[3D] Contest v13: 'Pirates' Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 2.166 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 41017

Alle finals:

_Richard
Afbeeldingslocatie: http://www.coded-illusions.com/wip2.jpg

Cyb-ymer
Afbeeldingslocatie: http://www.cyb-ymer.be/final.jpg

-db-
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/piratsfinal(-db-).jpg

ddtommie
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vbest/final_jpg.jpg

Hymn
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hymz/tweakes%20pirates/final.jpg

vargo
Afbeeldingslocatie: http://www.vargo.nl/public/pirates_final_thumb.jpg

en nu allemaal stemmen :P
Voor diegene die deze puntentelling niet kennen, de beste krijgt 10 punten, daarna 8, 6, 5, 4, 3, 2 en 1. Doen er meer dan 8 mensen mee, dan kies je gewoon de 8 beste, de rest krijgt (helaas) 0 punten.

Aan het einde van de contest is het de bedoeling dat je 2 top 8's maakt.
Éen voor de uitwerking, één voor de originaliteit.
zo dus ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 41017 op 14-08-2003 00:11 ]

• vargo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:02
Anoniem: 41017 schreef op 14 August 2003 @ 00:10:
Alle finals:

_Richard
[afbeelding]

Cyb-ymer
[afbeelding]

-db-
[afbeelding]

ddtommie
[afbeelding]

Hymn
[afbeelding]

vargo
[afbeelding]

en nu allemaal stemmen :P

[...]

zo dus ;)
Moet ik dat mailen of kan ik het ook gewoon hier posten?

Nog even voor de liefhebbers wat close-ups:
Afbeeldingslocatie: http://www.vargo.nl/public/pirates_skull.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.vargo.nl/public/pirates_deck.jpg

• vargo
dubbelpost :( (kreeg een of andere input error)

[ Voor 95% gewijzigd door vargo op 14-08-2003 00:26 ]

vargo schreef op 14 augustus 2003 @ 00:22:
[...]

Moet ik dat mailen of kan ik het ook gewoon hier posten?
gewoon emailen naar weerts1@home.nl :P

2 top 5's in dit geval

1 voor uitwerking en 1 voor originaliteit :P

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-04 08:34
Ik heb geen final ingeleverd, mag ik nog wel stemmen?

ze zijn allemaal super trouwens

alleen als je een final ingeleverd hebt dacht ik zo :)

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Topicstarter
Krijg geloof ik alleen nog punten van richard en db.
En weer snappen sommige mensen niet hoe ze een top 5 moeten maken :|
Het enige dat ik verwacht:

mijn nick is: pietje

Originaliteit:

1. ....
2. ....
3. ....
4. ....
5. ....

Uitwerking:

1. ....
2. ....
3. ....
4. ....
5. ....

De vos loopt door het bos.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Woehoei wat een mooie finals! Ik had het gisteravond echt niet meer gered, windows met sp2 vond het leuk om een knipperlichtrelatie aan te gaan met mijn internetverbinding, dus terug naar sp1, en toen was het al na twaalven :z

Ik mag dan niet stemmen, maar ik vind die eerste render van vargo _O_ geweldig, dat is eigenlijk precies de scene die ik had willen maken, maar ik kon geen boot modellen met vue (hoewel, als ik hem zo donker had gemaakt had ik een hoop kunnen faken) vandaar dat ik maar houten piraatjes die geschilderd werden wilde maken...

enfin, genoeg geluld. Mooi werk jongens! d:)b

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

_Richard en -db- waren gister voort laatst op GoT :P ( zullen vanaaf wel emailen )

Ik vind 'horror' nog steeds een leuk onderwerp voor de volgende contest :Y) :P
of iets met 'films' ofzow :P

• Hertog_Martin
of je favoriete serie

• vargo
Anoniem: 41017 schreef op 14 augustus 2003 @ 16:22:
_Richard en -db- waren gister voort laatst op GoT :P ( zullen vanaaf wel emailen )

Ik vind 'horror' nog steeds een leuk onderwerp voor de volgende contest :Y) :P
of iets met 'films' ofzow :P
Daar zat ik (toevallig) ook al aan te denken.
Alhoewel het wel een beetje op contest nr. 3 lijkt (demonen, duivels en hellegespuis). Maar goed, je ontkomt er op een gegeven moment niet aan dat de onderwerpen wat op elkaar gaan lijken en het gaat toch om de persoonlijke draai die je eraan kan geven...

Anoniem: 23522

Horror & Films lijkt mij zeer leuk. Wellicht eens tijd om 3d max weer af te stoffen (digitaal natuurlijk) en weer eens aan t 'werk' te gaan. Andere ideeen:
* Fantasie Onderzeeers (in opvolging op Fantasie vliegtuigen)
* ... (ideeen-machine is op :))

vargo schreef op 14 August 2003 @ 16:27:
[...]

Daar zat ik (toevallig) ook al aan te denken.
Alhoewel het wel een beetje op contest nr. 3 lijkt (demonen, duivels en hellegespuis). Maar goed, je ontkomt er op een gegeven moment niet aan dat de onderwerpen wat op elkaar gaan lijken en het gaat toch om de persoonlijke draai die je eraan kan geven...
mja, het heeft een paar raakvlakken maar dat hebben bijna alle onderwerpen wel :P

Fantasy duikboot lijkt me niet echt spectaculair ei'k :/ :P

of gewoon "Films" int algemeen lijkt me ook wel leuk :P ( scarface, predator modellen ofzow 8) )

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Dino's :P

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:45
Ben terug van vakantie en zie zeer mooie resultaten van deze contest, al had ik er gezien het enthousiasme aan het begin van de contest, wat meer inzendingen verwacht. Vooral die van richard en cyb-ymer zijn in een zeer mooie stijl gemaakt.

Maar over de onderwerpen. Ik zal er wederom eens goed over nadenken, maar het eerste idee is er in ieder geval al:

the source of life. Wat dat dan precies in moet houden moet ik nog even over nadenken :P maar het schoot me zo te binnen. Daarnaast leek me iets van "on the set" wel leuk. (regisseurs, cameramannen, stuntmannen aan het werk, een filmset, etc.)

Meerdere ideeën volgen nog, dit is maar het resultaat van een brainstorm met mezelf van 1,5 minuut...

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

inquestos schreef op 14 August 2003 @ 17:42:
Ben terug van vakantie en zie zeer mooie resultaten van deze contest, al had ik er gezien het enthousiasme aan het begin van de contest, wat meer inzendingen verwacht. Vooral die van richard en cyb-ymer zijn in een zeer mooie stijl gemaakt.

Maar over de onderwerpen. Ik zal er wederom eens goed over nadenken, maar het eerste idee is er in ieder geval al:

the source of life. Wat dat dan precies in moet houden moet ik nog even over nadenken :P maar het schoot me zo te binnen. Daarnaast leek me iets van "on the set" wel leuk. (regisseurs, cameramannen, stuntmannen aan het werk, een filmset, etc.)

Meerdere ideeën volgen nog, dit is maar het resultaat van een brainstorm met mezelf van 1,5 minuut...
bedoel je met the source of life de oersoep? of een alien? of een komeet? :P ( meer mogelijkheden zijn er volgens mij niet behalve god ;) ) edit: kan opzich wel leuk zijn :f

on the set mja, kweet niet, cameras e.d. lijken mij niet echt boeiend maar dat ben ik :P

Worst nightmare van demonen tot britney spears ;p
Deep dark places :P
Dreams :P

engels klinkt veel leuker dan NL :/

• Tobiaz
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Ik mag niet stemmen? haha oops wel gedaan, :P
Ik vind ze erg mooi allemaal , dat zeer zeker

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

• vargo
Dat wordt dan de 1e 18+ contest >:)

vargo schreef op 14 August 2003 @ 18:47:
[...]

Dat wordt dan de 1e 18+ contest >:)
ROFL :D

dat idee van inquestos ( the source of life ) lijkt me opzich ook wel leuk ( maar ik kan er nog weinig bij voorstellen :P )

of 'Outpost' ( werd vorige keer ook genoemd :) )

'what lies beneath' ook wel leuk denk ik :f

maar et liefst horror :P

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-04 11:12

-db-

Hoi

kheb mijn punten nu ook doorgemailed.

[ Voor 3% gewijzigd door -db- op 14-08-2003 19:30 ]

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-04 14:30
Petje af hoor, voor alle deelnemers. Ik kan me nog contests herinneren (toen ik meedeed) waar er veel minder mooie finals waren :)

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Laatst online: 22-04 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Qylos schreef op 14 August 2003 @ 20:18:
Petje af hoor, voor alle deelnemers. Ik kan me nog contests herinneren (toen ik meedeed) waar er veel minder mooie finals waren :)
Er was zelfs een dag dat ik nog won ja, kan iemand van hier zich dat nog herinneren? :P

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Dark Blue schreef op 15 August 2003 @ 00:12:
[...]

Er was zelfs een dag dat ik nog won ja, kan iemand van hier zich dat nog herinneren? :P
Ja, hoe het zover had kunnen komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
engels klinkt veel leuker dan NL :/
you've got that right.

nederlands suckt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Hertog_Martin schreef op 15 August 2003 @ 00:16:
[...]

you've got that right.

nederlands suckt
Mind the slow-chatting plz, otherwise opt faster ways of communication, with fellow 3d'ers ;) .

[ Voor 3% gewijzigd door Allochtoon op 15-08-2003 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 22-04 13:24
Horror lijkt mij ook erg leuk :). Maar da's misschien wat riskant i.v.m. de GoT-policy :)

Voor een dinosaurus ben ik ook altijd wel te porren (jeugdsentiment met Jurassic Park e.d.).

The source of life is me wat te vaag (moeten we dan oersoepen gaan maken?) net als dreams.

En topics in Engels klinken altijd mooier dan dat boerse Nederlands :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiToKi schreef op 15 August 2003 @ 00:25:
Horror lijkt mij ook erg leuk :). Maar da's misschien wat riskant i.v.m. de GoT-policy :)
gewoon duidelijk aangeven "geen bakken met bloed, geen rondzwervende darmen/hersenen :P"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
of iets uit de bijbel :)

ark van noach, de boom met de verboden vrucht eraan, adam en eva :), een van de 7 plagen, jesus aan het kruis, laatste avondmaal etc etc

of kan dat net weer niet

en zoals ik vorige keer zei: dingen uit 2d disney films.
huisje van de 3 biggetjes, kasteel van die ene evil schoonmoeder, doornroosje had geloof ik ook wel iets moois erin, de pompoen uit assepoester, het dorpje uit pocahontas, wonderland uit alice in wonderland etc etc etc

[ Voor 43% gewijzigd door Hertog_Martin op 15-08-2003 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Hertog_Martin schreef op 15 augustus 2003 @ 00:37:
of iets uit de bijbel :)

ark van noach, de boom met de verboden vrucht eraan, adam en eva :), een van de 7 plagen, jesus aan het kruis, laatste avondmaal etc etc

of kan dat net weer niet

en zoals ik vorige keer zei: dingen uit 2d disney films.
huisje van de 3 biggetjes, kasteel van die ene evil schoonmoeder, doornroosje had geloof ik ook wel iets moois erin, de pompoen uit assepoester, het dorpje uit pocahontas, wonderland uit alice in wonderland etc etc etc
Sprookjes-achtige dingen lijkt me niet zo leuk eigenlijk. Mij lijkt het juist leuk een soort technisch onderwerp te kiezen. Pirates heeft al een beetje iets in de richting van sprookjes.

Wie opend een poll? (startrek anyone ;) , voor de trekkies zoals ik? ) Misschien is space een goed id? Met ruimteschepen, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrr
  • Laatst online: 18-04 22:34

hrr

Have a nice Day

Qylos schreef op 15 August 2003 @ 08:24:
[...]

Sprookjes-achtige dingen lijkt me niet zo leuk eigenlijk. Mij lijkt het juist leuk een soort technisch onderwerp te kiezen. Pirates heeft al een beetje iets in de richting van sprookjes.

Wie opend een poll? (startrek anyone ;) , voor de trekkies zoals ik? ) Misschien is space een goed id? Met ruimteschepen, etc...
ff voor de goede orde, om nu de dingen uit de bijbel sprookjes te noemen vind ik wel heel dom gezegt.. graag niet meer van die onzin hier :(

[tenzij (lees ik nu) je iets over de 3 biggetjes had ;)] , maar klas het net of je de bijbel een sprookje vond.. soz]

[ Voor 10% gewijzigd door hrr op 15-08-2003 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
hrr schreef op 15 augustus 2003 @ 08:35:
[...]

ff voor de goede orde, om nu de dingen uit de bijbel sprookjes te noemen vind ik wel heel dom gezegt.. graag niet meer van die onzin hier :(

[tenzij (lees ik nu) je iets over de 3 biggetjes had ;)] , maar klas het net of je de bijbel een sprookje vond.. soz]
Ik reageerde op zn 2de alinea en daar heeft hij het over doornroosje, etc. Op zn 1ste alinea reageerde ik niet. Misverstand misschien?

edit: je hebt het al door ;) lees de draad eer je blaat

[ Voor 8% gewijzigd door Qylos op 15-08-2003 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05-2024
Ik ben er voor om voor mijn id Frozen worlds te gaan voor wat afkoeling deze dagen

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39951

hrr schreef op 15 August 2003 @ 08:35:
offtopic:
sprook·je (het ~, ~s)
1 oorspronkelijk mondeling overgeleverde vertelling waarin bovennatuurlijke wezens en verschijnselen voorkomen

bijbel:
- oorspronkelijk verhalen die door verteld werden (later op papier)
- bevat bovennatuurlijke wezens
- bevat bovennatuurlijke verschijnselen

In mijn ogen dus ook een sprookje.

:)

Ik heb jammer genoeg geen tijd gevonden om mee te doen aan deze contest. Niet dat ik zou gewonnen hebben, maar ja.
Horror lijkt me wel strak onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
Jaguar_e schreef op 15 August 2003 @ 10:28:
Ik ben er voor om voor mijn id Frozen worlds te gaan voor wat afkoeling deze dagen
Dat klinkt ook wel erg leuk! Ik zou deze nog boven horror verkiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

frozen worlds is idd ook wel leuk ( maar horror is leuker :P ;) :> )

magoe, tis wachten op _Richard :/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63976

goed ik ben weer terug van vakantie :)
mooie pics deze contest heel netjes gedaan.

over het onderwerp dino's, dit is denk ik nogal organisch en ik ben daar, en ik denk wel meerdere, bar slecht in. dus misschien moeten we iets meer zoeken waar iedereen aan mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Frozen worlds heb ik altijd nog zoiets dat het vanalles kan zijn met een material erop wat op ijs lijkt.. lijkt me niet echt wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbit_be
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-06-2020
waarom niet eens een 'gewaagd' topic? "Erotiek" ofzo? - enne dat wil niet zeggen Lara Croft zonder polygon kleding he. "Sensueel" kan ook. Lijkt me boeiend omdat net dit emotie niveau me erg moeilijk lijkt de 'modellen' in de harde digitale natuur.

Waarom: omdat ik op Edge ooit eens een 'foto' zag van een render van Final Fantasy (da movie) en ik zei: nou das nu eens een mooi meisje! en tot me horror (en wat euh nader kijken) dat de bump-mapping op haar kleding duidelijk werd dat het niet echt was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik heb zelf nooit meegedaan aan deze contest (omdat ik het gewoon niet kan :P) maar volg ze wel altijd.

De ene thema is misschien wat beter dan de ander maar wie weet brengt het jullie weer op een idee, daarom dacht ik aan de volgende thema's:
Licht
Natuur
Geluid
Zwaartekracht
Kracht
Voedsel

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Homedisc schreef op 16 August 2003 @ 13:26:
Ik heb zelf nooit meegedaan aan deze contest (omdat ik het gewoon niet kan :P) maar volg ze wel altijd.

De ene thema is misschien wat beter dan de ander maar wie weet brengt het jullie weer op een idee, daarom dacht ik aan de volgende thema's:
Licht
Natuur
Geluid
Zwaartekracht
Kracht
Voedsel

Denk dat die onderwerpen wat ruim zijn. Met licht bijvoorbeeld kun je wel alles bedenken waar licht in voorkomt. En zo ook met de andere onderwerpen die je noemt. Het onderwerp moet een beetje goed gericht zijn, anders krijg je dingen in contest 11, waar sommige dingen ver van het onderwerp leken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
Mogelijk onderwerp een paddestoel, jawel je leest het goed pa-dde-stoel.
Als je kijkt wat fotografen allemaal wel niet voor gekke paddestoelen kunnen vinden in een mooie omgeving. Zeker van die paddestoelen die aan de bomen groeien kunnen soms heel ingewikkeld in elkaar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
djluc schreef op 16 August 2003 @ 14:29:
Mogelijk onderwerp een paddestoel, jawel je leest het goed pa-dde-stoel.
Als je kijkt wat fotografen allemaal wel niet voor gekke paddestoelen kunnen vinden in een mooie omgeving. Zeker van die paddestoelen die aan de bomen groeien kunnen soms heel ingewikkeld in elkaar zitten.
Origineel is 't wel :) Als ik de volgende mocht openen had ik die gewoon gedaan (ipv horror).

En de enige stem die nog mist is die van _Richard, dus het wachten is daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Wat te denken van iets als van "oud en vergaan", waarbij je aan allerhande dingen kunt denken van ruïnes tot dinosaurussen, en van een opa tot nou ja, wat je allemaal maar kunt bedenken :) Iets wat een versleten en oude indruk maakt iig :)

In het vorige topic staan trouwens ook nog wel wat leuke onderwerpen :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

of misschien een lowpoly contest? :P mooie gelegenheid om het texture gedeelte wat naar voren te schuiven :P

magoe, we wachten op _Richard :/ ( anders wildeaap ipv hem te laten stemmen? ;) ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70375

Moeten we ook geen limiet stellen van hoelang je mag stemmen, voor hetzelfde geld is _Richard net voor 2 weken naar Spanje vertrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mja, dat lijkt mij ook wel een goed idee, max 3 dagen ofzow, daarna heb je pech gehad en wordt gewoon het gemiddelde van de stemmen genomen en dat zijn dan de stemmen voor degene die mist :) ( of de TS stemt als ie zelf niet meedoet )

even wachten is geen punt maar het moet niet te lang duren ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

_Richard

want?

Anoniem: 41017 schreef op 17 augustus 2003 @ 14:09:
of misschien een lowpoly contest? :P mooie gelegenheid om het texture gedeelte wat naar voren te schuiven :P

magoe, we wachten op _Richard :/ ( anders wildeaap ipv hem te laten stemmen? ;) ;) )
you got mail ;)

He who drop shit in toilet, have shitty time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021
@djluc Jongen, neem nog lekker een pa-dde-stoel... ;)

Wie heeft er nou gewonnen?
Ik vond ze allemaal erg mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/litoki/contestlogo2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/litoki/uitslag.jpg

Voor degenen die 't niet snappen, je naam staat links, wat je gekregen hebt staat er rechts van. Het totaal daar weer rechts van. De kolom correctie is er voor de verandering in de verdeling van originaliteit/uitwerking. De eindstand is de optelling van de meest rechtse kollommen. Als er fouten in zitten, post het even :)

Voor degenen die statistiek geen drol boeit; cyb-ymer heeft gewonnen en mag de volgende openen (wel ff met de modjes mailen), het onderwerp mag hij zelf verzinnen, of een poll plaatsen, maar net waar hij zin in heeft :p

[ Voor 6% gewijzigd door LiToKi op 18-08-2003 18:39 . Reden: mooi plaatje erboven :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

feli cyb-ymer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63976

voor de mensen die hem nog een keer willen zien dit is hem dan
Afbeeldingslocatie: http://www.cyb-ymer.be/final.jpg

gefeliciteerd cyb-ymer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thx, allemaal. :)

Graag zou ik iedereen willen feliciteren en in speciaal _Richard (het was zeer nipt)

Kan iemand me uitleggen wat ik nu moet doen om de volgende contest in gang te zetten?

Ik sta trouwens ook open voor suggesties voor de volgende contest, al draagt Outpost wel mijn voorkeur weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
Anoniem: 70375 schreef op 18 August 2003 @ 19:56:

Ik sta trouwens ook open voor suggesties voor de volgende contest, al draagt Outpost wel mijn voorkeur weg.
* FragNeck too

En gelukkig heb ik snel m'n vakantie, zodat ik eindelijk tijd heb om te maxen :)

[ Voor 25% gewijzigd door FragNeck op 18-08-2003 19:59 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi

Graag zou ik iedereen willen feliciteren en in speciaal _Richard (het was zeer nipt)

Kan iemand me uitleggen wat ik nu moet doen om de volgende contest in gang te zetten?
Mods mailen of 't mag (wgmods@tweakers.net), wachten op reactie :p, zelf een nieuw topic openen met een beetje normale startpost en onderwerp. Aan het einde van die contest even de scores optellen en op naar de volgende.
Horror is ook al een paar keer genoemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-04 11:12

-db-

Hoi

cyb-ymer gefeliciteerd.

Ik ben ook wel voor outpost al moet je aan mijn mening niet veel waarde hechten omdat ik met deze waarschijnlijk niet meedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben nog steeds voorstander van 'horror' :P

Outpost is meer gebouwen en daar ben ik geen fan van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een leuk idee lijkt me ook het topic te kiezen dan nu draait op contest.3dluvr.com, namelijk we walk with giants.

Aangezien hun wedstrijd stop binnen 27 dagen zouden we dan ongeveer gelijk klaar zijn met hun. Hun regels zijn wel zeer strikt, ik persoonlijk vind dat het een breed contestonderwerp mag zijn, zodat iedereen zijn ding kan doen naargelang zijn kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm, dies opzich ook wel leuk :)

alleen daarbij komt organisch modellen bij te pas, zullen er een aantal niet kunnen/willen :/ :P

het mag van mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017 schreef op 18 August 2003 @ 20:34:
hmm, dies opzich ook wel leuk :)

alleen daarbij komt organisch modellen bij te pas, zullen er een aantal niet kunnen/willen :/ :P

het mag van mij :P
Voor mij part mag het ook een klein boompje in het midden van reusachtige flatgebouwen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
of maak je eigen kamer na ;)

of een reclameboard ofzo voor een merk.

[ Voor 44% gewijzigd door Hertog_Martin op 18-08-2003 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70375 schreef op 18 August 2003 @ 20:40:
[...]

Voor mij part mag het ook een klein boompje in het midden van reusachtige flatgebouwen zijn. :)
o0oo0o

ik dacht dat je echte reuzen bedoelde :P

maar dan kun je in principe toch alles maken?
een gigantische voetbal :P
een gigantische tv ( vet :P )

of heb ik et mis :?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 41017 op 18-08-2003 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
iemand zei pas pretpark, opzich achteraf gezien geen slecht idee.. zolang je maar niet echt alleen het metaal van een achtbaan maakt maar juist meer let op al het gebeuren ertussen.

maar dat is misschien ook juist leuk voor een voglend groepsproject

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hertog_Martin schreef op 18 August 2003 @ 20:52:
iemand zei pas pretpark, opzich achteraf gezien geen slecht idee.. zolang je maar niet echt alleen het metaal van een achtbaan maakt maar juist meer let op al het gebeuren ertussen.
zoals lading mensen in de rij? iemand die het knopje indrukt? :P
een wagon modellen?

lijkt me niet echt spannend :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
neeeey

ziet disneyland er saai uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus extravagante gebouwen modellen die in een pretpark staan?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
@Hertogmartin: dat moet ik zijn geweest :) Pretpark kan volgensmij best leuk zijn, maar aangezien daar niet iedereen over eens is....
Anoniem: 70375 schreef op 18 August 2003 @ 20:28:
Een leuk idee lijkt me ook het topic te kiezen dan nu draait op contest.3dluvr.com, namelijk we walk with giants.
Aan zoiets zat ik laatst ook te denken, iets van "immeasurable power" (schrijf je dat zo) . Dus enorme reuzen, maar het kunnen ook X-men zijn. Hoeft niet eens organisch te zijn. Misschien kun je iets in die richting zoeken. Ik ben geen voorstander van het letterlijk overnemen van een onderwerp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus wat gaat het worden cyb-ymer? :P

me vingers beginnen te jeuken ;)

'immeasurable power' lijkt me ook best leuk ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 41017 op 19-08-2003 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
Ja, mij is alles best, heb over 2 dagen vakantie :+

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

* Anoniem: 59698 moest vandaag weer naar school :(

Maar over een paar weken/maanden kan ik misschien ook meedoen, want * Anoniem: 59698 heeft nu ook 3dsmax :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
inquestos schreef op 18 August 2003 @ 21:07:
@Hertogmartin: dat moet ik zijn geweest :) Pretpark kan volgensmij best leuk zijn, maar aangezien daar niet iedereen over eens is....

[...]

Aan zoiets zat ik laatst ook te denken, iets van "immeasurable power" (schrijf je dat zo) . Dus enorme reuzen, maar het kunnen ook X-men zijn. Hoeft niet eens organisch te zijn. Misschien kun je iets in die richting zoeken. Ik ben geen voorstander van het letterlijk overnemen van een onderwerp :)
Als ik aan immeasurable power denk, dan denk ik meer aan gigantische stroomcentrales of een persoon die de hele wereld in z'n macht heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Anoniem: 41017 schreef op 18 August 2003 @ 21:05:
dus extravagante gebouwen modellen die in een pretpark staan?

:?
*zucht*

je bent er nooit geweest neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hertog_Martin schreef op 19 augustus 2003 @ 14:57:
[...]

*zucht*

je bent er nooit geweest neem ik aan?
wat moet er dan staan?

als je gewoon zegt wat er 'gemodelt moet worden' weet ik tenminste waar je over lult, geef eens een omschrijving ofzow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

In je eentje 1 attractie gebouw na maken is a) heel veel werk, en b) niet zo boeiend want dan heb je nog maar 1 gebouw. Misschien leuk idee dat we met ze allen aan een attractiepark gaan werken :?

Hoeft btw niet zo groot te zijn, en als iemand van te voren de "boundaries", en de main road opstelt lijkt me dat alles mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wel, is iedereen zo wat tevreden met "immeasurable power", dan stuur is een mail naar de mods om de nieuwe contest te starten. Moet deze trouwens 3 of 4 weken duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

max 3

4 is veeel te lang imo :P
na 2 weken verslapt de aandacht al :f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Anoniem: 41017 schreef op 19 August 2003 @ 14:59:
[...]

wat moet er dan staan?

als je gewoon zegt wat er 'gemodelt moet worden' weet ik tenminste waar je over lult, geef eens een omschrijving ofzow
ik zoek wel ff plaatjes om een indruk te geven.

Afbeeldingslocatie: http://a1668.g.akamai.net/7/1668/1573/5e2877d54fb078/www.disneylandparis.com/nl/disneyland_park/fantasyland/images/casey_jr.jpg
Afbeeldingslocatie: http://a1668.g.akamai.net/7/1668/1573/d32231a196f691/www.disneylandparis.com/nl/disneyland_park/fantasyland/images/dumbo_elephant_volant.jpg
Afbeeldingslocatie: http://a1668.g.akamai.net/7/1668/1573/3235ec44a85691/www.disneylandparis.com/nl/disneyland_park/fantasyland/images/chateau_belle_bois_dormant.jpg
Afbeeldingslocatie: http://a1668.g.akamai.net/7/1668/1573/2db8fb7f989071/www.disneylandparis.com/nl/disneyland_park/adventureland/images/indiana_jones_temple_peril.jpg
Afbeeldingslocatie: http://a1668.g.akamai.net/7/1668/1573/5ff95b2a63ddca/www.disneylandparis.com/nl/disneyland_park/adventureland/images/adventure_isle.jpg

* Hertog_Martin vindt niet echt dat dit saaie 'gebouwen' zijn...

Dus gewoon zoiets, en dan zelf met je eigen fantasie wat moois maken.
Maar zoals ik al zei is dit misschien idd beter voor volgend groepsproject.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83114

Weet iemand een nederlands woord voor "immeasurable power", want al die engelse termen zeggen me niet zoveel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969

Onmeetbare kracht :)

Ik heb helaas door tijdgebrek wéér niet een idee voor deze contest kunnen uitwerken..... ik denk dus dat ik de volgende keer het niet meer ga proberen (school begint dan ook weer)

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 19-08-2003 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
onmeetbare kracht

alleen weet ik echt niet wat ik kan modelen wat onmeetbare kracht uitstraalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kerncentrale
atoombom
de maan knalt op de aarde
auto met 10 jetengines
een pc met 100 3ghz CPU's
The Hulk

bijna alles dus, maar dan overdreven ;)

toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39951

Een contest met onderwerp: wereldnieuws
Dus een actueel onderwerp uitbeelden met zoveel mogelijk emotie. Beetje wereldfoto-achtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dank u :P Een leuk breed onderwerp dus, ik hoop dat ik tijd kan vrij maken dan doe ik ook mee.

Aaah, ik krijg net een leuk idee! :*)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 83114 op 19-08-2003 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Anoniem: 41017 schreef op 19 August 2003 @ 19:30:
kerncentrale meetbaar
atoombom meetbaar
de maan knalt op de aarde
auto met 10 jetengines meetbaar
een pc met 100 3ghz CPU's meetbaar
The Hulk

bijna alles dus, maar dan overdreven ;)

toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan kun je helemaal nix maken
dan lever ik een zwarte ruimte in ;)

maar op de vorige pagina omschrijft hij het onderwerp wel

vandaar dat ik die dingen zei ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 41017 op 19-08-2003 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat we in dit geval niet van realiteit moeten uitgaan, een reus bestaat niet en heeft dus onmeetbare kracht, zo kun je vervolgens zeggen, een atoombom uit 1850 of de door mijn ontworpen atoombom bestaat niet en heeft dus onmeetbare kracht. De specificaties onbekend zijn is het dus onmeetbare kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

edit: je verhaal niet helemaal gelezen :P
als jem tot ontploffing brengt valt ie te meten ;)

nog een edit :P : als ik een auto model met 200000 jet engines valt ie ook niet te meten ;) als ik een niet bestaande reus uit het jaar 0 maak ( :P ) valt ie ook niet te meten ;)
inquestos schreef op 18 augustus 2003 @ 21:07:
denk eerder in die richting denken.

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 41017 op 19-08-2003 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
maar aan een still kan je niet de kracht zien, ja of je moet enorme spierballen enzo maken.
maar zeg maar buffy bijvoorbeeld zie je niet dat ze sterk is terwijl ze dat wel is.

erg vaag baggeronderwerp als je het mij vraagt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe :P

mja, je kan bijna alles onder het kopje gooien van 'onbekende specificaties' dus niet meetbaar, ik model dan een mechanisch pluisje die zo gigantisch sterk is dat ik zijn specificaties niet heb vrijgegeven! :P

tis idd wel een vaag onderwerp :P

horror horror horror :+

en buffy roelt :P

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 41017 op 19-08-2003 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
horror, is dat dan gewoon alles wat als eng te beschouwen is? dus dat je een render maakt wat iets creepy over zich heen heeft?

en ja buffy roelt ongelofelijk :) angel ook :)
mn doel is om ooit zelf een CG animatiefilmpje te maken van angel of buffy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, maar ik wil een Cenobyte maken ( Hellraiser ) :P ( vandaar horror >8)) :+ )

offtopic:
Buffy had een stom eind imo, Angel is spannender dan Buffy, buffy is zo melodramatisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
ja ok ik ga ook maar om voor horror.. en er waren er hier wel meer geloof ik
moet maya trouwens nog ff opnieuw installen.
gaan we nou morgen van start met nieuwe contest??

offtopic:
einde s7 was wel ok, einde s5 en s6 was veel slechter imo. Vond vooral de eerste paar eps van s7 errg goed. Angel is idd beter vind ik, vanaf seizoen 1 al is dat goed. Wel jammer dat buffy nu afgelopen is. als seizoen 5 angel nu gaat mislukken heb je niet buffy nog als compensatie.

[ Voor 3% gewijzigd door Hertog_Martin op 19-08-2003 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de keus ligt bij cyb-ymer ;)

offtopic:
kvond buffy in s7 soms zooo saai, zoveel standaard emotionele pruttel waar je strontziek van werd :+ , in Angel zat tenminste spanning :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zullen we gaan voor "onbekende realistische specificaties" ;) De omschrijving die inquestos gaf was best duidelijk, iets met reuzen, krachtig, power. Zeer krachtige objecten, zo krachtig dat het bijna onmeetbaar is, "onmeetbare kracht" is wat te nederlands, "immeasurable power" is beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
oh de winnaar bepaalt dus wel nogsteeds wat het onderwerp wordt? dacht dat dat sinds deze contest veranderd was.

offtopic:
angel werd weer verschrikkelijk met dat gedoe met cordelia.. dat verpeste het hele seizoen. Maarja kwam denk ik omdat ze zwanger werd en dat ze ineens alles moesten omgooien ofzo. En ze acteerde zo vreselijk slecht. echt tot de laatste 6 afleveringen ofzo was seizoen 4 geweldig maar die laatste 6 (naja allerlaatste ging wel) waren bagger

nu genoeg offtopic :P
Anoniem: 83114 schreef op 19 augustus 2003 @ 21:07:
Zeer krachtige objecten, zo krachtig dat het bijna onmeetbaar is,
lees dat eens een paar keer over.. dan heb je toch echt zoiets van: :? 8)7 :Z

[ Voor 21% gewijzigd door Hertog_Martin op 19-08-2003 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Ow ow... beetje gezeur hier hoor :)

Ik vind Immeasurable Power een geweldig onderwerp waarbij de meesten wel een idee zullen krijgen. Nou niet gaan zeuren dat alles meetbaar is, want dan ben je imho een beetje flauw bezig. Lees het dan maar als 'ongelovelijke kracht', misschien dat het dan beter overkomt. None the less, de engelse bewoording is beter als titel :)

De winnaar mag trouwens een nieuw onderwerp verzinnen. Dat was tot nu toe zo en daar is voor zover ik weet niks aan veranderd. Ps: Gefeliciteerd Cyb-Ymer en succes met het maken van een nieuwe contest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Ben 't roerend (:+) met bram333654 eens, onderling kom je er nooit uit. Iedereen wil wat anders, dat bleek ook uit de poll van de vorige contest, die ging gelijk op tot een stem of 10, totdat er een soort flood van spammers was, waarna het onderwerp omsloeg naar pirates. Niks mis mee, leuk onderwerp, maar in zo'n semi-slow-chat als deze kom je er niet uit :p

Bovendien is zo'n contest er om wat leuks en/of creatiefs te doen met het onderwerp, niet om met z'n allen een leuk en/of creatief onderwerp te kiezen :p

@Hertog_Martin; de winnaar bepaalt het onderwerp, dat is niet veranderd sinds deze contest, dat is altijd al zo geweest.

@Cyb-ymer; kies gewoon wat leuks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
mja kies maar wat dan.. zie wel of ik meedoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, aangezien er vorige keer ook een heel deel waren die horror wilden ga ik hier voor gaan, "onmeetbare" kracht zal voor een volgende keer zijn.

Ik ga nu een mailtje naar de mods sturen voor een nieuwe contest, die deze keer 3 weken gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Anoniem: 70375 schreef op 20 August 2003 @ 10:12:
Ok, aangezien er vorige keer ook een heel deel waren die horror wilden ga ik hier voor gaan, "onmeetbare" kracht zal voor een volgende keer zijn.

Ik ga nu een mailtje naar de mods sturen voor een nieuwe contest, die deze keer 3 weken gaat duren.
:P

Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=2990&layout=2&sort=prc

Jammer, maar goed, horror zal het zijn :) Ik hoef ook niet 3 onderwerpen op 'n rij te verzinnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Laatst online: 08:09

Pelle

🚴‍♂️

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.