TweakDSL *new and/or improved* deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.011 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Anoniem: 54393 schreef op 22 november 2003 @ 14:43:
8/1mbit is niet het maximaal haalbare.
Voor G.DMT wel. Eerder in de discussie kun je al zien dat bepaalde modems dat ook al niet halen door beperkingen in de chipsets. De DSLAM's in de centrales komen in ieder geval niet hoger dan 8064/1024, en die vervangen is de enige manier om hoger te komen. Qua kosten niet te doen. VDSL en ander spul is nog duurder, dus gaat ook niet op korte termijn gebeuren.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

[quote]Anoniem: 96789 schreef op 21 november 2003 @ 13:57:
Sorry hoor dit vind ik een waardeloos antwoord.Dit vraag ik niet.
[...]

Je vroeg: "Het moet gewoon full speed zijn."

De enige manier om dat zwart op wit gegarandeerd te krijgen is een non-overbooked verbinding. Een 2-8/1 economy-lijn is 1:25 overbooked, dus kan het gebeuren dat de snelheid terugloopt als iedereen speedtest zit te doen. Verder is je snelheid niet gegarandeerd 8Mbit. Bot gesteld: als je lijn traint op 2064Kbps is er geleverd wat er beloofd wordt: meer dan 2048Kbit/s.

Dus als je 'gewoon full speed' 8Mbit wilt hebben, is 4 1:1 G.SHDSL's van 2Mbit je enige optie. Omdat je dan ook nog iets moet hebben wat voor je load-balanced, zit je aan twee dure Cisco's vast. Er is geen doosje van Sweex wat dat voor je doet. En omdat je G.SHDSL hebt, zit je vast aan peperdure G.SHDSL-modems.

Jij wou weten of en hoe je 'gewoon full speed' 8Mbit krijgt. Ik heb je verteld hoe. :P

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
En we zitten al weer op 1002 posts gaat hard zeg. Maar goed me snelheid is op momen took om te huilen hoop dat ze daar wel snel wat aan gaan doen en voor de rest suc6 er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-06 08:24

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Ik hoor sleutels rinkelen! :) Denk dat Deel 4 even aangemaakt moet worden...topicstarter?

Hopelijk met wat minder gezeik tegen TweakDSL, want er is hier heel wat (onbehoorlijk) afgemoppert.

[ Voor 37% gewijzigd door I_stealth_I op 23-11-2003 09:35 ]

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Woei, een slotje. Wie Deel 4 wil openen mag even contact opnemen met een van de I&T mods.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.