TweakDSL *new and/or improved* deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.111 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Gem duurt het 12 werk dagen om een verbinding op televeren. Het kan zijn als je mxtream gehad heb dat KPN beetje moeilijk doet maar houd het maar op 12 werkdagen (was bij mij 8 werk dagen) voor me 2e verbinding.

en djazete als je site van tweakdsl leverd zie je dat volgende week meer nieuws komt. Ik denk dat het eind sep wel allemaal geregeld is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 11:48

Shift

[] Dual crazy []

Nou ik ben benieuwd bedankt allemaal. Dag chello :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 22:51

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Shift schreef op 21 September 2003 @ 14:19:
Als ik bij een tweakdsl zelf de Alcatel 510i koop voor ISDN zit daar standaart splitter erbij ? Ik kon niet vinden op de site van Alcatel daarover.
Jeps, kan ik bevestigen. Hiero ook een Alcatel 510(i) en er zat een keurig een splinter bij en een berg kabeltjes. Download wel ff de nieuwste config tool van www.speedtouchsupport.nl (Daar zit ondersteuning voor BBned ingebakken)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I_Stealth_I schreef op 21 September 2003 @ 15:44:
[...]

Jeps, kan ik bevestigen. Hiero ook een Alcatel 510(i) en er zat een keurig een splinter bij en een berg kabeltjes. Download wel ff de nieuwste config tool van www.speedtouchsupport.nl (Daar zit ondersteuning voor BBned ingebakken)
Ik heb die Alcatel Analog besteld, voor wat meer geld... ik hoop dat ie het dataverkeer aankan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:57

Sa1

Verwijderd schreef op 21 september 2003 @ 18:44:
[...]

Ik heb die Alcatel Analog besteld, voor wat meer geld... ik hoop dat ie het dataverkeer aankan?
heb zelf de alcatel analoog 510i, werkt perfect.. .. maar waarom zou hij de snelheid niet aan kunnen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sa1 schreef op 21 September 2003 @ 19:07:
[...]

heb zelf de alcatel analoog 510i, werkt perfect.. .. maar waarom zou hij de snelheid niet aan kunnen??
Dacht even zoiets te hebben gelezen dat een instelling er voor zorgde dat hij niet de optimale snelheid zou behalen... kwa upload maar 512kb en ik heb 1mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 19:08:
[...]

Dacht even zoiets te hebben gelezen dat een instelling er voor zorgde dat hij niet de optimale snelheid zou behalen... kwa upload maar 512kb en ik heb 1mbit.
Heb hier nog nooit van gehoord, je modem die traint je lijn .. .. en als hij hoger mag dan pakt ie dat gewoon.. .. de 1 mbit haal je soiesoniet.. ''t gaat mestal niet hoger dan 832kbit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sa1 schreef op 21 september 2003 @ 19:07:
[...]

een quote van de TweakDSL website: "Tot 8 Mbps downstream en 832 kbps upstream "

Niet dat het veel scheelt maar dat is dan de kleine beperking :).

edit: Sa1, zou je misschien kunnen uitleggen waarom je de 1 mbit upload niet haalt? Het lijkt me iig niet een zware taak voor een normale koperen lijn die 1 mbit upload :?. Ik weet het niet hoor lijkt me wel interessant om te weten.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2003 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 19:16:
[...]

een quote van de TweakDSL website: "Tot 8 Mbps downstream en 832 kbps upstream "

Niet dat het veel scheelt maar dat is dan de kleine beperking :).

edit: Sa1, zou je misschien kunnen uitleggen waarom je de 1 mbit upload niet haalt? Het lijkt me iig niet een zware taak voor een normale koperen lijn die 1 mbit upload :?. Ik weet het niet hoor lijkt me wel interessant om te weten.
De meeste modems halen de 1mbit niet. Dit is een beperking in de modem zelf weet niet precies wat maar ga er maar niet van uit dat je de volle 120 haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Goedeavond.

Wou ff melding maken dat op http://webmail.tweakdsl.nl TweakDSL webmail te vinden is. Het geheel is nog in aanbouw. Maar mail kan al gelezen worden.

Je moet hiervoor je hele username hebben plus wachtwoord

user@subdomein.tweakdsl.nl is het formaat daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020

djazete

steel

ik zie squirrelmail...dat werkte toch alleen met imap..? ondersteund tweakdsl imap..? of trek ik te snelle conclussies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
je trekt te snel conclussies gewoon inloggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Niet online
Kijk, tweakdsl gaat echt de goede kant op :)
In het begin wat opstart probleempjes, maar nu gaan ze als een speer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
:) hehe viel me op dat hier beetje voorbarige conclusies werden getrokken :) een opstartend bedrijf heeft altijd storing en word gaande weg wijzer en beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobDay
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 21:02
woei, webmail was mij een aantal maanden geleden beloofd, mooi dat die belofte waargemaakt wordt! Had eigenlijk ook niet anders verwacht.
Nu php en mysql nog op de homepage ;) (dat is mij overigens niet beloofd)

[ Voor 10% gewijzigd door BobDay op 21-09-2003 23:51 ]

43% of all statistics are worthless

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

BobDay schreef op 21 September 2003 @ 23:50:
woei, webmail was mij een aantal maanden geleden beloofd, mooi dat die belofte waargemaakt wordt! Had eigenlijk ook niet anders verwacht.
Nu php en mysql nog op de homepage ;) (dat is mij overigens niet beloofd)
mySQL doen ze iig niet... heb daar van de week nog een mailtje over gestuurd.
Kreeg als antwoord dat ik dan een hostingpakket bij ze moest afnemen.

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah en groot gelijk :)..

ik vind mysql niet nodig voor een gewoon dsl pakket. Meeste mensen die Mysql en php nodig hebben die maken gewoon echte websites en niet van die hobby dingen. En dan kan ik me voorstellen dat ze zeggen van nou dan neem je en hosting pakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

WeAreLegion schreef op 22 september 2003 @ 00:37:
Jah en groot gelijk :)..

ik vind mysql niet nodig voor een gewoon dsl pakket. Meeste mensen die Mysql en php nodig hebben die maken gewoon echte websites en niet van die hobby dingen. En dan kan ik me voorstellen dat ze zeggen van nou dan neem je en hosting pakket
Dat is ff lekker kort door de bocht...
Zeker van iemand die z'n eigen website niet voor elkaar heeft:
-[Erestor.com : Photo Gallery!]-
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
ADODB.Recordset.1 error '80004005' 

SQLState: S1000
Native Error Code: 2013
[TCX][MyODBC]Lost connection to MySQL server during query

/index.asp, line 25

ok, aanname dat het JOUW website is

Ik wil nogal graag eens experimenteren en zou een mySQL db'je niet erg vinden.
Begrijpelijk dat het niet door iedere ISP wordt gehonoreerd. Ik heb het ook enkel als vraag bij TweakDSL neergelegd en heb er vrede mee dat zij het niet ondersteunen.
Beetje kortzichtig om direct te roepen dat iedereen die (via zijn/haar 'gewone' DSL account) een mySQL db'je wil hebben 'hobby dingen' maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ten eerste is dat een fout bij me hosting in chilliasp kan ik niks aan doen. Refreshen en hij werkt weer :)

en ten tweede bedoel ik het uit commercieel oogpunt ik zou het ook leuk vinden als ik dat bij tweakdsl krijg :) maar ik bedoel er mee te zeggen dat ze dat niet doen omdat ze dan minder klanten krijgen voor hun hosting.

MIjn mistake was fout geformuleerd :) maar zo bedoelde ik het dus :)

[ Voor 10% gewijzigd door WeAreLegion op 22-09-2003 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Uit commercieel oogpunt zou er niets mis zijn om ook SQL te ondersteunen bij 'gewone' DSL pakketten. Bedrijven kunnen immers geen 'gewone' DSL pakketten aanschaffen; zij zijn 'gedoemd' om een business account aan te schaffen (waar ook een hoger maandbedrag aan vast hangt).
Afspraken omtrent support op dergelijke db'jes zou heel simpel kunnen zijn (op die 'gewone' accounts); db stuk?, delete en een nieuwe aanmaken (recover data? no way)... bijvoorbeeld.

Het is (voorlopig) niet anders; TweakDSL ondersteund geen SQL voor thuisgebruikers.
Zelf een servertje opbouwen, hostingpakket nemen of naar een andere ISP zoeken die dergelijke features wél ondersteunen.

Ik hoop alleen dat TweakDSL in de toekomst wellicht hier nog eens van gedachte verandert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff.. Ben sinds kort een tweaker. Vraag me af of ik nu als mailadres @tweakdsl.nl heb of alleen @subdomein.tweakdsl.nl.. Anyone!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ff een vraag. Ik zie op www.tweakdsl.nl dat de prijs van UltraDSL (wat ik inmiddels ongeveer 4 maanden heb) nu een kleine 70 euro per maand is. Ik heb het abonnement afgesloten voor 95 euro in de maand. Ik neem aan dat ik nu ook 70 euro ga betalen.. mijn laatste rekening was 95 euro. Hebben jullie hier al ervaring mee??

Ik heb tweakdsl ook gemailed..

Wouter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 09:30:
Hallo mensen,

Ff een vraag. Ik zie op www.tweakdsl.nl dat de prijs van UltraDSL (wat ik inmiddels ongeveer 4 maanden heb) nu een kleine 70 euro per maand is. Ik heb het abonnement afgesloten voor 95 euro in de maand. Ik neem aan dat ik nu ook 70 euro ga betalen.. mijn laatste rekening was 95 euro. Hebben jullie hier al ervaring mee??

Ik heb tweakdsl ook gemailed..

Wouter.
Hehe :) niet zo snel he :) .. gaat vanaf november in als ik me niet vergis :) dus nog even geduld ik had ook gewoon nog zo rekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
MetalRush schreef op 22 September 2003 @ 01:14:
Uit commercieel oogpunt zou er niets mis zijn om ook SQL te ondersteunen bij 'gewone' DSL pakketten. Bedrijven kunnen immers geen 'gewone' DSL pakketten aanschaffen; zij zijn 'gedoemd' om een business account aan te schaffen (waar ook een hoger maandbedrag aan vast hangt).
Afspraken omtrent support op dergelijke db'jes zou heel simpel kunnen zijn (op die 'gewone' accounts); db stuk?, delete en een nieuwe aanmaken (recover data? no way)... bijvoorbeeld.

Het is (voorlopig) niet anders; TweakDSL ondersteund geen SQL voor thuisgebruikers.
Zelf een servertje opbouwen, hostingpakket nemen of naar een andere ISP zoeken die dergelijke features wél ondersteunen.

Ik hoop alleen dat TweakDSL in de toekomst wellicht hier nog eens van gedachte verandert :)
Ok heb je punt :) zouden ze wel streepje voor hebben maar goed :) denk niet dat dat er voorlopig inzit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op 22 september 2003 @ 09:54:
[...]

Hehe :) niet zo snel he :) .. gaat vanaf november in als ik me niet vergis :) dus nog even geduld ik had ook gewoon nog zo rekening
:) Ok, bedankt voor de response. Vanaf november dus... mooi zo, scheelt me toch weer zo'n 25 euro in de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jups idd dat is toch een aardig bedrag. ik woon nu net 2 maandjes zowat samen en kan het zekers wel gebuiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdje terug was er iemand die zelf bij e-tech werkte en die de nieuwste firmware kon mailen oid.
Ik heb ook nog steeds een e-tech v2.. als iemand de nieuwste firmware heeft (van september) dan zou ik die graag willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op 21 September 2003 @ 22:44:
:) hehe viel me op dat hier beetje voorbarige conclusies werden getrokken :) een opstartend bedrijf heeft altijd storing en word gaande weg wijzer en beter :)
Groot gelijk. TweakDSL is lekker stabiel en snel nu :). Ik heb geen problemen meer gehad. Gamen gaat superlekker (dalijk nog beter met die 1 mbit upload). Ik moet ook zeggen dat het ook erg de schuld was van de e-tech modems in de begintijden en dat TweakDSL misschien wat voorzichtiger moest zijn met hun aanbod modems aan de klanten. Maargoed, zit nu op een retestabiele Telindus.

/me is happy

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb nog steeds die etech en werkt prima hoor ;) nergens last van :) maar sommige verbindingen hadden het er idd gewoon niet op :) maar goe dmooi dat iedereen happy is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 08:47:
ff.. Ben sinds kort een tweaker. Vraag me af of ik nu als mailadres @tweakdsl.nl heb of alleen @subdomein.tweakdsl.nl.. Anyone!?
Je hebt beiden;
jouwnaam@tweakdsl.nl werkt én
alleswatjekuntverzinnen@jouwsubdomein.tweakdsl.nl werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand met welke pw en username je in het customer menu kan komen?
Ik heb namelijk geprobeerd in te loggen met mijn toegewezen pw en username die ik voor ftp en mailbox gebruik, zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 19:38:
Weet iemand met welke pw en username je in het customer menu kan komen?
Ik heb namelijk geprobeerd in te loggen met mijn toegewezen pw en username die ik voor ftp en mailbox gebruik, zonder resultaat.
je moet daar inloggen met je customer nummer, ik wist mijnes, maarhad wachtwoord opgeslagen enzo..

inmiddels ben ik wachtwoord en customer nummer beide vergeten, en kan ik dus ook niet meer inloggen, aangezien ik geofrmateerd heb \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Heb beide eens per brief gekregen en die bewaar ik ergens héél veilig. ;)

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CPZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-10-2024

CPZ

Weet iemand wat ik kan doen in het Customer menu bij de optie domein Zone filter editten.
Het is mij niet helemaal duidelijk.

Een ouwe doos met scharatel aandrijving !!

Verwijderd

Mag je tweakDSL nou ook als bedrijf(je) aanvragen? Voor een bedrijf met ongeveer 5 werknemers is een zakelijke aansluiting echt veel te duur.

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
tuurlijk mag dat, je bent echt niet verplicht een duur zakelijk account te nemen..
Alleen krijg je natuurlijk de zelfde service als particulieren.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 08:04:
Mag je tweakDSL nou ook als bedrijf(je) aanvragen? Voor een bedrijf met ongeveer 5 werknemers is een zakelijke aansluiting echt veel te duur.
Bij POwerDSL van XS4all mocht het wel....Neem aan dat tweakdsl het ook niet erg vind, maar voor de zekerheid geef ff een belletje

Andre

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 september 2003 @ 08:04:
Ja hoor dat mag volgens mij gewoon :)

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Afbeeldingslocatie: http://localserver.tweakdsl.nl/GoT/dsl.gif

Ik wacht met spanning af naar de update ;) Deze week komt de planning online toch?

/dev/null

• Sa1

Sa1

I_Stealth_I schreef op 24 September 2003 @ 11:55:
[afbeelding]

Ik wacht met spanning af naar de update ;) Deze week komt de planning online toch?
i know what u mean..
Afbeeldingslocatie: http://zeepje.tweakdsl.nl/dslstatus.JPG maar, tis toch ook gezegd ofzo dat het pas de 31.. of iig rond die periode zou komen?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://imagines.tweakdsl.nl/510.jpg

Iemand enig idee waarom mijn modempje 7296kb downstream aangeeft? Die 896kb upstream was me duidelijk.. In de praktijk haal ik 94kb/s upstream.. Downstream is ook niets mis mee maar vraag me af waarom ik bij jullie 8064kb/s zie staan... :)

• WeAreLegion
  • Niet online
Gn!z dat komt door het trainen van je modem. Je modem kijkt wat voor hem beste snelheid is om je een stabiele lijn te geven en dat is bij jou dus dat. Bij ons is het 8064 en bij sommige is het weer veel lager. :) het ligt er maar net aan. en die uplaod :) dat komt idd door je modem :)

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 17:11:
[afbeelding]

Iemand enig idee waarom mijn modempje 7296kb downstream aangeeft? Die 896kb upstream was me duidelijk.. In de praktijk haal ik 94kb/s upstream.. Downstream is ook niets mis mee maar vraag me af waarom ik bij jullie 8064kb/s zie staan... :)
Zal vast te maken hebben dat je misschien verder van de centrale af woont.

Damn, wat kunnen jullie downloaden zeg :X

/dev/null

• CPZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-10-2024

CPZ

CPZ schreef op 23 September 2003 @ 20:40:
Weet iemand wat ik kan doen in het Customer menu bij de optie domein Zone filter editten.
Omdat ik geen reactie kreeg op mijn vraag heb ik maar een nieuwe topic geopend;
Tweakdsl Customer Menu
Nu het Topic afgesloten en word ik weer hier heen door verwezen. :(

Dan stel ik de vraag nog maar een keer;

Weet iemand wat ik kan doen in het Customer menu van Tweakdsl bij de optie

"Domein" en dan "Zone filter editten".

Uitleg is op de site niet te vinden.
In ieder geval niet door deze o....l

Een ouwe doos met scharatel aandrijving !!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

CPZ schreef op 24 september 2003 @ 18:38:
[...]

Omdat ik geen reactie kreeg op mijn vraag heb ik maar een nieuwe topic geopend;
Tweakdsl Customer Menu
Nu het Topic afgesloten en word ik weer hier heen door verwezen. :(

Dan stel ik de vraag nog maar een keer;

Weet iemand wat ik kan doen in het Customer menu van Tweakdsl bij de optie

"Domein" en dan "Zone filter editten".

Uitleg is op de site niet te vinden.
In ieder geval niet door deze o....l
Volgens mij is het een typo, er moet vast staan: zone file editten (voor als je een domeinnaam hebt bij Cambrium)

/dev/null

• WeAreLegion
  • Niet online
Idd zoals stealth al zei . dat is als je een domain naam heb bij tweakdsl dit heb je dit geval niet :) dus hoef je daar niks mee te doen

• Sa1

Sa1

WeAreLegion schreef op 24 september 2003 @ 19:48:
Idd zoals stealth al zei . dat is als je een domain naam heb bij tweakdsl dit heb je dit geval niet :) dus hoef je daar niks mee te doen
kun je dit aanvragen? :)

overigens als ik ergens inlog met bijv ssh, staat er lastconneciton from zeepje.cambrium.nl. .... dus dat reverse werkt wel goed, alleen als ik dan weer naar irc of iets dergelijks connnect zegt ie kei hard .. forward and reverse dns do not match..

klopt ook wel.. want die forward is iets van 217-19-20-xxx.cambrium.nl, maar weet dus niet meer exact wat...

hoe kan je ze wel weer laten matchen? of is het alleen mogelijk door weer bij reverse je forward te zetten... ? plus dat als je zeepje.cambrium.nl tracert of pingt kom je op een heel ander ip adres uit, van een server van cambrium.. weet nu even nie welke...

of ben ik nu gewoon dom aan het doen? :) (lord stt!!, niet reageren op de laatste vraag jij :p )

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Sa1 schreef op 25 september 2003 @ 09:46:
[...]
Uiteraard...ik mag aannemen dat ze de normale tarieven hanteren voor een domein. Dit is voor een NL-domein tussen de 10~15 euro per jaar. Registratiekosten zijn meestal eenmalig 100% jaarbedrag extra. Ik weet niet of je dat ook eigenaar bent van het domein. Zou je even moeten bellen of mailen ;)

P.s: zou je dan gelijk willen vragen hoeveel een extra IP-adres kost? (per maand/per jaar/eenmalig)

[ Voor 3% gewijzigd door I_stealth_I op 25-09-2003 10:45 ]

/dev/null

• Sa1

Sa1

I_Stealth_I schreef op 25 september 2003 @ 10:43:
[...]
P.s: zou je dan gelijk willen vragen hoeveel een extra IP-adres kost? (per maand/per jaar/eenmalig)
Dit kostte meen ik 2 euro ofzo per maand.. als ik me het goed herinder.. maar ipc ben ik niet echt geinteresseerd in een domainname hor.. die heb ik namelijk al :) ..

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 12:34

tomic

Smexylittlebabe!

Sa1 schreef op 25 September 2003 @ 10:51:
[...]
Dit kostte meen ik 2 euro ofzo per maand.. als ik me het goed herinder.. maar ipc ben ik niet echt geinteresseerd in een domainname hor.. die heb ik namelijk al :) ..
Toplevel zeker :P Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/bye.gif

Toch maar een weblog?

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Homme (= medewerker van Tweak) zei in de newsgroup van TweakDSL dat hij het even zou nakijken, maar hijs er niet meer op teruggekomen...de hele draad is zelfs al weg :D

Ik heb namelijk eens gehoord dat die 2 euro per jaar was, het staat ook nergens op de site.

/dev/null

• Sa1

Sa1

I_Stealth_I schreef op 25 september 2003 @ 11:06:
[...]

Homme (= medewerker van Tweak) zei in de newsgroup van TweakDSL dat hij het even zou nakijken, maar hijs er niet meer op teruggekomen...de hele draad is zelfs al weg :D

Ik heb namelijk eens gehoord dat die 2 euro per jaar was, het staat ook nergens op de site.
Staat het niet in het customer menu bij ipadressen?

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Sa1 schreef op 25 september 2003 @ 11:07:
[...]
Staat het niet in het customer menu bij ipadressen?
Er staat 3 euro. Maar niet per hoeveel tijd. Ik moet op de website kijken voor meer info. Maar er staat nergens wat over ip-adressen.

[off-topic]
Ze mogen wel eens even bij Cambrium op een regenactige middag eens even te bugfixen het stikt van de typfouten op iedere pagina.
"Dank u wel voor de keuze om TweakDSL te gaan bestelen." :X Iedere toekomstige klant wordt dus al voor misdadiger aangeschreven. >:) Ik ben echt niet miereneukerig over taal, maar die site is gewoon brandhout kwa taal.
[off-topic]

[ Voor 23% gewijzigd door I_stealth_I op 25-09-2003 11:50 ]

/dev/null

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:17
Sa1 schreef op 25 September 2003 @ 09:46:
[...]

overigens als ik ergens inlog met bijv ssh, staat er lastconneciton from zeepje.cambrium.nl. .... dus dat reverse werkt wel goed, alleen als ik dan weer naar irc of iets dergelijks connnect zegt ie kei hard .. forward and reverse dns do not match..

klopt ook wel.. want die forward is iets van 217-19-20-xxx.cambrium.nl, maar weet dus niet meer exact wat...

hoe kan je ze wel weer laten matchen? of is het alleen mogelijk door weer bij reverse je forward te zetten... ? plus dat als je zeepje.cambrium.nl tracert of pingt kom je op een heel ander ip adres uit, van een server van cambrium.. weet nu even nie welke...

of ben ik nu gewoon dom aan het doen? :) (lord stt!!, niet reageren op de laatste vraag jij :p )
Dat komt omdat zeepje.cambrium.nl verwijst naar de webserver waar dat subdomain aanwezig is ;)

Wat je wel kan doen is bijvoorbeeld bij www.mine.nu een DNS aanvragen en die in je reverse DNS zetten , bijvoorbeeld : zeepje.mine.nu dat zou goed moeten werken.

• Sa1

Sa1

precies.. dat heb ik al via dnsalias.org :) maar, hoe komt het dan dat er bij last connection wel zeepje.cambrium.nl staat.. plus dat waneer ik als ik ingelogd ben op "w" druk.. en dus de current connections zie.. dat er zeepje.cambrium.nl staat..

[edit]
ohh.. zo bedoel je..., dan zal ik dat eens even doen :). Gniffel... ze mogen geen wachtwoorden meer over de telefoon geven :( moet dus even wachten tot er een brief op de deurmat ligt..

[ Voor 35% gewijzigd door Sa1 op 25-09-2003 13:14 ]

• Sa1

Sa1

26/09/2003: Korte onderbreking aan newsserver
Vandaag zullen er weer wat super delexe harddisks geplaatst worden in de newsserver. Dit zal plaats vinden tussen 15:00 en 17:30 uur. Tussen deze twee tijden zal de newsserver even niet bereikbaar zijn
Wat wordt verstaan onder super delexe (deluxe) harddisks? Persoonlijk versta ik hier cheetah x15's onder... Hoe groot is die news server eigenlijk, k meen iets van 1TB gehoord te hebben, maar k kan het ook fout hebben.

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Sa1 schreef op 27 September 2003 @ 14:11:
[...]
Wat wordt verstaan onder super delexe (deluxe) harddisks? Persoonlijk versta ik hier cheetah x15's onder... Hoe groot is die news server eigenlijk, k meen iets van 1TB gehoord te hebben, maar k kan het ook fout hebben.
1 TB klopt. Volgens mij gaan ze schijven bijplaatsen ipv vervangen. Nieuwsserver blijft een beetje zorgenkindje van Cambrium 8)

Vanaf volgende week wordt in fasen de datarate van onze DSL-lijntjes opgeschroeft, aldus TweakDSL zelf.

/dev/null

• om3ega
Ben benieuwd welk stappenplan ze hiervoor hanteren.. :) postcode? klant nummer? achternaam?

Verwijderd

Nadat ik de nieuwe prijzen van het Tweak UltraDSL heb gezien ben ik aan het twijfelen tussen het Demon abonnement of UltraDSL. het Tweak-abonnement is ongeveer 5 euro duurder, maar daar staat tegenover dat er geen fair use policy is. Demon heeft dat wel, en hoewel ze er tot nu toe geen gebruik van hebben gemaakt is de kans altijd aanwezig dat ze plotsteling een datalimiet gaan instellen, en je er dan de rest van je contact mee moet uitzitten (in het ergste geval). Als ik het goed begrijp heeft Tweak (Ultra)DSL die onzekerheid dus niet?

Maar zijn er nog andere redenen om voor TweakDSL te kiezen? Hoe is de newsserver bijvoorbeeld? Nou weet ik dat die van Demon heel goed schijnt te zijn, maar over de Tweak-server lees ik eigenlijk vrij weinig (ok, hierboven wordt enige informatie gegeven, maar is er meer over bekend?)
En hoe staat het met de IP-adressen? Een dynamisch adres voor surfen etc. vind ik prima, maar kun je daarbovenop ook (meerdere) vaste IP's aanvragen voor webservers e.d.? En hoe duur is dat nou precies?
En wat zit bij het abonnement nou evt. inbegrepen op het gebied van het draaien van webservers, koppelen van domeinnamen, gebruik van een DNS-server, aantal POP3 accounts etc, of zijn daar exra af te sluiten 'pakketten' voor?
En misschien nog interessante 'features' die ik over het hoofd zie? ;)
Alvast bedankt. Ik ga natuurlijk maandag ook de infolijn erover bellen, maar ik ben al heel erg benieuwd ;)

• Sa1

Sa1

Verwijderd schreef op 27 september 2003 @ 22:04:
Nadat ik de nieuwe prijzen van het Tweak UltraDSL heb gezien ben ik aan het twijfelen tussen het Demon abonnement of UltraDSL. het Tweak-abonnement is ongeveer 5 euro duurder, maar daar staat tegenover dat er geen fair use policy is. Demon heeft dat wel, en hoewel ze er tot nu toe geen gebruik van hebben gemaakt is de kans altijd aanwezig dat ze plotsteling een datalimiet gaan instellen, en je er dan de rest van je contact mee moet uitzitten (in het ergste geval). Als ik het goed begrijp heeft Tweak (Ultra)DSL die onzekerheid dus niet?
Klopt, bij tweak is er dus gewoon GEEN datalimiet, nix nakkes.. gemiddeld zit ik per maand op de 200gb en heb het afgelopen jaar nix gehoord .. dus dat zal wel goed zitten..

Maar zijn er nog andere redenen om voor TweakDSL te kiezen?
Hoe is de newsserver bijvoorbeeld? Nou weet ik dat die van Demon heel goed schijnt te zijn, maar over de Tweak-server lees ik eigenlijk vrij weinig (ok, hierboven wordt enige informatie gegeven, maar is er meer over bekend?)
De newsserver, weet ik nie echt veel van af.. heb alleen dan op de site gelezen dat er nieuwe hdd's bij komen... 't zal wel.. m'n buurman vindt de newsserver wel okay.. dus 't zal wel..
En hoe staat het met de IP-adressen? Een dynamisch adres voor surfen etc. vind ik prima, maar kun je daarbovenop ook (meerdere) vaste IP's aanvragen voor webservers e.d.? En hoe duur is dat nou precies?
je krijgt standaard een dynamisch ip adres... deze kun je echter op de customer site (via www.tweakdsl.nl te benaderen) wijzigen naar een vast ip op mac adres. Op diezelfde customer site kun je nog meer mac adressen vast zetten... weet niet precies wat het kost, ik meen ongeveer 2 euro per maand.. maar dat weet ik dus echt niet zeker.
En wat zit bij het abonnement nou evt. inbegrepen op het gebied van het draaien van webservers, koppelen van domeinnamen, gebruik van een DNS-server, aantal POP3 accounts etc, of zijn daar exra af te sluiten 'pakketten' voor?
Je kunt uiteraard alle servers op je eigne bak draaien die je maar wenst.. dis geen probleem aangezien alle poorten open staan (vanzelfsprekend). Je krijgt 3 pop3 accounts.. met xxx@tweakdsl.nl ... verder kun je ongelimiteerd mail accounts op xxx@xxx.tweakdsl.nl .. ben er nie op de hoogte van of jeextra pakketten kunt doen..
En misschien nog interessante 'features' die ik over het hoofd zie? ;)
Alvast bedankt. Ik ga natuurlijk maandag ook de infolijn erover bellen, maar ik ben al heel erg benieuwd ;)
extra features.. geen id.. STABIEL!!! :)))

hopend voldoende info te hebben gegeven.. nu ga ik aan de drank.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
Ik ook :+

Nieuws over de newsserver btw

28/09/2003: Uitbreiding capaciteit newsserver
Dit weekeinde hebben we de capaciteit van de newsserver uitgebreid om de retention van de binary groepen te vergroten. Doordat we nu ruim 60.000 + groepen voeren was deze tot een dag teruggelopen. In de komende periode zullen we stap voor stap de capaciteit verder gaan uitbreiden. Op dit moment bevat de server ruim 2T aan disk's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djazete

djazete

steel

wederom veel goed nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Niet online
Mijn upload is vanavond erg onstabiel
de ene keer haal ik 50 kbps, en 2 minuten later kom ik niet boven de 15 kbps uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Je moet je kazaa even de nek omdraaien, en ander je iconen op je webspace zetten. Je lijn zit behoorlijk dicht, en het enige wat daar voor nodig is, is voldoende gekken die je 60 animatietjes willen zien.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

:D
Altijd subtiel Burne :D

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 augustus 2003 @ 16:43:
ik wil ook eens weten hoe dat zit met die connecties.... ik vraag het me af waarom dat steeds verspringt (bij mij tussen 1200 en 700) rara. alles werkt alleen ik ben zo'n typje die lekker nieuwsgierig is... trouwens:

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Tue Aug 12 2003 om 16:42:28 UTC+0200)

Download : 813.5 KByte/sec
Upload : 52.3 KByte/sec
Connection : 1,209.0 Conn/min
Ping test Nederland : 20.0 ms
Die connections heeft te maken met je browser en wat er op moment open staat en dergfelijken moet je niet te veel aan trekken. ik haal soms meestal tussen de 900 en 1200 ook maar soms ook gewoon 1400 ofzo. Mozilla haalt bijvoorbeeld weer meer connections als IE en dergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

[quote]Sa1 schreef op 27 september 2003 @ 22:16:
[...]
Klopt, bij tweak is er dus gewoon GEEN datalimiet, nix nakkes.. gemiddeld zit ik per maand op de 200gb en heb het afgelopen jaar nix gehoord .. dus dat zal wel goed zitten..
[quote]

Kan je daarvan een screenie posten uit je modem? >:) :D

Volgens Heidistein download je dan CONSTANT 300 kB/s een maand lang, dag+nacht ;)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

Kan je daarvan een screenie posten uit je modem? >:) :D

Volgens Heidistein download je dan CONSTANT 300 kB/s een maand lang, dag+nacht ;)
je krijgt wat speling als je in 1x de hele southpark series download op dvd-r op 850kb/sec (= 4 seizoenen per seizoen 4dvd-rs .. ) maar idd 200 is maybe iets overdreven.. maar 150 is echt geen probleem.. plus dat er bij komt dat ik niet de enige ben die download op deze lijn.. m'n ene buurman is een fanatiek pron downloader en de andere 4 downloaden extreem veel muziek...

plus dat als de connex gebridged staat hij niet zo soepel het dataverkeerd telt.. k heb wle een screenie, maar daar staat dat m'n upload hoger is dan m'n download.. lijkt me redelijk sterk :)

Uiteraard zijn dit backups van m'n dvd's :Y)

[ Voor 35% gewijzigd door Sa1 op 29-09-2003 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus deze week beginnen ze met upgraden ? is er al een planning wie en wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 11:22:
Dus deze week beginnen ze met upgraden ? is er al een planning wie en wanneer.
Ze zeggen deze week een begin te maken. Persoonlijk denk ik dat het zeker nog wel een dikke maand tot 6 weken kan duren, voordat ieder zijn nieuwe snelheid heeft.

Ik heb 10 weken op DSL gewacht, BBned is niet de snelste :D

Geloof me, dit kan nog best lang duren :)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou 8 oktober mijn adsl moeten werkend hebben.. heb sinds 4 dagen telefoon :) dus lekker snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Laatst online: 19-12-2024
hoe weet ik dan hoever ik van de centrale zit? En trouwens, adsl is bij mij niet beschikbaar lees ik op de adsl sites. (postcode 7558sm). Hoe kom ik erachter wanneer het wel beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

M0rpheus schreef op 30 September 2003 @ 10:53:
hoe weet ik dan hoever ik van de centrale zit? En trouwens, adsl is bij mij niet beschikbaar lees ik op de adsl sites. (postcode 7558sm). Hoe kom ik erachter wanneer het wel beschikbaar is?
afstand van de centrale moet je maar even de search gebruiken.. dat is namelijk al zoooo vaak aan de orde geweest..

wanneer het wel beschikbaar is... tjah.. soms staat het er bij.. dat het bijv 4e kwartaal beschikbaar is ofzo.. iig dat staat nu bij mij bij babyxl, bij bbned stond het "vroeger" ook.

anders kun je bellen natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
Weinig activiteit meer op de tweakdsl site.. Ik meen ongeveer 2 weekjes terug gelezen te hebben dat er na ongeveer 1 week (= verleden week) meer nieuws zou zijn over de upgrade.. Weet iemand al meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om3ega schreef op 02 October 2003 @ 20:24:
Weinig activiteit meer op de tweakdsl site.. Ik meen ongeveer 2 weekjes terug gelezen te hebben dat er na ongeveer 1 week (= verleden week) meer nieuws zou zijn over de upgrade.. Weet iemand al meer?
Tja, het ligt allemaal aan BBNed he :/
En die zijn druk bezig met binnenslepen van nieuwe klanten ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djazete

djazete

steel

Tzou alsnog fijn zijn als ze ook ons daarover op de hoogte houden.. wel zo netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hehe als hun geen nieuws hebben is het moeilijk om iemand op de hoogste te houden he ;) komt vanzelf nog ff geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Laatst online: 31-08 15:46

Backspace-NL

New and Improved!

Is er iemand die TweakDSL i.c.m. een Cisco 837 ADSL Router gebruikt, en zo ja, zou ik een kopietje van de config mogen zien? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djazete

djazete

steel

Nou ja, net zoals dat je graag wilt weten als je trein toch vertraging heeft... dus ook geen goed nieuws willen we weten volgens mij...
ALthans, ik ben toch wel benieuwd over het heo en het wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Bij mij hebben ze toch een rotzooi gemaakt met de automatische incasso! Damn!

Eerst 68 euro AF
Daarba 68 euro BIJ
En toen 212 euro AF

Gadverdamme en dan krijg ik me toch niet echt slimme antwoorden van Cambrium. Excuus zou ook wel op zijn plaats zijn :(

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Op iets fijns wachten duurt altijd lang maar we hebben helemaal geen recht van spreken.

Stel je koop een auto.
Een dag of wat daarna komt er 'n nieuwe versie uit met meer opties tegen 'n iets hogere prijs. Dan heb je gewoon pech.
Nu kunnen er een paar van die opties later gratis worden ingebouwd tegen dezelfde verhoging. Ga je dan ook klagen dat het pas een maand nadat je de nieuwe auto heb ontvangen kan worden ingebouwd?

Gewoon geduld hebben. ;)

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

I_Stealth_I schreef op 03 oktober 2003 @ 16:27:
Bij mij hebben ze toch een rotzooi gemaakt met de automatische incasso! Damn!

Eerst 68 euro AF
Daarba 68 euro BIJ
En toen 212 euro AF

Gadverdamme en dan krijg ik me toch niet echt slimme antwoorden van Cambrium. Excuus zou ook wel op zijn plaats zijn :(
Ze hebben bij mij tweemaal 68 eupo afgeschreven, en dezelfde dag gecorrigeerd.

Wat is de reden van die 212 euro? Nwe gebruiker? nieuw modem? of gewoon een mooi getal?

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Het was geen fout van Cambrium. ik heb ze gemailed interpay heeft een foutgemaakt en die de zelfde dag nog terug gedraaid dat kan gebeuren en kan cambrium zelf niks aan doen. dus excuses hoeft niet ze doen ten slote niks fout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben van plan om dmv de snelle isp-isp migratie over te stappen van Cistron op TweakDSL. Was eerst van plan om over te stappen op Demon, maar deze bieden geen snelle overstap. TweakDSL is 5 euro p/m duurder, maar heeft geen datalimiet. Een andere zeer belangrijke factor is de newsserver. Bij Demon krijg je een supernews account, welke als zeer goed bekend staat. Hoe is de newsserver van TweakDSL? Wat is de retentie? Hoe compleet is ie? Is ie vaak down?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

LuCarD schreef op 03 October 2003 @ 17:14:
[...]

Wat is de reden van die 212 euro? Nwe gebruiker? nieuw modem? of gewoon een mooi getal?
Ik had een modemwissel afgesproken voor ~70 euro, modem ook netjes ontvangen etc. Maar nu krijg ik een factuur waar letterlijk 2x hetzelfde staat voor de kosten van het modem.

Ik mailen, van bla bla het is dubbel gegaan etc.
Reactie ongeveer alsvolgt: "ja we weten van niets, met wie heb je het afgesproken?" :X Ze houden zulke afspraken dus niet goed bij?

Sorry dit valt mij dus goed tegen van Cambrium. Excuses lijkt me wel op z'n plaats, niet iedereen heeft zoveel 'cashflow' om 72 euro te kunnen missen.
WeAreLegion schreef op 03 October 2003 @ 17:20:
Het was geen fout van Cambrium. ik heb ze gemailed interpay heeft een foutgemaakt en die de zelfde dag nog terug gedraaid dat kan gebeuren en kan cambrium zelf niks aan doen. dus excuses hoeft niet ze doen ten slote niks fout :)
In mijn geval wel.

[ Voor 4% gewijzigd door I_stealth_I op 03-10-2003 22:02 ]

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah ok :) maar goed blijf er bij dat het keer kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce666
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-09 20:08

geforce666

a.k.a Jan (nl)

(Overgenomen op Sat Oct 4 2003 om 12:16:43 UTC+0200)

Download : 650.2 KByte/sec
Upload : 97.4 KByte/sec
Connection : 1,404.0 Conn/min
Ping test Nederland : 19.0 ms

Ziet er naar uit dat me upload verhoogt is

Afbeeldingslocatie: http://hoefakker.tweakdsl.nl/upload.JPG

[ Voor 10% gewijzigd door geforce666 op 04-10-2003 12:22 . Reden: foto erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geforce666 schreef op 04 October 2003 @ 12:18:
(Overgenomen op Sat Oct 4 2003 om 12:16:43 UTC+0200)

Download : 650.2 KByte/sec
Upload : 97.4 KByte/sec
Connection : 1,404.0 Conn/min
Ping test Nederland : 19.0 ms

Ziet er naar uit dat me upload verhoogt is

[afbeelding]
Je was dus al een bestaande klant voor 15 september ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah idd of ben je een nieuwe klant ? :) want di eheben dat idd al :) en wel nice dat je modem die 1mbit echt aan kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce666

geforce666

a.k.a Jan (nl)

ik ben klant sinds november 2002 (niet 100% cker kan ook december zijn), maar hoezo dan heb ik iets gemist ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Omdat ze nieuwe klanten al wel omzetten en oude klant van voor 15 sep niet :) dus je heb mazzel denk ik :) en je zit wel bij tweak neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce666

geforce666

a.k.a Jan (nl)

natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
Zou je je modem (Speedtocuh 510) nog moeten resetten om de nieuwe instellingen te downloaden of zal dat automatisch gaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

om3ega schreef op 04 October 2003 @ 13:36:
Zou je je modem (Speedtocuh 510) nog moeten resetten om de nieuwe instellingen te downloaden of zal dat automatisch gaan? :)
gaat helemaal automatisch ;)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jups idd :) hij trained je modem dan opnieuw als goedis :) en dan is het klaar hoef je verder niks voor te doen :) Hij merkt vanzelf wel als er wat veranderd word op de dslam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

jammer :) anders had ik even m'n modem gereset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Edit*

Nutteloze post

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2003 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ten eerst .. wat een nutteloze post :). Ten tweede ligt dat vooral aan je browser hoeveel die er aan kan . Die van mij haalt ook de 1440 wel das niet zo probleem :). Maar ik heb liever 900kb/s down hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

haha.. precies.. u slaat de spijker recht op zijn kop meneer hades. .. 300KB/sec.. rofl, dan kap ik m'n download af.. en ga op zoek naar een mirror.. tsss..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt die verdubbeling van 1024/512 ik wil blazen!!!1 :9~
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.