Acer Travelmate 80x topic deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.505 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
misschien stomme vraag... en misschien hoortie ook in WOS, maar ik heb dus mijn C partitie 12 GB groot gemaakt, en volgens windows (Deze Computer -> Eigenschappen C-schijf) is hiervan 8,10 GB in gebruik. Maar als ik alles selecteer in de C-schijf, en doe dan eigenschappen krijg ik 4,38 GB.. Ik heb ingesteld dat ik verborgen- en systeem bestanden wel krijg te zien.. Ik heb ook nog geen herstelpunt ingesteld (misschien dat deze standaard al is ingesteld in de fabriek? :?) waar is mijn overige 3,72 GB gebleven?? Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik met WinXP werk, maar ik heb zo'n groot verschil nog nooit gezien... (of misschien ben ik wel gewoon n00b :P)

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In_The_Aire heeft vandaag offerte aangevraagd voor de 800LCi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In_The_Air zou je de uitkomst van die offerte hier ook kunnen posten? Op die manier hebben anderen er ook nog wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 09:44:
In_The_Air zou je de uitkomst van die offerte hier ook kunnen posten? Op die manier hebben anderen er ook nog wat aan.
Ik denk niet dat jullie er veel aan hebben...
Ik koop hem bij Dynabyte waar deze zo'n 150 euro (!) duurder is dan bij de goedkoopste winkel in de pricewatch, al gaat er daarna nog 4% vanaf.
Waarom bij Dynabyte? Verplicht i.v.m. pc privé project :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ok :). Even misschien een beetje off-topic maar wa zouden julliemij aanraden? Een Acer TM 661 of een Acer 800. Beide zijn centrino, de TM 661 respectievelijk 1.4 GHZ en de 800 1.3 GHZ. Verder heeft de 800 een radeon 9000 en de 661 de standaard centrino grafische chipset. Verder zijn er eigenlijk (mijn inziens) niet zoveel verschillen. Graag jullie mening over beiden en de beargrumentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-06 13:55
Ik heb problemen met de wlan verbinding. Ik heb de stroom al op max gezet in de driver properties, maar nog steeds maar 1 streepje verbinding, zelfs als de laptop naast de wlan router staat. Wat was ook alweer die patch/update van Microsoft die je niet moest installeren? Heb al deel2 helemaal doorgeworsteld, maar niets gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 11:15:
Ah ok :). Even misschien een beetje off-topic maar wa zouden julliemij aanraden? Een Acer TM 661 of een Acer 800. Beide zijn centrino, de TM 661 respectievelijk 1.4 GHZ en de 800 1.3 GHZ. Verder heeft de 800 een radeon 9000 en de 661 de standaard centrino grafische chipset. Verder zijn er eigenlijk (mijn inziens) niet zoveel verschillen. Graag jullie mening over beiden en de beargrumentatie.
die 100 mhz maakt geen bal uit

verschil: 661 heeft cardreader, 800 heeft snelle videokaart
wat je interresanter vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

craap, kzie net op de website dat mijn bestelling nog niet was verwerkt, bel ik op, moeten ze eerst nog een kredietaanvraag doen :( :( :( :'(

maandag pas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-09 14:59

Dreamer

Foutje

Ik ben er nog niet achter weat die dvd brander nu allemaal kan

kan hij bijvoorbeeld ook gewone cd's branden of is het puur dvd?

offtopic:
[quote]Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 12:20:
craap, kzie net op de website dat mijn bestelling nog niet was verwerkt, bel ik op, moeten ze eerst nog een kredietaanvraag doen :( :( :( :'(

maandag pas :/[/quote]

bij een Braspenning krediet aanvraag. Ze zijn gek geworden (de braspenning familie heeft tenslotte een race team ;) )

[ Voor 63% gewijzigd door Dreamer op 02-09-2003 12:54 ]

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shir schreef op 02 September 2003 @ 11:53:
Ik heb problemen met de wlan verbinding. Ik heb de stroom al op max gezet in de driver properties, maar nog steeds maar 1 streepje verbinding, zelfs als de laptop naast de wlan router staat. Wat was ook alweer die patch/update van Microsoft die je niet moest installeren? Heb al deel2 helemaal doorgeworsteld, maar niets gevonden.
Ik weet het niet precies meer maar op de intel site kun je in de FAQ vinden welke het is. Ik heb zelf een ander chanel gekozen en toen had ik een "Excelent" verbinding i.p.v. "Poor".

Waar ik wel last van blijf hebben is dat de verbinding af en toe wegvalt ondanks de excelent verbinding. Ik heb de oude bios teruggezet en nu is het wel minder maar toch één keer per uur valt ie wel weg. Ik heb alles op max gezet en de HP intel/ProSet drivers geïnstalleerd. Dus ik weet niet meer wat ik nu nog kan verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij een Braspenning krediet aanvraag. Ze zijn gek geworden (de braspenning familie heeft tenslotte een race team ;) )
ik wou net zeggen ja :7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shir
Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 13:06:
[...]
Ik weet het niet precies meer maar op de intel site kun je in de FAQ vinden welke het is. .
Gevonden: http://support.intel.com/...0/sb/cs-006131-prd944.htm

via: http://support.intel.com/...ireless/pro2100/index.htm

[ Voor 12% gewijzigd door Shir op 02-09-2003 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StRuJeKeR
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01-2024
Ik heb nu de dell driver en proset geinstalleerd, maar heb al lang geen wlan meer gebruikt omdat men laptop dan crasht met bluescreen bij bepaalde downloads. Ik zou nu willen die hp drivers en proset installeren om te proberen of dit het probleem niet oplost.
Heeft iemand al geupgrade van dell drivers naar hp drivers?
Moet ik eerst de dell drivers uninstallen?
Moet ik enkel de driver installeren of ook de nieuwe proset?
Enige kans dat die crashes veroorzaakt worden door packetjes/signalen van men accesspoint (d-link DWL-900AP+)?

Ik weet echt niet meer wat proberen en zou toch graag een werkende wlan hebben, ik heb er tenslotte voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Ik heb geupgrade naar de HP drivers, maar ik vraag me af of dat echt helpt. In de link van Shir, zag ik echter ook weer een link naar Dell drivers, en het mooie van deze dell drivers is dat ze multi-language zijn. Dus hierbij een directe link: http://support.dell.com/f...55&Type=&ReleaseID=R64838

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

vreemd dat jullie zoveel problemen met Wlan hebben ik heb gewoon de standaart drivers die er opzitten en die werken perfect :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_wave
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-08 00:14
Sinds vandaag ook in het bezit van een tm800 :) Maar weet iemand hoe ik het toetsenbord kan vervangen? Ik heb nl. een qwerty dat vervangen moet worden door een azerty. Bij het travelmate logo is er wel een uitholling onder het frontje maar dit is niet los te krijgen. Ik ben ergens een pdf file tegengekomen hoe hij inelkaar zit enzo maar kan deze nergens meer terugvinden. Iemand een idee ?

[ Voor 15% gewijzigd door The_wave op 02-09-2003 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_wave schreef op 02 September 2003 @ 17:47:
Sinds vandaag ook in het bezit van een tm800 :) Maar weet iemand hoe ik het toetsenbord kan vervangen? Ik heb nl. een qwerty dat vervangen moet worden door een azerty. Bij het travelmate logo is er wel een uitholling onder het frontje maar dit is niet los te krijgen. Ik ben ergens een pdf file tegengekomen hoe hij inelkaar zit enzo maar kan deze nergens meer terugvinden. Iemand een idee ?
Dacht dat 't in de mooie openingspost stond, maar inderdaad, kan 'm niet vinden. Zal wel in een eerder topic hebben gestaan, dan. Maar in elk geval is-ie hier te vinden:

http://www.acersupport.com/library/tm800sg.pdf

Edit: Hij staat toch in de openingspost, bij de Duitse site met tips :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verkeerde knop :{

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

The_wave schreef op 02 september 2003 @ 17:47:
heb je al een keyboard dan?

OMG ik heb mijn bericht totaal verkeerd geedit, :| moest een ander topic zijn

[ Voor 40% gewijzigd door Qorne op 02-09-2003 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_wave
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-08 00:14
Qorne schreef op 02 September 2003 @ 18:15:
[...]

Heb er één ja

[ Voor 45% gewijzigd door The_wave op 02-09-2003 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

zou je de rest even uit je qoute willen weg halen, dat is verkeerd gepost |:(

update:hier zaten ook al tig fouten in :( wat heb ik :(

[ Voor 14% gewijzigd door Qorne op 02-09-2003 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 18:27

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Qorne schreef op 02 September 2003 @ 18:15:
[...]

OMG ik heb mijn bericht totaal verkeerd geedit, :| moest een ander topic zijn
Foutje

[ Voor 13% gewijzigd door Montana op 02-09-2003 19:28 ]

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week een TM800 besteld bij PC Snel, zou afgelopen maandag opgehaald kunnen worden. Maar vanwege een magazijn-telling bij de leverancier werd er maandag helaas niks uitgeleverd.
Mij was verteld dat ik dus nog één dag moest wachten, want hij zou dan dinsdag (vandaag) geleverd worden. Ze zouden me ook meteen op de hoogte stellen als hij gearriveerd was, dan kon ik meteen vanuit school even langs gaan. Maar... nog niks gehoord van ze; geen telefoontje, geen e-mail en op de website staat ook nog dat hij in bestelling is.
Ik heb zelf het idee dat het nog wel wat dagen zal duren voordat hij geleverd wordt. Heeft iemand van jullie vergelijkbare ervaring met PC Snel, of maak ik me druk om niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Qorne schreef op 02 september 2003 @ 16:52:
vreemd dat jullie zoveel problemen met Wlan hebben ik heb gewoon de standaart drivers die er opzitten en die werken perfect :D
Tja, het is heel erg irritant, maar zelfs met de nieuw(st)e drivers werkt
het nog niet goed. BIj mij blijft het signaal maar wegvallen, steeds van 4 naar 1 streepje.

Ik heb mijn laptop bij PCSnel gekocht. Alles ging perfect, maar verder nog helemaal geen contact met ze gehad (gelukkig). Dus echt veel kan ik je er verder niet over zeggen. Maar ik zou zeggen bel ze ff op...

[ Voor 22% gewijzigd door Hoedje op 03-09-2003 10:55 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Ik heb m'n eerste probleempje ;(

Vanmorgen op m'n werk m'n laptop aangezet, start ie keihard door zonder smartcard. Daarna loopt ie vast bij het booten.. maar alleen als ik tijdens boot het kaartje plaatste...

Nu werkt ie weer prima, PlatinumPas werkt niet meer, Platinumsecure had ik niet aangezet maar bij testen werkte dit perfect, ook encrypten van bestanden gaat top. Pasje en software werken dus, alleen het preBoot gedeelte niet :?

Naja, nu maar een password bij het booten ingesteld. Even veilig en dan komen ze ook m'n lappie niet zo makkelijk in...

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederick684
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-11-2022
Verwijderd schreef op 02 september 2003 @ 23:08:
Ik heb vorige week een TM800 besteld bij PC Snel, zou afgelopen maandag opgehaald kunnen worden. Maar vanwege een magazijn-telling bij de leverancier werd er maandag helaas niks uitgeleverd.
Mij was verteld dat ik dus nog één dag moest wachten, want hij zou dan dinsdag (vandaag) geleverd worden. Ze zouden me ook meteen op de hoogte stellen als hij gearriveerd was, dan kon ik meteen vanuit school even langs gaan. Maar... nog niks gehoord van ze; geen telefoontje, geen e-mail en op de website staat ook nog dat hij in bestelling is.
Ik heb zelf het idee dat het nog wel wat dagen zal duren voordat hij geleverd wordt. Heeft iemand van jullie vergelijkbare ervaring met PC Snel, of maak ik me druk om niks?
Lees eff de topic uh...en vooral het berichtje van virus3000. wel handig vooralleer je zelf iets post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w-k-pieters schreef op 03 september 2003 @ 10:53:
[...]

Tja, het is heel erg irritant, maar zelfs met de nieuw(st)e drivers werkt
het nog niet goed. BIj mij blijft het signaal maar wegvallen, steeds van 4 naar 1 streepje.

Ik heb mijn laptop bij PCSnel gekocht. Alles ging perfect, maar verder nog helemaal geen contact met ze gehad (gelukkig). Dus echt veel kan ik je er verder niet over zeggen. Maar ik zou zeggen bel ze ff op...
Heb je het dan over de sterkte of de kwaliteit van het signaal. ProSet geeft de kwaliteit weer en windows de sterkte?

Het plotseling wegvallen kan worden veroorzaakt door DECT telefoons die zitten namelijk in hetzelfde frequentiegebied te peuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shir
Hmm, ik had ook problemen met wlan ontvangst, maar heb nu de channel in de wlan router hard op channel 7 gezet, en de twee contactjes van de antenne op de Intel wlan kaart onderin de laptop aangeduwd. Misschien toeval, maar de ontvangst is nu veel beter. * Shir is happy :)

[ Voor 5% gewijzigd door Shir op 03-09-2003 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Contactjes op de Wlan????????? Hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Laatst online: 11-09 18:27

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 12:26:
Contactjes op de Wlan????????? Hoe doe je dat?
Dekseltje aan de onderkant, zie ook de pdf file

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 11:05:
[...]

Heb je het dan over de sterkte of de kwaliteit van het signaal. ProSet geeft de kwaliteit weer en windows de sterkte?

Het plotseling wegvallen kan worden veroorzaakt door DECT telefoons die zitten namelijk in hetzelfde frequentiegebied te peuren.
Aha wij hebben hier 6 DECT telefoons en niet echt veel problemen ik bel altijd handsfree en dan staat de telefoon vlaknaast of op de laptop en nog niet echt een probleem kunnen ontdekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 03 September 2003 @ 13:07:
[...]

Aha wij hebben hier 6 DECT telefoons en niet echt veel problemen ik bel altijd handsfree en dan staat de telefoon vlaknaast of op de laptop en nog niet echt een probleem kunnen ontdekken...
Niet alle DECT telefoons gebruiken dezelfde frequentie. Waar staat ie dan OP je laptop ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 13:30:
[...]

Niet alle DECT telefoons gebruiken dezelfde frequentie. Waar staat ie dan OP je laptop ;)?
naast de muis :P vaak zet ik hem er op als ik aan het bellen ben 8)7

het is trouwens een Siemens Gigaset 3000 Comfort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:38
Misschien een domme vraag maar ik stel hem toch :)

Wat is het verschil tussen de CLi en de CLib variant? Ik ken nergens vinden wat die 'b' versie meer heeft...

Is er trouwens ook een zaak in nederland waar je de 803 met een andere harddisk dan die 40gb 4200 kunt bestellen? Want dat vind ik eigenlijk het enige minpuntje...

Alvast bedankt

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik mij nog afvroeg... dat smartcard gebeuren hoe bevalt dat? En wat nou als je je pasje kwijt zou raken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 14:19:
Wat ik mij nog afvroeg... dat smartcard gebeuren hoe bevalt dat? En wat nou als je je pasje kwijt zou raken :|
bevalt wel goed, er zitten 2pasjes bij, 1 nood pas.
die je goed moet bewaren, ik denk als je de passjes allebij kwijt bent dat je een probleem hebt....
netzo als je het wachtwoord van het pasje vergeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Acer kunnen ze je helpen met problemen met bv verloren smartcards als je eerst je laptop geregistreerd hebt. (Is dat toch nog _ergens_ goed voor) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 23:08:
had exact hetzelfde, ging hem normaal gezien ook maandag ophalen, maar hetzelfde verhaal... :(
nu vandaag (woensdag dus) heb ik telefoon & email gekregen dat ik hem kan komen ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 03 September 2003 @ 14:13:
[...]

naast de muis :P vaak zet ik hem er op als ik aan het bellen ben 8)7

het is trouwens een Siemens Gigaset 3000 Comfort :P
Heb ik ook en die storen inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

hoevenpe schreef op 03 September 2003 @ 14:19:
Misschien een domme vraag maar ik stel hem toch :)

Wat is het verschil tussen de CLi en de CLib variant? Ik ken nergens vinden wat die 'b' versie meer heeft...
Da's de b van bluetooth...
Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 14:19:
Je krijgt 2 pasjes :) Dus als je er 1 kwijt raakt verwijder je met de ander alle beveiliging en bestel je nieuwe pasjes..

Het bevalt prima, alleen bij mij werkt nu ineens de pre-boot beveiliging niet meer. Jammer maar dan maar een bios-password. Voor de rest werkt het pasje nog naar wens.
Qorne schreef op 03 September 2003 @ 14:26:
[...]

bevalt wel goed, er zitten 2pasjes bij, 1 nood pas.
die je goed moet bewaren, ik denk als je de passjes allebij kwijt bent dat je een probleem hebt....
netzo als je het wachtwoord van het pasje vergeet.
Dan is het een kwestie van registreren en regelen... zolang het niet zo moeilijk is al bij Dell... die maken je al snel uit voor dief...

[ Voor 23% gewijzigd door Speedpete op 03-09-2003 14:41 ]

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 14:31:
Volgens Acer kunnen ze je helpen met problemen met bv verloren smartcards als je eerst je laptop geregistreerd hebt. (Is dat toch nog _ergens_ goed voor) :)
Dan zal ik als ik de laptop eindelijk eens koop me maar eens registreren voor het geval dat :) Heb koop van laptop weer ietsjes uitgesteld, niet na terugkomst vakantie, maar tot na prijsverlaging van Intel :P

Je kan ook natuurlijk die sd kaartjes, of welk type was het weer eens? los kopen, en op je werk, thuis, portomonee, overal eigenlijk, op een goede plaats bewaren.
Als je het dan nog lukt ze allemaal kwijt te raken.. dan ehh... 8)7

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op 03 september 2003 @ 14:42:
[...]

Dan zal ik als ik de laptop eindelijk eens koop me maar eens registreren voor het geval dat :) Heb koop van laptop weer ietsjes uitgesteld, niet na terugkomst vakantie, maar tot na prijsverlaging van Intel :P

Je kan ook natuurlijk die sd kaartjes, of welk type was het weer eens? los kopen, en op je werk, thuis, portomonee, overal eigenlijk, op een goede plaats bewaren.
Als je het dan nog lukt ze allemaal kwijt te raken.. dan ehh... 8)7
Volgens mij zijn het soort Chipknip achtige pasjes... Maar waar zou je die kunnen kopen dan??

edit:

Afbeeldingslocatie: http://global.acer.com/products/notebook/images/350sc_2.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2003 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 14:50:
[...]

Volgens mij zijn het soort Chipknip achtige pasjes... Maar waar zou je die kunnen kopen dan??

edit:
[afbeelding]
bij acer dealers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al een tijdje een bezitter van de TM 803 (1.6Ghz centrino)... maar met welke xxxx mhz desktop processor kan ik die centrino 1.6Ghz mee vergelijken. Heeft iemand toevallig C&C: Generals op een TM gespeeld en is het goed te spelen als de aanbevolen eisen een 1800Mhz cpu, gf3 en 256mb zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 15:23:
Ben al een tijdje een bezitter van de TM 803 (1.6Ghz centrino)... maar met welke xxxx mhz desktop processor kan ik die centrino 1.6Ghz mee vergelijken?
lees het topic eens door zou ik zeggen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 15:23:
Ben al een tijdje een bezitter van de TM 803 (1.6Ghz centrino)... maar met welke xxxx mhz desktop processor kan ik die centrino 1.6Ghz mee vergelijken. Heeft iemand toevallig C&C: Generals op een TM gespeeld en is het goed te spelen als de aanbevolen eisen een 1800Mhz cpu, gf3 en 256mb zijn?
op de 800 draait Generals al perfect, dus .

en lees het topic eens en de startpost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik keus heb gemaakt moet ik hem alleen nog aanschaffen,
het mij om acer tm 800 clib wie weet een goed adres met snelle levering in overijssel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 09:57
In de VS is het zo dat DECT op dezelfde frequentie zit als WLAN, in Europ zit DECT op n stuk lagere frequentie, waardoor DECT geen problemen geeft met WLAN.

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:14

alienfruit

the alien you never expected

:-( nog steeds niet me laptop terug :r
Responsetijd is zeker niet 3 werkdagen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de mediamarkt is nu de Travelmate 291 in de aanbieding voor 1299 euro. In de pricewatch staat 'ie niet... wel de 290, die er qua specs precies op lijkt :) Die staat er alleen vanaf 1152 euro, das ver onder die 1300. Kijk ik nou ergens overheen?

Hoe zit dat eigenlijk met die prijsdaling in oktober? Wordt dat echt zo spectaculair, of is het gewoon een "standaard" prijsdaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de MediaMarkt staan de dozen erbij, check het type nummer op die dozen... 290 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op 03 september 2003 @ 11:05:
[...]

Bij allebei, de sterkte en de kwaliteit, maar voornamelijk de Proset (die gaat echt op en neer). Ehm, wij hebben wel een DECT telefoon, maar ik heb al verschillende kanalen geprobeerd, en dat maakt helemaal nix uit. Maar ik heb ook gewoon een PC die ook draadloos is aangesloten op de router, en daar heb ik helemaal geen problemen mee... :'(

Ik ga ff het PDFje doorlezen en de contactjes aandrukken, hopelijk helpt dat :P

[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 03-09-2003 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ben weer terug in het land. 8 weken laptop redelijk getest en geen problemen ondervonden, tot.... Nu zit ik hier thuis op netspanning te werken, voel ik gewoon stroom aan de linkerkant vande laptop op mijn pols, echt heel irritant. Haal ik de netspanning eraf, heb ik geen probleem. Nu heb ik de search wel gebruikt maar kon zo 123 niks vinden. Heb het topic sinds eind deel 2 niet meer gevolgd en misschien dat iemand hier meer last van heeft, of meer over heeft gehoord. Is dit een bekend probleem van Acer of moet ie nu terug of is er een andere oplossing?

(ps 2e klein probleembje :P , heb divxtotal pack maar hij geeft divxfilms niet meer automatisch met subs, moet telkens handmatig aangeven waar de srt file staat, terwijl het gewoon in dezelfde directory staat,iemand?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 21:56:
Zo ben weer terug in het land. 8 weken laptop redelijk getest en geen problemen ondervonden, tot.... Nu zit ik hier thuis op netspanning te werken, voel ik gewoon stroom aan de linkerkant vande laptop op mijn pols, echt heel irritant. Haal ik de netspanning eraf, heb ik geen probleem. Nu heb ik de search wel gebruikt maar kon zo 123 niks vinden. Heb het topic sinds eind deel 2 niet meer gevolgd en misschien dat iemand hier meer last van heeft, of meer over heeft gehoord. Is dit een bekend probleem van Acer of moet ie nu terug of is er een andere oplossing?
Jep, heb ik op m'n werk ook last van :) Vreemd genoeg thuis nooit.. zal wel aan de aarding liggen. Thuis niet en op het werk, tja, daar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 14:33:
[...]

had exact hetzelfde, ging hem normaal gezien ook maandag ophalen, maar hetzelfde verhaal... :(
nu vandaag (woensdag dus) heb ik telefoon & email gekregen dat ik hem kan komen ophalen :)
Ik heb vanochtend (woensdag) ook een verlossend telefoontje gekregen, heb 'm vanmiddag meteen gehaald. Werd goed geholpen daar. Dus uiteindelijk heeft het toch maar een paar dagen geduurd.

Mooi ding, zo'n TM800LCi :*). Meteen even een vraagje over de smartcard-reader; kan deze ook gebruikt worden voor andere smartcards dan de meegeleverde, (bijvoorbeeld smartcards voor telebankieren)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even terugkomend op die polls, aangezien ik van plan ben om binnenkort de 803 te kopen, ben ik eigenlijk benieuwd naar hoeveel problemen er zijn met die TM's.

1 op de 3 mensen heeft een 803 en 40% van het totaal van de 800's en 803's heeft dus 1 of meerdere problemen. Ik ben eigenlijk juist benieuwd hoe die verhouding bij de 800 en de 803 apart zijn :)

Ik heb al 4 jaar dezelfde desktop en eigenlijk nooit echt problemen gehad. Alleen wat probleempjes met software en windows 98 wat makkelijk op te lossen was, maar de onderdelen hebben me nimmer in de steek gelaten.

Overigens maakt het nu geen drol meer uit wat voor gebreken er worden gemeld. Ik heb m'n zinnen al op de 803 gezet :+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2003 23:51 ]

Verwijderd

vraag: wat is sneller kwa gaming?

mijn pc (kt400, xp2000, 512mb ddr, ti4800se) of de 803lcib?

• Speedpete

Speedpete

was barman

Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 23:46:
Nog even terugkomend op die polls, aangezien ik van plan ben om binnenkort de 803 te kopen, ben ik eigenlijk benieuwd naar hoeveel problemen er zijn met die TM's.

1 op de 3 mensen heeft een 803 en 40% van het totaal van de 800's en 803's heeft dus 1 of meerdere problemen. Ik ben eigenlijk juist benieuwd hoe die verhouding bij de 800 en de 803 apart zijn :)

Ik heb al 4 jaar dezelfde desktop en eigenlijk nooit echt problemen gehad. Alleen wat probleempjes met software en windows 98 wat makkelijk op te lossen was, maar de onderdelen hebben me nimmer in de steek gelaten.

Overigens maakt het nu geen drol meer uit wat voor gebreken er worden gemeld. Ik heb m'n zinnen al op de 803 gezet :+
40%, haal daar de oude revisies en de 800's af en je hebt je percentage problemen bij de 803 :)
Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 00:02:
vraag: wat is sneller kwa gaming?

mijn pc (kt400, xp2000, 512mb ddr, ti4800se) of de 803lcib?
Ik weet niet hoe snel die 4800 is, maar als je uitgaat van een snellere HD en zwaardere vga-kaart, dan zal je gewone systeem wel sneller zijn. Pure gok b.t.w.

Verwijderd

Vandaag tot mijn grote ongenoegen ondekt dat mijn Notebook altijd piept, ook als ie uitstaat. Ik heb een nieuwe revisie dus dat zou toch niet kunnen dacht ik. Hij is net terug van een 5 weken lang durende RMA dus ik ben erg blij :(. Verder hebben ze tijdens de RMA kans gezien mijn powerbutton te verkloten want die moet ik zowat door de laptop heen drukken voordat ie reageert. Anyway. Net met Acer gebeld en hij kan weer RMA.

Gelukkig komen ze hem nu halen dus dat scheelt weer een paar euro verzendkosten.

Verwijderd

Ik kreeg mijn laptop en hij kon meteen RMA, sterker nog in 2 week tijd is hij 2 keer RMA geweest! 2 maal hebben ze het mainboard vervangen en 2 maal was het niet goed gebeurd.
Dus toen ik Acer de 3e keer belde voor een RMA, heb ik ook meteen mijn leverancier gebelt. Hebben in overleg besloten dat ik een nieuwe kreeg :)

Die heb ik gisteren ontvangen en hij werkt perfect! :D

-geen piep
-geen vastlopers
-na een WinXP Pro reinstall, geen problemen met WiFi ;)

Kortom... ik ben blij _/-\o_

Verwijderd

Wil ik ook.

Verwijderd

Het wordt een Acer, maar welke.
zit te twijfelen tussen de goedkopere TM661LMi (met dvd-rw en zonder blue tooth?) of de duurdere TM 803LCib.
Gebruik is vooral office applicaties en internet(ADSL wifi) sites bouwen. ben geen gamer.

ben teveel leek om de verschillen goed te kunnen inschatten, wie heeft sugesties?

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
Het topic lezen en reviews zoeken :?

Mooie sugestie hé?

En ga jij maar lekker voor die 661 want je wilt de radeon 9000 dus toch niet gebruiken.

Verwijderd

RS_003 schreef op 04 September 2003 @ 10:23:
Het topic lezen en reviews zoeken :?

Mooie sugestie hé?

En ga jij maar lekker voor die 661 want je wilt de radeon 9000 dus toch niet gebruiken.
jep zeker mooie suggestie _/-\o_

maar niet reageren mag ook .

Verwijderd

Ik zie steeds vaker als antwoord staan dat mensen het topic moeten lezen. Nou volg ik het topic al een tijdje en ik moet er niet aan denken dat ik het hele topic (wat inmiddels de omvang begint te krijgen van het boek Lord of the Rings) opnieuw zou moeten lezen. Is er geen mogelijkheid om in het topic te zoeken?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 10:41:
Ik zie steeds vaker als antwoord staan dat mensen het topic moeten lezen. Nou volg ik het topic al een tijdje en ik moet er niet aan denken dat ik het hele topic (wat inmiddels de omvang begint te krijgen van het boek Lord of the Rings) opnieuw zou moeten lezen. Is er geen mogelijkheid om in het topic te zoeken?
Dat vind ik dus ook... Als je het topic van het begin af aan volgt is het wel te doen. Maar als je nu pas in dit topic terecht komt... |:( foute boel

En inderdaad, ik wil ook een functie voor het zoeken in topics en bv. als je zoekt via Search dat ie niet alleen de topic titels geeft maar ook welke pagina. (is niet meer grappig bij 500 reacties om de goeie te gaan zoeken)

edit:
Sorry dit was best wel offtopic maar ik geef Zoldar wel gelijk

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2003 10:58 ]

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Als je wil zoeken in de topics, heeft een stukje software genaamd browser meestal een zoekfunctie :)
Dus zet je aantal posts per pagina op 999, en dan even zoeken. (Ctrl+F)

Werkt naar mijn idee prima, en zo hoef je niet per se eerst alle delen te lezen om jouw probleem of vraag te vinden, ALS die dan al gesteld is.

Verwijderd

-=BELANGRIJK=-

Mensen die een hele hoge pieptoon hebben, heb ik misschien de oplossing voor.
Het helpt bij mij en het is heel simpel.

Ga naar START > ALLE PROGRAMMA'S > OPSTARTEN > BTTray

Als je die verwijdert of verplaatst, in ieder geval zorgen dat die niet opstart.
Hiermee was de pieptoon bij mij weg.

/me is ontzettend blij

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2003 11:22 ]

Verwijderd

Prima suggestie, bedankt _/-\o_ .

Nog even voor de echte nOOb. Hoe zet ik het aantal post op 999.

Hierna ga ik weer on topic, beloofd.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2003 11:24 ]

Verwijderd

heb ik net ff uitgezocht...: bovenaan bij PREFS

btw goeie suggestie :)

Verwijderd

Erg goeie suggestie :)

+je voor Zoldar :)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 11:22:
Nog even voor de echte nOOb. Hoe zet ik het aantal post op 999.
offtopic:
?limit=999 achter de URL in je browser plakken, hoef je je prefs niet aan te passen.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• alienfruit

alienfruit

Lappie de Laptop is weer terug hoor! VGA-Out is nu een stuk beter, en moet alleen kijken of de aan/uit schakelaar helemaal okidoki is :-)

Vraagje hoe warm wordt bij jullie de adapter? Als ik de adapter enige tijd heb aangesloten wordt erg warm, zo warm dat als je handpalm erop legt dat je na een paar tellen denkt ik laat maar los voor dat ik me poten verbrand!

[ Voor 46% gewijzigd door alienfruit op 04-09-2003 14:00 ]

• MrFish
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

MrFish

Untitled

alienfruit schreef op 04 September 2003 @ 12:48:
Lappie de Laptop is weer terug hoor! VGA-Out is nu een stuk beter, en moet alleen kijken of de aan/uit schakelaar helemaal okidoki is :-)

Vraagje hoe warm wordt bij jullie de adapter? Als ik de adapter enige tijd heb aangesloten wordt erg warm, zo warm dat als je handpalm erop legt dat je na een paar tellen denkt ik laat maar los voor dat ik me poten verbrand!
Hier wordtie ook goed warm. Ik zou me d'r maar niet te druk over maken, daar zullen ze um echt wel op getest hebben. Die adapter verstookt toch op zijn max zo'n 500 W*... vind t dus niet gek dattie warm wordt ;)

* er staat tenslotte op, input = 2,3 A.. en aangezien we hier 230 V hebben, komen we dan op P = U * I = 230 * 2,3 = 529 Watt !

Overigens heb ik nog wat testjes gedaan m.b.t. de tijd die je op de accu kan werken in verschillende omstandigheden:

- Wireless lan aan, CPU @ 600 MHz, mp3tjes luisteren en surfen: 4 uur en 45 minuten batterijtijd
- Wireless lan uit, bedraad netwerk aan (rest 't zelfde als vorige): 5 uur
- Wireless lan uit, bedraad netwerk uit, CPU @ 600 MHz, mp3tjes luisteren en office: 6 uur
- Wireless lan uit, bedraad netwerk uit, CPU @ 600 MHz, beeldscherm uit (Fn + F6) en mp3tjes luisteren: ~8,5 uur
- Vice city spelen met wireless lan uit, bedraad netwerk uit, CPU @ 600-1300 MHz (dynamic switching), powerplay van videokaart uit (uit = meer prestatie, maar veel meer stroom gebruik) en beeldscherm op hoogste stand: ~2,5 uur
- Zelfde als vorige, maar dan met CPU @ 600 mhz en powerplay aan: grofweg 3,5 uur (iets in die richting, not sure.. zal ik nog wel eens een preciezere meting van doen!)

Hopelijk is het voor de twijfelaars/aanstaande kopers nu wat duidelijker :)

Verwijderd

Moet je de batterij in het begin een paar keer helemaal leeg laten lopen en dan weer helemaal vol olpladen om hem optimaal te laten presteren. Ik heb ooit is zoiets gehoord. Iemand een idee?

• alienfruit

alienfruit

Mij is me verteld dat dat niet meer hoefd met de moderne batterijen Lennux...

Trouwens ik vind het ook wel logische dat je met Wireless Lan en Bluetooth uit langer met de accu kan doen dan aan, WLan en BT moeten natuurlijk ook naar huis bellen om de kwartier net als de telefoon :)

[ Voor 5% gewijzigd door alienfruit op 04-09-2003 16:04 ]

• Mix-o-math-oze
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mix-o-math-oze

Look, but don't stare

Weet er toevallig iemand hoe ik een smartcard kan wissen? Heb per ongeluk bij de setup iets fout gedaan en nu wil ie mijn tweede kaartje niet meer nemen.... :|

• Access
  • Laatst online: 11-09 21:47
Als je de smartcard software opnieuw installeert (vorige eerst deinstalleren), en dan je kaartjes gaat aanmaken dan wist de setup de smartcards van de vorige keer (mits je het goede password voor de smartcard weet).

• BigSurf
  • Laatst online: 10:46
MrFish schreef op 04 September 2003 @ 15:06:
[...]

Hier wordtie ook goed warm. Ik zou me d'r maar niet te druk over maken, daar zullen ze um echt wel op getest hebben. Die adapter verstookt toch op zijn max zo'n 500 W*... vind t dus niet gek dattie warm wordt ;)

* er staat tenslotte op, input = 2,3 A.. en aangezien we hier 230 V hebben, komen we dan op P = U * I = 230 * 2,3 = 529 Watt !
Ahum, bij mij staat 3.95 Ampere bij 19 Volt out. Da's dus maximaal zo'n 80Watt, bij normaal gebruik zal het wel een stuk minder zijn.
500 Watt kom je in de buurt van de Intel Prescott ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:09
Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 11:22:
-=BELANGRIJK=-

Mensen die een hele hoge pieptoon hebben, heb ik misschien de oplossing voor.
Het helpt bij mij en het is heel simpel.

Ga naar START > ALLE PROGRAMMA'S > OPSTARTEN > BTTray

Als je die verwijdert of verplaatst, in ieder geval zorgen dat die niet opstart.
Hiermee was de pieptoon bij mij weg.

/me is ontzettend blij
De pieptoon wordt bij mij minder, maar hij is nog steeds niet helemaal weg.
Bij mij gaat de pieptoon wel helemaal weg als ik bij energiebeheer het schema van thuis/kantoor gebruik of als ik bij sswitchxp.exe de full performance setting gebruik.
Nadeel is dan dat de koeling vaak aanslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFish
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

MrFish

Untitled

BigSurf schreef op 04 September 2003 @ 22:16:
[...]

Ahum, bij mij staat 3.95 Ampere bij 19 Volt out. Da's dus maximaal zo'n 80Watt, bij normaal gebruik zal het wel een stuk minder zijn.
500 Watt kom je in de buurt van de Intel Prescott ;)
Dat klopt, maar dan heb je het over de output, en ik had 't over de input ;) En daar staat bij mij, 2,3 A bij 100-240 Volt. Stel dat 'ie die 2,3 Ampere alleen trekt als ie op 110 V (Amerika) draait, dan zit je nog aan zo'n 250 Watt. Overigens heeft die adapter dan wel een verdomt laag rendement... 250 Watt -> 80 Watt.. 32% :X

nofi hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een andere vraag. Heeft iemand ervaring met de recovery cd geleverd bij de Acer TM?

Zo ja, wordt de D:/ partitie standaard ook overschreven of is de daar bewaarde persoonlijke data veilig bij gebruik van de recovery cd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mix-o-math-oze
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mix-o-math-oze

Look, but don't stare

Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 11:24:
Even een andere vraag. Heeft iemand ervaring met de recovery cd geleverd bij de Acer TM?

Zo ja, wordt de D:/ partitie standaard ook overschreven of is de daar bewaarde persoonlijke data veilig bij gebruik van de recovery cd?
Ik ga et een dezer dagen proberen, dus als je nog wat tijd hebt, wil ik het wel voor je mee delen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vind ik een eigen installatie met een eigen WinXP Pro en nieuwe drivers wat prettiger 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, maar ik heb alleen engelse versie, wil nu wel es nederlands hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2003 @ 11:24:

Bij mij werd de D partitie verwijderd. Ik kan me vaag herinneren dat hij vraagt af je dat wil of niet maar ik zou de gok niet nemen. Backuppen dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 12:10:
klopt, maar ik heb alleen engelse versie, wil nu wel es nederlands hebben.
Ik heb ook een engelse... werkt net iets prettiger (ben ook niet anders gewoon dan een engelse WinXP)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 12:26:
[...]

Ik heb ook een engelse... werkt net iets prettiger (ben ook niet anders gewoon dan een engelse WinXP)

:)
Ik vind de Nederlandse XP toch net iets prettiger :P Had hiervoor de Engelse en deze bevalt toch wel goed :P

Het enige Engelse op m'n lappie is nu Office XP Pro, Mozilla en VB6... en daar wil ik de vertaalslag wel voor maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou de gok inderdaad ook niet nemen. Ik heb het vroeger een aantal maal geprobeerd, en meeste keren werd alles gewoon verwijderd.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 14:34 . Reden: +niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

als het goed is kan je kiezen, maar ik zou zo ie zo even backuppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 05 September 2003 @ 15:40:
als het goed is kan je kiezen, maar ik zou zo ie zo even backuppen :P
Klopt, maar of dat ook goed werkt ben ik niet al te zeker van. Meende dat ik een keer de juiste keuze had gemaakt, maar dat-ie toch alles overschreef. Alleen 100%zeker weten doe ik 't niet meer. Maar een backup kan nooit kwaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 15:44:
[...]

Klopt, maar of dat ook goed werkt ben ik niet al te zeker van. Meende dat ik een keer de juiste keuze had gemaakt, maar dat-ie toch alles overschreef. Alleen 100%zeker weten doe ik 't niet meer. Maar een backup kan nooit kwaad ;)
klopt daarom zit er een brander in of zelfs een dvd brander :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 05 September 2003 @ 15:46:
[...]

klopt daarom zit er een brander in of zelfs een dvd brander :D
Precies. En Ethernet, USB 2.0 of FireWire voor 't grote werk ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 15:52 . Reden: +1 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
OMG wat heeft mijn laptop nu weer, soms hangt hij voor 1 seconde en dan doet hij het weer 3 sec, erg leuk als je muziek luistert, en de mouse point hangt dan ook ff, ook had ik nadat ik hem uit slaapstand haalde vandaag dat heel mijn scherm vreemd deed en alles zodra ik door een windows menu scrolde alles dubbel kwam enzz.

arggg ( excuse me, mijn spelling en zinsopbouw is atm niet zo goed omdat ik moe en boos ben. )

Ow jah, ik heb de problemen het meest als ik in de buurt van een Wlan acces point ben van intel, die op het A protocol draait ( ook leuk bij mij op school, kan dus het netwerk niet op omdat je dan een A netwerk kaart moet hebben ipv B.... |:( )

edit:
Heb dat gezijk dus alleen als ik uit de standby kom of slaapstand, dus ik ga eens de VGA drivers updaten

[ Voor 31% gewijzigd door Roberto op 05-09-2003 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:41

Ik heb het gestest :P

Eerst de system CD erin, dan de recovery, en aan einde weer de system CD.

Er waren 3 opties.
Alleen Win XP opnieuw doen, en personal files bewaren (hij dat doet weet ik niet)
C opnieuws formateren en D intact laten
HD opnieuw indelen.

Je kunt dat overigens gewoon doen, en als het je niet bevalt/vertrouwt, reboot je gewoon weer en is alles weer bij het oude, omdat hij nog niet veranderd heeft als je zover bent/komt

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:41
RS_003 schreef op 05 September 2003 @ 17:14:
OMG wat heeft mijn laptop nu weer, soms hangt hij voor 1 seconde en dan doet hij het weer 3 sec, erg leuk als je muziek luistert, en de mouse point hangt dan ook ff, ook had ik nadat ik hem uit slaapstand haalde vandaag dat heel mijn scherm vreemd deed en alles zodra ik door een windows menu scrolde alles dubbel kwam enzz.

arggg ( excuse me, mijn spelling en zinsopbouw is atm niet zo goed omdat ik moe en boos ben. )

Ow jah, ik heb de problemen het meest als ik in de buurt van een Wlan acces point ben van intel, die op het A protocol draait ( ook leuk bij mij op school, kan dus het netwerk niet op omdat je dan een A netwerk kaart moet hebben ipv B.... |:( )

edit:
Heb dat gezijk dus alleen als ik uit de standby kom of slaapstand, dus ik ga eens de VGA drivers updaten
Ik denk dat het gewoon door de software komt wat je nu beschrijft.... Zo te lezen heeft dat niets met je laptop te maken.....

Jij hebt wel verdraaid veel problemen, zou het soms de user zijn ;) (NOI)

Ik heb trouwens precies hetzelfde met 1 van Pc's hier in huis, maar omdat ik te lui ben om er iets aan te doen laat ik het zo. Ligt aan je MP3 speler (althans hier ;) )

[ Voor 8% gewijzigd door Loft op 05-09-2003 17:46 . Reden: toevoeging ]

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Access
  • Laatst online: 11-09 21:47
Hickups van een seconde kunnen bij sommige pc's veroorzaakt worden door de windows xp hotfix Q811493. Als je die dus hebt kan je hem deinstalleren om te kijken of dat het probleem oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik ben een nieuwe Acer gebruiker en nieuw op dit forum.

Ik heb misschien een hele domme vraag, maar ik waag het er toch maar op.

Ik wil mijn Acer TM800 registreren, maar er zitten allerlei registratie kaarten bij in Engels, Italiaans, Spaans, Duits en Frans. Dus welke moet ik nu insturen? En klopt het dat hij naar Italie opgestuurd moet worden, er zit een envelop bij om de kaart volgens mij mee op te sturen, en het adres is in Italie.

Moet het ook nog voor een bepaalde tijd gebeuren? Ik heb mijn notebook namelijk op 26 augustus al gekocht, maar ben er nog niet aan toe gekomen om de kaart op te sturen.

Sorry als het een stomme vraag blijkt te zijn. 8)7

Bij voorbaat dank.

DD4me2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 21:39:
Hoi,

Ik ben een nieuwe Acer gebruiker en nieuw op dit forum.

Ik heb misschien een hele domme vraag, maar ik waag het er toch maar op.

Ik wil mijn Acer TM800 registreren, maar er zitten allerlei registratie kaarten bij in Engels, Italiaans, Spaans, Duits en Frans. Dus welke moet ik nu insturen? En klopt het dat hij naar Italie opgestuurd moet worden, er zit een envelop bij om de kaart volgens mij mee op te sturen, en het adres is in Italie.

Moet het ook nog voor een bepaalde tijd gebeuren? Ik heb mijn notebook namelijk op 26 augustus al gekocht, maar ben er nog niet aan toe gekomen om de kaart op te sturen.

Sorry als het een stomme vraag blijkt te zijn. 8)7

Bij voorbaat dank.

DD4me2
Moet idd naar Italie, maar registreren is niet verplicht voor de garantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Speedpete schreef op 05 September 2003 @ 21:44:
[...]

Moet idd naar Italie, maar registreren is niet verplicht voor de garantie :)
Maar wel verplicht voor als je secure kaartjes niet meer werken, kwijt zijn, of wat dan ook, en dan dus je laptop niet meer kan gebruiken, anders doen ze er niets aan.
Tenminste, dat goed heb ik begrepen uit Speedpete in "Acer Travelmate 80x topic deel 4"

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.