Acer Travelmate 80x topic deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.507 views sinds 30-01-2008

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 18:15:
I.v.m. mijn studie ben ik ook van plan een Travelmate (803LCIB) te kopen. De 1.6ghz centrino lijkt me perfect. Nu wil ik em ook graag gebruiken voor gamen en ieder moment zou de Mobility Radeon 9600 uit kunnen komen....
Is het verstandig om nog even te wachten op een Acer met een 9600 of is het verschil zo klein dat ik beter de 803lcib met de mobility 9000 kan kopen. Mijn deadline is november omdat ik tot die tijd nog gebruik kan maken van de PC prive regeling van mijn vader's werk (+/-40% korting :D)
Informeren bij Acer, enige juiste :) Wel weet ik dat zo'n beetje alle ati mobility chippies dezelfde socket hebben (flexfit)... of je de gpu van de TM kan upgraden? Ik betwijfel het ten zeerste.
Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 14:37:
Hey, ik heb nog een paar vraagjes:

1. Kan je de apdater kabel erin en/eruit steken als je laptop aanstaat (dus op accu werkt)?
2. Er zit zo-en plastiekje over dat zwart balkje vanonder (waar bluetooth & wireless lan enzo is), kan dat eraf? denk dat dit eraf hoort te zijn, en enkel bescherm verpakking is.
3. Is het verstandig om dat stukje zacht mousse tussen het scherm & toetsenbord te steken als je hem dicht doet? of is dit echt overbodig?

alvast bedankt :)
Kan het niet laten m'n persoonlijke ervarinkjes te posten ;)

1. Ik steek dat ding te pas en te onpas erin of eruit... scherm knippert ff (powerplay kicks in :)) en werken maar...
2. Plastic kan eraf, maar ik heb gelijk krasjes :'(
3. Ik gebruik het nog steed. Erg kleine moeite en ik heb slechte ervaringen met knopjes op m'n scherm...

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:17

Paladin

Play Ball!

Woei!!!
Ik heb vandaag mijn Travelmate 803cli gekregen :)

Ding is echt onwijs mooi, dun, stil en licht :) echt helemaal happy mee, maar had een vraagje hoe zet ik mijn bluetooth aan op dat ding of staat dan standaart aan?

Voorderest ga ik er vannavond even verder mee klooien :P

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 09:57
Ik zie dat er op het eind van de schijf n partitie van 8MB staat met het label ACER_SERVIC.
Waar is deze voor? Kan ik hem gewoon weggooien?

If it ain't broken, tweak it!

Verwijderd

Paladin schreef op 10 September 2003 @ 19:36:
Woei!!!
Ik heb vandaag mijn Travelmate 803cli gekregen :)

Ding is echt onwijs mooi, dun, stil en licht :) echt helemaal happy mee, maar had een vraagje hoe zet ik mijn bluetooth aan op dat ding of staat dan standaart aan?

Voorderest ga ik er vannavond even verder mee klooien :P
Aan de voorkant zitten twee knopjes de linker is voor bluetooth...indrukken en hoppa :)
Werkt echt ideaal samen met mijn Siemens S55 :D

Groets!

• Speedpete

Speedpete

was barman

En reeds 91 GoT users in het bezit van dit laptop _/-\o_

Vergeten de nieuwe bezitters niet te stemmen op de 1e pagina van dit topic? Ziet er naar uit dat dit laptoppie ECHT populair is :)

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Verwijderd

Speedpete schreef op 10 September 2003 @ 19:57:

Vergeten de nieuwe bezitters niet te stemmen op de 1e pagina van dit topic? Ziet er naar uit dat dit laptoppie ECHT populair is :)
92. Ik had 't ook nog niet gedaan :P

En ja, die 8 MB-partititie kan gewoon weg :)

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:41
Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 20:02:
[...]

92. Ik had 't ook nog niet gedaan :P

En ja, die 8 MB-partititie kan gewoon weg :)
93 ;) Maar zo kunnen we niet doorgaan ;)
FatalError schreef op 10 September 2003 @ 19:47:
Ik zie dat er op het eind van de schijf n partitie van 8MB staat met het label ACER_SERVIC.
Waar is deze voor? Kan ik hem gewoon weggooien?
Ja, en die andere met de images van de CD's kunnen ook weg ;) Staat ook vermeld in de 1e post dacht ik.
Speedpete schreef op 10 September 2003 @ 19:57:

Ik denk wel dat veel GoT'ers nog niet eens gestemd hebben....

If I agreed with you, we'd both be wrong.

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:18
Ik ben op t moment even bezig met een klein sitetje voor de Acer 800, want ik heb niet het gevoel dat de Tweakers.net Meuktracker de drivers van mijn liefste laptop erg up-to-date houdt en dit topic erg snel gaat en het handiger is om een overzicht te hebben dan 4 pagina's door te lezen of er nog wat te downen valt :) Hij zit nog in de development-fase (vanmiddag begonnen) maar het schiet al op. Wat ik er nog zeker bij wil bouwen:
  • Mirrors adden per driver
  • Orderen op versienummer, datum, naam, etc
  • Admin levels: Admin (kan alles)/Trusted (kan drivers + mirros toevoegen)/Guest (alleen kijken/downloaden)
  • Veel kleine features waar ik even niet op kan komen :D
Jullie kunnen vast kijken op http://www.artifix.net/Acer/ en inloggen met
Username: test
Pass: test

Commentaar en tips erg welkom :)

• FatalError
Ik wil wel graag meer categorieen kunnen selecteren dan bluetooth en wireless :)
Ook gaat ie naar n andere URL dan je ingegeven hebt als je op de link van de driver klikt.

• Terranca
FatalError schreef op 10 september 2003 @ 20:47:
Ik wil wel graag meer categorieen kunnen selecteren dan bluetooth en wireless :)
Ook gaat ie naar n andere URL dan je ingegeven hebt als je op de link van de driver klikt.
Daarom issie nog in development ;) Heb het zo gemaakt dat een admin devices kan toevoegen/verwijderen. Zo ook Types. Enige probleem is dat het nog geprogged moet worden ;)

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:44

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

het is een goeie sites... handig voor de drivers... maar ik kan me niet herrineren dat Synaptics driver voor Bluetooth is :P

maar Keep Up The Good Work!

Everybody happy??? I soon change that here we go...

• DJ_Mesut
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

DJ_Mesut

DeCharge!!!

Mensen, volg het topic al sinds deel 2 en heb veel gedaan om die WiFi een beetje acceptabel te houden, maar nu kan ik mezelf niet meer volgen. Vanaf het begin:

Ik heb, op aanraden van andere users op GoT, de vernieuwde drivers geinstalleerd, en daarbij ook de Intel ProSet. Dat ene dingetje in Systeembeheer Services (ben de naam ff vergeten) heb ik uitgeschakeld. En nu komt mijn probleem: Ik had last van een parabolische beweging (dus een verbinding die dan weer weg was, en 10 sec later weer terug kwam), maar dit was alleen het geval als ik werkte op batterijvoeding EN voordat ik de nieuwe drivers had geinstalleerd. Na het installeren van de nieuwe drivers, heb ik nog nooit op batterijvoeding gewerkt, maar valt mijn verbinding ook al weg als ik op netstroom werk! Bij wijze van spreken is het er dus alleen maar op achteruitgegaan. Wat kan er aan de hand zijn? Is er een kans dat de fout niet bij mijn TM ligt, maar bij het AP?

[ Voor 1% gewijzigd door DJ_Mesut op 11-09-2003 14:40 . Reden: typo weggehaald ]

• Speedpete

Speedpete

was barman

DJ_Mesut schreef op 11 September 2003 @ 14:40:
Mensen, volg het topic al sinds deel 2 en heb veel gedaan om die WiFi een beetje acceptabel te houden, maar nu kan ik mezelf niet meer volgen. Vanaf het begin:

Ik heb, op aanraden van andere users op GoT, de vernieuwde drivers geinstalleerd, en daarbij ook de Intel ProSet. Dat ene dingetje in Systeembeheer Services (ben de naam ff vergeten) heb ik uitgeschakeld. En nu komt mijn probleem: Ik had last van een parabolische beweging (dus een verbinding die dan weer weg was, en 10 sec later weer terug kwam), maar dit was alleen het geval als ik werkte op batterijvoeding EN voordat ik de nieuwe drivers had geinstalleerd. Na het installeren van de nieuwe drivers, heb ik nog nooit op batterijvoeding gewerkt, maar valt mijn verbinding ook al weg als ik op netstroom werk! Bij wijze van spreken is het er dus alleen maar op achteruitgegaan. Wat kan er aan de hand zijn? Is er een kans dat de fout niet bij mijn TM ligt, maar bij het AP?
Kijk eens in de openingspost :) Laptop schakelt de stroom van wifi terug zodra je op de accu zit, moet je ff uitschakelen.

In post #1 staat hoe..

Verwijderd

Hoe is het bij jullie tv-out. Ik heb het nu voor het eerst gebruikt maar het is niet echt scherp. Vooral als er iets wit is dan is het helemaal niet om aan te zien.

Hebben jullie hier al een oplossing voor gevonden?

Verwijderd

Ik heb sinds 3 dagen 803 clib
misschien domme vraag maar wat voor kaarten kunnen moeten er in het het slot boven die van de snartcard?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 17:24:
misschien domme vraag maar wat voor kaarten kunnen moeten er in het het slot boven die van de snartcard?
:)

PCMCIA kaartjes..

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Roberto
  • Laatst online: 08-09 11:05
Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 17:24:
PCMCIA type 1 dacht ( pin me er niet op vast, maar het zijn meestal networkcards. )
Spuit 11

[ Voor 22% gewijzigd door Roberto op 11-09-2003 17:27 ]

• Br@m
  • Niet online

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

PCMCIA type II als het goed is zelfs. En dat heet tegenwoordig ook nog officeel PCCard zelfs, geloof ik.

O, en dat uitsteeksel rechts als je op het knopje drukt, is geen koffiebekerhouder :+

En voor de volledigheid: daar passen dus Type I en type II kaarten in. De type III kaarten (meestal harddisks) dus helaas niet.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 17:38 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 17:33:
O, en dat uitsteeksel rechts als je op het knopje drukt, is geen koffiebekerhouder :+
lol 8)

en ik kan t nog steeds nie hebben dak nog 4 of 5 weken op notebook moet w88 :'(
vooral niet sinds ik gisteren iemand met dr asus centrino notebook moest helpen want tis wel geil spul

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 17:47 ]

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 15:30:
Hoe is het bij jullie tv-out. Ik heb het nu voor het eerst gebruikt maar het is niet echt scherp. Vooral als er iets wit is dan is het helemaal niet om aan te zien.

Hebben jullie hier al een oplossing voor gevonden?
Mijn 800 was wel goed op een Philips plasma, ik zal zo even mijn 803 op me nieuwe sony plasma aansluiten :P
als het werkt post ik wel even een berichtje vanaf de plasma :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 14:37:
Hey, ik heb nog een paar vraagjes:

(...)

3. Is het verstandig om dat stukje zacht mousse tussen het scherm & toetsenbord te steken als je hem dicht doet? of is dit echt overbodig?
Sinds een aantal dagen gebruik ik dat stukje mousse niet meer. Maar vandaag kwam ik erachter dat er krassen op m'n beeldscherm zijn gekomen :'(, waarschijnlijk door de toetsen. Dus ik raad je ten zeerste aan om dit stukje bescherming te blijven gebruiken, je scherm wordt er anders niet mooier op.

• Roberto
Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 20:47:
[...]

Sinds een aantal dagen gebruik ik dat stukje mousse niet meer. Maar vandaag kwam ik erachter dat er krassen op m'n beeldscherm zijn gekomen :'(, waarschijnlijk door de toetsen. Dus ik raad je ten zeerste aan om dit stukje bescherming te blijven gebruiken, je scherm wordt er anders niet mooier op.
Dat heb ik op school ook gezien op de micropoints laptops maar zelf heb ik er "gelukkig" nog geen last van gehad.

• Qorne

Qorne

Think Different

komt je beeldscherm dan tegen je keyboard aan :|

• FatalError
Ik probeer Gentoo linux op dit ding te installeren, maar nu wil dat niet helemaal.
Ik boot de 'basic' cd met de opties nodhcp en acpi. Als ik vervolgens het netwerk wil configureren loopt 'ifconfig' of 'net-setup' of 'dhcpcd' vast.
Ik zie wel dat de bcm4400 module geladen is, maar iets instellen wil dus niet.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Verwijderd

Qorne schreef op 11 September 2003 @ 22:04:
komt je beeldscherm dan tegen je keyboard aan :|
Als alleen je notebook in de tas zit, zal daar misschien geen sprake van zijn. Maar ik heb ook nog schoolboeken enzo erbij, dus er wordt wel enige druk uitgeoefend door het gewicht daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:23
Ik heb een vraag aan de mensen die windows xp opnieuw hebben geinstalleerd.

Ik heb dit zojuist ook gedaan maar er blijft in Apparaatbeheer één vraagteken staan. Er staat bij: Base Sytem-apparaat.

Ik heb het vergeleken met de instellingen die er eerst in stonden (die heb ik namelijk gebackupped) en het blijkt dat het onbekende apparaat een O2Micro OZ711Mx MultiMediaBay Accelerator te zijn (PCMCIA-adapters staat ie onder)

Ik krijg deze met geen mogelijkheid geinstalleerd en op internet en de acer site kan ik ook geen enkele driver vinden.

Heeft iemand ditzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dikkiedik schreef op 12 September 2003 @ 00:30:

Ik heb dit zojuist ook gedaan maar er blijft in Apparaatbeheer één vraagteken staan. Er staat bij: Base Sytem-apparaat.

Ik heb het vergeleken met de instellingen die er eerst in stonden (die heb ik namelijk gebackupped) en het blijkt dat het onbekende apparaat een O2Micro OZ711Mx MultiMediaBay Accelerator te zijn (PCMCIA-adapters staat ie onder)

Ik krijg deze met geen mogelijkheid geinstalleerd en op internet en de acer site kan ik ook geen enkele driver vinden.

M'n Italiaans is niet al te best, en of je er veel aan hebt weet ik niet, maar je bent niet de enige, geloof ik ;)

http://groups.google.com/...news.edisontel.com&rnum=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double T
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-07 16:26
dikkiedik schreef op 12 September 2003 @ 00:30:

Heb het zelf nog niet gedaan, wel van plan.......
Maar ff gekeken op het duitse travelmate 80x forum (openingspost)........ en daar was de oplossing: "Basisgerät" im Gerätemanager

Op de systeem-CD: \Drivers\WinXP\CardRead\O2Micro\WinXP\O2mmb.inf staat de O2Micro MultiMediaBay Accelerator Installation Drive Version : 1.0.2.9

Diezelfde driver, cardread.zip, staat ook op de Acer Travelmate 80x FTP site (wederom openingspost) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dikkiedik schreef op 12 september 2003 @ 00:30:

Lukt het jou wel om dvd's af te kijken? Met mn 290lci crashed de softwareplayer zodra ik een dvd wil kijken. Alle drivers geupdate, ook ASPI drivers, nieuwste updates van WinXP Pro, niets helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Double T schreef op 12 September 2003 @ 08:24:
[...]

Heb het zelf nog niet gedaan, wel van plan.......
Maar ff gekeken op het duitse travelmate 80x forum (openingspost)........ en daar was de oplossing: "Basisgerät" im Gerätemanager

Op de systeem-CD: \Drivers\WinXP\CardRead\O2Micro\WinXP\O2mmb.inf staat de O2Micro MultiMediaBay Accelerator Installation Drive Version : 1.0.2.9

Diezelfde driver, cardread.zip, staat ook op de Acer Travelmate 80x FTP site (wederom openingspost) ;)
OOOOH, mijn dank is groot. Ik had de hoop al opgegeven en de acer cd's al uit de kast gehaald om de images terug te zeeten (niet wetende dat die drivers erop stonden)

Maar op de site van acer met alle drivers staat dit bestand niet vermeld (http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/tm_800.html)

In ieder geval bedankt.

Heb ik nog een klein vraagje. In de systeemlogs(computerbeheer) van de laptop staan er elke keer bij het opstarten/afsluiten, veel fouten vermeld die betrekking hebben op de smartcardreader.

Hebben meer mensen hier last van. Ik heb de reader maar gedisabled in apparaatbeheer, want ik maak toch geen gebruik van de smartcards.

Ik ben nou eenmaal een pietje precies en ondanks dat ik eht niet gebruik wil ik wel dat het gewoon werkt.

edit: dvd's bekijken lukt gewoon wel

[ Voor 3% gewijzigd door Dikkie op 12-09-2003 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Mesut

DJ_Mesut

DeCharge!!!

Speedpete schreef op 11 September 2003 @ 14:52:
[...]

Kijk eens in de openingspost :) Laptop schakelt de stroom van wifi terug zodra je op de accu zit, moet je ff uitschakelen.

In post #1 staat hoe..
Vergeten te vermelden, maar dit heb ik allemaal al ingesteld. Daarom vind ik het ook zo raar dat ie zo blijft doen. K ben echt ten einde raad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
FYI: de laatste Intel driver voor de wifi kaart: http://www.motioncomputin.../Intel_PROSet_Sebring.exe
Als je hem uitpakt vind je ook de Proset software, als vervanger voor de windowssoftware (om alles in te stellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Mesut

DJ_Mesut

DeCharge!!!

Thnx. Denk dat een format het enige is wat er nog op zit, ga deze drivers toch maar ff proberen en anders na een nieuwe install deze driver ff een tijdje testen.

Verwijderd

Ik heb een probleem,

Bij sommige spellen krijg ik heel raar beeld,
dan schuift alles heeb en weer en missen er delen.

Naar mijn idee heeft het met opengl te maken, want bij counter-strike in opengl mode, heb ik er heel veel last van, en in direct3d mode niet.
nou ik zet hem dus in direct 3d mode, en heb er geen last van.

maar nu heb ik Medal of Honor en daar heb ik er wel heeel veel last van:

hier screenshot

Afbeeldingslocatie: http://inspiri.net/jasper/probleem.jpg

nu de grote vraag:
wat kan ik er aan doen???

ik heb al verschillende drivers geprobeerd

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2003 19:10 ]

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:14

alienfruit

the alien you never expected

Wat als je alles in systeem geheugen laad qua textures ipv. in geheugen van de 3d kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op 13 september 2003 @ 19:07:
Ik heb een probleem,

Naar mijn idee heeft het met opengl te maken, want bij counter-strike in opengl mode, heb ik er heel veel last van, en in direct3d mode niet.

hier screenshot

[afbeelding]

nu de grote vraag:

Lijkt me al bijna 100% zeker geen hardware fout, dus moet het wel de software zijn.
Probeer een nieuwere versie van OpenGL te vinden... als die al los voor XP te krijgen was, en misschien zelfs ook naar DX 9.0b te updaten. (Of gebruik je die al?)

Of kijk hier eens: GoT Search: XP OpenGL
Misschien dat daar wat relevants tussenstaat.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op 14 September 2003 @ 04:44:
[...]

Lijkt me al bijna 100% zeker geen hardware fout, dus moet het wel de software zijn.
Probeer een nieuwere versie van OpenGL te vinden... als die al los voor XP te krijgen was, en misschien zelfs ook naar DX 9.0b te updaten. (Of gebruik je die al?)

Of kijk hier eens: GoT Search: XP OpenGL
Misschien dat daar wat relevants tussenstaat.
Ik zal de directx ook ff updaten
en nog ff zoeken naar dingen over opengl

directx updaten maakt helaas niks uit :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2003 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederick684
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-11-2022
ahnee want de radeon 9000 is een directX8.0 kaart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helpt misschien een eigen installatie en niet de kant en klare installatie??

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2003 12:48 . Reden: spelfouden :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

Ik heb soms last van mijn touchpad, dan kan ik niet meer scrollen in de internet explorer ermee. Iemand de oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op 14 September 2003 @ 12:52:
Ik heb soms last van mijn touchpad, dan kan ik niet meer scrollen in de internet explorer ermee. Iemand de oplossing hiervoor?
dat probleem heb ik ook ja

verder is het internetten via bluetooth een drama, het is me 1x gelukt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Om te kunnen scrollen met het touchpad moet de muispointer wel binnenin de internet explorer window staan, anders lukt het niet.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Heb ik nog een klein vraagje. In de systeemlogs(computerbeheer) van de laptop staan er elke keer bij het opstarten/afsluiten, veel fouten vermeld die betrekking hebben op de smartcardreader.

Hebben meer mensen hier last van. Ik heb de reader maar gedisabled in apparaatbeheer, want ik maak toch geen gebruik van de smartcards.

Ik ben nou eenmaal een pietje precies en ondanks dat ik eht niet gebruik wil ik wel dat het gewoon werkt.
Ben ik echt de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Ik heb 2 dagen gehad waarbij er fouten gegeven werden, verder niks meer. Kaartje gebruik ik wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
DaMorpheus schreef op 14 September 2003 @ 12:52:
Heb ik ook 8)7

Nieuwe drivers werken denk niet.

Zal wel gewoon aan de touchpad liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StRuJeKeR
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01-2024
Had ik ook, vanaf ik de eerste keer Platinum secret had geinstalleerd was dit gedaan. Na een reinstall van windows zonder platinum secret had ik er ook geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
StRuJeKeR schreef op 14 September 2003 @ 16:13:
Had ik ook, vanaf ik de eerste keer Platinum secret had geinstalleerd was dit gedaan. Na een reinstall van windows zonder platinum secret had ik er ook geen last meer van.
Ik heb windows ook opnieuw geinstalleerd, en platinumsecret niet.
Maar ik houd toch de foutmeldingen.

Ik zal ze zo ff postten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
hier zijn ze:

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/hestrati/melding1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/hestrati/melding2.jpg

EDIT: Nou het probleem lijkt opgelost te zijn.
Ik heb mijn laptop maar eens opgestart met zo'n smartcard erin, en geen fouten meer. Ik heb nu de kaart er weer uit, en nog steeds geen fouten meer. Lijkt wel alsof ie de eerste keer de kaart leest en als dat goed is uitgepakt het dan niet meer hoeft.

[ Voor 54% gewijzigd door Dikkie op 14-09-2003 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

na het stellen van de onderstaande vraag (lang verhaal, ik weet et) in het centrale centrino topic werd me de tip gegeven het ook hier even te vragen, omdat er hier zeker een aantal gamers zitten met een centrino lappie. dus bij deze:
Orion84 schreef op 13 september 2003 @ 19:23:
heb afgelopen woensdag mijn toshiba 6100 omgeruild voor een NEC Versa P520 (via TU/e). ik weet dat hier een appart topic over loopt, maar mijn vraag heeft toch meer algemeen betrekking op de pentium-M dan op de P520 zelf. ik speel graag tactical ops (counterstrike achtige unreal tournament mod) en daar heb ik nu een probleem mee. als ik het spel start en ik ga spelen dan is de game speed absurd hoog, wat in online servers tot gevolg heeft dat je om de zoveel stappen even door de server wordt tegengehouden, en dat mensen je gaan uitmaken voor cheater (speedhack). nu rijst het vermoedden dat dit te maken heeft met speedstep. omdat de cpu niet op volle toeren draait bij het opstarten van TO gaat de unreal engine de mist in zodra de proc wel naar 1,4 GHZ springt (omdat de engine dit alleen aan het begin kijkt, en vervolgens met die (te lage waarde gaat rekenen). ik heb een provisorische oplossing gevonden, namelijk TO snel restarten door de opdracht te geven van grafisch device te wisselen, en vervolgens toch weer voor Direct3D te kiezen. dan draait daarna alles ongeveer net zo goed als op de laptop die ik eerst had. maar dit vind ik nogal irritant, en nu had ik ergens gehoor dat er third party tools zijn om speedstep handmatig op een bepaalde waarde te zetten, maar ik kan daar verder nie echt iets over vinden, weet iemand hier daar toevallig iets over?? in het bios kan ik speedstep wel uitschakelen, maar dan draait iee vast op 600MHz.

ps: mocht dit al voorbij gekomen zijn hier, plz even een linkje, ik heb nie veel animo om het hele topic te gaan doorspitten.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

damn, tnx m8 werkt prima, straks ff testen of dit het UT probleem verhelpt.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Orion84 schreef op 14 september 2003 @ 20:05:
[...]

damn, tnx m8 werkt prima, straks ff testen of dit het UT probleem verhelpt.
Denk het wel ;)

Hier mee kan je echt vast zetten hoe snel je cpu loopt.

Maar dat kon met de gewonen intel drivers op Max performance ook al hoor :? ( Correct me if I am wrong )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

ik zie bij de powersettings geen max performance bij de beschikbare schemes staan, wel max battery en nog wat andere, et kan zijn dat een van die hetzelfde doet, maar er staat geen max performance scheme bij.

ff geprobeerd, en home/desktop scheme heeft idd ook het effect dat de cpu op volle toeren gaat draaien.

[ Voor 21% gewijzigd door Orion84 op 14-09-2003 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu mijn TM al een paar dagen en er is mij iets gaan opvallen. En eens je zoiets ziet begin je daar altijd op te letten en dat begint wat te irriteren dan :)
Als ik bv. op slashdot.org kom dan is de bovenste balk veeeel donker dan de onderste . Eens ik het daar had gezien viel het me ineens ook op bij andere sites en bij games wat het dus alleen maar irritanter maakt.
Ik heb me al is in 10 bochten gewrongen en het in dezelfde hoek bekeken op zen kop maar dan is de onderkant gewoon donkerder. Het is net of de bovenkant minder stroom krijgt en dus iets donker is :p
Is dit nu normaal bij een laptop of is er gewoon met mijn drivers/scherm iets mis ?
Voor de rest werkt het ding perfect. IK heb wel de omega drivers er op gezet maar voor de rest zijn alle drivers standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Ik denk dat de backlight van de lcd niet helemaal 100% in orde is, en als dat zo is, zal hij helaas rma moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 22:13:
Ik heb nu mijn TM al een paar dagen en er is mij iets gaan opvallen. En eens je zoiets ziet begin je daar altijd op te letten en dat begint wat te irriteren dan :)
Als ik bv. op slashdot.org kom dan is de bovenste balk veeeel donker dan de onderste . Eens ik het daar had gezien viel het me ineens ook op bij andere sites en bij games wat het dus alleen maar irritanter maakt.
Ik heb me al is in 10 bochten gewrongen en het in dezelfde hoek bekeken op zen kop maar dan is de onderkant gewoon donkerder. Het is net of de bovenkant minder stroom krijgt en dus iets donker is :p
Is dit nu normaal bij een laptop of is er gewoon met mijn drivers/scherm iets mis ?
Voor de rest werkt het ding perfect. IK heb wel de omega drivers er op gezet maar voor de rest zijn alle drivers standaard.
Bij mij ziet het er goed uit... probeer anders dit programmaatje dat ik ff snel in elkaar heb gezet. Kan je met een egale kleur kijken hoe het scherm het doet.

Druk na starten op F1, that's all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raar , bij die ff kleuren kan ik eigenlijk bena geen verschil zien en als ik dan bij slashdot ff kijk vlak erna zie ik het gewoon onmiddelijk.
Ik heb men laptop nodig voor't school , dus rma zal toch pas gaan als ik nog is vakantie heb. Tot hoe lang na de aankoop mag je'm eigenlijk rma sturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 01:19:
raar , bij die ff kleuren kan ik eigenlijk bena geen verschil zien en als ik dan bij slashdot ff kijk vlak erna zie ik het gewoon onmiddelijk.
Ik heb men laptop nodig voor't school , dus rma zal toch pas gaan als ik nog is vakantie heb. Tot hoe lang na de aankoop mag je'm eigenlijk rma sturen ?
Uhm, slashdot is volgens mij gezichtsbedrog. Als je meer afstand neemt vallen de kleuren samen. Het kan in mijn ogen namelijk niet zo zijn dat je amper iets zit bij egale kleuren en het bij een website ineens anders lijkt.

Meer afstand betekend een minder verschil van de inkijkhoek over het hele scherm. Test maar: neus bijna tegen het scherm, en dan langzaam afstand nemen. Let op de kleur van de groene balken op slashdot... Met mijn proggeltje in de setting rood is het ook goed uit te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_wave
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-08 00:14
Verwijderd schreef op 14 september 2003 @ 22:13:
Is me ook opgevallen, heb hem nu een 2 tal weken, de onderste backlight is precies veel feller waardoor je lichtere kleuren krijgt onderaan het scherm. Bv bij een console venster (volledige zwart) zie je dit wel fel of een dosbox. Ook wat ik raar vind is dat mijn muispijl wazig word als ik hem beweeg maar dit lijkt me te maken hebben met lcd technologie veronderstel ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik weet niet of dit al ergens staat in dit topic, maar op de IBM site staan drivers voor de wifi kaart die WPA ondersteunen. Werkt een stuk beter dan WEP wat ik hier niet fatsoenlijk aan de praat kreeg. Kan nog niet beoordelen of de ontvangst er ook beter op geworden is.

Anyhow, hier staan ze: http://www-3.ibm.com/pc/s...ent.do?lndocid=MIGR-50183

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Acer en computerpirates gemailed of er ook een TM 80x met een Radeon 9600 aan zit te komen. Helaas kreeg ik deze reacties....

Acer.nl

De Travelmate 800 serie is de meest recente uitgave onder de laptops, meer bepaald de TM 804LCib is de meest geavanceerde.
Momenteel geen nieuwe versies in het vooruitzicht

Computerspirates.com

IK: Is er op korte termijn een notebook (bij voorkeur van Acer) te verwachten met zowel een centrino processor als de Ati mobilty radeon 9600
CP.com: Nee, dit verwacht ik de komende anderhalve maand niet.

Jammer :'( Ik denk dat ik nog maar eventjes wacht dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

Ja, het past niet bij elkaar, de mensen die een 9600 willen, nemen meestal een notebook met een 2,8 P4 erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 september 2003 @ 19:07:
Ik heb een probleem,

hier screenshot

afbeelding

nu de grote vraag:

om nog ff me eigen bericht te quoten,
het probleem is nog steeds niet opgelost.

drivers geremoved met zown tool, helemaal opnieuw geinstalleerd,
maakt allemaal niks uit

zijn er nog mensen die er een oplossing voor hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFish
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

MrFish

Untitled

Bovendien trekt een 9600 veel meer stroom dan een 9000. Gevolg is ook dat het warmer wordt, en dat je misschien wel een actief gekoelde videokaart krijgt. Niet echt iets wat je wilt in een laptop... Je streeft dan (imho) het centrino concept voorbij: de accuduur zou dan een stuk korter worden.

edit:

Dit was dus een reactie op DaMorpheus en the_chosen_one

[ Voor 12% gewijzigd door MrFish op 15-09-2003 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:15
Bios 4A12 is uit :

ftp://ftp.support.acer-eu...ate_80x/bios/4a12_win.zip

nog geen release notes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin

Paladin

Play Ball!

Ik heb deze laptop nu een half weekje in gebruik en alles werk prima

Alleen vat ik niet geheel hoe ik bluetooth of de infarood poort met mijn T68m kan laten communiceren.
Als ik bluetooth aanzet en mijn telefoon is actief vind de pc de telefoon niet en andersom ook niet.

Hetzelfde geld voor de IR poort die in het status scherm op disables staat hoe kan ik deze op enable zetten want ik wil eigenlijk wel is testen hoe het werk :)

Is het tevens nodig dat ik telefoon software installeer op die pc of moet winxp dat ding zo herkennen??

alvast bedankt

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 10:56
MrFish schreef op 15 September 2003 @ 18:36:
Bovendien trekt een 9600 veel meer stroom dan een 9000.
Als ik Tom's Hardware goed begrijp, is dat niet zo:
The MR9600 is therefore also produced using the 0.13-micron process, and it operates with a core voltage of only 1.0V, which, according to ATI, means that despite the higher chip clock of 350 MHz, it does not consume more energy than its predecessor, the M9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Even nog een vraag, heb gezocht in alle 4 de topics op "temp" en vond maar 1 item dat een beetje relevant is, en dat was: zugzug in "Acer Travelmate 80x topic deel 4"
Wat zijn de "bedrijfstemperaturen" van de laptop, neem aan dat mbm wel erop werkt :)
Temps van cpu, mobo, hdd, geen idee of er meer sensoren inzitten, ben ik, en volgens mij een maat van mij nog meer, wel benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op 15 September 2003 @ 23:03:
Even nog een vraag, heb gezocht in alle 4 de topics op "temp" en vond maar 1 item dat een beetje relevant is, en dat was: zugzug in "Acer Travelmate 80x topic deel 4"
Wat zijn de "bedrijfstemperaturen" van de laptop, neem aan dat mbm wel erop werkt :)
Temps van cpu, mobo, hdd, geen idee of er meer sensoren inzitten, ben ik, en volgens mij een maat van mij nog meer, wel benieuwd naar :)
Ehm.. volgens mij werkt MBM er niet op hoor.. Of ik moet iets over 't hoofd gezien hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrFish schreef op 15 September 2003 @ 18:36:
Bovendien trekt een 9600 veel meer stroom dan een 9000
Ik bedoel de Mobility Radeon natuurlijk B). Die idd volgens Tom's hardware dit probleem niet zou moeten hebben. Ook heeft de kaart een power on demand functie (kloksnelheid past zich automatisch aan wanneer dit nodig is), hoewel echt bewijs nog niet geleverd is dat deze techniek werkt. Toch lijkt de mobilty 9600 mij zeker de moeite van het wachten waard.

Kan iemand bevestigen dat het relatief makkelijk is om de 9000 te vervangen voor een 9600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 00:06:
[...]

Ehm.. volgens mij werkt MBM er niet op hoor.. Of ik moet iets over 't hoofd gezien hebben ;)
Zitten er dan helemaal geen temp sensoren in?
De fans gaan toch ook pas aan als het "te" warm word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaP.NeT
  • Laatst online: 10-09 13:12
Ik vroeg mij af of de warmte onder je pols al is opgelost in de diverse nieuwe revisies en/of nieuwe versies van de Travelmate 80x. Hoe zit dat bijvoorbeeld bij de TM803Lci?

Ik weet dat daar de harde schjf zich verborgen houd, maar bij andere laptops is dit probleem zeer gering. Ook had ik ergens iets dergelijks gezelezen, dat Acer hier wat aan gedaan zou hebben.

[ Voor 37% gewijzigd door JaP.NeT op 16-09-2003 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFish
  • Nu online

MrFish

Untitled

PatMan schreef op 15 September 2003 @ 22:28:
[...]

Als ik Tom's Hardware goed begrijp, is dat niet zo:

[...]
Ok, je hebt gelijk. Iets te snel conclusies getrokken... sorry! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

JaP.NeT schreef op 16 September 2003 @ 08:46:
Ik vroeg mij af of de warmte onder je pols al is opgelost in de diverse nieuwe revisies en/of nieuwe versies van de Travelmate 80x. Hoe zit dat bijvoorbeeld bij de TM803Lci?

Ik weet dat daar de harde schijf zich verborgen houd, maar bij andere laptops is dit probleem zeer gering. Ook had ik ergens iets dergelijks gezelezen, dat Acer hier wat aan gedaan zou hebben.
De harddisk van mijn 800CLi wordt idd vrij warm, en dat is imho ook het enige minpuntje van de laptop.. dat je er zo'n zweterige linkerpols van krijgt.

Denk ook niet dat daar veel aan te doen valt.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn schijfje word ook warm ja.. écht warm soms als ik divx zit te kijken..

verder is mijn onderkant van het scherm ook wat beter verlicht, maar echt storend vind ik het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort het probleem dat als mijn tm op standby wil gaan staan, dat hij dan blijft hangen, met het switchen, heb je dat schermpje met standby iets. Dit doet zich overigens alleen voor als de laptop op accu werkt. Iemand een idee waar dit aan ligt? is nl zwaar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaP.NeT
Dan heb ik nog een vraagje; volgens tom's hardware schema over de 803Lci, en andere bronnen die ik (vaag) elders heb gelezen, schijnt het dat de usb-poorten tóch geen usb 2.0 poorten zijn. Tevens wordt er verteld dat bleutooth niet aanwezig is ;( . Klopt het wat tom zegt? :?

http://www20.tomshardware.com/mobile/20030528/acer-05.html

[ Voor 17% gewijzigd door JaP.NeT op 16-09-2003 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

JaP.NeT schreef op 16 September 2003 @ 17:40:
Dan heb ik nog een vraagje; volgens tom's hardware schema over de 803Lci, en andere bronnen die ik (vaag) elders heb gelezen, schijnt het dat de usb-poorten tóch geen usb 2.0 poorten zijn. Tevens wordt er verteld dat bleutooth niet aanwezig is ;( . Klopt het wat tom zegt? :?

http://www20.tomshardware.com/mobile/20030528/acer-05.html
Nee bluetooth is aanwezig op alle nieuwe modellen en USB2.0 zit er ook op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
op de 803lci en 800lci zitten zeker weten geen bluetooth dat is alleen op de 800lcib en 800lmib modellen van de nieuwe revisie.
Die review maakte nog gebruik van de oude revisie.

Usb2.0 zit er wel op, maar daarvoor moet je wel SP1 van windows geinstalleerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
Ik heb op mn 803LCi toch echt wel bluetooth, gisteren nog gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFish
  • Nu online

MrFish

Untitled

dikkiedik schreef op 16 September 2003 @ 18:33:
op de 803lci en 800lci zitten zeker weten geen bluetooth dat is alleen op de 800lcib en 800lmib modellen van de nieuwe revisie.
Da's niet helemaal waar. Op alle 800LCi en 803 LCi's van de nieuwe revisie zit bluetooth. De oude revisie wordt niet meer gemaakt, dus iedereen die een 80x koopt, heeft automagisch bluetooth. Daar hoef je dus niet (meer) een lcib voor te kopen. ;)

edit:
moet toch wat vaker refreshen :(

[ Voor 7% gewijzigd door MrFish op 16-09-2003 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaP.NeT
Het is me weer helemaal duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:08
meeste in mn klas hebben nu de 661lci.. is wel te vergelijken met de 80x

En wat veel al na paar dagen hebben is allemaal krassen op hun beeldscherm, en als je goed kijkt zijn die krassen zo gevormd dat je kan zien dat het een afdruk is van dat gedeelte beneden het toetsenblok. dus waar de muiskoppen zitten.

is het verstandig om er iets zachts tussen te leggen? of kan ie dan niet mer dicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Hertog_Martin schreef op 16 September 2003 @ 19:19:
meeste in mn klas hebben nu de 661lci.. is wel te vergelijken met de 80x

En wat veel al na paar dagen hebben is allemaal krassen op hun beeldscherm, en als je goed kijkt zijn die krassen zo gevormd dat je kan zien dat het een afdruk is van dat gedeelte beneden het toetsenblok. dus waar de muiskoppen zitten.

is het verstandig om er iets zachts tussen te leggen? of kan ie dan niet mer dicht?
Erm.

Ik gebruik hem iedere dag voor mijn ict opleiding en na 3 weken geen enkele kras.

Gewoon niet mee gooien en dan komt alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

RS_003 schreef op 16 September 2003 @ 19:26:
[...]

Erm.

Ik gebruik hem iedere dag voor mijn ict opleiding en na 3 weken geen enkele kras.

Gewoon niet mee gooien en dan komt alles goed.
ik heb ook geen krassen wel veel viese vlekken...
nog schoonmaak tips?

Owja ik kan nou niet zeggen dat ik er super netjes mee omga ik smijt me laptop acer803 gewoon los in me tas met een simpel zakje er omheen tegen vocht. heb nog geen mooie sleeve :P komt wel :)

laptop wordt fijngedrukt tussen digicams en me rug :P ik let er wel altijd een beetje op dat er niet TE veel druk op me scherm komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin

Paladin

Play Ball!

Bij de mycom verkopen ze een soort spray speciaal voor het verwijderen van vette vingers op je tft scherm.
Ik heb flesje gekocht en het werkt prima vette vingers verdwijnen en scherm is weer mooi schoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFish
  • Nu online

MrFish

Untitled

Ik gebruik gewoon een zacht en vochtig doekje om 'm schoon te maken. Daarna maak ik 'm weer droog met een -wederom zachte- doek, bijv. een theedoek. Werkt al enkele maanden goed, en ik heb nog geen krasjes.. maar dan moet ik wel toegeven dat ik -als ik mijn laptop vervoer- dat zwarte stuk vilt (of wat het ook mag zijn) tussen mn keyboard en beeldscherm doe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Laatst online: 16:07

Klippy

Still Game

Merci voor alle tips in dit topic, is nu al nuttig ;)

PC zaak belde vanmiddag dat m'n TM800 onderweg is dus ik zal m'n ervaringen wel posten :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
Ik denk dat mijn 'site' nu wel redelijk werkbaar is, dus ik zou m graag (samen met jullie) de test-fase in willen nemen. Ik heb alvast de huidige drivers toegevoegd, als iemand mirrors of andere drivers weet moet diegene even mailen (zie t contact knoppie op de site), dan zal ik diegene Trusted Member maken.

Er draait momenteel ook een scriptje dat om de 6 uur checkt of alle mirrors nog up zijn, zo niet dan krijg je een mooie rode stip voor de mirror. Heb m wel getest, dus hoop dat hij 't in alle gevallen goed doet, maja bugs zijn onvermijdelijk :P

Je kan je alvast registeren op: http://www.artifix.net/Acer/

(Oja: alle tips zijn welkom! Dus ook als iemand een idee heeft hoe de layout beter kan oid, of als er onduidelijkheden zijn :) )

[ Voor 12% gewijzigd door Terranca op 16-09-2003 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom moet je verplicht reggen? Je zou mij inziens beter standaard de drivers kunnen laten zien en dan de mensen die zijn geregt en dit hebben aangegeven updates mailen van drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 21:12:
Waarom moet je verplicht reggen?
Hij wil ons allemaal spam sturen over afslankpillen en penisvergroters... ;)

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Terranca schreef op 16 September 2003 @ 20:50:
Ik denk dat mijn 'site' nu wel redelijk werkbaar is, dus ik zou m graag (samen met jullie) de test-fase in willen nemen. Ik heb alvast de huidige drivers toegevoegd, als iemand mirrors of andere drivers weet moet diegene even mailen (zie t contact knoppie op de site), dan zal ik diegene Trusted Member maken.

Er draait momenteel ook een scriptje dat om de 6 uur checkt of alle mirrors nog up zijn, zo niet dan krijg je een mooie rode stip voor de mirror. Heb m wel getest, dus hoop dat hij 't in alle gevallen goed doet, maja bugs zijn onvermijdelijk :P

Je kan je alvast registeren op: http://www.artifix.net/Acer/

(Oja: alle tips zijn welkom! Dus ook als iemand een idee heeft hoe de layout beter kan oid, of als er onduidelijkheden zijn :) )
Ik zal je site eens bekijken en als het iets is dan komt hij ook in de start post :)

• Terranca
HellBeast schreef op 16 september 2003 @ 22:14:
[...]

Hij wil ons allemaal spam sturen over afslankpillen en penisvergroters... ;)
Shit, ze hebben me door :+

Ik heb t maar verplicht geregged gemaakt omdat t (nu nog) in de test-fase is en ik wil graag een beetje controle houden over t hele zaakie. Later, mochten er meer mensen komen dan in dit topic, gooi ik t wel open voor iedereen. Het idee van de mailtjes zet ik maar eens even in m'n todo-list :D

Verwijderd

Zou de 804LCIB nog last hebben van al die kwaaltjes zoals piepen en warme pols, enz...????

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:08
de 661lci en de 800lci zijn ongeveer evenduur. Waarom is de 800lci zo ongelofelijk veel populairder?

De 661lci is 1.4ghz en de 800lci 1.3 ghz.
De 800lci heeft wel een veel betere videokaart, maar volgens mij zijn er verder geen verschillen?

Met wat voor een desktop pc kan je een 661lci of een 800lci nou eigenlijk vergelijken? de winkel die het verkoopt zegt stoer dat de 661lci sneller is dan een p4 2.4 ghz maar daar geloof ik niets van.

Ik zit nog te twijfelen om de 661 te annuleren en voor de 800lci te gaan maar wil ik wel zeker weten of ie nou echt zoveel beter is

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 10:56
Hertog_Martin schreef op 17 September 2003 @ 07:12:
Met wat voor een desktop pc kan je een 661lci of een 800lci nou eigenlijk vergelijken? de winkel die het verkoopt zegt stoer dat de 661lci sneller is dan een p4 2.4 ghz maar daar geloof ik niets van.
Bij Tom's Hardware Guide hebben ze 'm vergeleken met een P4-M 2.2 GHz. Er zijn natuurlijk verschillen, maar overall zijn deze twee processoren redelijk te vergelijken.

Verwijderd

weet iemand of die kwaaltjes als piepen en warme pols ook nog in de 803LCIB zitten?

Verwijderd

Omdat er af en toe mensen zijn met vragen over hoe goed linux op deze dingen draait, ik kwam net deze thread tegen op de gentoo forums met redelijk wat nuttige informatie: http://forums.gentoo.org/viewtopic.php?t=78780

Verwijderd

niemand een antwoord op mijn vraag?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.