Acer Travelmate 80x topic deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.503 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeFke
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-08-2024
Shir schreef op 29 augustus 2003 @ 09:58:
[...]

Je kan 'em ook via usb2 aansluiten, ipv. 4-pins firewire. Bij de maxtor wordt een 6-pins snoertje geleverd, dus zal je een verloopje moeten kopen als je firewire wil gebruiken.
Maarja ik heb ondertussen teruggevonden dat die 2 extra pinnetjes voor de 12V voeding zorgen ...
USB2 kan ook voeden, en het feit is dat in de kit van die harde schijf een voedingsadapter word meegeleverd, blijft de vraag voor mij: Heb ik die voedingsadapter nodig als ik mobiel ga werken of is de USB-voeding voldoende om de schijf te doen werken.
Vraag is misschien niet echt meer op zijn plaats hier, maar als er gebruikerservaringen zin :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

voor de 50ste keer weet niemand meer een linkje van dat pixel programmatje, die een gotter had gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 29 August 2003 @ 15:51:
Virus3000

Jij woont in belgie? zoja, mail mij even corne@hificorner.nl
gemaild, zou niet weten waarom ik je moest mailen, maargoed, ben benieuwd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeFke schreef op 29 augustus 2003 @ 16:45:
[...]

Maarja ik heb ondertussen teruggevonden dat die 2 extra pinnetjes voor de 12V voeding zorgen ...
USB2 kan ook voeden, en het feit is dat in de kit van die harde schijf een voedingsadapter word meegeleverd, blijft de vraag voor mij: Heb ik die voedingsadapter nodig als ik mobiel ga werken of is de USB-voeding voldoende om de schijf te doen werken.
Vraag is misschien niet echt meer op zijn plaats hier, maar als er gebruikerservaringen zin :-)
Nee, de USB 2.0 poort van de TM800 geeft niet voldoende stroom voor een externe harddisk. Ik heb mijn oude laptopharddisk in zo'n minibox gestopt, maar heb toch extra voeding nodig, anders werkt-ie niet naar behoren.

Tip: Kijk ook eens naar een 'gewone' IDE-harddisk i.c.m. een 3,5" external box. Zelf heb ik sinds 2 weken een IBM/Hitachi 250 GB met deze external box en dat werkt heerlijk. Ik weet de prijs van die OneTouch niet, ik denk dat genoemde oplossing zeker een interessant alternatief kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Qorne schreef op 29 August 2003 @ 16:49:
voor de 50ste keer weet niemand meer een linkje van dat pixel programmatje, die een gotter had gemaakt?
Blijkbaar weet niemand het, omdat niemand reageert.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn notebook teruggehad (na 5 weken), zie ik tot mijn verbazing dat ik een dode pixel heb. :( :( :( :( :( :( Ze geloven me bij Acer natuurlijk nooit dat ie er nog niet zat toen ik 'm RMA stuurde. Onnodig te zeggen dat ik minder blij ben. Maar goed mijn probleem met de videokaart is verholpen dus ik kan weer laptoppen.

Wat wel gek is is dat in het Repair document stond dat het mobo vervangen is terwijl ik toch echt videoproblemen had (allemaal vertikale rode streepjes op het scherm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 29 August 2003 @ 16:49:
Ik heb je wat gemailed, misschien heb je er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 18:02:
Ik heb vandaag mijn notebook teruggehad (na 5 weken), zie ik tot mijn verbazing dat ik een dode pixel heb. :( :( :( :( :( :( Ze geloven me bij Acer natuurlijk nooit dat ie er nog niet zat toen ik 'm RMA stuurde. Onnodig te zeggen dat ik minder blij ben. Maar goed mijn probleem met de videokaart is verholpen dus ik kan weer laptoppen.

Wat wel gek is is dat in het Repair document stond dat het mobo vervangen is terwijl ik toch echt videoproblemen had (allemaal vertikale rode streepjes op het scherm).
De videoconnector zal wel op het mobo zitten. Weet niet zeker maar misschien zit de Radeon ook wel vast op het mobo, en dan moeten ze het hele zwikkie vervangen.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 18:06:
[...]

Ik heb je wat gemailed, misschien heb je er wat aan.
heb nog niks, en ik wacht met spanning af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag m'n TM 803Lcib binnengekregen! Woensdag besteld bij De Greef computers, donderdag netjes een telefoontje gehad dat ze 'm op de post deden en vrijdag viel hij door de brievenbus..Ben tot nu toe erg tevreden, alles loopt lekker soepel, ziet er strak uit en hij maakt nauwelijks geluid.
Het enige wat me niet lukt is het connecten met mijn Nokia 6510. Heeft iemand enig idee hoe dat werkt? Heb vanalles geprobeerd, maar m'n lappie blijft maar zoeken en kan niks vinden. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:14

alienfruit

the alien you never expected

Als je zwart-wit beeld krijgt van video-out heb je dus een verkeerde stekker dan heb je waarschijnlijk een DIN4 stekker in plaats van de benodigde DIN7 stekker dan krijg je in ieder geval ook zwart beeld :) Alleen heb me laptop nu niet dus kan het niet controleren of het ook zo echt is :(

Trouwens bij mijn weten kun je geen extra dode pixels erbij krijgen omdat ze ingebakken zitten in de lcd scherm; bij CRT schermen kan dit wel gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

alienfruit schreef op 29 August 2003 @ 20:21:
Als je zwart-wit beeld krijgt van video-out heb je dus een verkeerde stekker dan heb je waarschijnlijk een DIN4 stekker in plaats van de benodigde DIN7 stekker dan krijg je in ieder geval ook zwart beeld :) Alleen heb me laptop nu niet dus kan het niet controleren of het ook zo echt is :(

Trouwens bij mijn weten kun je geen extra dode pixels erbij krijgen omdat ze ingebakken zitten in de lcd scherm; bij CRT schermen kan dit wel gebeuren!
sinds wanneer kan je bij een CRT scherm dooie pixels krijgen?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 29 August 2003 @ 20:24:
[...]

sinds wanneer kan je bij een CRT scherm dooie pixels krijgen?! :?
Dat weet niemand want dat kan helemaal niet :P Een CRT werkt met een elektronenkanon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb 't. Als je je een infrarood verbinding wil activeren tussen je travelmate en bv. je telefoon moet je ff je infrarood-functie inschakelen in de BIOS, die staat nl. standaard op disabled. Scheelt 'n hoop moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn 803 zover dat hij een verbinding kan maken met mijn fisio 820 via bluetooth. Alleen ik kan niet inbellen, kan ik hier gewoon een gratis account voor gebruiken of moet er ook nog een speciaal inbel account zijn voor mobiel inbellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alienfruit schreef op 29 August 2003 @ 20:21:
Nog maar een keer, dan ;)
recman schreef op 25 August 2003 @ 17:39:

Lol, kan je vader dat ook even tegen mijn laptop komen zeggen? :P
Die kreeg na 6 weken toch een dode pixel :{

enneh... een CRT-scherm met dode pixels :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 augustus 2003 @ 21:54:
Lol, kan je vader dat ook even tegen mijn laptop komen zeggen?
Die kreeg na 6 weken toch een dode pixel

enneh... een CRT-scherm met dode pixels

[...]
het kan ook héél goed zijn dat je die dode pixel daarvoor nooit had opgemerkt, heb het met mijn fototoestel ook gehad, pas na 2 maanden zag ik een dode pixel, toen ben ik mijn archief foto's ook gaan kijken, en ja hoor, vanaf de eerste foto getrokken met dat ding zat al een dode pixel (als je ze niet weet staan, dan merk je ze ook helemaal niet, als je ze eenmaal hebt gezien, dan kijk je er continu tegenaan :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 22:09:
[...]
het kan ook héél goed zijn dat je die dode pixel daarvoor nooit had opgemerkt, heb het met mijn fototoestel ook gehad, pas na 2 maanden zag ik een dode pixel, toen ben ik mijn archief foto's ook gaan kijken, en ja hoor, vanaf de eerste foto getrokken met dat ding zat al een dode pixel (als je ze niet weet staan, dan merk je ze ook helemaal niet, als je ze eenmaal hebt gezien, dan kijk je er continu tegenaan :()
Ik weet wat je bedoelt, maar dat is in dit geval absloluut onmogelijk, daar heb ik 'm te goed voor bekeken (understatement) ;)
Ik weet nog exact wanneer-ie verscheen, scheelde niet veel of ik zag 'm ontstaan ;)

Maar 't-is alweer een tijdje geleden. Ik heb er absoluut geen last (meer) van. Sterker nog... ik moet soms wel heel goed kijken of-ie er nog steeds wel zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kga mogelijk ook eindelijk mn 803 bestellen :D bij beatit.nl daar zag ik em het goedkoopst?

goeie zaak toch, dat beatit.nl ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Okay, hoe noem je die normale monitor dan :? Ik dacht dat die krengen CRT heette. Maar goed LCD scherm kun je ook geen dode pixels *erbij* krijgen, dus als je vanaf het begin geen dode pixels hebt blijft dat zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 29 augustus 2003 @ 23:55:
kga mogelijk ook eindelijk mn 803 bestellen :D bij beatit.nl daar zag ik em het goedkoopst?

goeie zaak toch, dat beatit.nl ????
pricewatch: Acer TravelMate 803LCi (P-M 1.6GHz; 512MB; 40GB; combo; 15" TFT; WXP Pro)

Qorne computers is het goedkoopste >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-06 13:55
GeFke schreef op 29 August 2003 @ 16:45:
[...]
Ik heb de 5000XT, en je hebt altijd de voeding nodig, met USB en Firewire. Zou inderdaad mooi geweest zijn als je geen voeding nodig zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shir schreef op 30 August 2003 @ 00:28:
[...]

Ik heb de 5000XT, en je hebt altijd de voeding nodig, met USB en Firewire. Zou inderdaad mooi geweest zijn als je geen voeding nodig zou hebben.
Bij sommige 2,5" external boxes zit tevens een PS/2 adapter, om extra stroom te trekken als je USB-poort te weinig levert. Dan kun je 'm toch gebruiken zonder externe voeding :*)

Helaas heeft de Travelmate geen PS/2-poort :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pcsnel wanneer je hem niet zelf wilt ophalen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 00:43:
[...]

Pcsnel wanneer je hem niet zelf wilt ophalen ;).
;) daar wordt ook wel wat aan gedaan maar ik kan zelf die verzendkosten niet wijzigen bij de pricewatch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zouden jullie als Acer kenners voor kiezen?
acer 800 cli of een dell insprion 5100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 03:07:
Waar zouden jullie als Acer kenners voor kiezen?
acer 800 cli of een dell insprion 5100?
ROFLOL, wat denk je? :D :D ;)

Die keuze is absoluut niet moeilijk Afbeeldingslocatie: http://www.sgop.nl/images/smilies/sgop/headshakesmile-fast.gif

Ik persoonlijk zou zonder ook maar een greintje twijfel voor de TravelMate 80X kiezen.

De Dell 5100 heeft een desktopprocessor, dus een hoog energieverbruik, veel warmte en waarschijnlijk een fan die vreselijk lang aan blijft staan. Ik zou tegenwoordig zeker niet meer voor een desktopprocessor in een notebook kiezen, de Pentiuim M (Centrino) is een veel beter alternatief.

Dan de videokaart, dat is een Radeon 7500. Die is redelijk verouderd en haalt 't niet bij de Radeon 9000 die in de Acer zit.

Zit maar 2x USB 2.0 op. De Acer heeft er 4.

Geen WLAN standaard

Geen Bluetooth

Geen LPT

Geen Windows XP Pro standaard

Geen SmartCard

zwaarder

En volgens mij is-ie een stuk duurder dan de Acer's.

Bovendien vind ik 'm lelijk :P

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2003 04:40 . Reden: + Pro ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ja, en ik las gisteren het volgende op SlashDot:
Click Through License by Dell (hoezo, grove fout door Dell :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
Zeg dit is geen Marktplaats

Nu al de 5e keer ofzo dat jij een laptop aanbied.
In mijn start post staan 2 links naar zowel de 800cli en 803cli in de pricewatch,
dus ik denk dat kan hij zelf ook wel zien.

En zelf heb ik GEEN goede ervaring met beat-it zoals te lezen is in deel 2, ik heb totaal 1 maand op mijn geld zitten wachten voor ik het terug had omdat opeens ( wisten ze wel ... ) het product end of life was, en toen was ik dus 1100 euro armer.
En dat had ik dus niet terug gehad als ik niet iedere 2 dagen belde want ze waren het iedere keer "vergeten" :r bedrijf.

Nee ik koop daar nooit meer.

[ Voor 3% gewijzigd door Roberto op 30-08-2003 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RS_003 schreef op 30 August 2003 @ 09:44:
[...]

Zeg dit is geen Marktplaats

Nu al de 5e keer ofzo dat jij een laptop aanbied.
In mijn start post staan 2 links naar zowel de 800cli en 803cli in de pricewatch,
dus ik denk dat kan hij zelf ook wel zien.

En zelf heb ik GEEN goede ervaring met beat-it zoals te lezen is in deel 2, ik heb totaal 1 maand op mijn geld zitten wachten voor ik het terug had omdat opeens ( wisten ze wel ... ) het product end of life was, en toen was ik dus 1100 euro armer.
En dat had ik dus niet terug gehad als ik niet iedere 2 dagen belde want ze waren het iedere keer "vergeten" :r bedrijf.

Nee ik koop daar nooit meer.
dat is toch niet beat-it :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 09:59:
[...]

dat is toch niet beat-it :?
Nee, reactie op qourne.

En daarna een repley, op die jongen die vroeg of hij hem bij beat-it moest kopen want voor ik deze Acer had ( die ik overigs net terug heb gekregen via dhl ) wou ik een Acer Travelmate 432CL kopen maar toen begon dat gezeik met beat-it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 15:26:
Het beeld op mijn tv(de tv is 2 jaar oud) is zwart wit. ik heb in het bios al NTSC omgezet naar AGP maar nog steeds hetzelfde verhaal. Wat kan ik hier aan doen?? Ik heb overigens een 800LCi!
heb je mijn post hierboven al gelezen met een antwoord op dezelfde vraag die je eerder poste....

zo nee: lees eerst ff voordat je twee keer dezelfde vraag post

zo ja: vertel even wat het resultaat was met de verloopstekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RS_003 schreef op 30 August 2003 @ 11:25:
[...]

Nee, reactie op qourne.

En daarna een repley, op die jongen die vroeg of hij hem bij beat-it moest kopen want voor ik deze Acer had ( die ik overigs net terug heb gekregen via dhl ) wou ik een Acer Travelmate 432CL kopen maar toen begon dat gezeik met beat-it.
ah, ok, back on topic:
Ik ga hem maandag normaal gezien afhalen :) bij pcsnel
**happy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Ik hoop voor je dat je een goede laptop krijgt :)

Mijn problemen zijn volgens mij ook verholpen, ik heb een nieuw moederbord + cpu + upercase gehad en nu is die piep veel zachter en een normaal computer geluid ipv een fluitend geluid.

Muis knopje is ook weer goed.

Zo ff het geluid testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

RS-003 die pieptoon is software matig weg tehalen hoor :D heb ik ook gedaan nu heb ik geen muis meer in mijn notebook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zero problems met me 803 :D Hij is gewoon superdesuper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Zo, nu heb ik eens een vraagje.

Ik heb uit het vorige topic de mod tool voor radeon drivers gedownload, en radeon catalyst 3.0 drivers ( of was het nu 3.6 8)7 ) gemod naar mobile drivers, en nu heb ik dus goede power switching die ik niet had met de normale drivers, maar ik heb dus nu geen overlay optie, hebben jullie die wel?

Want ik wil graag een dvd kijken via tv-out maar dit gaat dus zo niet lukken, op mijn game pc met radeon9700 en niet modded catalyst drivers heb ik wel de overlay optie.

Verder heb ik nu maar 1 klein probleempje en dat is dat als ik mijn creative 3.5mm kabels in mijn laptop steek ze soms een beetje willen bewegen en dan geeft mijn laptop geluid + output, maar daar kan ik wel mee leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

RS_003 schreef op 30 augustus 2003 @ 15:02:

Verder heb ik nu maar 1 klein probleempje en dat is dat als ik mijn creative 3.5mm kabels in mijn laptop steek ze soms een beetje willen bewegen en dan geeft mijn laptop geluid + output, maar daar kan ik wel mee leven :)
Zo niet, dan stuur je je laptop toch gewoon even RMA? >:) ;)

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
HellBeast schreef op 30 August 2003 @ 15:24:
[...]

Nauw, zo leuk vond ik dat niet hoor, vooral de laatse keer kwamen ze er mee dat ik dhl moest betalen, weer een heel gezeur geweest, het is best met ze.

Hij doet het nu goed dus ik vind het allemaal best alleen ff die tv-out aan de praat zien terkijgen, ik heb nu wel beeld op de tv maar dat is 1024x786 en ik kan de res niet lager zetten ( kan volgens windows nog naar 800x600 ) en tv-out op de tv is dus zwart en dat filmpje doet het het dan wel op mijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

HellBeast schreef op 30 August 2003 @ 15:24:
[...]

ja, als je daar geen ervaring mee hebt moet ie maar even mailen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Qorne schreef op 30 August 2003 @ 15:48:
[...]

ja, als je daar geen ervaring mee hebt moet ie maar even mailen >:)
En we zullen maar weer eens ontopic gaan hé?

Btw, ik snap hem niet

[ Voor 3% gewijzigd door Roberto op 30-08-2003 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net besteld :D :D ik hoop dat ik hem woensdag heb!!!!!!
heb er ook gelijk een 3com wireless lan usb adaptertje bijbesteld :p was maar 22 euro, daar keek ik wel van op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

ik wou even melden dat ik nu midden in ons weiland sta te internetten via mijn AP :P en de acer 803

sorry voor het offtopic :D maar het is wel retegaaf :)
Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 16:40:
heb er ook gelijk een 3com wireless lan usb adaptertje bijbesteld :p was maar 22 euro, daar keek ik wel van op
welke heb je bestelt? 800/803?

[ Voor 73% gewijzigd door Qorne op 30-08-2003 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:33
Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 16:40:
Hehe, het is altijd leuk om iets leuks zoals dit in het vooruitzicht te hebben. Ik kan je vertellen, je zult niet teleurgesteld worden!
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Qorne, wat is jouw bereik?

Ik haal 35 meter met singaal sterkte zwak en verbindings snelheid 1mpbs tot 5.5
Dit met een sitecom WL-018 router en dus de TM 800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double T
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-07 16:26
RS_003 schreef op 30 August 2003 @ 18:57:

RS_003; Helaas is dit een enorm nadeel van de WL-018. Qua specs een leuke router, heb hem zelf ook getest. Echter qua performance: :r
Bereik is slecht en daarnaast gaf de router problemen met mijn kabelmodem (COM21 en @home).

Heb nu zelf een Linksys BEFW11S4; PERFECT DING. Groot bereik, hoge effectieve doorvoersnelheid (700KB/s op 20 meter), weinig storing en errug stabiel. Als ik jou was zou ik die WL-018 verkopen en een Linksys kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net twee dagen de trotse bezitter van de tm 803lib en ben erg tevreden!
Ik vroeg me echter af wat de bedoeling was van enkele bestanden die al geinstalleerd waren op mijn c:\ schijf. Er staan op c:\ een paar mappen waarvan ik niet weet waarvoor ze zijn en of ze zomaar verwijderd kunnen worden, ze nemen nl. redelijk veel schijfruimte in beslag.
Het gaat om de volgende mappen:

-ACERNB
-BOOK
-I386 (vooral hierin staan ontzettend veel vage bestandjes, meer dan 500MB!)
-SYSINFO

Iemand enig idee waarvoor deze mappen zijn en of ik ze veilig kan deleten?

Nog iets wat me opviel:

Capaciteit C:\ : 27,4 GB
Capaciteit D:\ : 9,75 GB
Een simpele rekentruuk: 27,4 + 9,75 = 37,15

In de specs staat toch 40 Gig?
Waar zijn de overige 2,85 Gieg aan hardeschijfruimte? Of is dit normaal.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederick684
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-11-2022
Hey, Als ik me nu ook de 803CLi aanschaf, dan zit er dus WLan op hé. Hier thuis hebben we al een router, waar nu 2 pc's op zitten aangesloten. ALs ik dan met mn laptop een draadloze verbinding wil maken met de router, kan ik daar dan ook zon klein spullie voor kopen dat ik dan in de router steek? of hoe zit het eigenlijk in elkaar? Liefst een zo goedkoop mogelijke oplossing!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 20:02:
Net twee dagen de trotse bezitter van de tm 803lib en ben erg tevreden!
Ik vroeg me echter af wat de bedoeling was van enkele bestanden die al geinstalleerd waren op mijn c:\ schijf. Er staan op c:\ een paar mappen waarvan ik niet weet waarvoor ze zijn en of ze zomaar verwijderd kunnen worden, ze nemen nl. redelijk veel schijfruimte in beslag.
Het gaat om de volgende mappen:

-ACERNB
-BOOK
-SYSINFO

Iemand enig idee waarvoor deze mappen zijn en of ik ze veilig kan deleten?

Nog iets wat me opviel:

Capaciteit C:\ : 27,4 GB
Capaciteit D:\ : 9,75 GB

In de specs staat toch 40 Gig?
Waar zijn de overige 2,85 Gieg aan hardeschijfruimte? Of is dit normaal.. :?
daar staat de installatie van Windows XP in.

40gb is het nooit helemaal, dat komt omdat 8 bit gelijk is aan 1 byte, en omdat 1mb gelijk is aan 1024kb enz enz
dat is dus normaal.

de rest zou'k niet zo direct weten, (heb mijn laptop pas maar maandag dus) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 20:02:
-ACERNB

alienfruit: Acer Notebook Manager software/setup-bestanden

-BOOK

alienfruit: Geen flauw idee zal wel handleiding zijn ;)

alienfruit: Windows XP Pro setup-bestanden, is handig hoef je nooit meer je Windows XP cd te zoeken (normaal gesproken) maar omdat die Pre-Installation is staat het er altijd op :)

Waarschijnlijk is het maar 37,15gig omdat de hardeschijf geformatteerd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

> Voor degenen die hun notebook naar het service center gebracht / verstuurd hebben>

Ik had iets gelezen over softwarebepalingen in de garantie boekjes.

Het ziet ernaar uit dat een medewerker van pcsnel mijn notebook naar het service center zal versturen nadat ik het bij de balie heb achter gelaten.

Betekent dit dat ik alle software die ik tot dusver erop heb gezet (KaZaa, Nero Games etc) eerst eraf moet halen voordat ze misschien moeilijk gaan doen, of letten ze niet op dat soort ongein??

Ik vraag het even voor de zekerheid.

Bedankt mede-eigenaren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Doen jullie nu allemaal een eigen windows install erop, of de standaard recovery?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47
Qorne schreef op 30 August 2003 @ 11:58:
RS-003 die pieptoon is software matig weg tehalen hoor :D heb ik ook gedaan nu heb ik geen muis meer in mijn notebook :P
Als dat een serieuze post was (wat ik ten zeerste betwijfel) kan je er dan niet ff de oplossing bij posten ? Zo hebben we er natruulijk niets aan he ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

RS_003 schreef op 30 August 2003 @ 18:57:

dik 100meter maar toen stond alles nog op laag morgen test ik wel even weer ik denk dat ik de 200m wel haal :)

D-link 624 hij is trouwens niet overdreven duur.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Access schreef op 31 August 2003 @ 00:24:
[...]

Als dat een serieuze post was (wat ik ten zeerste betwijfel) kan je er dan niet ff de oplossing bij posten ? Zo hebben we er natruulijk niets aan he ;).
1e al mijn posts zijn serieuze :D
2e heb ik al 2 keer gedaan
3e hier nog een keer

Installeer speedstep XP van een link die al ergens in de topic staat. of google vind je hem meteen.

zet dan bij AC op Max. en weg piep zowel bij de 800 als de 803 heb het allebij getest en je hoort het heeeel duidelijk. dat die weg is heb het zelfs meerdere keren getest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil graag een 2e batterij voor me 800Lci hebben, maar zou dit wat zijn en zou ik dan de 8uur kunnnen halen?

weet iemand nog goedkope adresjes voor 2e baterij? Bij beat-it is er 1 van 180 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Rebels schreef op 30 augustus 2003 @ 23:14:
Doen jullie nu allemaal een eigen windows install erop, of de standaard recovery?
Ik de standaard recovery, bevalt top.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 02:15:
ik wil graag een 2e batterij voor me 800Lci hebben, maar zou dit wat zijn en zou ik dan de 8uur kunnnen halen?

weet iemand nog goedkope adresjes voor 2e baterij? Bij beat-it is er 1 van 180 euro.
Die zijn wel goedkoper te krijgen,maar batterijen zijn wel duur.
GoT heeft mij vriendelijk gevraagt niet meer te spammen dus ik kan niet zeggen waar ze goedkoper leverbaar zijn.

Maar omdat je er omvraagt replay ik je bericht, zoek eens rond en ze zijn zeker goedkoper te krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Qorne schreef op 31 August 2003 @ 01:05:
[...]

1e al mijn posts zijn serieuze :D
2e heb ik al 2 keer gedaan
3e hier nog een keer

Installeer speedstep XP van een link die al ergens in de topic staat. of google vind je hem meteen.

zet dan bij AC op Max. en weg piep zowel bij de 800 als de 803 heb het allebij getest en je hoort het heeeel duidelijk. dat die weg is heb het zelfs meerdere keren getest :D
Ik heb speedswitch xp hiero op staan hoor, en vandaag kwam de piep weer opdagen, maar nu is hij weg. *zucht*

Maar ff terug naar mijn orginele vraag:

Ik heb uit het vorige topic de mod tool voor radeon drivers gedownload, en radeon catalyst 3.0 drivers ( of was het nu 3.6 ) gemod naar mobile drivers, en nu heb ik dus goede power switching die ik niet had met de normale drivers, maar ik heb dus nu geen overlay optie, hebben jullie die wel?

Want ik wil graag een dvd kijken via tv-out maar dit gaat dus zo niet lukken, op mijn game pc met radeon9700 en niet modded catalyst drivers heb ik wel de overlay optie.

[ Voor 28% gewijzigd door Roberto op 31-08-2003 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

RS_003 schreef op 31 August 2003 @ 10:35:
[...]

Ik heb speedswitch xp hiero op staan hoor, en vandaag kwam de piep weer opdagen, maar nu is hij weg. *zucht*

knip.
Tja, ik heb geen pieptoon meer :) alleen als ik heeel dicht met me hoofdop het toetsenbord lig hoor ik een piep maar dat is niet meer als normaal, want mijn pc piept ook als ik met me oor er in ga hangen :P

Bij zijn nu 2 laptops verlost van een piep door speedswitch xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:03
RS_003 schreef op 30 August 2003 @ 15:02:
Ja, dat had ik ook beschreven in deel 1 van dit topic. Ik ben dus niet de enige met dit probleem.

Verder is mij ietys opgevallen na de laatste bios update (kan zijn dat er iets anders aan de hand is, maar had dit niet voor de update.

Het ledje aan de voorkant dat aangeeft of je op batterij werkt of op netstroom lijkt een beetje van slag.

Als ik op batterij werk, dan brandt het netstroom lampje groen, maar het batterij lampje weer niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RS_003 schreef op 30 August 2003 @ 11:37:
Ik hoop voor je dat je een goede laptop krijgt :)

Mijn problemen zijn volgens mij ook verholpen, ik heb een nieuw moederbord + cpu + upercase gehad en nu is die piep veel zachter en een normaal computer geluid ipv een fluitend geluid.

Muis knopje is ook weer goed.

Zo ff het geluid testen :)
Hebben ze je volledige uppercase vervangen om je muisknopje te herstellen, of scheelde er nog iets met die bovenkant? Heb namelijk hetzelfe probleem met mijn muisknopje, volledig nieuwe uppercase zou wel tof zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02-2014
Drivers voor de netwerkkaart (non-wireless) kan je vinden op http://www.broadcom.com/docs/driver-download.html
Het zijn de BCM4401 drivers die je nodig hebt.

Vraagje: Is er geen manier om de laatste drivers voor de videokaart af te halen van de Ati site en die te patchen met een of ander tooltje? Ik heb Dh Mod Tool (http://www.driverheaven.net/patje/) getest, maar dit blijkt niet te werken. Spijtig genoeg werken de Dell drivers niet en die omega drivers vertrouw ik niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ACERNB = iets met blauuw tand
-BOOK = Handboek als pdf formaat
-I386 = win xp install
-SYSINFO = iets met de Platinum Secure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de melding: "de geplaatste kaart word niet herkend" er uit krijg?
Het komt voor bij het "wakker worden" na de screensaver en als ik op de accu werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 31 August 2003 @ 11:26:
[...]

Tja, ik heb geen pieptoon meer :) alleen als ik heeel dicht met me hoofdop het toetsenbord lig hoor ik een piep maar dat is niet meer als normaal, want mijn pc piept ook als ik met me oor er in ga hangen :P

Bij zijn nu 2 laptops verlost van een piep door speedswitch xp
Je moet wat op max. zetten. Maar AC is toch de energie beheer van de laptop en nu geef je aan dat die altijd max gebruikt moet worden. Hierdoor wordt je accuduur natuurlijk wel drastisch verlaagt.

Tenminste als ik denk waT AC zou moeten betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarmee reinigen jullie het scherm van je acer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 17:41:
ik gebruik brillendoekjes, maar die werken niet echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

j-w schreef op 31 August 2003 @ 17:55:
[...]

ik gebruik brillendoekjes, maar die werken niet echt super.
ik zag laatst ergens van die speciale LCD doekjes... met speciale vloeistof.. maar ik vertrouw dat niet helemaal.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Ik ben ook eens heel voorzichtig naar een laptop aan het kijken. Bij de Pricewatch categorie laptops kwam de Acer TravelMate het meeste voor bij de meest bezochte pagina's bij dat notebooks-gedeelte. Ik zag vervolgens dan ook de Acer TravelMate 654LCI voor een aantrekkelijke prijs van 1225 Euro. Hoewel dit meer gericht is op de 80x series, vroeg ik mij af of iemand hier misschien ervaring mee heeft of er wat van af weet?

Specs:
P4M-2.2G
40GB
512MB PC2100
15Inch
ATI Mobility Radeon 7500 32MB
DVD+CDRW

Eerst wat mij opvalt, is toch de misschien wat magere videochip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Ik gebruik een tft-doekje van Eizo, werkt best goed. Worden volgens mij alleen geleverd bij eizo-schermen...
Silent Thunder schreef op 31 August 2003 @ 18:59:
Ik ben ook eens heel voorzichtig naar een laptop aan het kijken. Bij de Pricewatch categorie laptops kwam de Acer TravelMate het meeste voor bij de meest bezochte pagina's bij dat notebooks-gedeelte. Ik zag vervolgens dan ook de Acer TravelMate 654LCI voor een aantrekkelijke prijs van 1225 Euro. Hoewel dit meer gericht is op de 80x series, vroeg ik mij af of iemand hier misschien ervaring mee heeft of er wat van af weet?

Specs:
P4M-2.2G
40GB
512MB PC2100
15Inch
ATI Mobility Radeon 7500 32MB
DVD+CDRW

Eerst wat mij opvalt, is toch de misschien wat magere videochip.
Ik denk precies wat jij zegt: aantrekkelijke laptop met wat magere videochip.

[ Voor 60% gewijzigd door Speedpete op 31-08-2003 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog tips of hints waarop te letten als ik morgen mijn laptop ga testen in de winkel van pcsnel.nl ?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Testen bij pc snel...

Kijk in iedergeval goed naar je beeldscherm ook vanaf verschillende hoeken. De mijne blijkt vanaf een steile hoek een licht horizontaal lijntje door het scherm te hebben lopen.

Verder hoop ik dat het ding niet kuren zal hebben, maar het gaat om de gereviseerde versie dus veelkan er niet mis zijn.

Mijn apparaat werkt verder prima alleen dat beeldscherm :'(

Vraag even of er een werkend wireless network is of een beschikbaar bluetooth apparaat (dat kantoor zit propvol met apparatuur) en test zo de hardware.

Neem evt zelf een usb apparaat mee, weet je zeker dat je usb connectie h\geen kuren heeft.

Wieweet tot ziens bij pcsnel aangezien ik 'm waarschijnlijk morgen terugbreng.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 22:09:
[...]

Kan, maar ik heb er echt een dode pixel bij gekregen tijdens de RMA. Nadat ik mijn LT gekocht heb, heb ik uitgebreid gechecked met divderse dode pixel software en niets gevonden. Vrijdag kreeg ik 'm terug van 5 weken RMA en wat staarde me aan 10 cm onder de bovenrand en 10 vanaf de rechterkant: Een dode pixel. Die zwart is op een blauwe achtergrond en rood op een witte. En geloof me je kan het niet over het hoofd zien. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

ik heb het scherm laatst schoongemaakt met een stuk keukenrol waar ik wat allesreiniger op had gespoten. Niet te hard over het scherm gewreven, hij is wel weer mooi schoon geworden..
Alle vingers er weer af :) (krijg je als je stofjes van het scherm veegt |:()

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterH75
  • Laatst online: 11-09 17:12
Ik maakt het scherm schhon met safeclean is spul speciaal voor tft schermen ik heb het gehaald bij mycom maar andere winkels zullen het ook wel hebben en het is niet echt duur €5 gebruik het spul ook voor me organizer en andere tft schermpjes en werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer
  • Laatst online: 07-09 14:59

Dreamer

Foutje

ik moet een laptop zien te vinden met de volgende specs

centrino technology 1.7ghz proc
1024mb intern evt. uitbreidbaar tot 2048mb
64mb videokaart (radeon of geforce)
bluetooth
wireless network
dvd brander

Nu heeft de 804Lcib alles maar ik kan in nederland geen 1 winkel vinden die deze travelmate met deze specs verkopen. weten jullie toevallig een winkel die dat dus wel heeft (iedereen verkoopt met 512mb en dan 2 reepjes van 256)

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:15

JWO

www.de-laptopper.nl kun je bij de 804Lcib aanvinkendat je 1024mb ipv 512mb wilt kost 272,-(ex btw) extra..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer

Dreamer

Foutje

JWO schreef op 01 September 2003 @ 15:09:
www.de-laptopper.nl kun je bij de 804Lcib aanvinkendat je 1024mb ipv 512mb wilt kost 272,-(ex btw) extra..
daar ben ik net ook gekomen maar daar kan je weergeen dvd brander nemen hooguit extern maar ik wil die in die acermedia bay kan

specs | specs server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO
  • Laatst online: 23:15

JWO

moet het perse een 1,7ghz zijn ? anders is de 1,6ghz 803LMiB de oplossing die is wel leverbaar met DVD brander, bluetooth wifi en een radeon 9000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt echt super weinig geluid uit mijn TM 800 en mijn LINKERMUIS is zo goed als dood :( Ik dacht dat het kwam door een verkeerde instelling en nu lees ik hier dat het een algemeen bekende kwaal is. Is er hiervoor een oplossing? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vrees van wel, RMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer

Dreamer

Foutje

JWO schreef op 01 September 2003 @ 15:43:
moet het perse een 1,7ghz zijn ? anders is de 1,6ghz 803LMiB de oplossing die is wel leverbaar met DVD brander, bluetooth wifi en een radeon 9000
Het liefst wel maar mocht ik echt niks vinden is de 1,6ghz ook wel goed (1,7ghz vond de toekomsitge eigenaar eigenlijk al te weinig maar ja centrino is nog niet sneller te vinden volgens mij)

specs | specs server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Laatst online: 11-02 22:42
dreamer schreef op 01 September 2003 @ 15:49:
[...]

Het liefst wel maar mocht ik echt niks vinden is de 1,6ghz ook wel goed (1,7ghz vond de toekomsitge eigenaar eigenlijk al te weinig maar ja centrino is nog niet sneller te vinden volgens mij)
Weet die toekomstige eigenaar dan wel dat een 1.6 of 1.7 net zo snel is als een "gewone" 2.6 PIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer

Dreamer

Foutje

mlevd schreef op 01 September 2003 @ 15:53:
[...]

Weet die toekomstige eigenaar dan wel dat een 1.6 of 1.7 net zo snel is als een "gewone" 2.6 PIV
Hmm heb ik waarschijnlijk niet zo'n goede research gedaan want dat wist ik niet 8)7

specs | specs server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 15:45:
Er komt echt super weinig geluid uit mijn TM 800 en mijn LINKERMUIS is zo goed als dood :( Ik dacht dat het kwam door een verkeerde instelling en nu lees ik hier dat het een algemeen bekende kwaal is. Is er hiervoor een oplossing? :(
Tja de linker muis begint al weer dood tegaan, ik laat het maar lekker en heb een intellie mouse 3.0 gekocht want nu ben ik al dat rma'en wel eens zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 30 August 2003 @ 16:57:

welke heb je bestelt? 800/803?
803 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang gaat bij jullie de batterij mee? Ik heb nu 3 dagen mijn acer notebookje en ben nu voor het eerst de batterij aan t leegmaken :) Moet ik btw nog wat doen om hem optimaal te laten draaien, de batterij dan he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 01 september 2003 @ 19:19:
Hoe lang gaat bij jullie de batterij mee? Ik heb nu 3 dagen mijn acer notebookje en ben nu voor het eerst de batterij aan t leegmaken :) Moet ik btw nog wat doen om hem optimaal te laten draaien, de batterij dan he ;)
ik krijg hem niet leeg :P

Ik zit altijd wireless enzo, maar het duurt zo lang en dan heb ik al weer ergens stroom gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 01 September 2003 @ 19:44:
[...]

ik krijg hem niet leeg :P

Ik zit altijd wireless enzo, maar het duurt zo lang en dan heb ik al weer ergens stroom gevonden :)
Ja ok dat is wel zo :) maar om je batterij optimaal te laten werken moest je em toch een paar keer helemaal opladen en weer helemaal leeg laten lopen? En heb je ook nog progjes die meehelpen aan langduriger batterijverbruik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 09:57
Ik heb vandaag ook n 803 bestelt :P

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pcsnel zou hem normaal gezien vandaag binnen hebben, en dan had ik hem normaal gezien ook...
maar de leverancier had dees weekend stock telling gehad, en daardoor liepen ze 1 dag achter, nu heb ik hem dus niet :(
en nu kan ik hem pas zaterdag afhalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47
Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 19:19:
Ik heb vandaag ongeveer 3 uur lopen programmeren en heb nog 30% van de batterij over. Dus ik zou er ongeveer 4,2 uur mee doen als ik de hele accu leeg programmeer ;).
Met een beetje surfen enzo gaat de accu langer mee, 5 / 5.5 uur :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer

Dreamer

Foutje

http://www.degreef.nl/shop/view.asp?pid=238548

DVD-RW

Is dit dan de laptop met dvd brander of is dit ook al zo'n dvdrom/cdrw combo

specs | specs server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

de 803LImb heeft een DVD brander en de 804 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand voor mij even op de adapter van zo'n ding kunnen kijken wat de input range qua voltage is? De meeste adapaters kunnen wel 100V-240V aan, maar je kan er net niet vanuit gaan, en aangezien ik binnenkort naar amerika en kiwiland vetrek (met daar respectievelijk 110V en 130V als standaard als ik het me goed herinner), is wat zekerheid toch wel prettig voordat ik bestel.

btw, Qorne: heb jou zaterdag gemaild (atraveler@) - maar nog geen antwoord gezien. Klopt dat, of is er ergens een mailtje zoek geraakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb na wat ellende met mijn TM803 dan eindelijk bericht van mijn leverancier.
Aanstaande donderdag krijg ik mijn nieuwe notebookje :)

:) jeuj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 22:42:
Zou iemand voor mij even op de adapter van zo'n ding kunnen kijken wat de input range qua voltage is? De meeste adapaters kunnen wel 100V-240V aan, maar je kan er net niet vanuit gaan, en aangezien ik binnenkort naar amerika en kiwiland vetrek (met daar respectievelijk 110V en 130V als standaard als ik het me goed herinner), is wat zekerheid toch wel prettig voordat ik bestel.

btw, Qorne: heb jou zaterdag gemaild (atraveler@) - maar nog geen antwoord gezien. Klopt dat, of is er ergens een mailtje zoek geraakt?
hij kan 100v-240v

Ik heb geen mailtje gezien, misschien iets foutgegaan probeer het nog eens op
corne@hificorner.nl of computers@hificorner.nl

PS. de reactie die je krijgt wordt dan morgen in de namiddag ivm cursus :P
dan weet je het even, anders zit je misschien de heletijd te wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Verwijderd schreef op 01 september 2003 @ 22:42:

Ik heb een Delta adapter met range 100-240V. Deze pagina: http://www.delta.com.tw/products/adapter/70.htm en dan type ADP-75FB

edit:
Die 3 minuten zoeken waren dus net te lang :P :+

[ Voor 5% gewijzigd door Speedpete op 01-09-2003 23:17 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.