Mijn ervaringen met TweakDSL:
Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit van TweakDSL. Ik heb het nu bijna 9 maanden. Het grootste voordeel is dat ik nu een
betrouwbare internetverbinding heb. (met chello was dat wel anders) Het werkt gewoon altijd. Ik geloof dat het in 9 maanden maximaal 60 eruit heeft gelegen, buiten de aangekondigde onderhoudswerkzaamheden.
De snelheid is prima, mocht het te wensen over laten, dat zorgen ze dat het altijd op zeer korte termijn opgelost wordt. Ik ben daar dus zeer tevreden over.! Ik haal van bekende en onbekende lokaties de maximale datarate.
POP-, SMTP,- en Webserver doen het prima. Er zijn wel wat kinderziektes met de newsserver, maar daar wordt zeer hard aan gewerkt om die stabiel te krijgen.
Niet te vergeten; de support!
Geen bandjes, 1e of 2e lijns keuze menu's, postcodes of andere irritante typisch helpdesk achtige fratsen, maar gewoon mensen die de telefoon direct op nemen tegen een normaal gesprekstarief! Over de beantwoording van mail bij problemen, laat ik mij maar eventjes niet uit
Overal gaat wel eens wat mis, ook bij TweakDSL en hun leveranciers.
om het samen te vatten; erg stabiel internet, vele opties en services, snelle telefonische helpdesk met goeie snelheiden voor een juiste prijs. Ben een erg blij ermee
owja dit schreef een medewerker naar aanleiding van TweakDSL-draad aan mij:
Overigens, 'credit where credit is due' , andere reacties en posting
uwerzijds op GOT
zijn weer zeer positief naar onze kant te noemen, wat mij de indruk geeft
van een terecht
critische, en zowel positief als negatief klant, die dat ook met liefde
uitdraagt.
Hahaha, het grapige is....ze hebben het helemaal juist