TweakDSL *new and/or improved* deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.031 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62552

om3ega schreef op 21 October 2003 @ 17:17:
Net gehoord (vers van de pers :P) dat vanavond als testcase de eerste 100 accounts worden verhoogd.. Dit gebeurd op alfabetische volgorde :) ..

Spannend hoor :) ..
Ben benieuwd...
maar welke alfabetische volgorde?
Username / Achternaam?!?

is het username dan kan ik er wel eens bij zitten is het achternaam dan zit ik er denk ik niet bij namelijk >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:43
Geen idee , maar ik denk achternaam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:39

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Maar voordat iedereen straks gaat juichen.
21/10/2003: Spoed onderhoud
Vanacht op 22 oktober van 00:00 uur to 01:00 uur zullen wij spoed onderhoud plegen aan de routers. Hierdoor zal tijdelijk ADSL even niet bereikbaar zijn en we hopen de storingen zoals deze gisteren heeft plaatsgevonden en vorige week zondag niet meer kunnen gebeuren.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020

djazete

steel

hm.. hoeveel klanten hebben ze (even mijn kansen als Bo berekenen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76473

En wanneer komt de volgende lichting ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:06
om3ega schreef op 21 October 2003 @ 17:17:
Net gehoord (vers van de pers :P) dat vanavond als testcase de eerste 100 accounts worden verhoogd.. Dit gebeurd op alfabetische volgorde :) ..

Spannend hoor :) ..
alfabetische volgorde he, leuk hoor, natuurlijk heb ik met de W weer een pech :( , maar ja er zijn ergere dingen :) ( en als ik er wel bij zit... dan hebben ze dus niet veel klanten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7276

Ben benieuwd heb een G als eerste letter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79003

Damn... zijn er meer mensen die weer probs hebben met de nieuwsserver?
Allemaal incomplete posts en als er iets complete staat wil ie het downen?

Of ligt dit aan mij?

Enne, wat word er verhoogd? die eerste 100 accounts bedoel ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djazete

djazete

steel

*goh wat zou er nou verhoogd worden* :)
(zie de rest van dit topic)
en ja, nieuwserver doet ook hier een beetje raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79003

Ahh, sorry, gaat neem ik aan om die upload! haha
Sorry, had niet echt in de gaten dat de "oude" aansluitingen nog steeds op die 512 Kbit zitten.....
Heb zelf pas kort tweakdsl en mijn upload staat vanaf begin al 1024 vandaar hehe

Die upload is hiero trouwens prima! Gemiddeld uppen met ong 98 Kbyte per sec, zit dus wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 19:30

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Anoniem: 7276 schreef op 21 October 2003 @ 22:17:
Ben benieuwd heb een G als eerste letter
Nope ik denk dat het op Ordernummer gaat van je lijn bij BBned.

Maarja wat boeit het, iedereen komt aan de beurt absoluut ;)

[ Voor 14% gewijzigd door I_stealth_I op 21-10-2003 23:01 ]

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
Goeiemorgen :O ...
Iemand al gelukkig ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

om3ega schreef op 22 October 2003 @ 06:11:
Goeiemorgen :O ...
Iemand al gelukkig ? :)
Bij mij niks gebeurd, achternaam met K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djazete

djazete

steel

hier een B en hier ook niks..
wel heeft de verbinding er hier uitgelegen rond enen...maar da's niet zo erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hier ook geen upgrade achternaam H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7276

Ik heb begin vorige week nog gebeld met tweakdsl en deze wisten mij te vertellen dat de upgrade van de bestaande abbo's voor 1 November voltooid zou moeten zijn , ik ben benieuwd :) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23408

effe nog iets tweakdsl's gerelateerd
worden jullie ook ng steeds plat gegooid in jullie mail met die m$-update worm?
ik krijg er nog steeds zo'n 30 a 40 per dag
(en ik draai linux :( )

kan tweakdsl geen filters plaatsen om die meuk niet te hoeven zien?

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 23408 op 22-10-2003 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Niet online
Ik heb echt nog nooit spam gehad via m'n tweakdsl mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06 19:04

Sa1

Anoniem: 23408 schreef op 22 October 2003 @ 21:20:
effe nog iets tweakdsl's gerelateerd
worden jullie ook ng steeds plat gegooid in jullie mail met die m$-update worm?
ik krijg er nog steeds zo'n 30 a 40 per dag
(en ik draai linux :( )

kan tweakdsl geen filters plaatsen om die meuk niet te hoeven zien?
geen last van en draai windows!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij de handelingen die verricht moeten worden voor het upgraden van de lijnen? Is dit letterlijk het omprikken van kabeltjes bij BBned en/of Cambrium?

Snelheid is hier nog hetzelfde, staat voor vanavond op de planning? (doen ze dit s'nachts?)/

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen

KroontjesPen

Voorheen zat ik bij planet en van de verhogingen van de download heb ik toen nauwelijks iets gemerkt.
Nu ook de upload omhoog gaat zou het wel een zo kunnen zijn dat er hardware moet worden verwisseld. Die 512 was nl. in theorie steeds het maximum.

Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

KroontjesPen schreef op 22 October 2003 @ 23:06:
Nu ook de upload omhoog gaat zou het wel een zo kunnen zijn dat er hardware moet worden verwisseld. Die 512 was nl. in theorie steeds het maximum.
Afhankelijk van de firmware van je modem of zelfs de hardware is het maximum tussen de 860 en de 1024Kbit/s. Hardware in de centrale blijft onveranderd. De wijziging is een opnieuw toewijzen van een profiel in het ordersysteem. Vergelijkbaar met een gewone upgrade van je lijnsnelheid. Als je zelf niets doet en een vast IP hebt ben je ongeveer twee uur uit de lucht. Mensen met een dynamisch IP hebben voor zover ik weet geen downtijd.

Ik ben gisternacht geupdate (vijfde opgeleverde lijn, dus op vier na laagste ordernummer) en zit nu met m'n brak stuk antiek en rotte kabel op 5900/950. Geheel niet gek.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen

KroontjesPen

Dat is heel duidelijk. Dat ik daar in het verleden er niets van gemerkt heb kom dus door dat dynamisch IP dat ik toen had.
Zijn trouwens mooie waarden die je haalt met die brakke kabel. Ben benieuwd wat het hier gaat worden. ;)

Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

KroontjesPen schreef op 22 oktober 2003 @ 23:50:
Dat is heel duidelijk. Dat ik daar in het verleden er niets van gemerkt heb kom dus door dat dynamisch IP dat ik toen had.
Planet zit wat dat betreft heel anders in elkaar dan BBNed. Je hebt een PPPoA-sessie bij planet, en BBNed is AAL5-SNAP met daaroverheen RFC1483 bridging. ATM-routes worden gezet door de langkomende DHCP-requests. Bij een upgrade blijft de oude sessie staan, waardoor je geen goede route naar je modem hebt. De route van je modem naar buiten blijft wel werken. Pas als de ATM-routers je huidige route weggooien kun je een nieuwe opzetten, en dat duurt 2 uur ofzo.

Je kunt valsspelen door ervoor te zorgen dat je een andere geldige sessie opbouwt. Als je een bridge hebt is het simpel. Even een laptop of andere PC aan je bridge hangen. Omdat je lappie een ander, onbekend mac heeft krijg je een dynamisch IP, en een goede route. Vervolgens breng je alles weer terug in oude staat, en doet ook je vaste IP het weer.

Van de andere kant: alle upgrades gaan 's nachts gedaan worden, dus 's ochtends werkt het weer. Als je een modem hebt wat het na een uur opgeeft (Vigor 2600 bijvoorbeeld) is het 1 maal klikken in het online status schermpje voor een verse lease.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn de laatste 3 nummers je ordernummer bij tweakdsl ? dat nummer dat begint met 50 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15682

Ben van plan binnenkort ook TweakDSL te gaan nemen, aangezien ik nu een MXStream lijntje deel met de buren ( 4 huizen op 1 router ) en als ik s'avonds een clan-war heb en dan ineens ping 3000 krijg , dan wordt je best boos.

Mijn vraag was eigenlijk, als ik het nu bestel, wanneer zou ik het pakketje dan binnen krijgen ? ( hoe snel gebeurde dat bij jullie ? )

En welke modem hebben jullie.. Die asus 1 poorts zie ik wel zitten ( lekker cheap :D ) maar hij kan niet harder dan 830kbps upload zag ik :'(

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

Anoniem: 15682 schreef op 23 October 2003 @ 10:38:*knip*
Mijn vraag was eigenlijk, als ik het nu bestel, wanneer zou ik het pakketje dan binnen krijgen ? ( hoe snel gebeurde dat bij jullie ? )

En welke modem hebben jullie.. Die asus 1 poorts zie ik wel zitten ( lekker cheap :D ) maar hij kan niet harder dan 830kbps upload zag ik :'(

alvast bedankt
Duurt ongeveer twee week schijnt, ik heb iets langer moeten wachten maar was de schuld van bbned met een nieuwe centrale / vertraging bla bla bla.. maar iig... twee week staat er dus ongeveer voor..

k heb een alcatel v510, 864kb/sec up... (mijn lijn is dus al omgezet), in praktijk haal ik 90kB/sec. Die asus kan geloof ik wel harder dan 830kb/sec heb ik van hoore zeggen. Maar, knoop me der niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen

KroontjesPen

Een vraag M4rt.
Bij wie zit die MXstream aansluiting en welke ISP hebben jullie.
Als de aansluiting bij jouw zit en je hebt Planet dan kan het een lange weg worden.

Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KroontjesPen schreef op 23 October 2003 @ 11:10:
Een vraag M4rt.
Bij wie zit die MXstream aansluiting en welke ISP hebben jullie.
Als de aansluiting bij jouw zit en je hebt Planet dan kan het een lange weg worden.
Het mooie is, dat de internet verbinding bij de buren binnenkomt, ik ga gewoon weg bij de buren ( met andere woorden : ik betaal niet meer mee )

Dus ik vraag het gewoon aan op mijn adres, niet op die van de buren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erm, kan iemand mij vertellen waarom ik een factuur van de telefoonrekening moet opsturen ?

Ik dacht ik ga het vandaag bestellen, dus ik netjes alles ingevuld, uitgeprint, dus ik wil het faxen, zie ik onderaan staan : ID bewijs + factuur van KPN bijvoegen

Aangezien ik nu op mn werk zit schiet het niet echt op zo |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 15682 op 23-10-2003 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Dat is waarschijnlijk omdat ze moeten controlleren of je een telefoon lijn heb bij KPN en door het meesturen van de papieren scheelt dat ontzettend veel uitzoek werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Anoniem: 15682 schreef op 23 October 2003 @ 12:36:
Erm, kan iemand mij vertellen waarom ik een factuur van de telefoonrekening moet opsturen ?

Ik dacht ik ga het vandaag bestellen, dus ik netjes alles ingevuld, uitgeprint, dus ik wil het faxen, zie ik onderaan staan : ID bewijs + factuur van KPN bijvoegen

Aangezien ik nu op mn werk zit schiet het niet echt op zo |:(
Absoluut even bijvoegen, anders loopt de hele aanvraag in het honderd. KPN gaat heel mierenneukering doen als BBned linesharing aanvraagt en er kloppen een paar voorletters niet >:)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I_Stealth_I schreef op 23 October 2003 @ 12:47:
[...]

Absoluut even bijvoegen, anders loopt de hele aanvraag in het honderd. KPN gaat heel mierenneukering doen als BBned linesharing aanvraagt en er kloppen een paar voorletters niet >:)
mijn voorletters zijn : M.S.
die van mn vader zijn : J.H.M.

TweakDSL komt op mijn naam te staan, dus gaat dat problemen opleveren ? aangezien de telefoonlijn op naam van me pa staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Anoniem: 15682 schreef op 23 October 2003 @ 12:55:
[...]

mijn voorletters zijn : M.S.
die van mn vader zijn : J.H.M.

TweakDSL komt op mijn naam te staan, dus gaat dat problemen opleveren ? aangezien de telefoonlijn op naam van me pa staat
Gewoon ff op het aanvraagformulier zetten dat de contractant van de telefoonlijn van je vader is, maar dat TweakDSL op jou naam moet komen. Dit is nou psies de reden dat ze een kopie willen hebben.

De telefoonlijn staat hier ook op naam van mijn Pa en tweakdsl op de mijne

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Bij mij is trouwens ook me upload verhoogd. Ik ga tussen de 91kb/s (bijspeedtest.nl maar goed dat is nou niet echt een rendabele test) tot 101kb/s als ik me eigenftp server open zet. Heb legale versie van RaidenFTPD die is vrij nauwkeurig voor windows begrippen. Dus mag zekers niet klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

WeAreLegion schreef op 23 October 2003 @ 14:00:
Bij mij is trouwens ook me upload verhoogd. Ik ga tussen de 91kb/s (bijspeedtest.nl maar goed dat is nou niet echt een rendabele test) tot 101kb/s als ik me eigenftp server open zet. Heb legale versie van RaidenFTPD die is vrij nauwkeurig voor windows begrippen. Dus mag zekers niet klagen
Ik heb wel een bericht gekregen dat het zou gebeuren afgelopen nacht, maar helaas het is niet goed gegaan denk ik, want ik zie nog steeds de oude datarate staan ;)

ik wacht wel af wat komen gaat, heb gewoon nog internet dus....

offtopic: GoT is er nou niet echt sneller op geworden met de nieuwe versie van react

[ Voor 7% gewijzigd door I_stealth_I op 23-10-2003 14:39 ]

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stealth, wat is zijn jouw ervaringen met TweakDSL ?
Ik heb nu ping 20-22 naar Tweakers.net vanaf mijn MXStream lijntje

Vooral de ping gaat het me om ( gaming etc :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15682 schreef op 23 October 2003 @ 15:51:

Mja ping is ongeveer hetzelfde hoor, ik ken mensen met kpn adsl die betere ping hebben dan bij bbned..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Anoniem: 15682 schreef op 23 oktober 2003 @ 15:51:

Mijn ervaringen met TweakDSL:
Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit van TweakDSL. Ik heb het nu bijna 9 maanden. Het grootste voordeel is dat ik nu een betrouwbare internetverbinding heb. (met chello was dat wel anders) Het werkt gewoon altijd. Ik geloof dat het in 9 maanden maximaal 60 eruit heeft gelegen, buiten de aangekondigde onderhoudswerkzaamheden.

De snelheid is prima, mocht het te wensen over laten, dat zorgen ze dat het altijd op zeer korte termijn opgelost wordt. Ik ben daar dus zeer tevreden over.! Ik haal van bekende en onbekende lokaties de maximale datarate.

POP-, SMTP,- en Webserver doen het prima. Er zijn wel wat kinderziektes met de newsserver, maar daar wordt zeer hard aan gewerkt om die stabiel te krijgen.

Niet te vergeten; de support! :)
Geen bandjes, 1e of 2e lijns keuze menu's, postcodes of andere irritante typisch helpdesk achtige fratsen, maar gewoon mensen die de telefoon direct op nemen tegen een normaal gesprekstarief! Over de beantwoording van mail bij problemen, laat ik mij maar eventjes niet uit :X

Overal gaat wel eens wat mis, ook bij TweakDSL en hun leveranciers.

om het samen te vatten; erg stabiel internet, vele opties en services, snelle telefonische helpdesk met goeie snelheiden voor een juiste prijs. Ben een erg blij ermee :Y)

owja dit schreef een medewerker naar aanleiding van TweakDSL-draad aan mij:
Overigens, 'credit where credit is due' , andere reacties en posting
uwerzijds op GOT
zijn weer zeer positief naar onze kant te noemen, wat mij de indruk geeft
van een terecht
critische, en zowel positief als negatief klant, die dat ook met liefde
uitdraagt.
Hahaha, het grapige is....ze hebben het helemaal juist :+

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar die upgrade doen ze op volgorde van ordernummer ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 22:58
I_Stealth_I schreef op 23 oktober 2003 @ 16:23:
[

owja dit schreef een medewerker naar aanleiding van TweakDSL-draad aan mij:

[...]

Hahaha, het grapige is....ze hebben het helemaal juist :+

lol :D

Ikzelf heb overigens geen ervaring met TweakDSL, maar wel met Cambrium. (TrueDSL). Voor zover ik weet is de supportafdeling etc hetzelfde, evenals de technische verbinding.

Maar inderdaad, klasse service. Aangezien mijn (in dit geval dan sdsl) modem niet bleek te connecten / authenticaten met de RADIUS server van cambrium heb ik savonds rond een uur of 8.30 nog bijna een uur contact gehad met de technische dienst, om het probleem te verhelpen. En nu al bijna 2 maanden een verbinding die nog nooit is down gegaan oid :9 :)

Zoiets zal je bij een club als bijvoorbeeld KPN niet lukken, qua support :)

[ Voor 5% gewijzigd door Xandrios op 23-10-2003 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Cutebritney schreef op 23 oktober 2003 @ 16:29:

[...]

lol :D

Ikzelf heb overigens geen ervaring met TweakDSL, maar wel met Cambrium. (TrueDSL). Voor zover ik weet is de supportafdeling etc hetzelfde, evenals de technische verbinding.

Maar inderdaad, klasse service. Aangezien mijn (in dit geval dan sdsl) modem niet bleek te connecten / authenticaten met de RADIUS server van cambrium heb ik savonds rond een uur of 8.30 nog bijna een uur contact gehad met de technische dienst, om het probleem te verhelpen. En nu al bijna 2 maanden een verbinding die nog nooit is down gegaan oid :9 :)

Zoiets zal je bij een club als bijvoorbeeld KPN niet lukken, qua support :)
Psies...heb je helemaal gelijk in!

Bijv. de support is erg direct en vooral persoonlijk. Voorbeeld no 2: Gisteren moest ik Cambrium even terugbellen. Vraagt de medewerker heel belangstellend 'Hoe issie?'. Iemand bij KPN of Demon zal die vraag nooit stellen en meteen zeggen 'Wat is uw klantnummer?!'
:+
Anoniem: 76473 schreef op 23 oktober 2003 @ 16:29:
Maar die upgrade doen ze op volgorde van ordernummer ofzo ?
Ik dacht van wel, maar je krijgt een heel mooi HTML-mailtje op je tweakdsl account met de aankondiging voor de upgrade. En als BBned die avond dan een goeie bui heeft en de medewerkers genoeg koffie, dan heb je een zeer grootte kans dat je line de volgende morgen als je uit "dromenland" bent, wel 2 maal zo hard kan blazen! :) Afgelopen nacht hebben ze vast caffeïne vrij gedronken, want ik kon toen ik uit dromenland was :z , niet harder blazen

[ Voor 28% gewijzigd door I_stealth_I op 23-10-2003 16:47 ]

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt stealth voor je ervaringen met TweakDSL, ik weet nu zeker dat ik daar een abbonement ga nemen, alleen ben er nog niet helemaal over uit welke ik neem

ik vind 69 euro wel veel geld namelijk ( oke dan heb je wel supersnel internet, maar het blijft een dikke zak geld )

ProDSL kan ook voor 59 euro, maarja 10 eurootjes.. wat is nou 10 euro bedenk je dan.. maar dan wel keer 12 ( maanden ) dat is dan weer 120 euro waar je leuke dingen mee kan doen natuurlijk, dus ik ben er nog niet over uit eigenlijk,

De keuze moet vallen tussen Pro en Ultra :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
Anoniem: 15682 schreef op 23 oktober 2003 @ 17:18:
Bedankt stealth voor je ervaringen met TweakDSL, ik weet nu zeker dat ik daar een abbonement ga nemen, alleen ben er nog niet helemaal over uit welke ik neem

ik vind 69 euro wel veel geld namelijk ( oke dan heb je wel supersnel internet, maar het blijft een dikke zak geld )

ProDSL kan ook voor 59 euro, maarja 10 eurootjes.. wat is nou 10 euro bedenk je dan.. maar dan wel keer 12 ( maanden ) dat is dan weer 120 euro waar je leuke dingen mee kan doen natuurlijk, dus ik ben er nog niet over uit eigenlijk,

De keuze moet vallen tussen Pro en Ultra :7
Ik zit zelf ook nog te twijfelen tussen die twee abo's en ook tussen de modems een beetje ... :9 zit er ook standaard een splitter bij, bij het normale pakket ?

dat chello downgrade alleen maar :>

[ Voor 3% gewijzigd door _MaLa_ op 23-10-2003 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
ff offtopic: zien jullie ook geen lijntjes meer bij quote's ? echt heel weird ziet dat er uit

Maar goed me upload rocks :) lekker stabiel enzo hoop voor jullie dat het ook snel gaat gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
offtopic:
Ik zie gewoon lijntjes hoor... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
hmmm hij geeft ook dat er een error op de pagina is :) way the go wat een upgrade ;) en nee tis niet me IE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59362

I_Stealth_I schreef op 23 oktober 2003 @ 16:39: Ik dacht van wel, maar je krijgt een heel mooi HTML-mailtje op je tweakdsl account met de aankondiging voor de upgrade.
HTML emailtje? Ik heb niks gehad :?.

edit: oooh, je bedoelt ALS ze jou lijn gaan upgraden dat je dan een berichtje krijgt? :)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 59362 op 23-10-2003 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Anoniem: 59362 schreef op 23 October 2003 @ 21:17:
[...]

HTML emailtje? Ik heb niks gehad :?.

edit: oooh, je bedoelt ALS ze jou lijn gaan upgraden dat je dan een berichtje krijgt? :)
ja ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.martwebmedia.net/upgrade.jpg
woei >:) lijn upgraded uutje geleden

Tweakdsl, bedankt voor dit leuke verjaardagskadootje * I_stealth_I is jarig vrijdag :P

[ Voor 11% gewijzigd door I_stealth_I op 23-10-2003 23:12 ]

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27474

Hmmm nieuwsserver en mailserver weer plat! Het is niet te hopen dat dit komt door het upgraden van de lijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry, ik bedoel ftp server en mailserver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kom nu zelfs de homepage niet meer op
zijn dit die batch tests waar men t over had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

offtopic : Gefeliciteerd Stealth :Y) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Anoniem: 15682 schreef op 24 October 2003 @ 10:38:
offtopic : Gefeliciteerd Stealth :Y) :D
Jo, thanks mate _/-\o_

Kijken jullie wel es in de Tweakdsl groups? Ik d8 laat ik eens wat zetten in Tweakdsl.gebabbel. ;)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I_Stealth_I schreef op 24 oktober 2003 @ 15:23:
[...]

Jo, thanks mate _/-\o_

Kijken jullie wel es in de Tweakdsl groups? Ik d8 laat ik eens wat zetten in Tweakdsl.gebabbel. ;)
Nog 3 weekjes en dan zal ik daar zeker ff langshupsen :P
Zal mijn verzameling leuke software ook maar es uppen dan })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Niet online
Zo te zien gaat tweakdsl ook bbed telefonie aanbieden
Cambrium staat iig in de aanbieders lijst
http://www.bbned.nl/telefonie/consumenten.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog geen verhoging gehad hier :|
Gaan ze in het weekend nog upgraden ?

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 76473 op 25-10-2003 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heeft Tweakdsl het druk of beantwoorden ze info@tweakdsl.nl niet meer? Ik krijg maar geen antwoord op mijn 2 mailtjes die ik de afgelopen 7 dagen heb verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djazete

djazete

steel

Als mail niet werkt werkt bellen misschien..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Niet online
Bellen kost geld. Het mailadres is er niet voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
Anoniem: 15682 schreef op 24 October 2003 @ 21:18:
[...]

Zit er ongeveer 3 weken levertijd op.. Welk abo heb je genomen en welke modem :?

[ Voor 32% gewijzigd door _MaLa_ op 25-10-2003 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce666
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-06 11:51

geforce666

a.k.a Jan (nl)

Anoniem: 15682 schreef op 24 October 2003 @ 21:18:
[...]

tweakdsl groups? toch gewoon de nieuwsgroepen (news.tweakdsl.nl) of mis ik iets hier?

en de ftp ligt er dus uit? (kom er namelijk niet op)

[ Voor 9% gewijzigd door geforce666 op 25-10-2003 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raven- schreef op 25 October 2003 @ 15:27:
Heeft Tweakdsl het druk of beantwoorden ze info@tweakdsl.nl niet meer? Ik krijg maar geen antwoord op mijn 2 mailtjes die ik de afgelopen 7 dagen heb verstuurd.
tja nu lgt de smtp/pop weer plat en is www.tweakdsl.nl onbereikbaar

das jammer genoeg niet de eerste keer
(we schuiven t maar op upgrade perikelen)

na bijna 2 uurtjes doet mn mail t weer

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 23408 op 25-10-2003 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11776

Verbinding vliegt er de hele dag uit bij mij, heb ik nog nooit gehad. Dan moet ik de router (vigor 2600) rebooten en dat doet hij het weer....zou dit ook door het upgraden kunnen komen? (echter nog niet omhoog gegaan).

Emailserver en homepage zijn iig down bij mij. FTP weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94082

Ik ben nu niet thuis, maar wil ff vpn'nen helaas niets daar. Ik ga zo even kijken wat het probleem is, hoop niet dat de connectie er uit ligt want heb hem hard nodig morgen.

Ben benieuwd

Keep you posted...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Anoniem: 23408 schreef op 25 October 2003 @ 21:07:
[...]
das jammer genoeg niet de eerste keer

na bijna 2 uurtjes doet mn mail t weer
Daar heb je helemaal gelijk in. Om precies te zijn is het de tweede maal in dik twee jaar tijd dat die machine vastloopt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
hehe idd dat is echt zowat nog nooit gebeurd ;) dus zal wel aan je zelf liggen meneer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

WeAreLegion schreef op 26 October 2003 @ 00:30:
dus zal wel aan je zelf liggen meneer :D
Volgens de newspagina niet:

25/10/2003: Crashende machine
Door een crash zijn ftp, de websites en mail van 19:45 tot 21:21 onbereikbaar geweest. De exacte oorzaak is nog in onderzoek.

[ Voor 5% gewijzigd door burne op 26-10-2003 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Raven- schreef op 25 October 2003 @ 15:27:
Mijn mail wordt altijd een dag later beantwoord. Een verademing als je een helpdesk van Planet(zakelijk) of chello gewend bent.

Stel jij misschien wel moeilijke vragen... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
Iedere morgen check ik mijn speed met speedtest.nl maar tot op heden nog geen succes ... Toch begrijp ik dus dat er wel degelijk mensen zijn omgezet een tijdje terug (zoals ik schreef) .. De vraag is , wanneer gaat de rest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WeAreLegion schreef op 26 oktober 2003 @ 00:30:
hehe idd dat is echt zowat nog nooit gebeurd ;) dus zal wel aan je zelf liggen meneer :D
nope :+ :D ;) :P

maar toch ben ik dik tevreden en normaliter zou ik ook het niet gemerkt hebben ware t niet
dat ik op dit moment door een ongeval aan mn bed gekluisterd ben
en dus verhoudingsgewijs veel meer internet dan normaal
wellicht moeten pop/smtp ftp gescheiden servers worden
(kun je storingen en onderhoud tenminste bereiken :*) )

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 23408 op 26-10-2003 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

om3ega schreef op 26 oktober 2003 @ 07:47:
Iedere morgen check ik mijn speed met speedtest.nl maar tot op heden nog geen succes ... Toch begrijp ik dus dat er wel degelijk mensen zijn omgezet een tijdje terug (zoals ik schreef) .. De vraag is , wanneer gaat de rest ;)
Voor 1 november a.s. is de bedoeling dat de resterende lijnen worden geupgrade. BBned heeft het daarnaast erg druk, met het omzetten. Het was de bedoeling dat een provisioning syteem automatisch lijnen ging upgraden. Maar helaas het systeem werkt niet naar behoren, dus moet alles handmatig >:)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Burne schreef op 26 October 2003 @ 00:54:
[...]

Volgens de newspagina niet:

25/10/2003: Crashende machine
Door een crash zijn ftp, de websites en mail van 19:45 tot 21:21 onbereikbaar geweest. De exacte oorzaak is nog in onderzoek.
Ik bedoel de andere keren dat hij er last van heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Niet online
Azqi schreef op 26 October 2003 @ 02:59:
[...]

Mijn mail wordt altijd een dag later beantwoord. Een verademing als je een helpdesk van Planet(zakelijk) of chello gewend bent.

Stel jij misschien wel moeilijke vragen... :9~
Cistron en Demon kunnen wel binnen een dag op hetzelfde mailtje antwoorden. De vraagstelling moet dus niet zo moeilijk zijn lijkt mij. Maar goed, ik wacht af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djazete

djazete

steel

ik begreep dus ook dat de vertraging (...) in het omzetten van de lijnen komt door bbned die hun zaken niet op orde heeft, dwz dus wat stealth hierboven zegt, je de boel zelf moet inkloppen en met [x] aantal klanten is dat natuurlijk niet écht prettig... ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
Ik kreeg net een mailtje
Op dit moment zijn wij bezig met het opwaarderen van de TweakDSL lijnen. Wij kunnen u bij deze mededelen dat de eerste groep al opgewaardeerd is. Wel\is gebleken dat we moeilijk kunnen bepalen op welk moment de daadwerkelijke upgrade plaatsvind We hebben daaarom besloten om overlast te voorkomen om Aanstaande vrijdag te gaan beginnen met het opwaarderen van de overige TweakDSL klanten, ook u zal hier bij zitten. Om overlast te beperken hebben we besloten om vanaf aanstaande vrijdag, vanaf 17:00 uur, te beginnen met het opwaarderen van al onze huidige klanten. Dit vind u waarschijnlijk erg fijn om te horen, maar we willen u er wel op wijzen dat er aan zo'n opwaardering wel wat haakjes en oogjes kunnen zitten.

Mocht u uw lijn op een ander moment (door de weeks) willen laat opwaarderen kunt us dit via de mail aan ons doorgeven

Als uw TweakDSL lijn wordt opgewaardeerd dan zal er tijdelijk geen internet beschikbaar zijn. Deze zogenaamde 'downtijd' kan oplopen tot zo'n 48 uur. tevens is het voor ons ook niet mogelijk om precies aan te kunnen geven wanneer onze leverancier uw lijn gaan opwaarderen, aangezien dit soort opdrachten in een grote lijst terecht komen die door het server-systeem van onze leverancier systematisch verwerkt zullen worden.

Als u merkt dat uw TweakDSL verbinding is weggevallen dan weet u dat uw ADSL verbinding in de 'upgrade' zit. Zoals eerder vermeld kan deze 'upgrade' zo'n 48 uur duren. Mocht het zijn dat u na deze 48 uur nog steeds geen signaal heeft, dan vragen wij u direct te bellen met ons. Doe dit wel op de normale kantoor uren van 08:30 tot 17:00 uur, op telefoonnummer 036-5460085, dit omdat we alleen tijdens kantooruren actie hierop kunnen ondernemen.

Zoals u wellicht vernomen heeft zullen wij vanaf 1 november 2003, de huidige tarieven voor als onze bestaande klanten ook bijstellen. De opwaardering van uw ADSL lijn is dan wel nodig om de nieuwe tarieven van TweakDSL mogelijk te maken. Heeft u liever niet dat uw TweakDSL lijn een hogere snelheid krijgt (bijvoorbeeld door technische problemen bij oplevering, afstandsproblemen of een 'klapperend modem') gelieve ons hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen via de e-mail op het e-mailadres info@tweakdsl.nl in ieder geval voor aanstaande vrijdag (31-10-2003)

Wij hopen u zo van voldoende informatie te hebben voorzien en hopen dat de opwaardering van uw TweakDSL voorspoedig zal verlopen.

Met vriendelijke groet,

Het TweakDSL Team
Ben benieuwd.. 48 uur zonder internet... aah.. :) .. gelukkig zit er hier nog een (niet beveiligd) wifi routertje op chello in de buurt :P ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen

KroontjesPen

Na het positieve verhaal van Burne in "TweakDSL *new and/or improved* deel 3", valt die 48 uur wel ff tegen.
Maar het is niet anders.
Wel logisch voor Tweak om dat in het weekend te doen gezien die 48 uur maar voor ons niet omdat juist dan i-net het meest gebruikt wordt.

Zijn er nog dingen die wij kunnen doen om te zo goed en snel mogelijk te laten verlopen?

Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

48 uur downtime :'( niet zo cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
Die 48 uur zal wel een dikke slag om de arm zijn .. wellicht valt het in de praktijk wel mee .. maar als ze zeggen dat het een uurtje duurt en het worden er 2 dan krijgen ze weer zoiets van : Ja maar... etc.. denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
hier stond een plaatje

[ Voor 93% gewijzigd door Y0ur1 op 27-10-2003 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Niet online
'k zie mezelf er iig wel tussenstaan samen met nog wat andere bekende namen
Hoe kom je aan die lijst?
Mag die wel publiek bekend gemaakt worden?

[ Voor 42% gewijzigd door Foxke op 27-10-2003 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
Foxke schreef op 27 October 2003 @ 22:14:
'k zie mezelf er iig wel tussenstaan samen met nog wat andere bekende namen
Hoe kom je aan die lijst?
Mag die wel publiek bekend gemaakt worden?
als je inlogt(telnet) met je gebruikersnaam op tweakdsl.nl kun je er zo bij komen, dus waarom zou het niet mogen?

[ Voor 5% gewijzigd door Y0ur1 op 27-10-2003 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik sta er ook bij :o :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Je kan zeker NIET zeggen dat Cambrium geen actie onderneemt mbt de performance en stabiliteit van de verbinding! ;)
27/10/2003: Kleine hickups
Afgelopen weekend zijn we geteisterd door kleine hickups.

Zaterdag avond was er een storing op een mailserver. Hierbij is geen mail
verloren gegaan, alleen de zaterdag avond van een aantal van onze medewerkers. Het probleem lijkt hardware georrienteerd, dus de kans bestaat dat het probleem deze week nog een keer optreedt. Woensdag a.s. zal een aanvang gemaakt worden met het vervangen van de server.

Zondag avond was er een hickup op het netwerk. Remote kon alles hersteld
worden en met 5 minuten draaide alles weer. Rond 11.40 ben ik op de
serverruimte aanwezig geweest, en heb updates doorgevoerd. Het \'mislukte onderhoud\' van afgelopen dinsdag is hierbij alsnog succesvol afgerond. Ook zijn hiermee de backup voorzieningen om in geval van calamiteiten op het netwerk te komen, bewezen als \'nuttig\'.

Op de nacht van donderdag 30 op vrijdag 31 oktober, van 01.00 tot 05.00, zal apparatuur van onze toeleverancier - Trueserver - verplaatst worden.

Dit behelst de volgende werkzaamheden:
- verplaatsing van de uplink naar BBNed
- verplaatsing van uplink 1 naar een andere ruimte
- verplaatsing van uplink 2 naar zowel een andere ruimte als een andere switch.
- omzetten link nl-ix

Alleen de AMS-IX link blijft gedurende de gehele nacht beschikbaar.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
hm lijkt me toch niet de bedoeling dat die lijst op internet staat ??? al is het maar om spammers het niet al te makkelijk te maken...

maar ik sta er ook tussen zijn dit gewoon alle tweakdsl klanten?? eigenlijk niet veel dus.

Slechts zo'n 754 klanten :)

[ Voor 7% gewijzigd door Thijs B op 27-10-2003 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
Thijs B schreef op 27 October 2003 @ 23:19:
hm lijkt me toch niet de bedoeling dat die lijst op internet staat ??? al is het maar om spammers het niet al te makkelijk te maken...

maar ik sta er ook tussen zijn dit gewoon alle tweakdsl klanten?? eigenlijk niet veel dus.

Slechts zo'n 754 klanten :)
yep dit zijn ze allemaal, ken nog een aantal mensen met tweak, en die staan er allemaal bij :) Maar ok ik haal het wel weg

[ Voor 4% gewijzigd door Y0ur1 op 27-10-2003 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Er kan 48 uur tussen het geven van de opdracht en het uitvoeren van de upgrade zitten. De aanpassing zelf duurt een fractie van een seconde, en het kan een paar minuten tot 2 uur duren voordat je modem weer online is. Die twee uur is voor mensen met een statisch IP en heeft te maken met gecachde routes in de ATM-layer, en die zijn niet te voorkomen, anders dan door het volledige netwerk qua routes opnieuw te initialiseren.

Dus vanaf vrijdag 18:00 begint een periode van 48 uur waarin je enkele minuten tot twee uur zonder verbinding kunt zitten, waarna je een snellere upstream zult hebben.

Overigens is dat afgaande op mijn eigen ervaringen. De opdracht is 's ochtends gegeven, en werd 's avonds om 23:45 uitgevoerd. Toen ik om 02:00 uur weer thuiskwam werkte mijn lijn weer. En ja, ik heb een statisch IP.

[ Voor 14% gewijzigd door burne op 28-10-2003 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Iemand hier ook problemen met ze verbinding qua download snelheid? sinds zondag mis ik tussen de 400 en 200kb/s. Nou kan ik nog wel downloaden enzo maar vraag me toch af hoe dat nou in eens komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

WeAreLegion schreef op 28 oktober 2003 @ 10:46:
Iemand hier ook problemen met ze verbinding qua download snelheid? sinds zondag mis ik tussen de 400 en 200kb/s. Nou kan ik nog wel downloaden enzo maar vraag me toch af hoe dat nou in eens komt
't gaat nu al een stuk beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94082

Had nergens last van upload is 80 download is nog steeds 850.

Wat ik me afvroeg, wat is het maixmale haalbaar bij ADSL. Dus niet de limiet van de provider maar de lijn die bij mij binnen komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen

KroontjesPen

Eerst even mijn excuses aan Burne. Het refereren aan zijn uitleg was niet bedoelt om hem van onwaarheid te beschuldigen. Het waren voor mij twee tegenstrijdige verhalen waar door ik het even niet meer wist. ;)

Er is nu een e-mail gekomen met de uitleg over die "down-time".
Geachte heer de Koning,

Gisteren heeft u van ons informatie omtrent de 'upgrade' van uw TweakDSL abonnement ontvangen. In deze e-mail is helaas wat informatie geslopen die niet helmaal duidelijk is. Het gaat hier om de informatie betreffende de 'down' tijd van uw ADSL.

Op het moment dat we uw 'upgrade' aanbieden bij onze leverancier, gaat er een periode van 48 uur in waarbinnen de upgrade uitgevoerd gaat worden. Binnen deze 48 uur, kan het zijn dat uw ADSL ongeveer 2 uur niet beschikbaar is.
Helaas kunnen wij niet aangeven wanneer binnen deze 48 uur uw lijn opgewaardeerd gaat worden.

We hopen dat met deze informatie en met de informatie uit de e-mail van gisteren dat het 'upgrade' verhaal nu iets duidelijker is.

Met vriendelijke groet,

Het TweakDSL Team

Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Anoniem: 94082 schreef op 28 October 2003 @ 12:26:
Had nergens last van upload is 80 download is nog steeds 850.

Wat ik me afvroeg, wat is het maixmale haalbaar bij ADSL. Dus niet de limiet van de provider maar de lijn die bij mij binnen komt?
Dat ligt er aan wat je bedoelt :) ADSL kan max 8mbit down en 1mbit up maar er zijn nog meer vormen van DSL, A, S, H en V waar van VDSL het snelste is tot ongeveer 56mb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe zit het nu eigenlijk met die newsserver bij tweak. Ik dacht dat ie werd uitgebreid maar ik vind het nog een lachertje hoor. Heb net even binaries.nl naar binnen gehaalt maar daar staat zowat niets in.
Ik ben dan een beetje verziekt misschien door kabelfoon (super nieuwsserver) maar bij tweak is het een aanfluiting hoor. Ik zat eerst te twijfelen om cistron of tweak te nemen omdat cistron iets sneller is hier in schiedam, maar omdat ze binaries.nl helemaal niet voeren en bij tweak wel (zoals ze zeggen als je info aanvraagt) dacht ik ga ik maar voor deze provider, maar de nieuwsserver is helemaal niets hoor!
Ook moet ik even kwijt dat de helpdesk en de rest erg goed is hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
De news server is constant aan het uitbreiden .. dus stay tuned :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

Anoniem: 27474 schreef op 28 October 2003 @ 18:48:
Hoe zit het nu eigenlijk met die newsserver bij tweak. Ik dacht dat ie werd uitgebreid maar ik vind het nog een lachertje hoor. Heb net even binaries.nl naar binnen gehaalt maar daar staat zowat niets in.
Ik ben dan een beetje verziekt misschien door kabelfoon (super nieuwsserver) maar bij tweak is het een aanfluiting hoor. Ik zat eerst te twijfelen om cistron of tweak te nemen omdat cistron iets sneller is hier in schiedam, maar omdat ze binaries.nl helemaal niet voeren en bij tweak wel (zoals ze zeggen als je info aanvraagt) dacht ik ga ik maar voor deze provider, maar de nieuwsserver is helemaal niets hoor!
Ook moet ik even kwijt dat de helpdesk en de rest erg goed is hoor!
sjah, k vind het persoonlijk wel chillend dat ze a.b.dvdr voeren, dat vindt je ook niet overal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghandi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-06 13:50
Anoniem: 11776 schreef op 25 October 2003 @ 21:25:
Verbinding vliegt er de hele dag uit bij mij, heb ik nog nooit gehad. Dan moet ik de router (vigor 2600) rebooten en dat doet hij het weer....zou dit ook door het upgraden kunnen komen? (echter nog niet omhoog gegaan).

Emailserver en homepage zijn iig down bij mij. FTP weet ik niet.
Ik heb ook een 2600; upgraden naar 2.6 software versie en het is over. Probleem lijkt te spelen sinds een week of 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Anoniem: 27474 schreef op 28 October 2003 @ 18:48:
maar de nieuwsserver is helemaal niets hoor!
<licht cynisch toontje>
Helemaal prut, dat ding. Stelt niets voor. Maar staat wel op nummer 80 in de top duizend van newsservers. (http://www.top1000.org/top1000.current.txt)
</licht cynisch toontje>

Wee blij dat je niet bij bepaalde andere providers zit:

879 0.087 amsterdam.infonet
942 0.072 pop-news-1.colt-telecom.nl
977 0.065 news.telebyte.nl
985 0.064 kun.nl
988 0.064 news.worldonline.be

Pik er maar gewoon een paar uit. Geen verborgen boodschappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

KroontjesPen schreef op 28 October 2003 @ 12:37:
Eerst even mijn excuses aan Burne. Het refereren aan zijn uitleg was niet bedoelt om hem van onwaarheid te beschuldigen. Het waren voor mij twee tegenstrijdige verhalen waar door ik het even niet meer wist.
Geen probleem. In de tekst van het mailtje zie ik veel terug van de opmerkingen die ik gisteravond maakte in mijn mailtje aan de helpdesk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djazete

djazete

steel

maar wat betreft die newsservers: kabelfoon, cistron en @home staan wel boven cambrium, dus tuurlijk is het niet prut (en mij hoor je sowieso niet zeuren hoor!!!) maar die opmerkingen in dat daglicht (eerst kabelfoon, toen kiezen tussen cistron of tweak)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11776

Ghandi schreef op 28 October 2003 @ 22:05:
[...]
Ik heb ook een 2600; upgraden naar 2.6 software versie en het is over. Probleem lijkt te spelen sinds een week of 4.
Ik heb er sinds mijn post geen last meer van gehad eerlijk gezegd (alleen op die dag)...Alweer dagen ononderbroken kunnen internetten. Trouwens, de laatste firmware op de FTP van draytek is toch echt 2.5. Ach ja, ALS ik er weer last van krijg upgrade ik hem wel. Of er moet iemand zijn die echt een goede reden heeft om mij die moeite te laten doen :).

Ben me overigens wel aan het verheugen op de upgrade a.s. weekend :). Ben benieuwd welke snelheden ik haal.

Ik weet niet of gepast is zo tussendoor, maar even een compliment aan (de medewerkers van) TweakDSL. Ik heb hele goede ervaringen tot nu toe, altijd snel geholpen met mijn problemen en de snelheden zijn perfect. Keep up the good work dus :).
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.