Informeren bij Acer, enige juisteVerwijderd schreef op 10 September 2003 @ 18:15:
I.v.m. mijn studie ben ik ook van plan een Travelmate (803LCIB) te kopen. De 1.6ghz centrino lijkt me perfect. Nu wil ik em ook graag gebruiken voor gamen en ieder moment zou de Mobility Radeon 9600 uit kunnen komen....
Is het verstandig om nog even te wachten op een Acer met een 9600 of is het verschil zo klein dat ik beter de 803lcib met de mobility 9000 kan kopen. Mijn deadline is november omdat ik tot die tijd nog gebruik kan maken van de PC prive regeling van mijn vader's werk (+/-40% korting)
Kan het niet laten m'n persoonlijke ervarinkjes te postenVerwijderd schreef op 10 September 2003 @ 14:37:
Hey, ik heb nog een paar vraagjes:
1. Kan je de apdater kabel erin en/eruit steken als je laptop aanstaat (dus op accu werkt)?
2. Er zit zo-en plastiekje over dat zwart balkje vanonder (waar bluetooth & wireless lan enzo is), kan dat eraf? denk dat dit eraf hoort te zijn, en enkel bescherm verpakking is.
3. Is het verstandig om dat stukje zacht mousse tussen het scherm & toetsenbord te steken als je hem dicht doet? of is dit echt overbodig?
alvast bedankt
1. Ik steek dat ding te pas en te onpas erin of eruit... scherm knippert ff (powerplay kicks in
2. Plastic kan eraf, maar ik heb gelijk krasjes
3. Ik gebruik het nog steed. Erg kleine moeite en ik heb slechte ervaringen met knopjes op m'n scherm...
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.