Ok, point made. Zullen we vanaf nu dan weer echt on-topic posten? Op zo'n manier blijft deze zinloze strijd gaande namelijk wat tot niets leidt.Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 00:10:
Volgens mij heeft Sheik nooit gezegd dat de 717 beter is dan de Canon-300D.. hij heeft alleen gezegd dat de Canon niet zo geweldig is als hier word voorgespiegeld.
Dat wil btw niet zeggen dat ik deze 300D niet ga aanschaffen aan het eind van deze maand
offtopic:
Hij heeft wel een punt over dat hij de poppen aan het dansen heeft als hij iets verkeerds zegt over Canon. Ik zie dat hier heel vaak en niet alleen bij Canon. Zo heb ik bijvoorbeeld 5 jaar geleden een Sony brander gekocht. Dat was tegen alle got wetten in want een brander moest en zou een plextor zijn. 5 jaar later en 1000-en cd's verder, werkt deze brander nog steeds en heeft in zijn totaliteit 2 mislukte cd's geleverd. Dit was maar een klein voorbeeld, maar zo zijn er wel 100-en te vinden. Waarom ik nog even offtopic bijvoeg is omdat iedereen zijn mening hier over een bepaald apparaat moet kunnen geven zonder meteen aangevallen te worden (alhoewel dat in dit topic in mindere mate is, maar goed).
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford