Misschien is het een voortekenAnoniem: 76473 schreef op 03 november 2003 @ 17:28:
MSN opeens uitgelogd ik dacht.. he zou het nu dan toch gebeuren.
Nee.. maar er liggen veel internationale sites uit gebeurt wel vaker bij tweakdsl.
(maar nooit zo lang)
Ja hoor echt wel, 't is al weer besteed aan.... UltraDSL.Zondagskindje schreef op 03 november 2003 @ 17:25:
Ik maak me niet zo druk om die upgrade die komt er vanzelf wel.
Kreeg niemand zoals ik een glimlach op haar/zijn gezicht omdat er vanaf nu ¤25 per maand meer te spenderen valt?
Nu hoop ik dat de upgrade ook gelijk daar naar toegaat.
Moet het in 2 stappen vind ik het ook best.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
klopt, bij mij precies hetzelfde, internationaal nix kunnen ontdekken. Snelheid is nog steeds hetzelfde 9alhoewel upload laastste tijd weer wat trager is)Anoniem: 76473 schreef op 03 november 2003 @ 17:28:
MSN opeens uitgelogd ik dacht.. he zou het nu dan toch gebeuren.
Nee.. maar er liggen veel internationale sites uit gebeurt wel vaker bij tweakdsl.
(maar nooit zo lang)
Kan dat ajb iets rustiger? Ik snap dat je het niet eens bent met iusr_, maar laat dat alsjeblieft op een beetje een normale manier weten. Op deze manier ranten is niet nodig imho.KroontjesPen schreef op 03 november 2003 @ 10:42:
[...]
Sjonge sjonge, voor schut staan omdat 'n upgrade ff wordt uitgsteld.
Sorry hoor maar hier kan ik me niets bij voorstellen.
Maar wees niet bang hoor, gezien je post hier nam ik je toch al niet erg serieus.
Een copy/past vanaf de xs4all site was handiger geweest
ipv een exact tijdstip aan te geven.
Maarja xs4all heeft wel een echte pers voorlichter indienstAlle bestaande abonnementen zullen vanaf begin november door XS4ALL gefaseerd worden overgezet naar de hogere snelheid. Bestaande abonnees hoeven zelf geen actie te ondernemen om voor de snelheidsverhoging in aanmerking te komen. De exacte datum waarop uw aansluiting wordt voorzien van de nieuwe snelheden is niet bekend en onder andere afhankelijk van BBned.
iusr_: je hebt je zin. Mijn GoT-account gaat zo opgeheven worden. Ik doe toch niet anders dan je voorliegen, dus mijn aanwezigheid voegt overduidelijk niets toe, en is blijkbaar ongewenst.
I don't like facts. They have a liberal bias.
Anoniem: 77747
"iusr_: je hebt je zin."
Ahh, kom op Burne doe nou niet zo raar. Het is niet persoonlijk bedoelt.
Ik moest dit gewoon kwijt en zag er tegen op om weer naar jullie te bellen.
Wees professioneel en accepteer deze opbouwende kritiek en doe erwat mee.
"even goede vrienden"
ps burne: je hoeft geen bosje bloemen te sturen met verontschuldiging voor het ongemak en / of een bedankje voor mijn geduld...
Ahh, kom op Burne doe nou niet zo raar. Het is niet persoonlijk bedoelt.
Ik moest dit gewoon kwijt en zag er tegen op om weer naar jullie te bellen.
"even goede vrienden"
ps burne: je hoeft geen bosje bloemen te sturen met verontschuldiging voor het ongemak en / of een bedankje voor mijn geduld...
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 77747 op 04-11-2003 13:47 ]
Anoniem: 59362
Mijn downspeed is lager opeens
.
430 kb/s naar tweakdsl ftp. Heeft het te maken met die updates ofzo?
430 kb/s naar tweakdsl ftp. Heeft het te maken met die updates ofzo?
Anoniem: 26314
Idd. THijs, ik denk dat xs4all wel eerder met dit bijltje gehakt heeft en gewoon wat voorzichtiger is geworden.
Een datum noemen in telecommunicatieland is nu eenmaal tricky.
Tweakdsl zal een volgende keer misschien ook wel een voorzichtiger zijn.
Een datum noemen in telecommunicatieland is nu eenmaal tricky.
Tweakdsl zal een volgende keer misschien ook wel een voorzichtiger zijn.
Anoniem: 26314
Ik ben benieuwd naar jouw definitie van "opbouwende kritiek".iusr_ schreef op 03 november 2003 @ 21:11:
ach, als je kiest voor cambrium/tweakdsl weet je toch dat je anders behandelt wordt dan bij cistron, xs4all of chello of andere grotere providers..?
Dat kan je zien aan hun website, aan hun ontstaansgeschiedenis en door wat threads door te lezen. Dat er dus anders voorgelicht wordt is nou eenmaal zo. Bij xs4all wordt je net zo goed in het ongewisse gehouden, alleen het is net zoals als bij de NS: Als een trein vertraging heeft en men roept om 10 minuten maar hij heeft 15 loopt iedereen te zeiken. Als men niks omroept dan zeikt men dat men niks omroept.. maar ja die dingen veranderen nog wel eens. Volgens mij is dat met dit gebeuren ook zo. We hadden ook een lekker algemeen iets kunnen horen, maar ja bij tweakdsl zijn de klanten nou eenmaal mensen die wél weten waar het over gaat en als er dus lucht is van een upgrade (al sinds begin sept) dan wil men precies weten hoe en wat en volgens mij hadden 'we' ook nooit genoegen genomen met een dergelijk xs4all bericht, ookal is dat wel politiek correct, zo gezegd.
Ik begrijp opzich wel dat als je een aantal keer het gevoel gehad hebt dat dingen niet gegaan zijn zoals gemoeten had je het gevoel hebt dat dit de zoveelste keer is en dat ze hun zaken niet voor elkaar hebben en dergelijke.. maar goed. genoeg daarover..
Ik hoop gewoon dat de komende week alles rond is. Opzich is een migratie in een week regelen en voltooien zo slecht nog niet als je het mij vraagt.. Bovendien weinig downtime. (of geen downtime)
Khoop dat ook iusr een positievere ervaring krijgt als het straks allemaal draait en dat we dan allemaal nog lang en gelukkig internetten alleen dan 2 keer zo snel voor minder geld
Dat kan je zien aan hun website, aan hun ontstaansgeschiedenis en door wat threads door te lezen. Dat er dus anders voorgelicht wordt is nou eenmaal zo. Bij xs4all wordt je net zo goed in het ongewisse gehouden, alleen het is net zoals als bij de NS: Als een trein vertraging heeft en men roept om 10 minuten maar hij heeft 15 loopt iedereen te zeiken. Als men niks omroept dan zeikt men dat men niks omroept.. maar ja die dingen veranderen nog wel eens. Volgens mij is dat met dit gebeuren ook zo. We hadden ook een lekker algemeen iets kunnen horen, maar ja bij tweakdsl zijn de klanten nou eenmaal mensen die wél weten waar het over gaat en als er dus lucht is van een upgrade (al sinds begin sept) dan wil men precies weten hoe en wat en volgens mij hadden 'we' ook nooit genoegen genomen met een dergelijk xs4all bericht, ookal is dat wel politiek correct, zo gezegd.
Ik begrijp opzich wel dat als je een aantal keer het gevoel gehad hebt dat dingen niet gegaan zijn zoals gemoeten had je het gevoel hebt dat dit de zoveelste keer is en dat ze hun zaken niet voor elkaar hebben en dergelijke.. maar goed. genoeg daarover..
Ik hoop gewoon dat de komende week alles rond is. Opzich is een migratie in een week regelen en voltooien zo slecht nog niet als je het mij vraagt.. Bovendien weinig downtime. (of geen downtime)
Khoop dat ook iusr een positievere ervaring krijgt als het straks allemaal draait en dat we dan allemaal nog lang en gelukkig internetten alleen dan 2 keer zo snel voor minder geld
"Khoop dat ook iusr een positievere ervaring krijgt als het straks allemaal draait en dat we dan allemaal nog lang en gelukkig internetten alleen dan 2 keer zo snel voor minder geld "
Nou ik ook. Kom op jongens het is zo slecht nog niet maar het kan altijd beter... toch?
Nou ik ook. Kom op jongens het is zo slecht nog niet maar het kan altijd beter... toch?
Tuurlijk Cutebritney.
Het is dus mijn schuld dat Burne nu dit draadje verlaat en dat we nu zijn goede input moeten missen. Zal zijn voorbeeld voor dit draadje ook maar volgen.
Het is dus mijn schuld dat Burne nu dit draadje verlaat en dat we nu zijn goede input moeten missen. Zal zijn voorbeeld voor dit draadje ook maar volgen.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Ik zit nou al sinds begin oktober te wachten op TweakDSL...
Wel zwaar kut vorige week zeiden ze tegen me dat de centrale in goes vol zat. lijkt me nogal stug want een maat van me die heeft 't 2 weken geleden aangevraagd en die zit dus nu al leuk te internetten via z'n adsl verbindingje via TweakDSL terwijl hij dus ook gewoon in Goes woont en op dezelfde centrale zit.
heel vreemd allemaal dus maar ja k ga morgen amar weer 's bellen hoe 't allemaal zit want k wil toch wel onderhand 's adsl , ze hebben 't geld ook al leuk af geschreven van m'n rekening...
Wel zwaar kut vorige week zeiden ze tegen me dat de centrale in goes vol zat. lijkt me nogal stug want een maat van me die heeft 't 2 weken geleden aangevraagd en die zit dus nu al leuk te internetten via z'n adsl verbindingje via TweakDSL terwijl hij dus ook gewoon in Goes woont en op dezelfde centrale zit.
heel vreemd allemaal dus maar ja k ga morgen amar weer 's bellen hoe 't allemaal zit want k wil toch wel onderhand 's adsl , ze hebben 't geld ook al leuk af geschreven van m'n rekening...
Kom op zeg dat is echt gewoon onzin. Je loopt hier echt beetje de boel op stelten te zetten na dat je naar eigen zeggen een jaar lang heb gekeken hoe het er hier aan toe gaat.Anoniem: 77747 schreef op 03 november 2003 @ 21:36:
"Khoop dat ook iusr een positievere ervaring krijgt als het straks allemaal draait en dat we dan allemaal nog lang en gelukkig internetten alleen dan 2 keer zo snel voor minder geld "
En je kan mij niet wijs maken dat jij mensen teleurstelt omdat je upgrade er niet is. Als je websites host kennen ze dat ook een hosting bedrijf doen das gewoon het risico hoor. En als het om ftp's gaat das illigaal
Zolang hier niet meer normaal gesproken kan worden over TweakDSL zonder nutteloos opbouwende kritiek zal ik me hier ook niet zoveel laten zien.
[ Voor 12% gewijzigd door WeAreLegion op 04-11-2003 00:02 ]
Hoe staat het ervoor met de nieuwsservers? Liggen die er nog steeds zo vaak uit?
btw: krijgen alle nieuwe klanten wel gelijk de goede snelheid? (2048/1024 of 8192/1024)
btw: krijgen alle nieuwe klanten wel gelijk de goede snelheid? (2048/1024 of 8192/1024)
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Ik ben geupgrade
.. alleen ligt mijn verbinding er nog uit 
Ik zag wel dat het modem getrimmed was op 2048/864
Vanmiddag even speedtesten dus
Ik zag wel dat het modem getrimmed was op 2048/864
Vanmiddag even speedtesten dus
"Hoe staat het ervoor met de nieuwsservers? Liggen die er nog steeds zo vaak uit?"
Ja die ligt er nog al eens uit. ik las gistereen leuk stukje over isp's rnet binary nieuwsgroepen. Hier een snelle quote: " Volgens mij kun je de technische kunde van een isp meten aan de de kwaliteit van de newsservers "
"btw: krijgen alle nieuwe klanten wel gelijk de goede snelheid? (2048/1024 of 8192/1024)"
Dit klopt voor zover ik weet
Ja die ligt er nog al eens uit. ik las gistereen leuk stukje over isp's rnet binary nieuwsgroepen. Hier een snelle quote: " Volgens mij kun je de technische kunde van een isp meten aan de de kwaliteit van de newsservers "
"btw: krijgen alle nieuwe klanten wel gelijk de goede snelheid? (2048/1024 of 8192/1024)"
Dit klopt voor zover ik weet
Ik heb net 8 Mbit opgeleverd gekregen, haal nu 88 kb/s.. heb overigens wel een ASUS modem daar zou het ook aan kunnen liggen natuurlijk.
is het niet goed dan???j_bos schreef op 04 november 2003 @ 10:40:
Ik heb net 8 Mbit opgeleverd gekregen, haal nu 88 kb/s.. heb overigens wel een ASUS modem daar zou het ook aan kunnen liggen natuurlijk.
op 1 thread ga ik ook met 90kb/sec, echter wanneer ik met meerdere threads ga, dan download ik op 100 a 110 van mezelf.. (glftpd ftp server, download ik met xs4all fast abbo, gecontroleerd middels gl_spy). Kan uiteraard een rekenfout zijn, maarjah.. ''t zal wel..
Linux met glftpd is daar altijd iets sneller in
En het is logisch dathij dat met meerdre threads doet dat heb ik bij mijn verbinding ook als er 1 iemand download (met windows that is) dan haalt ie 97kb/s maar als er 2 downloaden dan schiet het boven de 100 uit (heb een Etech modem)
Bij mij is het niet dat de news-server er vaak uitligt, maar het lijkt wel of de verbinding tussen mijn Vigor 2600 en de nieuwsserver open blijft staan.
Daarna kan ik dus geen connectie naar de server meer openzetten. Ligt dat aan de modem instellingen of misschien moet er op de server een time-out lager gezet worden ofzo?
Verder overigens niets dan goeds over TweakDSL
Daarna kan ik dus geen connectie naar de server meer openzetten. Ligt dat aan de modem instellingen of misschien moet er op de server een time-out lager gezet worden ofzo?
Verder overigens niets dan goeds over TweakDSL
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
"Bij mij is het niet dat de news-server er vaak uitligt, maar het lijkt wel of de verbinding tussen mijn Vigor 2600 en de nieuwsserver open blijft staan."
heheh ohh gebruik jij een andere nieuwserver... bij mij issie gewoon down hoor
je gebruikt zeker ook een andre provider, want hier is echt niet alles goed
heheh ohh gebruik jij een andere nieuwserver... bij mij issie gewoon down hoor
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 77747 op 04-11-2003 15:42 ]
Anoniem: 23408
las dus op de tweakdsl site dat ze feitelijk door omstandigheden maandagmorgen met de upgrade begonnen zijn maar wie is nu feitelijk al geupgrade?
(hij die steeds maar hoopt 2 uur onbereikbaar te zijn)
(hij die steeds maar hoopt 2 uur onbereikbaar te zijn)
"wie is nu feitelijk al geupgrade?"
ik nog niet
* Anoniem: 77747 denkt dat de lastigste klanten laatst gaan heh
p.s. sa1: "heb jij nix beters te doen?" offtopic jongen en geen persoonlijke beledigingen en probeer inhoudelijk iets toe te voegen tsk tsk
ik nog niet
p.s. sa1: "heb jij nix beters te doen?" offtopic jongen en geen persoonlijke beledigingen en probeer inhoudelijk iets toe te voegen tsk tsk
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 77747 op 04-11-2003 16:22 ]
goed dan haal ik dit wel weg, echter mijn mening blijft het zelfde. Je mag uiteraard krietiek geven, echter op de manier en hoeveelheid nutteloze content wordt na een bepaalde periode wel lichtelijk vervelend.
[ Voor 90% gewijzigd door Sa1 op 04-11-2003 16:43 ]
Anoniem: 27474
Hmm hoop niet dat ik ook op mijn kop krijg want ik heb ook wel wat kritiek op tweak hoor.
Gisteravond natuurlijk die storing dat alles zo traag was en eergisteren geen buitenlandse paginas te krijgen en nu weer geen verbinding met de nieuwsserver.
Er is wel vaak wat loos hoor vind ik.
Heb mijn abbo nu 6 weken maar schiet niet echt op hoor.
Gewoon mijn mening!
Pffffff
Gisteravond natuurlijk die storing dat alles zo traag was en eergisteren geen buitenlandse paginas te krijgen en nu weer geen verbinding met de nieuwsserver.
Er is wel vaak wat loos hoor vind ik.
Heb mijn abbo nu 6 weken maar schiet niet echt op hoor.
Gewoon mijn mening!
Pffffff
Modbreakje:
Mag ik zowel iusr_ als Sa1 en andere mensen die menen zonder goede argumentatie te posten nu verzoeken om dit een beetje te minderen ? Alvast bedankt
Mag ik zowel iusr_ als Sa1 en andere mensen die menen zonder goede argumentatie te posten nu verzoeken om dit een beetje te minderen ? Alvast bedankt
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Ik heb een vraagje :
Waarom zijn er geen abbo beschikbaar in belgie met dezelfde snelheden?
Is dit technisch of heeft de mindere concurentie er mee te maken?
Ik zie hier abbo's voorbijvliegen aan snelheden waarvan ik niet weet dat ik ze aan die prijs ooit zou krijgen in ons pitoreske belgië
Ik zie hier abbo's voorbijvliegen aan snelheden waarvan ik niet weet dat ik ze aan die prijs ooit zou krijgen in ons pitoreske belgië
Computers make very fast, very accurate mistakes.
in belgie hebben ze toch telekabel ofzo.. daar kan je toch een 10mbit abbo aanvragen?? maar in theorie, als belgie de centralens aanpast moet het geen probleem zijn en moeten ook abbo's als ultradsl (waar ik er vanuit ga dat je op 8/1mbit abbo doelt) mogelijk zijn.tc982 schreef op 04 november 2003 @ 16:42:
Ik heb een vraagje :
Anoniem: 11776
Ik hoop idd van harte dat jij de allerlaatste bentAnoniem: 77747 schreef op 04 november 2003 @ 16:01:
"wie is nu feitelijk al geupgrade?"
ik nog niet
Anyway, ik heb gisterenavond bericht gehad dat mijn lijn z.s.m. geupgrade gaat worden (de opdrachten lopen weer door en mijn lijn kan elk moment omgaan stond erin..).
Uiterlijk dus nog iets van 24 uur te gaan (hopefully).
"Anyway, ik heb gisterenavond bericht gehad dat mijn lijn z.s.m. geupgrade gaat worden (de opdrachten lopen weer door en mijn lijn kan elk moment omgaan stond erin..)."
heh ja dat mailtje had ik zondag avond al.
heh ja dat mailtje had ik zondag avond al.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| > Volgens mij is er dan iets fout gegaan want ik ben nog steeds niet over. > kunnen jullie dit eens voor me nakijken > > groet, > >>> Beste, >>> >>> naar aanleiding van uw oproep in de nieuwsgroep neem ik de vrijheid om >>> een >>> so spoedig mogelijke upgrade aan te vragen. >>> >>> met vriendelijke groeten, >>> >>> >>> >> >> De upgrade is al in gang gezet. Uw verbinding kan ieder moment omgaan. >> >> Mvg > >> >> TweakDSL Diverse systemen bleken problemen te hebben . Vandaag zijn deze herstart. We verwachten dat het nu wel gaat lukken. Mvg |
We hebben telenet , maar deze blokkeren alle poorten onder 1024 en hebben maar 192Kbps upload.in belgie hebben ze toch telekabel ofzo.. daar kan je toch een 10mbit abbo aanvragen?? maar in theorie, als belgie de centralens aanpast moet het geen probleem zijn en moeten ook abbo's als ultradsl (waar ik er vanuit ga dat je op 8/1mbit abbo doelt) mogelijk zijn.
Niet om naar huis over te schrijven
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Sinds vannacht heb ik geen verbinding meer met Tweakdsl dus denk ik dat mijn lijn wordt geupgraded.
Maar nu nog steeds heb ik geen verbinding. Het ligt er voor zeker 14 uur al uit (i.p.v. 2 uur).
Hopelijk dat ik nog kan internetten vanavond, anders ga ik morgen maar eens bellen.
Nu internet ik via ISDN.
Maar nu nog steeds heb ik geen verbinding. Het ligt er voor zeker 14 uur al uit (i.p.v. 2 uur).
Hopelijk dat ik nog kan internetten vanavond, anders ga ik morgen maar eens bellen.
Nu internet ik via ISDN.
"Maar nu nog steeds heb ik geen verbinding. Het ligt er voor zeker 14 uur al uit (i.p.v. 2 uur)."
Dan zou ik ook in ieder geval direct een email sturen want dat lijkt me niet de bedoeling.
Dan zou ik ook in ieder geval direct een email sturen want dat lijkt me niet de bedoeling.
Welk Modem heb je? Want ik weet dat als ik met mijn Draytek 2600 eruit lig.... ik het modem moet rebooten/resetten om weer verbinding te krijgen.robertpNL schreef op 04 november 2003 @ 18:45:
Sinds vannacht heb ik geen verbinding meer met Tweakdsl dus denk ik dat mijn lijn wordt geupgraded.
Nu internet ik via ISDN.
tja ben ik er bijna 1.5 uur uitgeweest geen upgrade
vanaf ca 19.15 tot 20.45
eerst dacht ik upgrade???
effe gespeedtest nix veranderd
vanaf ca 19.15 tot 20.45
eerst dacht ik upgrade???
effe gespeedtest nix veranderd

Anoniem: 81768
gvvvvvvvvvddddddddddd zitten er net goeie wareZ op usenet doet die newsserver het niet
Anoniem: 81768
nee ik begin tweakdsl een beetje zat te worden, ik heb nooit over ze geklaagd alhoewel de diensten die ze leveren steeds verder achteruit gaat.
In den beginne had ik constant een download snelheid van 800kB/s
Hedendaags heb ik maar een download snelheids van rond de 400kB/s
Ik heb nooit geklaag, ik leefde er gewoon mee. Maar toen oppeens viel de verbinding geregeld weg, sinds 3 mnd heb ik daar al last van dat de verbinding gewoon voor 20 minuten weg is. Ik heb echter nooit geklaagd.
Nu is de newsserver oppeens onbereikbaar. Ik wilde niet klagen, maar ik kan het niet meer houden. Ik moet maar eens kijken of jaarcontract al voorbij is dan zeg ik het meteen op.
Stelletje kneuzen
Ik heb nooit geklaag, ik leefde er gewoon mee. Maar toen oppeens viel de verbinding geregeld weg, sinds 3 mnd heb ik daar al last van dat de verbinding gewoon voor 20 minuten weg is. Ik heb echter nooit geklaagd.
Nu is de newsserver oppeens onbereikbaar. Ik wilde niet klagen, maar ik kan het niet meer houden. Ik moet maar eens kijken of jaarcontract al voorbij is dan zeg ik het meteen op.
Stelletje kneuzen
tja de deadline die tweakdsl zich gesteld heeft was 48 uurYT-Croc schreef op 04 november 2003 @ 21:34:
wat een stelletje zeurkousen zijn jullie zeg niet normaal
dan hebben ze theoretisch nog tot 9.00 morgenochtend
maar als ik 1.5 uur eruit lig in de huidige "upgrade" hype
en er is dan niks veranderd, tja dan denk ik k*t.....
"YT-Croc schreef op 04 november 2003 @ 21:34:
wat een stelletje zeurkousen zijn jullie zeg niet normaal "
Jij zit zeker bij dat kleine groepje bevoordeelde die al up zijn? Ik kan me heel goed voorstellen dat men zich "belazerd" voelt.
Jij zit zeker bij dat kleine groepje bevoordeelde die al up zijn? Ik kan me heel goed voorstellen dat men zich "belazerd" voelt.
Ik neem aan dat je TweakDSL wel een mailtje hebt gestuurd over het bovenstaande? Anders slaat je verhaal nergens op.Anoniem: 81768 schreef op 04 november 2003 @ 21:40:
nee ik begin tweakdsl een beetje zat te worden, ik heb nooit over ze geklaagd alhoewel de diensten die ze leveren steeds verder achteruit gaat.
Stelletje kneuzen
Weet je wanneer ik me belazerd zou voelen? Als het verhaal omgedraaid zou zijn.Anoniem: 77747 schreef op 04 november 2003 @ 21:46:
"YT-Croc schreef op 04 november 2003 @ 21:34:
Dan bedoel ik: wel de upgrade, maar niet de verlaging van het abbo-bedrag.
En ff voor de duidelijkheid: ik zit niet in "het kleine groepje bevoordeelde die al up zijn" Doe even rustig zeg, TweakDSL doet wat het kan.
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
"Weet je wanneer ik me belazerd zou voelen?"
nou dat is toch prima en dat weet ik te respecteren. kun je nu ook proberen te respecteren dat sommige zich in deze situatie belazerd voelen?
nou dat is toch prima en dat weet ik te respecteren. kun je nu ook proberen te respecteren dat sommige zich in deze situatie belazerd voelen?
Respecteren dat iemand zich belazerd voelt omdat de upgrade op zich laat wachten, maar wel vanaf nu minder hoeft te betalen voor zijn abbo?
Nee sorry, met de beste wil van de wereld niet.
Ik kan me wel heel goed voorstellen dat je er enorm van baalt of dat je teleurgesteld bent doordat de upgrade niet in het “beloofde” tijdsbestek is uitgevoerd.
Nee sorry, met de beste wil van de wereld niet.
Ik kan me wel heel goed voorstellen dat je er enorm van baalt of dat je teleurgesteld bent doordat de upgrade niet in het “beloofde” tijdsbestek is uitgevoerd.
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Anoniem: 54393
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Tue Nov 4 2003 om 23:13:26 UTC+0100)
Download : 813.5 KByte/sec
Upload : 52.0 KByte/sec
Connection : 801.0 Conn/min
en dit voor maar 69 euro's in de maand ? goh, wat voel ik me belazerd....
ik heb trouwens vandaag gebeld met tweakdsl en de upgrades en de capaciteits problemen worden opgelost tegelijkertijd. dit gebeurt middels een batchverwerkingsprogramma dus als je aan de beurt bent, ben je aan de beurt. hier kan tweakers en bbned en wie dan ook niks aan doen. het gebeurt gewoon stukje bij beetje. dus alstublieft geen gezeur en wachten op je beurt.
en belazerd moet je je voelen als men de kontrakt verplichtingen niet nakomt, niet als je een keer maar met 400KB/s kan downloaden. want van die 8mbit is maar 2 gegarandeerd. dus je zou eigenlijk blij mogen wezen als je 300 haalt volgens de afspraken. dat tweakdsl iedereen probeert te bevredigen met de volle 8mbit is meer iets naar de klanten toe. je zou eigenlijk blij moeten zijn.
en ja, flame me maar, maar zulke zeikwijven zouden ze voor een maximaal 2 mbit verbinding de volle pond moeten laten betalen. gewoon 95 euro ofzow en max 200KB/s. dan zou je pas de betekenis van belazerd zijn begrijpen. en trouwens, het feit dat de "belazerden" hier al een week oid onrust lopen te stoken zal de upgrade niet echt sneller laten lopen hoor... dus ik zou zeggen spaar je krachten voor de rest van je sociale of minder sociale aktiviteiten, je zult ze denk ik hard nodig hebben...
ik heb trouwens vandaag gebeld met tweakdsl en de upgrades en de capaciteits problemen worden opgelost tegelijkertijd. dit gebeurt middels een batchverwerkingsprogramma dus als je aan de beurt bent, ben je aan de beurt. hier kan tweakers en bbned en wie dan ook niks aan doen. het gebeurt gewoon stukje bij beetje. dus alstublieft geen gezeur en wachten op je beurt.
en belazerd moet je je voelen als men de kontrakt verplichtingen niet nakomt, niet als je een keer maar met 400KB/s kan downloaden. want van die 8mbit is maar 2 gegarandeerd. dus je zou eigenlijk blij mogen wezen als je 300 haalt volgens de afspraken. dat tweakdsl iedereen probeert te bevredigen met de volle 8mbit is meer iets naar de klanten toe. je zou eigenlijk blij moeten zijn.
en ja, flame me maar, maar zulke zeikwijven zouden ze voor een maximaal 2 mbit verbinding de volle pond moeten laten betalen. gewoon 95 euro ofzow en max 200KB/s. dan zou je pas de betekenis van belazerd zijn begrijpen. en trouwens, het feit dat de "belazerden" hier al een week oid onrust lopen te stoken zal de upgrade niet echt sneller laten lopen hoor... dus ik zou zeggen spaar je krachten voor de rest van je sociale of minder sociale aktiviteiten, je zult ze denk ik hard nodig hebben...
[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 54393 op 04-11-2003 23:23 ]
Tweakdsl geeft ook alleen maar door wat bbned aan hun doorgeeft
Wil je klagen probeer het dan bij bbned
Het maakt mij echt geen klap uit wanneer ze die verhoging gaan doorvoeren
Net lag wel ff mijn verbinding eruit btw
Wil je klagen probeer het dan bij bbned
Het maakt mij echt geen klap uit wanneer ze die verhoging gaan doorvoeren
Net lag wel ff mijn verbinding eruit btw
[ Voor 11% gewijzigd door Foxke op 04-11-2003 23:16 ]
"Ik kan me wel heel goed voorstellen dat je er enorm van baalt of dat je teleurgesteld bent doordat de upgrade niet in het “beloofde” tijdsbestek is uitgevoerd."
nou dit bedoel ik ook. die upgrade laat mij tenminste koud. ik voel me belazerd omdat ik voor de zoveelste keer met valse beloften wordt geconfronteerd.
juist ja...
mensen alstublieft blijf wel een beetje objectief he.
nou dit bedoel ik ook. die upgrade laat mij tenminste koud. ik voel me belazerd omdat ik voor de zoveelste keer met valse beloften wordt geconfronteerd.
juist ja...
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 77747 op 04-11-2003 23:17 ]
Rest my case.Anoniem: 54393 schreef op 04 november 2003 @ 23:13:
Al moet ik wel zeggen dat jouw resultaten beter zijn dan die van mij:
Download: 651.0 KByte/sec
Upload: 50.4 KByte/sec
Connection: 540.0 Conn/min
Maar goed, voor ¤69 in de maand en een toppie helpdesk...
Dan moet je kankeren bij diegene die zorgen dat de party die je een toezegging doet niet na kan komen...Anoniem: 77747 schreef op 04 november 2003 @ 23:15:
juist ja...
Tweakdsl/Cambrium doet zijn best... BBned maakt een fout... dus Tweakdsl/Cambrium verbreekt een belofte?
Begin bij jezelf voordat je andere iets gaat verwijten?
Misschien als je minder op je strepen en vooraan ging staan was er meer motivatie en mankracht over om een storing als dit op te lossen. Ieder mailtje/telefoontje zorgt misschien wel er voor dat je geen 24 uur maar wel 48 moet wachten....
enne kreeg je vroeger nooit van je ouders te horen: "kinderen die vragen worden overgeslagen"?
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Hier ook nog op de oude snelheid, en ach.. 't zal mijn tijd wel duren.
Wil je voorrang, ga dan geen end-user economy lijn nemen maar pak een Business aansluiting.
Dan heb je pas echt een poot om op te staan, economy lijnen is nog altijd "best effort" als het om dit soort wijzigingen gaat.
Ohja.
En http://www.leerquoten.nl/ (wie de schoen past, trekke hem aan)
Wil je voorrang, ga dan geen end-user economy lijn nemen maar pak een Business aansluiting.
Dan heb je pas echt een poot om op te staan, economy lijnen is nog altijd "best effort" als het om dit soort wijzigingen gaat.
Ohja.
En http://www.leerquoten.nl/ (wie de schoen past, trekke hem aan)
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
"Dan moet je kankeren bij diegene die zorgen dat de party die je een toezegging doet niet na kan komen..."
ik doe zaken met tweakdsl en niet met derden.
"Tweakdsl/Cambrium doet zijn best... BBned maakt een fout... dus Tweakdsl/Cambrium verbreekt een belofte?"
dat hoef ik niet te weten.
"Begin bij jezelf voordat je andere iets gaat verwijten? "
ik kom altijd netjes elke maand mijn verplichting na...
ik doe zaken met tweakdsl en niet met derden.
"Tweakdsl/Cambrium doet zijn best... BBned maakt een fout... dus Tweakdsl/Cambrium verbreekt een belofte?"
dat hoef ik niet te weten.
"Begin bij jezelf voordat je andere iets gaat verwijten? "
ik kom altijd netjes elke maand mijn verplichting na...
"Wil je voorrang, ga dan geen end-user economy lijn nemen maar pak een Business aansluiting."
sorry hoor maar dit is natuurlijk geen reele optie voor een consument he.
backSlash jouw reactie voegt totaal nietaan dit onderwerp toe. bovendien is het eigenlijk alleen een persoonlijke belediging. verder negeer ik je....
backSlash jouw reactie voegt totaal nietaan dit onderwerp toe. bovendien is het eigenlijk alleen een persoonlijke belediging. verder negeer ik je....
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 77747 op 04-11-2003 23:28 ]
Joh, ik heb een leuk linkje voor je:
http://www.google.com/search?q=anger%20management%20training
En leer nou eens quoten.
Dan heb je in mijn ogen een verkeerde product keuze gemaakt voor jouw eindbestemming.
Maar goed, je .sig zegt al genoeg, en je postings spreken boekdelen.
Ik wens je veel plezier met je upgrade.
http://www.google.com/search?q=anger%20management%20training
En leer nou eens quoten.
Jij bent degene die begint over toezeggingen van jouw kant naar derden toe over een al dan niet opleveren van een upgrade.Anoniem: 77747 schreef op 04 november 2003 @ 23:25:
Dan heb je in mijn ogen een verkeerde product keuze gemaakt voor jouw eindbestemming.
* alt-92 smells an attitude problem.backSlash jouw reactie voegt totaal nietaan dit onderwerp toe. bovendien is het eigenlijk alleen een persoonlijke belediging. verder negeer ik je....
Maar goed, je .sig zegt al genoeg, en je postings spreken boekdelen.
Ik wens je veel plezier met je upgrade.
[ Voor 87% gewijzigd door alt-92 op 04-11-2003 23:32 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
dit gaat dus nergens meer over. ik verzoek bij deze een mod in te grijpen en een eind te maken aan deze nutteloze gesprekken... we zijn al 2 mensen kwijt, burne en kroontjespen. en dit alleen omdat maar 1 persoon de boel loopt te verzieken. dus ik zou graag zeggen tegen iusr_ dat zijn bezwaren genoteerd zijn (door tweakdsl waarschijnlijk ook) en dat ie nu niet elke zin die iemand zegt moet aangrijpen om verder door te gaan met zijn gezeik.
verder heb je geen afspraken met tweakdsl over een upgrade, dit is alleen vanaf hun kant besloten. dat je minder voor dezelfde dienst betaalt, daar hoor ik je niet over klagen. verder wens ik je een spoedige update, want ik durf te wedden dat we je na de update nooit meer zullen zien.
verder heb je geen afspraken met tweakdsl over een upgrade, dit is alleen vanaf hun kant besloten. dat je minder voor dezelfde dienst betaalt, daar hoor ik je niet over klagen. verder wens ik je een spoedige update, want ik durf te wedden dat we je na de update nooit meer zullen zien.
nou sorry hoor maar als we hier alleen over de goede dingen van tweakdsl mogen discuseren dan wordt het een stuk minder interessant hoor...
weet je wat ik kap er ook mee, deze thread is voor mij gesloten... sukkes aan iedereen met de update en allerbeste
Hoe kan het dat je maar 52 kbps haalt? Ook als ik kijk op speedtest.nl zie ik dat gebruikers van tweakdsl (8/1) gemiddeld rond de 55 kbps uitkomen. Dit zal wel normaal zijn?Anoniem: 54393 schreef op 04 november 2003 @ 23:13:
....knip
[ Voor 10% gewijzigd door Ronnie_T op 04-11-2003 23:53 ]
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Ligt er helemaal aan hoe de rest van je lijn/compu/aansluiting is.
En een verschil van 3KB vind ik nou niet echt een reden voor paniek eerlijk gezegd als het om een Speedtest-link gaat.
En een verschil van 3KB vind ik nou niet echt een reden voor paniek eerlijk gezegd als het om een Speedtest-link gaat.
[ Voor 6% gewijzigd door alt-92 op 04-11-2003 23:54 ]
"Hoe kan het dat je maar 52 kbps haalt?"
speedtest is met gemiddelden niet zo betrouwbaar. omdat dat afhankelijk is van allerlei factoren.
de gewone enkele speed test is wel wat betrouwbaarder maar aan de provider lijst en cijfers zou ik maar niet teveel waarden hechten
speedtest is met gemiddelden niet zo betrouwbaar. omdat dat afhankelijk is van allerlei factoren.
de gewone enkele speed test is wel wat betrouwbaarder maar aan de provider lijst en cijfers zou ik maar niet teveel waarden hechten
Daaaaag ik houd het meelezen ook voor gezien.. als ik strax hulp nodig heb met het toewijzen van meerdere IP's en reverse DNS aan mijn lijn open ik wel een nieuwe topic.
[ Voor 4% gewijzigd door Hans van Eijsden op 05-11-2003 00:02 ]
en bedankt he iusr_, ik houd het ook maar voor gezien hier.
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat om jou....en je onophoudelijke gezeik. Jij grijpt elk punt aan om te zeuren. Regel het aub met TweakDSL zelf en stop hier met posten tenzij je iets nuttigs toe te voegen hebt wil je? Dat je nog steeds niet begrijpt dat je dit topic aan het verzieken bent. Echt zeuren om te zeuren gewoon.Anoniem: 77747 schreef op 04 november 2003 @ 23:47:
nou sorry hoor maar als we hier alleen over de goede dingen van tweakdsl mogen discuseren dan wordt het een stuk minder interessant hoor...
Ik hoop dat dit niet te flamerig was
Weltrusten allemaal
Anoniem: 76473
Terwijl jullie hier zaten te ruziën ben ik gisteren al geupgrade, duurde wel bijna 24 uur 
2048/1024 > download: Transferred 1 file totaling 22,06 MB in 01:48 (212,75 KBps)
upload: Transferred 1 file totaling 22,06 MB in 04:07 (91,48 KBps)
2048/1024 > download: Transferred 1 file totaling 22,06 MB in 01:48 (212,75 KBps)
upload: Transferred 1 file totaling 22,06 MB in 04:07 (91,48 KBps)
jongens jongens jongens volgens mij zijn we hier een partijtje aan t trollenAnoniem: 11776 schreef op 05 november 2003 @ 01:07:
[...]
Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat om jou....en je onophoudelijke gezeik. Jij grijpt elk punt aan om te zeuren. Regel het aub met TweakDSL zelf en stop hier met posten tenzij je iets nuttigs toe te voegen hebt wil je? Dat je nog steeds niet begrijpt dat je dit topic aan het verzieken bent. Echt zeuren om te zeuren gewoon.
Ik hoop dat dit niet te flamerig was![]()
.
Weltrusten allemaal.
niet te zuinig
enne tweakdsl is volgens mij nog niet heilig verklaard toch
en ja ze zijn feilbaar (wie niet? )

en ja ze doen hun best (ook al lijkt murphy lekker bezig bij de newsfeed )
en al heb ik zo'n vermoeden dat bij bbned de upgradecomputer er weer down is
maar dat geeft dat een ieder binnen de topicgrenzen mag zeggen wat hij denkt/ervaart ,toch
dus houd de discussie open en objectief
niemand is heilig, ook tweakdsl niet, en volgens mij beweren ze dat nergens duzz.....

Jawel , eindelijk is de lijn weer op. De uprgade was feitelijk gisteren al gedaan , maar het modem wilde niet meer bijkomen.. waren meer mensen met dat probleem.. Maaar , nu heb je ook wat 
Down 215,5 KB , UP 82,8 ... Woeiii
Down 215,5 KB , UP 82,8 ... Woeiii
Nope hier nog steeds geen upgrade.... *snif*
Mjah weer op naar werk en hopelijk komt die upgrade deze week nog...
Mjah weer op naar werk en hopelijk komt die upgrade deze week nog...
Anoniem: 62552
(Overgenomen op Wed Nov 5 2003 om 08:00:25 UTC+0100)
Download : 651.0 KByte/sec (altijd laag op speedtest)
Upload : 86.1 KByte/sec (voor heen 50KByte/sec)
Connection : 907.0 Conn/min
Ping test Nederland : 18.0 ms
24 uur zonder Inet gezeten en het mag er 'al' wezen alleen geef mijn gare e-tech maar 896 kbps aan terwijl ik met download wel op max zit van 8064 kbps.
Dus iemand een idee hoe ik het op 1024 kbps kan krijgen?
zit namelijk maar 900 meter van centrale
24 uur zonder Inet gezeten en het mag er 'al' wezen alleen geef mijn gare e-tech maar 896 kbps aan terwijl ik met download wel op max zit van 8064 kbps.
zit namelijk maar 900 meter van centrale
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 62552 op 05-11-2003 08:05 ]
"Echt zeuren om te zeuren gewoon."
prima jongen en ik zit hier voor mijn gezondheid!
mijn mening: tweakdsl is een onsmakelijke grap, en dat mag best gezegd worden
prima jongen en ik zit hier voor mijn gezondheid!
mijn mening: tweakdsl is een onsmakelijke grap, en dat mag best gezegd worden
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 77747 op 05-11-2003 09:00 ]
Anoniem: 76473
Ik heb ook een e-tech met 896 dus zal wel kloppen, ik kom op max 92 KB upload.Anoniem: 62552 schreef op 05 november 2003 @ 08:03:
zit namelijk maar 900 meter van centrale![]()
als je met xp werkt heb je q&s uitgezet??Anoniem: 76473 schreef op 05 november 2003 @ 08:36:
[...]
Ik heb ook een e-tech met 896 dus zal wel kloppen, ik kom op max 92 KB upload.
k zit 450mtr van de centrale af, heb een uplaod van 864kbit, je moet dus gewoon even meerder mensen van je laten downloaden, zal je zien dat je harder gaat... k kom ook wel eens op de 110..Anoniem: 62552 schreef op 05 november 2003 @ 08:03:
zit namelijk maar 900 meter van centrale![]()
Ik heb ook exact het zelfde met mijn e-tech. Allen hoop ik mijn SNR Margin van 8.0 dB upstream geen problemen gaan geven.Anoniem: 76473 schreef op 05 november 2003 @ 08:36:
[...]
Ik heb ook een e-tech met 896 dus zal wel kloppen, ik kom op max 92 KB upload.
code:
1
2
| SNR Margin 30.8 8.0 dB Line Attenuation 32.8 20.0 dB |
43% of all statistics are worthless
Anoniem: 62552
download - upload
code:
1
2
| SNR Margin 8.0 - 10.5 8.0 dB Line Attenuation 17.4 11.0 dB |
effe nog extra info van tweakdsl
"Nee, geen storing.
Er worden niet alleen snelheids upgrades gedaan, maar ook migraties van
MRP 1 naar MRP 3.
Erg verwarrend helaas. Ook voor ons wie op welk moment waarin zit.
De upgrades druppelen langzaam door, maar nemen meer tijd in beslag dan
wij hadden verwacht.
Met vriendelijke groet, de vriendelijke helpdeskmedewerker"
kijk dat verklaard weer een en ander
"Nee, geen storing.
Er worden niet alleen snelheids upgrades gedaan, maar ook migraties van
MRP 1 naar MRP 3.
Erg verwarrend helaas. Ook voor ons wie op welk moment waarin zit.
De upgrades druppelen langzaam door, maar nemen meer tijd in beslag dan
wij hadden verwacht.
Met vriendelijke groet, de vriendelijke helpdeskmedewerker"
kijk dat verklaard weer een en ander
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 23408 op 05-11-2003 11:52 ]
"Regel het aub met TweakDSL zelf en stop hier met posten "
ik ben juist hier omdat er met tweakdsl niets te regelen valt. men luisterd daar niet. daarom hang ik het maar aan de grote klok in de hoop dat het eens doordringt en om anderen hiervoor te behoeden.
Net weer gebeld G was er niet en E mja E die zit daar voor spek en bonen.....
sa1: dit zegt niets over E maar over Tweakdsl.
****de namen zijn verwijdert omdat er klachten van tweakdsl zijn gekomen
ik ben juist hier omdat er met tweakdsl niets te regelen valt. men luisterd daar niet. daarom hang ik het maar aan de grote klok in de hoop dat het eens doordringt en om anderen hiervoor te behoeden.
Net weer gebeld G was er niet en E mja E die zit daar voor spek en bonen.....
sa1: dit zegt niets over E maar over Tweakdsl.
****de namen zijn verwijdert omdat er klachten van tweakdsl zijn gekomen
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 77747 op 05-11-2003 12:03 ]
graag gedaan mooi dat je het begrijptom3ega schreef op 05 november 2003 @ 10:08:
Oooh van MRP 1 naar MPR 3 ... ja . Nu is mij alles duidelijk![]()
Jullie weten niet wat het is om helemaal aan het eind van de lijst te staan, mijn gebruikersnaam begint met een y. Ik heb nog geen upgrade
"Jullie weten niet wat het is om helemaal aan het eind van de lijst te staan, mijn gebruikersnaam begint met een y."
ik heb begrepen dat het per aansluitnummer gaat. dus de eerst tweakdsl klanten worden het eerste geupped.
maar ja ik weet niets zeker
ik heb begrepen dat het per aansluitnummer gaat. dus de eerst tweakdsl klanten worden het eerste geupped.
Nou ik heb tweak nu toch bijna een jaar, dus je zou zeggen dat ik niet helemaal achteraan ben. Maargoed iig ben ik nog niet 'geholpen'Anoniem: 77747 schreef op 05 november 2003 @ 10:21:
"Jullie weten niet wat het is om helemaal aan het eind van de lijst te staan, mijn gebruikersnaam begint met een y."
code:
En ik heb super stabiele lijn, dus denk dat die 8 wel goed van je zit.1
2
3
| Downstream Upstream Margin [dB] : 6 4 Attenuation [dB] : 11 7 |
edit: ben al geupgraded.
offtopic:
Ps. Eric is aardige gast, wij mogen jou ook niet persoonlijk beledigen, dus doe het ook niet naar anderen.
Ps. Eric is aardige gast, wij mogen jou ook niet persoonlijk beledigen, dus doe het ook niet naar anderen.
[ Voor 4% gewijzigd door Sa1 op 05-11-2003 10:30 ]
Ik heb dit op internet gevonden
Noise Margin : 15 dB
Ruismarge: deze moet minimum 6dB zijn om te kunnen synchroniseren, anders gaat de lijn aan een lagere bitrate proberen te synchroniseren tot er een bitrate is gevonden waar de noise margin > 6 dB is (tot 32 kbps)
Line attenuation : 43 dB
Lijnverzwakking: deze is recht evenredig met de afstand tot de centrale, hoe lager hoe beter. Foute installatie van splitters, probleem in de bekabeling enz zal de verzwakking verhogen. Mag maximaal 60 dB zijn. Als vuistregeltje geldt trouwens (wanneer er geen probleem met de bekabeling is!):
< 1 km van centrale : 10 dB
1 - 2 km : 20 dB
2 - 3 km: 30 dB
3 - 4 km: 40 dB
4 - 5 km: 50 dB
5 - 6 km: 60 dB
"Nou ik heb tweak nu toch bijna een jaar, dus je zou zeggen dat ik niet helemaal achteraan ben. Maargoed iig ben ik nog niet 'geholpen'"
hehe en mijn gebruikersnaam begint met een 'g' en dus je zou zeggen dat ik niet helemaal achteraan ben. Maar goed iig ben ik ook nog niet geholpen hehehe
hehe en mijn gebruikersnaam begint met een 'g' en dus je zou zeggen dat ik niet helemaal achteraan ben. Maar goed iig ben ik ook nog niet geholpen hehehe
code:
1
2
3
| Downstream Upstream Margin [dB] : 40.9 25.0 Attenuation [dB] : 41.3 22.0 |
met deze cijfers kan ik 1mbit/0.5mbit wel shaken dus?
ik heb nu dus 512 om 256, en volgens bv de demon site kan ik alleen maar 512/256 aanvragen.
Kansloze missie dit?
edit: tnx Sa1 voor je code code
[ Voor 26% gewijzigd door delyver op 05-11-2003 10:44 ]
Audi A8 W12 6.0
ha, das grappig, eindelijk eens wat verduidelijking
Anoniem: 7276
Ja ja ik ben ook geupgraded
, ik heb wel 30 uur zonder internet gezeten maar dat kan gebeuren als een bedrijf afhankelijk is van derden
(Overgenomen op Wed Nov 5 2003 om 8:47:59 UTC+0100)
Download : 596.8 KByte/sec
Upload : 95.9 KByte/sec
Connection : 638.0 Conn/min
ik zit ongeveer 1400 meter van de centrale en mijn adsl modem is van TELINDUS (telindus 1120)
Ik ben tevreden
ik zit ongeveer 1400 meter van de centrale en mijn adsl modem is van TELINDUS (telindus 1120)
Ik ben tevreden
op hoeveel traint ie?Anoniem: 7276 schreef op 05 november 2003 @ 10:54:
Ja ja ik ben ook geupgraded, ik heb wel 30 uur zonder internet gezeten maar dat kan gebeuren als een bedrijf afhankelijk is van derden
Ik ben tevreden
gigatech , op welke snelheden trimmed you modem? (en met name je upstream)
SA1 was me voor
SA1 was me voor
[ Voor 13% gewijzigd door om3ega op 05-11-2003 10:58 ]
ik heb hier heel de status pagina van de router :
System
Router Name: Telindus ADSL Router Firmware Version: 6.0.27
Firmware Date: Tue Jul 30 13:45:43 2002 MAC Address: XXXXXXXXXX
DSL
Connection Phase: Up Line Mode: G.DMT
S/N Ratio: 7 RS/CRC: 5
Tx Packets: 809384 Rx Packets: 934780
Tx Bytes: 172472941 Rx Bytes: 107981304
Tx Throughput: 5747 Rx Throughput: 3969
Upstream: 1024 kbps Downstream: 7616 kbps <---------------
PPP
Connection Status: N/A IP Address: N/A
Ethernet LAN
IP Address: 192.168.1.1 Subnet Mask: 255.255.255.0
Tx Packets: 939846 Rx Packets: 1034257
Tx Bytes: 113156887 Rx Bytes: 186885599
Tx Throughput: 3886 Rx Throughput: 9086
System
Router Name: Telindus ADSL Router Firmware Version: 6.0.27
Firmware Date: Tue Jul 30 13:45:43 2002 MAC Address: XXXXXXXXXX
DSL
Tx Packets: 809384 Rx Packets: 934780
Tx Bytes: 172472941 Rx Bytes: 107981304
Tx Throughput: 5747 Rx Throughput: 3969
Upstream: 1024 kbps Downstream: 7616 kbps <---------------
PPP
Connection Status: N/A IP Address: N/A
Ethernet LAN
IP Address: 192.168.1.1 Subnet Mask: 255.255.255.0
Tx Packets: 939846 Rx Packets: 1034257
Tx Bytes: 113156887 Rx Bytes: 186885599
Tx Throughput: 3886 Rx Throughput: 9086
hier gaat het om..Anoniem: 7276 schreef op 05 november 2003 @ 11:02:
ik heb hier heel de status pagina van de router :
DSL
Upstream: 1024 kbps Downstream: 7616 kbps
vet .. ik ga kijken of ik ook een telindus kan krijgen :DDDDDDDD
Mijn ouders hebben een alcatell en deze komen niet boven de 87 kb uit (zitten ook bij tweakdsl btw), waarschijnlijk kan deze niet sneller , ben ik effe blij met mijn telindus
Anoniem: 7276 schreef op 05 november 2003 @ 11:10:
Mijn ouders hebben een alcatell en deze komen niet boven de 87 kb uit (zitten ook bij tweakdsl btw), waarschijnlijk kan deze niet sneller , ben ik effe blij met mijn telindus
offtopic:
hippe ouders
de mijne hebben power abbo van multikabel, 1mbit down
hippe ouders
K heb dus ook een alcatel, maar ga wel harder dan 87KB/sec.. ''t heeft zo veel te maken met hoever je van de centrale zit en hoe de bekabeling is...
offtopic:
Het zou fijn zijn als we niet weer gaan afdrijven naar discussie over routers en instelling van routers. Heeft allemaal verder niet veel met dit onderwerp te maken denk ik.
ontopic:
krijgen we allemaal nog reactie op email naar tweakdsl en hoelang duurt het bij jullie want ik zit nog op wat reacties te wachten.
Het zou fijn zijn als we niet weer gaan afdrijven naar discussie over routers en instelling van routers. Heeft allemaal verder niet veel met dit onderwerp te maken denk ik.
ontopic:
krijgen we allemaal nog reactie op email naar tweakdsl en hoelang duurt het bij jullie want ik zit nog op wat reacties te wachten.
Ik denk dat dit topic over TweakDSL gaat in het !algemeen! en niet alleen over alleen de upgrade, maar waarschijnlijk ben je het weer nie met mij eens.Anoniem: 77747 schreef op 05 november 2003 @ 11:15:
offtopic:
ontopic:
Meestal als ik een mail stuur naar de helpdesk (is al heel lang niet meer voorgekomen dat het nodig was) werd het binnen een dag beantwoord, heb zelfs een keer zaterdag avond een mail gestuurd, had ik binnen een uur antwoord op.. maarjah, ''t kan ook zijn dat het nu wat langer duurt...
Routers hebben wel te maken met deze thread want het is een modem/router in samenwerking met TweakDSL dus je kan het er gewoon over hebben als je alle 2 de draaitjes door gelezen had dan had je gelezen dat we het er wel vaker over gehad hebben.
"Ik denk dat dit topic over TweakDSL gaat in het !algemeen!"
hmm.. oneens:
deze thread staat in het forum : internet en telefonie en niet in hardware en toebehoren...
ontopic:
soms krijg ik dezelfde dag nog reactie op bericht. het lijkt aan het onderwerp te liggen?
hmm.. oneens:
deze thread staat in het forum : internet en telefonie en niet in hardware en toebehoren...
ontopic:
soms krijg ik dezelfde dag nog reactie op bericht. het lijkt aan het onderwerp te liggen?
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 77747 op 05-11-2003 11:31 ]
Dit topic is gesloten.