De vos loopt door het bos.
'Wow' - zijn de mensen geChocoshopped of ook 3D... heel leuke 'feel' - vooral de shading is subliem - nu nog een leuk achtergrond compositje ipv de fog en ...WILDEAAP schreef op 21 June 2003 @ 16:04:
update.
Heb veel dingen opnieuw gemaakt. Vond het wel een leuk idee om er een soort grot van te maken. Textures ben ik wel lang mee bezig geweest.
[afbeelding]
Er komt een nieuwe takel, meer mannetjes en veel andere details.

Op de achtergrond komt waarschijnlijk ook veel rots, moet ik nog even kijken.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

C&T please
Ik ga denk ik binnenkort m'n final inleveren.
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
@WILDEAAP; mooi man
@3d--god; ik weet niet of ik meedoe, ik zie wel. Ik wil ook nog ff kwijt dat de algemene term "Man & Machine" is... "men" is meervoud.
DAMN.WILDEAAP schreef op 21 juni 2003 @ 16:04:
update.
Heb veel dingen opnieuw gemaakt. Vond het wel een leuk idee om er een soort grot van te maken. Textures ben ik wel lang mee bezig geweest.
[afbeelding]
dit ziet er supergoed uit!!
hoe heb je die textures gemaakt..
hoe heb je alles gemaakt
ik vind die stijl zeer vet
keep up the good work
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
ja, ja men, een van jullie lult dan toch. De laatste keer had ik man and machine, en toen werd het door iemand verbeterd als men, nou dus ik men gebruikt. En nou is dat weer foutLiToKi schreef op 21 June 2003 @ 18:32:
@3d--god; ik weet niet of ik meedoe, ik zie wel. Ik wil ook nog ff kwijt dat de algemene term "Man & Machine" is... "men" is meervoud.
Maar om even serieus antwoord te geven: de textures kun je vrij eenvoudig zelf tekenen.
Voorbeeldje...

Vanaf een afstandje ziet het er leuker uit. Zo heb oa ook de vloer gemaakt.
Alle objecten maak ik trouwens apart en voeg ze later toe aan het geheel anders heb je dus echt geen overzicht meer.
Anoniem: 41017
men kan ook naar nederlands vertaalt worden als 'men'Anoniem: 80198 schreef op 21 June 2003 @ 19:31:
[...]
ja, ja men, een van jullie lult dan toch. De laatste keer had ik man and machine, en toen werd het door iemand verbeterd als men, nou dus ik men gebruikt. En nou is dat weer fout![]()
als et man wordt, wordt et saai want dan moet je een man maken

Ik moet 2 juli weg op vakantie dus ik moet m'n final eerder inleveren en kan niet stemmen. Maar ik denk dat ik er niet zo veel meer aan kan doen. Ik zal wel ff proberen de vloer wat minder getiled uit te laten zienLiToKi schreef op 21 June 2003 @ 18:32:
@Qylos; final? je hebt nog 2 weken! en nu tiled de vloer nog, wat je kunt doen om tilen te voorkomen is de texture mixen met een noise map (the easy way). Of je kunt zelf wat variatie maken, door zelf de texture in photoshop te tilen en dan wat vuil te maken, of kleur te variëren enzo (the hard way).
Anoniem: 82930
damn die is cool. lijkt meer op een screen van een gameQylos schreef op 21 juni 2003 @ 17:21:
Wip
[afbeelding]
C&T please
Ik ga denk ik binnenkort m'n final inleveren.

beetje geexpirimenteerd met belichting, ik hoop dat het zo beter is.
C&T please
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Anoniem: 86949
wip:

Comment plz
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 86949 op 21-06-2003 23:06 ]
Anoniem: 41017 schreef op 21 June 2003 @ 19:46:
[...]
men kan ook naar nederlands vertaalt worden als 'men'
als et man wordt, wordt et saai want dan moet je een man maken
Oké, nu ga ik zwaar off-topic, maar goed, de algemene naam voor de mens is "man", als in "mankind" (je spreekt 't dus uit als men).
"Man" (Engels) vertaald is dus "mens" (Nederlands) in dit geval.
Enneuh, "men" in het Nederlands is niet "men" in het Engels...
mechwarrior bouwplaats oid?WILDEAAP schreef op 18 juni 2003 @ 23:47:
Loopt lekker dit topic. Veel deelnemers en wips, houden zo! (concept arts zelfs)
Zelf heb ik ook niet stilgezeten
[afbeelding]
Veel meer detail is de bedoeling, maar is ontzettend tijdrovend.
k vind dat die lijnen/randen van dat licht niet zo mooi zijn, nu lijkt het meer op stof of rook dat er hangt. (of is da de bedoeling?)Qylos schreef op 21 June 2003 @ 22:53:
Wip
[afbeelding]
C&T please
Ja eigenlijk wel, zo wordt het duidelijker dat er een lamp daarboven zitAnoniem: 82930 schreef op 22 June 2003 @ 14:21:
[...]
k vind dat die lijnen/randen van dat licht niet zo mooi zijn, nu lijkt het meer op stof of rook dat er hangt. (of is da de bedoeling?)
Clickable

De IK werkt redelijk naar behoren, alleen ik heb iets heel stoms gedaan
jammer...deze contest ging net zo lekker.
Anoniem: 27983
LiToKi heeft gelijk... Man & Machine. "Man" wordt dan gebruikt als de verzamelnaam "De mensheid". En ditzelfde bij machine...Anoniem: 80198 schreef op 21 June 2003 @ 19:31:
[...]
ja, ja men, een van jullie lult dan toch. De laatste keer had ik man and machine, en toen werd het door iemand verbeterd als men, nou dus ik men gebruikt. En nou is dat weer fout![]()
Anders zou "Men & Machines" beter zijn, maar dan zit je vast aan mannetjes die machines bouwen, of iig een voorstelling van mannetjes en machines. met Man and Machine kun je ook nog de technologische vooruitgang weergeven zonder dat je daadwerkelijk mannetjes gaat lopen modellen
Ik zit nu nog met een probleem, ik kan geen mensen moddelen. En ik moet er nog wel mensen in kwijt

C&C plz
The Only Good Silence Is The Silence With Music In It
wip-update:

Dit keer wel ff commentaar plz
@Hymn: Wordt een mooi plaatje. Alleen is je scene nogal symmetrisch. De uiteindelijke render zou ik niet van voor doen. Of anders wat afwisseling maken.
@Jaguar_e: Uhm ja, een hoopje basisvormen. Ik zou ze wat vaker kopieren, dan wordt het al wat beter. De zwarte achtergrond veranderen en wat textures erop.
Eventueel een mens maken uit losse blokken, dat lukt vast wel. Suc6 ermee...
Anoniem: 12179
Sorry en tot volgende keer.
Kun je niet posten wat je al gemaakt hebt? Ik vind je wips echt supermooi, de bumpmapping, texturing, moddelling. Het is jammer dat je het niet inzendt, kun je gewoon niet ff een final posten, ook al komen er bijna/geen machines in voor? (ik weet je id nl niet).Anoniem: 12179 schreef op 23 juni 2003 @ 08:19:
Ik moet helaas stoppen, ik ga onverwachts deze week alsnog op vakantie.
Sorry en tot volgende keer.
Het idee is om mensen de elctronen en datapakketjes te laten door geven]
@morgoth86
Ja ik ben het eens met wilde aap, dat die mond wel anders mag. perhaps kun je zo'n gebit van Jaws(die yzeren muil) uit de bond film er van maken.
Voor als je niet weet waar ik het over heb, Je maakt wat onregelmatige driehoeken boven en onder. Deze vallen wel goed in elkaar. Daar plak je er een matriaal op, wat zeg maar op rvs lijkt. En voila
[ Voor 54% gewijzigd door Jaguar_e op 23-06-2003 10:13 ]
Maar ik zal es kijke wat ik ervan ga maken
Tjah ik weet niet zo 123 wat ik er nog verder aan kan doen, Comments&Tips dus pleaseQylos schreef op 21 June 2003 @ 22:53:
Wip
[afbeelding]
C&T please
meer dingetjes erin, maak bijvoorbeeld:
- monitors
- meer lampen (eventueel andere kleur)
- iets op de vloer, die is nogal kaal
- bv een rat ofzo
- of gewoon wat afval
- wat kabels van de apparatuur
[ Voor 77% gewijzigd door WILDEAAP op 23-06-2003 11:39 ]
Minder tiles gebruiken maakt 't niet minder tiled, al tile je 'm maar 4 keer. Tiled wil zeggen dat er geen variatie in zit. Soms valt dat niet op en is 't niet erg, maar bij jou is 't de nogal aanwezige vloerQylos schreef op 21 June 2003 @ 22:53:
Wip
[afbeelding]
C&T please

Tjah die text op de monitor lijkt me duidelijk.
C&T please
als ik jou was dan: ( dunno of jet kan maar vast wel )Qylos schreef op 23 June 2003 @ 13:35:
Wip
[afbeelding]
C&T please
meer lichtbronnen ( zwakkere ) dus die grote lamp boven in je plaat zwakker maken, meer lampen er in gooien ( ook allemaal zwak ) voor beetje "horror" achtige sfeer. bij de monitor ook een lamp gooien want een monitor geeft licht
misschien in die tunnel ook een lamp gooien zodat et lijkt dat ze gelast worden ofzow
dacht ik een keer iets moois gemaakt worden krijg ik weer commentaarAnoniem: 41017 schreef op 23 juni 2003 @ 17:58:
[...]
als ik jou was dan: ( dunno of jet kan maar vast wel )
meer lichtbronnen ( zwakkere ) dus die grote lamp boven in je plaat zwakker maken, meer lampen er in gooien ( ook allemaal zwak ) voor beetje "horror" achtige sfeer. bij de monitor ook een lamp gooien want een monitor geeft licht
misschien in die tunnel ook een lamp gooien zodat et lijkt dat ze gelast worden ofzow
maar ik zal het proberen
Anoniem: 35969
Ik zou zeggen, neem de tips ter harte en ga vooral door met je scene, het wordt steeds mooier !
heheQylos schreef op 23 June 2003 @ 18:05:
[...]
dacht ik een keer iets moois gemaakt worden krijg ik weer commentaar
maar ik zal het proberen
je maakt ook wat moois! alleen kan nog mooier
als je de verlichting goed krijgt heb je een hele mooie plaat
Idd, meer lights (key en fill), experimenteer ook met verschillende soorten shaduw, hard/zacht/area.Qylos schreef op 23 June 2003 @ 18:05:
[...]
dacht ik een keer iets moois gemaakt worden krijg ik weer commentaar
maar ik zal het proberen
Over het algemeen mag er bij de meesten wat meer aandacht uitgaan naar de belichting imho.
Je textures kunnen nog wel wat meer variatie gebruiken, vooral de specular is zo hetzelfde elke keer, en het ziet er zo plastic achtig uit.
Misschien radiosity gebruiken?
'T zijn maar tips
Anoniem: 63976
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 63976 op 23-06-2003 21:18 ]
Anoniem: 68580
hier bij een gebrek aan inspiratie tot modellen maar ff snel iets in mekaar gebrouwe, dit is geenzins een final noch iets waar mn final in de buurt zal komen. maja, kmoest iets
dus....
fear the nanomachines! (ok, zo klein zijn ze ook weer niet, maar twas in 5 minute in mekaar geprutst ok

Een goed begin voor belichting van een kamer is op elke muur een spot zetten (hier en daar wat excluden en includen enzo)... maar wel heel flauwtjes, niks overbelichten. En dan hier en daar wat spots voor de euh spotsQylos schreef op 23 June 2003 @ 13:35:
Wip
[afbeelding]
C&T please
Met radiosity gebeurd dat allemaal vanzelf, maar zo leer je nog eens wat
ziet er erg kewl uit ook qua kleuren, zou mooi zijn als je zo'n beestje extra zou kunnen vergroten met een soort van mechanisch dubbel vergrootglasAnoniem: 68580 schreef op 23 June 2003 @ 22:05:
laat em een lamp vastschroeven
hier bij een gebrek aan inspiratie tot modellen maar ff snel iets in mekaar gebrouwe, dit is geenzins een final noch iets waar mn final in de buurt zal komen. maja, kmoest iets
dus....
fear the nanomachines! (ok, zo klein zijn ze ook weer niet, maar twas in 5 minute in mekaar geprutst ok)
[afbeelding]
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Anoniem: 19150
een tijdmachine makenAnoniem: 63976 schreef op 23 June 2003 @ 21:11:
kweenie meer wat ik verder bij mijn lampje moet gooien, ideeen? ik ben hardstikke vastgelopen.
Anoniem: 19150
misschien nog wat dingen die je zou kunnen aanpassen (of erbijdoen:)WILDEAAP schreef op 21 June 2003 @ 16:04:
update.
[afbeelding]
die auto achterin die uit die opening komt (grot oid) die grot zou ik ietjes belicht doen en de belichting ietsjes op de auto laten vallen zodat hij er ook echt uit komt rijen
misschien nog een lift kabiene die op de grond staat en waarme mensen vanaf onder de grond naar boven kunne?
en een rijplatvorm naar beneden? (voor de auto's?)
this heeeeeeeeeeeel jammer dat ik geen 3dmax kan

Ik heb er een hele lichte volume light in de hele scene gezet, zodat het lijkt alsof de kamer zich al een beetje gevult heeft met het gas dat uit de gebroken buis komt, en om er een beetje sfeer in te brengen. Hier heb ik nog 3 pics van de viewports zodat jullie de plaatsing van de lichten kunnen zien en misschien nog wat kritiek op kunnen geven zodat de belichting beter wordt

Wat mijn idee is. Het zal in iedergeval veel werk gaan worden.

Ik heb maar iets van 2 standaard max-textures gebruiktLiToKi schreef op 24 June 2003 @ 00:11:
@Qylos: Gebruik dus GI of spots voor de muren, zet 't allemaal sowiezo wat donkerder, niet elk hoekje hoeft belicht te zijn. Enneuh, geen standaard max-textures gebruiken he
Standaard max-textures herken je gewoonQylos schreef op 24 juni 2003 @ 08:55:
[...]
Ik heb maar iets van 2 standaard max-textures gebruiktMoet het nog donkerder? Wordt het dan iets niet te donker? Maar ik zal het proberen
En misschien was donderker niet 't goeie woord, maar nu is alles zo egaal belicht. Die hoeken van de kamer hoeven niet zo licht.
deze vind ik tot nu toe de besteQylos schreef op 23 juni 2003 @ 13:35:
Wip
[afbeelding]
C&T please
die lijntjes van dat licht zijn minder duidelijk en das veel beter

ff snel heel snel gepaint
lamp1 is geel ( of iets in die richting )
lamp2 wit/rood
lamp3 standaard lamp
lamp? misschieen ook een lamp
gewoon ff knooien met settings etc
Hehe voortaan ga ik m'n render auteursrechtelijk beschermenAnoniem: 41017 schreef op 24 June 2003 @ 12:32:
qylos:
ff snel heel snel gepaint
[afbeelding]
lamp1 is geel ( of iets in die richting )
lamp2 wit/rood
lamp3 standaard lamp
lamp? misschieen ook een lamp
gewoon ff knooien met settings etc
lamp 1 is geel omdat die koppen daar gelast worden toch?Qylos schreef op 24 June 2003 @ 12:41:
[...]
Hehe voortaan ga ik m'n render auteursrechtelijk beschermenIk heb al een direction licht bij lamp 2 maar die kan ik op rood zetten. Ik heb al aardig wat lampen bij lamp 3 neergezet. Dus nu kan ik misschien nog een lamp bij lamp? neerzetten, lamp 2 rood maken. Waarom moet lamp 1 eigenlijk geel ?
gewoon blijven knooien
Kies dan voor blauw.Anoniem: 41017 schreef op 24 June 2003 @ 16:36:
[...]
lamp 1 is geel omdat die koppen daar gelast worden toch?
gewoon blijven knooien
Dit lijkt meer op lassen en je gebruikt nog een andere kleur, wat misschien wel leuk is voor de scene
[ Voor 94% gewijzigd door -db- op 25-06-2003 14:56 ]
hm al je linkjes werken niet-db- schreef op 24 June 2003 @ 21:02:
Heb al een paar dagen niet gepost maar heb wel nog iets gedaan.
Ik heb 2 schokdempers in de voet geplaatst.
zie: hier
En ben bezig met een hoofd.
zie: hier
mijn site:
hier
Hehe, lolgeez schreef op 25 June 2003 @ 11:13:
pfff.. ik krijg deze contest nooit op tijd klaar... heb hier een duitse uitwisselingsstudent, wat absoluut verschrikkelijk is. "Saaie lul" zoals me pa hem al noemde... klopt helemaal.
Maar wie doet er allemaal nog mee? WILDEAAP, Hymn, jaguar_e, Ojah, morgoth86
, cyb-ymer, 3d---god, Dark Blue, Dark-Phoenix en ben ik nog iemand vergeten?
Volgende keer doe ik iig ook mee
Je bent mij vergeten, en de reden dat mijn links het niet doen is omdat mijn dagelijkse bandbreedte is bereikt (Qylos schreef op 25 June 2003 @ 11:26:
[...]
Hehe, lol
Maar wie doet er allemaal nog mee? WILDEAAP, Hymn, jaguar_e, Ojah, morgoth86
, cyb-ymer, 3d---god, Dark Blue, Dark-Phoenix en ben ik nog iemand vergeten?
Als je het wil zien kijk dan morgen.

En ben bezig met een hoofd.

mijn site:
hier - link werkt vaak niet (brinkster)
Anoniem: 73881
Ik weet alleen nog niet helemaal wat ik moet gaan maken.
Ik ben eigenlijk heel slecht in moddelen en texturen, dus ga ik voor de originaliteit.
b.t.w. ik vind het heel knap hoe jullie die mens-figuren kunnen maken, en gezichten. Mijn complimenten.
Maar ik weet het niet zeker, want het is wel ambitieus. Ik zal nu 'even' een concept-artje maken
edit:
Ik hoop dat jullie er wat van kunnen maken
Zoals jullie zien heb ik mijn wacom nog niet zo heel lang
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 25-06-2003 17:11 ]
hier mijn eerste wipje, tword wat meer robotachtig als in et conceptje(geinspireerd door the animatrix), maar tis nog steeds ongeveer etzelfde id(hier komt dus nog (doorzichtige) huid overheen, en de buizen worde doorzichtig met rook erin ofzo)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 68580 op 25-06-2003 17:23 ]
idd escher

Hij telt 400 poly's maar daar kunnen er wel een hoop vanaf.
C&C?
-edit- lal verkeerde topic.

[ Voor 30% gewijzigd door Allochtoon op 26-06-2003 00:05 ]
ff snel nog een kleine update, kwa wips, want ik von mn laatste bij nader inzien vrij onduidelijk

zijn dat die beestjes van Escher?Anoniem: 35969 schreef op 25 June 2003 @ 16:01:
Misschien ga ik toch ook nog mee doen. Ik kreeg net een prachtig idee![]()
Maar ik weet het niet zeker, want het is wel ambitieus. Ik zal nu 'even' een concept-artje maken
edit:
Ik hoop dat jullie er wat van kunnen maken:
[afbeelding]
Zoals jullie zien heb ik mijn wacom nog niet zo heel lang
¯\_(ツ)_/¯

Ik weet nog niet wat voor texture er op de poot moet komen -> iemand een idee?
Verder hmm, nog wel een paar dingen die ik wil toevoegen.
@ geez, kben er nog niet zo lang mee bezig, khad de hele vorige week geen tijd, dus nu pas begonnen, maar krijg em wel af denk ik, zolang mn pc et aankan teminste (word veeel polies)
Woei, echt supermooi gedaanWILDEAAP schreef op 26 June 2003 @ 02:29:
Maar weer es een update
[afbeelding]
WILDEAAP schreef op 26 June 2003 @ 02:29:
Maar weer es een update
[afbeelding]
echt heel mooi gedaan!
is dat niet gewoon David de Kabouter?Allochtoon schreef op 25 June 2003 @ 17:58:
ben ff bezig geweest met een low poly dwerg, voor een game dus. (http://openfrag.sourceforge.net)
[afbeelding]
Hij telt 400 poly's maar daar kunnen er wel een hoop vanaf.
C&C?
-edit- lal verkeerde topic.
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Ik ga er nu niet mee verder omdat dit toch niet te zien is in de final.
@Ojah, hij is mooi, maar ik hoop dat je nog genoeg tijd hebt.
@Wildeaap, heel mooi.
Anoniem: 1445
Als ik naar die poot kijk denk ik gelijk aan een filmpje van Command & Conquer. Welligt dat dat je wat inspiratie geeft voor die poot. Hij ziet er iig wel supervet uit.WILDEAAP schreef op 26 June 2003 @ 02:29:
Maar weer es een update
[afbeelding]
ziet er geinig uit, maar ik zou em iets "gevaarlijker" laten kijken, aangezien et toch een soort van terminator word-db- schreef op 26 June 2003 @ 13:40:
Ik heb eens wat geprobeerd met texturing (zelf maken) en dit heb ik tot nu toe bereikt.
[afbeelding]
@Wildeaap, heel mooi.
verder word je model erg netjes, maar wel ongelijkmatige detailverdeling (in zn buik zou ik graag nog meer vage draadjes zien enzo)
en hier nog een wipje van mezelf, kzal vandaag de ledematen er nog wel aan kunne krijgen

Ik vind alleen het dingetje waar ie op staat een btje vaag, is dat een zuignap oid?
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
Over jouw modelAnoniem: 68580 schreef op 26 juni 2003 @ 17:58:
[...]
ziet er geinig uit, maar ik zou em iets "gevaarlijker" laten kijken, aangezien et toch een soort van terminator worddus, iets kleinere ogen, en misschien zn mond een strakke rechte lijn, of iets naar onder door late buigen, nu lijkt et meer een masker namelijk.
verder word je model erg netjes, maar wel ongelijkmatige detailverdeling (in zn buik zou ik graag nog meer vage draadjes zien enzo)
en hier nog een wipje van mezelf, kzal vandaag de ledematen er nog wel aan kunne krijgen
[afbeelding]
en de mijne, die is nog lang niet klaar, ben net aan het einde van een drukke week en heb niet veel kunnen doen, ik heb textures voor het gezicht gemaakt om het uit te proberen (eerste keer), in de volledige scene zie je dit toch niet meer, detail op de rest van het lichaam komt pas als ik de basis helemaal heb. Al heb ik wel al sommige details toegevoegd gewoon omdat ik dat leuk vond.
Anoniem: 73881
Ik ga het denk ik niet halen.Anoniem: 73881 schreef op 25 June 2003 @ 15:29:
Ik ga denk ik ook mee doen.
Ik weet alleen nog niet helemaal wat ik moet gaan maken.
Ik ben eigenlijk heel slecht in moddelen en texturen, dus ga ik voor de originaliteit.
b.t.w. ik vind het heel knap hoe jullie die mens-figuren kunnen maken, en gezichten. Mijn complimenten.
Er was iets mis met de computer, dus alles moest opnieuw geïnstalleerd worden. Nu moet ik 3D MAX opnieuw downloaden. Naja, ik post misschien wel wat in een ander 3D topic.
En btw, wildeaap, je creatie is echt super!
beetje roestig aan de onder kant maken ofzo van die afgeregende roest (lijkt mij een soort grot die van de bovenkant open is (uitgedoofde vulkaan ofzo)WILDEAAP schreef op 26 June 2003 @ 02:29:
Maar weer es een update
[afbeelding]
et word een aanhechtingspunt voor een eh zakTobiaz schreef op 26 June 2003 @ 18:20:
die laatste concept is retestoer!!! Dat gaat ee mooie worden.
Ik vind alleen het dingetje waar ie op staat een btje vaag, is dat een zuignap oid?
zie concept plaatje
maar hij krijgt nog bene en arme hoor, die zijn alleen nog nie klaar
het is een...........
@Ojah: Ben benieuwd hoe hij straks met zak uit ziet
@3d--god: Coole sentinel dat is zoeen uit.... *kuch*the matrix*kuch*
[ Voor 45% gewijzigd door WILDEAAP op 26-06-2003 20:33 ]
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Leuk, je hebt alleen nog veel te doen, en ik zie dat je render scherp is-db- schreef op 26 June 2003 @ 13:40:
Ik heb eens wat geprobeerd met texturing (zelf maken) en dit heb ik tot nu toe bereikt.
[afbeelding]
@Wildeaap, heel mooi.
Dit topic is gesloten.