede pc te pakken.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Verwijderd

lol....onze eerste GOEDE pc (zie specs had hem ook zelf samengesteld:P) kwam op mijn kamer te staan deze had ik mezelf al gauw toe geeigend })
was eigenlijk voor paps...

maar nu zit hij alleen nog maar af en toe bij mijn zusje op haar P3 voor bankzaken en andere office apps...hij weet dat "MIJN" Pc altijd gebruikt woord :D

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Asus a7v8x kt400 | AMD 2400XP+ | Radeon 9700 128mb | 40gig HD IBM | 512mb DDR 400mhz

Cool, zo een wil ik er ook gaan halen. Maar dan een 1 gig ram.
Nou ja, wil het topic niet van koers laten veranderen.

• guanpedro

guanpedro

Verwijderd

http://www.halflife2.net/...read.php?s=&threadid=7771

LoL, 470 posts in ongeveer 2 uur tijd, omdat iemand van hl2.net was uitgenodigd bij Valve HQ :)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
je hebt een fanatieke communitie of je hebt het niet
een sterveling die zomaar met gabe mag praten... ik bedoel
WOW! ;)

TheS4ndm4n#1919

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Boely schreef op 17 September 2003 @ 18:26:
[...]

Volgens mij is het een WORLD RELEASE :D en wij horen ook bij de wereld geloof ik
:D

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Deze wil ik je niet onthouden:

Het beste voorbeeld om de commitment van Valve met de community te beschrijven:

Press: "Can we have some more info please?"
Valve: <Silence>

Singular stalker-esque fan: "Can I come visit?"
Valve: "Yeah sure why not?"

-- Altijd blijven prutsen --

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:15
Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 23:52:
http://www.halflife2.net/...read.php?s=&threadid=7771

LoL, 470 posts in ongeveer 2 uur tijd, omdat iemand van hl2.net was uitgenodigd bij Valve HQ :)
Volgens mij had hij zichzelf uitgenodigt :p

edit:
Hij is er dus echt geweest :D
http://www.halflife2.net/...6&perpage=15&pagenumber=1

[ Voor 19% gewijzigd door Albinoraptor op 18-09-2003 02:23 ]

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Te gek! ik check het steeds :D, wat een mazzelaar.!

-- Altijd blijven prutsen --

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
One bit of info that might interest all of you is when I mentioned to Gabe that someone from Vivendi stated they wouldn't be making any announcements on the game going gold, he laughed. He said communication apparently wasn't what it should be with VU in that regard.
Bron: Halflife2.net

Dus als HL² "gold" gaat dan word dat aangekondigd. Betekent dus dat ze 30 September niet halen aangezien er niks aangekondigd is ;(

Specs

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:22

Magic666

No one's neighbour!

Gabe houdt iedereen voor de gek. Al die tijd dat ie met de media heeft gepraat heeft ie het niet gehad over een uitstel. En dan opeens, twee weken voor de release, zou het worden uitgesteld?

Complete techdemo's en megafilmpjes en toch zou het spel uitgesteld worden? Dat is moeilijk om te geloven.

• DarkShadow
  • Laatst online: 19:16
ik vind het inderdaad maar een vage situatie, waarom zeggen ze gewon niet dat het is uitgesteld, dan weet je het tenminste zeker :P

Maargoed, het lijkt er wel op dat ze met een flinke verassing komen...

Het kan ook zijn dat het van ati's kant nog steeds onzeker is of het ze lukt om voor 30 september hun nieuwe kaart te bundelen...

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

misschien is het allemaal een complot, en houden ze de daadwerkelijke release gewoon geheim... (dus de 30e sept.)
hebben ze ook gedaan met het nieuws dat HL2 zowiezo al zou komen...

lachen die tour :D
PoLo schreef op 18 September 2003 @ 04:28:
[...]

Dus als HL² "gold" gaat dan word dat aangekondigd. Betekent dus dat ze 30 September niet halen aangezien er niks aangekondigd is ;(
dan moet je eignelijk ook ff de regel die daar nog onder staat quoten...
He did say though that they will be making a gold announcement, and that they won't just send it to retailers on the 30th without prior notice to the public.
maarja, ik maak er niet uit of het dus WEL de 30sept word, of ergens in november....

[ Voor 92% gewijzigd door TepelStreeltje op 18-09-2003 08:49 ]

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

Die rechtse natuurlijk :P

Verwijderd

PoLo schreef op 18 September 2003 @ 04:28:
[...]

Je trekt wel heel snel een conclusie. Het lijkt er misschien op, maar het hoeft niets te betekenen :)

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

die spitcrodfry...
echt zon typische....

beetje lullig om te zeggen, maarja (daarom ook post stukkie weggehaald)

Battle.net Spud#2543

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
TepelStreeltje schreef op 18 september 2003 @ 08:45:
misschien is het allemaal een complot, en houden ze de daadwerkelijke release gewoon geheim... (dus de 30e sept.)
hebben ze ook gedaan met het nieuws dat HL2 zowiezo al zou komen...

lachen die tour :D

[...]

dan moet je eignelijk ook ff de regel die daar nog onder staat quoten...

[...]

maarja, ik maak er niet uit of het dus WEL de 30sept word, of ergens in november....
Als ze het net WEL of net NIET halen lijkt het me sterk dat ze de release ineens 2 maanden vooruit schuiven. Ik denk eerder dat ze de game een week of 2 later releasen. De game moet wel zon beetje klaar zijn, ze waren klaar met playtesten.

• RocketKoen
Was er volgende week niet een "gold" party in ALcatras?
samen met ATi

TheS4ndm4n#1919

• Albinoraptor
  • Laatst online: 18:15
TepelStreeltje schreef op 18 september 2003 @ 09:08:
[...]

die spitcrodfry...
echt zon typische....
Amerikaan? :+ :p

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Op de vraag of 30 september gehaald zou worden, zei Gabe een beetje plagerig "We'll see..."

Dat lijkt me toch wel een bevestiging dat het ze gaat lukken.

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ook ;)

mijn gameshop heeft me zojuist verteld dattie ECHT pas volgende maand uit komt...
:'( :'( :'( :'( :'(
bedank sierra maar, die doen het om meer kertverkopen te krijgen...

Battle.net Spud#2543

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

TepelStreeltje schreef op 18 september 2003 @ 12:24:
[...]

ook ;)

mijn gameshop heeft me zojuist verteld dattie ECHT pas volgende maand uit komt...
D'r is al zovaak met releasedates van games geklooid, alsof je gamesshop het zeker weet.

Lijkt me trouwens ook gigantisch sterk, er is namelijk nog helemaal geen bevestiging van Valve en co.

Gabe heeft zelfs gezegd "We'll see... >:)" op de vraag of HL2 30-09 zou halen. Hetgeen toch wel bijna een bevestiging is dat het wèl op tijd uitkomt.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
TepelStreeltje schreef op 18 september 2003 @ 12:24:
[...]

ook ;)

En waarom zou je Sierra bedanken? Vivendi Universal is de publisher van Half-Life 2, Sierra gaf alleen deel 1 uit :)

The devil is in the details.

Verwijderd

als er een delay is weet je niet een zeker waarom , dus de beschuldigende vinger op vivendi wijzen is een beetje kort door de bocht

Verwijderd

hmm, ok laten we er even van uit gaan HL2 op 30 sept gewoon gold gaat. dan duurt het nog steeds wel ff voordat de game in de winkels ligt. ik kan me dus ook niet voorstellen dat HL2 vanaf de 30ste al echt te koop zal zijn.

• cky
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

maakt me eigenlijk niet uit wanneer hij uitkomt kan me er niet druk om maken...

kan er toch niets aan doen :z ;(

ik hoop dat ie met kerst komt, is men nieuwe pc er dnek ik wel...

• Pellaagarion
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

ha ik vind het geen probleem dat het word uitgesteld want ik kan pas in november mij nieuwe pc bestellen en nu kan ik het toch niet draaien

en dan word er teminste netter af gewerkt en niet dat gehaast

• Boely
  • Laatst online: 00:20

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Het begint er idd naar uit te zien, dat hij niet op de 30ste in de winkels ligt...maar dat hij de 30ste GOLD gaat....tjah dan motte we nog een klein maandje wachten...en hebben de gameshops wel gelijk :(

Welk?

• RocketKoen
gabe heeft gezegd dat hij 30 sept in de winkel ligt, en dat er voor die tijd een gold announcement komt.

tijdens het bezoek van die HL2.net forum gast zei hij al dat de crew erg relaxed overkwam, niet alsof ze moesten opschieten iets af te krijgen.
en laat valve nu net een feestje met Ati hebben volgende week.
mooie tijd om met alle pers erbij bekend te maken dat ie al een week gold is :P

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Pellaagarion schreef op 18 September 2003 @ 14:13:
ha ik vind het geen probleem dat het word uitgesteld want ik kan pas in november mij nieuwe pc bestellen en nu kan ik het toch niet draaien

en dan word er teminste netter af gewerkt en niet dat gehaast
ik durf wedden dat ze er niets meer aan zullen veranderen....november is gewoon een betere maand voor het management team denk ik..

kerstmis,halloween,nieuwjaar,... (ik denk niet dat sinterklaas zo'n grote factor is :))

en waarschijnlijk ook om de winst zoveel mogelijk naar volgend boekjaar te pushen om zo de aandelenkoers te beinvloeden...ik zeg maar wat

• RocketKoen
Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 15:09:
[...]

ik durf wedden dat ze er niets meer aan zullen veranderen....november is gewoon een betere maand voor het management team denk ik..

kerstmis,halloween,nieuwjaar,... (ik denk niet dat sinterklaas zo'n grote factor is :))

en waarschijnlijk ook om de winst zoveel mogelijk naar volgend boekjaar te pushen om zo de aandelenkoers te beinvloeden...ik zeg maar wat
jij wed dat ze er niets aan veranderen, dus het word december?
als ze niets veranderen wordt het 30 sept, want dat is de officiele release date
als ze iets veranderen maken ze niet alleen gamers boos, maar ook Ati,
Ati released nml hun Radeon 9900 opp 30 sept. en ze maken enorm veel reclame dat HL2 gebundeld is met die kaart. (wat ati een enorme zak geld heeft gekost)

TheS4ndm4n#1919

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
verder is het qua marketing helemaal niet voordeliger om hem later uit te brengen.

wanneer hij rond 30sept uitkomt heeft ie rond de kerst precies de nodige aandacht gehad van alle bladen enzo

wanneer je hem vlak voor kerst uitbrengt is het spel bij de kiddies totaal onbekent.
en ik geloof niet dat VALVe kan leven van tweakers alleen :+

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

was dat niet de Radeon 9800TX?

Verwijderd

Beide geloof ik :)

• Gody
  • Laatst online: 27-08 02:58
Als ie op 30 september uitkomt, wat ie waarschijnlijk wel komt, hebben we de shipment met hl2 doosjes hier op 1 oktober en ligt ie 2 oktober in de winkel. Ik neem aan dat er geen teleport is en dat ze hem ook niet eerder al achter in de winkel hebben liggen hoor...

Verder was dat plaatje wel nice, maar ik heb ook een leuke:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/godyvdb/798.jpg
Wellicht al vaker langsgekomen dit plaatje maar wilde hem toch nog ff posten. Overigens kun je zeggen van D3 wat je wilt maar het dynamisch belichten ziet er ingame best mooi uit. Ik ga btw D3 niet kopen, HL2 wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Gody op 21-09-2003 16:59 . Reden: typfoutjes ]

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Wat men nu nog "realistisch" zou moeten afbeelden zijn particles. denk aan stof van banden, rook uit een geweer, brand / vuur, bloed. allemaal van die dingen die er nog steeds lelijk uit zien (erg te merken in HL2 overigens)

Verwijderd

RSP schreef op 18 september 2003 @ 16:58:
Wat men nu nog "realistisch" zou moeten afbeelden zijn particles. denk aan stof van banden, rook uit een geweer, brand / vuur, bloed. allemaal van die dingen die er nog steeds lelijk uit zien (erg te merken in HL2 overigens)
waarschijnlijk is dat wel al mogelijk...mits een zware config..
maar de laatste trend in de gamewereld is dat ze afstappen van het zo realistisch mogelijk te maken in het voordeel van gameplay

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Een grappenmaker of serieus?

HalfLife 2 DEMO uit!!!!

Verwijderd

grappenmaker ofzo?? /me dacht wel wat van... 'wtf?'

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Ze zouden eerst de benchmark uitbrengen, dan hl2, dan heel misschien een demo, dacht ik, sowieso dode link, gewoon een aandachttrekker?

[ Voor 9% gewijzigd door RoadKill21 op 18-09-2003 17:15 ]

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

• Engineer
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Lijkt me onderhand wel duidelijk dat het iemand was die aandacht nodig heeft/had.

Verwijderd

RoadKill21 schreef op 18 September 2003 @ 17:13:
Ze zouden eerst de benchmark uitbrengen, dan hl2, dan heel misschien een demo, dacht ik, sowieso dode link, gewoon een aandachttrekker?
jup.

• Hahn
RoadKill21 schreef op 18 September 2003 @ 17:13:
Ze zouden eerst de benchmark uitbrengen, dan hl2, dan eventueel een demo, dacht ik, sowieso dode link, gewoon een aandachttrekker?
Zoals ik al zei in dat HL2 demo topic: er komt gewoonweg geen (speelbare) demo, net zoals bij Half-Life 1. Er komt als het goed is wel een benchmarktool ja, maar dat is nog het enige, op een enkel filmpje na misschien :)

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
MaRc0 schreef op 18 September 2003 @ 17:15:
[...]

Zoals ik al zei in dat HL2 demo topic: er komt gewoonweg geen (speelbare) demo, net zoals bij Half-Life 1. Er komt als het goed is wel een benchmarktool ja, maar dat is nog het enige, op een enkel filmpje na misschien :)
Grappig is dat er van Opposing Force wel een demo was. Blue shift meen ik ook niet

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Ik zat net te denken, mocht het zo zijn dat ze de deadline van 30 september inderdaad niet halen, dan zou dat nu allang bekend moeten zijn bij ze. De productie van de cd-rom/dvd en de distributie kunnen ze echt niet in de laatste week doen, daar zijn ze nu allang mee bezig.
Of ze durven het niet te vertellen, dat kan ook nog :)

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Gody schreef op 18 September 2003 @ 16:33:
Verder was dat plaatje wel goed je maar ik heb ook een leuke:
[afbeelding]
Wellicht al vaker langsgekomen dit plaatje [...]
Ja, die is al vaker langsgekomen. Kan ze nu niet vinden maar er zijn nog twee (of zelfs nog meer):

Eentje waar dat kleine beestje het grote beestje met een chainsaw een koppie kleiner maakt en een andere waar je van links allemaal ballonetjes ziet met "HL 2 is better" en "Doom³ is better" en de twee beestjes met zakken vol geld samen weglopen.
De laatste vind ik het beste.

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Verwijderd

Als ze tot het laatste moment wachten met het aankondigen van een delay slaan ze wel een flinke flater denk ik.

Ik gok ook nog steeds op de 30 sept release, zoals al eerder in dit draadje gepost werd ze kunnen het tot een redelijk ver stadium in-house houden door de link met vivendi.

Maar als ze de release date echt gaan halen zullen ze toch begin volgende week moeten beginnen met de distributie, en dan zal het toch echt gedaan zijn met de geheimhouding.

Binnen een aantal dagen, ik gok zelf op morgen of maandag zal valve toch wel met een press-release moeten komen, welke boodschap die moge zal dragen.......

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
vacuumcleaner schreef op 18 september 2003 @ 17:30:
Ff een overzichtje van de foto's van "spitcodfry's" avontuur @ VALVe.

Als je zijn verhaal wil lezen klik dan hier:
http://www.halflife2.net/...2&perpage=15&pagenumber=1

Hier zijn de foto's

....allemaal fotootjes......
Dude! Die gast dat is precies de "Star Wars Kid"!! :o

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
MaRc0 schreef op 18 September 2003 @ 17:15:
[...]

De HL1 demo heet toch HL : Uplink ? (ik weet niet of hij voor of na de full is uitgekomen)

Verwijderd

hehehe, nou je het zegt, hij lijkt er wel verdacht veel op ;)

En nu ? Krijgt Valve een rechtszaak aan de broek vanwege emotionele schade omdat ie geen nieuwe beelden van HL2 heeft gezien ;)

• Refragmental
  • Laatst online: 23-06 15:15
Dit is dus precies wat de mensen bij Valve willen.
Een heleboel speculaties over het spel, mond op mond reclame zonder dat hun ook maar iets hoeven te doen.

• vacuumcleaner
Exe-cuter schreef op 18 september 2003 @ 17:40:
[...]

De HL1 demo heet toch HL : Uplink ? (ik weet niet of hij voor of na de full is uitgekomen)
Uplink was een "aanvulling" op Hl1, deze kon niet zonder de vollegige versie van HL1 gedraait worden.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• RocketKoen
viel ook niet op, die gast die de demo postte had daarvoor al 2 msges gepost hier...
kleine kinderen tegenwoordig.....

TheS4ndm4n#1919

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
vacuumcleaner schreef op 18 september 2003 @ 17:41:
[...]

Uplink was een "aanvulling" op Hl1, deze kon niet zonder de vollegige versie van HL1 gedraait worden.
Hupsaké , hier komt hij :
http://www.gamesdomain.com/demos/demo/59.html :
The official demo for the "Game of the Year" has arrived. Half-Life: Uplink is a never before seen single player mini-mission that allows players to get a healthy sampling of this incredible 3D action thriller.
Werkend download :http://www.fileplanet.com/files/10000/10360.shtml

(sorry,is Fileplanet :( )

Ik zie wel dat er ook een Lite-versie is die HL vereist.

• vacuumcleaner
Exe-cuter schreef op 18 September 2003 @ 19:02:
[...]

Hupsaké , hier komt hij :
http://www.gamesdomain.com/demos/demo/59.html :

[...]

Werkend download :http://www.fileplanet.com/files/10000/10360.shtml

(sorry,is Fileplanet :( )

Ik zie wel dat er ook een Lite-versie is die HL vereist.
naja, beide gelijk, :)

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 07:23

Erw

Nou ff zitten surfen en bij "Dynabyte" gekeken en daar staat de release van HalfLife 2 op: Release verwacht: 21-11-2003 :-(

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Zou Aquamark3 een redelijk bench zijn om te kijken wat voor performance je hebt bij een dx9 spel en dus voor HL2? :) De performance hangt nl. van zowel proc als videokaart af en is dx9 (volgens het topique ieg ;) ), maar werkt ook bij dx8 (of ben ik nou gek? :) ) Net als bij HL2 dus.. Kan met beiden :) Dus misschien wel handig?
-= AquaMark 3 Benchmarks =- Info en links

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Erw schreef op 18 September 2003 @ 20:41:
Nou ff zitten surfen en bij "Dynabyte" gekeken en daar staat de release van HalfLife 2 op: Release verwacht: 21-11-2003 :-(
moeten we hier nog op reageren?
geloof niet in WEBSHOPS MAAR IN VALVE :Z

Weetje wat ook nog kan, dat HL2 allang klaar is maar dat ze het zelf aan het spelen zijn en niemand even die GOLD cd naar de bakker wil brengen :+ ze hebben het te druk met spelen :P

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 07:23

Erw

Qorne schreef op 18 september 2003 @ 21:05:
[...]

moeten we hier nog op reageren?
geloof niet in WEBSHOPS MAAR IN VALVE :Z

Weetje wat ook nog kan, dat HL2 allang klaar is maar dat ze het zelf aan het spelen zijn en niemand even die GOLD cd naar de bakker wil brengen :+ ze hebben het te druk met spelen :P
Haha en dat lijkt me erg mogelijk ja :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) _/-\o_

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Qorne schreef op 18 September 2003 @ 21:05:
Hehe, das echt heel net bedacht :D

Magoed... het wordt nu wel serieus. Ik heb het geloof nog niet verloren... maar we gaan naar het eind van de maand echt... 18e... nog 12 dagen... :/

Verwijderd

amazon.com zegt 30 oktober :/

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
check www.halflife2.net er is een 'nieuw' filmpje uit. enkel dl'baar van maar 1 server en die heeft een 200 pers. limiet maar een nieuw filmpje is altijd goed nieuws. :)

Verwijderd

Geloof de datums van online winkels eens niet, zij weten niets meer dan wij :)

• Brammel
  • Laatst online: 20:38
Grijns schreef op 18 September 2003 @ 23:19:
check www.halflife2.net er is een 'nieuw' filmpje uit. enkel dl'baar van maar 1 server en die heeft een 200 pers. limiet maar een nieuw filmpje is altijd goed nieuws. :)
Nog geen mirror aanwezig? is namelijk niet door te komen...

Verwijderd

Ik snap eigenlijk niet waarom alleen zij een pakketje hebben gehad, ze zijn niet echt de beste site daarvoor zou je zeggen (max 200 mensen, registreren na 3 pagaviews ofzo)

Verwijderd

Grijns schreef op 18 September 2003 @ 23:19:
Definieer nieuw, het is nl. niet zo dat we dit filmpje nog niet eerder hadden gezien. Sinds e3 is toch alleen maar die ene dat er over glimmende daken wordt gelopen extra uitgekomen.

/offtopic
@ Terr:
code:
1
2
Pony, pony, pony
Fumo fumo fumo fumomomo
:+
* henkie196 heeft net een nieuw idee opgedaan voor een nieuwe avatar ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Hij is ook 'maar' 31 MB en WMV formaat...

Hij download nu met 1.6 KB/s :(

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
-----Original Message-----
From: xxxx.xxxxxx@xxxxxx.com
Sent: Monday, September 15, 2003 3:18 AM
To: gaben@valvesoftware.com
Subject: Hi Gabe

Hey Gabe,

i find your answering of emails from the public absolutely unbelievable! it truely is amazing.
may i throw in my 2 cents?

im very curious as to why you intend to release HL2 on Steam and at retail at the same time?
you know you have the biggest hit of the decade on your hands (a100% lock-in on that)

surely the Steam release would enable you to take all the money from the inital release and get you some of that sweet sweet money you poured into the development.

From Gabe:

Because some of our customers would prefer to buy it at retail.

In countries like Korea where the retail availability may lag, where the retail infrastructure is weak, and where a high percentage of homes have broadband, Steam will be a high percentage of sales. In countries like England, where the retail product will be available either simultaneously or close to the US release (we don't control those dates, only the Steam dates), the retail infrastructure is very well established, and where somewhere in the neighborhood of 2% of households have broadband, I'd expect the vast majority of sales will be at retail.

Hopefully Steam will mean that more customers around the world will have access to localized versions of the game much sooner than otherwise.
Bron: Halflife2.net Forum

Dus de wereldwijde release geld in principe dus alleen voor de release op Steam. Het kan dus zijn dat je HL² de eerste paar dagen alleen via Steam kan kopen en later pas in de winkel.

Vraag me af of ik me kan inhouden om dan nog te wachten op de retail (die zeker gekocht zal worden, CE het liefst) of dan toch maar ff $10 voor een maand betaal en HL² via Steam zal spelen. Het is allemaal wat vaagjes zeg :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dat de Steam versie eerder te krijgen valt is ook heel logisch eigenlijk. Je hoeft dan namelijk de CD's niet meer te drukken, de doosjes niet meer te maken, alles niet naar de winkels vervoeren, enzovoort. Het enige wat je moet doen is geld betalen en downloaden, en daar is niet zoveel voorbereiding voor nodig als met de winkelversie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Laatst online: 27-02 16:10
Er was ook nog een demo versie van HL1 die Half-Life: Day One heette. Die heb ik nog bij mijn Thrustmaster Fragmaster gehad :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Kijk, heb er weer eentje gevonden:
Afbeeldingslocatie: http://www.quake.de/pictures/potd/fullsize/d3_v_hl2_realwinner.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
PoLo schreef op 19 september 2003 @ 09:00:
[...]

Bron: Halflife2.net Forum

Dus de wereldwijde release geld in principe dus alleen voor de release op Steam. Het kan dus zijn dat je HL² de eerste paar dagen alleen via Steam kan kopen en later pas in de winkel.

Vraag me af of ik me kan inhouden om dan nog te wachten op de retail (die zeker gekocht zal worden, CE het liefst) of dan toch maar ff $10 voor een maand betaal en HL² via Steam zal spelen. Het is allemaal wat vaagjes zeg :P
mmmmmmm, oftewel: het spel hoeft dan volgens mij geen eens 'Gold' te gaan voor 30 september!!! Oftewel: 30 september is de Steam release, dan gaattie ook gold, en twee weken later ligt HL2 in de winkels :)

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
bram1234 schreef op 18 September 2003 @ 23:47:
[...]

Nog geen mirror aanwezig? is namelijk niet door te komen...
Idd. Mirror zou erg fijn zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Als iemand hem kan uploaden naar mijn servertje wil ik hem wel mirroren. Heeft iemand het filmpie al dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aal
  • Laatst online: 09-09 10:57

aal

Niet gechecked (kzit op me werk :( ) maar volgens iemand op hl2.net zijn er al wel bittorrents voor dat "nieuwe" filmpje te vinden:

http://www.filerush.com/torrents/hl2large.wmv.torrent

suc6 d'r mee...

/edit

Kheb maar even het 2e linkje verwijderd... aangezien daar het filmpje niet op staat

[ Voor 31% gewijzigd door aal op 19-09-2003 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:22

Magic666

No one's neighbour!

hmmmm als de release via steam gaat dan toch maar weer eens steam instaleren. (de eerste ervaringen met steam waren niet je van het).

De gold optie zou dan inderdaad kunnen vervallen. Gabe is een sneaky mannetje! (positief bedoeld!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

JayVee schreef op 19 september 2003 @ 10:24:
Als iemand hem kan uploaden naar mijn servertje wil ik hem wel mirroren. Heeft iemand het filmpie al dan?
Ben net doorgekomen op FTP en downloading @ 909bytes/s. Heb je even :P ?
aal schreef op 19 September 2003 @ 10:25:
Niet gechecked (kzit op me werk :( ) maar volgens iemand op hl2.net zijn er al wel bittorrents voor dat "nieuwe" filmpje te vinden:

http://www.filerush.com/torrents/hl2large.wmv.torrent

en zou er ook 1 op

www.suprnova.org moeten staan

suc6 d'r mee...
Moet je eerst allerlei rotsooi downloaden

MIRROR

http://students.washington.edu/jvenable/hl2large2.wmv

Rechtermuis opslaan als :). Niet super snel (dus niet over zeuren :P ) maar werkt wel beter dan de FTP

[ Voor 57% gewijzigd door We Are Borg op 19-09-2003 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem bijna binnen, even geduld dan post ik mijn bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 10:34:
Heb hem bijna binnen, even geduld dan post ik mijn bevindingen.
Kan ik nu ook wel vertellen hoor ;). Meeste zijn oude beelden en niet echt bijzonder. Maar goed, het is weer nieuw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aal
  • Laatst online: 09-09 10:57

aal

Het is toch gewoon dat filmpje met die buggy???

Is dit nou een direct feed (zoals de filmpjes via steam) of nog steeds de shaky-cam versie met een iets hogere resolutie?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.